Nové LED světlo Zhiyun z výkonné řady G, Zhiyun Molus G300

Společnost Zhiyun pokračuje ve vývoji nových LED světel s inovativním designem a výkonem. Nové světlo Zhiyun Molus G300 je o čtvrtinu menší než tradiční 300W video světla, a přesto je výkonnější.

Má kompaktní čtvercový design a tloušťku pouhých 84 mm, takže se snadno balí a přenáší na cestách.

Model G300 má v ultra kompaktním těle ohromující výkon 15500 luxů (1 metr, bez reflektoru). Současným stisknutím tlačítka barevné teploty a tlačítka jasu můžete aktivovat režim MAX Extreme G300. LED světlo pak může nabídnout výkon 20300 luxů (1 metr, bez reflektoru) nebo 81100 luxů (1 metr, se standardním reflektorem ZHIYUN), což je srovnatelný výkon s 500W světlem. Má působivé hodnoty CRI 95 a TLCI 97 a TM-30 Rf 94/TM-30 Rg 101 (v průměru).

Barevnou teplotu lze nastavit v rozmezí 2700-6500K.

Kompaktnost a výkon nového modelu G300 je umožněna integrací inovativního chladicího systému DynaVort společnosti Zhiyun, který účinně odvádí teplo i při vysokém výkonu.

Stejně jako menší model G200 je i nový model G300 vybaven držákem Bowens, který umožňuje přístup k širokému sortimentu modifikátorů značky Zhiyun, ale také snadnou montáž modifikátorů od jiných výrobců. LED světlo je také vybaveno otvorem pro deštník.

Ceny a dostupnost

Dostupnost nového LED světla Zhiyun Molus G300 bude upřesněna později.

Doporučená prodejní cena je

Zhiyun Molus G300 COB LED světlo – 14.690,- Kč / 597 €

Další informace získáte na matej.sumka@focusnordic.cz

Klíčové specifikace

  • Ultra kompaktní provedení, o čtvrtinu menší než tradiční 300W video světla
  • Výkon 15500 luxů a režim MAX Extreme s výkonem 20300 luxů
  • Nastavitelná barevná teplota v rozmezí 2700-6500K
  • CRI 95 a TLCI 97

Wienerberger sjednocuje aktivity se společností Pipelife. Na trh dodává komplexní portfolio pro výstavbu

Společnost Wienerberger, největší výrobce keramických stavebních materiálů v Česku, integruje své aktivity se společností Pipelife Czech s cílem dodávat na trh komplexní portfolio pro výstavbu. Spojením aktivit v oblastech potrubních a stavebních systémů bude na trh dodávat inovativní a ekologicky šetrná řešení pro novostavby, rekonstrukce a infrastrukturní projekty. Tato změna přináší posílení pozice značky Wienerberger na trhu a umožňuje lépe reagovat na současné i budoucí potřeby zákazníků.

Společnost Wienerberger podporou synergie jednotlivých značek Pipelife, Porotherm, Tondach, Semmelrock, Terca, Penter, Wevolt a Leadax dokáže nabídnout komplexní řešení pro energeticky úsporné budovy a vodní hospodářství jako jediný dodavatel na trhu. Komplexní nabídka produktů odpovídá potřebám a požadavkům zákazníků.

„Úzké spojení aktivit v oblastech potrubních a stavebních systémů je pro nás velkou změnou, kterou považujeme za zásadní katalyzátor trvalého úspěchu. Oproti jiným dodavatelům získáme konkurenční výhodu a na trh budeme dodávat kompletní portfolio, především v oblasti novostaveb, ale i rekonstrukcí a infrastrukturních řešení, které reflektuje aktuální trend udržitelných stavebních řešení,“ říká generální ředitel a jednatel společnosti Wienerberger s.r.o. Kamil Jeřábek.

V České republice k integraci Pipelife Czech pod Wienerberger s.r.o. dochází od začátku dubna 2024 v čele s generálním ředitelem Kamilem Jeřábkem. Skupina Wienerberger přichází se stejnými organizačními změnami také v dalších zemích. Obchod společnosti Wienerberger v celé České republice pro všechny značky bude dále pod vedení komerčního ředitele Petra Magdy.

Společnost Pipelife Czech je předním výrobcem a prodejcem plastových potrubních systémů. Nabízí nejširší výrobní sortiment potrubí a dalších komponent pro in-house i pro inženýrské sítě z PVC, PE a PP. Sídlí ve 26 zemích, kde poskytují systémová řešení, zejména pro zásobování pitnou vodou, zavlažování, kanalizaci a dešťové odpadní systémy, zásobování energií a speciální výrobky pro průmyslové aplikace. Od roku 2004 je stoprocentním vlastníkem holdingu Pipelife rakouská společnost Wienerberger AG.

Společnost Wienerberger s. r. o., je největším výrobcem pálených cihel a střešních tašek v České republice. Její portfolio na trhu v ČR nyní zahrnuje zdicí systém Porotherm, pálenou střešní krytinu a doplňky střech Tondach, obkladové a lícové cihly Terca, keramickou dlažbu Penter a betonové produkty Semmelrock. Wienerberger s. r. o., je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger Group, který představuje největšího světového výrobce cihel a současně lídra v produkci pálených střešních krytin v Evropě. Více informací na www.wienerberger.cz.

Český crowd-owningový startup InvestBay přilákal dva nové investory

Platforma InvestBay, která se specializuje na mikroinvestice do rekreačních nemovitostí v zahraničí i tuzemsku, získala dva nové investory. Investice o celkové výši 6 milionů korun pomohou startupu s technologickým rozvojem, posílením pozice na českém trhu či s pokrytím nákladů na MiCA regulaci, o kterou bude v Česku možné žádat od června 2024.

