Venture Club pořádá Venture Club Pitch Night, unikátní událost pro investory a rostoucí firmy hledající podporu

Venture Club, investiční a společenský klub investorů, oznamuje konání prvního ročníku Venture Club Pitch Night. Během speciálního večera dostanou inovativní projekty možnost představit své podnikání renomované porotě a investorům. Akce je však otevřena všem se zájmem objevit nové zajímavé firmy s potenciálem růstu.

Oficiální první ročník Venture Club Pitch Night se uskuteční dne 28. května 2024 v pražském Parku Atrium. Každá firma obdrží vymezený čas a strukturu pro prezentaci, zatímco hosté při hlasování diváků a porota budou vybírat vítěze. Ten získá nejen titul a ceny partnerů ale i příležitost k navázání kontaktů s klíčovými hráči na trhu a třeba i investici. Pro projekty běží před akcí 7.5. -21.5. předkola, z kterých výbor klubu a porota akce vybere 6 až 8 uchazečů o investici na finálový večer. Vítěz večera následně bude mít příležitost získat investici přímo od členů Venture Clubu během jednoho z jejich setkání, Dnu D.

“Pitch Night je jednou z aktivit Venture Clubu, umožňující talentovaným podnikatelům ukázat své projekty v akci a získat jak finanční podporu, tak důležité obchodní kontakty. Událost slouží jako most mezi inovativními nápady a zkušenými investory. Široké veřejnosti zase otevírá dveře k tomu najít zajímavé společnosti, v nichž se mohou aktuálně osobně podílet na úspěchu,” vysvětluje záměr akce Petr Šedivý, CEO Venture Club Invest s.r.o. a předseda výboru Venture Club z.s.

Venture Club Pitch Night tedy slibuje představení zajímavých firem i příležitost pro investory a zástupce firem objevit nové rostoucí společnosti s potenciálem k financování. Večer rovněž nabídne exkluzivní příležitost pro networking a diskuzi s podnikatelskými lídry během navazujícího společenského večera. Dveře jsou otevřeny zkrátka každému se zájmem o české startupové a investiční prostředí.

Vstup je volný. Pro účast je jen nutné se zaregistrovat online nebo osobně předem. Počet míst je omezen, proto doporučujeme tak učinit co nejdříve. Pro další informace a registraci navštivte webové stránky Venture Clubu. Partnery akce je Venture Club Invest s.r.o., servisní organizace klubu, MAURIC JANÁK ZEITHAML s.r.o. advokátní kancelář, Gentle Wo/men Business Club, mezinárodní poradenská a konzultační firma BDO Česká Republika, mediální PR agentura Rubikon PR, Balbínova poetická restaurace, Alifea – dodavatel vína, Park Atrium, či Golf Park Slapy Svatý Jan. Stále se mohou připojit další.

O Venture Club:

Venture Club z.s. je investiční a společenský klub investorů a zájemců o investice, který sdružuje na 280 členů v investiční on-line platformě, provozované servisní organizací klubu, společností Venture Club Invest s.r.o. Skupina se zaměřuje na vyhledávání, organizování, spoluřízení investic, společenskou a vzdělávací činnost, zprostředkovává svým členům networking. Od roku 2016 přes něj prošly investice o objemu přes 595 milionů Kč, z toho v roce 2023 to bylo přes 80 milionů Kč. Mezi zainvestované projekty patří z již prodaných například všeobecné zdravotní pojištění psů a koček PetExpert a developerský projekt výstavby 108 bytů Klíčanka, z běžících investic projekt pro influencery a značky LaFluence, automobilka ZEBRA Group, dodavatel úložišť a FVE Greenbuddies Charging, výrobce baterií HE3DA Magna Energy Storage, deep-tech společnost SANEZOO, zabývající se náročnými kontrolami kvality povrchů a strojovým viděním, či poslední investovaná Vím o všem, dodavatel elektronického stavebního deníku Stavar.io.

T-Mobile v nové kampani #JsmeSamiSebou zdůrazňuje, jak je důležité být autentický

Lidskost, rozmanitost a možnost růstu jsou již několik let hnacím motorem mobilní jedničky na trhu, proto se v nové kampani #JsmeSamiSebou T-Mobile rozhodl tyto hodnoty ukázat veřejnosti prostřednictvím autentických výpovědí zaměstnanců.

Nabídnout uchazečům odpovídající finanční kompenzaci už nestačí, záleží jim i na tom, aby pracovali ve společnosti, s jejímiž hodnotami se mohou ztotožnit. A funguje to i obráceně. I proto T-Mobile nestaví svou novou employer brandovou kampaň jen na výčtu materiálních benefitů. Sděluje, že bez ohledu na to, odkud zaměstnanci pocházejí, jakými jazyky mluví, jaké mají koníčky nebo jak dlouho ve firmě pracují, nemusí se přetvařovat.

Spokojenost zaměstnanců je pro nás klíčová. Možnost být sám sebou a nepřetvařovat se je důležitá nejen pro naši vnitřní pohodu, ale také pro spokojenost celé společnosti. Protože jen tak můžeme našim zákazníkům poskytovat ta nejlepší řešení,” potvrzuje Jitka Adámková, CHRO & Executive Board Member v T-Mobile CZ & Slovak Telekom.

Skutečnost, že T-Mobile to s autenticitou myslí vážně, se promítla i do kampaně. Vystupují
v ní samotní zaměstnanci – ženy a muži různého věku, původu, sexuální orientace, postavení a zálib. Díky tomu působí kampaň značky nejen přirozeně, ale také autenticky. Vysílá jasný signál: V T-Mobilu jsme sami sebou. Kým chceš být ty? Brandová kampaň je adaptací a lokalizací globální kampaně #QuestionTodayCreateTomorrow společnosti Deutsche Telekom AG, kterou se firma rozhodla lokalizovat na český trh.

Když se pouštíme do globální kampaně, vždy se rozhodneme přizpůsobit a lokalizovat ji pro náš pracovní trh. V tomto případě jsme vytvořili nový komunikační koncept značky zaměstnavatele #JsmeSamiSebou a doplnili jsem ho výrobou vlastního spotu. Klademe důraz na lidskou a technologickou rozmanitost a dáváme najevo, že si vážíme osobnosti každého z nás,” dodává Lukáš Hanko, Employer Brand Leader v T-Mobile.

