HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Hlavní body zprávy

  • Dvě ikonické světové společnosti uzavírají nové, několikaleté partnerství.
  • Ferrari bude nově využívat pokročilé technologie a služby HP, včetně adaptivních počítačů a zařízení, produktů a služeb pro spolupráci a tiskových funkcí, které pomohou zvýšit výkon na trati i mimo ni.
  • Spojení značek zahrnuje také nový název a identitu týmu „Scuderia Ferrari HP“

Společnosti Ferrari a HP Inc. dnes oznámily historické, dlouhodobé partnerství. Spojení dvou celosvětově známých a úspěšných značek se vyznačuje společným závazkem rozvíjet udržitelné inovace a urychlovat účelné technologie v týmu Scuderia Ferrari Formula 1, týmu Scuderia Ferrari Esports a Scuderia Ferrari Driver Academy.

Logo HP se poprvé objeví na vozech F1 před Velkou cenou Miami, která je naplánována na 3.-5. května, kdy tým začne závodit jako Scuderia Ferrari HP. Pod novou značkou bude závodit také tým Scuderia Ferrari Esports a vůz Scuderia Ferrari řízený Mayou Weugovou v čistě ženské sérii F1 Academy, zahájené v roce 2023.

Spojení tradice a inovací

Společnosti HP a Ferrari se zavázaly k urychlení udržitelných inovací, ať už prostřednictvím technologií nebo sportu. Společnosti budou také spolupracovat na rozšíření vzdělávacích iniciativ v rámci svých týmů a komunit, aby vytvořily trvalé zázemí pro další generace.

V rámci partnerství umožní integrace vysoce výkonných produktů a služeb HP týmu Scuderia Ferrari HP a ostatním závodním týmům „skákajícího koně“ zvýšit přesnost tréninku a optimalizovat strategické rozhodování na trati i mimo ni.

Debut na Velké ceně Miami

Před Velkou cenou Miami budou zástupci obou organizací přítomni odhalení nového designu Scuderia Ferrari HP, který bude mít premiéru v jedinečné edici navržené speciálně pro závod v Miami. Přítomni budou generální ředitel Ferrari Benedetto Vigna, šéf týmu Scuderia Ferrari HP Fred Vasseur, jezdci týmu Charles Leclerc a Carlos Sainz a generální ředitel HP Enrique Lores.

„Náš zakladatel nám předal svou neustálou touhu po pokroku. Z toho pramení naše snaha o inovace na silnici i na závodní dráze, stejně jako náš závazek k udržitelné budoucnosti, od uhlíkové neutrality až po vzdělávání mladé generace,“ řekl Benedetto Vigna, generální ředitel společnosti Ferrari. „Ve společnosti HP jsme našli stejné hodnoty, které z ní činí ideálního partnera. Těšíme se na zahájení naší spolupráce a na to, že budeme společně čelit novým příležitostem a výzvám.“

„Technologie, výkon a výjimečné řemeslné zpracování jsou hnacím motorem budoucnosti, a proto je partnerství společností HP a Ferrari přirozené, zapadá do sebe,“ uvedl Enrique Lores, generální ředitel společnosti HP Inc. „Obě značky jsou založeny na bohaté historii, která prošla zkouškou času. Díky této jedinečné spolupráci máme také příležitost oslovit nové publikum, podpořit obchodní růst a vytvořit trvalé hodnoty pro naše klienty a komunity. Společně využijeme globální scénu závodů k urychlení udržitelných inovací.“

Video k této události najdete zde: Ferrari and HP Announce a Title Partnership

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

Velká francouzská premiéra: Česká nábytkářská společnost RIM na veletrhu v Paříži

Letos se česká značka moderního nábytku RIM poprvé zúčastnila veletrhu Workspace Expo v Paříži. Tato událost představuje důležitý milník v historii společnosti a potvrzuje její ambice a rostoucí postavení na trhu. V rámci akce značka představila své inovativní produkty a designové koncepty mezinárodnímu publiku.

„Účast na veletrhu byla pro firmu RIM jedinečnou příležitostí. Měli jsme perfektní možnost představit naše produkty a služby nejen obchodním zástupcům, ale i designérům a koncovým zákazníkům. V dnešní době, kdy se většina kanceláří „převléká“ do softových produktů, které jsou náročné na prezentaci u zákazníka, je nesmírně důležité umět tyto produkty účinně prezentovat,“ komentuje Michal Hotmar marketingový specialista RIM CZ, www.rim.cz.

