Studio Iguana vypouští do světa další online marketplace. Po Campiri se do segmentu udržitelného cestování zapíše portál Dokempu.cz

Softwarové studio Iguana si na svůj účet připisuje další onlinové tržiště. Po úspěšné tvorbě produktové stránky platformy Campiri stojí nyní při spuštění nové verze portálu Dokempu.cz. Připisuje si tak již druhý projekt v segmentu udržitelného cestování, který v Česku nemá obdobu. Iguana měla v rámci revitalizace původní verze za úkol kompletní přechod produktu na novou verzi. Ať už šlo o brand, design či infrastrukturu webu. Zásadní ovšem byla realizace marketplace známého právě z předchozího projektu Campiri. Jeho cílem je pomoci návštěvníkům najít ten nejlepší kemp v Česku a Slovensku. Dnes portál nabízí více než dva tisíce různých míst a lokalit nejen v tuzemsku a u našich východních sousedů. Celý proces změny trval pětičlennému týmu čtyři měsíce. Již dříve úspěšný web se tak podařilo převést do moderní podoby technologicky i vizuálně.

“Dokempu perfektně doplňuje Campiri, náš první produkt zaměřený na udržitelné cestování. Nejen po stránce zaměření, ale i z hlediska technologií. Opět se totiž jedná o tvorbu online marketplace na míru, kdy jsme prověřili naše dosavadní zkušenosti s budováním obdobných produktů. Těší nás, že se nám podařilo překonat hlavní výzvu –  převést již fungující projekt do moderní podoby při zachování předchozí struktury dat a produktové zvyklosti zákazníků. To ostatně pokládám za nejtěžší část stavby online tržiště kempingových míst. Věřím, že pomocí provedených změn se podaří projektu dosáhnout lepší škálovatelnosti a businessových příležitostí,” dodává Paul Tesar, CEO Iguany.

„Naším cílem bylo vytvořit moderní a funkční platformu, která by zohlednila požadavky jak majitelů kempů, tak i jejich návštěvníků. Důležitou roli hrála vizuální stránka, interaktivní prvky ale i responzivní design, přizpůsobený všem typům zařízení. Ukazuje se totiž, že přes 80 % uživatelů navštěvuje naše webové stránky ze svých chytrých telefonů,” komentuje novou podobu Zbyněk Janyška, CEO Dokempu.

Změnou prošlo i logo a celá vizuální identita, která pracuje se symbolikou turistických značek. Vyhledávač kempů také rozšířil své služby o vyhledávání netradičních forem ubytování, které jsou v Česku momentálně na vzestupu – například glamping či stellplatzy, tedy stání se zázemím pro karavany nebo obytné vozy. Na stránkách lze ale nově najít také zajímavá místa na výlety po okolí, inspiraci na cesty nebo místa na teambuilding.

Spuštění neznamená konec vývoje

Cílem čtyřměsíčního vývoje ovšem nebylo pouze spustit část produktu. Iguana totiž i nadále zůstává partnerem a pro Dokempu chystá řadu dalších novinek a vylepšení. V současnosti nová verze portálu umožní například inteligentní vyhledání, což je oproti původní verzi výrazný skok vpřed. Tuto možnost totiž zcela postrádala. Do budoucna ovšem pětičlenný tým vývojářů chystá přidat také další funkce, tou nejbližší je třeba interaktivní mapa kempů, typově podobná jako v Airbnb. Doposud největší výzvou při vývoji bylo zachování předchozí struktury dat a přívětivého UX pro uživatele, fanoušky cestování a kempingu. Inspiraci Iguana hledá nejčastěji mezi svými předchozími projekty, které se technologicky často protínají. A to i proto, že se studio částečně specializuje právě na tvorbu online marketplaces, jakým se nyní stává Dokempu.cz

“Inspiraci ale čerpáme také ze zahraničí, kde je mnoho dalších online tržišť, třeba i v jiných segmentech cestování. Je ovšem třeba mít otevřené oči a dobře se dívat. Na druhou stranu ve střední Evropě je Dokempu dominantní silou. Návštěvností se jedná o největší web svého druhu v Česku a na Slovensku. Tím, že je zaměřen na kempování, nemá nyní jednoznačnou konkurenci. Vedle přidávání nových funkcí máme ovšem společně s týmem Dokempu ambice překročit hranice. Tak jako se to podařilo s Campiri, kde už je dnes hned několik jazykových mutací,” dodává Tesar.

Více o Iguaně

Iguana je česko-americké softwarové studio pro startupy i velké firmy, které hledají spolehlivého partnera do vývoje kompletních funkčních produktů. Specializuje se na tvorbu marketplace, umí ale i jiná SaaS řešení a vše ostatní, co souvisí s jejich vývojem. Projekt, za kterým stojí trio zakladatelů Paul Tesar, Jan Pospíšil a Martin Pultzner, vznikl v roce 2015 pod názvem Prague Labs a v roce 2023 prošel rebrandingem. Práci jejich zkušeného čtyřicetičlenného týmu už dokázaly ocenit řady začínajících firem v Evropě i USA – mezi nimi například Nestlé, E.on, webexpo, projekt Českých drah JLV nebo zprostředkovatel pronájmu karavanů Campiri.

Citadelo získalo strategickou investici od společnosti Boltonshield. Cílem je další urychlení růstu v oblasti kybernetické bezpečnosti jako služby

Boltonshield AG, rychle rostoucí kybernetická společnost se sídlem ve Švýcarsku, oznámila strategickou investici do firmy Citadelo AG, která je lídrem na trhu kybernetické bezpečnosti na Slovensku a v České republice. Spolupráce mezi oběma subjekty má za cíl rozšířit jejich přítomnost na globálním trhu s kybernetickou bezpečností jako službou a poskytnout prvotřídní řešení stále se rozrůstající mezinárodní klientele. Pro dosažení tohoto cíle si obě značky udrží svou nezávislost a spojí síly pro mezinárodní expanzi, která bude využívat odbornosti obou firem.

