Společnost OPPO na konferenci Google Cloud Next ’24 oznámila spolupráci se službou Google Cloud v oblasti umělé inteligence. Kromě jiného ohlásila společně s OnePlus využití výkonných modelů Google Gemini v nových i stávajících telefonech. OPPO a OnePlus globálně poskytnou funkce umělé inteligence, jako je AI Eraser.
„Generativní umělá inteligence představuje významný milník ve vývoji AI. Přináší větší kreativitu, nové možnosti, lepší technickou škálovatelnost a výrazně vyšší efektivitu. Tyto faktory nám dodávají jistotu, se kterou vstupujeme do nové éry telefonů s umělou inteligencí,“ prohlásila Nicole Zhangová, generální ředitelka pro produkty s AI ve společnostech OPPO a OnePlus. „Naše intenzivní spolupráce se společností Google Cloud je po celou dobu naší cesty klíčová. Možnosti otevřené platformy Google Cloud mají pro rozvoj telefonů OPPO s AI zásadní význam,“ doplnila.
OPPO je průkopníkem ve využívání nejnovější rodiny modelů Gemini
Klíčovým krokem k naplnění poslání nastartovat novou éru telefonů s AI je integrace modelů Gemini od společnosti Google do produktů OPPO a OnePlus. Tato integrace umožní různým produktům OPPO a OnePlus projít významnou modernizací a vývojem v oblasti AI.
Obě společnosti se zavázaly představit v roce 2024 řadu inovativních funkcí využívajících pokročilé schopnosti modelů Gemini. Cílem je vytvořit co nejlepší řešení, která umožní širší uživatelské základně snadno používat telefony s umělou inteligencí.
Čtyři základní schopnosti telefonů s AI
Na konferenci Google Cloud Next ’24 společnost OPPO představila své poznatky o telefonech s AI s globálními inovátory v této oblasti a stanovila jejich čtyři základní schopnosti: efektivní výpočetní výkon, vnímání reálného světa, sebevzdělání a kreativita. Díky umělé inteligenci získají smartphony nové percepční, interaktivní a inteligentní schopnosti, které změní způsob, jakým jsou telefony používány.
Umožníme více uživatelům po celém světě zažít plný potenciál telefonů s AI
Společnost OPPO během konference oznámila, že funkce generativní AI může ve svých zařízeních používat už více než deset milionů majitelů smartphonů řady OPPO Find X7 a OnePlus 12.
V roce 2024 budou OPPO a OnePlus dále celosvětově zavádět funkce AI, včetně aplikace OPPO AI Eraser. Díky ní mohou uživatelé snadno identifikovat a odstranit objekty na snímcích a plynule vyplnit jejich pozadí, téměř beze stop po provedených úpravách. Nová aplikace momentálně dokáže rozpoznat přes 120 kategorií objektů, včetně lidí, zvířat, telefonů, květin, stromů a budov. Pro dosažení optimálních výsledků generování byl model OPPO vyškolen s využitím datových sad na úrovni předního modelu Diffusion.
K dispozici bude v zařízeních, jako jsou Reno 11 Pro, Reno 11, Reno 11 F, Find N3 a Find N3 Flip.
OPPO a OnePlus aktivně spolupracují se společností Google na integraci cloudových produktů AI do dalších mobilních zařízení. Toto silné partnerství poskytne v budoucnu smartphonům OPPO a OnePlus ještě pokročilejší funkce AI, jako je vytváření shrnutí zpravodajských článků, organizace zvukového obsahu v reálném čase a kreativní generování obsahu pro sociální média.
Závazek společnosti OPPO rozvíjet a popularizovat telefony s AI
Umělá inteligence je jádrem produktového vývoje společností OPPO a OnePlus. V několika posledních letech OPPO integrovala softwarové, hardwarové a operační systémy k vytvoření špičkových výsledků v oblasti fotografie. Mezitím OnePlus využila AI k optimalizaci výkonu, poskytující nejrychlejší a nejplynulejší prostředí s technologiemi, jako je Trinity Engine. Vzniklo centrum AI Center s cílem posílit schopnosti obou společností v oblasti umělé inteligence a vytvářet telefony s AI na nejvyšší úrovni. Obě, OPPO i OnePlus, se zavázaly v následujících 3–5 let představit více než 100 nových funkcí založených na generativní AI, na kterých spolupracují s globálními partnery.
O ZNAČCE OPPO
OPPO je přední světová značka na poli chytrých telefonů a zařízení. Svůj první mobilní telefon společnost uvedla na trh již v roce 2008 a od samého začátku se snaží do technologií vkládat své srdce i duši. Zároveň neúnavně usiluje o dokonalou harmonii designu a inovací. Dnes OPPO nabízí širokou škálu chytrých zařízení v čele se sériemi smartphonů s označeními Find a Reno. Mimo ta poskytuje OPPO svým uživatelům vlastní softwarovou nadstavbu uživatelského prostředí ColorOS. OPPO působí ve více než 40 zemích světa. Po celém světě má také 6 vlastních výzkumných ústavů a 5 center výzkumu a vývoje. V Londýně sídlí OPPO International Design Center. Po celém světě má OPPO více než 40 000 zaměstnanců.
Přední česká postprodukční společnost koupila polské studio Human Film
Postprodukční skupina PFX Group se opět rozšiřuje, tentokrát se strategickou a investiční podporou Genesis Capital. Po otevření bratislavské pobočky v roce před dvěma lety skupina PFX Group vstupuje na další trh CEE a stává se 100% vlastníkem polského studia Human Film zaměřeného na vizuální efekty a animaci. Tým celé skupiny tak nyní čítá 210 členů.
PFX, která se postprodukčně podílela mimo jiné na epickém dramatu Napoleon, čtvrté řadě Stranger Things či sportovním seriálu Winning Time z dílny HBO, za který získala prestižní ocenění Visual Effects Society, se tak spojuje se studiem proslulým svými dlouholetými zkušenostmi v oblasti animace a vizuálních efektů, díky kterým je schopno vytvářet složité animované postavy, realistická zvířata a další speciální efekty pro celovečerní filmy, televizní seriály a reklamu. Společně s PFX aktuálně dokončují 3D animovaný film Diplodokus, kde obě společnosti figurují v roli koproducentů.
„Tato akvizice nejen rozšiřuje působnost skupiny PFX za hranice České republiky a Slovenska, ale znamená také náš vstup na polský trh. Je také prvním krokem v realizaci naší strategie, která spočívá v organickém růstu společnosti prostřednictvím strategických akvizic,“ komentuje akvizici Martin Viliš, Partner v Genesis Capital Equity.
„Jsme nadšeni, že můžeme v rodině PFX přivítat nesmírně talentovaný tým studia Human Film. Tato strategická akvizice nejen posiluje rozsah našich špičkových služeb, ale také podtrhuje náš závazek posouvat hranice kreativity a inovací ve světě animace a vizuálních efektů a přinášet našim klientům i divákům jedinečné zážitky,“ řekl Jiří Mika, generální ředitel PFX Group. Naším cílem je vybudovat síť postprodukcí, které budou fungovat na stejných principech i infrastruktuře a právě tato akvizice společně s naší slovenskou pobočkou toto umožňuje,” dodal.
„Máme radost, že můžeme s PFX Group spojit síly a vydat se na další společnou cestu, která navíc není skokem do neznáma, ale pokračováním naší dřívější spolupráce. Úspěšně jsme již uskutečnili řadu projektů, jde tedy o přirozený vývoj našeho partnerství, které nejen funguje, ale i vzkvétá. Partnerství, které akvizicí dosáhlo další úrovně, otevírá společnosti Human Film nové obzory a umožní posunout naši vášeň pro animaci a vizuální efekty ještě dále, “ dodal Maks Sikora, generální ředitel společnosti Human Film.
