Změňte svůj život díky IT a stipendiu od Czechitas!

Nadační fond Czechitas nabízí ženám v těžké situaci jedinečnou příležitost vstoupit do světa IT a získat zdarma vzdělání v IT oborech, které jsou na trhu práce velmi žádané. Přihlášky do Czechitas akademií, ale také o stipendia mohou ženy podávat až do 20. 1. 2025. V rámci tříměsíčních kurzů se naučí datovou analýzu, testování nebo webový vývoj, vyzkouší si práci na vlastním projektu a získají kariérní poradenství, mentoring i přímé propojení s partnerskými firmami.

„Rekvalifikace do IT umožňuje ženám finanční stabilitu a časovou flexibilitu, kterou ocení například při sladění práce s péčí o rodinu,“ říká Tereza Knířová, tisková mluvčí společnosti Pluxee, která na stipendia přispívá. Nadační fond Czechitas ve spolupráci s Pluxee a nadací Stop Hunger každý rok umožňuje deseti ženám absolvovat akademii zcela zdarma. Podpora zahrnuje nejen pokrytí školného, ale také stravenkové karty, mentoring a další pomoc. „Chceme ženám nabídnout skutečnou šanci na změnu. A to nejen díky IT znalostem, ale i komplexní podpoře během studia,“ dodává Knířová.

Hlásit se na akademie mohou ženy na www.czechitas.cz a požádat o stipendium na webu nadacnifondczechitas.cz až do 20. 1. 2025. Nepromeškejte šanci na lepší budoucnost!

Pro koho je stipendium určené a jak ho získat?

Czechitas stipendium se zaměřuje na podporu znevýhodněných žen. Může se tedy jednat o matky samoživitelky, ženy z dětských domovů, ženy s handicapem či jinak znevýhodněné ženy, které na sobě chtějí pracovat. Potenciální zájemkyně by také měly mít zájem o IT a chuť se v tomto oboru dále realizovat. Pokud výše zmíněné splňují, mohou zažádat o stipendium přes Nadační fond Czechitas (www.nadacnifondczechitas.cz), kde následně projdou výběrovým řízením a v případě úspěchu je čeká několik měsíců vzdělávání a seberozvoje, které jim mohou změnit život.

O značce Pluxee

Pluxee (dříve Sodexo Benefity) je přední světový partner v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti. Pomáhá firmám se změnami na pracovním trhu a také naplňovat očekávání zaměstnanců v oblasti well-beingu a pracovního naplnění.

Pluxee umožňuje svým klientům podporovat značku zaměstnavatele tím, že svým zaměstnancům nabízí inovativní a personalizovaná řešení, a to tváří v tvář velkým změnám na pracovním trhu. Cílem Pluxee je pomoci každému zaměstnanci užívat si více toho, na čem mu skutečně záleží.

Více informací zde: www.pluxee.cz

Češi rádi nakupují dárky s předstihem. Black Friday na Allegro.cz jim nyní nabízí slevy do 50 %

Češi jsou fanoušky online nakupování a při výběru vánočních dárků se spoléhají na internetové obchody. Hlavní nákupní sezóna roku právě začíná a Black Friday je příležitostí, jak si dárky pořídit v předstihu a zároveň ušetřit.

Až 59 % Čechů plánuje nákupy dárků s dostatečným předstihem. Data z výzkumu společnosti Danae pro Allegro.cz také ukazují, že i když by zbývaly poslední tři dny na nákup dárku, 64 % českých zákazníků by přesto preferovalo nakupování online a vybralo si nejrychlejší možnosti doručení. Data jasně ukazují, že tuzemští zákazníci jsou velkými fanoušky e-commerce – více než 6 z 10 Čechů přiznává, že online nákupy na období Black Friday záměrně odkládají, aby ušetřili.

Elektronika a dětské zboží jako hlavní tahouni

Průzkum ukázal, že 43 % Čechů považuje Black Friday za ideální období pro výhodnější nákupy, 47 % si však zároveň uvědomuje riziko nadměrné spotřeby [1]. Jak tedy co nejlépe využít nákupní svátky?

1. Pečlivě prozkoumejte nabídku – přidejte si produkty do oblíbených a porovnávejte jejich nabídku na jednotlivých platformách. Například Black Friday na Allegro.cz nabízí letos slevy až do 50 %, včetně zboží od oblíbených prodejců Mall a CZC.

2. Nejžádanější je obvykle elektronika a zboží pro děti, což se odrazí na slevách v těchto kategoriích. Allegro nabízí slevy na elektroniku od předních značek jako Apple, Philips, BRAUN nebo Rowenta, kosmetiku od Nivea, nebo na nadčasové LEGO sety pro děti i dospělé.

3. Udělejte si nákupní seznam a plánujte. Rozhodně s nákupem nemusíte spěchat, protože Black Friday akce dnes trvají déle než jeden den. Zároveň nákupy neodkládejte ani na poslední chvíli, vyhnete se tak zbytečnému stresu. Období výhodnějších nabídek na Allegro.cz trvá celý měsíc a pokrývá prakticky všechny produktové kategorie, abyste se mohli v klidu rozhodnout.

4. Nákupem u osvědčených prodejců nic nepokazíte, ale mějte oči otevřené. Všichni máme rádi nákupy u těch, které známe, ale svět je velký a globalizovaný – podívejte se i na nabídku důvěryhodných mezinárodních prodejců. Vždy si přečtěte recenze a seznamte se s termíny doručení. Na Allegro.cz nyní můžete využívat výhody programu Smart! – konkrétně 8 bezplatných doručení na 8 měsíců. Nechtěné vánoční dárky pak můžete vrátit zdarma. Pokud vám program Smart! vyhovuje, do konce prosince stojí jen 199 Kč ročně a nabízí ještě výhodnější nákupy v Allegro aplikaci.

