Huawei P60 Pro: Tam, kde se potkává technologie s uměním v inovativním Rococo designu

Novinka Huawei P60 Pro je průkopníkem nejen v mobilní fotografii, ale také na poli designu. Svým vzhledem totiž dokáže zaujmout na první pohled. Smartphone byl představen ve dvou nadčasových barvách, včetně elegantní varianty Black, která je vyrobena ze speciálního skla proti otiskům prstů s matným efektem. Druhá barevná varianta Rococo Pearl je zcela výjimečná, protože na její výrobu byl použit přírodní minerální perlový prach. Zadní strana telefonu tak uhrane svou perlovou strukturou. Navíc byl tento materiál na výrobu telefonu použit poprvé a každý kus je originál. 

Perfektní kombinace klasiky a kreativity

Krása je velmi subjektivní, a navíc se neustále mění. V oblasti technologií se každý výrobce snaží, aby jeho produkt zaujmul na první pohled svým špičkovým designem. Největším trendem je ale vždy klasika, která nikdy nezklame. Zvlášť, když je okořeněná o zajímavé nadčasové prvky. Proto smartphone P60 Pro přichází s klasickou, ale přesto inovativní barevnou variantou Rococo Pearl. Unikátní textura této barevné varianty byla inspirovaná rokokem z 18. století. Perleťový design přesně odráží prvky tohoto stylu, je nadčasový, zářivý a unikátní. Jedná se o první design telefonu obsahující přírodní minerální prach. Výsledkem je, že se zadní strana telefonu duhově leskne a dosahuje přírodní textury lastury.

Každý kus tohoto smartphonu je díky použitým přírodním materiálům originál a liší se svou strukturou. Každé ručně vyráběné pouzdro je unikátní. Kombinace moderních technologií a ruční práce přináší inovaci na poli designu a novinku do odvětví chytrých telefonů v pohodě Huawei P60 Pro.

Výjimečná elegance s matným třpytem

Pokud hledáte telefon, který je po designové stránce jednoduchý, ale přesto má své kouzlo, jasnou volbou je P60 Pro ve variantě Black. Ta představuje zcela moderní interpretaci klasické černé barvy. Varianta Black je vyrobena ze speciálního pískového skla, které zabraňuje nevzhlednému obtiskování prstů. Navíc se jedná o velmi příjemný materiál na dotyk, jemný jako kůže. Zadní strana je na první pohled zcela matná, ale při bližším ohledání se jemně třpytí jako diamant.

Řada P vždy ztělesňuje pokročilé technologické schopnosti a prvotřídní estetiku. Design Rococo Pearl přináší do odvětví mobilních telefonů nový trend a uživatelům   jedinečnost. Prodej nové vlajkové lodi se spouští 22. května. Doporučená obchodní cena je 28.999 Kč. Více informací najdete na e-shopu.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

HONOR Magic5 Pro je mistr fotografování i natáčení videí na mobilní telefon

S profi výbavou dnešních mobilních telefonů automaticky spoléháme na fotky i videa nejvyšší kvality a chytré smartphony tak bez problémů nahrazují těžké zrcadlovky, které dříve nesměly chybět při žádné výjimečné situaci. Navíc je až pro 57 % evropských spotřebitelů fotografování na prvním místě v osobních zálibách. Co nám ve výbavě dnešních foto mobilů nesmí chybět a jak vypadá detailní simulace reálných situací při testování prestižními technickými laboratořemi DXOMARK? 

Testování profesionálními laboratořemi ve Francii už od roku 2004

DXOMARK, prestižní nezávislé technologické laboratoře nedaleko Paříže, v Boulogne Billancourt, testují kvalitu mobilních telefonů, fotoaparátů, displejů, sluchátek i softwarových řešení na vysoce profesionální úrovni už od roku 2004.

Na základě standardů pro testování fotoaparátů mobilních telefonů testeři DXOMARK pořídí a analyzují 3 000 fotek a 150 minut videa. Testy DXOMARK kombinují objektivní metodiky z celkem 16 laboratoří, většina z nich je plně automatizovaná, tzn. nepotřebuje k testování člověka. K tomu testeři přidávají analýzu ze skutečných situací každého z nás.

Podle evropských dat je až pro 57 % z nás fotografování jednička v našich zálibách. Navíc fotografování máme rádi, protože je to nejjednodušší způsob, jak zachytit naše vzpomínky. 

Podívejte se do zákulisí testování vlajkového špičkového foto mobilu HONOR Magic5 Pro

Testování foto a video výbavy a výsledné skóre se skládá z pěti základních sekcí: Video, Foto, Zoom, Bokeh a Náhled, tak aby bylo možné vše jednoduše porovnat s konkurenčními modely. Jak dopadla vlajková loď HONOR Magic5 Pro? Po součtu testování všech kategorií a analyzování výsledků získal celkem 152 bodů, ve chvíli testování byl mobilem s nejlepší kamerou, a i když se od té doby s pořadím předních příček zamíchalo, stále se drží mezi špičkou a právem patří do zlaté kategorie mobilů s nejlepší kamerou na světě.

Dokonalé portrétní fotky

V testování prestižní francouzské organizace DXOMARK získal foto mobil HONOR Magic5 Pro nejvyšší možné skóre s absolutně perfektními výsledky rychlosti spuštění závěrky fotoaparátu, přesného zaostření, prémiového rozlišení a velmi přirozeného tónu pleti. Testovací tým vyzkoušel hned několik ukázkových situací:

Dobré vytónování pleti

Jde o jednu z největších výzev pro dnešní chytré telefony a je velmi těžké zaručit pěkný tón pleti, když fotíte portrét, tak aby seděl každému.

Zachycení pohybu

Je to jako zastavit anebo zmrazit čas. Takový snímek potřebuje nízký expoziční čas, který ale může ovlivnit kvalitu výsledné fotky. HONOR Magic5 Pro dosáhnul velmi vysoké kvality při zachycení jednoho momentu v pohybu.

Rychlé spuštění závěrky fotoaparátu

Vyfocení momentky žádá rychlou reakci nejen nás, ale i spuštění fotoaparátu. Toto HONOR Magic5 Pro zvládnul na jedničku. Nemusíte se tak bát, že vám uteče jakýkoli moment při sportovním výkonu anebo třeba kouzelná chvilka vašich dětí pobíhajících kolem. 

Fotografování za špatného osvětlení

Za špatného počasí, v interiéru nebo v noci je pro jakýkoli fotoaparát velmi těžké zaostřit a pořídit kvalitní fotku. Fotografie pořízené na HONOR Magic5 Pro zachovaly ostré detaily vysoké kvality a jeho fotoaparát exceluje ve vykreslování barev i v precizním automatickém zaostření bez obrazových šumů. 

