Společnost Dell Technologies se podílí na oceňování digitálních inovátorů v oblasti infrastruktury

Až do 16. června 2023 mohou firmy přihlásit své digitální projekty do soutěže IDC Future Enterprise Awards, která oceňuje nejlepší digitální inovace v kategoriích Best in Digital Infrastructure, Future of Connectedness a Digital Leader of the Year. Do všech kategorií se mohou přihlásit firmy které nejsou prodejci a/nebo výrobci IT technologií a jejich projekt byl zahájen mezi roky 2021 a 2022. Společnost Dell Technologies se jako specialista na firemní infrastrukturu v letošním roce stala partnerem kategorie Best in Future of Digital Infrastructure.

O vítězích rozhodnou poroty složené z analytiků společnosti IDC, technologických a digitálních manažerů úspěšných firem. Na vítěze jednotlivých kategorií, kteří budou vyhlášeni 12. října 2023, čeká účast na říjnovém asijsko-pacifickém finále v Singapuru. Každá ze tří vyhlášených soutěžních kategorií má svého partnera, který se na danou technologickou disciplínu zaměřuje

Oceňovat se bude infrastruktura, propojování i inovativní osobnost

Společnost Dell Technologies se v rámci tohoto ročníku stala partnerem kategorie Best in Future of Digital Infrastructure. Její systémy pohánějí datová centra mnoha podniků a poskytovatelů služeb a produktů, jako jsou servery, datová úložiště nebo počítačové sítě. „Infrastruktura je základním stavebním kamenem kamenem digitalizace. Její bezpečnost a dostatečná kapacita jsou nutnou, ne vždy však postačující podmínkou úspěchu každého digitálního projektu. Nezáleží přitom na její formě či modelu poskytování. Tím ale účastníky soutěže IDC Future Enterprise Awards zatěžovat nebudeme,“ říká Roman Cabálek, ředitel společnosti Dell Technologies Česká republika, a dodává: „Chceme naopak ocenit inovativní způsoby využití digitální infrastruktury i neotřelé přístupy k jejímu zajištění. Znalost potenciálu využívané infrastruktury je klíčová pro mnoho digitálních projektů. A my ji rádi prohloubíme.

Partnerem Best in Future of Connectedness je společnost Vodafone, přední globální hráč telekomunikačního průmyslu a technologický inovátor. Do této soutěžní kategorie se mohou hlásit firmy nebo organizace, které v posledních dvou letech zrealizovaly inovativní počin na poli propojení, přičemž může jít o jakékoliv propojení lidí s lidmi, strojů se stroji nebo lidí se stroji.

Partnerem třetí z kategorií je sama společnost IDC podpořená mediálním partnerem Hospodářské noviny. Kategorie má název Digital Leader of the Year a má za cíl ocenit osobnosti, které jsou zkušenými inovátory a dovedou dobře vycházet s technologiemi i s lidmi.

Odborné poroty

Každá ze soutěžních kategorií má vlastní odbornou porotu. Jejich členy jsou vedle analytiků a konzultantů společnosti IDC také odborníci s ověřenou praxí jako například Pavel Moravec, ředitel pro IT/HR/Sustainability a člen představenstva Nestlé, Luboš Chládek, CEO a CTO BNP Paribas Cardiff, David Pěknic, CTO Košík.cz, Margus Simson, CDO a člen představenstva Komerční banky, Jiří Maňas, CTO & CIO P3 Logistic Parks a další.

Jak se přihlásit nebo poslat tip

Uzávěrka příjmu přihlášek a nominací je stanovena na 16. června 2023. Jak se přihlásit nebo jak nominovat? Přihlašuji svou organizaci a její projekt nebo sám sebe vyplněním online přihlášky zde. Přihlášku za firmu nebo organizaci v kategoriích Connectedness a Digital Infrastructure podává odpovědný manažer v roli CIO, CDO, CTO, CEO apod. Přihlásit se může organizace, pokud splňuje kritéria, i napřímo bez nominace třetí strany.

Nominace prostřednictvím online nominačního formuláře zde jednoduše znamená, že dávám tip na projekt nebo osobnost. Ten si organizátoři soutěže zpracují a organizaci nebo lídra, pokud splňuje kritéria, do soutěže přímo osloví.

Více informací o soutěži najdete na stránkách www.idcfea.cz.

Vítězné příběhy jednotlivých kategorií ve světě jsou uvedené zde.

O soutěži

Digitální ocenění IDC mají ve světě dvacetiletou historii. V roce 2017 vznikl pod názvem IDC Future Enterprise Awards ucelený program v asijsko-pacifickém regionu. Jeho soutěžní kategorie mají přes sdílení současných digitálních projektů v jednotlivých oblastech byznysu podpořit úspěšné fungování firem a organizací (Future Enteprise – úspěšné podniky budoucnosti lze zajistit přes jejich dnešní digitální byznysové projekty). Dnes se vítězové kategorií Future Enterprise pravidelně vyhlašují na Novém Zélandu a v Austrálií, v Thajsku, Singapuru, Uzbekistánu, v Indii, na Mauriciu, v Turecku nebo v Kanadě a USA ve více než 30 zemích světa. V Evropě má soutěž dlouholetou tradici v podobě Digital Awards ve Skandinávii a Portugalsku. Více na www.idcfea.cz

O společnosti IDC

Společnost International Data Corporation (IDC) založena v roce 1964, je přední firmou zabývající se shromažďováním informací na globálním trhu, poskytováním poradenství a pořádáním konferencí v odvětví informačních technologií, telekomunikací a spotřební elektroniky. Analýzy a poznatky více než 1100 IDC analytiků pomáhají po celém světě IT odborníkům, vrcholným představitelům obchodních organizací i investorské komunitě v přijímání rychlých, informovaných technologických rozhodnutí a v dosahování klíčových obchodních cílů. Více na www.idc.com

Každou třetí věc kupujeme podle počasí

I když si toho nevšimneme, každou třetí věc kupujeme podle počasí. Marketéři se tomu přizpůsobují. Větší vliv na spotřební chování má jen stav ekonomiky. Marek Žáček popisuje, jak počasí využít při plánování marketingových kampaní.

