Nemáte ještě kameru v autě? Na CZC seženete do konce týdne dva modely za bezkonkurenční cenu

Kamera, která snímá dění před a případně i za autem, může být nejen v případě nehody neocenitelným pomocníkem. Nahrané záběry se pak mohou kdykoliv hodit při řešení řady sporných situací, které se vám mohou stát za provozu na silnici, ale i při stání zaparkovaného vozidla. Už tolikrát jste přemýšleli nad jejím pořízením, ale ještě ji nemáte? S aktuální narozeninovou nabídkou e-shopu CZC se dá s lehkou nadsázkou říct „teď, nebo nikdy“. Protože za tyhle ceny prostě jinde nekoupíte. CZC totiž slaví 25 let na trhu a na čtyřicet vybraných produktů dává zákazníkům postupně 25% slevy. Právě dnes pustilo do akční nabídky poslední várku produktů, ve které jsou hned dvě autokamery. Níže uvedené ceny platí ode dneška do konce týdne po zadání slevového kódu do vyprodání skladových zásob. Stačí vložit zboží do košíku a v dalším kroku před platbou zadat kód „25FRKACEK“, který je uveden na obrázku pod původní cenovkou. Po zadání kódu získají zájemci akční kamery i další produkty o celou čtvrtinu levněji, konkrétně za následující ceny. 

Autokamera MiVue 733 WiFi za 1 541 Kč

MiVue 733 WiFi je lehká a kompaktní autokamera zaznamenávající obraz v rozlišení Full HD při 30 snímcích za vteřinu v širokém zorném úhlu 130°. To zajišťuje spolu se světelností objektivu f2.0 výbornou rozpoznatelnost detailů i v noci při slabém osvětlení. Všechny záběry mají díky záznamu pomocí kompresního kodeku H.264 menší velikost a na paměťovou kartu se tak vejde delší záznam. Všechny pořízené záběry lze sledovat na 2,7“ dotykovém displeji, prostřednictvím něhož je možné měnit i veškeré nastavení.

Mezi chytré funkce kamery patří například 3osý gyroskopický G-senzor zaznamenávající směr jízdy. V případě nárazu, prudkého brzdění nebo naklonění auta dokáže okamžitě uzamknout záznam. Kromě toho má MiVue 733 velmi praktickou funkci „Stop and Go“, praktickou například ve městech na semaforech nebo v dopravní zácpě. Kamera totiž upozorní zvukovým signálem řidiče v případě, kdy se automobil před ním rozjel, ale on nereaguje. Z hlediska bezpečnosti přidává kamera podporu ADAS (Advanced Driver Assistance System) zahrnující varování při opuštění jízdního pruhu LDWS (Lane Departure Warning System) i varování před čelním střetem FCWS (Forward Collision Warning System), které se aktivuje pomocí měření vzdálenosti od vozidla před kamerou. Pokud se vzdálenost rychle zmenší, funkce FCWS řidiče okamžitě upozorní. Prostřednictvím Wi-Fi rozhraní a aplikace MiVue Pro či MiVue manageru lze snadno aktualizovat software kamery a stahovat záznamy bez potřeby vyndávat paměťovou kartu.  MiVue 733 WiFi obsahuje vestavěnou baterii s kapacitou 240 mAh, její rozměry jsou 52,5 x 87,8 x 31,9 mm a váží 100 g. Součástí balení je nepohyblivý držák.

Vyspělá duální kamera LAMAX S9 Dual GPS s detekcí radarů za 3 449 Kč

Kamera Lamax S9 Dual nahradí vnitřní zpětné zrcátko a promění ho v autokameru. Díky tomu nezakrývá výhled a zvenku je téměř nerozeznatelná. Nahraje všechny krizové situace, díky GPS modulu s detekcí radarů upozorní řidiče na blížící se trvalé měření a pomocí zadní kamery rozšíří zorné pole. Obě kamery mají Full HD rozlišení a mohou zaznamenat i fotografie v rozlišení 2 Mpx a formátu JPG. Zadní kamera poskytuje mnohem lepší výhled než obyčejné zpětné zrcátko a vhodně může doplnit nebo ve starších automobilech dokonce nahradit parkovacího asistenta. Kamera má vestavěný mikrofon (lze vypnout) a slot na paměťovou kartu microSD až 64 GB. Vše lze ovládat mimo jiné pomocí dvanácti hlasových pokynů v angličtině. Po zaparkování se kamera přepne do parkovacího režimu, začne nahrávat ve chvíli, kdy zachytí otřes.

Podobně jako předešlý popsaný model nabízí WiFi a gyroskopický G-senzor, umí upozornit na vyjetí z pruhu a kontroluje a pomáhá udržovat vhodnou vzdálenost od automobilu před vámi. Spolehlivě funguje ve dne i v noci, zadní kamera má inovativní senzor pro skvělé video v šeru a tmě. Její vestavěná baterie má kapacitu 500 mAh.

O CZC:

CZC je populární internetový obchod zaměřený především na počítače a elektroniku a v tomto segmentu je dvojkou na trhu. V sortimentu má přes 65 000 druhů produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality. Díky vlastním skladům a pobočkám po celé České republice dodává zboží ve stejný či následující den od objednání. Mezi zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce. CZC je součástí Allegro Group, mezinárodní internetové společnosti, která patří do skupiny globální technologické korporace Naspers.

Xiaomi představilo klimatickou strategii na podporu globálních nulových emisí skleníkových plynů

Xiaomi, přední světová společnost v oblasti spotřební elektroniky a výroby mobilních telefonů, představuje plán na výrazné omezení emisí skleníkových plynů nazvaný Zero-carbon Philosophy. Xiaomi plánuje dosáhnout nižších emisí uhlíku výzkumem a vývojem čistých technologií, rozšířením technik nakládání s elektronickým odpadem a zavedením ekologických operací a logistiky.

Klimatická strategie a filozofie nulových emisí uhlíku

Posláním společnosti Xiaomi je umožnit všem lidem na světě užívat si lepší život prostřednictvím inovativních technologií. V rámci tohoto poslání je společnost přesvědčena, že je její povinností pomáhat odvracet změny klimatu prostřednictvím technologických inovací a provozní efektivity. Je odhodlána přispět svým dílem k urychlení globálního přechodu na ekonomiku s nulovými čistými emisemi tím, že do procesu navrhování až po dodání svých produktů vnese prvky, které zohledňují ochranu klimatu.

Cílem filozofie nulových emisí uhlíku společnosti Xiaomi je zvýšit účinnost a cenovou dostupnost svých produktů a zároveň snížit uhlíkovou stopu svých výrobků a služeb. Společnost Xiaomi bude i nadále rozšiřovat využívání nízkouhlíkových technologií, aby vytvářela pozitivní dopady na klima a podporovala ekologičtější životní styl.

Cíle snižování emisí skleníkových plynů

Xiaomi uplatňuje postupný přístup k rozvoji a realizaci svých akčních plánů na snížení emisí skleníkových plynů.

Společnost si v roce 2021 stanovila svůj vůbec první cíl snižování emisí skleníkových plynů, jehož cílem bylo snížit emise skleníkových plynů na osobu z vlastního areálu o 4,5 % do roku 2026 ve srovnání s výchozím rokem 2020. K 31. prosinci 2022 dosáhla společnost snížení emisí skleníkových plynů na osobu o 21,12 % oproti výchozímu roku.

