Belkin představuje InvisiGlass. Spolehlivou ochranu displeje, nyní vyrobenou z recyklovaného skla

Nové ochranné kryty obsahují 60 % postindustriálně recyklovaných materiálů (PIR)*

Společnost Belkin, která je již 40 let přední značkou spotřební elektroniky, představila novou kolekci produktů InvisiGlass pro ochranu displejů, která je vyrobena z certifikovaného recyklovaného skla. Produkty z kolekce InvisiGlass jsou nyní k dispozici i pro iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro a iPhone 16 Pro Max.

Produkty Belkin InvisiGlass jsou nově vyrobeny ze skleněných materiálů certifikovaných podle normy Global Recycled Standard (GRS). Jsou důkladně testovány, aby byla zajištěna prvotřídní kvalita, odolnost, spolehlivost a průzračnost. To jsou vlastnosti, kterými je značka Belkin známa.

Díky technologii Ion Exchange (iontové výměny) jsou ochranné kryty InvisiGlass o 62 %** odolnější, než ochranné kryty z tvrzeného skla, aniž by se zvyšovala tloušťka nebo hmotnost, a poskytují tak nejlepší ochranu ve své třídě při zachování přirozeného vzhledu displeje chráněného zařízení.

Do kolekce ScreenForce InvisiGlass patří:

  • InvisiGlass – nový kryt InvisiGlass je vylepšením původního materiálu InvisiGlass Ultra představeného v roce 2017. Nová verze je vylepšena recyklovaným sklem, přičemž je stále hladká na dotek a ultratenká, což zachovává citlivost dotykové obrazovky.
  • InvisiGlass Blue Light Filter – obsahuje špičkovou technologii redukce modrého světla od společnosti Eyesafe, která filtruje 60 % modrého světla***. Kryt je navržen tak, aby podporoval pohodlí očí a zpříjemňoval čas strávený u obrazovky, ať už při práci, čtení nebo streamování.
  • InvisiGlass Privacy – navrženo s přidaným filtrem pro ochranu soukromí, který chrání e-maily, webové stránky, texty a fotografie před zvědavýma očima. Je ideálním řešením pro práci s citlivými dokumenty, online bankovnictví nebo prosté prohlížení webu či sociálních sítí.

Kryty displejů Belkin InvisiGlass se dodávají ve 100% recyklovaných obalech**** s použitím papíru certifikovaného organizací Forest Stewardship Council. Balení obsahuje čisticí hadřík, nálepku pro odstranění prachu, která zabraňuje vzniku vzduchových bublin, a patentovaný zásobník Easy Align pro bezchybné zarovnání a spolehlivou aplikaci.

https://www.belkin.com/company/blog/recycled-glass-screen-protector/

https://www.belkin.com/p/invisiglass-treated-screen-protector-for-iphone-161514-pro/OVA171fq.html

https://www.belkin.com/p/invisiglass-blue-light-filter-screen-protector-for-iphone-161514-pro/OVA161fq.html

https://www.belkin.com/p/invisiglass-privacy-treated-screen-protector-for-iphone-161514-pro/OVA167fq.html

*Sklo je vyrobeno z minimálně 60 % recyklovaného skla a je certifikováno v rámci GRS.
**Na základě interních testů vydrží kryt displeje v průměru až o 62 % větší sílu než běžné kryty z tvrzeného skla.
***435-440 nm
****Součásti z recyklovaného plastu zahrnují zásobník Easy Align, podpůrný zásobník, vrchní ochrannou fólii a ochranné sáčky.

O společnosti Belkin

Společnost Belkin je kalifornský lídr v oblasti příslušenství, který již 40 let dodává oceňované produkty pro napájení, ochranu, produktivitu, konektivitu a audio. Společnost Belkin, která byla navržena a zkonstruována v jižní Kalifornii a prodává se ve více než 100 zemích po celém světě, si zachovává své stálé zaměření na výzkum a vývoj, komunitu, vzdělávání, udržitelnost, a především na lidi, kterým slouží. Od skromných začátků v garáži v jižní Kalifornii v 80. letech až po dnešní rozmanitou globální technologickou společnost zůstáváme navždy inspirováni planetou, na které žijeme, a spojením mezi lidmi a technologiemi.

„Zaplatím náramkem!“ mBank, Mastercard a Niceboy přinášejí do Česka po prstenech jako první také elegantní platební náramky

Digitální banka mBank opět potvrzuje svou pozici lídra v platebních inovacích, krátce po úspěšném uvedení platebních prstenů přináší jako první v České republice i platební náramky. Ve spolupráci s partnery Mastercard a Niceboy propojuje výjimečný design s maximální praktičností. Elegantní náramky jsou dostupné v sedmi variantách a dokonale doplní každý outfit. Svým nositelům umožní užívat si svobodu při placení, aniž by museli vytahovat peněženku nebo mobilní telefon. Hodí se tak například na společenské akce, do divadla, na koncert nebo na večírek.

„Platební prsteny vzbudily u našich klientů velký zájem, což dokládá více než 120 tisíc transakcí provedených právě prstenem v Česku za první tři měsíce od uvedení na trh. V srpnu se tato novinka zařadila už na třetí místo v pomyslném žebříčku oblíbenosti nositelných platebních zařízení (včetně chytrých hodinek). S platebními náramky se chceme posunout ještě o úroveň výše a ukázat, že praktický platební nástroj může být zároveň luxusním a elegantním doplňkem ideálním pro situace, kdy se nehodí mít u sebe telefon, peněženku nebo chytré hodinky,“ říká Martin Podolák, zástupce generálního ředitele mBank Česká republika pro oblast produktového a segmentového managementu.

Platební náramky Niceboy ONE Infinity by Furiosa jsou dostupné na eshopu Niceboy v sedmi nadčasových barevných provedeních a ve velikostech XS až XL. Nikdy se nevybijí, jsou vodotěsné a v případě ztráty je lze snadno deaktivovat prostřednictvím aplikace v mobilním telefonu. Svým majitelům poskytují jistotu, že budou mít své finanční prostředky doslova po ruce, kdykoli je to potřeba. Náramky fungují pouze s platebními kartami Mastercard vydanými u mBank.