Ujistěte se, že nakupujete skutečně za nejvýhodnější cenu

Po mnoho let bylo Black Friday pro české zákazníky nepřehlednou akcí. Od loňského roku však v Evropě platí směrnice Omnibus, která zaručuje legitimitu nabízených slev. Některé platformy však jdou ještě dál – například Allegro vylepšilo funkci s označením „Záruka nejnižší ceny“. Platforma monitoruje ceny tisíců produktů, včetně hraček, kuchyňských spotřebičů, nářadí nebo vánočních ozdob a bytových doplňků, a porovnává je s nabídkou vybraných českých e-shopů. Pokud zákazník najde nižší cenu konkrétního zboží na jiném e-shopu z tohoto seznamu a nahlásí ji Allegru do 72 hodin od nákupu, obdrží za běžných podmínek voucher ve výši 150 % rozdílu v ceně – nyní však, díky speciální akci trvající do konce roku získá voucher dvojnásobné hodnoty, tedy ve výši 300 % cenového rozdílu.

O průzkumu:

[1] Průzkum provedla společnost Danae pro Allegro v červnu 2024. Zúčastnilo se ho 500 Čechů, kteří nakupují online.

O Allegro Group / Poznámka pro editory:

Allegro, vlastnící značky MALL, CZC a WE|DO, provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek. Model tržiště Allegro spočívá především ve zprostředkování prodeje převážně nových produktů obchodníků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytuje evropským spotřebitelům snadný přístup k nabídkám z různých kategorií, mezi něž patří elektronika, dům a zahrada, sport a cestování, děti, auto-moto, móda a obuv, zdraví a krása, knihy, média či umění.

 

HTC VIVE spouští sváteční slevy na XR headsety i příslušenství

Při nákupu HTC VIVE Pro 2 ušetří zájemci přes 15 000 Kč, VIVE XR Elite se dočká zvýhodnění 2 500 Kč a nechybí ani slevy na trackery a základnové stanice.

Praha, 18. listopadu 2024 – HTC VIVE spouští svou sváteční nabídku, která přináší exkluzivní slevy na širokou škálu XR/VR zařízení a doplňků. Využít ji tak mohou jak nováčci ve světě XR, tak zkušení uživatelé, kterým pomůže zdokonalit vizuální kvalitu a hloubku imerse v rámci jejich stávajícího systému.

Dramatického zvýhodnění se totiž dočkala nejen kompletní sestava HTC VIVE Pro 2 Full Kit, ale také samostatný headset VIVE Pro 2 a základnové stanice i sledovače HTC VIVE Tracker 3.0. Slevy si výrobce ale samozřejmě připravil i pro nezávislé headsety a odpovídající VIVE Ultimate Trackery. Příjemným překvapením přitom je, že se zvýhodnění nevyhnulo ani nejnovějšímu modelu HTC VIVE Focus Vision. K němu zákazník obdrží zdarma kabelovou sadu pro přímé spojení s grafickou kartou počítače, a navíc i výběr dvou herních balíčků zdarma.

Promoakce bude probíhat od 18. listopadu 2024 do 31. prosince 2024 na stránkách VIVE.com, v obchodě alza.cz a u vybraných lokálních prodejců.

HTC VIVE Focus Vision s herními balíčky

Nejnovější VIVE Focus Vision se pyšní 5k rozlišením, zorným polem 120° a podporou plnohodnotného DisplayPort připojení pro PCVR. Právě tehdy totiž díky přímému spojení s výkonnou grafickou kartou nabídne vizuální kvality, které jsou pro nezávislé headsety běžně nedosažitelné.

Realistické zážitky ze světa smíšené reality zajistí duální 16MP kamery na jeho čele. Plnobarevný RGB průhled, stereoskopie a senzor hloubky okolního prostoru přitom slibují bezproblémový a přirozený průhled do reálného světa. Díky automatickému nastavení IPD s integrovaným sledováním očí je headset ideální pro sdílení s přáteli, kolegy i rodinou a využití najde technologie i v rámci společenských online zážitků, jako je VR Chat, nebo například české Somnium Space. Ty lze navíc vylepšit pomocí podporovaných VIVE Ultimate Trackerů, které zajistí sledování pohybu celého těla a VIVE Focus 3 Facial trackeru, který doplní snímání mimiky spodní poloviny tváře. Nechybí ani spolehlivé sledování pohybu rukou.

S každým nákupem HTC VIVE Focus Vision získají zákazníci zdarma VIVE Wired Streaming Kit a dvě herní kolekce – PC VR Wild Pack a AIO balíček pro nezávislý provoz.

VIVE Pro 2 pro náročné PCVR fanoušky

Další produkt zahrnutý v promoakci je VIVE Pro 2 Full Kit, lze nyní pořídit za skvělých 22 900 Kč. Tento set obsahuje headset, dva ovladače a dvě základnové stanice, což z něj činí špičkovou volbu pro náročné milovníky VR zážitků i profesionály. Ti zkušení ocení samostatný headset VIVE Pro 2 HMD. Ten jim dovolí posunout stávající sestavy jako je HTC VIVE, nebo například Valve Index, na novou úroveň. Akční cenu HTC VIVE Pro 2 HMD výrobce stanovil na 12 590 Kč. Fanoušci VR v obou případech získají 5K rozlišení, 120° zorné pole a až 120Hz obnovovací frekvenci.