Aby společnost podpořila celosvětovou snahu o dosažení nulových emisí do roku 2050¹, zavázala se snížit své emise skleníkových plynů v rozsahu 1 a 2 dle standardu GHG Protocol²:

  • Nejpozději do roku 2030 snížit emise skleníkových plynů³ svých hlavních provozních segmentů⁴ nejméně o 70 % oproti úrovni výchozího roku⁵;
  • Nejpozději do roku 2040 snížit emise skleníkových plynů ze svých hlavních provozních segmentů nejméně o 98 % oproti úrovni výchozího roku, přičemž musí být splněny předpoklady pro dosažení čistě nulových emisí⁶;
  • Upřednostňovat využívání nízkouhlíkových technologií, dlouhodobých dohod o nákupu zelené energie a výroby energie z obnovitelných zdrojů s cílem snížit emise skleníkových plynů po celé cílové období;
  • Povzbuzovat klíčové dodavatele, aby si stanovili cíle v oblasti využívání obnovitelných zdrojů energie a snižování emisí skleníkových plynů, které budou srovnatelné nebo ambicióznější než cíle společnosti Xiaomi, a tím zajistili neustálé snižování emisí.

Snižování ekologické stopy prostřednictvím výzkumu a vývoje a oběhového hospodářství

Ekologická stopa byla snížena různými způsoby, z nichž byly vybrány čtyři oblasti, které jsou podrobněji popsány níže: Výzkum a vývoj čistých technologií a modernizace výrobků, oběhové hospodářství a nakládání s elektronickým odpadem.

Výzkum a vývoj ekologicky šetrných technologií a modernizace výrobků

V roce 2022 investovala společnost Xiaomi více než 50 % svých celkových výdajů na výzkum a vývoj do výzkumu a vývoje čistých technologií. V témže roce aplikace patentů a produktů souvisejících s čistými technologiemi vyprodukovala 59,7 % jejích příjmů. Společnost v této oblasti dosáhla pozoruhodného pokroku a zde je několik příkladů:

Technologie přenosu 5G signálu a úspory energie: Díky technologiím pro úsporu 5G energie, jako je samoadaptivní širokopásmové připojení a technologie optimalizace energie, zvýšila společnost Xiaomi účinnost úspory energie svých chytrých telefonů. Pokročilé WLAN čipy v kombinaci s technologií monitorování spotřeby WLAN a dynamického přenosu snížily spotřebu energie jejích smartphonů přibližně o 30 % ve srovnání s předchozí generací.

Energeticky úsporná zobrazovací technologie: Přepnutím do tmavého režimu, který změní pozadí smartphonu na černé, lze při používání určitých aplikací snížit spotřebu energie displeje až o 70 %.

Technologie nabíjení: V roce 2022 využilo technologie rychlého nabíjení společnosti Xiaomi více než 100 milionů chytrých zařízení a terminálů, což ve srovnání s běžnou technologií rychlého nabíjení ušetřilo téměř 57 milionů kWh energie a 24 852 tun emisí CO2.

Ekologicky šetrné obaly: Společnost Xiaomi změnila obaly svých ekosystémových produktů na menší kartonové krabice a odstranila plastové úchyty. Díky této modernizaci společnost snížila používání papírových obalů v průměru o 0,3 m² a odstranila přibližně 80 g plastu na výrobek.

Recyklace a likvidace: V roce 2022 společnost Xiaomi recyklovala přibližně 4 500 tun elektronického odpadu, včetně chytrých telefonů. V letech 2022 až 2026 se společnost zavázala recyklovat 38 000 tun elektronického odpadu a ve svých produktech použít 5 000 tun recyklovaného materiálu.

Xiaomi pokračuje v rozšiřování svého programu Trade-In tím, že zvyšuje počet typů recyklovatelných produktů a rozsah recyklačních služeb. Sbírá zboží v obchodě, poštou a u dveří spotřebitele, aby povzbudilo uživatele k recyklaci svých výrobků. V loňském roce společnost spustila program Trade-In na svých oficiálních webových stránkách na některých evropských trzích. Spolupracuje také s kvalifikovanými třetími stranami na likvidaci odpadu vzniklého při opravách elektronických výrobků a součástek.

Renovace a opětovné použití: Společnost se zavázala podporovat rozvoj oběhového hospodářství obnovou použitých výrobků. V roce 2022 její renovační závod renovoval přibližně 94 000 chytrých telefonů, 5 600 elektrických koloběžek a 6 200 chytrých televizorů, které byly prodány jako certifikované renovované výrobky.

Zvyšování odolnosti: Společnost Xiaomi při výběru materiálů pro své produkty zohledňuje odolnost materiálů. Vyvinula keramické materiály odolné proti opotřebení a materiály ze syntetické silikonové kůže, které používá v mnoha svých chytrých telefonech. Zavedla testovací standardy pro odolnost proti prachu, vodě a poškození, které překračují mezinárodní normy. V roce 2022 společnost Xiaomi uvedla na trh baterii s dlouhou životností a možností plného nabíjení a vybíjení, která má o 25 % delší životnost než předchozí verze.

Další informace o klimatické strategii společnosti Xiaomi a její implementaci, stejně jako o iniciativách v oblasti sociální a správy, naleznete v 5. zprávě o životním prostředí, sociální oblasti a správě (ESG), kterou zveřejnila společnost Xiaomi.

Poznámky:

¹ Dlouhodobý cíl Pařížské dohody.

² Emise skleníkových plynů společnosti Xiaomi zahrnují především oxid uhličitý (CO2), metan (CH4), oxid dusný (N2O) a fluorované uhlovodíky (HFC). Celkové emise skleníkových plynů jsou uváděny v ekvivalentu oxidu uhličitého. Byly vypočteny emise skleníkových plynů ze zařízení a provozů vlastněných společností Xiaomi, jakož i emise z předcházejících a následných částí hodnotového řetězce společnosti Xiaomi. Podrobnosti o rozsahu emisí skleníkových plynů zahrnují:

1) Přímé emise skleníkových plynů (rozsah 1): Přímé emise skleníkových plynů vznikají při používání zemního plynu a benzínu pro provozní účely a fugitivní emise z chladicích a protipožárních zařízení a fugitivní emise skleníkových plynů z procesu čištění odpadních vod.

2) Nepřímé emise skleníkových plynů (rozsah 2): Emise skleníkových plynů vznikají při spotřebě elektřiny a tepla na provoz.

³ Emise skleníkových plynů: Označuje emise skleníkových plynů společnosti (v absolutní hodnotě) vypočtené podle norem, jako je Protokol o skleníkových plynech a norma ISO 14064.

⁴ Hlavní provozní segmenty: chytré telefony, IoT a lifestylové produkty, internetové služby a ostatní (stejný rozsah jako provozní segmenty uvedené ve výroční zprávě za rok 2022).

Výchozí rok: 2021.

⁶ Nulové čisté emise: Odkazuje na definici a pokyny pro čisté nulové emise ISO (IWA 42:2022), jejichž zbytkové emise skleníkových plynů v cílovém roce jsou v souladu s vědecky podloženými cestami k omezení globálního oteplování o 1,5 °C. 

O společnosti Xiaomi

Společnost Xiaomi Corporation byla založena v dubnu 2010 a 9. července 2018 byla uvedena na hlavní burzu cenných papírů v Hongkongu (1810.HK). Xiaomi je společnost zabývající se spotřební elektronikou a chytrou výrobou, jejímž jádrem jsou chytré telefony a chytrý hardware propojený platformou IoT.

V souladu s naší vizí „Přátelit se s uživateli a být nejpohodovější společností v srdcích uživatelů“ se společnost Xiaomi neustále snaží o inovace, vysoce kvalitní uživatelskou zkušenost a provozní efektivitu. Společnost neúnavně vytváří úžasné produkty s poctivými cenami, aby si všichni na světě mohli užívat lepší život díky inovativním technologiím.

