Česká společnost THIMM bodovala na Obalu roku. Odnáší si tři ocenění

Soutěž Obal roku zná své vítěze. Jako každý rok, i letos se ho zúčastnila společnost THIMM, a to hned s několika obaly. Ocenění si od poroty odnesly rovnou tři – AlbiLAB, obal na hru Psina a G(o)rila Box. Speciální ocenění, jako je například cena za udržitelnost, budou oznámena na říjnovém galavečeru, kde si vítězové také převezmou svá ocenění.

„V THIMMu si zakládáme na originálním, ale zároveň praktickém řešení obalů přímo na míru potřebám našich zákazníků. V potaz bereme samozřejmě i udržitelnost, která se promítá do celé výroby, jelikož obaly vyrábíme z nejvíce udržitelného materiálu – vlnité lepenky. Jsme moc rádi, že odborná porota ocenila talent a kvalitní práci našich vývojářů a odnesli jsme si ze soutěže rovnou tři ocenění,” komentuje výsledky Obalu roku Martin Hejl, CEO společnosti THIMM.

Společnost při tvorbě obalů využívá digitální tisk a také moderní laserový výsek, které pomáhají dosáhnout vysoké úrovně detailu a vizuální atraktivity. Tyto moderní technologie byly využity také při tvorbě tří vítězných obalů. Prvním oceněným je obal pro originální deskovou hru PSINA, který podporuje hráčský zážitek, ale také dotváří celkový dojem z produktu. „Chtěli jsme vytvořit obal, který podpoří zážitek ze hry jak pro lidi, tak pro psy. Museli jsme tak vyvinout obal, který bude zábavný, funkční, ale také esteticky přitažlivý a praktický. Proto jsme využili technologii laserového výseku a digitálního tisku, který nám umožnil se zaměřit na každý specifický detail. Vytvořili jsme speciální prostory pro jednotlivé herní komponenty, jako jsou figurky, karty a hrací deska, bez nutnosti použití tradičních plastových vložek. Fixace herních prvků jsou navíc vyrobeny v designu psí tlapky, což podporuje celkovou tématiku hry. Celé jsme to doplnili unikátním prvkem pohyblivých očí na víku. Vytvořili jsme zábavný a funkční obal, který zákazníci nezastrčí do poličky, ale naopak si jej vystaví,” říká Hejl.

Dalším z oceněných obalů je AlbiLAB, který chrání obsah uvnitř a zároveň je jeho nedílnou součástí. Obal slouží jako odnosný kufřík a pozdější úložiště pro jednotlivé komponenty. Zákazníci si mohou části obalu vyloupnout a použít je přímo ve své vědecké sta(veb)nici. Navíc je na něm umístěn QR kód, který zákazníkům poskytuje okamžitý přístup k veškerým informacím o produktu již v obchodě.

Třetím oceněným obalem je obal pro společnost Orkla Foods Česko a Slovensko. THIMM pro ni vyrobil prémiový, estetický balíček, který svým designem a použitou technologií posiluje identitu značky a zvyšuje prodej. Dominantou obalu je logo a slogan “Pojďme gorilovat!”, který doplňují různé fixace z vlnité lepenky. Dohromady tvoří udržitelný, estetický a praktický obal, který jednoznačně plní svůj cíl.

Společnost se řadí k největším výrobcům obalů v Česku a v soutěži se umisťuje pravidelně již dvě dekády. Má za sebou také prestižní mezinárodní ocenění Worldstar za marketing. Ve svém závodě ve Všetatech vyrábí obaly všech velikostí za použití nejnovějších digitálních technologií. Je průkopníkem Průmyslu 4.0.

O společnosti THIMM

Společnost THIMM je významným poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio udržitelných řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje) a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními, jednoduchými a udržitelnými řešeními pomáhá společnost Thimm svým zákazníkům se na trhu odlišit a vytvářet individuální značku. Tento rodinný podnik přitom na své strategické cestě „Thimm 2030“ předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy budoucnosti a řeší je. Cílem společnosti Thimm je nabízet zákazníkům vždy nejjednodušší a nejlepší řešení. Tato zásadní orientace na zákazníka je hnacím motorem inovací a průkopnického ducha společnosti. Společnost Thimm proto důsledně investuje do rozvoje tržního zastoupení a inovativních technologií pro příští generaci. Rodinný podnik založený v roce 1949 v současné době zaměstnává přibližně 2 500 zaměstnanců v 13 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2022 dosáhl ročního obratu přes 723 milionů eur.

Externí SSD disky ADATA SC750 pro práci s daty na cestách

Lehké a přenosné úložiště pro chytrá mobilní zařízení a další

Společnost ADATA, přední světový výrobce pamětí DRAM, SSD disků a dalších typů úložišť, upozorňuje na nedávno uvedený model SC750. Nejnovější externí SSD disk podporuje přenos přes USB 3.2 Gen2 s rychlostí čtení/zápisu až 1050/1000 MB/s.

ADATA SC750 je vybaven zatahovacím USB-C konektorem, a proto nevyžaduje žádný přídavný datový kabel, lze jej přímo připojit k mobilnímu telefonu či tabletu a fungovat bez nutnosti instalace přídavného softwaru díky plug-and-play přístupu. Je kompatibilní s nejnovějšími telefony iPhone řady 15 a všemi smartphony s operačním systémem Android a USB-C.

Model SC750 kombinuje výkon a přenosný design, aby vyhověl rostoucím nárokům na přenosovou rychlost a kapacitu úložiště, které vyvolává současný rychlý životní styl. Široké možnosti využití nejlépe reprezentují například tvůrci videí, kterým bude vhodným společníkem na cestách při natáčení.

Navržen pro mobilní zařízení pro nahrávání videí ve vysokém rozlišení

Externí SSD disk SC750 přejímá stejný design od oblíbeného disku SE880 a má výrazně menší rozměry a nepotřebuje další datový kabel. Rozměry disku jsou podobné těm, které mají klasické flash disky, snadno se přenáší, je lehký a nezabírá mnoho místa. Rychlost čtení a zápisu zkracuje čekací dobu při přenosu velkých souborů a zvyšuje tak celkovou efektivitu při práci na několika projektech současně.

Podpora iPhone 15, nahrávání Apple ProRes souborů přímo na disk

Tím, že externí disk využívá dnes již rozšířeného portu USB-C, je kompatibilní s různými operačními systémy a platformami, jako jsou Android, Mac OS a Windows. Umožňuje přímé nahrávání videí ve formátu Apple ProRes, který nabízí špičkové modely iPhone 15 Pro a iPhone 15 Pro Max, aniž by uživatel musel využít úložiště v telefonu. Vynecháním mezikroku pro další přenos mezi interní pamětí a externím úložištěm tvůrce výrazně zvyšuje efektivitu a uspoří interní kapacitu na horší časy.

SSD disk je dále kompatibilní s handheld konzolí Steam Deck. Tento fakt hráčů otevírá bohaté možnosti pro instalaci více her, aniž by museli mazat ty, které aktuálně nehrají z omezeného úložiště konzole.

