V Česku startuje prodej fitness náramku HONOR Band 7. Nabídne 96 sportovních režimů, 14denní výdrž a využití umělé inteligence

Na český trh přichází nový fitness náramek HONOR Band 7. Jedná se o ideálního společníka pro jarní aktivity v teplejším počasí, ale i pro ty, kteří provozují aktivity třeba v posilovně nebo bazénu. Celkem svým majitelům nabídne 96 různých sportovních aktivit a nově využívá dedikovanou aplikaci HONOR Health. Náramek oproti předchozí generaci disponuje větším AMOLED displejem, výdrží baterie 14 dní a funkcemi přesného měření a zaznamenávání srdečního tepu, spánku, stresu a dalších zdravotních dat s využitím AI. V České republice startuje jeho prodej za atraktivní cenu 1 299 Kč.

Stylový design a barvy řemínků

Fitness náramek HONOR 7 Band je navržený pro všechny příležitosti. Má 1,47palcový barevný AMOLED displej s 2,5D zakřiveným sklem, rozlišením 194 × 368 bodů a váží asi 18 g2. Jeho povrch vznikl nanášením kovové textury s vysokým leskem. Díky novým barvám a mnoha variantám ciferníků jej můžete snadno přizpůsobit své náladě a stylu.

HONOR 7 Band se nabízí ve třech barvách, Coral Pink, Meteorite Black a Emerald Green, a obsahuje funkční režimy pokrývající aktivity od zdraví a wellness přes sport až po chytré funkce. Díky 14denní výdrži baterie a rychlému nabíjení nabízí uživatelům větší pohodlí a komfort.

AI pomůže sledovat váš zdravotní stav

HONOR Band 7 dokáže s pomocí technologie umělé inteligence pomáhat jeho uživatelům starat se o své zdraví. Přesně měří a zaznamenává srdeční tep, spánek, stres a další zdravotní data. Ta pak převádí do podoby doporučených cvičení a kurzů, které mohou dále zlepšit kvalitu života.

Náramek HONOR Band 7 také umožňuje nepřetržité sledování srdečního tepu3. Díky profesionálním optickým senzorům a využití umělé inteligence je sledování srdečního tepu mnohem přesnější a poskytuje spotřebitelům data v reálném čase.

HONOR Band 7 obsahuje funkce pro celodenní sledování okysličení krve4 a může tak nositele upozornit zavibrováním, pokud hodnoty klesnou příliš nízko. Tato hodnota ukazuje, jak dobře se kyslík šíří v celém těle. To je prospěšné nejen při cvičení, kdy tento parametr říká, jak tělo zvládá například náročný trénink nebo dlouhý výšlap, ale i při spánku. Kvalitu spánku pomáhá sledovat i funkce Professional Sleep Tracker5, který přesně zaznamenává potřebná data.

96 sportovních režimů

Náramek HONOR Band 7 obsahuje přednastavených 96 typů cvičení, jako jsou například běh, chůze, jízda na kole, plavání, eliptický trenažér, veslování, volný trénink a nově také skákání přes švihadlo. HONOR Band 7 dokáže zaznamenávat údaje o sportovní aktivitě v reálném čase, což uživatelům dovoluje snadno sledovat své výkony. Díky zaznamenaným zdravotním údajům nabízí náramek též funkci Fat Burning6, která dokáže vědecky podloženým způsobem zlepšit výsledek cvičení identifikováním ideální zóny pro spalování tuků a zlepšování vytrvalosti. Během cvičení dokáže náramek v reálném čase připomínat uživatelům, jak zůstávat ve správném pásmu pro efektivní spalování tuků, a po cvičení zobrazit odhad hmotnosti spáleného tuku.

Pro větší pohodlí lze záznamy z cvičení prohlížet přímo na HONOR Band 7 bez nutnosti využívat k tomu mobilní telefon.

Chytré funkce

Kromě funkcí pro zdraví a sport nabízí náramek HONOR Band 7 spotřebitelům také celou řadu funkcí pro chytřejší život, jako je například možnost vyhledání telefonu7. HONOR Band 7 se také dá použít jako šikovný asistent, na němž můžete přímo číst zprávy8, spravovat příchozí telefonáty, zkontrolovat předpověď počasí9, nastavit alarm, ovládat předávání hudby10 nebo třeba pořídit fotografie na dálku díky funkci dálkové spouště pro váš telefon11.

14denní výdrž baterie a rychlo nabíjení

Pro větší komfort nabízí náramek HONOR Band 7 nadstandardní výdrž baterie. Při typickém používání vydrží hodinky až dva týdny12 a při intenzivním používání až 10 dní13, takže jsou vhodné na obchodní cesty i dovolené. Díky možnosti rychlo nabíjení zvládne HONOR Band 7 až dva dny používání za pouhých pět minut dobíjení.

Dostupnost a ceny

HONOR Band 7 je v obchodech k dispozici od 6. března 2023 ve třech barevných verzích, Coral Pink, Meteorite Black a Emerald Green za atraktivní cenu 1 299 Kč.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 13 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