Lehoučký VIVE XR Elite i příslušenství

HTC VIVE nabízí také slevy na příslušenství k PCVR sestavám. VIVE Tracker 3.0 lze nyní pořídit za 3 290 Kč a základnové stanice Base Station 2.0 pak za 4 790 Kč. Rozšíření herního prostoru nebo přenos pohybu celého těla do PCVR zážitků je tak dostupnější než kdy dřív.

Výrobce navíc neopomněl ani svůj modulární headset HTC VIVE XR Elite, který se pyšní nebývalou bezkonkurenční všestranností a extrémně lehkou konstrukcí. Hodí se tak nejen domů, jako bezdrátový headset pro PCVR zážitky, ale poslouží i na cestách jako soukromé virtuální kino pro obsah z mobilního telefonu, nebo zcela nezávislý XR headset. Jeho cena je přitom nyní pouhých 22 990 Kč.

Více informací k aktuálním nabídkám naleznete na stránkách https://www.vive.com/eu/shop/offers/.

O HTC VIVE

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality vyvinutý ve spolupráci firem HTC a Valve, který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně, ať už se jedná o náročné hráče či profesionály.

TCL na Festivalu Life! odhalí novou vlajkovou loď. Přijďte si na ní zahrát EA FC 25 a vyhrajte herní televizi.

Brno, 18. listopadu 2024 – Míříte do Brna na svátek českého gamingu, herní festival MČR, který bude součástí Festivalu Life? Zastavte se mezi fanděním profesionálním esportovcům do TCL chill zóny. Můžete tu, kromě pohledných TCL hostesek, obdivovat nejnovější TCL televize včetně nové vlajkové lodi, 98palcové X11K, zahrát si zápas EA FC a taky se nechat zařadit do slosování o špičkové herní TV 55C765.

X11K poprvé v Česku – nesmlouvavý výkon, neuvěřitelný jas, neskutečný obraz

Klenotem TCL chill zóny bude nová královna TCL televizí, 98“ X11H. O neskutečný obraz téhle vlajkové lodi se stará nejnovější generace TCL QD-Mini LED panelů, která se pyšní oslnivým maximálním jasem 6500 nitů a omračujícím množstvím stmívacích zón – neuvěřitelných 14 112 v případě tohoto 98palcového modelu. To ve výsledku znamená opravdu černé černé, zářící bílé a nesmlouvavý kontrast. Opravdový šperk mezi televizemi.

Samozřejmostí je plný herní balíček Game Master Pro 3.0, který ze současné generace konzolí ždíme i poslední kapku výkonu. Jak se s takovými technologiemi hraje, si budete moci sami vyzkoušet s EA FC 25 na Playstationu 5.

Nedílnou součástí kvalitní televizní zábavy je také dobrý zvuk. Ani tady se X11K nedrží zpátky – najdete v ní mocný, prvotřídní zvuk Bang & Olufsen s Dolby Atmos a DTS:X. To je naprostá špička, jak si poradí s hlukem festivalu? Přijďte se podívat!

Ozkoušejte hraní na TCL 75C765 nebo 65C855

Zahrát si EA FC 25 si v TCL chill zóně budete moci také na 75“ variantě vítězky EISA Gaming TV 2024-2025, televizi TCL 55C765. I toto ztělesnění prémiové domácí zábavy se může pochlubit napěchovaným herním balíčkem Game Master Pro 3.0 pro hraní bez kompromisů a nejnovější generací TCL QD-Mini LED panelů. Počet stmívacích zón a hodnota maximálního jasu je samozřejmě o něco nižší než u vlajkové lodi X11K, nicméně stále vysoko nad průměrem dnešních televizí, takže pořád špička TV ledovce.

Řada C765 je také TCL hitem letošních Vánoc, s Black Friday slevami až ohromujících 50 %. Tyhle modely mají senzační poměr cena/výkon – přijďte se přesvědčit sami, jak vypadá luxusní obraz za parádní cenu.

V neposlední řadě budou na EA FC 25 připravené také dvě 65C855. TCL C855 jsou druhá nejvyšší řada roku 2024, nenechte se zmást menší úhlopříčkou – tohle nejsou žádná ořezávátka. Hardwarově jsou o stupínek nad C765. Tak si zkuste dát match i na tomto modelu a srovnejte si, co je lepší: o deset palců větší úhlopříčka, nebo o stupeň vyšší řada televize?

Soutěž o tři televize TCL 55C765 (a jednu 50C805)

Odhalení vlajkové X11K TCL doprovodí také soutěží o výše zmíněnou herní šampionku 55C765. A to rovnou třikrát. Bude probíhat na českém Instagramu TCL – tak se tam v pátek zastavte a jednu si pod stromeček ulovte.

Kromě toho TCL přispěje jednou 50C805 do tomboly MČR 2024, takže pokud u toho budete, můžete si luxusní televize odnést rovnou dvě. Good luck!

TCL chill zónu najdete v pavilonu P Brněnského výstavyště, kde se mimo jiné bude odehrávat turnaj FC Brno powered by Hyundai, takže všechno fotbalové hraní bude pěkně pod jednou střechou.

O společnosti TCL Electronics

Společnost TCL Electronics se specializuje na výzkum, vývoj a výrobu spotřební elektroniky, včetně televizorů, mobilních telefonů, audio zařízení, chytrých domácích produktů a spotřebičů. Díky kombinaci promyšleného designu a inovativních technologií, které inspirují ke skvělým výsledkům, přináší naše řada produktů funkce, které musíte mít, a smysluplné zážitky. Jako jedna z největších světových značek spotřební elektroniky, náš vertikálně integrovaný dodavatelský řetězec a nejmodernější továrna na výrobu zobrazovacích panelů pomáhají společnosti TCL poskytovat inovace pro všechny. Další informace naleznete na adrese: https://www.tcl.com/eu/.