Zatímco společnost Boltonshield získá kontrolní podíl v Citadelo, její zakladatel a generální ředitel Tomáš Zaťko bude nadále stát v jejím čele a zajistí tak bezproblémový přechod a pokračující závazek k excelenci. Kromě toho, že bude nadále zastávat svou vedoucí pozici v Citadelo, se Tomáš Zaťko jako akcionář stane součástí správní rady Boltonshieldu a svými zkušenostmi a vizí přispěje ke strategickému růstu obou společností.

Několik zakládajících investorů, včetně Andrease Kemiho, který v jejich počátcích investoval do společností Scala Business Solutions, LogMeIn, Tresorit a Quinyx, a Mateo Meiera z Artmotion, svou investicí do Citadelo prokazují důvěru v potenciál partnerství.

„Stejně jako jsme jednotní ve společnosti Citadelo, tak jsme i v Boltonshield a chceme to přenést do kybernetické bezpečnosti jako služby na globální úrovni,“ řekl generální ředitel Tomáš Zaťko.

„Chceme ujistit naše klienty, že se i nadále mohou spolehnout na výjimečné služby od společnosti Citadelo. Naše značka zůstane zachována a navíc bude na globální úrovni posílena s řešeními kybernetické bezpečnosti jako služby,” dodal Zaťko.

Andreas Kemi, předseda Boltonshield AG, uvedl: „Budoucnost bezpečnosti spočívá v automatizaci tradičně časově náročných útočných a obranných opatření. Už nestačí, že se kybernetická bezpečnost odškrtne na seznamu ročních úkolů. Musí být integrovanou součástí vývoje softwaru a běžných provozních činností.“

Navzdory současným výzvám a nejistotám obě společnosti prokazují pozoruhodný růst. Citadelo od posledního kola financování v roce 2020 zaznamenalo více než šestinásobný nárůst valuace, což poukazuje na schopnost firmy přizpůsobit se a excelovat v neustále se měnícím prostředí.

O společnosti Boltonshield AG

Společnost Boltonshield AG byla založena sériovými podnikateli, investory, zkušenými etickými hackery a bezpečnostními inženýry. Sídlí ve Švýcarsku a kybernetickou bezpečnost jako službu poskytuje mezinárodně. Boltonshield zajišťuje bezpečnost IT infrastruktury vaší společnosti pod jednou střechou. Jejich holistický přístup umožňuje efektivní řízení bezpečnosti organizačních a individuálních kybernetických hrozeb, které je nákladově efektivní a dostupné. Nabízí ochranu celých podniků pomocí jejich unikátního přístupu ke kybernetické obraně a v případě, že jsou zranitelné nebo vystavené hrozbě útoku zabezpečí ochranu podnikových aktiv. Poskytují svým klientům útočné i obranné služby, které zajišťují holistický kyberneticky odolný přístup.

O společnosti Citadelo AG

Citadelo je rychle se rozvíjející kybernetická společnost s pobočkami ve Švýcarsku, na Slovensku a v České republice. Jako lídr na slovenském a českém trhu a s rostoucím zaměřením na region DACH, bylo Citadelo založeno v roce 2006 etickými hackery, kteří si dali za cíl podporovat společnosti z žebříčku Fortune 500 při identifikaci slabých míst v zabezpečení pomocí simulovaných útoků. Citadelo byla v rámci žebříčku Financial Times Top 1000 vyhodnocena jako 8. nejrychleji se rozvíjející společnost věnující se kybernetické bezpečnosti. Pracuje pro ni více než 35 profesionálů a poskytuje služby včetně testování cloudové bezpečnosti, testování aplikací a mnoho dalších.

První čtvrtletí u T-Mobile: Růst spotřeby dat o 51 %, investice do 5G a digitalizace

Společnost T-Mobile představila své hospodářské výsledky za první čtvrtletí letošního roku. I přes dopady nárůstu cen energií a inflace, jež zasáhly většinu oblastí jejího podnikání a měly vliv na meziroční pokles ziskovosti, potvrzují stabilní hospodaření firmy. Nadále roste spotřeba mobilních dat, meziročně až o 51 %.

Jako digitální leader klademe důraz na pokrývání Česka vysoce kvalitním připojením a budeme pokračovat ve výstavbě optické a 5G infrastruktury. Prioritou zůstává zaměření na digitalizaci, bezpečí uživatelů a pochopitelně se soustředíme i na ESG aktivity. Ačkoli nárůst nepřímých nákladů dosáhl 10 %, v investicích v ČR budeme i nadále pokračovat,“ komentuje výsledky Jose Perdomo Lorenzo, generální ředitel společnosti T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom.

Růst spotřeby dat, provolaných minut i obliby MAGENTA TV

Trend zvyšující se spotřeby mobilních dat pokračoval i v prvním čtvrtletí tohoto roku, kdy T-Mobile zaznamenal meziroční nárůst o 51 %.  V meziročním srovnání překvapivě vzrostl i počet provolaných minut, který se zvýšil o 14 %. Naopak dále klesá objem odeslaných SMS (-7,3 %), neboť zákazníci dávají přednost chatovacím platformám. Počet uživatelů předplacených karet velmi mírně klesl v prvním čtvrtletí o 1,6 % na 1,938 milionu.

Nadále roste počet diváků MAGENTA TV (dříve T-Mobile TV), kde T-Mobile zaznamenal meziroční zvýšení o 11,9 % a eviduje již 245 000 zákazníků. Televize přináší širokou programovou nabídku a neustále inovuje – v březnu tak přibyla například integrovaná VOD služba Voyo s unikátní verzí Voyo start.

Digitalizace a výstavba 5G sítí

T-Mobile pokračuje v digitalizaci Česka a ve výrazných investicích do optické infrastruktury a výstavby 5G sítě. Na konci Q1 činilo mobilní 5G pokrytí obyvatel 52,49 % (za 1Q vrostlo o 5,78 % obyvatel). Kvalitu mobilní sítě potvrdil i nezávislý test měření Ookla, kde T-Mobile získal první místo za nejlepší pokrytí a nejrychlejší síť.