YouTube: https://bit.ly/honor-cz-sk-youtube

TikTok: https://www.tiktok.com/@honor_czsk

  • 1 Bez řemínku. Konkrétní čísla se mohou mezi jednotlivými produkty lišit. Všechny specifikace závisí na konkrétním produktu
  • 2 Data z laboratoří HONOR. Skutečná doba dobíjení a životnost baterie se mohou mírně lišit v závislosti na faktorech, jako je testovací prostředí. Typické scénáře najdete v oficiální dokumentaci.
  • 3 Tento produkt není zdravotnická pomůcka. Všechny poskytnuté výsledky jsou pouze informativní a neměly by být použity pro diagnostické a léčebné účely.
  • 4 Hladina okysličení krve měří procento kombinované kapacity krevního kyslíku a hemoglobinu vůči celkové kapacitě hemoglobinu, tedy koncentraci kyslíku v krvi. To je významný fyziologický parametr, který reflektuje fungování dýchacího ústrojí, metabolismu a krevního oběhu. Sledování okysličení krve probíhá přerušovaně a periodicky, nikoliv v reálném čase. Pro používání této funkce je nutné zapnout automatické sledování okysličení krve v aplikaci HONOR Health. HONOR Band 7 upozorňuje uživatele vibrací, pokud okysličení krve klesne pod stanovenou hodnotu, s výjimkou režimu spánku. Tento produkt není zdravotnická pomůcka. Všechny poskytnuté výsledky jsou pouze informativní a neměly by být použity pro diagnostické a léčebné účely. Funkce sledování okysličení krve není dostupná v Japonsku, Koreji a na Tchaj-wanu.
  • 5 Sporadický krátký spánek o délce méně než 20 minut a spánek v neobvyklém prostředí (např. v dopravních prostředcích) nebude zaznamenán. V konkrétních záznamech se mohou vyskytnout variace způsobené objektivními faktory, jako jsou návyky uživatele, individuální rozdíly a okolní prostředí. Je nutné zohlednit skutečnou situaci. Tento produkt není zdravotnická pomůcka. Všechny poskytnuté výsledky jsou pouze informativní a neměly by být použity pro diagnostické a léčebné účely.
  • 6 Funkce spalování tuků bude použitelná v režimu venkovního běhání v první polovině roku 2023; ostatní režimy budou přidány prostřednictvím aktualizací později.
  • 7 Funkce Find Your Phone je dostupná pro telefony s operačním systémem Android 9.0 a vyšším a vyžaduje připojení k aplikaci HONOR Health.
  • 8 Pro upozornění na nové zprávy na HONOR Band 7 je nutné zapnout funkci přijímání zpráv v aplikaci HONOR Health.
  • 9 Notifikace k počasí jsou dostupné pro iOS 11.0 a vyšší a Android 9.0 a vyšší.
  • 10 Přehrávání hudby na dálku není k dispozici pro produkty připojené k zařízení s iOS. Funkce je dostupná pouze pro telefony s operačním systémem Android 9.0 a vyšším při připojení přes Bluetooth.
  • 11 Dálková spoušť je k dispozici pouze pro telefony HONOR s Magic UI verze 6.0 nebo novější.
  • 12 Scénář pro typické užívání s výdrží 14 dní zahrnuje celodenní sledování srdečního tepu, obecné sledování spánku, cvičení 30 minut týdně, notifikace (50 zpráv, 6 přijatých hovorů a 3 alarmy denně) a rozsvícení obrazovky 200krát za den.
  • 13 Scénář pro intenzivní užívání s výdrží 10 dní zahrnuje celodenní sledování srdečního tepu, profesionální sledování spánku, cvičení 60 minut týdně, notifikace (50 zpráv, 6 přijatých hovorů a 3 alarmy denně) a rozsvícení obrazovky 500krát za den.

Začněte jaro se slevami chytrých telefonů HONOR! Top modely můžete pořídit se slevou až 1200 Kč

První jarní dny jsou již na dohled a HONOR se rozhodl zpříjemnit toto čekání zeštíhlením cen svých top modelů. Díky březnovým slevám tak můžete ušetřit až 1 200 Kč! Za skvělé ceny pořídíte u vybraných českých prodejců celou škálu chytrých telefonů, od stylového fotomobilu HONOR 70, přes zástupce praktické X Series, až po chytré hodinky HONOR Watch GS 3. Březnové slevy je možné využít až do 26. 3. 2023.

Přehled březnových slev platných od 6. 3. 2023 do 26. 3. 2023

 

Model Dosavadní doporučená cena Nová cena v rámci březnových slev
HONOR 70 (8GB RAM + 256 GB ROM) 12 990 Kč 11 990 Kč
HONOR 70 (8GB RAM + 128 GB ROM) 11 990 Kč 10 990 Kč
HONOR X8 5G 6 490 Kč 5 290 Kč
HONOR X8 4G 5 190 Kč 4 790 Kč
HONOR X7a 5 690 Kč 4 490 Kč
HONOR X6 4G 3 790 Kč 3 390 Kč
HONOR WATCH GS3 4 440 Kč 3 990 Kč

*u vybraných modelů (modely HONOR 70 u prodejce O2 CZ, X8 5G, X8 4G) slevové akce platí až do 31. března.  

HONOR 70: Luxusní parťák pro dokonalé fotografie

Celkem 21 ocenění posbíral stylový HONOR 70 na technologické výstavě IFA v Berlíně v kategorii “Nejvýhodnější nákup“. Vůbec poprvé u mobilního telefonu v této kategorii najdete hned dva hlavní fotoaparáty. 54MPx kameru doplňuje ještě 50MPx ultra širokúhlý a makro fotoaparát zároveň, do které se pomocí zapojení umělé inteligence umí velmi rychle přepnout. Pro dokonalou kvalitu fotek i videí za jakéhokoli špatného osvětlení perfektně poslouží zabudovaný špičkový světelný senzor SONY IMX800. Právě teď u českých prodejců jen za 10 990 Kč ve verzi 8 GB RAM + 128 GB ROM. Vyšší verzi 8 GB RAM + 256 ROM seženete jen za 11 990 Kč. 

HONOR X8 5G: Super tenký elegán s kvalitní foto výbavou

Chytrý telefon HONOR X8 s podporou 5G sítí váží pouhých 177 gramů a disponuje tělem tenkým pouhých 7,45 mm. Zadnímu panelu dominuje čtyřnásobný fotoaparát s 64Mpx hlavním snímačem, který doplňují 5Mpx širokoúhlý snímač se zorným úhlem 120 stupňů, 2Mpx makro fotoaparát a další 2Mpx snímač, se kterým vykouzlíte na snímcích bokeh efekt. Právě teď ve slevě jen za 5290,- Kč. 

HONOR X8 4G: Minimální rámečky, nadčasový design

Smartphone HONOR X8 4G s extrémně úzkými rámečky nabízí fantastický poměr obrazovky k tělu 93,6 %. A samotný 6,7palcový HONOR FullView displej s rozlišením Full HD+ (2388×1080) zajistí vysoký jas a věrné barvy. To vše doplněné o čtveřici kvalitních fotoaparátů a technologii HONOR RAM Turbo (6 GB + 2 GB), díky které lze operační paměť rozšířit až na 8 GB. HONOR X8 4G právě teď můžete koupit jen za 4 790 Kč. 