Cena a dostupnost

Externí SSD disk ADATA SC750 je k dispozici s tříletou zárukou ve třech provedeních lišících se kapacitou:

  • 500 GB za doporučenou koncovou cenu 1249 Kč s DPH v Česku a 49,99 euro s DPH na Slovensku
  • 1000 GB za doporučenou koncovou cenu 1999 Kč s DPH v Česku a 79,99 euro s DPH na Slovensku
  • 2000 GB za doporučenou koncovou cenu 3699 Kč s DPH v Česku a 149,99 euro s DPH na Slovensku

Pro více informací navštivte https://www.adata.com/

O značce ADATA – Innovating the Future

Společnost ADATA Technology je druhým největším výrobcem pamětí DRAM a značkových SSD disků na světě a v žebříčku Best Taiwan Global Brands zaujímá 19. místo. Mezi hlavní produktové řady společnosti ADATA patří paměťové moduly, SSD disky, další úložiště pro spotřebitele a průmyslová řešení. Společnost se také zaměřuje na elektromobily, autonomní mobilní roboty s umělou inteligencí a herní odvětví se svou značkou XPG. Produkty společnosti ADATA získaly v průběhu let široký mezinárodní věhlas, včetně ocenění iF Design, Red Dot Design a Taiwan Excellence. Společnost ADATA byla také oceněna za svůj závazek k péči o zaměstnance a společenskou odpovědnost, včetně ocenění „Great Place to Work Certification“ pro své pobočky na Tchaj-wanu, v Číně, USA, Brazílii a Mexiku a ocenění „Best Workplaces in Asia“, „Best Workplaces in Greater China“ a „Best Workplaces in Taiwan“. Od roku 2020 získala společnost ADATA pět let po sobě ocenění „Asia Responsible Enterprise Awards“ a „Best Companies to Work for in Asia“. Při pohledu do budoucnosti je společnost ADATA i nadále oddána své udržitelné vizi „Innovate Today, Embrace Tomorrow“. Společnost nadále ztělesňuje „ducha kolibříka“, protože využívá inovativní technologie k vytváření chytrého a pestrého života pro lidi na celém světě. Další informace naleznete na adrese https://www.adata.com/ .

Společnost BDO získala významnou posilu, Petru Pospíšilovou, současnou prezidentku Komory daňových poradců ČR

Daňové oddělení společnosti BDO se rozrůstá o přední expertku, kterou je současná prezidentka Komory daňových poradců Petra Pospíšilová. Ve svém novém pracovišti se bude zaměřovat zejména na agendu daně z příjmů právnických osob s přesahem do mezinárodních aspektů zdanění a dále na daň z přidané hodnoty. Příchod Petry Pospíšilové do BDO je pokračováním dlouhodobého posilování daňového oddělení BDO. K tomu se již na začátku roku přidala poradenská společnost Euro-Trend Jiřího Nekováře.

„K přestupu do BDO mě přimělo především to, že se jedná o velkou poradenskou společnost v českém vlastnictví s pestrou škálou služeb a zajímavým portfoliem klientů, ale BDO mne zaujala i z hlediska hodnot, svou firemní kulturou a zdravou chutí rozvíjet se a růst,“ říká Petra Pospíšilová. „Na BDO jsem získávala pozitivní reference již v průběhu mé předchozí praxe, a to jak od lidí z odborného světa, tak od klientů a zaměstnanců, které jsem v profesním prostředí poznala,“ doplňuje prezidentka Komory daňových poradců.

Do povědomí odborné veřejnosti se Petra Pospíšilová zapsala zejména jako dlouholetá daňová ředitelka skupiny ČSOB, což ji mimo jiné vyneslo do Síně slávy nejvlivnějších žen českého finančního světa. Její působení sahá i do zahraničí – tři roky byla viceprezidentkou CFE Tax Advisers Europe, která sdružuje 30 profesních organizací daňových poradců z 24 zemí Evropy. Jako prezidentka Komory daňových poradců ČR působí již devět let.

Pro BDO je to další personální obohacení po příchodu Jiřího Nekováře začátkem roku, který také v minulosti zastával post prezidenta Komory, a to nejdéle ze všech. Z dosavadní šestice prezidentů Komory daňových poradců v BDO působí ještě Martin Tuček.

„V BDO pracujeme na tom, abychom nadále byli špičkou z pohledu odbornosti a kvality dodávaných služeb. Snažíme se nicméně být také firmou pro lidi, pro zaměstnance, kteří si v BDO chtějí plnit své profesní sny, a samozřejmě pro klienty, kteří zase mají své sny, ty podnikatelské. K tomu, abychom byli v tomto snažení úspěšní, nám pomáhá propracovaný systém odborného rozvoje a také konkrétní lidé, odborníci, kteří své zkušenosti a know-how využívají nejen při svém poradenství klientům, ale předávají je i dalším zaměstnancům nebo budoucím expertům obecně,“ komentuje řídící partner BDO v České republice Miroslav Jandečka.

„O to více nás těší, že se k nám s důvěrou připojily takové osobnosti, jako je právě Petra, a v nedávné době i Jiří Nekovář nebo Václav Čepelák z Generálního finančního ředitelství. Rozšiřují náš pohled na trh o další perspektivu, díky čemuž můžeme efektivněji pomáhat firmám ve zvládnutí všech záležitostí. Zároveň můžeme se zástupci veřejné správy vést dialog o tom, jak zjednodušit a zpřehlednit legislativu a zachovat přitom její regulační smysl,“ doplňuje Miroslav Jandečka.

O společnosti BDO

BDO je poradenská společnost poskytující auditorské, daňové, právní, účetní, znalecké a poradenské služby. Na českém trhu působí již přes 30 let. S více než 600 odborníky a dlouholetou praxí se řadí k předním společnostem s tímto zaměřením v České republice, kde také opakovaně vyhrála titul Největší poradenská firma roku. Kanceláře má kanceláře v Praze, Plzni, Brně, Domažlicích, Českých Budějovicích, Jindřichově Hradci a Ostravě.

BDO je v České republice zastoupena společnostmi BDO Audit s.r.o., BDO Czech Republic s.r.o., BDO Consulting s.r.o., BDO Legal s.r.o., advokátní kancelář a BDO Valuation, s.r.o. Společnost je součástí mezinárodní sítě BDO, která celosvětově tvoří jednu z největších sítí auditorských a poradenských skupin. Zaměstnává více jak 115 tisíc odborníků a působí ve 166 zemích, v nichž čítá více než 1 750 kanceláří.

Střední a východní Evropa představuje slibný trh pro prodejce luxusního zboží. Největší význam má pro luxusní a prémiové značky Česká republika

Mezi klíčové faktory, které lákají luxusní značky do střední a východní Evropy, patří rostoucí kupní síla tohoto regionu a potenciál zdejších měst přilákat velké množství turistů a návštěvníků. Vyplývá to ze zprávy společnosti Colliers s názvem Luxury Retail Brands in CEE-6 (Luxusní maloobchodní značky v zemích CEE-6).

Slibné vyhlídky pro maloobchod s luxusem v zemích CEE-6

„Posledních 10 až 15 let bylo pro maloobchod s luxusem ve střední a východní Evropě příznivých. Vzhledem k rostoucím disponibilním příjmům, nižším životním nákladům a rychlému hospodářskému růstu v zemích CEE-6 v kombinaci se silnou touhou po západním životním stylu by příští desetiletí mělo být ještě slibnější, alespoň budou-li současné trendy pokračovat,“ komentuje Josef Stanko, ředitel oddělení průzkumu trhu ve společnosti Colliers.