Vysoká kvalita i v největším zoomu

Při testování výkonnosti při zazoomování, jak při fotografování, tak i při natáčení videí, HONOR Magic5 Pro zaznamenal nejvyšší rozlišení v porovnání s konkurenčními produkty ve stejné cenové kategorii.

Bezchybný videohovor i natáčení videí

Kvalita videa se perfektně pozná u obtížnějších scenériií, jako je natáčení lidí nebo záznam v pohybu. HONOR Magic5 Pro nezklamal přesným automatickým zaostřením, ale také skvělou stabilizací i vykreslením barev.

Barva, cena a dostupnost

Vlajkový smartphone s jedním z aktuálně nejlepších fotoaparátů si můžete vybrat ve dvou barevných provedeních, přírodní Meadow Green a klasické Black, a to za cenu 29 990 Kč. Až do konce května navíc k nákupu dostanete jako dárek prémiový tablet HONOR Pad 8 zdarma.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 13 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Titul nejlepšího fotomobilu umí Huawei P60 Pro jednoznačně obhájit

Řada P od Huawei je známá svými inovacemi v oblasti fotoaparátů a designu. A u novinky P60 Pro tomu není jinak. Tento nový chytrý telefon nadchne uživatele vylepšeným optickým systémem, automaticky nastavitelnou clonou a kvalitními fotografiemi zachycenými i za špatných světelných podmínek. Není už problém zachytit vzpomínky a zážitky kdykoliv a kdekoliv, ani vzdálenost už není překážkou. Fotoaparát totiž disponuje až 100násobný digitálním zoomem.  Po uvedení na trh si tak telefon P60 Pro rychle vysloužil 156 bodů v žebříčku DXOMARK, čímž obsadil první místo a získal titul nejlepšího fotomobilu.

Dokonalé detaily ve ztmavených snímcích

Fotografování je umění i věda, která využívá světla k vytvoření trvalého obrazového záznamu. Manipulace se světlem je tedy to nejdůležitější, co potřebujeme ovládat, abychom zachytili kvalitní snímek. Některá zařízení nám ale dokáží při fotografování pomoci. Novinka Huawei P60 Pro vstupuje na trh vybavena Ultra Lighting XMAGE kamerou s hlavním 48Mpx fotoaparátem s automaticky nastavitelnou fyzickou clonou F1.4-F4.0, skupinou čoček s vysokou propustností a snímačem RYYB SuperSensing. Díky těmto inovacím je fotoaparát velmi citlivý na světlo a disponuje schopností obnovit detaily ve ztmavených snímcích. To umožnuje dosáhnout fotografií s vysokým rozlišením a mimořádně vysokým dynamickým rozsahem.

Huawei P60 Pro je také vybaven ultra světelným teleobjektivem, který dokáže v noci zachytit i téměř neviditelné. Technologie Ultra Lighting Telephoto s clonou F2.1, skupina čoček Ultra Lighting Lens a snímač RYYB SuperSensing umožňují zvýšit množství světla vstupujícího do objektivu o 178 % ve srovnání s předchozími modely. Díky tomu dokáže fotoaparát zachytit a zvýraznit detaily světel v dálce a pořizovat snímky i při slabém osvětlení bez ztráty detailů. Výsledné fotografie jsou reálné a zachycují přesně to, co uživatelé vidí. Zároveň jde o největší clonu (F2.1) v odvětví mobilních fotoaparátů s periskopovým teleobjektivem, což jen potvrzuje dlouhodobou práci Huawei na sestavě fotoaparátů.

Automaticky nastavitelná fyzická clona: fotografování už nemůže být jednodušší

Huawei P60 Pro nabízí také automaticky nastavitelnou fyzickou clonu F1.4-F4.0 v absolutně kompaktním modulu. Jde tak o průlom na poli mobilních fotoaparátů. Standardně je v rámci fotomobilů využíván přístup automatického zvětšování velikosti snímače a clony, aby se do snímače dostalo více světla. To vede k malé hloubce ostrosti a rozmazané fotografii. Nastavitelná fyzická clona u Huawei P60 Pro však používá šest lamel, které ovládají velikost clony. Tu lze synchronně otevírat a zavírat pomocí ovladače.

U různých scén lze proměnnou velikost clony automaticky upravit pomocí umělé inteligence. V noci a za špatných světelných podmínek se clona automaticky přepne na světelnost F1.4 a zvýší množství světla vstupujícího do objektivu, čímž zesvětlí fotografii. Při pořizování skupinové fotografie s více lidmi v dobře osvětleném prostředí se přepne na menší clonu F4.0, aby rozšířila hloubku ostrosti a zajistila, že každý objekt, na pozadí nebo v popředí, bude na fotografii zaostřený. U fotografie krajiny se naopak přepne na světelnost F2.0., aby zachytila co nejvíce světla a zároveň zachovala detaily s dostatečnou hloubkou ostrosti.

Ať už jde o focení jídla, portrétů a dalších každodenních činnosti, lze přepnout na vhodnou clonu odpovídající dané scéně. Pouhým cvaknutím spouště, bez profesionálních dovedností a složitých úkonů, vám systém automaticky pomůže zachytit ostré fotografie s vysokým rozlišením.

Se 100násobným digitálním zoomem už není vzdálenost překážkou

Huawei P60 Pro přichází se zcela přepracovanou mechanickou strukturou teleobjektivu, která přináší 3,5násobný optický zoom s optickou stabilizací a až 100násobný digitální zoom, který zachytí i ty nejvzdálenější objekty. V kombinaci se skupinou objektivů pro optimalizaci obrazu dokáže nejen dobře pracovat se světlem, ale také umožňuje fotografovat z blízkých i dalekých vzdáleností. Díky schopnosti zaostřit na objekty již od 10 cm otevírá dveře pro ještě větší kreativitu než kdy dřív. V rámci jedné ohniskové vzdálenosti můžete nyní zachytit siluetu osoby nebo budovy s tlumeným měsíčním světlem za oknem vaší ložnice a zároveň miniaturní předmět přímo před vámi, díky rychlému přechodu do režimu Super makro.

S Anti-Shake Sensort Rotation není vidět chvění rukou

Další technologickou vychytávkou je režim Super Moon. Tato funkce pomůže dokonale zachytit vzdálený Měsíc a zároveň zachovat detaily okolních objektů. Uživatelé tak mají možnost experimentovat s astrofotografií a vytvářet vizuální iluze měsíce. S tímto režimem jdou zachytit velkolepé noční scény v křišťálové kvalitě.

