Průzkum: Češi nejsou připraveni na zimu, energetická opatření zavedla pouze čtvrtina

Výrazné zdražování energií, inflace i blížící se zima nutí Čechy přemýšlet, jak ušetřit za své výdaje. Ačkoliv téměř 80 % obyvatel bydlí ve vlastních bytech či domech[1], investice do zateplení či větší rekonstrukce nepřipadají pro řadu z nich v úvahu.

Průzkum veřejnosti[2] ukázal, že 74 % českých domácností ještě nezavedlo žádná úsporná opatření a třetina z nich to zatím ani neplánuje. Přitom existuje celá řada jednoduchých řešení, která ochrání vaše peněženky před přemrštěnými účty za elektřinu i velkou prvotní investicí.

Drobné snížení teploty, velká úleva pro peněženku

Pokud v celém domě či bytě snížíte teplotu o pouhý 1 stupeň Celsia, lze ušetřit v průměru 6 až 7 % výdajů za energie. Přitom se nemusí každá místnost vytápět stejně. Například v obývacích pokojích podle průzkumu většina Čechů preferuje 22 °C, ještě akceptovatelných 20 stupňů však už ušetří nemalé částky. Podobně i v ložnicích, které mívají běžně nižší teplotu pro lepší spánek, lze ubrat z preferované 20°C teploty.

V Česku velmi rozšířené několikastupňové radiátorové ventily však neumožňují nastavovat přesnou teplotu. Instalace inteligentní termostatické hlavice však není náročná a zabere přibližně 10 minut. Pomocí mobilní či webové aplikace si zvolíte vhodnou teplotu pro každou místnost. Kromě toho systém analyzuje podmínky v místnosti a nabídne vhodné řešení na míru, které bude vyhovovat vašemu životnímu stylu.

Příklad: Pětičlenná rodina odjela na prodloužený víkend na chalupu.  Syn si po cestě vzpomněl, že nechal zapnuté topení ve svém pokojíčku. Díky nainstalovanému termostatu Netatmo a aplikaci v telefonu však mohou rodiče ovládat topení v jednotlivých místnostech i na dálku. Nemusí se proto vracet domů ve stresu z obrovských účtů za vytápění prázdného domu.

Během den stáhněte radiátory, nevypínejte je však úplně

K významným únikům energií často dochází během dne, kdy je dům prázdný. Doporučujeme však nevypínat radiátory úplně. Následné vytopení prochladlého domu vás totiž bude stát mnohem více než nízká udržovací teplota. Na přesnější řízení a regulaci spotřeby energie se doporučuje užívat programovatelné nebo inteligentní termostaty. Úspory za spotřebu v prvním roce používání vám mohou pokrýt počáteční investici. Mezi Čechy se jedná o nejčastěji využívanou pomůcku pro kontrolu prostředí v interiérech.

Pokročilejší modely zvládnou navíc vytvářet plán vytápění přesně na míru členům domácnosti. Udržuje nízkou teplotu během dne, kdy není nikdo doma či ji během noci, aby se lépe spalo. S ovládáním pomůže například inteligentní termostat Netatmo, který můžete ovládat pomocí mobilního i webového rozhraní. Na základě informací o vašem životním stylu vám vydefinuje individuální vytápěcí režim.

Příklad: Rodina se nakonec rozhodla kvůli špatnému počasí vrátit domů o den dříve. Aby se prochladlé děti nevracely do studeného domu, rodiče mohou s předstihem spustit topení pomocí aplikace. 

Jedno nastavení na celou zimu nestačí

Počasí se během zimních (i podzimních) měsíců často mění, rozdíly v teplotách se mohou lišit i o 20 °C. Pokud venku mrzne, topný systém bude muset pracovat mnohem intenzivněji a spotřebovávat více energie. Pokud je naopak teplota mírnější nebo venku navzdory chladu intenzivně svítí, místnosti se vyhřejí mnohem rychleji. Inteligentní termostatické hlavice Netatmo upravují vytápění podle počasí a tepelných vlastností domů. Detekují však také otevřená okna. V tu chvíli vypínají topení, aby nedocházelo k dalšímu plýtvání.

Mějte jasný přehled o vaší spotřebě

Výdaje na bydlení tvoří průměrně čtvrtinu účtů českých domácností[3], velká část putuje právě na energie. S jednotně nastavenými zálohami může být náročně průběžně sledovat spotřebu. To často vede v nemilým překvapením na konci zúčtovacího období. V aplikaci Netatmo lze kdykoli nahlédnout do historie spotřeby elektrické energie radiátorů v jednotlivých místnostech a v případě potřeby ji využít k úpravám.

O společnosti Netatmo

Netatmo je jedním z lídrů v oblasti chytré domácnosti, který navrhuje a vyrábí intuitivní inteligentní zařízení pro bezpečnější a komfortnější domov.

V roce 2012, kdy společnost vznikla, se zavázala nadále navrhovat a uvádět na trh zařízení, pro něž platí:

  • 100% bez poplatků: bez předplatného a jiných nákladů
  • 100% zabezpečení: garance ochrany údajů a respektování soukromého života uživatelů
  • 100% průběžný vývoj: pravidelné aktualizace a přidávání funkcí zdarma

Netatmo v současnosti nabízí 13 zařízení a příslušenství pro chytrou domácnost. Užitečná a snadno použitelná zařízení uživatelům usnadňují každodenní život a současně zvyšují komfort jejich domácnosti.

Kromě řady výrobků určených pro širokou veřejnost se společnost v rámci programu „with Netatmo“ ve spolupráci s předními značkami z oblasti stavebnictví podílí na vývoji možnosti integrace řízení chytré domácnosti do infrastruktury obytných domů.

V roce 2018 se společnost Netatmo připojila ke skupině Legrand, světovému specialistovi v oblasti elektrické a digitální infrastruktury budov.

Netatmo, stejný domov, jen chytřejší.