O Genesis Capital
Genesis Capital je private equity skupina, která nabízí financování růstu a rozvoje malým a středním firmám ve střední Evropě. Od svého založení v roce 1999 poskytla společnost Genesis Capital poradenství šesti fondům soukromého kapitálu v celkovém objemu přesahujícím 350 milionů EUR. Tyto fondy již podpořily více než 70 společností.
V současné době fondy Genesis investují do společností Hecht Motors, Borcad CZ, TES Vsetín, XBS Group, PFX Group, STT Servis, AV MEDIA, KASPER KOVO, Schulte Group, HP Tronic/Datart, 11 Entertainment Group, Summa Linguae Technologies, Conectart, GTH Multicatering, R2B2, HC Electronics , JP-Prolak, SEA Enterprises a UPS Technology.
PFX je studio zaměřené na vizuální efekty a postprodukci se sídlem v České republice a na Slovensku. PFX zaměstnává v rámci skupiny mezinárodní tým více než 200 talentovaných umělců a specializuje se na vizuální efekty, animaci a postprodukci v reklamní a filmové tvorbě. V průběhu let se PFX proměnila z malého butikového studia ve významnou společnost v regionu střední a východní Evropy (CEE), která tvoří pro renomované společnosti, jako HBO, Disney, Netflix, AppleTV a další. V rámci filmu a TV se podílela například na dramatu Napoleon nominovaném na Oscara za vizuální efekty, seriálu Lakers, Winning Time, který získal cenu VES Awards, hororové sci-fi sérii Stranger Things či Blonde. V oblasti animace je PFX koproducentem animovaného filmu Diplodokus či Pyšná princezna. Mezi klíčové reklamní kampaně PFX patří například legendární Red Bull F1 natáčená v České republice a na Slovensku, 125 let České filharmonie, Pilsner Urquel a mnohé další.
Studio Human Film se sídlem ve Varšavě se specializuje vizuální efekty v celovečerních filmech, televizní seriálech i reklamě. Studio tvoří tým 50 vysoce kvalifikovaných a zkušených profesionálů, kteří poskytují služby v oblasti speciálních efektů. Studio má za sebou řadu projektů s předními společnostmi v oboru, jako jsou Netflix, HBO, Canal +, TVP (polská televize) a další.
Kromě značky Vodafone na českém trhu funguje i značka Vodafone Business, která zahrnuje produkty a služby pro firemní zákazníky. Ta nyní výrazně rozšíří svou nabídku takzvaných managovaných služeb se zaměřením na kybernetickou bezpečnost, řízení datových sítí, cloudové technologie nebo internet věcí. Jde o investici, která během čtyř let dosáhne bezmála 750 milionů korun a která přispěje k digitalizaci českých firem a průmyslu.
Téměř sedm desítek nových lidí přijme a 750 milionů korun investuje během čtyř let společnost Vodafone Czech Republic do oblasti ICT a managovaných služeb. Jde zejména o řešení v oblasti internetu věcí, kyberbezpečnosti (včetně expertízy k tématu nové evropské směrnice NIS2) nebo o cloudové služby. Dále o služby podporující moderní způsoby práce jako Microsoft 365, Microsoft Copilot nebo Google Workspace. Stejně tak o softwarově řízené firemní sítě (například SD-WAN) a 5G privátní sítě. To vše firma nabízí podnikům pod značkou Vodafone Business.
„Podpoříme růst podnikání v nejrůznějších odvětvích, regionální rozvoj i digitální transformaci, pokud jde o budoucnost práce, vyšší efektivitu nebo o zlepšování bezpečnosti dat firem i institucí. Managované služby znamenají, že nejen dodáme IT řešení, ale také odborníka, garanci nebo třeba dohled, který se o IT řešení bude dál starat a podle zákazníkových potřeb ho optimálně upravovat,“ říká Veronika Brázdilová, viceprezidentka Vodafonu pro firemní zákazníky.
Stamilionové investice Vodafonu půjdou jak do rozvoje jeho ICT služeb, tak i do expertízy lidí v této oblasti. „Cílem je příjmy v oblasti ICT služeb minimálně zdvojnásobit,“ dodává Veronika Brázdilová.
O společnosti Vodafone
Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 17 zemích a v dalších 45 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje přes 76 milionů zákazníků v osmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.
V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.
Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.
Počet uběhnutých kilometrů, tepová frekvence nebo třeba spálené kalorie. Parametrů, které můžete při sportu díky moderním technologiím zaznamenávat, je celá řada. I vy máte rádi o svém výkonu přehled a bez chytrých hodinek nebo zapnuté aplikace v telefonu na trénink nevyrážíte? Poradíme vám, na co si dát pozor.
1. Před nárazem ochrání kryt i speciální režim
Chytré hodinky se v poslední době staly našimi malými osobními trenéry. Motivují nás k pohybu, analyzují výkony a často umí dokonce pochválit za dobře odvedenou práci. Základním předpokladem, aby vám byly při tréninku k užitku je, aby vám dobře seděly a při pohybu nepřekážely, věnujte proto pozornost velikosti hodinek i samotného pásku. Pokud při sportu používáte chytrý telefon, investujte do kvalitního pouzdra, které ho ochrání před vnějšími vlivy i nárazem. Na trhu najdete celou řadu vychytávek umožňujících připnout telefon na sportovní podprsenku, dres, ruku nebo třeba lahev s pitím.
K nechtěnému nárazu displejem při cvičení, pádu nebo poškrábání dojde při sportování raz dva. Nezbytností pro majitele chytrých hodinek je tak tvrzené sklo nebo kryt chránicí rovnou celý displej. Hodinky si také můžete během sportu schovat pod prodyšný náramek, který odvádí pot a zároveň zabraňuje mechanickému poškození přístroje. Určité typy hodinek pak nabízí také sportovní režim, který deaktivuje některé funkce a snižuje tak riziko poškození při prudkých pohybech.
2. Přehřátí baterie může být zdraví nebezpečné
Zarytí sportovci tvrdí, že pro pohyb není špatného počasí. To samé se ovšem o chytrých hodinkách a telefonech říci nedá. Výkyvy teplot nesvědčí zejména jejich bateriím. Ideální teploty pro akumulátory se pohybují v rozmezí od 10° do 40 °C, zásadnější vychýlení o tohoto průměru jim může škodit. „Lithiové baterie obsažené v mobilních telefonech mohou být při extrémním přehřátí dokonce nebezpečné, přístroje proto většinou mají vestavěnou ochranu, která v případě potřeby automaticky zpomalí procesor a sníží tak produkci zbytkového tepla,“ říká Radim Tlapák, ředitel obchodu BatteryShop.cz, který nabízí široký sortiment akumulátorů do mobilních telefonů, notebooků a dalších zařízení. Pokud teplota přesáhne běžnou provozní hranici, můžete pozorovat signály v podobě zčernalého displeje, problémů s nabíjením nebo přímo varovné zprávy.
Ideální je, elektronická zařízení vysokým teplotám vůbec nevystavovat. Rizikové jsou například delší běhy či cyklo výlety na přímém slunci. Co tedy dělat, když se chytrý telefon nebo hodinky přeci jenom nebezpečně přehřejí? „Nejlepší je přístroj vypnout a vyndat ho z pouzdra, které jeho teplotu také přirozeně zvyšuje. Potom stačí položit ho na stinné místo, kde proudí vzduch a chvíli počkat,“ radí Tlapák a dodává, že ke sledování vytíženosti přístroje a také stavu baterie lze využít i nejrůznější aplikace, které uživatele včas varují.
3. Proudící vzduch je pomocník
Elektronickým přístrojům a jejich bateriím nesvědčí ani dlouhodobá vlhkost. Kondenzace vodních par totiž může způsobit i korozi baterie, která výrazně zkracuje její životnost. Výrobci chytrých hodinek i telefonů sice avizují částečnou voděodolnost, pokud vás ale při sportování venku přepadne prudký liják, nejlépe uděláte, když hodinky skryjete pod rukáv. Prudká sprška totiž může přístroji uškodit mnohem více než jejich ponoření do vody.
