Internetové tržiště Allegro přináší českým zákazníkům na přelomu roku zpět oblíbenou slevovou akci Allegro Days. První zvýhodněné nabídky jsou k dispozici již od 25. prosince a řadu dalších nabídne platforma i v dalších týdnech – celkem tak získají čeští zákazníci přístup k milionům produktů za výhodné ceny. Jedná se tak o ideální příležitost, jak ušetřit třeba při nákupech pomůcek a náčiní pro snazší dodržování novoročních předsevzetí, jež jsou mezi Čechy obecně značně oblíbená. Dle průzkumu agentury Perfect Crowd si je dává 40 % dotázaných.

Tradiční povánoční výprodeje jsou mezi českými zákazníky velmi populární. To, že většina lidí podobné akce ochotně využívá, potvrzuje i průzkum agentury Perfect Crowd pro Allegro, podle něhož až 76 % respondentů čeká na výhodnější cenu vyhlédnutého zboží a 59 % z nich používá při nákupech slevové portály.

Allegro se letos rozhodlo vyjít vstříc zákazníkům, kteří čekají s útratami na povánoční výprodeje, a spouští první slevovou akci Allegro Days s přesahem do roku 2024. Ta byla zahájena v pondělí 25. prosince, a to se slevami až do výše 30 %.

Zákazníci mohou Allegro Days využít jak k pořízení věcí, jejichž nákup odkládali na čas výprodejů, tak ke snadnějšímu plnění svých novoročních předsevzetí. Ta si každoročně dávají 4 z 10 Čechů, a to hlavně z řad mladších ročníků. Jak ukazují data z průzkumu, Češi vstupující do nového roku s novým závazkem nejčastěji nakupují sportovní a fitness vybavení (24 %), wellness balíčky a diáře či plánovače (10 %). Oblíbené jsou také knihy zaměřené na osobní rozvoj nebo nové vybavení do kuchyně pro ty, kteří si jako své předsevzetí dali zdravější jídelníček.

Všechny nabídky slevové akce Allegro Days, zahrnující například i produkty z kategorie zdraví a krása, dětského vybavení či potřeb pro domácí mazlíčky, naleznou zákazníci na speciální stránce kampaně. Veškeré ceny jsou v souladu s evropskou směrnicí „Omnibus” garantující férovou slevu, jejíž výše je vždy odvozena z nejnižší ceny daného zboží za posledních 30 dnů.

O Allegro Group

Allegro, vlastnící značky MALL, CZC a WE|DO, provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek. Model tržiště Allegro spočívá především ve zprostředkování prodeje převážně nových produktů obchodníků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytuje evropským spotřebitelům snadný přístup k nabídkám z různých kategorií, mezi něž patří elektronika, dům a zahrada, sport a cestování, děti, auto-moto, móda a obuv, zdraví a krása, knihy, média, sbírky a umění.

Napsat komentář