„Lidé chtějí platit jednoduše, pohodlně a zejména tím, co mají přirozeně u sebe. Není tedy divu, že počet plateb mobilem, hodinkami a další nositelnou elektronikou se za poslední tři roky ztrojnásobil. Díky technologii tokenizace dnes umíme vytvářet digitální otisky platebních karet prakticky v jakémkoli zařízení a využívání tokenů navíc ještě více posiluje bezpečnost transakce tím, že v ní vůbec nefiguruje reálné číslo karty. Platební náramky představují po prstenech další vzrušující krok v tomto vývoji a těším se na odezvu od zákazníků,“ doplňuje Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

„V Niceboy dobře rozumíme tomu, jak chytré doplňky mohou lidem zpříjemnit každodenní život. Jsem hrdý na to, že spolu s našimi partnery přinášíme smysluplné inovace, které jsou nejen technologicky vyspělé, ale díky zapojení českých designerů také krásné. Spolupracujeme s mladou designovou značkou Furiosa, která k výrobě korálkových náramků používá nejkvalitnější polodrahokamy a minerální kameny z celého světa. Výsledkem je unikátní produkt, který v sobě spojuje funkčnost, technologie a exkluzivitu,“ uzavírá Michal Čarný, CEO společnosti Niceboy.

mBank a Mastercard dlouhodobě přinášejí novinky, které zvyšují komfort při placení. Nejnověji například můžete zaplatit za palivo, aniž byste museli opustit svůj vůz. Tuto novinku umožňuje služba Pay to Fuel, kterou do Česka přinesla Škoda Auto a je dostupná v síti čerpacích stanic OMV. V zahraničí již úspěšně funguje v Belgii, Dánsku, Lucembursku, Německu, Rakousku, Švýcarsku, Španělsku a nyní i v České republice.

O mBank

mBank je dynamická digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během šestnácti let se pro ni rozhodlo téměř 780 000 klientů. Díky praktické mobilní aplikaci mohou mít zákazníci mBank svou banku kdykoliv po ruce a jednoduše tak vyřešit vše, co potřebují. Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. V roce 2024 mBank získala ocenění v soutěži Mastercard Awards za jedinečný projekt s využitím segmentační analýzy na základě poznatků z propojení behaviorálních a transakčních dat. V dubnu 2024 banka získala Visa Awards za digitální propozici – novou nabídku pro podnikatele, v rámci které si v mBank vše vyřídí v mobilu.

O společnosti Mastercard (NYSE: MA)

Mastercard je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení. www.mastercard.com

O společnosti Niceboy

Společnost Niceboy vznikla v roce 2016 a od té doby vyrostla mezi nejvýraznější výrobce elektroniky
u nás. Jejím původním zaměřením byly akční kamery. Mezi spotřebiteli si ale postupně získaly
největší popularitu reproduktory a sluchátka Niceboy. V poslední době se produktové portfolio dále
rozrůstá například o oblasti chytré domácnosti a nositelné elektroniky, jako jsou chytré hodinky.
Značka si získala renomé nejen díky vynikajícímu poměru ceny a užitné hodnoty, ale také díky
atraktivnímu designu svých produktů.

Dva roky s Infinixem: Téměř 130 tisíc prodaných smartphonů a zajímavé technologie

Značka Infinix se velmi dobře etablovala na českém a slovenském trhu. Za dva roky se prodalo přes 126 000 kusů všech modelů čínského výrobce, který se tak pevně usadil na pátém místě prodejnosti. Oblíbenost si získal především inovativními technologiemi pro rychlé nabíjení, bohatým obsahem balení, ale hlavně skvělým poměrem cena/výkon.

Značka mobilních zařízení Infinix oslavila dva roky od svého vstupu na český a slovenský trh, během kterých dosahovala vynikajících výsledků jak na lokálním, tak na globálním trhu. Celosvětově se Infinix stal jednou z nejrychleji rostoucích značek mobilních zařízení a v tuzemsku se stal nebezpečným vyzyvatelem pro zavedenou konkurenci.

„Máme za sebou dva velmi úspěšné roky, během kterých jsme se díky silnému růstu vypracovali na pozici páté nejprodávanější značky na trhu,“ shrnuje Lukáš Knotte, country manager Infinixu pro ČR a SR. „Před naším vstupem na trh byl Infinix nejen u nás, ale i v celé Evropě naprosto neznámý a na rozdíl od řady konkurenčních značek jsme odmítali a nadále odmítáme růst na dluh. Jediné, o co jsme se proto mohli opřít, byla kvalita našich produktů a jejich vynikající cena. O to větší mám radost z toho, jakých výsledků zde za tak krátkou dobu dosahujeme.“

Poměr ceny a výkonu je základním pilířem produktové strategie Infinixu, a to jak z hlediska technických specifikací samotných zařízení, tak štědrého obsahu balení. Zatímco od ostatních výrobců už nedostanete, kromě samotného telefonu, téměř nic, Infinix nabízí kompletní příslušenství v podobě nabíječky s kabelem, ochranného krytu a sluchátek. To se týká i nejlevnějších modelů. U vyšších řad je pak k dispozici i ochranné sklo nebo fólie na displej.

„Za ty dva roky, co jsme na trhu, vyšly v českých a slovenských médiích desítky recenzí našich telefonů. Některé jsou velice lichotivé, jiné méně, ale i ti největší kritici, kteří na nás nenechají nit suchou, zpravidla dodají, že z hlediska ceny a výkonu jsme špička,“ navazuje Lukáš Knotte. „To je skvělá zpráva, protože se na tom ukazuje, že náš hlavní prodejní argument skutečně funguje.“

Z nuly na sto

Infinix v období od svého debutu v létě 2022 do srpna 2024 na českém a slovenském trhu prodal lehce přes 126 tisíc telefonů. Již v září 2023, tedy zhruba rok od svého vstupu, se poprvé dostal mezi pět nejprodávanějších značek na lokálním trhu a tuto pozici si pak s občasnými výkyvy drží dodnes.

