SteelSeries uvádí nový multiplatformní headset Arctis Nova 4

Společnost SteelSeries, přední světový výrobce herních a esportových periferií, rozšiřuje oceňovanou řadu headsetů o nový cenově dostupný model Arctis Nova 4. Bezdrátový headset je nabízen ve variantách pro PC, Xbox i PlayStation s možností připojení dalších platforem typu Mac, Switch či mobilních zařízení.

SteelSeries uvádí na trh bezdrátový headset pro hraní a poslech hudby za dostupnou cenu. Model Arctis Nova 4 přináší stejně kvalitní propracovaný Hi-Fi zvukový výkon využívající Nova Acoustic Systém jako jeho předchůdci. Kvalitu dále umocňuje aplikace Sonar s profesionálním ekvalizérem.

SteelSeries Arctis Nova 4 disponuje originálně navrženými výkonnými Hi-Fi měniči, které v kombinaci se softwarem poskytují hráčům prvotřídní 360° prostorový zvuk, který lze dále vylepšovat právě prostřednictvím aplikace Sonar. SteelSeries Sonar je součástí celého ekosystému SteelSeries GG a nabízí první profesionální parametrický ekvalizér určený hráčům. Uživatelé mají možnost si vybrat z několika předvolených profilů specifických pro jednotlivé hry a různé ekvalizéry vytvořené esportovými profesionály.

Komunikace je klíčovým faktorem pro týmové hry, streamování nebo hovor přes Discord, Zoom, Teams či mobilní zařízení. Zatažitelný mikrofon ClearCast druhé generace je vybaven funkcí Noise Canceling, která využívá AI algoritmů pro eliminaci okolního hluku až o 25 dB.

Pohodlné provedení a kvalitní materiály zajišťují celodenní pohodlí ať už headset hráč využívá v herním doupěti, na cestách, poslouchá hudbu, sleduje filmy nebo telefonuje. ComfortMAX systém je reprezentován nastavitelným hlavovým mostem s flexibilní čelenkou, otočnými náušníky s paměťovou pěnou a celkově lehkou konstrukcí o hmotnosti pouhých 262 g.

Vysokorychlostní bezdrátové připojení Quantum 2.0 zaručuje instantní zvuk bez zpoždění. USB-C adaptér pak toto bezdrátové připojení přináší do všech zařízení včetně PC, Mac, PlayStation, Xbox (pouze model Nova 4X), Switch a mobilních zařízení.

Jednotlivé modely budou celosvětově dostupné prostřednictvím SteelSeries.com nebo u lokálních prodejců za ceny:

  • SteelSeries Arctis Nova 4P pro PlayStation za 129,99 euro
  • SteelSeries Arctis Nova 4X pro Xbox za 129,99 euro
  • SteelSeries Arctis Nova 4 pro PC za 129,99 euro
  • Aplikace SteelSeries Sonar Audio Suite je zdarma ke stažení na webové stránce com/gg/sonar

O SteelSeries

SteelSeries je celosvětově známou značkou a lídrem v oblasti herních, konzolových a esport periferií zaměřených na prémiovou kvalitu, inovace a funkčnost. Společnost SteelSeries byla založena v roce 2001 a neustále posouvá výkon příslušenství na vyšší úroveň, a to díky inovacím a technologiím, které představuje jako první na trhu, a které umožňují hráčům hrát lépe, trénovat déle a čelit výzvám. SteelSeries je předním podporovatelem esportu a soutěžního hraní, spojuje hráče a podporuje smysl pro komunitu a cílevědomost. Právě Steelseries komunita profesionálních hráčů a herních nadšenců je hnací silou společnosti, ovlivňuje návrhy a výrobu každého jednoho produktu a ekosystému v aplikaci SteelSeries GG. Pod křídy SteelSeries jsou značky KontrolFreek, lídr v oboru kvalitního příslušenství pro ovladače, a Nahimic, lídr v oblasti 3D zvukových řešení pro hraní her. V roce 2022 se SteelSeries připojila do skupiny GN, světového lídra v oblasti inovativních a inteligentních audio a video komunikačních řešení prodávaných v přibližně 100 zemích světa. SteelSeries najdete na sociálních sítích Facebook @SteelSeries, Instagram @SteelSeries, Twitter @SteelSeries nebo na webu SteelSeries.com.

Přívěs poháněný energií z obnovitelných zdrojů. Novinku ukázala společnost Agados

Speciální přívěs, který plní funkci energetického ostrova, představil největší tuzemský výrobce přívěsů Agados na veletrhu IDET. Uvedení energetického přívěsu ukazuje, kudy se ubírají trendy energetické soběstačnosti v přímém propojení s obnovitelnými zdroji a mobilitou. Vše tak můžete řídit a optimalizovat na dálku přes mobilní nebo satelitní systém. Nový přívěs lze připojit i za osobní automobil.

Energetický přívěs je vlastně autonomní elektrárna poháněná solárními panely a doplněná malou větrnou elektrárnou. Vedle dalších výhod nabízí mobilitu a možnost přísunu potřebné energie přesně tam, kde je jí zrovna zapotřebí. To ocení nejen armáda nebo složky Integrovaného záchranného systému. Mobilní elektrárna sama dokáže plně napájet například další produkt z dílny Agados – polní kuchyni, která má při záchranných operacích kapacitu až 900 strávníků.

Společnost Agados se inspirovala energetickými ostrovy zajišťujícími soběstačnost bez ohledu na vnější vlivy a vsadila na vlastní cestu využívající primárně obnovitelné zdroje. „Energetický přívěs tak využívá ekologickou energii – ať už solární nebo z baterií, případně jejich kombinaci. Navíc umí získat část energie z pomocného větrného zdroje, který však slouží především k udržení funkčnosti řídící jednotky a komunikace v rámci systému,“ řekl o technologické novince Petr Ostrý, jednatel společnosti Agados.

Přívěs vznikl na platformě DONA-55 ve spolupráci s firmou Mifre Energy, dodavatelem fotovoltaických systémů SAWEP. Fotovoltaických panelů je standardně šestnáct, celkem vyrobí 6160 Wp. Těm pomáhá osm trakčních baterií po 185 Ah. Celý systém je připravený k připojení do energetické sítě, disponuje zásuvkami podle evropského standardu a umožňuje také dobíjení baterií.