Pozor na podvody s falešnými přenosy z pohřebních obřadů, varují experti

PRAHA – 18. listopadu 2024 – Kyberzločinci se nově snaží přiživovat na truchlících rodinách a využít smutku ze ztráty blízkého a vytváří podvodné stránky nabízející on-line přenosy z pohřebních obřadů. Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies objevila tisíce podobných domén.

Podvodníci obvykle požadují číslo kreditní karty, aby mohli poskytnout odkaz na, ve skutečnosti neexistující, stream pohřební služby, a navíc se snaží infikovat zařízení uživatele malwarem, který krade hesla a další cenné informace. Nabídky podobných podvodných služeb se často šíří přes Facebook.

„Když rodina truchlí a přes Facebook dostane zprávu, kde pohřební ústav nabízí video přenos z obřadu, je snadné v tak těžké chvíli podvodu uvěřit. Na první pohled navíc vše vypadá legitimně,“ říká Petr Kadrmas, Beyond the Perimeter Security Expert, Eastern Europe z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies. „Kyberzločinci prohledávají sociální sítě a hledají informace o zesnulých, včetně fotografií, aby vše působilo maximálně věrohodně. Podobné podvody jsou rozšířené zatím hlavně v Americe, ale je vždy jen otázkou času, než se úspěšné taktiky začnou využívat i v dalších zemích. Podvodníci mohou zkoušet zneužívat také úmrtí významných osobností, aby zvýšili dosah svých triků.“

Po koronavirové pandemii se zvýšila obliba a dostupnost pohřbů přes internet. Mnoho pohřebních ústavů nabízí živé vysílání z obřadu, což umožňuje i vzdáleným rodinným příslušníkům rozloučit se se zesnulým.

Kyberzločinci využívají při vytváření falešných webových stránek i umělou inteligenci a napodobují stránky a odkazy skutečných pohřebních ústavů, takže je snadné tyto drobné odlišnosti přehlédnout a triku uvěřit. Často jsou využívané i různé zkrácené odkazy, aby uživatel nevěděl, na jakou stránku bude přesměrován. Je důležité vzdělávat zejména starší a technicky méně zdatné uživatele, aby si na podobné podvody dávali pozor.

„Zároveň se množí i další velmi nebezpečné triky. Kyberzločinci se například vydávají za únosce a požadují výkupné za propuštění někoho z rodiny. Pomocí deepfake videí a klonování hlasu je totiž snadné vytvořit emotivní zprávu o únosu. Kyberzločinci zkrátka využijí jakoukoli příležitost k oklamání uživatelů. A triky, které zneužívají lásku a emoce, jsou nejnebezpečnější,“ dodává Petr Kadrmas.

Tipy, jak se chránit před podobnými kyberpodvody

  • Ujistěte se, že informace o pohřbu pochází z důvěryhodného zdroje. Zkontrolujte si, že název stránek je v pořádku a bez nějakých překlepů.
  • Pokud jste požádáni o číslo kreditní karty, neposkytujte ho.
  • Zkontrolujte nastavení svého profilu na Facebooku a ujistěte se, že máte pod kontrolou, kdo může na vaši stránku psát a označovat vás.
  • Používejte vícefaktorové ověřování na sociálních sítích, v bankovnictví a e-mailu, minimalizujete tak možnost hackerských útoků.
  • Ke správě hesel používejte správce hesel, nikoli prohlížeč.
  • Podvody nahlaste, ale nečekejte od Facebooku rychlou reakci.
  • Používejte špičkové bezpečnostní řešení, které vás nepustí na podvodné nebo nebezpečné stránky a ochrání vás před zadáním citlivých údajů do phishingových formulářů.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Facebook: https://www.facebook.com/CheckPointCzech

X: https://twitter.com/CheckPointCzech

LinkedIn: https://cz.linkedin.com/showcase/checkpointczech

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Blog: https://research.checkpoint.com/

X: https://twitter.com/_cpresearch_

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:
X: http://www.twitter.com/checkpointsw
Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware
Blog: http://blog.checkpoint.com
YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/check-point-software-technologies

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT.

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Black Friday a Cyber Monday: pořiďte si chytré hodinky, tablety i sluchátka značky Huawei se slevou až 40 %

Praha, 18. listopadu 2024 – Pokud toužíte po nových chytrých hodinkách, tabletu či sluchátkách, zpozorněte. Společnost Huawei totiž letos v rámci Black Friday a Cyber Monday přináší exkluzivní slevy na nejoblíbenější produkty ze zmíněných kategorií. Ať už chcete udělat radost sobě, nebo s předstihem vyřešit dárky pod stromeček, teď je ta pravá chvíle. Objevte, co letošní slevy nabízejí a vyberte si ideální zařízení pro vás i vaše blízké.

Pro nadšence do sportu i módy

Pokud si chcete ohlídat svou denní pohybovou aktivitu, snažíte se dosáhnout fitness cílů a rádi byste hodinkami doplnili každý outfit, chytré hodinky Huawei budou tou ideální volbou. Spojují špičkové technologie s moderním designem a jsou proto parťákem na trénink i do práce. Navíc jsou kompatibilní se systémy iOS i Android, takže všech funkcí mohou využívat i majitelé telefonů jiných značek.

Nadšenci do zdravého životní stylu, kteří chtějí mít pod kontrolou nejen svou pohybovou aktivitu ale také zdraví, si zamilují hodinky z řady Huawei Watch GT 4. Ty uživateli nabídnou komplexní monitoring zdravotních funkcí od srdečního tepu po kvalitu spánku bez nutnosti častého dobíjení. Hodinky jsou navíc dostupné ve dvou verzích: v robustnější pro pány a v elegantní, která osloví především dámy.