Počasí je univerzální faktor ovlivňující nákupní chování, náladu i vnímavost nejen k marketingovým sdělením – má přímý vliv na prodej přibližně 30 procent všech výrobků a služeb a je druhým největším vlivem na chování spotřebitelů hned po stavu ekonomiky. Data o počasí dokážou měnit reklamní kreativy tak, aby odpovídaly aktuálním potřebám zákazníků, a obchodníci tak mohou upravovat výdaje na kampaně i regionální nabídky na základě místních povětrnostních podmínek. „Vliv počasí na poptávku spotřebitelů je všudypřítomný a rozsah oblastí závislých na počasí tak rozsáhlý, že si některé firmy ani neuvědomují, do jaké míry jsou jejich prodeje počasím ovlivňovány,“ říká Marek Žáček z digitální agentury Optimio, www.optimio.cz.

Studie ukazují, že počasí má přímý vliv na chování a záměry spotřebitelů. A to z něho dělá jednu z klíčových marketingových strategií. Počasí má zřejmý vliv na sezónnost některých produktů. V letních měsících například značky prodávají nábytek na terasu častěji než v zimě. Existují však i méně zjevné vlivy.  Podle British Retail Consortium je počasí největším faktorem, který ovlivňuje „emocionální stav“ kupujícího. Studie zjistila, že když je pošmourno nebo prší, zaznamenávají prodejci zboží pro domácnost, nábytku a oblečení až 12 procent nárůst online návštěvnosti. Jiná studie zjistila, že spotřebitelé, kteří jsou vystaveni většímu množství slunečního světla, jsou ochotni za některé produkty zaplatit více.

Využívání údajů o počasí v reálném čase

Počasí je ve spojení s marketingem efektivní forma automatizace, která využívá údaje o počasí v reálném čase ke spouštění reklam a personalizaci marketingových sdělení na základě lokalizovaného počasí zákazníka. Získáním dat o počasí mohou značky a agentury přizpůsobit své kreativy na základě teplot a povětrnostních podmínek v daných lokalitách. To umožňuje zaujmout spotřebitele během klíčových změn počasí těmi reklamami, které vedou k akci. Marketéři vědí, že počasí má obrovský vliv na to, co spotřebitelé dělají, kam chodí a jak cestují, jaké jídlo jedí, jaké oblečení nosí, jaké výrobky a služby kupují, a dokonce i na to, jak se cítí v jednotlivých hodinách.

Tři výhody cílení na základě počasí

Cílení na základě počasí umožňuje marketérům oslovit spotřebitele ve správný okamžik prostřednictvím relevantních sdělení, vyšší účinnosti kampaní a poptávky řízené počasím.

Umožňuje relevantnější zasílání zpráv: Cílení na základě počasí nespočívá pouze v tom, že se konkrétní produkt váže k počasí. Údaje o počasí se dají využít také k pochopení psychiky spotřebitelů v daném okamžiku. Chápání myšlenkového rámce zákazníka umožní přizpůsobit marketingová sdělení odpovídajícím způsobem, což vede k mnohem účinnější strategii kampaně.

Zvyšuje efektivitu kampaně: Cílení na základě počasí pomůže poskytovat relevantnější sdělení. To dokáže zvýšit účinnost kampaně a návratnost investic (ROI). Sdělení, které přináší včasné a relevantní informace v tónu, který rezonuje s náladou spotřebitele, povede ke zlepšení nákupního záměru.

Využívá poptávku závislou na počasí: Pro mnoho oborů je poptávka závislá na počasí velkou příležitostí, jak zvýšit povědomí o značce a prodej. Odvětví, jako je oděvní průmysl, potravinářství, dům a zahrada, sport, automobilový průmysl, cestování a cestovní ruch, mohou využít poznatky o počasí k vytvoření marketingových strategií, které odpovídají chování a záměrům spotřebitelů.  V minulosti se využívali a testovali skripty a nástroje, které reagují na signály o počasí. V určitých segmentech s využitím informací o počasí však lze stále kampaně upravovat. Například když se u prodejce lyží zaznamená do tří dnů sníh na svazích. V tu chvíli dává smysl zvýšit investice do kampaní. Jedná se ale spíše o ojedinělé kampaně. Díky automatizaci není nutné řešit počasí realtime.

Příklad cílení na základě počasí

Automobilový průmysl je silně ovlivňován povětrnostními podmínkami. Když teploty klesnou, zákazníci začnou přemýšlet o nákupu zimních pneumatik, aby byli na silnicích v bezpečí. Když začne sněžit, může ještě více spotřebitelů uvažovat o koupi bezpečnějšího vozidla, například vozidla s pohonem všech kol. Prodejci a výrobci automobilů takto mohou využít cílení na základě počasí a oslovit vnímavé zákazníky ve správný okamžik. „Nejprve se začne se s mapováním historických údajů o počasí s prodejními metrikami, aby byly odhaleny trendy. Poté se tato historická data využijí k předpovědi, kdy bude poptávka po pneumatikách s pohonem všech kol nebo zimních pneumatikách vrcholit. Nastavením parametrů, které spustí kampaň zaměřenou na pohon všech kol během nejhoršího zimního počasí nebo po něm, mohou marketéři zaujmout zákazníka v době, kdy je bezpečnost vozu v zimních podmínkách na prvním místě,“ Marek Žáček, jednatel digitální agentury Optimio, www.optimio.cz.

Marek Žáček, jednatel digitální agentury Optimio

Začínal jako programátor e-shopu, později přešel do digitální agentury Optimio jako SEO a PPC specialista, kde zužitkovával zkušenosti napříč B2C a B2B klienty. Od roku 2009 se stal novým společníkem a je key accountem pro top klienty.