Bezpečí a edukace

Jako první český operátor T-Mobile v březnu představil unikátní řešení proti nebezpečným podvodům typu spoofing pro firemní zákazníky, které chrání uživatele před lstivými telefonáty. Na prevenci podvodů se pak soustředí i probíhající projekt Klik pro klid.

T-Mobile se v prvním kvartále stal partnerem projektu Technologická gramotnost, který přibližuje studentům základních a středních škol moderní technologie a klade si za cíl zvýšit zájem o technologické obory. V letošním roce by iniciativa měla formou bezplatných přednášek oslovit až 12 000 dětí po školách v celé ČR.

Zaměstnanci

T-Mobile dlouhodobě pečuje o zdraví svých zaměstnanců a klade důraz na work-life balance. Testuje například nové modely práce a pracovní doby včetně čtyřdenního pracovního týdne a zkraje roku představil řadu nových benefitů. Začátkem roku získala společnost ocenění TOP zaměstnavatel roku v kategorii Telekomunikace.

ESG aktivity

I v prvním čtvrtletí pokračoval T-Mobile v naplňování své ESG strategie. Výtěžek z vánoční sbírky mezi zákazníky společnost zdvojnásobila a částku atakující 1,2 milionu korun věnovala neziskové organizaci Právě Teď!, která pořádá volnočasové aktivity pro seniory. V lednu T-Mobile podpořil tradiční Tříkrálovou sbírku Charity Česká republika a spolu s výtěžkem z už 10. ročníku zaměstnanecké sbírky Pomáhejme příběhům daroval přes dva miliony korun lidem v těžké životní situaci.  Přes 700 tisíc korun pak putovalo na obnovu oblastí zpustošených zemětřesením v Turecku a Sýrii. Polovinu částky mezi sebou vybrali zaměstnanci, druhou přidal operátor.

V rámci udržitelného přístupu T-Mobile kontinuálně snižuje spotřebu energií i materiálů. Téměř 99 % faktur je zasíláno elektronicky a nadále rozvíjí aplikaci, která zákazníkům umožňuje řešit co nejvíce věcí online z pohodlí domova. Zároveň společnost představila kampaň #Zrecyklujtel, která má podpořit recyklaci nepotřebných mobilních zařízení. Všechny prodejny operátora nyní slouží i jako sběrná místa partnerské společnosti Remobil, která se specializuje právě na recyklaci mobilních telefonů.

Finanční ukazatele za Q1/2023 (meziroční srovnání)

  • Celkový počet zákazníků meziročně mírně stoupl o 1,6 %, na 6,440 milionu
  • Počet uživatelů předplacených karet klesl o 1,6 % na 1,938 milionu
  • Počet diváků MAGENTA TV vzrostl o 11,9 % na 245 000
  • Spotřeba dat v mobilní síti stoupla o 51 %
  • Meziroční růst tržeb stoupl o 6,7 % na 7,6 miliardy korun
  • EBITDA (AL), (zisk před úroky a zdaněním) meziroční pokles o 0,3 % na 3,069 miliardy korun

Od září loňského roku využívá skupina Deutsche Telekom ve vykazování výnosů účetní politiku dle standardu IFRS 15 s retrospektivním dopadem.

Skvěle padnoucí sluchátka s dlouhou výdrží baterie: nové Huawei FreeBuds 5

Společnost Huawei nedávno představila nový přírůstek do rodiny sluchátek, a to Huawei FreeBuds 5, nejnovější inovaci v rámci audio segmentu. Novinka FreeBuds 5 jsou moderní sluchátka ve futuristickém designu a ve třech barevných provedeních: stříbrné Silver Frost, bílé Ceramic White a oranžové Coral Orange. Na první pohled zaujmou ergonomickým tvarem, který posluchačům zajišťuje velmi pohodlné nošení. Jejich baterie vydrží až 30 hodin (s nabíjecím pouzdrem) a díky technologii Super Charge jsou plně nabité už za 20 minut.

Třídílná architektura pro lepší pohodlí a kvalitu zvuku

Většina bezdrátových sluchátek má typicky známou konstrukci, které dominuje velký náušník. Uvnitř jsou následně poskládána tak, že jejich tři základní části – reproduktor, baterie a ovládací tlačítko jsou umístěny velmi blízko náušníku. Sluchátka s takovou konstrukcí nemají dost prostoru pro instalaci rychlonabíjecího modulu do baterie a je téměř nemožné, aby byl reproduktor vybaven silným magnetickým systémem. To značně omezuje kvalitu zvuku, ale také komfort při nošení. Huawei FreeBuds 5 proto mají třídílnou architekturu, která zcela řeší tento problém.

Reproduktor u sluchátek FreeBuds 5 je umístěn v náušníku, modul baterie ve střední části a kontrolní tlačítko na konci. Díky rozdělení umístění těchto tří částí je náušník menší, a tedy pohodlnější s lepším odhlučněním. Dostatek prostoru pro každou část poskytuje dokonalý hudební zážitek. Pro modul reproduktoru je použit obvod se dvěma magnety, který přináší vynikající kvalitu zvuku a baterie je vybavena Super Charge technologií, což umožňuje uživateli velmi rychlé nabití.

Sluchátka určená do uší většinou při nošení způsobují velký tlak a diskomfort. FreeBuds 5 jsou ale takzvaná open-fit sluchátka, která se umisťují zvenčí ušního boltce, což výrazně snižuje tlak na zvukovod. Open-fit sluchátka jsou navíc vyrobena tak, aby nechala prostor, díky kterému mohou zvukovody volně dýchat a jejich nošení je tak mnohem pohodlnější. Huawei FreeBuds 5 jsou vytvarované do křivky dvojitého C, což umožňuje přirozené vklouznutí přímo do uší. Můžete si tak být jistí, že vám sluchátka padnou jako ulitá.

