Digitální agentura Optimio se opět dostala mezi 3 % prémiových partnerů Google

Součástí vybrané skupiny prémiových partnerů v rámci programu Google Partners se opět stala digitální agentura Optimio. Dostala se tak do 3 % českých agentur nesoucí odznak Google Premier Partner 2023. Program Google Partners prošel v roce 2022 značnými změnami. Včetně změny definice vzhledem k pokročilejším požadavkům programu a nabídce výhod, které podporují růst a úspěch ve službě Google Ads. Program bude prémiové partnery a jejich klienty podporovat i v tomto roce.

Odznak Premier partner

Google po celém světě znovu oceňoval úspěchy nejlepších digitálních marketingových partnerů udělováním odznaku Premier Partner v rámci programu Google Partners. Program byl vytvořen pro reklamní agentury a třetí strany, které spravují účty Google Ads jménem jiných značek či firem. Cílem programu je posílit postavení společností tím, že jim poskytne inovativní nástroje, zdroje a podporu, s kterými dokážou pomáhat klientům uspět a růst v online prostředí.

„Je to opravdový úspěch, který dokazuje špičkové odborné znalosti služby Google Ads při navazování nových vztahů s klienty a v pomoci klientům v růstu. Těšíme se, že je budeme moci podporovat v úsilí pomáhat zákazníkům ve vytváření chytrých online strategií a dosažení dlouhodobého úspěchu,“ říká Marcin Karnowski, Senior Director, tým Ads Marketing ze společnosti Google.

Partnerství, které vede k úspěchu

Program Google Partners nabízí tři úrovně zapojení – Člen, Partner a Premier Partner – s vlastními nabídkami komplexních výhod a příležitostí, které pomáhají dále prohlubovat vztah s Googlem. A tím zlepšovat výsledky klientů. Součástí partnerství je přístup ke školení, podpoře a zdrojům, které umožnují úspěch a pomáhají vyniknout v oboru.

„S opětovně hrdým převzetím odznaku Google Premier Partner můžeme klientům nadále nabízet rychlejší a účinnější podporu z Google Ads, díky které vyřešíme případné problémy v účtu jedna dvě. Využívat můžeme také nové Google produkty a služby z první ruky, přehled o chování vašich konkurentů a trendech v oboru,“ říká majitel digitální a marketingové agentury Optimio, Jan Bindr, www.optimio.cz.

Hluboké znalosti mění ve fungující čísla

Optimio je proklientská digitální agentura s konzultantským přístupem, která na trhu působí od roku 2009. Klientům pomáhá růst v obratech (ziskovosti digitálního marketingu) s kladeným důrazem především na data a výsledky. Veškeré činnosti mají za cíl posunout klienta dále a zlepšit čísla napříč celým nákupním procesem zákazníků. Filozofii firemní kultury doplňuje vzdělávání zaměstnanců a kontinuální zvyšování odbornosti.

„Jsme tu pro klienty z oblasti B2C a B2B e-commerce, lead generation a značky, které mají ambice růst či expandovat do zahraničí a chtějí výsledky. Mezi naše zákazníky patří významné značky českého internetu a firmy, které to myslí s digitálním marketingem vážně. Mluví za nás výsledky – 95 % našich klientů nás neopouští,“ říká spolumajitel digitální a marketingové agentury Optimio Marek Žáček, www.optimio.cz.

GR8 Tech představila iGaming produkty na veletrhu ICE

Společnost GR8 Tech, poskytovatel herních řešení na míru, se po transformaci poprvé představila na světoznámém veletrhu ICE v Londýně. Představitelé společnosti, v čele s CEO Evgenem Belousovem, představili svou produktovou řadu pro iGamingové hráče na trhu, podělili se o své znalosti a navázali nová partnerství. Produktová řada zahrnuje iGaming Platform, franšízu Parimatch a pro iGamingový trh jedinečnou nabídku BaaS (Business as a Service).

Veletrh ICE je každoročně skvělou příležitostí k setkání všech zástupců herního průmyslu, k domluvě schůzek a k diskusi o obchodních příležitostech. Letos se na veletrhu ICE představila společnost GR8 Tech jako nový B2B hráč. Akci ICE jsme využili jako platformu k navázání důležitých schůzek se stávajícími i potenciálními klienty, což nám rozhodně dává skvělou příležitost k rozvoji našeho podnikání,” prozradil Evgen Belousov, GR8 Tech CEO, https://gr8.tech/.

Nová řešení pro iGaming

Butikový přístup společnosti GR8 Tech se dokonale hodí pro charakteristická individuální setkání ICE London. Společnost tak využila příležitosti navázat kontakt s potenciálními klienty a představit jim svou produktovou řadu, která zahrnuje iGaming Platform, franšízu Parimatch a pro iGamingový trh jedinečnou nabídku BaaS (Business as a Service). Každá z nich účinně řeší typické problémy, s nimiž se provozovatelé denně potýkají. Jsou to nestabilita a nespolehlivost řešení poskládaných od různých poskytovatelů, nedostatek kvalitní podpory a nedostatečná přizpůsobivost a škálovatelnost, které brání růstu podnikání. BaaS pomáhá iGamingovým společnostem plně využít jejich růstový potenciál.