Xiaomi je jednou z předních světových společností v oblasti chytrých telefonů. Její podíl na trhu z hlediska dodávek chytrých telefonů se umístil na 3. místě na celém světě ve třetím čtvrtletí roku 2021. Společnost také vytvořila přední světovou spotřebitelskou platformu AIoT (AI+IoT), k jejíž platformě bylo k 30. září 2021 připojeno více než 400 milionů chytrých zařízení, s výjimkou chytrých telefonů a notebooků. Produkty Xiaomi jsou přítomny ve více než 100 zemích a regionech po celém světě. V srpnu 2021 se společnost potřetí dostala na seznam Fortune Global 500, kde se umístila na 338. místě, což je o 84 míst více než v roce 2020.

Xiaomi je součástí indexů Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index a Hang Seng China 50 Index.

Společnost HMD Global představuje nové tlačítkové telefony Nokia 110 4G a Nokia 105 4G

Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes představila dva nové tlačítkové telefony – Nokia 110 4G a Nokia 105 4G. Obě představené novinky nabízejí kromě dlouhé výdrže na jedno nabití, jednoduchého ovládání a systému S30+ také kvalitní zpracování, podporu sítí 4G, křišťálově čisté HD hovory a zcela nový design.

Adam Ferguson, Vedoucí produktového marketingu společnosti HMD Global, řekl: „Výhodou tlačítkových telefonů je jejich dlouhá životnost a cenová dostupnost. Nokia 105 4G nabídne dlouhou výdrž na jedno nabití, velkou klávesnici, intuitivní ovládání a podporuje taktéž HD hovory. Nokia 110 4G je moderním pojetím klasického designu a vyznačuje se vysokou spolehlivostí a odolností. Tedy vším, co zákazník od tlačítkového telefonu očekává. Nokia 110 4G je ideální volbou pro všechny, kteří hledají kombinaci dlouhé výdrže na jedno nabití, praktičnosti a příznivé ceny.“ 

Nokia 110 4G – moderní telefon v klasickém provedení

Model Nokia 110 4G prošel náročnými testy, díky čemuž zvládne vše od pracovních hovorů až po náročné festivalové víkendy. Nano texturovaný vzor v zajímavých barevných provedení zajišťuje pevný úchop a nevšední vzhled.  Nokia 110 4G vyniká taktéž svou velkou klávesnicí, která je příjemnější na dotek a usnadňuje psaní dlouhých zpráv a poznámek. Uživatele potěší i nasazení 1,77″ displeje s technologií IPS, která je známa především z chytrých telefonů. Displej přijde vhod nejen při každodenním používání, ale třeba také při hraní legendárního Hada.

Nokia 110 4G se dále pyšní velkou baterií o kapacitě 1 450 mAh, která udrží telefon v provozu po dobu více než 8 hodin hovorů, případně až 12 dní v pohotovostním režimu. V telefonu navíc nechybí funkce Battery Saver, která při zapnutí prodlouží výdrž telefonu na maximum. Nokia 110 4G dále nabídne HD volání, MP3 přehrávač, 4G připojení, předinstalované hry, internetový prohlížeč Opera Mini, zadní fotoaparát, FM rádio, Bluetooth, vestavěnou svítilnu a podpora paměťových karet. Novinku si oblíbí i starší lidé díky jednoduchému systému S30+ s funkcí pro přiblížení jednotlivých položek v menu, rychlému vytáčení hovorů a možnosti nastavit velký text napříč celým rozhraním.

Nokia 105 4G nabízí křišťálové čisté hovory v HD rozlišení, a ještě delší výdrž baterie

Velká baterie, HD volání a konstrukce, která vydrží nestandardní podmínky. Nejen tím zaujme druhá novinka – Nokia 105 4G. Stejně jako model Nokia 110 4G nabízí Nokia 105 4G kvalitní 1,77″ IPS displej, pohodlnou klávesnici a bohatou systémovou nabídku. Jediným rozdílem oproti vyššímu modelu je absence fotoaparátu a jiné barevné provedení.

Cena a dostupnost

Dostupnost, paměťové varianty i oficiální ceny na našem trhu budou brzy upřesněny.

O HMD Global

HMD Global Oy se sídlem v Espoo ve Finsku je novým domovem telefonů a tabletů Nokia. HMD vytváří a distribuuje celou řadu chytrých i obyčejných telefonů zaměřených na široké spektrum zákazníků v mnoha cenových hladinách. HMD je díky svému závazku pro rozvoj inovací exkluzivním licenčním partnerem značky Nokia v oblasti mobilních telefonů a tabletů. Nokia je registrovanou ochrannou známkou společnosti Nokia Corporation. Více informací naleznete na www.hmdglobal.com. Nokia je registrovanou značkou společnosti Nokia Corporation. Android, Google a další značky jsou registrovanou značkou společnosti Google Inc. Qualcomm a Snapdragon jsou ochrannými známkami Qualcomm Incorporated registrovanými ve Spojených státecha dalších zemích. Qualcomm Snapdragon je produktem Qualcomm Technologies, Inc.

Získejte už teď slevu na nejlepší fotomobil roku 2023, a k tomu ještě navíc vyhrajte dárky v soutěži

Nová vlajková loď Huawei P60 Pro, nejinovativnější fotografická novinka mezi smartphony, získala prestižní ocenění Nejlepší fotomobil 2023 od asociace TIPA (Technical Image Press Association), která je jednou z nejvýraznějších autorit v oblasti fotografie. Nadšenci mobilní fotografie mají nyní možnost získat slevový kupón v hodnotě 1500 Kč na pořízení P60 Pro a vyhrát v soutěži zajímavé ceny.

Nejlepší fotomobil 2023 se slevou 1500 Kč

Huawei P60 Pro představuje novou generaci mobilní fotografie i designu. Přináší převratnou optickou technologii, která uživatelům umožňuje pořizovat krásné fotografie i za ztížených světelných podmínek. Unikátnost P60 Pro potvrzuje i nově získané ocenění Nejlepší fotomobil roku 2023 od asociace TIPA (Technical Image Press Association), která je prestižní asociací a vydavatelem fotografických publikací ve světě, její ocenění slouží jako zásadní ukazatel při výběru telefonu.

V Evropě bude telefon představen 9. května 2023. Zákazníci ale mohou už teď získat jedinečný slevový kupon v hodnotě 1 500 Kč. Stačí k tomu pouze 3 kroky:

  1. Klepnutím na tlačítko „Získej kupón“ se zaregistrujte nebo přihlaste do účtu Huawei.
  2. Klepnutím na tlačítko „Vyzvednout kupón“ získáte slevový kód.
  3. Od 9. května přidejte Huawei P60 Pro do nákupního košíku a slevový kód bude automaticky uplatněn při nákupu.

Kupón můžete získat v období od 24. dubna do 8. května. Platný je do 5. června 2023:

Odpovězte na otázky a vyhrajte!

Slevový kupon a zajímavé dárky můžete získat i v soutěži. Po vyplnění e-mailu a zodpovězení soutěžní otázky “Co vás napadne, když se řekne HUAWEI P series?” získá každý účastní soutěže slevový kupón. Autoři nejzajímavějších odpovědí vyhrají ještě k tomu vybrané produkty pouze za 1 Kč. Tři šťastlivci mohou vyhrát FreeBuds Lipstick, dva Watch 3 Black a jeden výherce získá dokonce samotný smartphone P60 Pro. Soutěž trvá od 24. dubna do 8. května 2023. Soutěže se můžete zúčastnit na na oficiálním e-shopu HUAWEI.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Na český trh přichází senzor FreeStyle Libre 2 s volitelnými alarmy od společnosti Abbott.