Čechů, kteří na internetu platí kartou každý týden, je trojnásobně víc než před 5 lety

Za posledních 5 let trojnásobně vzrostlo množství lidí, kteří každý týden nakupují na internetu a platí kartou (2018: 14 %, 2023: 38 %). Platba kartou nebo pomocí služby Apple či Google Pay patří k nejoblíbenějším metodám vůbec. Využívá ji již více než polovina Čechů (56 %). Toto číslo ale poslední dva roky stagnuje. Také dobírka si i přes účtovaný poplatek drží stabilní oblibu. Tímto způsobem platí pětina populace (20 %). Údaje vyplývají z letošního průzkumu společnosti GLS.[1]

Ještě před pěti lety platilo kartou při internetových nákupech každý týden pouze 14 % lidí. V letošním roce je to již více než třetina (38 %). Významný vliv na proměnu nákupního chování měla pandemie koronaviru, která téměř ze dne na den omezila tradiční kamenné prodejny. Pohodlnějším online nákupům tak Češi rychle přivykli. „GLS dlouhodobě podporuje přechod na bezhotovostní platby a snaží se nabízet fanouškům dobírek alternativy. Dobírku lze uhradit kartou nejen u všech kurýrů GLS, ve všech balíkomatech GLS Parcel Box i ve většině  výdejních míst GLS Parcel Shop, ale i v jakémkoliv okamžiku pomocí platby dobírky přes on-line portál,” uvádí Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika. 

Polovina populace platí v e-shopech kartou

Mezi roky 2016 až 2022 kontinuálně stoupal počet lidí, kteří platí v e-shopech kartou nebo pomocí Apple/Google Pay či PayPal. Letos se ale růst zastavil a dosahuje stejné hodnoty jako v roce 2022. „Kartou online platí při objednávání zboží z e-shopů každý druhý Čech. Před osmi lety to byl jen každý čtvrtý. Těší nás, že výrazně přibylo seniorů, kteří platí kartou online, či využívají Apple, Google Pay nebo PayPal. Online platí až 41 % z nich,“ říká Pavel Včela. Platba kartou tedy není doménou pouze mladších generací. U nejstarší skupiny dotázaných je tato platební metoda nejčastěji využívanou při nákupech v e-shopu. Druhým nejčastějším způsobem je u seniorů platba bankovním převodem (18 %). Apple a Google Pay jsou ale stále nejoblíbenější mezi nejmladší skupinou (18–25 let). Tuto metodu využívá 30 % z nich. 

Dobírku využívá každý pátý Čech

Dobírka si v posledních pěti letech drží stabilní oblibu. Pokud by některé e-shopy dobírku nenabízely, překáželo by to až třetině Čechů. Každý desátý (13 %) by z takového e-shopu již neobjednával, u starších lidí by to byl dokonce každý pátý. „Pro mnoho starších lidí dobírka stále znamená jednodušší, a hlavně bezpečnější způsob platby. Využívá ji více než čtvrtina lidí nad 54 let,“ vysvětluje Pavel Včela.

O GLS Group

GLS Group je předním poskytovatelem mezinárodní balíkové přepravy. Společnost svým zákazníkům napříč 40 zeměmi poskytuje spolehlivé a kvalitní zásilkové služby doplněné o nákladní a expresní služby. Díky rozsáhlé mezinárodní síti a výborným znalostem lokálního trhu mohou zákazníci očekávat bezproblémové, flexibilní a osobní služby napříč Evropou i mimo ni. GLS rovněž působí prostřednictvím dceřiných společností, které má ve stoprocentním vlastnictví také v Kanadě a na západním pobřeží USA. Síť GLS se skládá ze 120 ústředních a regionálních překladišť a z 1 600 dep, které využívají přibližně 37 000 dodávek a 4500 nákladních vozů. GLS zaměstnává přibližně 21 000 lidí. V roce 2021/22 dosáhla společnost GLS rekordního obratu ve výši 5 miliard EUR a navzdory globálním výzvám doručila 870 milionů balíků.

  • [1] Průzkum pomocí aplikace Instant Research agentury Ipsos realizovaný v březnu 2023 na 1000 respondentech.

Společnost Eve oznamuje aktualizaci s podporou technologie Matter pro svá současná zařízení

Společnost Eve Systems oznamuje dostupnost nové aktualizace pro svá současná zařízení, která rozšiřuje již tak bohatou konektivitu o podporu technologie Matter. Stávající majitelé Eve Energy, Eve Motion a Eve Door & Window mohou nainstalovat bezplatnou aktualizaci prostřednictvím nejnovější verze aplikace Eve pro iPhone a iPad a nově pak sdílet své produkty také s členy domácnosti s řešením chytré domácnosti od společností Google, Samsung a Amazon.

Matter, budoucnost chytrých domácností

Standard Matter zajišťuje naprosté pohodlí i bezpečí pro koncového uživatele. Zařízení, která tento standard nabízí, totiž poskytují kompatibilitu se všemi nejpoužívanějšími chytrými domácnostmi. Matter je navíc navržen tak, aby fungoval zcela lokálně a společnost Eve nemá v žádném případě přístup k datům a ani žádná data neschraňuje. Pro chod svých produktů nevyžaduje společnost Eve brigde ani cloud. O veškeré zabezpečení a ochranu osobních dat se tak stará pouze zvolená platforma chytré domácnosti. Informace o jednotlivých hubech konkrétních domácností lze najít na tomto odkazu: https://www.evehome.com/en/hub

Měření spotřeby, kontrola zavřených nebo otevřených oken i snímání pohybu

EVE Energy je skvělým řešením úspor. Zvládne sledovat odběr jednotlivých spotřebičů i je na dálku spínat. V aplikaci EVE lze navíc při zadání ceny za kWh zjistit náklady na provoz spotřebiče a jejich vývoj, nebo odhalit díky nečekané změně odběru závadu spotřebiče. Eve Motion zvládne spustit libovolnou scénu při zaznamenání pohybu nebo určené intenzity světla. Může posloužit také jako bezpečnostní prvek a informovat uživatele na dálku o zaznamenaném pohybu v domácnosti. Eve Door & Window pak slouží jako diskrétní kontrola otevřených či zavřených dveří a oken. Všechna zařízení lze navíc využít v celé řadě automatizací pro ještě větší pohodlí. Například obyčejná lampička na nočním stolku se může stát rázem chytrou. Stačí ji připojit do chytré zásuvky Eve Energy a do automatizace zařadit Eve Motion. Lampička se pak může rozsvítit při každém zaznamenání pohybu či požadované intenzity světla na určeném místě.

Cena a dostupnost

Všechny produkty jsou dostupné na stránkách Evehome.com, případně také na Alza.cz. Eve Energy lze pořídit za cenu 1 229 Kč, Eve Motion za 969 Kč a Eve Door & Window pak za 979 Kč. Již brzy budou na našem trhu dostupná tato zařízení s technologií Matter rovnou v balení.

