Společnost NETGEAR představila nové inteligentní přepínače řady S3600 pro firemní sféru a 10gigabitovou konektivitu

Společnost NETGEAR, přední poskytovatel síťových produktů, uvedla na trh inteligentní přepínače NETGEAR řady S3600 s cloudovou správou. Řada S3600 zahrnuje 8portové 10G/multigigabitové (XS508TM) a 16portové 10G/multigigabitové (XS516TM), které poskytují flexibilní a automaticky adaptivní kabelové připojení zařízení, která dokáží rychle přenášet velké množství dat.

Počet aplikací a zařízení, která zvládají přenosy velkých objemů informací za krátkou dobu, se neustále zvyšuje. To může ve firmách způsobovat výpadky internetového připojení, pomalé rychlosti, zpoždění streamování obsahu a pomalé stahování. Řada inteligentních přepínačů S3600 tyto problémy řeší tak, že umožňuje jednoduše připojit zařízení a okamžitě mu poskytnout přesně takovou rychlost, jakou pro svou práci potřebuje – buď 1G, 2,5G, 5G nebo 10G.

S3600 je vybaven intuitivní cloudovou správou NETGEAR Insight, která zjednodušuje počáteční konfiguraci a umožňuje komplexní vzdálenou konfiguraci a řešení problémů pro routery NETGEAR Pro, přístupové body Pro WiFi a přepínače NETGEAR. Správci sítě mohou z jednoho místa snadno nasazovat, spravovat a monitorovat každý aspekt sítě. Společnost NETGEAR navíc v případě potřeby nabízí odbornou technickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Mezi další technické specifikace patří:

  • 8 nebo 16 x 10G/multigigabitových ethernetových portů pro flexibilní a automaticky adaptivní kabelové připojení zařízení s velkou šířkou pásma – každé zařízení dostane automaticky přidělenu přesně takovou rychlost, jakou potřebuje: 1G, 2,5G, 5G nebo 10G.
  • Neblokované přepínání s přenosovou rychlostí 200 Gb/s (XS508TM) nebo 360 Gb/s (XS516TM) –konektivita přes všechny porty 10G/Multi-Gigabit Ethernet a dva porty pro odchozí připojení 10G SFP+ (1G/10GBASE-X fiber SFP+), bez přetížení a v plně duplexním režimu.
  • Konfigurovatelné síťové funkce L2/L2+ (VLAN, Rapid Spanning Tree, IGMP Snooping/Querier/Fast Leave a další) – intuitivní webová správa zefektivňuje počáteční konfiguraci pro rychlé zprovoznění na přístupové vrstvě vaší sítě.
  • Automatická prevence DoS (Denial-of-Service) – chrání před kybernetickými útoky typu DoS.
  • Vzdálené monitorování SNMP v1, v2c, v3 a RMON.
  • Cloudová správu NETGEAR Insight – možnost aktivace správy statistik prostřednictvím grafického uživatelského rozhraní – v ceně je zahrnuto předplatné služby Insight na 1 rok.
  • Smart Command-Line Interface (CLI) – rozhraní, které umožňuje spravovat všechna síťová zařízení z jednoho místa.
  • Zrcadlení portů pro monitorování sítě – umožňuje přenášet síťové pakety zachycené na jednom nebo několika portech přes přepínač do cíle na jiném portu pomocí sledovacího programu.
  • Energeticky úsporný Ethernet (IEEE 802.3az) pro maximální úsporu energie – nejnovější možnosti úspory energie, včetně automatického režimu nižší spotřeby na port, když je připojení portu mimo provoz nebo je nečinné.
  • Tichý provoz v racku, na stěně nebo na stole – regulace otáček ventilátoru na základě teploty minimalizuje akustický hluk systému s max. 28,63 dBA při okolní teplotě 25 °C.

Dostupnost

Inteligentní přepínač NETGEAR řady S3600 je k dispozici na webu NETGEAR.com za 999.99 USD (model XS508TM), resp. 1 599.99 USD (model XS516TM). Na evropském trhu bude zařízení dostupné od konce dubna za 1 000 EUR (model XS508TM), resp. 1 600 EUR (model XS516TM).

Součástí nákupu je roční předplatné NETGEAR Insight Cloud Management.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) je průkopníkem pokročilých síťových technologií pro domácnosti, firmy a poskytovatele služeb po celém světě s cílem je zjednodušit a zlepšit život lidí. Umožňuje lidem spolupracovat a připojit se ke světu informací a zábavy. Nabízí inovativní a pokročilá propojená řešení: mobilní a cloudové služby pro lepší ovládání a zabezpečení, inteligentní síťové produkty, video přes Ethernet pro Pro AV aplikace, snadno použitelná wi-fi řešení a výkonné herní routery pro vylepšení hraní online her. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a její pobočky jsou rozmístěny po celém světě.

Informace v češtině jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz.

Sledujte české aktivity společnosti NETGEAR také na sociálních sítích facebook a LinkedIn.

StartupJobs: Výše odměn na seniorních pozicích ve firmách meziročně klesla. Na částku 100 tisíc letos dosáhli jen senioři na pozicích v IT

Z průzkumu kariérního portálu StartupJobs vyplývá, že nejnižší mzdy ve výši okolo 30 tisíc korun mají juniorní pracovníci v kreativě a administrativě. Na nejvyšší mzdu dosahující částky 100 tisíc a výš naopak dosáhnou jen seniorní IT odborníci –⁠ těm nevývojářským však oproti roku 2022 průměrná mzda klesla. Průzkum každoročně porovnává mzdová ohodnocení nabízených pozic v českých inovativních firmách. Kromě seniorů a juniorních pracovníků přitom sleduje také výši odměn u středně zkušených pracovníků neboli mediorů. Jejich ohodnocení totiž ilustruje, nakolik se juniorní pracovníci mohou v dané profesi po finanční stránce posouvat.

Průzkum se soustředí také na rozdíly mezi požadovanou a akceptovanou výší odměny u různých pozic. Největší rozdíl v očekávání byl letos patrný u seniorních vývojářských i nevývojářských IT pozic, nejmenší u juniorů v obchodu a managementu či u mediorů v marketingu. Juniorní obchodníci však během náborového řízení požadují o 10 tisíc korun více, tedy přibližně o čtvrtinu vyšší mzdu než v loňském roce. Nejhůře jsou na tom aktuálně juniorní pracovníci v kreativě. Nejenže požadují o šest tisíc korun méně než loni, ale jejich průměrná odměna se pohybuje nepatrně pod hranicí 30 tisíc korun, což činí v meziročním srovnání o 21 % méně.