Pozor si dejte také na další zacházení s vlhkými hodinkami. Rozhodně je po tréninku neschovávejte to uzavíratelného pytlíku nebo pouzdra, kde by vlhkost neměla kam uniknout. V případě, že se přístroj dostal do kontaktu s vodou více, než by bylo žádoucí, se pokuste vytřást přebytečnou vodu otvorem pro nabíjení a následně nechte na vzduchu zcela vyschnout. Rozhodně se nepokoušejte mobil nebo hodinky sušit horkým vzduchem nebo je ihned nabíjet, baterii byste tím mohli nenávratně porušit.
Tip: Aby baterie nezklamala
Nejrůznější aplikace na sledování sportovního výkonu bývají pro chytré hodinky i telefony energeticky náročné. To poslední, co sportovec chce, ale je, aby se přístroj během tréninku vybil. I v tomto případě proto platí obecná pravidla, kterými můžete výdrž baterie prodloužit. Vypněte nepotřebné aplikace a notifikace, snižte jas obrazovky a pokud nejste v dosahu Wi-fi, vypněte si její vyhledávání. „U chytrých hodinek doporučuji také vypnout funkci Allways on displey, která je pro spotřebu baterie velmi náročná,“ uzavírá Tlapák.
O e-shopu BatteryShop.cz:
Společnost BatteryShop.cz má v obchodování na internetu dlouhodobé zkušenosti, věnujeme se mu od roku 1998. Specializuje se výhradně na prodej baterií. Všichni pracovníci mají s produkty z oboru počítačové elektroniky bohaté zkušenosti. Obchodními partnery jsou společnosti z Asie a USA. Všechny prodávané baterie splňují přísné evropské normy a mají všechny certifikáty potřebné pro prodej v zemích Evropské unie. Vysokou kvalitu služeb internetového obchodu potvrzuje 100% hodnocení zákazníků na portálu Heureka.cz.
Internetový obchod BatteryShop.cz provozuje společnost NTB CZ, která je zároveň vlastníkem a výhradním prodejcem baterií značky T6 Power.
53 % obchodníků považuje identifikaci vzorců úspěchu za svůj největší problém.
Malé firmy často nemají dostatek odborných znalostí a času na analýzu prodejních dat, což vede k promarněným příležitostem a neefektivním procesům.
Pipedrive Sales Assistant je jedním z nejpoužívanějších nástrojů mezi uživateli. Nyní díky prediktivní AI pomáhá zákazníkům s využitím poznatků o prodejích a doporučuje jim obchodní příležitosti, u kterých mají největší šanci na úspěch.
Praha 18. dubna 2024 – Automatizace manuální práce, zjednodušení komunikace a snadnější uzavírání obchodů díky generativní umělé inteligenci. K tomu přispívá nová sada nástrojů Pipedrive AI od estonského scaleupu Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem. Sada funkcí, která je založena na OpenAI a interně vyvinutých AI modelech, automaticky analyzuje data a pracovní postupy obchodníků, předpovídá chování jejich zákazníků, formuluje a personalizuje vzájemné interakce. V neposlední řadě zefektivňuje plnění úkolů, obchodníkům nabízí poznatky založené na zákaznických datech, pomáhá jim identifikovat obchody s vysokou pravděpodobností úspěchu a tím jim usnadňuje každodenní rozhodování.
„Cílem Pipedrive bylo vždy nabízet snadné a efektivní řešení, které má pomoci malým firmám v řešení obchodních výzev, vylepšování procesů a zvyšování příjmů. Nově s implementovanou umělou inteligencí mají obchodní týmy možnost využívat svůj čas efektivněji, klást větší důraz na každou interakci se zákazníky a zvyšovat tak svou výkonnost. Vždy jsme se soustředili na přinášení nových inovací a hbité reagování na potřeby našich klientů. Pipedrive AI tak v sobě zahrnuje nejdůležitější výhody pro naše zákazníky, které se budou dále rozvíjet. Náš tým již testuje další sadu mnoha nových funkcí, které máme v plánu spustit ještě letos,“ říká Shaun Shirazian, CPO společnosti Pipedrive.
„Pipedrive jsme si vybrali pro jeho výjimečnou přizpůsobitelnost, která zefektivnila náš prodejní proces zadávání dat a zlepšila naše možnosti reportování. Díky novým AI funkcím jako ‚Napište mi e-mail‘ a ‚Shrnutí e-mailů s umělou inteligencí‘ jsme zaznamenali nové přínosy pro naši společnost. Ve své práci obchoduji s velkými podniky, což znamená, že prodeje mohou trvat dlouho a e-mailová vlákna se hromadí. Tyto nástroje nám umožňují nejen vytvářet zprávy nebo nabízet rychlé náhledy do dlouhých e-mailových vláken, ale také navrhovat další kroky, které se dají podniknout a pomáhají vyhodnocovat sentiment naší komunikace, což výrazně šetří čas a zlepšuje náš rozhodovací proces,“ uvádí Oliver Elm, mezinárodní obchodní konzultant společnosti Mazepay, intuitivní globální platformy pro zjednodušení firemních dlouhých nákupních procesů a plateb.
Nová integrace umělé inteligence prošla fází beta testování u více než 70 000 zákazníků a nyní je k dispozici všem uživatelům. Společnost Pipedrive zároveň nepovoluje třetím stranám používat data klientů ke zlepšování nebo trénování modelů AI ani nepoužívá data klientů ke zlepšování nebo trénování modelů AI bez povolení. Společnost se tím zavazuje vytvářet a poskytovat řešení využívající umělou inteligenci bezpečně a zodpovědně s ohledem na všechny průmyslové standardy týkající se ochrany osobních údajů a zabezpečení.
AI pomůže napsat e-mail či vybrat další osvědčené aplikace
Prodejní asistent s umělou inteligencí pomáhá prodejcům identifikovat vzorce prodeje a rozhodovat o obchodech s vysokou pravděpodobností úspěchu. Díky asistentovi, který identifikuje prodejní vzorce a doporučí obchody s vysokým potenciálem úspěchu, čímž přispěje k výrazné úspoře času a zvýšení výkonnosti práce. Zároveň zefektivňuje procesy pomocí inteligentní automatizace, přičemž se zaměřuje na prioritní činnosti, jako je doporučení k odeslání e-mailů, nastavení schůzek, plánování hovorů a dalších akcí.
Psaní e-mailů pomocí umělé inteligence. Na základě beta testování společnosti Pipedrive trvá odeslání e-mailu vygenerovaného umělou inteligencí v průměru 44 sekund, zatímco bez pomoci AI trvá odeslání e-mailu v průměru 9 minut. Nová integrace tak umožní uživateli vytvořit přesvědčivé prodejní e-maily, u kterých si lze zvolit tón (profesionální, přátelský, standardní) či rozsah (krátký, standardní, dlouhý). Funkce tak pomůže překonat „spisovatelský blok“ a personalizovat e-maily ve velkém rozsahu.
Funkce shrnutí e-mailů umožňuje uživateli shrnout e-mailové konverzace jedním kliknutím, pochopit obecný sentiment e-mailových vláken a připravenost zákazníka uzavřít obchod. Díky tomu si lze efektivně procházet řetězce e-mailů, na základě toho vytvořit relevantní obsah a snadno si udržet spojení se zákazníky s minimálním úsilím. Tím šetří čas, zvyšuje přehlednost a pomáhá uživateli soustředit se po celý pracovní den.
Chytrá doporučení aplikací pomáhají zvolit ty nejrelevantnější a nejlepší aplikace ve své kategorii s cílem přispět k dalšímu navyšování produktivity. Doporučení se vygeneruje na základě již používaných aplikací či aplikací používaných podobnými společnostmi.
