Revolut spouští stránku na podporu obětí nedávných zemětřesení v Turecku a Sýrii

Po ničivém zemětřesení z minulého pondělí, které zasáhlo regiony Turecka a Sýrie, Revolut spustil stránku pro darování finančních prostředků na podporu těch, kteří byli zasaženi touto přírodní katastrofou.

Přispějte s Revolutem

Revolut se spojil s několika charitativními organizacemi, aby uživatelům usnadnil darování pro oběti zemětřesení. Prostřednictvím sekce Dary ve své aplikaci Revolut mohou uživatelé přispívat vybraným charitativním organizacím, jako je Spojené království pro UNHCR, Irský červený kříž, Výbor pro mimořádné události a tři členské charitativní organizace Save the Children, The Britský červený kříž a Action Against Hunger. Tyto organizace pomáhají při záchranných pracích, které v současné době probíhají v postižených oblastech, a také s podporou obětí. Chtějí-li uživatelé Revolutu přispět, přejdou do Centra své aplikace a poté kliknou na ikonu Dary (bílé srdce ve žlutém čtverci) a vyberou preferovanou charitativní organizaci. Pokud chtějí přispívat pravidelně, mohou si vybrat možnost jak jednorázového daru, tak vytvořit opakovaný dar.

Tato charitativní kampaň je nyní dostupná pro všechny uživatele ve Spojeném království a EHP.

Více o partnerech Revolutu

Výbor pro mimořádné události (DEC) – DEC sdružuje 15 předních britských humanitárních charitativních organizací, aby rychle a efektivně získaly finanční prostředky v dobách krize v zámoří. Členství DEC podporuje všechny zranitelné skupiny, což znamená, že koordinují efektivní britskou charitativní reakci na všechny aspekty katastrofy.

Výzva na podporu postižených zemětřesením v Turecku a Sýrii byla zahájena ve čtvrtek 9. února, přičemž 14 z 15 členských charitativních organizací DEC plánovalo nebo již reagovalo na zemětřesení přímo nebo prostřednictvím místních partnerů v Turecku a Sýrii.

Bezprostředním cílem pomoci je záchrana životů a pomoc lidem, kteří byli zraněni nebo přišli o domov, poskytnutím lékařské péče, dočasného přístřeší a přikrývek. Charitativní organizace DEC a jejich místní partneři okamžitě začali distribuovat zimní sady a připravovat přístřešky. Dalšími prioritami jsou potraviny a také zajištění čisté vody a hygieny, aby se zabránilo šíření nemocí přenášených vodou, jako je cholera.

  • 10 GBP by mohlo poskytnout přikrývky pro dva lidi, které je udrží v teple.

  • 50 GBP by mohlo poskytnout nouzové jídlo pro dvě rodiny na 10 dní.

  • 100 GBP by mohlo poskytnout nouzové útočiště pro čtyři rodiny.

Spojené království pro UNHCR – Agentura OSN pro uprchlíky má týmy a partnery v Sýrii a Turecku, kteří poskytují nouzovou pomoc z předem umístěných zásob a mobilizují další zásoby na záchranu života. V Sýrii již byly distribuovány nouzové zásoby tepelných přikrývek, matrací a dalších život zachraňujících věcí a UNHCR je připraveno zvýšit podporu potřebným v obou zemích.

Jak UNHCR využívá peníze dárců:

  • 825 GBP by mohlo pomoci poskytnout teplé přikrývky 100 vysídleným rodinám.

  • 5 000 GBP by mohlo pomoci poskytnout 30 rodinám v Sýrii nouzovou pomoc, včetně matrací, přikrývek, kanystrů a dalších nezbytných věcí.

  • 25 000 GBP by mohlo pomoci poskytnout nouzové přístřeší 65 rodinám po ztrátě domova.

Všechny zapojené charitativní organizace obdrží 100 % vašeho darů, protože Revolut si za tuto službu neúčtuje žádné poplatky.

Save The Children – Po ničivých zemětřesení v Turecku a Sýrii jsou tisíce lidí nuceny opustit své domovy do mrazivé noci a bez přístřeší. Save The Children, člen Výboru pro mimořádné události (DEC), působí v regionu již řadu let a díky svým dobře vybudovaným vztahům s místními organizacemi dokázal rychle jednat. Tým záchranné služby Save the Children spolupracuje s partnery včetně tureckého Červeného půlměsíce a podpory života v Turecku a Shafak v Sýrii, aby posoudil plný rozsah škod a zjistil, co děti nejvíce potřebují.

Jak Save The Children využívá peníze dárců:

  • 2,50 GBP by mohlo zaplatit za pár nových bot pro dítě.

  • 23 GBP by mohlo poskytnout teplé zimní oblečení pro jedno dítě.

  • 49 GBP by mohlo poskytnout psychologickou podporu 10 dětem po dobu 3 měsíců, aby jim pomohla zpracovat to, čím si prošly.

  • 5 350 GBP by mohlo pomoci poskytnout 50 rodinám, které přišly o všechno, teplé přikrývky, oblečení, kuchyňské potřeby a materiál na stavbu přístřešků.