Zatímco v roce 2022 dosáhli na mzdu překračující v průměru hranici sto tisíc korun i seniorní pracovníci v managementu, letos takovou mzdu pobírají pouze seniorní pracovníci v IT profesích. „Podle výše mzdového hodnocení lze sledovat, po jakých pozicích je aktuálně poptávka. Některé výzkumy pracovního trhu v České republice ukazují, že klesá zájem po IT odbornících. Z naší analýzy však vyplývá, že stále jde o nejlépe hodnocené profese a že pokles poptávky nemůže být dlouhodobý,“ komentuje průzkum Filip Mikschik, zakladatel a CEO portálu StartupJobs.

Kdo si polepšil

Mzdy seniorních pracovníků v administrativě letos poskočily ze 45 tisíc na 62 tisíc korun, což znamená meziroční nárůst o 37 %. V analytice pobírají pracovníci v průměru o tisícovku méně než loni, přičemž o podobnou částku klesly i jejich nároky na výši mzdy –⁠ zatímco loni u pohovorů požadovali 75 tisíc korun, letos to bylo 74 tisíc. Junioři na nevývojářských pozicích v IT si oproti roku 2022 polepšili o 22 % a nyní v průměru pobírají 49 tisíc korun měsíčně. V marketingu se mzda seniorních pracovníků zvýšila ze 64 na 68 tisíc korun, zatímco juniorům ve stejné profesi vzrostla odměna pouze o necelá tři procenta na 36 tisíc korun.

Data průzkumu také ukazují, že junioři v managementu požadují 48 tisíc korun, což je o tři tisíce korun nižší mzda než loni. Jsou přitom ochotni akceptovat stejnou mzdu jako v loňském roce, tedy 42 tisíc korun. Reálně však pobírají 43 tisíc. Seniorním pracovníkům v marketingu mzdy stouply o 5,4 %, takže nyní v průměru pobírají 68 tisíc korun. V managementu poklesla výše odměn seniorům o 6,6 % ze 106 tisíc na 99 tisíc korun a seniorním obchodníkům pak o 16 % ze 74,8 tisíc korun na 70,2 tisíc korun. Juniorští obchodníci si polepšili, a to o tři tisíce korun.

„Obecně platí, že mzdy v kreativě mají až na juniorní pozice tendenci růst. Přestože většinou nejde o velké částky, je to trend, který pokračuje, pravděpodobně podpořený inflací. Můžeme ale také sledovat, že klesá výše požadované mzdy. Pracovníci u pohovorů své nároky sice nesnižují, ale také už nenadsazují očekávané peníze tolik jako v předchozích letech. Zatímco loni si uchazeči říkali v průměru o 20 procent více, než byli ochotni akceptovat, letos si říkají jen o 13 % více. Poslední roky jsme sledovali extrémní růst mezd, letos však vidíme, že se trend relativně umírnil. To, že lidé nechtějí meziročně více, ale stejně nebo méně, značí, že se trh alespoň o něco narovnal,“ doplňuje Filip Mikschik.

Více o StartupJobs

StartupJobs je platforma pro startupy, kterým pomáhá rozrůst se o ty správné lidi, uchazečům o práci zprostředkovává jejich vysněnou práci.

Huawei přináší revoluci v oblasti plně bezdrátového poslechu a představuje open-ear sluchátka FreeClip

Zažijte zcela nový zážitek z poslechu. Společnost Huawei dnes představila svou nejnovější řadu TWS audio produktů. Huawei FreeClip jsou prvními sluchátky s novým designem C-bridge a inovativní Clip technologií. Pochlubit se mohou také technologií Smart Wear Detection, díky které můžete vložit pravé sluchátko do levého ucha a naopak, a dlouhou výdrží baterie i pro ty nejnáročnější uživatele.

Nová sluchátka Huawei FreeClip představují to nejlepší jak z oblasti designu, tak oblasti open-ear poslechu. Díky těmto vlastnostem se Huawei FreeClip stávají ideálním bezdrátovým společníkem pro uživatele, kteří potřebují alternativu ke klasickým bezdrátovým sluchátkům a chtějí sluchátka na sport, cestování nebo na práci.

Navrženo pro novou generaci posluchačů

Společnost Huawei se v případě těchto sluchátek zaměřila na skupinu posluchačů, kteří touží po nadstandardním zvukovém zážitku klasických bezdrátových sluchátek, ale zároveň chtějí zůstat propojení se svým fyzickým okolí, ať už jsou v posilovně, nebo v kanceláři.

Proto Huawei přichází se sluchátky FreeClip. Otevřená sluchátka totiž umožňují přirozené fungování jak těm, kteří v kanceláři často balancují mezi telefonními a osobními hovory, tak těm, kteří se rádi věnují outdoorovým aktivitám.

Inovativní C-bridge design pro pohodlné nošení

Aby společnost Huawei vytvořila otevřená bezdrátová sluchátka, která uživatelům poskytnou optimální ergonomický tvar, pohodlí a styl, prováděla při jejich vývoji důkladné uživatelské testy včetně rozsáhlého výzkumu. Cílem bylo vyvinout sluchátka, která skvěle padnou a stále dokáží ohromit svým designem.

Na základě výsledků testování a výzkumu vznikly nové prvky sluchátek, které přináší očekávané pohodlí a styl: Comfort Bean, Acoustic Ball a C-bridge Design. Comfort Bean využívá ergonomickou konstrukci ve tvaru fazole, která se formuje podle složitých tvarů a zakřivení lidského ucha. Acoustic Ball je navržena na základě skutečných tvarů lidského ucha pro dosažení optimální velikosti. Navíc hladce klouže po pokožce uživatele, takže nezpůsobuje nepohodlí a tlak. Jako spojení těchto dvou prvků slouží design C-bridge, který je vybaven adaptivním senzorem, jenž v reálném čase upravuje sílu sevření. Tím efektivně snižuje namáhání ušní chrupavky a sluchátka v uších uživatele mohou držet po celý den.

Sluchátka FreeClip dále přichází s dlouhou výdrží baterie, s osmi hodinami přehrávání hudby v kuse a 36 hodinami poslechu s dobíjecím pouzdrem. Výhoda to může být zejména pro ty, kteří potřebují nosit sluchátka na uších po dlouhou dobu, na celý den v práci nebo například na půlmaraton.