Delší výdrž baterie a technologie Super Charge

V případě zapnuté funkce potlačení okolního hluku vydrží baterie sluchátek 3 a půl hodiny a 20 hodin s nabíjecím pouzdrem. Pokud je potlačení okolního hluku vypnuté, sluchátka vydrží až 5 hodin a 30 hodin s nabíjecím pouzdrem. Huawei FreeBuds 5 podporují 5C rychlé nabíjení a nabízí zcela nové řešení. Sluchátka tak mohou být plně nabitá už za 20 minut a hrát 2 hodiny už po pouhých 5 minutách.

Huawei FreeBuds 5 a P60 Pro si skvěle porozumí

Sluchátka FreeBuds 5 nejsou jedinou aktuální novinkou Huawei. Nedávno byla představena i nová vlajková loď z řady chytrých telefonů ze série P, Huawei P60 Pro. Nejen že má skvělý fotoaparát, ale také jde o stylový kousek stejně jako je tomu u FreeBuds 5. Telefon je inspirovaný přírodou a reinterpretuje moderní estetiku designem s texturou perly na zadní straně. Tato barevná varianta se nazývá Rococo Pearl a obsahuje přírodní minerály z perlového prášku, který vytvořil světlý a lesklý efekt s přirozenou strukturou. P60 Pro v této barvě v kombinaci s Ceramic White sluchátky budou vaší nerozlučnou dvojkou, která rozhodně zaujme svým designem. Barevnou variantu Black můžete rozzářit oranžovými sluchátky Coral Orange. Pořiďte si tuto nezlomnou dvojku a připravte se na léto plné dobrodružství, které spolehlivě a kvalitně zachytíte se špičkovým fotoaparátem P60 Pro a při cestování si užijete nerušený poslech oblíbené hudby se sluchátky FreeBuds 5.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

ROG představí ROG Ally, svůj první herní handheld se systémem Windows

Značka Republic of Gamers (ROG) představí ROG Ally, neuvěřitelně výkonný herní handheld s operačním systémem Windows. Ally obsahuje špičkový procesor AMD Ryzen Z1, takže si snadno poradí s AAA hrami i nezávislými tituly. Vybaven je i dotykovým displejem s vysokou obnovovací frekvencí, který zajišťuje jasný obraz i při hraní venku. Díky tělu o hmotnosti 608 gramů a ergonomickému designu se Ally pohodlně přenáší, takže můžete hrát po celý den.

Neuvěřitelný výkon AMD procesoru

ROG Ally je připraven nabídnout takovou úroveň herního výkonu, jaká u kapesních počítačů dosud nebyla k vidění. Za tímto účelem byla navržena zcela nová APU jednotka – procesor AMD Ryzen řady Z1 s grafickým čipem RDNA 3. Ally tak potěší jak hráče, kteří ocení méně náročné nezávislé tituly, tak ty, kteří dávají přednost graficky náročným AAA hrám. O to, aby Ally zůstal chladný za každé situace, se stará systém chlazení ROG Zero Gravity se dvěma ventilátory s ultratenkými žebry chladiče a termálními trubicemi s vysokým koeficientem vedení tepla.

Prvotřídní herní zážitek vyžaduje odpovídající disple,j a ani v tomto směru Ally nezklame. Je vybaven 120Hz panelem s rozlišením Full HD (1080p) a technologií adaptivní synchronizace, takže si hráči mohou vychutnat dokonale plynulý pohyb v rychlých hrách bez trhání a sekání při poklesu FPS. Displej dosahuje maximálního jasu 500 nitů, aby hráči mohli pohodlně sledovat dění ve hrách i v náročnějších prostředích, například venku v přírodě. Dotykový displej také umožňuje bezproblémové ovládání systému Windows, když potřebujete změnit nastavení nebo nainstalovat jinou hru.

Plnohodnotný herní zážitek v prostředí systému Windows 11

ROG Ally využívá operační systém Windows 11, takže hráči mají přístup ke všem svým herním knihovnám a streamovacím službám na jednom zařízení. Pohyb po ploše systému Windows je snadný, ať už pomocí joysticků a tlačítek, nebo dotykové obrazovky.

ROG Ally přináší také speciální edici programu Armoury Crate, která umožňuje rychlé přepínání mezi režimy výkonu a obsahuje spouštěč her, monitorovací software, podporu světelných efektů Aura Sync a další funkce. ROG nabízí 90denní zkušební verzi služby Game Pass Ultimate, která hráčům umožňuje okamžitý přístup ke stovkám AAA i nezávislých titulů, jakmile zapnou svůj ROG Ally.

Ergonomický design a lehká konstrukce

U kapesního počítače je nejdůležitější hmotnost a ergonomie. Inženýři ROG pečlivě vyvíjeli a zdokonalovali tvar a hmotnost ROG Ally, dokud si nebyli jisti, že vytvořili dokonalý stroj pro celodenní přenášení a hraní. Ally váží pouhých 608 gramů, takže nikdy nebude příliš těžký v batohu ani v rukou, což vám zajistí ničím nerušené a pohodlné hraní.

Důraz na ergonomii je patrný i na rukojetích s jedinečnou trojúhelníkovou texturou na zadní straně, která hráčům umožňuje pevný úchop zařízení v jakémkoli úhlu. Stylové linie ROG zdobí místo pro dlaně a zároveň pomáhají minimalizovat nechtěné vyklouznutí.

Další informace se dozvíte během oficiálního představení ROG Ally

Oficiální představení ROG Ally se uskuteční 11. května 2023. Sledujte uvedení ROG Ally, kde oznámíme kompletní technické parametry a cenu. Hlavní prezentace začne v 16:00 našeho času a po ní bude následovat panelová diskuse, které se zúčastní Shawn Yen, Product Management Director v Gaming Business Unit společnosti ASUS, Roanne Sones, CVP pro Microsoft Gaming Devices Ecosystem, a Frank Azor, Chief Architect of Gaming Solutions and Gaming Marketing ve společnosti AMD. Ti všichni budou diskutovat o příběhu designu ROG Ally a jeho dopadu na herní komunitu.