HONOR X7a: Extra výdrž baterie a sluchátka zdarma

Mobilní telefon X7a se může pochlubit dlouhou výdrží na jedno nabití nebo čtyřnásobným 50Mpx fotoaparátem. Nechybí velmi kvalitní HONOR FullView HD displej a 128GB úložiště. Navíc s bezdrátovými sluchátky HONOR CHOICE X3 zdarma jako dárek. Právě teď ve slevě jen za 4490,- Kč 

HONOR X6 4G: Stylovka, kterou si oblíbily masy

HONOR X6 4G je důkazem, že designově krásný telefon nemusí stát “majlant“. Model zaujme klasickým vzhledem, velkou obrazovkou a hned trojicí fotoaparátů na zadní straně, které dominuje 50 megapixelový hlavní snímač. HONOR X6 4G seženete aktuálně za skvělých 3 390 Kč. 

HONOR Watch GS 3: Chytré hodinky s nadčasovým designem

Krásný nadčasový ultratenký design z leštěné, nerezavějící oceli hodinek HONOR Watch GS 3 zaručí perfektní komfort i při celodenním nošení. Díky 8kanálovému PPG snímači srdeční frekvence nabídne ještě větší přesnost měření 24 hodin 7 dní v týdnu. Nechybí samozřejmě ani unikátní měření okysličení krve nebo víc jak 100 sportovních režimů a automatická detekce až šesti sportovních aktivit. Chytré hodinky HONOR Watch GS 3 aktuálně seženete jen za 3990,- Kč

Upozornění: Nabídka platí u vybraných prodejců. Dostupnost a cena jednotlivých výrobků se může změnit. Za případné chyby v propagaci cenové nabídky neručíme.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Alza otevírá v Praze inovovaný Apple Shop

E-shop Alza.cz chystá o víkendu slavností otevření zbrusu nové značkové prodejny Apple produktů, tzv. Apple Shopu. Vznikl přestavbou oblíbené expozice showroomu v pražských Holešovicích a svým designem i nabídkou služeb bude patřit k nejmodernějším v regionu střední a východní Evropy. Pro první návštěvníky jsou navíc připraveny atraktivní soutěže o poukazy na nákup i slevy na vlajkové modely.

Nový Apple Shop se v nejfrekventovanější prodejně Alzy otevře už tento pátek 10. března, a to hned úderem 8. hodiny ranní. Kdo si přivstane, bude mít možnost jako první zakoupit vybrané modely se slevou až 20 % – včetně MacBook Air 13″ a iPhone 14 Pro – nebo si zasoutěžit o dárkové poukazy v hodnotě až 20 tisíc korun. Velkým lákadlem bude bezesporu také rozšířená nabídka Apple portfolia k vyzkoušení, možnost osobní konzultace a školení a v neposlední řadě také vylepšený design prodejny, který se maximálně přibližuje prostředí stylových zahraničních Apple Stores.

“V rámci nového Apple Shopu se mohu zákazníci seznámit s kompletní nabídkou výrobků Apple dostupných na českém trhu, a to včetně horkých novinek. Na ploše 75 m2 si mohou vyzkoušet přes sedmdesát produktů od posledních telefonů iPhone, přes MacBooky, Apple Watch až po originální příslušenství a poradit se o nich přímo s odborníky z firmy Apple. V rámci nadstandardních služeb se budou na prodejně pořádat i různá školení, například jak pořídit ty nejlepší fotografie díky iPhone nebo jak zlepšit efektivitu na Macu. Proškolení pracovníci také ochotně pomohou se základním nastavením, aby mohl zákazník své zařízení začít ihned používat,” říká ředitel prodejní sítě Alza.cz Ondřej Fabiánek.

Po stránce designu zaujme v inovovaných prostorách na první pohled především nová velkoplošná digitální stěna s prezentací Apple novinek. Vylepšené uspořádání shop-in-shopu zase přináší více místa pro zákazníky i pro výstavku většího počtu produktů jako Mac mini či širšího portfolia značkového příslušenství. Většina zboží bude přitom dostupná skladem přímo na prodejně.

Mimořádné slevové akce potrvají v rámci slavnostního otevření od pátku 10. do pondělí 13. března, a to pouze při nákupu přímo v nové Apple prodejně v holešovickém showroomu.

Více k programu slavnostní otevření zde: https://www.alza.cz/novy-apple-shop

O nás:

Alza.cz patří mezi autorizované retailové partnery, kteří mohou v České republice produkty Apple prodávat. Pro spolupráci používá tzv. koncept „shop-in-shop“, kdy mají výrobky dané značky vyhrazený speciální prostor v rámci konkrétní prodejny. Zkušenost z nákupu se v nich i díky obsluze proškolenými zaměstnanci americké firmy ještě více přibližuje zážitku ze značkových obchodů, které fungují v zahraničí. Alza.cz se stala vůbec prvním partnerem provozujícím Apple Shop v zemích střední a východní Evropy již v červnu 2014.

Technologie vzdálené asistence nabízí možnost řešit problém „klientovýma očima“

Zapojení televize, oprava wifi routeru či správné vyplnění administrativních dokumentů může být výrazně jednodušší s využitím technologie vzdálené vizuální asistence. Ta umožňuje operátorům vidět problém volajícího prostřednictvím kamery telefonu či jiného zařízení, skrze které klient komunikuje. Dle statistik napomáhá tato metoda výrazně zrychlit a zefektivnit proces odbavení klientského požadavku a celkově zvyšovat spokojenost zákazníků.

Oblast zákaznického servisu je dynamicky se proměňujícím odvětvím, které reaguje nejen na vývoj nových technologií, ale i na měnící se preference klientů. Zejména mladší generace požadují stále personalizovanější, přirozenější a efektivnější formu interakce. Významný potenciál naplnit tato očekávání má technologie inteligentní vizuální asistence jejíž průkopníkem je izraelská společnost TechSee.