Employer brandová kampaň osloví uživatele na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a Reddit, Google i online portálech. Zaměstnanci společností T-Mobile CZ a Slovak Telekom se představí v minutovém video spotu. Ten vyzdvihuje rozmanitost a pestrost, které jsou pro společnost typické, a ukazuje, že diverzita není jen prázdnou položkou ve firemních hodnotách. V rámci komunikace na bannerech zaměstnanci prezentují příležitosti a možnosti, které jim firma dává. Jako landing page kampaně se využívá podstránka https://www.t-kariera.cz/jsmesamisebou. Ta nabízí nejen možnost přečíst si inspirativní blogy ambasadorů, ale také umožňuje návštěvníkům zjistit „tajnou“ ingredienci, která jim pomůže uspět u pohovoru. Kromě toho na ně čeká jedinečný Magentový AI kvíz, který odhalí, pro jakou pozici se hodí. Spot zde: https://www.youtube.com/watch?v=eVOGaBhcETU

Vizitka kampaně #JsmeSamiSebou:

Klient: T-Mobile CZ, Slovak Telekom

Idea: Dušan Tatranský, Mária Duffeková, Tomáš Klobušník

Strategie: Dušan Tatranský

Copywriter: Mária Duffeková

Graphic Designer: Marek Horváth

Střih: Katarína Koniarová, Matej Papík

Account Manager: Viktória Margitová

Agentura: Promiseo

Mediální agentura: EssenceMediacom

Kamera a produkce video spotu: EventHouse

Produkce globální kampaně: Elbkind Reply GmbH, Collectiveinterest

Doba trvání kampaně: 13.05.2024 – 30.6.2024

Společnost Huawei představila novinku mezi chytrými hodinkami. Huawei Watch Fit 3 přichází s novými technologiemi a designem

Společnost Huawei dnes v Dubaji představila nové chytré hodinky Huawei Watch Fit 3. Tento nejnovější model z řady Watch Fit si zachovává stylový a štíhlý profil, který je hlavní dominantou hodinek již od samého vzniku řady. Po čtyřech letech a třech generacích se však tento nový model hodinek dočkal designového a technologického osvěžení. Při návrhu nového modelu hodinek řady Watch Fit se společnost Huawei držela konceptu „Fashion Squared“. Ten kombinuje moderní estetiku čtverce s prvotřídním výkonem.

Ztělesnění módy a inovací

Hodinky Huawei Watch Fit 3 mění po čtyřech letech obdélníkový ciferník předchozích generací na nový univerzální a nadčasový čtvercový design. Displej i tělo z hliníkové slitiny si ale stále ponechávají zaoblené hrany. Na boku těla však uživatelé nově najdou barevnou korunku. Nový model tak dosahuje zajímavé vizuální kombinace barev a inovativního designu. Hra s barvami však nekončí u těla hodinek. Při výběru řemínků mohou uživatelé vybírat z pestré nabídky barev i materiálů šetrných k pokožce, od prodyšného šedého nylonového řemínku s žakárovým tkaním až po měkký kožený řemínek. Pro ještě větší pohodlí hodinky využívají konstrukci „Link“, která umožňuje pomocí stisknutí rychlé sejmutí a výměnu řemínků podle nálady nebo stylu.

Nejlehčí a nejtenčí model

Hodinky jsou stejně pohodlné jako stylové. S hmotností pouhých 26 g a tloušťkou 9,9 mm[1] se jedná o dosud nejlehčí a nejtenčí hranaté chytré hodinky Huawei. Jejich ultralehký 1,82palcový displej AMOLED 2.5D dosahuje téměř 78% poměru obrazovky k tělu a nabízí o 10 % větší zobrazovací plochu. Uživatel tak získá skvělý vizuální zážitek hned na zápěstí. Rozšířená obrazovka také umožňuje maximální jas 1500 nitů a automaticky se přizpůsobuje prostředí uživatele, čímž zajišťuje optimální viditelnost za zhoršených nebo příliš jasných světelných podmínek.

Sledování kondice nové generace

Nový model hodinek komplexně vylepšuje své sportovní funkce. Zaměřuje se zejména na oblasti uživatelských návyků, kterými jsou stravování a pohyb. Aplikace Stay Fit byla vylepšena tak, aby uživatelům pomohla zdravěji jíst. Obsahuje aktualizovanou globální databázi potravin a jejich kalorií, a poskytuje nutriční analýzu na podporu vyvážené stravy. Nedílnou součástí zdravého životního stylu je i pohyb. Díky nové funkci Smart Suggestion, dokážou hodinky uživatele povzbudit k větší aktivitě. Když nejsou splněny cíle denní aktivity, které si uživatel nastavil, hodinky mu navrhnou typy cvičení a délku jejich trvání na základě jeho preferencí a zvyklostí. Tyto hodinky své uživatele zkrátka znají lépe než osobní trenér.


Hodinky také doplňují funkce zaměřené na fitness. A to například pomocí poutavých zvukových a animačních pokynů pro rozcvičení a protažení. Samotná aplikace Health App uživatelům nabídne více než 660 cvičebních kurzů, včetně exkluzivních cvičení na spalování tuků a tvarování postavy navržených přední světovou influencerkou v oblasti fitness a životního stylu Pamelou Reif. Uživatelé mohou také prozkoumat 5 nových sportovních režimů Powered by Huawei TruSport™, mezi něž patří například padel nebo fotbal. Hodinky se tak dohromady pyšní více než 100 sportovních režimů pokrývající městské, venkovní i vodní aktivity.

Přesnější zdravotní funkce

Huawei Watch Fit 3 jsou vybaveny nejnovějším vědecky podloženým systémem sledování spánku TruSleep™ 4.0. Tato nová funkce dokáže sledovat dýchání při spánku a uživatelům tak nabízí hlubší vhled do jejich spánkových návyků. Díky štíhlému designu lze hodinky pohodlně nosit i během noci, protože uživateli na zápěstí nepřekáží.


Chytré hodinky Watch Fit 3 jsou také vybaveny technologií HUAWEI TruSeen™ 5.5, která zvyšuje přesnost měření srdečního tepu. Algoritmus nyní obsahuje funkci samoučení, která optimalizuje možnosti monitorování ve chvílích, kdy má uživatel zrovna slabý signál. Ženy, které hledají aplikace nebo technologie pro lepší správu menstruačního cyklu, mohou také ocenit nové zobrazení kalendáře, které uživatelkám umožňuje na první pohled vidět informace o aktuálním, předchozím a nadcházejícím dění. Nově přidaná funkce Záznam příznaků usnadňuje zaznamenávání menstruačních údajů přímo z hodinek a poskytuje promyšlenou péči o zdraví žen.