POZNÁMKY PRO MÉDIA

ROG Facebook: https://www.facebook.com/asusrog

ROG Twitter: https://www.twitter.com/asus_rog

ROG Instagram: @asus_rog_cz

ASUS Pressroom: http://press.asus.com

ASUS Global Facebook: https://www.facebook.com/asus

ASUS Global Twitter: https://www.twitter.com/asus

O značce ROG

Republic of Gamers (ROG) je značka společnosti ASUS, která se věnuje vytváření nejlepšího herního hardwaru a softwaru na světě. Značka ROG byla založena v roce 2006 a nabízí kompletní portfolio inovativních produktů, které jsou uznávány pro svou kvalitu a výkon. Produkty ROG zahrnují základní desky, grafické karty, notebooky, stolní počítače, monitory, audio zařízení, routery a příslušenství. ROG se účastní a sponzoruje významné mezinárodní herní turnaje. Produkty této značky byly použity k překonání stovek rekordů v přetaktování. ROG je oblíbenou značkou hráčů a nadšenců po celém světě. Další podrobnosti o ROG najdete na adrese http://rog.asus.com. 

O společnosti ASUS

Společnost ASUS se snaží vytvářet produkty pro dnešní i budoucí chytrý život a patří mezi nejobdivovanější společnosti časopisu Fortune. Rozsáhlé portfolio firmy zahrnuje produktové řady Zenbo, Zenfone, Zenbook, Vivobook, Studiobook, ExpertBook a širokou škálu IT zařízení a komponent v různých odvětvích včetně AR, VR a IoT. Společnost ASUS zaměstnává více než 16 000 lidí po celém světě a více než 5 000 špičkových pracovníků výzkumu a vývoje. Společnost je poháněna touhou po inovacích a závazkem ke kvalitě. Společnost ASUS obdrží až 11 ocenění denně.

Společnost Synology přichází s kamerou BC500 na český a slovenský trh

Společnost Synology s potěšením oznamuje, že na český a slovenský trh přichází všestranná kamera BC500 pro inteligentní sledování vhodná do každého počasí. Kamera Synology BC500 v provedení bullet nabízí pokročilé funkce umělé inteligence, výjimečnou kvalitu videa a plynulou integraci se systémem pro správu videa Surveillance Station.

„Model BC500 je vynikající IP kamera pro jakoukoli firmu nebo organizaci,“ říká Lori Hsieh, produktová manažerka pro kamery Synology. „Kombinace kamery se službou Synology Surveillance Station poskytuje bezkonkurenční uživatelské prostředí. Pokročilé funkce jsou zákazníkům snadno přístupné od nasazení přes monitorování až po archivaci záznamů a zajišťují neustálé plnění jejich potřeb v oblasti bezpečnosti.“

Provedení bullet kamery BC500 je mimořádně vhodné pro venkovní sledování.

IP kamery do každého počasí pro ostré záznamy v noci i ve dne

Kamery BC500 používají 5megapixelové snímače se záznamem v rozlišení 2880 x 1620 pixelů při 30 snímcích za sekundu (FPS) a používají horizontální zorný úhel 110°, což umožňuje pořizovat detailní a plynulé videozáznamy se širokým pokrytím. Díky stupni odolnosti IP67 vůči vodě a prachu, nočnímu vidění s dosahem až 30 m a funkci HDR s více expozicemi jsou kamery vhodné pro vnitřní i venkovní použití. Uživatelům umožňují monitorovat chodby, vstupní haly, velké otevřené prostory jako sklady a parkoviště a různorodá prostředí jako muzea, a to kdykoli během dne či noci.

Umělá inteligence integrovaná v kameře umožňuje inteligentní sledování

Umělá inteligence integrovaná v kameře zajišťuje ochranu osobních údajů i včasné a přesné výstrahy.

Kamery BC500 používají výkonné funkce integrované umělé inteligence, které uživatelům poskytují včasné a přesné výstrahy a umožňují tak rychlejší reakci na incidenty. Funkce včetně detekce osob a vozidel, detekce narušení a funkce Instant Search uživatelům umožňují spolehlivěji identifikovat potenciální hrozby, rychle vyšetřovat oblasti zájmu a dohledávat a načítat relevantní záznamy.

Navrženo pro službu Surveillance Station, licence zařízení nejsou potřeba

Kamery BC500 jsou navrženy pro plynulou integraci do služby Surveillance Station. Veškerou konfiguraci a nastavení sítě kamery lze spravovat přímo v rámci prostředí zařízení Synology NAS. Kamery Synology navíc nevyžadují nákup nebo aktivaci licencí služby Surveillance Station, což zjednodušuje proces nastavení, umožňuje snadnou migraci a snižuje náklady na nasazení.

Spolehlivé a bezpečné řešení pro sledování

Nové kamery společnosti Synology se mohou pochlubit dočasným úložištěm pro případ selhání, díky čemuž zajišťují souvislé nahrávání v případě problémů s připojením. Snadné aktualizace firmwaru s konfigurovatelnými plány pomáhají správcům aktualizovat tyto pomocí nejnovějších bezpečnostních oprav, zatímco podpora protokolů HTTPS a SRTP zajišťuje bezpečnost a ochranu soukromí prostřednictvím šifrování videa a datových streamů.

Kamery jsou kompatibilní s předpisy NDAA a TAA.

Kamery BC500 jsou kompatibilní s předpisy NDAA a TAA, což znamená, že splňují normy a bezpečnostní požadavky pro nákup federální vládou USA a představují bezpečnou volbu pro společnosti zajišťující instalaci systémů sledování a integraci bezpečnostních systémů.

