Díky vylepšením partnerského programu HP znásobuje růst svých partnerů

Společnost HP dnes na Amplify Partner konferenci informovala o několika nových výhodách a vylepšeních partnerského programu, jejichž cílem je zrychlit a zjednodušit postupy, podpořit růst a spolupráci. Od 1. listopadu 2023 (fiskální rok 2024) budou všechny produkty, řešení a distribuce společnosti HP napříč jejím rozsáhlým portfoliem integrovány do programu HP Amplify, jenž se stane jednotnou globální platformou, sloužící jako základna pro zapojování partnerů.

„Program HP Amplify je prvním programem v našem odvětví, který odměňuje partnery za výkon, schopnosti a spolupráci. Velmi se těšíme z faktu, že od nového fiskálního roku do partnerského programu Amplify začleníme naše stále se rozvíjející portfolio,“ uvedl Kobi Elbaz, generální ředitel HP Global Channel Organization. „Program Amplify bude i nadále sloužit jako základ pro zapojování partnerů, budeme jej vylepšovat na základě vývoje našeho portfolia, měnící se dynamiky trhu, a především zpětné vazby od partnerů.“

Společnost HP také představila dva nové prvky HP Amplify, program výhod a kompenzací More for More a společný proces generování poptávky Fast Lane. Vylepšení More for More, jehož cílem je zvýšit prodeje napříč celým portfoliem HP a poskytnout kvalitnější a komplexnější zákaznickou zkušenost, využije multiplikátor sazeb, na jehož základě budou zvyšovány odměny pro kvalifikované partnery. Nový společný proces generování poptávky Fast Lane zjednoduší proplácení prostředků na rozvoj marketingu prostřednictvím automatizovaného procesu vyřizování oprávněných požadavků a plateb. Ten výrazně zkrátí dobu vyřízení a celkově zvýší kvalitu spolupráce se způsobilými partnery.[1] Prvky More for More a Fast Lane budou do partnerského programu Amplify začleněny v novém fiskálním roce společnosti HP, tedy počínaje 1. listopadem 2023.

Odměňování partnerů za investice do udržitelného rozvoje

Program HP Amplify Impact představuje vůbec první program hodnocení, vzdělávání a školení partnerů, zaměřený výhradně na udržitelný dopad. Aby společnost HP podpořila svůj ambiciózní cíl zapojit do roku 2025 alespoň 50 % partnerů do programu Amplify do programu Amplify Impact, představila dnes nový způsob, jakým mohou zúčastnění partneři využít zapojení do programu Amplify Impact k získání statusu způsobilého partnera. Od května roku 2023 získají kvalifikovaní partneři, kteří obdrží tříhvězdičkové hodnocení, bod pro získání statusu s nárokem na služby Power and Power Services.

Společnost HP také během dnešního živě přenášeného slavnostního udílení cen na partnerské konferenci Amplify ocenila vítěze prvního ročníku soutěže Amplify Impact.

O programu HP Amplify

Program HP Amplify, spuštěný v listopadu 2020, představuje první globální partnerský program, optimalizovaný pro dynamický růst partnerů a zajišťování konzistentních zkušeností a výsledků pro koncové zákazníky. Poskytuje zjednodušenou a přehlednou globální strukturu, jež odměňuje partnery na základě tří kritérií: výkonnosti, spolupráce a schopností. Společnost HP rozšířila program HP Amplify od jeho zahájení o doplňkové programy Amplify Data Insights, Amplify Retail, Amplify Online a Amplify Impact.

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

Tesco Mobile přináší ultrarychlou síť 5G, zákazníkům navýší datové balíčky

Virtuální operátor Tesco Mobile výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost při využívání služeb, nově přináší přístup do inteligentní 5G sítě operátora O2. U nejoblíbenějších balíčků MINI, MAXI a EXTRA dojde k navýšení objemu dat při zachování současné ceny.

Novinky, které Tesco Mobile přináší pro své zákazníky, potvrzují synergii mezi společnostmi O2 Czech Republic a Tesco Stores ČR a.s. Zákazníci Tesco Mobile tak mají možnost využívat spolehlivou síť O2 a zároveň těžit z výhod plynoucích z členství ve věrnostním programu Tesco Clubcard.

„Tesco Mobile má za sebou dvě silné značky a díky jejich spolupráci umíme přinést pro naše zákazníky nejmodernější 5G síť O2 a zároveň výhodné ceny pro členy věrnostního klubu Tesco Clubcard. Provázání s programem Clubcard plánujeme do budoucna ještě více prohlubovat,“ říká Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile.

Inteligentní 5G síť nabízí rychlostí stahování až 150 Mb/s a nahrávání až 50 Mb/s ve všech balíčcích které obsahují data (kromě Internetu Na dosah). Balíček MINI nabízí od března 2 GB dat za 199 Kč, balíček MAXI 10 GB dat za 299 Kč a největší balíček EXTRA 20 GB dat za 499 Kč.

Operátor dále pokračuje v odměnách za dobití kreditu. Při každém dobití alespoň za 300 Kč získají zákazníci zdarma neomezené volání a SMS do Tesco Mobile a do ostatních sítí pak volání za 1,5 Kč/min. a SMS za 1 Kč na 30 dní. Uživatelé SIM karet 2x více kreditu pak ke každému dobití dostanou 100 % bonusového kreditu navíc.