„V některých měsících nás sice přeskočí konkurenční značka, ale potřebuje na to velkou slevovou akci, jaké my neděláme. Jakmile takové promo skončí, jsme opět na svém místě a pokračujeme v růstu,“ poznamenává Knotte. „Jsme přesvědčený, že z hlediska organického vývoje jsme již stabilně číslo pět a náš současný tržní podíl, který v srpnu činil 2,5 %, je s výjimkou výjimečně úspěšného února 2024 nejvyšší, jaký jsme kdy měli.“

Pokračujícímu růstu Infinixu na českém a slovenském trhu pomáhá i jeho letošní portfolio, jehož hlavní řady byly uvedeny na přelomu zimy a jara. Telefony Smart 8 a Hot 40i jsou již nyní třetím, resp. pátým historicky nejúspěšnějším modelem Infinixu v ČR a SR, přestože jsou v prodeji jen lehce přes půl roku, a Smart 8 má velmi reálnou šanci se dostat na první místo.

„Konkurence na trhu meziročně výrazně zesílila, takže jsem rád, že se letošním modelům daří,“ říká Knotte. „Je prakticky jisté, že Smart 8 už příští měsíc překoná prodeje svého předchůdce Smart 7 a do konce roku by mohl překonat náš vůbec nejúspěšnější model Hot 30i, kterého se prodalo téměř dvacet tisíc kusů.“

Inovace místo imitace

Přestože Infinix působí v Evropě teprve dva roky, historie této značky, spadající pod skupinu Transsion, se píše již od roku 2013 a v současnosti je jedním z největších výrobců mobilních zařízení na světě s globálními prodeji v řádu desítek milionů zařízení ročně. Expanze na evropské trhy proto byla pro Infinix logickým krokem.

„Infinix funguje jinak než řada jiných čínských výrobců, kteří přišli, zazářili a vzápětí zhasli,“ říká Lukáš Knotte. „Má za sebou už více než desetiletou historii, drží si stabilní pozice na trzích po celém světě, a především se snaží jít vlastní cestou – místo pasivního reagování na trendy se je snaží udávat.“

Jen od počátku letošního roku Infinix představil několik inovativních technologií, které nasadil nebo brzy nasadí do svých mobilních zařízení. Mezi ty již nasazené patří řešení All-Round FastCharge 2.0 postavené na proprietárním chipsetu Cheetah X1. Tato technologie uvedená v letošní řadě Note 40 přináší ucelenou správu kabelového i bezdrátového nabíjení s inteligentními režimy a nástroji pro ochranu baterie a prodloužení její životnosti, to vše při výkonu až 100 W.

Mezi budoucí inovace pak patří například technologie bezkontaktního nabíjení AirCharge schopná dobíjet zařízení vzduchem, E-Color Shift využívající technologie barevného elektronického inkoustu pro libovolnou změnu barev na krytu telefonu, Extreme-Temp Battery umožňující bezproblémový provoz baterií v extrémně nízkých i vysokých teplotách a konečně Spherical NFC 720° poskytující pohodlnou NFC konektivitu v široké výseči okolo zařízení.

Infinix nezůstává pozadu ani v oblasti partnerství, kde spolupracuje například se značkou JBL, která se postarala o vyladění zvuku na zařízeních řady Note, se studiem DesignWorks ze skupiny BMW, jež pro Infinix navrhlo speciální edici Racing Gray, rovněž pro zařízení řady Note, se značkou GoPro, díky čemuž byla usnadněna konektivita mezi jejími kamerami a nadcházejícím vlajkovým modelem Zero 40, nebo se Samsung System LSI, kde se spolupráce týká AI algoritmů pro fotoaparáty.

Narozeninový týden

Jako poděkování českým a slovenským zákazníkům zavádí Infinix v týdnu od 23. do 29. 9. 2024 speciální narozeninové ceny na drtivou většinu svých letošních modelů s průměrnou slevou ve výši 10 %.

„Žádný nováček na trhu neobstojí, pokud si nezíská důvěru lokálních partnerů a koncových uživatelů,“ uzavírá Lukáš Knotte. „Chtěli bychom tímto upřímně poděkovat všem, kteří nám na počátku dali šanci, protože jen díky nim jsme se mohli dostat tam, kde jsme. Jsem vám za to velmi vděčný.“

O společnosti INFINIX

Infinix Mobility je rychle se rozvíjející technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává rozšiřující se portfolio chytrých zařízení po celém světě pod značkou Infinix, která byla založena v roce 2013. Infinix, který se zaměřuje na dnešní mládež s první technologií ve své třídě, vytváří trendy, výkonné a dosažitelné ceny inteligentních zařízení, která přinášejí nejnovější technologie na trhu uživatelům po celém světě v době, kdy je potřebují za cenu, kterou chtějí.

Pro více informací navštivte: http://www.infinixmobility.com/

 

HUAWEI WATCH D2 přináší revoluční 24hodinové monitorování krevního tlaku, které posouvá hranice chytrých technologií

Společnost Huawei minulý týden na akci Innovative Product Launch v Barceloně představila několik dlouho očekávaných novinek. Jednou z nich jsou i Huawei Watch D2, první zdravotnicky certifikované zařízení, které monitoruje krevní tlak 24 hodin denně. Uvedení chytrých hodinek Huawei Watch D2 na trh přineslo převratnou inovaci mezi chytrými hodinkami, protože se jedná o první zařízení se zabudovaným systémem ambulantního měření krevního tlaku na zápěstí. Hodinky jsou také vybaveny systémem Huawei TruSense pro rychlejší a přesnější výsledky měření.