Investiční platforma InvestBay je na trhu necelý rok, uživatelům umožňuje mikroinvestovat do zajímavých rekreačních nemovitostí. Do startupu se rozhodla investovat technologicko-konzultační společnost MoroSystems a obchodník se zemědělskou půdou APF VENTURE CAPITAL CR s.r.o. „Jsme moc rádi, že můžeme spolupracovat s tak silnými partnery z oblasti nemovitostí a technologií. Noví investoři přinesou nejen potřebné zdroje pro rozšíření nabídky investičních příležitostí, ale poskytnou zejména důležité know-how. V těchto dnech jsme po úspěšném zainvestování apartmánu ve španělské Marbelle, otevřeli další investici ve stejném resortu. Počítám, že s pomocí nových investorů posílíme naši pozici na českém trhu a brzy otevřeme další plánované lokality,“ říká Daniel Rajnoch, CEO a zakladatel InvestBay.

Investice pomohou s dalším rozvojem a žádostí o MiCA regulaci

Díky investorům se bude platforma dále rozvíjet po technické stránce i stran posílení pozice na trhu. Zároveň bude možné zažádat v prvním možném termínu o MiCA regulaci. Ta je pro InvestBay zcela klíčová, protože usnadňuje firmám dodržování evropských právních požadavků a standardů v oblasti kryptoměnových aktiv a obchodních platforem.

Ve spolupráci vidí do budoucna potenciál i samotní investoři. „V MoroSystems pomáháme rozvíjet potenciál českých inovativních firem skrze technologická řešení. Naše investice do startupu InvestBay to jen potvrzuje. Společně s ní poskytneme startupu technologickou podporu, která mu umožní dále rozvíjet unikátní model crowd-owningu a usnadní přístup drobných investorů k investicím do nemovitostí. Spolupráce rovněž potvrzuje naši ambici stát se preferovaným technologickým partnerem pro finanční instituce a fintechy, na které dlouhodobě pracujeme,“ říká o investici Radek Teichmann, CTO MoroSystems.

Souhlasí i CEO APF VENTURE CAPITAL CR Karel Mičulka: „V oblasti investic do nemovitostí a půdy se pohybujeme více jak 10 let. U InvestBay vidíme obrovský potenciál v jejich inovativním přístupu k investování a věřím, že nám spolupráce umožní rozšířit naše portfolio a přinést našim investorům ještě větší hodnotu.“

Do budoucna je plánovaná expanze i nabídka dalších investičních lokalit

Celkové investice do platformy v tuto chvíli dosahují 24 milionů korun a skládají se z více Andělských investorů a obchodních partnerů. Do budoucna plánuje InvestBay rozšíření nabídky o nemovitosti v Evropě i mimo ni a expanzi na další evropské trhy.

V lednu letošního roku uzavřel InvestBay svou první investiční nabídku, ve španělské Marbelle, a investoři již nyní získávají první výnosy z nájmů. Díky této úspěšné investici je nyní v nabídce další apartmán v této lokalitě. Dále si mohou vybrat zájemci pro své investice rekreační apartmán na Lipně nebo v Resortu v chorvatské Zelena Punta.

O InvestBay:

InvestBay je česká online platforma umožňující investovat do rekreačních nemovitostí v zahraničí i v tuzemsku. Využívá konceptu „crowdowningu,“ neboli spoluvlastnění nemovitostí. Jedná se o investiční model, který umožňuje jednotlivcům investovat do nemovitostí společně s ostatními. Na jedné investiční příležitosti se tak podílí desítky až stovky mikroinvestorů, kteří mohou začít investovat již od částky 2 500 Kč. Investoři si pak mohou užívat nejen dvojího zhodnocení svých investic, ale také si apartmány za zvýhodněných podmínek pronajímat.

O APF VENTURE CAPITAL CR s.r.o.:

Společnost APF VENTURE CAPITAL CR s.r.o. vznikla v květnu 2020 jako obchodník se zemědělskou půdou v České republice. Aktuálně je součástí skupiny APF GROUP, která se především zaměřuje na dlouhodobé investice do zemědělské půdy.

O MoroSystems:

MoroSystems je brněnská technologicko-konzultační společnost, která pomáhá předním českým i světovým značkám digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace. Vše, co MoroSystems dělá, je založeno na přesvědčení, že spolupráce lidí vede k mimořádným výsledkům. Pro své zákazníky navrhuje a vyvíjí webové aplikace, portály, platební řešení a digitální produkty. Pod značkou MoroSystems Orchestra provází firmy změnou způsobu práce, nastavením procesů a implementací Atlassian nástrojů. Mezi klienty MoroSystems patří fintechová platforma AEVI, globální internetové tržiště eBay, dále UNIQA, Benefit Plus, AstraZeneca a další.

Festival Maker Faire Prague v květnu opět ovládne pražské Výstaviště. Svůj projekt můžete ukázat i vy

Největší přehlídka inovací, vynálezů a kreativity v Česku se letos koná o víkendu 11. a 12. května v Křižíkových pavilonech Výstaviště Praha. Čeká se přes 130 expozicí a nové projekty se stále hlásí – své dílo můžete k vystavení přihlásit do 21. dubna.

Všem příznivcům kreativity a inovací dobře známý festival Maker Faire Prague se letos koná již v květnu, a to o víkendu 11. a 12. 5. 2024. Do Křižíkových pavilonů na Výstaviště Praha opět zavítají rodiny s dětmi, technologičtí nadšenci i profesionální inovátoři v byznysu i vzdělávání. Jednodenní a dvoudenní vstupenky jsou k dostání v síti Goout už teď za zvýhodněnou cenu.

Festival pro radost z tvoření i byznysovou inspiraci

„Letos počítáme nejméně se 130 expozicemi a hlavní body festivalu se už jasně rýsují – kromě rozšířeného programu pro rodiny s dětmi si na své přijdou i ti, kteří hledají inovace a trendy v byznysu a vzdělávání,“ říká koordinátor Maker Faire Prague Vojtěch Kolařík z organizace Make More a dodává: „Chystáme opět mnoho workshopů v oblasti digitální výroby, elektroniky a 3D tisku, expozice českých aerospace projektů, mezi dalšími například divadelní představení s kinetickými objekty nizozemské skupiny Abacus Theather nebo superfinále Robosoutěže ČVUT. Užít si budete moct jak vědecké projekty, tak třeba stavění mostu ze špaget.“

Výzva pro vystavovatele končí 21. dubna – neváhejte přihlásit svůj projekt!