  • [1] Eurostat: https://ec.europa.eu/eurostat/cache/digpub/housing/bloc-1a.html?lang=en
  • [2] Průzkum veřejnosti zadaný společností Netatmo realizovala agentura Ipsos. Sběr dat probíhal prostřednictvím online dotazníku (CASI) a zúčastnilo se jej 1050 respondentů ve věků 18-65 let.
  • [3] ČSÚ: https://www.czso.cz/csu/czso/spotrebni-vydaje-domacnosti-2021

Národní technické muzeum spustilo audioprůvodce SmartGuide. Ten už provádí návštěvníky první expozicí

Největší česká instituce specializovaná na muzejní sbírky technického charakteru, Národní technické muzeum (NTM), uzavřelo spolupráci se společností SmartGuide, českým startupem, který vyvíjí platformu pro publikování digitálních audioprůvodců. Aktuálně ji návštěvníci mohou využít na prohlídkové trase nové expozice Hardtmuth: od uhlu k tužkařskému impériu, která se sestává z 15 „checkpointů“. Její obsah je k dispozici jak v češtině, tak i v angličtině pro zahraniční návštěvníky.

Již během léta vyplývalo z expertních analýz zjištění v podobě výrazně rostoucí popularity cestovatelských aplikací. Češi se naučili cestovat a navštěvovat zajímavé lokace samostatně za použití aplikací ve svých mobilních telefonech a QR kódů. Rychle rostoucí platformu používají pro publikování svých průvodců nejen desítky destinací v ČR, ale i TOP destinace po celém světě a nyní k nim přibylo další místo. Tím je již zmíněné Národní technické muzeum.

Jak aplikace funguje? S orientací v rámci prostoru výstavy muzea návštěvníkům pomáhá sofistikovaný systém QR kódů a značek, který je umístěný na podlaze. Po naskenování QR kódu mohou návštěvníci spustit audio ke konkrétním částem výstavy a jednotlivým exponátům.

„Prostřednictvím aplikace SmartGuide získají návštěvníci výstavy výrazně lepší zážitek a budou mít pocit, že výstavu absolvují s osobním průvodcem, na kterém ale již tentokrát nebudou závislí. Nemusí číst žádné informační panely, stačí prohlížet exponáty a poslouchat příběhy“ uvádí Jan Doležal, CEO společnosti Smartguide a dodává: „S končícím létem a klesajícími teplotami Češi začínají omezovat venkovní aktivity a „stahují“ se spíše do interiérových prostor, mezi které patří právě i muzea. Načasování a uzavření spolupráce s Národním technickým muzeem tak proběhlo v nejvíce vhodnou dobu.“

Implementace obdobných průvodců a dalších aplikací pro muzea zpravidla nebývá jednoduchá. Vývoj zde trvá mnohdy i řadu let a náklady se počítají i v milionech korun. „Příprava obsahu, orientační systém na podlaze, propagace, instalace na místě a samozřejmě vzájemná komunikace s NTM nám zabrala pouhé 2 týdny, a to s nákladem v řádu několika desítek tisíc.“, zakončuje Doležal.

Aktuální hlavní expozice, v rámci níž SmartGuide v NTM figuruje, je výstava Hardtmuth: od uhlu k tužkařskému impériu, která bude k vidění až do 26. 3. 2023. V první části je pozornost zaměřena na postavu architekta Josepha Hardtmutha, který svými projekčními a stavitelskými aktivitami ve službách knížecí rodiny Liechtensteinů zanechal stopu jak na jižní Moravě, tak v severním Rakousku. Opomenout nelze ani jeho spolupráci se zahradními architekty na vytváření krajinné kompozice, projevující se zejména v Lednicko-valtickém areálu, zapsaném na Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO, ale také na urbanistickém začlenění staveb do krajin různého typu v oblasti rakousko-moravského pomezí. Druhá část je pak zaměřena na osobu Josepha Hardtmutha coby podnikatele, vynálezce a zakladatele firmy ve Vídni, kterou jeho syn přenesl do Českých Budějovic, kde je v provozu do dnešních dnů. Po absolvování prohlídky v muzeu mohou návštěvníci hned pokračovat v objevování Prahy s digitálním audioprůvodcem SmartGuide, který ve městě nabízí desítky tras a poutavé příběhy o stovkách pražských míst a skrytých klenotech.

Po úspěšné premiéře průvodce v rámci největší světové výstavy muzejníků ICOM 2022, kde expozici s průvodcem ocenila odborná veřejnost, se SmartGuide a muzeum domluvili na spolupráci na dalších průvodce po muzeu.

SmartGuide s.r.o. je úspěšný český startup, který vyvíjí platformu pro publikování digitálních audioprůvodců. Nabízí aplikaci SmartGuide, která promění každý telefon v osobního průvodce. SmartGuide aktuálně používá přes 500 000 cestovatelů v téměř 600 světových destinacích. Mezi klienty SmartGuide patří Switzerland Tourism, Prague City Tourism, Karlovy Vary, Singapore National Heritage Board, Harvard Business School, Dubai Tourism, Pilsner Urquell, RegioJet, Deutsche Bundesbahn a mnoho dalších.

Miliony pixelů. Miliardy barev. Představujeme nové moto g72

S prémiovým 6,6“ poLED 10-bit displejem s podporou HDR10+ a zobrazením miliardy barev, frekvencí až 120 Hz, jasem až 1300 nitů, snímač otisků prstů v displeji a téměř bez okrajovým designem je smartphone moto g72 dostupný už za 6899 Kč.

Společnost Motorola představila moto g72, výkonné zařízení, které nabízí neuvěřitelně detailní fotografie se 108 miliony pixelů a filmový displej s více než miliardou barev. Nový člen oblíbené rodiny moto g navíc kombinuje dva velké stereo reproduktory s technologií Dolby Atmos® a výkonným procesorem napájeným neuvěřitelně výkonným akumulátorem s bleskurychlým nabíjením.

Největší okamžiky života si zaslouží fotoaparát, který je všechny zachytí. S moto g72 si budete užívat 108MPx hlavní snímač fotoaparátu s ultra vysokým rozlišením1, který zachytí 9x víc světla spojením devíti pixelů do jednoho obrovského ultra pixelu. Výsledkem jsou ještě jasnější fotografie – dokonce i v těch nejnáročnějších světelných podmínkách.