Společnost Abbott, globální lídr v oblasti zdravotní péče, uvádí na český trh inovativní technologii – systém FreeStyle Libre 2. Jedná se o další generaci senzoru pro pacienty s diabetem určeného k monitorování hladiny glukózy. Druhá generace systému FreeStyle Libre nově nabízí i volitelné alarmy, které včas upozorní na hypoglykémii (nízkou hladinu glukózy) nebo hyperglykémii (vysokou hladinu cukru v krvi). Monitorovací systém v reálném čase každou minutu poskytuje uživatelům naměřené hodnoty, a to bez nutnosti bolestivých vpichů do prstu.

„FreeStyle Libre 2 umožňuje lidem s diabetem zvolit, jakým způsobem chtějí alarmy používat. Tato funkce je užitečná především u specifických skupin lidí, například u dětí nebo osob s vyšším rizikem hypoglykémie nebo hyperglykémie,“ uvádí Alexaner Seibold, Senior Medical Director oddělení Diabetes Care společnosti Abbott.

Jak FreeStyle Libre 2 funguje

Systém FreeStyle Libre 2 je tvořen malým kulatým senzorem, který uživatelé nosí na zadní straně paže až 14 dní. Senzor využívá technologii Bluetooth a každou minutu nepřetržitě měří hodnoty glykémie. Senzor je kompatibilní s aplikací pro iOS i Android, díky které už není nutné používat čtečku, snímat a uchovávat užitečná data mohou uživatelé s pomocí svého mobilního telefonu.  Uživateli jsou v reálném čase k dispozici hodnoty glukózy, historické trendy a vzorce a šipky, které ukazují, jak se bude hladina glukózy vyvíjet, aniž by se musel píchat do prstu. Uživatel tak může na základě naměřených dat přijmout vhodná opatření a upravit dávkování léků či svůj dietní režim. Systém FreeStyle Libre 2 také nabízí přizpůsobitelné a volitelné alarmy, které upozorní na nízkou nebo vysokou glykémii.

Systém FreeStyle Libre 2 společnosti Abbott je založen na stejné patentované technologii k detekci glukózy jako systém první generace. Díky výsledkům naměřených senzorem mohou pacienti lépe kontrolovat své hodnoty, předcházet velkému kolísání glykémie a udržet ji v optimálním rozmezí.

Senzor FreeStyle Libre je jedničkou mezi systémy monitorování glukózy na bázi senzoru, který nyní používá přibližně 4,5 milionu lidí s diabetem po celém světě, a to téměř ve 46 zemích.[1] Společnost Abbott navíc zajistila částečnou nebo úplnou úhradu systému FreeStyle Libre ve 34 zemích, včetně České republiky, Francie, Německa, Japonska, Velké Británie a USA.

Senzor FreeStyle Libre 2 společnosti Abbott je v České republice dostupný pro osoby s diabetem ve věku od 4 let a je plně hrazen lidem s diabetem 1. typu od 1. 4. 2023. 

O společnosti Abbott

Společnost Abbott je globální lídr v oblasti zdravotní péče, který pomáhá lidem žít plnější život ve všech jeho etapách. Naše portfolio produktů ovlivňujících kvalitu života pokrývá široké spektrum zdravotní péče, s předními technologiemi a produkty v diagnostice, zdravotnických přístrojích, v oblasti výživy a značkových generických léčivých přípravků. Našich 103 000 kolegů slouží lidem ve více než 160 zemích.

Spojte se s námi na www.abbott.com, na LinkedIn (www.linkedin.com/company/abbott-/), na Facebooku (www.facebook.com/Abbott) a na Twitteru (@AbbottNews and @AbbottGlobal).

Aplikace FreeStyle LibreLinkSystém pro okamžité monitorování glukózy FreeStyle Libre (Senzor) a FreeStyle Libre 2 (Senzor) jsou zdravotnickými prostředky.  Číslo notifikované osoby: 2797. Čtěte pečlivě uživatelskou příručku a informace o bezpečném používání. Aplikace FreeStyle LibreLink se používá společně s kompatibilním senzorem FreeStyle Libre a Freestyle Libre 2 pro okamžité monitorování glukózy, je indikována pro měření hladiny glukózy v tkáňovém moku u osob s diabetem mellitus (ve věku od 4 let), včetně těhotných žen. Aplikace a senzor mají sloužit jako náhrada za měření glykémie při samostatné léčbě diabetu, včetně dávkování inzulínu. Indikace pro děti (věk 4–12) je omezena na děti pod dohledem pečovatele ve věku minimálně 18 let. Aplikace FreeStyle LibreLink je kompatibilní pouze s určitými mobilními zařízeními a operačními systémy. Použití Aplikace FreeStyle LibreLink vyžaduje registraci u LibreView. Alarmy z aplikace se zobrazí pouze v případě, že pomocí aplikace spustíte senzor FreeStyle Libre 2. Výstraha: Pacienti by se měli vždy nejdříve poradit se svým lékařem, než provedou jakoukoliv zdravotní interpretaci a úpravu léčby na základě informací z měření. Používáte-li aplikaci FreeStyle LibreLink, musíte mít také přístup k systému monitorování glukózy v krvi, protože aplikace jej neposkytuje.

ADC-74140 v1.0 04/23

[1] Data on file, Abbott Diabetes Care

Svářeči z Jarova patří k nejlepším. Ovládli prestižní soutěž

Celkem 44 škol a 89 žáků bojovalo ve druhé polovině dubna o Zlatý pohár Linde ve Frýdku-Místku. Mezinárodní soutěži ve svařování dominovali žáci ze Střední odborné školy Jarov z Prahy 9.

Zatímco většina řemeslníků vystuduje svou profesi v rámci samostatného studijního oboru, obor svářeč v Česku neexistuje. Navíc je jich v tuzemsku nedostatek. „Svářečská profese bývá v různých přehledech chybějících profesí uváděna jako nejvíce nedostatková. Svářeč navíc není učební obor, svařování je ale součástí výuky v některých učebních oborech, na naší škole konkrétně v oborech strojní mechanik a instalatér. Všichni žáci v těchto oborech u nás povinně procházejí svářečským kurzem, ale jenom ti nejlepší si zvládnou udělat na závěr svářečský průkaz. Škola jim tedy umožní zdarma získat svářečský průkaz, který má cenu i několika desítek tisíc,“ řekl Miloslav Janeček, ředitel Střední odborné školy Jarov (SOŠJ).

Své soutěže, ve kterých mohou ukázat nabyté dovednosti, ale svářeči mají. Poslední z nich se konala mezi 17. a 19. dubnem ve Frýdku-Místku. Po tříleté pauze způsobené pandemií se 89 žáků utkalo už po 24. o Zlatý pohár Linde. „Soutěž patří k velmi prestižním, o čemž svědčí i účast škol ze zahraničí, letos jich bylo celkem devět. Konkurence je tedy obrovská a o výhercích rozhodují naprosté detaily. Samotná soutěž je rozdělena do dvou kategorií. První je národní část soutěže, kde mezi sebou soutěží žáci z Česka, a to z teorie a následné praktické části. Druhá část soutěže byla mezinárodní, kde už se soutěžilo pouze ve svařování. Soutěžilo se ve čtyřech metodách svařování a naše škola měla v každé zastoupení,“ popsal Miloslav Janeček.