Český design v čele inovací

Workspace Expo v Paříži je mezinárodní veletrh zaměřený na nejnovější trendy a inovace v oblasti pracovních prostorů, nábytku a technologií. Pro vystavovatele to představuje skvělou příležitost představit svou nabídku širokému publiku. Návrh stánku pro RIM vytvořilo známé české designérské duo Vrtiška & Žák. Kreativní vertikální řešení výstavní plochy nechalo vyniknout prvky vizuální identity společně s celou šíří produktového portfolia firmy. „Přes lehce chaotické přípravy a složitější komunikaci s organizátory proběhl veletrh na velmi vysoké úrovni. Naše expozice, navržená designéry Vrtiška & Žák, byla jednou z nejpoutavějších na celém veletrhu. Mnohdy jsme se setkali s názorem od zákazníků, že raději začnou spolupracovat s námi, než s domácí konkurencí,“ sdílí HotmarRIM CZ, www.rim.cz.

Osvědčené produkty a novinky

V rámci veletrhu značka RIM prezentovala nejen své osvědčené produkty, ale i řadu novinek. Pozornost tak získaly produkty z kolekcí jako FLEXi, Victory, Winx Lounge nebo Organix. Byly představené první vzorky nové multifunkční židle Lambda, vyvinutou taktéž ve spolupráci s duem Vrtiška & Žák, nebo byly poprvé uvedená křesílka MIA a Kloe od španělského designéra Marcela Alegreho. Jedná se o první ochutnávku z nové soft seating kolekce, se kterou se můžete seznámit letos na podzim v rámci veletrhu Orgatec. Další novinky nabídla kolekce prémiové otočné židle Space. Nejvíce zaujal nový model SP 1523, na kterém byla poprvé představena varianta čalounění opěry v ekologické 3D tkanině. „Přestože jsme na trhu přes 15 let, usilujeme o to, aby naše produkty stále přinášely nádech novoty.“ uzavírá Michal Hotmar marketingový specialista RIM CZ, www.rim.cz.

O firmě RIM

Společnost RIM CZ byla založena v roce 1991 s cílem vytvářet židle, které si lidé zamilují. Ergonomické, funkční, s dlouhou životností a kvalitním designem. A už přes 30 let se jí to daří. Základem filosofie RIMu je dobrá ergonomie každého výrobku. Židle vyvíjí a vyrábí ve Zlínském kraji ve spolupráci se světovými designéry. Použití kvalitních materiálů, dokonalé zpracování, vlastní originální design, ale také ekologie a udržitelnost – to jsou už od počátků klíčové hodnoty firmy RIM.

Saudské fondy, české startupy, mezinárodní investoři. Technologický festival Reflect přiláká na Kypr největší startupová a investorská jména z Česka i ze světa

Evropa, Blízký východ, severní Afrika – investoři a foundeři ze všech těchto oblastí se 30. a 31. května sejdou v hlavním městě Kypru na největším technologickém festivalu svého druhu. Přijít má rekordních 10 tisíc hostů, přes 1000 startupů a 250 investorů včetně úspěšných podnikatelů a zakladatelů z Česka, mezi nimiž bude Michal Šmída (ex Twisto), Lukáš Janoušek (Campiri), Jenda Tovaryš (Better Stack), Peter Maslik (Investown) nebo Petr Koblic, CEO pražské Burzy cenných papírů. Nebudou chybět zástupci globálně úspěšných fondů Hustle fund, Interface Capital nebo Molten Ventures, kteří stojí za několika jednorožci. Součástí bude i startupová soutěž, která slavila úspěch v minulém ročníku. V ní mají startupy možnost vyhrát investici přímo na místě. Díky propojení různých regionů a aktérů od venture kapitálových fondů, family offices až po začínající startupy je Reflect Festival jediná podobná událost svého druhu a velikosti. Podle Dušana Duffka, spoluorganizátora akce, bude tento ročník pravděpodobně nejúspěšnější v 7leté historii akce.

„Za dobu, kdy Reflect funguje, se nám podařilo vytvořit nejen každoroční akci, ale rozsáhlý network lidí, kteří utváří mezinárodní startupový ekosystém. Jeho dopad na komunitu founderů, investorů a dalších osobností je významný, a vidíme, že každým rokem stoupá. Z pohledu českých a slovenských startupů se jedná o příležitost, jak navázat spojení i s jinými kontakty, než které potkávají ve střední Evropě. I Čechů a Slováků očekáváme letos rekordní počet. Středoevropský rybníček už jim zkrátka nestačí. Naopak to platí ale také pro hráče z Blízkého východu a Afriky,“ říká Dušan Duffek, spoluorganizátor festivalu a general partner VC fondu Zero One Hundred.