Žijte chytře a snadno

V rámci kompletního přepracování designu hodinek byla vylepšena také vizuální stránka UX. Ta představuje zcela nový čtvercový styl s bohatými barevnými schématy a designy ve stylu časopisu se zvětšenými písmy. Rozhraní je také navrženo tak, aby bylo více intuitivní. Barva pozadí ve sportovním režimu se nyní například mění podle tepové frekvence. Uživatelé tak dle barvy jednoduše zaznamenají informace, které jim hodinky předávají.


S ohledem na stále rozmanitější životní styl mladých lidí byly rozšířeny i funkce hodinek, které podporují přehrávání hudby, dálkovou spoušť, upomínky, rychlé odpovědi na zprávy, počasí, asistenta a další. Nové hodinky navíc vydrží na jedno nabití až 10 dní provozu[2]. I při častějším používání dokáže baterie vydržet až 7 dní. Hodinky se navíc rychle nabíjí. Pro to, aby baterie vystačila na celý den, stačí pouhých 10 minut nabíjení.

Další krok v budoucnosti nositelných zařízení Huawei

V tomto novém desetiletí nositelných zařízení je Huawei i nadále lídrem celosvětového trendu chytrých hodinek s různorodou estetickou filozofií. Nedávné a nadcházející nositelné produkty značky nabízejí jak klasickou eleganci v kulatých tvarech, tak i hranatých formách. V nabídce Huawei si tak každý uživatel najde takové hodinky, které rezonují s jeho individuálními preferencemi a vkusem.

Huawei Watch 3 Fit budou k dispozici na českém trhu v předprodejích již od 7. května. Oficiální prodej startuje 22. května 2024. K dostání budou ve verzi Active za 3 999 Kč a verzi Classic za 4 499 Kč. Ke všem hodinkám dostanete při jejich koupi na oficiálních stránkách Huawei sluchátka FreeBuds SE 2 zdarma. Zakoupit půjdou také na e-shopu Alza.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

  1. 9,9 mm je tloušťka hodinek měřená v nejtenčím bodě (bez oblasti snímače). Údaje pocházejí z laboratoří Huawei. Skutečné údaje se mohou mírně lišit v závislosti na konfiguraci, výrobním procesu a metodě měření.
  2. Údaje pocházejí z laboratoří společnosti Huawei. Skutečná výdrž baterie se může lišit v závislosti na rozdílech mezi produkty, zvyklostech při používání a okolních faktorech.

Firmy se zbavují počítačových expertů. Vlna propouštění je teprve na začátku

Český pracovní trh v informačních technologiích by podle odhadů mohl pojmout kolem tří set tisíc lidí. Poptávka po počítačových odbornících stále převyšuje nabídku, přesto některé firmy „ajťáky“ propouštějí. Proč a kdo by se měl o svou práci nejvíce obávat?

Pandemie koronaviru otočila pracovní trh na ruby. Jednou z nejžádanějších profesí se v roce 2020 stali počítačoví experti. Tehdy jich firmy nabíraly desetitisíce. Některé se ale počítačových expertů nyní začínají zbavovat. „Některé firmy zjistily, že mají více IT zaměstnanců, než aktuálně potřebují, a celosvětová vlna propouštění se projevila i na místním trhu práce. V poslední době se firmy více zaměřují na zvýšení produktivity, například využitím umělé inteligence. Důvody propouštění mohou zahrnovat změny v IT strategii, restrukturalizaci a přehodnocení potřeb pracovní síly v reakci na měnící se tržní podmínky. I přes aktuální ochlazení pracovního trhu stále chybí desetitisíce počítačových expertů. A i když nyní pozorujeme zvýšenou dostupnost pracovních sil na trhu a některé firmy propouštějí nebo omezují nábor, je pravděpodobné, že se situace opět změní, nebude to ale hned. V následujících měsících očekáváme, že vlna propouštění v IT bude pokračovat,“ uvedla Denisa Janatová, ředitelka společnosti smitio.

Zatímco ještě před pár lety firmy nabíraly i méně zkušené kandidáty a samy si je zaučovaly, dnes je situace jiná. „Ajťáci“, kteří nedokáží držet krok s rychlým vývojem technologií, ztrácejí konkurenceschopnost a firmy o ně nemají zájem. „Probíhající automatizace a implementace AI postupně omezí počet IT specialistů, kteří vykonávají rutinní práci, jako je údržba a správa systémů, zpracování dat a podpora uživatelů. Také bude čím dál nižší poptávka po vývojářích, kteří pracují se zastaralými technologiemi a programovacími jazyky. Je proto důležité, aby se odborníci neustále rozvíjeli a rozšiřovali si obzory v oblasti aktuálních technologií,“ vysvětlila Kateřina Marešová, ředitelka obchodního oddělení a oddělení péče o zákazníky společnosti smitio.

IT odborníci jsou si situace na trhu práce vědomi. Ti zkušení ze svých požadavků ale zatím neslevují. Oproti tomu uchazeči o juniorní pozice už obvykle se svými požadavky na výši mzdy ve firmách neuspějí. „Zkušení profesionálové mají jasnou představu o hodnotě svých znalostí a zkušeností a prozatím nejsou ochotni snižovat svůj standard. Na druhé straně junioři mají často vysoké nároky na mzdu, které ne vždy odpovídají jejich zkušenostem a odborným schopnostem. Zatímco v minulosti firmy kvůli nedostatku odborníků jejich vysokým nárokům zpravidla vyhověly, dnes už junioři během procesu hledání práce svá očekávání zpravidla přehodnotí a přijmou nižší nabídku,“ řekla Denisa Janatová. Aktuální situace na trhu práce navíc zmírňuje fluktuaci. Zatímco se „ajťáci“ ještě před rokem nebáli opustit současnou pozici a „jít za lepším“, dnes už změnu daleko víc zvažují. „Vnímáme, že na IT trhu není tolik pohybu jako v minulosti. Mnoho profesionálů zůstává věrných svým současným zaměstnavatelům a vyhýbá se riziku nejisté změny,“ dodala.