Sluchátka navíc dokážou díky inovativní konstrukcí zajistit nejen pohodlné nošení, ale také zachovat povědomí uživatelů o okolních zvucích, a tím tak posluchači dovolit bezstarostné a bezpečné sportování jak uvnitř, tak venku. Díky voděodolnosti podle normy IP54 se navíc nemusíte zaleknout potu ani deště.

Do levého i do pravého

Jedním z nešvarů klasických bezdrátových sluchátek je zasazení správného sluchátka do správného ucha. U klasických sluchátek totiž nelze pravé sluchátko umístit do levého ucha a naopak. Uživatelé tedy musí vědět, kam mají jaké sluchátko vložit.

S Huawei FreeClips je tomu konec. Jde totiž o první sluchátka na trhu, která nerozlišují pravé a levé ucho. A to díky technologii Smart Wear Detection. Ta zajišťuje, že se sluchátka přizpůsobí uchu uživatele, zcela komfortně a bez nutnosti hledat pravé a levé. Navíc díky tomu, že se sluchátka dají používat zaměnitelně, si uživatelé mohou dobu poslechu snadno prodloužit[1], obzvláště ve chvílích, kdy potřebují pouze jedno sluchátko.

Open-ear poslech díky inovativním technologiím

Mnoho uživatelů sluchátek se obává, že se systémem open-ear dojde k poklesu čistoty zvuku, nebo k únikům zvuku. To ale řeší technologie Open-ear Listening od Huawei. Ta se spoléhá na dvě hlavní zvukové technologie – vysoce citlivou dvoumagnetickou pohyblivou cívku a systém Reverse Sound Waves. Ty dohromady zajišťují čistý přenos o vysoké kvalitě a minimální zvukové ztráty.

Vysoce citlivá budící jednotka s duálním magnetem zajišťuje zvýšenou schopnost řízení reproduktorů, což má za výsledek výkonnou produkci zvuku. Systém Reverse Sound Waves umožňuje uživatelům vychutnat si inteligentní nastavení hlasitosti a zároveň jemně potlačit zvukové vlny. To pomáhá vytvořit soukromější zážitek z poslechu. Kromě toho Huawei FreeClip disponují duálními zadními průduchy na zadní straně Acoustic Ball. Ty zpětně kompenzují uniklé zvukové vlny a omezují únik zvuku.

Cena a dostupnost

Sluchátka Huawei FreeClip budou k dostání na českém trhu v předobjednávkách od 12. prosince za cenu 4 999 Kč. Dostupné budou na oficiálním e-shopu Huawei a u maloobchodního prodejce Alza. Při jejich koupi navíc dostanete Huawei Band 8 jako dárek. Pro více informací navštivte oficiální webové stránky Huawei.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

  1. Údaje o výdrži baterie a nabíjení pocházejí z laboratorních testů společnosti Huawei, během nichž bylo použito jediné sluchátko s plně nabitým nabíjecím pouzdrem. Zvuk byl při 50% hlasitosti přehráván ve formátu AAC a pro ostatní funkce bylo použito výchozí nastavení. Skutečné výsledky se mohou lišit v závislosti na hlasitosti, zdroji zvuku, rušivých vlivech prostředí, vlastnostech produktu či zvyklostech používání.

EVOLVEO uvádí na trh tlačítkový telefon EasyPhone XO. Je navržen pro seniory i malé děti

Předností bohatě vybaveného mobilního telefonu je jeho snadné ovládání

Tlačítkový mobilní telefon EVOLVEO EasyPhone XO se snadno ovládá. Disponuje velkými tlačítky a 2,8″ displejem. Tento telefon je navržen s ohledem na potřeby seniorů i dětí a přináší jedinečnou kombinaci praktického designu a moderních funkcí. Telefon má velká tlačítka, což z něj činí ideální volbu pro ty, kteří preferují jednoduché ovládání.

Nabíjecí kolébka a dlouhá výdrž

EasyPhone XO disponuje baterií s výkonem 1700 mAh, která zajistí dlouhou výdrž. Nabíjecí port USB-C poskytuje rychlé a pohodlné dobíjení. Telefon je dodáván s praktickou nabíjecí kolébkou, do kterého stačí telefon zasunout a nabíjení baterie je spuštěno automaticky. Kolébka je vybavena LED kontrolkou s informací o stavu nabíjení.

Kontakty a hlasité vyzvánění

Pro snadné volání blízkých osob nabízí EasyPhone XO fotokontakty i rychlé kontakty. Telefon má také blacklist pro blokování nežádoucích čísel. Výkonný reproduktor zajistí hlasité vyzvánění a jasný zvuk při hovorech.

SOS volání a SMS nouzová zpráva

Na zadní straně telefonu EasyPhone XO je SOS tlačítko, po jehož stisknutí telefon začne automaticky vytáčet předvolená čísla a odešle na ně nouzovou SMS zprávu. Je možno zadat až pět telefonních čísel.

Funkce a bohatá výbava

EasyPhone XO je vybaven FM rádiem, které má automatické ladění. Telefon má navíc mnoho aplikací, jako je prohlížení obrázků, nahrávání videí a hudby nebo digitální záznam zvuku. Kromě toho nabízí telefon řadu dalších užitečných funkcí, včetně kalendáře, budíku, kalkulačky, hodin nebo čtečky elektronických knih. Fotoaparát s bleskem umožní zachytit speciální okamžiky a vyhrazená tlačítka pro svítilnu, hlasitost a odemknutí telefonu jsou dalšími benefity telefonu. EasyPhone XO má také slot pro microSDHC kartu pro rozšíření paměti a 3,5mm vstup pro sluchátka, která jsou součástí balení.

Dostupnost a cena

Tlačítkový telefon EVOLVEO EasyPhone XO je dostupný ve dvou barevných variantách (černá a červená) prostřednictvím sítě internetových obchodů a vybraných prodejců již za 989 Kč včetně DPH.