Foundeři zde budou mít možnost oslovit širokou škálu investorů s různým zaměřením. Akce bude zároveň celkově větší než v minulých letech. Účastníci si budou moci vybrat z panelů a prezentací na pěti pódiích, celkem promluví 150 spíkrů, což je 50 více než loni. Mezi spíkry se objeví i řada founderů, mezi nimi i z Česka a Slovenska.

Top founders z Česka a Slovenska

Na Reflect přiletí podnikatelé a zakladatelé několika úspěšných startupů. Z Česka na Kypr zavítají například Michal Šmída, Lukáš Janoušek (Campiri), Karel Zheng a Tomáš Obrtáč z VC fondu Kaya, Jenda Tovaryš (Better Stack), Peter Maslik (Investown) a také Petr Koblic, CEO pražské Burzy cenných papírů. Ze zahraničních jmen dorazí například Tony Jamous, CEO a spoluzakladatel Oyster, Elizabeth Yin, spoluzakladatelka Hustle Fund, nebo Omar Hagrass, spoluzakladatel Trella.

Mezi investory budou také prestižní venture kapitálové fondy jako Hustle Fund, jehož portfolio čítá přes 300 firem, Hoxton Ventures, který má v portfoliu rovnou tři jednorožce, nebo Interface Capital, za nímž stojí zakladatelé globálně úspěšných firem pitch.com a Blinkist.

Ještě před oficiálním programem se 29. května spíkři sejdou na exkluzivní akci Beach Dollar Blue. Jedná se o exkluzivní celodenní akci, která přinese hlubší vhled do příběhů startupů a investic přímo od founderů a globálních investorů. Hlavní myšlenkou akce je podpořit nové nápady a rozšířit vztahy mezi nejvýznamnějšími aktéry.

15 vyvolených bude soutěžit o přízeň investorů

Díky pozitivnímu ohlasu, kterému se minulý rok těšila startupová soutěž ReflectX, budou mít zúčastněné startupy příležitost pokusit se i letos o výhru. Ta zahrnuje odměnu 15 tisíc eur včetně konzultačních a právních služeb od prestižní právnické kanceláře Elias Neocleous a účasti ve startupovém programu Microsoft for Startups. Soutěžit má mezi sebou 700 přihlášených startupů, z nichž 36 bude vybráno porotou k účasti na místě. Z tohoto počtu bude moci investoři vybrat ten nejslibnější.

Pro akci se chystá expo s více než 200 stánky, novinkou bude Dome stage, který bude jedním z pěti míst, na kterých se budou prezentace a diskuze konat. Hlavní část programu bude doprovázet i dalších 30 menších akcí. Oficiální program ale bude doplňovat také řada soukromých setkání v blízkosti festivalu, tak jako každý rok. Mezi partnery akce patří mimojiné payabl., PwC, Exness, Social Discovery Group a Microsoft.

O festivalu Reflect

Reflect Festival je největší startupový a technologický festival na Kypru. Spojuje různorodou komunitu technologických nadšenců, founderů, startupistů, zástupců neziskovek a korporací, politiků a investorů přímo v srdci města Limassol. Festival zahrnuje prezentace mezinárodních řečníků, panelové diskuse, workshopy, expo, startupovou soutěž a spoustu networkingu. Misí Reflectu je propojit Evropu a MENA region a přinášet významnou přidanou hodnotu pro podnikatele a startupy, inovace a spolupráce v technologickém odvětví. Sedmý ročník akce se uskuteční 30. a 31. května 2024 v Limassolu.

Studenti vytvořili profesionální marketingovou kampaň zaměřenou na gen Z a mileniály

Studenti Masarykova ústavu při ČVUT měli možnost sestavit skutečnou e-mailingovou kampaň. Odborníci ze společnosti Mailkit a Etnetera Activate jim poskytli software a data vycházející z reálné situace. Úkolem studentů bylo navrhnout produktovou kampaň cílenou na generaci Z a mileniály.

Studenti oborového zaměření Marketing absolvují ve třetím ročníku studia předmět Online marketing, kde kromě tvorby webové stránky a profilů na sociálních sítích prohlubují své zkušenosti na workshopech vedených odborníky z praxe.

Studenti měli k dispozici aktuální data společnosti zabývající se prodejem drogistického zboží. Mezi nimi rozpad produktových kategorií pro generaci Z a generaci mileniálů, na kterém mohli budoucí marketéři pozorovat rozdíly v zájmu o jednotlivé zboží. Zadáním bylo z kategorie produktů pro úklid zpracovat jarní kampaň, která by přitáhla pozornost jednotlivých cílových zákazníků.

