Zákazníci často nevyužívají možnost změny mobilního operátora a přicházejí tak o možnost úspory

Podle průzkumu společnosti Ušetřeno.cz klienti většinou setrvávají u svého stávajícího mobilního operátora a nevyužívají možnost ušetřit peníze srovnáním tarifů a přechodem ke konkurenci. Studie zjistila, že v posledních dvou letech 83 % respondentů vůbec neměnilo mobilního operátora. To naznačuje, že lidé mohou zbytečně přeplácet. 

Ideální tarif pro mobilní data

Téměř čtvrtina respondentů považuje za ideální tarif pro mobilní data rozmezí 3 až 6 GB, druhá čtvrtina preferuje tarif v rozmezí 6 až 10 GB a pouze 13 % dotázaných by zvolilo tarif do 3 GB. Je tedy jasné, že mnoho uživatelů má zájem o vyšší datové limity, což je dáno potřebou současného světa být stále on-line.

„Zákazníci mohou výrazně uspořit srovnáním tarifů a služeb mezi různými operátory. Převedením celé škály služeb, jako je telefon, internet a televize, k jednomu operátorovi se pak úspora ještě zvyšuje až násobí,“ říká Jan Štepaník, produktový manažer telekomunikačních služeb Ušetřeno.cz. „Průměrná úspora při změně mobilního operátora, dosahuje 851 korun ročně, v případě vícero služeb je kolem 1820 Kč ročně. Setkali jsme se i s případem, kdy zákazník díky změně ušetřil více jak 7000 Kč ročně, “ dodává Štepaník.

Překážky při přechodu

Abychom mohli přejít k jinému operátorovi, je potřeba získat od stávajícího mobilního operátora OKU kód neboli ověřovací kód účastníka. Průzkum zjistil, že téměř 75 % respondentů netuší, co to vlastně je.  Získání OKU kódu může být jedním z důvodů, proč se zákazníci zdráhají změnit svého operátora. Někteří operátoři nemusí mít uživatelské prostředí v samoobsluze k získání OKU kódu přívětivé. Pokud si navíc zákazník OKU kód vyžádá, může být otravován nevyžádanými telefonáty ze strany operátora. 

O Ušetřeno.cz

Portál Ušetřeno.cz, který patří do produktové skupiny ČSOB, je největší nezávislý online srovnávač poskytovatelů služeb pro domácnosti v ČR. Umožňuje spotřebitelům si snadno a rychle vybrat nejen z různých finančních produktů včetně půjček a hypoték či spoření, ale také pomáhá ušetřit na plynu a elektřině nebo na mobilních službách. Stačí vyplnit krátký dotazník a poradci Ušetřeno.cz spočítají nejvýhodnější nabídku každému klientovi na míru a pomohou vše zařídit. Ušetřeno.cz působí na trhu od roku 2010 a jeho služeb dosud využilo přes 4,2 milionu klientů.

Konference doručitelnosti přivede do Prahy odborníky z celého světa

Konference doručitelnosti se bude poprvé konat v Praze 1. a 2. června. Nabídne několik přednášek, panelových diskusí i interaktivních workshopů a představí technologie, díky kterým marketéři minimalizují riziko, že budou jejich kampaně označeny za spam. Experti z celého světa budou v Uměleckoprůmyslovém muzeu diskutovat o e-mailingu i aktuálních marketingových trendech.

Dvoudenní mezinárodní konference nabídne ověřené postupy, jak zvýšit doručitelnost a udržet si náskok v neustále se vyvíjejícím prostředí e-mailového marketingu. Účastníci se dozví o roli automatizace, nástrojů pro zefektivnění procesů prověřování a nastavení postupů tak, aby byly v souladu s předpisy o ochraně osobních údajů.

Jak má správné nastavení autentifikace e-mailů vypadat nabídne intenzivní workshop Jakuba Olexy ze společnosti Mailkit, která se stala zároveň partnerem summitu. Mailkit vlastní certifikaci CSA, která je vázána na dodržování vysokého standardu kvality a poskytuje výhody doručitelnosti u mezinárodních poskytovatelů poštovních schránek a spamových filtrů.

„Těší nás, že se konference poprvé uskuteční v Praze. Jedním z hlavních témat, na které se bude většina přednášejících odkazovat, bude e-mailová autentifikace, která má zásadní dopad na reputaci a na to, jak poskytovatel schránky hodnotí kvalitu odesílatele a tedy doručitelnost,“ říká Jakub Olexa ze společnosti Mailkit.

Mezi odborníky, kteří na konferenci vystoupí bude Lili Crowley z americké Yahoo, která se řadí mezi přední autority na doručování e-mailů. Mattew Growe ze společnosti Mailchimp prozkoumá roli umělé inteligence a strojového učení na zlepšení doručitelnosti emailů.

S případovou studií vystoupí Jennifer Nespola Lantz ze společnosti Kickbox, která budu mít přednášku na téma hygiena databáze, nebo Veronika Šklíbová z Notina, která promazáním databáze zvýšila efektivitu rozesílky.

Anna Didžbanienė ze společnosti Spamhaus vystoupí s přednáškou o příčinách blokování e-mailů a dopadu, který má na míru doručení i pověst odesílatele. Přidá tipy pro identifikaci a řešení problému v podobě proaktivních postupů a opatření k zamezení blokování.

Tomáš Charvát ze společnosti Excello, který je konzultantem kybernetické bezpečnosti, nabídne svůj jedinečný pohled a zkušenosti na boj proti spamu.