Pro aktivní uživatele budou vhodnou volbou hodinky z řady Huawei Watch Fit 3, které představují osobního fitness trenéra na zápěstí. Díky funkci nutriční analýzy uživateli pomohou najít rovnováhu mezi zdravou stravou a cvičením. Nabídnou i monitoring srdečního tepu, širokou škálu tréninkových programů a samozřejmě dlouhou výdrž baterie, díky čemuž budou perfektním parťákem pro každodenní cvičení.

Pro kreativce a uživatele toužící po flexibilitě i produktivitě

Nabídku tabletů Huawei v rámci Black Friday ocení všichni, kteří chtějí být ve své práci flexibilní, mají kreativní profesi či studují a snaží se proto být co nejvíce produktivní a pracovat odkudkoli.

Pokud tablet využíváte na profesionální úrovni a potřebujete proto ke své práci výkonné funkce a nástroje pro digitální tvorbu, vhodnou volbou pro vás bude Huawei MatePad Pro 12.2. Ten je vybavený pokročilým displejem, který se přizpůsobí venkovnímu slunečnímu svitu i vnitřnímu ostrému osvětlení. Bude ideálním pomocníkem pro návrháře, tvůrce obsahu i kohokoli, kdo potřebuje výkonný tablet pro kreativní práci. Váží pouhých 508 g, což z něj dělá perfektně přenosné zařízení, které svým uživatelům usnadní práci, studium, tvorbu i zábavu na cestách.

Na mladší uživatele, pro které je klíčová produktivita, cílí Huawei MatePad 12 X. Díky svým funkcím zvyšujícím produktivitu a ultra jasnému displeji bude ideálním pro kreativní projekty, velké množství úkolů, ale například i pro sledování médií ve vysokém rozlišení.

Dalším tabletem, který si během Black Friday můžete pořídit, je MatePad 11.5“ S. Ten disponuje displejem PaperMatte, který umožňuje pohodlné psaní i čtení textů venku na slunci i ve vnitřních prostorách. Bude vhodný pro studenty i pro profesionály.

Pro milovníky hudby a kvalitního zvuku

Huawei sluchátka spojují špičkový zvuk s designem navrženým pro pohodlí po celý den. Užijte si tak čistý poslech, ať už jste na cestách, tréninku nebo pracujete.

Jestliže běháte za každého počasí, cvičíte převážně venku a bez dobré hudby nebo podcastu není váš trénink kompletní, budou pro vás ideální Huawei FreeClip. Jedná se o bezdrátová sluchátka s výdrží až 36 hodin při používání s nabíjecím pouzdrem. Díky svému inovativnímu designu neblokují zvukovod, takže i během poslechu bude mít uživatel povědomí o okolních zvucích, například dopravě, což je pro venkovní aktivity výhodou.

Pokud naopak okolní rušivé vlivy chcete co nejvíce eliminovat a pracujete či cvičíte raději naprosto ponoření do hudby, sáhněte spíše po Huawei FreeBuds 6i. Ty disponují vysokou kvalitou poslechu díky potlačování šumu a špičkové čistotě zvuku.

V nabídce najdete i Huawei FreeBuds Pro 3, které poslech díky robustním basům posouvají na další úroveň. Budou vhodné pro každého, kdo hledá vysokou kvalitu zvuku, možnost potlačení okolního šumu a vysokou výdrž baterie.

Akční nabídka Black Friday a Cyber Monday bude na oficiálním e-shopu dostupná jen po omezenou dobu, a to od 4. listopadu do 1. prosince.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer Business Group naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Odolné slevy u Doogee, do Black Friday posílá průřez celým portfoliem

Společnost Doogee posílá do letošní akce Black Friday čtyři tablety a sedm odolných telefonů s doporučenými slevami od 15 do 28 %. Zákazníci si mohou výhodně pořídit dostupné i prémiové modely včetně čerstvých novinek.

13. 11. 2024, Praha – Společnost Doogee se zapojila do letošní akce Black Friday s celkem jedenácti modely tabletů a odolných telefonů představujícími průřez jejím portfoliem od cenově dostupných modelů až po ty nejvyšší. V rámci akce, která potrvá do konce listopadu či vyprodání zásob, Doogee na tato zařízení nabízí doporučené slevy v rozmezí 15 až 28 %.

Na špičce akčních modelů zákazníci najdou Doogee V31 GT 5G, vlajkový model řady V, jenž nabízí extrémní odolnost podle standardů IP68, IP69K, MIL-STD-810G, velký 6,6“ displej, 12 GB RAM, komplexní fotovýbavu zahrnující 24Mpx infračerveného snímače pro noční vidění a samostatné termokamery nebo obří 10800mAh baterii se 66W nabíjením. Se slevou 16 % je V31 GT během Black Friday dostupný za 12 790 Kč.

Další špičkový akční model je Doogee V30 Pro, který rovněž nabízí extrémní odolnost proti vodě, prachu a pádům, vynikající fotovýbavu včetně 200Mpx hlavního snímače a 24Mpx snímače pro noční vidění, 12GB operační paměť, 512GB úložiště nebo masivní 10800mAh baterii. Díky štědré 20% slevě ho zákazníci během trvání akce pořídí pouze za 9 990 Kč.

Ze stejné modelové řady pak pochází Doogee V20S, jenž disponuje ne jedním, ale hned dvěma AMOLED displeji, nejvyššími stupni odolnosti, 24Mpx infračerveným nočním viděním, 12GB RAM s možností rozšíření o dalších 20 GB virtuální operační paměti a pro odolné telefony netypickým designem ze skla a umělé kůže. Díky extrémní 27% slevě jej uživatelé pořídí za 7 990 Kč.

