Hisense VIDAA: svižný systém pro televizory na jaký hned tak nenarazíte

Každý chytrý televizor, jinak řečeno Smart TV, dnes obsluhuje nějaký operační systém. Ten se stará nejen o jeho vnitřní funkce, jako jsou třeba sladění obrazu a zvuku, ale i o ty vnější. Třeba o napojení soundbaru přes Bluetooth, nebo o výstup obrazovky z mobilu. Operační systém tak představuje základ, u kterého se všechno stýká.

Operační systémy pro televizory se dají v zásadě rozdělit na dva typy. Buď je konkrétní výrobce schopen a ochoten si navrhnout svůj vlastní, nebo využije takový, který připraví jiná firma, on ho od něj zakoupí a platí mu pak i za jeho udržování a další rozvoj.

Hisense je jedna z mála značek, která sází na svůj operační systém a tím se jednak nezbavuje kontroly (televizor kompletně navrhuje a zajišťuje jeden výrobce) a jednak nemusí nikomu platit příslušené poplatky. Televizory Hisense tak obsluhuje firemní operační systém VIDAA (čtěte „vida“), postavený na bázi prověřeného systému Linux. Linux vychází z Unixu, který jeho tvůrce, Linus Torvalds, dal volně k dispozici. Hisense pak nad daným jádrem operačního systému vybudovala vše další, neméně důležité.

Co VIDAA umí?

Na zmiňovaný základ se postupně nabalují další vrstvy, funkce, a představte si je klidně jako cibuli.

Úplně na vrchu je tzv. uživatelské rozhraní, prostředí, to znamená to, co vidíte.

Níže pak obsluha dálkového ovladače, jednotlivých vstupů a výstupů, stahování aplikací z firemní knihovny a také spolupráce a provoz samotných aplikací, které vám nabídnou muziku a videa z YouTube, seriály a filmy z Voyo nebo příjem internetové televize (IPTV) například Antiku, Lepší.TV či SledovaniTV.

VIDAA má k dispozici celou řadu aplikací, včetně zmiňovaných domácích. Ze zahraničních tu najdete například Disney+, Netflix, Prime Video či Apple TV+.

Jakou verzi operačního systému si pořídít?

Hisense VIDAA je v současných televizorech k mání v několika verzích. Vyspělejší funkce operačního systému pochopitelně potřebují vyspělejší, takže také dražší hardware, tedy procesory, paměť, apod. Levnější televizory nabízejí loňskou verzi operačního systému, ty dražší nejaktuálnější a nejvyšší verzi VIDAA U7, která reaguje na poslední trendy a mimo jiné zvládá hlasové ovládání nebo obsahuje herní menu.

Operační systém VIDAA U7 najdete například v široké nabídce nových Mini-LED TV roku 2023. Mezi nimi hrají roli vlajkových lodí prémiová řada U8KQ s precizním obrazem a prostorovým zvukem z vestavěného audio systému 2.1.2, a řada U7KQ, která představuje vstupní bránu do světa nových 120Hz Mini-LED televizorů Hisense. Obě tyto novinky získaly nedávno prestižní odborné ocenění EISA. U7KQ je navíc i oficiálním televizorem nadcházejícího ME ve fotbale, které Hisense sponzoruje.

Na špičce je pak prémiová řada Hisense Mini-LED ULED X s nejpokročilejšími technologiemi pro nejnáročnější diváky, zajímavou novinkou s VIDAA U7 je i řada E7KQ PRO slibující skvělý zážitek z hraní her.

Jak vidíte, přímo výběr verze operačního systému neovlivníte, ale záleží to na tom, po jakém modelu televizoru sáhnete, resp. do jaké cenové relace půjdete.

Jaké jsou hlavní výhody systému VIDAA?

Jsou především tři:

  • stabilita a spolehlivost,
  • rychlost operací, nebo chcete-li svižný chod, na který nebudete čekat,
  • pochopitelné, jasné a intuitivní ovládání.

Díky tomu vám tak třeba programová nabídka EPG naběhne bezkonkurenčně rychle, nebo s minimálním zpožděním (záleží na verzi a výkonu „železa“), a aplikace budou startovat bez nějakého zdržování či jiných zádrhelů. Shrnuto: Hisense VIDAA je rychlý, intuitivně ovladatelný a spolehlivý operační systém, který vás nezklame.

Televizory Hisense s HBO na půl roku zdarma

Když si koupíte některý z široké nabídky vybraných televizorů Hisense v době od 15.11.2023 do 15.1.2024, získáte navíc zdarma originální balíček s HBO kanály včetně HBO MAX od Antik TV na půl roku zdarma. Mezi vybranými TV, na něž se akce vztahuje, jsou i zmíněné řady U7KQ a U8KQ s oceněním EISA. Tuto skvělou kombinaci sportovní, filmové a seriálové nálože nabízí na celém trhu jedině Hisense. Čekají vás stovky hodin největších filmových trháků pro děti i dospělé, kultovních seriálů, hudby, dokumentárních pořadů i sportovních přenosů v češtině, slovenštině i v dalších jazycích.

Sledování streamovaných služeb přes browser

A ještě jedna praktická zajímavost. Zabudovaný webový prohlížeč televizorů Hisense dovoluje uložit zkratku pro velmi rychlý přístup k vybrané webové stránce nebo videoslužbě bez nutnosti opětovného psaní adresy.

O Hisense:

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Hisense se stal v roce 2022 druhým největším dodavatelem televizorů na světě, v prosinci 2022 pak s rekordními prodeji světovou jedničkou.

Za 50 let existence vyrostl Hisense v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Zaměřuje se na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která pomáhají výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.

V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, Mini-LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart a multidoor chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých i velkých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat.

Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Na mezinárodní úrovni je oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Hisense se stal oficiálním partnerem ME ve fotbale EURO 2024, nejvyšší evropský fotbalový šampionát sponzoruje již potřetí za sebou. Hisense byl i oficiálním partnerem nedávného mistrovství světa (2022) ve fotbale a oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (UEFA Women’s EURO 2022).

