Vycházejí NVIDIA Game Ready ovladače pro otevřenou betu hry Diablo IV. Rozšiřují také podporu technologie DLSS

Otevřená beta Diabla IV s DLSS 2. NVIDIA DLSS 3 bude ve finální verzi

Otevřená beta verze hry Diablo IV bude na GPU GeForce RTX podporovat DLSS 2 pro zvýšení výkonu. Nejnovější generace této technologie, tedy DLSS 3 schopné generovat celé snímky, bude dostupná při uvedení hry na trh 6. června. Majitelé GeForce RTX řady 40 se tak budou moci těšit na znásobení výkonu.

Technologické preview Ray Tracing: Overdrive Mode v Cyberpunk 2077

Aktuální ovladače také nabízejí optimalizaci pro technologické preview Ray Tracing: Overdrive Mode ve hře Cyberpunk 2077. Nový režim přinese simulaci chování světla pomocí plného ray tracingu, známého také jako path tracing, pro dosažení ještě realističtějšího zážitku ze hry.

Aktualizace s novou funkcí bude dostupná 11. dubna a nastíní možnosti využití plného ray tracingu ve hrách. NVIDIA společně s CD PROJEKT RED pracujeme na jeho dalších vylepšeních a optimalizacích výkonu.

Forza Horizon 5 s DLSS 3 již 28. března

Forza Horizon 5 dostane 28. března novou aktualizaci, která přinese podporu DLSS 3. Jedna z nejlépe hodnocených závodních her tak na GeForce RTX řady 40 dokáže překonat hranici 120 FPS při rozlišení 4K s maximálním nastavením.

Deceive Inc., Smalland: a The Last of US Part I s DLSS 2

Díky DLSS 2 pluginům pro Unreal Engine i Unity a dokumentaci veřejně dostupné na webových stránkách NVIDIA Developer lze tuto technologii přidat do her již za pouhý den. DLSS 2 se díky tomu rozšířilo do stovek her. Jejich seznam čítá populární jména i nezávislé tituly vyvíjené jedním člověkem.

Nové Game Ready ovladače přinášejí podporu DLSS 2, známého také jako DLSS Super Resolution, pro:

K dnešnímu dni využívá akceleraci výkonu pomocí NVIDIA DLSS využívajícího AI přes 270 her a aplikací. DLSS 3, nejnovější verze této technologie, je k dispozici již v 29 vydaných hrách. Trend integrace během prvních šesti měsíců od uvedení je tak sedmkrát rychlejší, než tomu bylo v případě uvedení DLSS 2.

Aktuální verze ovladačů přináší, kromě otevřené beta verze Diabla IV, také optimalizaci pro remake Resident Evil 4 v den jeho vydání.

Do GeForce Experience s nimi zase přibývá ideální grafické nastavení na jedno kliknutí pro čtveřici her:

  • Kerbal Space Program 2
  • Last Epoch
  • Like a Dragon: Ishin!
  • Wo Long: Woon: Fallen Dynasty

Doporučené odkazy:

Blog k novým Game Ready ovladačům pro otevřenou betu Diablo IV: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/diablo-iv-geforce-game-ready-driver/

Diablo IV DLSS 3 trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=fGdnys7CKHY

Forza Horizon 5 NVIDIA DLSS 3 – srovnání ve 4K

https://www.youtube.com/watch?v=ISiRPpfyrN4

Forza Horizon 5 s DLSS 3 – článek na GeForce.com

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/march-2023-rtx-dlss-game-updates/#forza-horizon-5

Ray Tracing: Overdrive Mode i pro členy GeForce NOW Ultimate

CD PROJEKT RED 11. dubna přinese novou aktualizaci pro Cyberpunk 2077, jež zpřístupní technologické preview Ray Tracing: Overdrive Mode. Díky nástrojům určeným pro snadnou integraci her a jejich technologií do streamovací služby se na nový režim mohou těšit i majitelé členství Ultimate.

Zmíněné nástroje jsou k dispozici vývojářům pro snadnou implementaci funkcí, jako jsou například synchronizace účtů nebo herních knihoven. Díky tomu příprava jejich titulů pro cloudové hraní v GeForce NOW nevyžaduje složité portování a je časově nenáročná.

Odměny a novinky v knihovně

Členové si do 6. května mohou jako odměnu vyzvednout skin Medieval Marvel pro postavu Captain Marvel z Marvel’s Midnight Suns. Do knihovny tento týden přibývá pětice her:

Blog: https://blogs.nvidia.com/blog/2023/03/23/geforce-now-thursday-march-23/

AGON by AOC uvádí na trh velký 32“ herní monitor AG325QZN/EU s 240 HZ, odezvou 1 ms GtG a HDR

AGON by AOC – jedna z předních světových značek herních monitorů a IT příslušenství – představuje další model z řady herních monitorů AGON 5. Model AGON AG325QZN/EU s úhlopříčkou 31,5″ (80 cm) je vybaven panelem Fast VA, který dokáže pracovat s oslnivou obnovovací frekvencí 240 Hz. Díky působivému kontrastnímu poměru 3000:1, hluboké černé, sytým barvám a certifikaci DisplayHDR 400 poskytuje monitor AG325QZN/EU dechberoucí obraz a jeho rychlá odezva s dobou odezvy až 1 ms GtG a 0,5 ms MPRT ukazuje, že je stvořen pro jakékoli herní výzvy. Díky svým impozantním rozměrům se monitor AOC AG325QZN/EU hodí pro širokou škálu případů použití, od velkých herních stanic až po gaučové herní sestavy nebo specializované simulátory.

Vysoká rychlost při 240 Hz, ostré rozlišení QHD, působivá velikost 32″: AOC AG325QZN

Čím větší, tím lepší

Zatímco hráči FPS esportů dávají přednost displejům menších rozměrů (27″ nebo dokonce 24″), aby se mohli lépe soustředit na veškerou akci probíhající najednou, esporty a soutěžní hraní pokrývají celou škálu žánrů, kde může dávat větší smysl velikost displeje 32″. Akční/RPG tituly, bojové hry, strategie v reálném čase a tahové strategie nebo simulační hry – všem těmto hrám prospívá větší velikost displeje, aby lépe zobrazovala složité detaily nebo hráče vtáhla do samotné akce.