Huawei P60 Pro představuje také Anti-Shake Sensort Rotation, která využívá dynamický pohyb snímače namísto dynamického pohybu objektivu. Objektivy fotoaparátu jsou standardně dále od snímače, čímž je optická dráha delší a může být na snímcích patrné chvění. Smartphone P60 Pro má optickou vzdálenost kratší díky snímači proti otřesům, což znamená, že žádné otřesy ani chvění nebudou na fotografiích patrné.

Ohromující scény zachycené do nejmenších detailů

Při pozorování fotografií mají lidé subjektivní preference pro různé barvy. Proto při vývoji fotoaparátu P60 Pro shromáždil Huawei expertní týmy ze sedmi výzkumných ústavů a na základě příspěvků více než 3,3 milionu uživatelů a ve spolupráci s profesionálními institucemi vytvořila exkluzivní styl obrazu. Fotoaparát XMAGE živě a plně vykresluje pohlcující atmosféru, rozmanité barvy a dodává fotografiím světlo a stín. Výsledkem je překvapivě ohromující efekt na scénách s výraznými barvami, jako jsou západy slunce a podzimní listí. S XMAGE bude fotografie jasná a živá. Při fotografování lidí a záznamu jídla dokáže zachytit světlo, stíny, detaily a živé barvy.

Díky těmto inovacím si Huawei P60 Pro zasloužil první místo v žebříčku DXOMARK a titul krále mobilní fotografie se 156 body.

Huawei P60 Pro je na českém trhu v předprodeji již od 9. května 2023 za cenu 28 999 Kč u všech maloobchodních prodejců. Na oficiálním e-shopu Huawei lze telefon exkluzivně zakoupit již nyní, navíc k němu dostanete hodinky Watch GT3 jako dárek.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Zájem o automatizaci domácností enormně roste. Oproti roku 2018 je desetinásobný

Ochrana před zloději, úspora energií, ale i komfort domova. I s těmito aspekty pomáhá automatizace a inteligentní prvky v domácnosti. Lidé si díky moderním technologiím čím dál častěji usnadňují každodenní život. Uživatelů chytré domácnosti je v porovnání s rokem 2020 dvakrát tolik, zájem o automatizaci domácnosti se za posledních pět let podle odborníků dokonce zdesetinásobil. Kam směřují trendy v tomto odvětví? A ve kterých oblastech se dá očekávat rozvoj automatizace?

Automatizace domácností roste spolu s rozšířením internetu a chytrých telefonů. Ukazuje to poslední průzkum Českého statistického úřadu, který monitoruje vliv technologického rozvoje na životy Čechů. Podle průzkumu z listopadu loňského roku přibývá množství spotřebičů a řešení, které lze přes chytré telefony ovládat. Například televizi s připojením k internetu používá stále více domácností, za poslední dva roky vzrostl jejich podíl z 34 na 44 %. „Domácí spotřebiče, které se ovládají přes aplikaci v telefonu, využívá osm procent domácností,” tvrdí předseda Českého statistického úřadu Marek Rojíček. Ve srovnání s rokem 2022 se jedná o pětiprocentní nárůst. Stejný podíl respondentů používá také zabezpečovací zařízení připojená na internet.

O automatizaci je zájem. Až desetkrát větší než v roce 2018

Zájem o inteligentní prvky v posledních letech roste. A nic na tom nezměnil ani nedostatek čipů, který ochromil průmyslový svět v důsledku pandemie koronaviru. „Automatizace je standard, v porovnání mezi lety 2018 a 2022 registrujeme až desetinásobný nárůst prodejů u plně automatizovaných řešení,“ popisuje Jan Hrnčíř, produktový manažer společnosti Somfy, která se zabývá technologiemi pro chytrou domácnost. Dodává, že zpoždění dodávek registrovali u hlavního sortimentu, jako jsou čidla nebo pohony, v řádu týdnů.

Internet a smart prvky už dávno neslouží jen k zábavě. Lidé díky automatizaci získávají například finanční úsporu. V současné chvíli si lidé pořizují automatizované systémy zejména proto, že dokážou citelně ušetřit za výdaje. Například pasivní chlazení domu či bytu v podobě venkovního stínění v létě snižuje teplotu až o deset stupňů,” vysvětluje Petr Přichystal, marketingový manažer společnosti Lomax, která se věnuje výrobě stínící techniky a garážových vrat.

Na nárůstu zájmu o chytrou domácnost se podepsala i globální energetická krize v souvislosti s ruskou invazí na Ukrajinu. Domácnosti se podle prodejců elektroniky více zaměřily na optimalizaci spotřeby energií. „Největší nárůst prodejů, a to v počtu stovek kusů týdně, jsme v poslední době zaznamenali u zásuvek s měřením spotřeby energie, u termostatů a také termostatických hlavic,” potvrzuje Michaela Balarinová z CZC.cz, jednoho z největších internetových obchodů s elektronikou na českém trhu. Rostoucí poptávce po inteligentních řešeních v domácnosti zde museli přizpůsobit produktovou nabídku.

Inteligentní prvky udávají trendy v bydlení

K plné automatizaci v horizontu příštích let míří osvětlení interiéru. Odborníci z tohoto segmentu pozorují částečný odklon uživatelů od dálkového ovládání a přechod k optimalizaci světel za pomocí mobilního telefonu. Klasické ovladače ale nezatracují. „Dálkově ovládaná osvětlení ztrácejí na významu, jelikož stmívání svítidel se stává téměř standardem. Stále častěji jsou světla ovládána prostřednictvím aplikací na smartphonu, avšak často jsou stále doplněna dálkovým ovladačem pro případ, že telefon není po ruce,” potvrzuje Maxim Kelecsényi, jednatel společnosti ValmaX, specialisty na LED osvětlení. Podle dat Českého statistického úřadu ovládá chytrá světla či topení přes aplikaci šest procent domácností, což je oproti roku 2020 dvojnásobek.

Do spektra plně automatizovaných zařízení patří také venkovní stínění. Oproti běžnému ovládání mají jeho chytré atributy několik výhod. „Předokenní rolety či žaluzie můžete díky moderním technologiím ovládat z jakéhokoliv místa na světě. Vhod to přijde zejména tehdy, když se člověk v domácnosti delší dobu nevyskytuje – typicky během dovolené. Nehybná stínicí technika může být signálem pro nezvané hosty, že nikdo není doma, díky chytrému ovládání je však možné tuto hrozbu eliminovat a potenciální zloděje odradit,” tvrdí Přichystal. Smart prvky tak účinně přispívají nejenom ke komfortu, ale i k bezpečnosti domova a ochraně majetku.

Chytrá domácnost jako běžná součást života

I přes obrovskou míru automatizace domácností existuje stále okruh příslušenství, u kterého lidé upřednostňují ovládání na dálku. Na trhu s elektronikou jsou to typicky televize, oblasti bydlení si lidé nejčastěji dálkovým ovladačem řídí garážová vrata nebo venkovní žaluzie. „Zákazníci nejčastěji volí dálkové ovládání u venkovního stínění, garážových vrat a brán. I přes obrovskou míru automatizace má tradiční dálkové ovládání stále svoje místo,” popisuje Přichystal.