Díky svému zaměření na osobní a vysoce kvalitní služby a odhodlání řešit problémy, s nimiž se potýkají provozovatelé iGamingu, má společnost GR8 Tech dobré předpoklady k tomu, aby otřásla tímto odvětvím. Dmytro Paliants, BDO společnosti GR8 Tech, vyjádřil svůj optimismus ohledně výsledků akce a uvedl, že přibližně dvě třetiny partnerů, se kterými se setkali, projevili zájem o další jednání se společností GR8 Tech.

Jediným, ale velmi důležitým konstatováním v tuto chvíli je, že GR8 Tech jako poskytovatel B2B řešení s individuálním přístupem nemůže a nebude usilovat o uzavření co největšího počtu smluv. Řešení jsou nejužitečnější pro operátory, kteří jsou připraveni růst a škálovat, proto se společnost snaží navázat spolupráci s vybranými subjekty, poznamenal Dmytro.

Kromě navazování kontaktů s potenciálními klienty a partnery z oboru, se společnost GR8 Tech během veletrhu ICE London podělila také o své odborné znalosti. Generální ředitel společnosti GR8 Tech Evgen Belousov poskytl několik rozhovorů mezinárodním médiím, v nichž hovořil o nedávném vstupu společnosti na trh, její transformaci, trendech a vyhlídkách v oboru.

O GR8 Tech

GR8 Tech je mezinárodní B2B poskytovatel s kompletním technickým pokrytím pro zavedené hazardní podniky, včetně řešení iGamingové platformy, franšízy značky Parimatch a nabídek Business-as-a-Service pro dlouhodobá partnerství.

Odborné znalosti společnosti GR8 Tech v oblasti hazardních her jsou založeny na zhruba 30 letech zkušeností s provozem a na odkazu značky Parimatch. Platforma GR8 Tech zpracovává miliony aktivních hráčů Parimatch a poskytuje své osvědčené postupy pro rozvoj hazardních her po celém světě. A pro ty, kteří plánují vstoupit na trh s hazardními hrami, má společnost jedinečnou nabídku Business-as-a-Service s připravenými technickými řešeními, podporou a poradenstvím při spuštění a provozu nového hazardního podnikání.

Více informací na https://gr8.tech/ nebo kontaktu:

Mall Group má nového generálního ředitele. Jean Charretteur pomůže firmě při integraci s Allegrem i s dalším rozvojem 1P byznysu

Do vedení Mall Group se postavil Jean Charretteur (51). Do firmy přichází s početnými zahraničními zkušenosti z manažerských pozic ve společnostech Tesco, Metro AG či Carrefour. Z pozice generálního ředitele bude mít v Mall Group na starost především aktivity spojené s integrací s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro. V nové roli zastřeší jak aktivity Mallu v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku, tak i vedení e-shopu CZC, kde přebere část kompetencí od odcházející Jitky Dvořákové, generální ředitelky CZC. 

Jean Charretteur se postavil do čela Mall Group po tříletém působení ve společnosti UNO Hypermarché v Alžírsku, kde zastával pozici generálního ředitele a společnost tak dovedl mimo jiné k úspěšnému otevření největší alžírské pobočky. Několik předešlých let působil u prodejce hraček Toys “R“ Us, taktéž v pozici generálního ředitele, konkrétně pro Francii, Španělsko a Portugalsko. Pět let předtím zastával funkci obchodního ředitele pro nepotravinářské zboží ve společnosti Metro AG, v manažerských pozicích působil také v britské společnosti Dixons či obchodním řetězci Carrefour. Charretteur má za sebou rovněž přímou zkušenost z českého trhu, více než tři roky totiž sídlil v Praze v rámci manažerské pozice pro společnost Tesco, kde měl na starost rozvoj firmy právě v Čechách a na Slovensku.

Charretteur se bude v Mall Group aktivně podílet především na prohlubující se integraci se skupinou Allegro, pro kterou je vstup na český trh významným krokem v plánu mezinárodní expanze. Nákupní platforma Allegro je jednou z deseti největších internetových obchodů na světě, zároveň zastává pozici aktuálně nejziskovějšího online tržiště. Spojení s Mall Group tak přináší českým obchodníkům příležitost oslovit miliony zákazníků napříč Evropou, českým nakupujícím na druhé straně umožňuje přístup k milionům nabídek za výhodné ceny.

Provázet Mall Group takto převratným integračním procesem je úžasná výzva. Od začátku sdílíme stejnou vizi i priority, v jejichž čele stojí spokojený a vracející se zákazník. Naším cílem je nyní maximálně efektivně propojit to nejlepší z obou světů, tedy širokou a cenově výhodnou nabídku Allegra se silnou zákaznickou bází, expertními znalostmi, a především dlouhodobými zkušenostmi s prodejem zboží z vlastních skladů na straně Mallu a CZC. Jsme přesvědčeni, že tento souběh sil bezpochyby změní uspořádání e-commerce trhu ve střední a východní Evropě,“ říká Jean Charretteur, generální ředitel společnosti Mall Group.