Moto g72 přichází také s 8MPx ultra širokoúhlým fotoaparátem, takže se do záběru vejde 4x víc v porovnání se standardním objektivem. Kromě toho dokáže dokonce vnímat hloubku a ve spolupráci s hlavním fotoaparátem automaticky rozostřit pozadí, abyste mohli pořizovat profesionálně vypadající portréty. Tento výjimečný systém fotoaparátů doplňuje speciální fotoaparát Macro Vision, s nímž se dostanete k akci 5x blíž a zachytíte detaily, které byste se standardním objektivem přehlédli.

Sledujte na modelu moto g72 dosud nevídaným způsobem své oblíbené filmy a hry díky více než miliardě věrných odstínů barev. Displej pOLED s úhlopříčkou 6,6 palce a video technologií s vysokým dynamickým rozsahem HDR10+ splňuje filmové standardy pro přesnost barev, jas a úroveň kontrastu, takže všechno na obrazovce je mimořádně realistické. Pro ještě podmanivější zážitek je tento ultra tenký displej prakticky bez okrajů a dodává se s obnovovací frekvencí až 120 Hz2. Veškerá zábava je tedy neuvěřitelně plynulá.

Nádherný displej doplňují dva velké stereo reproduktory v kombinaci s technologií Dolby Atmos®, abyste si mohli vychutnávat vícerozměrný zvuk. Dolby Atmos funguje i po připojení sluchátek, takže si můžete užívat poslechu s dosud neslýchanými detaily.

Díky neuvěřitelnému systému fotoaparátů a ohromujícímu displeji se společnost Motorola postarala o to, aby vaše zařízení bylo stejně výkonné jako vy. Procesor MediaTek Helio G99 vám umožní zažít výkon na vyšší úrovni – ať už se pustíte do náročného úkolu v oblíbené hře, nebo budete sledovat nejnovější seriál – vždy budete mít k dispozici veškerý potřebný výkon. Hráčům se herní efektivita zvýší o 20 % díky inovativnímu 6nm chipsetu, který zachovává výdrž akumulátoru i při náročných hrách3.

Moto g72 přichází také s úžasným akumulátorem o kapacitě 5000 mAh. Díky tomu bude mít dostatek energie od rána až do dalšího dne.4,5,6 A pokud bude potřebovat nabít, s podporou TurboPower™ 30 W získáte hodiny výdrže akumulátoru už za několik minut.4,7

Dostupnost a cena

Nové moto g72 je v České republice dostupné ve verzi 6 GB/128 GB za ceny od 6899 Kč, ve verzi 8 GB/128 GB s cenou od 7399 Kč.

Prohlášení o odmítnutí odpovědnosti

Některé funkce, funkce a specifikace produktů mohou záviset na síti a mohou podléhat dodatečným smluvním podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez předchozího upozornění. MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Vyrobeno v licenci od Dolby Laboratories. Dolby, Dolby Atmos a symbol dvojitého D jsou registrované ochranné známky společnosti Dolby Laboratories. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem jejich příslušných vlastníků. ©2022 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

  1. 108MPx snímač kombinuje 9 pixelů do jednoho. Výsledkem je efektivní rozlišení fotografií 12 MPx.
  2. Automatický režim má minimální obnovovací frekvenci zařízení 60 Hz a maximální obnovovací frekvenci 120 Hz; skutečná obnovovací frekvence může být nižší a bude se lišit v závislosti na omezeních a požadavcích aplikace/obsahu, nastavení režimu zařízení a dalších faktorech.
  3. Na základě porovnání výkonu MediaTek Helio G99 a Snapdragon® 680, které poskytla společnost MediaTek Inc.
  4. Veškerá tvrzení o výdrži akumulátoru jsou přibližná a vycházejí z průměrné hodnoty z uživatelského testu při nastaveném profilu smíšeného použití (zahrnuje používání i pohotovostní režim) v síti s optimálními podmínkami. Skutečný výkon akumulátoru se může lišit v závislosti na mnoha faktorech včetně intenzity signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty, stavu akumulátoru a způsobu používání.
  5. Ostatní části světa: Průměrný uživatel může získat až 35,6 hodiny výdrže akumulátoru. Akumulátor musí být značně vybitý; rychlost nabíjení se v průběhu nabíjení snižuje. Na některých trzích se nabíječka prodává samostatně. Veškerá tvrzení o výdrži akumulátoru jsou přibližná a vycházejí z průměrné hodnoty z uživatelského testu při nastaveném profilu smíšeného použití (zahrnuje používání i pohotovostní režim) v síti s optimálními podmínkami. Skutečný výkon akumulátoru se může lišit v závislosti na mnoha faktorech včetně intenzity signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty, stavu akumulátoru a způsobu používání.
  6. Evropa, Střední východ a Afrika: Průměrný uživatel může získat až 53,2 hodiny výdrže akumulátoru. Akumulátor musí být značně vybitý; rychlost nabíjení se v průběhu nabíjení snižuje. Na některých trzích se nabíječka prodává samostatně. Veškerá tvrzení o výdrži akumulátoru jsou přibližná a vycházejí z průměrné hodnoty z uživatelského testu při nastaveném profilu smíšeného použití (zahrnuje používání i pohotovostní režim) v síti s optimálními podmínkami. Skutečný výkon akumulátoru se může lišit v závislosti na mnoha faktorech včetně intenzity signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty, stavu akumulátoru a způsobu používání.
  7. Akumulátor musí být značně vybitý; rychlost nabíjení se v průběhu nabíjení snižuje.

Společnosti Lenovo a Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická firma s obratem 70 miliard USD, která figuruje v žebříčku Fortune Global 500 a slouží zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřuje se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjet technologie měnící svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím zařízení a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Koncern Lenovo Group Holdings převzal společnost Motorola Mobility LLC v roce 2014. Motorola Mobility je stoprocentní dceřinou společností koncernu Lenovo a je zodpovědná za vývoj a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značek Moto a Motorola. Více informací naleznete na https://www.lenovo.com nebo si přečtěte aktuální zprávy na portálech StoryHub a Motorola Global Blog.