Marketingový specialista Jeff Boachie se podělí o poznatky ohledně optimalizace integrovaných marketingových kampaní a jak mohou jiné kanály podpořit brand. O tom, jak se starat o reputaci bude mluvit ve své přednášce odborník Pavel Pola, který vysvětlí rozdíl mezi doručením a doručitelností.

Jasper Kolwijck ze společnosti KPN představí postupy pro zavádění nového poskytovatele e-mailových služeb, jak vypadá zahřívání domény a s jakými překážkami se mohou marketéři setkat.

Specialistka na e-mailové metriky z EmailConsul, Yanna-Torry Aspraki, bude mluvit o míře zapojení, jak může ovlivnit pověst odesílatele, a jakou strategii použít k jejímu zlepšení.

Na své si přijdou i IT specialisté. Konference nabídne postupy, jak zajistit fungující infrastrukturu pomocí protokolů SPF a DKIM, bezpečnostní mechanismus DMARC nebo FBL. Dozvíte se, jak tyto protokoly nakonfigurovat a implementovat komplexní strategii ověřování emailů.

Kompletní program a řečníky naleznete ZDE

Organizátorem akce je společnost Emailexpert, která byla založena v roce 2010. Emailexpert sdružuje komunitu marketingových a bezpečnostních profesionálů, kteří mají společný cíl – vytvořit lepší a bezpečný emailový ekosystém.

T-Mobile TV slaví 7 let a mění se na MAGENTA TV. Nabízí téměř 170 kanálů, chytré funkce i prémiový obsah

Široká žánrová nabídka, chytré funkce a prémiový obsah pro český trh. T-Mobile TV při příležitosti sedmiletého výročí mění svůj název na MAGENTA TV. Zákazníkům v tuto chvíli přináší nejširší programový výběr na trhu i prémiový obsah včetně oblíbené Premier League na CANAL+ Sport. V rámci nové kampaně, která začíná 9. května, připravila MAGENTA TV speciální nabídku v podobě zvýhodněné ceny nejvyužívanějšího tarifu M. Po dobu dvou měsíců si ho zákazníci mohou aktivovat za pouhou 1 Kč za měsíc.

Na český trh vstupovala T-Mobile TV v květnu roku 2016 s přibližně 130 kanály, nyní pod značkou MAGENTA TV přináší divákům téměř 170 kanálů, přičemž z toho je více než 60 % v HD kvalitě a některé již dokonce v rozlišení 4K. Od 9. května 2023 MAGENTA TV zahajuje širokou reklamní kampaň, v rámci které mohou noví zákazníci vyzkoušet tarif M za zvýhodněnou cenu po dobu dvou měsíců. Právě tato varianta je mezi uživateli velmi oblíbená, protože poskytuje vyváženou kombinaci sportovního, filmového, seriálového i dokumentárního obsahu.

Hlavní tváří kampaně je známý televizní moderátor a hlasatel Alexandr Hemala. Ten ztvárňuje v televizních spotech několik rolí a poukazuje tak na obsahovou pestrost, kterou MAGENTA TV přináší. Atraktivním bonusem pro zákazníky je pak filmový a seriálový květen, jenž potěší uživatele nižších tarifů tím, že jim budou automaticky zpřístupněny programy CANAL+ Action, JOJ Cinema, AXN, AXN White, AXN Black, FilmBox Premium a FilmBox Extra.

„Od svého počátku naše televizní služba oslovuje zákazníky především širokou programovou nabídkou, ovšem kvalita přehrávaného obsahu a technické prvky jako zpětné zhlédnutí nebo dostupnost v rámci celé EU jsou to, co z oblíbené MAGENTA TV dělá tu preferovanou,“ uvádí Zdeněk Spurný, manažer televizních služeb T-Mobile.

Technická i obsahová vylepšení

Během uplynulých sedmi let prošla MAGENTA TV řadou technických i obsahových inovací. Například stále oblíbenější funkce zpětného zhlédnutí nyní divákům umožňuje sledovat pořady s týdenním odstupem oproti původním pouhým dvěma dnům. Významný posun se odehrál i z hlediska podpory zařízení – MAGENTA TV je dostupná přes set top box, mobilní telefony, tablety, chytré TV i webový prohlížeč. Zákazníci ji mohou využívat až na šesti zařízeních a v rámci celé EU, obojí bez nutnosti jakéhokoliv aktivačního poplatku. U více než 60 vybraných stanic mají diváci k dispozici různé jazykové audio stopy nebo mohou využít sledování s titulky.

Unikátní obsahový mix

MAGENTA TV se profiluje jako televize s obsahem skutečně pro každého a přináší divákům širokou škálu tematických kanálů. Mimo jiné například exkluzivní stanice CANAL+ Action a CANAL+ Sport s oblíbenou Premier League. V březnu MAGENTA TV zařadila do nabídky službu Voyo, která zahrnuje filmy, seriály i prémiový a originální obsah. Pro všechny zákazníky je připravena prodloužená zkušební 14denní verze Následně mohou pokračovat ve formě produktu Voyo start, které přináší pět Voyo titulů měsíčně v ceně služby MAGENTA TV, nebo přejít na plnou verzí služby Voyo bez omezení. Náhled obsahové nabídky Voyo lze procházet přímo v prostředí MAGENTA TV a přechody mezi oběma aplikacemi jsou naprosto plynulé a intuitivní.

„Z našich průzkumů vyplývá, že většina diváků digitální TV vyhledává především český obsah či zahraniční filmy – u diváků MAGENTA TV tvoří filmy a seriály téměř polovinu celkové sledovanosti a až 86 % zákazníků využije alespoň jednou za měsíc chytrou funkci zpětného zhlédnutí. Sportovní nadšenci zase pochopitelně preferují sledovat utkání v přímém přenosu. Naše široká programová nabídka, která momentálně čítá téměř 170 kanálů různých žánrů, myslí opravdu na všechny, a i díky tomu počet diváků MAGENTA TV neustále roste,“ dodává Zdeněk Spurný.