Posuňte cestování na vyšší úroveň díky sluchátkům Huawei FreeBuds Pro 3

Pro mnoho lidí je dojíždění do práce veřejnou dopravou nevyhnutelnou součástí každodenní rutiny. V přeplněných prostředcích se hluk z hlášení zastávek pere s hlasitými konverzacemi spolucestujících a zvuky dopravního prostředku. Díky sluchátkům Huawei FreeBuds Pro 3 a jejich funkci potlačení okolního hluku bude cestování do práce či do školy tiché a klidné. Do uší vám bude hrát pouze to, co vy sami chcete.

Vychutnejte si kvalitní zvuk

Nová generace vlajkových sluchátek TWS Huawei FreeBuds Pro 3 se může pochlubit vynikající kvalitou zvuku a duálním dekódováním ve vysokém rozlišení s kodekem L2HC 2.0 a LDACTM. Nový algoritmus Triple Adaptive EQ zvuk ještě vice zjemňuje a umožńuje uživatelům proměnit všední prostředí každodenní jízdy veřejnou dopravou v místo, kde je každý tón křišťálově čistý. Algoritmus se dokáže přizpůsobit úrovni hlasitosti, struktuře ucha a podmínkám nošení, čímž poskytuje všestrannou optimalizaci sluchového zážitku uživatele v reálném čase a upravuje ekvalizér tak, aby byla zajištěna trvale vynikající kvalita zvuku.

Poslouchejte jakýkoli žánr díky širokému frekvenčnímu rozsahu

Huawei FreeBuds Pro 3 nabízejí široký frekvenční rozsah, při nízkých frekvencích se noří až do 14 Hz, zatímco vysoké frekvence dosahují až 48 kHz, což přináší poslech bohatý na basy a detaily. Ať už je uživatelův hudební vkus zaměřen na elektroniku s těžkými basy, klasiku pohlcující duši nebo jazz podmaňující prsty, tato sluchátka ho uspokojí.

Dvojité dekódování s vysokým rozlišením L2HC 2.0 až LDAC™ zajišťuje, že uživatel uslyší každý nástroj, každou vokální nuanci a každý rytmus tak, jak byl zamýšlen. Výrazné výšky, vyvážené středy a dunivé hloubky posluchače společně přenesou do prostředí živého vystoupení.

Ponořte se do audioknih a podcastů

Pro stále rostoucí počet milovníků podcastů nabízí Huwei FreeBuds Pro 3 skvělý zážitek z poslechu. Sluchátka umí skvěle oddělovat hlasy, takže vyniknou přirozené tóny a kadence mluvčích. To ocení i posluchači audioknih, které je přenesou do nerušeného světa fantazie.

Dlouhá výdrž baterie zajistí zvukový požitek kdekoli

Kromě kvalitního zvuku jsou sluchátka vybavena dlouhou výdrží baterie, která činí 6,5 hodiny a až 31 hodin při použití s nabíjecím pouzdrem. Ovládání gesty zvyšuje pohodlí a umožňuje rychlé a intuitivní ovládání, aniž by bylo nutné sahat po smartphonu. Díky odolnosti vůči vodě a prachu na úrovni IP54 jsou navíc ideální pro bezstarostné používání při sportování venku.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Robotické stavebnice, drony nebo simulace vlastní meteostanice: Téměř 1500 dětí a mladých lidí se letos učilo programovat během akcí Meet and Code

Během září a října se 1 498 dětí a mladých lidí z celé České republiky účastnilo 52 programovacích dílen, které pokrývaly širokou škálu aktivit, včetně kódování robotů, robotických stavebnic, dronů, chytrých vláčků, práce s jazyky Scratch a Python a simulace vlastní meteostanice. Tyto dílny byly součástí mezinárodní iniciativy Meet and Code a umožnily účastníkům praktickou zkušenost s kódováním, podporující rozvoj kreativity, logického myšlení a IT dovedností. Hlavními sponzory iniciativy jsou SAP a Amazon.

Za Meet and Code v České republice již posedmé stojí nezisková organizace Sdružení VIA, která rozděluje mezi vybrané workshopy částku 10 000 Kč. „Jsme nadšeni, že navzdory zpřísněným podmínkám projevily organizace o granty Meet and Code velký zájem. Počet zapojených dětí letos vzrostl o 400 oproti minulým letům. Vzhledem k rostoucí důležitosti IT dovedností v budoucím světě je skvělé vidět, že mnoho organizací tento trend reflektuje a umožňuje dětem a mladým lidem první experimenty ve světě IT,“ říká ředitelka Sdružení VIA Radka Bystřická. Mezi hlavní sponzory iniciativy patří firma SAP nebo společnost Amazon. Zástupci a zástupkyně SAP pravidelně usedají i do hodnotící komise, která k podpoření vybírá nejlepší projekty. „Zájem o vzdělávání nejmladších generací v IT roste, což je dobrým znamením do budoucna. Iniciativa Meet & Code nadchla naše kolegy, kteří každý rok chodí na školy s cílem předat své zkušenosti a hlavně sdílet svou vášeň pro to se neustále učit něco nového. Právě celoživotní vzdělávání je klíčem k dlouhodobě udržitelnému růstu do budoucna,“ říká Lucie Bort, vedoucí CSR týmu společnosti SAP v Česku.

Rovnou tří workshopů se mohli zúčastnit školáci a školačky z Ostravy, kde akce zorganizovala místní Moravskoslezská vědecká knihovna. Vyzkoušeli si hackaton v programování mikropočítače micro:bit i robotickou ruku Arduino. Pro úplné začátečníky i začátečnice knihovna připravila dílnu úvodu do algoritmů, které si následně procvičili při hraní deskové hry Scottie Go!. „Akce jsme zařadili do nabídky otevřených lekcí pro školy, které už nyní poptávají další termíny. Zakoupené vybavení jsme využili i v rámci programovacího klubu CoderDojo. Jsme opravdu vděční Sdružení VIA za grantovou podporu. Díky uspořádaným workshopům se nám podařilo navázat úzkou spolupráci mezi knihovnou a základními školami v Ostravě,“ pochvaluje si Mgr. Michaela Mrázová z Oddělení edukace a metodické podpory knihovny.