Nový herní projektor BenQ s 4LED zdrojem a krátkou projekční vzdáleností

Společnost BenQ, přední výrobce DLP projektorů, uvádí na trh model TH690ST. Nový herní projektor s 4LED světelným zdrojem a krátkou projekční vzdáleností je určen jak pro hraní konzolových her, tak ke sledování filmů nebo živé sportovní události.

BenQ TH690ST reprodukuje obraz s Full HD rozlišením, podporou HDR a svítivostí 2300 ANSI lumenů. Díky nízké odezvě 8,33 ms při 120Hz obnovovací frekvenci a rozhraní HDMI 2.0b je vhodný pro oblíbené konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch nebo Xbox, a to pro rychlé sportovní hry, FPS střílečky i strategie.

Hraní na velké obrazovce

Projektor BenQ TH690ST s 4LED světelným zdrojem a krátkou projekční vzdáleností vytvářející 100palcový obraz ze vzdálenosti 1,5 m představuje cenově zajímavou alternativu k televizorům. Pro snadnou a pohodlnou instalaci, respektive projekci z různých úhlů v místnosti, projektor umožňuje 2D korekci lichoběžníkového zkreslení, zatímco 4LED zdroj zajišťuje přesvědčivou kvalitu obrazu s vysokým jasem, kontrastem a vyváženou sytostí barev. Životnost světelného zdroje je 30 000 hodin v režimu ECO, což znamená při 4 hodinách denního používání celkem 21 let bez nutnosti výměny.

Hraní s věrnými barvami

Speciální herní režimy znamenají mimořádnou realističnost a intenzitu ve všech žánrech. K dispozici jsou také optimalizované režimy pro světlé a tmavé prostředí tak, aby byla zajištěna čistota a detaily pro maximální pohlcení herní atmosférou.

Barevnou přesnost dokládá 98% pokrytí barevného prostoru Rec. 709 a 84% pokrytí DCI-P3. Projektor je podporuje HDR jak ve Full HD tak ve 4K rozlišení.

Přesvědčivý zvuk

Dva integrované 5W reproduktory treVolo poskytují silný zvukový přednes díky vyvážení vysokých, středních i nízkých frekvencí. Zvuk si lze uzpůsobit prostřednictvím přednastavených režimů Standard, Kino, Hudba, Hra, Sport a Vlastní.

Cena a dostupnost

Projektor BenQ TH690ST je k dispozici za doporučenou koncovou cenu 29 390 Kč s DPH v České republice a za 1 199 euro s DPH na Slovensku.

O společnosti BenQ Corporation

BenQ Corporation, přední světový dodavatel inovativních řešení a technologií, byla založena s dlouhodobou vizí „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life“). Jejím cílem je zlepšovat a obohacovat všechny aspekty života uživatelů. Zaměřuje se proto na věci, na kterých dnes lidem nejvíce záleží – životní styl, podnikání, péče o zdraví a vzdělání, to vše s vidinou umožnit lidem lépe žít, být efektivnější, zdravější a vzdělanější. Široké portfolio nabízených produktů zahrnuje digitální projektory, monitory, interaktivní velkoformátové displeje, mobilní telefony, reproduktory, digitální fotoaparáty, kamery, mobilní výpočetní zařízení a osvětlení.  V duchu motta “Protože na tom záleží”.

O skupině BenQ Group

BenQ Group je dynamická skupina s ročním obratem přes 20 miliard dolarů. Skládá se z více než 15 nezávislých společností, působících ve 30 zemí světa napříč odvětvími. Celkový počet zaměstnanců přesahuje 100 000. Každá jednotlivá společnost je uznávaným lídrem ve svém oboru, přispívajícím k rozsáhlým zdrojům, výzkumu, vývoji a síle celku. Díky oborové specializaci každé společnosti pokrývající celou škálu produktů napříč odvětvími, disponuje BenQ Group velmi výkonným řetězcem s bezkonkurenční schopností dodávek kritických komponent a řešení světové úrovně v těchto oblastech: TFT-LCD, zelená energie, šetrné chemické prostředky a pokročilé materiály, osvětlení, návrhy integrovaných obvodů, přesné lékařské přístroje a vybavení, systémová integrace, vlastní značkové produkty a služby. BenQ Group se zavázala k ziskovému a udržitelnému podnikání, které sdílí její dlouhodobou vizi „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life”).

Mezi společnosti BenQ Group patří: BenQ Corporation, AU Optronics Corporation (přední světový výrobce velkoplošných TFT-LCD panelů), Qisda Corporation, Darfon Electronics Corporation, BenQ ESCO Corp., BenQ Materials Corp., BenQ Guru Corp., BenQ Medical Center, BenQ Medical Technology Corp., BriView Co., Ltd., Daxin Materials Corp., Dazzo Technology Corp., Forhouse Corp., Lextar Electronics Corp. a Raydium Semiconductor Corp.

Mladí lidé chtějí investovat v souladu se svými hodnotami. Teď můžou.

Na český a slovenský trh přichází první investiční aplikace, která se soustředí specificky na potřeby generace Z a mileniálů. Investování jim představuje jako příležitost starat se o svou budoucnost a zároveň se přihlásit k hodnotám, které považují za důležité. Aplikace Birdwingo nabízí přístup k více než 11 000 akcií a ETF fondů včetně možnosti nakupovat jejich zlomky již od 25 Kč, transparentně a s minimálními poplatky. Birdwingo založili slovenští bratři Adam a Andrej Hanové po studiích na zahraničních univerzitách a pracovních zkušenostech v USA a Spojeném království. Do Birdwingo investovala renomovaná newyorská společnost Bienville Capital. Aplikace už je k dispozici na AppStore i Google Play.

