Inovace v akci: Získejte konkurenční výhodu pomocí dobře nastavených marketingových strategií

Nemusíte být nutně marketingovým expertem, abyste si sestavili klíčové body pro vaše podnikání. Pro začátek si stanovte marketingovou strategii a definujte cílové skupiny zákazníků. Jen tak si zajistíte prosperující byznys a dostatečné veřejné povědomí. V článku vám představíme 5 marketingových zásad vhodných jak pro začínající, tak pro zkušené podnikatele, které mohou posunout vaše podnikání na novou úroveň.

  1. Buďte tam, kde jsou vaši zákazníci

Bez správně nadefinované cílové skupiny se žádný podnik neobejde. Důležitým krokem je říct si, jaké služby nabízíte a komu jsou určené. Pak si mnohem snadněji určíte způsoby, jak bude probíhat komunikace s publikem. Podle Ondřeje Tylečka, generálního ředitele kreativní agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz, platí jednoduché pravidlo: Buďte tam, kde jsou vaši zákazníci. Upozorňuje, že komunikace na sociálních sítích není univerzálním řešením. „Pokud například poskytujete soudní překlady, lidé vaše služby vyhledávají pouze tehdy, když je skutečně potřebují, takže nejefektivnější cesta pro vás bude investovat do reklamy ve vyhledávačích.“ říká Ondřej Tyleček.

  1. Zaměřte se na kreativní a kvalitní obsah

Bez ohledu na to, zda se jedná o texty, grafickou nebo video tvorbu, buďte originální. Kvalitní obsah může posílit online profil vaší firmy a přitáhnout pozornost nových zákazníků. Pro začínající podnikatele doporučuje Patrik Duda, CEO a zakladatel společnosti Atreon, www.atreon.cz, a Naughty Harbor, www.naughtyharbor.cz, PPC reklamy, které mohou poměrně rychle vybudovat základnu potenciálních zákazníků. „Výhodou je, že mohou začít generovat tržby v podstatě ihned a je to výkonnostní a nejrychlejší nástroj,“ říká Patrik Duda.

  1. Proberte své podnikatelské vize s marketingovým odborníkem

Zvažte spolupráci s marketingovými experty nebo agenturou. Profesionální přístup a zkušenosti mohou urychlit dosažení úspěchu a optimalizovat návratnost investic do marketingových kampaní. „Pokud si to můžete dovolit, pusťte na to raději od začátku experta. Marketingová komunikace je odborná oblast a laik v ní často napáchá více škody než užitku. Najděte si fajn freelancera nebo agenturu, která už problém, který máte, dokázala předtím mnohokrát vyřešit jiným klientům,“ radí Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz. Pokud však začínáte sami, investujte čas do vzdělávání a využívejte dostupné online zdroje, různé webináře a kurzy.

  1. Neplacený dosah slouží pouze jako doplnění

Povaha sociálních médií nabízí v reálném čase jedinečnou příležitost pro sledování a analyzování cílových skupin včetně strategie konkurence. Je to také způsob, jak firmy navazují kontakt se svými zákazníky na osobnější úrovni. Spoléhat ovšem na organický dosah příspěvků šířených na internetu nestačí. Ptáte se proč? „Tvořit pouze obsah a očekávat to, že jej uvidí nějaké zásadní číslo uživatelů je již dlouhou dobu zcela irelevantní. Organické dosahy bez podpory jsou v průměru na úrovni 5-10%, tzn. budete-li vyrábět průměrný obsah, tak vás jistě bude jeho tvorba stát daleko více než vám přinese,“ říká Tomáš Vacek, partner reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz.

„Typickou chybou mnoha firem přitom je, že sice vytvoří zajímavý obsah na Facebook nebo Instagram, ale už nepracují s placenou reklamou, takže své sdělení nedokáží doručit zákazníkům,“ doplňuje Ondřej Tyleček.

  1. Přizpůsobujte své marketingové kampaně analytickým výsledkům

Sledujte výkon kampaní, identifikujte úspěšné prvky a odpovídajícím způsobem upravujte strategii. Využívejte moderní SEO praktiky, jako jsou například Google Analytics nebo Marketing Miner, nejen pro okamžitý úspěch, ale také pro dlouhodobý růst. Analytické nástroje poskytují hlubší pohled na chování zákazníků, což umožňuje rozhodování v reálném čase, průběžné vylepšování strategií a udržení silné online přítomnosti. Buďte flexibilní, průběžně přizpůsobujte své kampaně aktuálním trendům trhu a reagujte na jeho dynamiku pro udržení konkurenční výhody.

Propouštění zaměstnanců kvůli AI nehrozí, naopak přinese nové příležitosti

V dnešním dynamickém světě podnikání není používání umělé inteligence pouhým módním trendem, ale zásadní transformací, která formuje budoucnost. V článku se zaměříme na implementaci umělé inteligence do firemních aktivit napříč různými odvětvími a rozebereme, zda firmy již počítají s personálními úsporami v souvislosti s nasazením nových technologií.