Princip festivalu Maker Faire spočítá v prolínání expozic individuálních makerů, vzdělávacích institucí i firem – vystavovat přitom může každý, kdo má nějakou inovaci či kreativní projekt ke sdílení. Organizátoři proto pravidelně vyhlašují tzv. Call for makers, výzvu, do které se můžete přihlásit, pokud chcete své téma v rámci festivalu prezentovat. „Letos se výzva uzavírá 21. dubna a my bychom rádi povzbudili všechny, kdo mají chuť a vlastní projekt, ať se neváhají přihlásit a ukázat jej ostatním – i kdyby snad ještě nebylo všechno dotažené. Chyba je totiž součástí kreativního procesu!“ uzavírá Vojtěch Kolařík. Mimo Prahu se festivaly Maker Faire konají v dalších 11 městech po celé České republice, na stránce www.makerfaire.cz se tedy lze přihlásit i na další jarní i podzimní termíny.

Partnery letošního Maker Faire Prague jsou LEGO, PRUSA Research, Výstaviště Praha, Maker Market, STMicroelectronics, Škoda Auto, Laska Kit a Praha 7. Vstupenky jsou k dostání v předprodeji v síti Goout, výzvu Call for makers pro vystavovatele najdete zde.

Foto z loňského ročníku Maker Faire Prague najdete ZDE.

O festivalu Maker Faire

Maker Faire je festival plný workshopů, interaktivních aktivit, a především nadšených a zvídavých lidí. Téměř vše si na něm lze vyzkoušet na vlastní kůži a mnohé se dá také vyrobit. Své projekty a prototypy zde prezentují tzv. makeři. Festival propojuje nadšence a odborníky, ale zároveň slibuje chytrou zábavu pro celé rodiny – kombinuje v sobě moderní technologie, tradiční řemesla, vědu a design. Tento festival je součástí celosvětové sítě Maker Faires původem z USA, který se po premiéře v Praze v roce 2018 začal konat v dalších menších městech po celé republice. Organizátoři vždy kladou důraz na místní tvůrce (makery), firmy a startupy. Pro festival připravují program, který zabaví celou rodinu, ale díky své pestrosti zaujme také odborníky a profesionály. Festivaly Maker Faire Česká republika organizuje Make More s.r.o. Mimo festivaly se věnují také tématice otevřených dílen, organizaci konference fab2025.cz a vzdělávání v oblasti STEM.

Web: makerfaire.cz

Facebook: facebook.com/MakerFaireCZ

FB Events:facebook.com/MakerFaireCZ/events 

Instagram: instagram.com/makerfaire.cz/

Twitter: twitter.com/MakerFaireCZ

Tik Tok: tiktok.com/@postavtesi

Polaroidu představuje edici Polaroid Now Gen 2 Jean-Michel Basquiat

Polaroid, ikonická značka ve světě fotografování, s hrdostí uvádí na trh nový fotoaparát, který není pouhým technologickým zařízením – je to umělecký projev. Spojili jsme se s dědictvím slavného umělce Jean-Michela Basquiata a vytvořili limitovanou edici Polaroid Now Gen 2, která spojuje umění s technologií a umožňuje vyjádřit svou kreativitu pomocí fotografie.

Jean-Michel Basquiat, ikona moderního umění, byl známý svou expresivní tvorbou a provokativními výtvory. Jeho dílo posloužilo jako inspirace pro mnoho umělců a tvůrců po celém světě. Polaroid je hrdý na to, že může představit tuto limitovanou edici, která zhmotňuje ducha Basquiatova dědictví.

Polaroid Now Gen 2 Basquiat Edition není jen fotoaparát – je to módní a kreativní vyjádření vaší osobnosti. S designem inspirovaným dílem Basquiata se tento fotoaparát stává módním doplňkem, který přináší nejen skvělé fotografie, ale i estetický zážitek.

S Polaroidem Now Gen 2 Basquiat Edition navazuje na úspěšnou tradici značky Polaroid jako prémiového symbolu lásky k umění a kreativitě. Každá fotografie zachycená s tímto fotoaparátem je jedinečným výrazem vaší osobnosti a kreativity.

Polaroid k fotoparátu Now Gen 2 Basquiat Edition nabízí i speciální sběratelskou edici filmů. Každé balení obsahuje 8 z 10 jedinečných sběratelských rámečků, kdy každý obsahuje jiné dílo od Jean-Michela Basquiata.

Tato speciální edice bude k dispozici ve vybraných obchodech po celé České republice a na Slovensku v průběhu Dubna 2024.

Kód Produktové
číslo

Model

MOC
CZK s DPH

MOC
EUR s DPH

127166

9137

Polaroid Now Gen 2 Basquiat Edition 3 490

142

127175

6375

Polaroid Color Film for i-Type Basquiat Edition 509

20,9

127179

6377

Polaroid Camera Strap Basquiat Edition 619

14,5

Polaroid, založený v roce 1937, je globální ikonou v oblasti fotografie a inovací a zařazuje se do exkluzivní skupiny nejikoničtějších značek, jako je Coca-Cola, Lego, Apple a další. Od svého vzniku Polaroid nepřetržitě přináší revoluční produkty, které mění způsob, jakým lidé zachycují a sdílejí svět kolem sebe. S mezinárodní přítomností a vášní pro kreativitu je Polaroid synonymem pro lásku k fotografii a umění. Polaroid se zařazuje do exkluzivní skupiny nejikoničtějších značek, jako je Coca-Cola, Lego, Apple a další.

80 kusů pastelově fialové varianty Bose SoundLink Flex pro ČR – Letošní první limitka od Bose je tu 

Jestli právě teď uvažujete o pořízení bezdrátového reproduktoru a chtěli byste něco, co jen tak někdo mít nebude, máte jedinečnou příležitost. Na Český trh se totiž v počtu 80 kusů dostala první letošní limitka Bose – pastelově fialová verze populárního bezdrátového a absolutně vodotěsného reproduktoru Bose SoundLink Flex. V prodeji je výhradně na e-shopech Alza a Basys, a to za stejnou cenu, jako standardně nabízená barevná provedení uvedeného reproduktoru. Již brzy se čeští fanouškové Bose mohou navíc těšit na další letošní limitovanou edici Bose.