Technická specifikace:

  • Mobilní telefon s velkými tlačítky vhodný pro seniory nebo pro děti
  • Jednoduché ovládání a ergonomický design
  • Velký barevný 2.8″ TN displej
  • Dobíjecí port USB-C (Type C)
  • 0,3Mpx fotoaparát s bleskem
  • Kapacita pro uložení kontaktů: 500
  • Kapacita pro SMS zprávy: 100
  • Fotokontakty a kontakty rychlé volby pro snadné vytáčení blízkých osob
  • Počet předvoleb pro fotokontakty: 8
  • Počet předvoleb pro rychlou volbu: 8
  • SOS tlačítko s výrazným barevným odlišením pro SOS volání v případě nouze
  • Počet předvoleb SOS kontaktů: 5
  • Nezávislé FM rádio funkční i pro vestavěný reproduktor
  • Automatické ladění rádia
  • Vyhrazená tlačítka pro svítilnu, hlasitost a odemknutí telefonu
  • Hlasitý výkonný reproduktor pro poslech FM rádia a vyzvánění
  • Počet melodií pro vyzvánění: 7 + vlastní
  • Dobíjecí kolébka pro snadné nabíjení
  • Uživatelsky vyměnitelná 1700 mAh Li-Ion baterie (součást dodávky)
  • Výdrž v pohotovostním režimu až 14 dnů
  • Nabíjení baterie: 4 hod.
  • Rozlišení displeje 320 × 240 px
  • Velká oddělená tlačítka klávesnice pro snadné ovládání
  • Potvrzovací tlačítko
  • Silná svítilna s možností rozsvícení i při uzamknuté obrazovce
  • Posuvné tlačítko svítilny
  • Tlačítka pro ovládání hlasitosti
  • Pokrytí pásem GSM 850/900/1 800/1 900 MHz
  • Podpora SMS zpráv
  • Podpora SIM Toolkit
  • Bluetooth verze 3.0
  • Čtyři uživatelské profily
  • Obecný
  • Tichý
  • Schůzka
  • Venku
  • Blacklist a Whitelist pro blokování nebo povolení vybraných kontaktů
  • Vibrační vyzvánění
  • Dual SIM (2× Mini SIM)
  • Čtečka elektronických knih
  • Prohlížeč obrázků (jpg)
  • Video rekordér (avi, 3gp)
  • Video přehrávač (mp4, avi, 3gp)
  • Hudební přehrávač (mp3, wav, amr)
  • Digitální záznamník zvuku/diktafon (mp3, wav, amr)
  • Součástí balení jsou hands-free sluchátka
  • Automatické nastavení přesného času
  • Kalendář, budík, kalkulačka
  • Slot pro microSDHC kartu pro rozšíření paměťi a možností
  • 3,5mm vstup pro sluchátka
  • Jazykové mutace manuálu: CZ, SK, EN, HU, SLO, RO, BG, GR
  • Jazykové mutace firmwaru: CZ, SK, EN, HU, SLO, RO
  • Rozměry telefonu (d × š × v): 143 × 58 × 13,6 mm
  • Hmotnost vč. baterie: 113 g

www:

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-easyphone-xo–mobilni-telefon-pro-seniory-s-nabijecim-stojankem–cervena-barva/

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-easyphone-xo–mobilni-telefon-pro-seniory-s-nabijecim-stojankem–cerna-barva/

Facebook: https://www.facebook.com/EvolveoCZ/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEono-1cGHesLH4-fz6Lw4w

Instagram: https://www.instagram.com/evolveo_cz/

EVOLVEO je značka elektroniky, která vznikla v roce 2005 a specializuje se na oblasti digitálního domova, osobní elektroniky a herních produktů. Značka je zaměřena na muže, kteří se zajímají o spotřební elektroniku nebo informační technologie, požadují trendové produkty a hledají ekonomicky výhodnější řešení vzhledem k nabídce velkých nadnárodních značek. Rozvoj, distribuci a servis EVOLVEO zajištuje mezinárodní tým ve více než deseti zemích.
EVOLVEO podléhá řízení jakosti dle normy ISO 9001.

Odhalení barev: 82 % lidí preferuje telefon ve své nejoblíbenější barvě, 47 % mužů je připraveno na odstín Viva Magenta, obliba bílé klesá

Historicky první průzkum na téma barev a technologií ve střední a východní Evropě ukazuje, že zákazníci volí v některých aspektech odvážné varianty.

Vyhlášení barvy roku je každoroční podívaná, která přitahuje pozornost různých odvětví od interiérového designu přes módu až po psychologii a technologie. Motorola u příležitosti oznámení Barvy roku 2024 a jejího exkluzivního partnerství s Institutem barev Pantone, specialistou na barvy, uskutečnila historicky první průzkum, který ukazuje preference zákazníků v oblasti barev a materiálů při výběru telefonu a který se zabývá postoji a touhami spotřebitelů ve střední a východní Evropě. Průzkum ukázal několik překvapivých výsledků, například bílá je při nákupu chytrého telefonu nejméně žádanou barvou a pozoruhodných 47 % dotazovaných mužů vyjádřilo touhu vlastnit telefon v odstínu Viva Magenta. Podívejme se na další nejzajímavější výsledky průzkumu, který se uskutečnil v 8 zemích – České republice, Slovensku, Bulharsku, Polsku, Rumunsku, Ukrajině, Maďarsku a Srbsku na vzorku 22 200 respondentů.

  • Modrá, jasný favorit

Pro 33 % respondentů není modrá jen barvou, ale vyjádřením postoje. Tito účastníci výzkumu označili modrou jako svou oblíbenou barvu. Mladší ženy nejčastěji vyhledávají rozmanité spektrum barev, čímž zpochybňují tradiční trojici černá, modrá a zelená.

Černá obsadila v celkovém pořadí solidní druhé místo. Generace Z se jeví z hlediska preferencí barev jako nejkonzervativnější, protože je to jediná věková skupina, která si jako nejoblíbenější vybírala převážně černou barvu. Zelená skončila třetí, tuto barvu upřednostňovalo 13 % respondentů napříč všemi věkovými skupinami. Červená je na 4. místě s 10 % hlasů. Fialová vede žebříček jako nejčastěji uváděná barva v otevřené volbě „Ostatní“, což naznačuje její rostoucí oblibu.

  • Mileniálové jsou při výběru barev otevřenější

Neuvěřitelných 82 % dotazovaných je připraveno vnést do svých životů novou energii telefonem ve své oblíbené barvě. Mileniálové jsou ochotnější upustit od konvencí a vrhnout se střemhlav do světa vzrušujících technologií. Jedná se o odklon od jednobarevné éry s důrazem na touhu po individualizovaném a expresivním technologickém příslušenství.