Děti ze ZŠ Mohylová na Praze 5 si zkusily nakódovat pohyb Mojobota na herní mapě. Tento robot nabízí základní i vyšší programovací funkce, umí mluvit, má světelné a zvukové senzory a ukazuje nejrůznější výrazy. „Mojobot nabízí jednoduché i složitější funkce, které během hry gradují. Děti si práci s ním moc užily a do programování se zapojili jak začátečníci, tak zkušenější ‚programátoři‘. Vytvořily týmy a vzájemně si pomáhaly. Mojobot v krabici určitě nezůstane. Těšíme se na příští ročník, určitě se opět přihlásíme,“ říká Klára Stuchlá z Rady rodičů a přátel školky a zástupkyně ředitelky.

K Meet and Code se letos připojily organizace z velkých měst i malých obcí po celé republice a cílili na široké účastnic a účastníků, od předškolních dětí až po vysokoškoláky. Dílny probíhaly jak fyzicky, tak online, zpravidla pod vedením zkušeného lektora či lektorky. Letos vůbec poprvé si hned na několika akcích děti mohly naprogramovaly chytrý vláček, který hravou formou seznamuje s programováním a zacházením s moderními technologiemi. Akce se v období září a října konaly ve 25 evropských zemích.

Meet & Code podporuje akce související s vědou a technologiemi, které se konají v rámci Evropského týdne programování. Za iniciativou stojí společnosti SAP, Haus des Stiftens für Unternehmen & Non-Profits gGmbH, společnost Amazon a partneři z jednotlivých zemí sítě TechSoup Europe. Do České republiky projekt již několikátým rokem přináší Sdružení VIA. Cílem je představit dětem a mladým lidem svět IT technologií a programování. Akce jsou navrženy tak, aby mladým lidem ukázaly zábavnou stránku programování. Učí je, jak technologie fungují a jak IT ovlivňuje náš každodenní život. Přehled všech podpořených akcí napříč Českou republikou najdete na webové stránce Meet & Code.

Sdružení VIA je nezisková organizace, která rozvíjí technologické kapacity českých neziskových organizací a veřejných knihoven, a to zajištěním přístupu k softwaru, hardwaru, IT službám a souvisejícímu vzdělání. Díky tomu tyto organizace efektivněji a snadněji dosahují svých cílů a naplňují svá poslání. Je součástí mezinárodní sítě neziskových organizací TechSoup Global Network. Provozuje program TechSoup Česká republika, který pomáhá neziskovým organizacím získat levněji či úplně zdarma potřebný hardware a software. TechSoup loni poskytl neziskovým organizacím 5 571 softwarových licencí v tržní hodnotě 49,5 milionu Kč a celkově v něm bylo zaregistrováno 5 375 českých neziskovek ke konci roku 2020.

www.sdruzenivia.cz

Strategií společnosti SAP je pomoci každé firmě fungovat jako inteligentní podnik. Jako lídr na trhu podnikového aplikačního softwaru pomáhá SAP firmám všech velikostí a ve všech odvětvích fungovat co nejlépe: Zákazníci společnosti SAP vytvářejí 87 % celkového světového obchodu. Technologie strojového učení, internetu věcí (IoT) a pokročilé analytiky v SAP pomáhají proměnit podnikání zákazníků v inteligentní podniky. SAP pomáhá lidem a organizacím získat přehled o podnikání a podporuje spolupráci, která jim pomáhá udržet si náskok před konkurencí. SAP zjednodušuje podnikové technologie, aby mohli klienti využívat software SAP tak, jak chtějí. Komplexní sada aplikací a služeb SAP umožňuje zákazníkům z 25 odvětví po celém světě fungovat ziskově, neustále se přizpůsobovat a měnit věci k lepšímu. Díky globální síti zákazníků, partnerů, zaměstnanců a lídrů pomáhá SAP světu lépe fungovat a zlepšovat životy lidí. Další informace naleznete na www.sap.com

Praha hostí největší vývojářskou konferenci ve střední Evropě

Čtyřicet přednášek předních světových expertů ve dvou dnech. 6. ročník konference Update Conference Prague 2023 je věnován zejména novinkám na poli vývoje softwaru, cloudu, kyberbezpečnosti a umělé inteligenci. O nejnovějších trendech budou hovořit vývojáři z USA, Evropy i Asie.

Díky digitalizaci hrají softwarové systémy stále důležitější úlohu v řízení firem, v jejich obchodování i bezpečnosti. Šestý ročník konference Update nabídne pohledy předních odborníků na jednu z nejpoužívanějších vývojářských platforem a přinese přehled novinek a trendů ve světě Microsoft .NET a Azure (softwarové technologie pro vývoj aplikací). Stěžejním tématem bude také cloudová architektura systémů s ohledem na kyberbezpečnost. „Pro letošní ročník se nám podařilo pozvat několik skutečných vývojářských hvězd ze společnosti Microsoft, kteří jsou těmi nejpovolanějšími odborníky na dílčí segmenty platformy .NET,“ vysvětluje Pavel Herceg z vývojářské společnosti Riganti, která je jedním z organizátorů konference. „Jsme ve stálém kontaktu s Microsoft MVP (Most Valuable Professionals) z celého světa, kteří píší knihy a aktivně sdílejí své znalosti a novinky v rámci komunity vývojářů. Jsme proto rádi, že přijali pozvání na konferenci,“ dodává Herceg s tím, že minulý ročník registrovali přes sedm set návštěvníků a letos očekávají podobný počet.

České firmy digitalizují pomalu

V prostředí českých firem probíhá digitalizace stále ještě pomalým tempem. Zatímco například v Nizozemí či Belgii se digitalizuje již více než polovina všech firem, podle aktuálních dat Českého statistického úřadu (ČSÚ) využívá v roce 2023 elektronické sdílení dat se zákazníky nebo s dodavateli 37,5 % podniků s deseti a více zaměstnanci. Systémy ERP (Podnikový informační systém) využívá 29 % a systémy CRM (Systém péče o zákazníky) 19,8 % podniků. Průkopníky jsou v této oblasti velké firmy a korporáty s 250 a více zaměstnanci, které ve zmíněných kategoriích držely podíl 76,3 %, resp. 87, 7 % resp. 56,3 %.

