Sazka posiluje podporu komunit a sportu, přicházejí Seberová z Avastu a Reisner z AC Sparta Praha

Společnost Sazka dále rozvíjí své aktivity v oblasti udržitelnosti, společenské odpovědnosti a sponzoringu a posiluje svůj tým. Jako specialistka CSR a udržitelnosti nastupuje Radka Seberová (29), která dříve působila ve společnosti Avast. Novým senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner (28), bývalý brand manager AC Sparta Praha.

„Oba příchody souvisejí s ambicí Sazky rozšiřovat podporu komunit zejména v oblasti sportu, ale také s plánem být jasným leaderem v oblasti odpovědného hraní. Připravujeme řadu nových projektů. Vstupujeme také do oblasti nefinančního reportingu ESG,” říká ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti Petr Jonák. 

Na pozici specialistky CSR a udržitelnosti přichází do Sazky Radka Seberová, která poslední čtyři roky strávila ve společnosti Avast. V týmu Diversity & Inclusion se zaměřovala na spolupráci s neziskovými organizacemi, tvorbu mezinárodních awareness kampaní a podporu komunity zaměstnaneckých skupin. Předtím působila v oddělení marketingu, kde měla na starosti mezinárodní eventy a sponzorství. Během studií spoluzaložila neziskovou organizaci Minervo, která skrze workshopy pro širokou veřejnost podporovala vzdělávání sociálně znevýhodněných mladistvých.

Ve své nové roli chce Radka dále prohlubovat propojení CSR aktivit Sazky s jádrem samotného podnikání společnosti a zaměřit se na téma zodpovědného hraní a souvisejících aktivit. Druhým velkým pilířem bude CSR v oblasti sportu, který Sazka tradičně podporuje. Radka bude rovněž koordinovat oblast nefinančního reportingu ESG. „Po roce a půl stráveném ve světě diverzity a inkluze se těším na širší záběr, kdy se budu moci vedle společenské odpovědnosti věnovat i nefinančnímu reportingu,“ dodává Radka Seberová.

Divizi vedenou Petrem Jonákem v Sazce doplní Rudolf Reisner, který se v prostředí marketingu pohybuje více než 7 let. Naposledy působil ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha, kde měl na starosti práci s klubovou vizuální identitou, koordinaci kampaní a spolupracoval také s oddělením CSR a péče o sponzory. Jako projektový manažer se podílel na komunikaci rebrandingu ACS, za nějž v roce 2021 získal klub stříbrnou cenu Effie a 1. místo ve Zlatém středníku.

V Sazce chce stavět především na silné tradici společnosti na poli sportovního sponzoringu a zároveň brand modernizovat a profilovat Sazku jako zábavní, inovativní a odpovědnou společnost.

„Po letech strávených v prostředí agentury i sportovního klubu je pro mě komerční brand velkou výzvou, na kterou se těším. Líbí se mi kultura Sazky a vnímám s velkým respektem sílu značky, která zanechala významný otisk nejen ve světě sportovního sponzoringu,“ dodává Reisner.

Sazka se chce v rámci svých ESG a sponzoringových aktivit zaměřit na vyhledávání mladých sportovních talentů a podporu sportu v lokálních komunitách a v regionech, přičemž nadále bude hrát stěžejní roli především cyklistika, se kterou je společnost spjatá. Veškeré sponzoringové aktivity by současně měly mít přesah do CSR – ať už formou plnění snů potřebným nebo zapojením zaměstnanců v rámci firemního dobrovolnictví. 

O společnosti Sazka:

SAZKA a.s. je největší a nejstarší loterní společnost v České republice, která skrze neustálé inovace a odpovědným způsobem poskytuje zákazníkům nejširší portfolio her a každodenní zábavy. Nejznámější hrou je Sportka, populární hra s historií delší 65 let. Společnost je od roku 2014 provozovatelem loterie Eurojackpot, jedné z největších evropských her. Součástí zábavní rodiny jsou i stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Své produkty poskytuje Sazka na online herním portálu www.sazka.cz a prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než 7 800 prodejními místy po celé České republice. Na terminálech Sazky lze vyřídit i řadu běžných transakcí od platby složenek přes dobití kreditu až po vyzvednutí balíku. Mezi neloterní služby patří i provozování největšího českého mobilního virtuálního operátora SAZKAmobil.

Sazka je lídrem v oblasti zodpovědného hraní. Vedle mezinárodních auditovaných certifikací European Lotteries a World Lottery Association rozvíjí vlastní projekt Hraj s rozumem a preventivní programy ve spolupráci s neziskovými organizacemi.

Mateřskou společností Sazky je skupina Allwyn, která provozuje loterie také v Rakousku, Řecku, na Kypru a v Itálii a od roku 2024 se stane také provozovatelem britské Národní loterie. Na konci loňského roku se domluvila také na převzetí firmy Camelot LS Group, která provozuje loterii v americkém státě Illinois. SAZKA a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 33 zemích. Více na www.sazka.cz a www.allwynentertainment.com.

HONOR 70 Lite, cenově dostupný smartphone s plnou podporou 5G, vysokou kapacitou baterie a velkým úložištěm, je ode dneška v Česku

Nedávno představená novinka na evropském trhu, praktický mobilní telefon s kvalitním 5G čipem Snapdragon, HONOR 70 Lite je ode dneška v prodeji v České republice. Nechybí velká kapacita baterie 5000mAh[1] pro celodenní výdrž. S foto výbavou, která je nadstandardní pro tuto cenovou kategorii, jde o mobil, který bourá nastavené benchmark pro cenově dostupné telefony. Právě teď koupíte u českých prodejců jen za 5 990 Kč. 

Stylový design a displej pro pohlcující zážitek

HONOR 70 Lite má ploché hrany a zároveň zaoblené rohy, tak aby se pohodlně držel v dlani. Pomocí čtečky otisků prstů umístěné na straně jej odemknete bezpečně a rychle.

Dojmy ze sledování videí a fotek i dalšího obsahu umocňuje 6,5palcový displej HONOR FullView[2]. Ten zároveň chrání oči před škodlivým vlivem modrého světla, což potvrzuje i certifikace od organizace TÜV Rheinland[3]. Plynulý vizuální zážitek zajišťuje obnovovací frekvence obrazovky až 90 Hz[4], se kterou HONOR 70 Lite převyšuje mnoho ostatních smartphonů ze stejné cenové kategorie.

Pokročilá foto a video výbava

Špičku ve své třídě představuje HONOR 70 Lite i co se týče fotoaparátu. Kromě přední kamery s rozlišením 8 MPx má i systém tří zadních fotoaparátů: Hlavní kamera přináší rozlišení 50 MPx[5], makro kamera 2 MPx a senzor pro snímání hloubky 2 MPx. Pořídit si selfie a další fotky plné živých detailů, třeba i v nočních podmínkách, je proto s tímto chytrým telefonem hračka. Navíc můžete být kreativní i při tvorbě videí, a to díky funkci Dual-View Video Recording, která umí nahrávat videa z přední i zadní kamery zároveň.

Skvělý výkon díky čipsetu Qualcomm Snapdragon

Bezproblémovou komunikaci a produktivitu zajišťuje čipset Qualcomm Snapdragon 480 Plus 5G a vylepšené funkce konektivity. Hladký provoz smartphonu pak obstarává funkce HONOR RAM Turbo, která v modelu s 4 GB RAM[6] dokáže převést 3 GB úložiště na RAM. Díky této funkci mohou mít uživatelé jistotu, že se procesy na pozadí při přepínání mezi aplikacemi neukončují, takže aplikace nenabíhají od nuly a spouštějí se rychleji.

Celodenní výdrž baterie

HONOR 70 Lite vydrží v provozu po celý den díky ultra velké baterii s kapacitou 5 000 mAh[7]. Na jedno nabití zvládne až 19 hodin přehrávání online videa, 26 hodin streamování hudby, 14 hodin hraní her nebo 52 hodin telefonátů[8], takže uživatelé mohou být stále online a dobře se bavit. Funkce rychlonabíjení s nabíjecím adaptérem 22,5W HONOR SuperCharge[9] a technologií pro optimalizaci baterie navíc zaručuje, že bude HONOR 70 Lite během chvilky opět připravený k akci.

Vychytávky na míru a chytrá personalizace uživatelského prostředí

Se smartphonem HONOR 70 Lite je vám k dispozici vnitřní úložiště s pamětí 128 GB[10]. To pro lepší představu znamená, že si do chytrého telefonu uložíte více než 28 000 obrázků, 11 000 písniček nebo 450 HD videí.[11] Paměť se navíc může s použitím microSD karty zvětšit až do velikosti 1 TB[12].

HONOR 70 Lite s operačním systémem Magic UI 6.1 založeném na Androidu 12 nabízí celou řadu chytrých funkcí, jako je HONOR Share pro rychlý bezdrátový přenos souborů mezi zařízeními pro zvýšení vaší produktivity.

Cena a dostupnost

Stylový telefon HONOR 70 Lite můžete mít ve dvou elegantních barvách[13]: Ocean Blue a Midnight Black. Od 3. dubna2023 bude HONOR 70 Lite k dispozici u vybraných prodejců jen za 5 990 Kč.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 13 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

YouTube: https://bit.ly/honor-cz-sk-youtube

TikTok: https://www.tiktok.com/@honor_czsk

  • [1] Typická hodnota. Započtená hodnota nevyměnitelné baterie je 4 900 mAh.
  • [2] Protože má displej zaoblené rohy, měří se diagonálně jako standardní obdélník, který má úhlopříčku 6,7 palce (skutečná plocha je o něco málo menší).​ Termínem HONOR FullView Display obecně označujeme zařízení HONOR s úzkými rámečky a vysokým poměrem velikosti displeje vůči tělu.
  • [3] Obrazovka prošla certifikací TÜV Rheinland pro nízkou hladinu modrého světla. Tento výrobek neslouží ke zdravotnickým účelům a nemá žádné léčebné funkce.
  • [4] Obnovovací frekvence obrazovky se může v různých aplikacích lišit.
  • [5] Hlavní zadní fotoaparát má rozlišení 50 MP. Skutečné rozlišení se může lišit v závislosti na zvoleném fotografickém režimu.
  • [6] Dostupnost funkce RAM Turbo se může v jednotlivých zemích lišit.
  • [7] Typická hodnota. Jmenovitá kapacita nevyměnitelné baterie je 4 900 mAh.
  • [8] Data z laboratoří HONOR. Konkrétní časy se mohou mírně lišit v závislosti na aktivitách uživatele a konkrétních scénářích.
  • [9] Podporuje nabíjení přes kabel o maximálně 22,5 W při použití nabíječky a kabelu 22,5 W HONOR. Skutečná rychlost nabíjení se může lišit v závislosti na okolních podmínkách a dalších faktorech. Dostupnost jednotlivých variant nabíječek se může v jednotlivých regionech a na různých trzích lišit.
  • [10] Dostupné interní úložiště může být menší, protože část zabírá software. Skutečná velikost paměti se může měnit v závislosti na aktualizacích aplikací, aktivitě uživatele a dalších souvisejících faktorech.
  • [11] Data z laboratoří HONOR. Výpočet vychází z předpokladu, že velikost písničky je 10 MB, obrázku 4 MB a videa 250 MB. Skutečné velikosti souborů se mohou lišit.
  • [12] Dostupnost variant velikosti úložiště se může v jednotlivých regionech lišit.
  • [13] Dostupnost barevných variant se může v jednotlivých regionech a na různých trzích lišit.

Z Dáme jídlo se stává foodora. Značka se se přebarví na růžovo, zákazníky čekají novinky

Největší česká doručovací platforma Dáme jídlo po 11 letech svého fungování mění jméno. Nově ponese název foodora a přidá se tak k 7 evropským zemím, ve kterých bude značka pod stejným názvem doručovat jídlo a nákupy. Platforma zákazníkům slibuje kvalitnější služby, speciální slevové akce, širší rozvozové zóny, ale i nové funkcionality jako je například předplatné.

Nejprve změnu značky zaznamenají majitelé chytrých telefonů. Prvním z nich se aplikace přebarví spolu s aktualizací v polovině dubna. Pro první uživatele operačních systémů iOS bude aktualizace přístupná od 11. dubna, pro uživatele androidu pak o pár dní později, 17. dubna. Zbytek Česka se pak do růžové přebarví oficiálně až na začátku května.

„Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii, lidé tu značku znají a mají ji rádi. Čeká nás však období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději,“ říká Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo (nově foodora). „Se změnou značky zákazníkům nabídneme i řadu dalších výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO, nebo o super slevové akce typu 1+1 jídlo zdarma,“ dodává Kolesa.

Spolu s novým názvem přinese foodora i několik zajímavých funkcí. Vedle rozšíření rozvozových zón ve všech větších městech slibuje i zlepšení zákaznické zkušenosti a širší nabídku restaurací a obchodů. Úplnou novinkou je systém předplatného foodora PRO, který přinese exkluzivní výhody pro ty nejvěrnější zákazníky. Jednat se bude například o bezplatné doručení ze všech restaurací, obchodů a foodora MARKET, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky nebo speciální slevové akce.

Foodora je už dobře známá v Dánsku, Finsku, Norsku a také ve Švédsku. Od května se mezi ně nově připojí také Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Rakousko. Mateřská společnost Delivery Hero SE si od změny značky slibuje jednotnou uživatelskou zkušenost napříč celou Evropou.

O společnosti Dáme jídlo (nově foodora)

Dáme jídlo (foodora) je největší česká platforma, která partnerům z řad restaurací a obchodů přivádí zákazníky a pomáhá jim se správným komerčním nastavením a efektivností rozvozu. Společnost spolupracuje s téměř 7 000 partnery ve 170 obcích po celé České republice a svou pestrou nabídkou tak pokrývá přes 60 % tuzemské populace. Během denní špičky doručí více než 10 000 jídel a dalších položek za hodinu a toto číslo stále roste. Dáme jídlo (foodora) je součástí Delivery Hero SE, celosvětově největšího hráče na trhu food delivery a quick commerce, který je součástí evropského akciového indexu mDAX. Zjistěte více o firmě a o sektoru q-commerce na: https://press.damejidlo.cz/

Huawei v roce 2022: Stabilní provoz, investice do inovací a pokračující rozvoj

Společnost Huawei zveřejnila svou výroční zprávu za rok 2022. Technologický gigant v průběhu dvanácti měsíců vykazoval stabilní provoz, jeho tržby dosáhly 642,3 miliardy čínských jüanů a čistý zisk 35,6 miliardy čínských jüanů. Huawei nadále posiluje své investice do výzkumu a vývoje, přičemž v loňském roce do tohoto sektoru firma investovala 161,5 miliardy čínských jüanů. Tato částka představuje 25,1 % ročních tržeb společnosti a celkové výdaje na výzkum a vývoj za posledních 10 let již přesáhly 977,3 miliardy čínských jüanů.

„V roce 2022 si náročné vnější prostředí a netržní faktory i nadále vybíraly daň na provozu společnosti Huawei,“ prohlásil předseda představenstva Huawei Eric Sü na výroční tiskové konferenci. „Uprostřed této bouře jsme trvale postupovali dopředu a dělali jsme vše, co bylo v našich silách, abychom zachovali kontinuitu podnikání a sloužili našim zákazníkům. Vynaložili jsme také velké úsilí ke zvýšení našich zisků – generovali jsme stálý tok příjmů pro udržení našeho přežití a položení základů pro budoucí rozvoj.“

Své ohlédnutí za uplynulým rokem sdílela také finanční ředitelka Huawei Sabrina Meng, podle níž byly i navzdory značnému vnějšímu tlaku celkové obchodní výsledky společnosti za uplynulý rok v souladu s interní prognózou. „Na konci roku 2022 činil poměr našich závazků 58,9 % a čistý hotovostní zůstatek 176,3 miliardy čínských jüanů. Kromě toho náš celkový zůstatek aktiv dosáhl jednoho bilionu jüanů a skládal se z velké části z oběžných aktiv, jako jsou hotovost, krátkodobé investice a provozní aktiva.“  Meng také vyzdvihla stabilně rostoucí výdaje společnosti do oblasti výzkumu a vývoje. „Naše finanční pozice zůstává pevná, se silnou odolností a flexibilitou. V roce 2022 činily naše celkové výdaje na výzkum a vývoj 161,5 miliardy čínských jüanů, což představuje 25,1 % našich celkových příjmů – to patří mezi nejvyšší sumy v historii Huawei. I v dobách, kdy jsme pod tlakem, jdeme sebevědomě dál.“

V roce 2022 činily tržby společnosti Huawei ze sektorů řešení a služeb (Carrier Networks) pro operátory 284 miliard čínských jüanů, pro firmy (Enterprise) 133,2 miliardy a pro spotřebitele (Consumer) celkem 284 miliard jüanů. Firma také v uplynulém roce pokračovala ve zlepšování produktových řad, jako HarmonyOS, Kunpeng, Ascend a portfolio cloudových služeb se zaměřením na kvalitnější podporu pro vývojáře a své partnery. Huawei je silným zastáncem propojeného růstu s partnery v rámci technologického ekosystému a věří, že otevřenost a spolupráce vedou ke společnému úspěchu. Firma v současné době spolupracuje s více než devíti miliony vývojářů a více než 40 000 partnery na podpoře ekosystémových inovací a vytváření větší hodnoty pro své zákazníky.

Huawei prostřednictvím svých zástupců nastínila také svůj pohled do budoucna. „Rok 2023 bude zásadní pro udržitelné přežití a rozvoj Huawei,“ poznamenal Sü. Ačkoliv budeme čelit značnému tlaku, máme vše, co je potřeba, abychom toto období překonali – máme příležitosti k růstu, odolné obchodní portfolio, jedinečnou konkurenční výhodu, trvalou důvěru našich zákazníků a partnerů i odvahu masivně investovat do výzkumu a vývoje. Jsme si jisti, že dokážeme překonat jakoukoli výzvu, která nám přijde do cesty, a položíme pevný základ pro udržitelné přežití a rozvoj.“

Všechny finanční výkazy ve výroční zprávě za rok 2022 byly nezávisle auditovány auditorskou společností KPMG. Kompletní výroční zprávu za rok 2022 najdete zde. 

O společnosti Huawei

Huawei je vedoucím globálním výrobcem infrastruktury informačních a komunikačních technologií a chytrých zařízení. Nabízíme integrovaná řešení ve čtyřech klíčových oblastech, kterými jsou telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby. Naším závazkem je každému jednotlivci, domácnosti a organizaci přinášet digitální řešení pro plně propojený, inteligentní svět.

Ucelená nabídka produktů, řešení a služeb Huawei je současně konkurenceschopná a bezpečná. Pro naše zákazníky vytváříme trvalé hodnoty prostřednictvím otevřené spolupráce s partnery v rámci ekosystému. Pomáháme lidem k jejich růstu, pracujeme na větším komfortu občanů v domácnostech a inspirujeme organizace všech druhů a velikostí k inovativnějším přístupům.

V Huawei se inovace zaměřují na potřeby zákazníků. Silně investujeme do základního výzkumu, přičemž se soustředíme na technologicky přelomová řešení, která posouvají svět kupředu. Máme více než 194 tisíc zaměstnanců a působíme ve více než 170 zemích a regionech. Společnost Huawei byla založena v roce 1987 a funguje jako soukromá společnost plně vlastněná svými zaměstnanci.

Pro více informací prosím navštivte naše webové stránky www.huawei.com nebo nás sledujte na:

Velikonoce u T-Mobile: T Phone od 1 Kč a soutěž v aplikaci Můj T-Mobile

T-Mobile si v dubnu pro své zákazníky připravil speciální velikonoční nadílku. Supervýkonný a cenově dostupný 5G telefon T Phone si budou moci pořídit už od 1 Kč a čeká na ně také soutěž o T Phone zdarma, která bude probíhat přímo v aplikaci Můj T-Mobile.

V dubnu si mohou zákazníci na prodejnách pořídit T Phone za speciální cenu 199 Kč s tarifem Neomezeně XL s výhodou. Ještě výhodnější cena čeká při nákupu přes web či aplikaci, kdy T Phone zakoupí již za 1 Kč. Náročnější zákazníci mohou sáhnout pro modelu T Phone Pro, dostupném od 999 Kč s tarifem Neomezeně 3XL s výhodou.

Od 3. do 16. 4. bude probíhat velikonoční soutěž Vajíčka na útěku, do které se je možné zapojit po celou dobu akce. V aplikaci Můj T-Mobile budou zákazníci hledat pět ukrytých vajíček a v každém z nich čeká možnost vyhrát T Phone. Dvě z vajíček obsahují minihry, kde telefon vyhrají tři hráči s nejlepším skóre. Jedno z vajíček povede také na sociální síť Facebook, kde zákazníci budou soutěžit pomocí komentářů. Kdo najde všech pět vajíček v aplikaci, může soutěžit o speciální balíček obsahující T Phone Pro, neomezený mobilní tarif na rok zdarma a předplacenou T-Mobile TV GO na rok zdarma. Do velikonoční hry se tentokrát mohou zapojit i návštěvníci webových stránek t-mobile.cz a prodejen T-Mobilu, kde budou ukryta bonusová soutěžní vajíčka. Hra je určena jak pro koncové, tak firemní zákazníky.

Standardní tarifní dotace se v dubnu budou vztahovat na celé portfolio Xiaomi a také na všechny modely Apple iPhone a Apple Watch. Až do konce druhého čtvrtletí je pak prodloužena HW nabídka televizorů a notebooků, které si mohou zákazníci zvolit k hlasovému tarifu místo telefonu.

Hovor, který změnil svět: Společnost Motorola oslavuje 50. výročí prvního komerčního hovoru mobilním telefonem

Průkopnický duch společnosti Motorola se ukázal být rozhodující součástí pokroku mobilního průmyslu až do dnešní doby. Díky mnoha světovým prvenstvím, od prvního komerčně dostupného chytrého telefonu s možností podpory 5G až po první véčkový chytrý telefon, má bohaté dědictví v přepisování způsobu, jakým lidé přistupují k inovacím a jak je vnímají. Jeden z nejvýraznějších momentů v historii mobilních technologií však nastal přesně před 50 lety, 3. dubna 1973, kdy Martin Cooper, bývalý viceprezident a ředitel výzkumu a vývoje společnosti Motorola, použil telefon Motorola DynaTAC 8000X k uskutečnění prvního komerčního mobilního hovoru na světě ze Šesté Avenue v New Yorku. Pro společnost to znamenalo klíčový moment, protože uživatelé již nemuseli sedět u pevné linky nebo čekat u telefonu, aby nezmeškali hovor. Znamenalo to, že mohli komunikovat s kýmkoli, kdykoli a odkudkoli.

,,Když jsem 3. dubna 1973 uskutečnil první veřejný mobilní hovor, věděl jsem, že je to jen začátek, že Motorola a průmysl mobilních telefonů začínají revoluci v osobní komunikaci,“ řekl Martin Cooper. ,,Od té doby se objevilo velké množství zásadních inovací, z nichž mnohé vytvořila společnost Motorola. Prvních padesát let bylo jen rozcvičkou. Čeká nás ještě mnoho vzrušujících pokroků, které změní lidstvo”.

 

O 50 let později může společnost Motorola s hrdostí říci, že zůstala v popředí řady jiných technologií, patentů a inovací, které definují průmysl, a které formovaly svět, jak jej známe. Značka urazila dlouhou cestu od uvedení zařízení DynaTAC 8000X, které měřilo více než stopu a vážilo téměř 2 libry. Rychlý posun vpřed do začátku 21. století a společnost Motorola představila původní model RAZR V3, který přišel na trh v době, kdy se design mobilních telefonů stal předvídatelným. RAZR V3, oblíbený díky svému jedinečnému véčkovému designu a tenkému vzhledu, je dodnes celosvětově ikonickým technologickým zařízením.

Nedávno, 3. dubna 2019, moto z3 zkombinoval s 5G moto modTM a stal se prvním komerčně dostupným chytrým telefonem na světě s připojením k 5G. Od té doby je společnost Motorola odhodlána zpřístupňovat technologii 5G a přináší bleskové rychlosti 5G do střední třídy prostřednictvím rodiny zařízení moto g.

Společnost Motorola také sehrála klíčovou roli při posouvání hranic alternativních tvarových faktorů. V roce 2019 značka uvedla na trh první véčkový chytrý telefon na světě – motorola razr – který spotřebitelům přinesl přenosnost bez obětování funkcí displeje chytrého telefonu plné velikosti. Společnost Motorola také představila inovace, jako je nositelné 5G zařízení, které nově definuje úlohu smartphonu tím, že uživatelům umožňuje zobrazovat obsah na obrazovkách, které vás pohltí více… A nově představila koncept rolovatelného smartphonu.

Na oslavu 50. výročí si společnost Motorola připravila ilustraci 50 svých dosud nejikoničtějších zařízení, se kterou jí pomohl argentinský ilustrátor Costhanzo,

,,Jelikož jsem ve společnosti Motorola už více než 20 let, měl jsem příležitost být svědkem mnoha z těchto ikonických inovací.”, řekl Sergio Buniac, prezident společnosti Motorola. ,,Inovace máme v DNA. Nesčetněkrát jsme způsobili revoluci v tomto odvětví a toužíme i nadále hrát tuto klíčovou roli při formování budoucnosti tohoto odvětví.”

Ústředním prvkem inovací společnosti Motorola je laboratoř Motorola 312 Labs. Motorola 312 Labs, představená v roce 2021, je autorizovaná inovační skupina v rámci produktové organizace společnosti Motorola, kterou tvoří globální odborníci na výzkum, design a inženýrství, zaměření na vývoj prvních produktů svého druhu. Motorola 312 Labs je důležitou součástí inovační cesty značky, která pokračuje v posouvání hranic toho, jak mobilní zážitek působí, vypadá a funguje. 

O společnosti Lenovo & Motorola

Společnost Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická společnost s obratem 70 miliard USD, umístěná v žebříčku Fortune Global 500, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměření na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny, vyvíjíme technologie, které mění svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější a důvěryhodnější a udržitelná digitální společnost pro každého a kdekoli. Společnost Motorola Mobility LLC byla získána společností Lenovo Group Holdings v roce 2014. Motorola Mobility je 100% dceřiná společnost společnosti Lenovo a je zodpovědná za návrh a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li zjistit více, navštivte https://www.lenovo.com a přečtěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

Podle spotřebitelů by se výrobci chytrých telefonů měli zaměřit na výdrž baterie

Chytré telefony se v posledních zhruba deseti letech staly zařízeními, které zcela proměnily každodenní život. V porovnání s telefony „starých časů“ však mají stále Achillovu patu a tou je výdrž baterie. Zatímco tlačítkové telefony vydržely bez problémů čtyři dny až týden, pro chytré telefony jsou dva dny bez sáhnutí po nabíječce maximem, kterého mohou při standardním používání dosáhnout. Velké a jasné obrazovky, výkonné procesory a rychlé připojení k internetu se na výdrži zařízení výrazně podepisují.

Nabízí se tedy otázka, zda existuje způsob, jak tuto situaci změnit a umožnit uživatelům používat svá zařízení bez obav z brzkého vybití. Navíc nejlépe tak, aby nemuseli nechávat telefon připojený k nabíječce přes celou noc, protože to nevyhnutelně ovlivňuje dlouhodobý výkon baterie. Společnost vivo sděluje svůj pohled na tuto problematiku skrze nedávno uvedenou vlajkovou loď X90 Pro.

Poznatky spotřebitelů: Výrobci chytrých telefonů by se měli zaměřit na výdrž baterie

Abyste mohli uvést na trh produkt, který splní očekávání, je nutné porozumět potřebám spotřebitelů. Podíváme-li se na zprávu společnosti Deloitte o digitálních spotřebitelských trendech od roku 2022[1], je zřejmé, že kromě ceny zákazníky nejvíce zajímá prodloužená výdrž baterie. Výdrž smartphonu je v dnešní době nutností a vědci ve společnosti vivo na tento trend reagují. Již od počátků technologické řady X, tedy od doby před 10 lety, se vivo snaží konstruovat chytré telefony, které mají dlouhou výdrž baterie.

Aby tým společnosti vivo lépe pochopil, co motivuje uživatele k výběru konkrétního modelu chytrého telefonu, provedl v Rakousku vlastní průzkum trhu, který byl zveřejněn v lednu letošního roku[2] s jasnými závěry ohledně nomofobie – pocitu nervozity, když se (příliš) vybije baterie.
61 % respondentů v průzkumu přiznalo, že je zneklidňuje, když nabití jejich telefonu klesne pod 10 %, a více než 8 z 10 zároveň uvedlo, že je pro ně nutností být k zastižení. Jen asi třetina respondentů poznamenala, že jsou s výdrží baterie svého zařízení spokojeni, a 87,4 % jasně uvedlo, že by byli raději, kdyby se výrobci chytrých telefonů více zaměřili na výdrž baterie a rychlost nabíjení.

Při konstrukci nové vlajkové lodi X90 Pro užili konstruktéři těchto poznatků a vytvořili smartphone, který umožní snížit stres v životě uživatelů tím, že se na něj budou moct vždy spolehnout. 

Inteligentní technologie pro podporu náročného životního stylu

U telefonu vivo X90 Pro již není nutné nabíjení přes noc, které způsobuje stárnutí baterie a snižuje její výkon a kapacitu. Smartphone se spoléhá na chytrou baterii s kapacitou 4870 miliampérů, která využívá dvoučlánkovou technologii. To výrazně snižuje zátěž v porovnání s jednočlánkovým modulem a umožňuje prodloužit životnost baterie již od samého počátku. Přestože má X90 Pro vysokokapacitní baterii, zachovává si elegantní tvar a formu, na kterou byli uživatelé zvyklí. Díky neustálé miniaturizaci ostatních součástí smartphonu má baterie uvnitř zařízení více místa.

Rychlost a bezpečnost jako nejvyšší priorita

Při nabíjení pomocí dodávané 120W kabelové nabíječky dosáhne vivo X90 Pro 50 % kapacity baterie za něco málo přes 8 minut. Uživatelé, kteří chtějí smartphone plně nabít, si počkají méně než 25 minut. Díky certifikaci bezpečného rychlonabíjení TÜV Rheinland navíc mohou nabíjet beze strachu z poruchy. Pro větší pohodlí lze zařízení vivo X90 Pro umístit na 50W vertikální bezdrátovou stanici vivo FlashCharge, díky níž se telefon plně nabije za něco málo přes 50 minut.

Takových úspěchů je možné dosáhnout nejen díky konstrukci baterie a technologii nabíjení, ale také díky neustálému zdokonalování a zlepšování chlazení smartphonu. Model vivo X90 Pro využívá systém chlazení s odpařovací komorou o ploše 4002 m2. Je o třetinu větší než u předchůdce X80 Pro, což umožňuje lepší kontrolu teploty i během rychlého nabíjení. Zahřívání při intenzivním hraní her, kdy čipová sada tvrdě pracuje na co nejlepším grafickém výkonu, je lépe zvládnuto díky pozlacenému pomocnému rámečku, který snižuje vnější teplotu zařízení, zejména na rámečku, kde se drží v rukou, asi o 2° Celsia.

Ochranná opatření

Bezpečnost je při používání chytrých telefonů zásadním aspektem a společnost vivo ji tak považuje za absolutní prioritu. Také předchozí modely a vlajkové lodě vivo prošly přísnými testy, aby získaly certifikace, a X90 Pro není výjimkou.

Certifikace bezpečného nabíjení je součástí DNA společnosti vivo a skutečným závazkem ke kvalitě a bezpečnosti všech jejích výrobků. Certifikát vydaný společností TÜV Rheinland dokazuje, že X90 Pro prošel náročnou 24bodovou bezpečnostní kontrolou, která prověřovala baterii, nabíjecí obvody, ochranu proti přetížení, ochranu portů, nabíjecí kabel, nabíjecí adaptéry a mnoho dalšího. Vše bylo podrobeno přísné kontrole, aby bylo zajištěno, že vivo X90 Pro je pro své uživatele zcela bezpečný.

Telefon vivo X90 Pro s kvalitní baterií a dalšími systémovými řešeními nabízí více než jen vysokou kapacitu a rychlé nabíjení. Je také mimořádně odolný, přičemž tento aspekt kvality konstrukce byl pečlivě prozkoumán odborníky společnosti vivo. Po rozsáhlém výzkumu a vývoji laboratorní výsledky společnosti vivo ukazují, že baterie modelu X90 Pro může absolvovat 1460 plných nabíjecích cyklů, přičemž si stále zachovává 80 % celkové kapacity nabití, což zajišťuje, že zařízení obstojí i v dlouhém časovém horizontu. 

Praktičnost a komfort

vivo je jedna z mála společností, která stále poskytuje nabíjecí adaptéry jako součást balení. Stojí za zmínku, že 120W adaptér dodávaný s modelem vivo X90 Pro je univerzální, takže může napájet notebooky, tablety, telefony i sluchátka. Pokrývá tak celý ekosystém zařízení, na který se spotřebitelé ve svém každodenním životě spoléhají, což výrazně eliminuje potřebu nosit s sebou během dne různé adaptéry a kabely.

Vzhledem k tomu, že vivo X90 Pro je zařízení ideální pro fotografické nadšence, kombinuje technologii rychlého nabíjení se standardem USB 3.2. a umožní rychlý a bezpečný přenos dat, jako jsou velké fotografie a videa, do počítačů nebo notebooků. To pomáhá zejména při práci se soubory RAW a při úpravách pomocí fotografických nástrojů na větších obrazovkách.

Někdy nejde o velké skoky vpřed, ale o malé a smysluplné věci, které usnadňují život. O to se postarala společnost vivo svou nejnovější vlajkovou lodí, která pomáhá uživatelům v klidu používat telefon při vědomí, že jim stačí pouhých 10 až 15 minut nabíjení. Během doby, kdy si jdete připravit svačinu nebo jdete do sprchy, tak dobití baterie zajistí telefonu dostatek energie na celý den.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.

V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

  • [1] Zpráva Deloitte Digital Consumer Trends 2022 je k dispozici na adrese zde.
  • [2] Výsledky průzkumu nabíjení chytrých telefonů vivo v Rakousku jsou k dispozici zde.

MoroSystems se stali prvním česko-slovenským Atlassian Specialized Partner in Cloud

Technologicko-konzultační společnost MoroSystems, která pomáhá předním českým i světovým firmám efektivně digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace pomocí vývoje softwaru na míru a implementací nástrojů Atlassian, se stala prvním držitelem titulu Atlassian Specialized Partner in Cloud v České republice a na Slovensku. Potvrdila tím hluboké znalosti a zkušenosti svých expertů stejně jako schopnost poskytnout svým klientům nejvyšší dostupnou kvalitu služeb pro cloud.

„Společnost Atlassian by ráda ocenila MoroSystems za jejich praxi v oblasti specializovaných řešení, kterou prokázali provedením úspěšných migrací a vytvářením konkrétních use casů pro velké společnosti s využitím platformy Atlassian Cloud,“ říká Ko Mistry, Atlassian’s Head of Global Channel.

„Těší nás, že jsme dosáhli dalšího úspěchu v rámci Atlassian Cloud Specialization Program, který reprezentuje naše excelentní schopnosti a znalosti v oblasti Atlassian Cloudu. Náš tým musel absolvovat řadu praktických testů a simulací migrací, které ověřují znalosti, schopnosti a zkušenosti týmu. Další kritéria se týkala prodeje licencí, úspěšných migrací a referencí od velkých firem. Tím jsme prokázali, že svoje klienty dokážeme provést hladce migrací od A do Z,“ říká Petr Marcin, Atlassian sales director ve společnosti MoroSystems. 

Podmínky pro zisk partnerství

Titul Atlassian Specialized Partner in Cloud pomáhá zákazníkům Atlassianu identifikovat solution partnera s expertními znalostmi pro zvládnutí migrace do Atlassian Cloudu. Takto označení partneři umějí provést hladkou migraci nástrojů Atlassian i byznysových procesů od samého začátku až do konce. „Úroveň nasazení v Cloud Specialization Program oceňuje úsilí a nasazení partnerů společnosti Atlassian poskytovat konzistentní a vysoce kvalitní služby pro optimalizaci zákaznické zkušenosti a úspěchu,“ dodává Ko Mistry.

„V MoroSystems jsme se jako první v České republice a na Slovensku zařadili do evropského klubu Platinum Solution Partnerů, kteří jsou schopni poskytovat tu nejvyšší možnou úroveň služeb pro Atlassian Cloud. Díky silné podpoře ze strany Atlassianu jsme nyní schopni dodat cloudové řešení jakékoli velikosti nebo komplexity. V praxi to může znamenat i to, že klientovi ušetříme nemalé finanční náklady na provoz díky optimalizaci licencí a procesů v Cloudu,“ uzavírá Petr Marcin. 

Více o MoroSystems

MoroSystems je brněnská technologicko-konzultační společnost, která pomáhá předním českým i světovým firmám digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace. Pro své zákazníky navrhuje a vyvíjí aplikace, systémy a portály na míru, ať už se jedná o platební systémy, věrnostní programy a bankovní, finanční či monitorovací aplikace. K dosažení maximálního přínosu si firma zakládá na vývoji s přidanou hodnotou, jehož principy popisuje ve vlastní iniciativě No Paskvil Agile. Tou chce změnit způsob, jakým na trhu softwarového vývoje funguje spolupráce mezi dodavateli a klienty. MoroSystems disponuje nejvyšším počtem certifikovaných expertů Atlassian v Česku a na Slovensku a více než 11 let drží certifikaci Platinum Atlassian partner. Díky tomu svým zákazníkům poskytuje nejen samotné produkty této společnosti, ale také profesionální konzultace, implementaci nástrojů a podporu. Nově se v rámci partnerství se startupem Tatum věnuje blockchainu a NFT projektům. Mezi klienty MoroSystems patří například fintechový gigant Diebold Nixdorf, globální internetové tržiště eBay nebo lídr v pojišťovnictví AXA.

Huawei Watch Ultimate: Hodinky pro ty, co se nebojí výzev jsou konečně tady!

Společnost Huawei na český trh oficiálně přináší snad nejvíce očekávané chytré hodinky Huawei Watch Ultimate. V těchto hodinkách se propojují nejnovější inovace a funkce s luxusním designem. Poprvé byly chytré hodinky zasazeny do kovového pouzdra ze zirkonové slitiny, díky kterému jsou silnější a odolnější než běžné hodinky. Speciální konstrukce navíc umožňuje potápění do hloubky až 110 metrů. Huawei Watch Ultimate je možné objednat v předprodeji od dnešního dne až do 16. dubna. Navíc k nim dostanete zdarma bezdrátová sluchátka Huawei FreeBuds Pro 2. 

Neodolatelný design

Pouzdro hodinek Huawei Watch Ultimate bylo vytvořeny ze zirkonové slitiny. Je to zcela poprvé, co se tento materiál, standardně používaný pouze pro klasické luxusní hodinky, použil při výrobě chytrých hodinek. Díky tomu se mohou pochlubit elegantním vzhledem, který uspokojí milovníky módy a praktičnosti. Díky němu jsou 4,5krát silnější a 2,5krát tvrdší než z nerezové oceli. Vydrží tak v extrémních podmínkách při náročném sportu a zároveň vypadají skvěle i na luxusní večeři či na schůzce. A to i díky vkusným barevným variantám.

Modré provedení Voyage Blue ztělesňuje sílu divokých moří. Černá verze Expedition Black srší odvahou a sebedůvěrou. Propracované ciferníky ukazují čas ve 24 časových pásmech, což obchodníkům výrazně usnadňuje sledovat čas bez zbytečného počítání, ať už jsou kdekoli. Mezi ciferníky lze přepínat podle potřeby. Na sport se hodí funkční a na schůzku zase designový.