Z údajů Eurostatu vyplývá, že v roce 2022 bylo v regionu střední a východní Evropy k zařazení mezi 1 % nejbohatších lidí potřeba roční příjem od 18 000 eur v Rumunsku po téměř 38 000 eur v Česku. Pro srovnání, v Německu, Francii či Nizozemsku činí tato částka 90 000 eur, ve Španělsku 60 000 eur. „Ačkoli tato čísla mohou zpočátku vypadat neperspektivně, je důležité vzít v úvahu historický kontext. Západní Evropa má za sebou desítky let větší akumulace kapitálu než země střední a východní Evropy, které byly až do roku 1989 brzděny komunismem. Země CEE-6 však ztrátu rychle dohánějí. Mezi lety 2005 a 2022 se hranice příjmu pro 1 % nejbohatších ve všech zemích CEE-6 více než zdvojnásobila, přičemž v Bulharsku byl nárůst téměř šestinásobný. Naproti tomu v zemích jako Španělsko, Francie, Německo a Nizozemsko došlo ke zvýšení pouze o 55 až 67 %,“ uvádí Silviu Pop, ředitel výzkumu společnosti Colliers ve střední a východní Evropě.

„Existuje mnoho důvodů k optimismu, pokud jde o růst příjmů ve střední a východní Evropě, zejména ve vyšších segmentech, z čehož těží i prodejci luxusního zboží. Vedle místní kupní síly roste také mezinárodní turismus. Ačkoli země střední a východní Evropy zatím nemohou konkurovat globálním centrům luxusu, jejich méně přeplněné trhy nabízejí maloobchodníkům vyšší marže – což potvrzují i naše data,“ doplňuje Josef Stanko.

Luxusní módní značky v zemích CEE-6

Zpráva společnosti Colliers poskytuje analýzu 179 značek. Vyplývá z ní, že nejatraktivnější je pro luxusní a prémiové značky český trh. Druhé místo zaujímá Polsko, třetí Rumunsko. V těchto třech zemích působí plných 80 % analyzovaných značek. Zatímco v Polsku a Rumunsku se objevují převážně v multibrandových prodejnách, na českém trhu jde častěji o vlastní značkové prodejny.

Vyspělost trhů s luxusními značkami

Česká republika je dle analýzy nejvyspělejším trhem v oblasti luxusního retailu v regionu střední a východní Evropy. Dominantní postavení zde zaujímá v zejména Praha, která se jako jediné město v tomto regionu může pyšnit tzv. Prime High Street, tedy ulicí s výhradním zastoupením luxusních značek. Je jí Pařížská ulice, kde je v tuto chvíli obsazeno 48 obchodních prostor z celkem 50. Zájem o tuto lokalitu po odeznění pandemie covidu dále silně roste. „Praha je aktuálně v hledáčku celé řady značek, a to jak z kategorie luxusu, tak i z tzv. bridge sektoru, který rovněž cílí na prémiové lokality. Aktuální a plánovaná výstavba v centru jejich vstupu na český trh může jen pomoci, kromě zóny v okolí Pařížské ulice se již brzy objeví další zajímavé příležitosti i v okolí náměstí Republiky,“ říká Stefanie Nguyenová z retailového oddělení společnosti Colliers

Polsko a Maďarsko lze považovat za slibně se rozvíjející trhy s vynikajícími vyhlídkami na růst. Zpočátku zde luxusní značky vstupovaly na tyto trhy prostřednictvím multibrandových obchodů a partnerství. Po úspěšném působení v těchto formátech se ovšem nyní mnoho značek snaží otevírat vlastní prodejny, aby využily rostoucí poptávky. Podobný trend je patrný i v Rumunsku. Slovensko a Bulharsko jsou v počáteční fázi rozvoje tohoto lukrativního trhu.

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední poskytovatel diverzifikovaných profesionálních služeb v oblasti komerčních nemovitostí a správy investic. Společnost působí v 66 zemích a 19 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 28 let přináší zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši téměř 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,5 miliardy dolarů a 98 miliardami dolarů spravovaných aktiv Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch svých klientů, investorů a lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, X @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

Studie CETA ukázala na mezery v plnění legislativních povinností při sběru elektroodpadu, důsledky to může mít pro spotřebitele, obce i výrobce

Sdružení evropských výrobců domácích spotřebičů APPLiA CZ zadalo Centru ekonomických a tržních analýz (CETA) vypracování studie o zpětném odběru elektrospotřebičů v ČR s cílem popsat tento důležitý sektor cirkulární ekonomiky a najít možnosti, jak ho zefektivnit. Studie přináší doporučení pro různé zainteresované strany a upozorňuje na možné problémy, jako je finanční nestabilita a nedostatečná transparentnost některých kolektivních systémů. Rovněž identifikuje rizika spojená s porušováním legislativních požadavků. Nedostatečné plnění těchto požadavků a slabá kontrola mohou vést ke zvýšení recyklačních příspěvků a způsobit problémy výrobcům i obcím. Mohou také poškodit důvěru veřejnosti. APPLiA CZ proto apeluje na pečlivý výběr spolehlivých partnerů a důslednou kontrolu kolektivních systémů ze strany státních institucí.

Systém rozšířené odpovědnosti výrobců (EPR) funguje v České republice již od roku 2003, přičemž klíčovou roli v něm hrají kolektivní systémy, které zajišťují sběr a recyklaci elektrozařízení (ASEKOL, ELEKTROWIN, EKOLAMP, REMA Systém, RETELA). Systémy vykazují dlouhodobě dobré výsledky sběru, jehož míra se za posledních 10 let v ČR zvýšila skoro trojnásobně. Rostoucí objem elektroodpadu a stále přísnější legislativní regulace ale vyžadují neustálé zlepšování těchto procesů. Nová studie CETA pro APPLiA CZ přináší vyjma statistických informací o sektoru a výzvách pro jednotlivé produktové skupiny i překvapivé závěry týkající se finanční stability a transparentnosti některých kolektivních systémů. Tato zjištění poukazují na možná porušování legislativních požadavků, jako je včasné zveřejňování povinných informací a udržování zákonné finanční rezervy.