Podle průzkumu Huawei Health Survey 2023[1] je právě krevní tlak zdravotním ukazatelem, který Evropany zajímá nejvíce. Polovina respondentů navíc přiznala, že se svým zdravím nejsou spokojeni. Na druhou stranu 88 % uživatelů uvedlo, že díky funkcím v chytrých zařízeních určených k monitorování zdraví u nich došlo ke zlepšení fyzické kondice. To ukazuje, jak významnou roli chytrá zařízení hrají v každodenním živote a jak mohou pomoci zlepšit zdraví uživatelů.

Personalizované, a především celodenní měření

Ambulantní měření krevního tlaku (ABPM) je doporučováno jako jeden ze způsobů měření krevního tlaku pro diagnostiku hypertenze a následně i pro její sledování a léčbu. Nové Huawei Watch D2 měří krevní tlak v pravidelných intervalech v průběhu celého dne a během všech běžných činností, i ve spánku. Informace získané z měření tak poskytují přesnější obraz o změnách a vzorcích krevního tlaku.

Huawei Watch D2 navíc využívají pokročilé softwarové algoritmy, které integrují zdravotní data uživatele nejen z měření krevního tlaku, ale také z údajů o spánku a absolvovaných cvičení. Tyto pokročilé analýzy přináší přesnější výsledky měření a jsou tak skutečným průlomem v oblasti osobního monitorování zdraví. Jejich nespornou výhodou je, že máte svá data vždy plně pod kontrolou – zatímco zdravotnická zařízení často výsledky s pacienty nesdílejí, s Huawei Watch D2 můžete kdykoli sledovat svůj zdravotní stav v reálném čase a získat tak větší klid a jistotu.

Ačkoliv jsou hodinky certifikovaným zdravotnickým zařízením a plní stejnou funkci jako kterékoliv jiné zdravotnické zařízení určené k měření krevního tlaku, nikde nenajdete manžetu na paži, žádnou krabičku v pase nebo hadičku přes tělo. S hodinkami Huawei Watch D2 je tak přesné měření krevního tlaku snadné a spolehlivé a zároveň stylové.

Odborné měření krevního tlaku 24 hodin denně

Přístroj je vybaven vysoce přesným tlakovým senzorem, miniaturní pumpou a nafukovacím airbagem, aby poskytoval přesné údaje z měření tlaku. Zařízení měří analýzu EKG beat-by-beat, monitorování kyslíku v krvi (SpO2), srdeční frekvenci, úroveň stresu a teplotu kůže, čímž uživatelům přináší komplexní správu zdraví, která pomáhá zavčas odhalit potenciální zdravotní problémy a usnadní tím následné lékařské doporučení. Huawei Watch D2 umožňují inovativní 24hodinové monitorování krevního tlaku na zápěstí, k čemuž využívá vzduchového polštářku, který se nafoukne a v pravidelných intervalech provádí měření.

Uživatelé si mohou snadno změřit 9 ukazatelů, na základě kterých, si mohou vygenerovat zprávu s přehledem zdravotního stavu. Ta identifikuje potenciální zdravotní rizika. Mezi tyto ukazatele patří: srdeční tep, krevní tlak, kyslík v krvi (SpO2), stres, teplota kůže, EKG, pružnost cév, kontrola dýchání a povědomí o dýchání ve spánku. Tyto ukazatele si může uživatel zkontrolovat během jedné minuty, narozdíl od tradičních zdravotnických přístrojů, které obvykle pro takový přehled vyžadují nošení alespoň přes noc.

Huawei Watch D2 jsou první chytré hodinky s funkcí analýzy krevního tlaku v rámci Přehledu o zdraví. Přináší více než 80 cvičebních režimů a úkolů týkajících se cvičení, stravy, spánku, hmotnosti a stresu, které pomohou uživateli vytvořit si zdravé životní návyky podporující regulaci krevního tlaku. Komplexní správu zdraví doplní i monitorování spánku systémem Huawei TruSense, který přesně identifikuje hluboký a lehký spánek, REM, probuzení i krátké zdřímnutí. Díky nepřetržitému monitorování mohou vysoce rizikoví uživatelé získat následné individuální poradenství od odborníků.

Lehkost, pohodlí a jednoduchost

Ač zařízení plní stejnou funkci jako lékařský přístroj, je možné s ním cvičit i spát, stejně jako s jinými chytrými hodinkami. Huawei Watch D2 jsou kompaktní a lehké, což uživatelům umožňuje jejich nepřetržité nošení, a tím nepřetržitou správu a monitorování zdravotního stavu.

Hodinky disponují displejem o velikosti 1,82 palců, s novým barevným uživatelským rozhraním a 2,5D plovoucím designem. Oproti tradičním přístrojům na měření krevního tlaku mají Huawei Watch D2 přibližně 1/5 jejich šířky, 1/25 objemu a 1/26 hmotnosti. Ultra úzký airbag měří pouze 26,5 mm.

Hodinky jsou k dispozici ve dvou barevných provedeních: černé a zlaté. Dodávají se s řemínkem buď z flouroelastomeru s měkkou pryží, který je odolný proti potu a je šetrný k pokožce, nebo jsou dostupné i s elegantním krémovým koženým řemínkem. Uživatel si tak může vybrat, zda preferuje řemínek pro pohodlné celodenní nošení nebo dá přednost spíše stylovému vzhledu. Délky řemínku jsou dostupné v menší i větší velikosti, od 130 mm do 210 mm, a jsou tak vhodné pro muže i ženy.

Hodinky Huawei Watch D2 jsou kompatibilní se systémem iOS i Android, což umožňuje snadnější používání a přístup ke zdravotním funkcím pro širší skupinu uživatelů.

Výhodná nabídka při koupi Watch D2

Na oficiálním e-shopu Huawei nyní můžete získat exkluzivní výhody při koupi Watch D2, jako je například výměna airbag řemínku po roce užívání úplně zdarma. Jako dárek navíc získáte sluchátka FreeBuds 5i.