Vyhledávání na platformě Marketplace za pomoci přirozeného jazyka. Uživatelé mohou díky němu rychleji najít relevantní integrace, které řeší jejich obchodní potřeby nebo problémy. Nemusejí tedy znát konkrétní služby, jejich vlastnosti ani klíčová slova. Umělá inteligence pomáhá na základě dodaného kontextu snížit počet prázdných výsledků vyhledávání díky snížení prahové hodnoty pro klíčová slova.
Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 55 lidí, z toho 27 vývojářů a 17 lidí v produktové organizaci.
Společnost Sony inovuje značku BRAVIA, kterou nesou produkty určené ke sledování filmů, a obohacuje tak dokonalý zážitek z domácího kina. Díky rozšíření streamovacích služeb si sledování filmů v pohodlí domova získává stále větší oblibu. Široká škála produktů Sony, jako jsou digitální filmové kamery, profesionální monitory a profesionální sluchátka, je hojně využívána profesionály z oblasti filmové produkce. To společnosti umožňuje hluboce porozumět filmovému průmyslu a záměrům filmařů a tvůrců obsahu.
Nová BRAVIA ještě více umocňuje realistický pocit z filmového obsahu a přináší vynikající kvalitu obrazu a zvuku v domácích podmínkách, takže vám budou filmy připadat stejně úžasné jako na velkém plátně. Sjednocením televizorů, soundbarů a dalších technologií pro domácí ozvučení pod jednu značku chce společnost Sony umožnit zákazníkům, aby si na jednom místě mohli vychutnat dokonalý filmový zážitek v podobě oslnivé kvality obrazu a působivého zvuku tak, jak to zamýšleli tvůrci filmů. Shodné funkce a design televizorů BRAVIA a produktů domácího audia BRAVIA Theatre usnadňují zákazníkům výběr a kombinaci kompletního balíčku domácí zábavy pro výjimečný filmový zážitek.
Kino přichází domů se značkou BRAVIA
BRAVIA Theatre: pohlcující kinematografický zvuk pro sledování filmů v domácím prostředí
Společnost Sony má jedinečné a rozsáhlé zkušenosti v oblasti filmového průmyslu, od výroby profesionálních kamer a monitorů až po filmovou produkci a distribuci. Na základě těchto zkušeností se společnost u své nově představené řady produktů pro domácí ozvučení BRAVIA Theatre zaměřila na rozdíly mezi prostředím sledování filmů v kině a doma a pracuje na různých iniciativách, jejichž cílem je poskytnout stejný pohlcující zvuk jako v kině také v domácím prostředí. Akustika kina je precizně navržena a zvuk vycházející z velkého počtu reproduktorů umístěných na stropě a stěnách vytváří lokalizované zvukové pole, které diváky naprosto pohlcuje. S programem BRAVIA Theatre si můžete stejný akustický zážitek, jak v kině vychutnat i doma.
„Společnost Sony staví na desetiletích působení ve světě vývoje profesionálního vybavení pro tvorbu filmů, stejně jako v oblasti filmové produkce a distribuce, a je tak v jedinečné pozici, která jí umožňuje zúročit bezkonkurenční zkušenosti z oblasti filmového průmyslu, profesionálního vybavení a spotřební elektroniky díky průkopnickým televizorům BRAVIA a domácím audio zařízením BRAVIA Theatre,“ prohlásil Yoshihiro Ono, ředitel divize Home Entertainment Business Unit společnosti Sony Corporation. „Jsme nadšeni, že můžeme uvést na trh nové televizory BRAVIA a domácí audio zařízení BRAVIA Theatre, které přinášejí nové vzrušující funkce a povyšují sledování filmů v domácím prostředí na novou úroveň,“ dodal Yoshihiro Ono.
Klíčové technologie a funkce domácích audio produktů 2024 BRAVIA Theatre
Pomocí patentované technologie 360 Spatial Sound Mapping od společnosti Sony je generováno několik virtuálních reproduktorů v místech, kde nejsou žádné skutečné fyzické reproduktory, například nahoře nebo po stranách. To umožňuje získat 360prostorový zvuk optimalizovaný pro konkrétní domácí prostředí s širokým akustickým polem, které vás obklopí zvukem z různých směrů a napodobuje zážitek z kina, aniž byste museli instalovat fyzické reproduktory na strop nebo stěny. Dříve byl k vytvoření virtuálních reproduktorů zapotřebí soundbar i zadní reproduktory – s nově představenými modely BRAVIA Theatre Bar 9 a BRAVIA Theatre Bar 8 si můžete vychutnat zvuk technologie 360 Spatial Sound Mapping pouze s jedním soundbarem. Také BRAVIA Theatre Quad dokáže realizovat širší prostorový zvuk pomocí 4 tenkých reproduktorů.
・Optimalizace zvukového pole
Produkty BRAVIA Theatre[2] jsou kompatibilní s funkcí Sound Field Optimization, která automaticky upravuje a ladí jednotlivé reproduktory podle uspořádání místnosti a pomáhá najít optimální umístění systému, abyste doma zažili působivý zvuk jako v kině.
・Acoustic Center Sync
Funkce Acoustic Center Sync integruje zvukový systém, například soundbar, s televizorem tak, aby zvuk přesně odpovídal dění na obrazovce, a vytváří tak atmosféru jako v kině. Reproduktory jsou v kinech umístěny přímo za plátnem, které má řadu malých otvorů. Zvuk, který z něj vychází, se přenáší dopředu tak, aby se dialogy a zvuky prolnuly s obrazem promítaným na plátno a byly slyšet ze správného místa. Když se propojí televizory BRAVIA[3] a produkty z rodiny BRAVIA Theatre[4], spojí se zvuk reproduktorů televizoru a soundbaru a vytvoří zážitek jako v kině, kdy se zdá, že zvuk vychází přímo z obrazovky televizoru.
・Voice Zoom 3™
Pokud zkombinujete domácí audio produkty BRAVIA Theatre[5] a kompatibilní televizory BRAVIA[6], rozpozná nová funkce Sony Voice Zoom 3[7] lidský dialog pomocí algoritmu umělé inteligence a zesílí nebo sníží jeho hlasitost, takže i méně výrazné dialogy zní hlasitě a zřetelně.
Nastavení pro Voice Zoom 3 a produktovou řadu BRAVIA Theatre audio připojenou k televizoru BRAVIA lze ovládat pomocí nové aplikace BRAVIA Connect (dříve Home Entertainment Connect App), aniž by se při sledování filmu zobrazoval panel nabídek na obrazovce televizoru[8].
・Volitelné reproduktory
Přidáním bezdrátového subwooferu nebo zadních reproduktorů[9] si můžete vychutnat silné hluboké basy a vylepšený prostorový zvuk. Subwoofer SA-SW5 nebo SA-SW3, který je vybaven výkonným 180mm měničem a pasivním zářičem a poskytuje 300W hluboký basový zvuk, lze díky bezdrátovému připojení umístit kamkoli. SA-RS5 je dvojice zadních reproduktorů, která má vestavěnou baterii a reproduktory s výstupem směřujícím vzhůru. Reproduktory nemusí být připojeny ke zdroji napájení, což umožňuje jejich umístění na různá místa. Díky zadním reproduktorům si také můžete vychutnat mnohem čistší a širší zvukový zážitek 360 Spatial Sound Mapping.
・BRAVIA Theatre U
Nový reproduktor na krk od společnosti Sony přináší pohlcující zvuk, který vás obklopí. Umožní vám poslech pod širým nebem, který přesto ale zůstane osobní. Můžete si vychutnat pohlcující zážitek z filmu při vysoké hlasitosti, aniž byste museli hledět na své okolí, a užívat si obklopující zvuk Dolby Atmos® sound po spárování s kompatibilními televizory Sony BRAVIA TV[10] s technologií 360 Spatial Sound. Připojte dva reproduktory BRAVIA Theatre U k jednomu televizoru nebo jiným zařízením pomocí funkce Speaker Add. Každý divák si může vychutnat čistý, pohlcující prostorový zvuk se svobodou nastavení hlasitosti na preferovanou úroveň.