Bose je známý tím, že během každého roku uvolňuje několikrát do prodeje limitovanou edici některého ze svých audio produktů, zpravidla v exkluzivním barevném provedení vyrobeném jen ve striktně omezeném množství. A právě teď je tu jedna z nich – bezdrátový reproduktor SoundLink Flex v barvě chilled lilac, která dokonale koresponduje s rozvíjejícím se jarním obdobím.

Čím vyniká Bose SoundLink Flex? Kromě uvedené barvy se jedná o absolutně vodotěsný i prachu odolný reproduktor v atraktivním a praktickém designu. Vodotěsnost je dotažena k dokonalosti tím, že když spadne Flex do vody, nejenže mu to neuškodí, ale hned vyplave zpátky na hladinu, a to poutkem nahoru. Jeho zvuk je hodný značky Bose, která proslula vynikajícím poměrem kvality zvuku i dosažitelné hlasitosti v porovnání s rozměry reproduktorů. Při rozměrech jen asi 20 x 5,3 x 9 cm a hmotnosti něco přes 450 gramů ozvučí skvěle i outdoorovou party a automaticky optimalizuje reprodukci podle toho, jestli stojí, leží, nebo visí za poutko. Vestavěná baterie poskytuje dostatek energie až na 12 hodin poslechu – dost na to, aby zajistil zábavu během celého dne.

80 kusů pastelově fialkového reproduktoru Bose SoundLink Flex je v ČR v prodeji výhradně na e-shopech Alza a Basys za koncovou cenu 4 390 Kč. V prodejní síti jsou k dispozici také jeho další, standardně nabízená barvná provedení – čenné, kouřově bílé, pastelově modré (stone blue) a tmavě zelené (cypress green).

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys CS je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean, Energy Sistem a další. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

Mohutné basy, dokonalá atmosféra – společnost Sony představuje novou řadu reproduktorů a sluchátek ULT POWER SOUND

  • Řada ULT POWER SOUND je určena milovníkům hudby, kteří mají rádi silný a hluboký zvuk, který rozechvěje vaše srdce.
  • Řada ULT POWER SOUND nabízí tři reproduktory – ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 a ULT FIELD 1 – a bezdrátová sluchátka ULT WEAR.

Společnost Sony dnes představila řadu ULT POWER SOUND®[1] – novou řadu bezdrátových reproduktorů a sluchátek, které jsou navrženy tak, abyste se cítili jako v první řadě koncertní haly. Je stvořena pro milovníky hudby a vytváří silný hluboký zvuk navržený tak, aby se vám zachvělo srdce.

Novou řadu tvoří bezdrátové reproduktory ULT TOWER 10, ULT FIELD 7, ULT FIELD 1 a bezdrátová sluchátka ULT WEAR.

Všechny modely této řady jsou vybaveny tlačítkem ULT. Přináší charakteristickou kvalitu zvuku tím, že vylepšují hudbu pomocí jednoho nebo dvou různých zvukových režimů.

ULT TOWER 10 – síla zvuku živého vystoupení u vás doma

Proměňte svůj domov v centrum večírků s dunivými basy, zvukem 360° Party Sound, osvětlením 360° Party Light a užijte si karaoke díky dodávanému bezdrátovému mikrofonu. Reproduktor můžete dokonce připojit k televizoru a vylepšit tak zvuk všeho, na co se rádi díváte.

Klíčové funkce ULT TOWER 10:

  • ULT POWER SOUND – Zvýrazněte všechny nízké frekvence a užijte si výjimečné basy. Vychutnejte si dva různé typy režimu zvuku se zvýrazněnými basy. Stisknutím tlačítka ULT můžete zvolit režim ULT1 pro zvýraznění nízkých frekvencí a získat tak basy, při kterých se vám zachvěje srdce. Režim ULT2 přináší mohutné basy, které vás roztančí.
  • Optimalizace zvukového pole (Sound Field Optimization) – detekuje šum a automaticky mění nastavení zvuku tak, aby byla hudba čistá, i když jste obklopeni jinými zvuky.
  • Technologie 360° Party Sound a 360° Party Light – Technologie 360° party sound šíří silný zvuk do všech koutů místnosti. Díky jasnému osvětlení rozzáří ULT TOWER 10 celý prostor vaší party. Dokáže se dokonce synchronizovat s hudbou a vytvořit tak opravdovou festivalovou atmosféru.
  • Karaoke, kytara a vylepšení zvuku TV – Díky přiloženému bezdrátovému mikrofonu můžete zpívat své oblíbené skladby. Navíc si můžete vychutnat úplnou kontrolu nad zvukem díky ovládacím prvkům Echo a Key Control na horním panelu. Můžete připojit další mikrofon a zazpívat si duet nebo zapojit kytaru a použít ULT TOWER 10 jako zesilovač. Funkce TV Sound Booster vylepšuje zvuk z televizoru.
  • Party Connect – Propojte až 100 kompatibilních[2] reproduktorů a synchronizujte hudbu a osvětlení pomocí funkce Party Connect – naplňte jakýkoli prostor silným zvukem a vytvořte dokonalou atmosféru večírku.

ULT FIELD 7 – Party kdekoli

Oživte si den údernými basy a výrazným osvětlením, ať už jste kdekoli. ULT FIELD 7 vám umožní vzít si party kamkoli s sebou díky vodotěsné a prachotěsné konstrukci a dlouhé výdrži baterie, takže si můžete užívat party ještě déle. Můžete dokonce připojit mikrofon a rozjet karaoke, ať už jste kdekoli.