  • Černá je i nadále hitem, ale ostatní barvy ji dostihují

Černá, nesmrtelná klasika, potvrdila svou popularitu – 42 % dotazovaných, kteří uvedli, že poslední jimi pořízený telefon byl skutečně černý. V patách jsou jí však již pestrobarevné alternativy, pro které se rozhodlo 38 % respondentů.

Z toho vyplývá, že u telefonů není rozhodující už jen praktičnost. Telefony se vyvíjejí v pomyslná individualizovatelná plátna umožňující vyjádření sebe sama. Zákazníci nehledají pouze zařízení, která fungují, ale chtějí taková, která rezonují s jejich individuálním stylem a preferencemi.

Varianty v barvě kovu si udržují svou pozici s 16 %, zatímco bílá zjevně ztrácí své postavení, neboť se při výběru telefonu stala nejméně preferovanou barvou.

Ale jak moc je to důležité? Podle výsledků velmi! Více než 35 % žen a 30 % mužů uvádí, že barva zařízení patří mezi hlavní faktory při výběru nového telefonu. Toto procento je ještě vyšší v případě jedné specifické skupiny 18-24-letých. To dokazuje, že telefony už nejsou jen o praktičnosti, ale mění se na personalizované plátna k vyjádření vlastního názoru. Zákazníci nehledají jen funkční zařízení, ale chtějí taková, která jsou v souladu s jejich individuálním stylem a preferencemi.

  • Viva Magenta středem zájmu

Velkolepý příchod odstínu Viva Magenta jako Pantone Barvy roku 2023 se setkal s nadšeným přijetím u 63 % respondentek, které tvrdí, že by si pořídily telefon v tomto módním růžovočerveném odstínu. Z toho vyplývá nejen obliba příslušné barvy, ale také ochotu přijímat trendy a odvahu dávat najevo svůj styl prostřednictvím technologií. O trochu nižších, ale stále pozoruhodných 47 % mužů naznačuje, že i pánové sdílejí zájem o vývoj trendů a odklání se od tradičních preferencí v oblasti barev.

  • Materiál je důležitý – z čeho je vyroben zadní kryt vašeho telefonu?

Téměř polovina respondentů (49 %) upřednostňuje u zadního krytu svého telefonu chladný povrch kovu. Na plast kývnou muži jako na svou druhou nejlepší volbu (18 %), zatímco ženy volí eleganci tvrzeného skla (20 %). Veganská kůže je nejoblíbenější u žen starších 35 let.

Celkem 62 % dotazovaných tvrdí, že materiál na povrchu chytrého telefonu by mohl ovlivnit jejich rozhodnutí o koupi. Zatímco pouze 10 % si je jisto tím, že to není faktor, který by zohledňovali při výběru svého nového telefonu.

Evoluce osobního vyjádření prostřednictvím technologie je nezastavitelná. Přestože barvy na dominantní černou ještě mírně ztrácejí, rozhodně budou stát v čele této revoluce, v níž inovace a individualita neznají hranic. Dosud platná módní pravidla pozbývají platnosti.

Vrozená racionalita převažuje v aspektech preferovaného materiálu a jeho významu, ale velmi slibná je rostoucí popularita ekologických alternativ.

Společnosti Motorola a Pantone položily základ pro prostředí, ve kterém smartphony nejsou jen funkčními nástroji, ale také personalizovaným vyjádřením identity.

Zdroj:
Údaje z průzkumu vycházejí z online a off-line průzkumu mezi 22 200 uživateli chytrých telefonů v osmi evropských zemích – České republice, Slovensku, Bulharsku, Polsku, Rumunsku, Ukrajině, Maďarsku a Srbsku.

O společnostech Lenovo & Motorola

Společnost Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost z žebříčku Fortune Global 500 s příjmem 70 miliard USD, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 odkoupena společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřiná společnost v plném vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za navrhování a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte stránku https://www.lenovo.com a přečtěte si o novinkách na našem StoryHub a Motorola Global Blog.

MoroSystems vystaví nový obchodní systém pro investiční společnost CYRRUS

Legacy systémy v bankovním sektoru postupně končí a společnosti je nahrazují novými technologiemi, aby mohly efektivně rozvíjet své služby. Technologicko-konzultační společnost MoroSystems, která pomáhá předním českým i světovým firmám digitalizovat procesy a zavádět inovace, ilustruje tento trend svým nejnovějším projektem komplexní modernizace obchodního systému pro investiční společnost CYRRUS. Spolupráce je rozprostřena na několik let a celková částka je v rozsahu vyšších desítek milionů korun. Při transformaci bude MoroSystems působit jako strategický a technologický partner, zaměří se nejen na vytvoření zcela nového systému, ale také na zefektivnění interních procesů. CYRRUS tím získá moderní systém umožňující snadné rozšiřování funkcionalit, bezproblémový provoz a zvýšenou bezpečnost ekosystému. V konečném důsledku to společnosti přinese prostor pro zavádění inovací a konkurenční výhodu a zákazníkům vyšší komfort.

„Svět technologií se rychle mění a řada firem se stále výrazněji potýká, nebo se brzy bude potýkat s omezeními danými provozem legacy systémů. V MoroSystems neustále pracujeme na tom, abychom drželi krok s nejnovějšími trendy a sami dokázali přinášet inovace tam, kde to dává největší smysl. Máme proto radost, že můžeme spolupracovat s investiční společností CYRRUS, která si nás zvolila jako dlouhodobého strategického technologického partnera,“ říká Tomáš Páral, CEO a spoluzakladatel MoroSystems.

„V naší společnosti potřebujeme být schopni především rychleji zavádět technologické inovace, které nám umožní nabídnout nové služby a zlepší zákaznickou zkušenost. Nyní narážíme na limity současných systémů a aplikací. Nastal čas bouchnout do stolu a zbavit se všech těch historicky vybudovaných workaroundů, které nám hážou klacky pod nohy při jakékoli nové implementaci, prodražují ji, zpomalují a výsledkem je nakonec stejně vždy nějaký technologicko-procesní kompromis. To není vůbec jednoduchý úkol a bez týmu specialistů, kteří opravdu pochopí do naprosté hloubky všechny naše firemní procesy, byznysové souvislosti a softwarovou infrastrukturu, nemáte šanci uspět. Jsem rád, že právě na takový tým jsme po několika letech narazili právě v MoroSystems,“ říká Jiří Grummich, CTO ze společnosti CYRRUS.