„Cílem konference je seznámit programátory s novinkami v oboru, který jde neskutečně rychle dopředu. To co bylo před rokem, je dnes už zastaralé a my chceme zdejším vývojářům předvést to nejnovější,“ doplnil Pavel Herceg. Konference se koná 24. a 25. listopadu v pražských Vysočanech.

www.updateconference.net/cs

Dál už nehledejte. Allegro spouští Záruku nejnižší ceny pro tisíce nabídek, činí tak těsně před nadcházejícím Black Friday  

Většina Čechů (70 %) deklaruje, že v rámci svých online nákupů srovnává ceny různých e-shopů s cílem najít tu nejvýhodnější nabídku. Ještě o něco více z nich (78 %) využívá cenovou komparaci během slevové akce Black Friday. Více jak polovina českých zákazníků (58 %) je pak ochotna odložit svůj nákup právě na Black Friday a pořídit tak zboží za nižší cenu. Pro ty, kteří hledají ty nejvýhodnější nabídky, přináší allegro.cz „Záruku nejnižší ceny“ – akci, která srovnává ceny mezi vybranými e-shopy a na platformě následně označuje produkty, které Allegro nabízí nejlevněji. Akce startuje právě v období Black Friday, do kterého se platforma zapojuje v Česku vůbec poprvé.

Cena je při nákupech bezpochyby jedním z nejzásadnějších parametrů. Dle průzkumu[1], který pro Allegro zpracovala výzkumná agentura Perfect Crowd, považuje cenu zboží za rozhodující faktor při nákupu 63 % Čechů, přičemž 70 % navíc uvedlo, že nyní porovnává ceny ještě o něco více než dřív. Právě na tyto zákaznické potřeby reaguje nově spuštěná akce Záruka nejnižší ceny.

Jak přesně to funguje? Allegro každý den srovnává desítky tisíc nabídek vybraných e-shopů v Česku a následně pomocí speciálního odznaku „Záruka nejnižší ceny“ značí nabídky, které mají na platformě allegro.cz tu nejnižší cenu. Pokud by zákazník našel vybraný produkt na kterémkoliv e-shopu, vypsaném ve Všeobecných smluvních podmínkách, levněji a nahlásil to společnosti Allegro do 72 hodin od nákupu, platforma mu vrátí 150 % rozdílu v ceně, a to prostřednictvím kupónu uplatnitelného na allegro.cz. Maximální možná vrácená částka činí během kampaně 1000 korun měsíčně.

Češi čekají se svými nákupy na Black Friday

Více než třičtvrtě Čechů (78 %) říká, že i během Black Friday porovnává ceny zboží ve slevě s nabídkou jiných e-shopů. Spuštění Záruky nejnižší ceny naštěstí přichází těsně před tím, než platforma allegro.cz vůbec poprvé tuto slevovou akci odstartuje. Nakupující tak čekají tisíce atraktivních nabídek se slevami až 50 %. Mezi Čechy každoročně očekávaná kampaň startuje 20. listopadu. Jak potvrzuje průzkum, čeští spotřebitelé Black Friday velmi dobře znají a vnímají jej jako ideální příležitost k nákupu: 58 % z nich je ochotno odložit svůj nákup na dobu, kdy bude výhodnější, a 57 % respondentů deklarovalo, že během Black Friday plánuje nakoupit.

Nejvyhledávanějšími kategoriemi zboží jsou pro Čechy v období okolo Black Friday především kosmetika, drogerie, oblečení a módní doplňky nebo hračky. Právě u těchto kategorií mají zároveň zákazníci nejvyšší ochotu počkat si na slevy. Allegro používá pouze tzv. férové slevy (dle evropské směrnice Omnibus), které se počítají z nejnižší ceny daného produktu za posledních 30 dní. Zákazníci tak mají během všech nákupních akcí včetně Black Friday jistotu, že je udávaná sleva skutečně férová a její uváděná výše je opravdová.

Záruka nejnižší ceny je pro nás dalším krokem k tomu, aby Allegro přinášelo českým zákazníkům skvělý nákupní zážitek. Mohou si být jisti, že u nás najdou tu nejlepší cenu bez nutnosti procházet další online obchody a srovnávat, kde zakoupí daný produkt nejlevněji. Chceme jim ukázat, že na allegro.cz se mohou spolehnout – široký výběr za atraktivní ceny je něco, na čem naše služby od počátku stavíme a co i spuštěním této novinky těsně před očekávaným nákupním svátkem Black Friday posouváme zase o kus dál,“ popisuje Matthias Frechen, obchodní ředitel společnosti Allegro. 

Allegro je pro zákazníky se svými více než 150 miliony nabídek od více než 20 tisíc obchodníků, včetně MALL a CZC, atraktivní nákupní destinací. V rámci Black Friday přináší platforma tisíce nabídek, a kromě výrazných slev nabízí také exkluzivní akce pro zákazníky programu Smart! a uživatele mobilních aplikací. Pro členy Smart! si Allegro připravilo možnost nakupovat v těch nejvýhodnějších slevách s předstihem několika dní, a to již od pátečního poledne 17. září. Pro nakupující využívající mobilní aplikaci Allegro jsou pak každý den připraveny nabídky dostupné exkluzivně právě jen v aplikaci. Při první instalaci aplikace navíc každý uživatel získá voucher na slevu ve výši 200 korun, kterou bude moci následně uplatnit při nákupu na Allegro.

O Allegro Group:

Allegro, vlastnící značky MALL, CZC a WE|DO, provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek. Model tržiště Allegro spočívá především ve zprostředkování prodeje převážně nových produktů obchodníků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytuje evropským spotřebitelům snadný přístup k nabídkám z různých kategorií, mezi něž patří elektronika, dům a zahrada, sport a cestování, děti, auto-moto, móda a obuv, zdraví a krása, knihy, média, sbírky a umění.

  1. Report na téma „Nákupní chování Čechů“ vychází z průzkumu, který pro allegro.cz uskutečnila v České republice agentura Perfect Crowd na vzorku 1021 dospělých (ve věku 18-65 let).