O společnosti Eve Systems

Eve Systems je německou společností založenou v roce 1999, která se zaměřuje na vývoj a výrobu zařízení chytré domácnosti. V jejich portfoliu se nachází chytré osvětlení, zásuvky, čidla, termostatické hlavice i bezpečnostní kamery. S jejich pomocí posouvají řešení běžných domácích otázek na novou úroveň, která zajišťuje pohodlí, bezpečnost i úspory energií. Výrobce své produkty vyvíjí s využitím vlastních kapacit pro bezpečný ekosystém produktů značky Apple. Činí tak i proto, že jednou ze základních hodnot společnosti je důraz na bezpečí a soukromí uživatelů. Vedení společnosti totiž trvá na tom, že co se stane doma musí doma i zůstat.

Výzkumem trhu strávili stovky hodin. Flowlance po měsících vývoje přechází do plné verze, lektorům ušetří 80 % času na administraci

Platforma Flowlance po necelém roce vývoje přechází do plné verze. Za podpory angel investorů, mezi které patří Klára Losert (Talkbase) nebo Kamil Vacek, hodlají během několika měsíců získat většinu lokálního trhu. Flowlance lektorům umožňuje automatizovat a zjednodušit pracovní procesy. Hlavním benefitem je ušetření času na administraci a uvolnění mentální kapacity na další rozvoj vlastního podnikání. Ambicí startupu je nabrat stabilní uživatelskou základnu a získat si tak důvěru investorů, kteří jim umožní expanzi do zahraničí a dalších vertikál jako jsou například freelanceři s dlouhodobými klienty.

“Svět se digitalizuje a trh s lektory se v tomto ukázal jako skvělá příležitost. I přestože většina z nás již používá chytré telefony a hromadu aplikací na zjednodušení a zefektivnění práce, se často setkáváme s tím, že lektoři používají několik aplikací, někdy pět až osm, excel a k tomu ještě fyzický poznámkový blok. Vizí Flowlance je tento segment modernizovat a umožnit jim přesunout si všechnu svou administraci na jedno místo. A to od prvotní interakce se studentem, přes administrativu spojenou s výukou až po fakturaci či s tím spojené účetnictví.” říká Patrik Kruntorád, CEO a spoluzakladatel Flowlance.

Flowlance si dává za cíl ulehčit a automatizovat práci lektorům, a to hned v několika oblastech. Umožňuje vytvářet online hovory a schůzky během pár kliknutí. Následně dané schůzky včetně informací o studentech najde ve svém přehledu lektor. Flowlance automaticky dokáže posílat připomínky či emaily studentům. Po proběhlých lekcích pak lektor díky propojení s platební bránou Stripe může obdržet peníze ihned na účet, student zároveň může platit kartou či přes Apple pay.

„Chtěli jsme co nejvíce poznat naše zákazníky, proto jsme strávili více jak 300 hodin hovory a schůzkami s profesionálními lektorkami a lektory. To nám umožnilo si lépe určit priority a vytyčit, co přesně je nejvíce tlačí. Ukázalo se, že je to administrativa. Především fakt, že věci nemají na jednom místě. Z minulosti jsme se poučili, produkt jsme budovali společně s komunitou, která jej bude užívat, a vše konzultovali s mentory ze startupového světa,“ doplňuje Kruntorád.

“Podle dat, které jsme nasbírali během posledního roku, jsme zjistili, že lektorům zabere měsíční administrativa deset až patnáct hodin. To je docela zásadní číslo, protože se tak lektor obírá o docela velkou částku v řádech tisíců korun. To razantním způsobem ovlivňuje fungování jejich lektorského byznysu. S Flowlance jsou schopni ušetřit přes 80 % tohoto času, věnovat se výuce dalších studentů a hlavně se více soustředit na rozvoj svého podnikání. Ostatně naším cílem je růst společně s naší komunitou. Jistotu nám dodalo také prvních 72 hodin po spuštění, kdy se do Flowlance zaregistrovalo přes 100 uživatelů,” doplňuje Štěpán Calta, COO a spoluzakladatel Flowlance.

Lektoři pouze jako začátek

“Podobně jako s lektory chceme naše budoucí uživatele nejdříve pořádně poznat a pochopit jejich potřeby. I proto se s týmem začínáme věnovat analýze zahraničních trhů a hledáme, kde je nejlepší příležitost v tuto chvíli expandovat. Trh s lektory pro nás ale není konečná, naopak jde o startovní čáru. Jakmile budeme mít jistotu, že je na to platforma připravená, budeme expandovat do ostatních vertikál, ať už jde o osobní kouče a trenéry, psychoterapeuty nebo freelancery obecně,” doplňuje Kruntorád.

Podle studie od společnosti Clockify se téměř polovina freelanceru věnuje správě a administrativě svého podnikání minimálně 5 hodin týdně. Celkem za měsíc se tak doba může vyšplhat nad 20 hodin. Do toho spadá i “neviditelná práce”, kterou freelancer musí dělat, ale není na klientově straně vidět. Toto množství chce startup snížit o desítky procent. Flowlance tak plánuje “ukousnout” si svou část koláče z trhu CRM platforem pro malé podniky, který má do roku 2029 dosáhnout tržní kapitalizace 145 miliard.

Domácí trh a pak do světa

“Po spuštění je naše hlavní priorita úspěšně získat většinu domácího trhu a stabilizovat tak naše prostředky. Díky tomu se budeme moci soustředit na prodlužování ranveje a přípravu na investiční kolo, zároveň taky začít s expanzí do zahraničí. S tím se nutně taky pojí hledání investorů, kteří do toho půjdou s námi a umožní Flowlance se stát jedničkou na evropském trhu,” komentuje Kruntorád.

V Česku se Flowlance spojil s lektorskou komunitou Digitální lektoři, která startupu pomohla otevřít dveře do profesionálního lektorského světa. Podle Kruntoráda teď bude následovat evaluace zpětné vazby prvních desítek uživatelů a následné vylepšování platformy. “Z velké části nám v tuto chvíli jde o to, abychom naplnili reálné potřeby našich uživatelů a nevydali se špatným směrem,” doplňuje Calta.