Investování rozumem i srdcem

Podle letošní studie společnosti Deloitte mladé lidi v České republice nejvíce trápí náklady na živobytí (25% “zetkařů”, 38% mileniálů) a vliv člověka na životní prostředí (30%, resp. 31%). Nejpalčivější otázky, které mladí řeší, jsou u nás podle průzkumu stejné jako na celém světě. Jak se vyrovnat s praktickými životními nástrahami a finanční nejistotou? A jak zároveň pečovat o své okolí a přispět k pozitivní změně? Podle zakladatelů Birdwingo může investování pomoci uspokojit obě potřeby. “Chceme mladým lidem ukázat, že z investování mohou mít osobní prospěch a zároveň se stát součástí něčeho, čemu opravdu věří. Můžou vlastnit části společností, které mají rádi, nebo investovat do oblastí, které považují za inspirativní a smysluplné, ať už jsou to obnovitelné zdroje, budoucnost zdravotnictví nebo třeba rovná práva LGBTQ+. Svou investicí firmu podporují, malým dílkem tak ovlivňují svět a zároveň můžou udělat hodně pro svou budoucnost,” vysvětluje spoluzakladatel Birdwingo Andrej Hano. Akcie a ETF je v Birdwingo možné pohodlně filtrovat díky přehledným kategoriím. Uživatelé tak mohou snadno začít prozkoumávat společnosti a fondy v oblastech, které si vyberou, a budovat portfolia, která reflektují jejich hodnoty a preference.

Hlavně začít brzo

Birdwingo nezapomíná ani na uživatele, pro které hodnotový přesah není primární. “Plně respektujeme a podporujeme, pokud někdo kouká na investování hlavně jako na cestu k vlastní finanční svobodě,” zdůrazňuje druhý ze zakladatelů Adam Hano, podle kterého i prosté investování do indexových fondů může mít velmi pozitivní společenský dopad. “Naše generace se potýká s nedostupností vlastního bydlení, inflací, nedůvěrou v důchodový systém. Investování s tím vším může pomoct,” vysvětluje Hano, podle kterého není ani podstatné mít hned na začátku hodně peněz. “Důležité je hlavně začít brzo. Investovat od třiadvaceti každý měsíc 250 Kč je efektivnější než investovat 250 000 Kč ve čtyřiceti. A kdyby si dnešní čtyřicátník během studií koupil místo iPodu akcie Applu ve stejné hodnotě, měl by dnes přes milion.”

Dobře poradit a nikoho nevynechat ze hry

Zatímco v USA investuje víc než polovina populace, v Evropě jen něco okolo 15 %. “Mezi mladými a mezi ženami je to ještě o mnoho méně. Ženy jsou přitom podle statistik lepší investorky. Je to škoda, a my bychom s tím rádi zkusili něco udělat,” popisuje Andrej Hano. Orientace na začínající investory s sebou nese také odpovědnost, což si zakladatelé uvědomují. Součástí aplikace je proto také Birdwingo akademie, která bude uživatelům v postupných krocích přinášet důležité poznatky o zásadách a rizicích investování. Navržená je tak, aby uživatele prováděla procesem a přinášela informace, které uživatel právě potřebuje. V aplikaci navíc nebudou dostupné pochybné produkty, jako jsou CFD nebo obchodování na úvěr, na kterých investiční platformy často nejvíce vydělávají, zatímco drobní investoři na nich o peníze přicházejí. Do budoucna se naopak počítá s obchodováním kryptoměn, NFT a dalšími funkcemi. Při jejich zavádění chce společnost vycházet z potřeb a zpětné vazby uživatelů.

Nízké poplatky a pomoc charitám

Poplatky ve výši 0,49 % z hodnoty obchodu, maximálně však 25 Kč za transakci, patří k nejnižším na trhu. Žádné další poplatky aplikace uživateli na rozdíl od většiny konkurence neúčtuje. Nemusíte se tedy bát zpoplatnění převodu měn, vstupních a výstupních poplatků, poplatků za neaktivitu ani žádných dalších skrytých výdajů. Deset procent transakčních poplatků bude společnost vždy posílat na charitativní účely. Od října bude podporovat Ukrajinský červený kříž a nadace Voices of Children a Člověk v tísni. “Ve všech našich aktivitách chceme mít pozitivní vliv na společnost. Extrémně nám na tom záleží a je to klíčový aspekt všeho, co děláme. Rozhodnutí věnovat část příjmů na podporu charitativních projektů souzní s touto naší filosofií,” vysvětluje Andrej Hano. Společnost Birdwingo a její obchodní partneři jsou regulováni příslušnými orgány v Evropě a v USA.

Další informace včetně stručných životopisů obou zakladatelů, přehledu produktů, se kterými lze na Birdwingo obchodovat, detailech o zabezpečení uživatelských účtů, obrazových materiálů a rozhovoru s bratry Andrejem a Adamem Hanovými najdete v presskitu.

Samsung spouští nový zpravodajský portál Samsung Newsroom Česká republika

Zcela nový zpravodajský portál spustila pro Českou republiku společnost Samsung. Novináři i široká veřejnost tak můžou na jednom místě získat kompletní informace o aktivitách a produktech společnosti, včetně všech vydaných tiskových zpráv, obrazových a videomateriálů. Jde už o 41. národní mutaci služby Newsroom společnosti Samsung.

Nový zpravodajský portál Samsungu pro Českou republiku je dostupný na adresách www.samsungnewsroom.cz nebo https://news.samsung.com/cz/ a představuje dosud nejkomplexnější informační službu pro novináře i spotřebitele. Po vzoru globální redakce Samsung Newsroom bude poskytovat nejen informace o nejnovějších produktech a službách Samsungu, o samotné společnosti, ale také zprávy o lokálních aktivitách, včetně aktivit podporujících místní komunity.

Moderní a přehledné uspořádání usnadní orientaci na webu a vyhledávání konkrétních informací či tematických sekcí. Jak zástupci médií, pro které byla vytvořena speciální záložka, tak spotřebitelé najdou na jednom místě kompletní balíček materiálů o produktech a aktivitách společnosti, včetně tiskových zpráv, článků, fotografií a videí.

