Průzkum Cisco: Třetina agentů kontaktních center nemá dost informací, aby mohla zákazníkovi pomoci. Situaci pomůže změnit umělá inteligence

Praha, 7. dubna 2025 – Rostoucí nespokojenost zákazníků, nedostatečná podpora zaměstnanců kontaktních center a zastaralé technologie. To jsou tři hlavní aspekty, které podle globálního průzkumu Cisco negativně ovlivňují fungování zákaznické podpory. Tři čtvrtiny podniků mají zákaznická data rozdrobena až do deseti různých systémů, což výrazně ztěžuje schopnost agentů adekvátně reagovat na požadavky zákazníků. Cisco věří, že inovativní nástroje s umělou inteligencí usnadní agentům kontaktních center komunikaci se zákazníky a odlehčí jim od rutinních požadavků. V Česku také vzniká nový klub expertů na kontaktní centra, který povede Cisco Gold partner Soitron.

Ke konkurenci utíkají zákazníci i zaměstnanci

Podle globálního průzkumu Cisco, který mapoval tři klíčové oblasti péče o zákazníky (dopady na zákazníky, agenty a podniky jako takové), je pouze jeden ze čtyř zákazníků velmi spokojen s řešením svého poslední požadavku na zákaznické podpoře. Špatná zkušenost se zákaznickým servisem je pro 94 % respondentů důvodem k ukončení komunikace, což může vést i ke ztrátě zákazníka ve prospěch konkurence.

Odchod jinam volí i frustrovaní agenti kontaktních center. Více než polovina z nich se potýká s neúměrně rostoucí pracovní zátěží. Jedním z hlavních důvodů je absence moderních technologií. V kontaktních centrech, které nedokážou svým agentům zajistit adekvátní nástroje k řešení požadavků zákazníků, dochází k vyšší fluktuaci zaměstnanců až o 38 %.

Kontaktní centra plně nevyužívají potenciál moderních technologií

Ukazuje se, že nasazení moderních technologií v kontaktních centrech má pozitivní dopad na spokojenost zákazníků, fluktuaci agentů a v konečném důsledku i celkové obchodní výsledky. Podniky, které používají řešení CPaaS[1], cloudové technologie a umožňují zákazníkům řešit požadavky v rámci AI samoobsluhy, mají o bezmála 40 % lepší hodnocení spokojenosti zákazníků i nižší fluktuaci zaměstnanců. Dvě třetiny kontaktních center díky úspěšné implementaci umělé inteligence zaznamenaly výrazný růst tržeb.

Na virtuální asistentky či chytré voiceboty si lidé už začínají zvykat. Když potřebují vysvětlit fakturaci, opravit připojení k internetu, prodloužit smlouvu nebo zlevnit pojistku, bývá nejjednodušší zavolat na zákaznickou linku. “Umělá inteligence se rychle naučí vyřešit většinu dotazů, s nimiž lidé volají na zákaznické linky a pamatuje si také jejich zákaznickou historii. Díky tomu nemusí na lince dlouze čekat a ať už mluví s voicebotem nebo živým operátorem, není potřeba dokola opakovat důležité údaje. Věřím, že v příštích několika letech bude velkou většinu jednoduchých či rutinních požadavků vyřizovat AI agent. Automatizovaná obsluha klientů 24/7 uvolní ruce živým agentům a umožní jim věnovat se složitějším situacím,“ říká Jaroslav Martan, Cisco Collaboration Specialist.

Většina podniků (75 %) však stále využívá mnoho různých systémů na evidenci zákaznických dat, které nejsou vzájemně propojené. Výsledkem je přílišná fragmentace informací, a tedy neschopnost dostatečně rychle a kvalitně řešit požadavky zákazníků. Třetina agentů uvedla, že nemá dostatečné informace o zákaznické historii a kontextu řešené situace, aby mohla poskytnout adekvátní servis.

V Česku vzniká klub expertů na kontaktní centra

“Víme, že komunikační návyky a způsoby, jak zaujmout zákazníky se neustále mění a kladou před nás nové výzvy. Proto jsme se rozhodli založit Customer eXperience Expert Club, kde se můžeme vzájemně inspirovat, sdílet osvědčené postupy a diskutovat o tom, jak nejen technologie pomáhají k pozitivní zákaznické zkušenosti. Je určen pro ty, kteří chtějí být v čele inovací v této oblasti, pravidelně se seznamovat s novinkami, získávat praktické know-how a potkávat se s odborníky, kteří řeší podobné výzvy. Na prvním setkání se chceme zaměřit na nejnovější trendy v AI a automatizaci zákaznické péče, nabídneme praktické tipy a budeme diskutovat o nasazení AI ve společnosti,“ říká Marcel Vejmelka, Business Consultant ze společnosti Soitron.

První setkání CX Expert Clubu se uskuteční 29. dubna od 14:00 hod. Programem budou provázet experti Jaroslav Martan ze společnosti Cisco a Marcel Vejmelka ze společnosti Soitron.

Cisco přináší kontaktním centrům inovativní AI nástroje

Cisco přichází se sadou inovativních AI nástrojů a aplikací, které využívají pokročilou konverzační inteligenci a automatizaci ke zlepšení interakce se zákazníky. Nový Webex AI Agent je nástroj pro okamžitou a efektivní samoobsluhu zákaznických požadavků pomocí přirozeného dialogu, čímž eliminuje čekací doby a poskytuje rychlejší řešení. A to i v případech, které obvykle vyžadují zapojení živého agenta (např. výměna ztracené kreditní karty).

Webex AI Agent obsahuje také designový nástroj AI Agent Studio, který umožňuje kontaktním centrům během několika minut namodelovat a nasadit hlasového nebo digitálního AI agenta pro konkrétní dotazy a situace. Díky tomu se sníží počet hovorů v kontaktním centru, aby se agenti mohli soustředit na případy, které vyžadují osobní pozornost.

S pomocí Cisco AI asistenta pro aplikaci Webex mohou agenti kontaktních center využívat průběžná doporučení navrhovaných odpovědí podle vývoje komunikace se zákazníkem. AI asistent také agentům nabídne návrh řešení na základě již úspěšně vyřešených podobných požadavků volajících. Kontextové souhrny, shrnutí přerušených hovorů, pokročilé analýzy dat a automatické vyhodnocení spokojenosti zákazníků jsou další možnosti AI asistenta, které pomáhají zlepšit a zrychlit zákaznický servis.