V informačních technologiích převažují zaměstnanecké úvazky. A i forma pracovního poměru může ovlivnit rozhodnutí vedení, zda si zaměstnance ponechat či ne. „Zhruba 70 procent IT odborníků pracuje v zaměstnaneckém poměru, zbylých 30 procent pracuje na bázi kontraktů, tedy na IČO. Ovlivnit proces rozvázání pracovního poměru může i typ úvazku. Společnosti obvykle nejprve zkoumají klíčovost a povahu pracovních pozic a poté se zabývají rozvazováním těch, které jsou méně klíčové. Při rozhodování o ukončení pracovního poměru se zohledňuje několik faktorů, včetně typu pracovního vztahu, výše mzdy a délky trvání zaměstnání. Rozvázání spolupráce s kontraktory (OSVČ) je obvykle jednodušší a levnější než v případě zaměstnanců s plným úvazkem. Proto „ičaři“ většinou odcházejí v první vlně,“ vysvětlila Kateřina Marešová.

Jistotu trvalého a stálého příjmu může představovat státní sektor. Tam se ale „ajťáci“ nehrnou. „Státní sektor má dlouhodobě problém s nedostatkem IT specialistů kvůli nižším platům a méně atraktivním benefitům. Průměrný plat počítačových odborníků se aktuálně pohybuje kolem 75 tisíc korun měsíčně, ve státním sektoru je to zhruba o 40 procent méně. Situaci by měla pomoci novela zákona o státní službě, která by měla zvýšit tabulkové platy zaměstnancům a zmírnit nedostatek IT pracovníků ve státním sektoru. Pomoci může ale i aktuální propouštění v soukromém sektoru. Státní sektor, kterému se IT odborníků nedostává a propouštění je v něm takřka nulové, totiž představuje stálý, ač výrazně nižší příjem,“ uzavřela Denisa Janatová.

SMITIO, smitio.com/cs

Na začátku bylo smitio kariérní platformou pro IT komunitu, která klade důraz na transparentnost a otevřenou komunikaci. V rychle se měnícím a dynamickém trhu se smitio neustále rozvíjelo a přizpůsobovalo se novým potřebám a trendům. Postupně rostlo a reagovalo na výzvy trhu, až dosáhlo své současné podoby jako komplexní služby pro nábor, včetně recruitmentu.

Smitio vychází ze zkušeností a potřeb IT komunity a spojuje je s projektovými týmy. Jeho vývoj je důkazem toho, jak se dokáže adaptovat a inovovat v souladu s potřebami a dynamikou trhu. Smitio je nejen prostředkem pro efektivní nábor IT specialistů, ale také platformou, která posiluje propojení a spolupráci mezi jednotlivci a týmy v oblasti IT.

První Wienerberger fórum roku 2024: Odborníci představí využití dešťové vody, nová střešní okna Tondach či hydroizolaci plochých střech

Nenechte si ujít první Wienerberger fórum roku 2024, které se bude konat 16. května od 9 do 12 hodin ve virtuálním prostoru WOW (World of Wienerberger). Přednášky expertů z oblasti stavebnictví a architektury budou již třetí rok obohaceny o virtuální vizualizace. Zájemce z řad odborníků i laiků čeká nabitý program. Přednášky se budou týkat konkrétních produktů a jejich benefitů, přičemž nebudou chybět ani novinky a trendy z portfolia společnosti Wienerberger. Ty představí odborníci z Wienerbergeru a některé bloky doplní i externí hosté. Chybět letos nebude ani téma energetické náročnosti budov a udržitelnosti.

„Wienerberger je lídrem ve stavebnictví na českém trhu, a to nejen proto, že neustále přicházíme s novými produkty či inovacemi, ale i díky rovnocennému zájmu o udržitelnost. Během naší každoroční online konference, Wienerberger fóra, která přiláká více než tisíc diváků, představíme novinky z našeho rozsáhlého portfolia produktů, umožňující komplexní systémová řešení. Zaměříme se také na aktuální trendy ve stavebnictví. Kromě toho máme za sebou náš první udržitelný report, angažujeme se v revitalizaci krajiny po těžbě surovin a mnoho dalšího. Součástí konference budou i praktické ukázky a 3D vizualizace produktů, což nám umožní lépe představit naše inovace účastníkům,” říká Jiří Dobiáš, ředitel produktového managementu a business developmentu společnosti Wienerberger. Konferenci zahájí právě Jiří Dobiáš spolu s ESG manažerkou Kristýnou Vobeckou. Mezi bloky návštěvníkům průběžně představí trendy a novinky ze světa Wienerbergeru.

Konference bude rozdělena do sedmi bloků podle zaměření. Jako první představí Jiří Strnad, ředitel prodeje Leadax společnosti Wienerberger, a Václav Jakubčík, produktový specialista značky Leadax, budoucnost řešení plochých střech Leadax. Odborníci shrnou aktuální situaci v oblasti hydroizolací na českém i zahraničním trhu a představení řešení pro ploché střechy Wienerberger.

Ve virtuálním prostředí World of Wienerberger přijde řada i na téma akustiky zdiva Porotherm, které představí vedoucí oddělení produktových specialistů společnosti Wienerberger Milan Rotek s lektorem Wienerbergeru Janem Huberem. Akustický komfort je totiž jedním ze základních parametrů stavby. Výsledný efekt však záleží na mnoha faktorech, o kterých si odborníci z Wienerbergeru pohovoří s hostem Janem Klečkou, který je vedoucím útvaru technologií a materiálů ve společnosti Metrostav a. s.

Poté následuje přednáška věnovaná letošní produktové novince značky Tondach – střešním oknům, která jsou vhodná pro všechny typy šikmých střech se sklonem od 15° do 90°. „Na konferenci představíme dvě varianty střešních oken, které jsou k dispozici v šesti nejpoužívanějších velikostech. Jde o plastová okna Tondach RW-PK 3 a dřevěná okna Tondach RW-DK 3 vybavená tepelněizolačním trojsklem. Dále seznámíme posluchače s originálním systémovým příslušenstvím, které ke střešním oknům nabízíme,” říká Jan Bubeník, junior produktový manažer Tondach společnosti Wienerberger, který přednášku povede spolu s produktovým specialistou Wienerbergeru Michalem Šenkýřem.

Těšit se můžete i na další pohledy do oboru stavebnictví. Ředitel pro digitální produkty DEKPROJEKT s.r.o. Tomáš Kupsa se ve svém bloku bude věnovat tématu energetické náročnosti budov a dotaci Nová Zelená úsporám, kterou mohou investoři využít k financování energeticky úsporných opatření svého domova. V rozhovoru s Michalem Šenkýřem, produktovým specialistou společnosti Wienerberger, se zaměří na novinky v legislativě a proberou také možnosti získání dotace.