AI v akci aneb nový marketingový nástroj

V současné době je umělá inteligence běžně využívána ve firmách, a to zejména v kontextu tvorby a úpravy obsahu. „V současné době již využíváme některé AI nástroje v rámci našich marketingových aktivit. Příkladem může být tvorba reklamních textů a podkladů pro grafické výstupy,“ odpovídá Michal Hotmar, marketingový specialista nábytkářské společnosti RIM CZ, která vyrábí sedací nábytek, www.rim.cz. Nástroje založené na AI jsou schopné generovat desítky až stovky příspěvků na sociálních sítích z existujících dat. Navíc dokážou navrhnout texty reklam, titulky, grafické prvky, které jsou klíčové pro efektivní oslovování cílové skupiny.

V marketingu se umělá inteligence využívá možná více než v jiných odvětvích kvůli potřebě neustálé analýzy dat a adaptace na rychle se měnící tržní podmínky. „Ve Fairy Tailors už dnes AI běžně používáme nejen pro rešerše, generování hrubého textu nebo při postprodukci fotografií a videa, ale také v obchodním nebo náborovém procesu,” komentuje Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz.

Seberou nám roboti práci?

Většina českých firem se chystá více pracovat s obsahem vytvořeným pomocí umělé inteligence, jelikož vidí v této oblasti velký potenciál do budoucna. Nicméně, zatím nemají v plánu provádět žádné personální úspory. „Očekáváme, že AI bude dále pomáhat s rutinními prácemi a zrychlovat vybrané procesy. Neočekáváme však, že toto bude mít personální dopady. Naopak se spíše těšíme, že se našim odborníkům rozšíří prostor pro opravdu kvalifikovanou práci, kde je stále třeba uplatňovat lidský úsudek a zkušenosti,“ sdílí svůj postoj Tomáš Vacek, partner reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz.

Připraví nás AI o práci? Na každé pracovní pozici se opakují aktivity, jako je pravidelná kontrola e-mailů neboli analýza dat. Umělá inteligence je v tomto ohledu významným nástrojem, který pomáhá automatizovat tyto opakující se činnosti a uvolňuje tak čas pro úkoly s vyšší prioritou a přidanou hodnotou. „Cestou je spíše zefektivnit aktuální procesy a produkovat tak více za stejný čas, není nutné ani žádoucí kvůli tomu propouštět zaměstnance,“ doplňuje Patrik Duda, CEO společnosti Atreon, www.atreon.cz, a zakladatel Naughty Harbor, www.naughtyharbor.cz.

AI formuje trh práce

Obavy z dopadů technologického pokroku na trh práce jsou dlouhodobým tématem, které se objevuje v různých podobách po celou historii. „Už desítky let se objevují zprávy, že nás roboti připraví o práci. Nedávno jsem viděla krásné srovnání třech obálek německého magazínu Spiegel, z let 1964, 1978 a 2016. Všechny z nich predikovaly, že technický vývoj bude znamenat zánik pracovních míst,“ komentuje situaci Jana Večerková, ředitelka projektu Coding Bootcamp Praha, intenzivních kurzů programování, codingbootcamp.cz. Nicméně se ukázalo, že AI a automatizace nevedou k masové nezaměstnanosti, ale vytvářejí nové pracovní příležitosti a mění povahu existujících pracovních rolí. „Podívejte se na statistiky nezaměstnanosti v posledních letech – pokud by platila úměra, že vyšší míra automatizace znamená méně pracovních míst, tak by jak v Německu, tak v Čechách měla nezaměstnanost růst, a přitom tomu bylo právě naopak,“ dodává Jana Večerková.

Navzdory významnému technologickému pokroku zůstávají určité lidské dovednosti nenahraditelné. Podle Ondřeje Tylečka, generálního ředitele kreativní agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz, umělou inteligenci je tím pádem třeba vnímat jako podpůrný nástroj, nikoli jako náhrada lidské inteligence a kreativity. „Náš obor, marketingová komunikace, propojuje umění a technologie. Chystáme se najmout ještě více lidí, kteří AI dokáží využít ve své práci. AI však nenahradí stratéga, copywritera ani fotografa.Ty nejlepší nápady totiž stojí na prověřených principech, ale zároveň obsahují něco jedinečného, inovativního a kreativního. Skutečně výjimečná myšlenka se prozatím může zrodit jen v lidské hlavě,“ doplňuje Ondřej Tyleček.

Rekordní rok 2023 pro platformu Apify – výrazně překonala své cíle a obrat přes 170 milionů korun ji dostal do zisku

Pro společnost Apify, jejíž platformu pro automatizované stahování dat z webových stránek vyzkouší až 22 tisíc uživatelů měsíčně, byl loňský rok tím nejlepším v historii. Její obrat překonal 170 milionů korun a zisk EBITDA se vyšplhal na 22 milionů. Obrat nyní roste tempem 80 % ročně. Výsledek výrazně předčil cíl, na který společnost s ohledem na obrat mířila – byl totiž o 30 milionů korun nižší. Apify tak ukazuje, že web scraping není buzzword, ale že je pro firmy všech velikostí důležitým zdrojem dat a automatizace. Dvojnásobně se zvýšil také počet uživatelů platformy – ze 100 tisíc na více než 200 tisíc. Podobným tempem rostl i počet zákazníků – firma jich za rok 2023 3 000, což je meziroční růst o 1 700. Mimo to Apify rozšířilo své portfolio tzv. Aktorů neboli jedinečných robotů a nástrojů sloužících k automatizaci úloh a extrakci dat z webových stránek. Marketplace společnosti jich tak aktuálně nabízí přes 1 500, v poslední době nejvíce táhnout nástroje pro získávání dat pro AI.