・Kompatibilní s technologiemi IMAX Enhanced[11] a Dolby Atmos®:
BRAVIA Theatre Bar 9, Bar 8 a Quad podporují nejen standardní zvukové technologie včetně pohlcujícího zvuku Dolby Atmos® a DTS:X®, ale mají také certifikaci IMAX® Enhanced10.
IMAX:
„Jsme potěšeni, že můžeme divákům zprostředkovat bezkonkurenční filmový zážitek v prostředí domova i mimo něj díky novým televizorům Sony s certifikací BRAVIA IMAX Enhanced a domácím audio produktům BRAVIA Theatre,“ uvedl Vikram Arumilli, SVP a GM, Streaming and Consumer Technology společnosti IMAX. „IMAX Enhanced je navržen tak, aby zachoval a vylepšil vizi a záměr filmařů, a rozšířená nabídka zařízení Sony přináší fanouškům další způsoby, jak zažít sílu IMAXu při sledování některých z nejznámějších filmů, které jsou na této platformě dostupné.“
Dolby:
„Vyprávění příběhů je základem všeho, co ve společnosti Dolby děláme,“ vysvětluje Mahesh Balakrishnan, viceprezident divize Consumer Entertainment společnosti Dolby Laboratories. „Díky Dolby Vision a Dolby Atmos mají tvůrci k dispozici širší sadu nástrojů, s nimiž mohou pracovat, aby diváci mohli prožívat příběhy přesně podle svých představ. Díky kombinaci nejlepšího technického řešení ve své třídě od společnosti Sony a špičkových inovací společnosti Dolby si mohou spotřebitelé na svých oblíbených zařízeních Sony BRAVIA a BRAVIA Theatre vychutnat skutečně filmové zážitky ve formátu Dolby.“
Iniciativy na ochranu životního prostředí
Společnost Sony představila plán ochrany životního prostředí nazvaný Road to Zero, jehož cílem je dosáhnout do roku 2050 nulového dopadu na životní prostředí prostřednictvím obchodních aktivit a životních cyklů výrobků. S cílem přispět k naplnění této vize budou produkty BRAVIA a BRAVIA Theatre usilovat o inovace, které poskytnou nejlepší zážitek ze sledování s vysokou kvalitou obrazu a zvuku a prémiovým designem, a zároveň přispějí ke snížení dopadu na životní prostředí, jak je popsáno níže.
Snížení spotřeby primárních plastů:
Výběr materiálu ovlivňuje zejména kvalitu zvuku. Společnost Sony strávila roky vývojem jedinečného recyklovaného plastu[12], který je šetrný k životnímu prostředí a zároveň umožňuje vytvářet vysoce kvalitní audio produkty. Audio produkty pro domácí použití BRAVIA Theatre využívají jedinečný recyklovaný plast, který umožňuje společnosti Sony reprodukovat vynikající akustické vlastnosti a zároveň snižuje spotřebu primárních plastů. Tkanina využívaná při výrobě domácích audio produktů BRAVIA Theatre je recyklovaná z PET lahví[13] . Materiál byl pečlivě vybrán s ohledem na optimální kvalitu zvuku, design, strukturu a barvu.
Snaha o zajištění přístupnosti
Společnost Sony se snaží svým podnikáním přispívat k inkluzivní společnosti a zlepšovat přístupnost tak, aby její produkty mohli používat i lidé s odlišnými potřebami. BRAVIA a BRAVIA Theatre vyvíjejí produkty s ohledem na jejich přístupnost, aby si mohli filmový zážitek vychutnat všichni zákazníci bez ohledu na zdravotní znevýhodnění nebo věk.
Pro usnadnění nastavení domácích audioproduktů BRAVIA Theatre[14] zrakově postiženým osobám je na obalu vyvýšený čtvercový rámeček[15], který označuje QR kód aplikace BRAVIA Connect[16], jež nabízí podporu čtečky obrazovky. Hmatové body na zadním panelu BRAVIA Theatre Bar 9 a 8 označují terminál eARC HDMI pro připojení k televizoru.
Více se o jednotlivých modelech dozvíte na odkazech níže:
Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: https://www.sony.net/
O Sony Europe B.V.
Společnost Sony Europe B.V. je odštěpným závodem společnosti Sony Corporation s hlavním sídlem ve Velké Británii. Jsme zodpovědní za přední obchodní aktivity společnosti Sony v oblasti elektronických produktů, řešení pro spotřebitelské a profesionální trhy a také obchodní aktivity v oblasti zobrazovacích a snímacích řešení v Evropě. Od výzkumu a vývoje, přes konstrukci, design až po prodej, marketing, distribuci a zákaznický servis – tím vším se snažíme dosáhnout cílů společnosti Sony a naplnit svět emocemi prostřednictvím síly kreativity a technologie.
Tato funkce je kompatibilní s novými modely televizorů BRAVIA řady 9, 8, 7 i s dalšími staršími modely televizorů Sony. Další informace: https://www.sony.net/hav_faq. ↑
Modely řady BRAVIA 9, BRAVIA 8, BRAVIA 7 a BRAVIA 3 a další kompatibilní starší modely televizorů Sony. Další informace: https://www.sony.net/hav_faq. ↑
K dispozici prostřednictvím chystané aktualizace firmwaru. ↑
Funkce kompatibility aplikace BRAVIA Connect vyžaduje připravovanou aktualizaci softwaru televizoru. ↑
BRAVIA Theatre Quad nelze připojit k zadnímu reproduktoru. BRAVIA Theatre U nelze připojit k subwooferu nebo zadnímu reproduktoru. Další informace: https://www.sony.net/hav_faq. ↑
Modely řady BRAVIA 9, BRAVIA 8, BRAVIA 7 a BRAVIA 3 a další starší modely televizorů Sony. Pro individuální zážitek z Dolby Atmos® je nutné mít kompatibilní televizor BRAVIA. Některé řady televizorů BRAVIA mohou vyžadovat vlastní transmiter. Další informace: https://www.sony.net/hav_faq. ↑
IMAX Enhanced bude k dispozici prostřednictvím chystané aktualizace firmwaru a vyžaduje SA-RS5 nebo SA-RS3S (pro BRAVIA Theatre 9/8) jako zadní reproduktory a SA-SW5 nebo SA-SW3 jako subwoofer. ↑
Použití recyklovaného plastu: BRAVIA Theatre Quad / BRAVIA Theatre Bar 9: přibližně 55 %, Bar 8: přibližně 50 %, BRAVIA Theatre U: přibližně 40 %. ↑
QR Code je registrovaná ochranná známka společnosti DENSO WAVE INCORPORATED v Japonsku a v dalších zemích/oblastech. ↑
Je nutná aktualizace mobilní aplikace na nejnovější verzi. Mohou se vyskytnout případy, kdy hlasový záznam nepřečte obsah správně kvůli určitým funkcím nebo prvkům obrazovky. ↑
Společnost Sony inovuje značku BRAVIA, kterou nesou produkty určené ke sledování filmů, a obohacuje tak dokonalý zážitek z domácího kina. Díky rozšíření streamovacích služeb si sledování filmů v pohodlí domova získává stále větší oblibu. Široká škála produktů Sony, jako jsou digitální filmové kamery, profesionální monitory a profesionální sluchátka, je hojně využívána profesionály z oblasti filmové produkce. To společnosti umožňuje hluboce porozumět filmovému průmyslu a záměrům filmařů a tvůrců obsahu. Nová BRAVIA ještě více umocňuje realistický pocit z filmového obsahu a přináší vynikající kvalitu obrazu a zvuku v domácích podmínkách, takže vám budou filmy připadat stejně úžasné jako na velkém plátně. Sjednocením televizorů, soundbarů a dalších technologií pro domácí ozvučení pod jednu značku chce společnost Sony umožnit zákazníkům, aby si tak na jednom místě mohli vychutnat dokonalý filmový zážitek v podobě oslnivé kvality obrazu a působivého zvuku, jak to zamýšleli tvůrci filmů. Shodné funkce a design televizorů BRAVIA a produktů domácího audia BRAVIA Theatre usnadňují zákazníkům výběr a kombinaci kompletního balíčku domácí zábavy pro výjimečný filmový zážitek.