Nový generální ředitel má vzhledem ke svému dřívějšímu působení v oblasti obchodu dlouholeté zkušenosti s řízením zákaznicky orientované společnosti, právě na nich tak bude stavět i při tvorbě budoucí strategie Mall Group. Zároveň se bude dál podílet na rozvoji klíčových kompetencí skupiny, mezi které patří především provoz vlastních distribučních center a prodej zboží od vlastních dodavatelů.

V rámci vedení společnosti CZC pak plánuje Charretteur hlouběji propojovat její expertní týmy se zahraničními protějšky skupiny Allegro. CZC je z pozice specialisty na počítače a elektroniku v tuzemsku dlouhodobě silnou značkou a pod záštitou největšího středoevropského online tržiště plánuje své postavení na českém trhu nadále posilovat.

Allegro přináší do Česka bohaté znalosti a zkušenosti s budováním úspěšného modelu marketplace, CZC ho na druhé straně skvěle doplňuje o expertízu z prodeje ve specifické oblasti spotřební elektroniky, která je pro české zákazníky segmentem, ve kterém rádi vkládají důvěru do dlouhodobě zavedené a fungující značky. Právě tu pro ně CZC stabilně představuje, na čemž chceme společně s odbornými týmy z Allegra dále stavět,“ uzavírá Charretteur.

O Allegro Group

Skupina Allegro je preferovanou platformou elektronického obchodu pro evropské spotřebitele a dosahuje silného růstu tržeb, ziskovosti a peněžních toků ve velkém měřítku. Skupina se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů provozuje přední elektronické tržiště ve střední a východní Evropě. Její Allegro.pl je jedním z deseti největších internetových obchodů na světě a řadí se také mezi 100 nejnavštěvovanějších internetových stránek na světě podle měsíční návštěvnosti. Obchodníci skupiny prodávají v různých kategoriích, které zahrnují elektroniku, dům a zahradu, sport a volný čas, výrobky pro děti, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, knihy, média, sběratelské předměty a umění a další. Její platformy usnadňují obchodníkům prodej převážně nových výrobků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytují tak evropským spotřebitelům snadný přístup k milionům nabídek za nejvýhodnější ceny.

CZC se loučí s Jitkou Dvořákovou

CZC se po deseti letech loučí se svou generální ředitelkou Jitkou Dvořákovou, která se rozhodla své aktivní působení v jednom z nejvýznamnějších českých e-shopů s elektronikou ukončit. Na její pozici ji střídá Jean Charreteur, generální ředitel Mall Group, pod jehož vedením vstupuje CZC do dalšího čtvrtstoletí své existence, zahájené transformací pod skupinu Allegro. CZC se v nové etapě chce i nadále profilovat jako nejlepší český expert na IT a elektroniku a dále rozvíjet svou osobitou komunikaci, díky které se značka stala pro zákazníky dlouholetým love brandem.

Jitka Dvořáková se v e-commerce pohybovala od roku 2010 a do CZC nastoupila jako generální ředitelka v roce 2013. Přinesla si přitom bohaté manažerské zkušenosti z dlouholetého působení ve vrcholovém managementu společností Panasonic a Philips. V letech 2019-2021 měla na starost také aktivity Mallu ve Slovinsku a v Chorvatsku. Pod jejím vedením se CZC úspěšně přehouplo do zisku a dařilo se mu i v náročném období pandemie.

„Moje milé CZC, bylo to s tebou skvělých 10 let plných radosti z kreativní práce v ohromně motivovaném kolektivu, s řadou inspirativních lidí i talentů, se kterými bylo potěšení pracovat. A i díky tvrdé práci vás všech můžu nyní předat dál business, který se dokázal zlepšovat i v nelehkých časech a který vstoupil do první ligy české e-commerce a stal se zaslouženě love brandem,“ dodává Jitka Dvořáková.

Letos CZC završí 25 let své existence na trhu a zároveň zahajuje novou etapu pod křídly polské skupiny Allegro, největšího e-commerce tržiště ve střední Evropě. Novým obdobím ji z pozice generálního ředitele provede Jean Charreteur, který přebírá zodpovědnost za značku po Jitce Dvořákové a zaměří se především na hlubší propojení expertních týmů se zahraničními protějšky skupiny Allegro. CZC je z pozice specialisty na počítače a elektroniku v tuzemsku dlouhodobě silnou značkou a pod záštitou největšího středoevropského online tržiště plánuje své postavení na českém trhu nadále posilovat. Díky propojení s Allegrem se otevírá řada nových příležitostí a synergií, ze kterých budou těžit především zákazníci. Pro ty zůstává CZC nadále značkou, která jim je svou filozofií vždy nablízku.

„Je až neuvěřitelné, kam Jitka zvládla CZC během svého působení posunout. Byla skvělým leaderem a dokázala lidi kolem sebe vždy naprosto nadchnout pro věc. I díky tomu se jí podařilo z CZC vybudovat jednu z nejvýraznějších značek v české e-commerce. Jitce moc děkujeme za obrovský kus práce a přejeme mnoho štěstí, ať už se vydá jakýmkoliv směrem,“ dodává Jean Charreteur, generální ředitel Mall Group.