Zatímco rok 2022 nepřinesl společnosti Apify očekávané výsledky, v roce 2023 dokázalo vedení firmy obrátit kormidlo správným směrem. „Rok 2023 byl pro nás výzva, ale díky odhodlání našeho týmu a strategickým krokům se nám za posledních 12 měsíců podařilo dosáhnout značného úspěchu. Loňský rok byl z hlediska tržeb a zisku v historii firmy zatím nejlepším a jsme na to opravdu pyšní. Cítíme, že jdeme po správné cestě, a plánujeme urychlování investic do marketingu a vývoje,“ říká Jan Čurn, CEO a spoluzakladatel Apify. Rostoucí počet zákazníků společnosti v minulém roce vedl také k rozšíření týmu Apify ze 75 na 90 lidí. „Po roce 2022, kdy jsme museli snižovat náklady a část týmu propustit, je naše aktuální trajektorie naprosto odlišná. Do roku 2024 jsme také výrazně optimističtější v náboru nových lidí. Aktuálně máme mnoho otevřených pozic a plánujeme nabírat řadu lidí,“ doplňuje Čurn.

Automatizace a zjednodušení vývoje

Apify je platforma, na které vývojáři vytvářejí, nasazují a monitorují nástroje pro web scraping a automatizaci akcí na webu. Cílem zakladatelů bylo nabídnout zákazníkům nástroj, pomocí kterého lze automatizovat libovolný proces, který by jinak bylo nutné ve webovém prohlížeči provádět manuálně. K tomu Apify využívá tzv. Aktory, tedy cloudové programy se schopností provádět cokoli od jednoduchých akcí, třeba odesílání e-mailů, po složité operace, včetně procházení celého webu a odstraňování duplicit z velkých datových souborů.

Právě Aktory jsou pro Apify klíčové. Usnadňují práci vývojářům, snadno je spustí a integrují i méně zkušení uživatelé. Jejich počet se v loňském roce zvýšil o polovinu a Apify Store jich tak nyní pro různé využití nabízí až 1 500. Navíc je mohou přidávat také externí tvůrci, jejichž počet se neustále zvyšuje.

„Vidíme, jak naše komunita sílí, a jsme hrdí, že neustále narůstá počet vývojářů, kteří nabízejí své Aktory na naší platformě. Navíc si tak s námi mohou vydělat slušné peníze. Těším se na další období, ve kterém budeme komunitu i nadále podporovat. Pro celé Apify máme nemalé ambice. Pro letošní rok jsme si dali cíl dosáhnout obratu 270 milionů korun a zdvojnásobit naši komunitu vývojářů. Plánujeme se také více zaměřit na získávání dat pro umělou inteligenci,“ uzavírá Čurn.

Nutnou součástí budování byznysu v oblasti programovacích nástrojů je vzdělávání uživatelů a budování komunity. Apify proto myslí i na pořádání eventů. V jejich kancelářích v bývalém ateliéru dědečka prvního českého prezidenta Václava Havla se proto loni odehrálo deset tematických a veřejných akcí, kterých se zúčastnilo celkem 1 500 lidí. Protože klienty Apify tvoří jak menší startupy, tak velké korporace nebo státní správa, pořádané eventy rovněž pokrývaly větší množství témat –⁠⁠⁠⁠⁠ od cloud native přes data až po umělou inteligenci. Mezi těmito akcemi bylo například WebExpo 2023 opening party, Pivko s klukama z Matfyzu, AWS Meetup nebo Dny AI: Data jako palivo pro AI. S podobnou aktivitou přitom pražská společnost počítá i pro rok 2024.

Více o Apify

Web scrapingová platforma Apify umožňuje firmám těžit data z webů a získat data pro AI. Zároveň dokáže automatizovat jakékoli workflow, které člověk dělá manuálně ve webovém prohlížeči, a následně jej spustit ve větším měřítku v cloudu. Jednou z klíčových služeb společnosti je také otevřené tržiště s takzvanými Aktory – cloudovými programy, které lze snadno spouštět, sdílet, integrovat a stavět na nich. Těch Apify nabízí přes 1 500. Apify v roce 2015 založili Jan Čurn a Jakub Balada, kteří se poznali během studia informatiky na Matematicko-fyzikální fakultě UK, kdy si také uvědomili, že programování může být vedle zábavy výnosný byznys. Viděli poptávku po softwaru, který by dokázal získávat z webových stránek určitá data, a vytvořili proto platformu, která k tomu nabízí nástroje. Mezi jejich klienty patří aktuálně například Siemens, Intercom, Microsoft, T-Mobile nebo Accenture.

Welcome to the Jungle koupila HR platformu Otta, rozšiřuje tak své působení i do Velké Británie

Welcome to the Jungle, společnost specializující se na employer branding a nábor pracovníků, oznámila akvizici britského startupu Otta. Ten se zaměřuje na nabídku technologických zaměstnání. Spojení obou společností posílí postavení Welcome to the Jungle na trhu a umožní zájemcům o práci vyhledat své ideální zaměstnání napříč Evropou a USA.

