Společnost LG představila první ohebný 42palcový OLED televizor na světě

Společnost LG Electronics (LG) představila inovativní televizor LG OLED Flex (model LX3). Nový model televizoru se chlubí prvním ohebným 42palcovým OLED displejem na světě a přináší skvělý herní zážitek. Speciální funkce a aplikace nabízejí spoustu možností personalizace, zároveň dělají celý zážitek z hraní skutečně příjemným.

LG představilo první ohebný 42″ televizor na světě, který ocení především hráči. LG OLED Flex je ideální jak pro hraní na konzolích, počítačích nebo v cloudu, ale také pro sledování obsahu v televizi nebo v rámci streamovacích služeb. Pozoruhodný displej modelu LX3 lze využít klasicky jako plochý televizor, nebo televizor se zakřivením (900R)1. Televizor uživatelům umožňuje vybrat si ideální úroveň prohnutí pro přesně takový zážitek ze sledování, který každý uživatel sám preferuje.

Skvělý obraz pro komfortní sledování

Převratný tvar displeje LG OLED Flex, který LG představilo na letošním IFA veletrhu, je díky technologii LG OLED bez podsvícení a se samosvítícími pixely. Ať už plochý, nebo zakřivený, LX3 je vybaven technologií LG OLED evo a poskytuje stejnou výjimečnou kvalitu obrazu a výkon, díky nimž se LG OLED stal volbou náročných spotřebitelů po celém světě. Díky nekonečnému kontrastu, hluboké černé, přesným barvám (100% certifikovaná věrnost barev)2, bleskurychlé době odezvy 0,1 milisekundy a nízkému zpoždění na vstupu budou mít uživatelé nového monitoru pocit, že jsou součástí dění na obrazovce.

Kromě realistické kvality obrazu, kterou zajišťují inteligentní procesor α (Alpha) 9 generace 5 a jedinečné algoritmy zpracování obrazu, nabízí LG OLED FLEX také vynikající komfort pro oči, o čemž svědčí několik certifikací, které dokazují, že obraz je bez blikání a škodlivého oslnění3. Obrazovka OLED modelu LX3 je šetrnější k očím a umožňuje uživatelům vychutnat si delší dobu hraní a sledování oblíbených pořadů, aniž by pociťovali únavu očí. Aplikace super antireflexní vrstvy (SAR) pomáhá zabránit světelným odrazům, takže uživatelé mohou soustředit svou veškerou pozornost na dění na obrazovce.

Přizpůsobitelný ohybný displej

Díky možnostem přizpůsobení se ohebný 42palcový displej nepodobá ničemu jinému na trhu. Uživatelé mohou rychle nastavit zakřivení displeje LX3 na jednu ze tří dostupných předvoleb pomocí vyhrazeného tlačítka na dálkovém ovladači. Funkci lze ovládat také manuálně, a to v pětiprocentních krocích ve 20 různých úrovních. Obrazovku monitoru lze navíc naklonit až o 10 stupňů směrem k uživateli nebo až o 5 stupňů od něj. Výškově nastavitelný stojan lze posunovat nahoru a dolů o 140 milimetrů, což zaručuje ergonomické pohodlí.

Perfektní zážitek z hraní her

Model LX3 je vybavený jedinečnými funkcemi a vlastnostmi, které uživatelům umožňují lepší kontrolu při hraní. Hráči si například mohou nastavit velikost obrazu na displeji4 podle svých individuálních preferencí nebo podle žánru hry, kterou hrají. Fanoušci RPG titulů, závodních her nebo plošinovek budou chtít pravděpodobně využít všech 42 palců obrazovky, zatímco hráči RTS strategií nebo FPS stříleček mohou dát přednost obrazu o velikosti 32 nebo 27 palců, který jim umožní vidět na první pohled vše, co se v herním prostředí děje. Funkce změny velikosti obrazu je snadno přístupná z pohodlné nabídky Gaming Dashboard, kde si mohou uživatelé zvolit také pozici menšího obrazu na displeji nahoře, dole nebo uprostřed.

Nová aplikace Game, která je exkluzivní přímo pro LX3, podporuje vlastní spořiče obrazovky, nabízí zkratky k oblíbeným aplikacím, jako je Twitch a YouTube a poskytuje seznam připojených externích vstupních zařízení. A to vše na jedné obrazovce. Aplikace LG Gaming Optimizer, upravená pro LG OLED Flex, přidává k rozmanité nabídce obrazových a zvukových možností také vlastní nastavení zvuku pro konkrétní herní žánry. Speciální stránka pro nastavení zvuku ve hrách obsahuje ekvalizér, přepínače pro AI Game Sound a Dolby Atmos a nabízí přístup k pokročilým nastavením zvuku.

Hráči také jistě ocení režim Multi View, který umožňuje zobrazit obsah ze dvou různých zdrojů současně a vybrat si, který zvuk chtějí slyšet. Mohou tak hrát počítačovou nebo konzolovou hru a zároveň sledovat videa z YouTube5 streamovaná z chytrého telefonu.

Křišťálově čistý zvuk z vestavěného mikrofonu i předního reproduktoru

Pro maximální pohodlí umožňuje funkce Switching Hub používat vestavěný mikrofon a jakákoli zařízení připojená přes porty USB k televizoru. Stisknutím tlačítka přepínání zdrojů na boku stojanu LX3 mohou uživatelé přehazovat zdroje mezi PC a televizorem, aniž by museli cokoli fyzicky odpojovat a znovu připojovat. Vestavěný mikrofon navíc poskytuje účinné potlačení ozvěny pro křišťálově čistý hlasový chat.

LX3 také poskytuje vynikající zvuk díky dvěma předním 40W reproduktorům, které zlepšují zážitek z hraní her a sledování obsahu. A díky podpoře Dolby Atmos dodává televizor zvuku větší čistotu a hloubku.

Hladký provoz bez sekání

Řada televizorů OLED od LG nabízí skvělý herní zážitek z velké obrazovky, a to díky podpoře her v DolbyVision při frekvenci 4K 120 Hz a nejnovějším funkcím HDMI 2.1, jako je variabilní obnovovací frekvence (VRR) a režim automatického snížení latence (ALLM). Kromě toho je ohebný displej LG kompatibilní s technologií G-SYNC® a certifikovaný pro AMD FreeSync™ Premium, což zajišťuje obraz bez trhání a zadrhávání.

Pro doplnění uživatelského zážitku má LG OLED Flex přizpůsobitelnou funkci osvětlení v zadní části designu, který připomíná štít. Osvětlení monitoru LX3 nabízí pět jedinečných režimů6, z nichž si uživatelé mohou vybrat dle nálady nebo typu hry.

  • 1 Na základě interního testování je maximální zakřivení displeje LG OLED Flex podobné jako u displeje s pevným zakřivením 900R.
  • 2 Panely LG OLED jsou certifikované společností Intertek pro 100% věrnost barev měřenou podle CIE DE2000 se 125 barevnými vzory.
  • 3 Panely LG OLED jsou certifikované společností UL jako Flicker-Free a Discomfort Glare Free.
  • 4 Funkce virtuálního nastavení velikosti obrazovky bude k dispozici později.
  • 5 Videa z YouTube lze streamovat z chytrého telefonu při hraní her prostřednictvím zdroje připojeného přes HDMI nebo při sledování živého televizního vysílání.
  • 6 Režimy osvětlení nejsou k dispozici pro všechny vstupní zdroje. 