MAGENTA TV jako jediná televize na trhu sdružuje pod jednou službu takto širokou škálu programů. Nabízí kombinaci sportovních kanálů Premier Sport 1 a 2, CANAL+ Sport 1 a 2, Sport 1 a 2 a Auto Motor Sport. Zpravodajské kanály pak zahrnují BBC News a CNBC, dokumentární a zábavní přináší například BBC Earth, Fishing & Hunting, Spektrum či AMC.

V nejbližších týdnech a měsících tak mohou diváci sledovat například sportovní přenosy včetně finále Evropské ligy, finále Ligy mistrů, kompletní Premier League a FA Cup, na led pak diváky přenese Mistrovství světa v hokeji a Stanley Cup. Tenisové fanoušky potěší French Open, Wimbledon a US Open a milovníky rychlých strojů závody Formule 1. Chybět nebude ani stále populárnější UFC. Příznivce seriálů pak čeká mimo jiné nový seriál Django na CANAL+ Action a na HBO nová řada volného pokračování Sexu ve městě s názvem A jak to bylo dál… nebo nový seriál The Idol.

Kvantové počítače přinesou revoluci, ale jsou strašákem i pro tajná a citlivá data

Kvantové výpočty a kvantové počítače slibují zásadní zlom a skok v mnoha oblastech, jako jsou lékařský výzkum, umělá inteligence, chemický průmysl nebo třeba předpověď počasí. Zároveň nová éra přinese dosud nevídaná rizika a bezpečnostní hrozby, které vyžadují změnu přístupu k šifrování dat. Kvantové počítače sice ještě nejsou ve fázi, kdy by prolamovaly současné šifrovací systémy, ale tak zásadní problém je potřeba řešit s předstihem a hledat odpovídající řešení, dokud je čas. Zvýší se počet úniků citlivých zdravotních a finančních dat, prolomí se šifrování některých kryptoměn a nad bezpečnostní vládních a vojenských tajemství budou viset otazníky. A už nyní vidíme, jak kyberzločinci s touto budoucností pracují a přizpůsobují tomu své taktiky.

Kvantové počítače zvládnou vyřešit úkoly, které klasické počítače nemají vůbec šanci řešit, nebo by jim to trvalo stovky či tisíce let. Princip není ve zrychlení konvenčních výpočtů, ale v řešení určitých problémů. Nejmenším klasickým výpočetním prvkem je bit, který může mít hodnotu 0 nebo 1. Kvantovým ekvivalentem je qubit, který může být také 0 nebo 1 nebo může být v takzvané superpozici, tedy libovolné kombinaci 0 a 1 v různém poměru. Provedení výpočtu u dvou klasických bitů, které mohou být 00, 01, 10 a 11, vyžaduje čtyři výpočty. Kvantový počítač může ovšem všechny čtyři hodnoty vyjádřit současně. S množstvím výpočtů tak výhoda kvantových počítačů exponenciálně roste.

Dnešní široce používaná forma šifrování RSA je založena na 2048bitových číslech a může trvat ještě dlouho, než se podaří toto šifrování prolomit. Ovšem tempo kvantového výzkumu zrychluje a v dalších letech tak uvidíme nové počítače, které začnou známé šifrovacími systémy ohrožovat.

V současnosti nejsilnější kvantový počítač vyrobila společnost IBM. Má 433 qubitů a výzkumníci předpokládají, že k dešifrování dat bude potřebovat přibližně 8 tisíc qubitů. Takové komerční počítače by mohly být k dispozici už kolem roku 2030.

„Bez ohledu na to, kdy budou kvantové počítače dostupné, je důvod pro znepokojení zřejmý. Kybernetické války jsou smutnou realitou a profesionální a státy sponzorované hackerské skupiny kradou ta nejcitlivější data už nyní, aby je s nástupem kvantových počítačů mohly dešifrovat. Proto je nutné vyřešit zabezpečení informací, které mají zůstat v bezpečí i v budoucnu,“ říká Daniel Šafář, Area Manager CEE regionu z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Na konci roku 2022 podepsal americký prezident Joe Biden zákon, který má USA připravit na kybernetické hrozby spojené s kvantovými počítači. Současné šifrovací protokoly používané federální vládou mohou být jednou zranitelné, což by mohlo ohrozit národní bezpečnost. Americké federální úřady proto musí určit zranitelné informační technologie a vytvořit plán migrace stávajících systémů. Agentury zároveň budou muset vytvořit a neustále aktualizovat seznam informačních technologií, které mohou být kvantovými počítači ohroženy. Podobně v lednu 2023 zveřejnil německý Spolkový úřad pro bezpečnost informační techniky (BSI) pokyny a doporučení ohledně algoritmů a velikosti klíčů, které se mají používat v přechodném období.

Experti už několik let pracují na vývoji kvantově bezpečného šifrování a americký Národní institut pro standardy a technologie (NIST) vyhodnocuje desítky metod pro postkvantovou kryptografii. Už teď jsou připraveny první čtyři algoritmy, které by měly být kvantově bezpečné.