Z pohledu udržitelnosti přijde řada na téma využití dešťové vody u rodinných domů, kterému se bude ve svém bloku věnovat produktový manažer Pipelife Michal Zálešák a produktový manažer Semmelrock společnosti Wienerberger Martin Brádka. Společně informují účastníky o tom, jak kombinace produktů Semmelrock a PIPELIFE umožňuje sbírat dešťovou vodu v místě spadu, řízeně ji odvádět, retenovat a vsakovat.

Závěr online konference bude věnován lícovému zdivu a páskám Terca, který povede obchodní specialista značky Terca společnosti Wienerberger Pavel Korous. Společně s architektem ve společnosti D3A architekti Janem Pechem se podívají na jedno z inovativních řešení tohoto tradičního materiálu. Optimálnímu řešení a vlastnostem keramického zdiva Porotherm pro vícepodlažní bytové domy se bude věnovat Ivo Petrášek, statik společnosti Wienerberger.

Registrace na online konferenci, která poradí a inspiruje, je spuštěna ve WIP zóně. Poté se jen stačí přihlásit k účasti na streamu, který můžete sledovat z pohodlí domova. Více informací naleznete na webu Wienerbergeru.

Harmonogram přednášek

Novinky a trendy v sortimentu ze světa Wienerbergeru budou návštěvníky provázet po celou dobu konference. Představí je Ing. Jiří Dobiáš, Ph.D., ředitel produktového managementu a business developmentu společnosti Wienerberger, společně s Ing. Kristýnou Vobeckou, ESG Manažerkou společnosti Wienerberger.

  1. Budoucnost řešení plochých střech Leadax

Mgr. Jiří Strnad, ředitel prodeje Leadax ve společnosti Wienerberger

Ing. Václav Jakubčík, produktový specialista Leadax ve společnosti Wienerberger

  1. Akustika zdiva Porotherm z praxe ve stavebních konstrukcích v souvislostech

Ing. Milan Rotek, vedoucí oddělení produktových specialistů společnosti Wienerberger

Ing. Jan Klečka, vedoucí útvaru technologií a materiálů, Metrostav a.s.

Jan Huber, DiS., interní lektor společnosti Wienerberger

  1. Střešní okna Tondach – představení produktové novinky

Ing. Michal Šenkýř, produktový specialista společnosti Wienerberger

Ing. Jan Bubeník, junior produktový manažer Tondach společnosti Wienerberger

  1. Energetická náročnost budov a dotace NZÚ

Ing. Tomáš Kupsa, ředitel pro digitální produkty, DEKPROJEKT s.r.o.

Ing. Michal Šenkýř, produktový specialista společnosti Wienerberger

  1. Systematické hospodaření s dešťovou vodou (HDV) u rodinných domů

Martin Brádka, produktový manažer Semmelrock ve společnosti Wienerberger

Ing. Michal Zálešák, Ph.D., produktový manažer Pipelife

  1. Lícové zdivo Terca – reference netradiční stavby – City Smíchov

Pavel Korous, obchodní specialista Terca společnosti Wienerberger

Ing. arch. Jan Pech, architekt ve společnosti D3A architekti

  1. Statika bytových domů z keramického zdiva Porotherm

Ing. Ivo Petrášek, statik společnosti Wienerberger

Soňa Císařová, vedoucí oddělení Marketingových služeb

Společnost Wienerberger s. r. o., je největším výrobcem pálených cihel a střešních tašek v České republice. Její portfolio na trhu v ČR nyní zahrnuje zdicí systém Porotherm, pálenou střešní krytinu a doplňky střech Tondach, obkladové a lícové cihly Terca, keramickou dlažbu Penter a betonové produkty Semmelrock. Wienerberger s. r. o., je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger Group, který představuje největšího světového výrobce cihel a současně lídra v produkci pálených střešních krytin v Evropě. Více informací na www.wienerberger.cz.

Na koloběžce za hokejem? Po dobu trvání MS levněji a bezpečněji

Po devíti letech se do Česka vrací mistrovství světa v ledním hokeji, které se odehraje mezi 10. a 26. květnem v Praze a Ostravě. Fanoušci, kteří se budou chtít po obou městech přesouvat na sdílené koloběžce Bolt, se mohou těšit na zlevněné jízdné v sekci “Předplatné”, kde si bude možné zakoupit denní, třídenní a týdenní předplatné. Funkce je dostupná všem uživatelům aplikace Bolt po celý měsíc, a to nejen ve výše zmíněných městech. Na zvýhodněné předplatné se lidé tedy mohou těšit v Českých Budějovicích, Pardubicích, Brně, Olomouci a Frýdku-Místku,

Náruživí koloběžkáři i uživatelé služby odvozu autem, která je součástí stejné aplikace Bolt, možná již zaznamenali tři nové „kupony“ v její sekci Předplatné. Od prvního května si jezdec může zakoupit jednodenní, třídenní či týden platný Rental Pass, který mu dává k dispozici 30, 45 respektive 150 minut jízdy za sníženou minutovou sazbu ve výši 1,99 korun. Jedná se tedy o zlevnění v desítkách procent podle toho, který pass se uživatel chystá koloběžce využít.

„V hlavním městě navíc uživatel při vypůjčení stroje obdrží další důrazné poučení o tom, kterak jezdit bezpečně a ohleduplně. Letáky v českém a anglickém jazyce mimo jiného vyjmenovávají nedovolené způsoby jízdy, mezi které patří jízda ve dvou nebo po chodníku. V některých zemích se na kole či koloběžce po chodníku běžně jezdí, u nás je to ovšem zakázáno. Díky upozornění umístěnému přímo na našich strojích však bude každý návštěvník i místní vědět, jak se na koloběžce správně jezdí,“ vysvětluje Peter Mesarč, Country Manager služby mikromobility Bolt na českém a slovenském trhu.

Letáková kampaň přitom pouze doplňuje několik dalších opatření tohoto druhu, jako je například instruktáž, kterou uživatel obdrží při prvním spuštění aplikace. Vzdělávání jezdců pak představuje jen jednu výseč z široké palety bezpečnostních prvků, které aplikace Bolt obsahuje. Některé z nich jsou zcela unikátní, jako například test kognitivních schopností, který je povinný přes noc v lokalitách s bujarým nočním životem a podmiňuje odemknutí stroje. Mezi další z těchto prvků patří rozpoznávání nebezpečné jízdy ve dvou lidech či prudkého brždění a smyků, nebo kontrola správného parkování prostřednictvím umělé inteligence.