Společnost Sony uvede jako součást nové řady BRAVIA několik modelů televizorů ve třech řadách, přičemž vlajkovou lodí je BRAVIA 9, která se vyznačuje vysokou špičkovou svítivostí, hlubokými odstíny černé, vynikajícím kontrastem a nádherně přirozenými barvami. S nově ohlášenou řadou produktů pro domácí ozvučení BRAVIA Theatre si navíc můžete doma bez problémů vychutnat plné audiovizuální bohatství jakéhokoli filmového obsahu.
„Společnost Sony staví na desetiletích působení ve světě vývoje profesionálního vybavení pro tvorbu filmů, stejně jako v oblasti filmové produkce a distribuce, a je tak v jedinečné pozici, která jí umožňuje zúročit bezkonkurenční zkušenosti z oblasti filmového průmyslu, profesionálního vybavení a spotřební elektroniky díky průkopnickým televizorům BRAVIA a domácím audio zařízením BRAVIA Theatre,“ prohlásil Yoshihiro Ono, ředitel divize Home Entertainment Business Unit společnosti Sony Corporation. „Jsme nadšeni, že můžeme uvést na trh nové televizory BRAVIA a domácí audio zařízení BRAVIA Theatre, které přinášejí nové vzrušující funkce a povyšují sledování filmů v domácím prostředí na novou úroveň,“ dodal Yoshihiro Ono.
Kino přichází domů sBRAVIA
Sledujte filmy doma tak, jak je tvůrci zamýšleli
Televizory BRAVIA inteligentně optimalizují barvy, kontrast a jas pro domácí prostředí, které je světlejší než v kině. Tím zajišťují, aby byl zážitek z domácího sledování věrný původním představám tvůrce o tom, jak má obraz vypadat. Jedním z prvků, které toho umožňují dosáhnout, je špičkový vysoký jas televizoru BRAVIA 9 ve spojení s přesným řízením podsvícení. Obraz se díky vhodnému osvětlení správných částí obrazovky stává autentickým a umožňuje divákovi objevit i ty nejmenší detaily, které tvůrce do scény vložil, zejména v režimech Studio Calibrated vyvinutých ve spolupráci s předními streamovacími službami.
Přináší optimální kvalitu obrazu pro domácí sledování filmů
Procesor XR společnosti Sony je vybaven systémem rozpoznávání scén, který s vysokou přesností detekuje a analyzuje data a poté optimalizuje obraz pro maximální realističnost tak, aby věrně reprodukoval záměr tvůrce snímku.
Stejně jako technologie řízení podsvícení profesionálních monitorů Sony, které používají filmaři, také technologie XR Backlight Master Drive s jedinečným algoritmem lokálního stmívání přesně řídí tisíce LED diod, a tím zajišťuje skutečně autentický kontrast, který umožňuje zachovat detaily v tmavých částech obrazu u těch nejnáročnějších scén.
Až o přibližně 325 % více stmívacích zón než u modelu 2023 X95L.
Představte si nádherně prosluněnou, zasněženou horskou krajinu. Nové televizory s mimořádně jasným obrazem dokážou díky svítivosti, která je vyšší než kdykoli předtím, věrně reprodukovat přírodní scenérie s dokonalými detaily, a to i za nejjasnějšího denního světla.
Díky technologii X-Anti Reflection jsou snímky jasnější, s menším množstvím odrazů a odlesků způsobených slunečním světlem nebo světlem lampy, takže uvidíte čistě černou barvu v jasných odstínech a můžete si vychutnat čistý obraz bez rušivých vlivů. Díky technologii X-Wide Angle vypadá obraz na okrajích stejně úchvatně jako uprostřed.
Poskytuje optimální kvalitu zvuku pro domácí sledování filmů
Nové televizory BRAVIA 9 jsou vybaveny funkcí Acoustic Multi-Audio+ a jako první na světě[6] disponují výškovým reproduktorem Beam Tweeter v horní části a výškovým reproduktorem Frame Tweeter po stranách, které poskytují prostorový zvuk jako v kině. Každý zvuk vychází přesně z toho správného místa.
Nová technologie Voice Zoom 3 od společnosti Sony rozpoznává dialogy lidí pomocí algoritmů umělé inteligence a zesiluje nebo zeslabuje jejich hlasitost, takže i méně výrazné dialogy znějí hlasitě a zřetelně. Skvěle funguje s produkty domácího audia BRAVIA Theatre.[8]
・Acoustic Center Sync
Funkce Acoustic Center Sync propojuje zvukový systém, například soundbar, s televizorem tak, aby zvuk přesně odpovídal dění na obrazovce, a vytváří tak atmosféru jako v kině. Reproduktory jsou v kinech umístěny přímo za plátnem, které má řadu malých otvorů. Zvuk, který z něj vychází, se přenáší dopředu tak, aby se dialogy a zvuky prolnuly s obrazem promítaným na plátno a byly slyšet ze správného místa. Při propojení televizorů BRAVIA[9] a produktů BRAVIA Theatre[10] funkce Acoustic Center Sync plynule prolne zvuk reproduktorů televizoru a soundbaru a vytvoří zážitek jako v kině, kdy se zdá, že zvuk vychází přímo z obrazovky televizoru.
Nastavení funkcí Voice Zoom 3, Acoustic Center Sync, audio produktů BRAVIA Theatre připojených k televizoru BRAVIA a dalších funkcí televizoru lze nyní ovládat pomocí aplikace BRAVIA Connect (dříve Home Entertainment Connect App), aniž by se během sledování filmu na obrazovce televizoru zobrazoval panel nabídek.
Množství režimů pro přesnou reprodukci kvality obrazu podle původních představ tvůrce také u vás doma
BRAVIA je vybavena režimy Studio Calibrated, které reprodukují kvalitu obrazu zamýšlenou tvůrci filmového obsahu v domácím prostředí. Kromě již zavedeného adaptivního kalibrovaného režimu Netflix Adaptive Calibrated Mode a kalibrovaného režimu SONY PICTURES CORE (dříve BRAVIA CORE), je k dispozici nový režim Prime Video Calibrated, který zákazníkům poskytne ještě více možností, jak si užít prémiovou zábavu objektivem tvůrce. Díky režimu Prime Video Calibrated Mode si zákazníci mohou vychutnat optimální kvalitu obrazu, která je automaticky kalibrována u filmů, seriálů a poprvé i u živých sportovních přenosů.
Televizory BRAVIA i domácí audio produkty BRAVIA Theatre jsou kompatibilní s IMAX Enhanced. Byly certifikovány společnostmi IMAX a DTS®, aby splňovaly přísné standardy potřebné k dosažení co nejlepšího zážitku z filmů IMAX ze SONY PICTURES CORE (dříve BRAVIA CORE) a vybraných filmů na Disney+[14]. Filmoví fanoušci si mohou vychutnat optimalizovaný obraz a zvuk IMAX na televizorech BRAVIA a domácích audio produktech BRAVIA Theatre s režimem IMAX Enhanced, včetně zvuku IMAX Enhanced s DTS:X. Kromě toho představí SONY PICTURES CORE vybrané seriály z Crunchyroll[15] – streamovací služby zaměřené na anime. Zákazníkům tak přibude řada anime seriálů Crunchyroll s přiloženým streamovacím balíčkem[16].