Displej s úhlopříčkou 31,5″, jako je například u modelu AG325QZN/EU, nabízí více prostoru na obrazovce při zachování běžného poměru stran 16:9, což hráčům usnadňuje přizpůsobení. Model AG325QZN/EU má rozlišení QHD (2560 × 1440), což je ideální hodnota pro bohaté detaily a vysokou snímkovou frekvenci. V porovnání například s rozlišením 4K mohou moderní grafické procesory v mnoha titulech mnohem snadněji dosáhnout 240 snímků za sekundu v rozlišení QHD, což hráčům umožňuje využívat vysoké obnovovací frekvence od první chvíle. A díky kombinaci vysoké obnovovací frekvence a vysokého rozlišení je AG325QZN/EU herním displejem, který je připraven na budoucnost a může hráčům sloužit dlouhé roky.

Rychlá akce, rychlá odezva

Model AG325QZN/EU využívá panel Fast VA, který nabízí rychlé doby přechodu pixelů (až 1 ms GtG) a nízkou perzistenci pixelů (0,5 ms MPRT), přičemž si můžete vybrat z různých úrovní, takže hráči mohou odezvu monitoru vyladit podle svého vkusu a dosáhnout tak zážitku bez duchů. Podpora technologie Adaptive-Sync zajišťuje hraní bez trhání a zadrhávání na obou platformách. Zatímco u monitoru s obnovovací frekvencí 60 Hz se uživateli zobrazí nový snímek každých 16 ms, u monitoru s obnovovací frekvencí 240 Hz je tato doba snížena na pouhé 4 ms. Díky krátkému času mezi jednotlivými snímky budou mít hráči pocit většího propojení se hrou – což jim umožní rychleji reagovat na akce soupeřů.

Všestranný a flexibilní

Mimo herní hodiny je monitor díky velkému displeji s úhlopříčkou 31,5″ jako stvořený pro produktivitu při každodenních úkolech. Velká plocha obrazovky umožňuje uživatelům otevírat a pracovat s více okny aplikací současně. Díky certifikaci VESA DisplayHDR 400 monitor AG325QZN/EU vykresluje HDR obsah ve videích a hrách. A díky špičkovému jasu 400 nitů a širokým pozorovacím úhlům (178°/178°) je monitor vhodný i pro použití v jasných vnitřních prostorách. Monitor má také čtyřportový rozbočovač USB 3.2 a upstream USB port k PC, který uživatelům umožňuje připojit periferní zařízení přímo k monitoru, čímž se snižuje nepořádek na stole.

Stejně jako ostatní modely AGON 5 má i AG325QZN/EU elegantní hranatý design s velmi tenkými rámečky a robustním kovovým stojanem. Ergonomický stojan s možností nastavení náklonu (-5/23°), výšky (150 mm), natočení (-20/20°) a orientace pivot (90°) umožňuje pohodlné používání pro každého uživatele a každou příležitost.

Model AOC AGON AG325QZN/EU je k dispozici od března 2023 za doporučené prodejní ceny 13 789 Kč v České republice a za 579 eur na Slovensku.

O společnosti AOC

Společnost AOC, která byla založena v roce 1967, je přední světovou značkou v oblasti monitorů a IT příslušenství a dceřinou společností TPV Technology Limited, největšího výrobce LCD na světě. Komplexní portfolio AOC nabízí perfektní monitor pro každou potřebu, ať už pracovní nebo osobní. Monitory AOC nabízejí vynikající zážitek ze sledování zabalený do vynikajících designů.

Sub-značka AOC, AGON by AOC, nabízí jedno z nejsilnějších portfolií vysoce výkonných herních monitorů na světě a kompletní ekosystém herního příslušenství seskupeného do tří kategorií: AOC GAMING pro běžné hráče, AGON pro soutěžní hráče a AGON PRO určenou pro nadšence do esportů a profesionální esportovce. Od roku 2020 je AGON by AOC jednou z předních značek v oboru herních monitorů a nejlepší volbou hráčů z celého světa.

Další informace najdete na oficiálních stránkách AGON by AOC nebo sledujte AGON by AOC na Facebooku, Twitteru nebo Instagramu.

 

Zaměření na zákazníka: jak nadějná značka AENO mění uživatelský zážitek

Mezinárodní značka inteligentních domácích spotřebičů AENO si od svého vstupu na trh stanovila cíl dosáhnout pro zákazníka pohodlné a snadno srozumitelné interakce ve všech fázích, od reklamního sdělení až po instruktáže/návody. Za tímto účelem bylo implementováno a vylepšeno mnoho obchodních procesů.

„Společnost si nastavila kurz směrem ke splnění očekávání zákazníků v každé fázi interakce s naší značkou,“ říká Natalia Grishina, marketingová ředitelka AENO.  „Požadavky zákazníků se tvoří v závislosti na různých faktorech. Bez ohledu na to, co zákazník hledá, se snažíme výběr co nejvíce usnadnit: poskytujeme jednoduchost online vyhledávání, kompetenci poradenství na prodejním místě, zpětnou vazbu a servis. Vše musí odpovídat nejvyšší úrovni standardů značky.“

Hlasatel smartizace

Abychom byli pro zákazníka srozumitelní,  je nezbytně nutné porozumět tomu, kdo jsme a k čemu jsme v obecném smyslu předurčeni. Na základě série strategických sezení bylo pochopeno a formulováno poslání, cíle a hodnoty značky a bylo nastíněno směřování jejího dalšího rozvoje.