Zákazníci Tesco Mobile mají navíc přístup k exkluzivním slevám na nákup v síti obchodů Tesco. Díky nim lze výrazně ušetřit například na pečivu, mléčných výrobcích, ovoci, zelenině, masu nebo čisticích prostředcích. 

O Tesco Mobile

Virtuální operátor, který navazuje na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska, Slovenska a dalších zemí. Od května 2013 poskytuje služby plnohodnotného mobilního operátora i v České republice. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Portfolio služeb, které neustále rozvíjí, je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí více než 8 000 míst k dobití. Více informací naleznete na: http://www.tescomobile.cz/

iSTYLE loni dosáhl rekordního obratu 3,2 miliardy korun. Do firem dodal 40 tisíc zařízení a otevřel první APP prodejnu v regionu

iSTYLE, prémiový partner společnosti Apple, v uplynulém roce pokořil třímiliardový obrat a meziročně vyrostl o pětinu. V říjnu 2022 iSTYLE otevřel vůbec první Apple Premium Partner prodejnu na pražském Chodově, v únoru 2023 následovala otevření dalších dvou prodejen s nákupním zážitkem blížícím se ikonickým Apple Storům, a to v Palladiu v centru Prahy a v brněnské Galerii Vaňkovka. Výrazně narostl také segment B2B, který tvoří již čtvrtinu obratu. Jen v minulém roce iSTYLE dodal stovky zařízení subjektům jako ČEZ, J&T banka nebo Armáda České republiky.

Za rok 2022 vykázal iSTYLE takřka 20% růst a dosáhl historicky nejvyššího obratu 3,2 miliardy korun. Jedná se tak o rok velmi úspěšný, přičemž růst se dařil ve všech segmentech, tedy B2C, SMB i B2B. Další růst plánuje iSTYLE i v aktuálním roce 2023, kdy si firma vytyčila cíl atakovat obrat okolo 4 miliard korun, a tedy opět růst tempem okolo 20 %.

„V uplynulém roce se nám i přes problémy spojené s vysokou inflací a celkovým ekonomickým ochlazením podařilo skvěle navázat na náš předchozí růst a naši pozici na trhu dále posílit. Rostli jsme napříč segmenty, meziročně vyššího obratu jsme dosáhli na všech našich 10 prodejnách, které v Česku máme, a udržet se nám podařilo i vysoký výkon onlinu, navzdory tomu, že e-commerce celkově padá. Prodeje tradičně táhly iPhony, ale za hit a skokana roku se dají označit také nové MacBooky s procesory M1 a M2, které mají u zákazníků skvělé ohlasy a jejich prodeje výrazně překonávají celkový výkon trhu s počítači, popisuje Vít Goluch, General Manager společnosti iSTYLE.

B2B již tvoří čtvrtinu obratu a dále roste

Výrazný nárůst zaznamenala divize B2B, která se na celkovém obratu iSTYLU podílí již 25 procenty. Firemní zákazníci oceňují kompletní servis od samotného dodání zařízení přes implementaci do organizace a školení zaměstnanců až po správu zařízení. iSTYLE v minulém roce dodal do firem desítky tisíc zařízení a daří se mu držet si pozici jedničky v klíčovém segmentu enterprise. Vysoké objemy zařízení se podařilo dodat velkým B2B partnerům jako ČEZ, J&T banka nebo Armáda České republiky. Poptávka ze strany malých a středních podniků i velkých korporací navíc dále roste a iSTYLE očekává, že v aktuálním roce budou příjmy ze segmentu B2B atakovat již třetinový podíl na celkovém obratu.

iSTYLE si za svou více než patnáctiletou historii v Česku vydobyl silné postavení u koncových zákazníků, ale rychle rosteme také v B2B. Firmy totiž čím dál častěji vnímají, že i přes vyšší pořizovací cenu jim implementace zařízení od Applu v delším časovém horizontu přináší významné úspory, vyšší produktivitu a v neposlední řadě také ceněný zaměstnanecký benefit. Díky důrazu Applu na zabezpečení se navíc daří oslovit i státní instituce, banky nebo pojišťovny,“ hodnotí Matyáš Rezek, ředitel obchodního oddělení iSTYLE.

Za historicky první Apple Premium Partner prodejnou v CEE stojí iSTYLE

Velkým milníkem roku 2022 bylo pro iSTYLE říjnové otevření Apple flagship prodejny v pražském obchodním centru Westfield Chodov. Oproti původnímu obchodu ve stejném nákupním centru nabízí tento druh prodejny, která se pyšní statutem Apple Premium, showroom s plochou více než 250 m2 s nespočtem produktů k vyzkoušení a expresní autorizovaný servis. Prodejnu s dosud nejvyšším možným partnerským titulem Apple Premium Partner otevřel iSTYLE jako vůbec první ve střední a východní Evropě.

Povýšení oblíbené chodovské prodejny na novou úroveň se rychle odrazilo i v prodejních číslech – meziroční obrat pobočky vzrostl o 40 %, přičemž její návštěvnost je aktuálně dokonce o 80 % vyšší. Na otevření první APP prodejny na Chodově iSTYLE začátkem roku 2023 navázal otevřením dalších dvou prodejen s nejvyšším statusem – v pražském OC Palladium a brněnské Galerii Vaňkovka. Podobně jako na Chodově i u těchto poboček návštěvnost i celkový obrat rychle vyrostly. V druhé polovině roku 2023 je pak v plánu otevření úplně nové prémiové prodejny v domě vedle pražského Masarykova nádraží, který navrhlo studio známé architektky Zahy Hadid.