Britský červený kříž – Organizace Turecký červený půlměsíc a Syrský arabský červený půlměsíc mobilizovaly na místě své síly. Distribuují základní potraviny, vodu, přikrývky a zřizují dočasné přístřešky, aby podpořili tisíce přeživších v mrazivých teplotách. Poskytují také psychosociální podporu lidem, kteří byli touto zkušeností traumatizováni. Týmy Tureckého červeného půlměsíce, které reagují na katastrofy, dosud postavily 16 mobilních kuchyní a dodaly 77 cateringových vozidel, 2 006 stanů a 28 654 přikrývek. Syrský arabský červený půlměsíc (SARC) vyslal do postižených oblastí více než 30 sanitních vozů a v současné době distribuuje 4 900 matrací a 9 440 přikrývek lidem, kteří čelí bouřlivému počasí a mrazivým nočním teplotám. Britský červený kříž je členem charitativní organizace DEC.

Irský červený kříž – Po mnoha zemětřesení, která zpustošila jižní Turecko a severní Sýrii, mobilizuje Irský červený kříž podporu pro naše partnery v Tureckém červeném půlměsíci a Syrsko-arabském červeném půlměsíci. Společně organizace dodaly přikrývky, stany, lahve s vodou a poskytují teplé jídlo desítkám tisíc lidí, kteří jsou bez přístřeší. Psychologická první pomoc je také poskytována nejzranitelnějším komunitám. Mezi primární potřeby patří pátrání a záchrana, nouzové přístřeší, potravinová pomoc a poskytování lékařské podpory.

Jak Irský červený kříž využívá peníze dárců:

  • 50 EUR by mohlo pomoci zajistit urgentní zdravotnický materiál.

  • 75 EUR by mohlo pomoci zajistit životně důležité osobní hygienické potřeby.

  • 150 EUR by mohlo pomoci poskytnout nouzové útočiště rodinám postiženým zemětřesením.

O Revolutu

Revolut buduje první skutečně globální finanční superaplikaci na světě, která pomáhá lidem využít jejich peněz na maximum. V roce 2015 začala společnost Revolut ve Spojeném království nabízet převody a směny peněz. Dnes již více než 25 milionů zákazníků po celém světě používá desítky inovativních produktů v Revolutu k provedení více než 330 milionů transakcí měsíčně.

Díky našim osobním a business účtům pomáháme zákazníkům zlepšit jejich finanční gramotnost, dáváme jim větší kontrolu nad jejich penězi a snadno propojujeme lidi z celého světa.

www.revolut.com

O organizaci Spojené království pro UNHCR (Úřad Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky)

Spojené království pro UNHCR je partnerskou charitativní organizací pro uprchlíky pod OSN ve Spojeném království. Budujeme solidaritu, vytváříme spojenectví a vybíráme prostředky napříč celým Spojeným královstvím, abychom poskytli humanitární pomoc uprchlíkům skrze práci UNHCR. www.unrefugees.org.uk

UNHCR, organizace pro uprchlíky OSN, pořádá mezinárodní akce na ochranu lidí, kteři byli nuceni opustit své domovy kvůli konfliktům nebo pronásledování. Poskytuje nezbytnou pomoc jako je přístřešek, jídlo a voda, dohlíží na dodržování základních lidských práv a hledá řešení, díky kterým najdou lidé bezpečné místo, kde si mohou vybudovat domov a lepší budoucnost. UNHCR také pracuje na tom, aby osoby bez státní příslušnosti získaly občanství. www.unhcr.org

Taktická výhoda v ozbrojeném konfliktu. Nástroj české společnosti Compelson pomáhá v bojích na Ukrajině

Ihned po vypuknutí ozbrojeného konfliktu na Ukrajině nabídla česká společnost Compelson bezpečnostním složkám Ukrajiny svůj forenzní software MOBILedit Forensic na rok zdarma. Dnes je v zemi aktivních přes padesát licencí, které využívá přímo ukrajinské ministerstvo obrany, státní či vojenská policie, pohraniční stráž nebo také Státní úřad pro vyšetřování válečných zločinů. Pomocí českého nástroje tak mohou získávat informace například o přesunech nepřátelských sil nebo obsah zpráv.

„Když konflikt na Ukrajině vypukl, vypadalo to jako srážka zajíce s medvědem. Řada firem napříč různými obory ihned Ukrajině podala pomocnou ruku. Protože se v Compelsonu dlouhé roky věnujeme boji se zločinem, považovali jsme za svoji povinnost poskytnout náš software ukrajinským bezpečnostním složkám,“ komentuje svou motivaci Dušan Kožušník, zakladatel a CEO společnosti Compelson.

Po zahájení ozbrojeného konfliktu nabídl Compelson svůj software MOBILedit Forensic 9 na rok zdarma zástupcům Ukrajiny a jejím bezpečnostním složkám. Těm se tak naskytla příležitost získat řadu informací, které mají potenciál poskytnout zemi taktickou výhodu. V současnosti je v zemi aktivních padesát licencí softwaru MOBILedit Forensic 9, rozdělených mezi Ministerstvo obrany Ukrajiny, státní a vojenskou policii, pohraniční stráž nebo také Státní úřad pro vyšetřování válečných zločinů.

Analýzou získaných mobilních zařízení a chytrých hodinek jsou ukrajinští vyšetřovatelé schopni získat data například o přesunech vojenských jednotek nebo zprávy či informace o proběhlých hovorech, ale také analyzovat obsah fotografií v zařízení.