„Díky unikátní technologii vzdáleného přístupu se operátoři mohou jednoduše spojit se zákazníkem například skrze kameru mobilního telefonu, počítače či tabletu a následně daný problém vidět takříkajíc jeho očima. Pomocí poznámek na obrazovce pak agenti poskytují vizuální pokyny a provádí zákazníka jednotlivými kroky, které je třeba vykonat. Vše probíhá skrze webové stránky technické podpory při využití nejmodernějších technologií,“ popisuje Jan Nedělník, CEO Comdata Czech a Hungary.

Dnešní umělá inteligence dokáže navíc na základě videa či obrázků přesně identifikovat, s obsluhou či zapojením kterého produktu potřebuje zákazník pomoci. Umí totiž s vysokou přesností automaticky rozeznat například přesný model televize, wifi routeru, kuchyňského spotřebiče či jiného produktu. Operátor má tak okamžitě po ruce potřebné informace pro svoji asistenční práci.

V budoucnu i virtuální realita

To, že platforma vzdálené vizuální asistence není pouze efektním, ale i efektivním nástrojem, dokazují i čísla. Podle statistik společnosti TechSee z roku 2020 dokázala implementace dané technologie zvýšit úspěšnost prvního volání – „first call resolution“ (FCR) o 22 procent. Pozitivní vliv měla i na úroveň návratnosti investice (ROI) stejně jako na průměrný čas potřebný k vyřešení daného problému.

Zatímco v řadě západních zemí se technologie vzdálené vizuální asistence již pěvně etablovala, v českém prostředí se teprve zabydluje. V brzké budoucnosti by ji mohla doplnit i platforma umožňující sdílet virtuální realitu. „Dle naší vize by mohlo docházet k propojení zákazníka s operátorem prostřednictvím brýlí pro virtuální realitu. V tomto prostředí by pak operátor daného člověka intuitivně navigoval a pomohl mu překlenout daný problém,“ popisuje Jan Nedělník.

O společnosti Comdata

Společnost Comdata je jedním z největších poskytovatelů zákaznického servisu na českém trhu i ve světě. Díky 30leté zkušenosti a působení ve více než 20 zemích dokáže pokrýt potřeby zákazníků v jakémkoliv jazyce. Jako lídr na trhu je dobře zavedená ve všech hlavních odvětvích u nás: maloobchod, telco, utility, logistika, bankovnictví a pojišťovnictví. Mnoho klientů tak tvoří nadnárodní společnosti, kterým Comdata pomáhá úspěšně expandovat do České republiky a sousedních zemí, jako je Maďarsko a Slovensko. Činnosti pro ně zahrnují inbound care-to-sales, telesales, back-office, technickou podporu a další. Více informací lze nalézt na webových stránkách www.comdataczech.cz.

Navzdory vývoji e-commerce očekává pozitivní rok téměř polovina módních e-shopů

Módní průmysl po covidových letech bezesporu ožil. Jak se mu bude dařit v roce 2023? Téměř polovina českých a slovenských e-shopů v nedávném průzkumu GLAMI Fashion (Re)search uvedla, že v letošním roce očekává růst tržeb. Šest z deseti také bude usilovat o zlepšení ziskovosti. Firmy se zaměří především na posílení značky a práci se zásobami, dlouhodobě pak chtějí maximalizovat personalizaci nabídky a automatizovat provoz.

Půlka e-commerce počítá s růstem tržeb, ceny ponechají povětšinou stejné

Průzkum přední evropské platformy pro vyhledávání módy GLAMI ukázal, že bezmála půlka módní e-commerce počítá s růstem tržeb a 63 % z nich bude usilovat o zlepšení ziskovosti. Bezmála 46 % očekává zhoršení tržních podmínek, a 40 % pak předpokládá zlepšení nebo stejnou situaci. Dobrou zprávou také je, že celých 63 % e-shopů plánuje zachovat ceny stejné jako v minulém roce. Dalších 28 % v zájmu zajištění dostatečných marží plánuje ceny zvýšit. Plánované navýšení se má pohybovat ve dvou třetinách mezi 1–10 %, v jedné třetině mezi 11–20 %. Neluxusní móda jako segment by měla pokračovat až v 1% růstu, odhaduje McKinsey.

Prioritou roku je budování značky a flexibilnější práce se zásobami

V letošním roce se e-shopy zaměří především na budování brandu (61 %). „Téměř polovina e-shopů s módou se bude snažit najít způsoby, jak snížit provozní náklady. Tuto změnu myšlení vnímáme jako součást jejich dlouhodobého plánu, jak překonat možnou obtížnou situaci v letošním roce, což je zejména v období nejistoty pochopitelné. Do jisté míry to vnímáme jako příležitost najít chytrá řešení, která pomohou překonat tento náročný rok,“ říká Eliška Hynková, brand manažerka GLAMI.

Téměř třetina z dotazovaných e-shopů plánuje expanzi do zahraničí. Pro 45 % z nich je velkým tématem práce se sortimentem. 59 % chce snížit počty nabízených stylů, více než polovina upraví poměry mezi sezónním a základním zbožím. 41 % e-shopů bude objednávat menší množství kusů, ale za to více druhů zboží.

Nevyhnou se také zaměření na generaci Z

S postupným vstupem generace Z do produktivního věku stojí před tuzemskou e-commerce také strategické otázky zapracování preferencí těchto zákazníků. Ti nakupují jinak než mileniálové, na které je marketing e-shopů zvyklý. „Zetka“ plynule kombinují nákupy online a offline, dají na sítě a doporučení influencerů a nečekají, až jim průmysl nadiktuje, co je cool. Trendy, jako jsou široké kalhoty a legíny (po nichž dokonce na GLAMI vzrostla poptávka o 50 % meziročně), viditelné ponožky v teniskách či kousky z druhé ruky, si tato sebevědomá generace vytváří sama. I to je další argument pro digitalizaci a automatizaci e-commerce.

Dlouhodobě chtějí maximálně personalizovat nabídku a automatizovat provoz

Firmy si uvědomují, jak může být dopad technologií na interní procesy z obchodního hlediska klíčový. Hyperpersonalizace neboli přizpůsobení obsahu a cesty uživatele pomocí umělé inteligence (AI) je dle módní platformy skvělým příkladem, který po zavedení vykazuje více než 20% nárůst tržeb na zákazníka.