„Pro data, která časem ztratí svou hodnotu, nebudou kvantové výpočty tím hlavním problémem. Ale pokud jde o národní bezpečnost, bankovní údaje, ochranu soukromí a podobně, kyberzločinci volí taktiku ukrást nyní, dešifrovat později. Kyberbezpečnost musí být vždy o krok napřed a že dnes něco nemá hodnotu, neznamená, že se to nevyplatí krást,“ dodává Daniel Šafář. „S tím souvisí i další problém a tím je nedostatek odborníků. Už nyní chybí v oblasti kyberbezpečnosti miliony expertů a přitom nás čekají další technologické revoluce, včetně umělé inteligence a kvantových výpočtů, které by bezpečnostní týmy měly předvídat a reagovat na vývoj.“

Organizace musí zvažovat dlouhodobá rizika a co nejdříve se připravit na kvantovou revoluci zítřka. Zejména společnosti s citlivými daty by měly být kryptoagilní a připravit se na možnost přepínat mezi kryptografickými systémy. Pokud se nějaký algoritmus stane zranitelným, bude možné plynule přejít na jinou metodu šifrování, aniž by to narušilo chod organizace.

Check Point využívá svých 30 let zkušeností s kyberbezpečností a pomáhá zákazníkům reagovat také na kvantové technologie. Konfiguruje nebo aktualizuje produkty v souladu s nejnovějšími doporučeními bezpečnostních orgánů, vyhodnocuje použití nových kvantově bezpečných algoritmů a také analyzuje připravenost zákazníků na kvantově bezpečné produkty.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Portfolio bezpečnostních řešení Check Point Infinity chrání podniky a veřejné organizace před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Infinity se skládá ze čtyř základních pilířů, které poskytují nekompromisní zabezpečení a prevenci hrozeb V. generace: Check Point Harmony pro vzdálené uživatele, Check Point CloudGuard pro automatické zabezpečení cloudů, Check Point Quantum pro ochranu síťových perimetrů a datových center, které jsou řízeny nejkomplexnější a nejintuitivnější jednotnou správou zabezpečení, a Check Point Horizon, bezpečnostní platforma zaměřená na prevenci a bezpečnostní operace. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Společnost HMD Global představuje nový super odolný telefon Nokia XR21

Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes představila nový super odolný telefon Nokia XR21, který díky svým certifikacím a dvoudenní výdrži baterie eliminuje jakékoliv obavy z pádu, poškození nebo nefunkčnosti zařízení. Telefon Nokia XR21, chytrý ekvivalent legendární Nokie 3310, je totiž odolný proti pádu, prachu i vodě. Zvládne vše od vypadnutí z kapsy kalhot až po 48hodinovou túru v silném dešti.

Adam Ferguson, Vedoucí produktového marketingu společnosti HMD Global, řekl: „Rozbití chytrého telefonu nebo vybití baterie na dlouhé cestě jsou nejčastější obavy, které při používání moderních přístrojů máme. Nokia XR21 byla zkonstruována tak, aby tyto obavy navždy eliminovala. Novinka vydrží i ty nejnáročnější podmínky, jako je stříkající voda až při teplotě 80 °C do tlaku 100 barů, pády na chodník, vlhkost v tropických zemích nebo extrémní počasí. Tělo Nokie XR21 je vyrobeno pak ze 100% recyklovaného hliníku a displeji zajišťuje vysokou odolnost sklo Corning® Gorilla® Glass Victus®.“ 

Odolnost proti pádu, prachu a vodě

Promyšlený design a vysoce kvalitní materiály použité při výrobě modelu Nokia XR21, včetně odolného displeje a zadního krytu odolného proti nárazu, předchází všem obavám zákazníků ze zničení svého telefonu. Novinka se pyšní certifikací MIL-STD-810H, což zaručuje zvládnutí pádu z 1,8 metrů, ponoření do hloubky 1,5 metrů po dobu až jedné hodiny a odolnost proti stříkající vodě o tlaku až 100 barů (vyšší hodnota než tlak při roztržení hadic hasičů) s teplotou vody 80 °C.

Extrémní teploty a dlouhá výdrž baterie

Novinku nebudou trápit ani vysoké teploty, které panují v kalifornském Údolí smrti. Model Nokia XR21 hravě zvládne teploty od -20 °C do + 55 °C.  Ani silné deště telefon neohrozí díky certifikacím IP68 a IP69K. Vhod přijde i možnost ovládat 6,49” FullHD+ displej mokrýma rukama.

Vestavěná baterie má kapacitu 4 800 mAh a udrží telefon při životě bez problému celé dva dny na jedno nabití. Pro ještě delší výdrž lze aktivovat super úsporný režim a nezapomnělo se ani na nabíjecí cykly. Nokia XR21 i po 800 nabíjecích cyklech garantuje minimálně 80 % své kapacity baterie.

Pokročilý fotoaparát a perfektní zvuk

O dokonalé a ostré snímky za každé situace se postará hlavní fotoaparát s rozlišením 64 MP, ultra širokoúhlý s rozlišením 8 MP a přední snímač s rozlišením 16 MP. Stejně jako u modelu Nokia X30 zde nechybí nový noční režim, pokročilé AI algoritmy, OZO audio nebo spojování fotek z hlavního a ultra širokoúhlého fotoaparátu pro ještě kvalitnější výsledek.

Nezapomnělo se ani na stereo reproduktory s výkonem 96 dB s funkcí Audio boost, která přijde vhod zejména při telefonních hovorech v hlasitém prostředí na stavbě nebo rušných ulicích města. Ve výbavě nechybí výkonný procesor Qualcomm Snapdragon 695 5G, čtečka otisků prstů v zapínacím tlačítku, dvě programovatelná tlačítka, čistý Android a rychlá 5G konektivita. Nokia XR21 obdrží tři roky hlavních systémových aktualizací, čtyři roky pravidelných bezpečnostních aktualizací a zákazníci jistě uvítají i tříletou záruku. 