CZC jménem celého týmu Jitce Dvořákové děkuje za obrovské nasazení, se kterým celých deset let značku vedla, a za lidský přístup, díky němuž se rodily všechny ty úžasné kreativní nápady. Jitka dokázala každého člena týmu neuvěřitelně motivovat a zároveň se spolu se všemi radovat z malých i velkých úspěchů.

Současný král ANC v limitované edici: 100 kusů Bose QuietComfort Earbuds II Eclipse Gray v ČR

Sluchátka Bose QuietComfort Earbuds II vrátila na konci loňského roku značku Bose, která vynalezla sluchátka s potlačením nežádoucích ruchů z okolí (Active Noise Ancelling neboli ANC), zpět na trůn této kategorie. 100 kusů těchto špičkových sluchátek s živým, vyrovnaným a velmi působivým zvukem přichází nyní na náš trh v exkluzivní limitované barevné edici Eclipse Gray. Limitka bude v prodeji výhradně na e-shopu Basys.cz a v síti Datart za stejnou cenu, jako ostatní provedení stejných sluchátek.

Sluchátka Bose QC Earbuds II jsou kompatibilní se zařízeními Apple i Android, využívají rozhraní Bluetooth® 5.3 a splňují specifikaci IPX4, takže odolají dešti i potu. Na jedno nabití vydrží až 6 hodin a baterie vestavěná v pouzdře připojitelném přes USB-C umožňuje jejich další trojnásobné dobití. Zásadní změnou prošlo uchycení do uší, které umožňuje pohodlný celodenní poslech – skládá se ze dvou samostatných silikonových částí. První je sada koncovek do uší Fit Kit a druhou je pásek Stability Band, pomocí něhož se sluchátka pevně „zašroubují“ do ušního boltce. Balení obsahuje tři velikosti obou částí.

Individuální kalibrace zvuku a test správné koncovky do uší

Průkopnická technologie kalibrace zvuku CustomTune přizpůsobí zvuk i ANC uchu konkrétního uživatele na základě změření akustických vlastností ušního zvukovodu. Automatický proces kalibrace vyšle do uší vždy při nasazení krátký speciální tón, který vyhodnotí elektronika ve spolupráci s mikrofonem umístěným na vnitřní straně sluchátek. S využitím aplikace Bose Music lze navíc spustit test, který zkontroluje optimální utěsnění v uších a správnost volby velikosti použitých koncovek FitBit. Výsledný zvuk je díky tomu přesně takový, jaký má být: živý, vyrovnaný, čistý a velmi působivý.

Nejlepší ANC na světě

Mikrofony uvnitř sluchátek jsou využity také pro výrazně efektivnější ANC. Sluchátka díky nim „slyší“ zvuky, které se z okolního prostředí dostávají k ušním bubínkům uživatele a elektronika se na ně při procesu potlačení zaměří. Technologie CustomTune tak neustále přizpůsobuje vlastnosti ANC měnícím se podmínkám a umožňuje dosáhnout nejlepší úrovně potlačení ruchů, které ocenila řada nezávislých testů.

Podržením prstu na sluchátku lze aktivovat režim Aware, který umožňuje uživateli komunikovat s lidmi kolem bez nutnosti vyjmutí sluchátek z uší. Díky tomu může uživatel v případě potřeby zvuky z okolí vnímat. Inteligentní řízení ActiveSense přitom udržuje neustále pohodovou hlasitost a v režimu Aware potlačuje nenadálé hlasité ruchy.

Všechny běžné funkce, jako přehrávání a pozastavení obsahu, ovládání hlasitosti, přeskakování skladeb a přijímání či ukončování hovorů, lze ovládat pomocí intuitivních dotykových gest na levém i pravém sluchátku. Další funkce, jako například ekvalizér, nastavení režimů ANC dle potřeb uživatele, nebo dokonce interakci s dalšími audio zařízeními Bose, nabízí aplikace Bose Music.

Limitovaná edice sluchátek Bose QuietComfort Earbuds II Eclipse Gray bude na našem trhu k dostání na přelomu března a dubna, a to výhradně na e-shopu Basys.cz a v síti Datart za doporučenou koncovou cenu 7 690 Kč.

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean.

Ničím nerušený poslech s Buxton BHP 9800 BLACKPOOL

Nová sluchátka Buxton BHP 9800 BLACKPOOL lákají na ničím nerušený a dlouho trvající poslech. Stylová černá sluchátka přes hlavu jsou lehká, skladná, a přesto nabízí řadu uživatelsky vyhledávaných funkcí jako je dlouhá výdrž a aktivní potlačení hluku.

Mezi hlavní přednosti sluchátek patří zejména doba přehrávání. Vydrží až 19 hodin při poslechy hudby na 100 %. Díky funkci ANC si budete moct užít svojí oblíbenou hudbu na plno nebo si je jen nasadit bez hudby a oprostit se od ruchu kanceláře nebo jakéhokoliv okolí.