Samsung Newsroom Česká republika se připojuje k řadě regionálních zpravodajských portálů společnosti Samsung Electronics provozovaných například ve Spojených státech, Brazílii, Německu nebo Velké Británii. Portál funguje už pro 53 zemí ve 21 jazykových mutacích. Samsung chce dál rozvíjet místní komunikační platformy, aby mohl sdílet své inspirativní příběhy se spotřebiteli po celém světě.

Fotografie Samsung Newsroom Česká republika a pražských kanceláří Samsungu v tiskové kvalitě si můžete stáhnout ZDE.

Screenshoty a logo Samsung Newsroom Česká republika jsou k dispozici ZDE.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými převratnými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení, digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.com/cz/.

Počasí na přání: jak se regulace mikroklimatu v domácnosti stává novým trendem

Moderní společnost se více než kdy dříve snaží zohlednit rozmanitost názorů, vizí a potřeb. Odrazem nové úrovně osobní svobody je hluboká personalizace života, která umožňuje zabezpečit, zjednodušit a zlepšit interakci člověka s okolním světem. Reakcí na tuto skutečnost byla personalizace zařízení pro domácnost.

To ovlivnilo prostředí okolo nás. V minulosti se používal jednoduchý způsob kombinující zařízení pro klimatizaci a vytápění, čištění a zvlhčování vzduchu, kdy výsledná teplota a vlhkost vzduchu byla výsledkem vlastních preferencí.

Když otevřeme okno, dáme si chladnou letní sprchu nebo ucítíme jemný vánek na rozpálené pláži, toto všechno také ovlivňuje to, jak se cítíme. Různé teplotní preference vedly k vývoji zařízení, která posunula personalizaci prostředí kolem nás na novou úroveň.

AENO – zdravá proměna vašeho domova

AENO je mezinárodní značka chytrých domácích spotřebičů s nejvyhledávanějšími a nejinovativnějšími technologiemi. AENO usiluje o to, aby se domov stal místem svobody, seberozvoje a zdraví. Vždyť je to místo, kde odpočíváme, nabíráme energii, bavíme se, a dokonce i pracujeme. Proto je důležité v domácnosti udržovat správnou teplotu, vlhkost a čistý vzduch.

Ať už spíte nebo bdíte, stále dýcháte a vdechujete škodlivé mikročástice a dráždivé látky, které se v domě hromadí. Podzim tradičně přináší období dešťů a poklesu teplot. A v zimě se začínají aktivně šířit respirační onemocnění. Proto je tak důležité udržovat vzduch ve vaší domácnosti čistý po celý rok. Tento problém pomáhají řešit speciální čističky vzduchu, například model AP2S.

Zařízení nasává vzduch a ten prochází vícestupňovým čisticím systémem. Prvním stupněm je předfiltr, který zachycuje větší částice, jako jsou zvířecí chlupy a prach. Filtr HEPA-13 zachycuje miniaturní škodlivé částice, jako jsou bakterie, alergeny a aerosoly, s účinností 99,95 %. Uhlíkový filtr odstraňuje nepříjemné pachy a těkavé organické sloučeniny obsažené ve stavebních materiálech, nábytku a v široké škále předmětů v domácnosti, jako jsou barvy, lepidla, laky a dezinfekční prostředky. UV lampa je posledním krokem čištění a ničí všechny škodlivé nečistoty, které se dostaly do filtru. Ionizátor zvyšuje koncentraci záporných iontů v kyslíku, ty přitahují škodlivé částice a způsobují jejich usazování. Vyčištěný vzduch se vrací zpět do místnosti.

Neustálá přítomnost člověka v prostorách s ne příliš komfortní teplotou nutí tělo vynakládat zdroje na adaptaci, přičemž dlouhodobě nízká teplota v prostorách snižuje obranyschopnost organismu, což může mít za následek vznik infekčních a zánětlivých onemocnění. Je také možné, že rostoucí ceny energie a účty za vytápění by mohly vést k energetické krizi v Evropě. Možným řešením je vybavit domácnost chytrým a úsporný vytápěním.

Inovativní, ekologicky šetrné, chytré a vysoce kvalitní topení od AENO, které využívá kombinaci infračervené a konvekční technologie, je již k dostání v České republice. Během topné sezóny může ušetřit až 50 % nákladů na energie. Topení AENO nefouká vzduch a tím nezvyšuje prašnost. Neprodukuje žádné škodliviny, zápach ani hluk, nevysušuje vzduch, ani nespaluje kyslík v domácnosti. A to pomáhá udržovat rovnováhu vlhkosti v místnosti.

Všechna zařízení AENO spolupracují v rámci jednoho ekosystému a otevírají přístup k jednotlivým nastavením. Aplikace AENO umožňuje ovládat spotřebiče prostřednictvím chytrého telefonu, ručně nebo pomocí hlasových asistentů a integrovat spotřebiče do různých přednastavených scénářů.

Chytrá optimalizace vašeho pohodlí

Jsme svědky kvalitativní obnovy průmyslu směrem k přirozenému světu pro lidi, kde každý může mít své osobní a bezpečné prostředí kolem sebe. A to díky podmínkám, které se nyní objevily: na jedné straně se změnily vzorce spotřeby a na druhé straně se rychle vyvíjí nejrůznější technologie.

„Naším posláním je osvobodit člověka od rutiny a proměnit domov na území klidu, bezpečnosti a zdraví. Rozvoj digitálních technologií, zvýšená poptávka po ovládání produktů na dálku, hlasových asistentech, jsou dnes nezbytnými prvky domácnosti, které představují přechod na chytrou techniku. Smartizace ve všech kategoriích je to, co moderní uživatel potřebuje. Pracovat na špici, dělat budoucnost dostupnou dnes je to, čím je třeba se řídit, abychom se pohnuli kupředu a udávali trendy, – říká Elena Kročak, Business Development Director AENO, – Zvýšení očekávání spotřebitelů, změny v životním stylu a změny v poptávce přispějí k dalšímu růstu značky a rozvoj produktové řady AENO“.

Přiblížit se ke spotřebitelům bude vyžadovat, aby výrobci byly stále vynalézavější a chytřejší. Inovace se staly součástí našeho života jako reakce na nepředvidatelné okolnosti. Spotřebitelé již však nejsou ochotni snižovat laťku a čekají na nabídky, které zlepší jejich život.