Cena a dostupnost

Dostupnost, paměťové varianty i oficiální ceny na našem trhu budou brzy upřesněny.

O HMD Global

HMD Global Oy se sídlem v Espoo ve Finsku je novým domovem telefonů a tabletů Nokia. HMD vytváří a distribuuje celou řadu chytrých i obyčejných telefonů zaměřených na široké spektrum zákazníků v mnoha cenových hladinách. HMD je díky svému závazku pro rozvoj inovací exkluzivním licenčním partnerem značky Nokia v oblasti mobilních telefonů a tabletů. Nokia je registrovanou ochrannou známkou společnosti Nokia Corporation. Více informací naleznete na www.hmdglobal.com. Nokia je registrovanou značkou společnosti Nokia Corporation. Android, Google a další značky jsou registrovanou značkou společnosti Google Inc. Qualcomm a Snapdragon jsou ochrannými známkami Qualcomm Incorporated registrovanými ve Spojených státecha dalších zemích. Qualcomm Snapdragon je produktem Qualcomm Technologies, Inc.

Představujeme motorola edge 40: dokonale stylový smartphone

Společnost Motorola rozšiřuje rodinu edge o chytrý telefon motorola edge 40, který se může pochlubit pokročilými funkcemi, jako je zaoblený displej, ochrana proti prachu a vodě IP68, výkonný fotoaparát s rozlišením 50 MPx a rychlé i bezdrátové nabíjení v elegantním a stylovém designu.

Motorola edge 40 spojuje styl a výkon a je jedním z nejtenčích ve své třídě (7,58 mm). Je vybaven bezokrajovým zaobleným displejem a zaobleným zadním krytem spojeným precizně broušeným, pískovaným hliníkovým rámem. Tato krásně elegantní kombinace, která se bezproblémově drží, nabízí vyjímečný design i pohodlí a dokonale padne do rukou uživatelů. Navíc měkká, veganská kožená zadní část telefonu usnadňuje uchopení. Kromě vzhledu zahrnuje prémiový design i ochranu IP681, která odolá prachu, špíně, písku2 a chrání před náhodným namočením pod sladkou vodou1, takže je připraven doprovázet uživatele na všech životních dobrodružstvích.

Fantastické fotografie s nejmodernějším systémem fotoaparátů

Díky systému fotoaparátů s vysokým rozlišením 50 MPx, který zahrnuje nejširší clonu dostupnou ve smartphonu (f/1,4), zachycuje motorola edge 40 nádherné a detailní fotografie.

Neuvěřitelně široká clona znamená, že si uživatelé mohou vychutnat:

  • Lepší obrázky v prostředí se slabým osvětlením, během dne i v noci
  • Přirozeně rozostřené pozadí za objektem pro profesionální portéty
  • Rychlejší snímání bez námahy zmrazí akci, aby byly fotografie co nejpřesnější

Senzor okolního světla navíc okamžitě nastaví expozici, takže se fotografové nemusí obávat, že při otevření fotoaparátu promeškají okamžik. Zaostření na všechny pixely poskytuje přesnější výkon při jakémkoli světle a díky OIS zachytíte křišťálově čisté záběry. Ultraširokoúhlý fotoaparát s rozlišením 13 MPx s Macro Vision doplňuje systém zadní kamery, díky čemuž se uživatelům vejde do záběru více nebo se mohou přiblížit k fotografovanému objektu. Selfie kamera s vysokým rozlišením 32 MPx zaručuje vynikající skupinové nebo samostatné záběry za všech světelných podmínek. Motorola edge 40 také přichází s řadou nových vylepšení videa a fotoaparátu, jako je stabilizace zámku Horizont, video portrét a režim vlogu, aby byli fotografové vždy připraveni na aktuální trendy.

Filmový zážitek pro lepší zábavu

Při streamování obsahu a hraní her je prvořadá velká, krásná obrazovka a motorola edge 40 poskytuje 6,55palcový pOLED zaoblený bezokrajový displej pro skvělý zážitek. Pohlcující displej je vybaven rozlišením Full HD+, díky čemuž je obraz ostřejší s menším počtem pixelů. Dodává se také s certifikací HDR10+ a barevným rozsahem DCI-P3 pro širší škálu barev, které působí živěji a věrněji. Při hraní her, rolování nebo multitaskingu mohou uživatelé využít i rychlé a plynulé obnovovací frekvence 144 Hz.

Filmový zážitek ze sledování je doprovázen zvukem Dolby Atmos® na stereo reproduktorech, který přidává hloubku a detaily oblíbené zábavě uživatelů s vylepšenými basy. Navíc díky Motorola Spatial Sound je zvuk vycházející ze sluchátek nebo reproduktorů uživatelů pohlcující, protože vyplňuje prostor kolem nich, když poslouchají hudbu nebo hrají hry. Displej a reprodukce zvuku motorola edge 40 poskytují podmanivý a realistický zážitek ze zábavy.

Bleskově rychlé nabíjení a konzistentní výkon pro spolehlivost na cestách

Když je čas na dobití, uživatelé se mohou spolehnout na 68 W TurboPower™ nabíjení, aby získali energii na celý den za pouhých 10 minut2,3 a užili si baterii s dlouhou výdrží 4 400 mAh, a připojení rychlostí 5G4 a držet krok s rušnou denní rutinou. Pro větší pohodlí se mohou uživatelé osvobodit od kabelů pomocí 15W bezdrátového nabíjení4.