Společný tým a cíle klíčem úspěšné spolupráce

U velkých zakázek pro banky nebo velké firmy je na trhu stále běžný transakční model spolupráce, ve kterém se zadavatel a dodavatel chovají jako soupeřící strany často sledující vlastní zájmy, nikoli byznysový úspěch společného projektu. Spolupráce MoroSystems a CYRRUS je unikátní v tom, že sestavili tým expertů, jejichž společným úkolem bude vytvořit a implementovat nový systém do organizace. Společný tým, záměr, cíle, rytmus komunikace přinesou do vzájemné spolupráce vysoký standard, schopnost věnovat se důležitým věcem, měnit priority dle potřeby, neplýtvat časem a penězi a budou rozhodujícím faktorem pro úspěšnou realizaci projektu.

„MoroSystems nám otevřeli svoji firmu a umožnili nám poznat fundamenty jejich fungování. Zásadní pro nás byla jejich otevřenost, úsilí, profesionalita a snaha porozumět našim potřebám. Dohromady mi to poskládalo obrázek, že se nám MoroSystems bude opravdu snažit pomoci s vyřešením našich výzev,“ dodává Jiří Grummich.

„Cílem není pouhé vytvoření nového digitálního řešení, ale také jeho sladění s interními procesy společnosti, které pomůžeme správně uchopit a optimalizovat. Na spolupráci se díváme komplexně, nejen z hlediska vývoje softwaru, ale také z pohledu efektivity spolupráce. Víme totiž, že právě tyto aspekty jsou klíčové pro úspěšné fungování jakékoli společnosti,“ uzavírá Tomáš Páral.

Více o MoroSystems

MoroSystems je brněnská technologicko-konzultační společnost, která pomáhá předním českým i světovým firmám digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace. Pro své zákazníky navrhuje a vyvíjí aplikace, systémy a portály na míru, ať už se jedná o platební systémy, věrnostní programy a bankovní, finanční či monitorovací aplikace. K dosažení maximálního přínosu si firma zakládá na vývoji na míru s přidanou hodnotou, jehož principy popisuje ve vlastní iniciativě No Paskvil Agile. Tou chce změnit způsob, jakým na trhu softwarového vývoje funguje spolupráce mezi dodavateli a klienty. MoroSystems disponuje nejvyšším počtem certifikovaných Atlassian expertů v Česku a na Slovensku a více než 11 let drží certifikaci Platinum Atlassian partner. Díky tomu svým zákazníkům poskytuje nejen samotné produkty této společnosti, ale také profesionální konzultace, implementaci nástrojů a podporu. Nově se také v rámci partnerství se startupem Tatum věnuje blockchainu a NFT projektům. Mezi klienty MoroSystems patří například fintechová platforma AEVI, globální internetové tržiště eBay, dále UNIQA, Benefit Plus, AstraZeneca a další.

T-Mobile spouští jako první operátor v ČR službu Apple Watch Connection i v rámci roamingu

Volání z hodinek i v zahraničí a bez nutnosti propojení s iPhonem. T-Mobile jako první český mobilní operátor umožní svým zákazníkům využívat službu Apple Watch Connection (AWC) také v rámci roamingu.

T-Mobile nabídne roaming pro Apple Watch Series 9 a Apple Watch Ultra 2. Uživatelé mohou zůstat připojeni k mobilní síti i na cestách v zahraničí, stačí jen využívat svůj mobilní hlasový tarif iPhonu a zapnout jej i na Apple Watch. Tuto funkci si mohou aktivovat i zákazníci s mobilními hodinkami Apple Watch Ultra, Apple Watch Series 8, Apple Watch Series 7, Apple Watch Series 6, Apple Watch Series 5, Apple Watch SE a Apple Watch SE (1. generace) ve verzi Cellular. Služba roamingu je pro zákazníky dostupná od 11. prosince. Více informací o cenách a dostupnosti na adrese https://www.t-mobile.cz/apple-watch-connection.

Služba Apple Watch Connection (AWC) umožňuje využívat na hodinkách Apple Watch stejné telefonní číslo, jaké zákazník používá s iPhonem. Hodinky pak fungují samostatně, i když je telefon vypnutý nebo mimo dosah, a nevyžadují propojení. T-Mobile spustil AWC v říjnu roku 2021 jako první mobilní operátor v ČR a nyní službu začne nabízet také v rámci roamingu. Zákazníci tak nemusí mít iPhone nestále u sebe a na lyžování, běžky nebo běh po pláži jim bude stačit nosit na ruce hodinky,” dodává Otakar Mráz, manažer rozvoje mobilních sítí T-Mobile.

Možnost využívání služeb AWC/AWC Extra v roamingu je k dispozici všem uživatelům služeb AWC/AWC Extra automaticky se zařízením aktualizovaným na nejnovější verze firmwaru iOS 17.2 a watchOS 10.2, které budou uvolňovány postupně v týdnu od 11. prosince. S podporovanými modely Apple Watch lze v roamingu telefonovat a datovat výhradně v sítích 4G (LTE). Více informací na webové stránce.

Zemědělce čeká tuhá zima: Nízké výkupní ceny obilovin, změny výplat dotací a zvýšená administrativní zátěž mohou přivést některé farmy do existenčních problémů

Pro české zemědělce bude letošní zima enormně náročná. Sklizeň obilí kvůli nepřízni počasí v období žní z větší části skončí jako krmná. Radost zemědělcům nedělá ani ta část úrody, kterou se podařilo zachránit. Ceny potravinářské pšenice se na komoditní burze pohybují na úrovni roku 2020, ale jejich vstupní náklady od té doby násobně vzrostly. Náklady zemědělcům porostou také kvůli zvýšené administrativní zátěži z důvodu častějšího reportingu výkazů. Velkým problémem je i špatné cashflow, které se dotkne velké části z nich především nyní na přelomu podzimu a zimy. Vzhledem ke změně způsobu vyplácení dotací dostanou část peněz později než v předcházejícím dotačním období, což může vést k opožděnému nákupu materiálu i uhrazování faktur.