O společnosti:

iSTYLE (člen skupiny Midis) je největším partnerem společnosti Apple v CEE. První pobočka v Česku byla založena v roce 2006 a vůbec první obchod iSTYLE byl otevřen již v roce 1999. Nyní má společnost více než 100 obchodů, z nichž 54 se nachází v EU a 16 na Blízkém východě. Sesterská společnost K-Tuin ve Španělsku disponuje sítí dalších 53 prodejen. Obrat iSTYLE (společně se španělským K-Tuin) v roce 2022 překročil 1 miliardu dolarů. Obrat českého iSTYLE zároveň za stejný rok přesáhl 3,2 miliardy Kč. V České republice má iSTYLE aktuálně 10 prodejen, které se nacházejí v Praze, Brně, Ostravě a Ústí nad Labem.

Air Bank ještě více zjednodušila založení účtu v aplikaci My Air. Místo dvou dokladů a platby z jiného účtu stačí novým klientům jen bankovní identita

Stát se klientem Air Bank online v mobilní aplikaci My Air je možné ještě rychleji a pohodlněji. Doposud totiž bylo nutné nahrát dva doklady totožnosti a také si na nově zřizovaný účet poslat takzvanou aktivační platbu z jiného účtu vedeného na stejné jméno. Díky své bankovní identitě od jiné banky ale mohou zájemci o účet v Air Bank tyto kroky nyní přeskočit.

„Bankovní identita slouží jako přenositelná identita, kterou mohou klienti bank používat na různých místech. Už delší dobu přijímáme bankovní identitu jiných bank od žadatelů o půjčku Zonky, kde se nám její používání dobře osvědčilo. A očekáváme, že se při zakládání účtů u Air Bank stane preferovaným způsobem ověření totožnosti. Bankovní identita pomáhá obdobné procesy výrazně urychlit, nový účet je možné založit v řádu minut. A od klientů zase víme, že je pro ně její používání intuitivní a jednoduché,“ říká Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace Air Bank.

Při zakládání účtu v mobilní aplikaci My Air tak novým klientům stačí jen vybrat banku, ve které mají aktivovanou svou bankovní identitu. Air Bank si díky tomu na dálku ověří jejich totožnost i ve veřejných registrech. Klient poté už jen zkontroluje nebo upraví své kontaktní údaje, přepíše ověřovací kód z SMS zprávy, nastaví si heslo do mobilní aplikace, vyplní nezbytné údaje a seznámí se s důležitými dokumenty. Rámcovou smlouvu může ihned poté podepsat přímo v aplikaci heslem, které si předtím nastavil.

Po podpisu rámcové smlouvy může klient začít svůj nový účet ihned používat. Aplikace ho ještě vyzve k vyfocení občanského průkazu, to ale může odložit na později. Klient zároveň získá i bankovní identitu přímo od Air Bank bez nutnosti navštívit kvůli její aktivaci pobočku banky. Svou bankovní identitu potom může klient používat například při jednání s úřady a státní správou nebo pro přístup do internetových samoobsluh poskytovatelů energií a k různým dalším službám. 

O společnosti Air Bank a.s.

Air Bank, člen skupiny PPF, je moderní a inovativní česká banka s přehledným online bankovnictvím a vlastní pobočkovou sítí. Klientům poskytuje jednoduchá a srozumitelná řešení pro všechno, co se v životě točí kolem peněz. Ceník banky bez absurdních poplatků, hvězdiček nebo malého písma se vejde na jedinou stranu A4. Air Bank také provozuje online P2P platformu pro půjčování a investování Zonky. Vizí Air Bank je být bankou, kterou mohou mít lidé rádi. Mezi její hodnoty proto patří jednoduchost, odvaha, pravdivost a přátelství.

Více informací najdete na webu www.airbank.cz.

Slevová akce na VR headset HTC VIVE Pro Full Kit na Alza.cz

Společnost HTC VIVE a Alza.cz, oznámily slevovou akci na VR sestavu HTC VIVE Pro Full Kit. Tento komplexní balík nabízí vše, co je třeba k nezapomenutelnému virtuálnímu zážitku. Cena sady byla snížena z 24 190 Kč na 19 790 Kč.

Vysoké rozlišení, skvělý kontrast a nekompromisní sledování pohybu

HTC VIVE Pro Full Kit obsahuje pokročilý headset s rozlišením 2880 x 1600 pixelů, který nabízí skvělý obraz s vysokým kontrastem rychlých 90Hz OLED obrazovek, zorným úhlem 110 ° a bohatými detaily. Headset je vybaven technologií SteamVR Tracking, která umožňuje plnou volnost pohybu v herním poli až 4 x 4 m. Nechybí dva všestranné 6DoF ovladače a nepostradatelné základnové stanice standardu Steam VR 2.0 zajišťující submilimetrové sledování pohybu bez ohledu na okolní světelné podmínky. Hráči si tak užijí nekompromisní zážitek i za nulového osvětlení místnosti.