Přihlaste také k odběru novinek na oficiálním e-shopu Huawei a získejte šanci vyhrát vlajkový telefon Pura 70 Ultra!

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer Business Group naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

  1. Kvantitativní online průzkum provedený společností Ipsos v říjnu 2023 v: Německo, Polsko, Španělsko, Itálie, Rumunsko, Bulharsko, Turecko, Velká Británie. Průměr zemí, N=8019, respondenti reprezentativní pro obecnou populaci ve věku 18-64 let.

Revoluční křemíko-uhlíková baterie třetí generace: Nově nastavený standard díky samostatnému čipu pro správu napájení

V dnešní době jsou smartphony nepostradatelnými nástroji pro zvýšení produktivity a výdrž baterie tak má pro uživatele, kteří se na svá zařízení spoléhají, zásadní roli. Značka HONOR, která se neustále věnuje inovacím zaměřeným na člověka, si tuto potřebu uvědomuje a snaží se posouvat technologie baterií dál, aby zlepšila možnosti, které chytré telefony přinášejí, a umožnila uživatelům maximalizovat jejich produktivitu.

S tímto cílem se HONOR pustil do průlomového vývoje technologie baterií, která jde nad rámec toho, co nabízí tradiční odvětví chytrých telefonů. Ve věku umělé inteligence vyžadují zařízení větší výpočetní výkon i výkon baterie, a to vše v tenčím a lehčím balení. Společnost HONOR chápe, že tradiční bateriová řešení již nejsou dostatečná k uspokojení těchto vyvíjejících se potřeb, a od uvedení řady HONOR Magic5 na trh se ujala vedení ve vývoji křemíko-uhlíkových baterií s vysokým obsahem křemíku a důsledně vyvíjí ultratenké smartphony s dlouhou výdrží, které nastavují nové průmyslové standardy. Tato revoluční technologie, která představuje zcela novou křemíko-uhlíkovou baterii třetí generace v modelu HONOR Magic V3, poskytuje výjimečnou výdrž baterie a spolehlivý výkon, a to i v náročných podmínkách s nízkými teplotami. Využitím těchto pokroků se HONOR snaží změnit očekávání uživatelů a nabídnout jim vyšší produktivitu a bezkonkurenční pohodlí.

Využití křemíko-uhlíkového materiálu pro zvýšení kapacity baterie

Lithiové baterie již dlouho slouží jako primární zdroj energie pro chytré telefony, přičemž jejich výkon je silně závislý na množství a toku iontů lithia. Jedním z rozhodujících faktorů, které ovlivňují množství lithiových iontů, je materiál anody. Preferovaným a rozšířeným materiálem pro výrobu anod je grafit, který nabízí teoretickou kapacitu 372 mAh/g[1]. Pro zvýšení kapacity svých baterií používá HONOR na výrobu anod materiál na bázi křemíku, který se může pochlubit ohromující teoretickou kapacitou 4 200 mAh/g[2], což je desetkrát více než u grafitu.

Vzhledem k obrovskému potenciálu anodového materiálu na bázi křemíku, který je schopen přijímat lithium, společnost HONOR účinně využila jeho schopnosti k rozvoji své technologie baterií. Integrací křemíkových a uhlíkových materiálů se společnosti HONOR podařilo vytvořit robustní a vysoce výkonnou elektrochemickou strukturu. V návaznosti na tento úspěch vyvinul HONOR pro model HONOR Magic V3 špičkovou křemíko-uhlíkovou baterii třetí generace, která zvyšuje podíl křemíku v záporné elektrodě na 10 %[3]. Je pozoruhodné, že toho dosahuje při průměrné tloušťce baterie pouhých 2,6 mm[4]. V porovnání s modelem Magic V2 má HONOR Magic V3 tloušťku baterie sníženou o 4,4 %[5] a zároveň dosahuje zvýšení energetické hustoty o 5,74 %[6].

V roce 2016 Tesla představila Model 3, základní elektromobil poháněný inovativní baterií s vylepšeným křemíkovým složením. Toto navýšení křemíku zvýšilo hustotu energie na přibližně 550 mAh/g, což výrazně zlepšilo celkový výkon baterie. Inspirován pokrokem Tesly se výzkumný a vývojový tým společnosti HONOR ponořil do potenciálu chemických struktur na bázi křemíku s cílem přinést optimální řešení pro uživatele smartphonů. Pokud jde o kapacitu baterie, křemíko-uhlíkové baterie třetí generace překonávají nejnovější baterie na bázi grafitu a vykazují výjimečnou kapacitu 5 150 mAh[7]. Navíc díky integraci samostatného čipu Power Enhanced Chip HONOR E1 a systému správy napájení vykazuje tato baterie podstatné zlepšení výkonu při běžných i nízkých teplotách. Díky tomu mohou uživatelé očekávat konzistentní a spolehlivý výkon baterie v jakémkoli prostředí, což dále upevňuje pozici společnosti HONOR v popředí technologie baterií.

Zvýšení výkonu baterie a správy napájení díky čipu Power Enhanced Chip HONOR E1

Zabudování samostatného čipu HONOR E1 výrazně zlepšuje účinnost správy napájení a výkon baterie. Tato patentovaná čipová sada představuje speciální konstrukci tři v jednom, která hladce integruje měřič energie, ochranu a integrované obvody proti padělání do jediné kompaktní jednotky. Čipová sada HONOR E1, která si zachovává rozměry ochranné desky baterie své předchůdkyně, zůstává neuvěřitelně malá a tenká a poskytuje bezkonkurenční funkčnost.