„Naším posláním je osvobodit člověka od rutiny a udělat z domova území svobody, bezpečí a zdraví. Rozvoj digitálních technologií, nárůst poptávky po zařízeních na dálkové ovládání a fakt, že jsou hlasoví asistenti nezbytnými prvky řízení domácnosti, stimuluje zavádění inteligentních technologií. Smartizace v každém smyslu tohoto slova je to, co moderní uživatel potřebuje. Myslet dopředu a zpřístupnit budoucnost již dnes je to, čím se musíte řídit, abyste se mohli posouvat vpřed a určovat trendy,“ komentuje Elena Krochak, Business Development Director ve společnosti AENO. Zvyšování očekávání spotřebitelů, změna životního stylu a poptávka budou dále pohánět růst značky a vývoj produktové řady.“

Společnost AENO se zabývá rovněž hloubkovým studiem zkušeností spotřebitelů s cílem přizpůsobit se změnám a vytvořit produkty, které zaručí, že produktová řada zůstane relevantní v měnícím se ekosystému.

Jsou odkrývány také další preference spotřebitelů, například trend uvědomělé spotřeby a preference značek oddaných konceptu udržitelného rozvoje. Společnost AENO zredukovala tištěné návody a digitalizovala je, používá 100% ekologické obaly bez plastů a poskytuje recyklované obalové materiály k opětovnému použití.

Cit pro spotřebitele

Společnost AENO uspořádala celý zákaznický servis, přičemž zaměření na zákazníka definovala jako jednu z klíčových hodnot. Názorným příkladem je organizace práce s požadavky na diagnostiku přístrojů zahájená v polovině roku 2022. Přímo na internetových stránkách mohou zákazníci online objednat doručení svých přístrojů do autorizovaného servisního střediska. Pokud je zjištěna závada, zákazník obdrží hlášení o závodě, s jehož pomocí si může na prodejním místě objednat stejný nový přístroj. Poté společnost pečlivě posoudí reklamaci. Tento přístup přispěl ke změně vlastností některých produktů tak, aby vyhovovaly potřebám zákazníků.

Kromě technické podpory a záručních služeb zřídila společnost AENO také oddělení, které sleduje spotřebitelské recenze a názory na produkty na různých stránkách. Na základě sběru dat jsou identifikovány aspekty možného zlepšení produktu. Díky Social Listeningu (monitoringu sociálních sítí) studuje tým značky trendy v oboru a aktuální potřeby spotřebitelů, aby mohl rozvíjet svou produktovou řadu a inovovat, zlepšovat zákaznickou zkušenost a rozšiřovat příležitosti.

Navíc jsou pravidelně prováděny zákaznické průzkumy, kde jsou definovány NPS (Net Promoter Score) a CSI (Customer Satisfaction Index).

„V dnešní době to již není o divizi služeb, ale o plnohodnotném řízení zákaznické zkušenosti. Shromažďování analytických dat ze všech zdrojů vám umožňuje vidět širší souvislosti a identifikovat klíčové a prioritní oblasti pro změny. Neshromažďujeme pouze zpětnou vazbu, ale analyzujeme všechny požadavky a měníme se v souladu s očekáváními našich zákazníků. Neřešíme pouze určitý problém, ale hledáme zdroj neshody a odstraňujeme základní příčinu. Ve skutečnosti je celá společnost v neustálém cyklu zlepšování,“ komentuje Tatyana Domme, Customer care Director ve společnosti AENO.

Závěr

Studie spotřebitelského chování a tržní trendy umožňují společnosti AENO upravit plány v reakci na ekonomické potřeby. Konkrétně v roce 2022 značka představila chytré topení AENO Premium Eco v reakci na poptávku trhu, která vznikla mimo jiné v souvislosti s energetickou krizí v Evropě. Toto chytré topení se skládá z kombinace infračervené a konvekční technologie. Spotřebitelům pomůže ušetřit až 50 % nákladů na elektřinu během celého topného období.

Změna ekonomické situace upravuje plány, ale ne přístup. Zákazník je vždy v centru pozornosti a je to právě zákazník, kdo značce pomáhá, aby se neustále rozvíjela. Dodržování tohoto přístupu při vývoji obchodních procesů přineslo výsledky: Růst NPS, zvýšení spokojenosti s procesem posuzování reklamací a žádostí, nárůst opakovaných nákupů mezi zákazníky. Všechny tyto věci nám umožňují jít správnou cestou a otevírat nové obzory růstu.

Canon a Bookla.cz vyhlašují soutěž pro spisovatele o vydání a tisk knihy zdarma

Společnost Canon se stala generálním partnerem soutěže pro spisovatele na Bookla.cz, jejíž vítěz získá vydání své knihy zdarma. Vítězná publikace bude slavnostně představena na veletrhu Svět knihy Praha a následně vytištěna na profesionální archové inkoustové tiskárně Canon varioPRINT iX3200. Autoři mohou své přihlášky posílat do 30. dubna 2023.

„Jako dlouholetý dodavatel špičkových technologií a služeb pro oblast knižního průmyslu jsme již pomohli vytisknout nespočet publikací. Spojení s touto soutěží je proto pro nás naprosto přirozené,“ říká Eva Kučmášová, ředitelka komunikace Canonu ve střední Evropě.

Pravidla účasti v soutěži jsou jednoduchá. Autoři, kteří již mají napsanou knihu a chtějí ji vydat, musí na e-mail bookla@powerprint.cz poslat anotaci, obálku a vše, co by mohlo porotu zaujmout. Uzávěrka přihlášek je stanovena na 30. dubna 2023.

Vítězný autor získá možnost vydat svou knihu zcela zdarma na Bookla.cz, kde bude mít zajištěný prodej a distribuci. Součástí výhry je i grafické zpracování, korektura, ISBN a zajištění povinných výtisků. Výherce dále získá 10 ks výtisků knihy pro svoji potřebu a inkoustovou tiskárnu od Canonu. Úplné znění podmínek soutěže je k nalezení na https://www.bookla.cz/clanky/soutez.

„Jde o skvělou příležitost pro začínající autory, kteří nejen že dostanou možnost nechat si vydat a vytisknout svou knihu zdarma, ale budou mít šanci se dostat do povědomí veřejnosti díky vyhlášení soutěže na květnovém Světě knihy Praha, největším knižním veletrhu v Česku,“ dodává Kučmášová. Vítězná kniha bude vytištěna v největší digitální tiskárně v ČR powerprint na stroji Canon varioPRINT iX3200. Stejný přístroj využívá třeba i Česká pošta.