Zcela v duchu dalších speciálních přívěsů Agados jde i tentokrát o systém navrhovaný přesně na míru konkrétního zákazníka. Díky individuálnímu přístupu je tak možné postavit přívěs se specifickým výstupním napětím nebo velikostí trakčních baterií.

Energetický přívěs byl po zásluze jedním z hitů letošního brněnského veletrhu IDET. Nešlo ale o jediný produkt, díky kterému společnost Agados na Mezinárodním veletrhu obranné a bezpečnostní techniky zabodovala. Společnost se zde prezentovala dvojnápravovými obojživelnými přívěsy do terénu, které mají nezávislé odpružení kol, umožňují i zapojení lyží a mohou se pohybovat v náročném terénu včetně vody. Právě to ocenili odborní novináři, kteří v rámci ceny Zlatý IDET News 2023 v kategorii logistika ocenili Agados za široké spektrum víceúčelových a speciálních přívěsů včetně zmíněných obojživelných terénních modulů pro ozbrojené složky a Integrovaný záchranný systém. O jejich funkčnosti i popularitě pak nejlépe svědčí, že produkce Agadosu pro armádní sektor tvoří pětinu obratu a očekává se, že podíl nadále poroste.

Video pro civilní portfolio

Video pro speciální projekty

Agados je v České republice největším výrobcem přívěsů a zároveň jedním z největších evropských výrobců přívěsů v kategorii O1 a O2 (celková hmotnost přívěsů do 750 kg a do 3500 kg). Agados ročně prodá okolo 30 tisíc vozíků. Společnost je zastoupena ve většině evropských států a na území České republiky. Polovina produkce míří za hranice. Společnost Agados nabízí přívěsy z široké palety vyráběných brzděných a nebrzděných typů různého použití, rozměrů, použitého materiálu a bohatého příslušenství. Agados zajišťuje i kompletní servis a prodej náhradních dílů i na starší typy přívěsů. Výrobou přívěsů se zabývá od roku 1992. Sídlí ve Velkém Meziříčí.

Dreame, lídr v inovativních domácích zařízení, vstupuje na český a slovenský trh

Přední inovativní značka v oblasti inteligentního čištění a domácích zařízení, Dreame Technology, oficiálně vstupuje na český a slovenský trh. Značka spouští prodej svých produktů na e-shopech Alza.cz a Alza.sk.

Dreame Technology, založená v roce 2015, je inovativní společností s vizí „zlepšit kvalitu života uživatelů po celém světě“. Společnost se zaměřuje na vysoce kvalitní čistící přístroje využívající nejnovější technologie. Do portfolia značky patří tyčové vysavače, robotické vysavače a mopy, ale i vysoušeče vlasů.

Dreame je známa svým důrazem na inovace a výzkum a vývoj. Společnost má více než 150 patentů v oblasti čisticích technologií a je považována za průkopníka v oblasti bezdrátových vysavačů. Její výrobky jsou uznávány a oceněny na mezinárodní úrovni za svůj design. Je držitelem několika ocenění jako je Red Dot Design Award nebo Golden Pin Design Award. Na konci roku 2017 se Dreame stala součástí ekosystému značky Xiaomi.

„V Dreame jsme nadšení z toho, že můžeme konečně přinést své přední technologie a inovativní produkty na český a slovenský trh ve spolupráci s e-shopem Alza,“ řekla XingJiang, Regionální marketingová managerka značky. „Věříme, že naše výrobky budou přínosem pro každou domácnost, zlepší každodenní úklid a přispějí k vytvoření lepšího a čistšího životního prostředí pro naše zákazníky.“

O společnosti Dreame Technology

Společnost Dreame Technology byla založena v roce 2015 a je inovativní společností zaměřenou na spotřební produkty, která se specializuje na chytré čisticí přístroje pro domácnost s vizí zlepšovat životy pomocí technologie.

Sledujte nás na Facebooku a Instagramu. Pro více informací navštivte www.dreametech.com.

Cooler Master představuje technologické inovace v oblasti herního segmentu, počítačových komponent a periferií

Společnost Cooler Master, lídr v oblasti designu a výroby počítačových komponent a periferií, představuje na veletrhu Computex řadu inovativních technologických řešení pro moderní životný styl. S maximálním odhodláním posunout značku a zkušenost zákazníků na novou úroveň je Cooler Master připraven vyvolat revoluci v technologickém prostředí.

Cooler Master MasterLiquid 360 Ion

Nový nejmodernější chladič MasterLiquid 360 Ion je vybaven působivým 2,1palcovým LCD displejem, který je spárován s přepracovanou dvoukomorovou pumpou a třemi ventilátory Mobius 120P ARGB, a umožňuje přizpůsobit zobrazení různé parametry dle volby uživatele.

Cooler Master MasterLiquid 360 Atmos

Nová generace vodního chlazení je vyrobena částečně z recyklovaných materiálů. MasterLiquid 360 Atmos poskytuje vyšší účinnost chlazení a plně přizpůsobitelné živé adresovatelné RGB podsvícení druhé generace.

Cooler Master MK770 Hybrid

Hybridní bezdrátová klávesnice Cooler Master MK770 je dokonalým spojením estetiky a výkonu. Vyměnitelné mechanické spínače Kailh Box V2, skládaná Gasket konstrukce a PBT double-shot klávesy jsou zárukou vysoké kvality zpracování klávesnice. Dostupná je ve dvou barevných variantách – odstínech šedé „Space Gray“ a v matných pastelových barvách „Macaron“.

Cooler Master MM712 Pro

Lehká herní myš třetí generace vlastní optický senzor PAW3395, hybridní bezdrátové připojení, bleskurychlé optické mikrospínače a charakteristický Ultraweave kabel.

Cooler Master Motion 1

Herní křeslo s haptickým motorem vzniklo díky strategickému partnerství s D-Box a přidává do hraní nový rozměr zábavy prostřednictvím pohlcující zpětné vazby reagující na dění ve hře.