„Doba pokročila a války se již dlouho nevedou jen na bitevním poli. Vždy navíc platilo, že kdo má informace, má náskok před protivníkem. Díky našemu softwaru MOBILedit Forensic 9 mají různé ukrajinské bezpečnostní složky možnost právě tyto informace získávat z mobilních zařízení a chytrých hodinek. Ukrajinské síly tím získají data o proběhlých zprávách či hovorech, ale třeba i GPS lokace, podle kterých se dají vytrasovat přesuny i základny nepřátelských jednotek,“ komentuje přínos svého produktu v ozbrojeném konfliktu Kožušník.

Vedle samotného softwaru nabídl Compelson ukrajinským složkám také školení v používání produktu tak, aby jeho možnosti dokázali vyšetřovatelé naplno využít. Experti Compelsonu proto věnovali vzdálenému zaškolení různých složek více než patnáct hodin. Mimo to poskytují technickou podporu na dálku.

Fotografie prozradí více než slova

V rámci aplikace MOBILedit Forensic 9 nabízí Compelson funkci Camera Ballistic, pomocí níž lze zjistit, zda byly fotografie umístěné v paměti zařízení pouze staženy z internetu, nebo přímo vyfoceny. Pro potřeby forenzního vyšetřování obrázků a fotografií Compelson ve světle probíhajícího konfliktu rozšířil možnosti detekce objektů na fotografiích o detekci zbraní a zbraňových systémů. Při analýze tak lze určit, jaké zbraně se na fotografiích nachází, případně o jakou vojenskou techniku se jedná. Compelson tímto přidává další díl do skládačky, jejímž cílem je co největší úplnost informací.

Nejnovější aktualizaci svého softwaru MOBILedit Forensic 9 představil klientům Compelson v říjnu uplynulého roku. Oproti předchozí verzi v ní navíc nabízí možnost forenzní analýzy cloudových služeb, ale také chytrých hodinek značek Garmin, Samsung, TCL a Alcatel. Analýzu chytrých hodinek značky Apple přinesl Compelson v listopadu 2021.

O společnosti Compelson

Společnost Compelson je průkopníkem v oblasti bezpečnosti mobilních zařízení a jejich forenzní analýzy – tedy ve využití získaných dat pro vyšetřování či soudní řízení. Tato data v dnešní době hrají klíčovou roli při usvědčování pachatelů či naopak v ochraně poškozených. Firma stála u zrodu tohoto oboru a její produkt MOBILedit Forensic patří mezi nejpoužívanější produkty svého druhu na světě. Compelson se zaměřuje také na překonávání bezpečnosti a získávání dat z chytrých hodinek a cloudových služeb, jakými jsou Facebook, Instagram, OneDrive, Messenger, Slack, služby Google a mnoha dalších. Vedle toho Compelson zároveň provozuje i speciální laboratoř, v níž se specializuje na pokročilé techniky, například na získávání dat přímo z čipů. V rámci laboratoře také pořádá vysoce odborná školení pro vyšetřovací složky.

Software MOBILedit Forensic využívají bezpečnostní složky ve 119 zemích světa, od amerických FBI a CIA přes britský Scotland Yard až po Policii ČR. MOBILedit pro civilní použití má pak přes 6 milionů uživatelů ve více než 160 zemích.

Společnost Motorola spouští novou aplikaci Moto Secure, která zvýší ochranu jejích smartphonů

Společnost Motorola si uvědomuje, jak důležitá je ochrana osobních údajů. Díky ThinkShield mají uživatelé k dispozici další vrstvu zabezpečení, která zvyšuje ochranu na každé úrovni, od výroby až po používání telefonu. Díky komplexním hardwarovým a softwarovým bezpečnostním funkcím, které splňují nejvyšší standardy, jsou údaje lépe chráněny před malwarem, phishingem a jinými hrozbami. S cílem pomoct uživatelům naplno využít všechny bezpečnostní funkce představuje společnost Motorola novou aplikaci Moto Secure.

Aplikace Moto Secure využívající technologii ThinkShield je cílovým místem pro všechny důležité funkce zabezpečení a ochrany osobních údajů zařízení. V rámci aplikace mohou uživatelé rychle zkontrolovat a ovládat ochranu svého smartphonu s jednoduchým přístupem ke všem souvisejícím aplikacím a nastavením pro Android a Motorola.

Kromě rychlého přístupu k ovládacím prvkům ochrany osobních údajů a bezpečnostním funkcím přichází aplikace Moto Secure s více novými ochrannými prvky, které mají uživatelům pomoci zvýšit ochranu jejich smartphonů.