Motorola edge 40 je také vybaven čipovou sadou MediaTek Dimensity 8020, která nabízí bezproblémové připojení k bleskově rychlým sítím 5G a Wi-Fi a pohání vše od videí ve vysokém rozlišení až po plynulejší hraní. To vše s vyššími rychlostmi CPU a GPU a vyšší energetickou účinností v porovnání s předchozí generací. K dispozici je také 8GB LPDDR4X RAM pro plynulý výkon a až 256GB úložiště UFS 3.15 pro dostatek místa pro fotografie, filmy, skladby, aplikace a hry. Uživatelé mohou také využít plného výkonu svého smartphonu díky bezdrátovému připojení Ready For6 a kompatibilitě s PC7.

Motorola edge 40 běží na systému Android 13 a obsahuje nové funkce zabezpečení a softwaru pro zvýšenou ochranu a bezpečnost, včetně aplikace Moto Secure. Aplikace Moto Secure, poháněná Thinkshield, je cílovým místem pro všechny důležité funkce zabezpečení a ochrany osobních údajů zařízení. Aplikace Moto Secure přichází s množstvím ochranných prvků, včetně Secure Folder, k ochraně citlivých informací a aplikací, Network Protection, k minimalizování rizika při používání veřejné Wi-Fi, Lock Screen Security, která umožňuje uživatelům konfigurovat možnosti uzamčení obrazovky a PIN Pad Scramble, který zajistí, že hesla budou chráněna před ostatními uživateli, kteří se dívají na zařízení. V rámci aplikace mohou uživatelé rychle kontrolovat a ovládat ochranu svého chytrého telefonu se snadným přístupem ke všem souvisejícím aplikacím a nastavením pro Android a Motorola, což uživatelům poskytuje jistotu, že jejich data jsou chráněna.

Dostupnost

motorola edge 40 bude v České republice dostupný v barvách: Nebula Green a Eclipse Black s cenou začínající od 14,499 Kč.

O spoločnosti Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost s obratem 70 miliard USD, umístěná v žebříčku Fortune Global 500, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměření na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny, vyvíjíme technologie, které mění svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější a důvěryhodnější a udržitelná digitální společnost pro každého a kdekoli. Společnost Motorola Mobility LLC byla získána společností Lenovo Group Holdings v roce 2014. Motorola Mobility je 100% dceřiná společnost společnosti Lenovo a je zodpovědná za návrh a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li zjistit více, navštivte https://www.lenovo.com a přečtěte si novinkách na našem StoryHub a Motorola Global Blog.

Právní prohlášení o odmítnutí odpovědnosti

  1. Odolnost vůči vodě, stříkající vodě a prachu byla testována podle norem IP68 v kontrolovaných laboratorních podmínkách. Odolává ponoření do 1,5 metru sladké vody po dobu až 30 minut. Na vystavení podmínkám přesahujícím toto hodnocení se nevztahuje záruka. Odolnost se v důsledku běžného opotřebování sníží. Není určen k práci při ponoření pod vodu. Nevystavujte působení tlakové vody nebo jiných tekutin než sladké vody. Nepokoušejte se nabíjet mokrý telefon. Není vodotěsný.
  2. Průměrní uživatelé mohou získat až 12 hodin výdrže baterie za 10 minut nabíjení. Baterie musí být značně vybitá; rychlost nabíjení se v průběhu nabíjení zpomalí.
  3. Všechna tvrzení o výdrži baterie jsou přibližná a vycházejí ze střední hodnoty testované uživatelem v rámci profilu smíšeného použití (který zahrnuje používání i pohotovostní režim) za optimálních podmínek sítě. Skutečný výkon baterie se bude lišit a závisí na mnoha faktorech včetně síly signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty, stavu baterie a způsobech používání.
  4. Rychlosti stahování založené na síťovém připojení 5G pod 6 GHz při průměrném síťovém provozu. K dispozici s plánem služeb 5G a pokrytím sítě 5G; k dispozici pouze ve vybraných oblastech. Podrobnosti naleznete u operátora.
  5. Dostupnost se liší v závislosti na zemi; podrobnosti naleznete u poskytovatele služeb; vyžaduje kompatibilní směrovač (prodává se samostatně) a datový plán [7] .
  6. Bezdrátové připojení Ready For je podporováno pouze televizory, které podporují zrcadlení obrazovky smartphonu se systémem Android (Miracast). Příslušenství Bluetooth® se prodává samostatně.
  7. Aplikace Ready For PC je k dispozici na vybraných zařízeních a v systémech Windows 10 a 11. Úplný seznam kompatibility zařízení a softwaru naleznete na stránce FAQ.. Vyžaduje stažení aplikace pro PC. Počítač a mobilní zařízení pro bezdrátové připojení musí sdílet stejný přístupový bod Wi-Fi (přístupový bod) NEBO musí být připojeny pomocí kabelu USB-C.

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Dolby, Dolby Atmos a symbol dvojitého D jsou registrované ochranné známky společnosti Dolby Laboratories Licensing Corporation. Vyrobeno v licenci od Dolby Laboratories. Wi-Fi je ochranná známka společnosti Wi-Fi Alliance. Android je ochranná známka společnosti Google, LLC. USB Type-C® a USB-C® jsou registrované ochranné známky společnosti USB Implementers Forum. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem jejich příslušných vlastníků. ©2023 Motorola Mobility LLC.

SledovaniTV zlepšuje doporučování obsahu

SledovaniTV přichází s lepším doporučováním obsahu. Na aplikacích pro Android TV si mohou uživatelé zobrazit další pořady, které by se jim mohly líbit. Stejnou funkci si již oblíbili uživatelé aplikace pro Android mobily a tablety.