Produkty inspirované hrou Street Fighter 6

Partnerství Cooler Master a CAPCOM dalo vzniknout novým produktům inspirovaným hrou Street Fighter 6. K dispozici je speciální edice počítačové skříně TD500 Mesh V2, klávesnice CK570, herní myši MM310 a headsetu CH331.

Cooler Master Qube 500 Flatpack Case

Vysoce přizpůsobitelná skříň určená technologickým nadšencům s ekologickým smýšlením. Skládací konstrukce Qube 500 umožňuje zvolit inovativní ploché balení minimalizující uhlíkovou stopu při přepravě, čímž podporuje udržitelnost, aniž by to ovlivnilo kvalitu zpracování a specifikace.

Cooler Master NCore 100Max

Netradiční věžová počítačová skříň NCore 100Max je průkopnickým řešením, které nabízí vynikající tepelné vlastnosti a výkon. Ohromující design zaujme na první pohled, zatímco předpřipravené vedení kabelů a dostatečný prostor pro všechny komponenty, včetně nejnovějších objemných grafických karet, splňuje nejnáročnější požadavky builderů.

Cooler Master X Silent

Řada počítačových zdrojů X Silent přináší takřka absolutní ticho a prvotřídní provozní vlastnosti. Monitoruje teplotu, aktuální zatížení a celkový výkon pomocí vlastního softwaru.

Cooler Master MasterLoop

Řada produktů MasterLoop byla navržena s důrazem na DIY řešení chlazení na co nejvyšší úrovni výkonu a vzhledu. Jednotlivé moduly umožnují bohatou kreativitu nadšencům do unikátního chlazení a designu.

Nové produkty Cooler Master jsou směsicí inovativních, udržitelných a individualizovaných technologických řešení. Ať už se jedná o hráče, technologického nadšence nebo běžného uživatele, každý si přijde na své.

Více informací o produktech Cooler Master představených na veletrhu Computex je k dispozici na webové stránce https://news.coolermaster.com/.

O značce Cooler Master

Společnost Cooler Master byla založena v roce 1992. Je výrobcem kvalitních počítačových komponent a periferií a neustále se zasazuje o rozvoj tohoto odvětví. Od první počítačové skříně na světě až po inovativní technologická řešení chlazení, vždy se snaží překonávat hranice a měnit status quo. Společnost se zaměřuje na budování komunity pro ty, kteří chtějí nechat vyniknout vlastní vynalézavé já. „Ať už jde o začínající stavitele nebo hardcore nadšence baví nás různorodost a spojuje vášeň.“ Cooler Master je značkou, která má cíl jít daleko za hranice tradičních počítačových sestav navrhováním skvělých produktů pro úžasné lidi, kteří jim vdechnou život jedinečným způsobem.

Komunikaci pro GoodRequest zastřešuje agentura Pyxis

Mediální vztahy a komunikaci v českém veřejném prostoru pro slovenské digitální studio GoodRequest nově zajišťuje agentura Pyxis. Ta s novým klientem spolupracuje od začátku měsíce. Kromě klasického PR se postará i o výseky aktivit v digitálním světě.

„V Pyxis si uvědomujeme, jak jde digitální svět dopředu a jeho vliv na společnost neustále roste. Vizí společnosti GoodRequest je mimo jiné tvořit smysluplný a zodpovědný digitální svět, což je něco, s čím se i u nás v agentuře ztotožňujeme. Proto máme z nové spolupráce radost a těšíme se, jak společně budeme tvořit lepší digitální prostředí v České republice. Partnerům z GoodRequest chceme pomoci značku etablovat na českém trhu, kde už nyní připravuje velmi zajímavé a velké projekty. Nebudeme pomáhat jen s klasickým PR, ale i dalšími komunikačními aktivitami,” uvádí CEO Pyxis Denisa Juna. GoodRequest tak přibyl k dalším klientům jako GLAMI, ESET nebo Fitshaker.

Právě rozvoj společnosti, online prostředí, ale důraz na kvalitu, efektivitu i stav planety je to, co je pro firmu GoodRequest stěžejní. „V GoodRequest děláme vždy to, co je pro naše klienty nejlepší, kvalitně a efektivně. Záleží nám na stavu společnosti i planety a chceme, aby se o našich aktivitách vědělo. Proto jsme si pro spolupráci vybrali Pyxis. Společně plánujeme rozvíjet naše mediální vztahy a publicitu, zároveň se budeme soustředit na působení v onlinu a oborových eventech,“ říká Tomáš Lodňan, CEO GoodRequest.

GoodRequest je digitální studio, které své služby poskytuje napříč Evropou i mimo ni. Je technologickým partnerem pro společnosti, které chtějí na trhu nabízet digitální řešení. Disponuje týmem s více než 100 členy a díky 10letým zkušenostem s UX, UI designem, vývojem a zájmem o dlouhodobá řešení dokáže nabídnout přidanou hodnotu všem klientům.

Ve svém portfoliu má například vývoj mobilní aplikace pro společnost Tatra banka, která získala ocenění v rámci TOP APP AWARD 2022 v kategorii Bankovnictví, nebo komplexní digitální řešení pro Fitshaker: největší online fitko s desítkami tisíc uživatelů a oceňovaným designem.

Čtvrtina pracovního trhu se do pěti let promění. Nejvíce míst vznikne díky digitalizaci a zeleným technologiím

Automatizace, zelená politika a stárnutí populace. To jsou hlavní faktory, které budou v následujících letech určovat podobu pracovního trhu. Aktuální výzkumná zpráva Světového ekonomického fóra ukazuje, že nejvíce nových míst vznikne v oblastech digitálních a zelených technologií, potřeba budou také zdravotníci a sociální pracovníci. Kromě struktury pracovního trhu se změní i požadavky zaměstnanců.

Aktuální globální průzkum Future of Jobs Světového ekonomického fóra ukazuje, že pracovní trh v nejbližších letech projde skutečně rozsáhlou proměnou, jež se dotkne až čtvrtiny všech pracovních míst. Do roku 2027 deset procent současných pozic zanikne a naopak vznikne třináct procent nových.