  • Přidání další vrstvy ochrany citlivých informací a aplikací skrytím vybraných aplikací a souborů do Zabezpečené složky chráněné specifickým kódem PIN. V Zabezpečené složce mají uživatelé možnost povolit také Maskované ikony, které jim umožní vybrat si ze čtyřech možností ikon a zvolit si název složky namísto viditelného zobrazení aplikací v menu, čímž se dosáhne ještě většího soukromí. To je obzvláště účinné na zamaskování citlivějších informací, jako jsou bankovní aplikace, digitální peněženky, nákupní aplikace anebo e-mailové účty, za diskrétní ikonu s vlastním názvem.
  • Ať už jste na cestách nebo pracujete na veřejném místě, minimalizujte rizika při připojování k veřejným sítím Wi-Fi a mobilním sítím pomocí funkce Ochrana sítě. Aktivací funkce Ochrana sítě budou uživatelé automaticky upozorněni, když se zjistí bezpečnostní problém související s hotspotem anebo sítí Wi-Fi. V rámci ochrnay sítě může funkce zabránit konkrétním aplikacím používat otevřené připojení a zabránit spoofingu zablokováním připojení 2G.
  • Zabezpečení zamčené obrazovky umožňuje uživatelům zobrazit a ovládat všechny možnosti obrazovky uzamčení a nakonfigurovat potřebnou ochranu. To zahrnuje možnost uzamčení síťových a bezpečnostních funkcí. Dříve mohl zloděj například jednoduše vypnout mobilní síť a nebo WiFi, čímž zabránil uživatelům najít svoje ztracené zařízení. Nyní si mohou uživatelé zapnutím této funkce zachovat kontrolu a eliminovat možnost, aby někdo vypnul mobilní síť a nebo Wi-Fi na zařízení bez odemknutí telefou.
  • Přehození číslic při zadávání PIN zamíchá rozložení číslic na úvodní obrazovce zařízení tak, aby se dalo odemknout bez rizika, že si zvědavé oči zapamatují vzor stisknutých čísel.
  • Panel ochrany soukromí nabízí jasný a komplexní přehled o tom, jaké aplikace mají přístup ke kalendáři, kontaktům, souborům, fotoaparátu, mikrofonu a poloze uživatele za posledních 24 hodin. Jak se zde zobrazí něco nevyhovujícího, mohou uživatelé spravovat povolení aplikací, aktualizovat nastavení zabezpečení a měnit ovládací prvky ochrany osobních údajů přímo z aplikace Moto Secure.

Nová aplikace Moto Secure je v současnosti k dispozici na smartphonech Motorola ThinkPhone, moto g73 5G a moto g53 5G. V budoucnu bude aplikace k dispozici na zařízeních Motorola podporujících systém Android 13 a novější.

O společnosti Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost s obratem 70 miliard USD, umístěná v žebříčku Fortune Global 500, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměření na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny, vyvíjíme technologie, které mění svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější a důvěryhodnější a udržitelná digitální společnost pro každého a kdekoli. Společnost Motorola Mobility LLC byla získána společností Lenovo Group Holdings v roce 2014. Motorola Mobility je 100% dceřiná společnost společnosti Lenovo a je zodpovědná za návrh a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li zjistit více, navštivte https://www.lenovo.com a přečtěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Lenovo, ThinkShield a ThinkPhone jsou ochranné známky společnosti Lenovo. Android je ochranná známka společnosti Google, LLC. Wi-Fi je ochranná známka společnosti Wi-Fi Alliance. Všechny ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2023 Motorola Mobility LLC.

Kyberpodvodníci nejčastěji napodobují zprávy od společnosti Yahoo, v ČR se vydávají za Českou poštu nebo ministerstvo

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, zveřejnil zprávu „Brand Phishing Report“ zaměřenou na phishingové útoky ve 4. čtvrtletí 2022. Z reportu vyplývá, jaké značky kyberzločinci nejčastěji napodobovali při pokusech o krádeže osobních dat nebo platebních údajů.

Nejčastěji napodobovanou značkou při phishingových útocích byla ve 4. čtvrtletí 2022 společnost Yahoo (20 % všech phishingových podvodů napodobujících známé značky), která v žebříčku poskočila o 23 míst. Na druhé místo se posunulo DHL (16 %) a na třetí klesl Microsoft (11 %).

Check Point zjistil, že kyberzločinci rozesílají e-maily, které informují o zisku ocenění nebo o peněžní výhře. Jako odesílatel jsou uvedeny společnosti Awards Promotion nebo Award Center a zpráva informuje o výhře v řádu stovek tisíc dolarů v soutěži organizované společností Yahoo. Příjemce je požádán o zaslání osobních údajů a bankovních informací, aby bylo možné převést výhru. E-mail obsahuje také varování, že výherce nesmí o výhře informovat další osoby, jinak bude mít právní problémy.

„Celkově jsou nejčastěji napodobované zprávy a stránky technologických společností, následují přepravní společnosti a sociální sítě,“ říká Peter Kovalčík, regionální ředitel, Security Engineer Eastern Europe z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies. „Vidíme také, že hackeři zkouší nalákat oběti na různá ocenění a finanční odměny. Pokud zní něco až příliš dobře, než aby to byla pravda, pak to také s největší pravděpodobností bude opravdu podvod. Nikdy proto neklikejte na podezřelé odkazy nebo přílohy a vždy zkontrolujte adresu stránky, na kterou se chystáte vstoupit.“

Při phishingových útocích se kyberzločinci snaží napodobovat známé značky a jejich webové stránky, včetně URL adresy a jejich designu. Chtějí využít důvěry a lidské emoce, jako je strach z promeškání slevy. Pocit naléhavosti může způsobit, že uživatelé na něco kliknou, aniž by si předtím ověřili, zda e-mail skutečně pochází od dané značky. Může tak dojít ke stažení malware nebo krádeži cenných osobních údajů.