V prvním čtvrtletí roku 2025 bude také k dispozici automatizovaný plánovač Agent Wellness. Ten pomocí umělé inteligence proaktivně plánuje například automatické přestávky agentů nebo změny v jejich rozvrhu, aby se zvýšila nebo snížila kapacita podle potřeby. Jde o nástroj, který prostřednictvím podpůrných opatření pomáhá vytvářet dobré pracovní podmínky pro agenty a slouží k prevenci jejich únavy, vyhoření a fluktuace zaměstnanců.

O Cisco Systems

Cisco (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií, které zajišťují fungování internetu. Cisco inspiruje a otevírá nové možnosti tím, že mění váš pohled na aplikace, zabezpečuje vaše data, transformuje vaši infrastrukturu a pomáhá vašim týmům k úspěchu v globální a inkluzivní budoucnosti. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.

Cisco a logo Cisco jsou registrované ochranné známky společnosti Cisco Systems, Inc. ve Spojených státech amerických a dalších zemích. Všechny další registrované ochranné známky uvedené v tomto dokumentu jsou majetkem příslušných vlastníků.

  1. CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) je moderní řešení pro komunikaci společností se zákazníky prostřednictvím jediné vyhrazené platformy, která organizuje komunikační proces pomocí textových, grafických, hlasových a video zpráv, jako jsou SMS, e-mail, push nebo OTT. Díky integraci všech služeb na jednom místě je komunikace se zákazníkem konzistentní, více automatizovaná, a proto tedy relativně levnější, pokud jde o obsluhu. To vše zase umožňuje větší efektivitu činností prováděných z hlediska doručování zpráv příjemcům.

 

Xiaomi představuje 22 influencerů, kteří se zúčastní závodu Red Bull Ibiza Royale

Praha, Česká republika, 7. dubna 2025 – Společnost Xiaomi s nadšením oznamuje jména 22 influencerů a tvůrců obsahu, kteří se zúčastní akce Red Bull Ibiza Royale, jež se uskuteční 9. dubna 2025 na Ibize. Osmnáct z těchto influencerů, působících v oblasti fitness, životního stylu a na sociálních sítích napříč různými zeměmi, prověří své fyzické i psychické dovednosti v nejnáročnějším závodě s překážkami – s cílem dobýt Ibiza Castle.

Tvůrci budou dokumentovat každou fázi této dobrodružné výzvy a svým sledujícím nabídnou poutavý a autentický zážitek. Xiaomi je bude během celé akce doprovázet s novou řadou Redmi Note 14, která zajistí, že každý okamžik závodu bude zachycen a sdílen v reálném čase.

„Red Bull Ibiza Royale je ideální příležitostí nejen k otestování fyzických schopností, ale také potenciálu našich technologických zařízení. Máme velkou radost, že můžeme tyto talentované tvůrce podpořit řadou Redmi Note 14 a umožnit jim sdílet každý okamžik tohoto jedinečného zážitku s celosvětovým publikem,“ uvádí Jia Wei, ředitel marketingu společnosti Xiaomi pro západní Evropu.

Zde jsou influenceři, kteří se soutěže zúčastní v rámci speciálních týmů:

  • Španělsko: tým Gravity Breakers
  • Ana Furia a Jhonder Gómez – breakdance tanečníci ze španělského olympijského týmu
  • Francie: tým Toupou & Boulou
  • Hugo Trablesi – lifestyle influencer
  • Oriane Greco – fotbalistka a influencerka
  • Itálie: tým Jumami
  • Julian Maliwat a Maria Vittoria Vassanelli – lifestyle influenceři
  • Polsko: tým The Speed Titans
  • Mateusz Baszczyński – lifestyle influencer
  • Kinga Dabrowska – tvůrkyně videí a lifestyle influencerka
  • Česká republika: tým Survivorovi
  • Sebastian Navrátil – zpěvák a influencer
  • Andrea Bezděková – modelka a influencerka
  • Rumunsko: tým Tropical Turbo
  • Carmina Teiceanu – tanečnice, tvůrkyně obsahu a sportovní nadšenkyně
  • Louis Florea – tanečník a choreograf
  • Brazílie: tým Biscoitinho
  • Beatriz Boeke & Daniel Aragão – fitness a sport
  • Chile: tým Aguante Pro Plus
  • Nicolas Gonzales – tvůrce obsahu, kalistenika
  • Paulina Fischer – komediální a sportovní fitness influencerka
  • Turecko: tým Iconic Red Storm
  • Süleyman Atlı & Melissa Özkan – influenceři a tvůrci obsahu

Akce se zúčastní také Andreas Cyrill Dürnerberger, fitness a lifestyle influencer, a Maurice Pehle, lídr Berlin Running Clubu, Xiaomi Creator a fotograf z Německa. Z Velké Británie je doplní fitness influenceři Ed Scott a Travis Verky, kteří budou během soutěže tvořit kreativní obsah.

Tito influenceři a tvůrci obsahu, kteří působí v různých oblastech, jako je fitness, tanec, sport a životní styl, sehrají klíčovou roli v přiblížení akce Red Bull Ibiza Royale globálnímu publiku. Díky jejich silnému vlivu na sociálních sítích se podaří ještě více umocnit atmosféru závodu a ukázat divákům divoké překážky, se kterými se týmy budou muset vypořádat.

Společnost Xiaomi je oficiálním technologickým partnerem akce a podporuje účastníky prostřednictvím řady Redmi Note 14, která zajistí, že každý okamžik bude zachycen ve vysokém rozlišení a nabídne tak výjimečný vizuální zážitek.

Sledujte toto dobrodružství

Nenechte si ujít příležitost sledovat jejich přípravy, výzvy a emoce na cestě za vítězstvím v Red Bull Ibiza Royale!

Sledujte cestu tvůrců obsahu na oficiálních sociálních sítích společnosti Xiaomi a navštivte oficiální webovou stránku Red Bull Ibiza Royale, kde si můžete prohlédnout trať, překážky, designéry a jednotlivé týmy: www.redbullibizaroyale.com.