„Domnívám se, že v budoucnu se chytré řízení domácnosti stane běžnou součástí našeho života,” předpovídá Kelecsényi. Odborníci pod hlavičkou University Oxford jdou dokonce ještě dál a tvrdí, že do deseti let budou minimálně 39 procent domácích prací vykonávat roboti.  Jejich průzkum publikovaný ve vědeckém časopisu PLOS ukazuje, že automatizace bude schopna zkrátit až 60 procent času, který lidé věnují nakupování potravin. Pro roboty by v budoucnu měly být snadné i další domácí práce, jako úklid, žehlení nebo mytí nádobí.

Pipedrive rozšiřuje balíčky služeb, aby lépe odrážely růst a potřeby malých a středních firem

Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul globální prodejní CRM platformu pro obchodní a marketingové specialisty, oznamuje svůj nový balíček služeb Power. Ten splňuje specifické potřeby škálujících firem a pomáhá jim lépe využít možností jejich CRM systému. Balíček Power řeší největší problémy malých a středních podniků a přináší týmům flexibilitu a možnost využívat nástroje pro řízení projektů, vylepšené automatizace a telefonickou podporu.

Malé a střední podniky tvoří naprostou většinu společností v České republice, což vypovídá o jejich zásadním významu pro národní ekonomiku. Podíl malých a středních podniků na celkovém počtu aktivních podnikatelských subjektů činil v roce 2019 dle Ministerstva průmyslu a obchodu ČR 99,8 %. Největší výzvou pro takové firmy je zvládání rychlého růstu, s nímž souvisí specifické nároky, například potřeba kvalitnější týmové spolupráce či efektivnější řízení týmů. Malé a střední podniky mají větší šanci dosáhnout úspěchu, pokud disponují nástroji a technologiemi, které se škálováním dopředu počítají.

Heidrun Luyt, globální marketingová ředitelka společnosti Pipedrive, zdůrazňuje zásadní roli škálovatelného softwaru pro rostoucí podniky: „Ve společnosti Pipedrive při vývoji produktů vždy upřednostňujeme potřeby a cíle svých zákazníků. Chápeme, že s tím, jak se podniky rozšiřují a expandují, jejich obchodní týmy vyžadují pokročilé funkce pro spolupráci, přizpůsobení, flexibilitu, zabezpečení a automatizaci. Abychom maximalizovali hodnotu Pipedrive pro zákazníky, je náš nový tarif Power určen speciálně pro škálující firmy. Poskytuje jim efektivní CRM nástroj pro zvýšení prodejů, který plně podporuje jejich růstové cíle.“

Nový tarif Power Best Value zahrnuje následující funkce:

  • Plánování, sledování a doručování projektů – mapování složitých projektů přímo na platformě Pipedrive pomocí nového zobrazení firemní tabule Kanban. Lidé mohou vytvářet seznamy úkolů s podúkoly a snadno sledovat projekty pomocí štítků, vlastních polí a filtrů.
  • Telefonická podpora a implementace CRM – uživatelé mohou využít osobní školení, které jim ukáže, jak implementovat Pipedrive do svých specifických procesů a systémů. Společnosti s tarifem Power si mohou vyžádat a naplánovat dodatečnou telefonickou podporu.
  • Škálovatelná kontrola oprávnění a viditelnosti účtů – firmy si mohou usnadnit spolupráci díky pětkrát většímu počtu vlastních sad oprávnění, vlastních skupin viditelnosti a týmů.
  • Vysoké limity využití, které jsou ideální pro stále vytíženější firmy a složité struktury týmů – jednotliví uživatelé mají k dispozici až 200 000 otevřených kontraktů, 500 vlastních položek, 250 reportů a 90 aktivních automatizací.

Kromě přidání pátého tarifu oznamuje Pipedrive vylepšení stávajícího tarifu Professional. Ten zahrnuje specifické funkce, personalizaci a přizpůsobení jednotlivých položek kontraktů. Změny přicházejí v rámci mise společnosti Pipedrive budovat pevnější vztahy se zákazníky a přidávat diferenciaci hodnot.

Pipedrive nabízí svým zákazníkům pět plánů zohledňujících jejich velikost, potřeby a složitost prodejních cyklů:

  • Essential: Prodejní týmy, které se CRM teprve začínají pracovat
  • Advanced: Malé prodejní týmy, které chtějí automatizovat
  • Professional: Etablované prodejní týmy, které chtějí optimalizovat
  • Power: Prodejní týmy napříč odděleními se složitějšími aktivitami
  • Enterprise: Velké společnosti, které nechtějí žádná omezení

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000

Nový vizuální styl Vlastivědného muzea v Olomouci propojuje historii s moderní dobou. Za originálním návrhem stojí designové studio Ler

Vlastivědné muzeum v Olomouci má novou jednotnou vizuální identitu, jejíž součástí je nové logo, on-line grafika, šablona pro tištěné materiály, merch muzea a grafický manuál pro implementaci. Z celkového počtu 24 zaslaných návrhů vybrala hodnotící komise vítěznou variantu, jejímž autorem je designové studio Ler.

Veřejnou soutěž na novou jednotnou vizuální identitu vyhlásilo Vlastivědné muzeum v Olomouci v říjnu loňského roku. Cílem bylo vytvořit moderní a profesionálně zpracovaný vizuální styl, který obstojí nejen v konkurenci dnešní doby. Současně bude také prezentovat Vlastivědné muzeum v Olomouci a jeho dvě pobočky, Zámek v Čechách pod Kosířem a Arboretum v Bílé Lhotě, jako svébytnou a jedinečnou instituci.

Vyhlášení veřejné soutěže podpořil i Jan Žůrek, radní pro oblast kultury a památkové péče Olomouckého kraje: „Vizuální identitu vnímám jako důležitou součást prezentace a komunikace kulturní instituce a tyto složky ji nesmí opomíjet. Vypsání soutěže jsem proto uvítal a jsem rád, že se Vlastivědnému muzeu v Olomouci podařilo soutěž dokončit v takto krátkém čase,“ doplnil.