O společnosti LG Electronics Home Entertainment

Společnost LG Home Entertainment Company je lídrem v oboru televizorů a audio-video systémů a celosvětově uznávaným inovátorem díky svému vedoucímu postavení v oblasti televizorů OLED, které přinášejí revoluci do kategorie prémiových televizorů. Společnost LG se snaží zlepšovat život zákazníků pomocí inovativních produktů domácí zábavy v čele s oceňovanými televizory OLED a mini LED televizory QNED s technologií Quantum Dot NanoCell a zvukovými řešeními s udržitelným designem. Další zprávy o společnosti LG najdete na adrese www.LGnewsroom.com.

Budoucnost skládacích smartphonů – zajímavé vlastnosti nového modelu vivo X Fold+

Uvedením svého prvního skládacího modelu X Fold se společnost vivo snažila veřejnost vtáhnout do nového, komplexnějšího způsobu používání telefonu a demonstrovat jaké pohodlí a kreativní možnosti 8palcový skládací hlavní displej poskytuje. Nyní, s uvedením jeho nástupce modelu X Fold+, nabízí vivo ještě víc. Odpovědí na to, čím se X Fold+ odlišuje, je závazek společnosti vivo k Benfen filozofii – čínskému konceptu dělat správné věci správným způsobem. Ten je hnacím motorem při vytváření vlajkových skládacích zařízení, která přinášejí zajímavé funkce a skvělý výkon. U první generace vivo X Fold se společnost vivo snažila zajistit celoživotní odolnost a vyhnout se záhybům, které se tvoří na skládacích displejích. Tím se také první model X Fold odlišoval od ostatních a zajistil, že se i na něj navazující X Fold+ může pyšnit celoživotní odolností.

Displej zařízení vivo X Fold+ v sobě spojuje řadu technologií a materiálů vysoké kvality. Jeho konstrukce posouvá hranice díky vylepšené odolnosti pantů a výraznému zmenšení záhybu obrazovky. Společnost vivo si dala záležet na tom, aby do svých skládacích smartphonů integrovala pant nejvyšší kvality. Mechanismus byl důkladně testován předními nezávislými zkušebními odborníky z TÜV Rheinland – německé renomované instituce a poskytovatele služeb pro kvalitu a bezpečnost, kteří se zaměřili nejen na pant, ale také na záhyb displeje. Oba prvky prošly po více než 300 000 složeních a rozloženích na výbornou. Při pohledu na to, že průměrný spotřebitel by zařízení složil a rozložil 80krát denně, by to znamenalo více než 10 let vytrvalého používání.

Letecké materiály

Materiál a konstrukce jsou při vytváření odolného skládacího telefonu klíčové. Pant telefonu X Fold+ má 174 dílů a využívá šestivrstvé letecké materiály, jako je tekutý kov a vysokopevnostní ocel. Tyto zvolené materiály přinášejí zvýšenou pevnost, odolnost proti nárazu, ohybu a korozi. Pro minimalizaci záhybů je u modelu vivo X Fold+ přizpůsobena konstrukce plovoucí střední desky, která drží centrální záhyb obrazovky. Samotná obrazovka tak může být v rozloženém stavu plošší a středová deska při skládání klesá dolů, čímž ponechává dostatek prostoru pro bezpečné ohýbání obrazovky. Vysoce odolný plovoucí křídlový pant umožňuje zařízení zavřít naplocho, ale také zůstat otevřené v úhlu 60 až 120 stupňů.

Sklo je známé svou tuhostí a křehkostí, a tak se použití skla pro skládací displej může zdát nepravděpodobnou volbou. Nové průlomy ve vědě o materiálech však vyžadují flexibilnější chápání toho, čím sklo může být. Sklo ve skládacím hlavním displeji modelu X Fold+ je samo o sobě mistrovským dílem a využívá nejtenčí a nejpružnější sklo na trhu.

Aby bylo možné nabídnout uživatelům zařízení tu nejlepší kvalitu, bylo ultratenké sklo (UTG) vyvinuto partnerem vivo, společností SCHOTT, mezinárodní technologickou firmou a lídrem v oblasti výroby speciálního skla. SCHOTT je dnes jedinou společností, která v současné době sériově vyrábí ultratenké a ultraflexibilní sklo UTG, které lze chemicky zpevnit. Díky své jedinečné struktuře se Xensation® Flex, speciální člen rodiny SCHOTT UTG(R), který se objevuje v řadě X Fold, může po zpracování a chemickém zpevnění ohýbat statisíckrát. Díky tomu má mimořádný poloměr ohybu menší než 2 milimetry. V kombinaci se strukturou závěsu kapky vody, která nabízí nejlepší poloměr ohybu 2,3 milimetru, je záhyb displeje X Fold+ nejen úzký, ale také téměř zcela plochý, takže se vyhýbá „vyboulení“, které se běžně objevuje u skládacích telefonů.

Kromě ohebného skla uvnitř displeje je velký vnější displej vybaven také krycím sklem SCHOTT, které telefon chrání před každodenními nástrahami. Vysoce výkonné krycí sklo Xensation® je chemicky zesílené lithium-hlinitokřemičité krycí sklo, které nabízí nejlepší odolnost proti nárazu a pádu na světě. Tyto materiály a technická řešení dohromady vytvářejí skutečně silný dojem, který zůstává po celou dobu životnosti zařízení.

Nastupující budoucnost

Skládací smartphony mají perspektivu změnit způsob používání telefonů v každodenním životě a model X Fold+ dává nahlédnout do budoucnosti. Odhaluje nový způsob přístupu k chytrým telefonům a ukazuje, co je třeba udělat pro splnění vyvíjejících se očekávání zákazníků. Možnost skládání by nikdy neměla znamenat kompromis v oblasti zážitku z displeje.

Vzhledem k tomu, že skládací smartphony mají ve srovnání s běžnými smartphony vyšší nároky na konzistenci barev, podporuje vivo X Fold+ na vnitřním i vnějším displeji obnovovací frekvenci 120 Hz a využívá displeje LTPO E5 Samsung AMOLED s rozlišením 2K+, které zajišťují plynulost obrazu a optimalizovanou spotřebu energie. Společně se svými výzkumnými centry vyvinula společnost vivo také vlastní schéma kalibrace barev, takže přesnost reprodukce barev na obou displejích je téměř identická. To vše přispělo k tomu, že řada X Fold získala 19 rekordů DisplayMate a celkovou certifikaci na úrovni A+, což je současná nejvyšší úroveň v oboru. Stejně jako jeho předchůdce, který byl jako první skládací smartphone na světě vybaven ultrazvukovými čtečkami otisků prstů na obou displejích, má i X Fold+ duální 3D ultrazvukové čtečky otisků prstů od společnosti Qualcomm, a to na obou displejích. U nového X Fold+ byl velký vnitřní displej vylepšen tak, aby nabízel lepší zobrazení na rozdělené obrazovce. To znamená, že uživatelé mohou otevřít až dvě okna v popředí a mít spuštěné čtyři aplikace pro úkoly současně se dvěma okny na rozdělené obrazovce a až s 12 okny na pozadí.