Stejně jedinečný je pak systém bodování jezdců, do kterého se všechny zmíněné i další bezpečnostní funkce slévají. Pokud jezdec pravidla aplikace Bolt porušuje, dostává trestné body podobně, jako to znají motoristé. Pokud pak spadne mezi 2 procenta nejproblematičtějších uživatelů v daném městě, obdrží v aplikaci další vzdělávací materiály zaměřené na bezpečné ježdění. Pokud během následujících 5 jízd své chování nezlepší, je mu na dalších 5 jízd omezena rychlost na 15 km/h. A pokud ani to nepomůže, bude uživatel v aplikaci zablokován.

Kromě Prahy a Ostravy jsou koloběžky Bolt k dispozici v řadě dalších měst, jako jsou Brno, Olomouc, Pardubice, České Budějovice či Frýdek-Místek.

O Boltu

Bolt je evropskou superaplikací, jejíž misí je dělat dopravu po městě dostupnější, bezpečnou a udržitelnou. Platforma Bolt již slouží 150 milionům zákazníků ve 45 zemích a více než 400 městech napříč Evropou a Afrikou. Bolt usiluje o urychlení přechodu od vlastnění automobilů k sdílené mobilitě, a nabízí lepší alternativy včetně odvozu autem, sdílení automobilů a elektrických koloběžek, stejně jako doručování jídel a potravin.

Kybernetické útoky jsou stále vychytralejší: Ochranou jsou nejmodernější technologie

Vzhledem k rostoucí závislosti firem na digitálních technologiích narůstá i množství kybernetických hrozeb, kterým tyto společnosti čelí. Ransomware útoky, které zašifrují důležitá firemní data a vyžadují výkupné, jsou jen špičkou ledovce. Nedostatečně zabezpečená zařízení mohou poskytovat útočníkům snadný přístup k interním sítím.

„Řešení kybernetická bezpečnosti by nemělo být považováno za postradatelný luxus, ale spíše za klíčový prvek strategie každého podniku či organizace,“ říká Aleš Nosek, generální ředitel brněnské společnosti Comguard, specializující se na oblast IT bezpečnosti. „Naštěstí se toto vnímání mění. Kybernetické útoky jsou však stále sofistikovanější a běžné uživatele nelze na všechno připravit,“ dodává Nosek. Řešením jsou proto chytré technologie, které jsou zároveň jednodušší na správu, než tomu bývalo v minulosti.

V reakci na tyto hrozby mnoho firem zavádí pokročilé technologie pro detekci a reakci na incidenty, Endpoint Detection and Response (EDR). „Ve spolupráci s americkým výrobcem Trellix poskytujeme i evolučně pokročilejší technologii XDR, která umožňuje reagovat na probíhající kybernetický útok v reálném čase a nevyžaduje přílišné nároky na kvalifikaci personálu,“ upřesňuje Nosek.

Trendy v oblasti kyberbezpečnosti se mění prakticky každou chvíli. Aktuálně se jedná například o DNS tunneling (zneužití DNS protokolu k nasazení malwaru do interní sítě), phishing (získání citlivých osobních dat pomocí sociálního inženýrství), spear phishing (cílený phishing na konkrétní osobu), quishing (phising pomocí QR kódu) nebo zneužití privilegovaných účtů (administrátorů).

Na větší část těchto rizik by měla upozornit konference CyberSec Forum 2024, která se koná pod záštitou společnosti Comguard 16. května v Bratislavě. Odborníci z několika zemí představí aktuální rizika na poli zabezpečení sítí a představí i trendy a technologie k ochraně před novodobými kyber útoky. „Investice do pokročilých bezpečnostních technologií, včetně řešení pro detekci a reakci na incidenty, jsou klíčové pro ochranu firemních aktiv,“ doplňuje Aleš Nosek.

O Comguard, a.s.

Společnost COMGUARD a.s. je na trhu od roku 2006 a jako Value Added Distributora (B2B) se specializuje na oblast IT bezpečnosti. Za dobu svého působení se stala ve svém segmentu jedním z lídrů českého trhu.

Olympia Brno hostí výstavu Ducati. Součástí je i speciál MotoGP, který vzdával hold Valentinu Rossimu při loučení s kariérou

Návštěva obchodního centra Olympia Brno dostává dnešním dnem další, zcela výjimečný rozměr. Až do 26. května je tu k vidění výstava motocyklů Ducati, která je dokonalým průřezem historie slavné značky. Mezi 36 exponáty najdete legendární Ducati Cucciolo z roku 1949, ale také aktuální modely letošní sezony. Organizátoři putovní expozice si navíc speciálně pro Brno připravili opravdovou lahůdku: V jihomoravské metropoli se představí závodní speciál jezdce Luca Mariniho. Ten tímto speciálně lakovaným motocyklem „Grazia Vale“ vzdal hold svému nevlastnímu bratru Valentinu Rossimu při jeho posledním závodě MotoGP kariéry v Itálii.

„Není to zdaleka poprvé, kdy návštěvníkům našeho centra představujeme výstavu ze světa rychlých aut či motocyklů. Letošní výstava značky Ducati ale bezesporu patří k tomu nejlepšímu, co u nás bylo dosud k vidění. Více než tři desítky nejkrásnějších motorek určitě zaujmou nejen ty, kteří holdují rychlým strojům na dvou kolech. A možnost vidět na vlastní oči speciál Luca Mariniho je pomyslnou třešničkou na dortu,“ říká Jan Pazour, ředitel OC Olympia Brno.

Právě motocykl VR46 Avinti je jedním z největších lákadel celé expozice. Luca Marini na něm v říjnu roku 2021 závodil na Grand Prix v italském Misanu, přičemž měl na boku velký nápis „Grazia Vale“. Vzdával tím hold svému nevlastnímu bratru Valentinu Rossimu. Legendě MotoGP, která se právě v Misanu loučila s úspěšnou kariérou na domácí půdě. Organizátorům výstavy se tento motocykl podařilo získat i díky podpoře partnera Kajot.

Historie Ducati se představuje v Olympii Brno

Kořeny slavné italské značky sahají až do roku 1926. Právě tehdy vznikla značka Ducati jako rodinná firma založená Antoniem Cavalierim Ducatim a jeho třemi syny Adrianem, Brunem a Marcellem. Rodina se ale tehdy ještě nevěnovala výrobě motorek, soustředila se na výrobu kondenzátorů, elektronek a dalších součástek pro rozhlasové přístroje.

Výroba motocyklů Ducati byla zahájena až po konci druhé světové války. První motorkou Ducati vyráběnou v Bologni byla Ducati Cucciolo. A právě tento model z roku 1949 je součástí výstavy v Olympia Brno.

