Oslavte světový den zdraví s chytrými technologiemi od Huawei

U příležitosti Světového dne, který připadá na 7. dubna, si každoročně připomínáme důležitost zdraví a prevence. Její význam a důležitost pravidelných lékařských prohlídek i přesto podceňuje přes 50 % lidí. Přitom včasné odhalení jakékoliv nemoci hraje zásadní roli v úspěšném nastavení léčby a následném uzdravení. Jednoduché způsoby, jak zlepšit své zdraví, jsou ale u lidí stále oblíbenější. Jedním z nich je využití chytrých pomocníků, kteří jim pomohou sledovat zdravotní stav a vytvářet návyky, které podporují zdravý životní styl.

Starejte se o své zdraví kdykoli a odkudkoli

V dnešním uspěchaném světě lidem na hlídání svého zdraví nezbývá příliš mnoho času. Za to máme jiné možnosti, jako jsou pokročilé chytré technologie, které naše zdraví ohlídají za nás. Mezi nejvíce oblíbené patří jistě kategorie chytrých hodinek, jejichž popularita v posledních letech výrazně vzrostla. Například nejnovější chytré hodinky Huawei Watch Ultimate po celý den sledují vaše zdravotní údaje, které následně vyhodnocují, a mohou tak pomoci v rámci prevence různých typů onemocnění. Kromě toho podporují také zdravou fyzickou aktivitu, díky velkému množství sportovních režimů, a to dokonce i pod vodou.

Bezstarostný monitoring zdraví pro lepší produktivitu

Chytré hodinky Huawei Watch Ultimate mají mnoho funkcí, které mohou lidem pomoci udržovat zdravý životní styl a detailně sledovat jejich zdraví. Jednou z těchto funkcí je monitorování aktivity. Hodinky sledují množství kroků, ušlou vzdálenost, spálené kalorie a spoustu dalších parametrů. Pochlubit se mohou také velkým množstvím pokročilých funkcí, mezi které patří třeba monitoring srdce, měření SpO2 v krvi (okysličení krve) či monitoring stresu a spánku. Chytré hodinky Watch Ultimate mají mnoho funkcí, které uživatelům pomohou detailně sledovat jejich zdraví, včetně monitorování stresu a celého spacího režimu.

Kvalitní spánek podporuje zdraví srdce

Huawei Watch Ulimate si dokáží poradit také s měřením krevního tlaku, tepu, SpO2 a EKG. Díky tomu pomáhají předcházet rozvoji srdečních onemocnění prostřednictvím včasného podchycení bez potřeby speciálního zdravotnického vybavení. Hodinky disponují prvotřídní technologií na měření EKG, která umožňuje sledovat stav srdce v reálném čase a je velmi užitečná zejména pro kardiologické pacienty. Díky vylepšeným elektrodám je sběr signálu přesnější a citlivější. Mimořádně přesné snímače EKG a PPG (měření srdečního rytmu) také detekují arteriální ztuhlost, což je jeden z indikátorů arteriosklerózy (kornatění tepen vlivem ukládání tuku na stěny tepny), díky čemu pomáhají posílit kardiovaskulární zdraví.

Pokročilý algoritmus TruSeenTM 5.0+ zvyšuje přesnost měření srdečního tepu i hladiny kyslíku v krvi v průběhu namáhavého tréninku a napomáhá ve sledování zdraví srdce. Díky novému PPG5.0 modulu a umělé inteligenci je ještě přesnější. Hodinky neustále sledují tepovou frekvenci a upozorní vás, pokud se zvýší nad určitou hranici.

Nově vylepšená technologie Huawei TruSleep™ 3.0 je velmi populární funkcí. Umožňuje chytrým hodinkám efektivně monitorovat spánek a díky vestavěným senzorům dokáží hodinky sledovat délku a kvalitu spánku. Následně uživatelům poskytují návrhy na zlepšení spánkových návyků. To umožňuje uživatelům porozumět jejich spánkovému režimu, identifikovat možné problémy a případně včas vyhledat zdravotnickou pomoc. Kromě toho poskytují personalizované připomínky spánku, které pomáhají uživatelům najít režim ve svých uspěchaných životech, zlepšit si tak náladu a maximalizovat svou produktivitu.

Ideální fitness společník pro lepší a delší život

Aktivní životní styl je pro udržení dlouhého a zdravého života zásadní.Do široké nabídky chytrých hodinek se přidaly Huawei Watch Ultimate, které nabízí řadu skvělých vychytávek pro nejnáročnější uživatele. Více než 100 sportovních režimů podporují uživatele v aktivním způsobu života. K tomu slouží algoritmus TruSport™, který uživatelům poskytuje návrhy a doporučení, jak cvičit efektivně a vylepšit svou disciplínu. Běžci se také mohou těšit na profesionální tréninkové rady založené na nasbíraných datech. Kromě celé řady skvělých funkcí jsou hodinky také navíc stylovým doplňkem, jejich design a zpracování je pro smart hodinky nadstandardem.

Data nasbíraná pomocí hodinek jsou kompatibilní se všemi populárními sportovními aplikacemi jako Strava, které uživatelům umožňují těžit z nasbíraných dat navzájem. Pro uživatele, kteří jsou stále na cestě, pomáhají hodinky prozkoumávat nový terén. Hodinky také přináší zcela nový režim expedice, ve kterém zobrazují údaje o venkovním prostředí v reálném čase a tím poskytují komplexní informace o vaší cestě. Huawei Watch Ultimate jsou vybaveny také navigačním systémem GNSS pro přesné určení polohy, které se průběžně ukládá a v případě, že se uživatel ztratí, pomůže mu vrátit se zpět.

Navíc všechny nasbírané údaje putují do propojené aplikace Zdraví (Huawei Health), kterou nainstalujete do jakéhokoli chytrého telefonu bez ohledu na značku. Svoje zdravotní údaje a záznamy tak můžete sledovat na jednom místě, nebo je například sdílet s lékařem či jiným zdravotním odborníkem.

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Nevidomí pomocí jednoduché aplikace s prvky umělé inteligence poznají, jakou barvu má tričko či jakou příchuť má jogurt, který si berou z regálu

Ve dnech 30.-31. března se v Microsoftu hackovalo. Celkem 8 zúčastněných týmů odprezentovalo demo ukázky projektů, které po dokončení a implementaci pomohou v každodenním životě lidem s vadou zraku, seniorům, ale i zaměstnancům na krizové lince. AI Accessibility hackaton organizovala společnost Microsoft společně s Dataclair centrem pro umělou inteligenci společnosti O2 CZ.

Vývojáři, softwaroví designéři, IT profesionálové, studenti IT, ale i cloud architekti a testeři pracovali na návrzích řešení, které s pomocí umělé inteligence mohou pomoci lidem s hendikepem a znevýhodněným skupinám. Konkrétně se téměř 40 účastníků a 15 mentorů věnovalo 3 hlavním úkolům:

  • Jak pomoci nevidomým rozpoznat barvu oblečení či druh výrobku (zadání od neziskové organizace SONS)
  • Zjednodušit seniorům orientaci ve webovém prostředí (Elpida)
  • A jak pomoci s automatizací a tříděním hovorů (Linka bezpečí)

Hackeři strávili v kancelářích Microsoftu celou noc. Řada z nich se na hackatonu potkala poprvé, jiní se poznali již dříve na podobných akcích a chtějí pokračovat v dobře nastavené spolupráci.

„Prezentované nápady mají dopad na reálný svět a nejskvělejší je, že všechny mohou být zrealizovány ve velmi krátké době, do šesti měsíců,“ uvedl jeden z porotců Sergii Mykhailov, softwarový inženýr a expert na accessibility ze společnosti Microsoft. Další z porotců Jan Šnyrych z neziskové organizace SONS zase ocenil průběžný dialog s vývojáři: „Jako nevidomí uživatelé aplikací máme speciální potřeby a hackeři s námi vše konzultovali přímo během vývoje.“

Výzvu organizace SONS vyhrál a celkovým vítězem AI Accessibility Hackatonu se stal nakonec tým studentů z ČVUT s názvem AIAIEyes ve složení Ondřej Baštař, Viktorie Valdmanová, Dominik Farhan, Ondřej Sladký. Jejich aplikace pro nevidomé hlasem poradí, jakou barvu má oblečení, co se k čemu hodí, ale i jakou příchuť má jogurt či jaký druh čaje si berou z regálu.

Linka bezpečí ocenila tým Help.Me.AI (Alejandro Perez, Roberto Martinez Cruz, Jan Šlechta, Gokdeniz Kaymak), který přišel s řešením, jak třídit hovory podle rizika a tématu. Aplikace hovor zároveň přepisuje do textové podoby a pomáhá tak operátorovi vyhodnotit, který z volajících potřebuje akutní pomoc a jak situaci řešit.

Nezisková organizace Elpida byla nadšená z návrhu Milujeme ARI (Jakub Jon, Klivan Jan, Vít Železný, Tobiáš Vinklárek), jak se senioři mohou na webové stránce soustředit na text a nerozptylovat se obrazovým doprovodem a okolní reklamou.

„Ocenění je jenom třešničkou na dortu, mnohem důležitější je unikátní práce, kterou jste za sebou nechali a pomohli neziskovým organizacím odhalit nové možnosti,“ uvedl vyhlášení vítězů moderátor a spoluorganizátor hackatonu Tomáš Studeník.

„Největší přidanou hodnotu hackathonu vidím v tom, že všechny týmy přišly s dobrými a velmi praktickými nápady využitelnými v reálném životě. Kromě toho je většina projektů již ve velmi pokročilé fázi, což ve srovnání s jinými hackathony není úplně běžné. To je pozitivní především pro zapojené neziskové organizace, kterým představená řešení ulehčí cestu k finálnímu řešení. Jsou to zajímavé výsledky za krátkou dobu,“ shrnul hackathon Petr Hirš, ředitel centra pro umělou inteligenci Dataclair O2 Czech Republic.

O společnosti Microsoft:

Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) umožňuje digitální transformaci v éře inteligentního cloudu a inteligentního internetu věcí. Naší misí je pomoci každému člověku a každé organizaci na světě dokázat více. Microsoft Corporation vznikla před více než 40 lety – v dubnu roku 1975. Česká pobočka zahájila činnost v roce 1992. Na podzim 2015 jsme se spolu s pražskou divizí Skype přestěhovali do nového světa práce – kanceláře vytvořené pro svět práce odkudkoli. V červenci 2016 spojila česká pobočka síly se slovenskou a vznikl Microsoft Česká republika a Slovensko. Na podzim 2016 bylo v Praze otevřeno vývojové centrum Microsoft Dynamics.

Pokud máte zájem o další informace a novinky o společnosti Microsoft v České republice, navštivte prosím tiskové centrum  (www.microsoft.cz/news). Příběhy o tom, jak technologie mění život (nejen) našich zákazníků najdete na www.microsoft.cz/pribehy (Česko) a www.microsoft.com/stories (svět).

Tento dokument je určen pouze pro informační účely. Společnost Microsoft se zříká jakékoliv odpovědnosti za vzniklé situace týkající se užití tohoto dokumentu pro jiné účely. Společnost Microsoft nebude nikdy odpovědná za jakékoliv mimořádné, přímé, nepřímé či vyplývající škody, ať již vzejdou z účinnosti smlouvy, zanedbání nebo jiné skutečnosti vzniklé následkem užití či interpretace tohoto dokumentu či v souvislosti s ním. Microsoft je registrovaná obchodní značka společnosti Microsoft Corp. v USA a/nebo v jiných zemích. Jména společností a produktů zde uvedených mohou být obchodní značky jejich příslušných vlastníků.

Visa vydala ve střední a východní Evropě více než 100 milionů tokenů

Tokeny při transakcích nahrazují údaje o platební kartě a mění je na neprolomitelný kód. Každý token je jedinečný, tudíž jej nelze zneužít a díky tomu jsou údaje o kartě chráněny. Tokeny se generují automaticky, například když uživatel uloží údaje o kartě do streamovací služby, internetového obchodu nebo do digitální peněženky v chytrém telefonu. Pro jednu platební kartu může být vygenerována celá řada tokenů, každý z nich má jedinečné číslo a může být použit výhradně pro aplikaci nebo zařízení, ve kterém je uložen. To je jeden z důvodů, proč Visa Token Service (VTS) vydala ve střední a východní Evropě více než 100 milionů tokenů, což je počet mnohem vyšší než počet fyzických karet Visa v tomto regionu.

Lidé stále častěji platí bezkontaktně – ať už kartami nebo chytrými telefony či hodinkami. To by bez tokenizovaných karet uložených v těchto zařízeních nebylo možné. Nyní se tokeny stále častěji využívají i při online platbách. Brzy pomohou smazat hranici mezi platbami v e-shopu a v kamenných prodejnách, a prolomí tak cestu ke zcela novým řešením a platebním metodám. Díky tokenizaci a dalším technologiím, jako je biometrie, může být placení automatizováno do té míry, že se pro zákazníky stane téměř nepostřehnutelným. Obchodníkům zase tokeny v celosvětovém měřítku pomohly v prvním čtvrtletí roku 2023 na více než 189 trzích a u 2,4 milionu obchodníků ke zvýšení míry schválení o 3 % a snížení míry podvodů o 30 % u plateb na internetu. V prosinci 2022 rostl objem tokenizovaných transakcí ve střední a východní Evropě v meziročním srovnání čtyřikrát rychleji než všechny ostatní transakce Visa v regionu. Tato technologie je stále poměrně novým řešením a Visa spolu se svými partnery neustále hledá možnosti, jak její potenciál využít pro vytváření zcela nových platebních zkušeností.

Tokeny jsou opomíjenými hrdiny e-commerce, výhody přitom přinášejí jak vydavatelům, acquirerům, obchodníkům tak i spotřebitelům. Tokenizace je základ, na kterém stavíme řešení, která mají potenciál změnit způsob nakupování a prodeje. Tokeny pomáhají omezit podvody na internetu, zároveň ale mohou nabídnout mnohem více. Tato technologie umožňuje rychlejší a flexibilnější způsoby placení, což držitelé karet Visa nakupující online i v obchodech velmi oceňují,” řekl Jakub Kiwior, Regionální výkonný ředitel pro střední a východní Evropu ve Visa.

Tokenizace vytváří hodnotu pro obchodníky

Díky tokenizaci nemusí kupující při každé návštěvě daného e-shopu uvádět údaje o své kartě, čímž je jejich nákup rychlejší a pohodlnější. Obchodníkům zase toto řešení pomáhá snížit míru opuštění nedokončené transakce a zvýšit loajalitu zákazníků. Díky řešením, jako je Click to Pay, navíc spotřebitelé nemusí své karty tokenizovat v každém internetovém obchodě zvlášť.

“Tokenizace je základní technologií řešení Click to Pay, které umožňuje rychlé, jednoduché a bezpečné online platby. Zákazníci využívající tuto službu zadají informace o své kartě a dodací údaje pouze při první transakci s Click to Pay. Od tohoto okamžiku jsou jejich citlivé údaje bezpečně uloženy, a mohou tak s Click to Pay nakupovat v jakémkoliv e-shopu, který tuto funkci umožňuje a má u pokladny ikonu Click to Pay,“ popisuje Marcel Gajdoš, generální ředitel Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko. “Službu Click to Pay s Visa mohou čeští zákazníci využívat už více než rok na jakémkoli zařízení, aniž by si museli zřizovat účet, poskytovat jakékoli informace nebo se rozhodnout pro nákup bez přihlášení, nezáleží ani na tom, zda v obchodě nakupují poprvé,” dodává Gajdoš.

Tokenizace plateb nabírá na globální síle

V loňském roce byla ve střední a východní Evropě míra schválení transakcí s tokenizovanými kartami Visa vyšší než u všech ostatních transakcí Visa v regionu.[1] Tím přispívají u obchodníků ke zvyšování tržeb a šetření nákladů spojených s podvody. Na konci prosince 2022 překročil počet tokenů vydaných celosvětově prostřednictvím služby Visa Token Service 5,3 miliardy, což je téměř dvojnásobné meziroční zvýšení.

Všechny názvy značek, loga a/nebo ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků, jsou použity pouze pro účely identifikace a nemusí nutně znamenat schválení produktu nebo spojení se společností Visa. 

O společnosti Visa

Visa (NYSE: V) je jedním ze světových lídrů v oblasti digitálních plateb zpracovávající transakce mezi spotřebiteli, obchodníky, finančními institucemi a vládním sektorem ve více než 200 zemích. Naším posláním je propojit svět prostřednictvím inovativní, spolehlivé a bezpečné platební sítě, umožňující jednotlivcům, podnikům a ekonomikám prosperovat. Ve Visa věříme, že inkluzivní ekonomika propojující každého odkudkoli je přínosem všem a zaručuje budoucnost pohybu peněz. Více se dozvíte na Visa.cz.

VMware otevírá partnerům neomezené možnosti, jak využít příležitosti spojené s multicloudem

Společnost VMware, Inc. (NYSE: VMW) oznámila, že její nově upravený partnerský program VMware Partner Connect je k dispozici po celém světě. Partner Connect je jednotný program pro všechny typy partnerů. Nyní je ještě flexibilnější a efektivnější, poskytuje rychlejší a jednodušší cesty k postupu, přináší více pobídek a odměňuje partnery za výkon i schopnosti. Prostřednictvím programu Partner Connect umožňuje společnost VMware svým partnerům rychlejší obchodní růst tím, že budou pomáhat svým zákazníkům úspěšně zvládnout éru multicloudu.

Vzhledem k tomu, že podniky přecházejí z prostředí „cloudového chaosu“ na inteligentní přístup k využití cloudu, nabízí se partnerům významná a okamžitá příležitost pomoci svým zákazníkům urychlit migraci aplikací do správného cloudu, automatizovat a zabezpečit dodavatelský řetězec softwaru a získat kontrolu nad výdaji na privátní a veřejnou cloudovou infrastrukturu. Společnost VMware společně se svými partnery bude řešit každý z těchto problémů tím, že podpoří dosažení klíčových cílů, jako je urychlení modernizace aplikací, transformace podnikového cloudu a zabezpečení hybridních pracovních sil.

„Služba Partner Connect přináší nové pojetí vztahů s partnery společnosti VMware,“ říká Tracy-Ann Palmer, viceprezidentka pro globální prodejní programy a compliance společnosti VMware. „Naší strategií je, aby každý partner VMware měl ve vlastních rukou celý životní cyklus zákazníka, zajišťoval služby, spolupracoval s ostatními a rozvíjel předvídatelné zdroje opakujícího se zisku.“

„IDC dnes na trhu pozoruje přechod, kdy zákazníkům nejde o pouhou digitální transformaci, ale především o přístup založený primárně na digitálních technologiích. Tento postupný vývoj povede ke změnám v tom, jak partneři VMware pracují se svými zákazníky, kde a jak vytvářejí hodnotu a jak komunikují se stále propojenějším ekosystémem,“ říká Steve White, Vice President Channels & Alliances výzkumné společnosti IDC. „Transformace, kterou VMware provádí u rámci programu Partner Connect, je reakcí na tyto všeobecné trendy. Díky tomu, že VMware vše spojí do jednoho snáze použitelného programu, může pomoci partnerům přejít na modely založené na poskytování řešení formou služby nebo na základě předplatného, rozšířit portfolia služeb a maximalizovat užitek z investic.“

>>>Co říkají partneři VMware o nové podobě služby Partner Connect<<<

Pomáhá partnerům zvyšovat výnosy a růst díky využití příležitostí, které nabízí multicloud

Služba Partner Connect, optimalizovaná pro maximální ziskovost partnerů, nyní lépe podporuje dnešní obchodní modely zaměřené na cloud, služby a řešení, přizpůsobuje podporu partnerů, rozvoj praxe a pobídky klíčovým obchodním cílům a otevírá více příležitostí k vytváření hodnoty v celém životním cyklu zákazníka – před prodejem, při prodeji i po něm. Aktualizace služby VMware Partner Connect, které jsou nyní pro partnery k dispozici, zahrnují:

Jednotný flexibilní bodový program: Jedna programová platforma pro všechny partnerské obchodní modely, která propojuje partnerské programy a aktivity s přidanou hodnotou do jednoho univerzálního bodového systému. Nová struktura uznává, sčítá a odměňuje úspěchy partnerů v oblasti transakcí, poskytování služeb, schopností a specializací a podporuje partnery bez ohledu na to, zda se rozhodnou na trhu uplatňovat jeden nebo vícero obchodních modelů.

Odměňování partnerských investic a schopností: Specifická kritéria pro jednotlivé cesty odměňují partnery pobídkami a výhodami podle toho, jak rozvíjejí svou obchodní činnost v oblasti řešení VMware a postupují v programu Partner Connect. Partneři mohou získat body za úspěchy v oblasti školení i inovací, od základních schopností až po diferencované služby a vlastní know-how.

Nové automatizované přehledy: Zcela přepracovaný přehledový panel poskytuje partnerům robustní samoobslužné prostředí, které jim umožňuje přizpůsobit si zobrazení tak, aby v každém okamžiku přesně věděli, jak si v rámci programových ukazatelů stojí. Partneři mohou snadno sledovat historii, výkonnost a pokroky v oblasti schopností a specializací a dostupnost další úrovně.

Rozšířený program rozvoje partnerské praxe: VMware Ignite je osvědčený program spuštění a rozvoje partnerské praxe, který VMware financuje pro své partnery. Program Ignite je nyní k dispozici všem partnerům a u všech obchodních modelů. Pomohl již tisícům partnerů získat potřebné schopnosti a urychlit růst pomocí unikátně strukturovaného rámce pro komplexní rozvoj praxe, který je důkladný a časově vymezený, ale zároveň flexibilní a robustní.

Obchodní modely partnerů přizpůsobené cílům zákazníků

Úspěch u zákazníků závisí na propojeném ekosystému. Žádná firma nedokáže sama vyřešit všechny potřeby zákazníka. Na základě čtyř různých obchodních modelů společnost VMware vybudovala vzájemně propojený a různorodý program Partner Connect, který umožňuje lepší spolupráci mezi partnery a pomáhá zákazníkům přejít na inteligentní přístup ke cloudu a rychleji dosahovat požadovaných výsledků. Partneři mohou uplatňovat jeden nebo více obchodních modelů, přičemž každý model otevírá cestu k dalším pobídkám a ještě rychlejšímu postupu v programu. Podporované obchodní modely nyní zahrnují:

  • Prodejce řešení – prodává software a služby VMware zákazníkům.
  • Poskytovatel služeb k řešení – nabízí služby před transakcí i po ní, s důrazem na poradenství před prodejem a služby po prodeji.
  • Poskytovatel cloudových služeb – nabízí cloudové a externě spravované služby založené na technologiích VMware na geografickém základě, včetně hybridních a multicloudových služeb.
  • Stavitel řešení – začleňuje technologie VMware jako integrovanou součást svých vlastních softwarových řešení.

Pobídky v průběhu životního cyklu odměňují partnery v po celou dobu vztahu se zákazníkem

Společnost VMware poskytuje více pobídek sladěných se službami VMware Cross-Cloud. Přechod na služby SaaS a model předplatného pomáhá partnerům VMware přejít od transakčních prodejů k opakovaným prodejům s vysokou marží. Díky novému nástroji pro sledování historie pobídek si mohou partneři VMware prohlédnout vyplacené částky v předchozích čtvrtletích a zjistit, kde mohou maximalizovat ziskovost, případně kde se jim nabízí nevyužité příležitosti. Nové a rozšířené pobídky, které jsou nyní k dispozici kvalifikovaným partnerům, zahrnují:

  • Prodejní pobídka: program rabatů nastavený podle úrovní programu partnerů, který odměňuje partnery za prodej SaaS, předplatného a licencovaného softwaru. Společnost VMware nyní vyplácí 2-10x více za prodej SaaS a předplatného ve srovnání s licenčními smlouvami.
  • Aktivační pobídka: odměňuje partnery za poskytování profesionálních služeb zákazníkům při přechodu na veřejný cloud a za aktivaci a využívání služeb VMware Cross-Cloud.
  • Implementační pobídka: odměňuje partnery za urychlení digitální transformace svých zákazníků pomocí vybraných řešení VMware pro modernizaci aplikací a multicloud. 

Nové body za ovlivňování zakázek pro partnery, kteří neprodávají software a služby VMware

Dříve mohli partneři postupovat v programu pouze s kredity za jednotlivé úrovně, které získávali za realizované objednávky. Partneři, kteří neprovádějí transakce a jsou registrováni jako poskytovatelé služeb k řešení, mají nyní možnost postupovat na vyšší úrovně v programu Partner Connect získáváním výkonnostních bodů za objednávky, které ovlivnili. Poskytovatelé služeb k řešení nabízejí svým zákazníkům služby před transakcí i po ní, s důrazem na poradenství před prodejem a na služby životního cyklu po prodeji. 

Školení, zvyšování odbornosti a specializace otevírají větší příležitosti

Společnost VMware nabízí partnerům 14 odborností v oblasti řešení, 8 hlavních odborností v oblasti služeb a dvě specializace, které partneři využívají k rychlejšímu uzavírání větších obchodů s vyšší marží. Partneři nyní mohou získávat body za schopnosti pro postup v programu na základě svých investic do školení, odborností a certifikací.

O společnosti VMware

VMware je přední poskytovatel multicloudových služeb pro veškeré aplikace, který podnikům usnadňuje zavádět digitální inovace při zachování kontroly nad IT. Software společnosti VMware slouží jako důvěryhodný základ pro urychlení inovací a poskytuje podnikům flexibilitu a možnosti volby, které potřebují k dalšímu rozvoji. Společnost VMware sídlí v Palo Alto v Kalifornii a jejím dlouhodobým cílem je budovat lepší budoucnost na základě své Agendy 2030. Další informace naleznete na stránkách www.vmware.com/company.

Představujeme nový motorola edge 40 pro: bezchybný design spojený s neomezeným výkonem

Společnost Motorola dnes oznamuje uvedení nového smartphonu motorola edge 40 pro. Tento chytrý telefon vyniká krásou zaobleného provedení na všech čtyřech stranách s nekonečnými okraji, převratnou rychlostí nejnovější mobilní platformy Qualcomm Technologies – Snapdragon® 8 Gen 2, trojitým systémem fotoaparátů s vysokým rozlišením a efektivní baterií s ultrarychlým nabíjením.

Design edge 40 pro, který je součástí rodiny edge, je vytvořen pro bezkonkurenční pohodlí. Velký podíl na tom má bezokrajový displej, který je zaoblený na všech stranách, díky čemuž je symetricky dokonalý. Důraz je tak kladen na obsah zařízení, ne na rámy nebo šmouhy. S povrchovou úpravou proti otiskům prstů na přední straně a sametovým skleněným krytem s úpravou proti odleskům na zadní straně je edge 40 pro krásný a také se pohodlně drží. Zařízení je chráněno sklem Corning® Gorilla® Glass Victus® pro extra ochranu před poškrábáním, kontaktem s ostrými předměty a pády. Navíc, každá strana je nádherně sladěná s tenkým, precizně broušeným hliníkovým rámem a dokonce i kryt fotoaparátu nabyl nového odvážného vzhledu, přičemž stále dokonale zapadá do celkového designu telefonu. Certifikace IP68 poskytuje ochranu pod vodou1 až 1,5 metru ve sladké vodě po dobu až 30 minut, což znamená, že uživatelé se již nemusí obávat, pokud jejich zařízení náhodou spadne do vody. Bezokrajový 6,67palcový FHD+ pOLED displej má také rychlou obnovovací frekvenci 165 Hz pro bezproblémové scrollování obsahu, hraní her a přepínání mezi úlohami.

Kromě svého designu je nový motorola edge 40 pro vybaven mobilní platformou Snapdragon® 8 Gen 2, která přináší o 35% lepší výkon CPU, o 25% lepší výkon GPU a o 40% vyšší energetickou účinnost než jeho předchůdce. Díky této platformě si uživatelé budou moci vychutnat plynulejší fungování aplikací bez zpoždění a energetickou účinnost, která spotřebuje méně energie a optimalizuje výdrž baterie. Motorola edge 40 pro je také vybaven pamětí LPDDR5X RAM a UFS 4.0, nejpokročilejší generací paměti RAM a úložiště, které zvyšují celkovou rychlost a efektivitu zařízení. Díky 256 GB vestavěného úložiště2 je k dispozici dostatek prostoru pro fotografie, filmy, skladby, aplikace a hry.

Zachyťe úchvatné detaily pomocí systému tří fotoaparátů s vysokým rozlišením

Nejnovější chytrý telefon Motorola edge přichází s trojitým systémem fotoaparátů s vysokým rozlišením pro zachycování úchvatných snímků a videí. Hlavní fotoaparát s vysokým rozlišením 50 Mpx disponuje optickou stabilizací obrazu, která je nezbytná pro fotografie bez otřesů, a okamžité zaostřování na všechny pixely – které poskytuje o 32x více zaostřovacích pixelů v porovnání s tradičním PDAF. Výsledkem je rychlejší a přesnější výkon při jakémkoli světle3. Edge 40 pro také přichází s ultraširokoúhlým fotoaparátem s rozlišením 50 Mpx s Macro Vision a portrétovým fotoaparátem s rozlišením 12 Mpx a 2násobným portrétovým teleobjektivem, takže uživatelé mohou zachytit vše od ohromujících krajin až po extrémní přiblížení a lichotivé portrétní snímky.

Na selfie je edge 40 pro vybaven fotoaparátem s 60 Mpx rozlišením s kognitivním obrazovým signálovým procesorem Snapdragon, který využívá pokročilou umělou inteligenci (AI) k rozdělení každé scény do různých segmentů. Díky tomu se prvky, jako je obloha, budovy, krajina a tóny pleti, optimalizují nezávisle, čímž se dosáhne větší přesnosti barev a věrnější fotografie.

S tímto novým smartphonem mohou uživatelé přímo na svém zařízení nahrávat také videa v kinematografické kvalitě, ať už v křišťálově čistém rozlišení 8K nebo v rozlišení 4K HDR10+, aby do svých záběrů dostali více než miliardu odstínů barev.

Kromě toho společnost Motorola představuje softwarové funkce, které oživují výjimečný hardware fotoaparátu tohoto zařízení, včetně nových režimů snímání videa, které inspirují kreativitu, jako například:

  • Režim nočního vidění pro video: Při natáčení videí v prostředí se slabým osvětlením mohou uživatelé přepnout do režimu Nočního vidění pro video, aby zachytili jasnější záběry s většími detaily, lepší čistotou a přesnějšími barvami.
  • Uzamknutí horizontu: Při extrémních sportech, jako je jízda na horském kole nebo lyžování, tato funkce udržuje záběry uživatele stabilizované a uzamčené na horizontu – dokonce i při otáčení chytrého telefonu až o celých 360° během akčních scén.
  • Automatické zaostřování se sledováním objektu ve videu: Uživatelé mohou tuto funkci zapnout, aby byl objekt křišťálově čistý a zaostřený, i když se pohybuje v záběru.
  • Funkce Video Portrét (bokeh): V režimu Video si uživatelé mohou vybrat Video Portrait, nastavení bokeh, které automaticky rozostří pozadí videí pomocí nového algoritmu založeného na umělé inteligenci, čímž se dosáhne krásného pozadí s jemným rozostřením za objektem.

Kromě těchto funkcí očekávejte úžasné snímky a videa při používání některých aplikací sociálních médií, které nyní přímo z aplikací podporují specifické funkce fotoaparátu Motorola, jako je duální snímání, ultraširokoúhlý záběr a teleobjektiv. 

Získejte výjimečný audiovizuální zážitek poháněný baterií s neuvěřitelnou výdrží a nejrychlejším nabíjením TurboPower™

Motorola edge 40 pro je vybaven 125W nabíjením TurboPower™, které smartphonu dodá energii na celý den za pouhých šest minut4,5 a zcela ho nabije za 23 minut4. Díky 4600 mAh baterii a vyšší energetické účinnosti mobilní platformy Snapdragon je edge 40 pro schopen získat více než 30 hodin energie na jedno nabití. Podporuje také 15W bezdrátovou nabíječku (bezdrátová nabíječka se prodává samostatně) a 5W bezdrátové sdílení energie.

Výkonná baterie umožňuje uživatelům vychutnat si veškerou zábavu, kterou edge 40 pro nabízí, a prakticky bezokrajový 6,67palcový displej pOLED. A kombinace obnovovací frekvence 165 Hz, HDR10+ a Dolby Vision® přináší filmy, televizní pořady a hry na filmové úrovni.

Úchvatný zážitek z displeje by měl doplňovat výkonný zvuk. Proto je edge 40 pro poháněn technologií Dolby Atmos® a dvěma velkými stereo reproduktory. S nejnovějším chytrým telefonem Edge představuje Motorola i Moto Spatial Sound, díky kterému je zvuk vycházející z reproduktorů zařízení nebo sluchátek ještě působivější a vyplňuje prostor kolem uživatelů, ať už poslouchají hudbu, sledují filmy nebo hrají hry.

Jedinečné softwarové funkce společnosti Motorola posouvají uživatelský zážitek na vyšší úroveň

Společnost Motorola je známá tím, že udržuje operační systém svých zařízení co nejčistší, ale zároveň se snaží zahrnout smysluplné doplňky, které zlepšují uživatelskou zkušenost s jejími zařízeními. Motorola edge 40 pro běží na systému Android 13 a přichází s jedinečnými zážitky Motorola včetně jednoduchých gest, vlastních nastavení zábavy a možnosti přizpůsobení podle stylu každého uživatele. Navíc je kompatibilní s platformou Ready For6, která rozšiřuje možnosti využití výkonu chytrého telefonu – ať už pro hraní her na větší obrazovce, využití funkcí fotoaparátu jako webkamery nebo bezproblémové připojení chytrého telefonu k počítači. 7

Edge 40 pro nabízí široký balíček bezpečnostních funkcí včetně ThinkShield, Moto Secure a Family Space. ThinkShield pomáhá chránit telefon na všech úrovních, chrání jej před malwarem, phishingem a jinými hrozbami, zatímco Moto Secure slouží jako centrum ochrany soukromí a zabezpečení pro kontrolu ochrany zařízení v aplikacích a nastaveních Android a Motorola. Family Space dává uživatelům možnost vytvořit si na zařízení určený „bezpečný prostor“, kde se děti mohou učit a hrát si. To zahrnuje nastavení limitů času na obrazovce, ovládání, které aplikace jsou přístupné, a dokonce vytváření více profilů, aby každý mohl používat zařízení tak, jak chce.

Nový smartphone motorola edge 40 pro je kompatibilní také s inteligentními brýlemi Lenovo ThinkReality A3, řešením rozšířené reality (AR) a virtuální reality (VR) pro pracovníky kdekoli na světě. Lehké, výkonné a všestranné brýle ThinkReality A3 zvyšují produktivitu kancelářských profesionálů a průmyslových pracovníků v malých firmách nebo globálních podnicích. Inteligentní brýle pomáhají transformovat práci na mnoha úrovních podniku – od přizpůsobených virtuálních monitorů a 3D vizualizace až po pracovní postupy s podporou AR a pohlcující školení.

Dostupnost

Smartphone motorola edge 40 pro bude dostupný v najbližších dnech s cenou začínající od 21,599 Kč. 

O společnosti Lenovo & Motorola

Společnost Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická společnost s obratem 70 miliard USD, umístěná v žebříčku Fortune Global 500, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměření na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny, vyvíjíme technologie, které mění svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější a důvěryhodnější a udržitelná digitální společnost pro každého a kdekoli. Společnost Motorola Mobility LLC byla získána společností Lenovo Group Holdings v roce 2014. Motorola Mobility je 100% dceřiná společnost společnosti Lenovo a je zodpovědná za návrh a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li zjistit více, navštivte https://www.lenovo.com a přečtěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog. 

Právní prohlášení o odmítnutí odpovědnosti

Některé funkce, služby a aplikace jsou závislé na síti a nemusí být dostupné ve všech oblastech; mohou se na ně vztahovat další podmínky a/nebo poplatky. Podrobnosti vám poskytne váš poskytovatel služeb. Používání tohoto zařízení podléhá podmínkám vašeho plánu bezdrátových služeb. Tento výrobek splňuje platné směrnice o vystavení rádiovým frekvencím. Příslušenství je jednotlivě označeno.

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. LENOVO, THINKSHIELD a THINKREALITY jsou ochranné známky společnosti Lenovo. Qualcomm Snapdragon je produkt společnosti Qualcomm Technologies, Inc. a/nebo jejích dceřiných společností. Qualcomm a Snapdragon jsou ochranné známky společnosti Qualcomm Incorporated, registrované ve Spojených státech a dalších zemích. Dolby, Dolby Atmos, Dolby Vision a symbol dvojitého D jsou registrované ochranné známky společnosti Dolby Laboratories Licensing Corporation. Vyrobeno na základě licence společnosti Dolby Laboratories. Android je ochranná známka společnosti Google LLC. ThinkShield je ochranná známka společnosti Lenovo. Android je ochranná známka společnosti Google, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. © 2023 Motorola Mobility LLC. 

motorola edge 40 pro je navržen a vyroben společností Motorola Mobility LLC, která je 100% dceřinou společností společnosti Lenovo.

  1. Odolnost vůči vodě, stříkající vodě a prachu byla testována podle norem IP68 v kontrolovaných laboratorních podmínkách. Odolává ponoření do 1,5 metru sladké vody po dobu až 30 minut. Odolnost se v důsledku běžného opotřebování sníží. Není určen k práci při ponoření pod vodu. Nevystavujte působení tlakové vody nebo jiných tekutin než sladké vody. Nepokoušejte se nabíjet mokrý telefon. Není vodotěsný.
  2. Dostupný uživatelský úložný prostor je menší v důsledku mnoha faktorů, včetně operačního systému, softwaru a funkcí využívajících část této kapacity; může se změnit s aktualizacemi softwaru.
  3. Ve srovnání s tradičním automatickým zaostřováním s fázovou detekcí.
  4. Průměrní uživatelé mohou získat až 12 hodin výdrže baterie za 6 minut nabíjení. Baterie musí být značně vybitá; rychlost nabíjení se během nabíjení zpomalí.
  5. Všechna tvrzení o výdrži baterie jsou přibližná a vycházejí ze střední hodnoty testované uživatelem v rámci profilu smíšeného použití (který zahrnuje používání i pohotovostní režim) za optimálních podmínek sítě. Skutečný výkon baterie se bude lišit a závisí na mnoha faktorech včetně síly signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty, stavu baterie a způsobech používání.
  6. Bezdrátové připojení Ready For je podporováno pouze televizory, které podporují zrcadlení obrazovky smartphonu se systémem Android (Miracast). Připraveno Pro kabelové připojení podporované televizory nebo monitory s portem HDMI nebo portem USB-C pro vstup videa; Vyžaduje se kabel USB-C s podporou videa nebo adaptér USB-C-na-HDMI. Příslušenství Bluetooth® se prodává samostatně.
  7. Ready For PC je k dispozici na vybraných zařízeních a ve Windows 10 a 11. Úplný seznam kompatibility zařízení a softwaru naleznete na stránce FAQ. Vyžaduje stažení aplikace pro PC. Počítač a mobilní zařízení pro bezdrátové připojení musí sdílet stejný přístupový bod Wi-Fi (přístupový bod) NEBO musí být připojeny pomocí kabelu USB-C.

Společnost Sony představuje WF-C700N, zcela bezdrátová sluchátka s funkcí potlačení okolního hluku, pohodlným a stabilním uchycením a pohlcujícím zvukem, a sluchátka WH-1000XM5 v nové barvě Midnight Blue

Společnost Sony uvedením nových skutečně bezdrátových sluchátek WF-C700N přináší ještě snazší způsob, jak si můžete užívat hudbu, ať už jste kdekoli.

Sluchátka WF-C700N jsou ideální, pokud chcete přejít na skutečně bezdrátová sluchátka, aniž byste museli dělat kompromisy v oblasti pohodlí a stability, a zároveň si užívat pohlcující kvalitu zvuku a potlačení okolního hluku.

Komfort a kvalita, která se vejde do kapsy

Sluchátka WF-C700N byla navržena tak, aby byla pohodlná a dobře držela bez ohledu na to, jak jsou vaše uši velké. Společnost Sony navrhla sluchátka WF-C700N na základě rozsáhlých údajů o tvaru uší, které shromažďuje od uvedení prvních sluchátek do uší na světě v roce 1982, a také na základě vyhodnocení citlivosti různých typů uší. Sluchátka WF-C700N kombinují tvar, který dokonale odpovídá lidskému uchu, s ergonomickým designem pro stabilnější usazení, takže můžete poslouchat déle, aniž byste potřebovali přestávku.

Nabíjecí pouzdro válcovitého tvaru je malé a snadno se přenáší v kapse nebo tašce, proto si sluchátka můžete vzít kamkoli s sebou. Pouzdro má geometricky vzorovanou texturu pro stylový, prémiový vzhled a pocit.

Textura, kvalita a barvy modelu WF-C700N jsou navrženy s ohledem na váš styl a pohodlí. Díky černé, bílé, levandulové nebo šalvějově zelené barevné variantě si můžete vybrat tu, která bude nejlépe sedět vašemu stylu. 

Více hudby, méně hluku z okolí

Se sluchátky WF-C700N budete jen vy a hudba. Můžete eliminovat ruchy pomocí funkce potlačení okolního hluku nebo použít režim Ambient Sound, abyste zůstali ve spojení se svým okolím.

V režimu Ambient Sound zachycují vstupní mikrofony více okolního zvuku, takže si můžete vychutnat přirozený poslech a zároveň zůstat ve spojení s okolím. Nastavení si můžete přizpůsobit v aplikaci Sony | Headphones Connect nebo použít nastavení Focus on Voice a povídat si, aniž byste si museli sundat sluchátka. Můžete vstoupit do kavárny a snadno a rychle si objednat, následně se posadit a vychutnat si oblíbenou zábavu již bez rušivých vlivů.

Model WF-C700N je také vybaven funkcí Adaptive Sound Control, která upravuje nastavení okolního zvuku v závislosti na tom, kde se nacházíte a co právě děláte. Rozpozná místa, která často navštěvujete, jako je vaše pracoviště, posilovna nebo oblíbená kavárna, a nastaví režimy zvuku tak, aby odpovídaly dané situaci. Díky tomu se můžete plynule pohybovat ve svém okolí, a přitom poslouchat své oblíbené interprety a zábavu.

Uslyšíte každý tón ve vysoké kvalitě

Model WF-C700N přináší vysoce kvalitní zvuk díky technologii DSEE (Digital Sound Enhancement Engine). Navíc mají díky originálnímu 5mm měniči sluchátka Sony WF-C700N i přes své malé rozměry silný zvuk, který produkuje výrazné basy a úchvatně čisté vokály, a přináší tak to nejlepší z každého žánru nebo druhu zábavy, který si vyberete. Pomocí nastavení ekvalizéru v aplikaci Sony | Headphones Connect můžete navíc upravit hudbu podle svého vkusu.

Užijte si bezproblémový poslech

Díky dlouhé, až 15hodinové výdrži baterie [1], voděodolnosti s krytím IPX4 [2] a chytrým funkcím jsou plně bezdrátová sluchátka WF-C700N jako stvořená pro každodenní život.

Pro maximální pohodlí jsou sluchátka WF-C700N vybavena funkcí Multipoint [3]. Ta umožňuje spárovat je se dvěma zařízeními Bluetooth® současně. Při příchozím hovoru tak sluchátka poznají, které zařízení vyzvání, a automaticky se připojí k tomu správnému.

Model WF-C700N také poskytuje spolehlivou kvalitu hovoru díky technologii Wind Noise Reduction Structure, která zřetelně přenáší váš hlas i za větrného dne. 

Model WH-1000XM5 nyní v barvě Midnight Blue

Od uvedení modelu WH-1000XM5 na trh v roce 2022 získala tato bezdrátová sluchátka řadu ocenění a uznání za špičkové potlačení okolního hluku [4] a vynikající kvalitu zvuku. Společnost Sony nyní nabízí všechny oblíbené technologie velmi populárních sluchátek WH-1000XM5 v nové stylové barvě Midnight Blue, která vám umožní ještě více přizpůsobit zážitek z poslechu svému stylu. 

Navrženo s ohledem na udržitelnost

Společnost Sony navrhla modely WF-C700N a WH-1000XM5 Midnight Blue nejen s ohledem na design, ale také s ohledem na udržitelnost. Obalový materiál obou modelů neobsahuje žádný plast, a tím odráží závazek společnosti Sony snižovat dopady svých výrobků a postupů na životní prostředí. 

Ceny a dostupnost

Model WF-C700N bude v prodeji od dubna 2023 za doporučenou cenu 2999 Kč.

Úplný seznam specifikací a informací o modelu WF-C700N naleznete na adrese ZDE.

Další informace o modelu WH-1000XM5 v barvě Midnight Blue naleznete na adrese ZDE.

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

  • [1] Je nutné 1x nabíjení s nabíjecím pouzdrem. 7,5 h (sluchátka) + 7,5 h (nabíjecí pouzdro), celkem 15 h při použití potlačení okolního hluku a připojení Bluetooth. 10 h (sluchátka) + 10 h (nabíjecí pouzdro), celkem 20 h při použití připojení Bluetooth s vypnutým potlačením okolního hluku. Doba používání se může lišit od uvedené doby v závislosti na nastavení funkcí sluchátek a podmínkách používání.
  • [2] Ochrana proti stříkající vodě z jakéhokoli úhlu, s výjimkou zvukové trubice (zvukového výstupu) sluchátek. Nabíjecí pouzdro není voděodolné.
  • [3] Funkce vyžaduje aktualizaci firmwaru, k dispozici bude v létě 2023.
  • [4] Od 1. ledna 2022. Podle průzkumu společnosti Sony Corporation, měřeno podle směrnic JEITA na trhu s bezdrátovými sluchátky s hlavovým mostem a potlačení okolního hluku.

Pohovor, svobodný přístup k zaměstnancům a způsob myšlení. Jak se změnil přístup za poslední dekádu?

Práce z domu či on-line ze zahraničí je zaměstnanci upřednostňovaná stále více než jiné benefity. Dokonce více než vyšší plat. Za poslední dekádu se toho hodně změnilo. Jak se kreativní agentury přizpůsobují realitě post-covidové doby? Jak probíhají pohovory? Proč je důležitá osobní svoboda nejen v životě, ale také v práci? A co vše musí umět New Biz Developer? Nechte se inspirovat agenturou, která se může chlubit nejen nízkou fluktuací.

Mindset

Za 10 let fungování ušla kreativní a digitální agentura Fairy Tailors skutečně dalekou cestu. Co se ale nezměnilo je mindset, který do jisté míry determinuje filosofii agentury a její fungování. Mindset přitahuje specifické lidi, kteří to mají „postavené stejně“, jak se tak říká. „Za ty roky jsme si ověřili, že nám to takhle funguje jak na straně lidí, kteří pro nás chtějí pracovat, tak i u lidí na straně klientů, kteří rozhodují o výběru agentury, která pro ně bude pracovat. Ten lidský rozměr, tzn. zda sdílíme určité názory, hodnoty a pohled na svět, je klíčový,“ říká Jan Vašík, zakladatel agentury Fairy Tailors.

Softskills a hardskills

Dále pak na piedestal přicházejí pochopitelně softskills, které dotyčný člověk musí mít. Pro každou jednotlivou agenturní pozici se skillset drobně liší, nicméně v některých aspektech je určitý překryv, tzn. jak individuální atributy, tak i ty společné ladí souběžně s agenturou.

V poslední řadě budou agenturu zajímat hardskills a také to, co má dotyčný člověk za sebou. V tomto případě je opět kladen důraz na konkrétní vlastnosti poplatné té které pozici, na kterou se dotyčný kandidát hlásí. „Relativně nově jsme do našeho přijímacího pohovoru zařadili i testování na úrovni psychometrie, se kterou jsme v omezenější míře pracovali již dříve. Ta nám přináší asi takovou míru poznání, kterou bychom získali po 2-3 měsících práce daného člověka u nás v agentuře, což vnímám jako výraznou úsporu času i energie nás všech,“ říká Jan Vašík, zakladatel agentury Fairy Tailors.

Pohovor v kreativní agentuře

Proces pohovoru se v mnohém neliší od toho, jak to asi běžně funguje kdekoliv jinde. Možná přibude povídání nicméně celý pohovor probíhá v přátelské a uvolněné atmosféře. Aby agentura, co nejlépe zjistila, jak daný kandidát uvažuje anebo pracuje, pravděpodobně kandidátovi zadá v rámci 1. kola pohovoru domácí úkol. Co se týče zpětné vazby, tak to je něco, na čem by si měla dát agentura záležet. Nikdo z nás nemá rád to „ticho po pěšině“ s přimíchanou nejistotou z budoucího vývoje. „V nedávné době jsme dostali opakovanou pochvalu za to, jak celý pohovor probíhal. Jedna z kandidátek se dokonce vyjádřila v tom duchu, že takovou informačně nabitou zpětnou vazbu snad ještě nikdy v životě nedostala. To nás pochopitelně velmi potěšilo a utvrdilo v tom, že jdeme správnou cestou,“ říká Jan Vašík, zakladatel agentury Fairy Tailors. 

Pohovor je individuální záležitost

Pohovor je individuální záležitost, vždy s ohledem na danou pozici, na kterou se daný kandidát hlásí. Pokud si vezmeme například roli accounta, tak tam by agenturu pravděpodobně primárně zajímal inovační potenciál, sociální přesvědčivost, pečlivost, schopnost analytického uvažování a schopnost práce v týmu anebo zda je daný člověk dotahovač a realizátor. Je třeba míra shody vlastností a softskills s něčím, co bychom mohli nazval industry standardem pro danou pozici. Problémem může být například to, kdy daný člověk potřebný softskill anebo vlastnost nezbytnou pro výkon dané pozice nemá. Důležité je pociťovat velkou míru svobody a od každého požadovat míru zodpovědnosti a osobní angažovanosti. Pokud ji kandidát nemá, nebude to vzájemně fungovat.

Pozice New Biz Developera

„Hledáme někoho, kdo se bude chtít spolu s námi ponořit do světa marketingu, pomůže nám růst a zároveň poroste s námi. V portfoliu obchodních skills daného člověka by tedy mělo být vše, co je třeba pro bezproblémové a efektivní fungování New Biz Developera. Mezi klíčové vlastnosti bych osobně zařadil zejména silnou osobní zodpovědnost, dodržování termínu, plnění zadaných obchodních cílů a tah na branku,“ říká Jan Vašík, zakladatel agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz.

Agentura Fairy Tailors poptává někoho, kdo vytipuje a osloví nové klienty a bude se starat především o jejich sociální sítě a vymýšlet pro ně kampaně. Hrubá obchodní strategie existuje, tu bude potřeba respektovat. Jinak ale agentura dává volné pole působnosti a očekává značnou míru proaktivity. Nabízí lidem určitou míru osobní svobody. Na druhou stranu očekává, že tahle volnost a důvěra nebude zneužitá a všechno bude fungovat. Ve Fairy Tailors plně respektují, že každý má nějaké preference a potřeby. Jsou proto plně připraveni nabídnout jak fixní, tak i variabilní složku odměny navázanou pochopitelně na výkon, protože u New Biz Developera jde o výkon především.

O Fairy Tailors

Značka Fairy Tailors byla založena v květnu roku 2013. Od počátku se agentura specializovala zejména na social media management a tvorbu obsahu. Počátkem roku 2015 do svého portfolia přidala další ingredienci, kterou byl branding. Od roku 2017 o sobě pak uvádí, že je kreativní agenturou, která zvládne v rámci 360° nejen „vymyslet“, ale také i „udělat“ kampaně, které prostě fungují. Důkazem je ocenění stříbrná EFFIE, kterou agentura vyhrála v roce 2018 za kampaň Pátek 13. pro společnost Sazka. S další kampaní Lovecká sezona pro stejného klienta se v rámci uvedeného ročníku dané soutěže umístila na shortlistu. Za dobu své existence agentura pracovala na kampaních pro klienty jako například Porsche, Xiaomi, Unilever, Teekanne, De’longhi, Auto ESA, Provident, Vest, Národní památkový ústav, ENAPO, Högner, lyžařské středisko St. Anton am Arlberg a mnoho dalších.

25 let CZC = 25% sleva na 40 vybraných produktů

CZC, dvojka na trhu s elektronikou, slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence a v průběhu celého měsíce nabízí zákazníkům postupně celkem 40 produktů s 25% slevou. Skladové množství herní konzole PlayStation 5 bylo vyprodáno během 10 minut od spuštění akční nabídky. V rámci 25letého výročí vzpomíná CZC také na legendární produkty, které v 90. letech platily za technologickou špičku.

CZC se u příležitosti dubnové oslavy 25 let ohlíží se sloganem „Kdo tohle nezná, jako by nebyl [GEEK]“ na ikonické produkty, které ovlivnily vývoj technologií i herního světa během jednotlivých let. V průběhu celého měsíce zároveň spouští akční nabídky s 25% slevou na 40 vybraných produktů, které zákazníci naleznou na narozeninové stránce. Kromě této exkluzivní akce nabízí CZC v rámci oslavy narozenin navíc další stovky produktů za akční ceny, které zákazníci získají po zadání kódu.

V pondělí 3. dubna byla spuštěna první várka pěti akčních produktů, do které byla zařazena herní konzole PlayStation 5 s hrou God of War Ragnarök, 43“ smart televizor TCL, herní sluchátka vlastní značky CZC.Gaming, stavebnice LEGO® Marvel Hulkbuster se 4049 dílky a hra Hogwarts Legacy pro PS5. Skladové množství akční nabídky PlayStation 5 bylo vyprodáno během 10 minut od spuštění.

Ve středu 5.dubna se akční nabídka rozšiřuje o další pětici atraktivních produktů – jednu z konfigurací 15,6 notebooku Lenovo V15 G2, 27“ LED monitor Dell, jednu edici mobilního telefonu Infinix Note 12 PRO a karetní hry Pokémon TCG a také vybraný model true wireless sluchátek Lamax Dots 2. Během dubna budou dále spuštěny slevy ještě na dalších 30 produktů. Všechny produkty jsou v akční nabídce vždy v omezeném množství.

„I po 25 letech na trhu si stále držíme naši geekovskou DNA. Slavíme proto stylově a budeme rádi, když i zákazníci budou slavit s námi. Proto jsme pro ně vybrali čtyřicítku produktů, které zařazujeme od pondělí 3. dubna postupně do nabídky za absolutně bezkonkurenční ceny. Obrovský zájem o akci, který se projevil hned v prvních minutách od spuštění, nás moc potěšil a uvažujeme proto o rozšíření nabídky o několik dalších produktů,“ doplňuje Milan Duda, ředitel marketingu CZC.

O CZC:

CZC je populární internetový obchod zaměřený především na počítače a elektroniku a v tomto segmentu je dvojkou na trhu. V sortimentu má přes 65 000 druhů produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality. Díky vlastním skladům a pobočkám po celé České republice dodává zboží ve stejný či následující den od objednání. Mezi zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce. CZC je součástí Allegro Group, mezinárodní internetové společnosti, která patří do skupiny globální technologické korporace Naspers.

Společnost HMD Global oznamuje dostupnost snadno opravitelného telefonu Nokia G22 na tuzemském trhu

Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes oznámila dostupnost modelu Nokia G22 na tuzemském trhu.  Nokia G22 je prvním chytrým telefonem Nokia, jehož hlavním benefitem je zjednodušená opravitelnost, čemuž napomáhá i spolupráce se společností iFixit. Novinka dále zaujme hlavním fotoaparátem s 50MP rozlišením, dvoubarevným provedením nebo třídenní výdrží na jedno nabití. 

Nokia G22 – první chytrý telefon Nokia, jehož předností je zvýšená opravitelnost

Nokia G22 byla navržena tak, aby vybrané opravy mohli majitelé uskutečnit v domácích podmínkách úplně sami během pár minut. Spolupráce se společností iFixit, celosvětovou komunitou odborníků na opravy zařízení, zajišťuje téměř okamžitý přístup k návodům a náhradním dílům. Snadno tak lze vyměnit například poškozený displej, ohnutý nabíjecí konektor nebo baterii s nízkou kondicí.

Nová Nokia G22 má záda vyrobena ze 100% recyklovaného plastu, o čistý zvuk s vylepšenými basy se postará funkce OZO Playback a zásadní vzpomínky zachytí 50MP hlavní fotoaparát, který je obohacen o funkce z vyšší řady Nokia X. Novinkou v řadě G je také možnost virtuálně rozšířit operační paměť o další 2 GB pro plynulejší chod náročnějších aplikací.

Nokia G22 je navíc další telefon v cenově dostupné řadě G, který dostane tři roky záruky. Samozřejmostí je pak dvouletá podpora hlavních aktualizací a tříletá podpora pravidelných bezpečnostních aktualizací.

Náhradní součástky lze zakoupit na eustore.ifixit.com. Vždy si lze navíc vybrat, zda je potřeba koupit samotný náhradní díl, případně i potřebné náčiní k opravě. Ke každému náhradnímu dílu iFixit doporučuje konkrétní nástroje pro jeho výměnu a opravy se nemusí bát ani úplní začátečníci. Na stránkách iFixit lze najít podrobně popsané postupy oprav, které jsou doplněny o detailní fotografie.

Cena a dostupnost

Nokia G22 je již v prodeji v šedé barvě ve verzi 4/64 GB za doporučenou cenu 4 299 Kč.

O HMD Global

HMD Global Oy se sídlem v Espoo ve Finsku je novým domovem telefonů a tabletů Nokia. HMD vytváří a distribuuje celou řadu chytrých i obyčejných telefonů zaměřených na široké spektrum zákazníků v mnoha cenových hladinách. HMD je díky svému závazku pro rozvoj inovací exkluzivním licenčním partnerem značky Nokia v oblasti mobilních telefonů a tabletů. Nokia je registrovanou ochrannou známkou společnosti Nokia Corporation. Více informací naleznete na www.hmdglobal.com. Nokia je registrovanou značkou společnosti Nokia Corporation. Android, Google a další značky jsou registrovanou značkou společnosti Google Inc. Qualcomm a Snapdragon jsou ochrannými známkami Qualcomm Incorporated registrovanými ve Spojených státecha dalších zemích. Qualcomm Snapdragon je produktem Qualcomm Technologies, Inc.

Grafický filtr pro DaVinci Resolve vznikl díky funkci Magic Mask akcelerované pomocí GeForce RTX

Videoeditor Patrick Stirling použil funkci Magic Mask v DaVinci Resolve společnosti Blackmagic Design k vytvoření vlastního efektu, který vytváří texturované animace lidí.

„Je to styl, který připomíná výtvory z barevného papíru, s nimiž si diváci mohli hrát v dětství. Zachovává energii scény a zároveň odvádí pozornost od jakýchkoli specifických rysů zobrazovaného subjektu.“

Stirlingovy původní pokusy o tvorbu tohoto efektu znemožnilo stáří jeho systému pořízeného před šesti lety. Rozhodl se proto postavit si poprvé své vlastní PC a jako GPU zvolil GeForce RTX 4080. „Byl jsem schopen mnohem snadněji najít a udržet si vlnu své kreativity, protože jsem neměl pocit, že neustále narážím do zdi a čekám, až mě systém dožene,“ řekl Stirling.

Akceleraci pomocí GPU z rodiny RTX využívá mimo jiné funkce Magic Mask umožňující rychlý výběr objektů a osob ve scéně pomocí AI. GeForce RTX 4080 zde nabízí až dvojnásobný výkon oproti předchozí generaci. S její pomocí mohl Stirling snadno označit všechny objekty, z nichž chtěl v krátkém videoklipu vytvořit jednotlivé vrstvy. Pomocí tzv. uzlů pak postupně upravil postavu a zbytekscény do výsledné podoby. Pomocí GPU také mohl urychlit korekce barev nebo zkrátit dobu exportu do moderního kodeku AV1 na polovinu.

Detailní popis celého postupu nabízí aktuální blog. Na YouTube Patricka Stirlinga je pak k dispozici řada návodů pro DaVinci Resolve.

Exit mobile version