Potěší i bohatá kompatibilita s příslušenstvím od HTC i třetích stran, jako jsou trackery HTC VIVE Tracker 3.0 umožňující sledování celého těla, nebo HTC VIVE Facial Tracker pro snímání mimiky. Fanoušci virtuální reality jistě ocení i kompatibilitu s ovladači ovladače Valve Index Controller a ty nejnáročnější nadchne možnost bezdrátového provozu prostřednictvím HTC VIVE Wireless Adaptéru. Se špičkovou PCVR jsou možnosti bezbřehé.

Díky HTC VIVE Full Kit lze zažít úžasné virtuální světy, být součástí her, filmů nebo dokonce vzdělávacích programů. Navíc tento balíček nabízí mnoho možností pro spolupráci a sdílení s ostatními uživateli.

Dostupnost nabídky

Slevová akce na HTC VIVE Full Kit trvá pouze do 2.4.2023.

O systému virtuální reality HTC Vive™

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Vive přináší, díky nastavitelnému headsetu, dvěma bezdrátovým ovladačům s HD haptickou odezvou a preciznímu snímáním pohybu v rozsahu 360°, ohromující vizuální zážitek a možnost přirozené interakce s virtuálním prostředím. Zároveň systém umožňuje bezdrátové spojení s mobilním telefonem a přenos jeho nejdůležitějších funkcí do virtuální reality, stejně jako propojení s reálným světem pomocí vestavěné kamery. Tyto technologie praktickým způsobem zvyšují bezpečnost a umožňují bezstarostné ponoření do virtuální reality, díky kterému vás virtuální světy zprostředkované systémem HTC Vive pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně. Více informací na www.htcvive.com.

Fairy Tailors obhájili Porsche a nově získali Volkswagen, Lamborghini a Bentley

Kreativní agentura Fairy Tailors uspěla ve společném tendru Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ. Získává tak kontrakt na správu sociálních médií. Kromě značek Porsche, Volkswagen osobní vozy, Lamborghini a Bentley zajistí také komunikaci sítě dealerství skupiny Porsche Inter Auto CZ.

Fairy Tailors nejsou ve světě výkonných vozů žádnými nováčky. Značku Porsche mají v portfoliu už od roku 2019 a s klientem slaví opakované úspěchy také v prodeji aut skrze Lead Generation kampaně na sociálních sítích. Agenturu nyní čeká významné rozšíření spolupráce o importérská i prodejní zastoupení dalších koncernových značek. „Před čtyřmi lety jsme dostali české Porsche na sociální sítě. Mám radost, že naše poctivé reklamní řemeslo, absolutní zápal pro auta a silná motivace dělat věci skvěle klienta přesvědčili, že budeme tím pravým partnerem také pro další značky z jeho portfolia,“ říká Ondřej Tyleček, Managing Director ve Fairy Tailors.

Důležitým komunikačním cílem napříč značkami je správně uchopit téma elektromobility a pomoci zákazníkům překonat psychologické bariéry, které je dělí od pořízení elektrického vozu. „Dobrá marketingová komunikace je autentická a stojí na silné empatii k zákazníkovi. Ve Fairy Tailors jsme petrolheadi. Máme rádi silná benzínová auta, a přesto si řada z nás příště už koupí elektromobil. Někdo kvůli technologiím, jiný kvůli nízkému těžišti a okamžité odezvě na plyn. Dobře víme, co zákazníky od elektromobility odrazuje, ale taky víme, co je pro elektromobilitu dokáže nadchnout,“ doplňuje Tyleček.

„Fairy Tailors prošli náročným výběrovým řízením ve tvrdé konkurenci renomovaných agentur. Zaujali nás jak po profesionální stránce, tak svým nadšením pro naše značky. Od spolupráce si slibujeme další posílení své pozice ve světě sociálních sítí,“ uvedl David Valenta, PR Manager pro Volkswagen osobní vozy.

„Značka Porsche spolupracuje s agenturou Fairy Tailors dlouhodobě. Ceníme si zejména flexibility a ochoty. Je to partner, na kterého se vždy můžeme spolehnout,“ oceňuje Katarína Ardová, Marketing a PR Manager v Porsche Inter Auto CZ.

Agenturní tým vedený Content Leaderem Tomášem Stehlíkem bude pro Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto CZ spravovat více než 30 účtů na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a TikTok. Smlouva se uzavírá na 3 roky.

O agentuře Fairy Tailors

Fairy Tailors je kreativní a social media agentura s kancelářemi v Praze a ve Zlíně. Agenturu vedou společníci Ondřej Tyleček (Managing Director), Jan Vašík (Executive Director) a Marek Nieslanik (Creative Director). Mezi další významné klienty Fairy Tailors patří SAZKA nebo český výrobce elektrokol Crussis.

O Porsche Česká republika

Porsche Česká republika s.r.o. se sídlem v Praze je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. V naší zemi zastupuje největšího evropského výrobce automobilů Volkswagen Group, jeho značky Volkswagen, Audi, SEAT, Volkswagen Užitkové vozy, CUPRA a program ojetých vozů Das WeltAuto. Mimořádně široká modelová paleta sahá od kompaktních ekonomických vozů přes prémiové sedany, univerzální SUV až po spolehlivá užitková vozidla. Společnost je členem Porsche Holding Salzburg, nejúspěšnější a největší evropské obchodní skupiny v oblasti automobilů.