Díky tenkému a flexibilnímu AMOLED panelu s vysoce pevným safírovým sklem jsou Huawei Watch Ultimate odolné vůči opotřebení. Řemínek u barevné varianty Voyage Blue je vyrobený z tvrdé titanové slitiny, která má dvojnásobnou odolnost oproti nerezové oceli a je mnohem lehčí, navíc je v balení přidán řemínek z hydrogenované nitrilové pryže (HNBR). 3D otočná korunka, funkční tlačítko a tlačítko Assist napodobují designový styl tradičních hodinek, ale ukrývají spoustu chytrých funkcí navíc.

Potápění až do hloubky 110 metrů

Patentovaná voděodolná konstrukce s 16 strukturami umožňuje odolat extrémnímu tlaku v hloubce. Hodinky mají certifikát ISO 22810 na voděodolnost a testy potápěčského vybavení EN13319. Při ponoření do hloubky 110 metrů vydrží 24 hodin.

Uživatelé si mohou vybrat ze čtyř režimů potápění: rekreační, technické, volné a měření nastavení volného ponoru. Data jsou sledována pomocí Bühlmannova[1] dekompresního algoritmu, díky kterému uživatelé dostávají návrhy a upozornění v reálném čase. Lze také nastavit více než 20 připomínek, které potápění ještě více zjednoduší.

Režim Expedice potěší milovníky přírody

Příroda poskytuje klid, ale zároveň je plná nástrah a překážek. Pobyty v přírodě mohou trvat několik dní, a to vyžaduje dlouhotrvající výdrž baterie hodinek. Huawei Watch Ultimate nabízí zcela nový režim expedice, který uspokojí milovníky outdooru. Díky perfektně vyvinutým funkcím pro určování polohy podporují profesionální zobrazení dat z venkovního průzkumu, měří kyslík v krvi a zaznamenávají pohyb uživatele. 

Komplexní sada pro sledování zdraví

Huawei Watch Ultimate umožňují uživatelům vylepšenou analýzu EKG s certifikací CE MDR, upozorňují na nepravidelný srdeční tep, přesně screenují rizika arteriosklerózy, měří SpO2 (okysličení krve), sledují spánek a měří stres. Díky tomu se mohou uživatelé spolehnout, že se jim dostává nejkomplexnější a nejprofesionálnější sady zdraví od Huawei.

Aby uživatelé mohli mít hodinky na ruce celý den, mají uzpůsobenou výdrž baterie, která umožňuje běžné používání až 2 týdny v kuse. Naplno se nabijí do 60 minut. Samozřejmostí jsou chytré funkce jako Bluetooth volání, rychlé odpovědi, přehrávání hudby, nastavení notifikací a širokou kompatibilitu napříč různými smartphony Android i iOS.

Huawei Watch Ultimate seženete v předprodeji již dnes, od 3. do 16. dubna. Při objednávce navíc získáte bezdrátová sluchátka FreeBuds Pro 2 jako dárek. K dostání jsou na oficiálním e-shopu Huawei i u dalších prodejců.

Doporučená maloobchodní cena černé varianty Expedition Black je 17 999 Kč, verze Voyage Blue se prodává za 21 999 Kč.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

  • [1] Bühlmannov model deprese ZHL-16C je matematický model, který simuluje změny okolního tlaku inertních plynů vstupujících a vystupujících z lidského těla.

Čeští obchodníci jsou stejně efektivní jako Němci. Díky digitálním nástrojům zdvojnásobili počet kontaktů a udrželi si klienty

Rok 2022 donutil české firmy v souvislosti s pokračující finanční krizí a vysokou inflací přizpůsobit se prostředí, přesto však dosáhly úspěchu v evropském i globálním měřítku. Obchodníkům v České republice se podařilo uzavřít přes 40 % všech obchodů, díky čemuž se postavili na úroveň Německa. Významně se na tom podílely digitální CRM platformy, které pomáhaly v rámci klientské komunikace, uzavírání obchodů a interního managementu. Úspěšnost českého obchodování oproti roku 2021 měla celkově rostoucí tendenci, zatímco v evropském a globálním měřítku kadence obchodů vykazovala spíše stagnaci. Češi také za rok 2022 více než zdvojnásobili počet svých kontaktů, čímž překonali většinu evropských i světových zemí. Tato čísla vychází z globálních dat estonského scale-upu Pipedrive, který kromě evropských zemí působí také v USA a v Jižní Americe.

„Moderní CRM platformy v uplynulém roce ukázaly, jak výrazně se mohou podílet na úspěšnosti při uzavírání obchodů a produktivitě interních procesů ve firmách. V České republice se oproti roku 2020 uzavřelo o třetinu více obchodů a dvojnásobně se rozrostla síť kontaktů menších a středních firem. To vyústilo v nové obchodní příležitosti a především jejich úspěšný vývoj,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Češi mají úspěch v Evropě i ve světě s pomalu rostoucím počtem uzavřených obchodů oproti stagnující statistické křivce z Evropy, Spojených států i globálního trhu. Efektivitou obchodu překonalo Česko mimo jiné Francii, Švýcarsko či Velkou Británii a postavilo se na úroveň Německa. Za nejaktivnější měsíc celého roku se považuje březen, obchodně nejúspěšnějším dnem v týdnu je pondělí.

CRM platformy pomáhají efektivně obchodovat

Statistiky ukazují také důležitost správného nastavení interních procesů skrze CRM nástroje. Firmy díky jejich integraci a začlenění do procesů dokázaly úspěšně uzavřít více než 40 % všech obchodních příležitostí, dokončit 14 z naplánovaných 19 obchodních aktivit a navýšit počet celkových obchodních příležitostí o 35 % oproti roku 2020 a o 20 % oproti roku 2021.

„Ze správného využití CRM nejvíce těží malé a střední firmy, které mají méně komplexní interní struktury a dokážou ji využít pro maximalizaci produktivity a efektivity v rámci interních týmů. Tomu pomáhají i nativně integrované nástroje, které CRM platformy nabízí svým uživatelům a tím jim pomáhají šetřit náklady, než kdyby je firmy využívaly samostatně,“ dodává Veronika Danielová.

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Exit mobile version