Všichni účastníci soutěže získají vstup na veletrh Svět knihy Praha zdarma, drobný dárek od Canonu a slevu 500 Kč na vydání knihy na Bookla.cz.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

T-Mobile pilotuje bezpečnostní opatření, které pomůže ochránit zákazníky před podvodnými telefonáty

Podvodných telefonátů zneužívajících čísla bank a dalších institucí s cílem vylákat osobní údaje či finanční prostředky neustále přibývá. Jen v loňském roce počet útoků na klienty českých bank vzrostl na více než čtyřnásobek, s průměrnou škodou ve výši 161 500 korun na každého podvedeného klienta – a dokonce 250 000 korun v případě podvodných telefonátů. T-Mobile proto jako první z českých operátorů spouští v pilotním provozu vlastní bezpečnostní řešení na bázi „voice firewallu“, které dokáže významně snížit riziko zneužití telefonního čísla a ochránit tak koncové zákazníky před podvodníky. Na pilotním testování a implementaci nového „spoofing-secure“ řešení spolupracoval T-Mobile i s Policí ČR a Českou spořitelnou.

Podvodné volání (spoofing) pracuje s napodobením identity třetí strany. Díky určitým vlastnostem mobilních sítí dokáže útočník sestavit hovor pod legitimním (a často známým) telefonním číslem, které patří například zákaznické lince banky či mobilního operátora nebo i Policii ČR a následně se snaží od volaného získat přístupové údaje do bankovnictví či jiná citlivá data, nebo si rovnou vynutit převod peněz na svůj účet. Běžným scénářem takového hovoru je například přesvědčivě naléhavé varování klienta banky před pokusem o podvod, kterému lze zabránit jedině převodem peněz na jiný účet nebo sdělením přihlašovacích údajů k internetovému bankovnictví. Pokud oběť spoofingu takovou žádost odmítne, může následovat i falešný hovor od policie, kde je klient banky důrazně vyzýván ke spolupráci podle požadavku.

Případy podvodného volání se objevují stále častěji, a protože bezpečnost zákazníků je pro nás prioritou, rozhodli jsme se pro bezplatné systémové řešení, které pokusy o spoofing výrazně omezí a zvýší úroveň ochrany našich firemních klientů,“ komentuje situaci Jakub Ludvík, manažer korporátní bezpečnosti v T-Mobilu, a doplňuje: „Pro tento velmi sofistikovaný a vysoce specifický způsob ochrany potřebujeme úzce spolupracovat s našimi firemními zákazníky, se kterými během pilotního provozu společně nastavíme a odladíme jednotlivé aspekty a vstupy pro řešení spoofing-secure ochrany tak, aby všichni jejich zákazníci v síti T-Mobilu byli v bezpečí.“ 

I přes častá varování operátorů, policie, bankovního sektoru a dalších subjektů eviduje Policie České republiky za poslední dva roky značný nárůst případů podvodných volání: „Počet případů se blíží číslu 1 500 a škody jsou skutečně velmi vysoké. Policie vnímá spoofing jako velmi rizikový, neboť pachatel může výrazně podpořit svou legendu, kdy se vydává za určitou autoritu, a běžný uživatel prakticky nemá možnost rozeznat autenticitu hovoru. Spoofing je v tomto případě rizikový i v kombinaci s výřečností podvodníků, kteří v případech telefonních hovorů zneužívají i principu důvěry v lidský hlas. Cílem pachatele nemusí být jen finanční prospěch, ale třeba i vylákání citlivých informací,“ uvedl pplk. Ondřej Kapr, rada odboru hospodářské kriminality, Úřadu služby kriminální policie a vyšetřování Policejního prezidia ČR. 

Telefonní firewall pro firemní zákazníky

Nové bezpečnostní řešení od T-Mobilu dokáže výrazně omezit zneužití definovaných telefonních čísel díky filtrování hovorů speciálním telefonním firewallem, pracujícím se seznamy povolených a blokovaných číselných řad.

Jeho firemní zákazníci mají možnost sestavit si seznamy legitimních telefonních čísel bank a dalších institucí, se kterými běžně komunikují. Pokud firewall následně zachytí pokus o podvržený hovor z těchto čísel, tak jej automaticky v síti T-Mobilu zablokuje. Databázi telefonních čísel, ze kterých by mohl být aktivován spoofingový hovor, lze mezi zákazníky T-Mobilu sdílet a výrazně tak omezit prostor pro podvržené hovory. Nové spoofing-proof opatření bude zcela zdarma k dispozici pro všechny firemní zákazníky T-Mobilu – jak pro jejich mobilní telefony, tak i pevné telefonní linky – a automaticky tak i pro jejich koncové zákazníky v síti T-Mobile.

Hovory z České spořitelny pod ochranou

Na testování nového bezpečnostního řešení T-Mobilu spolupracovala i Česká spořitelna. Co do počtu vedených účtů největší česká banka definovala konkrétní řady telefonních čísel, které užívá a opatření implementovala. Nyní tedy telefonní firewall T-Mobilu prověří neautorizovaná čísla z dané telefonní řady či nestandardní vstup do sítě a automaticky vyhodnotí jejich propojení na koncové zákazníky. Zachytí-li pokus o podvržený hovor, automaticky jej zablokuje, čímž zákazníky této bankovní instituce pomůže preventivně ochránit před případným podvodem.

„Věříme, že nové bezpečnostní opatření významně sníží počet podvodných hovorů, kdy se útočníci vydávají za zaměstnance banky, pracovníky České národní banky či policie a snaží se z klientů pod různými záminkami vylákat peníze. Nadále zároveň platí, že všichni naši klienti, kteří mají na svém chytrém telefonu aplikaci George klíč, si mohou během hovoru snadno ověřit, zda jim volá skutečný bankéř Spořitelny,“ říká Pavel Běhal, manažer bezpečnosti v České spořitelně.