Některé závěry uvedené v nezávislé studii považuji za znepokojivé. Doporučuji proto všem dotčeným subjektům, zejména výrobcům i zástupcům měst a obcí, aby se s výsledky analýzy seznámili a vyvarovali se tak případné spolupráci s finančně nestabilními či netransparentními kolektivními systémy,” apeluje Radek Hacaperka, generální ředitel APPLiA CZ, zadavatel studie, a doplňuje, že tato studie poskytuje praktický návod k ověření či výběru spolehlivého kolektivního systému i důležitá doporučení pro regulační úřady. „Při získávání dat a informací pro analýzu jsme narazili na to, že plnění některých povinností kolektivních systémů, zejména v oblasti zveřejňování informací nebo finančního hospodaření, je kulantně řečeno, minimálně velmi sporné,popisuje Aleš Rod, výkonný ředitel Centra ekonomických a tržních analýz (CETA), které studii zpracovalo. V případě, že systém neplní všechny legislativní požadavky nebo není v souladu s legislativními pravidly EPR (zejména včasné a transparentní zveřejňování povinných informací či držení zákonné finanční rezervy), může vést k právním komplikacím a finančním sankcím, což ohrožuje všechny klienty daného kolektivního systému i důvěru veřejnosti v celý systém. Naopak finančně zdravý, stabilní kolektivní systém tvoří finanční rezervu a je nákladově efektivní, což zaručuje jeho schopnost dlouhodobě a efektivně plnit své závazky. „Právě finanční stabilita a zdraví zaručuje, že nebude docházet k neúměrnému navyšování recyklačních příspěvků, respektive že se systém vyrovná s exogenními šoky (jako např. energetická krize). Při organizaci rozšířené odpovědnosti mezi více licencovaných společností, které si konkurují, jako je tomu právě u elektrických zařízení a elektrozařízení, je důležité sledovat nejen celkové statistiky, ale právě i situaci v jednotlivých subjektech,doplňuje Aleš Rod.

Důležitá role regulátora

Studie doporučuje, aby Ministerstvo životního prostředí či jeho podřízené kontrolní orgány důsledně sledovaly efektivitu a finanční stabilitu jednotlivých kolektivních systémů, což umožní včas identifikovat potenciální problémy a zajistit, že povinné subjekty, zejména výrobci, obce, ale i veřejnost budou dostatečně informovány o tom, jak správně vybírat a hodnotit kolektivní systémy působící na trhu, a jak nakládáním s odpady podporovat cirkulární ekonomiku. „Výběr správného systému není jen otázkou legislativního plnění. Je to také strategické rozhodnutí, které může výrazně ovlivnit náklady firem i obcí. Z minulosti jsou známy případy, kdy nesprávně vybraný partner v podobě finančně nestabilního kolektivního systému zapříčinil, že firma platila za ekologickou likvidaci elektroodpadu dvakrát,” upozorňuje Radek Hacaperka z APPLiA CZ. Obce by se při smluvních vztazích s kolektivními systémy měly kromě důrazu na důvěryhodnost a finanční stabilitu zaměřit také na kvalitní infrastrukturu a edukaci, což přímo ovlivňuje dostupnost služeb pro občany. Preference spolehlivých systémů zvyšuje důvěru veřejnosti v proces recyklace, tím také její efektivitu a přispívá tak k lepší ochraně životního prostředí.

Kompletní výsledky analýzy CETA naleznete zde

O APPLiA CZ

APPLiA CZ zastupuje zájmy členů při jednání s vládou, orgány státní správy a samosprávy a dalšími institucemi. Koordinuje spolupráci evropských výrobců v technických oblastech s mezinárodními, evropskými a národními normalizačními a certifikačními úřady. Hlavním cílem sdružení je posilovat vliv odvětví na zákonodárné orgány a činitele s rozhodovacími pravomocemi.

Vyvinout aplikaci, která na trhu uspěje. Applifting své zakázky startuje pětidenním Design Sprintem

Vyhnout se zdlouhavému a nákladnému vývoji aplikace s nejistou budoucností umožňuje česká vývojářská společnost Applifting. Nové projekty startuje pětidenním Design Sprintem, během kterého pomůže firmám vyvinout funkční prototyp aplikace, který ihned otestuje u reálných uživatelů. Hned na počátku vývoje tak svým klientům nabídne cennou zpětnou vazbu, díky které potenciálně ušetří čas i prostředky. Design Sprint mohou využít startupy, ale i velké společnosti. A to jak pro vývoj od samého začátku, tak pro testování úprav svých fungujících produktů.

„Často se setkáváme s tím, že i když mají klienti zodpovězené základní otázky, neptají se koncových uživatelů. To pak vede k situacím, kdy řeší něco úplně jiného, než co by si přáli zákazníci. Navíc mnohdy až ve chvíli, kdy do vývoje funkční aplikace investovali čas, úsilí a nemalé prostředky. Věříme, že s Design Sprintem můžeme podpořit vývoj aplikací jak startupům, tak i velkým etablovaným společnostem, takže nebudou vznikat aplikace, které nakonec nebude nikdo používat,“ říká Vratislav Kalenda, spoluzakladatel a CEO Appliftingu.

Sníží riziko při vstupu na trh

Účelem Design Sprintu je co nejrychlejší tvorba funkčního prototypu aplikace či jiného digitálního produktu, na kterém se následně otestuje její záměr s koncovými uživateli. Po pěti dnech společnost zjistí, co přesně její publikum od aplikace očekává, což značně usnadní a urychlí proces uvedení produktu na trh a ušetří cenné náklady.

„Pro zavedení Design Sprintu nás inspiroval mimo jiné i složitý proces vývoje, který jsme u některých projektů pozorovali. V rámci agilního přístupu je sice běžné, že v jeho průběhu dochází ke změnám, nicméně právě tyto neověřené cesty často zbytečně pálí čas i prostředky. Proto jsme zavedli proces, který poměrně brzy získá zpětnou vazbu od uživatelů, čímž právě pomůže snížit riziko vývoje produktu, který uživatelé třeba ani nevyužijí,“ říká Jan Černý, head of business & delivery Appliftingu.

Spoluprací týmů za pět dní k ověření

Při vývoji digitálních produktů je Applifting dlouhodobým propagátorem tzv. hybridních týmů neboli spojení týmů zadavatele a dodavatele. Jen tím lze docílit toho, že při ukončení vývoje bude mít zadávající společnost další vývoj a fungování aplikace plně ve svých rukou. Tento postup proto volí u všech svých projektů a procesů a Design Sprint není výjimkou. Jako jeden tým při něm pracují experti z řad applifterů spolu se zástupci zadávajících společností. Průběh Design Sprintu je strukturovaný tak, aby v co nejkratším čase poskytl optimální řešení. Definuje záměr a cíl, vytvoří návrh řešení, vyvine funkční prototyp a získá cennou zpětnou vazbu od uživatelů, kterou následně vyhodnotí.

„Naše praxe hybridních týmů je velice efektivní cesta ke sjednocení vizí obou stran a vytvoření pevného základu pro další vývoj. O to významnější je v krátkodobé spolupráci, jakou je Design Sprint. I když se pět dní nezdá jako dlouhá doba, pro společnosti je výsledné zjištění klíčové. Dozvědí se, zda se svým záměrem kráčejí správným směrem, nebo případné chybné směřování mohou včas zastavit a produkt revidovat,“ uzavírá Černý.

Jen letos využila Design Sprint od Appliftingu řada společností včetně online portálu pro výuku angličtiny Kubova English nebo Nadace České spořitelny. Protože Design Sprint dokáže odhalit silná i slabá místa projektu, zahajuje s jeho pomocí Applifting všechny zakázky, kde je tento postup relevantní. Pokud se společnosti rozhodnou ve vývoji své aplikace pokračovat s Appliftingem, mají Design Sprint zdarma.