E-commerce a móda se mění. Díky technologiím může e-shop každému uživateli levně a snadno vytvořit personalizovanou nabídku. V GLAMI pracujeme na popularizaci AI tím, že složité modely překládáme do snadno použitelných funkcí,“ vnímá Antonín Hoskovec vedoucí týmu umělé inteligence GLAMI. Jedním z kreativních řešení ve sběru a využití dat je také GLAMI kvíz. „Kvíz zjednodušuje nákup pro zákazníka, zároveň také zvyšuje jeho hodnotu. U uživatelů, kteří dokončili kvíz, došlo ke zvýšení hodnoty nákupu 2,5x,“ doplňuje Hoskovec.

Report o výhledu na českou módní e-commerce v roce 2023 lze stáhnout zde.

O Fashion (Re)search

Fashion (Re)search je dlouhodobý výzkumný projekt vyhledávače módy GLAMI o stavu české módní e-commerce, založený na kontinuálním sběru dat. K tomuto vydání jsme použili výsledky průzkumu, který proběhl mezi 67 českými a slovenskými e-shopy. Sběr dat proběhl v lednu 2023. 

O GLAMI

GLAMI bylo založeno v roce 2013 Tomášem Hodboďem a Michalem Jirákem jako vyhledávač pro vše, co se týká módy. Každý den GLAMI spojuje tisíce nakupujících se značkami a e-shopy na jednom místě. Díky chytré kategorizaci produktů a výběru módy šitému na míru každého jednotlivce GLAMI zjednodušuje objevování a nakupování módy. Společnost je lídrem ve využívání umělé inteligence při nákupech módy a v roce 2022 založila kapitálový fond GLAMI Ventures s cílem rozvíjet oblast umělé inteligence v e-commerce, podpořit projekty, které usnadňují výběr a nákup produktů v online shoppingu nebo projekty zabývající se cirkulární ekonomikou.

Dnes najde zákazník v katalogu GLAMI.cz téměř 3 milionu produktů od více než 25 tisíc značek. GLAMI patří do skupiny GLAMI.group a působí již ve 14 zemích světa.

Už žádný transakční ping pong. MoroSystems představuje BFSI tým, který pomáhá firmám agilně vyvíjet a inovovat

Tuzemské finanční instituce musí modernizovat, aby udržely krok s konkurencí v České republice i v zahraničí. Průzkum z jara 2022, který zkoumal situaci ve vývoji softwaru v bankách, pojišťovnách a firmách z finančních služeb (BFSI) pak potvrdil stále probíhající masivní digitalizaci napříč segmentem. Na to reaguje i  technologicko-konzultační společnost MoroSystems, která již pomohla firmám jako AEVI, UNIQA nebo Benefit Plus, a představuje nový BFSI tým. Ten umožní díky svým dlouholetým zkušenostem, kompetencím a znalostem dodávat technologické inovace do sektoru finančních služeb. Společnostem tak přináší flexibilitu, rychlost a špičkové experty, čímž spojuje výhody interního a externího vývoje.

“Speciálně pro zakázky pro BFSI sektor jsme sestavili tým expertů s letitými zkušenostmi z finančního prostředí, kteří se podíleli na realizaci projektů pro AXA/UNIQA, Moneta, Mastercard, ČSOB a řadu dalších. Chceme pomoci firmám z finančního sektoru dosáhnout zlepšení  jejich digitálních služeb hned v několika oblastech. Mezi ně patří zrychlení zavádění technologických inovací do praxe, schopnost reagovat na změny priorit a taky schopnost adaptovat se na nové regulace. Klientům pomáháme uchovat klíčové know-how uvnitř firmy a snažíme se tak být během spolupráce spolehlivými, transparentními a inovativními partnery,”  vysvětluje Eduard Dvořák, vedoucí BFSI týmu MoroSystems.

Věříme, že české finanční instituce mají kvalitní produkty, služby a velký inovační potenciál v oblasti digitalizace firemních procesů a zákaznické zkušenosti. Chceme, aby tyto produkty a interní systémy byly snadno dostupné, srozumitelné, moderní a přehledné. A to jak pro zaměstnance, tak pro koncové zákazníky. V rychlém rozvoji však většinu těchto firem omezuje dosavadní způsob realizace softwarového vývoje, který stále probíhá formou dodávky s pevně stanoveným rozsahem, termínem a cenou. Tento způsob spolupráce vede k transakčnímu ping pongu a vytváření závislostí, nikoliv k požadovaným inovacím. My stavíme spolupráci na vyrovnaném vztahu, díky kterému dokážeme být partnerem a nacházet odpovědi na současné potřeby finančních institucí,” říká CEO Tomáš Páral z MoroSystems.

Agilní dodávka bez zbytečné byrokracie

Zatímco se ty největší finanční organizace transformují do technologických firem, které disponují bankovní licencí a nabízející finanční poradenství, jejich konkurenti vývoj často outsourcují. Zároveň jsou tyto menší korporace a střední firmy v BFSI odvětví zvyklé realizovat software – interně i externě – formou dodávky s pevně stanoveným rozsahem, termínem a cenou (FTFP).

“Tento tradiční způsob dodávek softwaru je postavený na transakčním jednání obou stran, která nutí zadavatele krýt si záda před vendor lock-inem a dalšími praktikami pomocí smluv. Tím však inovace ze své podstaty blokuje. MoroSystems přichází s řešením, ve kterém je model spolupráce mezi zadavateli a dodavateli vývoje softwaru postaven na skutečné agilní dodávce,” dodává Tomáš Páral.