Mezi “historické kousky” dnes zahájené expozice patří také modely Ducati 98 TS (rok výroby 1958), Ducati 125 Sport (rok výroby 1961), ikonický model Ducati Scrambler 350 (rok výroby 1973) a několik dalších.

Nejen pro znalce motocyklů budou lákadlem také další motocykly se slavnou minulostí, jako jsou závodní Imola, Darmah či Hailwood. Nechybí ale ani modely 999R, Panigale V4S několikanásobných mistrů Jorge Lorenza, Francesca Bagnaii či Alvara Bautisty, ale také závodní speciál brněnského závodníka Karla Abrahama, který se představí pouze v brněnské Olympii. Tyto modely na výstavu zapůjčil Martin Klein, jeden z největších sběratelů Ducati na světě vůbec.

Vedle Martina Kleina dodalo své motocykly několik dalších sběratelů a vlastníků strojů značky Ducati. Záštitu nad celou výstavou převzal importér Ducati pro Českou republiku, který dodal sedm nových modelů Ducati.

Bohatý doprovodný program

Výstavu motocyklů Ducati dnes v Brně zahájili také dva bývalí čeští jezdci MotoGP Lukáš Pešek a Karel Abraham. Oba závodníci budou navíc součástí doprovodného programu, který je pro návštěvníky obchodního centra Olympia Brno přichystán na následující víkendy:

Sobota 18. května – Sraz majitelů motocyklů Ducati

– 50 posádek nejrůznějších modelů Ducati vyrazí v 10:00 na spanilou jízdu z Lelekovic do Olympie

– očekávaný příjezd cca 11:00

– prohlídka výstavy, občerstvení

– 13:00 – společný odjezd do Moravských Křižánek

Víkend 24. – 26. května – Challenge: překonej Karla Abrahama

– 12:00 – 18:00

– Na připraveném simulátoru nového modelu Ducati Monster si návštěvníci vyzkouší, jak správně používat náklon, brzdu a plyn motocyklu. Přednastavenou trať jako první projel Karel Abraham a soutěžící se musí co nejvíce přiblížit jeho ideální stopě, používání plynu a brzdy. Tři nejlepší jezdci dostanou hodnotné ceny od Ducati, jako jsou trika, kšiltovky nebo mikiny.

– V sobotu 25. května od 12:00 do 18:00 Lukáš Pešek vysvětlí, jak správně Ducati řídit. Na místě mu pomůže grid girl Tereza Blaťáková.

O práci při rodičovské dovolené je v Česku zájem. Alespoň částečný úvazek umožňuje méně než polovina zaměstnavatelů

Jen 45 % žen na mateřské nebo rodičovské pracuje, přestože o minimálně částečný úvazek projevily zájem. Vyplývá to z průzkumu platformy Mumdoo a poradensko-technologické společnosti Deloitte z loňského září. Podle loňských statistik pečuje o děti do čtyř let věku v České republice přes 350 tisíc osob. Klíčová je pro ně možnost pracovat z domova a bez pevné pracovní doby, ne všechny profese to ale umožňují. Skloubit péči o dítě a alespoň částečný pracovní úvazek umožňuje například profese účetní, především díky časové flexibilitě a moderním technologiím.

Čas v domácnosti s malými dětmi podle odhadů v současnosti tráví přibližně 74 tisíc osob na mateřské a 283 tisíc lidí na rodičovské dovolené. Dlouhodobý věkový průměr prvorodiček se každým rokem zvyšuje, a tak přibývá žen, které během rodičovské dovolené chtějí pracovat. Čeští zaměstnavatelé to ale neumožní ani polovině z nich, jak vyplývá ze zářijové studie platformy Mumdoo a poradensko-technologické společnosti Deloitte. Pouze 45 % osob, které pečují o děti, dostalo alespoň částečný pracovní úvazek.

Možnost pracovat bez pevně dané pracovní doby a nutnosti docházet pravidelně do zaměstnání je pro ženy na mateřské a rodičovské dovolené klíčová. „Těch výzev, se kterými se rodiče malých dětí musejí vypořádat je hned několik. První spočívá v péči o dítě – z našeho vyplynulo, že 61 procent žen s dítětem mladším dvou let má pouze nárazové nebo žádné hlídání. Z toho vyplývá, že i pokud by si přály pracovat, tak je to pro ně obtížné a mohou tak dělat pouze při spánku dítěte,“ vysvětluje Kristýna Cejnarová, zakladatelka platformy Mumdoo, která propojuje firmy s matkami na rodičovské dovolené.

To potvrzuje i Veronika Hegerová, jedna z matek pracujících na rodičovské dovolené. „Dát dohromady péči o děti a práci je opravdu náročné, pracovat se dá opravdu jen v mezičase. I proto musely pracovní povinnosti většinou počkat až na večer, kdy potomci usnou. Je to takový dvousměnný provoz,“ usmívá se. Pracuje jako účetní, což je profese, kterou mnozí považují jako jednu z nejflexibilnějších na trhu práce, a to jak z hlediska času, tak prostoru. „Naše zkušenosti hovoří o tom, že mnoho matek pracujících v tomto odvětví pokračuje v práci i během rodičovské dovolené. Objem práce si škálují počtem účtovaných firem, takže když je dítě mladší tak často účtují pár menších firem a postupem času si objem práce navyšují “ tvrdí Jan Štacha, zakladatel účetního programu Evala.

Takový přístup ale nemá většina zaměstnavatelů, což potvrzují i statistiky Eurostatu. Aktuální data hovoří o tom, že Česká republika má v porovnání s evropským průměrem jeden z nejnižších podílů zkrácených úvazků vůči celkové zaměstnanosti, pouze 6,2 %. Společně se Slovenskem a Polskem je na samém chvostu unijní sedmadvacítky. Drtivá většina žen navíc podle Cejnarové nepůsobí během rodičovské dovolené u svého původního zaměstnavatele. „Problém většinou není v tom, že by jejich původní zaměstnavatel nenabízel práci, ale spíše není schopen nastavit ve firmě fungující a flexibilní systém, který by to umožňoval a šel naproti těm, kdo pracovat chtějí,” přibližuje Cejnarová.

Klíčová je podpora blízkých a efektivní time management

Jednou z největších výzev, před kterými pracující matky během rodičovské dovolené stojí, je organizace času. Zaručený tip, jak souběžně zvládnout plačící děti i blížící se uzávěrky v práci, pravděpodobně neexistuje. Každému rodiči totiž logicky vyhovuje jiný přístup. „Důležité je nebát si říct o pomoc a nesnažit se vše za každou cenu zvládnout sám. Co často funguje jsou například pevně dané sloty v kalendáři na práci, ale i na volný čas,“ doporučuje Cejnarová.