O Porsche Inter Auto CZ

Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. je 100% dceřiná společnost rakouské firmy Porsche Inter Auto se sídlem v Salzburgu, jejímž vlastníkem je společnost Porsche Holding Salzburg. Rakouská společnost Porsche Inter Auto se řadí k nejúspěšnějším a nejvýznamnějším podnikatelským subjektům v oblasti prodeje a servisu automobilů v Evropě. Porsche Inter Auto CZ je importérem značky Porsche, výhradním zastoupením Bentley a Lamborghini a největším prodejcem vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda v České republice. Disponuje největším skladem nových vozů a náhradních dílů. Ročně se v Porsche Inter Auto CZ prodá 22 000 kusů nových a ojetých automobilů. Zároveň poskytuje Porsche Inter Auto CZ přes 500 000 servisních hodin ročně.

NETGEAR představil svůj první WiFi 7 router s rychlostí až 19 Gb/s

Společnost NETGEAR, přední globální výrobce inovativních síťových produktů pro domácnosti a firmy, představila svůj první WiFi 7 router: NETGEAR Nighthawk RS700 poskytuje až 19 Gb/s bleskově rychlé wifi, což je více než dvojnásobek rychlosti předchozích generací.

Požadavky na bezdrátové připojení v moderních domácnostech posouvají hranice wifi standardů. Současně roste počet zařízení připojených k internetu, stejně jako množství času, který členové rodiny tráví online sledováním videa v rozlišení 4K/8K. Rozšiřující se možnosti práce z domova zvyšují množství realizovaných videohovorů a dalších činností, které jsou náročné na vyšší rychlost a kapacitu přenosu dat po internetu, podobně jako hraní interaktivních her v reálném čase a využívání aplikací rozšířené (AR) nebo virtuální (VR) reality.

Zatímco WiFi 6E otevřelo 6GHz pásmo jako superdálnici pro nejnovější a nejrychlejší zařízení, WiFi 7 tento slib naplňuje a uvolňuje bezprecedentní rychlosti a výkon. Router NETGEAR RS700, poháněný systémem na čipu (SOC) Broadcom BCM6726/3 WiFi 7, dosahuje rychlosti až 19 Gb/s. Třípásmový WiFi 7 router umožňuje výrazné snížení latence pro odezvu v reálném čase pro hraní AR/VR her nové generace nebo plynulé UHD videohovory a 8K streamování pro více uživatelů současně.

RS700 je také vybaven 10Gb internetovým portem a také 10Gb a čtyřmi 1Gb LAN porty pro rychlé a flexibilní kabelové připojení. Router je dodáván s roční licencí NETGEAR Armor, která poskytuje automatický bezpečnostní štít pro všechna připojená zařízení. Armor je zabudován do routeru jako komplexní bezpečnostní řešení, které monitoruje aktivity směřující do a z internetu, chrání počítače, bezpečnostní kamery, dětské chůvičky a další zařízení internetu věcí. Označuje také externí hrozby a nekalé aktivity směřující z těchto zařízení.

Nový vzhled, maximální výkon

Router Nighthawk RS700 má nové, štíhlé šasi s vysoce výkonnými anténami poskytujícími 360stupňové pokrytí optimalizované pro podporu až 200 souběžně připojených zařízení v celé domácnosti. Konstrukce 3D antény poskytuje nejlepší připojení pro všechny druhy domů, maximální výkon wifi signálu pokryje až 325 metrů čtverečních obytné plochy. Díky menším rozměrům se router snadno vejde na poličku nebo desku stolu.

Uvedením routeru Nighthawk RS700 na trh udáváme tempo zavádění nové generace WiFi,“ řekl David Henry, prezident a generální ředitel divize Connected Home Products and Services společnosti NETGEAR. „Router RS700 je účelně zkonstruován pro dosažení co nejvyššího výkonu. Využili jsme desítky let zkušeností v oblasti rádiových frekvencí, abychom maximalizovali dosah antény v rámci kompaktního designu, který minimalizuje rušení a zároveň bezchybně zapadne do jakéhokoli domácího prostředí.

Technické specifikace

  • 320MHz vysokokapacitní kanály a 4K QAM. Nová ultraširoká šířka pásma znamená 2,4x vyšší rychlost pro připojená zařízení. Chytré telefony a notebooky s WiFi 7 mohou dosáhnout rychlosti až 5 Gb/s.
  • Zařízení využívá více wifi pásem najednou, aby se zvýšila spolehlivost sítě, snížila latence a zajistila maximální rychlost přenosu dat.
  • Nižší latence vylepšuje hraní her a interaktivní online zážitky a otevírá dveře pro AR a VR nové generace.
  • Větší kapacita pro datově náročné činnosti. Je možné připojit až 200 zařízení, mj. bezpečnostní kamery, chytrá domácí zařízení a reproduktory, a zároveň streamovat videa v rozlišení 4K/8K, hrát online hry, nebo se účastnit videokonferencí v HD rozlišení.
  • Internetový port 10GbE je určen pro kabelové a optické tarify s rychlostí až 10 Gb/s. Dále má router k dispozici jeden 10 GB/s a čtyři 1Gb/s LAN porty.

Dostupnost

Třípásmový router NETGEAR Nighthawk WiFi 7 RS700S bude v USA dostupný od 2. čtvrtletí 2023, a to nejprve na webu NETGEAR.com a následně u dalších prodejců. Doporučená cena činí 699,99 USD. V Evropě bude router dostupný až od února 2024.

Plné znění tiskové zprávy Netgear introduces the first WiFi 7 router, unlocking the next generation of high-performance connectivity.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) je od roku 1996 průkopníkem pokročilých síťových technologií pro domácnosti, firmy a poskytovatele služeb po celém světě a je lídrem v oboru s širokou škálou oceňovaných produktů, jejichž cílem je zjednodušit a zlepšit život lidí. NETGEAR umožňuje lidem spolupracovat a připojit se ke světu informací a zábavy. Nabízí inovativní a pokročilýá propojených řešení: mobilní a cloudové služby pro lepší ovládání a zabezpečení, inteligentní síťové produkty, video přes Ethernet pro Pro AV aplikace, snadno použitelná wi-fi řešení a výkonné herní routery pro vylepšení hraní online her. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a její pobočky jsou rozmístěny po celém světě.

Informace v češtině jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz.

Sledujte české aktivity společnosti NETGEAR také na sociálních sítích facebook a LinkedIn.

© 2023 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Výhledové prohlášení:

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

Huawei nova Y61: stylový a výkonný

Smartphone Huawei nova Y61 je k dostání na českém trhu již od začátku března. Tato novinka z řad chytrých telefonů vyniká především svým unikátním, stylovým vzhledem a využitím nejnovějších technologií. Jeho uživatelé jistě ocení kvalitní fotoaparát, dlouhou výdrž baterie, rychlé nabíjení, ale také plynulý uživatelský zážitek.

Posuňte svůj prožitek z fotografování o level výš s 50Mpx AI Triple fotoaparátem

Huawei nova Y61 se rozhodně má čím chlubit. Zadní fotoaparát se skládá rovnou ze tří objektivů. Díky nim lze pořizovat fotografie ve vysokém rozlišení s křišťálově čistými detaily a ideálním jasem. Mimo hlavní objektiv disponuje také 2Mpx hloubkovým fotoaparátem, díky kterému lze vytvořit dobře osvětlené fotografie s clonou, zvýraznit rysy a hlavní objekt. 4 cm makro fotoaparát uživatelům naopak umožní prozkoumávat mikroskopický svět.

Huawei nova Y61 podporuje funkci Super Night Shot, se kterou dokáže uživatel pořídit nádherné záběry v noci i bez stativu. AI Snapshot pak inteligentně rozpoznává pomocí algoritmu pohyb a zamrazí se ve chvíli, kdy ho zaznamená. Díky tomu čistě zachytí I nejrychlejší mazlíčky a děti. Kreativní jedinci určitě využijí funkce slow motion a inteligentní identifikace konkrétních objektů. Méně zkušeným fotografům udělá radost optimalizace barev a jasu, které zajistí profesionální výsledky i amatérským fotografům.

Jedinečný design a uživatelský zážitek

Huawei nova Y61 je tenký smartphone a padne skvěle do ruky při každodenním používání. Zabezpečit si ho mohou uživatelé pomocí odemykání otiskem prstu. Displej o velikosti 6,52 palců a rozlišením 1600x720p má zabudované HD+. Díky tomu je sledování videí i hraní her příjemnější než kdy dřív. Uživatelé také jistě ocení inteligentní přizpůsobení jasu podle předchozího nastavení. Telefon je k dispozici ve dvou barvách. Midnight Black je inspirovaná tichou noční oblohou plnou hvězd a safírově modrá připomíná vzácný drahokam. 

Silná baterie vydrží celý den

Pro uživatele, kteří svůj telefon nedají z ruky, je Huawei nova Y61 ideální volbou. Baterie vydrží 9,5 hodin hraní, 25 hodin telefonování, 13,5 hodin surfování po internetu a 13,3 hodin streamování. Díky funkci Huawei Super Charge se navíc oproti konkurenčním telefonům nabíjí mnohem rychleji. Chytrý asistent kapacity baterie pak prostřednictvím vestavěného detekčního algoritmu dokáže inteligentně zjišťovat kapacitu baterie a posílat uživateli notifikace.

Propojte si telefon a další zařízení

Huawei nova Y61 podporuje funkci Super Device, které umožňuje bezproblémové připojení stisknutím tlačítka a je kompatibilní s miniaplikacemi jako Huawei Vision a Huawei Freebuds 3/4/5i.

Z Huawei nova Y61 se může stát také virtuální paměťová jednotka pro přenos souborů na počítač. V systému je možné soubory prohlížet, zálohovat, importovat a sdílet. Starší uživatelé ocení funkce zvětšení písma, ikon a zvýšení hlasitosti. Díky tomu na svůj telefon dobře uvidí, nepromeškají hovor a mohou držet krok s dobou. Pomocí widgetů si pak všichni uživatelé mohou přizpůsobit plochu podle svých potřeb.

Smartphone Huawei nova Y61 je na českém trhu k dispozici od 6. března za doporučenou cenu 4 499 Kč. K dostání je také na oficiálním e-shopu Huawei, kde navíc při jeho zakoupení dostanete slevu na sluchátka Freebuds SE v bílé barvě, které v rámci této nabídky vyjdou pouze na 799 Kč, a hodinky WATCH FIT New v provedení Sakura Pink, které k telefonu zakoupíte o polovinu levněji za 1199 Kč.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Společnost Eve uvádí na trh zařízení Energy, Motion a Door & Window inovovaná o Matter

Společnost Eve představila zařízení Eve Energy, Eve Door & Window a Eve Motion inovovaná o technologii Matter. Je to již dva roky, co byly produkty s Bluetooth obohaceny o podporu technologie Thread. Nyní se první tři zařízení dočkávají inkluzivního standardu Matter, který již není určen pouze pro uživatele chytré domácnosti Apple Home, ale mohou se z něj nově těšit všichni, včetně uživatelů chytrých domácností společností Google, Samsung a Amazon. Užívat chytré produkty Eve tak bude moci každý člen domácnosti bez ohledu na to, jaké chytré zařízení zrovna používá.

Měření spotřeby, kontrola zavřených nebo otevřených oken i snímání pohybu 

EVE Energy je skvělým řešením úspor. Zvládne sledovat odběr jednotlivých spotřebičů i je na dálku spínat. V aplikaci EVE lze navíc při zadání ceny za kWh zjistit náklady na provoz spotřebiče a jejich vývoj, nebo odhalit díky nečekané změně odběru závadu spotřebiče. Eve Motion zvládne spustit libovolnou scénu při zaznamenání pohybu nebo určené intenzity světla. Může posloužit také jako bezpečnostní prvek a informovat uživatele na dálku o zaznamenaném pohybu v domácnosti. Eve Door & Window pak slouží jako diskrétní kontrola otevřených či zavřených dveří a oken. Všechna zařízení lze navíc využít v celé řadě automatizací pro ještě větší pohodlí. Například obyčejná lampička na nočním stolku se může stát rázem chytrou. Stačí ji připojit do chytré zásuvky Eve Energy a do automatizace zařadit Eve Motion. Lampička se pak může rozsvítit při každém zaznamenání pohybu či požadované intenzity světla na určeném místě.

Matter, budoucnost chytrých domácností

Standard Matter zajišťuje naprosté pohodlí i bezpečí pro koncového uživatele. Zařízení, která tento standard nabízí, totiž poskytují kompatibilitu se všemi nejpoužívanějšími chytrými domácnostmi. Matter je navíc navržen tak, aby fungoval zcela lokálně a společnost Eve nemá v žádném případě přístup k datům a ani žádná data neschraňuje. Pro chod svých produktů nevyžaduje společnost Eve brigde ani cloud. O veškeré zabezpečení a ochranu osobních dat se tak stará pouze zvolená platforma chytré domácnosti.

Cena a dostupnost

Všechny tři nové produkty budou již brzy dostupné u vybraných prodejců. Lokální ceny brzy upřesníme.

O společnosti Eve Systems

Eve Systems je německou společností založenou v roce 1999, která se zaměřuje na vývoj a výrobu zařízení chytré domácnosti. V jejich portfoliu se nachází chytré osvětlení, zásuvky, čidla, termostatické hlavice i bezpečnostní kamery. S jejich pomocí posouvají řešení běžných domácích otázek na novou úroveň, která zajišťuje pohodlí, bezpečnost i úspory energií. Výrobce své produkty vyvíjí s využitím vlastních kapacit pro bezpečný ekosystém produktů značky Apple. Činí tak i proto, že jednou ze základních hodnot společnosti je důraz na bezpečí a soukromí uživatelů. Vedení společnosti totiž trvá na tom, že co se stane doma musí doma i zůstat.

Pandemie zvýšila množství elektroodpadu a nárůst pokračuje. Řešením je efektivní recyklace

Objem odpadních elektrozařízení roste ve srovnání s komunálním odpadem zhruba třikrát rychleji. Vyplývá to z dat The Global E-waste Monitor. Podle prognóz by na světě mohlo být v roce 2030 až 75 milionů tun elektroodpadu. Nepříznivě čísla ovlivnila i koronavirová pandemie, kdy lidé kupovali více elektroniky, než bylo do té doby běžné. Kvůli práci z domova a distanční výuce rostla poptávka především po IT vybavení. A zvýšený zájem o elektrospotřebiče přetrvává až do současnosti.

S ohledem na proticovidová opatření, kvůli kterým lidé trávili více času doma, nakupovali Češi více elektroniky než dříve. Zájem panoval například o čističky vzduchu, ale i domácí pekárny nebo drobné spotřebiče, jako jsou holicí strojky a kosmetické nástroje. Například největší e-shop s počítači a elektronikou Alza.cz zaznamenal v roce 2020 28% zvýšení poptávky po svých produktech, z nichž většinu tvoří právě elektronika. V druhém pandemickém roce to byl nárůst o 20 %.

Se zavedením distanční výuky a práce z domova se skokově zvýšil zájem také o IT techniku. Lidé museli dovybavit své domácí kanceláře doslova ihned, aby mohli bez omezení pracovat. „Prodeje notebooků rostly čtyřnásobně, klávesnice a myši ve stovkách procent. Rekordmany roku 2020 se staly webkamery se čtrnáctinásobnými prodeji ve srovnání s rokem 2019. V řádech desítek až stovek procent rostly ale také tiskárny, spotřební materiál pro tisk, monitory, držáky monitorů a sluchátka,“ přibližuje místopředseda představenstva e-shopu Alza.cz Petr Bena.