Cesta pro technologické inovace finančních institucí

Šest základních pravidlech, podle kterých by se měla řídit dodávka softwaru pro bankovní finanční a pojišťovnické služby:

  1. agilní dodávky vývoje softwaru, jež finančním institucím umožní rychle zavádět inovace a reagovat na změny priorit
  2. hybridní realizační tým postavený na otevřené komunikaci a sdílení know-how (bez vendor lock-inu), v němž jsou přítomni zástupci zadavatele i dodavatele vývoje softwaru
  3. agilní roadmapy pro reporting a výkaznictví
  4. přátelská firemní kultura vedoucí k vzájemnému učení, nízké fluktuaci a vysoké stabilitě týmu pro udržení si klíčového know how potřebného pro efektivní spolupráci
  5. technologická excelence
  6. aktivní řízení rizik

Více o MoroSystems

MoroSystems je brněnská technologicko-konzultační společnost, která pomáhá předním českým i světovým firmám digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace. Pro své zákazníky navrhuje a vyvíjí aplikace, systémy a portály na míru, ať už se jedná o platební systémy, věrnostní programy a bankovní, finanční či monitorovací aplikace. K dosažení maximálního přínosu si firma zakládá na vývoji s přidanou hodnotou, jehož principy popisuje ve vlastní iniciativě No Paskvil Agile. Tou chce změnit způsob, jakým na trhu softwarového vývoje funguje spolupráce mezi dodavateli a klienty. MoroSystems disponuje nejvyšším počtem certifikovaných Atlassian expertů v Česku a na Slovensku a více než 11 let drží certifikaci Platinum Atlassian partner. Díky tomu svým zákazníkům poskytuje nejen samotné produkty této společnosti, ale také profesionální konzultace, implementaci nástrojů a podporu. Nově se také v rámci partnerství se startupem Tatum věnuje blockchainu a NFT projektům. Mezi klienty MoroSystems patří například fintechový gigant Diebold Nixdorf, globální internetové tržiště eBay nebo lídr v pojišťovnictví AXA.

Java přinesla internetovému světu multimédia nebo internetové bankovnictví. U vývojářů je populární dodnes

Programovací jazyk Java pomáhá už skoro třicet let utvářet internetové prostředí a pojí se hned s několika významnými milníky. Díky němu se začal na internetu šířit multimediální obsah, stál také u zrodu internetového bankovnictví a dodnes je mezi vývojáři populární při vytváření aplikací.

Java přišla na svět v roce 1995 a časopis Time ji rovnou zařadil mezi TOP 10 produktů toho roku. Její základy položil James Gosling spolu s týmem dalších vývojářů ze Sun Microsystems, Inc., už o čtyři roky dříve. Původně měla sloužit pro tvorbu systémů elektronických zařízení, jako jsou pračky, televize či set-top boxy. Tvůrci se trefili do období vzestupu webových stránek, díky čemuž se Java stala populární po celém světě a na výsluní se drží až do dnešních dnů.

Java je programovací jazyk z takzvané rodiny jazyků C, podobně jako například C++. Oproti němu ale nabízí automatickou správu paměti (Garbage Collection), díky čemuž získala svoji popularitu mezi vývojáři. Dnes na ní stojí desktopové i webové aplikace. Výrazný boom před lety zaznamenala díky nástupu mobilních platforem a chytrých telefonů. Najdeme ji nejčastěji u softwaru pro bankovnictví a aplikací pro ekonomickou sféru.

Stejný kód funguje na různých platformách

Java se mohla pochlubit na tehdejší dobu revolučním konceptem vývoje. Kód aplikace je totiž na rozdíl od jiných jazyků univerzální a nezávislý na typu zařízení. Zatímco u takového jazyka C je nutné jej převést pomocí kompileru do instrukcí pro daný typ procesoru, Java je převáděna do takzvaného bytecode, který následně interpretuje virtuální stroj Java Runtime Environment. Díky tomu může být jeden a ten samý kód použit na různých platformách. Je to i jedna ze zásad, které si tvůrci Javy určili: jednoduchost, robustnost a bezpečnost, přenositelnost, výkon a dynamika. Zajímavostí je, že přímo Java compiler je sám napsán v Javě.

Byla to právě Java, kdo přinesl do internetového prostředí multimédia. Díky podpoře hardwarové 3D akcelerace byly Java applety několikrát rychlejší než JavaScript v té době. Starší generace si jistě budou pamatovat nutnost instalace doplňku do webového prohlížeče, který zajistil právě podporu Javy pro fungování nejrůznějších interaktivních webových stránek. Stála rovněž u prvních verzí internetového bankovnictví.

Jazyk pro tvorbu mobilních aplikací

Dalším impulzem pro nárůst popularity Javy byl rok 2008 a příchod mobilního operačního systému Android. Jeho uživatelské rozhraní bylo zčásti napsáno právě v Javě a stejný programovací jazyk pak využívali tvůrci mobilních aplikací. V roce 2019 ji sice nahradil modernější Kotlin, nicméně i tak je nadále na této platformě podporována a využívána velkým počtem vývojářů.

V roce 2010 byl Sun Microsystems zakoupen společností Oracle a všechny jeho nástroje včetně Javy přešly právě pod hlavičku původně databázového giganta.

V současnosti soupeří s Pythonem

Popularita Javy dnes již výrazně neroste, ale zároveň neklesá. Podle nejrůznějších statistik se trvale drží na čelních příčkách popularity mezi programovacími jazyky. Například podle statistik zdrojových kódů na GitHubu jí patří už deset let zhruba desetiprocentní podíl. V posledních letech hodně soupeří s Pythonem, který je pro nově příchozí programátory jakousi vstupní branou do světa vývoje a díky jednoduchosti jej používají i různí analytici.

Autorem komentáře je Štěpán Böhm, Java lektor společnosti ENGETO a Java developer v Expertkom s.r.o.

T-Mobile Data Box usnadní podnikatelům a živnostníkům povinné užívání datových schránek

Snazší správa datové schránky s trvalým zálohováním zpráv, uživatelsky přívětivé prostředí a široká nabídka doplňkových funkcí, které usnadňuje podnikání. T-Mobile nabízí podnikatelům, živnostníkům a dalším samostatně výdělečným osobám pohodlnější používání státem povinně zřizovaných datových schránek, a to prostřednictvím nové služby T-Mobile Data Box. Pokračuje tak v naplňování své dlouhodobé strategie pomoci firemním zákazníkům s digitalizací jejich podnikání.

Firemní zákazníci získají díky nové službě T-Mobile Data Box přístup ke své datové schránce s řadou užitečných doplňkových funkcí. Nejzásadnější z nich je možnost zálohování zpráv, které státem provozovaný systém datových schránek poskytuje pouze komplikovanou cestou a za příplatek. Nechybí ani jednoduchý fakturační systém, funkce na evidenci DPH a snadné podávání kontrolních hlášení a odesílání přiznání k DPH.