Jednou z význačných schopností čipu Power Enhanced Chip HONOR E1 je řešení Smart Discharging Solution, které přináší pozoruhodné zlepšení účinnosti nabíjení a vybíjení baterie. Díky inteligentnímu rozpoznávání různých teplotních a nabíjecích scénářů čipset optimalizuje proces nabíjení, aby bylo dosaženo úplnějšího nabití baterie, a zároveň zvyšuje účinnost vybíjení, aby se zmírnil problém stárnutí baterie. V porovnání se stávajícím řešením bez samostatné čipové sady pro správu napájení čip Power Enhanced HONOR E1 dále optimalizuje účinnost vybíjení, což umožňuje dodatečnou 3%[8] přesnost správy napájení. Tato přesnost se rozšiřuje i na nízký stav baterie, kdy se zpřesňuje sledování proudu, což vede k efektivnějšímu vybíjení. Čipset navíc přizpůsobuje rychlost vybíjení podle různých scénářů, čímž účinně prodlužuje dobu vybíjení při nízkém stavu baterie.

Čipová sada také integruje přizpůsobený algoritmus pro nízké teploty, který optimalizuje výkon baterie v extrémních podmínkách. Pro překonání problémů s kompatibilitou vyvinula společnost HONOR algoritmus baterie speciálně přizpůsobený pro tuto technologii, který podstatně zlepšuje přesnost výpočtů kapacity baterie, zajišťuje přesné řízení spotřeby a maximalizuje celkovou účinnost.

Posílení spolehlivosti baterie pomocí materiálu na bázi uhlíkových vláken

Model HONOR Magic V3 vyniká na trhu jako skládací smartphone s nejvyšším poměrem baterie k zařízení. Díky integraci křemíko-uhlíkových materiálů představuje třetí generace křemíkové baterie výrazný pokrok ve velikosti a tloušťce a stanovuje nový standard s neuvěřitelně tenkým průměrným profilem baterie pouhých 2,6 mm. Výzvou je však udržení spolehlivosti baterie, vzhledem k jejím větším a štíhlejším rozměrům a ultratenkému profilu zařízení. Konvenční přístup s použitím ochranné komory z hliníkové slitiny nesplňuje v tak tenkém provedení požadavky na spolehlivost.

Značka HONOR tento problém řeší průlomovým krokem, kdy jako materiál pro ochrannou komoru baterie používá uhlíková vlákna. Tato inovativní volba nabízí několik výhod, včetně nižší hmotnosti, menší tloušťky a vyšší spolehlivosti, než je běžné u tradiční hliníkové slitiny. Je pozoruhodné, že se jedná o první rozsáhlé využití materiálu z uhlíkových vláken v tomto odvětví, přičemž uhlíková vlákna pokrývají téměř třetinu plochy pod obrazovkou. Tato implementace zajišťuje zvýšenou spolehlivost baterií a posiluje závazek společnosti HONOR posouvat technologické hranice.

Shrnutí

Společnost HONOR se svou třetí generací křemíko-uhlíkové baterie ujala vedení v oblasti inovací baterií v odvětví chytrých telefonů, čímž prokázala svůj závazek podporovat technologické průlomy. Uvedení této pokročilé technologie baterií představuje významný milník, který uživatelům nabízí prodlouženou výdrž baterie a umožňuje jim zůstat ve spojení a být produktivní po dlouhou dobu. Přijetí křemíko-uhlíkové technologie společnosti HONOR podtrhuje její odhodlání poskytovat výjimečné zážitky se smartphony a nově definovat průmyslové standardy pro baterie smartphonů. Tento inovativní přístup posouvá technologii chytrých telefonů kupředu a poskytuje uživatelům výkonnější a spolehlivější zážitek.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.honor.com/cz

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

  1. Data z laboratoří HONOR.
  2. Data z laboratoří HONOR.
  3. Data z laboratoří HONOR.
  4. Data z laboratoří HONOR. Skutečné rozměry se mohou lišit v závislosti na konfiguraci, výrobním procesu a metodě měření. 2,6 mm znamená průměrnou tloušťku dvou baterií Magic V3.
  5. Data z laboratoří HONOR.
  6. Data z laboratoří HONOR.
  7. Typická kapacita baterie je 5150 mAh, jmenovitá kapacita baterie je 5050 mAh. Data pocházejí z laboratoří HONOR.
  8. Data z laboratoří HONOR.

T-Mobile spouští službu Watch Connection pro chytré hodinky Samsung Galaxy Watch LTE

T-Mobile od 16. září nabídne zákazníkům s chytrými hodinkami Samsung službu Watch Connection. Díky ní a zabudované elektronické eSIM v hodinkách mohou volat ze svého telefonního čísla, aniž by museli být v blízkosti mobilního telefonu. Navíc pouze u T-Mobile mohou službu využít i v zahraničí, a to ve více jak 50 zemích po celém světě.

Zákazníci už nemusí na výlety nebo během sportování nosit svůj mobilní telefon v kapse. Nově lze z hodinek Samsung Galaxy Watch s podporou LTE volat, zasílat a přijímat zprávy, platit, streamovat hudbu a využívat další aplikace vyžadující mobilní připojení, které usnadní každodenní činnosti. Služba Watch Connection funguje totiž nezávisle na technologii LTE (4G), a to pod stejným telefonním číslem jako u mobilního tarifu. Stačí ho tak snadno propojit v telefonu a na chytrých hodinkách Samsung a užívat si více času #MeziSvými.

Služba je dostupná pro všechny tarifní zákazníky využívající mobilní hlasový tarif a lze ji jednoduše aktivovat přímo v Samsung telefonu v aplikaci Galaxy Wearable. Měsíčně stojí 99 korun a je k dispozici jak pro rezidenty, živnostníky, drobné podnikatele, tak pro firemní zákazníky. Ti si ji mohou objednat také ve variantě Watch Connection Extra. Více informací najdete na webu.

Při aktivaci služby do 31. 10. získá uživatel první tři měsíce paušálu k hodinkám zdarma. Zároveň od 23. září do konce října proběhne soutěž v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Magenta Moments o 30 kusů hodinek Samsung Galaxy Watch Ultra.