VMware rozšiřuje a zjednodušuje externě řízené služby pro multicloudovou éru poskytované prostřednictvím partnerů

Společnost VMware, Inc. (NYSE: VMW) představila externě řízené služby Cross-Cloud. Jedná se o soubor standardizovaných nabídek s novými výhodami pro partnery i zákazníky, které umožní vysoce kvalifikovaným partnerům rozšířit svoji praxi v oblasti externích služeb. VMware tak navazuje na úspěšné vybudování ekosystému více než 4 000 poskytovatelů cloudových služeb, kteří obsluhují desítky tisíc zákazníků po celém světě. VMware Cross-Cloud umožní partnerům rychleji zavádět externě řízené služby a zákazníkům usnadní jejich spotřebu. To zvýší ziskovost partnerů a zároveň otevře nové příležitosti k růstu a expanzi.

Zavedení multicloudu pomáhá zákazníkům pracovat s digitálními technologiemi inteligentním způsobem. Multicloudové služby umožňují rychlejší vývoj moderních aplikací, urychlují cloudovou transformaci podniků a zvyšují produktivitu a bezpečnost hybridní práce. Výzkum společnosti S&P Global Market Intelligence však ukazuje, že pro podniky, které zavádí multicloudový provozní model, představuje největší výzvu zajištění bezpečnosti, kvalifikovaný personál, řízení nákladů a mobilita pracovních prostředí a dat. Z oslovených podniků je 83 % otevřených využití externě řízených nebo profesionálních služeb na podporu svého úsilí v oblasti hybridního cloudu nebo multicloudu.1

Služby VMware Cross-Cloud usnadňují partnerům obchodní spolupráci se společností VMware. Přináší standardizovaná řešení, atraktivnější pobídky, sladění s aktivitami spojenými se vstupem na trh a větší flexibilitu. To vše umožní poskytovatelům řízených služeb VMware Cross-Cloud dosahovat růstů, zvýšit ziskovost a posílit opakované výnosy ze služeb a zároveň zkrátit dobu realizace ekonomického přínosu multicloudových prostředí, přičemž pomohou zákazníkům překlenout aktuální nedostatek IT pracovníků a potřebných dovedností.

„Díky našemu globálnímu ekosystému poskytovatelů externě řízených služeb VMware Cross-Cloud dokážeme pomoci zákazníkům přejít od chaotického užívání cloudových technologií k inteligentnímu přístupu a rychleji dosahovat požadovaných výsledků,“ uvedl Zia Yusuf, viceprezident pro strategický ekosystém a oborová řešení společnosti VMware. „Řízené služby VMware Cross-Cloud jsou dalším příkladem toho, jak partnerům poskytujeme možnost expandovat a rozvíjet podnikání s produkty VMware a zároveň s nimi spolupracujeme s cílem pomáhat zákazníkům realizovat strategii inteligentního využití cloudu, která urychlí jejich digitální transformaci.“

Představujeme nabídku externě řízených služeb VMware Cross-Cloud

Společnost VMware bude poskytovat standardizované nabídky zaměřené na klíčové cíle zákazníků a úzce sladěné s aktivitami souvisejícími se vstupem na trh, prodejem a zákaznickou podporou. Partneři budou tyto cílené nabídky využívat k sestavování jedinečných validovaných nabídek služeb, kterými se odliší na trhu.

  • Řízené služby VMware Cross-Cloud pro hybridní cloud umožní zákazníkům snížit celkové náklady na vlastnictví (TCO) u lokálních prostředí, zjednodušit provoz, omezit rizika díky lepšímu přehledu, okamžitě využitelným informacím a optimalizaci výkonu a urychlit přechod do cloudu. Tyto nabídky budou zahrnovat 1) řízené služby VMware Cross-Cloud pro privátní nebo suverénní cloud a 2) řízené služby VMware Cross-Cloud pro veřejný cloud. Partneři budou tyto služby budovat s využitím VMware Cloud na AWS nebo nových balíčků VMware Cloud Pack, které budou zahrnovat hyperkonvergovanou infrastrukturu, hyperkonvergovanou infrastrukturu s pokročilou automatizací, výpočetní prostředky s pokročilou automatizací a platformu VMware Cloud Foundation.
  • Řízené služby VMware Cross-Cloud pro nativní veřejné cloudové a moderní aplikace umožní zákazníkům automatizovat bezpečnější provoz moderních platforem v různých cloudech, dosáhnout centralizované správy a získat lepší kontrolu nad náklady. Tyto nabídky budou zahrnovat 1) řízené služby VMware Cross-Cloud pro centralizovanou správu s využitím VMware Aria, 2) řízené služby VMware Cross-Cloud pro centralizovanou správu s využitím VMware Aria Cost a 3) řízené služby VMware Cross-Cloud pro poskytování nativně cloudových aplikací s využitím VMware Tanzu.

Výhody, pobídky a lepší možnosti pro poskytovatele služeb Cross-Cloud Managed Services

Partneři se mohou odlišit, získat lepší postavení na trhu a dosáhnout vyšší ziskovosti. Nová certifikace řízených služeb VMware Cross-Cloud bude osvědčovat schopnost partnerů poskytovat řízené služby ověřené společností VMware (VSO) a potvrzovat dosažení specializace v oblasti VMware Managed Services (MSS). Poskytovatelé řízených služeb VMware Cross-Cloud navíc budou těžit z finančních a nefinančních partnerských benefitů přizpůsobených na míru. Mezi ně budou patřit:

  • Atraktivnější pobídky: certifikovaní partneři mohou díky nové prodejní pobídce v rámci programu Partner Connect potenciálně získat až o 40 % vyšší odměny za poskytování posouzení a ověření konceptů, až o 100 % více než necertifikovaní partneři za implementační služby a podstatně vyšší rabat u prodeje řízených služeb VMware Cross-Cloud.
  • Větší flexibilita: nová možnost přenést vlastní předplatné umožní zákazníkům využít stávající předplatné VMware v prostředí poskytovatelů řízených služeb VMware Cross-Cloud, čímž mohou z předplatného získat maximální užitek včetně podpory a odborných znalostí kvalifikovaných partnerů VMware.
  • Sladění vstupu na trh: nový společný prodejní program umožní společnosti VMware podporovat poskytovatele řízených služeb Cross-Cloud při generování poptávky, jakož i při prodejních aktivitách a uzavírání zakázek.
  • Usnadnění obchodních vztahů: partneři mohou očekávat ještě vyšší míru ochrany kontraktů při prodeji řešení SaaS.