Výsledky žáků Střední odboré školy Jarov:

  1. místo v národním kole: svařování elektrickým obloukem v ochranném plynu. Václav Roztočil, žák oboru strojní mechanik.
  2. místo v národním kole a 2. místo v mezinárodním kole: metoda TIG. Ondřej Holák, žák oboru strojní mechanik.
  3. místo v národním kole a 2. místo v mezinárodním kole: svařování obalenou elektrodou. Marián Vrána, žák oboru strojní mechanik.
  4. místo v národním kole: svařování plamenem. Ondřej Švub, žák oboru instalatér.

Kompletní výsledky soutěže najdete ZDE.

STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA JAROV, www.skolajarov.cz

Střední odborná škola Jarov spojuje hned několik různorodých zaměření – stavební, dřevařské, zahradnické a sportovní. Nabízí vzdělávání ve čtyřletých studijních a tříletých učebních oborech. Studijní obory jsou zakončeny maturitou, učební obory výučním listem. Na tříleté učební obory se dá navázat v rámci dvouletého denního nástavbového studia zakončeného maturitou. Škola zároveň zajišťuje výuku v oborech určených absolventům speciálních základních škol nebo žákům se specifickými vzdělávacími potřebami. Učební obory: instalatér, kamnář, klempíř, kominík, malíř, pokrývač, podlahář, sklenář, strojírenské práce, tesař, truhlář, zahradník, prodavač květin, zámečník, zedník. Maturitní obory: dřevostavby, management ve sportu, management ve stavebnictví, stavební obnova, technická zařízení budov, zahradnictví.

VMware vylepšuje platformy VMware Tanzu a VMware Aria v reakci na nejnaléhavější potřeby zákazníků tak, aby jim pomohla urychlit vývoj a poskytování moderních aplikací

Dnešní podniky musí v oblasti softwaru klást důraz na flexibilitu a akceschopnost, aby dokázaly úspěšně odolávat v turbulentní makroekonomické situaci. Zavádění nových řešení ve velkém měřítku je však náročné vzhledem k různým cloudům, nástrojům, metodikám a dovednostem potřebným k úspěšnému urychlení a zdokonalení poskytování aplikací. S rozvojem a zaváděním nativně cloudových konceptů je nezbytné investovat do takových prostředků, které zvýší produktivitu vývojářů, posílí výnosy a pomohou zachovat konkurenceschopnost. Společnost VMware, Inc. (NYSE: VMW) představila nové schopnosti platforem VMware Tanzu a VMware Aria, které zákazníkům umožní chytře využívat veškeré dostupné cloudové prostředky k poskytování moderních aplikací.

„Naši zákazníci v různých částech podniku musí složitě hledat vhodné uspořádání a nastavení různých nástrojů, týmů, cloudů a provozních modelů a zároveň zajišťovat produktivitu vývojářů a poskytovat provozním týmům potřebné vybavení, aby dokázaly udržet krok. To vyžaduje nový přístup ke společné platformě pro nativně cloudové aplikace a multidisciplinární tým pro projektování platforem,“ říká Purnima Padmanabhan, generální ředitelka a viceprezidentka Modern Applications and Management Business Group společnosti VMware. „Zákazníci nám říkají, že potřebují rychle inovovat a zároveň mít pod kontrolou náklady, zajistit bezpečnost a řídit výkon. Urychlili jsme proto uvedení nových funkcí platforem VMware Tanzu a VMware Aria. Chceme zákazníky podporovat v úsilí o inovace a optimalizaci každého kroku vývoje aplikací a správy cloudu.“

Tanzu Application Platform 1.5 s novými funkcemi umožní podnikům vytvářet a nasazovat více softwaru rychleji a bezpečněji pomocí bohaté sady vývojářských nástrojů. Nabízí bezpečnější předpřipravené ideální cesty k produkčnímu nasazení přizpůsobené daným podmínkám. Tanzu Application Platform ve verzi 1.5 vylepšuje komplexní zabezpečení aplikací, zjednodušuje práci vývojářů a platformových architektů a rozšiřuje podporu důležitých integrací s řešeními jiných výrobců, včetně efektivnějšího nasazení ve velkém měřítku na EKS s využitím referenčních architektur AWS QuickStart, rozšířené podpory Azure, předpřipravených i rozšířených individualizovaných nabídek bezpečnostních nástrojů, jako je automatická konfigurace protokolu TLS nebo podpora externích bezpečnostních nástrojů pro správu citlivých informací.

V rámci svého závazku podporovat zákazníky na každé úrovni zavádění a užívání platformy Kubernetes společnost VMware také oznámila několik aktualizací řešení Tanzu for Kubernetes Operations, jejichž cílem je zlepšit zabezpečení, rozšířit výběr a zvýšit efektivitu provozování platformy s vícero klastry a implementacemi Kubernetes v jakémkoli cloudu. Tanzu Mission Control nyní podporuje řízení celého životního cyklu nových a stávajících clusterů AWS EKS, dokáže upravovat bezpečnostní kontext kontejnerů a podů a umožňuje změnu nastavení zásad OPA Gatekeeper na všech úrovních, včetně organizace, skupiny klastrů a jednotlivých klastrů. Tyto funkce umožňují platformním týmům implementovat zabezpečení v celém průběhu vývojového cyklu a poskytují jim větší flexibilitu při správě bezpečnostních pravidel pro Kubernetes.

Kromě toho VMware přináší inovace v celé platformě VMware Aria, včetně Aria Hub s Aria Graph, Aria Cost s CloudHealth a Aria Guardrails. Řešení VMware Aria pomáhají provozním cloudovým týmům využívat možnosti multicloudu s inteligentním přehledem o distribuovaných prostředích a umožňují optimalizovat náklady, výkon a zabezpečení aplikací a infrastruktury v souladu s prioritami podniku. Lepší možnosti správy, zabezpečení a řízení nákladů, které portfolio VMware Aria nabízí, mají v době striktnějších rozpočtových pravidel zásadní význam pro manažery, kteří usilují o efektivitu ve velkém rozsahu.

VMware zlepšuje přehled o multicloudových prostředích zavedením podpory Google Cloud v bezplatné verzi VMware Aria Hub Free Tier vedle AWS a Azure, dále přidává podporu pro prostředí Kubernetes v novém řídicím panelu infrastruktury se zobrazením topologie služba-služba a rozšiřuje funkce VMware Aria Guardrails, včetně šablon pravidel pro cílové zóny a kontrolu rozdílů konfigurace.

VMware Aria Cost nově podporuje Alibaba Cloud a rozšiřuje tak možnosti řízení nákladů na multicloud. Na jednom místě umožňuje zákazníkům a partnerům získat přehled o veškerých nákladech a využití cloudu Alibaba Cloud a zefektivnit rozhodování. Alibaba Cloud se tak stává dalším přírůstkem do okruhu podporovaných prostředí vedle Amazon Web Services (AWS), Microsoft Azure, Google Cloud Platform, Oracle Cloud Infrastructure, VMware Cloud na AWS (beta), datových center a kontejnerizovaných prostředí. VMware Aria Cost také rozšiřuje okruh informací o Kubernetes a nově nabízí možnost určení správné velikosti prostředí Kubernetes pro optimalizaci nativně cloudových aplikačních prostředí i mimo cloud.

V neposlední řadě VMware pokračuje v automatizaci a zefektivňování správy cloudové infrastruktury na základě uceleného přehledu o privátních, hybridních a multicloudových prostředích. VMware Aria Operations představuje novou integraci s Aria Observability (řešení pro informovanost o multicloudu), která umožňuje IT týmům získat přehled o celé infrastruktuře, prostředí Kubernetes a aplikacích včetně kontextu s cílem odstranit potřebu různorodých nástrojů a zajistit efektivní správu multicloudů. Poskytuje holistický pohled na celou platformu, což umožňuje rychleji reagovat a zkrátit průměrnou dobu řešení problémů, a tedy celkově zlepšit výkon aplikací.