 

Final Fantasy XVI a Frostpunk 2 v GeForce NOW hned od vydání

Final Fantasy XVI konečně vyšlo na PC a je k dispozici i na GeForce NOW. Tento týden nabízí několik dalších novinek, které se v knihovně objeví hned v den vydání. Mezi největší patří Frostpunk 2, pokračování populární mrazivé postapokalyptické survival strategie. Ti, kdo si předobjednali Deluxe Edition na Steamu a Xboxu, si ji mohou pustit na GeForce NOW již v early accessu.

Seznam nově přidaných her tento týden:

  • Frostpunk 2 (Novinka, Steam a Xbox, PC Game Pass, 20. 9.)
  • FINAL FANTASY XVI (Novinka, Steam a Epic Games Store, 17. 9.)
  • The Plucky Squire (Novinka Steam, 17. 9.)
  • Dead Rising Deluxe Remaster (Novinka Steam, 18. 9.)
  • Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven (Demo na Steamu od 18. 9.)
  • The Legend of Heroes: Trails Through Daybreak (Steam)
  • REKA (Steam)

Blog: https://blogs.nvidia.com/blog/geforce-now-thursday-final-fantasy-xvi/

Digitalizace vládne i v zákonných povinnostech. 44 % českých firem náhradní plnění řeší ICT službami, ukazuje průzkum Thein Systems

České firmy se stále více uchylují k řešení zákonné povinnosti zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP) prostřednictvím náhradního plnění. Namísto tradičního nákupu kancelářských potřeb volí čím dál častěji například nákup ICT služeb. To potvrzuje průzkum Thein Systems, který odhalil, že dnes více než 44 % z nich řeší své závazky nákupem specializovaných technologických služeb.

Pokud česká společnost zaměstnává více než 25 pracovníků, vyplývá z právního rámce nutnost mít mezi pracovníky minimálně 4 % osob se zdravotním postižením. Jestliže splnění této legislativy není z nějakého důvodu možné, mají firmy další dvě možnosti: buď zaplatí odvod do státního rozpočtu, nebo využijí náhradní plnění nákupem služeb či výrobků od organizací, které osoby se zdravotním postižením aktivně začleňují. Prostřednictvím náhradního plnění pak zákazník šetří přibližně 35 % oproti odvodu do státního rozpočtu. Tento přístup je mezi českými firmami stále častější, přičemž se objevují různé trendy v jeho využívání.

S blížícím se koncem roku, a tedy i s koncem lhůty pro splnění zákonné povinnosti se Thein Systems rozhodl provést průzkum, který ukázal, že 40 % dotazovaných firem platí ročně za OZP do státního rozpočtu mezi 500 000 Kč až 1 000 000 Kč na odvodech. Pokud se společnosti rozhodnou pro náhradní plnění, více než 60 % dotazovaných využívá jako metodu splnění legislativy služby z chráněných dílen. Mnoho podniků se ale rozhodlo k hledání efektivnějších řešení s další přidanou hodnotou.

“Naše zkušenost je taková, že spousta českých firem náhradní plnění řešila v předchozích letech velice neefektivně a za vyšší náklady, než je nezbytně nutné. Zcela běžným řešením totiž bývá nákup kancelářských potřeb či různých reklamních předmětů, což rovněž potvrzují data získaná během zákaznického průzkumu. Stejně jako lze nakoupit bloky a propisky, lze však nakoupit i služby, které mohou být firmám mnohonásobně prospěšnější a výsledné řešení zákonné povinnosti tak smysluplnější,” vysvětluje Stanislav Petera, expert Thein Systems: “Dle výsledků průzkumu si to firmy začaly uvědomovat.”

Digitalizace se projevila i zde. V době rostoucích nákladů a komplexních legislativních požadavků nově až 44 % dotazovaných firem vyřešilo své zákonné povinnosti prostřednictvím nákupu ICT služeb. Více než 18,5 % společností dle průzkumu pak stále v rámci náhradního plnění volí nákup kancelářských potřeb a téměř 15 % dotazovaných entit využívá nákup úklidových či bezpečnostních služeb. Zbylá procenta se uchylují k jiným alternativám – reklamní předměty, potravinářství a další.

Thein Systems rovněž spadá do katalogu firem nabízející náhradní plnění. Společnosti mohou vyřešit legislativu nákupem služeb, mezi něž patří například návrh, dodávka a servis komplexních i dílčích řešení v ICT. To přináší nejen významné finanční úspory, ale také zjednodušení administrativních procesů pro firmy všech velikostí. Služby Thein Systems aktuálně zatím využilo 65 firem v rozsahu od nižších desetitisíců po miliony korun, čímž své vlastní kapacity poskytování náhradního plnění vyčerpali. Nadále jej však zprostředkovávají prostřednictvím služeb partnerských firem.

O Thein Systems

Thein Systems poskytuje zákazníkům po celé České republice dodávky komplexních i dílčích řešení informačních a komunikačních systémů. Zabývá se prodejem a servisem výpočetní techniky, dodávkou specializovaných služeb ve výpočetní technice a informačních technologiích. Poskytuje i moderní cloudová řešení. S produkty a službami společnosti se již od roku 1996 setkávají zákazníci z komerčních firem napříč různými obory podnikání, dodavatelé komunikačních služeb, společnosti veřejné i státní správy, zdravotnictví a školství.

Ve svých pěti regionálních centrech Thein Systems sází na vysokou odbornost a profesionalitu svých certifikovaných expertů, specialistů a jejich dlouhodobě budovaný osobní kredit u zákazníků a dodavatelů.

O skupině Thein

Thein je investiční skupina technologického experta a investora Tomáše Budníka, která se zaměřuje na rozvoj technologických společností v oboru lCT, kyberbezpečnosti a průmyslu 4.0. Ve svém portfoliu chce propojovat zajímavé projekty a poskytovat jim byznysovou a infrastrukturní expertízu. Hlavní filozofií skupiny Thein je hledání nové synergie mezi jednotlivými projekty a udržení českého know-how v českých rukách.