Stručný přehled vlastností nových kamer Synology BC500:

  • Funkce integrované umělé inteligence, včetně detekce osob, vozidel a narušení
  • Funkce Instant Search umožňující rychlejší vyhledávání podstatných událostí
  • Rozlišení 5 MP při 30 FPS
  • Substream s rozlišením až 1080p při 15 FPS
  • Široký horizontální úhel zobrazení 110°
  • Podpora plánů automatické aktualizace firmwaru
  • Konfigurace kamery přímo ve službě Surveillance Station
  • Není nutný nákup licencí nebo aktivace zařízení
  • Kompatibilita s předpisy US NDAA a TAA
  • 3letá záruka na hardware

Dostupnost

Kamera Synology BC500 je na českém a slovenském trhu dostupné ode dneška. Konkrétní datum uvedení na trh se v jednotlivých oblastech liší. Další informace jsou uvedeny na adrese https://www.synology.com/products/camera-500

Základní informace o společnosti Synology

Společnost Synology, která je průkopníkem v oblasti správy dat, nepřestává inovovat a přizpůsobovat se neustále se vyvíjejícím technologiím. Znovu a znovu přináší nové možnosti, mezi které patří zejména řešení pro datová úložiště, zálohování, spolupráci na souborech, správu videí a síťovou infrastrukturu – a to vše navrženo s jediným cílem: nabízet centralizovanou platformu zjednodušující správu IT, která bude hnacím motorem digitální transformace pro firmy po celém světě.

Evropa 2 ve spolupráci s Cognito spustila první AI kampaň

Skupina Active Radio ve spolupráci s agenturou Cognito spustila svou první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence, a to pro rádio Evropa 2. Kampaň navazuje na úspěšný koncept „Držíme ti flek”, který značka ve své historii úspěšně už několikrát použila a který je postavený na zajímavých vizuálech osobností rádia. Nová verze je však mnohem interaktivnější. Sám uživatel si totiž vybírá z plejády možností a určuje, jak bude vypadat konečný výsledek. V rámci kreativního procesu si volí, na jaké místo chce poslat oblíbeného moderátora.

„Umělá inteligence ve všech podobách nabírá letos na popularitě a my chtěli být mezi prvními, kdo ji využije kreativně pro své marketingové aktivity. Cognito přišlo s konceptem, který skvěle navazuje na současnou komunikaci a posouvá ji o level výš,” popisuje Lubor Zoufal, Head Of Digital ve společnosti Active Radio. Na nově vzniklé microsite mohou uživatelé vytvářet vlastní (více či méně bizarní) vizuály s šesticí moderátorů Evropy 2, například Leoše Mareše na pláži plné růžových prasátek nebo Zorku Hejdovou na narozeninové oslavě s jednorožci.

Kromě generování obrázků je smyslem kampaně umožnit fanouškům Evropy 2 sdílet výsledek na sociálních sítích a zvýšit jejich zapojení. Vizuál spolu s popisem, hashtagem #drzimetiflek i dalšími hashtagy, které rovněž vytváří umělá inteligence, mohou přesdílet, a soutěžit tak o zajímavé ceny.

„Dlouhodobě pracujeme na tom, abychom naše klienty udrželi vždy o krok před konkurencí. AI v různých podobách využíváme interně v rámci tvůrčího procesu, a nyní jsme nabyté zkušenosti aplikovali i do první brandové kampaně pro klienta,“ uvádí Jan Špičák, Marketing Operations Manager z agentury Cognito.

Kampaň byla spuštěna ve středu 10. května. „Slogan Držíme ti flek se stal v průběhu několika let součástí DNA Evropy 2. Neznamená už jen to, že posluchačům vždycky držíme flek v naší partě, ale držíme jim flek na těch nejlepších koncertech, na top filmech, na všech úžasných místech, na které je s Evropou 2 posíláme. V širším smyslu jim držíme flek všude, kde vysíláme a kde si nás naladí,“ doplňuje marketingový ředitel Active Radio Pavel Renčín. Slogan Držíme ti flek má tak odrážet hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači Evropy 2 součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2.

Active Radio a.s. je multimediální skupina vlastnící rádia Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton, Rádio Dance, Youradio a Youradio Talk. Patří jí rovněž dětský projekt Pigy. Provozuje řadu online médií, streamingových audio služeb, sdružuje skupiny fanoušků na sociálních sítích a pořádá eventy. Divize NoLimits ročně pořádá akce pro více než 100 tisíc osob. Od roku 2018 patří holdingové společnosti Czech Media Invest.

Agentura Cognito v minulosti pracovala rovněž na nové vizuální identitě pro Rádio Z, na digitálních kampaních pro Frekvenci 1 a v současnosti spravuje digitální kampaně pro aplikaci YouRadio Talk. Cognito dlouhodobě dodává klientům digitální řešení, která přinášejí skutečnou změnu a inovace v řešení klíčových problémů a úkolů v jejich podnikání.

Společnost Epson se spojila s firmou MyQ a představila řešení pro ekologicky šetrnější digitální pracoviště

Díky svým inovativním a udržitelnějším produktům byla společnost Epson vždy lídrem v tiskovém průmyslu. Nyní povýšila svůj závazek podporovat udržitelnost na zcela novou úroveň. Uzavřela partnerství se společností MyQ a přichází s dokonalým řešením pro udržitelnější tisk. Kombinace patentované technologie Heat-Free od společnosti Epson a pokročilých funkcí správy tisku a digitalizace MyQ X představuje revoluční změnu pro organizace, které chtějí minimalizovat svou ekologickou stopu a zároveň zefektivnit práci s dokumenty uvnitř organizace.

Dokonalé řešení pro správu tisku

MyQ X je výkonné řešení pro správu tisku a digitalizaci, které rozšiřuje vlastnosti multifunkčních tiskáren Epson. Nová generace řešení MyQ X má vedle možnosti personalizovat ovládání stroje řadu nových funkcí, vylepšení a atraktivních vizuálních prvků, které z ní činí perfektní řešení pro každou organizaci. Díky uživatelsky přívětivému prostředí usnadňuje MyQ X zaměstnancům tisk, skenování a správu dokumentů způsobem, který je rychlý, efektivní, a především šetrnější k životnímu prostředí.

Zaměstnanci ocení především rychlost

Nová generace firemních tiskáren WorkForce Enterprise AM-C a MyQ X přináší revoluční změnu v rychlosti a efektivitě práce během tisku a skenování, které dalece přesahují schopnosti konkurence. Společnost MyQ X vyvíjela poslední generaci řešení pro stroje Epson ve spolupráci s mateřskou organizací EPSON a úspěšně implementovala řešení takovým způsobem, který uživatel okamžitě pozná již při spuštění stroje, zahájení tiskové či skenovací akce, včetně dokončení. Uživatel tak při práci stráví u stroje doslova pár vteřin.