Hodnotící komisi nejvíce zaujalo antikvové písmo

Do soutěže přišlo celkem 24 návrhů, z nichž desetičlenná hodnotící komise složená ze zástupců Vlastivědného muzea v Olomouci, Olomouckého kraje, Národního muzea v Praze a z předních odborníků v oblasti designu a výtvarného umění z řad Univerzity Palackého a Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně vybrala vítěznou variantu. „Základ vizuálního stylu tvoří originální autorské antikvové písmo. S písmem se pracuje stavebnicovým způsobem. Důsledně se využívá tvůrčího principu, kdy část slova nebo některé z písmen je zrcadlově otočené. Zvolená červená barevnost připomíná barvu užívanou ve středověkých iluminovaných rukopisech. Navržený vizuální styl je svým řešením elegantní a nadčasový,“ hodnotí nový vizuální styl muzea Pavel Noga, vedoucí ateliéru Grafický design Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, který byl současně členem hodnotící komise. 

Výrazný a snadno zapamatovatelný vizuál

Hlavním požadavkem bylo sjednocení veškerých vydávaných materiálů, elektronických výstupů, grafické podoby výstav, edukačních aktivit a propagačních materiálů muzea a jeho poboček tak, aby bylo na první pohled zřejmé, že je realizuje jedna instituce. „Nový vizuální styl muzea splnil má očekávání. Je výrazný a snadno zapamatovatelný. Jeho obrovskou výhodou je variabilita, v případě potřeby dovoluje nekonečně rozšiřovat škálu značek pro naše jednotlivé subjekty. Umožňuje také bezproblémovou aplikaci v tištěné i digitální verzi,“ říká ředitel Vlastivědného muzea v Olomouci Jakub Ráliš. V současné době probíhá postupná implementace jednotlivých prvků vizuální identity.

Propojení historie s autorskou typografií

Autorem vítězného návrhu je designové studio Ler digital studio. „Možnost přihlásit se do soutěže jsme s radostí využili, neboť nás na první pohled zaujaly krásné, historické budovy spojené s organizací. Chtěli jsme propojit historii s moderní autorskou typografií. Vytvořili jsme tedy brand spojením perokreseb těchto budov a autorským fontem, který dává prostor výstavám a akcím zde pořádaným vystoupit ze stínu,“ vysvětluje Adam Ryba, Account Manager designového studia Ler důvody, proč se do soutěže zapojili.

Vizuály najdete pod tímto odkazem: https://lerstudio.cz/reference/tvorba-vizualni-identity-vlastivedne-muzeum-olomouc.

Vlastivědné muzeum Olomouc má v současné době téměř dva miliony sbírkových předmětů, což ho z hlediska rozsahu sbírky řadí mezi největší muzea v České republice. Jádro muzea tvoří třicet šest podsbírek. Povahou sbírkového fondu v oblasti společenských i přírodních věd pokrývá nejen střední Moravu, ale i širší území s přesahem do zahraničí.

Češi si chtějí stále častěji konfigurovat nový počítač sami, třetina si ho i sama sestaví

Čeští zákazníci se postupně odklání od nákupu počítačových sestav s předem danou konfigurací a dávají přednost vlastnímu výběru jednotlivých komponent. Tento trend potvrzuje meziroční srovnání dat společnosti CZC, která nabízí jak okamžitě dostupné hotové PC sestavy, tak i možnost zakoupit počítač prostřednictvím Konfigurátoru PC sestav. Vlastní PC sestavu podle svých potřeb si tak mohou navrhnout i laici.

Zájem o využití konfigurátoru meziročně vzrostl přibližně o 100 % a spolu s poklesem zájmu o koupi prodejcem předem definované počítačové sestavy potvrdil, že povědomí Čechů o technologiích roste. Velká část zákazníků dokáže zhodnotit své potřeby výkonu a úložné datové kapacity a dává přednost vlastnímu návrhu počítače v kombinaci s individuálně zvolenou skříní. Technické dovednosti Čechů potvrzuje také fakt, že přibližně jen dvě třetiny zákazníků si po zkombinování jednotlivých dílů zvolí možnost postavit sestavu zkušeným technikem. Zbylá třetina si počítač kompletuje vlastními silami a poměr svépomocně stavěných počítačů meziročně pomalu roste.

Geekům, kteří si chtějí kompletaci zajistit sami, mohou pomoct například nové streamy ze stavby počítačů na Twitch kanálu CZC, na nichž technik kompletuje s příslušným komentářem celého postupu a odpovídáním na otázky sledujících vždy jednu ze sestav objednaných přes konfigurátor. Ohlasy zákazníků zároveň potvrdily, že streamy slouží geekům často i jako dobrá inspirace při výběru všech potřebných položek v konfigurátoru.

„V CZC se dlouhodobě zaměřujeme nejen na samotný prodej elektroniky, ale také na související služby a přidanou hodnotu, což nás odlišuje od ostatních prodejců. Právě proto nabízíme již od roku 2020 unikátní službu, která umožňuje zákazníkům sestavit si kompletní počítačovou sestavu v závislosti na vlastních potřebách, a také možnost následné odborné montáže počítače. Konfigurátor provede zájemce postupně výběrem jednotlivých položek od procesoru až po zdroj a díky propracovanému algoritmu, který stále vylepšujeme, vybírá vzájemné kompatibilní díly a nedovolí zapomenout vybrat žádnou nezbytnou položku, jako je například chladič procesoru“, konstatuje Milan Novosad, manažer montážního oddělení společnosti CZC.

Konfigurátor PC sestav je dostupný na stránkách CZC.cz v sekci „Počítače, notebooky“.

O CZC:

CZC je populární internetový obchod zaměřený především na počítače a elektroniku a v tomto segmentu je dvojkou na trhu. V sortimentu má přes 65 000 druhů produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality. Díky vlastním skladům a pobočkám po celé České republice dodává zboží ve stejný či následující den od objednání. Mezi zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce. CZC je součástí Allegro Group, mezinárodní internetové společnosti, která patří do skupiny globální technologické korporace Naspers.

SPOLEČNOST RAZER PŘEDSTAVUJE ŘADU NOMMO V2 – VYCHUTNEJTE SI VÝKONNÝ, POLOHOVÝ ZVUK S DOKONALÝMI HERNÍMI REPRODUKTORY PRO PC

Společnost Razer, přední světová lifestylová značka pro hráče, dnes oznámila uvedení svých nejnovějších herních reproduktorů pro PC: Řada Nommo V2, navržená na základě tří pilířů: výkonu, pohlcení a konektivity. Razer Nommo V2 Pro nabízí plně zatíženou kombinaci reproduktoru s plným rozsahem a bezdrátového subwooferu, která je zesílena technologií THX® Spatial Audio. To je doplněno podmanivým osvětlením Razer Chroma™ RGB se zadní projekcí pro větší pohlcení. Řada zahrnuje také Razer Nommo V2 stolní reproduktor s kabelovým subwooferem a reproduktor Razer Nommo V2 X pro výkonnou, minimalistickou sestavu.