 

Během povodní stoupla poptávka po zákaznických linkách v některých segmentech až o 30 %

Během živelných pohrom, jako byla nedávná bouře Boris, stoupá zájem o zákaznické linky, zejména u energetických společností, kde poptávka vzrostla až o 30 %. Češi se i v těchto kritických situacích stále spoléhají na osvědčené služby, jako je například informační linka 1188, která zaznamenala nárůst zájmu o 6,8 %. Bouře Boris přinesla rozsáhlé záplavy a škody na majetku, po nichž mnoho domácností zůstalo bez proudu a přístupu k internetu, což vedlo ke zvýšenému tlaku na telefonické linky.

K většímu vytížení zákaznických linek dochází tradičně ve chvílích, kdy jsou lidé odkázáni pouze na telefonní signál, protože kvůli výpadkům elektřiny nebo záplavám často ztrácejí přístup k internetu. V těchto kritických situacích, kdy online komunikace není možná, se stávají telefonické linky jediným prostředkem pro nahlášení škod a získání potřebných informací nebo samotné pomoci.

Bouře Boris zasáhla zejména energetický sektor, který se musel vyrovnat s desítkami tisíc výpadků a škod na elektrické infrastruktuře. Společnost Conectart, která poskytuje podporu několika energetickým firmám, zaznamenala během těchto dnů nárůst hovorů o 28,3 %. Pojišťovny hlásí zatím jen mírný nárůst požadavků, nicméně očekává se, že s ústupem vody a po prvotní obhlídce škod zájem dále poroste.

Conectart je na takové krizové situace plně připraven a nabízí flexibilní kapacity, které se dokážou pružně přizpůsobit rostoucímu počtu volání. „Naše kapacity operátorů jsou velmi flexibilní a v případě enormní poptávky jsme schopni nasadit další týmy operátorů, tak aby zákaznické linky zůstaly dostupné a všichni volající byli co nejrychleji odbaveni,“ uvedl generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička. Tato schopnost pružně reagovat na zvýšenou poptávku je klíčová zejména v období, kdy lidé potřebují rychlou pomoc a řešení​​​​.

Po návratu domů většina lidí hlásí pojistné události po zjištění rozsahu škod. Co si připravit před návštěvou pojišťovny nebo telefonátem? Mějte u sebe:

  • Číslo pojistné smlouvy a osobní doklady (občanský průkaz)
  • Fotodokumentaci vzniklých škod (pokud ji máte k dispozici)
  • Záznamy o předchozí komunikaci s pojišťovnou

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Svá call centra má aktuálně v několika českých, slovenských a polských městech. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, Innogy, ČSOB pojišťovnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 500 zaměstnanců. Společnost Conectart a.s. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz

 

Méně rutiny, více času na hosty. Technologie Mews zastoupí měsíčně až 12 členů hotelového personálu

Digitalizace recepcí zefektivňuje rutinní úkony hotelových recepčních, zjednodušuje administrativu a umožňuje personálu věnovat více času hostům – to ukázala data českého scaleupu Mews, jehož technologie pomohly hotelům ušetřit téměř 5 tisíc hodin,[1] které věnují administrativní práci, a plnohodnotně tak zastoupit až 12 zaměstnanců na plný úvazek.

„Pohostinství se bez mezilidské interakce neobejde. Je proto logické, že se hotely po celém světě stále více přiklánějí k využívání moderních digitálních technologií, které jim pomáhají automatizovat rutinní úkoly, šetřit velké množství času a zlepšovat tak zákaznickou zkušenost,“ vysvětluje Matt Welle, CEO Mews.

Více času na hosty

Data Mews, publikovaná v IDC White Paper, ukázala, že jejich technologie pomohly k zefektivnění rutinních úkonů hotelového personálu až o 24 %.[2] Taková úspora času může podle českého scaleupu představovat ekvivalent 12 zaměstnanců na plný úvazek. Úspora tak dává personálu o 35 % více času, který mohou věnovat hostům a zlepšovat zákaznickou zkušenost. „Technologie má však potenciál zkvalitnit nejen pobyt hostů, ale i samotnou práci personálu,“ dodává Welle a současně poukazuje na aktuální problém rostoucí fluktuace zaměstnanců, který v segmentu pohostinství meziročně vzrostl o 10 %.

Jednou z oblastí, které Mews hotelům pomáhá zefektivňovat, jsou platby. Ty automatizace pomáhá urychlit, zabezpečit a minimalizovat riziko chyb. Hotelům tak umožňuje například autorizovat kreditní karty ještě před příjezdem hostů, zajistit plynulejší check-in a minimalizovat tak případy, kdy host do hotelu nedorazí.

„Odbavení na recepci je prvním dojmem, který si z návštěvy hotelu obvykle odnášíme. Pokud má personál možnost ušetřit i pouhých pět minut času a věnovat se osobně hostům, můžeme zásadním způsobem zlepšit jejich zážitek z pobytu,“ komentovali pro IDC v jednom z hotelů, který se průzkumu účastnil.

Více o Mews

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Platforma Mews Hospitality Cloud, kterou využívá 5 000 zákazníků ve více než 85 zemích, je navržena tak, aby zefektivnila provoz moderních hoteliérů, vylepšila zážitky hostů a vytvořila ziskovější podniky. Mezi zákazníky patří Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub a Airelles. Mews byl oceněn jako Nejlepší PMS (2024) a zařazen mezi Nejlepší místa pro práci v hotelové technologii (2021, 2022, 2024) společností Hotel Tech Report, stejně jako Nejlepší světový poskytovatel hotelového PMS (2023) a Nejlepší nezávislý světový poskytovatel hotelového PMS (2022, 2023) podle World Travel Tech Awards. Společnost má pobočky v Evropě, Spojených státech a Austrálii.

  1. Data Mews červen–srpen 2024: User Disengagement Report
  2. IDC Business Value White Paper, sponzorováno Mews, Business Value of Mews Hospitality Cloud with Mews Payments, doc #EUR252407824, září 2024

 

Exit mobile version