Nabíjení nabízí vyšší rychlost díky 80W technologii FlashCharge, takže uživatelé mohou dobít baterii z 1 % na 70 % za pouhých 18 minut. Plné nabití přitom trvá pouhých 35 minut. Model X Fold+ je také vybaven špičkovým 50W bezdrátovým nabíjením FlashCharge, které umožňuje nabít 10 % za 5 minut a plné nabití za 53 minut. Dělat věci v duchu Benfenu znamená myslet na celý uživatelský zážitek, a ten přesahuje samotný smartphone: proto je nový X Fold+ standardně dodáván s exkluzivní nabíječkou s gallium nitridovým konektorem USB-C se dvěma zásuvkami, aby bylo možné nabíjet několik zařízení najednou.

Vzhledem k povaze skládacího displeje mění tento nový typ smartphonu způsob, jakým uživatelé pořizují a zobrazují fotografie. Model X Fold+ například podporuje hledáček na obou svých vnitřních displejích. Díky tomu je možné pořizovat selfie pomocí hlavního fotoaparátu v maximální kvalitě. X Fold+ také zůstává věrný závazku společnosti „fotoaparát na prvním místě“, který umožňuje každému uživateli získat dokonalý snímek. Stejně jako u svých ostatních vlajkových zařízení i u modelu X Fold spolupracovala společnost vivo na vývoji systému fotoaparátu s průkopnickou společností ZEISS, která se zabývá prémiovou optikou a optoelektronikou. Čtveřice fotoaparátů s plnou ohniskovou vzdáleností disponuje 5násobným optickým zvětšením a fotoaparátem s 60násobným digitálním zoomem. Všechny objektivy jsou certifikovány společností ZEISS a jsou vybaveny charakteristickou povrchovou úpravou ZEISS T* Coating, profesionální technologií, která zvyšuje optický výkon objektivu díky snížení rozptylu a odlesků, takže uživatelé mohou plně využít výkon snímačů s vysokým rozlišením.

Z hlediska hardwarového výkonu stojí za zmínku, že je model X Fold+ vybaven vylepšenou čipovou sadou, která nyní pracuje s mobilní platformou Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1, což přináší až o 10 % vyšší výkon a až o 30 % nižší spotřebu energie ve srovnání s Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 jeho předchůdce. V kombinaci s nárůstem kapacity baterie ze 4600 na 4730 miliampérů to znamená, že si uživatelé mohou vychutnat až o dvě hodiny delší přehrávání videa. 

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život. V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Rok od akvizice: JRC je znovuzrozena. Síť herních obchodů zvedla obrat o půlku, chystá spolupráci se streamery

V září 2021 koupila síť JRC skupina Smarty BRANDS. Petra Syrůčka. Cílem bylo zmodernizovat největší síť herních prodejen v Česku a posílit ji v onlinu. „Po roce tvrdé práce můžeme říct, že se nám podařilo vdechnout JRC nový život,“ říká majitel a zakladatel Smarty BRANDS. Petr Syrůček.

„JRC jsme koupili jako exkluzivní značku, kterou jsme chtěli rozvíjet. A zatím se nám to daří. Už loni před Vánoci se nám podařilo spustit nový e-shop, díky kterému JRC dosáhlo v posledním loňském kvartálu historicky nejlepších výsledků,“ popisuje Petr Syrůček. Web kromě nového designu nabídl funkcionality jako třeba kalkulačku pro výkup her a konzolí, nebo pokročilé možnosti filtrování, které starý web nezvládal. „Naše know-how v onlinu byla jednou z  věcí, které jsme JRC mohli ze Smarty.cz i iWant obratem předat,“ říká Petr Syrůček.

A jaké jsou konkrétní výsledky? Meziročně e-shop navštívilo o milion zákazníků více. Web také zaznamenal o 10 milionů více pageviews.

Prodejny lákají nové zákazníky

Po spuštění nového e-shopu přišly na řadu i nové prodejny. Ty původní nevyhovovaly nejen dnešním požadavkům zákazníků, ale ani našemu záměru. Vedle malých rozměrů byly designově zastaralé, a nenabízely žádné zázemí pro zaměstnance, zásoby či doprovodné služby. „Rozhodli jsme se proto původní prodejny postupně nahrazovat novými. Ty mají několikanásobně větší prodejní plochu a výrazně rozšířený sortiment, kdy hry, herní hardware a merchandise doplňuje chytrá elektronika a příslušenství,“ popisuje obchodní ředitel Smarty BRANDS. Rudolf Konečný.

Cílem je udržet opravdové hráče, ale současně oslovit výrazně širší spektrum zákazníků díky rozšířenému sortimentu. „Ve výsledku je každý hráč uživatelem chytré elektroniky, a i opačně není průnik „běžného“ zákaznka do herního sortimentu zanedbatelný. I když jsme teprve na začátku a před sebou máme ještě hodně dlouhou cestu, tak na číslech z prvních měsíců nových prodejen vidíme, že se náš cíl naplňuje. Mix zákazníků na nových prodejnách je výrazně průřezovější, úspěšně držíme výkony v herní části, a současně výrazně rosteme v prodeji chytré elektroniky a příslušenství,“ vysvětluje Rudolf Konečný.

V současnosti funguje v Česku už 9 nových prodejen JRC a Smarty.cz. Do konce roku jich bude 11 a v roce 2024 jich je v plánu přes 40 po celé republice. Vedle nich ještě Smarty BRANDS. provozují 11 prodejen iWant, prémiového prodejce Apple.

Merch a herní turnaje

Posílit teď chce JRC i další kategorie zboží vedle her na PC a konzole nebo samotné herní železo. „Třeba o merchandise je v Česku stále větší a větší zájem. Jde jak o merch z oblíbených seriálů a filmů, jako jsou třeba Stranger Things, Naruto nebo Star Wars, ale i z oblíbených her. Mezi neprodávanější kousky u nás dlouhodobě patří Pokémon TCG karty, figurky Funko POP!, merch s motivy Zaklínač, Harry Potter, Minecraft nebo Fortnite. Velký potenciál ale vidíme u merche z různých anime, sběratelských sošek a deskových hrách“ vyjmenovává Gaming Product Team Leader JRC Adam Fischer.

Vedle merchandise jsou zajímavou a pro JRC v současnosti stále ještě okrajovou kategorií stolní hry. Do nich se teď chce pustit s ještě větším nasazením. Poptávka je totiž velká. „Třeba když si vezmeme kartičky Pokémon. Těch jsme za prvních šest měsíců letošního roku prodali dvakrát tolik, jako za celý loňský rok. Hry ale nechceme jenom prodávat. Chceme budovat hráčskou komunitu, aby s nimi lidé hráli, nejen aby je sbírali a koukali se na ně. To přece není taková zábava,“ říká Adam Fischer.