Další informace o řešeních Tanzu a VMware Aria společnosti VMware naleznete v těchto blogových příspěvcích a webových stránkách (v angličtině):

VMware Tanzu Application Platform 1.5 Offers Faster, More Secure Paths to Production

Tanzu Application Service 4.0 improves DevX with Dev Portal and enhances Platform Engineering

VMware Aria Continues Momentum with Additional Innovations

Business agility depends on fast and predictable app delivery 

O společnosti VMware

VMware je přední poskytovatel multicloudových služeb pro veškeré aplikace, který podnikům usnadňuje zavádět digitální inovace při zachování kontroly nad IT. Software společnosti VMware slouží jako důvěryhodný základ pro urychlení inovací a poskytuje podnikům flexibilitu a možnosti volby, které potřebují k dalšímu rozvoji. Společnost VMware sídlí v Palo Alto v Kalifornii a jejím dlouhodobým cílem je budovat lepší budoucnost na základě své Agendy 2030. Další informace naleznete na stránkách www.vmware.com/company.

BRAVIA CORE – exkluzivní filmová aplikace Sony – poskytuje majitelům televizorů BRAVIA XR nejvyšší kvalitu streamovaného obrazu a největší výběr filmů IMAX Enhanced

Aplikace BRAVIA CORE, vytvořená ve spolupráci se společností Sony Pictures Entertainment (SPE),byla vyvinuta tak, aby uživatelům televizorů Sony nabídla úžasné celovečerní filmy a další obsah v té nejvyšší kvalitě. S aplikací BRAVIA CORE předinstalovanou na všech nových modelech BRAVIA XR, jako je například cenami ověnčený model BRAVIA A95K QD-OLED TV série XR MASTER, si mohou uživatelé vychutnat výběr těch nejnovějších prémiových i klasických titulů [1] a mohou vybírat z největší nabídky titulů IMAX® Enhanced collection. Majitelé nových televizorů BRAVIA XR, kteří se přihlásí k aplikaci BRAVIA CORE, získají až deset kreditů na filmy, které mohou použít na získání nejnovějších filmových trháků studia, jako jsou tituly Morbius, Uncharted, Spider-Man™: No Way Home, Ghostbusters: Afterlife nebo Cinderella, a až dva roky neomezeného streamování z velké nabídky filmů v katalogu Sony Pictures – to vše získají zároveň se zakoupením nového televizoru. BRAVIA CORE nyní umožňuje těm, kteří vyčerpali své filmové kredity, nakupovat a půjčovat si vybrané filmy [2], aby si mohli i nadále vychutnávat některé z nejlepších filmových trháků a klasických titulů v nejvyšší kvalitě streamovaného obrazu díky technologii Pure Stream, která dosahuje téměř bezeztrátové kvality odpovídající UHD BD se streamováním rychlostí až 80 Mb/s [3].

Nový režim BRAVIA CORE Calibrated Mode společnosti Sony navíc upraví kvalitu obrazu na obrazovce tak, aby lépe odpovídala původní vizi tvůrce, a filmy se automaticky přizpůsobí optimálnímu nastavení obrazu, čímž se vytvoří skutečně výjimečný zážitek ze sledování filmů v domácím prostředí. Uživatelé si mohou vychutnat dynamický rozsah s neuvěřitelně oslnivými světly a hlubokou černou, stejně jako krásně přirozené střední tóny, a to vše téměř bez odlesků a halo efektu kolem světlých míst.

Pro skutečně podmanivý zážitek z domácího sledování přináší BRAVIA CORE také přístup k největší sbírce filmů IMAX Enhanced. Ta je optimalizována pro modely BRAVIA XR a přináší remasterovaný obraz IMAX® a pohlcující DTS zvuk. Díky službě Studio Access, která je součástí balíčku BRAVIA CORE, mají diváci přístup k řadě záběrů ze zákulisí, rozhovorů a dalších materiálů.

Podrobné informace o BRAVIA CORE jsou k dispozici na https://www.sony.net/bravia-core.

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

  • [1] Počet a výběr titulů se může měnit.
  • [2] Služba je nyní dostupná pro: Rakousko, Belgie, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Finsko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lucembursko, Malta, Nizozemsko, Norsko, Portugalsko a Švýcarsko. Další země budou potvrzeny později. Uživatelé mají přístup k zakoupeným filmům až do 23. února 2028. Zapůjčené filmy bude možné přehrát během 30 dnů a uživatel bude mít na jejich zhlédnutí 48 hodin. Podmínky a pravidla: https://www.sony.net/bravia-core.
  • [3] BRAVIA CORE je vybavena funkcí Pure Stream™, která nabízí streamování v rozmezí 30 Mb/s – 80 Mb/s. Pro přístup k Pure Stream™ s rychlostí 30 Mb/s musíte mít internet o minimální rychlosti 43 Mb/s. Pro přístup k nejvyšší kvalitě Pure Stream™ dostupné při rychlosti 80 Mb/s musíte mít minimální rychlost internetu 115 Mb/s. BRAVIA CORE neodpovídá za omezení sítě nebo dostupnou šířku pásma. Mohou platit omezení a podmínky poskytovatele síťových služeb.

Revoluční aplikace Alfréd změnila pracovní trh na Islandu. Náklady na hledání zaměstnanců snížila o 90 procent

Trojice islandských vývojářů si po zkušenostech se založením vlastní malé firmy uvědomila, že způsob, jakým se na Islandu hledají noví zaměstnanci, potřebuje změnu. Místo spoléhání se na náhodné inzeráty v místních novinách proto vytvořili první verzi aplikace Alfréd, která nabízela pracovní inzeráty a notifikace o vhodných pozicích přímo na telefonu uchazečů. Tento revoluční přístup změnil islandský pracovní trh a náklady na hledání nových zaměstnanců se snížily o 90 procent. Po úspěchu na Islandu přišel před několika lety i na český trh a nyní udává tempo v inovacích s výrazným náskokem před ostatními pracovními portály.

Dnes už to zní nepředstavitelně, ale před rokem 2013 se na Islandu nabídka pracovních míst vyskytovala jedině v tištěných novinách. Bylo to nepraktické a vůbec to neodpovídalo potřebám start-upů a dalších dynamicky se rozvíjejících firem. Skupina vývojářů aplikací v čele s Vernharðurem Sigurðssonem tehdy sháněla do týmu nové kolegy a moc se jim nezamlouvalo, že mohou jen doufat, že si jejich inzerát v místních novinách náhodou přečte ten správný uchazeč.

Díky svým programátorským schopnostem dali dohromady první verzi aplikace Alfréd s nabídkami pracovních míst, která zásadně proměnila islandský pracovní trh. „Do té doby bylo hledání pracovníků o náhodě. Koupí si ten pravý člověk zrovna toto vydání novin a všimne si inzerátu? Bylo nám jasné, že musí existovat lepší řešení,“ popisuje jeden ze zakladatelů Vernharður Sigurðsson.

Novinka se stala na Islandu hitem, uchazeči ani zaměstnavatelé do té doby nic podobného neviděli. Alfréd se dal jednoduše používat i na telefonu, posílal uchazečům notifikace o vhodných pracovních nabídkách, které vyhovovaly jejich požadavkům. Náklady na hledání nových zaměstnanců se firmám snížily o devadesát procent.

Pomocník, na kterého je spolehnutí

A jak vlastně vznikl název Alfréd? Znalci batmanovských příběhů už možná tuší. Zakladatelé aplikace jsou totiž jako všichni správní ajťáci fandové komiksů. „Alfréd je jméno komorníka, který pomáhá Batmanovi v boji se zločinem. Je ochotný, spolehlivý a férový, má rád suchý humor a vždy si umí poradit. Lepšího pomocníka si neumíme představit, proto jsme se rozhodli, že naši aplikaci pojmenujeme po něm,“ vysvětluje Vernharður Sigurðsson.