Zařízení BRAVIA podporují technologie Dolby Vision® a Dolby Atmos®, které zajišťují mimořádný jas, ostřejší kontrast, sytější barvy a pohlcující zvuk při sledování vaší oblíbené tvorby v rámci služeb Disney+, Prime Video, Netflix a dalších oblíbených streamovacích služeb.
IMAX:
„Jsme potěšeni, že můžeme divákům zprostředkovat bezkonkurenční filmový zážitek v prostředí domova i mimo něj díky novým televizorům Sony s certifikací BRAVIA IMAX Enhanced a domácím audio produktům BRAVIA Theatre,“ uvedl Vikram Arumilli, SVP a GM, Streaming and Consumer Technology společnosti IMAX. „IMAX Enhanced je navržen tak, aby zachoval a vylepšil vizi a záměr filmařů, a rozšířená nabídka zařízení Sony přináší fanouškům další způsoby, jak zažít sílu IMAXu při sledování některých z nejznámějších filmů, které jsou na této platformě dostupné.“
Dolby:
„Vyprávění příběhů je základem všeho, co ve společnosti Dolby děláme,“ řekl Mahesh Balakrishnan, viceprezident divize Consumer Entertainment společnosti Dolby Laboratories. „Díky Dolby Vision a Dolby Atmos mají tvůrci k dispozici širší sadu nástrojů, s nimiž mohou pracovat, aby diváci mohli zažít své příběhy přesně podle svých představ. Díky kombinaci nejlepšího inženýrství ve své třídě od společnosti Sony a špičkových inovací společnosti Dolby si mohou spotřebitelé na svých oblíbených zařízeních Sony BRAVIA a BRAVIA Theatre vychutnat skutečně filmové zážitky ve formátu Dolby.“
Iniciativy na ochranu životního prostředí
Společnost Sony si stanovila plán ochrany životního prostředí nazvaný Road to Zero, jehož cílem je do roku 2050 dosáhnout nulového dopadu na životní prostředí prostřednictvím obchodních aktivit a životních cyklů výrobků. Aby přispěla k naplnění této vize, bude společnost BRAVIA usilovat o inovace, které poskytnou nejlepší zážitek ze sledování s vysokou kvalitou obrazu a zvuku a prémiovým designem, a zároveň přispějí ke snížení dopadu na životní prostředí, jak je popsáno níže.
Nižší spotřeba energie:
Modely BRAVIA 9 a BRAVIA 7 využívají patentované zpracování signálu společnosti Sony, které maximalizuje vlastnosti panelového zařízení a automaticky optimalizuje jas pro každou scénu, přičemž dosahuje vysokého jasu a nízké spotřeby energie. Kromě toho byl dále vyvinut panel Eco Dashboard, který umožňuje snadno nastavit a spravovat různá nastavení úspory energie televizoru BRAVIA najednou. Můžete také zkontrolovat množství spotřebované energie a získat tipy pro úsporu energie[17].
Snížení spotřeby primárních plastů ve výrobcích:
Společnost Sony pracuje na snížení dopadu na životní prostředí v mnoha aspektech životního cyklu výrobku, jako je snížení spotřeby primárních plastů, zlepšení efektivity přepravy a snížení spotřeby energie během používání.
Od vývoje materiálů až po vnější design se společnosti BRAVIA podařilo výrazně zvýšit využití recyklovaných materiálů při zachování vysoké kvality zpracování. SORPLAS™[18], recyklovaný plast vyvinutý společností Sony, se využívá pro zadní kryt[19], který představuje největší plochu televizoru, přičemž přibližně 65 %[20] z celkového množství použitého plastu tvoří recyklovaný materiál. Kompaktní dobíjecí dálkový ovladač Eco Remote je rovněž vyroben přibližně ze 79,7 % z recyklovaného plastu[21].
Snaha o zajištění přístupnosti
Společnost Sony se snaží svou činností přispívat k inkluzivní společnosti a zlepšovat přístupnost tak, aby její produkty mohli používat i lidé s odlišnými potřebami. Společnost BRAVIA vyvíjí produkty s ohledem na přístupnost, aby si všichni zákazníci mohli vychutnat filmový zážitek bez ohledu na zdravotní znevýhodnění nebo věk.
Vize a akce pomáhají:
Funkce Talkback screen reader umožňuje kontrolovat seznamy programů a nastavovat televizor, aniž byste se museli dívat na obrazovku. Dokáže také zvětšit text a zobrazit jej na obrazovce. Navíc hmatové body na terminálech HDMI a S-Center televizoru BRAVIA odpovídají bodům, které se nacházejí na produktech BRAVIA Theatre, a zjednodušují tak proces vyhledávání a připojování portů pro bezproblémové nastavení.
Inverze barev umožňuje převrátit jas barev tak, aby světlé oblasti byly tmavé a tmavé oblasti světlé. Tuto funkci lze podle potřeby zapnout nebo vypnout. Pokud je text lépe čitelný s tmavou nebo světlou barvou pozadí, můžete pomocí inverze barev změnit barvu pozadí.
K ovládání televizoru BRAVIA lze použít hlasové příkazy, například k zapnutí/vypnutí a nastavení hlasitosti. Televizory BRAVIA je také možné ovládat zkrácenými příkazy, které umožňují rychlé a snadné zapnutí/vypnutí přístupných funkcí, což umožňuje bez stresu používat stejný televizor jak těm, kteří je vyžadují, tak těm, kteří je nevyžadují.
Funkce Time Shift
Nyní můžete pozastavit živé televizní vysílání stisknutím tlačítka pauzy na dálkovém ovladači kdykoli potřebujete, například když jdete otevřít dveře nebo potřebujete zvednout telefon. Po opětovném stisknutí tlačítka pauzy se vysílání okamžitě obnoví.
Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: https://www.sony.net/
O Sony Europe B.V.
Společnost Sony Europe B.V. je odštěpným závodem společnosti Sony Corporation s hlavním sídlem ve Velké Británii. Jsme zodpovědní za přední obchodní aktivity společnosti Sony v oblasti elektronických produktů, řešení pro spotřebitelské a profesionální trhy a také obchodní aktivity v oblasti zobrazovacích a snímacích řešení v Evropě. Od výzkumu a vývoje, přes konstrukci, design až po prodej, marketing, distribuci a zákaznický servis – tím vším se snažíme dosáhnout cílů společnosti Sony a naplnit svět emocemi prostřednictvím síly kreativity a technologie.
Podoba a funkce dostupné prostřednictvím panelu Eco Dashboard se liší v závislosti na modelu. Spotřeba energie je přibližná hodnota a může se lišit od skutečné hodnot. ↑
Sněmovna ve středu schválila úpravu podmínek hrazení pojistného u dohodářů, konkrétně u zaměstnaných na dohodu o provedení práce (DPP). Ke zpřísnění podmínek placení sociálního a zdravotního pojištění mělo původně dojít od letošního července účinností velké novely zákoníku práce, nicméně poslanci rozhodli nyní jinak. Povinnost týkající se zaměstnaných na DPP začne platit až od ledna 2025, zároveň se změnily i podmínky. Ve výsledku bude pro firmy zaměstnávání lidí na DPP nadále výhodné, nicméně pouze těch, kteří mají celkově jen jednu dohodu o provedení práce, nebo těch, které daný zaměstnavatel zaregistruje na České správě sociálního zabezpečení (ČSSZ) jako první, dříve než ostatní zaměstnavatelé, u nichž má zaměstnanec také podepsanou dohodu o provedení práce. Podrobnosti vysvětluje Jan Tuček, daňový poradce a partner společnosti BDO.
Úprava, kterou schválili poslanci, zavádí dva režimy dohody o provedení práce, které lze nazvat jako hlavní a vedlejší. „První režim bude platit pro ty dohody o provedení práce, které zaměstnavatel nahlásí do registru České správě sociálního zabezpečení (ČSSZ). Pro tyto smlouvy budou platit stávající pravidla, pojistné bude zaměstnavatel muset uhradit, pokud měsíční výdělek zaměstnance na DPP přesáhne čtvrtinu průměrné mzdy, nyní 10 500 korun,“ uvádí Jan Tuček z BDO.