Nommo V2 Pro – dokonalé herní reproduktory pro pohlcující zvukový zážitek

Nommo V2 Pro se může pochlubit špičkovými funkcemi v oboru, včetně 3″ měničů s plným rozsahem a hliníkovými fázovými konektory, které nabízejí přirozenou, křišťálově čistou akustiku, a je prvním herním reproduktorovým systémem pro PC na světě, který je vybaven bezdrátovým subwooferem s dolním vyzařováním pro hluboké, v místnosti dunivé basy s připojením bez překážek. Pro skutečně pohlcující herní zážitek mohou hráči také umocnit atmosféru své bojové stanice pomocí osvětlení Razer Chroma RGB se zadní projekcí.

„Dnes nově definujeme, co by hráči měli očekávat od svého stolního zvukového zařízení,“ řekl Barrie Ooi, vedoucí divize PC Gaming společnosti Razer. „Řada Nommo V2 není jen o poslechu – je o plném prožitku a ponoření se do hry. Ať už sledujete kroky nepřátel ve střílečce z pohledu první osoby, nebo se ztrácíte v soundtracku nejnovějšího RPG, tyto nejlepší reproduktory pro PC hry vám poskytnou neuvěřitelně poutavý audiovizuální zážitek.“

Aby si hráči mohli vychutnat tu nejlepší kvalitu zvuku, je Nommo V2 Pro prvním stolním reproduktorovým systémem na světě vybaveným technologií THX® Spatial Audio, která poskytuje širokou a věrnou zvukovou scénu. Poprvé v nabídce reproduktorů Razer jsou k dispozici také herní profily THX, speciálně vyladěné ekvalizéry, které poskytují optimální prostorový zvuk pro některé z nejoblíbenějších herních titulů, jako je Cyberpunk 2077 a Monster Hunter Rise: Sunbreak, a mnoho dalších, které budou následovat.

Razer Wireless Control Pod – ovládání na dosah ruky

Pro pohodlné ovládání s bezproblémovým připojením představuje Razer bezdrátový ovladač Razer Control Pod. Díky otočnému, klikacímu ovladači a tlačítku zdroje pro snadnou navigaci a intuitivní ovládání mohou hráči ovládat nastavení, jako je hlasitost, přehrávání/pauza, ekvalizér a další. Po připojení přes Bluetooth vydrží baterie až 8 měsíců a zajistí dlouhotrvající výkon.

Bezdrátový ovladač Razer Wireless Control Pod se dodává s Nommo V2 Pro a od srpna bude k dispozici jako samostatné příslušenství pro Nommo V2 a Nommo V2 X.

Řadu doplňují modely Nommo V2 a V2 X

Společnost Razer také rozšiřuje řadu Nommo V2 o nové reproduktory Nommo V2 a Nommo V2 X. Oba reproduktory jsou vybaveny dvěma 3″ měniči s plným rozsahem a technologií THX® Spatial Audio pro zvukovou scénu vyplňující celou místnost. Nommo V2 je vyzbrojen kabelovým subwooferem a je napájen zadní projekcí Razer Chroma RGB pro pohlcující herní zážitek, který se rozprostírá napříč zrakem i zvukem. Mezitím je Nommo V2 X systém reproduktorů 2.0 v elegantním, minimalistickém designu, vybavený basovými porty směřujícími dozadu, který poskytuje přesnou reprodukci zvuku a optimální čistotu pro veškerou vaši zábavu.

Řada Razer Nommo V2 je kompatibilní s PC, PlayStation, Nintendo Switch a mobilními zařízeními a umožňuje hráčům posunout jejich herní zážitek na vyšší úroveň díky výkonnému, polohovému zvuku.

Další informace o řadě Nommo V2 naleznete na adrese Razer.com.

CENA & DOSTUPNOST

Razer Nommo V2 Pro

$449.99 USD / €449.99 doporučená prodejní cena

Razer.com, RazerStores a autorizovaní prodejci – červen 2023

Razer Nommo V2

299,99 USD / €289,99 doporučená prodejní cena

Razer.com, RazerStores a autorizovaní prodejci – červen 2023

Razer Nommo V2X

149,99 USD / €169,99 doporučená prodejní cena

Razer.com, RazerStores a autorizovaní prodejci – červen 2023

Bezdrátový ovladač Razer

49,99 USD / €59,99 doporučená prodejní cena

Razer.com, RazerStores a autorizovaní prodejci – srpen 2023

AKTIVA VÝROBKŮ

Stáhněte si aktiva produktu zde.

Razer – For Gamers. By Gamers.

Ulaa – nový prohlížeč zaměřený na ochranu soukromí

Prohlížeč Ulaa společnosti Zoho Corporation zaměřující se na ochranu soukromí má zabudované blokátory dat a aktivit a chrání tak před sledováním své uživatelů. Prohlížeč obsahuje synchronizaci s více zařízeními a má vestavěné uživatelské režimy, které izolují aktivity a nabízejí nadstandardní funkce pro děti, vývojáře a pro pracovní i osobní použití.

A tento prohlížeč, pomáhající uživatelům chránit jejich soukromí díky vestavěnému blokování sledování a funkcím dohledu nad webovými stránkami, byl právě uveden na trh. Podle společnosti Norton chce 85 % dospělých na celém světě více chránit své soukromí na internetu a dvě třetiny globálních spotřebitelů se domnívají, že technologické společnosti mají příliš velkou kontrolu nad jejich údaji. Ulaa je dalším krokem v dlouhodobém úsilí společnosti Zoho Corporation o ochranu soukromí a je navržena tak, aby pomáhala chránit osobní údaje a online aktivity uživatelů před očima sledovacích společností. Webový prohlížeč je vybaven funkcemi pro přizpůsobení soukromí, vestavěnými režimy prohlížeče a integrovanými nástroji pro zvýšení produktivity a to vše při zachování bezpečnosti a soukromí uživatelských dat. Uživatelé mohou také synchronizovat relace prohlížení mezi zařízeními, což umožňuje bezproblémové používání více zařízení pro stejnou relaci prohlížení.

„Jen málo prohlížečů na současném trhu je tvořeno s ohledem na soukromí uživatelů. Jsou postaveny spíše tak, aby chránily obchodní modely založené na reklamních a sledovacích společnostech, což je v rozporu s ochranou uživatele. Tento rozpor mezi preferencemi uživatelů a obchodními modely prohlížečů znamená, že koncoví uživatelé jsou v nevýhodě“ – řekl Sridhar Iyengar, hlavní představitel společnosti Zoho. „Díky Ulaa ale uživatelé své soukromí neohrožují. Společnosti Zoho nabízí bezkonfliktní prohlížeč s ochranou soukromí pro ty, kteří si cení soukromí svého i svých dětí.“

Ulaa, slovo pocházející z tamilštiny, znamená cestu nebo plavbu a bylo vybráno jako výraz ochrany před sledováním a dohledem, přičemž jeho poselství zasahuje do tří hlavních oblastí:

Ochrana soukromí

○ Blokátory reklam a sledování dat brání webovým stránkám a sledovacím zařízením třetích stran ve sledování uživatelských dat včetně blokováním nechtěných reklam, oznámení a vyskakovacích oken. To pomáhá chránit uživatele před cílenou reklamou, krádeží identity a dalšími formami online sledování a dohledu. Stávající prohlížeče používají sledovače času nebo monitory nečinnosti a předávají údaje o uživateli poskytovateli softwaru, což uživatelům ztěžuje zachování soukromí.