Kromě dlouhé výdrže a aktivního potlačení hluku nabízí sluchátka vyvážený zvuk, který se hodí k poslechu jakéhokoli hudebního žánru. Ať už jste fanoušky vážné hudby, R&B či dáváte přednost tvrdším rockovým žánrům, zabudovaný ekvalizér si s tím hravě poradí a zachová požadovanou zvukovou kvalitu.

Měkké náušníky z PU kůže, které se postarají o pohodlí během jakékoliv aktivity. Na hlavě sedí skvěle a díky vnitřnímu polstrování na žádném místě ani po delší době používání netlačí. Po stranách pak naleznete multifunkční tlačítka pro lepší manipulaci a také světelný LED indikátor. Výkonná sluchátka z lehkého, za to ale odolného materiálu jsou vysoce kompaktní a dají se snadno složit a uschovat do nepromokavého obalu, který je součástí balení.

V obalu zároveň naleznete oboustranný kabel jack 3.5 mm, přes který můžete sluchátka snadno připojit k jakémukoliv zařízení a USB-C kabel pro nabíjení. Pro bezdrátovou variantu stačí sluchátka BHP 9800 BLACKPOOL spárovat s jakýmkoliv zařízením Android i iOS pomocí Bluetooth technologie s dosahem od zdroje až 15 metrů. Model Buxton BHP 9800 BLACKPOOL pořídíte již za 1 499 Kč.

O značce Buxton

Od svých počátků se značka BUXTON věnuje vývoji a výrobě sluchátek a reproduktorů pro širokou veřejnost. Sluchátka svou věrnou reprodukcí a dynamikou překračují hranice, na které jste v této cenové kategorii zvyklí. Zvuk je vyvážený a poslech je tak i dlouhodobě velmi příjemný. Neotřelé zpracování a použití kvalitních materiálů dává produktům této značky punc výjimečnosti. Značce BUXTON se podařilo i přes relativně krátkou historii pevně zakotvit na trhu s prémiovými sluchátky a najít si i přes silnou konkurenci své spokojené uživatele. BUXTON patří pod správní diviti FAST ČR, a.s.

Data science: Proč by ji měli společnosti začít využívat v roce 2023?

Bez odborných znalostí profesionálů, kteří přeměňují nejmodernější technologie na využitelné poznatky, jsou velká data ničím. V současné době stále více organizací otevírá své dveře velkým datům a uvolňuje jejich sílu – což zvyšuje hodnotu datového vědce, který ví, jak z gigabajtů dat vytěžit užitečné poznatky.

Každým dnem se ukazuje, že zpracování a analýza dat má obrovskou hodnotu – a právě zde se do popředí dostává datový vědec (z anglického data scientist). Vedoucí pracovníci již slyšeli o tom, že datová věda je sexy odvětví a že datoví vědci jsou jako novodobí superhrdinové, ale většina z nich si stále neuvědomuje, jakou hodnotu má data scientist v organizaci. Pojďme se podívat na přínosy data science.

Proč je datová věda v dnešním světě důležitá?

V jednadvacátém století je oblast data science považována za slibnou kariéru. Jedná se zjednodušeně o využití matematiky, statistiky, informatiky ale i psychologie a ekonomie s cílem získat informace ze strukturovaných i nestrukturovaných dat. Lze tedy říci, že obor data science je jedním z nejkomplexnějších v IT segmentu.

Vnímání důležitosti data science se v posledních letech výrazně změnilo nejen kvůli nárůstu objemu dat a jejich dostupnosti a pokroku v oblasti technologií pro jejich zpracování, ale zejména díky rostoucímu povědomí o potenciálu, který mohou data v různých oblastech nabízet. Taktéž rostoucí konkurence v mnoha odvětvích nutí firmy a organizace hledat nové a efektivní způsoby využití dat pro zlepšení svých výsledků a zisku, říká Jana Večerková, zakladatelka intenzivních kurzů Coding Bootcamp Praha.

Data scientist mohou například spolupracovat s výzkumníkem v oblasti zdravotnictví a shromažďovat informace o celkovém zdravotním stavu určité oblasti. Mohou navrhnout počítačový software speciálně pro analýzu zdravotních rizik, kterým daná oblast čelí. Na základě výsledků může následně doporučit, aby zavedli určitá opatření, která sníží zdravotní rizika, nebo aby investovala do výstavby dalších zdravotnických zařízení, která by léčila nejčastější zdravotní potíže v dané oblasti. S rozvojem nástrojů se techniky datové vědy vyvíjejí a stávají se stále více využívanými širokou veřejností. Ačkoli ne každý profesionál bude analytický nebo datový mág, tyto schopnosti se stanou přístupnější i lidem, kteří nejsou tak technicky zdatní.

Význam data science v podnikání

Cílem datové vědy je pomoci organizacím pochopit vzorce rozptylu v datech, včetně informací o klientech, míry růstu obchodu, objemu dat nebo jakékoli měřitelné veličiny. V data science se používají statistické a pravděpodobnostní modely k analýze změn a zlepšení historických nebo aktuálních dat. Datová věda mění fungování podniků po celém světě.