Více o Appliftingu

Applifting je česká vývojářská společnost, která vytváří software a aplikace na míru pro přední tuzemské i zahraniční společnosti. Podle žebříčku Deloitte Fast 50 za rok 2020 jde o osmou nejrychleji rostoucí firmu v České republice a 22. ve střední Evropě. Applifting stojí na unikátním principu naprosté otevřenosti. Každý applifter může ovlivňovat směřování firmy i výběr projektů. Všichni navzájem znají výši svých platů a vědí, co musejí udělat pro to, aby se profesně i finančně posunuli. Také proto Applifting patří mezi tzv. tyrkysové firmy, pro něž je na prvním místě spokojenost zaměstnanců a klientů, zisk je pouze nástrojem pro dosahování vyšších cílů. Mezi hlavní klienty studia patří Jablotron, mateřská společnost České spořitelny Erste Group, kanadský gigant Telus a Heureka. Applifting vznikl v roce 2014 jako garážový projekt Filipa Kirschnera a Vratislava Kalendy a od té doby se rozrostl na 160 pracovníků v celé skupině.

Nedávné tiskové zprávy:

Kde řeší agendu česká elita fotbalu? Fotbalové kluby zdokonalují týmovou komunikaci nejen na hřišti

Plné stadiony, základna fanoušků, euforie na tribuně i na hřišti – takto spousta lidí vnímá fotbalové kluby. Za takovým funkčním a úspěšným klubem ale stojí mnohem více než jen to, co můžeme vidět na televizních obrazovkách. V pozadí se totiž řeší řada marketingových věcí, partnerství, komunikace se subdodavateli nebo třeba správa budov. S rozvojem klubu, stejně jako u firmy, na vedení komplexní agendy klasické komunikační platformy prostě nestačí. I z toho důvodu společnost Freelo, poskytující aplikaci pro zjednodušení týmové spolupráce, zaznamenává nárůst uživatelů z řad sportovních klubů. Mezi ně patří například AC Sparta Praha, SK Slavia Praha, Fotbalová asociace České republiky nebo FK Pardubice.

„Využívání nástrojů na správu projektů a týmovou komunikaci je základem úspěšně se rozvíjející firmy. V České republice je bezmála čtyři tisíce fotbalových klubů a spousta z nich vnímá potřebu využívání nástrojů, které jim usnadní práci nejen na hřišti. Jsme rádi, že Freelo už několik let v tomto pomáhá jednomu z nejznámějších klubů v České republice. AC Sparta Praha k nám přišla v roce 2021 s velkým projektem kompletní změny vizuální identity klubu a od té doby patří mezi naše dlouholeté aktivní uživatele,“ říká Karel Dytrych, spoluzakladatel a CEO společnosti Freelo.

Z jednoho projektu dlouhodobá spolupráce

AC Sparta Praha je jeden z nejstarších a nejúspěšnějších fotbalových klubů v České republice. Klub získal mnoho ligových titulů a pohárových vítězství, což ho řadí mezi přední české fotbalové týmy. Kromě fotbalu má AC Sparta Praha také významné zastoupení v dalších sportech, jako je hokej, florbal, basketbal nebo atletika.

Spolupráci s Freelem odstartovala Sparta při řešení nové vizuální identity klubu, která trvala necelý rok a půl a zapojilo se do ní 33 aktivních uživatelů. V rámci 12 projektů potom vytvořili více než 500 úkolů a napsali přes osm tisíc komentářů. Odřídit takto velký a komplexní projekt přes e-mail nebylo ale pro pracovníky Sparty reálné. Za 90minutovým snažením 11členného mužstva totiž stojí velký tým, například jen v marketingovém oddělení pracuje 25 lidí. „Úplně celý projekt jsme řídili ve Freelu. Díky tomu jsme mohli propojit tři hlavní velké subjekty, které na projektu pracovaly. Všechno muselo krásně zapadat, a tak jsme ve Freelu zvolili jednoho koordinátora, který na projekt dohlížel, a tak se to posouvalo neustále kupředu,“ komentuje Marek Časta, senior digital marketing specialist z AC Sparta Praha fotbal.

V současné chvíli se počet aktivních uživatelů Sparty rozrostl a nadále ve Freelu spravují svoje projekty. „Od chvíle, kdy jsme začali používat Freelo, mám mnohem lepší přehled o organizaci práce svého oddělení. Řízení projektů je výrazně snazší a každému to objektivně šetří čas. Nespornou výhodou pro nás také je, že stejný program používají i naši dodavatelé, tudíž koordinace činností je o to jednodušší,“ dodává Kamil Veselý, marketing director AC Sparta Praha fotbal.

Česká fotbalová elita pod jednou střechou

Mezi další uživatele Freela se nedávno přidal i další český úspěšný fotbalový klub: SK Slavia Praha, která se rozhodla zdokonalit svou agendu a usnadnit si tak organizaci práce. „Pro český projektový nástroj Freelo jsme se rozhodli díky jeho uživatelské přívětivosti a zároveň proto, že odpovídá našim specifickým potřebám. Nepotřebovali jsme komplexní nástroj, jako je Jira, ani příliš jednoduchý jako Trello. Freelo používáme už dva měsíce, máme v něm okolo 20 projektů a asi 50 uživatelů. Do projektů jsme tak přinesli transparentnost a přehled pro všechny uživatele,“ říká Jakub Mačát, marketingový ředitel SK Slavia Praha.

Mezi dlouhodobější uživatele nástroje ale patří také Fotbalová asociace České republiky, která jej nejprve využívala pro osobní účely a v rámci organizace používala konkurenční platformu. Ta ale postupem času přestala stačit. „Náběhem větších projektů pro nás začala být tato platforma nedostačujícím nástrojem, z toho důvodu jsme se rozhodli pro nákup komerční licence Freela. A rozhodli jsme se správně – díky Freelu dopadly oba projekty úspěšně. Nástroj Freelo pro nás je a bude základním kamenem pro správné řízení nejen

projektů, ale i úkolů v rámci oddělení,“ uvádí Jan Hýsek, IT konzultant FAČR.

Vše přehledně na jednom místě

Přínosy používání nástrojů na správu projektů představují v dlouhodobém horizontu, mimo usnadnění komunikace v rámci týmů a přehlednost v procesu projektů, také možnost snadné zastupitelnosti. Ve Freelu jsou všechny důležité informace k projektu na jednom místě, a proto je snadné v případě potřeby jedním kliknutím změnit tým, který na daném projektu pracuje. Tyto funkce mohou výrazně usnadnit fungování a růst firmy, včetně sportovních klubů, kde interní týmy také řeší rozsáhlé projekty, které ale fanoušek zvnějšku nevidí. „K uživatelům Freela se stále více přidávají české fotbalové kluby, které už nadále nechtějí a ani nemohou řešit svou agendu bez využívání nějakého komplexního nástroje. Těší nás, že si vybírají právě náš nástroj, a tím můžeme být malou součástí úspěchů, kterých tyto sportovní kluby dosahují,“ uzavírá Dytrych.