Spuštění novinky je vlastní iniciativou T-Mobilu v rámci bezpečnostní strategie operátora. Chce tím omezit prostor pro nebezpečný typ podvodů, zneužívajících důvěru ve známá telefonní čísla různých institucí, a pokračuje v nastavené strategii vysokého důrazu na kybernetickou bezpečnost svých firemních i koncových klientů. T-Mobile je prvním a zatím jediným českým operátorem, který tento typ bezpečnostního řešení ochrany proti podvrženým hovorům nabízí bez poplatku.

Dalším krokem, který může v budoucnu vést k systémovému zamezení pokusů o podvodné volání na evropské úrovni, může být technologie STIR/SHAKEN (Secure Telephony Identity Revisited/Secure Handling of Asserted information using Tokens). Ta využívá propojených telefonních sítí a validace hovorů ještě předtím, než se dostanou k zákazníkovi. Operátor pak může ověřit, že hovor skutečně pochází z čísla zobrazeného jako identifikátor volajícího. „Vývoj v oblasti moderních bezpečnostních technologií sledujeme velmi pozorně. Na trhu se jich objevuje celá řada od různých softwarových řešení až po inovativní aplikace. Všechna řešení komplementárně mohou být dalším dílem do skládačky možných bezpečnostních opatření. Ideální by bylo vybrat nějaké vhodné pro integraci na evropské bázi v úzké spolupráci evropských regulátorů a mobilních operátorů, aby pomohlo ochránit zákazníky všech operátorů,“ doplňuje Adam Falus, manažer fraudu v T-Mobile.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Panattoni předala společnosti Jungheinrich nový udržitelný výrobní závod na Chomutovsku

Lídr českého trhu průmyslových nemovitostí, společnost Panattoni, předala společnosti Jungheinrich do užívání halu, ve které německý dodavatel intralogistických řešení rozšíří své výrobní kapacity. Budova o rozloze 37 000 m2 je součástí průmyslové zóny Panattoni Park Chomutov North a disponuje řadou moderních technologií. Investice do samotné budovy, kterou financuje investiční skupina RSJ, přesahuje 1,5 miliardy korun, čímž se řadí mezi největší v regionu. Společnost Jungheinrich plánuje zahájení výroby v polovině letošního roku, což přinese přibližně 350 kvalifikovaných pracovních míst ve výrobním sektoru. Projekt výstavby zahrnuje i okolní území v blízkosti stavební zóny a počítá s investicemi do rozsáhlých opatření v oblasti biodiverzity.

„V Chomutově se chystáme vybudovat jeden z nejmodernějších výrobních závodů na vysokozdvižné vozíky na světě a nyní jsme o další významný krok blíže k dosažení tohoto cíle. Vzhledem k tomu, že poptávka po manipulační technice Jungheinrich neustále roste, rozšiřujeme kapacity v rámci naší evropské výrobní sítě. Náš nový závod má zásadní význam pro dosažení našich růstových cílů a dlouhodobé zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Jungheinrich,“ říká Sabine Neuß, členka představenstva společnosti Jungheinrich AG pro oblast techniky.

„Chomutovsko, jakožto oblast pevně spojená s těžbou uhlí, čeká v následujících letech nutná hospodářská restrukturalizace na modernější typ průmyslu, který bude šetrnější k životnímu prostředí, čímž bude naplňovat cíle pramenící ze Zelené dohody pro Evropu. Proto jsme rádi, že právě Panattoni se zde může podílet na projektu, jenž pomůže regionu tuto transformaci zahájit. Přidanou hodnotu celému projektu dává i skutečnost, že se jedná o výrobu finálního produktu. Osobně mě těší, že region je otevřen novým příležitostem a investicím a projekt vznikl v úzké spolupráci s místními samosprávami,“ říká Klára Sobotková, ředitelka regionálního rozvoje, Panattoni.

„Máme radost, že Jungheinrich, rodinná společnost s celosvětovou působností, je nájemcem naší haly a přejeme jí zde mnoho úspěchů. Těší nás, že letošní krásné výročí sedmdesáti let na trhu tak může oslavit zahájením výroby právě u nás, v České republice,“ vysvětluje Lukáš Musil, člen představenstva investiční skupiny RSJ.

„Podobné investice potřebuje nejen naše obec, ale celý region. Ukazují, že Chomutovsko může mít budoucnost průmyslové oblasti s přidanou hodnotou. Bonusem je udržitelné řešení stavby a zajímavý výrobní program nájemce Jungheinrich, potvrzující že moderní výroba v moderní budově přináší žádaná pracovní místa,“ říká Václav Hora, starosta obce Vrskmaň.

Budova v rámci průmyslového areálu Panattoni Park Chomutov North vyniká svou šetrností k životnímu prostředí, což potvrzuje i její aspirace na hodnocení „Excellent“ v rámci certifikace BREEAM New Construction. Projekt má také nadstandardní izolaci, venkovní žaluzie a tepelné čerpadlo, které rovněž ušetří náklady na energie. Udržitelnost potvrzuje i využití dešťové vody pro splachování v průmyslové zóně.

Projekt u Chomutova však také vyniká i rozsáhlou investicí do podpory biologické rozmanitosti v okolí průmyslové zóny. Jako náhrada za zrušený remízek poslouží výsadba o rozloze 1,5 hektarů, která se skládá z dřevin stromového i keřového patra s důrazem na původní druhy. Vysazeno tak bylo 438 stromů a přes 12 000 keřů. Prostor zůstane neoplocen, přirozeně tak naváže na revitalizaci přilehlých břehových porostů. Na vhodných místech jsou vyhloubeny tůňky pro zvýšení místní druhové rozmanitosti. Z doplňujících opatření lze též zmínit luční porosty či budky, které jsou vyvěšené od 1,5 metru až do výšky 8 metrů a již je využívají různé druhy ptactva i netopýrů.

Společnost Jungheinrich se sídlem v Hamburku je jedním z předních světových dodavatelů intralogistických řešení se 70letou historií. Současná výroba retraků ve výrobním závodě Jungheinrich v Norderstedtu bude postupně přesunuta do nového areálu v Panattoni Parku Chomutov North. Dostupné kapacity v Norderstedtu pak budou využity k tomu, aby zde umožnily další růst.