Šetření zdrojů a snižování množství odpadu

Díky novým funkcím pomáhá MyQ X organizacím šetřit zdroje a snižovat množství odpadu, což je stěžejní filozofie společnosti EPSON. Novinkou je především náhled tiskových úloh „Job Preview“, která zabraňuje zbytečným výtiskům nesprávných verzí dokumentů či dokumentů samotných. Uživatel tak má možnost náhledu na tiskovou úlohu na panelu stroje, listovat stránkami dokumentu, posoudit detaily díky funkci zoom, a nakonec se rozhodnout, zda daný dokument vytisknout, či zahodit. Uživatel též může měnit parametry tisku jako je oboustranný tisk, černobílý tisk, šetření inkoustu nebo dokončovací funkce, jako je sešívání či děrování. Systém dále obsahuje funkce pro zvyšování povědomí o dopadu konkrétních akcí na životním prostředí, upozorněním na ekologickou zátěž, která zajišťují, aby se žádný spotřební materiál nepoužíval zbytečně.

Snadný a pohodlný tisk a skenování

Další novinkou MyQ X na multifunkčních tiskárnách EPSON je snadný a pohodlný tisk a skenování bez nutnosti použití osobního počítače. Funkce „Easy Print“ umožňuje uživatelům procházet například cloudová úložiště a tisknout dokumenty přímo z panelu multifunkční tiskárny. Skenování lze integrovat do procesů zákazníka a díky tlačítku „Easy Scan“ lze na jedno kliknutí odeslat naskenované soubory do konkrétní e-mailové schránky, zvolit složku cloudového úložiště nebo systému pro správu dokumentů.

Vylepšená zabezpečovací opatření

Bezpečnost je vedle uživatelské přívětivosti pro MyQ nejvyšší prioritou. Celý proces tisku a skenování mezi uživatelem, serverem a tiskárnou je šifrovaný, takže je ideální pro organizace, které pracují s citlivými dokumenty a informacemi. Systém také podporuje více způsobů přihlášení, více faktorové ověřování pro větší bezpečnost či ochranu skenovaných či tištěných dokumentů vodoznaky.

Rychlé a snadné použití

MyQ X lze snadno a rychle začít používat, a to díky vzdálené instalaci a nastavení. Systém automaticky vyhledá a připojí nová tisková zařízení v síti a správci IT mohou nastavit tisková zařízení podle zásad organizace. Systém také poskytuje podrobné funkce účtování a reportingu, včetně nákladových středisek, režimů skupinového účtování, kvót a kreditů, účtování projektů a pokročilých možností vytváření reportů i nástroji třetích stran jako je MS Power BI.

Přizpůsobení a personalizace

MyQ X je možné snadno přizpůsobit pro každého uživatele, oddělení nebo skupinu multifunkčních tiskáren. Vestavěný terminál podporuje několik motivů s širokou paletou barev a ikon nebo si správci mohou navrhnout vlastní motiv pomocí editoru motivů MyQ. Jednotlivá tlačítka lze definovat tak, aby maximálně vyhovovalo uživatelům a umožnilo ovládání stroje a úloh na jedno stisknutí tlačítka.

Mobilita a dostupnost

MyQ X Mobile Client je mobilní aplikace pro iOS a Android platformy a umožňuje uživatelům bezpečné bezkontaktní přihlášení nebo extra bezpečné přihlášení s využitím biometriky ke strojům EPSON, tisk z kanceláře, ale i mimo ni. Navíc mohou uživatelé pohodlně využívat aplikaci pro hlášení jakýchkoli problémů s infrastrukturou či tiskovou flotilou. Webové uživatelské rozhraní je certifikováno pro přísné standardy přístupnosti WCAG, takže je dostupné i pro uživatele se zrakovým či jiným zdravotním postižením.

Dokonalé řešení pro ekologická digitální pracoviště

Spojení nových generací řešení MyQ X a Epson představuje dokonalé řešení pro rychlý a udržitelnější tisk. Ať už jste malá či velká organizace s flotilou tiskových zařízení od jednoho nebo různých dodavatelů, toto partnerství nabízí dokonalé řešení pro minimalizaci ekologické stopy a zároveň uživatelsky přívětivé ovládání a zefektivnění procesů práce s papírovými i digitálními dokumenty.

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelnější prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

global.epson.com

Philips rozšiřuje svou řadu inovativních herních monitorů Evnia o zcela nové modely 25M2N3200W a 25M2N5200P

Herní průmysl je na historickém maximu a lidé všech věkových kategorií v každé zemi si užívají pohlcující vzrušení, které umožnily nejnovější technologické pokroky. 15. května budou k dispozici dva nové monitory Evnia, Philips Evnia 25M2N3200W a Philips Evnia 25M2N5200P. V souladu s filozofií Evnia „hraní pro všechny“ tyto monitory poskytují ideální kombinaci rychlé akce, pohlcujícího sledování a fyzického pohodlí a zvou hráče všech profilů, aby si užili každý okamžik.

Klíčové vlastnosti nových monitorů Philips Evnia

  • Ultra rychlé obnovovací frekvence 240 Hz (25M2N3200W) nebo 280 Hz (25M2N5200P)
  • Rychlé VA a IPS panely s dobou odezvy pixelů až 1 ms GtG
  • Nízké vstupní zpoždění pro plynulé rychlé hraní
  • Režimy SmartImage HDR pro vždy optimální barvy, jas a kontrast (25M2N5200P)
  • Ergonomický stojan (výškově nastavitelný, s funkcí otáčení, naklánění a otáčení) pro optimální pohodlí
  • Režim LowBlue a technologie Flicker-free pro lepší vizuální pohodu

„Řada Philips Evnia je ideální volbou pro hráče, kteří chtějí přístupný a příjemný zážitek, který odráží jejich rozmanitý vkus a preference. Oba modely Philips Evnia 25M2N3200W i Philips Evnia 25M2N5200P nabízejí vše, co tito hráči hledají, ať už jde o rychlostní výkon, vizuální výkon nebo ergonomický komfort,“ komentuje Xeni Bairaktari, vedoucí globálního marketingu monitorů a IT příslušenství Philips.