1) 451 Research, součást S&P Global Market Intelligence, „Hybrid and Multicloud Strategies Take Shape and Challenges Emerge“, únor 2023.

VMware, VMware Cloud, Aria a Tanzu jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti VMware, Inc. ve Spojených státech a dalších jurisdikcích. Tento článek může obsahovat hypertextové odkazy na webové stránky jiné než VMware, které jsou vytvořeny a spravovány třetími stranami, které nesou výhradní odpovědnost za obsah těchto webových stránek. 

O společnosti VMware

VMware je přední poskytovatel multicloudových služeb pro veškeré aplikace, který podnikům usnadňuje zavádět digitální inovace při zachování kontroly nad IT. Software společnosti VMware slouží jako důvěryhodný základ pro urychlení inovací a poskytuje podnikům flexibilitu a možnosti volby, které potřebují k dalšímu rozvoji. Společnost VMware sídlí v Palo Alto v Kalifornii a jejím dlouhodobým cílem je budovat lepší budoucnost na základě své Agendy 2030. Další informace naleznete na stránkách www.vmware.com/company.

Konec papírování v HR? Personalisté přicházejí na chuť online podepisování

Místo aby věnovali maximální úsilí náboru kvalitních zaměstnanců, řeší desítky hodin měsíčně administrativu. Teď se ale personalistům blýská na lepší zítřky. Stále víc HR pracovníků totiž přichází na chuť online podepisování, kterým šetří spoustu času a jejich firmám peníze za tisk nebo posílání dokumentů poštou.

„Personalistika je obor, který si online podepisování osvojuje pomalu. V posledních měsících ale sledujeme, že zájem HR specialistů o online podpisy a digitalizaci roste. Často bývají překvapení, že nemusí chodit na poštu kvůli každému papíru,“ říká Michal Bočan ze společnosti ezConvey, která provozuje podpisovou aplikaci Podpisovna.

Zkušenosti ezConvey ukazují, že zájem o podepisování dokumentů online je vyšší hlavně ve středně velkých firmách. Ty totiž rychle rostou, a zatímco na začátku stíhají HR administrativu bez problémů odbavovat, postupem času se pro ně toto papírování stává nesnesitelným.

Podepisování na dálku s uchazeči i stálými zaměstnanci

Běžný personalista využije online podepisování prakticky všude, kam se podívá.

S uchazeči o práci může na dálku podepisovat vstupní formuláře, dotazníky či různá potvrzení. Se stálými zaměstnanci pak podepíše online předávací protokoly, dodatky ke smlouvám nebo třeba dohodu o mlčenlivosti (NDA) a souhlas s přechodem na home office.

„Zejména interní administrativa bývá pro HR specialisty obrovskou zátěží, a to hlavně ve větších firmách. Když potřebují narychlo podepsat dokumenty se všemi zaměstnanci, musí čekat dlouhé dny, protože velká část zaměstnanců pracuje z domu a do firmy chodí například jen jednou týdně. Online podpisy tyto průtahy vyřeší,” pokračuje Bočan.   

Kromě HR specialistů je online podepisování úlevou i pro finanční oddělení – na dálku lze totiž podepisovat také účetní a cestovní doklady.

Platnost podpisu zaručuje BankID a MojeID

Ne každý online podpis je však pro podepisování pracovních dokumentů vhodný.

Aby měl personalista 100% jistotu, že dokument podepsal se správnou osobou, měl by k podepisování využívat aplikaci, která umožňuje spolehlivé ověření identity podepisujících pomocí BankID (bankovní identita) nebo MojeID. Tyto služby fungují jako pomyslná digitální občanka.

„Pokud aplikace ověřuje totožnost podepisujících například jen pomocí SMS, existuje vysoké riziko, že dokument podepíše jiná osoba než ta, která ho podepsat má,“ uzavírá Bočan.

O firmě

ezConvey je česká společnost sídlící v Praze, která se od roku 2019 zabývá vývojem softwaru v oblasti internetového zabezpečení a online identity osob. Její zakladatelé mají dlouholeté zkušenosti s prací na IT projektech pro korporace, banky i státní správu. V současnosti ezConvey provozuje služby iD Brána a Podpisovna, pomocí kterých instituce, firmy i obyčejní lidé ověřují svou totožnost online a podepisují dokumenty online. Společnost se částečně věnuje také IT poradenství.

Prémiový profi foto mobil HONOR Magic5 Pro je ode dneška v prodeji u českých prodejců!

Chcete nejlepší foto mobil s nejlepší výbavou displeje na světě? Ode dneška je k dostání u českých prodejců Alza, Datart, Mobil Pohotovost i Vodafone. Navíc ke každému HONOR Magic5 Pro získáte prémiový tablet HONOR Pad 8 v hodnotě 7 490 Kč.

Zlaté ocenění za kameru i nejlepší displej na světě

HONOR Magic5 Pro s kombinací výkonného trojitého fotoaparátu (50 MPx, ultra širokoúhlý 50 MPx a telefoto objektiv 50 MPx) a upgradované podpory AI dosáhl na 1. místo prestižního žebříčku DXOMARK za nejlepší foto výbavu na světě. I přesto, že se přední pozice neustále mění, stále zůstává ve zlaté kategorii.

Výjimečný zážitek při fotografování i natáčení videí si užijete díky nové technologii Falcon Capture, díky které zachytíte velmi čisté detaily doslova během milisekundy. Foto výbava oproti předchozí generaci má také unikátní funkci AI Motion Sensing Capture. Ta vám pomůže zachytit automaticky ten nejlepší moment při fotografování. Letošnímu modelu nechybí také technologie IMAX Enhanced pro natáčení v profesionální filmové kvalitě.

HONOR Magic5 Pro získal také 1. místo v žebříčku DXOMARK za nejlepší displej 6,81“ LTPO displej zaoblený na všech hranách. S novou vylepšenou technologií svítivosti garantuje opravdu pohlcující zážitek ze sledování jakéhokoli obsahu, brouzdání po internetu, hraní her nebo čtení vaší oblíbené elektronické knížky.