„Poslední tři roky zažívali lidé na celém světě plno otřesů a nejistoty, pokud jde o jejich životy a živobytí. Covid-19, geopolitické a ekonomické změny a rychlý rozvoj umělé inteligence i dalších technologií nyní představují riziko, že se nejistota ještě zvýší,“ uvedla Saadia Zahidi, výkonná ředitelka Světového ekonomického fóra. Podle ní musejí vlády a podniky podpořit přechod k pracovním místům budoucnosti prostřednictvím investic do vzdělávání, rekvalifikací a služeb sociální podpory.

Na podobu budoucího pracovního trhu v Evropě se zaměřila také studie společnosti McKinsey Global Institute pojmenovaná Zaměstnanost v Evropě: perspektivy do roku 2030. Podle ní může být v Evropě do roku 2030 vytvořeno až 30 milionů nových pracovních míst v oblastech, jako jsou digitální technologie, zdravotnictví, sociální péče, obnovitelná energie a ekologická doprava. Zároveň se předpokládá, že některá tradiční odvětví, například těžký průmysl a výroba, by mohla být postižena poklesem poptávky a strukturálními změnami.

Automatizace část míst nahradí, jiná vytvoří

Studie se shodují, že hnacím motorem změn na pracovním trhu v nejbližších letech bude automatizace a digitalizace. McKinsey odhaduje, že až 30 % pracovních hodin by mohlo být do roku 2030 nahrazeno automatizací. Tento trend má oboustranný dopad: Na jedné straně může dojít ke snížení počtu pracovních míst v odvětvích, jako je výroba, logistika a administrativa, které jsou k automatizaci zvláště náchylné, na straně druhé se očekává, že vzniknou nové pozice v oblastech, které vyžadují vysokou úroveň lidské kreativity, empatie a strategického myšlení. To vše AI a robotizace nemohou plně nahradit.

„Je důležité si uvědomit, že i když některá tradiční odvětví mohou čelit poklesu, stále zde budou pozice, které vyžadují lidské dovednosti a zkušenosti. Práce, které si žádají kreativitu, sociální inteligenci a komplexní rozhodování, zůstanou důležitou součástí naší ekonomiky,“ vysvětluje Petra Turzová z pracovního portálu Alfréd Jobs, který sleduje vývoj na českém i evropském pracovním trhu.

Mezi nejžádanější profese patří aktuálně ty z IT segmentu a do budoucna se na tom nic nezmění, přestože rozšíření umělé inteligence tuto oblast výrazně promění. Podle Mariana Hurty ze společnosti Engeto budou firmy umělou inteligenci začleňovat do svých produktů i pracovních postupů. „AI nástroje mohou pomáhat při rutinním psaní kódu, ale postupně budou zvládat i složitější úkoly. Ve srovnání s minulými roky se na pracovním trhu zvýší poptávka po AI inženýrech a odbornících na strojové učení. Velmi žádanými obory i nadále zůstanou software vývojáři, datoví analytici, cloud inženýři a odborníci na IT bezpečnost,“ komentuje CEO společnosti školící IT pracovníky.

Vzniknou nové pracovní pozice, umělá inteligence se implementuje do náplně práce mnoha z těch současných a určitá místa zaniknou úplně. Očekává se, že zaměstnanost datových analytiků a vědců, specialistů na big data, specialistů na strojové učení s umělou inteligencí a odborníků na kybernetickou bezpečnost vzroste do roku 2027 v průměru o třetinu.

Podle průzkumu Světového ekonomického fóra bude největší absolutní nárůst pracovních míst patrný v online obchodování. Očekává se poptávka po přibližně 2 milionech pracovníků v nových digitálně podporovaných pozicích, jako jsou specialisté na elektronický obchod, specialisté na digitální transformaci a specialisté na digitální marketing a strategii.

Zelená budoucnost

Vedle automatizace a digitalizace bude druhým významným trendem na pracovním trhu v Evropě zelená transformace. Jde o klíčový pilíř budoucí strategie Evropské unie, jak je popsáno v dokumentu Green Deal. Předpokládá se proto vysoká poptávka po dovednostech souvisejících s obnovitelnou energií a udržitelností.

Na dubnové konferenci v Praci to potvrdila i předsedkyně Evropského parlamentu Roberta Metsolaová, podle níž Evropská unie při zavádění zelené a digitální transformace zastává ve světě vedoucí roli. Investice do ekologického přechodu a zmírňování klimatických změn, stejně jako rostoucí povědomí spotřebitelů o otázkách udržitelnosti, jsou hnací silou transformace průmyslu a otevírají nové příležitosti na trhu práce.

Nejsilnější vliv na tvorbu pracovních míst budou mít podle studie Světového obchodního fóra investice do zelené transformace podniků. Vysokou poptávku lze čekat po technických odbornících na zelené zdroje energie, včetně solárních systémů. Celkově se v oblasti udržitelnosti do roku 2027 předpokládá nárůst přibližně o 1 milion pracovních míst.

Péče o seniory

Třetím významným trendem působícím na pracovní trh je stárnutí populace. Podle údajů Eurostatu se do roku 2040 podíl osob starších 65 let v EU pravděpodobně zvýší na téměř 30 %. To bude mít na pracovní trh značný dopad, což může vést k větší poptávce po zdravotnických pracovnících a odbornících na péči o seniory.

„Demografické stárnutí populace se bude v brzké budoucnosti týkat celosvětově značného počtu států. Během následujících let se mnoho zemí dočká situace, kdy nejpočetnější věkovou skupinu obyvatelstva budou tvořit lidé starší 65 let a průměrný věk populace se přiblíží k 50 letům. Tomuto životně-vývojovému trendu se nevyhne ani ČR,“ potvrzuje odborník na ergonomii práce Miloslav Král.

S narůstajícím počtem lidí dosahujících důchodového věku se v mnoha sektorech očekává rozsáhlý odchod do penze. To může vést k nedostatku pracovních sil v některých oblastech, zejména v těch náročných na pracovní sílu nebo vyžadujících specializované dovednosti.

Nárůst počtu starších lidí může také vytvořit větší poptávku po pracovních místech v sektoru péče o seniory a zdravotní péče, a to jak v oblasti přímé péče, jako jsou zdravotnické a pečovatelské role, tak i v rovině podpůrných pozic, například v administrativě, managementu a technických službách. Nárůst poptávky může vytvořit nové pracovní příležitosti a rovněž zvýšit platy v těchto sektorech.