Více o Freelu

Freelo je pardubická společnost provozující aplikaci pro snadné nastavení organizace práce v týmu. Svým uživatelům pomáhá šablonami vytvořenými specialisty z různých oborů, které úkoly uspořádají do seznamů, myšlenkových map nebo třeba časových os. Klíčovou funkcí je pak integrovaný systém pro měření času stráveného na projektech, který se po integraci s účetním softwarem automaticky promítá do fakturace. Celá aplikace je v českém jazyce, což v kombinaci s jednoduchým a přehledným rozhraním umožňuje uživatelům ihned začít pracovat bez složitého nastavování. V Česku Freelo využívají například společnosti inSPORTline, CZC.cz, DVTV nebo fotbalový klub Sparta. Za vznikem stojí trio zakladatelů – Jan Kulda, Karel Borkovec a Karel Dytrych. Od svého založení Freelo dodnes roste organicky bez externích investic. Jeho tým tvoří 35 členů, má více než 100 000 registrovaných uživatelů a přispělo k úspěšnému dokončení 12 milionů úkolů.

Vloguj jako profík: Řada ZERO 40 od Infinixu přináší nahrávání videa ve 4K z přední i zadní kamery a spolupráci s GoPro

Společnost Infinix dnes představila nejnovější model své vlajkové řady ZERO 40 – smartphone ZERO 40 5G. Tento model je jediný chytrý telefony ve své třídě vybavený 50MP ultraširokoúhlou kamerou, která je schopná nahrávat video až ve 4K na přední i zadní kameru. Díky funkci ProStable budou navíc videa dokonale stabilizovaná. Nové telefony také jako první na světě podporují bezproblémové a efektivní natáčení s připojením GoPro díky programu Works with GoPro. Akční záběry s mobilním telefonem tak nikdy nebyly dostupnější, než s novými smartphony řady ZERO 40.

„Vývoj dokonalého fotoaparátu a funkcí pro vlogging je dnes jedním z hlavních trendů ve vývoji smartphonů. Proto jsme vytvořili vlajkový smartphone vybavený 4K 60FPS ProStable videozáznamem na přední i zadní kameře. Naším cílem je posunout natáčení videa pomocí smartphonu na profesionální úroveň,“ uvedl Wej-čchi Nie, produktový ředitel společnosti Infinix.

Infinix ZERO 40 5G je vybaven 50MP ultraširokoúhlými předními i zadními kamerami a hlavní 108MP zadní kamerou s OIS. Pokročilou funkcí ProStable disponují všechny. Řada ZERO 40 nabízí tři trendy barvy – Violet Garden, Blossom Glow a Misty Aqua. Série se také pyšní 3D zakřiveným AMOLED displejem, špičkovým čipem, až 24 GB rozšířené RAM, podporou 45W rychlého nabíjení a aktualizací na Android 16 s tříletými bezpečnostními záplatami.

Zakřivený displej a tenké tělo

Model ZERO 40 5G váží pouhých 195 g a je tenký jen 7,9 mm Jejich 3D displej se zakřivením 55° poskytuje pohodlný úchop a dokonalý pocit v ruce. Dokonalý 6,78palcový displej modelu ZERO 40 5G se může pochlubit působivou obnovovací frekvencí 144 Hz. Dotyková vzorkovací frekvence 1500 Hz poskytuje přesnou odezvu, což zlepšuje ovládání při hraní her.

AMOLED displej nabízí 100% barevný gamut DCI-P3 a pokročilou kalibraci pro výjimečnou přesnost barev. Má špičkový jas 1300 nitů, kontrastní poměr 10 000 000:1 a režim vysokého jasu, takže ani na sluníčku nebude mít uživatel problém cokoli přečíst, nebo shlédnout. Samozřejmostí je také režim péče o oči (TUV Rheinland Certified), který snižuje únavu očí při dlouhodobém používání. Displej je chráněn sklem Corning® Gorilla®, které zajišťuje odolnost a ochranu proti poškrábání.

Model ZERO 40 5G je vybaven procesorem D8200 Ultimate 5G, který podporuje až 512 GB úložiště a 24 GB rozšířené RAM. Telefon může pochlubit baterií s vysokou kapacitou 5000 mAh a 45W kabelovým rychlým nabíjením, které dosáhne až 60% nabití za pouhých 25 minut. Model ZERO 40 5G podporuje také 20W bezdrátové rychlé nabíjení. Technologie Infinix Extreme-Temp Tech zajišťuje, že se může nabíjet při výkonu 2,5 W i při teplotách až -20 stupňů Celsia.

ProStable Video schopnosti pro vlogging

Řada Infinix ZERO 40 povyšuje vlogging díky vylepšenému výkonu fotoaparátu, komplexní podpoře AI a konektivitě s GoPro, což uživatelům umožňuje plynulé natáčení, úpravy a sdílení obsahu. Model ZERO 40 5G se může pochlubit působivou přední 50MP kamerou s možností nahrávání videa v rozlišení 4K 60FPS Ultra-HD. Zadní kamera poskytuje 4K kvalitu spolu se 108MP OIS pro ty nejjemnější detaily. Na zádech najdete také také 120° ultraširokoúhlý objektiv s ultraširokoúhlým 50MP senzorem na úrovni hlavního fotoaparátu. Takovou čočku používá Infinix úplně poprvé. Díky schopnostem ProStable videa zajišťuje stabilní zachycení obrazu jak fotek, tak videa. Ať už pořizujete selfies nebo nahráváte videozáznam, PDAF (fázová detekce automatického ostření) zaručuje ostrý, vysoce kvalitní obsah pokaždé. Dokonalý záznam zvuku v prostoru zajistí tři mikrofony.

Vlogování jedním stiskem

Uživatelé mohou okamžitě vytvořit vlog pouhým stisknutím tlačítka. Při práci s více zdroji si mohou vybrat ze šablon v albu a telefon automaticky detekuje hlavní body pro vytvoření skvělého vlogu jedním klepnutím. Funkce sdílení jedním stiskem umožňuje uživatelům rychle zveřejnit hotové vlogy na sociálních platformách.

Navíc integrace telefonu s GoPro zajišťuje jednoduché ovládání a plynulou konektivitu s GoPro zařízeními. Infinix ZERO 40 5G nabízí režim GoPro, který uživatelům umožňuje přímo upravovat nastavení zařízení GoPro. Telefon může také sloužit jako monitor, což umožňuje sledovat a upravovat záznamy z GoPro v reálném čase.

Smartphone vyniká v kreativní fotografii a nabízí přednastavené režimy pro dlouhé expozice, které podporují umělecké záběry. Nový režim RAW HDR, vylepšený pomocí AI, zlepšuje barvy a zachovává detaily i když světelné podmínky nejsou úplně ideální. Funkce Zoom Flashlight umožňuje nastavit intenzitu blesku, což zajišťuje detailní snímky při slabém osvětlení. Funkci Super Night pak využijete při nočním focení. Navíc model ZERO 40 5G umí zachytit dokonalé portréty, kdy jemně rozostří okolní prostředí a vytvoří tak filmový efekt.

Trendy design pro mladou generaci

ZERO 40 5G je pravou vlajkovou lodí a tak je nejen technologicky nabušená, ale také stylová. Ve spolupráci s globálním expertem na uživatelské průzkumy, firmou WGSN, představuje Infinix tři barvy určující trendy pro rok 2025: Violet Garden, Misty Aqua a Blossom Glow, každá promyšleně integrovaná do designu nového modelu.