Stmívání displeje, které respektuje váš biorytmus

Vlajkové lodi HONOR Magic5 Pro nechybí tzv. dynamické tlumení jasu displeje. Navíc nově využijete i tzv. cirkadiánní noční displej a 2160Hz tlumení jasu díky pulzně šířkové modulaci (PWM).

Nejnovější super výkonný čip

HONOR Magic5 Pro pohání nejnovější mobilní platforma Snapdragon® 8 Gen s podporou HONOR GPU Turbo X. Postará se tak o perfektní plynulý zážitek, ať děláte cokoli.

Vlajkové lodi nechybí ani baterie o velké kapacitě 5100 mAh. HONOR Magic5 Pro běží na posledním uživatelském rozhraní MagicOS 7.1, které stojí na Androidu 13. Těšit se tak můžete na celou řadu chytrých vychytávek, jako je např.  MagicRing usnadňující spolupráci mezi zařízeními navzájem nebo Magic Text pro chytré rozpoznání textu a rychlou identifikaci textu na obrázku.

Barva, cena a dostupnost

HONOR Magic5 Pro je výjimečný smartphone, a to samozřejmě i na pohled. Na českém trhu je k dispozici ve dvou úchvatných barvách: přírodní Meadow Green a klasické elegantní Black. Seženete jej u vybraných prodejců Alza.cz, Datart.cz nebo u Vodafone s prémiovým tabletem HONOR Pad 8 jako zdarma.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 13 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Novinka HUAWEI FreeBuds 5 vás dostane fantastickým zvukem i zajímavým designem

Společnost Huawei zahajuje na českém trhu prodej zcela nových bezdrátových sluchátek FreeBuds 5. Nejnovější přírůstek do řady čistě bezdrátových True Wireless Stereo (TWS) sluchátek se pyšní vysokou kvalitou zvuku, dlouho výdrží baterie a zaoblenými křivkami, které zvyšují pohodlnost jejich nošení. Jsou tak nepostradatelným produktem pro mladé milovníky stylu, kteří hledají kvalitní, ale dostupná sluchátka.

Neobyčejný design zaujme na první pohled

Pohodlí při nošení sluchátek je velmi důležité a je základním klíčem pro co nejlepší uživatelský zážitek. Zcela nový aerodynamický tvar sluchátek Huawei FreeBuds 5 tak zvyšuje pohodlnost jejich nošení a zároveň působí velmi estetickým dojmem. Futuristický vzhled sluchátek ve tvaru kapky je výsledkem desítek tisíc ergonomických simulací a stovek optimalizací, díky kterým bylo dosaženo maximálního přizpůsobení tvaru uší.

V Huawei se zaměřili nejen na design samotných sluchátek, ale také na nabíjecí pouzdro, které zaujme svým elegantním a nadčasovým vzhledem. Oproti předchozímu modelu FreeBuds 4 nemají symetricky kulatý tvar, ale oválný. Díky tomu sluchátka skvěle padnou do ruky a pouzdro se otevírá a zavírá s pozoruhodnou lehkostí, i při použití jedné ruky.

FreeBuds 5 nabízí velmi silný akustický výkon díky inovativnímu samostatnému reproduktoru, bateriovému modulu a rozložení řídící desky. Zvukový výkon sluchátek Huawei tak byl povýšen na zcela novou úroveň. Novinka je k dispozici ve třech barevných provedeních: Ceramic White, Silver Frost a Coral Orange. 

Pohlcující kvalita zvuku s vysokým rozlišením

Kvalitní reproduktory jsou to, co dělá sluchátka sluchátky. FreeBuds 5 své uživatele přesvědčí i v této oblasti, protože disponují ultramagnetickým dynamickým měničem, který je vybavený technologií bass turbo, což zajišťuje produkci basových tónů, které klesají až na 16 Hz[1]. Frekvenční odezva je až o 50 %[2] vyšší než u předešlé produktové řady díky duálním kruhovým magnetům. Trojitý adaptivní ekvalizér optimalizuje zvukovou kvalitu v reálném čase od 100 Hz po 2000 Hz tak, aby eliminoval nesrovnalosti způsobené tvarem ucha, způsobem nošení a hlasitostí, a poskytl konzistentní zvukovou kvalitu[3].

FreeBuds 5 podporují kodeky[4] L2HC and LDAC™ a byly certifikovány od HWA a Hi-Res Audio Wireless. Přenosová rychlost zvuku sluchátek je až 990 kb/s[5] a podporují audio 96 kHz / 24 bit HD[6] pro zachování čistoty zvuku.

Dlouhá výdrž baterie a rychlé nabíjení

Baterie všech sluchátek Huawei je pověstná svou dlouhou výdrží. U nových FreeBuds 5 tomu není jinak. Sluchátka od plného nabití vydrží až 30 hodin[7] a po rychlém pětiminutovém dobití vydrží hrát téměř další 2 hodiny[8]. Oproti svému předchůdci nabízí Huawei FreeBuds 5 ještě o 200 % rychlejší nabíjení.

Kompatibilní s vaším zařízením bez omezení

Huawei FreeBuds 5 si skvěle rozumí nejen s ekosystémem Huawei, ale lze je připojit k jakémukoli smartphonu se systémem iOS a Android. Mechanismus snadného párování umožňuje uživatelům zažít vynikající kvalitu zvuku sluchátek Huawei na jakémkoli zařízení využívajícím Bluetooth. Inovativní technologie poskytuje pohodlný poslech kdykoli, kdekoli a na jakémkoliv zařízení.

Stačí spárovat a můžete se ponořit do světa své oblíbené hudby. Pokud hledáte personalizované ovládání, vyzkoušejte aplikaci AI Life. Uživatelé s Androidem si mohou nainstalovat aplikaci bezpečně z Huawei AppGallery a uživatelé s iOS mohou všech hlavních funkcí využít naplno prostřednictvím přímého spárování zařízení se smartphonem.

V prodeji již od 24. dubna

Díky skvělému zvuku i mnoha novým technologiím jsou sluchátka FreeBuds 5 v porovnání s předchůdcem FreeBuds 4 krokem kupředu. Jsou pohodlné jako nikdy předtím, nabízejí fantastický zvuk, ale také skvělou konektivitu.