Jsme moc rádi, že došlo ke spojení Welcome to the Jungle a Otta. Obě společnosti mají společný vizionářský pohled na budoucnost práce, což české pobočce Welcome to the Jungle přinese obohacení o know-how náboru zaměstnanců v oblasti IT. Díky spojení bychom chtěli posílit naši pozici předního poskytovatele pro řešení employer brandingu,” říká k akvizici Honza Klusoň, CEO Welcome to the Jungle pro Česko a Slovensko.

Otta, platforma založená v roce 2019, propojuje uživatele s relevantními pracovními nabídkami na základě osobních preferencí, dovedností a hodnot. Vedle informací o diverzitě, platech a nestranných recenzí poskytuje uchazečům veškeré informace k nalezení naplňující pracovní role. Díky podobným hodnotám se společností Welcome to the Jungle je plánován postupný rebranding právě pod tuto značku působící v Česku. Platforma bude však i nadále fungovat samostatně a spolupracovat s předními světovými značkami a téměř dvěma miliony uchazeči o zaměstnání v USA, Spojeném království a Evropské unii.

Společnost Welcome to the Jungle byla založená v roce 2015 a v současné době pomáhá více než 5 500 firmám ve Francii a České republice s náborem nových pracovníků. Na českém trhu je Welcome to the Jungle od roku 2019, kdy se spojila s lokálním start-upem Proudly. Ten založil o 4 roky dříve Jan Klusoň, který ve vedení české i slovenské pobočky pod záštitou Welcome to the Jungle stojí dodnes. V minulém roce dostala firma investici ve výši 50 milionů eur od dlouhodobých a nových investorů, což firmě pomohlo stát se jedním z lídrů employer brandingu v Evropě.

O Welcome to the Jungle

Welcome to the Jungle je platforma pro život v práci. Nabízí širokou škálu kvalitního obsahu (článků, videí, podcastů, časopisů či událostí), jejichž cílem je inspirovat k profesnímu růstu.

Firmám Welcome to the Jungle pomáhá najít ty správné kandidáty skrze employer branding. Propracované profily firem umožňují kandidátům nahlédnout přímo do firemní kultury. Na webu Welcome to the Jungle naleznete na 5 500 profilů různých firem obsahujících videa, fotografie a rozhovory, které slouží jako zdroj cenných informací pro potenciální uchazeče o pracovní místa.

O Otta

Otta je platforma pro hledání zaměstnání v oblasti technologií, která spojuje uživatele s relevantními pracovními nabídkami na základě jejich osobních preferencí, dovedností a hodnot. S více než 1,7 miliony uživateli a 6 miliony podanými žádostmi v roce 2023 je Otta vedoucí platformou pro hledání zaměstnání v IT a technologickém průmyslu v USA, Spojeném království a Evropské Unii.

realme C67 bude uveden na trh 13. února a bude vybaven mistrovským 108MPx fotoaparátem.

realme, překonalo hranici 200 milionů prodaných kusů a stalo se pátou nejrychlejší značkou, která dosáhla milníku 200 milionů dodávek, a oficiálně se zařadila do elitního „‚200 Million Club‘.

Po překonání 100 milionů dodávek řady C přivede realme 13. února do své rodiny nového člena: největší modernizaci v historii – model C67. Tímto také dochází k vylepšení nejprodávanějšího produktu realme z roku 2023, C55.

realme C67 nabízí komplexní mobilní zážitek ve verzi 8/256 za příznivou cenu 4 999Kč

realme C67 přináší 108MPx fotoaparát.

Z oficiálně zveřejněných ukázkových fotografií vyplývá, že fotografie pořízená 108MP fotoaparátem C67 jsou jasnější než fotografie pořízené 50MPx fotoaparátem konkurence. I po přiblížení vzdálených objektů jsou detaily stále velmi bohaté, zatímco fotografie s 50MP jsou velmi rozmazané. Fotoaparát C67 s rozlišením 108 Mpx podporuje 3× zoom pomocí snímače In-sensor Zoom, který byl v číselné řadě realme hojně chválen, a bude se jednat o nejlepší fotoaparát s 3× zoomem pomocí snímače In-sensor Zoom v daném segmentu.

Pokud jde o design, C67 přichází ve dvou barvách, Sunny Oasis a Black Rock, a má nejtenčí tělo s tloušťkou pouhých 7,59 mm v segmentu. realme zahajuje revoluci v entry-level segmentu odvětví – C67 je prvním telefonem ve své cenové kategorii, který odstraňuje plastový držák obrazovky, což je konstrukční prvek obvykle vyhrazený pro high-endová vlajková zařízení kvůli konstrukční složitosti.

Model C67 bude poháněn 6nm čipsetem Snapdragon 685 s hodnotou 330k+, který nabídne vynikající výkon, a bude to vůbec první čipset Snapdragon v řadě C. Za současnou specifikaci je realme C67 velmi konkurenceschopný produkt, na který se můžeme těšit.

O společnosti realme:

Společnost realme je globálně se rozvíjející technologickou firmou, která inovuje trh s chytrými telefony a AIoT (Artificial Intelligence of Things) prostřednictvím přístupu k nejnovějším technologiím.