V segmentu tabletů pak Doogee nabízí například všestranný konvenční model Doogee T20 Ultra, který nabídne 12“ displej s jemným rozlišením 2 000 x 1 200 px a certifikacemi šetrnosti vůči zraku, tenoučké 7,6mm tělo, až 32 GB RAM, podporu mobilní konektivity a velkou 10 800mAh baterii. Díky nejvyšší slevě v rámci akce ve výši 28 % jej koncový zákazník pořídí za 6 390 Kč.

Mezi odolnými telefony jsou do akce zahrnuty také tři modely s řady S včetně velmi čerstvých novinek S cyber a S punk nebo tenký Blade 10 Ultra, mezi tablety pak extrémně odolný model R08 nebo cenově dostupný U10 včetně dětské varianty s roztomilým ochranným pouzdrem U10 KID.

Přehled modelů Doogee zahrnutých do Black Friday včetně doporučených slev

Odolné telefony

  • Doogee V31 GT 55: 15 390 Kč –> 12 790 Kč (16 %)
  • Doogee V30 Pro 5G: 12 590 Kč –> 9 990 Kč (20 %)
  • Doogee V20S 5G: 10 990 Kč –> 7 990 Kč (27 %)
  • Doogee S118: 8 490 Kč –> 6 990 Kč (17 %)
  • Doogee S cyber: 5 990 Kč –> 4 790 Kč (20 %)
  • Doogee Blade 10 Ultra: 5 490 Kč –> 4 390 Kč (20 %)
  • Doogee S punk: 5 290 Kč –> 4 590 Kč (13 %)

Tablety

  • Doogee T20 Ultra: 8 990 Kč –> 6 390 Kč (28 %)
  • Doogee R08: 5 290 Kč –> 4 490 Kč (15 %)
  • Doogee U10 KID: 2 790 Kč –> 2 190 Kč (21 %)
  • Doogee U10: 2 590 Kč –> 1 990 Kč (23 %)

O Doogee

Doogee je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost Doogee se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Rodiče chtějí do škol více knih a papírových materiálů pro kvalitnější výuku

K tomu je však třeba více tiskáren v domácnostech i ve školách

Společnost Epson si v souvislosti s řadou tiskáren bez inkoustových kazet EcoTank nechala zpracovat nový průzkum, který ukázal, že 63 % rodičů z 20 evropských zemí si přeje větší využití tištěných pracovních listů a učebnic ve třídách. V České republice je to 61 % a na Slovensku 59 % rodičů. V celé Evropě s tím souhlasí 71 % učitelů.

Podle 54 % evropských rodičů zlepšují tištěné výukové materiály čtenářské dovednosti. V České republice je takových rodičů dokonce 57 % a na Slovensku 56 %. Pouze 9 % evropských rodičů si myslí, že tradiční tištěné materiály rozptylují studenty a zhoršují jejich soustředění. Tento názor podporuje i dřívější výzkum společnosti Epson, podle něhož si 59 % rodičů myslí, že jejich děti se učí lépe při interakci s fyzickými předměty než z informací na digitálních obrazovkách[1]

Neurovědci z Teachers College na Kolumbijské univerzitě zároveň dokázali, že čtení textu z papíru má jasné výhody oproti obrazovce, u které bylo pozorováno „povrchní čtení“.[2]

V praxi se však učitelé potýkají s nedostatkem tiskáren, s jejichž pomocí by mohli studentům poskytnout více pracovních listů. V celé Evropě si 74 % z nich myslí, že přístup k tiskárně je nezbytný. Pouze 12 % všech dotázaných učitelů má ve třídě tiskárnu. Velká část z nich používá vlastní. 18 % evropských učitelů uvádí, že při výuce materiálů používá domácí tiskárnu. V České republice je tento podíl 12 % a na Slovensku 16 %.

Zdá se, že u rodičů platí totéž – téměř 18 % z nich napříč Evropou uvedlo, že doma pravidelně tisknou domácí úkoly a učební materiály, protože je škola neposkytuje. V České republice je to 17 % a na Slovensku 21 % rodičů.

Marcel Divín, National Sales Manager Epson Europe CZ & SK, k tomu dodává: „Důkazy naznačují, že rodiče, učitelé a akademici se shodují: ve školách potřebujeme více knih a papírových pracovních listů, které zlepší dovednosti a znalosti našich dětí. Ze spolupráce s klinickými psychology víme, že tištěné texty pomáhají zlepšovat jemnou motoriku, kreativitu a porozumění, což digitální texty neumí. To vyžaduje tiskárny, ale náš průzkum ukazuje, že jich není vždy dostatek. Náš výzkum odhalil, že učitelé a rodiče často využívají své vlastní zdroje, aby doplnili zdroje poskytované ve školách. Vzhledem k omezeným rozpočtům musí školy vyčlenit finanční prostředky na učební pomůcky, které vyvolávají největší zájem a přinášejí výhody ve vzdělání – a náš výzkum ukazuje, že tradiční výuka používající papír je často tou nejlepší volbou.”

“Tiskárna Epson EcoTank je ideální volbou pro domácí i školní tisk. Každý model je dodáván s dostatečným množstvím inkoustu, který vydrží až tři roky, což může ušetřit až 90 % nákladů. A vzhledem k nulovému odpadu z kazet mohou dětem skutečně pomoci s výukou za méně peněz.“

O výzkumu

Výzkum zadala společnost Epson a provedla jej agentura Focaldata prostřednictvím vlastní platformy integrované do online panelové sítě přes rozhraní API. Od srpna do září 2024 bylo dotázáno celkem 4 239 učitelů a 20 690 rodičů (s dětmi ve věku 8–16 let) z 20 evropských zemí.