Info Smarty: Další prodejna ve spojení Smarty.cz a JRC se otevřela v Praze

Skupina Smarty BRANDS. v sobotu otevřela další prodejnu Smarty.cz, a to v pražském OC Černý Most. Na prodejně zákazníci najdou unikátní mix herního zboží, merche a chytré elektroniky. Jde o pátou prodejnu Smarty.cz v Praze a celkově už sedmou v České republice. Do konce roku počítá Smarty.cz s expanzí do regionů, jako další se otevřou například prodejny v Ostravě, Olomouci a Liberci. Koncem roku bude po celém Česku fungovat 11 prodejen Smarty.cz, do dvou let jich bude přes 40.

Na slavnostní otevření v sobotu pozvalo Smarty.cz zajímavé hosty. První zákazníci nové prodejny se tak mohli setkat například s Kluky z Prahy Jankem a Honzou, největším českým Twitch streamerem Agraelem nebo Youtuberkou a trenérkou Lucií Minářovou. Vedle toho si v sobotu mohli návštěvníci OC Černý Most také užit DJ nebo herní zónu, kterou Smarty.cz otevřelo.

Design prodejen ve spojení Smarty.cz a JRC navrhla Bakof Group. Obchody jsou vizuálně rozdělené na dvě části černou a bílou barvou. Černá část je věnována gamingu a JRC, bílá patří Smarty.cz.

Na prodejnách si zákazníci mohou nejen koupit nové zboží, ale i vyzvednout své objednávky z e-shopu. „Část online nakupujících zákazníků si hardware raději před zakoupením osahá, vyzkouší a poradí se s odborníkem, což dokazuje nemálo prodejů, které začaly na eshopu rezervací konkrétního modelu na konkrétní prodejně. A to je případ nejen mobilních telefonů, nebo našich vlastních PC sestav TIGO, které máme na prodejně k vyzkoušení spolu s nejnovějšími PC hrami,“ popisuje obchodní ředitel Smarty BRANDS. Rudolf Konečný.

Fotky ze sobotní akce naleznete zde:  OC Černý Most

5 tipů od profesionálního fotografa Honzy Valečky na focení mobilem

Zatímco těžké zrcadlovky už dnes využívá málokdo z nás, výrobci dávají důraz na profesionální výbavu přímo v mobilních telefonech. Poslední novinka značky Honor, HONOR 70, tak má hned dva hlavní fotoaparáty. Kromě 122° ultra širokoúhlého a makro, nechybí také špičkový světelný senzor. Posun v kategorii je také možnost focení do základních RAW dat a další vychytávky, které i méně zkušenému fotografovi zaručí fotky ve vysoké kvalitě.

Co na nový foto mobil říká profesionální fotograf Honza Valečka? Kdy i profi fotograf odloží těžkou techniku a vezme do ruky mobilní telefon? V krátkém rozhovoru prozradil také pár tipů, jak i z fotografování mobilem vytáhnout maximum.

Profesionální fotograf a cestoval Honza Valečka se zaměřuje na outdoorové fotografování, rád kombinuje snímání na těžkou techniku i mobilní telefon. O focení na mobilní telefon právě připravuje knihu, na kterou se můžeme těšit už brzy na českých pultech.

Jsou momenty, situace, kdy i profesionální fotograf fotí radši mobilem?

H.V.: Určitě jsou. Hlavně v situaci, kdy se na nějaké místo vracím poněkolikáté a nechci s sebou tahat všechnu techniku. Nebo také v případě, že si lokaci pouze hledám a nejsem si jistý, že vychytám nejlepší podmínky. Je super mít i v takových případech mobil s dobrým foťákem na který se mohu spolehnout.

Co je k focení mobilem potřeba, aby výsledné fotky byly v top kvalitě srovnatelné se zrcadlovkou? Jak může pomoct kvalitní světelný senzor, pokud ho mobil má?

H.V.: Určitě jsou důležité světelné podmínky, které hlavně v krajinářské fotografii dělí fotky na povedené a „šuplíkové”. Dále v tom hraje velkou roli i právě kvalita senzoru mobilu, která v horších světelných podmínkách fotografovi „kryje” záda.

K čemu je dobré fotit do základních RAW dat?

H.V.: Do raw formátu je důležité fotit pro plné využití možností fotoaparátu. Raw formát vám umožňuje si nastavit výslednou fotku přesně podle vašich představ. Hlavním výhody raw formátu poznáte při postprodukci, kdy máte větší možnosti při úpravě barev, stínů a světlých částí fotky.

Vyplatí se využívat předinstalované scénické režimy v mobilu?

H.V.: Záleží jak které, nicméně většinou preferuji mít plné manuální nastavení a mít plnou kontrolu.

Nějaký váš osobní tip, trik při focení mobilem?

H.V.: Můj osobní tip je mít zapnutou “3×3” mřížku, která umožní lépe komponovat každou vaší fotku. Pomocí mřížky správně umístíme objekty ve fotografii podle pravidla třetin nebo tzn. zlatého řezu.

Honza Valečka, profesionální fotograf a cestoval

Honza Valečka je profesionální fotograf, kterého baví focení aut, ale i krásných scenérií při cestách nejen po Česku, ale po celém světě. Navíc nezůstává jen v jedné „škatulce“. Natáčí také velmi populární videa. Kromě fotografování na těžkou profesionální techniku rád využije i mobilní telefon, k tomuto tématu právě připravuje svoji první knihu, na kterou už se brzy můžeme těšit na českých pultech.