Zaměřuje se na mladé spotřebitele a nabízí širokou škálu chytrých telefonů a lifestyle technologických zařízení s prvotřídními specifikacemi, kvalitou a trendy designem za cenově dostupné ceny.

Pro další informace navštivte prosím webovou stránku www.realme.com.

Další informace naleznete na adrese www.realme.com.

NETGEAR: Nový CEO a finanční výsledky za rok 2023

Novým CEO společnosti NETGEAR, předního globální výrobce síťových produktů pro domácnosti a firmy, se stal Charlese (CJ) Probera, který ve funkci nahradil spoluzakladatele firmy a dlouholetého generálního ředitele a předsedu představenstva Patricka Lo. Netgear také oznámil finanční výsledky za rok 2023. Čisté příjmy Netgearu za fiskální rok 2023 dosáhly výše 740,8 milionu USD, což je o 20,6 % méně než v předchozím roce.

Patrick C. S. Lo zůstává součástí Netgearu: bude strategickým poradcem nového CEO až do července 2024, aby mu pomohl s plynulým převzetím vedení firmy. Charles Prober byl současně jmenován členem představenstva společnosti.

CJ Prober podle Netgearu představuje lídra nové generace s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti spotřební elektroniky, softwaru, spotřebitelských a firemních sítí. Ve svých předchozích funkcích se zaměřoval na řízení růstu, transformaci a inovace, má desítky let zkušeností s budováním špičkových spotřebitelských zážitků pro zařízení a digitální platformy. Před nástupem do Netgearu působil mj. jako prezident společnosti Life360, generální ředitel společnosti Tile, provozní ředitel společnosti GoPro a viceprezident pro digitální publikování ve společnosti Electronic Arts (EA). Jako konzultant ve společnosti McKinsey & Company pomáhal řídit některé z předních světových technologických B2B společností.

V době, kdy je konektivita důležitější než kdykoli jindy, je Netgear je invativní, obdivovanou a respektovanou značkou,“ řekl CJ Prober, nový generální ředitel společnosti Netgear. „Svou kariéru jsem postavil na poskytování inovativních a špičkových produktů a služeb a jsem hrdý na to, že mohu v této cestě pokračovat. Těším na spolupráci s představenstvem, našimi partnery a globální základnou zaměstnanců společnosti Netgear.

Plné znění tiskové zprávy NETGEAR Appoints Technology Leader Charles (CJ) Prober as New CEO.

Finanční výsledky za rok 2023

Čisté příjmy společnosti Netgear za fiskální rok 2023 ve výši 740,8 milionu USD představují oproti předchozímu roku pokles o 20,6 %.

Provozní ztráta podle GAAP za fiskální rok 2023 činila 33,3 milionu USD, tj. 4,5 % čistých příjmů, ve srovnání s provozní ztrátou ve výši 82,9 milionu USD, tj. 8,9 % čistých příjmů, v předchozím roce.

Bryan Murray, finanční ředitel společnosti Netgear, k finančním výsledkům řekl: „Trh přijal naše špičkové produkty využívající technologie WiFi 7, což vedlo ke stabilizaci našeho SMB byznysu. Segment prémiových produktů pro domácnosti vyrostl meziročně o více než 30 %. Podařilo se nám také překročit náš celoroční cíl počtu předplatitelů našich produktů. Díky tomu jsme dosáhli nejvyšší roční hrubé marže od roku 2007. Věříme, že s postupujícím cyklem aktualizace WiFi 7 se bude skladba našich spotřebitelských produktů nadále posouvat směrem k produktům s vyšší marží. Ačkoli stlačování zásob v prodejním kanálu bude v několika příštích čtvrtletích nadále omezovat růst v oblasti SMB, jsme přesvědčeni o naší schopnosti generovat dlouhodobé tržby a růst marží.

Plné znění tiskové zprávy NETGEAR® Reports Fourth Quarter and Full Year 2023 Results.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) je od roku 1996 průkopníkem pokročilých síťových technologií pro domácnosti, firmy a poskytovatele služeb po celém světě a je lídrem v oboru s širokou škálou oceňovaných produktů, jejichž cílem je zjednodušit a zlepšit život lidí. NETGEAR umožňuje lidem spolupracovat a připojit se ke světu informací a zábavy. Nabízí inovativní a pokročilýá propojených řešení: mobilní a cloudové služby pro lepší ovládání a zabezpečení, inteligentní síťové produkty, video přes Ethernet pro Pro AV aplikace, snadno použitelná wi-fi řešení a výkonné herní routery pro vylepšení hraní online her. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a její pobočky jsou rozmístěny po celém světě.

Informace v češtině jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz.

Sledujte české aktivity společnosti NETGEAR na sociální síti LinkedIn.

Kontakt pro média:

Boris Keka

tiskový mluvčí CZ+SK

+420 777 728 086, boris.keka@moveup.cz

© 2023 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Výhledové prohlášení:

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

 

Jsme tu pro každého z vás. Česká televize spouští novou image kampaň

Česká televize připravila novou image kampaň nazvanou Máme rádi ČT, jejímž cílem je ukázat nejen nejoblíbenější seriály a projekty, ale plnou šíři programové nabídky České televize. Ve třech čtyřiceti sekundových spotech se objevují reální diváci, kteří si sami vybrali své oblíbené pořady. Kampaň poběží na všech kanálech (s výjimkou Déčka) zhruba měsíc a objeví se také na sociálních sítích ČT.