Violet Garden: Tento poutavý fialový odstín vyzařuje tajemství a inspiraci, kombinuje vzpomínky na minulost, současnou krásu a naděje do budoucna. Bohatá hloubka této barvy doplňuje sametovou metalickou písečnou texturu ZERO 40 5G, přidává slavnostní eleganci, která zvyšuje jeho vytříbený design, čímž je nejen módní, ale také sofistikovaný.

Blossom Glow: Jemná a elegantní růžová barva symbolizuje naději a vzpomínky na rozkvetlé květiny. Ve spojení se sametovým pískovým povrchem přináší pocit tepla a pozitivní energie do každodenního používání, ideální pro ty, kteří hledají sebevyjádření a vnitřní rovnováhu. Hladký povrch nejen že působí luxusně, ale také odráží světlo tak, že zvýrazňuje jeho jemný odstín.

Misty Aqua: Osvěžující světle modrá, která rezonuje s rytmem a energií přírody, Misty Aqua je moderní, živá a univerzální, překračuje hranice a ročních období. Textura inspirovaná akvamarínem se plynule integruje se štíhlým designem ZERO 40 5G, což z něj činí vhodný doplněk pro jakoukoli příležitost. Jeho dynamický lesk přináší živý a zároveň uklidňující efekt, přidává dotek vitality a stylu do vašeho dne.

Řada ZERO 40 zahrnuje vylepšení pro lepší hraní a zábavu a přesnější navigaci. Super WiFi zajišťuje plynulé a stabilní připojení během hraní, video hovorů a online schůzek. Vylepšená přesnost polohování a navigace výrazně zvyšuje zážitek z cestování.

Chytrý život začíná s ZERO 40 5G

Jako jeden z prvních smartphonů, které integrují Google Gemini, představuje ZERO 40 5G AI asistenta, který nabízí psaní a analýzu textů, překlady nebo vyhledávání. AI schopnosti nového telefonu tak využijete v každodenním životě. Díky AI si vygenerujete unikátní tapety, nebo si díky AI redukci šumu vychutnáte dokonale čistou kvalitu hovorů. Vyladěné reproduktory, vyvinuté ve spolupráci s JBL, posouvají zvuk telefonu ještě dál. Funkce AOD (Always On Display) pohodlně zobrazuje čas, počasí a další důležité informace, když je telefon umístěn vodorovně pro nabíjení, aniž by vyžadoval přímou interakci. Kromě toho IR dálkový ovladač umožňuje bezproblémové ovládání chytrých domácích spotřebičů prostřednictvím Welife, a NFC peněženka bezpečně uchovává všechny vaše karty, takže vůbec nepotřebujete plastové karty.

Infinix ZERO 40 5G podporuje aktualizace na Android 16, což uživatelům umožňuje využít nejnovější funkce a vylepšení uživatelského rozhraní nejnovější verze Androidu. Smartphone také podporuje až 3 roky bezpečnostních aktualizací.

Ceny a dostupnost

O dostupnosti pro Česko a Slovensko budeme brzy informovat.

Pro více informací navštivte: http://www.infinixmobility.com/

O společnosti Infinix:

Společnost Infinix Mobility, založená v roce 2013, je rychle rostoucí technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává chytrá zařízení značky Infinix po celém světě. Jedná se o módní, efektivní a cenově dostupná inteligentní zařízení zaměřená na mládež, která poskytují uživatelům po celém světě přístup k nejnovějším technologiím ve své třídě. Více informací naleznete na: http://www.infinixmobility.com/cz

DVTV nově pro všechny zákazníky SledovaniTV

Všichni uživatelé SledovaniTV mohou od dnešního dne sledovat stanici DVTV Extra. Kromě rozhovorů z dílny DVTV najdou v programu i prémiová videa známých podcastových tvůrců.

SledovaniTV jako jedna z prvních televizí zařazuje kanál DVTV Extra. Ten se od
2. září stává součástí všech základních balíčků této internetové televize. Vysílání nabízí nepřetržitý přísun rozhovorů, zajímavých reportáží a informací.

Kromě rozhovorů hlavních tváří Martina Veselovského a Daniely Drtinové tvoří velkou část programu exkluzivní videa od youtuberů a podcastových tvůrců. Diváci tak mohou sledovat rozhovory Čestmíra Strakatého, videa Kluků z Prahy, zajímavé technologické novinky pohledem Petra Máry nebo rady ze světa financí od Vojty Žižky.

Nechybí ani duo Pastoral Brothers, podcast Opravdové zločiny, Brain we are
a mnoho dalších jmen.

Jsme rádi, že jako jedni z prvních můžeme našim uživatelům přinést prémiový obsah, který DVTV nabízí. Věříme, že nová stanice DVTV Extra sledujícím přinese zajímavé informace a rozšíří obzory v mnoha různých oblastech. Zároveň bychom rádi DVTV pogratulovali k úspěšným 10 letům na trhu, “ říká marketingový ředitel SledovaniTV Lukáš Pazourek.

Máme velkou radost, že se skvělý videobsah od českých i slovenských tvůrců dostane k dalším domácnostem,“ říká šéfredaktor DVTV Jan Rozkošný. „Jména jako Daniela Drtinová nebo Martin Veselovský byla vždy spojována s televizí. Jsme si jistí, že na velkých obrazovkách si své četné fanoušky najdou i pořady Čestmíra Strakatého, Kluků od kulatého stolu, Standa Show, Kecy a politika, Kubrta, Pana Plešatého a mnohých dalších.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 120 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů. Přepínat lze i mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV nabízí také možnost nahrát si vysílání na 6 měsíců, k dispozici je k tomu až 600hodinový prostor.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizních a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, TCL, Philips, Sharp, Thompson),Amazon Fire TV, RokuTV a samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

Ekosystém herních zařízení Legion se rozrůstá o nové monitory a řadu příslušenství Lenovo Legion Go

Ekosystém zařízení Lenovo Legion se rozrostl o dvojici nových herních monitorů Lenovo Legion a sadu nového příslušenství Lenovo Legion Go. Díky tomu mohou hráči pohodlně zvětšit nebo zmenšit svá zařízení pro herní maratony přesně tak, jak uznají za vhodné.

Lenovo Legion Go USB-C Dock

Lenovo Legion Go USB-C Dock poskytne hráčům základnu pro jejich herní konzoli Lenovo Legion Go ve chvílích, kdy nejsou na cestách. Dokovací stanice je vybavena USB-C Power portem (s výkonem až 100W), 1G RJ45 portem, plně funkčním Type-C™ portem, dvěma USB-A 3.0 porty, a HDMI 2.0 portem, který podporuje rozlišení až 4K při frekvenci 60 Hz. Dokovací stanice má také integrovaný 230mm USB-C kabel pro připojení k Lenovo Legion Go.

Nabíjecí konektor Lenovo Legion Go

Nabíjecí spojovací díl Lenovo Legion Go Charging Connector dokáže proměnit odnímatelné ovladače TrueStrike v jeden dálkový ovladač konzole Lenovo Legion Go, například při využití v docku a hraní na obrazovce TV. Při plném nabití poskytuje integrovaná baterie konektoru také možnost plného dobití levého i pravého ovladače TrueStrike1. Samotný spojovací díl Lenovo Legion Go Charging Connector je možné nabíjet pomocí USB-C portu.