Potěší všechny smysly: NOTE 30 VIP Racing Edition přináší vítězný design a kvalitní materiály

Společnost Infinix dnes uvádí na český a slovenský trh Infinix NOTE 30 VIP Racing Edition, který vznikl ve spolupráci s uznávaným studiem Designworks BMW. Tento model představuje vizi Infinixu – moderní, výkonný a elegantní smartphone v ideální poměru cena/výkon. Jeho špičkové materiály a přepracovaná estetika mu vynesly prestižní ocenění iF Design Award 2023.

NOTE 30 VIP Racing Edition čerpá inspiraci z pouličních závodů, napodobuje podmanivé scény neonově osvětlených sportovních vozů v noci a zaručuje výjimečný vzhled. Díky převratné technologii 3D Lighting Leather na zadní straně spojuje klasické textury kůže se špičkovými světelnými efekty. Ikonický tříbarevný světelný pás na zadním panelu tak prosvítá skrz černou koženou kresbu a přináší neotřelý desing pro všechny, kteří hledají něco opravdu VIP.

Světelný pás symbolizuje rychlost, výkon a sílu, ale kromě toho dynamicky indikuje stav telefonu prostřednictvím různých světelných vzorů – designový prvek má tak i své praktické využití. Note 30 VIP Racing Edition odráží závodní estetiku a integruje do svého designu prvky motorsportu. Zadní kryt evokuje ikonickou kostkovanou vlajku, která signalizuje dokončení závodu. Rukojeť dlaně zdobí malé vyražené trojúhelníky, připomínající výkonné závodní volanty. To zlepšuje přilnavost a stabilitu pro pohodlné držení v ruce.

Díky podpoře 68W kabelového i 50W bezdrátového nabíjení mohou uživatelé rychle dobít svou baterii při zastávce v boxech. Tato technologie zahrnuje funkce jako Reverse Charge (kabelové i bezdrátové), Bypass Charge, AI Smart Charge a PD 3.0, které zajišťují řešení pro každou situaci nabíjení a umožňují uživatelům mít neustálou kontrolu nad stavem baterie.

Exkluzivní VIP zážitek

Nadupaným motorem je pokročilá 6nm platforma Dimensity 8050 5G, která bez námahy zvládá multitasking a pohlcující 3D hraní. Telefon se může pochlubit 10bitovou AMOLED obrazovkou s obnovovací frekvencí 120 Hz pro ostrý a osvěžující vizuální zážitek. Pokud jde o fotografie, NOTE 30 VIP Racing Edition se chlubí 108MP hlavním fotoaparátem a 32MP selfie fotoaparátem, což uživatelům umožňuje pořizovat složité detailní záběry, které odrážejí jejich jedinečnou perspektivu.

NOTE 30 VIP Racing Edition ztělesňuje rychlost prostřednictvím značně přizpůsobeného operačního systému. Note 30 VIP se může pochlubit jedinečným uživatelským rozhraním, které odráží podstatu závodění. Toto téma je sladěno s barvou světelného pásu zadní desky a odráží rychlost v každém aspektu.

Ceny a dostupnost

NOTE 30 VIP Racing Edition se pyšní cenovkou 8 699 Kč a bude dostupný u vybraných prodejců smartphonů Infnix.

Specifikace
Rozlišení displeje 1080 x 2400 pixels
RAM 12 GB
Úložiště 256 GB
Rychlost CPU 3 GHz
Hlavní fotoaparát 108 MP + 2 MP + 2 MP Triple
Přední fotoaparát 32 MP
Váha 190 g
Tloušťka 8.2 mm
Další vlastnosti 5G, NFC, Bezdrátové nabíjení, Zpětné nabíjení
OS Android v13
Baterie 5000 mAh, Li-Po Battery
Rychlé nabíjení Ano, 68W Hyper Charging
Bezdrátové nabíjení Ano, 50W
Zpětné nabíjení Ano
Zpětné bezdrátové nabíjení Ano
Obecné
Simkarta Dual Sim, GSM+GSM
Duální SIM Yes
Velikost SIM Nano SIM
Displej
Typ Color AMOLED Screen (1B Colors)
Velikost 6.67 inches, 1080 x 2400 pixels, 120 Hz
Poměr stran 20:9
Poměr obrazovky k tělu ~ 87%
Paměť
RAM 12 GB
Rozšiřitelná RAM Až 8 GB Extra Virtual RAM
Úložiště 256 GB
Slot na kartu Ano, až 1TB
Extra
GPS Ano, s A-GPS
Čtečka otisku prstu Ano, v displeji
Odemykání obličejem Ano
3.5mm Headphone Jack Ano
Extra NFC
IP Krytí IP53
Fotoaparát
Hlavní fotoaparát 108 MP PDAF (Wide Angle)
2 MP
2 MP with autofocus
Features Quad- HDR, panorama
Nahrávání videa 4K @ 30 fps UHD, 1080p @ 30 fps FHD
Blesk Ano, LED
Přední fotoaparát Punch Hole 32 MP (Wide Angle) with Screen Flash
Nahrávání videa předním fotoaparátem 1080p @ 30 fps FHD

 

Vlogerská revoluce – Infinix představuje ZERO 30 5G se špičkovou přední kamerou

Vlog jako nikdy předtím: Infinix ZERO 30 5G nastavuje nové standardy s přední kamerou Ultra HD (4K / 60FPS) a mění trendy ve fotografování Vlogů

Společnost Infinix dnes uvádí na český a slovenský trh nový smarthone Infinix ZERO 30 5G. Jde o první smartphone ve své třídě, který je vybaven předním fotoaparátem s podporou videa Ultra HD (4K / 60FPS). Díky řadě jedinečných funkcí pro produkci videa umožňuje Infinix ZERO 30 5G mladým lidem po celém světě udělat krok dál od selfie a vstoupit do nové oblasti tvorby vysoce kvalitních vlogů.

Infinix ZERO 30 5G vznikl, aby mladým lidem umožnil vytvářet filmový videoobsah v Ultra HD. Skvělý přední 50MP fotoaparát podporuje nahrávání videa 4K (3840×2160) při úžasně plynulém 60FPS, což je funkce, která se obvykle nachází pouze u modelů s vyšší cenovkou. Nyní tak mohou po extrémní kvalitě sáhnout i ti, kteří mají omezený rozpočet. Přední kamera je doplněna jedinečnými filmovými režimy, které umožňují vytvářet autentičtější vlogy ve filmovém stylu. Mezi další špičkové funkce patří jedinečný krásně zakřivený 144Hz AMOLED displej, vysoce výkonný osmijádrový procesor a 21 GB rozšířené paměti.