Nejčastěji napodobované značky ve phishingových podvodech za 4. čtvrtletí 2022

  1. Yahoo (20 % všech phishingových podvodů napodobujících známé značky)
  2. DHL (16 %)
  3. Microsoft (11 %)
  4. Google (5,8 %)
  5. LinkedIn (5,7 %)
  6. WeTransfer (5,3 %)
  7. Netflix (4,4 %)
  8. FedEx (2,5 %)
  9. HSBC (2,3 %)
  10. WhatsApp (2,2 %)

Kyberzločinci zneužívají ve phishingových podvodech i známé české značky, takže uživatelé musí být velmi opatrní. Stále častěji vidíme, že podvodné zprávy nepřichází jen e-mailem, ale i přes sociální sítě nebo v SMS. Rozesílané byly například SMS zprávy, které se vydávaly za zprávu od ministerstva a vyzývaly k návštěvě stránky https://xmpsv[.]online, kde měl uživatel získat příspěvek na bydlení. Odkaz i samotné stránky zkoušely zmást uživatele a napodobovat styl Ministerstva práce a sociálních věcí. Na podvodném webu byla dokonce informace, že uživatel obdržel informační SMS zprávu, aby se zvýšila důvěryhodnost podvodných stránek. Cílem bylo vylákat přihlašovací údaje do citlivých systémů. Následky podobných triků mohou být velmi bolestivé. Při přihlašování do datové schránky nebo při používání identity občana je potřeba být mimořádně obezřetný.

Kyberpodvodníci zkouší napodobovat také Českou poštu. Podvodné e-maily obsahují předmět „Váš balíček jsme nemohli doručit“ a po kliknutí je uživatel přesměrován na podvodnou stránku https://online[.]ceskakrypt[.]repl[.]co/, kde je nutné zadat adresu a zaplatit malý poplatek, který nepůsobí tak podezřele a zvyšuje šanci na zaplacení a poskytnutí potřebných informací. S těmi lze dále obchodovat na darknetu a využít je k dalším útokům.

Check Point upozorňuje i na nebezpečné e-maily, které jsou rozesílané z adresy badge@mail-ig[.]com. Zpráva láká na udělení modrého odznáčku s ověřením identity na Instagramu. Účet uživatele byl prý přezkoumán Facebookem, vlastníkem značky Instagram, a uživatel si odznáček zaslouží. Jakmile ale oběť klikne na odkaz, dostane se na podvodnou stránku, která zkouší vylákat přihlašovací údaje.

V dalším phishingovém e-mailu se podvodníci pokoušeli ukrást informace o účtu u společnosti Microsoft. E-mail byl odeslán z adresy teamsalert_Y3NkIGpoY2pjc3dzandpM3l1ODMzM3Nuc2tlY25taXc@gmx[.]com[.]my pod falešným jménem Teams. Zpráva měla předmět „Byli jste přidáni do nového týmu“ a útočníci se snažili nalákat oběť ke kliknutí na škodlivý odkaz pod záminkou přidání do nového týmu v Microsoft Teams. Adresa ale vedla na podvodnou webovou stránku https://u31315517[.]ct[.]sendgrid[.]net/ls/click.

Jak se před phishingem chránit? Podívejte se na několik základních bezpečnostních tipů:

  1. Nikdy nesdílejte své přihlašovací údaje a nepoužívejte stejná hesla. Krádeže přihlašovacích údajů jsou oblíbeným cílem kybernetických útoků. Řada lidí používá stejná uživatelská jména a hesla napříč různými účty, takže hackeři pak získají přístup k dalším online službám.
  2. Pozor na e-maily s žádostí o resetování hesla. Pokud obdržíte nevyžádaný e-mail s žádostí o resetování hesla, neklikejte na odkazy ve zprávě. Kliknutím na odkaz se totiž můžete dostat na phishingové stránky, které sice budou připomínat originální web, ale své přihlašovací údaje poskytnete kyberzločincům.
  3. Nenechte se zmanipulovat. Techniky sociálního inženýrství se snaží zneužívat lidskou přirozenost. Lidé častěji udělají chybu, když spěchají nebo se snaží plnit zdánlivě důležité příkazy. Phishingové útoky běžně používají tyto techniky k přesvědčení obětí, aby ignorovaly jakékoli podezření a klikly na odkaz nebo otevřely přílohu.
  4. Všímejte si detailů. Pokud budete pozorní, můžete odhalit řadu věcí, které signalizují phishing. Jedná se třeba o špatné formátování, pravopisné a gramatické chyby, včetně názvů domén, a obecné pozdravy jako „vážený uživateli“ nebo „drahý zákazníku“. Ujistěte se také, že odkazy začínají https:// a nikoli http://. A nikdy nedůvěřujte podezřelým zprávám.
  5. Obecně platí, že nikdy nesdílejte více, než je nezbytně nutné. Společnosti nepotřebují vaše rodné číslo, abyste u nich mohli nakoupit. Nikdy neposkytujte své přihlašovací údaje třetím stranám.
  6. Smažte podezřelé zprávy. Pokud máte podezření, že něco není v pořádku, důvěřujte svým instinktům a podezřelou zprávu smažte bez otevírání a klikání na odkazy.
  7. Neklikejte na přílohy. Neotvírejte přílohy v podezřelých nebo podivných zprávách – zejména přílohy Word, Excel, PowerPoint nebo PDF, ale samozřejmě ani přílohy typu EXE, MSI nebo BAT.
  8. Ověřte odesílatele. U každé zprávy zkontrolujte, kdo jej posílá. Kdo nebo co je zdrojem zprávy? Dávejte pozor na překlepy nebo rozdíly v e-mailové adrese odesílatele. A neváhejte blokovat podezřelé odesílatele.
  9. Neodkládejte aktualizace. V mobilním telefonu i počítači používejte vždy nejnovější verze softwaru. Nové verze mají opravené chyby a záplatované zranitelnosti. Použití zastaralého softwaru může hackerům umožnit, aby se dostali k vašim osobním informacím.
  10. Nikdy nevěřte příliš dobrým nabídkám, jako „80% sleva na nový iPhone“. Buďte velmi opatrní i u výstražných zpráv a vždy raději napřímo kontaktujte danou společnost, ať už vám přijde nějaká upomínka z banky nebo třeba zpráva o nedoručené zásilce.
  11. Chraňte se před phishingovými útoky. Důležitým prvním krokem k ochraně je pochopení taktik hackerů a rizik souvisejících s phishingovými útoky. Moderní phishingové kampaně jsou ale sofistikované a je pravděpodobné, že řada lidí podvod nepozná. Důležité je proto používat i bezpečnostní řešení na ochranu koncových bodů a e-mailů a pokročilé anti-phishingové řešení.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Bez zbytečností kolem. Ve vývojářském studiu elevup je prioritou seniorní dodávka softwaru v rekordním čase