Obilí drtí výkupní ceny a letošní nekvalitní úroda

Konec letošního roku se pro mnohé obory nese v duchu nejistoty a útlumu. Není tomu jinak ani v případě českých zemědělců, kteří zažili turbulentní rok. Ačkoli všudypřítomná inflace zdražila veškeré vstupy, tak zemědělce potkal opačný osud. Ceny komoditních surovin, zejména obilovin a olejnin, sice v loňském roce vystřelily vzhůru do rekordních výšin, ale to bylo způsobeno začátkem války na Ukrajině. Černé scénáře o neschopnosti vývozu se nenaplnily a cena komoditních surovin, jako je pšenice, řepka a další, letos jsou dokonce o 30 % nižší než ve stejném období v roce 2021 a dosáhly tak stejné cenové úrovně jako v roce 2020

„Vývoj výkupních cen neblaze ovlivnil zemědělce, kteří i přes zvýšené náklady prodávají za cenu jako před několika lety. Celá situace je ještě podivnější při pohledu na pulty obchodů. Logicky by měla cena některých potravin v meziročním srovnání klesnout spolu s cenami vstupních surovin, ale to se neděje. Prodejci/výrobci tak využili situace ke zvýšení svých marží, bez ohledu na vývoj trhu. Českým zemědělcům do karet navíc nehrají ani výsledky letošní sklizně. Červencová extrémní horka následovaná dešti v období sklizně zhoršila její kvalitu. Podle odhadů až 75 % českého obilí skončí jako obilí krmné, které se vykupuje za výrazně nižší cenu, než je to potravinářské,“ shrnuje Lukáš Musil, obchodní ředitel největšího českého startupu zaměřeného na precizní zemědělství.

Změna výše dotací i způsobu vyplácení může přivést některé farmáře do existenčních problémů

Letošní rok je tak pro zemědělce po příjmové stránce nejhorší za poslední roky a do celé situace neblaze promlouvá i změna způsobu vyplácení dotací na podporu v oblasti přímých plateb a neprojektových opatření, tzv. BISS. Ta bývala vyplácena ve formě podzimní zálohy v říjnu a následovalo doplacení zbytku dotace. Nicméně v letošním roce rozesílá SZIF Rozhodnutí teprve na přelomu listopadu a prosince, což mnohým zemědělcům přináší potíže v podobě špatného cashflow.

V letošním roce tak nedostanou finance v termínu, ve kterém s nimi byli zvyklí fungovat. Kvůli nízkým výkupním cenám a výsledkům sklizně bohužel situaci většina z nich nedokáže vylepšit. Špatná situace dopadá jak na menší, tak na střední a velké zemědělce, a to i kvůli loňské změně dotací na plochu. Střední a větší podniky pak vnímají ještě problém v redistributivní složce dotace, která jim výrazně snižuje celkovou výši dotace na plochu na každý hektar nad výměru 150 hektarů. „Následkem této situace může být nejen opožděné splácení faktur či nákupu materiálu, ale ve spojení s nižšími zisky i nutnost firemních půjček, které v současné situaci vysokých úrokových sazeb nejsou tolik výhodné. Část zemědělců se tak může dostat do velice špatné finanční kondice,“ varuje Lukáš Musil z Agdata.

Zemědělcům roste administrativní zátěž

K tomu všemu vzrostly zemědělcům i náklady na administrativu kvůli zvýšení byrokratické zátěže. Farmy nad 200 hektarů totiž musí od listopadu odesílat výkazy aplikací přípravků na ochranu rostlin každý měsíc po měsíci, ve kterém aplikují. Do konce listopadu 2023 tak musely odevzdat celý rok 2022. K tomu se přidávají i další výkazy včetně souhrnného, který vyžaduje Český statistický úřad. „V nelehké době tak českým zemědělcům přibyla další zátěž, která se promítne i do jejich nákladů. Určitou úlevu v tomto přináší systémy precizního zemědělství, které umožňují automatický sběr dat přímo ze strojů, které aplikují. Výkazy se tak odesílají automaticky, i když je stále potřeba pověřená osoba, která validuje správnost dat. Ti, kteří těmito systémy nedisponují, pak musí počítat s tím, že budou muset platit přesčasy nebo najímat nové či externí pracovníky. To však není jednoduchý úkol, protože v českém zemědělství dlouhodobě chybí lidé, a to se týká i administrativních pracovníků. Agdata se snaží zemědělcům pomoci rovněž prostřednictvím našeho poradenského centra,“ uzavírá Lukáš Musil z Agdata.

O Agdata

Agdata založili bratři Musilové spolu s Jiřím Jiráskem v roce 2016. Během čtyř let se platforma stala nejrozšířenějším ystémem pro chytrou správu zemědělských podniků a farem. Určená je pro subjekty všech velikostí, od malých rodinných podniků po velké zemědělské koncerny. Ekosystém Agdata zahrnuje cloudovou softwarovou platformu a celou řadu telematických čidel a senzorů komunikujících pomocí GPS nebo LoRa sítě. Pod značkou Agdata City pak dodává senzory napojené na analytický systém také do měst a obcí.

Hybridní pracovní prostředí – přítel, nebo strašák? Canon se ptal expertů

Vizuální podobu projektu Kancelář v životě – život v kanceláři vytvořila umělá inteligence.

Možnost pracovat částečně z kanceláře a částečně mimo ni se v mnoha firmách stává standardem. Zaměstnanci si pochvalují work-life balance a podnikům může hybridní pracovní prostředí přinést vyšší míru efektivity, zabezpečení i udržitelnosti. Před zavedením ale musí zvážit všechny aspekty. Společnost Canon se v rámci komunikačního projektu Kancelář v životě – život v kanceláři ptala na pozitiva i rizika „hybridu“ desítky odborníků – od experta na technologie přes poradkyni ministra až po digitálního nomáda.

Pracovní paradigma se změnilo. Mnoho lidí už nechce trávit celé dny v kanceláři a touží po flexibilitě, práci „odkudkoliv a kdykoliv“. A firmy jim díky technologiím mohou vycházet vstříc. Vzniká tak hybridní pracovní prostředí, které ale nemusí být vhodné pro každého. „Pandemie je pryč, ale hybridní model zde už zůstal. A podle nás je to dobře. Ale pokud se každá firma a její zaměstnanci na zavedení tohoto modelu nepřipraví po technologické nebo psychické stránce, mohou nastat nesnáze. Chtěli jsme o tom otevřít diskusi,“ komentuje projekt Eva Kučmášová, šéfka komunikace Canonu ve střední Evropě. Záběr oslovených expertů, jejichž názory se objevovaly na speciální microsite, byl proto opravdu široký a projekt přinesl do debaty o hybridním pracovním prostředí mnohdy nečekané úhly pohledu.