Práce na dálku

Čtvrtý trend spočívá v nárůstu dálkové práce a flexibilních pracovních dob. Podle průzkumu Eurofound z roku 2020 pracovalo v EU v době pandemie covid-19 na dálku více než 40 % zaměstnanců. Tento trend by mohl pokračovat i v následujících letech a ovlivnit poptávku po pracovních místech, která umožňují flexibilitu. „Homeoffice je nyní považován za jednu z nejžádanějších zaměstnaneckých výhod. Možnost práce z domova nabízí lidem flexibilitu a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, což je pro mnoho z nich důležitější než jiné výhody. Zaměstnavatelé by se měli připravit na to, že minimálně částečný homeoffice bude na patřičných pozicích brán jako samozřejmost,“ dodává Petra Turzová.

Luigi’s Box posiluje produktový tým. S evropským růstem mu pomůže Roman Dušek, který vedl vyhledávání v Mallu a v Seznamu

Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search. Online vyhledáváním se Dušek zabývá již přes patnáct let, do Luigi’s Box přechází z pozice šéfa vyhledávání v Mall Group. Obdobnou pozici přitom dříve zastával také v Seznamu.

Práce v Luigi’s Box mě láká především proto, že je to kombinace startupového prostředí a světa vyhledávání, které mě dlouhodobě baví. Profesní zkušenosti mám primárně z firem, které mají jasně definované uživatele, což je u Luigi’s Box jiné, neboť má celou řadu různorodých klientů s individuálními požadavky. Právě pochopení potřeb konkrétních eshopů, jejich uživatelů a byznysových cílů je klíčem ke kvalitnímu a vysoce konverznímu vyhledávání. Jednou z prvních výzev, na které se budu soustředit, je transparentnější komunikace přidané hodnoty Luigi’s Box směrem ke klientovi,“ říká Roman Dušek. Ten nově do slovenské technologické firmy, která pomáhá e-shopům zvyšovat prodeje pomocí umělé inteligence, nastupuje na vedoucí pozici vyhledávání.

Roman Dušek vystudoval obor computer science na Masarykově univerzitě v Brně. V letech 2010–2017 působil nejdříve jako produktový manažer a následně jako vedoucí divize vyhledávání ve společnosti Seznam. Šéfem vyhledávání byl i poté ve společnosti Mall, kde vedl tým vývojářů. Úzce spolupracoval i se Search oddělením polské nákupní platformy Allegro, která v loňském roce akvírovala Mall, a získal tedy silný vhled do obou společností. Do Luigi’s Box přináší klíčové zkušenosti z fungování e-shopů.

Důraz na globální expanzi

Roman je jeden z mála expertů na vyhledávání v našem regionu. Protože budujeme světový produkt, potřebujeme, aby na něm pracovali ti nejlepší lidé z oboru. Díky zkušenostem ze Seznamu a zejména Mall Group tak Roman skvěle doplní náš tým. Jeho hlavní úlohou bude jednak zvyšovat hodnotu, kterou přinášíme e-shopům využívajícím Luigi’s Box, dále pak zlepšování uživatelské zkušenosti koncových zákazníků. V roli head of search bude zodpovědný za vyhledávání a k němu patřící analytiku. Úspěchy Luigi’s Box jsou zásluhou celého týmu, který pracuje na produktu, na zákaznické podpoře, v obchodě i operativě. A i když k nám Roman přichází do produktové sekce, vidíme velký průnik i s jinými odděleními. Těšíme se na společnou cestu,“ vysvětluje Gejza Nagy, spoluzakladatel a CEO Luigi’s Box.

Dušek přitom není jediným, kdo v poslední době rozšířil řady slovenské technologické firmy. Od loňského září na pozici šéfa prodeje Pawel Zawisza, který se věnoval byznys developmentu v řadě startupů napříč střední a východní Evropou, včetně konkurenční Algolie. Nové posily mají Luigi’s Box, který se umístil v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 pro nejrychleji rostoucí firmy, pomoci v globální expanzi. Dnes jeho inteligentní nástroje pro optimalizaci vyhledávání využívá přes 2 500 evropských e-shopů, patří mezi ně i přední e-commerce hráči jako Alza, Benu, Datart, Electronic-star, Košík.cz či Electroworld.

Více o Luigi’s Box

Luigi’s Box je přední slovenská technologická firma, která poskytuje e-shopům inteligentní vyhledávání a doporučení produktů. Pomáhá jim také pochopit, jak využít data o chování zákazníků při nákupu k navyšování prodeje. Vyniká díky jednoduché implementaci do jakéhokoli e-shopu, která zabere pouhých pět minut. Skrze strojové učení a umělou inteligenci umí technologie zjistit, jak nejlépe seřadit výsledky ve vyhledávání nebo který produkt má systém doporučit zákazníkovi. V roce 2014 ji společně založili Gejza Nagy (CEO), Tomáš Kramár (CTO) a Michal Barla (CPO). Technologie Luigi’s Box využívá přes 2 500 e-shopů, mezi jeho největší klienty patří Datart, Electroworld, Benu, O2 či Košík.cz. Loni se umístil na prvním místě v žebříčku největšího světového softwarového tržiště G2 v kategorii e-commerce search a dosáhl nejvyšší kategorie Market Leader. Společnost Deloitte jej navíc zařadila do prestižního žebříčku Technology Fast 50 2022 jako jednu z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě.

PŘEDSTAVUJEME THX® CERTIFIKOVANÁ RAZER HAMMERHEAD PRO HYPERSPEED – NEJLEPŠÍ MULTIPLATFORMNÍ SKUTEČNÁ BEZDRÁTOVÁ GAMINGOVÁ SLUCHÁTKA

Šílenými sluchátky Razer Hammerhead Pro HyperSpeed dnes přední světová lifestylová značka pro hráče – Razer™ – zvýšila laťku v oblasti bezdrátového zvuku. Tato špičková sluchátka nabízejí jedinečnou svobodu zvuku s mimořádně nízkou latencí a všestrannost na různých platformách, včetně PC, PlayStation, smartphonů a kapesních zařízení, jako jsou Nintendo Switch nebo Steam Deck. S průlomovými funkcemi, jako jsou nastavitelné aktivní potlačování hluku, rychlé bezdrátové nabíjecí pouzdro a přizpůsobitelné osvětlení Razer Chroma™ RGB, posouvají Hammerhead Pro HyperSpeed svobodu zvuku do nových výšin.