○ Ulaa nesleduje ani nesdílí uživatelské údaje s žádnými třetími stranami. Přednačítání DNS je zakázáno, takže data nemohou být ukládána do mezipaměti, stejně jako snímače pohybu, které sledují pohyby myši a kliknutí.

„Naši zákazníci, kteří používají různé aplikace společnosti Zoho, jsou citliví na soukromí a důvěrnost údajů. Společnost Zoho v tomto ohledu zaručuje vysoké standardy a nyní prostřednictvím svého prohlížeče Ulaa udává nový směr v ochraně soukromí svých uživatelů. Je to také užitečný nástroj pro naše vývojáře,“ uvedl Oldřich Doseděl ze společnosti Pro Futuro Consulting.

Režimy

Uživatelé prohlížeče Ulaa mohou přepínat mezi pěti jedinečnými režimy podle požadovaných možností prohlížení. Každý režim je zcela izolován od ostatních a nabízí chráněné verze prohlížení, které jsou pro daný režim jedinečné. Dynamické přepínání režimů umožňuje uživatelům prohlížeče nastavit a zapamatovat si, které webové stránky patří do kterých režimů. Při příští návštěvě daného webu jej Ulaa automaticky vyzve k otevření webu ve zvoleném režimu. Ulaa nabízí těchto pět režimů:

▪ Osobní režim – V tomto režimu mohou uživatelé provádět veškeré online bankovnictví, streamování hudby či videa nebo nakupování. Mohou si prohlížet historii prohlížení, záznamy o vyhledávání, oblíbené stránky a údaje o souborech cookie, aniž by se museli přihlašovat do systému Ulaa. Tento režim umožňuje bezpečné přihlášení k uživatelským účtům, zabraňuje zobrazování reklam a zachovává soukromí online.

▪ Pracovní režim – je určen pro práci a automaticky stahuje aplikace, webové stránky a rozšíření prohlížeče, které se v práci používají nejčastěji. Se zapnutým blokováním reklam jsou uživatelé chráněni před dotěrnými reklamami, možnými phishingovými útoky a dalšími útoky, takže se mohou soustředit a zůstat produktivní ve své práci.

▪ Vývojářský režim – je určen pro profesionální webové vývojáře a testery. Obsahuje sadu vývojářských nástrojů a navrhovaných rozšíření v prohlížeči. Tento režim umožňuje uživatelům zajistit kompatibilitu jejich stránek s různými prohlížeči a zařízeními a nabízí možnost testovat nové funkce a vytvářet multiplatformní aplikace. Vývojáři mohou v režimu pro vývojáře kontrolovat aktuálně načtené prvky HTML, styly CSS a JavaScript a zároveň sledovat zdroje, které si stránka vyžádala, monitorovat dobu načítání a další informace.

▪ Dětský režim – tento speciální režim pro rodiny s dětmi poskytuje bezpečné místo pro prohlížení, učení, hraní her a zkoumání online obsahu. Je vybaven nativním filtrováním obsahu, které chrání děti před přístupem k nevhodnému obsahu. Také rodičovskou kontrolou, která zajišťuje, že rodiči určené webové stránky jsou při používání dětského režimu blokovány. Dětský režim nabízí zábavu, vzdělávací hry a aplikace podporující kreativitu bez reklam a je snadno ovladatelný bez ohledu na věk.

▪ Režim Open Season (Otevřená sezóna) – tento režim neobsahuje žádná omezení ochrany osobních údajů. S vypnutými blokátory reklam a sledováním umožňuje tento režim přístup ke všem webovým stránkám, včetně stránek s „nulovým omezením“ – aby se prohlížeč choval jako ostatní. Ostře červený motiv tohoto režimu slouží jako připomínka vypnutých funkcí ochrany dat a informuje uživatele, že je sledován online.

Výkon

○ Ulaa je vybaven možnostmi správy karet, které umožňují zobrazit všechny otevřené karty na jednom místě, které lze seskupovat a organizovat. Uživatelé mohou snadno přepínat mezi kartami, zavírat karty, které již nepotřebují, nebo přesouvat karty do jiného režimu či nového okna.

Ulaa obsahuje integrované aplikace pro zvýšení produktivity, včetně Zia Search pro stávající uživatele Zoho a Zoho Notebook, což je vyhrazený prostor pro poznámky, který funguje na všech kartách, takže si uživatelé mohou snadno zapisovat nápady, připomínky nebo důležité informace, aniž by opustili relaci prohlížení.

○ Ulaa obsahuje Anotátor, novou vestavěnou funkci, která uživatelům umožňuje zachytit obrazovku stránky nebo její část, psát poznámky přímo na webové stránky a obrázky a snadno sdílet úpravy a poznámky.

○ Všechna rozšíření prohlížeče Chrome jsou s aplikací Ulaa kompatibilní a lze je nainstalovat přímo z internetového obchodu Chrome.

„Existují dva hlavní trendy, které ovlivňují způsob, jakým lidé pracují s obrovským množstvím stránek, aplikací a nástrojů dostupných online. Prvním je, že ochrana osobních údajů se stává prvořadým problémem a uživatelé se stále více obávají zneužití svých údajů. Druhým je preference konsolidace kolem hlavních platforem, které poskytují přístup k široké škále služeb, jež potřebujeme a využíváme každý den. Vstupní branou k oběma těmto platformám je webový prohlížeč, což je důvod, proč společnosti Google, Microsoft a Apple do této oblasti výrazně investovaly – a proč mnozí uživatelé měli pocit, že musí obětovat svou touhu po soukromí za snadné používání platformy,“ – uvedl Charles Araujo, hlavní analytik společnosti The Experience Report. „Dnes se společnost Zoho snaží nabídnout uživatelům to nejlepší z obou světů prostřednictvím služby Ulaa. Ulaa poskytuje stejný přístup k platformě jako její mnohem větší konkurenti – pomocí stejného účtu Zoho, který poskytuje přístup k širokému balíku produkčního a obchodního softwaru. Je ale také prohlížečem, který upřednostňuje soukromí a člověka a dává přednost důležitosti uživatelských dat před jejich zachycováním a zpeněžováním. Ulaa, nabitá vestavěnými funkcemi, je nový výkonný nástroj, který je velmi zajímavý pro všechny spotřebitele a firemní uživatele, kteří se zajímají o soukromí a produktivitu.“

Ulaa je pro všechny zdarma a její desktopová verze je plně k dispozici ke stažení. Verze pro iOS a Android jsou v současné době ve fázi beta. Více informací naleznete na adrese: https://ulaa.com/

Pro Futuro Consulting a.s.