„Z pohledu obsahu, zpracování, použití grafiky, respektování jednoduchosti, informační hierarchie i copywritingu byly práce těch nejlepších na špičkové úrovni. Studenti se v kampani zaměřili na zboží ze sortimentu pro alergiky a vytvořili profesionální jarní kampaň, která by v reálné situaci měla velký potenciál být úspěšná,“ hodnotí Martina Hubená, marketingová specialistka společnosti Mailkit.

Datové integrace e-mailingové platformy Mailkit, ve které vysokoškoláci kampaň zpracovávali, umožňují kooperovat s dalšími nástroji jako například CRM systémy, umí naimportovat data z prodejů nebo výstupy jiných platforem. „Studenti měli možnost implementovat obsah z jiných zdrojů. Návrhy na předmět e-mailu konzultovali s ChatGPT a využili také nástroj Figma, ve kterém tvořili grafiku kampaně. Studenti si poradili jak s timingem kampaně, tak i segmentací,“ uvádí Martina Hubená.

Minimalizovat spam skóre pomáhal studentům v průběhu plánovaní kampaně ukazatel spam skóre, viditelný u každé rozesílky v platformě Mailkit, který uživatele intuitivně vedl. „E-mailingová platforma hlídá prvky, které mají vliv na spam skóre kampaně jako použití vykřičníků, nebo otazníků, přítomnost odhlašovacího linku, barevný kontrast a jiné,“ dodává marketingová specialistka.

Se společností Mailkit spolupracuje ČVUT od roku 2022 a zástupci společnosti vedou v rámci semestru dva praktické workshopy zaměřené na návrh e-mailingové kampaně a její praktické provedení. „Kromě toho může spolupráce skýtat i možnost studentské stáže. Studenti si cení vysokou míru interakce a také příležitost vyzkoušet si práci na softwaru, který se k realizaci mailingových kampaní skutečně využívá,“ oceňuje spolupráci Tomáš Sadílek z Masarykova ústavu vyšších studií ČVUT.

Cooler Master představuje všestrannou počítačovou skříň MasterBox 600

Společnost Cooler Master, přední výrobce počítačových komponent, herních periferií a moderních lifestylových technologicky pokročilých produktů, uvádí na trh MasterBox 600. Nejnovější přírůstek je k dispozici v elegantním černém a čistém bílém provedení a slibuje převratný přístup k počítačovým sestavám.

Univerzální počítačová skříň byla navržena tak, aby vyhovovala jak potřebám začínajících stavitelů, tak zkušených nadšenců. Nabízí řadu funkcí, které zjednodušují proces stavby počítače a zvyšují výkon celé sestavy.

Hlavními přednostmi jsou:

  • Podpora základní desky s možností zadního připojení – revoluční konstrukce nabízí 33-35 mm prostoru za deskou, což usnadňuje přístup a zajišťuje snadné vedení kabelů.
  • Široké možnosti chlazení – celková kapacita až sedmi 120mm ventilátorů a možnost montáže 360mm radiátoru na horní stranu nebo 420mm radiátoru na přední část skříně umožňují zvládnout i ty nejnáročnější požadavky na chladicí výkon.
  • Jemný přední Mesh panel – propracovaný přední panel zajišťuje volný průtok vzduchu bez překážek, a tím umocňuje špičkové chlazení komponent uvnitř.
  • Odnímatelný HDD rámeček – flexibilní řešení úložiště, které podporuje různé konfigurace, lze osadit až dvěma 3,5“ HDD a šest 2,5“ SSD. Pohodlnou instalaci a případný upgrade usnadňuje celý vyjímatelný blok.
  • Optimalizované proudění vzduchu – skříň je vybavena jedním 120mm a třemi 140mm ventilátory SicleFlow, které zajišťují jak účinné chlazení, tak tvoří výraznou část elegantního designu skříně.
  • Prostor pro další upgrade – nadčasová skříň myslí na budoucí upgrade sestavy. Podporuje 410mm velké grafické karty, 170mm chladič CPU a mnoho ventilátorů a radiátorů vodního chlazení uživatelům poskytuje takřka neomezený prostor pro vylepšení.

Model Cooler Master MasterBox 600 v černém i bílém provedení bude lokálně dostupný v průběhu května 2024 za očekávanou koncovou cenu 2390 Kč v Česku a 99 euro na Slovensku.