V roce 2016 přišel Alfréd s vylepšenou verzí aplikace a získal řadu nových funkcí. Běžní uživatelé si od té chvíle mohou zdarma vytvořit profil s online životopisem a odpovídat na nabídky práce jediným kliknutím. Stejně tak zaměstnavatelé mohou uchazeče jednoduše třídit, zjišťovat doplňující informace a projít celý proces výběrového řízení v přehledném a příjemném prostředí aplikace. A to včetně videopohovorů, které získaly na důležitosti zejména během pandemie covidu.

Alfréd je dodnes nejpoužívanějším portálem pro hledání práce na Islandu a od roku 2019 začal pronikat také na český trh a nedávno i na Maltu a Faerské ostrovy. „Rozšíření do Česka vyplynulo úplnou náhodou. V týmu Alfréda pracoval i jeden Čech, který se se zakladateli značky spřátelil a udržoval s nimi vzájemný kontakt, i když se přestěhoval zpět domů. Vernharður Sigurðsson se ho vydal navštívit, a tolik se mu u nás zalíbilo, že se rozhodl sem rozšířit i svůj byznys,“ vypráví marketingová manažerka platformy Alfréd v České republice Petra Turzová.

Ve střední Evropě existovalo v době příchodu Alfréda už několik zavedených portálů s nabídkami práce. Obchodní strategie islandské aplikace se opírá o jednoduchost používání, přesné zacílení nabídek a nízké náklady na podání inzerátu. „Pro uživatele hledající práci je aplikace zcela zdarma. Zaměstnavatelé si bezplatně vytvoří profil a platí pouze za vložení inzerátu. Základní cena činí 890 korun a při zakoupení balíčku více inzerátů dostanou slevu. Náklady na výběrové řízení jsou tak pro firmy minimálně o polovinu levnější než u konkurenčních portálů,“ říká Petra Turzová.

Alfréd si na českém trhu vytvořil stabilní skupinu klientů, od oblasti průmyslu a stavebnictví přes rodinné podniky až po kulturní a vzdělávací instituce. Jeho cílem je nabídnout moderní, snadno ovladatelnou aplikaci, která celý proces hledání práce co nejvíce usnadní a urychlí. Jednou z posledních inovací je video dotazník pro uchazeče, který HR pracovníkům umožňuje prohlédnout si potenciální zaměstnance a poznat jejich požadavky ještě před samotným osobním pohovorem.

Xiaomi děkuje svým fanouškům a nabízí slevy 61 % a až 5 000 Kč

Xiaomi, přední světová společnost v oblasti spotřební elektroniky a výroby mobilních telefonů, dnešním dnem zahajuje Xiaomi Fan Festival neboli tradiční poděkování svým fanouškům. Společnost si velmi váží všech svých příznivců, a proto v rámci této akce nabízí produkty se slevou až 5 000 Kč. Zlevněna je řada telefonů, včetně vlajkové řady Xiaomi 13, nejnovější Redmi Note 12, či herní řady POCO X5. Dále je možné si s výraznou slevou pořídit i sluchátka, hodinky, různé modely čističek vzduchu nebo elektrické koloběžky. Ve vybrané dny se navíc na stránce XFF.XIAOMICESKO.CZ objeví vždy ještě jeden výrazně zlevněný produkt Xiaomi. Kompletní nabídka Xiaomi Fan Festivalu, který probíhá až do 14. května, je dostupná také na oficiálním e-shopu společnosti Xiaomicesko.cz.

Objevte fotografické vlastnosti řady Xiaomi 13 až o 4 000 Kč levněji

Ze smartphonů je pravděpodobně největším lákadlem této akce řada Xiaomi 13, která byla vytvořena ve spolupráci s legendární fotografickou společností Leica. Nejvýkonnější model Xiaomi 13 Pro se pyšní palcovým snímačem, což je největší snímač, který byl kdy zabudován do mobilního telefonu. Díky němu je schopen pořizovat neuvěřitelně ostré a detailní snímky, a přináší nové fotografické možnosti. Dále využívá nejmodernější mobilní platformu Snapdragon®️ 8 Gen 2, která nabízí fantastický výkon pro snadné a rychlé zpracování všech činností, od fotografování až po hraní her. Z 0 na 100 % se dokáže nabít již za 19 minut. Xiaomi 13 Pro je zlevněno z původních 31 499 Kč na 27 499 Kč.

Neméně působivý model Xiaomi 13 byl rovněž zkonstruován v participaci s firmou Leica. Kromě svých fotografických vlastností se může pochlubit svými dovednostmi v oblasti videa, jelikož, stejně jako jeho dražší sourozenec, dokáže pořizovat 4K Ultra Night videa a nabízí stabilizaci videa HyperOIS pro záznam ve výjimečné kvalitě. Již na první pohled vyniká svým minimalistickým designem s plochým 6,36″ FHD+ AMOLED displejem. Xiaomi 13 je nyní k dostání o 4 000 Kč levněji, tedy za 19 499 Kč.

Z této řady je zlevněno i Xiaomi 13 Lite, které je přizpůsobeno mladým uživatelům chytrých telefonů, kteří jsou nadšenci do pořizování jedinečných selfie a příběhů. Toto zařízení je vybaveno dvěma předními fotoaparáty a všestrannými softwarovými funkcemi a je speciálně navrženo tak, aby splňovalo jejich potřeby. Jeho původní cena činí 11 999 Kč a nyní si ho můžete pořídit za 9 999 Kč.

Žijte naplno s řadou Redmi Note 12 již od 3 999 Kč

Slevy se vztahují i na nejnovější řadu dostupných telefonů Redmi Note 12. Nejvyšší model Redmi Note 12 Pro+ 5G je vybaven výkonným systémem tří fotoaparátů, a může se pochlubit 200Mpx hlavním snímačem na úrovni vlajkové lodi. Dále má 120Hz displej Flow AMOLED, který podporuje Dolby Vision® a Dolby Atmos®. Plynulý a spolehlivý výkon 5G zajišťuje vysoce výkonná čipová sada MediaTek Dimensity 1080. O dlouhou výdrž se pak postará baterie s kapacitou 5 000 mAh a podpora 120W nabíjení HyperCharge. Tento pracant je z původních 11 999 Kč zlevněn na 10 499 Kč.

Nejpopulárnější základní model Redmi Note 12 disponuje stejně jako vlajková loď 120Hz AMOLED displejem a uživatelům tak nabízí ohromující kvalitu obrazu s věrným podáním barev. Díky nejnovější mobilní platformě Snapdragon 685 jsou všechny operace i ovládání telefonu plynulé a bezproblémové, což umožňuje snadný multitasking s vyšší energetickou účinností. Tento model je v rámci akce ke koupi za neuvěřitelných 3 999 Kč.

Zlevněno je i mnoho dalších mobilních telefonů. Za zmínku určitě stojí Redmi A2 se stylovým a trendy designem v uklidňujících odstínech černé, zelené a modré barvy. Toto zařízení s velkým 6,52″ displejem s rozlišením HD+ je možné nyní pořídit za pouhých 1 999 Kč.