„Razer je odhodlán posouvat hranice možností v oblasti her. S Hammerhead Pro HyperSpeed hráčům nabízíme nejen další pár bezdrátových sluchátek, ale zároveň odpovídáme na volání po přesnosti, výkonu a multiplatformní všestrannosti, které se v herní komunitě ozývá už dlouho,“ řekl Alvin Cheung, Senior viceprezident hardwarové divize Razeru. „Hnací silou tohoto inovativního řešení jsou špičková technologie Razeru a hluboké porozumění potřebám hráčů. Jde o to, aby zažili hráči své oblíbené hry ve zcela nové dimenzi, s natolik pohlcující a realistickou kvalitou zvuku, že promění každé hraní ve skutečně epické střetnutí.“

Zvuk s certifikací THX® – zlatý standard kvality zvuku

Sluchátka Hammerhead Pro HyperSpeed jsou navržena pro ty, kteří vyžadují špičkovou kvalitu zvuku, a získala certifikaci THX®, která je mezinárodně uznávanou zárukou vysoké kvality, konzistence a zvukového výkonu.

Certifikační program THX pro sluchátka věnuje detailní pozornost konzistentní frekvenční odezvě, nízkému zkreslení a výjimečné izolaci okolních zvuků. Certifikace THX vychází z průmyslových standardů vyvíjených během čtyř desetiletí používání vlastních testovacích metod a představuje důkladný proces prováděný za účasti špičkových zvukových inženýrů. Úspěch Hammerhead Pro HyperSpeed při dosahování tohoto standardu je známkou špičkové konstrukce a funkční výbavy výrobku. Spotřebitelé, kteří vidí tuto známku věrnosti zvuku, si mohou být hned po rozbalení z krabice jisti kvalitou výrobku.

Zvyšování konektivity mezi platformami

Použitím hardwarového klíče Razer HyperSpeed Wireless Dongle rozšiřuje Hammerhead Pro HyperSpeed hranice skutečného bezdrátového zvuku. Tato jedinečná funkce snadno překonává propast mezi zařízeními bez vlastních zvukových funkcí Bluetooth a zve je do říše nespoutaných zvukových zážitků. Vše, co musí hráči udělat, je připojit HyperSpeed Wireless hardwarový klíč ke svému PlayStation, Nintendo Switch, Steam Deck nebo PC a hned si mohou užívat dokonalé 2,4 GHz připojení.

Rozšířená kompatibilita sluchátek zdůrazňuje jejich roli nepostradatelného prostředku pro pohodlné a vylepšené propojení platforem.

Bezdrátová technologie Razer™ HyperSpeed

Průkopnická bezdrátová technologie HyperSpeed Wireless od Razeru poskytuje Hammerhead Pro HyperSpeed impozantní zvukový výkon a s 2,4 GHz hardwarovým klíčem dosahují tato sluchátka špičkového zvukového výkonu s nízkou latencí menší než 40ms.

Například herní režim se u Bluetooth nijak nezpomaluje a zajišťuje solidní výkon s latencí jen kolem 60 ms. Díky kompatibilitě s Bluetooth 5.3 zajišťují Hammerhead Pro HyperSpeed plynulé připojení k mnoha zařízením.

Plně nastavitelné hybridní aktivní potlačování hluku

Hammerhead Pro HyperSpeed jsou navržena tak, aby zlepšila ponoření do děje a povědomí o něm prostřednictvím nastavitelného hybridního aktivního potlačování hluku. Pokročilé mikrofony s funkcí zpětné vazby a dopředného hlídání monitorují okolní zvukové prostředí, což umožňuje uživatelům potlačovat hluk během vyžadujících soustředění herních sezení, nebo nastavit posuvník v aplikaci a řídit, kolik okolního zvuku chtějí dovnitř propustit.

Rychlé bezdrátové nabíjecí pouzdro

Hammerhead Pro HyperSpeed se dodávají s pouzdrem pro rychlé bezdrátové nabíjení kompatibilním s Qi technologií, které nabízí dalších 24 hodin výdrže baterie. Kompatibilní s Razer Charging Pads a dalšími bezdrátovými nabíječkami, nabízí také port typu C pro kabelové nabíjení.

Režim Nerušit při duálním bezdrátovém připojení

Režim Nerušit umožňuje potlačit Bluetooth notifikace během hraní s HyperSpeed, což umožňuje uživatelům soustředit se na svou hru nebo práci. Při připojení telefonu a dalšího zvukového zdroje přes Bluetooth lze režim přepnout tak, aby se zabránilo přerušování poslechu hovory a textovými zprávami.

Poháněno technologií Razer Chroma™ RGB

Díky téměř 16,8 milionům barev, nespočtu vzorů a dynamickým světelným efektům ve hře, nabízí Hammerhead Pro HyperSpeed přizpůsobitelné osvětlení a nekonečné stylové možnosti. Díky největšímu světovému ekosystému osvětlení pro herní zařízení se mohou uživatelé těšit na plné přizpůsobení RGB a hlubší ponoření do hry.

Razer Hammerhead Pro HyperSpeed je důkazem odhodlání Razeru inovovat a poskytovat hráčům nejpokročilejší zvuková řešení. Díky svým průkopnickým funkcím a bezkonkurenční všestrannosti jsou tato sluchátka navržena tak, aby nově definovala standardy pro skutečný bezdrátový herní zvuk.

Více informací o Razer Hammerhead Pro HyperSpeed naleznete na Razer.com.

CENA & DOSTUPNOST

199,99 USD / 219,99 € MSRP

Razer.com, RazerStores & Autorizovaní prodejci – 30. května 2023

INFORMACEO PRODUKTU

Informace o produktu ke stažení zde.