Pro více informací navštivte www.CoolerMaster.com

O značce Cooler Master

Společnost Cooler Master byla založena v roce 1992. Je výrobcem kvalitních počítačových komponent a periferií a neustále se zasazuje o rozvoj tohoto odvětví. Od první počítačové skříně na světě až po inovativní technologická řešení chlazení, vždy se snaží překonávat hranice a měnit status quo. Společnost se zaměřuje na budování komunity pro ty, kteří chtějí nechat vyniknout vlastní vynalézavé já. „Ať už jde o začínající stavitele nebo hardcore nadšence baví nás různorodost a spojuje vášeň.“ Cooler Master je značkou, která má cíl jít daleko za hranice tradičních počítačových sestav navrhováním skvělých produktů pro úžasné lidi, kteří jim vdechnou život jedinečným způsobem.

Nepřehlédnutelný parťák do terénu

Konec dětských hrátek, elektrická čtyřkolka LAMAX eFalcon ATV50M je pořádný stroj, který dostane každé dítě od počítače na čerstvý vzduch. Jakmile nasednou, jízda je zcela pohltí.

Elektrická čtyřkolka LAMAX eFalcon ATV50M není žádná dětská hračka, ale už pořádný stroj se super silným bezuhlíkovým motorem o výkonu 1200 W. Různými terény si to sviští rychlostí až 33 km/h, ale pro klid rodičů ji lze omezit. Dítě si užije až 2,5 hodiny skvělé zábavy a 20 000mAh baterie umožňuje dojezd až 30 km. Tohle ekologické vozítko je i při své síle naprosto tiché, takže stížnosti sousedů nehrozí a v pohodě je i cesta lesem. Terén zvládá čtyřkolka naprosto s přehledem díky odolné konstrukci, 14palcovým pneumatikám s extra vyztuženými plášti odolnými proti defektům a přednímu i zadnímu odpružení. Spolehlivé hydraulické brzdy, LED světla a ochrana proti nechtěnému rozjetí poskytují potřebné bezpečí. Užitečnou pojistkou je samobrzdící systém, který čtyřkolku začne zastavovat, jakmile dojde k puštění plynového pedálu. Jízdu usnadňuje automatická převodovka. Skvělou zprávou pro všechny méně technicky zdatné je, že čtyřkolku není potřeba nijak montovat, dojde již kompletně sestavená a seřízená.

Elektrická čtyřkolka LAMAX eFalcon ATV50M je k dostání na www.lamaxshop.cz za 32 999 Kč.

Fotografie v tiskové kvalitě zde.

 

Pýcha dětského vozového parku, co zdolá každý terén

Nejen dospělí, ale i děti touží po svém vlastním dopravním prostředku. Elektrická čtyřkolka LAMAX eBumbleBee ATV60M je splněním jejich snu. Pořádný stroj s odolnou konstrukcí, který zvládne lecjaké dobrodružství, a navíc pro svůj tichý chod nebude rušit ani sousedy.

Elektrická čtyřkolka LAMAX eBumbleBee ATV60M proletí různými terény na svých velkých 16“ nafukovacích pneumatikách s extra vyztuženým pláštěm odolným proti defektům s maximální stabilitou. Školák i skoro dospělák získá pocit, že se vznáší i díky skvělým předním a zadním tlumičům. Silný ekologický bezuhlíkový elektromotor s diferenciálem o výkonu 750 W umožní dítěti zdolat hravě každý kopec a užít si až o 50 % delší jízdu na jedno nabití. To znamená až 2,5 hodiny skvělé zábavy nebo výlet na vzdálenost až 30 km. Toto žluto-černé vozítko nemá rádo zahálku, nejraději sviští cestou necestou rychlostí až 35 km/h, a to klidně i v šeru, kdy si na cestu posvítí parádním LED osvětlením. Stačí naskočit a užít si vítr ve vlasech, ani řazení nemusí dítě řešit, je automatické. Jako dopravnímu prostředku nechybí čtyřkolce ani bezpečnostní prvky. Parking mód zajišťuje ochranu proti nechtěnému rozjetí, zadní hydraulické kotoučové brzdy reagují okamžitě a funkce Kill switch čtyřkolku okamžitě zastaví, pokud dojde k přerušení kabelového spojení jezdce se strojem. Kromě světel zlepšuje viditelnost při jízdě také RGB barevné podsvícení, které působí i super cool dojmem. Vychytaný velký barevný LCD displej a 2 USB-A porty třeba pro dobíjení kamery jsou už jen třešničkou na pomyslném dortu.

Elektrická čtyřkolka LAMAX eBumbleBee ATV60M je k dostání na www.lamaxshop.cz za 38 999 Kč.