Níže jsou uvedeny některé z hlavních výhod využití datové vědy v podnikání:

  • Poskytuje managementu možnost podporovat nové nápady: Data scientist jsou klíčem k nalezení lepších řešení, protože dokáží pomocí strojového učení identifikovat složité obchodní problémy, jako jsou výzvy v oblasti provozního výzkumu. Jsou zodpovědní i za podávání zpráv o trendech v odvětví, výdajích na interní zdroje a odhadech zisku, snižování slabých míst v pracovních postupech a zlepšování efektivity podnikové architektury.
  • Zlepšená uživatelská zkušenost: I když to nemusí být to první, co vás napadne, v konečném důsledku ovlivní vše ostatní, včetně příjmů a zisků. Lepší spokojenost klientů vede ke zvýšení prodeje. I když je váš produkt nebo služba vynikající, ztratíte šanci, pokud ji nebudete soustavně zlepšovat.
  • Nábor vhodných talentů pro organizaci: Celodenní pročítání životopisů je pro náboráře každodenní povinností, ale to se díky velkým datům mění. Díky množství dostupných informací o talentech – prostřednictvím sociálních médií, firemních databází a webových stránek pro vyhledávání pracovních míst – mohou datoví vědci procházet všechny tyto údaje a hledat kandidáty, kteří nejlépe odpovídají potřebám organizace.

Význam datové vědy v budoucnosti

Datová věda je jedním z nejinovativnějších oborů moderního světa. Poskytuje nejlepší návrhy na řešení výzev, kterým čelí rostoucí poptávka a udržitelná budoucnost. „Potřeba těchto odborníků se zvětšuje spolu s významem samotného oboru data science. Poptávka po data scientists roste díky rostoucímu povědomí o využití dat pro zlepšení výkonnosti a konkurenceschopnosti v různých oblastech a potřebě analyzovat stále větší objemy dat. Společnosti z nejrůznějších odvětví – od financí po zdravotnictví – si potenciál těchto odborníků uvědomují a poptávka tak rapidně stoupá,“ říká Večerková z Coding Bootcamp Praha.

Společnosti dnes mají přístup k obrovským databázím kvůli dokumentaci každého aspektu. Datová věda hraje klíčovou roli při analýze a vývoji těchto datově řízených modelů strojového učení. S růstem tohoto odvětví by mělo být k dispozici více pracovních míst, protože analýza potřebuje více datových vědců. Zájemce o kariéru v oblasti datové vědy tedy čeká pravděpodobně zářná budoucnost.

Seznamte se s GR8 TECH: Zkušenosti a odborné znalosti společnosti Parimatch Tech ztělesněné ve skvělých B2B řešeních

Dneškem vstupuje na globální trh B2B služeb v oblasti iGamingu nová společnost: GR8 Tech. Jako nástupce Parimatch Tech, společnosti, která vyvinula platformu a marketingová řešení pro značku Parimatch, spojuje GR8 Tech 30 let zkušeností na trhu iGamingu se zaměřením na dlouhodobá partnerství, odhodlání a přímočarý přístup k poskytování skvělých herních technologií, díky kterým uspokojí ještě větší ambice svých klientů.

Společnost pochází z velkého ekosystému, takže z první ruky zná práci s B2C klienty, jasně rozumí problémům provozovatelů a dokáže je řešit jejich vlastním vývojem. Tým GR8 Tech chápe, že podnikání je závod, ve kterém je třeba pouze skvělých (anglicky great, zkráceně gr8 pozn. red.) partnerů. A těmi v GR8 Tech jsou.

Odkaz na video

„Vznik GR8 Tech je dlouho očekávanou událostí, na které jsme v Parimatch Tech soustavně pracovali po celý rok 2022. Jsem hrdý na to, že se lidé ze společnosti Parimatch Tech vydávají na tuto novou B2B cestu. Jsem přesvědčen, že jejich zkušenosti a odborné znalosti pod vedením generálního ředitele GR8 Tech Evžena Bělousova jim umožní realizovat všechny ambiciózní cíle, které si společnost vytyčila,“ komentoval Maksym Liashko, bývalý generální ředitel společnosti Parimatch Tech.

Jasné cíle a bojový duch

Tato cesta v herním průmyslu začala v roce 1994 zrodem společnosti Parimatch – celosvětové značky, která je známá svým bojovným duchem a partnerstvím s nejlepšími fotbalovými kluby, sportovci a esportovými organizacemi. Kromě rozvoje samotné značky Parimatch, objevili a rozvíjeli také potenciál technologií pro všechna zmíněná odvětví. V roce 2021 se jejich odborné znalosti v oblasti sázkových a iGamingových technologií staly zásadními a to dopomohlo k založení společnosti Parimatch Tech, která splnila poptávku značky Parimatch po technologiích pro dobývání nových výšin.

Platforma zvládá velké sázkové zatížení z jakékoli sportovní události na této planetě bez výpadků. Pro Parimatch Tech nyní nastal čas na nový závod: Vývoj společnosti Parimatch Tech na GR8 Tech, https://gr8.tech/.