Maloobchodní cena FreeBuds 5 byla pro český trh stanovena na 3 799 Kč. Sluchátka jsou dostupná na e-shopu Huawei a u všech dalších prodejců.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

  • [1] Rozsah frekvence je určen na základě dat z laboratorních testů Huawei, při kterých byl využit L2HC/LDAC™ HD audio codec k připojení Bluetooth.
  • [2] Ve stejných podmínkách je odpověď Huawei FreeBuds 5 o 50 % vyšší než u Huawei FreeBuds 4 v nízkém a středním rozpětí. Data pochází z laboratorních testů Huawei.
  • [3] Testovací data pocházejí z laboratorních testů Huawei. Skutečné zkušenosti se liší v závislosti na tvaru ucha, zvyklostech používání a stavu nošení.
  • [4] L2HC vyžaduje vybrané telefony nebo tablety HUAWEI. Chcete-li aktivovat L2HC, otevřete aplikaci AI Life, přejděte na Kvalita zvuku > Upřednostnit kvalitu zvuku a v části Nastavení HD Bluetooth audio kodek vyberte L2HC. Certifikace Hi-Res Audio Wireless je založena na přenosovém protokolu LDAC™ HD a protokol LDAC™ je pro přehrávací zařízení povinný. LDAC™ a logo LDAC jsou ochranné známky společnosti Sony Corporation.
  • [5] L2HC poskytuje maximální přenosovou bitovou rychlost 960 kbps a LDAC™ poskytuje maximální přenosovou bitovou rychlost 990 kbps.
  • [6] Povolení Smart HD zlepšuje kvalitu zvuku, ale také zvyšuje spotřebu energie a může vést k zamrznutí (zejména při přenosu s vysokou bitovou rychlostí a v prostředích s komplexním bezdrátovým signálem, jako jsou dopravní uzly, letiště a oblasti se spoustou překážek/zdí).
  • [7] Údaje o výdrži baterie a nabíjení pocházejí z laboratorních testů Huawei. Během testů byl zvuk ve formátu AAC přehráván při 50% hlasitosti a s vypnutým ANC. Pro ostatní funkce bylo použito výchozí nastavení. Skutečné výsledky se mohou lišit v závislosti na hlasitosti, zdroji zvuku, rušení prostředí, funkcích produktu a zvyklostech při používání.
  • [8] Funkce SuperCharge vyžaduje sluchátka, která podporují bezdrátové nabíjení. Údaje pocházejí z laboratorních testů Huawei.

Oddin.gg expanduje do Jižní Ameriky, pomocí nové pobočky v Limě lépe pokryje esportové turnaje na západní polokouli

Český scaleup Oddin.gg, který stojí za predikcí kurzů pro esportové zápasy, expanduje do Jižní Ameriky. Firma pomocí pokročilé neuronové sítě pomáhá více než 260 sázkovým kancelářím po celém světě se složitou predikcí výsledků zápasů v rychle rostoucím esportovém odvětví. Tým v Limě má zlepšit efektivitu traderů Oddin.gg, kteří zápasy sledují v přímém přenosu, především díky eliminování časového posunu zápasů.

„Esport je velmi rychle rostoucí segment a ve Spojených státech je o Oddin velký zájem. O tom jsme se přesvědčili i během naší poslední návštěvy, kdy jsme se zúčastnili esportových akcí v Las Vegas, San Diegu a New Yorku. I to potvrdilo naše rozhodnutí expandovat do Jižní Ameriky. Společně s dalšími evropskými firmami máme možnost americký trh vzdělávat ohledně bettingu na esportové zápasy,“ říká Vlastimil Venclík, CEO a zakladatel Oddin.gg.

Počet esportových diváků ve Spojených státech kontinuálně roste, avšak stále zaostává za jinými zeměmi. Nejlepší týmy a hráči pocházejí spíše z Jižní Koreje, Číny a Evropy. Spojené státy byly však dle statistik na prvním místě dle počtu aktivních esportových hráčů, ale jen málo z nich může soupeřit s těmi nejlepšími na světě. Mezi důvody, kvůli kterým americký esport zaostává, patří kultura, infrastruktura i ekonomika severoamerického esportu.

Tradeři hrají v esportu důležitou roli

Esportové zápasy se dostávají na úroveň profesionálních sportů, predikce zápasů je ale podstatně komplikovanější. Během online zápasů se může měnit celá řada proměnných, které je nutné pro správné odhadování kurzů zpracovat. Jedná se například o počet životů hráčů, pozici nepřátel či monster na mapě, ale také individuální schopnosti jednotlivých hráčů. Platforma Oddin.gg vyhodnocuje všechny proměnné v reálném čase prostřednictvím strojového učení a své neuronové sítě.

Každý zápas také aktivně sledují zkušení tradeři, kteří mohou kurzy detailněji upravovat, řídit finanční rizika a kontrolovat vývoj zápasů. Často také provádí pozápasovou analýzu odehraných zápasů, testují nové bettingové příležitosti či se podílí na zlepšování matematických modelů a tradingového softwaru. Trader by měl mít dobrou znalost nejhranějších esportových titulů, kterými jsou Counter-Strike, Dota2, League of Legends, Call of Duty nebo Valorant. „Právě pro tradery je nová pobočka v Limě určena, nyní počítáme s 5–10 lidmi, ale v plánu je až 40 zaměstnanců. Doteď jsme se často potýkali se značným časovým posunem v rámci zápasů na západní polokouli, chceme tak našim lidem odlehčit, aby se mohli soustředit na zápasy blízké naší středoevropské časové zóně,“ uzavírá důvody k expanzi Venclík.

Více o Oddin.gg

Oddin.gg je analytická esportová platforma, která se specializuje na monitoring videoherních turnajů předních her esportové scény s cílem nabídnout co nejpřesnější situační modely pro sázkové kanceláře a bookmakery. Docílit toho dokáže skrze strojové učení a moderní analytické nástroje, které zkoumají přes 100 proměnných každou vteřinu zápasu a dokážou tak přesně předpovídat vývoj v precizně kontrolovaném finančním prostředí.

Exit mobile version