4K 60 snímků za sekundu: Natáčejte jako profesionál

Infinix ZERO 30 5G vás posadí do režisérského křesla. Dvojitý blesk Micro-slit umožňuje filmovat za všech světelných podmínek. PDAF (Phase Detection AutoFocus) zajišťuje ostrý a vysoce kvalitní obsah pokaždé, ať už pořizujete selfie nebo nahráváte video. Infinix ZERO 30 5G se může pochlubit 108MP zadním fotoaparátem, který poskytuje úžasně ostré a ostré fotografie při slabém osvětlení díky snímači 1 / 1.67 „a objektivu, který zachycuje o 10% [1] více světla než je standardem. Kombinuje technologie OIS a EIS, aby zajistil stabilní snímání obrazu pro fotografování i video. Trojitý bezztrátový zoom umožňuje uživatelům vychutnat si neuvěřitelné detaily na dálku, zatímco objektiv o šířce 120° pomáhá uživatelům zachytit svět tak, jak ho vidí.

Design a displej: Zlato v ruce

Infinix ZERO 30 5G je stylový z každého úhlu. Úzký rámeček 2,8 mm obsahuje ohromující zakřivený displej, který je vybaven 60° zlatou křivkou, jež nabízí elegantní a uklidňující pocit v ruce. Již z továrny je displej chráněn před potenciálním poškozením sklem Corning® Gorilla® Glass. Infinix ZERO 30 5G, přichází do Česka a na Slovensko v barvách Golden Hour, Rome Green a Fantasy Purple.

Díky rychlé obnovovací frekvenci 144 Hz je obrazovka a navigace v operačním systému plynulá, zatímco přesné 10bitové barvy DCI-P3, vysoký kontrastní poměr a špičkový jas 950 nitů přinášejí dokonalý obraz. Infinix ZERO 30 5G je také vybaven zvukovým systémem se dvěma reproduktory s podporou DTS. Smartphone také disponuje režimem péče o zrak s certifikací TÜV Rheinland, který chrání oči uživatelů během doby strávené u obrazovky.

Další funkce

  • Infinix ZERO 30 5G obsahuje kapacitní baterii s dlouhou životností 5,000 XNUMX mAh. 68W Super Charging znamená, že bez ohledu na to, kolik času strávíte natáčením videa v rozlišení UHD, nabití z 1 % na 80 % proběhne za pouhých 30 minut[3].
  • Infinix ZERO 30 5G je vybaven XOS 13, přizpůsobenou verzí systému Android 13, která obsahuje řadu nejnovějších funkcí, včetně aktualizovaného hlasového asistenta Folax, který integruje ChatGPT. Požádejte Folax, aby vám pomohl s voláním, fotografováním, přehráváním hudby, nastavením budíků nebo dokonce plánováním cest. Uživatelé mohou také vytvářet své vlastní jedinečné tapety pomocí nejnovější aplikace AI Wallpaper Generator, zatímco Smart Search umožňuje uživatelům rychle najít požadovaný obrázek z mnoha obrázků, dokonce navrhuje podobné obrázky online. Funkce generátoru tapet AI a inteligentního vyhledávání budou k dispozici prostřednictvím nadcházejícího upgradu OTA
  • Infinix ZERO 30 5G nabízí rychlé odemykání otisků prstů, takže si uživatelé mohou užívat absolutní bezpečnost s důvěrou a pohodlím.
  • Infinix ZERO 30 5G je vybaven multifunkčním NFC, které umožňuje uživatelům žít bezhotovostní nákupy v obchodech, kavárnách a restauracích a kdekoli zrovna potřebujete.
  • Odolnost proti vodě a prachu IP53 chrání ZERO 30 5G ve vlhkém počasí, zatímco kapalinové chlazení vakuové komory zabraňuje nežádoucímu hromadění tepla během delšího nahrávání.

Infinix ZERO 30 5G: Ceny a dostupnost

Infinix ZERO 30 5G je od 8. 11. v předprodeji u vybraných partnerů. Všeobecný prodej začíná 20. 11., model bude k dispozici v barvách Golden Hour, Rome Green a Fantasy Purple.

Cena v ČR: 8 999 Kč

Cena v SR: 379 EUR

O společnosti INFINIX

Infinix Mobility je rychle se rozvíjející technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává rozšiřující se portfolio chytrých zařízení po celém světě pod značkou Infinix, která byla založena v roce 2013. Infinix, který se zaměřuje na dnešní mládež s první technologií ve své třídě, vytváří trendy, výkonné a dosažitelné ceny inteligentních zařízení, která přinášejí nejnovější technologie na trhu uživatelům po celém světě v době, kdy je potřebují za cenu, kterou chtějí.

Pro více informací navštivte: http://www.infinixmobility.com/

[1][2[3]Všechny údaje jsou teoretické hodnoty získané interními laboratořemi společnosti Infinix při testech prováděných za konkrétních podmínek. Skutečná data se mohou lišit v důsledku rozdílů v jednotlivých produktech, verzích softwaru, podmínkách použití a faktorech prostředí.

Vodafone ve vánoční kampani přináší slevy na chytrou elektroniku až 5000 korun a inspiruje lidi k nalezení skutečných přání 

Ve vánoční kampani Vodafone inspiruje lidi k zamyšlení nad tím, co je dělá skutečně šťastnými, i k tomu, aby svá přání sdíleli. Zároveň si připravil novinky a dárky, třeba výrazné slevy na chytrou elektroniku. V prodeji jsou i certifikované telefony iPhone z druhé ruky s dvouletou zárukou, které šetří peněženku i planetu. Neomezený tarif Super + se dá pořídit o více než 240 korun levněji a u předplacených karet jsou připraveny až 2 týdny neomezených dat zdarma. Zkrátka nepřijdou ani diváci Vodafone TV nebo studenti.

„On chtěl být muzikant, já chci být včelařka. Já chci mít psí wellness. Já chci porodit prezidentku, já pomáhat druhým…,“ zaznívá mimo jiné v jednom z vánočních spotů Vodafonu, kde už tradičně vystupuje herec Martin Hofmann.