Klíčové funkce ULT FIELD 7:

  • ULT POWER SOUND – Vyberte režim ULT1 pro hlubší basy s nižšími frekvencemi nebo ULT2 pro silné a průrazné basy.
  • Optimalizace zvukového pole (Sound Field Optimization) – detekuje okolní hluk a automaticky upravuje nastavení zvuku tak, aby poskytoval optimální hudební zážitek, ať už je v místě konání akce jakkoli rušno.
  • Ještě delší party – Díky až 30hodinové výdrži baterie[3] můžete pořádat party kdekoli a užívat si ještě déle. Navíc vám rychlé nabíjení dodá energii na 3 hodiny přehrávání během pouhých 10 minut[4]. Model splňuje normu krytí IP67 pro vodotěsnost a prachotěsnost[5]. Můžete si tak s klidným srdcem uspořádat party i venku. Je také odolný vůči slané vodě, takže si můžete hudbu užívat i na pláži.
  • Vezměte ho kamkoli s sebou – ULT FIELD 7 lze snadno přenášet pomocí praktických rukojetí. Navíc byl navržen tak, aby dokonale fungoval, ať už je umístěn horizontálně nebo vertikálně.
  • Vstup pro karaoke, kytaru a osvětlení – připojte mikrofon a můžete si zazpívat cokoli. Je to dokonalý parťák a na zadním panelu má navíc i ovládání echa a důležitých funkcí. Nebo můžete připojit kytaru a proměnit ULT FIELD 7 v zesilovač. Skvělou atmosféru ještě víc umocní ambientní osvětlení, které vytváří jemné nasvícení ideální pro večírky i každodenní použití.
  • Party Connect – Propojte až 100 kompatibilních[6] reproduktorů a synchronizujte hudbu a osvětlení prostřednictvím služby Party Connect.

ULT FIELD 1 – Velký zvuk v malém balení

Přineste si své oblíbené skladby kamkoli a přehrávejte je s vylepšenými basy. To vše vám umožní reproduktor ULT FIELD 1 v kompaktním vydání. Reproduktor je vybaven popruhem s několika možnostmi použití a díky dlouhé výdrži baterie si jej můžete vzít kamkoli – je vodotěsný, prachotěsný a dokonce nárazuvzdorný.

ULT FIELD 1 klíčové funkce:

  • ULT POWER SOUND – Zapněte ULT POWER SOUND pro zvýraznění basů.
  • Kdekoli a jakkoli – ULT FIELD 1 je dokonalý parťák pro každou příležitost. Je navržen tak, aby byl přenosný a vydržel až 12 hodin na baterii[7], takže si své skladby můžete užívat déle. Navíc vám jeho multifunkční popruh, vodotěsnost a prachotěsnost podle normy IP67[8], nárazuvzdorná[9] konstrukce a odolnost vůči slané vodě umožní vzít si reproduktor kamkoli, do interiéru i ven.
  • Barvy podle vašeho stylu – na výběr máte z černé, bílé, lesní šedé a oranžové [10] varianty, takže si můžete vybrat barvu, která bude vyhovovat vašemu stylu.
  • Možnost volby umístění – ULT FIELD 1 je navržen tak, aby fungoval, ať už ho umístíte horizontálně, nebo vertikálně. Využijete tím dokonale i omezený prostor.
  • Praktičnost – Snadné použití a připojení s vestavěným mikrofonem pro handsfree, které umožňuje volání a využívá technologii Echo Cancelling pro čistší hovory.

ULT WEAR – Výkonný zvuk. Přesně podle vašich představ

Díky výjimečným basům a vylepšenému potlačení šumu vám naše nová sluchátka ULT WEAR umožní vychutnat si atmosféru oblíbeného festivalu nebo klubu, ať už se vydáte kamkoli.

Klíčové funkce ULT WEAR:

  • ULT POWER SOUND – Stisknutím tlačítka ULT získáte silný zvuk. ULT1 poskytuje hluboké basy o nízkých frekvencích a ULT2 přináší silné basy.
  • Navržena pro výkon – jsou poháněna integrovaným procesorem V1 společnosti Sony, stejným procesorem, který se nachází v oceňovaných sluchátkách Sony řady 1000X, a jednotkou měniče navrženou pro řadu ULT POWER SOUND, která reprodukuje nezkrotnou energii, mohutné rezonující basy a křišťálově čisté detaily.
  • Potlačení hluku – Díky technologii dvojitého snímače hluku a integrovanému procesoru V1 posouvá ULT WEAR potlačení okolního hluku na vyšší úroveň. Nyní se můžete skutečně odmlčet a užít si večírek pro jednoho – jen vy a vaše hudba.
  • Komfortní design – Sluchátka jsou pohodlná díky měkkým náušníkům a většímu prostoru kolem uší a poskytují výkonný a kvalitní zvuk. Sluchátka ULT WEAR mají skládací konstrukci a dodávají se s pouzdrem na přenášení.
  • Každodenní použití – ULT WEAR vynikají funkčností, tvarem a vybavením. Senzor pozastaví přehrávání hudby, když je sundáte, a znovu je spustí, když si je nasadíte. Bluetooth® se umí spárovat se dvěma zařízeními současně.

S ohledem na udržitelnost

Série ULT Power Sound byla navržena nejen pro výkonný zvuk, ale také s ohledem na životní prostředí. Na výrobky se používá recyklovaný plast[11]. Tento přístup odráží závazek společnosti Sony snižovat dopad výrobků a výrobních postupů na životní prostředí.

Cena a dostupnost

  • ULT TOWER 10 je v prodeji v černé i barevné variantě od dubna 2024 za 30 999 CZK
  • ULT FIELD 7 je v prodeji v černé i barevné variantě od dubna 2024 za 9 999 CZK
  • ULT FIELD 1 je v prodeji od dubna 2024 v černé, lesní šedé, bílé a oranžové barvě za 3 499 CZK
  • Sluchátka ULT WEAR jsou k dispozici v černé, lesní šedé a bílé barvě od dubna 2024 za 4 999 CZK

Společnost Sony zároveň s radostí oznámila prodloužení spolupráce s hudebníkem Benem Cristovao i na rok 2024. Ben se stává tváří právě představené řady ULT a přirozeně tak navazuje na spolupráci v oblasti audio produktů Sony, kde se v minulosti stal například tváří vlajkových skutečně bezdrátových sluchátek WF-1000XM5.