Epson, Proč je tisk důležitý pro vývoj dětí

O společnosti Epson

Společnost Epson je globální technologický lídr, jehož filozofie efektivních, kompaktních a precizních inovací obohacuje životy a pomáhá vytvářet lepší svět. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblastech domácího, firemního, komerčního a průmyslového tisku, výroby, projekce a zároveň životního stylu. Cílem společnosti Epson je do roku 2050 dosáhnout uhlíkové neutrality a eliminovat používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy.

Globální korporace Epson Group vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku dosahuje ročních prodejů v hodnotě přes 1 bilion JPY.

global.epson.com

Environmentální vize 2050 –  http://eco.epson.com/

  1. Epson, Proč je tisk důležitý pro vývoj dětí
  2. Průkopnická studie ukazuje, že se děti učí lépe z papíru než obrazovek. Co teď?

 

Českou technologii HAIDI, bojující s nemocničními infekcemi, nasazuje Fakultní nemocnice v Motole. V expanzi do zahraničí firmě pomůže nová investice

Praha 15. listopadu 2024 – Lékařům pomáhá identifikovat rizika spojená s nemocničními infekcemi, generovat přesnější výstupy a šetřit hodiny času – nástroj HAIDI české technologické společnosti Datlowe nově používá největší tuzemské zdravotnické zařízení – Fakultní nemocnice v Motole. HAIDI nasazují také nemocnice v Českých Budějovicích, Prachaticích a Písku, celkem tedy u dalších 4 000 lůžek akutní i následné péče. Dnes tak v ostrém provozu pomáhá lékařům a dalším specialistům u více než třetiny celkové lůžkové kapacity českých nemocnic. Společnost Datlowe, která v letošním roce nasadila do nemocnic svůj druhý produkt MERIE, nově v růstu a expanzi do zahraničí podpořila investiční společnost 22 Hor Invest manželů Horváthových, založená po exitu společnosti GeneProof. Kromě kapitálu a znalostí v healthtechu přináší české firmě také zkušenosti z oblasti výzkumu a klinické praxe.

„Tři tisíce normostran textu – takový objem dat dnes vygeneruje středně velká česká nemocnice každý den. Tato data jsou velice cenná, neboť obsahují obrovské množství informací a souvislostí, které mají potenciál násobně zkvalitnit zdravotní péči. Zpracovávat a vyhodnocovat data manuálně je však pro zdravotnický personál velice neefektivní a náročné. Naše technologie jej této rutiny zbavují a pomáhají přinášet užitečné výstupy,“ vysvětluje potenciál produktů Datlowe spoluzakladatel společnosti a CEO Jakub Kozák.

Odhalit rizika a ušetřit čas

První technologií, kterou společnost Datlowe nemocnicím představila, je HAIDI. Ta pomáhá personálu interpretovat zdravotnická data do přehledu možných rizik způsobených nemocničními infekcemi. Zkušenost lékařů ukázala, že dokáže ušetřit až 80 % času, který odborníci jejich odhalování každý den věnují.

Technologii HAIDI nově nasadila do ostrého provozu Fakultní nemocnice v Motole, která je nejen největším zdravotnickým zařízením v České republice, ale i jedním z největších v Evropě. Kromě FN Motol HAIDI nově pomáhá v nemocnicích v Českých Budějovicích, Prachaticích a Písku. Dohromady tak pomáhá zlepšovat zdravotní péči u více než třetiny lůžek akutní a následné péče. Nasazena je mimo jiné také v Rakousku a na Slovensku.

„Skutečnost, že náš produkt využívá tak zásadní zdravotnické centrum jako právě FN Motol, je pro naši společnost velký milník. Hladké nasazení naší technologie by nebylo možné bez nadstandardní spolupráce s Oddělením informačních systémů. Věřím, že výsledky HAIDI ve FN Motol přispějí k jejímu dalšímu rozšiřování nejen v českých, ale i zahraničních nemocnicích. Velice mne těší také pozitivní zpětná vazba, které se HAIDI dostalo od specialistů z nemocnice Písek,“ říká Kozák.

„Technologie HAIDI je pro nás skutečně cenným nástrojem. Pomáhá nám odhalit násobně větší množství zdravotních rizik a souvislostí, kterých bychom manuální analýzou dosáhli jen velice obtížně. Díky automatizaci můžeme lépe nastavovat preventivní opatření a ušetřit hodiny času, které náš personál může věnovat péči o pacienty,“ popisuje očekávání a první zkušenosti s HAIDI MUDr. Jarmila Rážová, Ph.D., vedoucí lékařka Oddělení nemocniční hygieny a epidemiologie Fakultní nemocnice v Motole.

Druhou technologií společnosti Datlowe, kterou dnes odborníci v českých nemocnicích využívají, je MERIE. Ta analyzuje veškerá dostupná zdravotnická data a pomáhá klinickým farmaceutům odhalovat pacienty, u kterých hrozí lékové problémy. MERIE šetří čas, který by jinak věnovali rutinnímu screeningu všech pacientů, a umožňuje jim zaměřit se na ty, u nichž je rozvoj problémů spojených s medikací pravděpodobný.

S novou investicí na zahraniční trhy

Společnost Datlowe nově v růstu podpořila investiční společnost 22 Hor Invest, kterou založili manželé Horváthovi po úspěšném exitu biotechnologické společnosti GeneProof. Kromě kapitálu a odborných znalostí tedy přináší společnosti i zkušenosti z vysoce regulované oblasti vývoje zdravotnických prostředků a jejich certifikace.