Velkorysé, inovativní funkce pro optimální herní zážitek

Dnešní hry jsou velmi pohlcující za předpokladu, že monitor s nimi dokáže držet krok. S Philips Evnia 25M2N3200W a Philips Evnia 25M2N5200P si hráči mohou být jisti, že každá relace bude stejně hladká, rychlá a uspokojivá jako ta předchozí. S obnovovacími frekvencemi 240 Hz a 280 Hz zůstávají i ty nejintenzivnější akční sekvence ultra rychlé a ultra plynulé s jasným a přesným obrazem bez chvění a duchů, což hráčům umožňuje pustit hru a užít si ji na maximum. Ve spojení s nízkým vstupním zpožděním a rychlou odezvou MPRT 0,5 ms budou i ty nejrychlejší hry, které jsou citlivé na záškuby, jistě napínavější než kdy předtím. Philips Evnia 25M2N5200P také přichází s USB rozbočovačem a řadou praktických funkcí On-Screen Display, jako je MBR Sync, DarkBoost a Smart Crosshair pro ještě příjemnější herní zážitek.

Odpovídající vizuální zážitek

Jak každý hráč jistě potvrdí, špičkový vizuální výkon je nutností. Zde opět nezklamou Philips Evnia 25M2N3200W a Philips Evnia 25M2N5200P. Tyto monitory, vybavené rychlým VA LED displejem nebo rychlým IPS displejem, oba s rozlišením Full HD, poměrem stran 16:9 a širokými pozorovacími úhly 178/178 stupňů, poskytují výjimečně živý, jasný obraz, který nejenže vylepší každou herní relaci, ale jsou také skvělé při prohlížení fotografií, filmů nebo používání jakékoli grafické aplikace.

Je těžké odejít od skvělé hry, což znamená, že fyzické pohodlí musí být optimální i při delším hraní. Oba tyto monitory jsou vybaveny širokou škálou funkcí navržených tak, aby zlepšily a ochránily pohodu uživatelů. Režim Philips LowBlue Mode a technologie Flicker-Free snižují namáhání očí a únavu, zatímco základnu CompactErgo lze naklonit, otočit a výškově nastavit pro konzistentně pohodlné sledování.

Dostupnost Philips Evnia 25M2N3200W a 25M2N5200P

Monitory Philips Evnia 25M2N3200W a Philips Evnia 25M2N5200P budou dostupné pro zakoupení od poloviny května za doporučené ceny 5125 Kč (219 Eur) a 7933 Kč (339 Eur).

Další informace o monitorech Philips Evnia najdete zde: 

https://www.evnia.philips

O společnosti MMD

Společnost MMD-Monitors & Displays Holding BV (dále jen „MMD“), registrovaná v Nizozemí a sídlící v Amsterdamu, je 100% ve vlastnictví společnosti TPV Technology Limited („TPV“), která je předním světovým výrobcem LCD monitorů a televizí. MMD disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě. Kombinací silné značky Philips a výrobních možností společnosti TPV oslovuje MMD široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produktů. https://mmdmonitors.com/

Vlajkový skládací telefon HONOR Magic Vs získal prestižní ocenění iF DESIGN AWARD!

Potvrzeno! Vlajkový HONOR Magic Vs patří k designové špičce odvětví telekomunikací a právem mu tak patří prestižní ocenění iF DESIGN AWARD, které se bude předávat na slavnostním gala večeru už 15. května v Berlíně. Porotu celkem 130 odborníků z celého světa si vlajkový skládací telefon HONOR Magic Vs získal ultra tenkým a absolutně symetrickým designem.

Designová perla mezi skládacími smartphony

Porotci iF DESIGN AWARD potvrdili, že lehký a super tenký skládací HONOR Magic Vs svým designovým řešením posouvá benchmark ve svém odvětví.

Přelomový design pantu

HONOR Magic Vs je výjimečně tenký a lehký. Ve složeném stavu je tenký pouhých 12,9 mm a váží 267 g. Navzdory kompaktním rozměrům jej pohání baterie s kapacitou 5000 mAh. To je mezi skládacími smartphony do 270 g dosud vůbec největší kapacita baterie.

K nízké hmotnosti smartphonu HONOR Magic Vs přispívá revoluční super lehký bezkloubový pant. Vzniknul technologií odlévání z jednoho kusu, čímž se počet konstrukčních prvků snížil z 92 u předchozí generace na pouhé 4. Díky důmyslné konstrukci pantu se HONOR Magic Vs skládá pevně bez mezery a po rozložení má téměř zcela plochou obrazovku a odlišuje se tak od konkurenčních skládacích zařízení.

iF DESIGN AWARD je jednou z největších designových soutěží světa

iF Design Foundation je nezávislá organizace, která hodnotí celkový dopad designu a jeho využití. V roce 2023 se přihlásilo celkem 11 000 produktů z 56 zemí z celého světa. Cena iF DESIGN AWARD patří k nejprestižnějším světovým oceněním za design. Mezinárodní porota expertů vybírá z přihlášených účastníků ty, které přináší z jejich pohledu nejlepší inovace. O tom, které produkty cenu získají, rozhoduje bodování v pěti kritériích: nápad, forma, funkce, odlišení od ostatních a celkový dopad na společnost. Letos se v porotě iF DESIGN AWARD sešlo přes 130 špičkových odborníků na design z více než 20 zemí a pod rukama jim prošlo skoro 11 tisíc přihlášených produktů nejrůznějších stylů, materiálů i barev.

Víc o prestižním ocenění iF Design Award najdete na:

https://ifdesign.com/en/winner-ranking/project/honor-magic-vs/554920

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 13 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Exit mobile version