Důraz na herní komunitu a podporu streamerů

Pracovat v JRC chtějí také komplexně s komunitou hráčů a podporovat herní streamery. „Je to bez debaty budoucnost zábavy. Mladí se dnes nedívají na televizi, sledují Twitch a YouTube, kde jejich oblíbení hráči hrají nejnovější hry, legendární tituly z minulosti nebo si prostě povídají se svými fanoušky. My chceme českou streamerskou scénu podpořit, proto s velkou radostí oznamujeme, že jsme navázali partnerství s českou ikonou Twitche – Agraelem. Je to největší český Twitch streamer, který se věnuje hraní her, reakcím a v neposlední řadě komentování aktuálního dění. Legenda praví, že se jedná o představitele internetové herní komunity, kterého údajně znají i lidé, kteří nikdy žádnou videohru nehráli. Naše spolupráce bude určitě zajímavá a myslím, že se všichni máte na co těšit,“ slibuje Adam Fischer. 

O Smarty Brands.: 

Společnost Smarty.cz založil v roce 2012 Petr Syrůček. Dnes do Smarty BRANDS. patří e-shop a kamenné prodejny s elektronikou Smarty.cz a prémiový prodejce značky Apple iWant. Ten v České republice kromě e-shopu provozuje 11 značkových kamenných prodejen. Smarty BRANDS. nabízí také vlastní značku počítačů TIGO. V roce 2021 získala značku a síť prodejen JRC, které postupně integruje do své sítě. Smarty.cz se kromě nabídky komplexního portfolia telco&IT&smart elektroniky a gamingu zaměřuje také na celorepublikovou obsluhu B2B zákazníků všech velikostí, poskytování IT služeb, vlastní financování či pronájem koncových zařízení, servisní i bazarové služby či pořádání pravidelných workshopů a školení na míru pro firemní i běžné zákazníky.

GeForce NOW představuje plán na listopadové rozšíření knihovny podporovaných titulů

V listopadu je plánováno do GeForce NOW přidat podporu 26 her. Patří mezi ně i aktuálně vydávané novinky jako TERRACOTTA, Goat Simulator 3 i očekávaný Warhammer 40 000: Darktide s podporou NVIDIA RTX a DLSS.

Tento týden půjde hned o 11 přírůstků včetně Total War: THREE KINGDOMS od Creative Assembly a Segy. Zároveň tituly vydávané pod hlavičkou Sega dostávají v nabídce aplikace GeForce NOW dedikovaný řádek. A mezi novinkami nechybí ani podpora pro nejnovější aktualizace her Genshin Impact a Apex Legends.

Novinky pro tento týden:

  • Against the Storm (Epic Games a novinka Steam)
  • Horse Tales: Emerald Valley Ranch (Novinka Steam, 3. listopadu)
  • Space Tail: Every Journey Leads Home (Novinka Steam, 3. listopadu)
  • The Chant (Novinka Steam, 3. listopadu)
  • The Entropy Centre (Novinka Steam, 3. listopadu)
  • WRC Generations — The FIA WRC Official Game (Novinka Steam, 3. listopadu)
  • Filament (Zdarma na Epic Games, 3. – 10. listopadu)
  • STAR OCEAN THE DIVINE FORCE (Steam)
  • PAGUI (Steam)
  • RISK: Global Domination (Steam)
  • Total War: THREE KINGDOMS (Steam)

Další tituly, které dorazí během listopadu:

  • The Unliving (Novinka na Steam, 7. listopadu)
  • TERRACOTTA (Novinka na Steam a Epic Games, 7. listopadu)
  • A Little to the Left (Novinka na Steam, 8. listopadu)
  • Yum Yum Cookstar (Novinka na Steam, 11. listopadu)
  • Nobody — The Turnaround (Novinka na Steam, 17. listopadu)
  • Goat Simulator 3 (Novinka na Epic Games, 17. listopadu)
  • Evil West (Novinka na Steam, 22. listopadu)
  • Colortone: Remixed (Novinka na Steam, 30. listopadu)
  • Warhammer 40,000: Darktide (Novinka na Steam, 30. listopadu)
  • Heads Will Roll: Downfall (Steam)
  • Guns Gore and Cannoli 2 (Steam)
  • Hidden Through TIme (Steam)
  • Cave Blazers (Steam)
  • Railgrade (Epic Games)
  • The Legend of Tianding (Steam)

40% sleva na šestiměsíční členství Priority je stále k dispozici a platí po omezenou dobu. Jde o ideální příležitost, jak si vyzkoušet výhody RTXON funkcí.

Blog: https://blogs.nvidia.com/blog/2022/11/03/geforce-now-thursday-nov-3/

Chytrá domácnost EVE nabízí energetické úspory i zvýšení komfortu

Ceny energií se šplhají do závratných výšin a s nimi roste i všeobecný stres z jarního vyúčtování. Není tak vhodnější chvíle, kdy posunout svou domácnost do 21. století a nakládat s teplem i elektřinou co nejrozumněji. Dostupným řešením přitom může být technologie chytré domácnosti v čele s moderním řízením vytápění a kontrolou běžných spotřebičů.

Okamžité úspory nabídnou hlavice EVE Thermo umožňující řízení teploty v jednotlivých místnostech, díky kterému lze nastavit optimální teplotu v koupelnách, obývacích pokojích i ložnicích. Možnost zvolit pro každou místnost jiný časový režim pak kromě komfortu zajistí i nezanedbatelné úspory energií a finančních prostředků uživatele.

Další zbraní proti drahým energiím jsou chytré zásuvky EVE Energy a prodlužovačky EVE Energy Strip. Ty na rozdíl od běžně dostupných chytrých zásuvek dokážou nejen ovládat připojené spotřebiče, ale také sledovat jejich spotřebu, kterou navíc prezentují v podobě přehledného grafu. Díky tomu lze nejen identifikovat ty energeticky nejnáročnější přístroje a případně je na dálku ovládat, ale také včas odhalit například vzrůstající spotřebu dosluhující chladničky.

Dobrou zprávou pro uživatele je i fakt, že veškerá Thread kompatibilní zařízení výrobce jsou připravena pro nejmodernější komunikační protokol Matter, označovaný za budoucnost chytré domácnosti. Jeho prostřednictvím se zařízení dorozumí i bez domácího Hubu, a navíc budou fungovat nejen s ekosystémem společnosti Apple, ale také s Google Home a Amazon Smart Home.

Jak se připravit na budoucnost chytré domácnosti ještě dnes se zákazníci mohou dozvědět na stránkách evesmarthome.cz.

Topení jen tam, kde je třeba s EVE Thermo

Tradiční otopného systémy spoléhají na fixní nastavení termostatických hlavic, kterými na začátku topné sezóny definujeme konkrétní teplotu místnosti a pak s nimi nemanipulujeme. Časovou regulaci pak zajišťuje termostat tepelného zdroje, který umožňuje snížit produkci tepla v době, kdy se nacházíme mimo domácnost a opět ji zvýšit v čase, kdy předpokládáme návrat. Teploty jednotlivých místností jsou ale nastaveny fixně. Pokud je zdrojem tepla teplárna, nebo společný kotel bytového domu, pak dokonce nemáme možnosti regulace téměř žádné.