Vývoj webu, softwarová architektura, DevOps a systémová integrace jsou služby, které poskytuje progresivní pražské studio elevup s netradičním a přímočarým přístupem oproti konkurenci. Nabízí totiž práci výhradně seniorních vývojářů a end-to-end procesy a svým nastavením práce pro klienty bojuje za rychlou, smysluplnou, kvalitní a v důsledku výdělečnou dodávku služby. Mezi jeho klienty patří české a světové značky v oblasti e-commerce, SaaS, fintechu, logistiky, ale i zábavního a mediálního průmyslu – například JETSURF, Dramox, Škoda Auto, Mountfield, ale i státní technologická agentura TAČR nebo ICT Operátor provozující pražskou Lítačku.

„Stavebním kamenem naší filosofie je nezatěžovat se zbytečnostmi kolem a místo toho se stoprocentně soustředit na maximální kvalitu a rychlou dodávku. Proto jsme postavili náš tým výhradně ze seniorních vývojářů, designérů a IT specialistů. Je to ryze pragmatické řešení, které je ve finále pro klienty i levnější. Díky času, který šetříme na nekonečných kolech připomínkování a nedokonalé juniorní práci, přinášíme řešení na první dobrou a v termínech, o kterých se jiným může jen zdát,“ říká Daniel Jay Lett, spoluzakladatel a CEO elevup.

Nejdřív práce, pak zábava

Zakladatelé studia Daniel Jay Lett a Vojtěch Kounovský si za svůj profesní vývoj prošli mnohými korporátními profesemi, kde zjistili, co jim nevyhovuje. Založení vlastního studia byl krok vycházející z potřeby koncentrovat se na smysluplné projekty a perfektně odvedenou práci bez okolních rušivých elementů, jako je naddimenzovanost týmů a přehnaná firemní kultura.

Dospěli jsme do stadia, kdy nechceme krást vývojářům čas zbytečnými procesy, které odvádějí pozornost. V naší práci je koncentrace na prvním místě, jenom tak dokážeme udržet flow a dotahovat projekty do konce v co nejkratším čase. S touto myšlenkou jsme se při zakládání studia názorově protli s několika tehdejšími kolegy, s nimiž jsme v rámci elevup pokračovali. Úzká spolupráce a seniorní expertiza je zkrátka přesně ten způsob práce, který nám dosud na vývojářském pracovním trhu chyběl. Všichni máme tu zkušenost, že firmy mají často příliš velké týmy, nezvládají dotahovat zadané úkoly a řada věcí se dělá pomalu či zbytečně. Tím vzniká prostor pro chyby, které se výsledně klientovi prodraží,“ doplňuje Vojtěch Kounovský, spoluzakladatel elevup.

Fokus na tuzemské projekty

Studio se v současnosti zaměřuje výhradně na český trh. Zde dodává nejen pokročilá softwarová řešení zákazníkům napříč odvětvími, ale zároveň své klienty v problematice softwarové dodávky edukuje. Například negativním postojem k vendor lockingu, který nutí klienta být závislý na službách jednoho konkrétního dodavatele. V rámci konzultací tak doporučuje žádat v rámci softwarových zakázek i o projektovou dokumentaci a zdrojové kódy.

Na lokálním trhu má elevup za sebou několik úspěšných spoluprací. Vyvinul aplikaci pro akutní pomoc v případě dopravní nehody Help+Assist od Renomie, marketplace pro infotainment systémy vozů Škoda, fanouškovskou aplikaci pro fotbalový klub AC Sparta Praha či od základu vytvořil úspěšnou aplikaci pro online divadelní představení Dramox. Z jeho dílny pochází také nový web pražské hromadné dopravy Lítačka.

O elevup

Vývojářské studio elevup působí na českém trhu od roku 2018. Jeho zakladatelé Daniel Jay Lett a Vojtěch Kounovský si dali za cíl nastavit vysokou laťku českému IT a ukázat, že vývoj softwaru jde dělat kvalitně a rychle zároveň bez zbytečností kolem. Toho dosahují díky skvěle sladěnému týmu široce zaměřených expertních vývojářů a upřednostněním dosahování výsledků před udržováním moderní firemní kultury. Elevup staví na otevřené komunikaci a bojuje proti takzvanému vendor lockingu, tedy vytváření závislosti klienta na dodavateli služeb. Z dílny elevup pochází aplikace pro firmy Mountfield, Dramox, Škoda Auto, JETSURF, provozovatele Lítačky – Operátora ICT, Rohlik.cz či AC Sparta Praha.