Panattoni Development Company je jednou z největších světových developerských společností v soukromých rukách a má v Severní Americe, Evropě a Asii 53 poboček. Od zahájení činnosti ve střední Evropě v roce 2005 společnost dokončila dohromady přes 19  milionu m2 moderních průmyslových prostor v zemích Evropské unie a Velké Británie. Nabízí průmyslové, skladové i kancelářské plochy. Specializuje se na stavby na klíč (BTS build-to-suit), které přesně odpovídají požadavkům jednotlivých klientů. Panattoni obhájila již po páté za sebou pozici lídra evropského industriálního trhu a všechny jeho nové projekty jsou certifikovány BREEAM v úrovni Excellent. Mezi klíčové klienty patří společnosti jako Amazon, Tchibo, DSV, H&M, Intermarché, Leroy Merlin, ND Logistics, Still, Schenker, Selgros a Tesco. Kromě České republiky a Slovenska má Panattoni kanceláře také ve většině zemí EU a ve Velké Británii. Více na www.panattonieurope.com.

Investiční skupina RSJ, v jejíž čele stojí Libor Winkler, spravuje široké portfolio investic v České republice a zahraničí. Věnuje se investicím do výstavby bytových i kancelářských budov a akvizicím výnosových nemovitostí. Zároveň se v posledních letech zaměřuje na segment výstavby logistických a průmyslových areálů. Vysoký podíl na spravovaném majetku představují investice do klíčových odvětví budoucnosti, tedy do společností či fondů v perspektivních oborech jako jsou technologie, IT, zdravotnictví, biotechnologie a půda a zemědělství. Více na www.rsj.com.

Dáme jídlo spouští novou službu. Nabídne alternativu stravenkového paušálu

Největší platforma pro rychlé doručování, společnost Dáme jídlo, opět rozšiřuje své služby. Nově nabídne firmám doručení jídla a vybraného zboží na workshopy, konference a další různá setkání až ve 170 městech a obcích po celé České republice. Novou službu mohou zaměstnavatelé využít i pro firemní stravování, může tak do budoucna nahradit systém stravenek.

Nová služba ponese název Dáme jídlo pro firmy a uživatelům nabídne hned dvojí využití. Vedle objednání cateringu a občerstvení na různé firemní meetingy ji mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům jako benefit. Jednoduše jim na platformě založí firemní účet, skrze který mohou objednávat jak jídlo, tak nákupy z různých obchodů od potravin, přes drogistické produkty, až třeba po elektroniku nebo knihy.

Využití služby je přitom jednoduché a intuitivní. Uživatel tak, jak je na to z platformy zvyklý, objedná jídlo nebo jakýkoliv jiný produkt, který si chce nechat doručit do kanceláře. Na konci měsíce pak vše jednoduše vyúčtuje. Firemní rozhraní navíc umožňuje rozdělit objednávky podle oddělení, týmů, nebo jednotlivců. Díky propojení platforem Dáme jídlo a Dáme market si tak mohou zákazníci pravidelně objednávat občerstvení na schůzky a zasedání, papírnické potřeby, ale třeba i květiny a ovoce pro zaměstnance. Vybírat si přitom budou moci jak z tradiční nabídky restaurací, tak ze speciálních menu, sestavených pro větší skupinky lidí. Některé firmy si navíc budou moci sáhnout i na další výhody, jako je doprava zdarma nebo sleva z celkové objednávky.

“Dáme jídlo pro firmy přináší zajímavou propozici nejen pro office a happiness manažery, ale také pro běžné zaměstnance. Ti mohou volně přepínat mezi svým osobním a firemním účtem a využít nové rozhraní například pro skupinovou objednávku,” říká Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo. “Firmy se navíc mohou rozhodnout využít naši službu jako jakousi alternativu stravenkového paušálu. Zaměstnancům jednoduše nahrají na platformu určitý rozpočet, který pak mohou volně čerpat,” dodává Kolesa. Službu budou přitom moci využít firmy a zaměstnanci z celé České republiky. Dáme jídlo ji nabídne ve všech 170 městech a obcích, ve kterých nyní provozuje alespoň některou ze svých platforem.

Koncept doručování jídla a dalšího zboží do kanceláře přitom Češi hojně využívali i doposud. Podle dat společnosti Dáme jídlo zamířilo v průměru 47 % obědových objednávek do velkých office center a míst s vysokou koncentrací kancelářských prostor, jako je třeba pražský Pankrác, brněnský Spielberk office, nebo jednoduše centrum města. Nová služba Dáme jídlo pro firmy na tuto poptávku jednoduše odpovídá.

Službu doručování jídla do firem si pak mateřská společnost Delivery Hero, pod kterou Dáme jídlo spadá, vyzkoušela už na 10 evropských trzích, na kterých v současné době působí, ale i v několika dalších zemích na celém světě. České Dáme jídlo tak může čerpat zkušenosti a know-how ze zahraničí. Více informací o nové službě naleznete na tomto odkazu: https://info.damejidlo.cz/corporate/

O společnosti Dáme jídlo

Dáme jídlo je největší česká platforma, která partnerům z řad restaurací a obchodů přivádí zákazníky a pomáhá jim se správným komerčním nastavením a efektivností rozvozu. Společnost spolupracuje s téměř 7 000 partnery ve 170 obcích po celé České republice a svou pestrou nabídkou tak pokrývá přes 60 % tuzemské populace. Během denní špičky doručí více než 10 000 jídel a dalších položek za hodinu a toto číslo stále roste. Dáme jídlo je součástí Delivery Hero, celosvětově největšího hráče na trhu food delivery a quick commerce, který se v roce 2020 stal součástí klíčového evropského akciového indexu DAX, kam patří 30 nejvýznamnějších německých veřejně obchodovaných firem.

HP vyhlašuje vítěze prvního ročníku programu Amplify Impact

Společnost HP představila vítěze prvního ročníku programu Amplify Impact za rok 2022. Ocenila tímto způsobem úspěchy partnerů v oblasti udržitelného rozvoje. Vítězové programu Amplify Impact získali ceny v šesti kategoriích – za udržitelnost podnikání, výjimečné úspěchy, opatření na ochranu klimatu, strategie k zajištění rozmanitosti, rovnosti a inkluze a ceny HP LIFE. Ceny jim budou předány na partnerské konferenci HP Amplify, konané ve dnech 28. až 30. března v Chicagu.