„Česká televize dlouhé roky neměla vlastní image kampaň, což je škoda, protože je dobré občas připomenout, co všechno Česká televize dělá a pro koho. Chtěli jsme ukázat šíři nabídky České televize skrze naše diváky a jejich vlastními slovy,“ popisuje výkonná ředitelka marketingu Štěpánka Sunková a dodává: „Vybrali jsme zhruba šedesát lidí různého věku, pohlaví i zájmů, nejmladší holčičce byly čtyři roky, nejstaršímu přihlášenému divákovi je 93 let. Spoty tedy ukazují nejen nejoblíbenější pořady a projekty, ale také široké spektrum diváků, kteří se k České televizi hrdě hlásí. Koneckonců závěrečný claim spotu zní: Jsme tu pro každého z vás.“

Diváky oslovila Česká televize výzvou na obrazovce a během pár dnů se jich přes webový formulář přihlásilo téměř sedm set. Cílem bylo vybrat mix opravdových diváků od nejmenších po nejstarší s jejich reálnými programovými preferencemi. Ve třech spotech se tak objeví nejmenší děti, teenageři i senioři. Diváci byli ochotni na Kavčí hory přijet z nejrůznějších koutů Česka.

„Nápad přizvat do kampaně diváky přišel v době, kdy jsme chystali novoroční pozdrav generálního ředitele se zaměstnanci. Nový image spot je tak vlastně jeho volným pokračováním. Pro nás, kteří v České televizi pracujeme, je fajn vidět ty, pro které pořady děláme. Je to skvělá motivace,“ uzavírá Štěpánka Sunková.

Samotné natáčení pak trvalo v prostorách České televize jen jeden den. Spoty image kampaně najdete v iVysílání: https://www.ceskatelevize.cz/porady/10000000042-vse-o-ct/bonus/

Společnost BDO získala ocenění Největší poradenská firma roku 2023, je i nejžádanějším zaměstnavatelem

Poradenská společnost BDO získala ocenění Největší poradenská firma roku 2023 a obhájila tak prvenství z loňského roku. Ocenění je rámci soutěže „SLUTO DAŇOVÁ & ÚČETNÍ firma roku 2023“ udělované společnosti s nejvyššími tržbami na českém trhu. V této kategorii BDO výrazně předstihla další soutěžící, a to i díky tomu, že v uplynulém roce zvýšila objem tržeb v Česku o více než 100 milionů korun na celkových 825 milionů. Kromě hlavní ceny si společnost odnesla prvenství také v kategorii největší zaměstnavatel a také nejžádanější zaměstnavatel v daních. To, že se společnosti daří přitahovat mladé talenty, dokazuje také ocenění Daňová naděje roku pro Jana Tučka, partnera z jihočeské kanceláře BDO.

„Výsledky letošního ročníku nás opravdu překvapily a mám z nich ohromnou radost. Nejvíce si cením těch kategorií, které přímo nesouvisejí s velikostí naší firmy. Přestože máme stovky zaměstnanců napříč celou republikou, stále se snažíme ve firmě udržovat rodinnou a otevřenou atmosféru. A fakt, že jsme nejžádanějším zaměstnavatelem, ukazuje, že se nám to daří. Se správnými lidmi a schopnými odborníky je potom přirozeně snazší dosahovat také zdravého a rychlého růstu,“ říká Miroslav Jandečka, řídicí partner společnosti BDO Czech Republic s tím, že loňské tržby společnosti byly nejvyšší za 30 let jejího působení v Česku.

Soutěž SLUTO DAŇOVÁ & ÚČETNÍ firma roku 2023 má za sebou letos historicky první ročník. Vznikla spojením dvou etablovaných a populárních soutěží Účetní roku a Daňař a Daňová firma roku. Druhá ze soutěží se přitom v Česku vyhlašuje již od roku 2010 a jedná se o jedinou soutěž tohoto typu v Česku. Do letošního ročníku se zapojilo téměř 8 tisíc hlasujících a oceněno bylo celkem 10 vítězů v různých kategoriích. O titul největší poradenské společnosti se mohou ucházet společnosti působící v ČR, které poskytují služby v oblasti daní, účetnictví, auditu práva a dalších oblastí podnikového poradenství a zveřejňují tuzemské finanční výsledky.

BDO v ČR je ryze českou skupinou bez zahraničního kapitálu a aktuálně zaměstnává více než 600 odborníků, kteří se starají o klienty v 7 kancelářích po celé republice. Obsluhuje jak segment malých a středně velkých českých firem, tak velké koncerny a dceřiné společnosti mezinárodních korporací. V Česku rozvíjí portfolio svých služeb tak, aby byla schopná pružně reagovat na změny potřeb klientů. Využívá tak například nástroje inteligentní automatizace a zaměřuje se na chytré inovace, zvyšování odbornosti, kvality a efektivity svých služeb.