Pro všechny ostatní dohody, které může mít zaměstnanec uzavřené s dalšími firmami, budou již nicméně platit přísnější pravidla. Pojistné bude nutné hradit u všech s měsíčním příjmem 4 000 korun a výše.
Záležet bude tedy na tom, kdo ze zaměstnavatelů svého dohodáře zaregistruje jako první. „Zaměstnanci s dohodou o provedení práce registrovaní na sociální správě budou pro zaměstnavatele nadále výhodní. Firmy se nicméně obávají zvýšení administrativní zátěže a zvažují i tak omezení dohod,“ komentuje Jan Tuček z BDO.
Změna přichází kvůli řetězení dohod a ke zpřehlednění podmínek
„Cílem změny je zamezit řetězení dohod o provedení práce. Za starých podmínek totiž mohl mít daný člověk několik dohod o provedení práce u různých zaměstnavatelů, a pokud se u všech jednotlivě vešel do limitu výdělku 10 tisíc korun, mohl se i s běžným příjmem v řádu několika tisíce korun vyhnout placení pojistného, což zatěžovalo státní kasu,“ komentuje Jan Tuček z BDO.
U původně navržených podmínek placení pojistného u DPP podle velké novelizace zákoníku práce firmy namítaly, že povinnosti nejsou příliš přehledné a že si nebudou moci ani naplánovat, kolik je zaměstnávání lidí na DPP bude reálně stát. „Nově schválená úprava podmínky zjednodušuje a zpřehledňuje,“ dodává Jan Tuček z BDO.
Poslanci schválili úpravu v rámci novely zákona o investičních společnostech, ke které změny pro DPP jako pozměňovací návrh připojil ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka. Novelu musí schválit ještě senátoři a prezident, nicméně se v dalším legislativním procesu neočekávají komplikace, firmy by s ní proto měli již začít počítat.
O společnosti BDO
BDO je poradenská společnost poskytující auditorské, daňové, právní, účetní, znalecké a poradenské služby. Na českém trhu působí již přes 30 let. S více než 600 odborníky a dlouholetou praxí se řadí k předním společnostem s tímto zaměřením v České republice, kde také opakovaně vyhrála titul Největší poradenská firma roku. Kanceláře má v Praze, Plzni, Brně, Domažlicích, Českých Budějovicích, Jindřichově Hradci a Ostravě.
BDO je v České republice zastoupena společnostmi BDO Audit s.r.o., BDO Czech Republic s.r.o., BDO Consulting s.r.o., BDO Legal s.r.o., advokátní kancelář, BDO Valuation, s.r.o. a BDO Euro-Trend s.r.o. Společnost je součástí mezinárodní sítě BDO, která celosvětově tvoří jednu z největších sítí auditorských a poradenských skupin. Zaměstnává více jak 115 tisíc odborníků a působí ve 166 zemích, v nichž provozuje více než 1 750 kanceláří.
Seriál „AI Decoded“ se tentokrát věnuje technologii Instant NeRF (Neural Radiance Fields), která umožňuje tvorbu 3D scén z běžných fotografií pomocí AI. Nejnovější aktualizace přináší podporu VR, ve které je možné scény zbavit nechtěných artefaktů mnohem intuitivněji.
Technologie Instant NeRF je přitom velmi přístupná. Nepotřebuje ke svému běhu dedikovaný hardware nebo cloud, lze ji naopak použít na téměř jakémkoliv PC. GPU NVIDIA RTX a GeForce RTX však mohou těžit ze schopností těchto karet akcelerovat funkce využívající AI pomocí Tensor jader a představují tak ideální volbu pro splnění výpočetních nároků.
Software Instant-NGP, který pohání InstantNeRF, je dostupný ke stažení na GitHubu a navržen s ohledem na všechny uživatele, od začátečníků až po pokročilé. Tvorbu 3D scén ze svých fotografií si tak může vyzkoušet téměř každý. Možnosti nástroje demonstruje řada ukázek, níže přinášíme 3 z nich:
V průběhu posledních 22 let Česká asociace franchisingu (ČAF) aktivně podporovala rozvoj franchisingového podnikání v České republice. Letos, v rámci Konference Franchising fórum a ve spolupráci s firmou Eduwin, chtějí překvapit laickou i odbornou veřejnost inovativními a interaktivními online aktivitami.
Nový přístup k online akcím
Výstava franchisingu není jen další online událostí, ale klíčovou součástí konference, která se snaží poskytnout unikátní a realistický pohled na tento obor. Organizátoři se zaměřili na vytvoření interaktivního prostředí, které umožní prozkoumat různé oblasti podnikání, získat detailní informace o jednotlivých franchisových konceptech a lépe porozumět tomu, co franchising obnáší. „Výstavní stánky jsme převedli do digitální podoby. Představí se zde téměř 50 konceptů či vystavovatelů formou stánku či prezentace v 3D podobě. Při přípravě expozic si dáváme záležet, abychom vystihli ducha konceptu a ukázali ho v nejlepším světle. Každá místnost je proto originál,“ sdílí Jiří Krajča, projektový manažer České asociace franchisingu. U každé expozice je možnost zanechat na sebe kontakt, dohodnout si schůzku, vyplnit anketu nebo se prokliknout na oficiální stránky vystavovatelů.
Podnikání trochu jinak
Flexibilita a schopnost rychle se přizpůsobit měnícím se trendům a potřebám zákazníků jsou v dnešním dynamickém prostředí nepostradatelné. Rozmanitost, jak v nabídce, tak v přístupu k podnikání, je klíčovým faktorem, který umožňuje firmám zůstat relevantními a konkurenceschopnými na trhu. Proto není překvapením, že na nedávné konferenci ČAF se objevil i neobvyklý prvek – motýlí stánek. Tento netradiční prvek symbolizuje dlouhodobé partnerství asociace se společností Papilonia. Ať už podnikáte v jakémkoliv oboru nebo máte zájem o jakoukoliv oblast, každý účastník mohl najít něco, co ho zaujme a osloví.
Zaregistrujte se zdarma na Franchising fórum a Výstavu franchisingu a podívejte se sami! Využijte kód voucheru CAF2024 pro jednoduchou registraci na adrese www.franchisingforum.cz
Prozkoumejte virtuální svět franchisingu
Další výhodou online výstavy je i to, že doba konání akce není v podstatě omezená, proto kongres a výstava může trvat celý měsíc. „Do programu jsme zařadili přednášky a rozhovory s odborníky z franchisingu. Podnikatelé, kteří se v něm pohybují, představí franchisingové koncepty, zmíní jejich výhody, odlišnosti, vyjmenují důvody, proč je franchising tou správnou volbou, když chcete začít podnikat. Najdete tu i několik bonusových videí na témata, která vás jako podnikatele obohatí,“ říká Jiří Krajča, projektový manažer České asociace franchisingu. Bonusový program na Franchising fóru reprezentuje hra ve 3D prostředí Riskuj, která pobaví i prověří Vaše znalosti z oblasti franchisingu.
O ČESKÉ ASOCIACI FRANCHISINGU
Česká asociace franchisingu je nezisková profesní organizace sdružující na národní úrovni poskytovatele franchisingu – franchisory a odborníky z oblasti práva a poradenství zaměřující se na problematiku franchisingu. Vznikla v roce 1993 a od té doby významně přispívá k propagaci a popularizaci franchisingu a neustálému rozvoji a kultivaci této formy podnikání v České republice. Členská základna ČAF se každým rokem rozrůstá o několik nových členů, ať už řádných, nebo přidružených. V současné době má 55 členů, mezi které patří jak velké a známé mezinárodní značky, tak i menší tuzemské franchisové systémy. Více na www.czech-franchise.cz.