Nové možnosti na špičkové úrovni

GR8 Tech nyní poskytuje kompletní technické pokrytí pro zavedené hazardní podniky, včetně:

  • GR8 iGamingové platformy se sázkovou kanceláří, kasinem, platebním centrem, flexibilním API, nástroji CRM, správou hráčů, řízením rizik, prevencí podvodů, gamifikací a dalšími vlastními nástroji a službami.
  • GR8 BaaS (Business-as-a-Service), který nabízí hotový podnik s fungující strukturou, zefektivněnými procesy, spuštěným marketingem, systémem výkaznictví a brzkými finančními výsledky.
  • Franšízu GR8 Parimatch s celosvětově známou značkou Parimatch a iGamingovou platformou pro regulované trhy pod kompletní partnerskou správou.

Kromě toho GR8 Tech nabízí poradenské, integrační a provozní služby – to vše prostřednictvím výhodného přístupu ”one-stop-shop“. Výsledkem jsou všestranná, stabilní, odolná, přizpůsobivá a vysoce škálovatelná obchodní řešení pro iGamingové společnosti, která lze snadno integrovat a spravovat bez nutnosti dohledu a zásahů.

„Dnešní trh B2B iGamingu je poměrně nasycen nabídkami, přesto mu velmi chybí konzistence, pohodlí a skvělé služby. Jsme tu proto, abychom to změnili a nastavili novou normu v tom, co znamená skvělý produkt. GR8 Tech sestavuje herní řešení na míru, která jsou navržena tak, aby se vyvíjela a přizpůsobovala měnícímu se podnikatelskému prostředí, čímž našim partnerům umožňujeme svobodně myslet dopředu a dlouhodobě plánovat. A to je GR8!“ řekl generální ředitel společnosti GR8 Tech Evgen Belousov.

Vyzkoušeno na “vlastní kůži”

Všechny produkty a služby společnosti GR8 Tech prošly kontrolou kvality u provozovatelů značky Parimatch po celém světě. Klienti společnosti (Parimatch Eastern Europe, PМІ, Parimatch United) úspěšně používají produkty GR8 Tech na 15 trzích po celém světě, včetně Ukrajiny, Kypru, Velké Británie, Kazachstánu, Tádžikistánu, Tanzanie, Keni, Nigérie a několika dalších zemí v Evropě, Asii a Oceánii. Značku GR8 Parimatch podporuje několik globálních partnerů, včetně Oleksandra Usyka, ambasadora společnosti Parimatch pro zodpovědné hraní , čtyř týmů anglické Premier League (Leicester City, Chelsea, Aston Villa a Newcastle United) a dvou špičkových esportových organizací (00Nation a Team Secret).

První offline kontakt společnosti GR8 Tech s globální iGamingovou komunitou se uskuteční od 7. do 9. února 2023 na veletrhu ICE v Londýně v zasedací místnosti S10-425, kde se účastníci budou moci setkat s generálním ředitelem, technickým ředitelem a business development manažerem společnosti, dozvědět se více o nejlepších technologiích na iGamingovém B2B trhu a jako jedni z prvních v roce 2023 získat GR8 Tech pro své podnikání.

O společnosti GR8 Tech

GR8 Tech je mezinárodní B2B poskytovatel s kompletním technickým pokrytím pro zavedené hazardní podniky, včetně řešení iGamingové platformy, franšízy značky Parimatch a nabídek Business-as-a-Service pro dlouhodobá partnerství. Odborné znalosti společnosti GR8 Tech v oblasti hazardních her vycházejí z přibližně 30 let zkušeností s provozem a z odkazu značky Parimatch. Platforma GR8 Tech zpracovává miliony aktivních hráčů Parimatch a poskytuje své osvědčené postupy pro rozvoj podnikání v oblasti hazardních her po celém světě. A pro ty, kteří plánují vstoupit na trh s hazardními hrami, máme jedinečnou nabídku Business-as-a-Service s připravenými technickými řešeními, podporou a poradenstvím při spuštění a provozu vašeho nového hazardního podniku.

Kybernetický útok je nutné vyřešit v řádu hodin, ale jeho náprava může trvat i několik let

Kybernetické útoky mají na poškozené firmy a instituce dlouhodobé dopady. Vyplývá to z analýzy české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost a síťovou infrastrukturu. V řádu hodin je nutné odpojení útočníka a vyšetření útoku, protože se hraje o čas, aby se minimalizovaly škody. Několik dní pak obvykle trvá bezprostřední obnova dat a chodu firmy. Samotná náprava útoku zaměřeného na výkupné, při kterém dochází k zašifrování dat firmy či instituce, ale může trvat i několik let.

„Celá řada firem má v rámci implementace různých ISO připravené scénáře pro krizové řízení, co dělat, když nastane požár nebo nějaký jiný problém. Kybernetická bezpečnost je však stále velmi podceňována, management firem v záplavě jiných opatření IT bezpečnost přehlíží, nemyslí na to, co dělat, když jim nepojedou IT systémy. Dokonce se setkáváme s názorem, že se kybernetická bezpečnost týká hlavně IT firem a poskytovatelů. Realita je však jiná – týká se to naprosto všech. A hlavně dopady jsou dlouhodobé a často i fatální,“ říká Jaroslav Cihelka, expert na kybernetickou bezpečnost a spolumajitel společnosti ComSource.