Aplikace pro Android TV dostává novou funkci, v detailu každého seriálu, filmu či pořadu přibylo doporučení podobných titulů. Ty se zobrazí po kliknutí na položku „Podobné pořady”. Uživatel si tak může nechat doporučit obsah, který se mu bude líbit přímo na základě konkrétního seriálu, filmu či pořadu.

„Každému uživateli už nyní doporučujeme na domácí obrazovce obsah, který by se mu mohl líbit. Nyní je ale výběr dalšího sledování ještě více personalizovaný. Naplňujeme tak náš cíl, aby si u nás uživatelé vždy našli další obsah, který mohou sledovat,“  říká Head of Marketing společnosti SledovaniTV Matěj Čičák.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 100 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů. Přepínat lze i mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV funguje také jako virtuální videorekordér, k dispozici je až 600 hodinový prostor pro záznam televizního programu.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizních a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, TCL, Philips, Sharp, Thompson). Novinkou je aplikace pro Amazon Fire TV Stick, samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Zkrátka nepřijdou ani majitelé telefonů s operačním systémem Windows, či mobilů značky Huawei a Honor. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

Cooler Master Oracle Air je moderní pouzdro pro M.2 SSD úložiště

Společnost Cooler Master, lídr v oblasti designu a výroby počítačových komponent a periferií, uvádí na trh Oracle Air. Hliníkové pouzdro je prvním modelem z řady inovativních mobilních pouzder navržených pro moderní životní styl.

Elegantní hliníkové pouzdro poskytuje bezpečný prostor pro SSD disky využívající technologie NVMe M.2 a nabízí bleskurychlé, variabilní a přenosné rozšíření stávajícího úložiště pro herní nadšence a kreativce, kteří hrají či vytváří svá umělecký díla na cestách.

Cooler Master Oracle Air je synonymem pro robustní ochranu během přepravy, zajišťuje rychlý přenos dat a je navrženo s důrazem na flexibilitu, tedy možnost výměny více SSD disků, aniž by byl uživatel nucen používat jakékoli nástroje. Funkční konstrukci dále doplňuje kompatibilita se systémem Molle pro snadné nošení a upevnění například na popruh batohu.

Oracle Air je určeno profesionálním tvůrcům i hráčům, kteří řeší omezený úložný prostor na noteboocích, mobilních zařízeních a konzolích. Díky snadné výměně poskytuje hráčům defacto nekonečný prostor pro neustále se rozrůstající herní knihovnu. Vyznačuje se jedinečnou odolnou dvouúrovňovou konstrukcí, která zabezpečuje pokročilé chlazení, distribuci tepla, resp. vynikající tepelnou vodivost.

Zařízení nabízí rychlý přenos dat s rychlostmi čtení a zápisu 1054 MB/s, a to jak díky účinnému chlazení, tak zejména díky NVME rozhraní a USB 3.2 Gen 2 Type-C připojení, které je také zárukou široké kompatibility s platformami PlayStation, Windows, Mac OS, Linux, Android a iOS.

Cooler Master Oracle Air bude k dispozici u lokálních prodejců na konci května 2023 za doporučenou koncovou cenu 1290 Kč s DPH v Česku a 59 euro s DPH na Slovensku.

Pro více informací navštivte www.CoolerMaster.com.

O značce Cooler Master

Společnost Cooler Master byla založena v roce 1992. Je výrobcem kvalitních počítačových komponent a periferií a neustále se zasazuje o rozvoj tohoto odvětví. Od první počítačové skříně na světě až po inovativní technologická řešení chlazení, vždy se snaží překonávat hranice a měnit status quo. Společnost se zaměřuje na budování komunity pro ty, kteří chtějí nechat vyniknout vlastní vynalézavé já. „Ať už jde o začínající stavitele nebo hardcore nadšence baví nás různorodost a spojuje vášeň.“ Cooler Master je značkou, která má cíl jít daleko za hranice tradičních počítačových sestav navrhováním skvělých produktů pro úžasné lidi, kteří jim vdechnou život jedinečným způsobem.

Klarna oslavuje „měsíc lásky“ v nové májové kampani

Klarna, přední světová bankovní, platební a nákupní služba, spustila svou nejnovější kampaň, která se zaměří na český měsíc lásky. Hlavním tématem je spojení spontánnosti lásky a možnosti okamžitě obdarovat své blízké. Kampaň probíhá ve spolupráci s partnerskými společnostmi Pilulka, Sinsay (LPP), About You, Humanic a dalšími.

Cílem kampaně je nabídnout českým zákazníkům lepší zážitek z nakupování a podpořit misi společnosti Klarna, která pomáhá svým partnerům ve společném růstu. Kampaň bude probíhat po celý květen na několika platformách včetně klasického a digitálního CLV (v Praze a Brně), billboardů, online prostřednictvím Meta, Google Display Network a Seznamu a na kanálech partnerů – Pilulka, Sinsay (LPP), About You, nebo Humanic. Klarna zapojí také vlastní kanály včetně aplikace, kde jsou k dispozici personalizované nákupní seznamy nebo speciální nabídky. Každý z partnerských obchodů Klarna nabídne v rámci kampaně také časově omezené slevy.

Kampaň je přizpůsobena českému prostředí a promítá se do ní mise společnosti Klarna na českém trhu. České zákazníky chce informovat o pohodlnějším a flexibilnějším řešení plateb, kdy s Klarnou mohou okamžitě nakoupit oblíbené produkty s rozložením do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. Možnost rozložení nákupu na tři platby pomáhá také českým obchodníkům, kterým přináší nové zákazníky díky významnému usnadnění nákupního procesu a zlepšení zákaznické zkušenosti.