Fotografie v tiskové kvalitě k dispozici zde.

 

Svoboda pohybu do města i terénu

Cesty za povinnostmi i zábavou budou příjemnější a rychlejší díky elektrické koloběžce LAMAX eTank SA70. Její moderní industriální design vynikne jak v městské džungli, tak na výletech po klidných silnicích i vzdálenějšího okolí.

Dopřej si plynulou jízdu, kdy tě ani kolona nezastaví. Tahle parťačka si to sviští rychlostí až 25 km/h a ani 70km vzdálenost pro ni není žádný problém. Terénní překážky zvládá elektrická koloběžka LAMAX eTank SA70 díky 10,5palcovým pneumatikám s extra vyztuženým pláštěm odolným proti defektům a skvělou přilnavostí naprosto s přehledem. Přidej k tomu přední i zadní odpružení s vyztuženým zadním blatníkem a výsledkem této rovnice je perfektní stabilita a pocit, že se vznášíš nad povrchem. Velkokapacitní lithiová baterie 48 V/20Ah je nejen vybavena BMS inteligentním systémem chránícím jí proti přehřátí nebo třeba podbití, ale silný motor 2×800 W do ní pomocí rekuperace vrací při jízdě z kopce či brždění část energie. Velký přehledný LCD displej za každého počasí i světelných podmínek zobrazuje nejen informace o stavu baterie, ale také další informace včetně toho, který ze čtyř rychlostních stupňů je nastaven. K dispozici má koloběžka také dva výkonnostní režimy, z nichž úsporný zajišťuje možnost využití motorů jen na 60 %.

Bezpečnost a pohodlí jsou kritéria, která koloběžka bezezbytku naplňuje. Její pevná konstrukce s velkou nášlapnou plochou a rozšířenými řídítky poskytuje jízdní komfort, a to až do zatížení 150 kg. Tempomat za tebe ohlídá rychlost, trojitý brzdný systém tě nenechá na holičkách, když je třeba rychlé reakce a parádní LED osvětlení celé koloběžky je nejen cool, ale hlavně ti dodá na viditelnosti. Neboj se, že by koloběžka rychle vystartovala, ochrana proti nechtěnému rozjezdu aktivuje motor až po dosažení určité rychlosti. Obavy z krádeže rozptýlí buď zabezpečení pomocí PIN kódu nebo možnost vzít koloběžku kamkoliv s sebou díky rychlému složení. Parádní vychytávkou je Walking Mode, kdy jen lehce popojíždíš v podobném tempu jako tvůj pěší kámoš, nebo USB vstup pro dobití mobilu.

Elektrická koloběžka LAMAX eTank SA70 je k dostání na www.lamaxshop.cz za 38 999 Kč.

Fotografie v tiskové kvalitě k dispozici zde.

 

Nový rozměr cestování – rychlý a ekologický

Nech kolony a přeplněnou městskou dopravu za zády, na elektrické koloběžce LAMAX eCruiser SC30 prokličkuješ městem jako nic. Úspora času se přece vždy hodí, tak naskoč na cestu efektivního cestování.

Elektrická koloběžka LAMAX eCruiser SC30 tě doveze do cíle rychlostí až 25 km/h, a to nejen po městě. Při plném nabití zdolá vzdálenost až 45 km, velkokapacitní lithiovou baterii 36 V/15 Ah s BMS ochranným systémem si pak v práci nebo ve škole pohodlně dobiješ. Doplňovat šťávu pomáhá při každém brždění a jízdě z kopce i rekuperace. Naopak do kopečků tě vytáhne silný 400W motor. Obávat se nemusíš ani terénu a nerovností silnice, protože 10“ nafukovací kola s extra vyztuženým pláštěm odolným proti defektům je s přehledem zvládnou zdolat. Ke komfortní jízdě přispívají také přední a zadní tlumiče spolu s vyztuženým zadním blatníkem nebo rozšířená a zvýšená řídítka. I když nejsi žádný drobek, jízdu na koloběžce si užiješ, její nosnost je 120 kg. Nebo si zapni Walking mode a udržíš tempo s pěším parťákem.

Klidně se při rozjezdu pořádně odpíchni, protože ochrana proti nechtěnému rozjezdu motor nakopne teprve po dosažení 5 km/h. Pokud ti něco skočí do cesty, promyšlený brzdný systém tvořený zadní kotoučovou brzdou a zadní elektrickou koloběžku okamžitě zastaví. Určitě chceš mít přehled o jízdě včetně aktuálního rychlostního stupně, proto je koloběžka vybavena multifunkčním displejem. Láká tě víc informací nebo možnost zamknout si svůj stroj? Stačí se propojit přes Bluetooth s mobilní aplikací. V ještě větším bezpečí bude koloběžka pod tvým dohledem, tak ji jednoduše slož a vezmi, kam potřebuješ.