Pořiďte si herní telefon s nízkou cenou

Řada POCO X5 byla navržena a zkonstruována tak, aby splňovala potřeby a překonávala očekávání mladých uživatelů a tvůrců obsahu. POCO X5 Pro 5G je vybaveno 6,67″ displejem Flow AMOLED. Díky jeho tenkému profilu se pohodlněji drží při hraní her nebo vytváření obsahu. Ať už natáčíte videa, sledujete filmy, procházíte sociální sítě nebo hrajete hry, obnovovací frekvence na úrovni vlajkové lodi 120 Hz poskytuje jasný, živý a mimořádně plynulý obraz. POCO X5 Pro 5G koupíte o 1 000 Kč levněji, tedy za 7 999 Kč.

POCO X5 5G, které mění představy o chytrých telefonech střední třídy, má vše, co uživatelé z generace Z potřebují k tomu, aby zvládli celý den práce, studia nebo zábavy. I když pořizujete stovky fotografií, hrajete dlouhé hodiny hry nebo sledujete videa ve vysokém rozlišení, tento smartphone vám zajistí dostatek výkonu ve dne i v noci. Zvýhodněná cena u tohoto modelu činí 5 499 Kč, oproti původní ceně 6 499 Kč.

Ponořte se do libozvučných tónů se sluchátky za super cenu

Slevy se nevztahují pouze na smartphony, ale také na nejrůznější chytré produkty značky Xiaomi.

Sluchátka Redmi Buds 3 Pro využívají technologii dual active noise cancellation, což znamená, že umělá inteligence automaticky rozpozná prostředí podle úrovně okolního hluku a způsobu chování. Na základě toho automaticky upravuje hloubku potlačení hluku v rozdílných prostředích. Na jedno nabití vydrží sluchátka v provozu až šest hodin. Pro ještě delší poslech je tu však pouzdro, které prodlužuje celkový poslech až na 28 hodin. Redmi Buds 3 Pro jsou zlevněny o 47 %, takže je možné je získat za krásných 999 Kč.

Nové Redmi Buds 4 Lite podporují připojení přes Bluetooth 5.3., který je stabilnější a má rychlejší přenos. Tím je zajištěna nižší spotřeba energie a výrazné snížení problémů s výpadky. Sluchátka rovněž disponují stupněm voděodolnosti IPX4 a doba přehrávání na jedno nabití je 5 hodin, s nabíjecím pouzdrem celkem 20 hodin. Nabízejí také dotykové ovládání, takže svou hudbu můžete snadno a jednoduše ovládat bez nutnosti vyndavání vašeho mobilního telefonu z kapsy. Redmi Buds 4 Lite je nyní možné zakoupit za 449 Kč.

Buďte fit s hodinkami Xiaomi Watch S1 za 3 999 Kč

Xiaomi Watch S1 mají klasický design se safírovým sklem a rámečkem z nerezové oceli, ve kterém je umístěn 1,43″ AMOLED displej. Na výběr jsou klasické kožené nebo fluorokaučukové řemínky v různých barvách. Nabízejí celkem 117 fitness režimů, včetně 19 profesionálních režimů, mezi kterými si uživatelé mohou vybrat, a dokáží se automaticky spustit, když rozpoznají chůzi a běh venku či na běžeckém pásu. Zařízení jsou kompatibilní s aplikacemi Strava a Apple Health a zachovávají také vylepšené sledování zdravotního stavu pro komplexní informovanost. Tyto hodinky jsou v rámci Xiaomi Fan Festivalu zlevněny o 20 %, z 4 999 Kč na 3 999 Kč.

Čistší vzduch až o 29 % levněji

Radost si můžete udělat i některou ze zlevněných čističek vzduchu, které zajistí čistý a zdravý vzduch pro váš domov.

Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro je neuvěřitelně výkonná čistička vzduchu disponující dotykovou OLED obrazovkou a 6 režimy čištění. Je také neuvěřitelně tichá a hlučnost jejího provozu je pouhých 33,7 dB. Lze ji i ovládat z mobilního telefonu pomocí aplikace Mi Home. Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro je z původních 6 999 Kč zlevněna o 29 %, tedy na 4 999 Kč.

Xiaomi Smart Air Purifier 4 EU má vysoce účinný filtr a přesné senzory PM 2,5, snímače teploty a vlhkosti pro sledování kvality vzduchu. Místnost o velikosti 20 m2 vyčistí za cca 10 minut. Disponuje tichým provozem, chytrým ovládání včetně hlasového a dotykovou OLED obrazovkou. Xiaomi Smart Air Purifier 4 EU je nyní k dostání za 3 999 Kč, oproti původní ceně 5 099 Kč.

Čistička vzduchu Xiaomi Smart Air Purifier 4 Lite je vybavena vysoce účinným filtrem, který ze vzduchu odstraní až 99,97 % nečistot. Je vhodná pro místnosti o velikosti až 43 m2 a disponuje dotykovou LED obrazovkou. Pořídit si ji je nyní možné už za 2 999 Kč.

Po městě stylově a až o 5 000 Kč výhodněji

S výraznou slevou jsou k dostání i elektrické koloběžky, které jsou stylovou a zábavnou variantou dopravního prostředku vhodného především do města.

Xiaomi Electric Scooter 4 Pro EU nabízí 3 rychlostní režimy, které se dají velmi snadno přepínat, a vy tak můžete upravit rychlost podle vašeho jízdního prostředí. Na plné nabití nabízí dojezd 55 km. Maximální rychlost této koloběžky je 25 km/h a s přehledem zvládne zdolat až 20% stoupání. Z původních 21 999 je Xiaomi Electric Scooter 4 Pro EU možné koupit za 16 999 Kč.

Xiaomi Electric Scooter Pro 2 také nabízí 3 rychlostní režimy a dojezd 45 km. Lze ji navíc velmi rychle a jednoduše složit. Tato koloběžky je zlevněna o 2 000 Kč a k dostání je za 13 999 Kč.

Jízdu si můžete rovněž užít na koloběžce Xiaomi Electric Scooter Essential, která disponuje minimalistickým ovládáním pro chytré cestování. Tu je možné získat za 7 999 Kč.

Nabídka Xiaomi Fan Festival 2023 platí od 24. dubna 2023 do 14. května 2023 nebo do vyprodání zásob na www.xiaomicesko.cz a u vybraných prodejců.

O společnosti Xiaomi

Společnost Xiaomi Corporation byla založena v dubnu 2010 a 9. července 2018 byla uvedena na hlavní burzu cenných papírů v Hongkongu (1810.HK). Xiaomi je společnost zabývající se spotřební elektronikou a chytrou výrobou, jejímž jádrem jsou chytré telefony a chytrý hardware propojený platformou IoT.

V souladu s naší vizí „Přátelit se s uživateli a být nejpohodovější společností v srdcích uživatelů“ se společnost Xiaomi neustále snaží o inovace, vysoce kvalitní uživatelskou zkušenost a provozní efektivitu. Společnost neúnavně vytváří úžasné produkty s poctivými cenami, aby si všichni na světě mohli užívat lepší život díky inovativním technologiím.

Xiaomi je jednou z předních světových společností v oblasti chytrých telefonů. Její podíl na trhu z hlediska dodávek chytrých telefonů se umístil na 3. místě na celém světě ve třetím čtvrtletí roku 2021. Společnost také vytvořila přední světovou spotřebitelskou platformu AIoT (AI+IoT), k jejíž platformě bylo k 30. září 2021 připojeno více než 400 milionů chytrých zařízení, s výjimkou chytrých telefonů a notebooků. Produkty Xiaomi jsou přítomny ve více než 100 zemích a regionech po celém světě. V srpnu 2021 se společnost potřetí dostala na seznam Fortune Global 500, kde se umístila na 338. místě, což je o 84 míst více než v roce 2020.

Xiaomi je součástí indexů Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index a Hang Seng China 50 Index.

Exit mobile version