Společnost Pro Futuro Consulting a.s. působí na trhu od roku 1997 v oblasti IT poradenství, školení a vývoje podnikových softwarových řešení.

Společnost poskytuje služby jak pro korporátní společnosti, tak pro malé rodinné firmy.

Společnost je prémiovým partnerem a vývojářem společnosti Zoho. Poskytuje podporu, vyvíjí lokální aplikace v prostředí Zoho Creator a je schopna realizovat integrace s jinými systémy či prostředími. Pro Futuro Consulting vyvinula lokální verze Zoho CRM a mnoho dalších rozšíření či „widgetů“ pro lokální použití, jako je přístup k národním obchodním rejstříkům, napojení na software telekomunikačních ústředen, další podnikové systémy apod.

Společnost Pro Futuro Consulting a.s. působí na trzích v Bulharsku, České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rumunsku a Indii.

www.pfcgroup.cz

Wolt vyhlásil vítěze prvního ročníku Wolt Awards a zahájil kampaň na jejich podporu

Nejlepší restaurace vybrali zákazníci

Výběr nejoblíbenějších podniků na Woltu probíhal na základě zákaznického hodnocení, počtu objednávek a velikosti košíku – ve zkratce se do žebříčku dostaly ty restaurace, ze kterých si zákazníci objednávají často a jídlo si dlouhodobě chválí. Porota tvořená zákazníky tak vybrala sedm superstar venues, tedy ty nejlepší restaurace na Woltu z celé České republiky. Podniky byly rozděleny podle typu kuchyně, kategorie tvořily burgery, asijská, indická, mexická a česká kuchyně a také pizza.

Mezi sedm nejlepších se dostali FATFUCK smash burgers, Wokin Anděl, Le Pizze di Frankie, Everest Restaurant, Bistro Bastardo, Havelská Koruna a BURGER INN.

Wolt vítězné podniky nyní obdarovává vyšší marketingovou podporou. Podniky získaly přední visibilitu v aplikaci i outdoorové reklamní plochy. „Cílem Wolt Awards je vyzdvihnout restaurace, pro které je zákaznická zkušenost skutečně na prvním místě, ocenit jejich vytrvalou snahu a poskytnout jim marketingovou podporu, která jim v podnikání dále pomůže. I malé lokální bistro se může zničehonic objevit mezi venkovními reklamami velkých známých značek. Pro mnoho z nich je to velký svátek a my máme radost, že jsou z této aktivity nadšení stejně jako my,” říká generální ředitel Woltu v České republice Jan Foret a dodává: „Během prvních dnů jsme zaznamenali až 20procentní nárůst objednávek mezi vítěznými podniky.”

„S Woltem spolupracujeme už pět let a jsme moc rádi, že si nás za tuto dobu zákazníci oblíbili natolik, že jsme se dostali do výběru nejlepších restaurací. Ocenění Wolt Awards je pro Wokin jasným signálem toho, že u nás zákazníkům chutná a že se k nám chtějí vracet. Uděláme všechno proto, abychom si přízeň udrželi i do dalších let. Marketingová podpora, kterou ze strany Woltu dostaneme, je pak třešničkou na dortu,” říkají Marek Hanzlík a Honza Pešek, spoluzakladatelé Wokin, jednoho ze sedmi oceněných podniků.

Kromě celkového žebříčku podniků z celé republiky byly současně sestaveny regionální žebříčky – Wolt kromě sedmi celostátních superstars ocenil i nejlepší podniky v Praze, Brně Ostravě, Olomouci a Plzni. Žebříček těch nejoblíbenějších podniků na Woltu již tradičně probíhá také v sousedním Polsku, ale také třeba v Estonsku či Slovinsku.

Podpora podniků tímto nekončí

Wolt nezapomíná ani na partnery z řad restaurací a obchodů, kteří se do žebříčku neprobojovali. V průběhu roku probíhá řada marketingových aktivit, které mají za cíl zvýšit počet zákazníků a frekvenci objednávek z podniků a zároveň dále posunout zákaznickou zkušenost. Samozřejmostí je focení produktů a jídel, propagace na sociálních sítích nebo skrz tradiční média. Současně Wolt podnikům nabízí snadné zajištění udržitelných obalů nebo třeba program Wolt+, se kterým si zákazníci mohou objednávat s dopravou zdarma nebo získat přístup k exkluzivním nabídkám. V rámci těchto pobídek nabízí podnikům další vizibilitu nad rámec běžných aktivit.

SEZNAM SUPERSTARS

  • FATFUCK smash burgers
    • Hodnocení – 9.6
    • NEJLEPŠÍ BURGER
    • Praha
  • Wokin Anděl
    • Hodnocení – 9.4
    • NEJLEPŠÍ ASIJSKÁ KUCHYNĚ
    • Praha
  • Le Pizze di Frankie
    • Hodnocení – 9.4
    • NEJLEPŠÍ PIZZA
    • Praha
  • Everest Restaurant
    • 9.4
    • NEJLEPŠÍ INDICKÁ KUCHYNĚ
    • Praha
  • Bistro Bastardo
    • 9.4
    • NEJLEPŠÍ MEXICKÁ KUCHYNĚ
    • Brno
  • Havelská Koruna
    • 9.2
    • NEJLEPŠÍ ČESKÁ KUCHYNĚ
    • Praha
  • BURGER INN
    • 9.4
    • NEJLEPŠÍ BURGER
    • Brno

O Woltu

Wolt je technologická platforma, která usnadňuje lidem objevovat a zkoušet nové restaurace a obchody v jejich okolí. Aby toho dosáhl, vyvíjí širokou škálu technologií, jako jsou aplikace pro lokální logistiku, software pro retail nebo řešení pro správu financí. Pod značkou Wolt Market provozuje také vlastní síť obchodů s potravinami a spotřebním zbožím. Od roku 2022 díky produktu Wolt Drive mohou logistickou platformu více než 7 tisíc kurýrů využívat e-shopy pro distribuci vlastních objednávek. Wolt byl založen v roce 2014 a v roce 2022 se připojil ke společnosti DoorDash a společně se tak stali globálním hráčem působícím v 27 zemích světa. V Česku Wolt působí již v 31 městech a neustále roste. Více na www.wolt.cz.

Exit mobile version