Elektrickou koloběžku LAMAX eCruiser SC30 lze zakoupit na www.lamaxshop.cz za 12 999 Kč.

Fotografie v tiskové kvalitě zde.

 

Průzkum trendů v cestování od Revolutu –⁠ Bude letošní sezóna rekordní?

  • 53 % dotázaných Čechů plánuje hlavní dovolenou v červenci a srpnu.
  • Itálie, Řecko a Španělsko jsou pro Evropany nejoblíbenějšími destinacemi, ale Češi zůstávají věrní Chorvatsku.
  • Češi plánují dovolenou na pláži (34 % dotázaných), třetina chce tento čas strávit s rodinou (32 %), 15 % plánuje dovolenou v některém zahraničním městě.

Revolut, celosvětová finanční aplikace, kterou používá více než 40 milionů zákazníků po celém světě a více než 700 000 zákazníků v České republice, provedl průzkum mezi více než 15 tisíci lidmi v 15ti zemích, včetně 1 tisíce Čechů. Ptali jsme se na jejich cestovatelské plány na léto, a tady jsou jejich odpovědi.

Dovolená před hlavní sezónou, během ní nebo po ní?

Na otázku, ve kterém měsíci plánují Češi v roce 2024 svou hlavní a nejdelší dovolenou, uvedla více než polovina respondentů červenec a srpen (shodně 29 % a 24 %). A mimo hlavní sezónu? Žádnou dovolenou letos neplánuje 12 % respondentů.

A koho budou Češi na pláži a v hotelech potkávat? Kromě Čechů (53 % odpovědí) plánují hlavní dovolenou v hlavní sezóně (červenec a srpen) také Chorvaté a Rumuni (po 60 %), Poláci (59 %), Bulhaři (57 %) a Řekové (56 %). Kdo se těmto horkým letním měsícům vyhýbá? Mezi Evropany, kteří plánují dovolenou dříve, od dubna do června, je mnoho Němců (24 %), Italů (23 %), Rakušanů a Švýcarů (po 22 %). A kdo odkládá dovolenou až na podzim? Převažuje podobná skupina, a to Švýcaři (26 %), Němci (23 %), Rakušané a Španělé (po 22 %).

Nejlepší destinace v roce 2024

Už víme, kdy je nejlepší vyrazit, teď se nabízí otázka kam? Doma, nebo v zahraničí? A jaké prázdninové destinace budou v roce 2024 nejpopulárnější? Třetina dotázaných Čechů plánuje dovolenou v tuzemsku 41 % plánuje dovolenou v zahraničí. Dovolenou v letošním roce neplánuje 11 % Čechů a 6 % se ještě nerozhodlo. Jaké budou nejoblíbenější turistické destinace v roce 2024? Podle průzkumu trendů v cestování Revolutu plánuje nejvíce Čechů svou dovolenou v Chorvatsku (6 % dotázaných), Itálii (6 %), Řecku (5 %), Španělsku (5 %) a Turecku (3,1 %). Mimo Evropu vede Egypt (2 %). Konkurence se zkrátka jen předhání.

Kam jezdí Evropané na dovolenou? Dovolenou ve své zemi chce strávit 47 % dotázaných v průzkumu (nejméně však Švýcaři a Rakušané, 21 %, resp. 25 %), v zahraničí pak 40 % (především v jiné evropské zemi – 34 %). Mimoevropské destinace nejvíce lákají Švýcary (14 % odpovědí) a Španěly (11 %). Největšími milovníky dovolené ve své zemi jsou Chorvaté (72 %) a Řekové (70 %). Krásné pláže, výtečná kuchyně, to není žádné překvapení. A které destinace jsou nejoblíbenější? Nejvíce Evropanů plánuje letos vyrazit na zahraniční dovolenou do Itálie (5 %), Řecka (4 %), Španělska (4 %), Chorvatska (3 %) a do Francie (2 %). Nejčastějšími mimoevropskými destinacemi jsou USA (1 %), Egypt (1 %) a Thajsko (1 %).

Jak vypadá dovolená snů?