„Povinné používání datových schránek přineslo také vznik 2,2 milionu nových ‚datovek‘ pro živnostníky a podnikatele. A řada z nich v použití datových schránek tápe nebo se neorientuje v jejich uživatelském rozhraní. Data Box vychází podnikatelům vstříc a po propojení datové schránky s webovou aplikací T-Mobile Data Box jim umožní se zprávami pracovat v naprosto přehledném prostředí a uchovávat zprávy dlouhodobě,“ říká Luboš Lukasík, ředitel segmentu T-Business Czech Republic.

T-Mobile Data Box si mohou všichni firemní zákazníci operátora vyzkoušet v rámci bezplatně dostupné licence. Následně se mohou rozhodnout pro některý z navazujících tarifů Standard či Premium:

  • Mini: 15 datových zpráv (10 příchozích a 5 odchozích) a 15 faktur

(10 vystavených a 5 přijatých) – k dispozici zdarma.

  • Standard: 100 datových zpráv (50 příchozích a 50 odchozích) a 50 faktur za měsíc

(25 vystavených a 25 přijatých) – za 140 Kč měsíčně.

  • Premium: neomezeně datových zpráv a faktur a 5 dalších uživatelů – za
    290 Kč měsíčně.

Základní funkce ekonomického systému

Tarify Standard a Premium nabízí funkce pro fakturaci, evidenci plátce DPH a vytváření a podávání přiznání k DPH i kontrolních hlášení. Faktury zde lze vytvářet doslova za pár sekund. Elektronický archiv bezpečně uchová přijaté faktury, naskenované i ofocené papírové faktury a další doklady. Na základě částek z vystavených a přijatých faktur spočítá systém ekonomický výsledek podnikání. Současně je evidován i stav zaplacení faktur a podnikatel má perfektní přehled o fakturách po splatnosti.

Automaticky vedená evidence plátce DPH poskytuje okamžitý přehled o povinných odvodech, jediným kliknutím vygeneruje přiznání k DPH s kontrolním hlášením a odešle datovou zprávou příslušnému finančnímu úřadu. T-Mobile Data Box umožňuje rovněž bezpečné sdílení účtu pro spolupráci s dalšími uživateli – např. s účetními nebo daňovými poradci.

Výhodou je i zjednodušení každodenní práce a přehlednější sledování nákladů. Vybraný tarif bude fakturován jednoduše v rámci pravidelného měsíčního vyúčtování služeb T-Mobilu.

Trvalé uchování datových zpráv

Pro většinu živnostníků a podnikatelů budou zásadní především funkce časově neomezeného uchovávání datových zpráv. V systému datových schránek jsou totiž všechny zprávy nenávratně smazány po 90 dnech od jejich doručení (delší uchovávání umožňuje pouze placená funkce).

Podpora digitalizace a elektronické komunikace je ze strany státu rozhodně krok správným směrem, ale prostředí systému datových schránek je zastaralé, a ne příliš efektivní. T-Mobile Data Box tento problém řeší a navrch přidává základní funkce ekonomického systému pro živnostníky a drobné podnikatele. Splnění nové povinnosti je tak pro naše zákazníky mnohem jednodušší,“ dodává Luboš Lukasík, ředitel segmentu T-Business Czech Republic.

T-Mobile Data Box je od dnešního dne dostupný stávajícím i novým firemním zákazníkům prostřednictvím webových stránek https://www.plus4u.net/osvc/t-mobile. Jedná se o personifikované řešení pro zákazníky T-Mobilu postavené na internetové službě +4U OSVČ od společnosti Unicorn Systems a.s. Po přihlášení přes portál T-Mobile Moje firma lze pořídit licenci do této služby a zdarma vše vyzkoušet.

Více informací o službě T-Mobile Data Box na: https://www.plus4u.net/osvc/t-mobile

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Budoucnost IT v Česku: chybí schopní učitelé i místa pro uchazeče

Zájem o studium ICT oborů na středních školách je dvakrát větší než před čtyřmi lety. Specializovaných IT škol je ale málo, chybí učitelé i peníze na vybavení. Stovky uchazečů budou letos kvůli naplněnosti škol odmítnuty. Celosvětová potřeba IT odborníků přitom stále roste.

Jen v Praze nabízí obor informační technologie zhruba 15 středních škol. Další dvě jsou pak v Odolene Vodě a v Hořovicích ve Středočeském kraji. „V posledních 12 letech evidujeme velmi prudký nárůst počtu škol, které otevřely obor informační technologie jako další ke svým vyučovaným oborům. Mnoho z nich tak reagovalo právě na zvyšující se poptávku, aby na lukrativní obor přilákaly více uchazečů. Výuka informačních technologií je ale náročná jak na technologické zázemí, které spolyká každý rok obrovské množství peněz, tak na kvalitu pedagogů odborných předmětů. Proto je úroveň ICT vzdělání na školách různá,“ poukázal ředitel Soukromé střední školy výpočetní techniky (SSŠVT) Martin Vodička. IT školu na pražském Proseku spoluzakládal v roce 1994, kdy také stála u zrodu oboru v Česku. Po bezmála 30 letech je SSŠVT stále jediná střední škola v Praze s komplexním zaměřením na informační technologie.

Škola letos obdržela 395 přihlášek, což je o 80 procent víc než před čtyřmi lety a o 130 procent víc než v roce 2011. „Převis poptávky nad nabídkou evidujeme prakticky po celou dobu existence školy. Ovšem poslední tři roky je vzhledem k velkému zájmu o obor IT, nárůstu pracovních míst v oboru a také díky demografické křivce enormní. Změnila se tím i skladba přihlášek, jelikož uchazeči pečlivěji zvažují, zda mají šanci školu vystudovat. Zatímco dřív se nám běžně hlásily děti i s horším prospěchem ze základní školy, nyní těchto uchazečů ubývá. Většina přihlášených má výborné výsledky, prokazatelné nadání a zájem o obor. I tak ale můžeme přijmout jen čtvrtinu z nich,“ uvedl ředitel Martin Vodička. Kapacita školy stačí vždy na přijetí kolem 90 uchazečů, otevírají se tři třídy. Kdo by před lety bez problémů uspěl, bude nyní odmítnut. „Je pravda, že uchazeči, kteří se nyní hlásí na obor ICT, to mají těžší než před pár lety, protože jich je víc, a ne všichni se na školu dostanou. Na druhou stranu za pět let se zase demografická situace otočí. Nabízí se myšlenka na rozšíření kapacity školy na čtyři třídy, ale o tom neuvažujeme. Máme 10 odborných laboratoří a zakládáme si na praktické výuce přímo u počítačů. Při větším počtu studentů by už prostory školy k udržení úrovně výuky nestačily,“ míní Martin Vodička.