„Při přípravě na Vánoce nám z rozhovorů se zákazníky zasvítilo jednoduché poselství: Žiji pro svou rodinu nebo okolí a ani nepřemýšlím o tom, co by mě udělalo šťastným. Proto chceme lidi inspirovat k tomu, aby si dovolili snít a dali o svých přáních vědět svým blízkým. S pomocí moderních technologií jejich přání pošleme tam, kde je největší šance, že se splní. Více informací o speciální misi se dozvíte začátkem prosince na webu vodafone.cz/vanoce,“ říká Barbora Kožíšková, ředitelka brandové komunikace Vodafonu.

Kdo si ale svým přáním není jistý nebo chce obdarovat někoho potřebného, může se podívat na Strom přání. Vodafone se spojil s Klubem svobodných matek a je tak možné udělat radost dětem osamělých maminek.

Vodafone rozdává tisícové slevy nejen na telefony

Samozřejmě i Vodafone si připravil řadu dárků a letos chce zákazníkům ukázat, jak širokou a různorodou nabídku elektroniky má. Ať už jde třeba o herní konzoli Sony PlayStation 5 nebo nový televizor, který potěší celou rodinu. Na tato zařízení i chytré telefony, tablety, notebooky nebo chytré hodinky je možnost využít slevu až 5000 korun ke každému telefonnímu číslu, dostupná je jak pro nové, tak pro stávající zákazníky.

Nově mohou i mladí a studenti do věku 26 let získat slevu na zařízení ve výši až 5000 korun k neomezeným tarifům #jetovtobě Super+ a Premium 5G. A to třeba na nový Samsung Galaxy Z Flip 256 GB nebo chytré hodinky.

Vodafone také dává druhý život telefonům iPhone. To znamená, že použitá certifikovaná zařízení vrací do oběhu s dvouletou zárukou a tím šetří planetu i peněženky zákazníků a zákaznic.

Konkrétně jde nyní o model iPhone 12 64GB za 13 601 Kč a nově pak od prosince o model iPhone 13 mini 128GB za 16 001 Kč. I tady ovšem platí možnost slevy ve výši až 5000 korun ve spojení s neomezeným tarifem.

Neomezená data ještě výhodněji a dárek u předplacených karet

Neomezený mobilní tarif Super+ lze nově získat za výhodnější cenu, a to napořád. Kdo si tarif koupí spolu s pevným internetem od Vodafonu, získá ho už dokonce o více než 240 korun levněji, jen za 755 korun měsíčně.

K předplaceným kartám jsou připraveny až dva týdny neomezených mobilních dat zdarma. Kdo má zájem, aktivujte si dárek sám na webu, kde se dozví i podrobnosti o čerpání dárku.

K televizoru Sony je tříměsíční televizní podívaná zdarma

S Vánocemi jsou spojeny pohádky a vůbec mnoho oblíbených filmů. Pro všechny zákazníky Vodafone TV je připravený ve Videotéce dárek v podobě exkluzivního obsahu z produkce HBO a HBO Max. Každý adventní víkend si tak mohou příjemně zkrátit čekání na Ježíška v sekci Vánoce na Max.

Zákazník, který nemá službu Vodafone TV a koupí si chytrý televizor Sony, získává službu na tři měsíce zdarma.

Pro velký zájem také Vodafone prodlužuje akční nabídku, kdy si zákazníci mohou pořídit pevné internetové připojení jen za 299 korun měsíčně. Akce se týká i prémiové gigabitové rychlosti. Více na www.vodafone.cz/vanoce.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

vivo představuje časový plán uvedení systému Funtouch OS 14 na trh

Nový operační systém založený na Androidu 14 se zvláštním důrazem na plynulý výkon přináší výrazně rozšířený uživatelský zážitek pro každou potřebu a příležitost.

V rámci svého dlouhodobého závazku poskytovat nejlepší možný uživatelský zážitek bude společnost vivo od poloviny listopadu 2023 přinášet systém Android 14 do nových i stávajících zařízení vivo s uvedením systému Funtouch OS 14. Nový operační systém společnosti, který se vyznačuje vylepšenou správou paměti, možnostmi multitaskingu, střihu videa, personalizace, větším soukromím a zabezpečením, přináší vylepšený uživatelský zážitek, navíc plynulejší než kdy dříve.

Vyladěné uživatelské prostředí a vylepšené funkce multitaskingu

Operační systém Funtouch OS 14 zajišťuje plynulejší uživatelský zážitek novou technologií Smooth Envision – vylepšenou funkcí úspory paměti RAM, která přidává až 600 MB dostupného prostoru v operační paměti zařízením s konfigurací 8 GB a více. Vylepšená funkce malých oken navíc umožňuje uživatelům udržovat na pozadí až 12 aktivních malých oken, což přináší pohodlný a flexibilní multitasking.

Personalizované prostředí a nové pokročilé nástroje pro úpravu videa

Díky ještě větší míře možností personalizace, jako je přizpůsobení hodin a písma, si uživatelé mohou operační systém přizpůsobit svým potřebám. Navíc je nyní ještě snazší vytvářet jedinečný obsah díky rozšířeným možnostem editace videa přímo v systému. Součástí je třeba export videa v původní kvalitě, přizpůsobitelné nastavení kvality videa1 a 25 dalších filtrů pro snadnou editaci.

Ochrana soukromí a zabezpečení uživatelů

Systém Funtouch OS 14 přináší díky balíku funkcí pro ochranu soukromí a zabezpečení uživatelům větší klid. Nová funkce Smart Mirroring umožňuje uživatelům bezproblémově sdílet obrazovku bez obav, že se objeví oznamovací lišta a omylem odhalí jakékoli osobní údaje. Uživatelé mohou také dále zabezpečit své skryté fotografie pomocí dalšího kroku ověření heslem.

Časová osa uvedení systému Funtouch OS 14

Funtouch OS 14 bude jako aktualizace firmwaru k dispozici od poloviny letošního listopadu. Zpočátku bude systém uveden na trh v modelu X90 Pro a postupně se dostane k dalším evropským uživatelům.