Chytrá domácnost a chytré termostatické hlavice tak mohou představovat skutečnou revoluci díky možnosti regulovat každou místnost zvlášť. Není třeba mít 25 °C v koupelně ve chvíli, kdy sledujeme televizor v obývacím pokoji a stejně tak není třeba mít v obývacím pokoji 20 °C, když usínáme v ložnici. Díky decentralizované správě jednotlivých radiátorů můžeme ušetřený výkon v jedné z místností snadno využít v další. Úspory způsobené regulací tak nevznikají pouze ve chvíli, kdy domácnost opustíme, ale dosahujeme jich v průběhu celého dne. Vyšší flexibilita celého systému navíc zajistí i zvýšený komfort například ve chvíli dřívějšího návratu z práce. Stačí jednoduše požádat hlasovou asistentku Siri, nebo změnit aktuální teplotu v aplikaci EVE Home a doma bude pohoda dřív, než dorazíte.

Spotřeba pod kontrolou s EVE Energy

Úspory mimo vytápění se hledají obtížněji. Jedním z důvodů je neznalost skutečné náročnosti domácích spotřebičů. Ta je ale díky EVE Energy minulostí. Chytré zásuvky společnosti EVE totiž spotřebu neustále monitorují a zapisují do přehledného časového grafu. Nechybí ani možnost nastavit v aplikaci skutečnou cenu za kWh a sledovat finanční náklady na provoz jednotlivých přístrojů. Při kontinuálním používání tak lze snadno rozeznat, zda je skutečně největším konzumentem elektřiny lednice, nebo televizor zapnutý po celý den jako kulisa. Rozhodnutí, kde a jak dosáhnout úspor je pak výrazně snazší.

Trvalé měření spotřeby navíc umožní odhalit včas odchylky od normálního chodu spotřebičů. Jen málokdo si totiž uvědomuje, že starší vybavení už nemusí splňovat parametry, kterými se pyšnilo v okamžik nákupu. Například u klimatizací, chladniček a mrazáků může dojít lety k úniku chladícího média způsobujícímu častější spínání a delší běh kompresoru. Spotřeba pak vzrůstá násobně a pokud není včas odhalena, vede k nepříjemným výdajům. To se ovšem s EVE Energy nestane. Stačí letmý pohled na týdenní graf spotřeby a je ihned jasné, kam se elektřina zbytečně ztrácí.

Propojení v zájmu pohodlí i úspor

Jednou z důležitých výhod chytré domácnosti je možnost vzdáleného ovládání spotřebičů a s ním spojené automatizace. Už samotné dálkové zapínání a vypínání jakéhokoli spotřebiče se může hodit, ale skutečná kouzla začínají se zapojením dalších produktů. Příkladem může být kombinace s interiérovým senzorem EVE Room, který neustále monitoruje vlhkost, teplotu i kvalitu vzduchu. Veškerá data lze využít pro spuštění odpovídajících chytrých zásuvek a do nich připojených zařízení. Při poklesu kvality vzduchu tak může sepnout čistička vzduchu, při překročení doporučené vlhkosti v koupelně odvlhčovač a při neočekávaném nárůstu teploty zase klimatizace. Díky standardům Thread a Matter přitom již není nutné řešit propojení jednotlivých prvků. Ty totiž nově dokážou komunikovat přímo. Vše je tak snazší než kdy dřív, a i laik dokáže sestavit chytrou domácnost, která pracuje samostatně v zájmu vyššího komfortu, úspory energií i ekologie.

O společnosti Eve Systems

Eve Systems je německou společností založenou v roce 1999, která se zaměřuje na vývoj a výrobu zařízení chytré domácnosti. V jejich portfoliu se nachází chytré osvětlení, zásuvky, čidla, termostatické hlavice i bezpečnostní kamery. S jejich pomocí posouvají řešení běžných domácích otázek na novou úroveň, která zajišťuje pohodlí, bezpečnost i úspory energií. Výrobce své produkty vyvíjí s využitím vlastních kapacit pro bezpečný ekosystém produktů značky Apple. Činí tak i proto, že jednou ze základních hodnot společnosti je důraz na bezpečí a soukromí uživatelů. Vedení společnosti totiž trvá na tom, že co se stane doma musí doma i zůstat.

Samsung a Project Rehab nabízí limitovanou edici řemínků pro chytré hodinky Galaxy Watch

Pokud patříte mezi milovníky chytrých hodinek a zároveň si potrpíte na originalitě, měli byste zbystřit. Samsung připravil ve spolupráci s Project Rehab limitovanou edici řemínků k chytrým hodinkám Galaxy Watch. Řemínky s jedinečným barevným nástřikem na originálním koženém řemínku bílé nebo černé barvy budou dostupné od 1. listopadu výhradně v České republice, a to ve značkových prodejnách Samsung. Limitovaná edice čítá pouhých 150 kusů řemínků pro dámské i pánské hodinky a jejich doporučená cena bude 1490 Kč.

Chytré hodinky Galaxy Watch5 a Galaxy Watch5 Pro z letošní modelové řady představují to nejlepší z nositelné elektroniky na trhu. Pyšní se novými analytickými funkcemi a celkově vylepšenými parametry. Model Galaxy Watch5 se soustředí hlavně na vylepšení obvyklých funkcí, které zákazníci od hodinek čekají, zatímco horká novinka od Samsungu, Galaxy Watch5 Pro, nabízí nejlepší výbavu i výdrž v historii. Oba modely majitelům nepochybně pomůžou v plnění každodenních cílů v oblasti zdraví, fitness a wellness.

Originalita, která nikdy nevybledne

Spoluprací se studiem Project Rehab, za kterým stojí designérka Kateřina Marsounová, dostávají chytré hodinky Galaxy Watch punc originality. Dosud byly dostupné v jednolitém barevném provedení, nyní dostávají originální ztvárnění od Projectu Rehab, který se charakterizuje jako „REHABILITACE od masové, uniformní a stejnaké módy na jedinečné, originální a výrazné kousky, co mají ‚koule‘ “. Studio vzniklo v roce 2015 a o dva roky později vyvinulo speciální gumové 3D barvy Rehab, které lze nanášet na jakýkoli povrch a v případě textilií je lze prát, aniž by změnily barvu nebo vybledly.