Vzdělávání studentů v ICT oborech podle něj nejvíc naráží na nedostatek odborných pedagogů. „Kvalitní vzdělávání v IT nezajistíme pouhým zařazením oboru informační technologie do nabídek škol, které na to nejsou ani dostatečně moderně vybaveny. Je potřeba se zaměřit na přípravu nových učitelů, kteří budou technicky a zároveň pedagogicky zdatní. Potřebujeme učitele matematiky a fyziky. Ovšem pohled na současné počty studentů těchto oborů na vysokých školách nedává ani do budoucna velké naděje. Špatné situaci navíc nahrávají naprosto odlišné platové podmínky v soukromé sféře a ve školství. Nedávno jsem oslovil tři studenty Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy obor ICT s pracovní nabídkou, ale ani jeden neplánuje po skončení studia jít učit. A tady je něco špatně,“ podotkl Martin Vodička.

SOUKROMÁ STŘEDNÍ ŠKOLA VÝPOČETNÍ TECHNIKY, www.sssvt.cz

Soukromá střední škola výpočetní techniky (SSŠVT) se od svého založení v roce 1994 věnuje tvorbě a výuce maturitních oborů z odvětví informačních technologií. V současné době škola nabízí tři studijní specializace: grafické systémy a tvorbu webových stránek, správu počítačových sítí, programování a databázové systémy. Důraz na praktickou výuku podtrhuje moderním vybavením a zapojením studentů i vyučujících – fundovaných profesionálů – do vedlejší hospodářské činnosti školy (od roku 2003). Každý rok pořádá soutěž pro žáky základních škol IT-SLOT. SSŠVT je členem Sdružení soukromých škol ČMS.

Běžné okenní rolety se mohou stát chytrými – Eve MotionBlinds míří na tuzemský trh

Chytré stínění v domácnosti zvyšuje pohodlí, pomáhá šetřit energie i finance a stará se také o bezpečnost. Právě proto se tomuto segmentu začala věnovat společnost Eve. Sada Eve MotionBlinds Upgrade Kit for Roller Blinds, která získala cenu CES 2023 Innovation Award Honoree, je dalším jedinečným zařízením v portfoliu chytrých produktů Eve. Nové řešení zásadně vylepšuje běžné okenní rolety o možnost implementace do chytré domácnosti Apple Home, technologii Thread a ovládání skrze aplikaci Eve. Sadu lze snadno instalovat bez technických znalostí a nutnosti zapojit jediný kabel. Součástí balení jsou montážní držáky, krytky a sada adapterů pro kompatibilitu s většinou běžných roletových systémů.

Pohodlnější, úspornější a úhlednější domácnost

Ovládání rolet z chytrých zařízení jistě zpříjemní život. Automatizace ale pozvednou uživatelský zážitek na zcela novou úroveň. Zatažení rolet v čase ulehnutí do postele a vytažení rolet těsně před budíkem je jen základním příkladem.

K automatizacím lze využít i další produkty v chytré domácnosti. Pokud Eve Motion Sensor detekuje nastavenou hodnotu světla, mohou se rolety zatáhnout a během letních dní zatemnit automaticky místnost. Nebude tak nutné za každou cenu pouštět klimatizaci, která je svou energetickou náročností dobře známa. Jakmile přímý sluneční svit ustane, rolety se mohou opět ve spolupráci s Eve Motion Sensor vytáhnout zpět nahoru. Milovníci streamovacích služeb ocení možnost automatického zatemnění místnosti ve chvíli, kdy skrz Apple TV započnou sledování dalšího dílu oblíbeného seriálu.

Delší dovolená s sebou přináší také strach o obydlí. Dlouho zatažené rolety mohou motivovat nejednoho nenechavce. Není nic snadnějšího, než po dobu své nepřítomnosti nastavit časový harmonogram vytažení a zatažení rolet. Domy i byty tak budou z dálky vypadat, jako by byl doma stále někdo přítomen.

Eve MotionBlinds nabízí integrovanou baterii, která se postará až o roční chod rolet na jedno nabití. Když se baterie náhodou vybije, stačí zařízení dobít skrz USB-C kabel například z powerbanky. Věčně se plazící kabely po stěnách od zásuvky k zařízení tak v žádném případě nehrozí.

Nejmodernější konektivita

Společnost Eve myslí také na nejmodernější standardy. Všechny Eve MotionBlinds produkty se mohou pyšnit technologií Thread a v nejbližší době obdrží aktualizaci pro podporu standardu Matter. Na chytré řešení pro rolety se tak mohou již brzy těšit i ti, kteří doma využívají služeb chytrých domácností od společností Google, Amazon a Samsung.

Cena a dostupnost

Eve MotionBlinds Upgrade Kit pro okenní rolety je dostupný již nyní u prodejce CZC a dalších partnerů za cenu 5 590 Kč.

O společnosti Eve Systems

Eve Systems je německou společností založenou v roce 1999, která se zaměřuje na vývoj a výrobu zařízení chytré domácnosti. V jejich portfoliu se nachází chytré osvětlení, zásuvky, čidla, termostatické hlavice i bezpečnostní kamery. S jejich pomocí posouvají řešení běžných domácích otázek na novou úroveň, která zajišťuje pohodlí, bezpečnost i úspory energií. Výrobce své produkty vyvíjí s využitím vlastních kapacit pro bezpečný ekosystém produktů značky Apple. Činí tak i proto, že jednou ze základních hodnot společnosti je důraz na bezpečí a soukromí uživatelů. Vedení společnosti totiž trvá na tom, že co se stane doma musí doma i zůstat.

Exit mobile version