Kompletní výsledková listina soutěže je k dispozici zde

O společnosti BDO

BDO je poradenská společnost poskytující auditorské, daňové, právní, účetní a poradenské služby. Na českém trhu působí již 30 let. S téměř 500 odborníky a dlouholetou praxí se řadí k předním společnostem s tímto zaměřením v České republice, kde má kanceláře v Praze, Plzni, Brně, Domažlicích, Českých Budějovicích, Jindřichově Hradci a Ostravě.

BDO je v České republice zastoupena společnostmi BDO Audit s.r.o., BDO Czech Republic s.r.o., BDO Consulting s.r.o., BDO Legal s.r.o., advokátní kancelář a BDO Valuation, s.r.o. Společnost je součástí mezinárodní sítě BDO, která celosvětově tvoří jednu z největších sítí auditorských a poradenských skupin. Zaměstnává více jak 91 tisíc odborníků a působí ve 166 zemích, v nichž čítá více než 1 650 kanceláří.

Estonský eAgronom úspěšně vstoupil na český trh a získal navazující investici. Zemědělcům by mohl ušetřit až 45 milionů eur a zásadně proměnit potravinářský průmysl

Hospodařit s půdou svědomitě a produkovat kvalitnější potraviny – to je cílem estonského startupu eAgronom, který úspěšně vstoupil na český trh. Po půl roce dostál očekáváním akcelerátoru a venture kapitálového fondu Soulmates Ventures, který jej v posledním investičním kole podpořil částkou 800 tisíc eur. Koncem loňského roku proto zvýšil svou původní investici o dalších 200 tisíc eur (5 milionů korun) na celkový 1 milion eur. V rámci vstupu na český trh nabídl eAgronom místním zemědělcům nové možnosti pro efektivnější správu jejich hospodářství a získání finančních výhod. „Pokud by naši platformu využívali všichni čeští zemědělci, dokázala by jim dohromady přinést až 45 milionů eur ročně,“ říká Robin Saluoks, zakladatel a CEO eAgronomu, který aktivně hledá partnerské společnosti z místního zemědělského odvětví.

„Nápad na vytvoření nástroje pro optimalizaci hospodaření vznikl z mé vlastní potřeby správy rodinné farmy, ze které pocházím. Brzy o platformu projevila zájem další hospodářství. Dnes naše platforma pomáhá budovat udržitelnější zemědělství na 14 světových trzích. Nedávno jsme oslavili milník 1,5 milionu hektarů půdy, které zemědělci s naší pomocí obhospodařují,“ uvádí Saluoks.

„eAgronom nás svou vizí okamžitě nadchl. Když jsme podepisovali první investici, byli jsme v případě splnění našich očekávání připraveni navýšit tuto částku o dalších 200 tisíc eur. Během několika měsíců v našem akceleračním programu jsme pozorovali, jak tým eAgronomu využívá poskytnuté zdroje a znalosti k podpoře svého růstu a dosahování hospodářských cílů, které dokonce překonali. Proto jsme dohodu rádi splnili a rozšířili svoji investici,“ vysvětluje Hynek Sochor, zakladatel a předseda představenstva Soulmates Ventures.

Kvalitnější potraviny, udržitelnější zemědělství

Společnost eAgronom poskytuje zemědělcům platformu pro stanovení uhlíkové stopy jejich produkce. Na základě analýzy dat pak pomáhá zemědělcům tyto procesy optimalizovat, aby zadržovali v půdě důležité živiny a vodu a pěstovali tak kvalitnější plodiny. Tímto přístupem mohou hospodářství dosáhnout na nové zdroje příjmů v podobě uhlíkových kreditů, prémií v rámci hodnotového řetězce potravinářského průmyslu nebo financování ze strany bankovních institucí, které je podmíněné udržitelnými postupy v zemědělství. „Potravinářské firmy chtějí porozumět uhlíkové stopě svých dodavatelů a jsou připraveny platit více za produkty, které jsou vyráběny udržitelným způsobem. Proto s naší platformou hrajeme klíčovou roli v měření a ověřování těchto informací, čímž postupně přispíváme k nastolení nového standardu v oblasti udržitelnosti,“ říká Saluoks. eAgronom dnes pomáhá zkvalitňovat hospodaření 2 500 zemědělců, kteří pomocí platformy obhospodařují 1,5 milionu hektarů půdy napříč deseti evropskými a čtyřmi africkými zeměmi. Spolupracuje přitom s největší švédskou bankou Swedbank, LHV nebo společnostmi South Pole, Dojus Group a dalšími.

Navýšení investice pomohlo estonské společnosti ke vstupu na český trh a otevření pražské pobočky, která se ihned rozšířila o čtyři nové kolegy. Finanční injekci využil eAgronom také k expanzi do Rumunska a do Afriky, rozvoji svého produktu a vylepšení datových modelů, díky nimž plánuje zjednodušit a především zautomatizovat sběr dat z hospodářství.

„eAgronom je příkladem projektu, ve kterém vidíme jasný přínos udržitelnější budoucnosti. Ambice, směřování a hluboká znalost oboru pro nás byla jasným důvodem, proč jsme se rozhodli podpořit startup v růstu. eAgronom roste skutečně rychlým tempem a v současnosti rozšiřuje své působení v Česku, Rumunsku a v Africe, navíc společnost splnila podmínky, které jsme si společně nastavili. Rádi jsme je podpořili dalšími prostředky a mě osobně těší přínos českému zemědělství,“ dodává Sochor.