Výhoda pro obě strany

Podle Jany Skalkové, vrchní poradkyně Ministerstva práce a sociálních věcí, by měly firmy hybridní způsob práce podporovat. „Zaměstnavatelé uvádí nedostatek kvalifikovaných specialistů jako jedno z aktuálních rizik pro své podnikání. Přitom jsou zde skupiny zaměstnanců mající o práci dlouhodobý zájem. Třeba rodiče malých dětí, lidé 55+ nebo pečující, kteří velmi stojí o uplatnění svých dovedností a zkušeností na trhu práce. Pouze potřebují vytvořit podmínky. Flexibilita je zkrátka cestou výhodnou pro obě strany, zaměstnance i zaměstnavatele.“ Rozhovor sdílelo na sociálních sítích samo MPSV v rámci komunikace novely zákoníku práce týkající se pravidel pro „home office“.

Petr Hnilička z Canonu zdůraznil ve svém komentáři roli technologického řešení. „Hybridní způsob práce nedává smysl, pokud firma nefunguje na cloudu. Dnes už totiž nejde jen o schraňování dokumentů na virtuálním úložišti. Systémy, jako je uniFLOW Online, umožňují plnohodnotnou správu firemních procesů včetně tisku nebo skenování na domácím zařízení, pokud zaměstnanec pracuje mimo kancelář,“ říká Hnilička a dodává, že digitální kancelář založená na cloudu je zároveň efektivnější a bezpečnější než kancelář klasická, kde se většina procesů řeší na papíře.

Perfektní work-life balance

Šéfredaktor deníku e15 Nikita Poljakov se zamyslel nad dopady „hybridu“ na novinářskou profesi. „Kreativita je velice vzácná věc, a čím víc lidé tráví čas doma, tím se jejich kreativita snižuje. Proto jsem rád, že home office neovládl české kanceláře.“ Jiný názor má work-life koučka Andrea Považanová, podle níž „práce z domova naplňuje podvědomou lidskou potřebu svobody a možnosti si určovat svá vlastní pravidla.“ Hlavně pozitiva vidí i digitální nomád Víťa Válka. „S inovacemi v technologiích a rychlejším internetem je práce na dálku hračka. Doznává sice drobných kompromisů, ale vyvažuje to možnost trávit dny v novém prostředí,“ říká. Jeho komentář sdílela LinkedInová skupina Na volné noze s 33 000 členy a několik velkých cestovatelských skupin na Facebooku.

Probíhající sociální experiment

Před přílišným optimismem varuje HR ředitelka NN životní pojišťovny a penzijní společnosti Hedvika Holá. „Hybridní způsob práce považuji za jakýsi sociální experiment, který stále ještě probíhá a jehož jsme všichni součástí. Přišel náhle s pandemií a nastolil rychlé změny v našem pracovním i osobní životě namísto toho, abychom k nim přirozeně dospěli. A s jeho dopady, řadou pozitivních, několika negativními, ale hlavně spoustou těch, které ještě ani neumíme dohlédnout, se musí každá firma vyrovnávat po svém,“ říká Holá s tím, že práce z domova nemusí být rájem pro všechny. Přínos ale vidí v možnosti dnešních zaměstnanců vybrat si, jaký přístup jim vyhovuje.

O svůj pohled se podělila také interiérová designérka Iva Bastlová, vrchní fyzioterapeut ÚVN v Praze David Vrbický, nutriční terapeutka Veronika Pourová nebo manažerka komunikace a diverzity v Canonu Jitka Štědroňová. Ta tvrdí, že ženy na mateřské, kterým hybridní způsob umožní pracovat, mohou být pro firmu dokonce větším přínosem než jejich kolegové v kanceláři.

Všechny články, které doprovází grafiky vytvořené umělou inteligencí, jsou k nalezení na webu Kancelář v životě – život v kanceláři a v tematickém speciálu na e15.cz.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

Vzdálené služby společnosti Epson integrované do platformy MPS Monitor zjednodušují správu tisku a vzdálený servis strojů

Společnost Společnosti Epson a MPS Monitor vytvořily platformu „one-stop-shop“ pro distribuční partnery a obchodníky s tiskovými zařízeními, která propojuje systémy pro tisk a správu flotil s řešením vzdálených služeb (ERS) společnosti Epson. Přístup k systému ERS byl integrován do platformy MPS Monitor pomocí otevřeného rozhraní API společnosti Epson, takže se procesy zjednodušily a efektivita správy flotil se zvýšila.

ERS je bezplatný cloudový systém monitorování a správy, který poskytuje pokročilou vzdálenou diagnostiku pro firemní inkoustová zařízení Epson. Systém ERS pomáhá optimalizovat zdroje a výjezdy techniků do provozů tím, že umožňuje provádět vzdálené operace na zařízeních, snižuje emise CO2 a dopady cestování na životní prostředí.

Společnost MPS Monitor vytvořila integrací systému ERS do své platformy pro tisk a správu tiskové flotily řešení, které zlepšuje celkovou efektivitu správy strojů a usnadňuje prodejcům přístup k „celkovému“ přehledu o výkonnosti flotily na jednom místě.

Patrick Perrot ze společnosti Epson Europe prohlásil: „Spolupráce je základním kamenem ambicí společnosti Epson dále růst. Otevření našeho rozhraní API, které umožňuje poskytovatelům internetových služeb vyvíjet řešení využívající naše produkty, je logickým krokem. V případě společnosti MPS Monitor umožňuje integrace našeho řešení ERS do její platformy pro správu tisku a flotil tiskových strojů zlepšení služeb prodejců a distributorů společnosti Epson.“

Nicola De Blasi, generální ředitelka společnosti MPS Monitor, uvedla: „Integrace přístupu k řešení ERS společnosti Epson do naší platformy usnadňuje a urychluje správcům flotil získání celkového přehledu o jejich výkonnosti a stavu. Dosavadní ohlasy jsou velmi pozitivní. V konečném důsledku nám jde o to, aby správa tiskových flotil byla co nejefektivnější, a toto je další krok k dosažení tohoto cíle.“

O společnosti Epson

Společnost Epson je globální technologický lídr, jehož filozofie efektivních, kompaktních a precizních inovací obohacuje životy a pomáhá vytvářet lepší svět. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblastech domácího, firemního, komerčního a průmyslového tisku, výroby, projekce a zároveň životního stylu. Cílem společnosti Epson je do roku 2050 dosáhnout uhlíkové neutrality a eliminovat používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy.

Globální korporace Epson Group vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku dosahuje ročních prodejů v hodnotě přes 1 bilion JPY.

Exit mobile version