Telly rozšiřuje svou programovou nabídku: přichází nový erotický balíček Red a programy Prima Show a Star

Telly od února nabídne nové kanály Primy (Show a Star) a zároveň začne nabízet nový balíček Red. Ten přináší 13 erotických kanálů včetně světoznámých značek jako Hustler, Brazzers nebo Reality Kings.

Oba nové kanály – Prima Show a Prima Star – získají od pondělí 13. února automaticky diváci všech základních Telly balíčků (Malý, Střední a Velký). Kromě toho začnou kanály Šlágr TV a Dorcel TV v rámci televizního operátora Telly vysílat v HD kvalitě.

Největší programovou novinkou je spuštění balíčku Telly Red. Pro zákazníky, kteří by zatoužili si na svém televizoru pustit zábavu pro dospělé, nabídne Telly od 13. února nový balíček Telly Red, který obsahuje 13 stanic s erotickým obsahem.

Lechtivou podívanou je možné sledovat až na čtyřech zařízeních kdekoliv v Evropské unii. Kromě chytrých televizí lze balíček spustit na mobilních zařízeních, tabletech, počítačích nebo set-top boxech.

Balíček Telly Red online půjde koupit s opakovanou platbou na dvě zařízení ve variantě na 14, 30, a 365 dní, stejně jako balíček Telly Sport online, se kterým je možné balíček v daném časovém období kombinovat. Zároveň je možné jej zakoupit i jako standardní doplňkový balíček k internetové televizi – až pro čtyři zařízení za 250 Kč/měsíc. V případě 14denního balíčku Red online zákazníci zaplatí 200 korun, měsíční sledování přijde na 250 korun a celoroční předplatné nejlepších erotických stanic stojí 2 500 korun.

„S programem Telly Red chceme přinášet bezpečnou a diskrétní alternativu k webovým stránkám s pornografickou tématikou v mnohdy pochybné kvalitě i netransparentním způsobem platby. Zákazníci si balíček Red mohou aktivovat i krátkodobě, všechny programy jsou chráněny PIN kódem,“ říká šéf marketingu televize Telly Jan Schöppel.

Seznam všech stanic dostupných na Telly Red je následující:

  • Leo HD
  • Leo Gold HD
  • Extasy (HD)
  • Dorcel XXX (HD)
  • XMO
  • Hustler HD
  • Private TV HD
  • Redlight HD
  • Brazzers HD
  • Reality Kings (HD)
  • BabesTV (HD)
  • tv (HD)
  • Dorcel TV (HD)

O Telly s.r.o.

Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD. Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Telly je také poskytovatelem pevného internetového připojení. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno. Telly je čistě českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP a všechny daně, včetně daně z příjmu, odvádí v ČR.

Zoho zlepšuje týmovou práci

Zajímá vás, jak efektivněji organizovat úkoly a zlepšit spolupráci v týmu i mezi zaměstnanci?

Zoho Corporation, globální technologická společnost, představila další novinku, platformu Trident, která je součástí řešení Zoho Workplace.

Zoho Workplace je jednotná kancelářská platforma. Jeho nástroje pro spolupráci, produktivitu a komunikaci se zaměstnanci představují flexibilní a plnohodnotný balíček. Zahrnuje firemní e-mail a cloudové kancelářské aplikace. Počet uživatelů služby Zoho Workplace se za poslední rok zvýšil o 30 % na více než 16 milionů uživatelů. Počet migrací ze společností Google, Microsoft a GoDaddy na Zoho Workplace se v roce 2022 téměř zdvojnásobil.

„Mezi firmami roste poptávka po cenově dostupných řešeních pro týmovou spolupráci, která nabízejí nejvyšší standardy ochrany soukromí uživatelů,“ říká Oldřich Doseděl ze společnosti Pro Futuro Consulting, autorizovaného implementačního partnera společnosti Zoho.

„Velké i menší společnosti přecházejí na hybridní digitální práci. Úkolem aplikace Zoho Workplace je sjednotit práci tak, aby zmizely hranice mezi aplikacemi. Je potěšující, že se k rodině Zoho připojuje řada nových společností, které používají Zoho Workplace jako svůj provozní model,“ říká Sridhar Iyengar, generální ředitel společnosti Zoho Europe.

Zoho Trident je nové řešení pro spolupráci a komunikaci, které na jednom místě spojuje poštu, messenger, audio/video hovory, kalendář, úkoly a další funkce. Je to také nativní e-mailová a chatová aplikace společnosti Zoho.

Další nové funkce v aplikaci Zoho Workplace:

  1. Platforma Zoho Voice je kompletní telefonní systém integrovaný přímo s aplikací pro spolupráci Zoho Cliq a webovou aplikací Zoho Meeting. Zaměstnanci mohou přímo telefonovat, posílat SMS zprávy a přijímat příchozí hovory ve všech aplikacích.
  2. Zoho Webinar v aplikaci Zoho Meeting umožňuje uživatelům pořádat schůzky pro tisíce účastníků a komunikovat s nimi prostřednictvím anket, otázek a odpovědí. Prezentace pro publikum lze provádět pomocí virtuálního sdílení souborů, aniž by bylo nutné sdílet celou obrazovku.
  3. BluePencil je funkce textového procesoru Zoho Writer. Asistent pravopisu a gramatiky založený na umělé inteligenci kontroluje a opravuje text. Identifikuje pravopisné a gramatické chyby a překlepy. Poskytuje návrhy, jak se vyhnout zbytečným frázím, pasivním větám a opakování.
  4. Funkce drag-and-drop šetří čas uživatelů na pracovišti. Přetáhněte přílohu z e-mailu do chatu s kolegou a okamžitě ji odešlete.
  5. Funkce správy mobilních zařízení a e-mailů s autorizací OTP zvyšují bezpečnost sady Workplace.