„Když jsem v roce 1995 začínal jako jeden z prvních v naší republice s diagnostikou závažných infekčních onemocnění metodou PCR, věřil jsem, že tato technologie výrazně změní oblast diagnostiky a bude mít zásadní dopad na efektivnější léčbu pacientů. V současné době je pro mě takovým game changerem možnost využití a zpracování obrovského množství nestrukturovaných zdravotnických dat v nemocnicích za pomoci umělé inteligence,“ říká Radek Horváth. Investované prostředky hodlá společnost Datlowe využít zejména pro technologický rozvoj a škálování svých produktů, ale i expanzi na další zahraniční trhy.

„Společnost 22 Hor Invest jsme založili s cílem podporovat zajímavé projekty především v oblasti healthtechu, kterou dobře známe a využijeme zde svoje rozsáhlé znalosti a zkušenosti. Firma Datlowe nás zaujala nejen vysokou mírou profesionality a odbornosti, ale také týmem skvělých lidí. Moc se těšíme na spolupráci,“ dodává Pavla Horváthová.

„Podpora, které se nám od manželů Horváthových dostalo, je pro rozvoj naší společnosti a technologií zásadní. Našemu týmu přináší nejen kapitál a bohaté manažerské zkušenosti z oblasti vývoje zdravotnických prostředků, ale také odborné zkušenosti z klinického prostředí a chuť zapojit se do produktového rozvoje. Věřím, že pro náš tým budou velkou posilou,“ dodává Kozák.

Více o Datlowe

Datlowe je český startup, který prostřednictvím nástroje HAIDI pomáhá nemocnicím analyzovat a interpretovat zdravotnickou dokumentaci. Pro tento účel využívá pokročilých metod, např. zpracování přirozeného jazyka (NLP) nebo strojového učení (ML). HAIDI shromažďuje data z veškerých informačních zdrojů nemocnice, která interpretuje do podoby přehledu možných zdravotních rizik způsobených infekcemi spojenými se zdravotní péčí. Tzv. nozokomiální nákazy jsou infekce vznikající pobytem v nemocničním prostředí, chirurgickými zákroky apod. Vyznačují se častou rezistencí vůči širokému spektru antibiotik, a tedy náročnější léčbou. Produkt Datlowe automatizuje monitoring tohoto typu infekcí, značně zjednodušuje práci lékařům, maximalizuje prevenci a v konečném důsledku šetří náklady celého zdravotnického zařízení. V roce 2024 uvedla společnost Datlowe na trh svůj druhý produkt – MERIE pomáhající odhalovat rizika spojená s podáváním léků.

 

Obětí phishing útoků se v posledním roce stalo až 80 % organizací kritické infrastruktury

PRAHA, 11. listopadu 2024 – Kritická infrastruktura je velmi atraktivní pro útočníky a je tak pod neustálým tlakem kybernetických hrozeb. Hlavním vstupním bodem, který útočníci používají, jsou stále e-maily. Na 1000 zaměstnanců připadalo 5,7 úspěšných phishingových útoků za rok. I přesto většina organizací nenahlíží na e-maily jako na nebezpečí. Vyplývá to z údajů české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kybernetickou bezpečnost a výzkumy globální bezpečnostní firmy OPSWAT.

„Phishingové útoky představují obrovský problém pro kyberbezpečnost kritické infrastruktury. Ochrana před nimi je však bohužel velmi často nedostatečná. V globálním měřítku uvedlo 48 % společností, že nemá současnou e-mailovou ochranu připravenou na phishingové útoky. 64 % společností nepovažuje svůj přístup k zabezpečení e-mailů za dostatečný. Pouze 34 % společností se domnívá, že jejich nastavení plně vyhovuje e-mailovým regulacím, jako je GDPR. Jedná se sice o globální čísla, ale dle našich analýz jsou velmi podobná situaci v České republice,“ říká Michal Štusák, spolumajitel společnosti ComSource, která je jediným lokálním platinum partnerem společnosti OPSWAT – její řešení v oblasti kybernetické bezpečnosti využívá například 98 % amerických jaderných elektráren.

Zajímavé jsou také regionální rozdíly. Například v oblasti Evropa, Střední východ a Afrika (region EMEA) je pouze 28 % společností přesvědčeno o tom, že jejich současné nastavení splňuje regulatorní požadavky, v Severní Americe je to 41 % a v Asijsko-Pacifickém regionu 40 %. Naopak v regionu EMEA mají společnosti nejvyšší míru důvěry ve svou e-mailovou ochranu. 64 % společností uvádí, že si je ohledně své ochrany jistá nebo velmi jistá, zatímco v Severní Americe toto uvádí pouze 46 % a v Asijsko-Pacifickém regionu 52 % společností.

Více než polovina celosvětových organizací kritické infrastruktury, které se účastnily tohoto výzkumu, vychází z předpokladu, že zprávy a soubory jsou ve výchozím nastavení neškodné. „Takový přístup je však mylný. Až 80 % společností v kritické infrastruktuře se stalo oběťmi phishingových útoků. 75 % veškerého kybernetického ohrožení přichází skrze e-maily. I proto mnohem více organizací potřebuje zavést přístupy s nulovou tolerancí, aby došlo ke zvýšení bezpečnosti. Naštěstí vidíme, že zatímco v současnosti je zabezpečení e-mailů spíše v pozadí, do budoucna se firmy připravují k výraznému zlepšování. Právě toto zvyšování obranyschopnosti bude vyžadovat velkého úsilí ze strany firem,“ vysvětluje Michal Štusák, spolumajitel společnosti ComSource.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010, od roku 2023 se soustředí i na oblast datové analytiky. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Brně, Písku a v Bratislavě.

Exit mobile version