Plánovaný harmonogram zavádění systému vivo Funtouch OS 14 je v současnosti2:

X Series

  • Х90 Pro – Během listopadu 2023
  • Х80 Pro – Během prosince 2023
  • X80 Lite – Během února 2024
  • Х60 Pro – Během května 2024

V Series

  • V29 – Během ledna 2024
  • V29 Lite – Během února 2024
  • V23 – Během dubna 2024

Y Series 

  • Y55 – Během května 2024
  • Y35 – Během června 2024
  • Y36 – Během června 2024
  • Y22s – Během července 2024

1 Dostupná nastavení rozlišení se mohou lišit v závislosti na modelu smartphonu.

2 Společnost vivo bude aktualizaci firmwaru uvolňovat postupně pro různé modely svých řad, aby zajistila co nejlepší stabilitu a optimální uživatelský zážitek. Upozorňujeme, že harmonogram se nevztahuje na zařízení zakoupená u třetích stran, protože jejich harmonogram podléhá konečnému schválení a certifikaci ze strany příslušného poskytovatele.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.

V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Motorola slaví 10. výročí rodiny moto g s 200 miliony prodaných kusů

Společnost Motorola oslavuje pozoruhodný milník 10-leté cesty v segmentu smartphonů střední třídy s řadou moto g, ve kterém se po celém světě prodalo více než 200 milionů zařízení moto g.

Motorola změnila toto odvětví s prvním modelem moto g, čímž uvedla do života základní hodnoty značky, kterými jsou posílení postavení uživatele a technologická integrace, a to důsledným přinášením prémiových zážitků a inovace pro různé spotřebitelské segmenty.

Za posledních 10 let řada moto g podpořila nejvěrnější publikum společnosti Motorola díky přístupu zaměřenému na spotřebitele, který značku představil milionům nových zákazníků, kteří vidí, že jejichž potřeby a očekávání tato modelová řada splňuje.

moto g, první generace předefinovala odvětví smartphonů

Když Motorola uvedla na trh první generaci modelu moto g, uživatelé měli do té doby pouze dvě možnosti: spokojit se s nedostatečně výkonným mobilním zařízením nebo starším prémiovým smartphonem se zastaralými parametry. První model moto g vytvořila společnost Motorola s cílem zpřístupnit prémiové technologie všem a přinesla čtyřjádrový procesor 1 GB paměti RAM a zábavný design s vyměnitelnými kryty. Obsahoval také oblíbená gesta moto, která byla do té doby dostupná pouze v prémiových zařízeních Motorola.

moto g se s uvedením 4. generace stává rodinou

Představení modelu moto g4 bylo pro řadu moto g významným milníkem. Průzkum společnosti Motorola, který se v té době uskutečnil, poukázal na to, že spotřebitelé budou upřednostňovat určité funkce podle ceny zařízení z různých kategorií. Průzkum také zkoumal, jak celosvětově rostla poptávka spotřebitelů po nejnovějších mobilních technologiích. Rodina moto g se rozšířila, aby tuto potřebu uspokojila, a přinesla výkonná zařízení ve větším rozsahu cenových kategorií. Spotřebitelé měli navíc kromě toho k dispozici možnosti aplikace Moto Maker, kde si mohli vybrat barvu zadní strany, barvu akcentu a barvu přední strany, stejně jako možnost zvolit si gravírování a přizpůsobit si softwarové přivítání při uvedení telefonu na trh. Tyto funkce umožnily spotřebitelům ještě více přizpůsobit své zařízení zvolenému stylu.

Je pozoruhodné, že moto g4 také stanovil nový standard v rámci rodiny, protože jako první zařízení moto g obsahuje snímač otisků prstů a systém fotoaparátu PDAF s laserovým automatickým ostřením, který byl jinak dostupný pouze zákazníkům značky Motorola v prémiových zařízeních.

moto g oslavuje svojí 10. generaci s moto g100

Moto g100 znamenala desátou generaci slavné rodiny moto g. Bylo to první zařízení střední třídy v rámci rodiny moto g, které přineslo mobilní platformu Snapdragon 8, uvolnilo sílu připojení 5G a mohlo se pochlubit kolosální baterií. Přístroj také představil špičkovou platformu Ready For, která nově definovala zážitek ze smartphonu tím, že přenesla to, co telefon umí, na externí displej bez dalšího příslušenství.

Rodina moto g září barvou roku Pantone s moto g84 5G

Nejnovější zařízení moto g84 5G bylo prvním modelem moto g s barvou roku 2023 Viva Magenta podle Pantone a ultraprémiovou veganskou imitací kůže. Systém fotoaparátu se prezentuje technologiemi OIS a UltraPixel, které poskytují dokonale čisté a živé snímky za jakéhokoli světla. Moto g84 5G je dále doplněn 6,5palcovým ultraširokým pOLED displejem s nekonečným kontrastem, který nezávisle osvětluje každý pixel, čímž vytváří sytější černou a živější barvy, a umocňuje tak celkový zážitek ze zábavy. Moto g84 5G je také vybaven vestavěnými funkcemi umělé inteligence v mnoha oblastech, jako je fotoaparát, baterie, displej a výkon zařízení, které jsou přizpůsobeny pro zlepšení uživatelského zážitku.

Budoucnost moto g rodiny

Dnes se Motorola s potěšením dělí o to, jak tato desetiletá cesta nově definovala samotný koncept chytrých telefonů střední třídy, a značka předpovídá, že mobilní zařízení budou pro spotřebitele i nadále stále důležitější jako osobní výpočetní platformy a objekty sebevyjádření. Společnost Motorola slibuje, že bude i nadále neúnavně vytvářet nejpokročilejší, nejkonkurenceschopnější a nejžádanější produkty a zážitky pro spotřebitele moto g.

Právní prohlášení

Některé vlastnosti, funkce a specifikace produktu mohou být závislé na síti a podléhat dalším podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez předchozího upozornění. MOTOROLA a stylizované logo M jsou registrované ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2024 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

O společnosti Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost z žebříčku Fortune Global 500 s obratem 70 miliard dolarů, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím chytrých telefonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků, a společně tak vytváříme inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za design a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte https://www.lenovo.com a prečítěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

Exit mobile version