HP Amplify Impact je prvním programem svého druhu, jenž se zaměřuje na hodnocení partnerů, poskytování příležitostí ke vzdělávání a dalších podpůrných zdrojů, který maximalizuje přínosy investic a iniciativ společnosti HP do udržitelného rozvoje. S využitím vůbec první automatizované modulární platformy na světě vypracovalo 100 % partnerů, účastnících se programu, plány udržitelného dopadu a překročilo své původně stanovené cíle.

„Partneři zapojení do programu HP Amplify Impact si uvědomují, že uplatňování zásad udržitelného rozvoje je přínosné nejen pro planetu, ale také pro podnikání, získávání zakázek a ziskový růst,“ prohlásil Kobi Elbaz, generální ředitel divize Global Channel Organization společnosti HP. „Nesmírně nás těší, že můžeme ocenit partnery, kteří ve svých kategoriích překonali běžná očekávání a dosáhli významného dopadu, čímž snížili ekologickou stopu svých zákazníků, a zároveň podpořili společnost HP v jejím úsilí stát se nejudržitelnější a nejohleduplnější technologickou společností na světě.“

Držitelé ocenění HP Amplify Impact za rok 2022

  • Cena pro globálního lídra

Vítěz: Introstat, Jihoafrická republika – ocenění partnera, který vykazuje nejlepší výsledky v oblasti udržitelnosti.

  • Cena za výjimečné úspěchy v podnikání

Vítěz: Bechtle Logistik & Service, Evropa – ocenění pro nejlepšího partnera působícího ve více zemích, který vykazuje vynikající výsledky v oblasti udržitelného podnikání.

  • Cena za udržitelnost

Vítěz: Advania, Švédsko – za celosvětově nejvyšší percentuální podíl obchodních transakcí realizovaných s ohledem na udržitelnost.

  • Cena za strategii v oblasti rozmanitosti, rovnosti a inkluze (DE&I)

Vítěz: Truis Pty Ltd, Austrálie – za nejúčinnější strategii v oblasti DE&I.

  • Cena za opatření na ochranu klimatu

Vítěz: CNW IT-Systeme, Německo – ocenění partnera s nejkomplexnějším akčním plánem na snižování uhlíkové stopy.

  • Cena HP LIFE

Vítěz: Introstat, Jihoafrická republika – ocenění partnera s nejvyšším počtem absolvovaných kurzů HP LIFE.

Do širšího okruhu oceněných patří i slovenská společnost Euro Media Košice. Úplný seznam 43 vítězů z celého světa ve všech kategoriích naleznete na stránkách HP Newsroom.

Podpora partnerů přispívá k dalšímu rozvoji globální dynamiky

Na základě zpětné vazby od partnerů společnost HP poskytuje nové výhody, které podporují partnerské firmy na jejich cestě k udržitelnosti. Nová platforma Global Good Community Project propojuje ty, kteří nabízejí dobrovolnické a dárcovské příležitosti prostřednictvím nevládních organizací, a umožňuje tak partnerům plnit vytyčené cíle v oblasti udržitelnosti. Další výhodou jsou nové funkce platformy HP Find a Reseller. Tato vylepšení upozorňují na partnery HP Amplify Impact a pomáhají vyniknout firmám s jasně definovaným posláním, protože zákazníci hledají prodejce, kteří sdílejí jejich hodnoty.

„I jako samostatná společnost můžeme dosáhnout významného dopadu,“ uvedl James McCall, ředitel pro udržitelnost ve společnosti HP. „Když ale zapojíme tisíce obchodních partnerů, můžeme urychlit změny v celém odvětví IT. Lídři Amplify Impact, které dnes oceňujeme, jdou nad rámec běžných očekávání a mají ve svých místních komunitách pozitivní a trvalý dopad, který ocení budoucí generace.“

Zapojení společností z celého světa do programu HP Amplify Impact je dokladem vysoce účelné a smysluplné kultury, která spojuje ekosystém HP a komunitu jejích partnerů. Ti i v uplynulém roce projevovali obrovský zájem o školení HP Sustainable Impact, což dokládá též počet absolvovaných kurzů, jenž vzrostl o více než 250 procent.

Podrobnější informace získají partneři na Partnerském portálu HP, kde mohou celoročně sledovat své výsledky prostřednictvím přehledového panelu programu HP Amplify Impact. Více informací o programu HP Amplify Impact spolu s dalšími materiály naleznete na stránce HP Newsroom. 

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

Cooler Master uvádí na trh multiplatformní křeslo Synk X s haptickou odezvou

Společnost Cooler Master, výrobce výkonných počítačových komponent a periferií, uvádí na trh Synk X. Multiplatformní křeslo s haptickou odezvou představuje nový trend společnosti zlepšovat uživatelský zážitek a celkovou míru pohlcení daným obsahem.

Zažijte vlastní fantazii

Cooler Master Synk X vytváří ideální prostředí pro vnímání imaginárního světa a poskytuje tak dokonalý zážitek. Díky převodu zvukových vln ve vibrace a zpětné vazbě v reálném čase přenáší toto křeslo uživatele do virtuálního prostředí a umožňuje mu pocítit jeho atmosféru.

Pohlcující zážitky různého typu, kdykoli a kdekoli

Synk X je určeno širokému spektru nadšenců do moderních technologií a hráčů. Podporuje různé typy obsahu a je kompatibilní s platformami TV, PC, herní konzole a mobilní zařízení. Bluetooth připojení umocňuje jeho všestrannost.

Integrovaná baterie nabízí dlouhou výdrž až 8 hodin nepřetržitého hraní hudby, resp. 4 hodiny v případě intenzivní reprodukce hudby s výraznou basovou složkou. Osmičlánková baterie má kapacitu 5200 mAh a její nabití zabere 6 hodin.