6 Do aplikace Zoho Workdrive byla přidána funkce TrueSync, takže omezení úložiště na pevném disku již nejsou problémem. TrueSync zrcadlí všechny soubory a složky WorkDrive na ploše, takže můžete plynule přepínat mezi cloudem a plochou. K souborům můžete přistupovat lokálně a provádět změny, aniž byste spotřebovávali místo na pevném disku.

Zoho

Zoho Corporation je jednou z nejrychleji rostoucích technologických společností na světě. Nabízí více než 55 aplikací z téměř všech hlavních oblastí nástrojů pro podnikání, včetně prodeje, marketingu, zákaznických služeb, účetnictví a back office operací, a také řadu nástrojů pro produktivitu a spolupráci.

Společnost Zoho je v soukromém vlastnictví, je zisková a má více než 12 000 zaměstnanců. Společnost Zoho sídlí v indickém Chennai a její evropské ústředí se nachází v nizozemském Utrechtu. Další pobočky se nacházejí ve Spojených státech, Indii, Japonsku, Číně, Singapuru, Mexiku, Austrálii a Spojených arabských emirátech.

www.zoho.com

Pro Futuro Consulting a.s.

Společnost Pro Futuro Consulting a.s. působí na trhu od roku 1997 v oblasti IT poradenství, školení a vývoje podnikových softwarových řešení.

Společnost je autorizovaným partnerem a vývojářem společnosti Zoho. Poskytuje podporu, vyvíjí lokální aplikace v prostředí Zoho Creator a může realizovat integrace s jinými systémy nebo prostředími. Společnost Pro Futuro Consulting vyvinula lokální verzi Zoho CRM a mnoho dalších rozšíření nebo „widgetů“ pro lokální použití, jako je přístup k národním obchodním rejstříkům, propojení s telekomunikačními ústřednami, dalšími podnikovými systémy atd.

Společnost Pro Futuro Consulting působí na trzích České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska, Rumunska a Indie.

https://www.pfcgroup.cz

iWant otevře v centru Prahy svou první Apple Premium Partner prodejnu. MacBooky tam koupíte o čtvrtinu levněji

  • Český prémiový prodejce Apple iWant otevře v pátek svou první Apple Premium Partner prodejnu v samotném centru Prahy
  • Jde o nejvyšší kategorii prodejen mimo Flagship Stores, které provozuje přímo Apple
  • Při otevření nabídne slevy až 25 % na produkty značky Apple

Na Václavském náměstí v historickém paláci Koruna otevře v pátek 17. února český prodejce značky Apple iWant svou první Apple Premium Partner (APP) prodejnu. „Jde o první prodejnu tohoto typu v Česku, která není v nákupním centru a je umístěna v srdci evropské či světové metropole,“ uvádí Petr Syrůček, majitel a zakladatel skupiny maloobchodního prodeje elektroniky Smarty BRANDS., do které iWant patří.

Prodejny Apple Premium Partner (APP) jsou druhou nejvyšší kategorií prodejen hned pod tzv. Flagship Stores, které provozuje přímo Apple. V Česku donedávna fungovaly pouze prodejny nižší úrovně s označením Apple Premium Reseller (APR).

Jako akci při otevření nové prodejny nabízí iWant celou řadu Apple produktů, a to včetně originálního příslušenství, s výraznými slevami. Zákazníci tak do vyprodávání zásob získají slevu 25 % na MacBooky a 15 % na telefony iPhone, iPady, Apple Watch a AirPods a značkové příslušenství. Domů si tak můžou odnést například:

  • Macbook Air M2 už od 27 743 korun
  • Macbook Air M1 už od 22 493 korun
  • iPhone 14 už od 21 242 korun
  • iPhone 11 už od 11 024 korun
  • iPad Air už od 16 142 korun
  • iPad už od 8 916 korun
  • Apple Watch Series 8 už od 9 767 korun
  • Apple Watch Ultra už od 21 242 korun
  • AirPods 3. generace už od 4 157 korun
  • AirPods Pro 2. generace už od 6 197 korun
  • A z příslušenství například Apple AirTag už od 842 korun nebo Apple Pencil 2 od 3 307 korun

V den otevření prodejny můžou také všichni zákazníci soutěžit o tři vouchery Amazing Places v hodnotě až 10 000 korun.

Unikátní technologicko-umělecký projekt, který vznikl díky běžkařům Jizerské 50, umělé inteligenci a 5G síti T-Mobile

Propojení sportu, technologií a umění. To mohli zažít fanoušci v rámci nedělního tradičního závodu Jizerská 50. Všichni běžci na trati totiž svým výkonem přispěli k finální podobě živé umělecké instalace, a to i za pomoci umělé inteligence. Toto dílo bylo umístěné na jediný den před obchodním centrem Arkády Pankrác v Praze. