Jarní novinky u T-Mobile: Dotace na Samsung a zvýhodněný T-Phone

První jarní měsíc přinese zákazníkům T-Mobile slevu na kompletní portfolio značky Samsung. Nadále pokračuje zvýhodněná nabídka modelů T Phone a T Phone Pro a až do vyprodání zásob mohou zákazníci k tarifní dotaci zvolit místo telefonu notebook či televizor.

V březnu čeká na fanoušky značky Samsung hned několik výhodných nabídek. Oblíbenou „korunovku“ reprezentuje Samsung Galaxy A13 32GB, dostupný v e-shopu s tarifem 10GB Plus s výhodou jen za 1 Kč. Nabušenou novinku v podobě modelu Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB pak koupí zákazníci v obchodě či přes digi kanály jen za 19 999 Kč. Při nákupu přes e-shop či aplikaci na zákazníky čeká také Samsung A53 5G 128GB, který je s tarifem Neomezeně XL s výhodou a tarifní dotací dostupný jen za 5 999 Kč.

Zákazníci, kteří hledají dostupný a rychlý 5G telefon, mohou i v březnu sáhnout po zvýhodněných modelech T Phone a T Phone Pro, které při nákupu přes digitální kanály zakoupí jen za 1 Kč/499 Kč.

Až do vyprodání zásob lze využít speciální nabídku televizorů Philips a notebooků Acer, na které platí tarifní dotace až 5 000 Kč podle výše tarifu.

Nadále pak platí také nabídka tarifní dotace až 5 000 Kč na kompletní portfolio Apple iPhone a Apple Watch.

Filmové funkce objektivů Samyang V-AF s novým adaptérem

Společnost Samyang pokračuje ve vývoji inovativních produktů pro tvůrce obsahu. Loni na podzim představila zcela novou řadu objektivů pro video a film – řadu Samyang V-AF.

Nyní byl do řady přidán adaptér pro manuální ostření, který filmařům poskytuje větší kontrolu, když chtějí manuálně nastavit zaostření.

I v případě pohybujícího se objektu dává mnoho kameramanů přednost manuálnímu ostření při rychlých sekvencích – chtějí si vybrat, kam objektiv zaostří, a nenechat to na fotoaparátu.

Adaptér se snadno připevní na přední stranu jakéhokoli V-AF objektivu s předním bajonetovým držákem, což umožňuje filmařům a kameramanům naprostou kontrolu nad zaostřováním.

Adaptér pro manuální ostření je vybaven dvojitou stupnicí jednotek (stopy i metry) a jemné nastavení zaostření lze provádět plynulým otáčením o 300°. Zaostřovací kroužek má ostřící standard 0.8 a lze jej kombinovat s libovolným follow focus ostřením.

Po nasazení adaptéru lze kroužek manuálního ostření na straně objektivu použít jako clonový kroužek. Kontrolka na přední straně informuje fotografovaný objekt nebo fotografa o tom, zda je fotoaparát v pohotovostním nebo záznamovém režimu. Průměr filtru 95 mm usnadňuje připevnění matte boxu.

Filmové objektivy jsou obvykle poměrně těžké a mají objemnou konstrukci. S novým adaptérem pro manuální ostření je možné mít všechny funkce běžného filmového objektivu, ale v kompaktním formátu. V kombinaci s objektivem řady V-AF je celková hmotnost pouhých 430 g ve srovnání s běžnými filmovými objektivy, které obvykle váží dvakrát tolik.

Adaptér bude dostupný v průběhu března 2023.

Doporučená prodejní cena je 12.690,- Kč / 522 €

Klíčové vlastnosti

  • Standardní průměr filtru 95 mm zajišťuje kompatibilitu s matte boxy
  • Ostřící standard 0.8
  • Vestavěná kontrolka Tally
  • Dvojitá stupnice jednotek (stopy i metry)
  • Průměr předního filtru 95 mm
  • Plynulé otáčení 300°
  • Mechanické manuální ostření

Colliers uspěl s kancelářemi pro Mercedes-Benz Česká republika

Ocenění za nejlepší interiérový design získala společnost Colliers za moderní kanceláře společnosti Mercedes-Benz Česká republika, které zrealizovala v budově Anděl 17 na Praze 5. Hlavní aktéři projektu převzali ocenění na realitním galavečeru ThePrime Real Estate Gala, který ocenil mimořádné počiny na českém developerském a realitním trhu. Odborná porota kladla u projektů interiérového designu důraz zejména na aspekty jako jsou flexibilita, ergonomie a funkcionalita či soulad s ESG. Významnou roli hrála i kvalita realizačního týmu.

Hvězdný koncept automobilového designu

Hlavním cílem projektu bylo vytvořit pro Mercedes-Benz Česká republika moderní kanceláře, které by odrážely identitu této prémiové značky a zároveň zaměstnancům poskytly funkční zázemí podporující nové trendy hybridní práce a firemní kultury. Designéři Colliers pod vedením architektky Kateřiny Štenclové připravili koncepci vycházející ze interiérového designu koncernu Mercedes. Elegantní tvary rezonují s luxusními prvky a moderními materiály, podobně jako to nalezneme ve vozech značky Mercedes-Benz.

Hi-tech prostředí pak zjemňuje hojně využitá zeleň včetně stabilizovaného mechu na stěnách a dřevěných lamelách. „Velmi důležitý byl koncept světla. Hráli jsme si s LED světly na stropech a stěnách, vybrané plochy jsme zvýraznili závěsnými designovými světly. Součástí designu je lacobelová podsvícená stěna s výřezy hvězd Mercedes, které mohou měnit intenzitu či barevnost světla,“ popisuje architektka Kateřina Štenclová.

Prostory kanceláří jsou členěny v souladu s nejnovějšími trendy pracovního prostředí. Vedle pracovní zóny, v níž mohou zaměstnanci pracovat u výškově stavitelných pracovních stolů, mají k dispozici dnes oblíbené telefonní boxy či se setkávají a pracují v neformálních zónách s barovými stoly, nechybí ani zasedací místnosti pro hybridní práci a zázemí pro odpočinek a neformální setkávání.

Týmová spolupráce zárukou úspěchu

„Úspěšný projekt je ukázkou perfektní spolupráce hned několika oddělení Colliers. Kromě vyhledání vhodného prostoru a vyjednání podmínek pronájmu experti Colliers navrhli i design a řídili celou realizaci, vše během pouhých šesti měsíců. Zásluhu na perfektním výsledku má zejména trojice kolegů, Nikola Šašková, Kateřina Štenclová a David Arneil,“ říká Jana Vlková, ředitelka oddělení Workplace Advisory a Office Agency ve společnosti Colliers. Poděkování za vynikající spolupráci pak patří i týmu správce nemovitostí Whitestar Real Estate, generálního dodavatele MTMCO, dodavatele truhlářských výrobků PBW Interiors a samotné společnosti Mercedes-Benz Česká republika. 

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední diverzifikovaná společnost poskytující profesionální služby a správu investic. Naše společnost působí v 62 zemích a 17 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 27 let přináší naše zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,1 miliardy dolarů a více než 50 miliardami dolarů spravovaných aktiv společnost Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch našich klientů, našich investorů a našich lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, Twitter @Colliers nebo

GeForce NOW odhaluje plány na březen. Do knihovny služby se chystá Disney Dreamlight Valley a další novinky v den jejich vydání

V březnu se knihovna služby GeForce NOW rozšíří o 19 jmen. Strhující akční zážitek přinese např. Monster Hunter Rise od Capcomu i s aktualizací Free Title Update 4 obsahující draka Velkhana. Fanoušci oddychovějších her se zase mohou těšit na kouzelné Disney Dreamlight Valley, jež bude ve službě dostupné koncem tohoto měsíce. Stojí za ním tým vývojářů z Gameloft a hráče vezme na dobrodružnou výpravu s cílem porazit Zapomínání sužující svět plný oblíbených postav z filmů studií Disney a Pixar. Hra vedle toho také nabízí možnost vybudovat si pohádkový domov podle svých představ. Díky cloudu si novinku bude možné zahrát na široké škále zařízení téměř kdekoliv a kdykoliv bez nutnosti cokoliv stahovat nebo řešit systémové požadavky.

Členové se mohou těšit také na podporu nového obsahu pro populární hry. Patří mezi ně i 4. sezóna akce Battlefield 2042 nazvaná „Eleventh Hour“ nebo rozšíření Lightfall pro Destiny 2.

Tento týden se nově v knihovně představí 3 tituly z 19 plánovaných. Kromě již zmíněného Monster Huner Rise jde např. o strategii Rise of the Industry, která bude po následujících 7 dní dostupná zdarma na Epic Games Store.

Další hry budou následovat v průběhu března, včetně 11 novinek v den jejich vydání.

  • Hotel Renovator (Novinka, Steam, 7. 3.)
  • Clash: Artifacts of Chaos (Novinka, Steam, 9. 3.)
  • Figment 2: Creed Valley (Novinka, Steam, 9. 3.)
  • Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 (Novinka, Steam, 9. 3.)
  • Big Ambitions (Novinka, Steam, 10. 3.)
  • The Legend of Heroes: Trails to Azure (Novinka, Steam, 14. 3.)
  • Smalland: Survive the Wilds (Novinka, Steam, 29. 3.)
  • Ravenbound (Novinka, Steam, 30. 3.)
  • DREDGE (Novinka, Steam, 30. 3.)
  • The Great War: Western Front (Novinka, Steam, 30. 3.)
  • System Shock (Novinka, Steam a Epic Games Store)
  • Amberial Dreams (Steam)
  • Disney Dreamlight Valley (Steam a Epic Games Store)
  • No One Survived (Steam)
  • Symphony of War: The Nelphilim Saga (Steam)
  • Tower of Fantasy (Steam)

Blog: https://blogs.nvidia.com/blog/2023/03/02/geforce-now-thursday-march-2/

Fujifilm má nový instantní fotoaparát INSTAX MINI 12

Společnost FUJIFILM uvedla na český trh nový instantní fotoaparát INSTAX MINI 12, který je přímým nástupcem dosavadního bestselleru MINI 11. Nový kapesní foťáček MINI 12 dokáže na místě za 90 sekund vytisknout právě pořízenou fotografii. Novinka z řady fotoaparátů INSTAX určených pro okamžitý a snadný tisk fotografií zaujme i oblým designem inspirovaným mýdlovými bublinami, který má přinášet radost a zábavu. INSTAX MINI 12 se v Česku začne prodávat 16. března za 2 199 Kč s DPH a bude dostupný v pěti barevných provedeních – růžové, zelené, bílé, modré a fialové.

INSTAX MINI 12 přináší stejné funkce jako jeho předchůdce MINI 11, a to včetně režimu focení zblízka/selfie a automatického nastavení expozice. Navíc přidává novou funkci korekce paralaxy. Díky ní se hledáček fotoaparátu při použití režimu focení zblízka/selfie propojí s objektivem, takže uprostřed záběru je přesně to, co vidíte v hledáčku.

MINI 12 má také automatické ovládání blesku, které pomáhá předcházet vybledlým snímkům. Tato funkce sama rozpozná, zda je potřeba expozici přisvětlit bleskem a přispívá k co nejkvalitnějším instantním snímkům při jakémkoli osvětlení. Nemusíte si proto lámat hlavu s nastavením ani pamatovat na zapnutí blesku.

Velkou devízou MINI 12 je extrémně jednoduché ovládání. Zapíná se otočením objektivu, dalším pootočením vstoupíte do režimu focení zblízka, resp. selfie. V tomto režimu je schopen fotoaparát zaostřit na kratší vzdálenosti od 30 do 50 cm. Na přední straně vedle objektivu je navíc umístěno zrcátko, pomocí nějž lze kontrolovat, jak bude selfie vypadat. Dalším otočením objektivu se zařízení vypíná.

Řada INSTAX MINI je díky svému hravému designu, snadnému používání a atraktivní ceně již dlouho nejoblíbenějším modelem INSTAX. Ocení ji noví i stávající fanoušci instantních snímků. 

Pět různých barevných provedení

MINI 12 se bude prodávat v barevných variantách Blossom Pink, Mint Green, Clay White, Lilac Purple a Pastel Blue. Start prodeje je naplánován na 16. března 2023 a doporučená cena novinky je 2 199 Kč. Další informace najdete na webu https://instax.cz/instax-fotacky/mini-12/

Technické parametry MINI 12:

Podporovaný film FUJIFILM instax mini instant film (v prodeji samostatně)
Objektivy 2 komponenty, dva členy
Hledáček Zvětšení x0,37
Zaostřitelná vzdálenost Od 0,3 m, pro selfie režim doporučena vzdálenost 0,3 až 0,5 m
Závěrka Elektronická s časem závěrky od 1/2 do 1/250 sekundy

Pomalá synchronizace pro horší světelné podmínky

Expozice Automatická, citlivost ISO 800
Vysunutí filmu automatické
Doba vyvolání filmu Cca 90 sekund – závisí na okolní teplotě
Blesk Automatický

Doba nabití 6,5 s

Efektivní dosah 0,3 až 2,7 m

Zdroj Dvě AA baterie (LR6)

Výdrž cca 100 snímků

Automatické vypínání Po 5 minutách nečinnosti
Další Počitadlo snímků a okénko pro potvrzení vložení filmu
Rozměry a hmotnost 107,6 x 121,2 x 67,3, 293 g bez baterií a vloženého filmu
Obsah balení Dvě AA baterie, popruh na ruku, sada vyměnitelných tlačítek spouště

 

O společnosti Fujifilm v Evropě

Společnost Fujifilm provozuje v Evropě více než 50 společností a poboček skupiny a zaměstnává více než 6 000 lidí, kteří se zabývají výzkumem a vývojem, výrobou, prodejem a servisem, přičemž strategickou centrálou pro tento region je společnost FUJIFILM Europe GmbH se sídlem v německém Ratingenu. V celé Evropě slouží subjekty společnosti Fujifilm řadě průmyslových odvětví včetně lékařské techniky, biofarmacie, elektronických materiálů, průmyslových výrobků, chemikálií, grafických systémů, optických zařízení, ukládání dat a všech aspektů fotografie. V posledních 20 letech se společnost intenzivněji zaměřuje na zdravotnictví – od diagnostiky po prevenci a léčbu. Dnes Fujifilm v Evropě poskytuje celé spektrum péče o pacienty, kromě výzkumu, vývoje a výroby v oblasti pokročilých terapií, genových terapií a vakcín, stejně jako poskytuje média pro buněčné kultury a řešení pro regenerativní medicínu.

Společnost FUJIFILM Holdings Corporation, Tokio, využívá svých hlubokých znalostí a vlastních klíčových technologií k poskytování hodnoty z inovací v našich produktech a službách v segmentech zdravotnictví, materiálů, obchodních inovací a zobrazování. Naše neúnavná snaha o inovace se zaměřuje na poskytování společenské hodnoty a zlepšování života lidí na celém světě. Společnost Fujifilm se zavazuje k odpovědnému přístupu k životnímu prostředí. Další informace o plánu udržitelných hodnot společnosti Fujifilm do roku 2030 naleznete zde.

Za rok končící 31. března 2022 dosáhla společnost celosvětových tržeb ve výši přibližně 2,5 bilionu jenů (21 miliard USD při směnném kurzu 122 jenů za dolar). Další informace naleznete na adrese www.fujifilmholdings.com.

FUJIFILM, INSTAX A INSTAX MINI 12 jsou ochranné známky společnosti FUJIFILM Corporation a jejích přidružených společností.

© 2023 FUJIFILM Europe GmbH.  Všechna práva vyhrazena

SAZKAmobil slaví 9. narozeniny. Na oslavu přináší zákazníkům zvýhodněné ceny mobilních dat i SIM karty

SAZKAmobil pomáhá už 9 let šetřit za volání i mobilní data. Jeden z nejvýznamnějších virtuálních mobilních operátorů na oslavu 9. výročí připravil svým zákazníkům hned tři akční nabídky. Zaujmou především slevou až 30 % na velké datové balíčky, výhodnou cenou za SIM kartu či slevou 50 % na nové dokupové datové balíčky pro předplacené služby.

Největší virtuální mobilní operátor SAZKAmobil začal poskytovat služby svým zákazníkům již 18. února 2014. Vsadil na spojení se značkou s dlouholetou tradicí a rozsáhlou sítí poboček, příznivé ceny volání i mobilních dat a také na propojení s číselnou loterií SAZKAmobil šance. A sázka se vyplatila – dnes je SAZKAmobil největším nezávislým virtuálním mobilním operátorem v České republice.

„Už devět let pomáháme našim zákazníkům šetřit za volání i datové služby, a proto neustále vylepšujeme naše služby a tarify tak, aby odpovídaly jejich rostoucím nárokům. Jako první z virtuálních operátorů jsme nabídli přístup k síti 5G bez omezení a jsme jediným operátorem, u kterého mají zákazníci možnost zajímavých výher. Aby mohli narozeniny slavit společně s námi, připravili jsme pro ně hned tři zajímavé akční nabídky,“ říká ředitel SAZKAmobilu Jan Schmiedhammer.

Při příležitosti oslav svých 9. narozenin má SAZKAmobil hned tři zajímavé akční nabídky:

  1. Sleva na vybrané datové balíčky

 

Data Běžná cena Akční cena
5 GB 350 Kč 240 Kč
10 GB 450 Kč 340 Kč
50 GB 850 Kč 800 Kč

Příslušný balíček lze aktivovat v mobilní aplikaci, online samoobsluze, na zákaznické lince nebo přes SMS kód.

  1. Dokupové datové balíčky 1 GB a 2 GB pro předplacenku s 50% slevou

Zákazníci s datovými balíčky od 1 GB výše, kteří svůj datový limit spotřebují před vypršením platnosti tohoto balíčku, si nyní mohou dokoupit 1 GB nebo 2 GB balíček s 50% slevou oproti standardní ceníkové ceně. Takže 1 GB vyjde na 50 Kč a 2 GB pořídí jen za 90 Kč. Platnost takto dokoupeného balíčku končí s platností původního datového balíčku. V rámci období platnosti původního datového balíčku lze takto dokoupit neomezený počet cenově zvýhodněných dokupových datových balíčků.

  1. SIM karta SAZKAmobil jen za 99 Kč

SIM kartu od SAZKAmobilu za zvýhodněnou cenu 99 Kč s úvodním kreditem 150 Kč lze zakoupit v prodejní síti, ve značkových prodejnách SAZKA, online nebo na zákaznické lince. Běžná cena SIM karty SAZKAmobil je 150 Kč.

Všechny výše uvedené akční nabídky jsou platné od 1. března do 30. dubna 2023. Bližší informace k akcím na www.sazkamobil.cz. 

O společnosti Sazka:

Sazka a.s. je největší a nejstarší loterní společnost v České republice, která skrze neustálé inovace a odpovědným způsobem poskytuje zákazníkům nejširší portfolio her a každodenní zábavy. Nejznámější hrou je Sportka, populární hra s historií delší 65 let. Společnost je od roku 2014 provozovatelem loterie Eurojackpot, jedné z největších evropských her. Součástí zábavní rodiny jsou i stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Své produkty poskytuje Sazka na online herním portálu www.sazka.cz a prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než 7 800 prodejními místy po celé České republice. Na terminálech Sazky lze vyřídit i řadu běžných transakcí od platby složenek přes dobití kreditu až po vyzvednutí balíku. Mezi neloterní služby patří i provozování největšího českého mobilního virtuálního operátora SAZKAmobil.

Sazka je lídrem v oblasti zodpovědného hraní. Vedle mezinárodních auditovaných certifikací European Lotteries a World Lottery Association rozvíjí vlastní projekt Hraj s rozumem a preventivní programy ve spolupráci s neziskovými organizacemi.

Mateřskou společností Sazky je skupina Allwyn, která provozuje loterie také v Rakousku, Řecku, na Kypru a v Itálii a od roku 2024 se stane také provozovatelem britské Národní loterie. Na konci loňského roku se domluvila také na převzetí firmy Camelot LS Group, která provozuje loterii v americkém státě Illinois. Sazka a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 33 zemích. Více na www.sazka.cz a www.allwynentertainment.com.

Vodafone v březnu: Novinky řady Xiaomi 13 a virtuální realita, která rozpozná vaše emoce

Koncem února zamířila na český trh řada Xiaomi 13 a horké novinky od tohoto výrobce jsou k dispozici také u Vodafonu. Za nákup modelů z nové řady zákazníky odměníme, jako dárek mohou získat bezdrátová sluchátka nebo výhodnější cenu. Nově je v nabídce i sada PlayStation VR2, která rozezná i jemné doteky prstů a díky sledování očí dovede zapojit do hry autentické emoce.

Xiaomi 13 Lite je základním modelem z řady 13 a k dispozici bude u Vodafonu od 6. března za 11 977 Kč. Zákazníci, kteří si jej zakoupí, rozhodně nepřijdou zkrátka. Získají jako dárek bezdrátová sluchátka Xiaomi Buds 3 v černé nebo bílé barvě za symbolickou 1 Kč. Dárek lze získat pouze při objednávkách přes e-shop od 6. 3. do 20. 3. nebo do vyprodání zásob.

Zbylé dva modely nové řady, Xiaomi 13 a Xiaomi 13 Pro, je možné u Vodafonu předobjednávat až do 14. března za 21 977 Kč a 29 977 Kč. A předprodej se tentokrát vyplatí dvojnásob, v jeho rámci totiž zákazníci získají telefony dokonce o 1 500 Kč výhodněji (cena bude již propsána do finální ceny produktu dle ceníku). Tím odměny nekončí – po registraci na stránkách www.xiaomipromo.cz získají zákazníci od výrobce zdarma tiskárnu Xiaomi Instant Photo Printer 1S.

Také poslední březnová novinka pochází od čínského výrobce. HONOR Magic5 Lite 5G je nástupcem úspěšného modelu a na první pohled zaujme kruhovým modulem fotoaparátu s trojicí objektivů. Cena je 9 501 Kč a také k tomuto telefonu náleží zákazníkům dárek, a to bezdrátová sluchátka HONOR Earbuds 2 Lite v bílé barvě jen za 1Kč. Dárek mohou zákazníci získat přes všechny prodejní kanály od 1. 3. do 31. 3. nebo do vyprodání zásob.

Virtuální realita jako emoční jízda

V nabídce Vodafonu je PlayStation 5, tentokrát v balení s herním hitem God of War Ragnarok. Jde o verzi konzole s 4K UHD Blu-ray mechanikou, rychlým 825 GB SSD diskem a jedním bezdrátovým ovladačem DualSense. Cena je 15 802 Kč.

Vodafone zařadil ale také další novinku, která posouvá hraní na PS5 na zcela novou úroveň. Sada Playstation VR2 stojí 15 799 Kč a mimo jiné poskytuje hráčům velmi jemné hmatové vjemy, díky kterým mohou cítit tlukot srdce jejich postavy nebo třeba nárazy předmětů. Kamery sledují pohyby očí a emoce, které vyjadřují, což se může projevit v samotné hře. To v kombinaci s polohou soupravy a ovladačů umožňuje, aby se hráči mohli plnohodnotně vyjádřit a komunikovat zcela novými způsoby.

Neomezený tarif se vyplatí nejen studentům

Až do 15. března mají všichni školou povinní možnost zapojit se do soutěže o nový mobil Xiaomi 12T 5G, bezdrátová sluchátka Xiaomi Buds 3 a chytrý náramek Xiaomi Smart Band 6 NFC. Pokud si pořídí některý z tarifů #jetovtobě, mohou se jednoduše zapojit do slosování v aplikaci Můj Vodafone.

Také v březnu mají noví i stávající zákazníci možnost získat slevu na nová zařízení. V nabídce je široká škála mobilních telefonů, tabletů ale také hodinek eSIM/SIM, televizorů, herních konzolí nebo notebooků, které lze získat i nadále se slevou až 5 000 Kč.

Pětitisícová sleva platí při pořízení digitální Vodafone TV a pevného internetu společně s našimi tarify Neomezený Super, Neomezený Premium 5G s minimálním měsíčním plnění od 590 Kč na 24 měsíců. Zákazníci ji získají ke každému telefonnímu číslu. Více informací o podmínkách je k dispozici na webových stránkách. Věrní zákazníci nemusí platit vše najednou. Stačí 1 Kč na místě a zbytek prostřednictvím výhodných splátek, které navíc mohou čerpat k jednomu telefonnímu číslu až na dvě zařízení.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Komerční úspěch 5G: Sítě nové generace dosáhly za tři roky stejných milníků, jako 4G za pět let

Rychlejší rozvoj, rozšíření mezi uživatele i návratnost pro operátory – telekomunikační sítě 5G válcují předchozí generace ve všech klíčových aspektech. Na největším veletrhu mobilních technologií MWC Barcelona 2023 to potvrdil také prezident ICT strategie a marketingu společnosti Huawei Pcheng Sung. V rámci speciální akce 5G Business Success Summit představil návštěvníkům celou řadu cest vedoucích k monetizaci 5G technologií a urychlení komerčního úspěchu spojeného se sítěmi nové generace.

Výsledky dosažené 5G v prvních třech letech od nasazení jsou srovnatelné s výsledky, kterých 4G sítě dosáhly v průběhu svých prvních pěti let fungování, poznamenal Pcheng Sung a dodal, že přední provozovatelé sítí již mají za sebou úspěšné první kolo rozvoje 5G, což v rámci celého telekomunikačního sektoru posiluje důvěru a jistotu. Další úspěšný rozvoj 5G je ovšem závislý na službách pro koncové uživatele, nabídce řešení pro firemní zákazníky či 5G alternativě k pevnému internetu pro domácnosti.

Jedním z klíčových ukazatelů úspěchu je globální podíl uživatelů využívajících 5G sítě. Provozovatelé, kteří během prvního kola nasazení nových technologií hlásili více než 20% penetraci 5G, zaznamenali významný růst svých příjmů za mobilní služby. Jak se postupně zvyšuje dostupnost 5G, rozšiřuje se také škála zařízení, obsahu, zážitků i obchodních modelů. To svědčí o proměně trhu, který byl nejprve orientovaný na posuzování rizik, ovšem nyní cílí na generaci příjmů. Podle průzkumu společnosti Huawei jsou hlavními faktory úspěchu rychlá migrace provozu a uživatelů 5G sítí. Pokud by operátor v průběhu tří let přesunul 30 % provozu na 5G eMBB, návratnost investic by byla kratší než čtyři roky. Při nasazení služeb FWA (Fixed wirelles access – náhrada pevného připojení mobilním) a průmyslových řešení by se tato doba ještě zkrátila.

Pro koncové zákazníky: Rozšiřování uživatelské zkušenosti jako nové paradigma pro monetizaci

Sítě 5G jsou schopny poskytovat diferencovanou zkušenost pro různé uživatele. Operátoři tak například mohou nabídnout VIP uživatelům garantované přenosové rychlosti. Tento model již zkoumají například čínští operátoři.

Pro domácnosti: 5G FWA – domácí broadband srovnatelný s optickým připojením

Ke konci roku 2022 spustilo celkem 95 operátorů komerční služby 5G FWA pro více než 10 milionů domácích uživatelů. Díky rychlému nasazení, dobrým zkušenostem, nízkým nákladům a vysoké energetické účinnosti 5G FWA válcuje zastaralý systém měděných kabelů na vyspělých trzích a přináší širokopásmový přístup domácnostem na rozvíjejících se trzích. Provozovatelé sítí v Evropě, na Středním východě a Africe již reportují vynikající výsledky.

5GToB: Soukromé sítě 5G jsou klíčem k rozvoji firemních zákazníků

Privátní 5G sítě mohou zásadním způsobem přispět k urychlení digitální transformaci firem. Její hodnota je třikrát až desetkrát větší než samotný trh pro soukromé sítě. Tímto se také zvedne poptávka po cloudových službách, datových center, F5G a dalších službách s přidanou hodnotou. Současný trh pro soukromé sítě 5G ToB se rychle vyvíjí i mimo Asii. Jen v roce 2022 se celkový počet vybudovaných privátních sítí zdvojnásobil.

Pcheng závěrem podotkl, že 5G nepředstavuje pro operátory jen ekonomickou, ale také významnou sociální hodnotu. Huawei proto vyzývá operátory a průmyslové partnery po celém světě, aby se připojili k jeho obchodnímu rámci G.U.I.D.E. a společně vytěžili maximální hodnotu z technologií 5G.

Poznámka: Podle nejnovějších statistik společností GSMA a GSA bylo do prosince 2022 spuštěno pro komerční využití po celém světě více než 240 5G sítí, bylo představeno více než 1700 různých typů 5G terminálů a počet 5G uživatelů překročil 1 miliardu. Ukazatel ARPU 20 nejlepších operátorů na světě se zvýšil o 10 %, což je o 1 p. b. nad celosvětovým průměrem.

Veletrh MWC Barcelona 2023 probíhá od 27. února do 2. března ve španělské Barceloně. Společnost Huawei představí své produkty a řešení na stánku 1H50 ve Fira Gran Via Hall 1. Společně s globálními operátory, profesionály v oboru a vůdčími zástupci veřejného mínění provede návštěvníky tématy, jako jsou obchodní úspěch 5G, příležitosti 5,5G, zelený rozvoj, digitální transformace a vize využití strategie GUIDE k položení základů pro 5,5G.

Další informace naleznete na: https://carrier.huawei.com/en/events/mwc2023. 

O společnosti Huawei

Huawei je vedoucím globálním výrobcem infrastruktury informačních a komunikačních technologií a chytrých zařízení. Nabízíme integrovaná řešení ve čtyřech klíčových oblastech, kterými jsou telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby. Naším závazkem je každému jednotlivci, domácnosti a organizaci přinášet digitální řešení pro plně propojený, inteligentní svět.

Ucelená nabídka produktů, řešení a služeb Huawei je současně konkurenceschopná a bezpečná. Pro naše zákazníky vytváříme trvalé hodnoty prostřednictvím otevřené spolupráce s partnery v rámci ekosystému. Pomáháme lidem k jejich růstu, pracujeme na větším komfortu občanů v domácnostech a inspirujeme organizace všech druhů a velikostí k inovativnějším přístupům.

V Huawei se inovace zaměřují na potřeby zákazníků. Silně investujeme do základního výzkumu, přičemž se soustředíme na technologicky přelomová řešení, která posouvají svět kupředu. Máme více než 194 tisíc zaměstnanců a působíme ve více než 170 zemích a regionech. Společnost Huawei byla založena v roce 1987 a funguje jako soukromá společnost, plně vlastněná svými zaměstnanci.

Pro více informací prosím navštivte naše webové stránky www.huawei.com nebo nás sledujte na:

iBusiness Thein nabídne firmám zařízení od Apple a související služby formou DaaS. Firmám ušetří v průměru 16 % nákladů

iBusiness, nový projekt skupiny Thein, spouští pro B2B zákazníky možnost pořízení produktů značky Apple formou služby – tzv. DaaS (Device as a Service). Její součástí je také záruční a pozáruční servis, prodloužená záruka, pojištění, náhradní zařízení v případě jeho poškození nebo ztráty a na konci tříletého cyklu pak garantované smazání dat a případná ekologická likvidace.

iBusiness vzniká na základě získání statusu autorizovaného Apple resellera pro společnost Český servis ze skupiny Thein v září loňského roku. Od té doby se společnost zaměřená původně pouze na opravárenství věnuje i prodeji zařízení Apple firemní klientele – a nyní k tomu přidává i možnost pořízení Apple hardwaru formou pronájmu s přidanými službami.

“Díky tomu, že firma své IT potřeby vyřeší formou služby, nemusí do pořízení vybavení investovat prostředky, které lze v podnikání využít daleko efektivněji. Telefony nebo počítače tak následují trend operativního leasingu aut nebo zpětného pronájmu budov,” vysvětluje Jana Studničková, CEO společnosti Český servis, pod který iBusiness v rámci skupiny Thein spadá. “Se službou se kromě komfortu navíc pojí i úspory, podle našich propočtů v průměru na úrovni 16 %,” dodává Studničková.

Pro každého z potenciálních klientů iBusiness Thein nejdříve provede identifikaci jeho konkrétních potřeb. Poté mu navrhne typy produktů, které odpovídají požadavkům a potřebám a jednotlivým skupinám zaměstnanců pomohou zvýšit produktivitu a spokojenost při práci. Po podepsání objednávky zajistí iBusiness instalaci veškerého softwaru, doručení přístrojů, jejich uvedení do provozu i případné proškolení zaměstnanců tak, aby zákazníci mohli nová zařízení co nejdříve efektivně využívat. Výhodou pro firmy je také skutečnost, že produkty Apple jsou dnes se všemi běžnými i méně bežnými kancelářskými programy a aplikacemi plně kompatibilní. Díky službě DaaS od autorizovaného prodejce Apple navíc lze všechna zařízení nastavovat i spravovat na dálku. Většinu firemních aplikací tak mohou mít zaměstnanci nainstalovánu už v momentu, kdy si nový počítač sami rozbalí z krabice.

Všechna zařízení Apple vynikají delší životností, díky níž si také drží vyšší zůstatkovou hodnotu než zařízení jiných značek. Autorizovaný servis Apple v rámci služby iBusiness navíc zajistí bezchybný provoz, pokud by byl třeba servisní zákrok, po dobu jeho trvání klient získá náhradní zařízení. Možnosti autorizovaného servisu Apple pro telefony iPhone, stolní počítače Mac, notebooky MacBook, tablety iPad, Apple Watch i sluchátka AirPods a další Apple příslušenství mohou v rámci značky iBusiness využívat i společnosti a koncoví uživatelé, kteří službu DaaS nevyužívají.

Zákazníci iBusiness Thein si mohou vybrat mezi nákupem za hotové, klasickým operativním leasingem nebo DaaS podle toho, která možnost jim více vyhovuje. Na konci pronájmu je řešena automatická obměna zařízení, zákazníci ale mají i možnost si již použitý přístroj odkoupit.

Díky synergiím s dalšími firmami patřícími do skupiny Thein mohou klienti využít i dalších návazných služeb zejména z oblasti kybernetické bezpečnosti a detekce a monitoringu online hrozeb. Jednou z firem patřících do portfolia skupiny Thein, která svým B2B zákazníkům bude zařízení Apple a související služby nabízet, bude také C SYSTEM CZ.

O skupině Thein

Thein je investiční skupina technologického experta a investora Tomáše Budníka, která se zaměřuje na rozvoj technologických společností v oboru lCT, kyberbezpečnosti a průmyslu 4.0. Ve svém portfoliu chce propojovat zajímavé projekty a poskytovat jim byznysovou a infrastrukturní expertízu. Hlavní filosofií skupiny Thein je hledání nové synergie mezi jednotlivými projekty a udržení českého know-how v českých rukách.

O iBusiness Thein

iBusiness Thein je nový projekt skupiny Thein. Pro B2B zákazníky přináší možnost pořízení produktů značky Apple formou služby. Její součástí je také záruční a pozáruční servis, prodloužená záruka, pojištění, náhradní zařízení v případě jeho poškození nebo ztráty a na konci tříletého cyklu pak garantované smazání dat a případná ekologická likvidace. Rozvoj projektu má na starosti Jana Studničková, CEO společnosti Český servis, pod kterou tento projekt v rámci skupiny Thein spadá.

Aplikace Uber nově využívá živý widget na zamčenou obrazovku i Dynamic Island iPhonu 14 Pro

Uber přináší všem svým uživatelům v 1 200 městech světa novou verzi aplikace, která maximálně využívá potenciál nejnovějšího operačního systému iOS 16 i posledního iPhonu 14 Pro. Nabízí tak nové funkce včetně živého widgetu zobrazující čas příjezdu řidiče na zamčené obrazovce i podporu Apple Dynamic Islandu, který je výsadou iPhonu 14 Pro. 

Živý widget pro zamčenou obrazovku je nově dostupný všem uživatelům operačního systému iOS 16, tedy majitelů iPhonu 8 a novějších. Novinka v praxi znamená, že uživatel po objednání jízdy skrze aplikaci Uber i na uzamčené obrazovce svého telefonu vidí živé informace o jízdě. Na widgetu jsou přehledně zobrazeny údaje o tom, za jak dlouho řidič zákazníka vyzvedne, jméno blížícího se řidiče i SPZ a model jeho vozu. V průběhu jízdy je pak zobrazena rovněž informace o průběhu jízdy včetně přesného času vysazení v cíli.

Majitele nejnovějších iPhonů 14 Pro pak potěší podpora Apple Dynamic Islandu, tedy části displeje, kam je umístěna přední kamera telefonu – i na té je aplikace Uberu nově schopna zobrazit relevantní informace. Aplikace využívá výhod této funkce tak, že v prostoru Dynamic Islandu zobrazuje, kolik minut zbývá do příjezdu řidiče, aniž by bylo nutné mít aplikaci Uber otevřenou.

Nová verze aplikace Uber nově postupně přináší také personalizovanější zážitek a objednávání jízd je tak nově ještě o něco rychlejší a jednodušší. Jakmile uživatel na domovské obrazovce klepnete na „Kam to bude?“, zobrazí se mu volba „Uložená místa“ a rovněž seznam destinací vybraný dle jeho minulých jízd a nejpravděpodobnějších cílů jeho cesty. Průběh objednávky tak nově lépe odpovídá tomu, jak daný uživatel Uber používá, a přináší ještě pohodlnější cestu do kýženého cíle.

Tato vylepšení představují největší designové změny aplikace Uber za posledních několik let a dotýkají se téměř všech aspektů zákaznického prostředí – aplikace Uber je tak jednodušší, intuitivnější a personalizovanější než kdykoli předtím. Víme, že život může být zejména v dnešní době nepřehledný, a doufáme, že si zákazníci toto osvěžené prostředí Uberu oblíbí,“ uzavírá šéfka produktového oddělení společnosti Uber Jen You.

O společnosti Uber

Posláním Uberu je vytvářet příležitosti prostřednictvím pohybu. Začali jsme v roce 2010, a to řešením jednoduchého problému: jak se spolehlivě a bezpečně svézt jediným dotykem tlačítka? O více než 10 miliard jízd později vytváříme produkty, s nimiž se lidé dostanou vždy tam, kam chtějí. Uber je platforma, která mění způsob, jakým se lidé, jídlo i předměty pohybují městy, a otevírá tak pro svět nové možnosti. Více informací o společnosti naleznete na www.uber.com

Exit mobile version