Chytré hodinky letošních modelových řad Galaxy Watch5 40mm, Galaxy Watch5 44mm a Galaxy Watch5 Pro s originálními řemínky lze zakoupit ve značkových prodejnách Samsung. Galaxy Watch5 40mm jsou k dispozici v grafitové, růžovo-zlaté a stříbrné barvě za doporučenou maloobchodní cenu 7 499 Kč, Galaxy Watch5 40mm LTE za 8 499 Kč. Galaxy Watch5 44mm jsou k dostání v grafitové, safírově modré a stříbrné barvě za doporučenou maloobchodní cenu 8 199 Kč, ve verzi Galaxy Watch5 44mm LTE za 9 499 Kč. Na dobrodruhy se zájmem o stylové, odolné a výkonné hodinky pak čeká model Galaxy Watch5 Pro. Ten se prodává v černé a šedé titanové variantě s průměrem 45 mm. Doporučená maloobchodní cena činí 11 999 Kč, ve verzi Galaxy Watch5 Pro LTE 12 999 Kč.

Fotografie najdete ZDE.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými převratnými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení, digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů.Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese www.samsungnewsroom.cz.

Hackeři napodobují známé značky, nejčastěji technologické a přepravní společnosti, mutace cílí i na české uživatele

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, zveřejnil zprávu „Brand Phishing Report“ zaměřenou na phishingové útoky ve 3. čtvrtletí 2022. Z reportu vyplývá, jaké značky kyberzločinci nejčastěji napodobovali při pokusech o krádeže osobních dat nebo platebních údajů.

V prvním i druhém čtvrtletí byl nejčastěji napodobovanou značkou LinkedIn, ovšem ve třetím čtvrtletí na první místo poskočila přepravní společnost DHL (22 % všech phishingových podvodů napodobujících známé značky). Na druhém místě byl Microsoft (16 %) a LinkedIn (11 %) se propadl až na třetí příčku, přitom v předchozím půl roce zcela dominoval. Nárůst u DHL může být způsoben globální phishingovou kampaní, na kterou logistický gigant sám upozornil. Poprvé se v tomto čtvrtletí v první desítce objevil také Instagram, a to v návaznosti na phishingovou kampaň související s modrým odznáčkem. Uživatelé si také nově musí dávat ještě větší pozor na podvodné zprávy od WhatsAppu a na zprávy od služeb na zasílání souborů, jako je například WeTransfer.

Nejčastěji napodobované jsou zprávy a stránky technologických společností, následují přepravní společnosti. Blíží se nákupní sezóna, takže můžeme očekávat další nárůst podvodů souvisejících s přepravou.

„Phishing je nejběžnějším typem sociálního inženýrství, což je obecné označení pro pokusy o manipulaci a oklamání uživatelů. Jedná se o stále častější hrozbu, která je součástí většiny bezpečnostních incidentů,“ říká Peter Kovalčík, regionální ředitel, Security Engineer Eastern Europe z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies. „Ve třetím čtvrtletí jsme zaznamenali dramatický pokles phishingových podvodů maskovaných za LinkedIn, což znovu ukazuje, jak kyberzločinci mění taktiku, aby zvýšili své šance na úspěch. Stále se však jedná o třetí nejčastěji napodobovanou značku. Na čele žebříčku je nově DHL, proto pozor na všechny zprávy o zásilkách. Vždy raději navštivte přímo stránky dané společnosti a neklikejte na odkazy ve zprávách.“

Při phishingových útocích se kyberzločinci snaží napodobovat známé značky a jejich webové stránky, včetně URL adresy a designu stránek. Hackeři chtějí využít důvěry a lidské emoce, jako je strach z promeškání slevy. Pocit naléhavosti může způsobit, že uživatelé na něco kliknou, aniž by si předtím ověřili, zda e-mail skutečně pochází od dané značky. Může tak dojít ke stažení malware nebo krádeži cenných osobních údajů.

Nejčastěji napodobované značky ve phishingových podvodech za 3. čtvrtletí 2022

  1. DHL (22 % šech phishingových podvodů napodobujících známé značky)
  2. Microsoft (16 %)
  3. LinkedIn (11 %)
  4. Google (6 %)
  5. Netflix (5 %)
  6. WeTransfer (5 %)
  7. Walmart (5 %)
  8. WhatsApp (4 %)
  9. HSBC (4 %)
  10. Instagram (3 %)

Kyberzločinci zneužívají ve phishingových podvodech i známé české značky, takže uživatelé musí být extrémně opatrní, nedůvěřovat zprávám a neklikat na odkazy. Celosvětově je nejčastěji napodobovanou značkou DHL, ale čeští uživatelé se mohou setkat i s variantami napodobujícími například Zásilkovnu. Jedná se o oblíbenou techniku, která těží z nárůstu obchodů přes internet a spoléhá na nepozornost uživatelů.

Z velmi podobné adresy jsou rozesílané i zprávy, které napodobují Českou spořitelnu, a snaží se nalákat uživatele, aby klikli na podvodný odkaz, na kterém „zkontrolují vrácené peníze“.

S blížícími se Vánocemi poroste i počet podvodů souvisejících s přepravou. Phishingové e-maily rozesílané z adresy info@lincssourcing[.]com napodobují DHL a obsahují předmět „Nedoručená zásilka DHL“. Uživatel je vyzván k aktualizaci doručovací adresy, ale odkaz vede na podvodnou stránku.

Velmi časté byly i phishingové e-maily zaměřené na krádeže informací o účtech Microsoft. E-mail byl odeslán z adresy websent@jointak.com.hk a tvářil se jako zpráva od OneDrive s předmětem „Dokument s názvem ‚Návrh‘ byl nasdílen na Onedrive“. Útočníci se snaží nalákat oběť, aby klikla na škodlivý odkaz https://mail-supp-365[.]herokuapp[.]com a prohlédla si sdílený dokument. Uživatel je ovšem přesměrován na podvodnou přihlašovací stránku, kde musí zadat heslo ke svému účtu.

Jak se před phishingem chránit? Podívejte se na několik základních bezpečnostních tipů:

  1. Nikdy nesdílejte své přihlašovací údaje a nepoužívejte stejná hesla. Krádeže přihlašovacích údajů jsou oblíbeným cílem kybernetických útoků. Řada lidí používá stejná uživatelská jména a hesla napříč různými účty, takže hackeři pak získají přístup k dalším online službám.
  2. Pozor na e-maily s žádostí o resetování hesla. Pokud obdržíte nevyžádaný e-mail s žádostí o resetování hesla, neklikejte na odkazy ve zprávě. Kliknutím na odkaz se totiž můžete dostat na phishingové stránky, které sice budou připomínat originální web, ale své přihlašovací údaje poskytnete kyberzločincům.
  3. Nenechte se zmanipulovat. Techniky sociálního inženýrství se snaží zneužívat lidskou přirozenost. Lidé častěji udělají chybu, když spěchají nebo se snaží plnit zdánlivě důležité příkazy. Phishingové útoky běžně používají tyto techniky k přesvědčení obětí, aby ignorovaly jakékoli podezření a klikly na odkaz nebo otevřely přílohu.
  4. Všímejte si detailů. Pokud budete pozorní, můžete odhalit řadu věcí, které signalizují phishing. Jedná se třeba o špatné formátování, pravopisné a gramatické chyby, včetně názvů domén, a obecné pozdravy jako „vážený uživateli“ nebo „drahý zákazníku“. Ujistěte se také, že odkazy začínají https:// a nikoli http://. A nikdy nedůvěřujte podezřelým zprávám.
  5. Obecně platí, že nikdy nesdílejte více, než je nezbytně nutné. Společnosti nepotřebují vaše rodné číslo, abyste u nich mohli nakoupit. Nikdy neposkytujte své přihlašovací údaje třetím stranám.
  6. Smažte podezřelé zprávy. Pokud máte podezření, že něco není v pořádku, důvěřujte svým instinktům a podezřelou zprávu smažte bez otevírání a klikání na odkazy.
  7. Neklikejte na přílohy. Neotvírejte přílohy v podezřelých nebo podivných zprávách – zejména přílohy Word, Excel, PowerPoint nebo PDF, ale samozřejmě ani přílohy typu EXE, MSI nebo BAT.
  8. Ověřte odesílatele. U každé zprávy zkontrolujte, kdo jej posílá. Kdo nebo co je zdrojem zprávy? Dávejte pozor na překlepy nebo rozdíly v e-mailové adrese odesílatele. A neváhejte blokovat podezřelé odesílatele.
  9. Neodkládejte aktualizace. V mobilním telefonu i počítači používejte vždy nejnovější verze softwaru. Nové verze mají opravené chyby a záplatované zranitelnosti. Použití zastaralého softwaru může hackerům umožnit, aby se dostali k vašim osobním informacím.
  10. Nikdy nevěřte příliš dobrým nabídkám, jako „80% sleva na nový iPhone“. Buďte velmi opatrní i u výstražných zpráv a vždy raději napřímo kontaktujte danou společnost, ať už vám přijde nějaká upomínka z banky nebo třeba zpráva o nedoručené zásilce.
  11. Chraňte se před phishingovými útoky. Důležitým prvním krokem k ochraně je pochopení taktik hackerů a rizik souvisejících s phishingovými útoky. Moderní phishingové kampaně jsou ale sofistikované a je pravděpodobné, že řada lidí podvod nepozná. Důležité je proto používat i bezpečnostní řešení na ochranu koncových bodů a e-mailů a pokročilé anti-phishingové řešení.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Značky NETGEAR a Domotz navázaly partnerství. Síťové produkty NETGEAR tak obohatí další inovativní funkce

Společnost NETGEAR, přední poskytovatel síťových produktů, které pohání velké i malé firmy, nově zahájila spolupráci se značkou Domotz, oceňovaným lídrem v oblasti monitorování a správy sítí a inventarizace zařízení. Díky tomu vybrané přepínače, přístupové body a Wi-Fi mesh systémy NETGEAR získaly špičkové nové funkce.

Bezproblémová integrace

Domotz poskytuje perfektní přehled o digitálních aktivech a datových tocích a dává tak uživatelům možnost získat zásadní znalosti a praktické poznatky o jejich síti. Aby společnost zajistila bezproblémovou a snadno použitelnou integraci jejího softwaru Domotz Agent, úzce spolupracuje se svými partnery. Mezi ně nyní patří i společnost NETGEAR.

Přepínače NETGEAR získaly funkce jako je mapování portů, řízení PoE a zálohování konfigurace. Bezdrátové přístupové body spravované službou NETGEAR Insight a mesh systémy Orbi Pro nabyly funkce mapování koncových bodů, restartování, značení síly signálu a další. Integrace umožňuje uživatelům Domotz rychle a snadno přidávat a spravovat širokou škálu zařízení NETGEAR do svých stávajících sítí.

„V NETGEAR se vždy snažíme usnadnit život našim firemním zákazníkům tím, že jim poskytujeme více kontroly a zároveň méně komplikací. Přidání společnosti Domotz do naší rostoucí sítě partnerů nám umožňuje poskytovat funkčně bohaté a elegantní řešení pro monitorování a správu jejich cenné obchodní infrastruktury,“ řekl Laurent Masia, ředitel správy produktové řady spravovaných přepínačů u NETGEAR.

Jsme nadšeni z partnerství se společností NETGEAR, světově uznávaným lídrem v oblasti síťových produktů. Uživatelé Domotz i NETGEAR budou z tohoto nového partnerství skutečně těžit. Nové funkce dostupné pro produkty NETGEAR dramaticky zlepší viditelnost, kontrolu a efektivitu při správě jejich systémů – a ještě další přibudou,“ řekl Silvio Di Crosta, CEO společnosti Domotz.

Nové funkce pro NETGEAR

Pro produkty NETGEAR je nyní v aplikaci Domotz k dispozici několik působivých nových funkcí:

  • Síťové přepínače: Domotz nyní zahrnuje automatické mapování portů přepínačů, správu napájení pomocí PoE, grafy zobrazující šířku pásma a informace o chybách a vyřazených paketech. Kromě toho jsou nyní k dispozici funkce pro správu konfigurace sítě, včetně zálohování a obnovy konfiguračních souborů, upozornění na změny konfigurace, které pomáhají se zabezpečením sítě a možnost porovnávat a rychle se vrátit k předchozím verzím konfigurace.
  • Bezdrátové přístupové body spravované službou NETGEAR Insight a mesh systémy Orbi Pro: Pro tato zařízení jsou nyní k dispozici podrobnější informace a analýzy, včetně informací o zařízení, systému a síti, stejně jako vysílacích vlastnostech, podrobnosti o ovladači a restartu, připojení klientů a vlastností bezdrátové sítě LAN.

Dostupnost

Nové funkce NETGEAR jsou již nyní k dispozici v aplikaci Domotz. Uživatelé se do ní nyní mohou přihlásit nebo zaregistrovat a zjistit zde podrobnější informace.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další

informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

© 2022 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Výhledové prohlášení:

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

Fujifilm má novou tiskárnu instax SQUARE Link pro rychlý tisk fotek ze smartphonu. Novinka přináší fanouškům instantních fotek funkce rozšířené reality a sdílení digitálních snímků

Společnost FUJIFILM představila tiskárnu instax SQUARE Link určenou pro rychlý tisk fotografií ze smartphonu. SQUARE Link je nejnovější člen řady tiskáren instax Link a dokáže tisknout fotky ve čtvercovém formátu instax SQUARE, který má 1,5krát větší plochu než klasické filmy instax mini. Tiskárna instax SQUARE Link se v Česku začne prodávat 16. listopadu 2022 za 3699 Kč s DPH a bude dostupná ve dvou barevných provedeních – Ash White (bílá) a Midnight Green (zelená).

SQUARE Link nabízí řadu nových, jedinečných funkcí, které mají podpořit kreativitu tvůrců, včetně AR Print (rozšířené reality) a INSTAX Connect. Tyto funkce umožňují fanouškům instantních fotek a tisku z mobilu sdílet své snímky zcela novými způsoby. Stejně jako všechny předchozí tiskárny instax Link zvládne i SQUARE Link ozdobit fotky nespočtem šablon rámečků, digitálních samolepek nebo tiskových režimů přímo v intuitivní mobilní aplikaci, která je k dispozici zdarma pro telefony se systémy Android (ke stažení v obchodě Google Play) i iOS (v App Store). To vše usnadňuje sdílení fotek, práci s tiskárnou, a zvyšuje kreativitu jejích uživatelů.