Když už víme, kde a kdy, stojí za to upřesnit, o jakou dovolenou by mělo jít: odpočinkovou nebo aktivní, případně doma (staycation) nebo spojenou s prací (workation)? V odpovědích Čechů převažují tři typy. Plánují dovolenou na pláži (34 % dotázaných), chtějí ji strávit s rodinou (32 %) a 15 % plánuje dovolenou v zahraničním městě.

To však není jediný recept na dokonalou dovolenou. Téměř každý desátý Čech plánuje letošní dovolenou strávit ve wellness (11 %), někteří plánují párty dovolenou (4 %) nebo se chtějí pobavit na hudebních festivalech (2 %), jako je například maďarský Sziget, jehož strategickým partnerem je letos Revolut.

V Evropě se na hudební festivaly chystají zejména Maďaři (2,8 %), Portugalci (2,3 %) a Češi (2 %), na sportovní akce pak Švýcaři (2,2 %), Němci (1,3 %) a Portugalci (1 %). Nejčastějšími typy dovolených mezi Evropany jsou dovolená na pláži (45 %), rodinná dovolená (33 %) a dovolená v přírodě (15 %).

Kempování nebo all inclusive?

Na dovolené často není důležité to, jestli ji strávíme v tuzemsku nebo v zahraničí, ale to, kde se ubytujeme a jaké atrakce nám dané místo nabízí. Revolut se Čechů zeptal, jakých aktivit a zážitků si na svých cestách nejvíce cení. Zde jsou jejich nejčastější odpovědi. Češi chtějí na dovolené navštívit místní památky (51 %), ochutnat místní kuchyni a poznat místní tradice (27 %). Pokud jde o ubytování, preferují all inclusive hotel s otevřeným barem a bufetem (34 %). Čeští turisté nejčastěji preferovali wellness a aktivity týkající se zdraví a krásy (tj. spa) dovolené (16 %). Někteří Češi se zaměřují na dovolenkové destinace s dostatkem aktivit pro děti (16 %) nebo provozování sportů (7 %) a také na cestování v karavanu nebo kempování, např. v lese nebo u jezera (10 %).

Mezi evropskými zeměmi je dovolená v karavanu a kempování velmi oblíbené v Litvě. Tento typ dovolené plánuje každý čtvrtý Litevec (25 %). Sportovní dovolená je letos oblíbená mezi Rakušany (17 %), Švýcary (13 %) a Němci (11 %). Párty dovolená a noční život jsou doménou Řeků (20 %) a Španělů (15 %). Pohodlí hotelů all inclusive preferují zejména Bulhaři (47 %), Italové a Rumuni (po 42 %). Animace pro děti jsou důležité také pro Slováky a Rumuny (po 16 %), ale především pro Poláky (18 %). Kulinářské zážitky jsou prioritou pro Italy (54 %) a Švýcary (50 %). Rakušané (26 %), Němci (23 %) a Maďaři (22 %) během dovolené rádi pečují o své zdraví a krásu. Zážitky, které během cestování hledáte, mohou být různé, ale pomocí vyhledávání v sekci Zážitky v aplikaci Revolut je snadno najdete i zaplatíte.

„Těšíme se, že letošní cestovatelská sezóna bude rekordní. Proto, ať už se naši zákazníci chystají vyrazit kamkoliv, připravili jsme pro ně výběr užitečných cestovatelských funkcí. Kromě naší směnárny, celosvětové databáze hotelů a soukromých apartmánů, vyhledávače místních výletů a zážitků, letištních salonků a cestovního pojištění jsme vydali také digitální eSIM karty pro mobilní internet a přenos dat.“ – říká Ingrida Daunaraviciene, Communications Manager Revolutu pro Českou republiku.

Zdroje

(1) Revolut Travel Report zadala a realizovala výzkumná společnost Dynata, reprezentativní vzorek zahrnoval 15 000 osob v 15 zemích (Itálie, Španělsko, Portugalsko, Německo, Rakousko, Švýcarsko, Rumunsko, Bulharsko, Polsko, Maďarsko, Litva, Řecko, Česko, Chorvatsko, Slovensko), z toho 1 000 osob v Česku (březen 2024).

O Revolutu

Revolut je licencovaná evropská banka, která lidem pomáhá vytěžit z jejich peněz maximum. V roce 2015 začala společnost Revolut ve Spojeném království nabízet převody a směny peněz. Dnes již více než 40 milionů zákazníků po celém světě používá desítky inovativních produktů Revolutu k provedení více než půl miliardy transakcí měsíčně.

V rámci našich osobních a podnikatelských účtů poskytujeme zákazníkům větší kontrolu nad jejich financemi a bezproblémově propojujeme lidi po celém světě.

Exit mobile version