Základem všeho je podle pracujících matek hlavně možnost pracovat kdykoliv a odkudkoliv, to ale neznamená, že by nemusely dodržovat základní pravidla jako v běžné práci. „Home-office je stěžejní, protože odběhnout si na několik hodin z domova nepřipadá v úvahu. Být účetní je časově flexibilní profese, všechny podklady se dají odeslat on-line,“ popisuje Hegerová.

Přesto i v účetnictví je potřeba dodržovat základní pravidla a předem stanovené termíny, jako jsou například daňová přiznání nebo účetní závěrky. „Žádná profese není úplně jednoduše slučitelná, pokud se bavíme o tom, že je žena nadále primární pečující osobou. Z naší zkušenosti ale můžu říct, že je to určitě jedna z profesí, která se dá dělat na dálku, asynchronně a tím pádem je možné si ji uzpůsobit tak, aby se s péčí dala zvládat,“ vysvětluje Cejnarová.

K tomu v dnešní době mohou pomoci i moderní technologie, které jsou pro práci na dálku přizpůsobené. Většina účetních programů také disponuje intuitivním ovládáním, které se i začínající účetní snadno naučí a pochopí princip jeho fungování. Moderní software tak může pomoci například těm matkám, které během rodičovské dovolené absolvovaly rekvalifikační kurz a začínají účtovat třeba pro své blízké, kteří pracují na volné noze. „Účetní programy běžící v cloudu jsou dostupné přímo z webového prohlížeče. Matky na rodičovské dovolené tak mohou pokračovat v práci jako účetní z domu a účtovat třeba po večerech z libovolného počítače s připojením k internetu,“ popisuje Štacha.

Sennheiser HD 620s představují otevřený zvuk v uzavřených sluchátkách za nebývale přátelskou cenu

Uzavřená sluchátka nabídnou extrémní frekvenční rozsah s bohatými basy a prezentaci prostoru známou z otevřených modelů.

Společnost Sennheiser dnes představila sluchátka Sennheiser HD 620s. Nový model představuje most mezi legendární řadou HD 600 a dostupnějšími oblíbenými modely ze série HD 500. Nabídne přitom skvělý komfort, bohatý a detailní zvukový projev i izolaci od okolí, která je pro uzavřená sluchátka typická. Vyrazí ovšem dech svou prezentací prostoru nahrávky, kterou se vyrovná i otevřeným sluchátkům.

Nová generace 38mm měničů s ultralehkou hliníkovou cívkou křišťálově čistou reprodukci s frekvenčním rozsahem 6 Hz – 30 000 Hz. Díky zdokonalenému tlumení a geometrii jejich uloženi i krycí mřížky se přitom k posluchači dostane každý detail jeho oblíbené nahrávky. Výrobci se navíc podařilo zachovat i prostor nahrávky, který připomíná poslech na precizně ustavených reprosoustavách. Nová Sennheiser HD 620s tak ukazují, že audiofilská sluchátka mohou i za příznivou cenu spojit nerušený poslech uzavřených sluchátek s širokým prostorem a vzdušným zobrazením každého nástroje.

Kultivovaný projev s hutným basem a dechberoucím prostorem

Model HD 620S přináší zvukový zážitek, který posluchače pohltí svou emocionální hloubkou. Jeho 38 mm měniče s impedancí 150 ohmů a ultralehká hliníková cívka zajišťují mimořádně rychlou a přesnou odezvu, ale také vynikající dynamiku a bohatou energii basového i subbasového spektra. Bát se není třeba ani o zachování čistoty a přirozeného zvukového charakteru, který si přináší od legendárních HD 600. Díky pečlivě vyvinutému systému tlumení si přitom HD 620S zachovává vzdušnost a otevřenost zvuku Posluchači si tak vychutnají nejen samotnou hudbu, ale i prostor nahrávky. Ocitnou se uprostřed živého vystoupení a s každým nástrojem i hlasem jasně umístěným v panoramatickém zvukovém poli si užijí své oblíbené skladby naplno.

Konstrukce pro dlouhé hodiny poslechu i dlouhou životnost

Sluchátka HD 620s se pyšní špičkovou konstrukcí využívající ocelí vyztužený hlavový most a komfortní náušníky potažené umělou kůží s robustními vnějšími kryty. Posluchače tak výborně izolují od okolí a zároveň, díky internímu odvětrání, nabídnou nekompromisní komfort pro dlouhé hodiny poslechu. Vyměnitelný kabel přitom dává jistotu, že i v případě jeho poškození, ke kterému může v průběhu dlouhých let dojít, si majitel může sám rychle poradit. Jednoduše odpojí twist lock konektory na straně sluchátek a připojí nový kabel. Kromě klasického kabelu s 3,5mm Jack konektorem přitom v nabídce společnosti bude dostupný i upgrade v podobě symetrického kabelu s 4,4mm Pentacon zakončením. Přímo v balení sluchátek však bude zákazníky čekat i 6,3mm šroubovací redukce, díky které sluchátka připojí prakticky k jakémukoli zdroji.

Cena a dostupnost

Sluchátka Sennheiser HD 620s budou dostupná od 6.6. 2024 na stránkách www.pantershop.cz, e-shopu společnosti Panter s.r.o., výhradního zastoupení Sennheiser pro ČR a Slovensko a u vybraných partnerů.za cenu 8 990 Kč.

O společnosti Sennheiser

Sennheiser staví na více než 75 letech zkušeností, které se v rodinné společnosti předávají již od roku 1945. Řadí se mezi přední výrobce sluchátek, mikrofonů i bezdrátových přenosových systémů. Nyní společnost působí ve více než 50 zemích světa a provozuje vlastní výrobní závody v Německu, Irsku a USA. Od roku 2013 společnost řídí Daniel Sennheiser a Dr. Andreas Senheiser, kteří jsou již třetí generací rodiny zapálené pro dokonalý zvuk.

O společnosti Panter spol. s.r.o.

Společnost Panter s.r.o. je rodinná firma, která importuje a výhradně zastupuje zvukovou techniku Sennheiser a Neumann již od roku 1992. V průběhu let převzala zastoupení mnoha dalších významných značek v tomto oboru. Bohaté zkušenosti s audiovizuální technikou společnost využívá i při návrzích zvukových instalací AV systémů a zajišťuje také vlastní servis dovážených produktů.

Exit mobile version