Obměna starých spotřebičů za úspornější tvoří další odpad

Rostoucí trend v nákupech nové elektroniky pozvolna pokračuje i v současnosti. V posledním roce jej ovlivnily vysoké ceny energií, kvůli kterým lidé nakupují nové, úspornější spotřebiče. I toto elektro ale jednou doslouží a uživatelé se ho budou chtít zbavit. S tím přichází i oprávněné obavy odborníků, kde všechna tato elektronika skončí. Dlouhodobě totiž množství vysloužilých elektrospotřebičů roste. Ve světě se jich za rok podle dat The Global E-waste Monitor vyprodukuje více než 54 milionů tun a za necelých deset let by mělo přibýt přibližně dalších dvacet milionů tun. „V Česku se například za rok 2020 vytřídilo skoro 120 tisíc tun vysloužilých elektrozařízení. A na číslech vidíme, že se zájem lidí o třídění postupně zvyšuje. Počet svozů, které realizovala naše firma, meziročně vzrostl skoro o tisícovku. Přesto je potřeba lidem důležitost správného nakládání s vysloužilými elektrospotřebiči neustále připomínat,“ říká Petr Kubernát za společnost REMA Systém, která zajišťuje efektivní recyklaci vysloužilých elektrozařízení.

Nabízí se hned několik možností, jak se lidé mohou nepoužívané nebo nefunkční elektroniky zbavit. Třeba tak, že spotřebiče odnesou do sběrného dvora nebo do obchodů s elektronikou. Tam se pak postarají o bezpečnou likvidaci takového zboží, které nelze opravit. Tuto službu nabízí i firma REMA Systém. V případě velkých spotřebičů mohou zájemci využít i bezplatných svozů, které si předem objednají. Své služby společnost nabízí také obcím, školám a firmám. Těm zdarma zprostředkovává sběrné nádoby, kam mohou lidé vracet nevyužívané elektrospotřebiče nebo třeba baterie a zářivky. Občané se díky tomu elektra zbaví pohodlnou a snadnou cestou.

Důležité je přemýšlet více udržitelně

Odborníci ve veřejném prostoru stále častěji otevírají téma recyklace elektrozařízení. Ta však v současnosti není samozřejmostí. V Česku se daří zrecyklovat asi polovinu vzniklého odpadu. „Velké množství vysloužilých elektrospotřebičů leží lidem doma, nebo dokonce končí v komunálním odpadu. Přitom tato elektrozařízení skrývají velké množství cenných druhotných surovin a vzácných kovů jako zlato, stříbro, měď, platinu nebo kobalt. Lidé by proto neměli zbytečně plýtvat materiálem, který se musí obtížně získávat z přírody. Díky správnému třídění a recyklaci můžeme chránit naši planetu a šetřit její zdroje,“ vysvětluje Petr Kubernát ze společnosti REMA Systém.

K šetrnějšímu zacházení s elektronikou se kladně staví i samotní prodejci elektra. „V rámci naší strategie udržitelnosti jsme vybudovali sofistikovanou rekultivační linku, na níž takové zboží opravujeme, čistíme a dáváme mu druhý život. Toto zboží potom nabízíme ke koupi za snížené ceny z našich bazarových skladů a na e-shopu ho zákazníci poznají podle označení rozbaleno nebo použité,“ dodává Petr Bena z Alza.cz.

O společnosti Alza.cz

Alza je lídrem a udavatelem trendů v oblasti středoevropské e-commerce. Růst společnosti je založen na neustálém hledání příležitostí pro inovace. Příkladem je budování sítě AlzaBoxů jako jediné otevřené samoobslužné platformy, rostoucí pozice na evropských trzích nebo rozvoj privátních značek, jejichž portfolio se již rozrostlo na 19 značek. Společnost každoročně rozšiřuje své CSR aktivity a dlouhodobě podporuje desítky neziskových organizací.

O společnosti REMA Systém

REMA Systém, a.s., je neziskově hospodařící akciová společnost, která se zabývá ochranou životního prostředí zabezpečením efektivní recyklace odpadních elektrických a elektronických zařízení. Ve spolupráci se společností REMA Battery navíc umožňuje i zpětný odběr odpadních baterií a akumulátorů.

Kolektivní systém REMA již od roku 2005 zajišťuje svým klientům odborné a komplexní řešení na cestě ke splnění legislativních povinností v oblasti zpětného odběru odpadních elektrozařízení. Za tímto účelem zajišťujeme osvětu, organizaci sběru, třídění, nakládání s odpadním elektrozařízením a jeho recyklaci v celé České republice. V rámci své činnosti se zaměřujeme na komplexní řešení pro všechny skupiny elektrozařízení.

Spolupracujeme s obcemi, firmami, školami i veřejností. S dvaceti tisíci sběrnými místy disponujeme širokou sběrnou sítí v Česku a jsme autory osmi unikátních projektů, kterými přispíváme k větší informovanosti v oblasti nakládání s odpady, recyklačního průmyslu a ochrany životního prostředí.

Podrobné informace najdete na adrese www.rema.cloud, informace k projektu Chytrá recyklace najdete zde: www.chytrarecyklace.cz.

Exit mobile version