Přizpůsobitelné nastavení, personalizovaný zážitek

Moderní, elegantní, a hlavně ergonomický design s pohodlným opěradlem včetně polohy těla pro odpočinek v úhlu 135°, nastavitelné područky a dvoustupňová výsuvná podnožka, několik možností nastavení výšky sedadla, včetně úhlu sklonu, a pevná rotační základna na kolečkách se přizpůsobí potřebám každého uživatele.

V rámci ovládacího panelu, integrovaného na křesle, je k dispozici výběr zdroje zvuku, nastavení úrovně vibrací a hlasitosti sluchátek.

Křeslo je navrženo tak, aby umožnilo vnímat jak napětí ve střílečkách, tak se ponořit do dobrodružného filmového příběhu, nebo se nechat pohltit rytmickou hudbou, a jeho primárním cílem je poskytnou uživatelům zcela nový zážitek v domácím prostředí.

Cena a dostupnost

Cooler Master Synk X je celosvětově k dispozici v šedém a černém provedení za doporučenou koncovou cenu 1279 euro s DPH a 27 990 Kč s DPH u vybraných lokálních prodejců.

Pro více informací navštivte www.CoolerMaster.com.

O značce Cooler Master

Společnost Cooler Master byla založena v roce 1992. Je výrobcem kvalitních počítačových komponent a periferií a neustále se zasazuje o rozvoj tohoto odvětví. Od první počítačové skříně na světě až po inovativní technologická řešení chlazení, vždy se snaží překonávat hranice a měnit status quo. Společnost se zaměřuje na budování komunity pro ty, kteří chtějí nechat vyniknout vlastní vynalézavé já. „Ať už jde o začínající stavitele nebo hardcore nadšence baví nás různorodost a spojuje vášeň.“ Cooler Master je značkou, která má cíl jít daleko za hranice tradičních počítačových sestav navrhováním skvělých produktů pro úžasné lidi, kteří jim vdechnou život jedinečným způsobem.

MeguMethod už brzy představí nejlepší české aplikace. Ve finále AppParade se utkají levné letenky, nonstop veterinář nebo finanční poradce do kapsy

Do finále soutěže mobilních aplikací AppParade postoupilo osm favoritů, kteří se během pondělního večera 27. března v Holešovické tržnici představí ve dvou kategoriích – starters a runners. Mezi starters se řadí aplikace FlyAway, Mamio, Safe by Frenkee a tlappka, mezi runners pak aplikace Nepanikař, Qerko, Settle Up a Zásilkovna. Soutěžící bude hodnotit porota v čele s CEO MeguMethod a pořadatelem soutěže Vratislavem Zimou, dále v ní zasedne Ondřej Krátký, Oldřich Bajer, Luboš Paroulek nebo Dalibor Purkert. Hlavním partnerem finále je Livesport,  dalšími potom O2, Samsung, BankID, Pronajmisito.cz a Paralelní Polis.

„Od březnového kola AppParade očekávám hodně a věřím, že to s kolegy z poroty nebudeme mít v rozhodování jednoduché. O jednom vítězi samozřejmě rozhodnou i diváci, pro které máme díky našim partnerům připraveny skvělé výhry. Někdo si domů odnese nový smartphone nebo sluchátka,” říká Vratislav Zima, CEO vývojářské společnosti MeguMethod.

Soutěží výhodné letenky i lepší bezkontaktní placení

V kategorii Starters do finále postoupila aplikace FlyAway, která uživatele upozorňuje na nové akční letenky z rezervačních systémů aerolinek. Díky rychlým notifikacím dokáže uživatel pořídit zpáteční letenky i za 250 Kč. Mamio zase propojuje matky podle věku dítěte a lokace a vytváří bezpečný prostor pro vzájemnou podporu. Aplikace Safe by Frenkee funguje jako digitální finanční poradce v kapse, který uživatelům pomůže lépe kontrolovat jejich finanční situaci a postupně také zlepšovat finanční gramotnost. Tlappka pak poskytuje veterinářskou pomoc s možností konzultace s veterinářem nonstop.

Mezi aplikacemi kategorie Runners se nachází Nepanikař, která poskytuje první psychickou pomoc zdarma pomocí aplikace pro chytré telefony. Dostupnost má v 11 jazycích ve 180 zemích světa a dosahuje 450 tisíc stažení. Qerko zase zařídí bleskovou QR platbu v restauracích, kavárnách a bistrech. Settle Up spravuje skupinové výdaje a má přes 400 tisíc MAUs po celém světě. O vítězství bude soutěžit i aplikace Zásilkovna, která umožňuje lidem posílat a vyzvedávat jejich zásilky a řadí se mezi 5 nejstahovanějších aplikací v ČR.

Soutěž a přehlídka mobilních aplikací AppParade se koná už dvanáctým rokem. V minulých letech se akce zúčastnily například Záchranka, Fitify nebo Readmio. Na 35. kolo si návštěvníci mohou rezervovat své místo na eventbrite, vstup je po registraci zdarma.

Více o firmě

MeguMethod (dříve Synetech) je česká společnost vyvíjející mobilní i webové aplikace. V roce 2014 ji založili Vratislav Zima, Daniel Rutkovský a Miroslav Voda. Jako první vytvořili aplikaci Jukees, která propojovala hosty restaurací a barů s místním jukeboxem. Své místo na trhu si studio získalo zejména expertizou ve vývoji aplikací pro iOS a Android a zaměřením na komplexní projekty pro globální klienty. Všechny zkušenosti a přístup k projektům zakladatelé promítli v listopadu 2022 do rebrandingu na MeguMethod. Nový název se skládá z japonského megu, výrazu označujícího lásku nebo zalíbení, a anglického method. Studio má za sebou více než třicet vyvinutých aplikací s dopadem na miliony uživatelů na šedesáti světových trzích. Mezi klienty MeguMethod patří například Oriflame, ISIC, Jablotron, NN Pojišťovna nebo český cyklostartup Dudelo. Společnost se vedle soukromých zakázek zasazuje také o digitalizaci českého státu prostřednictvím Asociace softwarových agentur a rozvoj tuzemských talentů skrze vlastní soutěž AppParade, ve které oceňuje

Exit mobile version