„Česká republika je jedním z našich prioritních trhů v regionu CEE a máme velkou radost, že se do letošní májové kampaně zapojilo hned několik lokálních i globálních partnerů. Chceme pomoci českým obchodníkům přizpůsobit se novým spotřebitelským požadavkům a být jejich partnerem v růstu a expanzi napříč celou Evropou,“ říká Tereza Obrtáč, country manažerka společnosti Klarna pro Českou republiku.

Flexibilní platby společnosti Klarna již využívá více než 450 000 maloobchodních partnerů na celém světě. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka či český Footshop.

Klarna má celosvětově již více než 23 milionů aktivních uživatelů měsíčně a nabízí širokou řadu funkcí, které zákazníkům usnadňují a zpříjemňují nákupní proces. Zákazníci s ní mohou sledovat veškeré platby, spravovat své objednávky a udržovat si přehled nad financemi. Aplikace jim přináší nabídky od oblíbených značek, uchovává věrnostní karty a zároveň umožňuje zodpovědnější nakupování díky zobrazení uhlíkové stopy, která za jejich nákupy stojí.

O společnosti Klarna

Klarna mění standardy v oblasti retailového bankovnictví již od roku 2005. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně Klarna vychází vstříc měnícím se zákaznickým požadavkům a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Zároveň také přispívá k lepší informovanosti a snazší správě výdajů. Inovativní technologii společnosti Klarna, která poskytuje bezproblémové nakupování v online i offline prostředí, již po celém světě integrovalo více než 450 000 globálních maloobchodních partnerů včetně společností jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Společnost Klarna v současnosti působí na 45 světových trzích a zaměstnává více než 5 000 pracovníků. Další informace naleznete na http://klarna.com/.

Agados přijede na IDET s obojživelným terénním přívěsem a polní kuchyní

Největší výrobce přívěsů v České republice společnost Agados se představí na Mezinárodním veletrhu obranné a bezpečnostní techniky IDET v Brně. Na největší bezpečnostní přehlídce ve střední Evropě, která se koná ve dnech 24. – 26. května na brněnském výstavišti, Agados představí jednu z řady mobilních polních kuchyní nebo obojživelný terénní přívěs s dvěma typy nástavby.

Právě obojživelný terénní přívěs získal na veletrhu IDET v roce 2019 ocenění Zlatý IDET a Bronzový IDET News, stal se navíc Exponátem roku 2019. Obojživelný terénní přívěs s dvěma typy nástavby bude letos v Brně součástí vnitřní expozice společnosti Agados na stánku 073. A to společně s tažným pásovým vozidlem BvS10 z produkce švédské zbrojní firmy BAE Systems.

„Přívěs je jednou z vlajkových lodí našeho armádního portfolia. Dokáže překonat všechny typy náročného terénu. Poradí si se sněhem, vodou, blátem i skalnatým povrchem, k čemuž mu pomáhá patentovaný systém nezávislého odpružení jednotlivých kol a současně zapojení unikátních lyží,“ řekl Petr Ostrý, jednatel společnosti Agados.

Obojživelný terénní přívěs může sloužit jako vodotěsný box, cisterna, otevřené plato, kontejner a sklopná nástavba valníku v provedení s plachtou. Ideální je také k přepravě generátoru.

Ve venkovní části expozice společnosti Agados bude k vidění i jeden z modelů polní kuchyně. Firma má v portfoliu několik typů. Liší se objemem porcí, které v nich lze připravit, ale také váhou nebo schopností přepravy v obtížném terénu. Návštěvníci veletrhu budou mít možnost poznat specifika přípravy jídel v polní kuchyni. Podávat se bude tradiční guláš.

„První mobilní kuchyně PK4 Kaga byla uvedena na trh v roce 2017, ten samý rok pak tento model získal ocenění Zlatý IDET 2017. Pro českou armádu šlo tehdy o velký krok v modernizaci, jelikož do té doby využívala 60 let starý model polních kuchyní,“ uvedl Petr Ostrý.

Návštěvníci si budou moci prohlédnout i další speciální výrobky společnosti Agados, které bude vystavovat ve venkovní expozici před pavilonem P.

Agados je největším tuzemským výrobcem přívěsů a jedním z největších evropských výrobců přívěsů v kategoriích do 750 kg a do 3500 kg. Ročně prodá okolo 25 tisíc vozíků, přičemž více než polovina produkce míří do zahraničí. V armádní nabídce firmy jsou také cisterny na pitnou vodu a úpravny vody, které mají využití nejen v armádě, ale často je používají záchranáři při přírodních katastrofách. Agados vyrábí také osvětlovací věž, která je vhodná k nasvícení míst havárií, pracovních míst nebo vojenských táborů. To vše v polních podmínkách. Armádní výrobky jsou součástí výbavy nejen české armády, ale využívá je také několika armád členských zemí NATO – například v Německu, Rakousku, Finsku či Švédsku.

Video pro civilní portfolio

Video pro speciální projekty

Agados je v České republice největším výrobcem přívěsů a zároveň jedním z největších evropských výrobců přívěsů v kategorii O1 a O2 (celková hmotnost přívěsů do 750 kg a do 3500 kg). Agados ročně prodá okolo 30 tisíc vozíků. Společnost je zastoupena ve většině evropských států a na území České republiky. Polovina produkce míří za hranice. Společnost Agados nabízí přívěsy z široké palety vyráběných brzděných a nebrzděných typů různého použití, rozměrů, použitého materiálu a bohatého příslušenství. Agados zajišťuje i kompletní servis a prodej náhradních dílů i na starší typy přívěsů. Výrobou přívěsů se zabývá od roku 1992. Sídlí ve Velkém Meziříčí.

Exit mobile version