Platformu eAgronomu využívají zemědělci ve 14 zemích a tým společnosti čítá 68 členů. Celkem i se současnou investicí podpořili investoři v různých kolech společnost prostředky v hodnotě 15 milionů eur. V minulosti získala prostředky například od nizozemského fondu Icos Capital či estonského fondu SmartCap. V současnosti je eAgronom otevřený investicím v rámci kola Series A.

O Soulmates Ventures

Soulmates Ventures je český akcelerátor udržitelných inovací a společnost pro venture kapitálové investice. Vyhledává inovativní startupy s vizí dlouhodobě udržitelného rozvoje. Poskytuje finanční prostředky a aktivně pomáhá projektům primárně v CEE regionu škálovat byznys a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Soulmates Ventures založil podnikatel Hynek Sochor, po třech letech fungování má portfolio fondu dvanáct společností s celkovou hodnotou 202 milionů eur, mezi nimi například eAgronom, Kardi AI, Unmanned Life, VOS.Health, Precisimo, Ogre AI, Madmonq a Twinzo.

Audiopro nově v globální síti autorizovaných poskytovatelů řešení Peplink a Starlink vysokorychlostního satelitního internetu za využití družic SpaceX

Česká společnost Audiopro je nově zahrnuta do programu autorizovaných poskytovatelů řešení Peplink a Starlink. Tyto společnosti přicházejí se společným řešením pro celosvětově dostupný, robustní, spolehlivý, škálovatelný a vysokorychlostní satelitní internet za využití družic společnosti SpaceX a inteligentních routerů společnosti Peplink. Na základě uzavřené dohody budou produkty a služby dodávány prostřednictvím globální sítě autorizovaných poskytovatelů společného řešení Peplink a Starlink, mezi které se zařadila česká společnost Audiopro.

„Jsme velmi rádi, že můžeme nabízet špičkové technologie zahrnující stabilní a cenově dostupné připojení k vysokorychlostní síti odkudkoli, včetně instalací v náročných přírodních podmínkách, a to i za pohybu. Náš dlouholetý partner společnost Peplink uzavřela dohodu se společností SpaceX a stává se tak autorizovaným dodavatelem technologie Starlink,“ říká Andrej Hronec ze společnosti Audiopro.

Tato služba satelitního internetu, která je tvořena vlastní sítí družic firmy SpaceX poskytuje širokopásmové připojení k internetu, které je dostupné v libovolné lokalitě bez ohledu na to, jak je vzdálená od velkých aglomerací. Společné řešení bude kombinovat terminály Starlink Flat High Performance a routery Peplink SD-WAN.

Trvalé internetové připojení i na cestách a v odlehlých oblastech

Pro mobilní internet, případně k jeho užití v geograficky odlehlých lokalitách bývá zajištění spolehlivého, rychlého a cenově dostupného připojení k internetovým službám často problematické. Pro jeho zajištění je třeba mnohdy sahat k významným kompromisům, které použití internetu limitují.

„Společné řešení Peplink a Starlink, které je k dispozici skrze globální síť autorizovaných dodavatelů, je odpovědí na zmíněné limity. Spolehlivé a cenově dostupné vysokorychlostní připojení bude tímto způsobem k dispozici i v těch geograficky nejobtížnějších lokalitách,“ dodává Milan Rakowski z Audiopro.

Nová hardwarová i softwarová řešení dokážou zajistit nepřetržité připojení prakticky v jakékoliv situaci od samoobslužných pokladen a vzdálených kanceláří přes potřeby mobilních vysílacích společností či záchranných složek až po plachetnice plující kolem světa. „Naše kombinované řešení nyní libovolné společnosti kdekoliv na světě zajistí přístup k cenově dostupnému, rychlému a spolehlivému vysokorychlostnímu internetu,“ říká Alex Chan, CEO a zakladatel společnosti Peplink.

O službě Starlink společnosti SpaceX:

Starlink poskytuje vysokorychlostní satelitní internet s nízkou latencí uživatelům po celém světě. Tato největší a nejpokročilejší konstelace družic na světě využívá nízkou oběžnou dráhu Země, díky níž poskytuje svým uživatelům širokopásmový internet pro streaming, online gaming, videokonferenční hovory a další účely. Služba Starlink je konstruována a provozována technologickou společností SpaceX, která při vybudování nejpokročilejšího internetového systému na světě využívá bohaté zkušenosti z aerokosmického průmyslu – z provozu kosmických lodí i orbitálních operací.

O společnosti Peplink:

Peplink vyvíjí hardwarová a softwarová řešení, která pomáhají zajistit spolehlivé připojení k internetu. Podnikům nejrůznějšího zaměření pomáhá zvládat i ta nejnáročnější síťová prostředí. Díky technologiím Peplink mají spolehlivé, rychlé a cenově výhodného připojení desítky tisíc zákazníků. Společnost Peplink, známá především svými technologiemi pro SD-WAN sítě, poskytuje kompletní řadu síťových zařízení, softwarových řešení a služeb.

Exit mobile version