Více o Honzovi Valečkovi na jeho oficiálních sítích:

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Vaše špičkové multimediální centrum: Nová mini-LED TV Hisense U8HQ

Hisense uvádí na trh další vlajkovou loď letošního roku v kategorii chytrých televizorů s certifikací UHD Premium. Tentokrát řadu mini-LED televizorů Hisense U8HQ, která si vysloužila ve své 65palcové verzi ocenění nezávislé Evropské asociace pro obraz a zvuk (EISA) jako „nejlepší výrobek roku 2022-2023 v kategorii prémiových LCD TV“.  Hisense U8HQ nabízí přesný, čistý obraz s více než miliardou věrně podaných barev, dokonalým kontrastem i hrou světel a stínů, a precizně vykreslenými detaily i v dynamických scénách. To vše při širokém pozorovacím úhlu. Využívá inovativní ULED obrazovku s miniaturními LED diodami, vrstvou kvantových teček, přímým podsvícením FALD Pro s nezávisle řízenými stmívacími zónami v celé ploše obrazovky a s jasem přes 1000 nitů. Zážitek jako v kině zaručuje podpora patentované Dolby Vision IQ i certifikace IMAX Enhanced, novinka je navíc osazena výkonným audiosystémem 2.1.2 s předními reproduktory, který podporuje technologii prostorového zvuku Dolby Atmos. Nechybí ani chytré funkce a sportovní, filmařský či profesionální herní mód se špičkovými funkcemi herního průmyslu pro skutečně intenzivní zážitky. Chytré multimediální centrum, Hisense 65U8HQ, se prodává za 39 990 Kč, menší 55palcová verze Hisense 55U8HQ za 29 990 Kč.

Čistý obraz s realistickými barvami, detaily, hloubkou a kontrastem i ve dne

Staňte se sami součástí děje, ať už se na velké, 65palcové obrazovce s úhlopříčkou přes 160 cm odehrává cokoliv. Uchvátí vás ultra přesný čistý obraz s dechberoucími detaily, hloubkou a úžasnou úrovní kontrastu s dokonalým jasem bez přesvícení barev.

Mini-LED obrazovka totiž využívá tisíce miniaturních LED diod a technologii Full Array Local Dimming Pro se 160 nezávisle řízenými zónami stmívání při maximálním jasu přes 1000 nitů. Zajišťuje tak skutečně ostrý, podmanivý obraz s dokonalou hrou světel a stínů, temnou černí a precizně vykreslenými detaily i v dynamických scénách.

Vrstva kvantových teček (Quantum Dot) se zase postará o věrnou reprodukci ultra široké palety barev s více než miliardou odstínů živých, realistických barev včetně bílé o vysoké čistotě pro skutečný zážitek ze sledování.

Hisense U8HQ využívá i patentovanou technologii Dolby Vision IQ se senzorem okolního světla.  „Posouvá zážitek ze sledování ještě nad rámec standardního HDR obsahu. Výsledkem je dokonale přirozený obraz upravený podle aktuálních světelných podmínek, navíc s rozšířenou reprodukci detailů v tmavých i světlých částech obrazu současně a také s větší dynamikou. Nová Hisense U8HQ s jasem přes 1000 nitů navíc nabídne brilantní obraz nejen večer nebo při zatažených závěsech, ale i při denním světle. Navíc se širokým pozorovacím úhlem a bez odlesků,“ říká Matej Hušták, produktový školitel Hisense. V porovnání s tradičními LED TV nabízí tato novinka hlubší černou, dokonalejší kontrast a velmi jemně vykreslené detaily.

K poutavějšímu diváckému zážitku přispívá i nová technologie Hisense AI Picture Optimization. Díky výkonnému výpočetnímu akcelerátoru dokáže vyhodnotit snímek, přiřadit jej k některému z mnoha známých scénářů a v reálném čase optimalizovat nastavení obrazu i vykreslení detailů ve tmavých polích obrazu. Akcelerátor přitom nezabírá místo v centrální řídíce jednotce a nezpomaluje její chod, a to ani při hraní akčních her.

Hisense U68HQ navíc používá vyšší vnitřní rychlost zobrazení snímků 120 Hz s vkládáním dalšího mezisnímku (MEMC). I velmi rychlý pohyb je proto plynulý a ostřeji ohraničený bez rozmazání nebo problikávání. Oceníte to u sportovních přenosů a závodů, při hraní dynamických her nebo v akčních filmových scénách.

Prostorový zvuk

Ozvučení nové řady mini-LED TV Hisense U8HQ zajišťuje vícekanálový prostorový zvukový systém 2.1.2 s předními reproduktory. Podporuje prostorovou zvukovou kinotechnologii Dolby Atmos®, takže se při sledování jakéhokoliv obsahu stanete sami součástí děje. To, že tyto nové TV přinášejí obrazový i zvukový zážitek jako v kině, potvrzuje i certifikace IMAX Enhanced.

Připraveno pro multimediální zábavu 21. století

Nová Hisense U8HQ využívá vlastní inteligentní platformu VIDAA U 6.0 SMART OS, která je jednoduchá, intuitivní a pohotová a nabízí podporu pro řadu streamovaných služeb: například YouTube, Spotify, Netflix či, Amazon Prime, Disney+ nebo Apple TV; na ovladači najdete i tlačítko pro rychlý přístup k Facebook Watch. Umožňuje také využívat velké množství předinstalovaných aplikací včetně českých (VOYO, Lepší.TV, SLEDOVÁNÍ TV, TV Seznam ad.) nebo aplikaci UEFA.TV pro fotbalové nadšence. Při pořízení do konce roku navíc získáte zdarma i roční předplatné pro Antik TV. Filmové fanoušky potěší FilmMaker Mode pro puristické přehrávání filmů tak, jak je zamýšlel režisér.

Ideální televizor pro sledování nadcházejícího MS ve fotbale

Elegantní, tenká TV s kovovým rámečkem má i vestavěné rozhraní Bluetooth a nejrychlejším standardem Wi-Fi 6 pro bezdrátové připojení. Možná, že už na ní budete sledovat třeba i přenosy z blížícího se Mistrovství světa ve fotbale v Kataru na sklonku letošního roku? Hisense 65U8HQ stojí 39 990 Kč, menší Hisense 55U8HQ pak 29 990 Kč.

O společnosti:

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Hisense je také čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Za 50 let existence vyrostla v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.

V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, mini-LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat. Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskuteční v Kataru v letošním roce. Je také oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan, oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC a prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.

Exit mobile version