NVIDIA umožní pomocí AI přirozeně konverzovat s NPC ve hrách. Na Computex 2023 oznámila také nové notebooky, ovladače a další novinky

Společnost NVIDIA na veletrhu Computex 2023 oznámila NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE) for Games. Služba, jež staví na NVIDIA Omniverse, umožní NPC chovat se „inteligentně“ a díky AI interagovat v přirozeném jazyce. Vývojáři a herní studia nyní mohou díky ACE s pomocí AI vytvářet vlastní modely řeči, konverzace a animace. Novinka využívá následující technologie:

  • NVIDIA NeMo™ pro vytváření, přizpůsobování a nasazování jazykových modelů s využitím vlastních dat. Rozsáhlé jazykové modely lze přizpůsobit pomocí na základě herního prostředí i příběhů postav. Hráče lze chránit před kontraproduktivními nebo nebezpečnými konverzacemi pomocí NeMo Guardrails.
  • NVIDIA Riva zajišťuje automatické rozpoznávání řeči a převod textu na řeč. Umožní tak přirozenou živou konverzaci.
  • NVIDIA Omniverse Audio2Face™ dokáže vytvořit výrazné animace obličeje herní postavy, které jsou synchronizovány s mluveným slovem.

NVIDIA se společností Convai, startupem z programu NVIDIA Inception, vytvořila ukázku využití nazvanou Kairos. Hráč v ní přímo mluví na majitele bistra Jina. Přestože se jedná o NPC, odpovídá Jin na dotazy přirozeně a realisticky a v souladu s příběhem. Scéna je vytvořena v Unreal Engine 5 a využívá nejnovější funkce ray-tracingu i NVIDIA DLSS.

„Generativní AI má potenciál revolučním způsobem změnit interakci hráčů s herními postavami a výrazně zvýšit imerzi ve hrách,“ řekl John Spitzer, viceprezident pro vývojářské a výkonné technologie ve společnosti NVIDIA. „Na základě našich odborných znalostí v oblasti AI a desetiletí zkušeností se spoluprací s herními vývojáři stojí NVIDIA v čele využití generativní umělé inteligence ve hrách.“

„Díky NVIDIA ACE for Games mohou nástroje společnosti Convai dosáhnout latence a kvality potřebné k tomu, aby NPC disponující umělou inteligencí dostupné téměř každému vývojáři při zachování ekonomické efektivity,“ řekl Purnendu Mukherjee, zakladatel a generální ředitel společnosti Convai.

Odkazy:

Notebooky pro éru generativní AI

Generativní AI se dostává do řady oblastí, ať už jde o ACE pro hry, ChatGPT, Adobe Firefly nebo DLSS 3 Frame Generation. GPU GeForce RTX a NVIDIA RTX jsou na ni připraveny díky čtvrté generaci Tensor jader, která nabízejí až 1400 Tensor TFLOPS pro inferencování pomocí AI. generativní modely AI díky tomu mohou běžet až 5x rychleji než na konkurenčních zařízeních.

Vzhledem k tomu, že se stále více inferencí využívajících AI provádí na koncových zařízeních, budou počítače potřebovat výkonný a zároveň efektivní hardware. GPU z rodiny RTX proto brzy nabídnou Max-Q inferencování s nízkou spotřebou energie právě pro práci s AI. GPU bude pracovat se zlomkem výkonu pro lehčí inferenční úlohy a zároveň bude možné výkon škálovat výše pro využití v náročných úlohách.

Optimalizace výkonu Tensor jader při co nejnižší spotřebě energie GPU prodlouží životnost baterie a zároveň zachová chladný a tichý systém. Již brzy díky tomu NVIDIA představí nové nízkoenergetický Max-Q notebooky, včetně nových, ultrapřenosných a velmi výkonných 14″ modelů.

„Umělá inteligence bude v nadcházejících letech největším motorem inovací pro zákazníky se systémem Windows. Díky spolupráci se společností NVIDIA na hardwarových a softwarových optimalizacích poskytujeme vývojářům transformativní, vysoce výkonné a snadno nasaditelné prostředí,“ komentuje aktuální trend Pavan Davuluri, korporátní viceprezident společnosti Microsoft.

Odkazy:

G-SYNC Ultra Low Motion Blur 2 je nyní k dispozici

Od roku 2015 poskytuje technologie Ultra Low Motion Blur (ULMB) mimořádně čistý pohyb. Na veletrhu Computex představila společnost NVIDIA technologii G-SYNC Ultra Low Motion Blur 2 (ULMB 2) s efektivní čistotou pohybu přes 1000 Hz. Oproti původní verzi přináší ULMB 2 plnou obnovovací frekvenci podsvícení, téměř 2x vyšší jas a prakticky nulový crosstalk.

ULMB 2 je nyní k dispozici zdarma pro kompatibilní monitory prostřednictvím aktualizace firmwaru na jedno kliknutí.

DLSS Momentum pokračuje s dalšími hrami

Využití DLSS je rychlejší než kdykoli předtím a poté, co v lednu překročil počet podporovaných her a aplikací 250. O pět měsíců později je tato číslovka již přes 300!

Hra Diablo IV vychází 6. června s DLSS 3, ačkoli majitelé Digital Deluxe a Ultimate Edition mohou začít hrát už o čtyři dny dříve. DLSS 3 pomáhá hráčům s GeForce RTX 40 Series znásobit na GeForce RTX 4070 výkon v průměru 2,5x při rozlišení 4K a hrát při více než 170 snímcích za sekundu v rozlišení 2560 x 1440. Celý článek k Diablo IV.

Mezi novinky s DLSS Gaming patří:

  • Diablo IV (6. června s DLSS 3 a Reflex)
  • System Shock (k dispozici s DLSS 2)
  • Honor of Kings: World (DLSS 3 a ray tracing při uvedení na trh)
  • Ash Echoes (DLSS 3 a ray tracing při uvedení na trh)
  • Legend of Ymir (DLSS 3 a ray tracing při uvedení na trh)
  • Party Animals (DLSS 2 a reflex při uvedení na trh)

Odkazy:

Diablo IV a další nové hry jsou díky NVIDIA Reflex svižnější

NVIDIA Reflex je ve hrách nezbytnou součástí, která snižuje latenci systému, takže akce probíhají rychleji, hráči dostanou konkurenční výhodu v zápasech pro více hráčů a v singleplayerových titulech se hra příjemněji ovládá.

Nejnovější hry s NVIDIA Reflex naleznete níže, podrobněji o nich pojednává nejnovější blog.