Hlavní funkce tiskárny SQUARE Link:

AR (Augmented Reality) Print:

SQUARE Link nabízí možnost přidávat do fotek funkce rozšířené reality, včetně speciálních efektů, textu, obrázků, barevných pozadí, kreseb a animací. QR kód vytištěný na fotografii odemkne obsah v rozšířené realitě, který si pak uživatelé mohou zobrazit pouhým naskenováním kódu pomocí telefonu. 

INSTAX Connect:

Funkce INSTAX Connect dostupná v aplikaci SQUARE Link umožňuje digitálně sdílet snímky instax. Stačí vybrat snímek ze smartphonu, přidat textový obsah a/nebo efekty a odeslat ho na libovolné připojené zařízení (např. smartphone, tablet atd.). Uživatelé mohou ke svým snímkům přidávat text a dostávat textové odpovědi přímo na snímek. Příjemci, kteří jsou rovněž uživateli aplikace SQUARE Link, mohou dokonce vytisknout kopii obrázku s textem nebo bez něj.

Možnost přizpůsobení snímků instax pomocí obrazových režimů, designových rámečků a samolepek

Stejně jako všechny předchozí tiskárny řady instax Link obsahuje také SQUARE Link řadu šablon rámečků, digitálních samolepek a možností tiskových režimů, které umožňují tvůrcům snímky kreativně vylepšit. Uživatelé si mohou zvolit ze dvou tiskových režimů – INSTAX-Rich Mode pro syté barvy a INSTAX-Natural Mode pro klasický vzhled. Snímky ze smartphonu lze také vylepšit pomocí uměleckých filtrů nebo úpravou jasu, kontrastu a sytosti snímku. Uživatelé aplikace SQUARE Link mohou spojit až devět snímků do jedné tiskové koláže.  

Lehká a rychlá

Kompaktní a lehká tiskárna SQUARE Link přenese fotku z telefonu uživatele prostřednictvím bezdrátové technologie Bluetooth a zahájí tisk přibližně za 12 sekund. Podporuje nepřetržitý tisk a je schopna vytisknout až 100 snímků na jedno nabití.

Více informací o modelu instax SQUARE LINK najdete na webu

https://instax.cz/tiskarny/square-link/

Technické parametry

Metoda tisku Tříbarevná expozice s OLED
Podporovaný film FUJIFILM INSTAX SQUARE Instant Film (v prodeji samostatně)
Rozměr snímku 62 mm × 62 mm
Rozlišení snímku 800 × 600 bodů
Tiskové rozlišení 12,5 bodu na mm
(318 dpi, rozteč bodů 80 μm)
Úrovně tisku 256 úrovní na barvu (RGB)
Rozhraní Bluetooth Ver. 4.2 (BLE)
Podporované formáty snímků JPEG, PNG, HEIF, DNG
Doba tisku Od nahrání fotografie po fotovýstup: cca 12 sekund
Přibližná kapacita tisku Zhruba 100 fotografií (při plném nabití baterie). Počet závisí na podmínkách používání.
Zdroj Nabíjecí Li-ion baterie (nevyjímatelná)
Doba nabíjení Zhruba 80 až 120 minut (závisí na teplotě a aktuální úrovni nabití)
Spotřeba cca 3 W
Provozní podmínky teplota: +5 ºC až +40 ºC
vlhkost: 20% až 80% (bez kondenzace)
Rozměry 105 mm × 37,5 mm × 127,5 mm (bez vyčnívajících částí)
Hmotnost cca 236 g (bez filmu)
Příslušenství v balení USB kabel (Type-C, délka 30 cm)

O značce instax

instax, značka instantních fotoaparátů společnosti FUJIFILM Corporation, již více než 20 let vytváří fotoaparáty, které okamžitě produkují skutečné filmové fotografie ve formátech mini, SQUARE a WIDE. instax od svého uvedení na trh v roce 1998 změnil způsob, jakým lidé na celém světě zachycují okamžiky, a stal se tak světovou jedničkou v oblasti instantní fotografie. Mezi vlajkové produkty patří mimo jiné mini 11, mini 40, mini LiPlay, mini Evo, mini Link 2, SQUARE SQ1, SQ20, WIDE 300 a Link WIDE. Další informace naleznete na adrese: www.instax.cz

SledovaniTV zvyšuje kvalitu kanálu Rik TV na FullHD, přidává nový kanál a představuje promo kanály na listopad

SledovaniTV zvyšuje kvalitu obrazu slovenského dětského kanálu Rik TV na FullHD. Celkem už tak nabízí v rozlišení FullHD 95 kanálů, v nejvyšším rozlišení 4K pak 11 kanálů. Jedním z nich je nově přidaná NatureTV se záběry české a slovenské přírody. V listopadu získají uživatelé dva prémiové kanály v základních balíčcích.

Od října se mohou diváci SledovaniTV těšit na vyšší rozlišení kanálu Rik TV. Nově tak bude tato oblíbená dětská stanice dostupná v rozlišení FullHD. Přidá se tak k více než 100 stanicím vysílaných ve FullHD nebo 4K.

„Neustále se snažíme zvyšovat kvalitu obrazu u našich kanálů. V současné době vysíláme většinu kanálů v rozlišení minimálně HD, což potěší zejména majitele nových televizí s vysokým rozlišením,“  říká Head of Marketing společnosti SledovaniTV Matěj Čičák.

Rik TV je oblíbená slovenská televizní stanice pro děti. Vysílá 24 hodin denně animované i hrané pohádky, pohádkové filmy a seriály, nechybí ani dětské pořady. Stanice si dává za cíl hravou a jednoduchou formou děti zabavit, ale i poučit. Klade důraz na společenské hodnoty a rozmanitost.

Nové kanály NatureTV a SenziTV

Novým kanálem, který mají dostupný všichni uživatelé, je NatureTV. Díky němu se mohou diváci přenést do krás české a slovenské přírody, a to rovnou ve vysokém rozlišení 4K.

Do základních balíčků slovenské služby SledovanieTV zařazujeme oblíbený hudební kanál SenziTV. Ten se zaměřuje zejména na dechovku, slovenskou lidovou hudbu, livestylové pořady a české a slovenské filmy.

Promo kanály na listopad

Stejně jako každý měsíc, i v listopadu získají zákazníci jako dárek několik promo kanálů v základním balíčku. Tentokrát se jedná o oblíbený program Epic drama, který se zaměřuje na výpravná dramata a dobové seriály.

Druhým promo kanálem je dokumentární stanice Spektrum. Ta vysílá dokumenty o významných či zajímavých osobnostech, historii, vědě, technice a podobných tématech.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 100 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů či přepínat mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV funguje také jako virtuální videorekordér, k dispozici je až 120hodinový prostor pro záznam televizního programu.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizích a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, Philips, Sharp, Thompson). Novinkou je aplikace pro Amazon Fire TV Stick, samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Zkrátka nepřijdou ani majitelé telefonů s operačním systémem Windows, či mobilů značky Huawei a Honor. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

Exit mobile version