„Máme velkou radost, že i v letošním roce můžeme pokračovat ve skvělé spolupráci s Benem a představit nové produkty širokému publiku. Audio řada ULT reprezentuje moderní zvuk, nespoutanou energii a aktivní životní styl, tedy asociace, při kterých nás okamžitě napadne Ben a spojení s ním nám proto dává maximální smysl,“ říká Daniel Novák, Sony Brand Activation Manager pro Českou republiku a Slovensko.

„Kvalita mojí audio techniky je pro mě jako muzikanta hodně důležitá. Chci si užívat poslech hudby se všemi detaily, které v sobě má. Na řadě ULT miluju, že mi nabízí hudebního parťáka pro každou situaci a příležitost. Od velkýho repráku, který rozezní celou místnost, přes přenosný repráčky na cesty, až po sluchátka, když se zrovna potřebuju do hudby maximálně ponořit a nechci, aby mě cokoliv rušilo,“ dodává Ben.

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

For The Music

Společnost Sony již v loňském létě představila pro své audio produkty nový slogan „For The Music“. Tímto sloganem se hlásí k pozici přední audio značky spojující tvůrce a milovníky hudby, jejímž cílem je vytvářet autentické hudební zážitky a překonávat očekávání fanoušků tím, že všestranně podporuje vizi tvůrců.

Chcete-li se dozvědět o „For the Music“ více, navštivte stránku: https://forthemusic.electronics.sony.com/

  1. ULT POWER SOUND je ochranná známka společnosti Sony Corporation.
  2. Kompatibilní pouze s reproduktory SRS-XB43, XB33, XB23, XP700, XP500, XG500, XG300, XE300, XE200, LSPX-S3, XV900, ULT FIELD 7 a ULT TOWER 10. Funkce bezdrátového řetězce Party Chain nejsou pro připojení použitelné. Může být vyžadována aktualizace firmwaru.
  3. Při zapnutém ULT1/2 a nastavené úrovni hlasitosti 16 je osvětlení vypnuté. Skutečný výkon se může od uvedeného času lišit v závislosti na hlasitosti, přehrávaných skladbách, okolní teplotě a podmínkách používání.
  4. Při zapnutém ULT1/2 a nastavené úrovni hlasitosti 16 je osvětlení vypnuté. Skutečný výkon se může od uvedeného času lišit v závislosti na hlasitosti, přehrávaných skladbách, okolní teplotě a podmínkách používání.
  5. Přístroj s pevně připevněným krytem má specifikaci vodotěsnosti IPX7*1 podle specifikace „Stupeň ochrany proti ponoření do vody“ normy IEC60529 „Ingress Protection Rating (IP Code)“ a prachotěsnosti IP6X*2 podle specifikace „Stupně ochrany proti pevným cizím předmětům“. *1 Ekvivalent IPX7: Reproduktor byl testován a zachovává si svou funkčnost, když je jemně ponořen do vody do hloubky 1 m a ponechán po dobu 30 minut. *2 Ekvivalent IP6X: Reproduktor byl testován na odolnost proti prachu a zůstává v ní i po 8 hodinách míchání v testovacím zařízení, které obsahuje prachové částice o průměru až 75µm.
  6. Kompatibilní pouze s reproduktory SRS-XB43, XB33, XB23, XP700, XP500, XG500, XG300, XE300, XE200, LSPX-S3, XV900, ULT FIELD 7 a ULT TOWER 10. Funkce bezdrátového řetězce Party Chain nejsou pro připojení použitelné. Může být vyžadována aktualizace firmwaru.
  7. Se zapnutým ULT POWER SOUND a úrovní hlasitosti na 25. Skutečný výkon se může od uvedeného času lišit v závislosti na hlasitosti, přehrávaných skladbách, okolní teplotě a podmínkách používání.
  8. Přístroj s pevně připevněným krytem má specifikaci vodotěsnosti IPX7*1 podle specifikace „Stupeň ochrany proti ponoření do vody“ normy IEC60529 „Ingress Protection Rating (IP Code)“ a prachotěsnosti IP6X*2 podle specifikace „Stupně ochrany proti pevným cizím předmětům“. *1 Ekvivalent IPX7: Reproduktor byl testován a zachovává si svou funkčnost, když je jemně ponořen do vody do hloubky 1 m a ponechán ve vodě po dobu 30 minut. *2 Ekvivalent IP6X: Reproduktor byl testován na odolnost proti prachu a odolnost byla potvrzena i po 8 hodinách míchání v testovacím zařízení, které obsahuje prachové částice o průměru až 75 μm.
  9. Systém vyhověl zkoušce pádem z výšky 1,22 m na překližku o tloušťce 5 cm odpovídající metodě MIL-STD 810 H 516.8-Shock. To však nezaručuje, že nedojde k poškození, poruše nebo vodotěsnosti a prachotěsnosti za všech podmínek. Deformace nebo poškození způsobené pádem systému nebo jeho vystavením působení okolního prostředí.
  10. Dostupnost barev se může v jednotlivých regionech a zemích lišit.
  11. Sluchátka ULT WEAR: ve výrobku jsou použity recyklované plasty a v obalu není použit žádný plast. Použití recyklovaných plastů se může lišit dle barvy výrobku a rovněž dle regionu.

    ULT FIELD 1, ULT FIELD 7, ULT TOWER 10 částečně použity v těle reproduktorů. V závislosti na době výroby nemusí být použity na díly.

Nejkafkovštější herní zážitek: česká hra Playing Kafka vás zaplete do Procesu, vezme na Zámek a nechá vás napsat Dopis otci

Příběhová videohra studia Charles Games Playing Kafka vyjde 21. Května. Playing Kafka bude zcela zdarma s plným dabingem na mobilech, tabletech i počítačích. Hra čerpá ze života a díla Franze Kafky a byla vytvořena s experty na jeho tvorbu.

Ač jste nic neprovedli, jednoho rána vás zatknou. Přijíždítě za prací na Zámek, ale své pomocníky nepoznáváte. A aby toho nebylo málo, otcova výchova ve vás zanechala všeobjímající pocit viny. Vítejte ve světě Playing Kafka, adventuře o odcizení moderní společnosti i nevyřešených rodinných problémech. Narativní hra je adaptací tří děl známého spisovatele a podíleli se na ní přední odborníci na Kafkovu tvorbu.

„Playing Kafka je způsob, jak přiblížit Kafkovo dílo i jeho témata mladé generaci,” vysvětluje jeden z autorů hry Ondřej Paška. „Je to ale hra pro všechny, hráče, nehráče, bez rozdílu věku. Prožijete v ní Kafkovy světy způsobem, který by v jiném médiu fungovat nemohl,” říká Paška.

Přestože již existuje několik her inspirovaných Kafkovou tvorbou, Playing Kafka vznikla na základě třech konkrétních děl – přibližně hodinu a půl dlouhá videohra zpracovává nejen známé knihy Proces a Zámek, ale také Kafkův Dopis otci, v němž se spisovatel vyrovnává s napjatými rodinnými vztahy. Na vývoji se kromě studia Charles Games podílel také pražský Goethe-Institut.

Hlas hlavním hrdinům jako je Josef K z Procesu, zeměměřič K ze Zámku a dospělý Franz Kafka propůjčil známý divadelní a filmový herec Jaroslav Plesl. Jako klíčové ženské hlasy ve hře uslyšíte známou divadelní a televizní herečku Janu Strykovou.

„Během vývoje hry jsme pečlivě studovali Kafkovy knihy, deníky a dopisy,” vysvětluje vývojář Vít Šisler. „Nechtěli jsme Kafkovo dílo, jeho atmosféru a v ní ukrytou společenskou kritiku jen ilustrovat. Šlo nám o to zpracovat Kafkovy texty tak, aby hra mohla stát sama o sobě,” dodává Šisler. Grafický styl hry přibližuje Lucie Tvarohová: „Šlo nám o zádumčivou atmosféru, v níž je cítit osamělost a odcizení. Trochu groteska, trochu sen. Místo realistických míst vykreslit spíš vnitřní krajinu,“ vysvětluje vývojářka.

Playing Kafka zdůrazňuje společenské, byrokratické a jiné struktury, do nichž jsou hrdinové Kafkových románů zapletení, také prostřednictvím herních mechanik. „Postavy se ve hře stávají jakoby loutkami. Můžeme tak vyprávět Kafkovy příběhy způsobem, který je vlastní videohrám,” doplňuje vývojářka Alex Petrova.

Playing Kafka vyjde 21. Května zcela zdarma pro iOS, Android i PC na platformě Steam.

Youtube teaser

Oficiální Web
Steam stránka

Sexy reklama na sociálních sítích bez přidané hodnoty málokoho zaujme

Chcete, aby váš obsah zaujal publikum? Řešení se ukrývá v přidané hodnotě každého reklamního sdělení, které kotví na sociálních sítích. Přesycený trh produktů a služeb je oč tu běží. Když si do vyhledávače zadáte klíčový produkt nebo službu, kterou hledáte, vyhodí vám to tisíce nabídek a řešení. Ovšem každá značka chce být zákazníkovou vyvolenou a aby toho dosáhla, tak musí mít pár es v rukávu, které jí zajistí náskok před konkurencí. Co si o tom myslí strategičtí tvůrci obsahu s dlouholetou praxí? Čtěte dál.

Nabídněte zákazníkům rychlou zpětnou vazbu a osobní interakci!

Každé reklamní sdělení, které chcete šířit na sociálních sítích, by mělo nabídnout něco navíc. Nejde jen o esteticky vyšperkovaný obrázek nebo video, i když bez nich se to celé taky neobejde. Zákazníci chtějí něco víc. Hledají obsah, který jim poskytne užitečné informace, který je pobaví, nebo který je nějakým způsobem osloví a osvěží. To může znamenat poskytnutí odborných rad, sdílení zajímavých příběhů, nebo jednoduše představení značky z pohledu, který bude pro ně přitažlivý. „Dělejte dobrý obsah, který dá lidem důvod vás sledovat a který vyvolá interakci. Vše ostatní je mnohem méně podstatné,“ radí Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní a marketingové agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz.

Každá sociální síť má svá specifika

Mluví se o tom stále a dokola. Každá sociální síť funguje trochu jinak a pro strategické tvůrce obsahu je zásadní, aby věděli, co si na které síti mohou dovolit, aby zbytečně neztráceli čas a nervy. „Facebook snese i delší texty, protože si na něj lidé chodí pro informace a zpravodajství. Na Instagramu jsou lidé kvůli krásným vizuálům a inspiraci. Klíčem k úspěchu na TikToku a Snapchatu je pochopení hodnot, jazyka a estetiky Generace Z. LinkedIn není síť značek, lepší bude, když zde za ně budou mluvit jejich osobnosti. Na Pinterestu najdeme především ženy ve „think“ fázi nákupního procesu. Každá síť zkrátka nabízí značkám jiné příležitosti a rozhodně je nutné ke každé z nich přistupovat jinak,“ dodává Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní a marketingové agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz.

Organický dosah dnes slouží spíše k pobavení

Vytvoření silného povědomí o značce a cílení na vybrané publikum jsou v dnešní době prakticky nezbytné prvky úspěšného marketingového plánu. Bez placené reklamy je doslova nemožné dostat se na špičku. V minulosti mohly marketingové strategie spoléhat na organický dosah a dosahovaly vysokých procent sledovanosti. Bohužel, v dnešní době je situace jiná. Kvalitní obsah často mizí ve stínu placených reklamních kampaní. Ještě nedávno stály marketingové strategie na značně jiných pilířích a organický dosah měl výrazně vyšší procento sledovanosti. Dnes je tomu jinak. „Je to o dlouhodobé práci, která je postavena na jasné strategii, kdy je opravdu nezbytné si na počátku definovat, kdo je moje cílová skupinu, jaké jsou její potřeby, na jaké síti ji nejlépe oslovím, co jí chci sdílet a čeho tím chci dosáhnout,“ říká Magdaléna Šašková, Social Media Manager reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz.

Zákazníci chtějí znát váš názor

Držet krok s aktuálním děním ve světe a přizpůsobovat tomu pravidelně publikované příspěvky je zlatým grálem ve světě digitální reklamy. „Nové je lepší než staré. Nesmíte zaspat a musíte sledovat trendy ve formátech, tématech a neustále se přizpůsobovat,“ radí Milan Zeman, ředitel strategie agentury Mytimi, www.mytimi.cz. Nechte svůj obsah mluvit za sebe. Buďte pro své zákazníky víc než jen další reklamou na sociálních sítích. Buďte zdrojem inspirace, informací a zábavy. To je klíč k tomu, aby se vaše značka stala jejich první volbou

Pluxee: Firemní benefity v roce 2024

Jak vládní balíček ke konsolidaci veřejných financí změnil benefity? Pokud bychom chtěli odpověď shrnout do jediné věty, zněla by zhruba takto: Proměnil je zcela, protože kompletně otočil základní náhled.

Ke změně náhledu dochází po téměř 30 letech a nese se hlavně v duchu omezení pro zaměstnavatele. „Firmy musejí o nastavení svého benefitního mixu více přemýšlet, protože se například zavedl limit pro osvobození benefitů pro volný čas. Ve všech firmách se tak musí zavádět evidence těchto benefitů a část firem právě kvůli limitu benefity omezila. Společnosti tak musejí vynaložit větší úsilí, aby našly zajímavý benefitní balíček, který jim pomůže udržet stávající a přilákat nové zaměstnance,“ říká Martina Machová, HR ředitelka společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity).

Zmiňovaná změna náhledu se týká danění benefitů. Daňové břemeno a spolu s ním také odvody na zdravotní, sociální a nově i nemocenské pojištění se totiž od 1. ledna 2024 přenesly na zaměstnance (za které ale zadministruje a odvede příslušné částky zaměstnavatel v rámci mzdové agendy). „Daně a odvody se ale platí jen tehdy, když zaměstnanci dostanou od firmy nadlimitní plnění,“ zdůrazňuje Machová.

Zatímco výše prvních dvou se bude každoročně měnit, protože se odvíjí od inflace (stravování) a výše průměrné mzdy (volnočasové benefity), poslední zůstává neměnný. „Pokud se firma bude v letošním roce držet těchto limitů, zaměstnanci nebudou z těchto částek odvádět žádné daně ani pojištění,“ připomíná Machová a přidává výpočet, jak vysokou částku nepodléhající žádným odvodům může každý zaměstnanec v benefitech za rok dostat.

Finanční produkty

V této oblasti se nově zavádí pojem daňově podporované produkty spoření na stáří. Souhrnný limit, do kterého je toto plnění na straně zaměstnance osvobozené od daní a odvodů, zůstává stejný, a to 50 000 Kč za rok. Pro firmy je zároveň tato částka daňově uznatelným nákladem.

„Z příspěvků přesahujících limit 50 000 Kč musí zaměstnavatel odvést zdravotní a sociální pojištění. A na straně zaměstnance se pak nadlimitní příspěvek chová jako mzda a podléhá stejnému zdanění i odvodům,“ dodává Machová

Stravování

Zaměstnavatel má tři možnosti, jak svým zaměstnancům přispívat na stravování – závodní jídelna, stravenka (papírová i digitální v podobě stravenkové karty) a stravovací paušál. „Od 1. ledna se podmínky při poskytování příspěvku na stravování sjednotily pod jednotným označením příspěvek na stravování,“ říká Martina Machová.

„Na straně zaměstnavatele je příspěvek na stravování v jakékoli výši účtován na vrub daňových nákladů. To znamená, že firmy si mohou odečíst z daní plnou hodnotu stravování, ať mají firemní jídelnu, využívají stravovací paušál nebo stravenky,“ vysvětluje Machová a přidává příklad:

Volnočasové benefity

„Právě tato oblast budí největší vášně a je pravda, že vnáší do systému komplikace. Jednak se zavedl souhrnný limit, do kterého toto plnění nepodléhá zdanění, a za druhé je problém rozlišit, co se do něj počítá a co nikoli,“ říká Machová.

„Všechno plnění je potřeba načítat průběžně na mzdovém listu a upozorňovat na něj zaměstnance na výplatnici, abyste v prosinci nezjistili, že konkrétní zaměstnanec už v červenci překročil limit, a tudíž jste mu jej už v srpnu měli dodanit. Danění totiž má být průběžné,“ upozorňuje Machová.

„Pokud jde o zaměstnavatele a třeba výše uváděný sportovní a relaxační koutek, tak náklady na jeho jsou daňově uznatelné, naopak náklady na pořádané hromadné akce jsou z pohledu firmy nedaňové,“ připomíná.

Foto: Pluxee

O nové značce Pluxee

Od ledna 2024 se Sodexo Benefity v České republice přejmenuje na Pluxee. Sodexo Benefity, přední světový partner v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, dostává nové jméno Pluxee proto, aby lépe pomohl firmám se změnami na pracovním trhu a s očekáváním jednotlivých zaměstnanců v oblasti well-beingu a pracovního naplnění a aby podpořil svou strategii růstu prostřednictvím vytvoření větší hodnoty pro všechny cílové skupiny. Přijetím nové identity se chce Sodexo Benefity výrazněji odlišit od konkurence na mimořádně dynamickém trhu.

Pluxee umožní svým klientům podporovat značku zaměstnavatele tím, že svým zaměstnancům nabídne inovativní a personalizovaná řešení, a to tváří v tvář velkým změnám na pracovním trhu. Cílem Pluxee je pomoci každému zaměstnanci užívat si více toho, na čem mu skutečně záleží.

Více informací zde: https://blog.sodexo.cz/sodexo-benefity-se-stane-pluxee

Exit mobile version