  • Redfall (nyní k dispozici s Reflex a DLSS 3)
  • Returnal (nyní k dispozici s Reflex a DLSS 3) Reflex snižuje latenci až o 52 %.
  • Pán prstenů: (nyní k dispozici s Reflex, DLSS 3 a DLAA) Reflex snižuje latenci až o 56 %.
  • Diablo IV (uvedení na trh 6. června s Reflex & DLSS 3) Reflex snižuje latenci až o 67 %.
  • Metal: Hellsinger (aktualizace s Reflex již brzy) Reflex snižuje latenci až o 27 %.

Game Ready na Diablo IV a System Shock

Společnost NVIDIA dnes vydala nové GeForce Game Ready ovaldače pro dlouho očekávanou hru Diablo IV, která vychází 6. června s podporou NVIDIA DLSS 3 a NVIDIA Reflex.
Přinášejí také optimalizaci pro remake hry System Shock využívající DLSS 2.

Podrobnosti přináší tento článek: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/diablo-iv-game-ready-driver

Obal jako klíčový prvek marketingu: Jak se investice do designu vyplácí

Obal je nepostradatelnou součástí každého produktu a plní mnoho funkcí. Základní je pochopitelně ochrana zboží pro účely distribuce a skladování. Hned potom ale nastupuje marketing. Primární funkcí obalu je zachování vlastností daného produktu tak, aby se dostal ke koncovým zákazníkům v požadovaném a nepoškozeném stavu. Především u potravin, hygienických produktů, léčiv a podobně je ochranná funkce prioritou. Tyto parametry obvykle omezují výběr materiálů, velikost nebo tvar obalu.

Tam, kde končí tato omezení, začíná prostor pro designéra, aby z obyčejné věci udělal neobyčejnou, aby obal nebyl pouze ochrana před vnějšími vlivy, ale zapůsobil na cílové zákazníky. Z produktových obalů se tak stává silný nástroj marketingu,“ říká Tomáš Zadák, CEO & client partner společnosti Ler Studio.

Je drahý obal je investicí, která se vyplatí? 

První dojem z obalu musí odpovídat ceně produktů uvnitř, a to nejen u dražších produktů, ale také u těch běžných. Pokud prodáváte zboží z vyšší cenové kategorie, musíte rozhodně věnovat dostatečnou péči také designu obalu. Klientela je obvykle náročnější a při nákupu luxusnějšího zboží mají zákazníci často nějaké očekávají od toho, jak by měl obal vypadat. Přestože návrh a samotná výroba takových obalů je drahá a zvyšuje cenu samotného produktu, musíte se touto cestou vydat. Pokud zabalíte drahé zboží do laciného obalu, bude na zákazníky působit stejně lacině i samotný produkt a značně Vám to zkomplikuje prodej.

Nesnažte se ovšem vytvořením luxusně vypadajícího obalu zvednout atraktivitu produktů. Bude to mít přesně opačný efekt. „Pokud vidí zákazníci běžné spotřební zboží v luxusním obalu, vyvolává to v nich obvykle pocity levných napodobenin pochybného původu. Zároveň se dostanete do fáze, že kvůli nákladům na obal musíte zvednout koncovou cenu a tím se stávají Vaše produkty ještě méně konkurenceschopné,“ potvrzuje Tomáš Zadák, CEO & client partner společnosti Ler Studio.

Při designu obalu musíte najít ideální rovnováhu a myslet především na to, jak budou reagovat spotřebitelé. Proto při návrhu obalů postupujeme obezřetně a využíváme průzkumy trhu. Přečtěte si o tom náš další článek: Jak se nám podařilo navrhnout obal, který zaujme 86% zákazníků.

Rozbalování jako příležitost: Budování značky prostřednictvím obalu

Pokud se bavíme o designu obalu a zážitku z jeho rozbalování, nesmíme pochopitelně zapomenout na společnost Apple. Důležitost produktových obalů si uvědomoval už vizionář a perfekcionista Steve Jobs. Proto mají v Applu pro účely testování obalů vyhrazené speciální oddělení, kde zkoumají a navrhují každý detail obalu. Cíl je jasný, vše musí být dokonalé.

V oblasti e-commerce je téma zážitku z rozbalování dobře známé. Nejedná se nicméně o produktové obaly, ale distributorské. Tyto obaly obsahují několik produktů a slouží jako přepravní obal. E-shopy se pokouší tímto způsobem navázat vztah se zákazníky díky emocím spojeným s rozbalováním zásilky, protože jejich kontakt se zákazníkem se odehrává pouze v digitálním světě a přepravní obal je to první co vidí při převzetí zásilky. To je prostor, kde díky zajímavému obalu můžete udělat dojem a zvýšit si tím šance na dobrou recenzi, opakovaný nákup nebo dokonce unboxing video či fotku s pochvalným komentářem na sociálních sítích, a tedy budování značky.

Kvalitní obal musí mít nezaměnitelný design, ale na druhou stranu musí splňovat požadavky na skladování, distribuci a cenu. V Ler studiu sledujeme nové trendy a inspirujeme se z různých odvětví. Díky tomu přinášíme nový pohled na věc a dokážeme uvažovat nadčasově,“ zakončuje Zadák z Ler Studio.

Kdo je Tomáš Zadák?

Tomáš Zadák je grafik a podnikatel původem z Hradce Králové. Na střední technické škole začal pracovat na drobných grafických projektech pro menší podnikatele. Po škole se jako interní grafik ve společnosti Playman podílel i na tvorbě tiskovin pro známé herní tituly jako Far Cry, Assansin’s Creed nebo Dead Island. Poté založil studio Ler, které se vyvinulo v komplexní boutique agenturu s týmem 14 lidí, nabízející grafiku, marketing a vývoj. Do budoucna plánuje rozšířit působení do EU a vyvíjet vlastní marketingové SaaS služby. Přístup a kvalita práce Leru zaujala natolik, že se dokonce jako jedné z mála agentur ve Východních Čechách povedlo oslovit investory. Zajímá se také o cestování, yachting, kutilství a nové technologie. Zajímavé projekty, za kterými Tomáš stojí: www.menickator.cz, www.mylaw.cz a www.anywhere.legal.

Exit mobile version