O společnosti Xiaomi
Společnost Xiaomi Corporation byla založena v dubnu 2010 a 9. července 2018 vstoupila na hlavní trh hongkongské burzy cenných papírů (1810.HK). Xiaomi je technologická společnost zaměřená na spotřební elektroniku a chytrou výrobu, jejímž jádrem jsou chytré telefony a chytrý hardware propojený platformou internetu věcí (IoT).

V souladu se svou vizí „Spřátelit se s uživateli a být nejvíc cool značkou v jejich srdcích“ se Xiaomi neustále zaměřuje na inovace, kvalitní uživatelskou zkušenost a efektivní provoz. Cílem společnosti je vyrábět špičkové produkty za poctivé ceny, aby si lidé po celém světě mohli díky moderním technologiím užívat lepší život.

Xiaomi patří mezi přední světové výrobce chytrých telefonů. V prosinci 2024 dosáhl počet měsíčně aktivních uživatelů (MAU) přibližně 702,3 milionu zařízení (včetně chytrých telefonů a tabletů). Xiaomi zároveň provozuje jednu z největších platforem AIoT (Artificial Intelligence + Internet of Things) na světě – ke dni 31. prosince 2024 bylo na její ekosystém připojeno přibližně 904,6 milionu chytrých zařízení (mimo chytré telefony, notebooky a tablety).

V říjnu 2023 společnost představila novou strategii „Human × Car × Home“, která propojuje osobní zařízení, chytrou domácnost a automobily do jednoho integrovaného ekosystému. Xiaomi vždy staví člověka do centra pozornosti a usiluje o poskytování komplexního, plynule propojeného uživatelského zážitku. Produkty značky Xiaomi jsou dostupné ve více než 100 zemích a regionech po celém světě. V srpnu 2024 se Xiaomi již pošesté v řadě umístilo v prestižním žebříčku Fortune Global 500.

Xiaomi je součástí indexů Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index a Hang Seng China 50 Index.

 

BYD do Česka přiváží elektromobilitu nové éry

  • Česká republika je nejnovějším trhem v rámci evropské expanze
  • Efektivní hybridní model DM-i tvoří základ úvodní nabídky
  • Do konce roku 2025 plánuje BYD otevřít v Česku až 30 prodejen

Přední světový výrobce vozidel na nové energie, společnost BYD, vstupuje na český trh. Na jeden z deseti největších evropských automobilových trhů přináší špičkové technologie a účinné čistě elektrické i plug-in hybridní modely DM-i.

BYD SEALION 7

Čeští zákazníci mají od začátku možnost vybírat z různých variant karoserie a pohonu – jak u SUV modelů, tak i u sedanů. Vlajkovým modelem nabídky je SEALION 7 – výkonné, plně elektrické SUV, které zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 4,5 sekundy a díky technologii Blade Battery nabídne dojezd až 502 km.

Model plně využívá rozsáhlého výzkumu a vývoje společnosti BYD, do nějž je zapojeno více než 110 000 inženýrů po celém světě. Je postaven na konstrukci Cell-to-Body, která zajišťuje mimořádnou odolnost a bezpečnost. Zároveň je vybaven nejrychlejším sériově vyráběným elektromotorem na světě, který dosahuje až 23 000 otáček za minutu.

Čeští zákazníci si mohou zvolit také elegantní sedan SEAL, který je postaven na stejné vyspělé konstrukci jako SEALION 7. Díky nižšímu profilu a již zmíněné baterii Blade Battery tento model nabízí dojezd až 570 km dle metodiky WLTP.

BYD SEAL U DM-i

Pro zákazníky, kteří hledají ještě větší flexibilitu při častém cestování na delší vzdálenosti, přináší BYD v rámci první fáze nabídky pro český trh také rodinné SUV SEAL U DM-i. Tento model je vybaven sofistikovaným hybridním systémem Super DM, který spojuje plynulý a citlivý jízdní projev elektromobilu s vynikajícím dojezdem v reálném provozu. SEAL U DM-i zvládne po plném nabití a natankování ujet více než 1 000 km.

Další vozy BYD – včetně kompaktního plně elektrického SUV ATTO 2 – budou na český trh uvedeny v následující etapě rozšiřování nabídky.

BYD zahajuje prodej v Praze 9, jedné z nejdynamičtěji se rozvíjejících částí hlavního města. Do konce roku 2025 plánuje otevřít až 30 prodejen po celé České republice.

Společnost BYD zároveň pokračuje ve své strategii partnerství s předními dealerskými skupinami napříč Evropou a dále rozšiřuje svou přítomnost v regionu. V České republice naváže své první oficiální partnerství se společností Auto Louda.

Stella Li, výkonná viceprezidentka BYD, uvedla: „S velkou hrdostí a potěšením otevíráme naši síť v České republice. Posláním společnosti BYD je zpřístupnit naše udržitelné technologie co největšímu počtu zákazníků, proto je pro nás každý nový trh v Evropě nesmírně důležitý. Máme také radost, že zde uvádíme jak naše vysoce výkonné SUV SEALION 7, tak model SEAL U DM-i, které společně pokrývají potřeby zákazníků preferujících čistě elektrický pohon i dlouhý dojezd a flexibilitu našeho hybridního systému Super DM. Věříme, že naše působení v České republice bude v roce 2025 dále růst a pokračovat i v následujících letech.

Společnost BYD (Build Your Dreams) byla založena v roce 1995 a jako jediný výrobce vozidel na nové energie (NEV) vyvinula vlastní hnací soustavu, akumulátory, automobilové polovodiče, motory i řídicí systémy motorů. V listopadu 2024 dosáhla historického milníku. Jako první automobilka na světě překročila hranici 10 milionů vyrobených vozidel NEV, čímž potvrdila své odhodlání stát v čele udržitelné mobility. Technologicky orientovaná společnost BYD zaměstnává více než 110 000 inženýrů a techniků, přičemž každý pracovní den podává přihlášky k více než 40 novým patentům.

Společnost BYD představila v roce 2020 převratnou baterii Blade Battery. Její plochá, obdélníková konstrukce zajišťuje efektivnější chlazení a předehřívání, což přispívá k vyšší provozní stabilitě. Chemické složení na bázi lithium-železo-fosfátu (LFP) je zcela bez obsahu kobaltu a baterie úspěšně prošla náročným testem průrazu, který simuluje vnitřní zkrat způsobený proniknutím ostrého předmětu během vážné dopravní nehody. Při testu se teplota baterie pohybovala mezi 30–60 °C, bez jakéhokoliv kouře či plamenů.

Blade Battery zároveň vydrží více než 5 000 nabíjecích a vybíjecích cyklů, což z ní činí jednu z nejodolnějších baterií ve své třídě.

O BYD

BYD je mezinárodní high-tech společnost zaměřená na využívání technologických inovací pro lepší život. Založena byla v roce 1994 jako výrobce dobíjecích baterií a dnes má široké portfolio zahrnující automobilový průmysl, železniční dopravu, nové zdroje energie a elektroniku. Provozuje více než 30 průmyslových parků v Číně, Spojených státech, Kanadě, Japonsku, Brazílii, Maďarsku a Indii. BYD se dlouhodobě věnuje vývoji energetických řešení s nulovými emisemi, která snižují globální závislost na fosilních palivech, od výroby a ukládání energie až po její praktické využití. V oblasti nových energetických vozidel pokrývá její působnost již 6 kontinentů, více než 100 zemí a regionů a přes 400 měst. Společnost je kótována na burzách v Hongkongu i Šen-čenu a patří mezi podniky zařazené do žebříčku Fortune Global 500 jako lídr v oblasti inovací směřujících k ekologičtější budoucnosti.

Více informací naleznete na www.bydglobal.com.

O BYD Auto

BYD Auto byla založena v roce 2003 jako dceřiná společnost BYD, mezinárodní high-tech společnosti zaměřené na využívání technologických inovací pro lepší život. BYD Auto se specializuje na vývoj čistě elektrických a plug-in hybridních vozidel a usiluje o urychlení ekologické transformace globální dopravy. Společnost má plně pod kontrolou kompletní proces vývoje a výroby v oblasti vozidel na novou energii – od baterií přes elektromotory a elektronické řídicí jednotky až po polovodiče certifikované pro automobilový průmysl. V posledních letech zaznamenala významný technologický pokrok, a to například v podobě Blade Battery, hybridních technologií DM-i a DM-p, e-Platformy 3.0, technologií CTB a iTAC, inteligentního systému řízení karoserie DiSus System a architektury XUANJI a Super e-Platform. BYD je první automobilkou na světě, která při přechodu na elektromobilitu zcela ukončila výrobu vozidel se spalovacími motory. Na čínském trhu si navíc již 12 let po sobě udržuje vedoucí postavení v prodeji osobních vozidel na novou energii.

O BYD Europe

BYD Europe, se sídlem v Nizozemsku, je první zahraniční pobočkou skupiny BYD Group. Jejím cílem je poskytování bezpečných, efektivních a udržitelných řešení v oblasti vozidel na novou energii, a to prostřednictvím špičkových technologických inovací.

Více informací naleznete na www.byd.com.

Vodafone v dubnu: nový iPad 11, repasovaný iPhone 12 a k nákupu Samsungu další mobil za korunu

Pestrá a výhodná velikonoční nabídka Vodafonu zahrnuje třeba nový iPad 11 2025 nebo repasovaný iPhone 12 Pro 128 GB. Ještě v půlce března se nabídka rozrostla také o nejnovější modely řady Samsung Galaxy A. Starší telefon z této řady – Samsung Galaxy A16 5G 128 GB – lze nyní získat spolu s chytrými hodinkami za pouhé 2 Kč k nákupu vybraných telefonů Samsung Galaxy Z Flip6 nebo Samsung Galaxy Z Fold6.

Nejčerstvějším nováčkem v nabídce operátora je Apple iPad 11 2025. Má superrychlý čip A16, Liquid Retina displej, vyspělé fotoaparáty, rychlou Wi-Fi 6, podporu 5G, eSIM a USB-C konektor. V horním tlačítku je integrované Touch ID, které umožňuje otiskem prstu odemknout iPad a přihlásit se do aplikací.

V nabídce je nový iPad ve dvou barvách (modrá a stříbrná) a ve dvou paměťových variantách – 128 GB za 14 477 Kč a 256 GB za 17 477 Kč.

Těm, kteří dbají o životní prostředí a rádi si vychutnají kvalitu za nižší cenu, nabízí Vodafone repasovaný Apple iPhone 12 Pro 128 GB za pouhých 11 977 Kč. iPhone 12 Pro 128 GB od dodavatele Recommerce Group je repasovaný dle nejvyšších standardů RECQ a prošel 56 body přísné kontroly kvality. I když je repasovaný, operátor na něj dává záruční dobu v délce 24 měsíců. Ve výbavě populárního modelu Apple nechybí 6,1“ Super Retina XDR OLED displej, výkonný procesor Apple A14 Bionic (5 nm) a trojitý zadní fotoaparát s rozlišením 12+12+12 Mpix.

Ještě v polovině března stihl operátor do nabídky zahrnout i očekávané nové modely od Samsungu. Samsung Galaxy A26 5G upoutá pozornost designovým zpracováním. Oproti předchozím generacím má větší 6,7″ displej a tenčí 7,7mm rám. Přináší i rychlejší procesor Exynos 1380, pokročilý systém chlazení a 5000mAh baterii. Zadní fotoaparát disponuje třemi objektivy a rozlišením až 50 Mpix. Cenovka 6 977 Kč.

Samsung Galaxy A36 5G se pyšní chytrými funkcemi Awesome Intelligence, které pomáhají, ať už jde o zábavu nebo zjednodušení každodenních úkolů. Perfektně je doplňuje 6,7″ Super AMOLED displej s obnovovací frekvencí 120 Hz, 12MPix přední kamera s HDR videem pro selfies a videa bez šumu i trojitý systém zabezpečení a odolnost dle specifikace IP67. V nabídce jsou dvě paměťové varianty – 128 GB za 8 977 Kč a 256 GB za 9 977 Kč.

Nejpokročilejší z řady je model Samsung Galaxy A56 5G za 11 201 Kč v případě varianty se 128 GB paměti a 11 201 Kč v případě 256 GB. Samsung Galaxy A56 5G má ještě o chlup víc inteligentních funkcí než ostatní modely. Kromě už klasických záležitostí jako Circle to Search nebo AI mazání pozadí si tak můžete vyhrát třeba s funkcí Auto Trim a stříhat videa na pár kliků. Zároveň má mobil větší 6,7″ FHD+ displej s jasem až 1200 nitů a procesor Exynos 1580 s 8 GB operační paměti pro dostatečně silný výkon.

Pestrá velikonoční výslužka

K online nákupu telefonu Samsung Galaxy Z Flip6 (vybrané paměťové a barevné varianty) nebo Samsung Galaxy Z Fold6 (všechny paměťové a barevné varianty) nově získá zákazník nejen chytré hodinky Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE v barvě Graphite, ale i další telefon Samsung Galaxy A16 5G 128 GB v barvě Light Gray za 2 Kč. Nabídka platí do 30. června nebo do vyprodání zásob.

Do vyprodání zásob nabízí operátor k online nákupu chytrých hodinek Huawei Watch Fit 3 v bílé barvě nebo Huawei Watch GT 4 41mm Elegant Band ve zlaté barvě bezdrátová sluchátka Huawei Freebuds SE 2 za 1 korunu.

K nákupu vybraných nových zařízení a za odprodej starých kusů mohou zákazníci získat až 3 000 Kč v rámci programu Samsung Tradein. Výkupní bonus platí ve výši 3 000 Kč na Samsung Galaxy S24 (základní verze a všechny paměťové a barevné varianty) a ve výši 2 500 Kč na Samsung Galaxy S25, S25+ a S25 Ultra (všechny barvené a paměťové varianty).

Podmínkou je registrace na cashtec.eu/cz/vodafone nebo na novysamsung.cz nejpozději do konce dubna a dokončení registrace v aplikaci Samsung Members a procesu výkupu odprodáním starého zařízení (telefon, tablet nebo chytré hodinky) nejpozději do 14. května. Tento bonus je plně v režii Samsungu, více info na cashtec.eu/cz/vodafone nebo v aplikaci Samsung Members.

V případě nákupu nového Xiaomi 15 nebo Xiaomi 15 Ultra nejpozději 14. dubna lze k odprodeji starého modelu ze série Xiaomi 15 získat až 4 500 Kč jako výkupní bonus. Podmínkou je dokončení registrace do konce dubna na vymenzaxiaomi.cz. Tento bonus je plně v režii Xiaomi, více info na vymenzaxiaomi.cz

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších 43 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje téměř 80 milionů zákazníků v sedmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Aktualizace realme UI 6.0 dorazila na všechny telefony GT 6 a 12 Pro. Více než 85 % uživatelů již na novou verzi upgradovalo

Praha, 2. dubna 2025 – realme, nejrychleji rostoucí značka smartphonů na světě, oficiálně oznámilo dokončení aktualizace uživatelského rozhraní realme UI 6.0 pro zařízení řad GT 6 a 12 Pro. Více než 85 % oprávněných uživatelů již na novou verzi přešlo a aktualizace je nyní dostupná pro všechna zařízení v těchto řadách. Zároveň se realme UI 6.0 postupně uvolňuje i pro další modely dostupné v Evropě, včetně zařízení řad 12, 11 a C. Plné pokrytí všech kompatibilních zařízení je plánováno během následujících měsíců.

realme UI 6.0 není jen běžná aktualizace – představuje významný krok vpřed ve spojení stylu, výkonu a inteligentních funkcí. Přináší nový design, vylepšené animace a přechody, které zajišťují plynulejší a přitažlivější uživatelské prostředí. Optimalizuje také systémové prostředky pro rychlejší spouštění aplikací, plynulejší multitasking a omezuje zasekávání. Kromě toho přináší vyšší stabilitu systému, méně pádů aplikací, nižší spotřebu baterie a udržuje konzistentní výkon i při náročnějším používání.

realme vyzývá všechny oprávněné uživatele, aby zkontrolovali dostupnost aktualizace v nastavení svého zařízení ještě dnes, a nepropásli tak nové funkce.

O značce realme

realme je globální technologická společnost, která narušila trh smartphonů zpřístupněním nejmodernějších technologií. Nabízí široké portfolio smartphonů a zařízení pro moderní životní styl, pyšnící se špičkovými specifikacemi, kvalitou a trendy designem, především určeným mladým spotřebitelům.

Společnost založil Sky Li v roce 2018 a během pouhých tří let se realme stalo jedním z pěti největších výrobců smartphonů na 30 trzích po celém světě. Firma rozšířila své působení do mnoha regionů, včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Blízkého východu, Latinské Ameriky a Afriky, a získala globální uživatelskou základnu čítající přes 200 milionů uživatelů. Rok 2024 znamenal pro realme důležitou fázi rebrandingu s novým sloganem „Make it real“. Pod touto novou filozofií se realme ještě více zaměřuje na mladé uživatele a snaží se přinést skutečné, jasné a hmatatelné benefity do jejich života. Pro více informací navštivte www.realme.com.

 

Nejtenčí zakřivený smartphone světa je tu! Infinix Hot 50 Pro+ míří do obchodů

Na český a slovenský trh dorazila novinka, nejvyšší model řady HOT od Infinixu. K prodejcům míří stylový telefon, který zaujme designem a zároveň nezklame výkonem. Nový Infinix Hot 50 Pro+ se chlubí rychlým 33W nabíjením, vyladěným zvukem od JBL a hlavně nejtenčním tělem na světě, když jde o telefony se zaobleným displejem.

Ve střední třídě bývá konkurenčně nabito. Infinix je ale známý tím, že dokáže nabídnout v poměru cena/výkon velmi zajímavé produkty. To se týká i nejvyššího modelu řady HOT, konkrétně modelu HOT 50 Pro+. Telefon splňuje stupeň krytí IP54, což znamená, že je prachotěsný a odolný proti postříkání vodou. Jeho zakřivený displej SlimEdge je chráněn sklem Corning® Gorilla®. A hlavně, Infinix Hot 50 Pro+ je nejtenčím smartphonem na světě se zakřiveným displejem. Také váží jen 162 gramů, takže jde opravdu o model, který uživatel v kapse ani neucítí.

Plocha jeho vnitřních komponent byla zmenšena až o 24 %. Jeho tělo je odolné vůči nečistotám a stopám opotřebení a zároveň se vyznačuje elegantním leskem. Displej má úhlopříčku 6,78 palce a jeho poměr k tělu zařízení činí 90,6 %.

Výdrž, na kterou se můžeš spolehnout
I když je tenký, skrývá v sobě 5000mAh baterii, která tě podrží celý den. A když dojde šťáva? Za 26 minut nabito na 50 % díky rychlonabíjení 33 W. Uvnitř tepe nový procesor Helio G100, který zajistí plynulý chod nejen teď, ale i za pět let – potvrzeno certifikací TÜV SÜD. Navíc AMOLED displej s 120Hz obnovovací frekvencí nabídne bleskovou odezvu a krásné barvy.

Zvuk vyladěný experty z JBL
Jak jsou již zákazníci Infinixu zvyklí, smartphony této značky se mohou pochlubit skvělým zvukem. Ani v případě HOT 50 Pro+ nechybí prémiové ultratenké reproduktory s laděním zvuku od JBL – ideální na poslech hudby, filmů nebo her.

Uživatelé se mohou těšit také na umělou inteligenci. Díky Infinix AI je tvorba obsahu snadnější než kdykoliv předtím. S pomocí umělé inteligence můžete navrhovat grafiku, jednoduše upravovat fotografie i generovat dlouhé texty. To, co dříve vyžadovalo hodiny práce a pokročilé znalosti, nyní zvládnete sami na pár kliknutí.

Dostupnost a speciální akce

Smartphony HOT50 Pro+ jsou k dostání u všech partnerských prodejců Infinix za cenu 5 499 Kč ve variantě 8/256GB. Model je dostupný ve třech barvách: Dreamy Purple, Titanium Grey a Sleek Black.

Specifikace:

HOT50 Pro+
  • 5000mAh baterie s 33W nabíjením po kabelu
  • Je 6,8mm tenký
  • Zaoblený AMOLED dispej se 120Hz obnovovací frekvencí
  • Duální reproduktory se zvukem od JBL
  • Paměť 8/128 GB s možností rozšíření na 16 GB
  • 256GB úložiště
  • MediaTek Procesor Helio G100
  • 48 Mpx hlavní fotoaparát se čtyřnásobným bleskem
  • 8 Mpx přední fotoaparát s bleskem
  • OS Android 14 s XOS 14.5

Pro více informací navštivte: http://www.infinixmobility.com/

O společnosti Infinix:

Společnost Infinix Mobility, založená v roce 2013, je rychle rostoucí technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává chytrá zařízení značky Infinix po celém světě. Jedná se o módní, efektivní a cenově dostupná inteligentní zařízení zaměřená na mládež, která poskytují uživatelům po celém světě přístup k nejnovějším technologiím ve své třídě. Více informací naleznete na: http://www.infinixmobility.com/cz

GeForce NOW odhaluje plány na duben

GeForce NOW rozšíří v dubnu knihovnu o 21 her, 8 z nich pak bude možné spustit hned v den jejich vydání. Půjde např. o The Talos Principle: Reawakened (10. dubna), Sunderfolk (23. dubna) nebo Clair Obscur: Expedition 33 (23. dubna). A chybět nebude ani chystaná akční adventura South of Midnight od Compulsion Games, kterou si bude možné vyzkoušet ještě před oficiálním vydáním prostřednictvím Advanced Access.

V dalších týdnech můžete očekávat:

Podvodníci se přesouvají na „bezpečné“ šifrované aplikace jako WhatsApp a Telegram, uvádí Revolut

  • Nový report odhaluje, že platformy společnosti Meta zůstávají největším zdrojem podvodů (54 %), jak uvádí Revolut. Jedná se o třetí po sobě jdoucí období, kdy si Meta drží tuto pozici. V porovnání s platformami Google, na které připadá 0,09 % všech případů podvodů, to dokazuje, že velké technologické společnosti mohou úspěšně bojovat s podvody přímo u zdroje.
  • Nejoblíbenější platformou podvodníků zůstává Facebook, na který připadá 28 % nahlášených podvodů. Konkrétně v Česku objem dosahuje dokonce 40 %. Nejnovější zpráva však ukazuje posun směrem k platformám Whatsapp (21 %) a Telegram (18 %).
  • Revolut opět vyzývá sociální sítě, aby se odprostily od drobných změn a neúčinných pilotních programů a přijaly rozhodná opatření, proaktivně odstraňovaly podvodný obsah, ověřovaly inzerenty a zavázaly se podílet se na náhradách pro oběti podvodů, které mají původ na jejich platformách.

PRAHA, 3. dubna 2025 — Revolut, globální fintech s více než 50 miliony zákazníků, zveřejnil svůj třetí report o bezpečnosti spotřebitelů a finanční kriminalitě (Consumer Security and Financial Crime Report), který odhaluje rychle se vyvíjející taktiky podvodníků. Report zdůrazňuje, že zločinci se při zneužívání obětí stále častěji obracejí ke službám šifrovaných chatů, přičemž podíl podvodů pocházejících z aplikací WhatsApp a Telegram v druhé polovině roku 2024 prudce vzrostl. Navzdory tomuto posunu připadá na platformy společnosti Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp) dohromady 54 % všech podvodů nahlášených společností Revolut po celém světě, což představuje třetí po sobě jdoucí sledované období, kdy si Meta tuto pozici udržela. V Česku procento podvodů pocházejících z těchto zdrojů dosahuje dokonce 67 %.

Revolut bere podvody a rizika, která představují organizovaní zločinci velmi vážně a jen v roce 2024 zabránil potenciálním podvodům na svých zákaznících v hodnotě více než 700 milionů eur. Společnost neustále vylepšuje bezpečnostní prvky, letos spustila volání v aplikaci, které pomáhá zákazníkům rychle odhalit podvody s vydáváním se za někoho jiného, a současně zavedla systémy detekce podvodů pomocí umělé inteligence, limity transakcí, požadavky na biometrické ověřování a odkazuje na vzdělávací zdroje, které pomáhají uživatelům dostat se k informacím o možných rizicích.

Finanční instituce však nemohou samy bojovat proti obrovskému množství podvodů, vznikajících na platformách sociálních sítí. Klíčová zjištění nejnovějšího reportu společnosti Revolut zdůrazňují:

  • Podvody pocházející z aplikací WhatsApp a Telegram nyní představují více než třetinu nahlášených podvodů (39 %), jelikož zločinci stále častěji využívají šifrované komunikační služby k podvádění svých obětí. Uživatelé jsou přesvědčeni, že tyto platformy jsou bezpečné, ale počet případů pocházejících z Telegramu vzrostl ve druhém pololetí o neuvěřitelných 121 %, zatímco počet případů na WhatsAppu vzrostl o podobně znepokojivých 67 %.
  • Meta zůstává největším zdrojem podvodů – Navzdory růstu v jiných oblastech představují platformy Meta více než polovinu (54 %) podvodů nahlášených společnosti Revolut v celosvětovém měřítku v 2. pololetí 2024.
  • Podvody s nákupy nadále dominují, přičemž podvody se vstupenkami se zaměřují na mladší generace – Navzdory neustále se měnící povaze podvodů zůstává převaha podvodů s nákupy konstantní. Ve druhé polovině roku 2024 byl zaznamenán znepokojivý trend v oblasti podvodů se vstupenkami, kdy se pachatelé zaměřili na mladší demografické skupiny, přičemž naprostou většinu nahlášených případů tvořili jedinci ve věku 17-24 let a 25-34 let (36 %, resp. 38 %).

Tato čísla nejsou jen statistikou, ale představují skutečné lidi, skutečné ztráty a významné narušení důvěry.

Woody Malouf, vedoucí oddělení finanční kriminality v Revolutu, k tomu uvedl: „Podvodníci rychle přizpůsobují své taktiky a stále častěji využívají údajně bezpečné aplikace pro šifrované zprávy, jako jsou WhatsApp a Telegram. Navzdory opakovaným výzvám společnosti Revolut a dalších finančních institucí však platformy sociálních sítí neřeší podvody, které sužují jejich uživatele, a jejich nečinnost není jen nedbalá, ale přímo napomáhá finanční kriminalitě. Potřebujeme okamžitá a rozhodná opatření, nikoliv plané sliby.“

Revolut požaduje více než reaktivní opatření; prosazuje proaktivní zásah, včetně přísnějších ověřovacích procesů pro inzerenty a tvůrce obsahu, důkladného monitorování řízené umělou inteligencí a bezproblémové spolupráce s finančními institucemi a orgány činnými v trestním řízení. Kromě toho Revolut nadále prosazuje závazky společností působících v oblasti sociálních sítí, aby se podílely na náhradách pro oběti podvodů, které vznikly na jejich platformách. Současný stav zůstává nepřijatelný.

Celý report společnosti Revolut o bezpečnosti spotřebitelů a finanční kriminalitě je k dispozici zde [odkaz na report].

REVOLUT

Revolut je globální fintech, který pomáhá lidem využít jejich peníze na maximum. V roce 2015 Revolut zahájil svou činnost ve Velké Británii, kde nabízel převody a směnu měn. Dnes více než 50 milionů zákazníků po celém světě využívá desítky inovativních produktů společnosti Revolut a měsíčně provede více než 800 milionů transakcí.

V rámci osobních a firemních účtů poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad jejich financemi a bezproblémově propojuje lidi po celém světě.

Analýza FortiGuardLabs: Je nutné se bránit proti vyvíjejícímu se phishingu, nejen na Facebooku

Phishing zůstává jednou z nejrozšířenějších kybernetických bezpečnostních hrozeb na celém světě, která představuje rizika, jako jsou finanční ztráty, krádeže dat a nasazení malwaru. Experti Fortinet z laboratoří FortiGuard Labs nyní zveřejnili analýzu o povaze phishingových kampaní. Vyplývá z ní, že stálým cílem je Facebook, roste phishing v populární hře Roblox a na dalších platformách.

S tím, jak se taktiky stávají sofistikovanějšími, rozšiřují útočníci své cíle napříč různými platformami a službami. Využití umělé inteligence (AI) tyto techniky dále zdokonalilo, takže pokusy o phishing jsou klamavější a hůře odhalitelné. Útočníci stále častěji používají personalizované zprávy a přesvědčivé falešné webové stránky, aby se vyhnuli tradičním bezpečnostním opatřením, což bezpečnostním týmům ztěžuje odhalení.

„Organizace musí posílit svou obranu, aby udržely krok s rychle se vyvíjejícími hrozbami. Tradiční bezpečnostní prostředky, jako jsou e-mailové filtry a blacklisty, mohou blokovat známé hrozby, jsou ale méně účinné proti nově vznikajícím phishingovým útokům a útokům řízeným AI. Tento problém pomáhají řešit Real-time anti-phishing (RTAP) řešení, která využívají AI a strojové učení k identifikaci a zmírnění rozsáhlých phishingových kampaní i cílených spear phishingových útoků v okamžiku jejich vzniku,“ říká Ondřej Šťáhlavský, regionální ředitel společnosti Fortinet pro střední a východní Evropu.

Nejnovější trendy v oblasti phishingu

Podle zprávy Verizon DBIR 2024 je medián doby, za kterou se uživatel stane obětí phishingového e-mailu, kratší než 60 sekund. Data o hrozbách shromážděná laboratořemi FortiGuard Labs za posledních několik týdnů odhalují zásadní poznatky o povaze phishingových kampaní a jejich hlavních cílech. Ty poskytují přehled o tom, jak kyberzločinci vyvíjejí své taktiky, aby oslovili nic netušící uživatele.

  1. Facebook je stálým cílem: „Nedávné sledování útoků ukázalo, že Facebook je hlavním cílem phishingových e-mailů. Jeho rozšířené používání a množství osobních údajů spojených s účty jej činí atraktivním pro kyberzločince, kteří se snaží ukrást přihlašovací údaje nebo zneužít data uživatelů. Mnoho phishingových webových stránek se snaží oklamat uživatele tvrzením, že jejich účet byl zablokován nebo že vyžaduje ověření,“ pokračuje Ondřej Šťáhlavský.
  2. Roblox: „V polovině února došlo k nárůstu pokusů o phishing zaměřených na Roblox, oblíbenou herní platformu mezi mladistvými. Phishingové e-maily se objevovaly maskované jako upozornění z účtu nebo oznámení o výhrách a vyzývaly oběti ke kliknutí na škodlivé odkazy nebo k poskytnutí citlivých či osobních údajů,“ dodává Ondřej Šťáhlavský.
  3. Široké zaměření: Cílem phishingových pokusů se také stala široká škála platforem. Patřily mezi ně např:
  • Telegram: hojně používaná a šifrovaná aplikace pro zasílání zpráv.
  • Ionos: německý poskytovatel e-mailových, hostingových a cloudových služeb.
  • Coinbase: oblíbená burza kryptoměn.
  • PayPal: celosvětově používaný online platební systém.
  • Lazada: platforma pro elektronické obchodování působící především v jihovýchodní Asii.
  • iTrust: platforma pro kryptoměny.
  • Vkontakte: ruská platforma sociálních médií.

Informovanost zaměstnanců: Strategický nástroj proti phishingu

S rostoucí sofistikovaností phishingových útoků jsou pro účinnou obranu klíčová adaptivní řešení kybernetické bezpečnosti v reálném čase. Pokročilé funkce FortiGuard proti phishingu založené na AI a strojovém učení poskytují nepřetržitou ochranu tím, že detekují a neutralizují nové techniky phishingu, jakmile se objeví. Díky reakci na hrozby v reálném čase RTAP pomáhá FortiGuard firmám i jednotlivcům chránit jejich digitální prostředí, aby snížili rizika a měli náskok před kyberzločinci.

„Jedním z hlavních důvodů úspěchu phishingových útoků zůstává lidské pochybení, proto je pro obranu zásadní informovanost a vzdělávání zaměstnanců. Školení zaměstnanců v rozpoznávání a hlášení pokusů o phishing může výrazně snížit riziko organizace. Dobře informovaní zaměstnanci slouží jako první linie obrany proti dnešním stále sofistikovanějším taktikám phishingu. Podle zprávy Verizonu, 68 % všech narušení bezpečnosti zahrnuje nezáměrný lidský faktor – buď prostřednictvím sociálního inženýrství, nebo neúmyslných chyb,“ uzavírá Ondřej Šťáhlavský.

XPG pokořilo světový rekord v přetaktování DDR5 pamětí

Taipei, Taiwan, 3. 4. 2025 – Společnost XPG, značka společnosti ADATA a přední světový výrobce pamětí, počítačových komponent a periferií pro hráče a technologické nadšence, upozorňuje na velice úspěšnou spolupráci se společností Gigabyte. Paměti XPG Lancer RGB DDR5, chlazené tekutým dusíkem, dosáhly ohromující rychlosti 12 762 MT/s, a tím překonaly dosavadní světový rekord v přetaktování pamětí DDR5. Tento úspěch byl ověřen mezinárodní renomovanou platformou HWBOT, což umocňuje vedoucí postavení společnosti XPG v oblasti extrémního přetaktování pamětí.

Historický rekord v přetaktování zařídili dva titáni v oboru

Za překonáním rekordu stojí známý overclocker společnosti Gigabyte, HiCookie. Bází sestavy byla základní deska speciálně předurčená pro přetaktování Z890 Aorus Tachyon Ice s procesorem Intel Core Ultra 9 285K a středobodem pak paměti XPG Lancer RGB DDR5.

Optimalizovaný design PCB, možnost ladění a technologie integrovaných obvodů zajišťující stabilní provoz i v extrémním prostředí chlazeném tekutým dusíkem byly klíčovým předpokladem pro překonání světového rekordu.

Základní deska Z890 Aorus Taychon Ice nabízí řadu funkcí zaměřených na přetaktování, včetně tlačítka OverClocking (OC) a režim LN2_SW pro chlazení tekutým dusíkem a významně usnadnila schopnosti procesoru dosáhnout maximálního výkonu v extrémních podmínkách.

Benchmarky řízené za pomoci AI určené pro přetaktování

Jedním z dalších klíčových faktorů pokoření tohoto rekordu v overclockingu byla integrace technologie umělé inteligence. Společnost Gigabyte implementovala strojové učení a umělou inteligenci během vývoje základní desky. To umožnilo precizní identifikaci stěžejních parametrů ovlivňujících výkon i následnou aplikaci optimalizovaného nastavení. Výsledkem je mimo jiné výrazné zlepšení stability a efektivity přetaktování a jasný příklad inovativního využití AI v oblasti extrémního přetaktování a nastavení nového měřítka pro budoucí technologický pokrok.

Paměti XPG Lancer RGB DDR5 jsou zrozeny pro hráče a overclockery

Paměti jsou vybaveny vysoce kvalitními čipy PMIC (Power Management Integrated Circuit) a technologií ECC (Error Correction Code). Nabízí kapacity 16 GB, 32 GB nebo 48 GB a rychlosti od 6000 MT/s do 8000 MT/s. Podporují profily Intel XMP 3.0 a AMD Expo pro uživatelsky snadné přetaktování. Jsou také vybaveny RGB podsvícením, které lze přizpůsobit prostřednictvím softwaru XPG Prime Lighting Control. Paměti XPG Lancer RGB DDR5 tak představují optimální volbu pro všechny herní nadšence nebo milovníky extrémního přetaktování, kteří kladou důraz na výkon a stabilitu.

Rekordní záznam 6381,2 MHz v přetaktování je k dispozici na platformě HWBOT https://hwbot.org/benchmarks/memory_frequency/submissions/5814012?recalculate=true

Pro více informací navštivte https://www.xpg.com.

O značce XPG – Xtreme Performance Gear

Značka XPG (Xtreme Performance Gear) byla založena společností ADATA s cílem poskytovat spolehlivé produkty pro hráče, profesionální eSport hráče a technické nadšence. XPG se snaží vyvíjet produkty, které nabízejí maximální výkon, a úzce spolupracuje s herními a eSport komunitami, aby získala detailní přehled o potřebách uživatelů. Kompletní sortiment produktů XPG zahrnuje celý ekosystém včetně komponent a periferií vyrobených s podle nejvyšších standardů kvality, spolehlivosti a výkonu. Produkty XPG získaly také řadu renomovaných mezinárodních ocenění, jako jsou iF Design a Good Design za moderní design. XPG aktivně sponzoruje celosvětové eSport soutěže a týmy, aby umožnila dokonalé herní zážitky na nejvyšší úrovni. Další informace naleznete na oficiálních webových stránkách www.xpg.com.

Exit mobile version