V rámci první fáze řešení útoku je vždy nutné minimalizovat celkové škody. Tedy co nejrychleji „odstřihnout“ útočníka a zjistit, kudy se do firmy dostal. To se musí vyřešit v řádu hodin. Největší problém v podobných situacích je přitom panika samotných firem, které nejsou na takové situace připraveny a ani třeba netuší, v jakém stavu mají zálohy dat. „Paradoxně často tak nejvíce času při řešení útoku zabere zjišťování, jak na tom oběť útoku zrovna je, protože ta to sama neví,“ říká Jaroslav Cihelka z ComSource.

Délka druhá fáze – bezprostřední obnovy chodu – již závisí na konkrétní firmě a samotném útoku, trvá nicméně vždy jednotky dnů. „Zde již víme, co se stalo, jaký je rozsah škod a jak z toho ven. Je ale nutné stanovit si priority, protože na rychlou obnovu tlačí úplně celá firma. Všichni totiž najednou zjistí, že nic nefunguje,“ říká Jaroslav Cihelka z ComSource. „Například u jedné výrobní společnosti, kde jsme takovou situaci řešili, byl zrovna výplatní den, takže prioritu dostala obnova účetního systému, aby zaměstnanci nepocítili problémy. Zároveň se nahromadily naplněné kamiony s výrobky, u kterých se ale nevědělo, kam přesně mají jet, protože nefungoval logistický systém – jediná informace byla, že určitě pojedou do Německa. Poslaly se tedy napřed směrem na Rozvadov, čímž se získalo několik hodin navíc. Teprve pak následovalo spuštění záložního e-mailového řešení a zprovoznění interní sítě. Zjednodušeně řečeno po každém útoku se v řádu jednotek dnů staví celá firma na zelené louce.“

Třetí fáze je zavedení nápravných opatření, což může trvat až několik let. Vychází z doporučení analytiků a expertů a jsou rozdělena na krátkodobá, střednědobá a dlouhodobá. „Cílem je nastavit kybernetickou bezpečnost tak, aby se prakticky vyloučila možnost opakování stejných problémů. Jedná se do dlouhodobý proces, který se ale nesmí podcenit,“ uzavírá Jaroslav Cihelka z ComSource.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Písku a v Bratislavě.

Pipedrive má ve svém Marketplace téměř 400 integrací. Skoro 60 % uživatelů má CRM integrováno s dalšími aplikacemi

Estonská společnost Pipedrive, která vyvinula efektivní CRM platformu pro malé a střední firmy, dosáhla v rámci svého rostoucího ekosystému téměř 400 integrací aplikací. Marketplace umožňuje zákazníkům synchronizovat data napříč systémy na jednom místě a Pipedrive tento nástroj plánuje dále rozvíjet v rámci nové strategie růstu ekosystému na rok 2023. Cílem Marketplace je poskytovat zákazníkům trvalou hodnotu a pomáhat jim uzavírat více obchodů rychleji.

„Náš ekosystém odráží hodnoty Pipedrive. Efektivita CRM platformy závisí na tom, jak dobře je systém propojen se zbytkem společnosti a také s nástroji, které používají různé týmy. Integrací naší platformy s ekosystémy třetích stran můžeme malým a středním firmám nabídnout kompletní, přizpůsobitelnou a agilní sadu nástrojů, která pokrývá celý cyklus správy příjmů a podporuje růst firem,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Marketplace nabízí integraci desítek různorodých aplikací, které firmám pomáhají s produktivitou, komunikací či managementem. Samozřejmostí jsou komunikační nástroje Google Meet, Microsoft Teams, Slack či WhatsApp, analytické nástroje Google Analytics, Flatly a Reportei, případně synchronizace kalendářů a kontaktů skrze LinkPort, LookUp, Dialfire či Supermeet. Vše je přehledně roztříděno dle sekcí, firma tak může jednoduše vybrat potřebné nástroje, ať už placené, či dostupné zdarma, a pokrýt veškeré své potřeby v rámci interních týmů. 

Zákazníci oceňují integrace

„V roce 2022 si více než 132 000 uživatelů nainstalovalo alespoň jednu aplikaci z Pipedrive Marketplace. Nejoblíbenějšími kategoriemi aplikací byly automatické zasílání zpráv, videohovory, automatizace marketingu a generování leadů. S hodnocením spokojenosti uživatelů přesahujícím 4,25 se ekosystém již stal nedílnou součástí CRM většiny našich zákazníků. Své CRM má v současné době integrováno s dalšími aplikacemi téměř 60 % celkové uživatelské základny Pipedrive a více než 82 % významných zákazníků. Doufáme, že se toto procento díky rozšíření naší nabídky dostupných aplikací v letošním roce ještě zvýší,“ dodává Veronika Danielová.

Začátkem letošního roku bylo API rozhraní společnosti Pipedrive oceněno společností Postman jako jedno z nejoblíbenějších rozhraní pro vývojáře. Postman je předním světovým veřejným centrem pro vývojáře, které umožňuje navrhovat, vytvářet a testovat jejich rozhraní API.

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Exit mobile version