Pouzdro Lenovo Legion Go Carry Case

Pevné pouzdro Lenovo Legion Go Carry Case s dvojitým zipem obsahuje přepážku pro ochranu obrazovky a vnitřní kapsu na zip pro uložení pomocného USB kabelu, flash disku, přenosné klávesnice, sluchátek nebo dalšího příslušenství. Napájecí adaptér Lenovo Legion Go a základna ovladače pro hraní v FPS režimu se vejdou do pouzdra pod samotné zařízení.

Ovladač Lenovo Legion Go Joystick Pro

Pro ještě větší kontrolu při hraní závodních či FPS her už nemusíte hledat jiné ovládání než je Lenovo Legion Go Joystick Pro. Materiál s extra přilnavou texturou zvyšuje pohodlí a kontrolu i při těch nejintenzivnějších herních sezeních.

Klávesnice Lenovo Multi-Device Bluetooth Mini Keyboard

Se svým 75% rozložením, mimořádně nízkou váhou 180 gramů a profilem tenkým jen 5,6 mm je klávesnice Lenovo Multi-Device Bluetooth Mini Keyboard perfektním doplňkem pro zařízení Lenovo Legion Go. Klávesnice dokáže snadno přepínat mezi až třemi zařízeními díky funkci
multi-device connection a zároveň podporuje operační systémy Microsoft Windows, Android a iPadOS.

Monitory Lenovo Legion R27qc-30 a Lenovo Legion R32qc-30

Ve chvílích, kdy nechtějí hrát na cestách, mohou majitelé konzole Lenovo Legion Go využít schopnosti 27palcového monitoru Lenovo Legion R27qc-30 nebo 31,5palcového monitoru Lenovo Legion R32qc-30. Oba monitory na svých zakřivených 1500R displejích přináší obnovovací frekvenci až 180 Hz a dobu odezvy 0,5ms (MPRT). Model s 27palcovou úhlopříčkou podporuje 120% sRGB a 90% DCI-P3 barevný gamut, zatímco 31,5palcový monitor nabídne 112% sRGB. Monitory disponují dvěma porty HDMI 2.1, jedním DP1.4 portem, audio výstupem a dvojicí 3W reproduktorů. Oba monitory mají navíc technologii s certifikací Eyesafe 2.0.

Hráči, kteří si chtějí své nové příslušenství, monitory a zařízení Lenovo Legion užívat na maximum mohou zvolit vylepšenou podporu Legion Ultimate Support a získat přístup ke službám profesionálních techniků v režimu 24/7/365 prostřednictvím chatu, emailu či telefonu2. S tím, jak se herní ekosystém Lenovo Legion neustále rozšiřuje, mají hráči zároveň stále více možností, jak upravit své herní sestavy a získat výhodu nad soupeři při boji o vítězství.

Cena a dostupnost

  • Monitor Lenovo Legion R27qc-30 by měl být k dispozici od října 2024 za cenu začínající na 5 990 Kč.
  • Monitor Lenovo Legion R32qc-30 by měl být k dispozici od října 2024 za cenu začínající na 7 490 Kč.
  • Lenovo Legion Go USB-C Dock by měl být k dispozici od října 2024 za cenu začínající na 1299 Kč.
  • Nabíjecí konektor Lenovo Legion Go Charging Connector by měl být k dispozici od prosince 2024 za cenu začínající na 1499 Kč.
  • Pouzdro Lenovo Legion Go Carry Case by mělo být k dispozici od dubna 2025 s cenou začínající na 499 Kč.
  • Ovladač Lenovo Legion Go Joystick Pro by měl být k dispozici od prosince 2024 za cenu začínající na 249 Kč
  • Klávesnice Lenovo Multi-Device Bluetooth Mini Keyboard by měl být k dispozici od února 2025 s cenou začínající na 999 Kč.

O společnosti Lenovo

Lenovo je globální technologická společnost s obratem 57 miliard USD, která se nachází na 248. místě v žebříčku Fortune Global 500 a každý den poskytuje služby milionům zákazníků na 180 trzích. Společnost Lenovo, která se zaměřuje na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologie pro všechny, navázala na svůj úspěch největší světové společnosti v oblasti osobních počítačů svým kompletním portfoliem zařízení připravených a optimalizovaných pro umělou inteligenci (počítače, pracovní stanice, chytré telefony, tablety), infrastruktury (datová centra, úložiště, edge, HPC a softwarově definovaná infrastruktura), softwaru, řešení a služeb. Pokračující investice společnosti Lenovo do inovací, které mění svět, vytváří inkluzivnější, důvěryhodnější a chytřejší budoucnost pro každého a kdekoli. Společnost Lenovo je zapsána na hongkongské burze cenný papírů pod značkou Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY). Pro více informací navštivte stránky https://www.lenovo.com a přečtěte si nejnovější zprávy prostřednictvím StoryHub.

1 Všechny údaje o životnosti baterie jsou přibližné a založené na interním testování za optimálních laboratorních a síťových podmínek. Skutečný výkon baterie se bude lišit a bude záviset na mnoha faktorech včetně konfigurace a použití produktu, softwaru, provozních podmínek, bezdrátových funkcí, nastavení správy napájení, jasu obrazovky a dalších faktorech. Maximální kapacita baterie se přirozeně snižuje s časem a používáním.

2 Ceny nemusí zahrnovat daň a nezahrnují dopravu nebo její možnosti a mohou se změnit bez upozornění; platí další podmínky. Ceny prodejců se mohou lišit. Data na skladě a barevné možnosti se mohou lišit podle geografické polohy a produkty mohou být dostupné pouze na vybraných trzích. Všechny nabídky závisí na dostupnosti. Společnost Lenovo si vyhrazuje právo kdykoli bez upozornění změnit nabídky produktů, funkce a specifikace.

3 Produkty a služby podpory jsou závislé na dostupnosti a mohou se lišit podle regionu; společnost Lenovo si vyhrazuje právo upravit nabídky bez upozornění. Služba Premium Care for Gaming zajišťuje přístup ke službám pokročilých techinků, kteří dodržují nejlepší dostupné smlouvy o úrovni služeb (SLA). Úrovně služeb se mohou lišit mezi doručením, vyzvednutím a vrácením či uložením v depu podle konkrétních geografických lokalit. Společnost Lenovo si vyhrazuje právo kdykoli bez upozornění změnit nabídky produktů, funkce a specifikace.

LENOVO a LEGION jsou ochranné známky společnosti Lenovo. USB Type-C® a USB-C® jsou registrované ochranné známky společnosti USB Implementers Forum. Slovní značka a logo Bluetooth® jsou registrované ochranné známky vlastněné společností Bluetooth SIG, Inc. a jakékoliv použití těchto značek společností Lenovo podléhá licenci. Android je ochranná známka společnosti Google, LLC. iPadOS je ochranná známka společnosti Apple Inc., registrovaná v USA a dalších zemích a regionech. Všechny další ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků.. ©2024, Lenovo Group Limited.

Exit mobile version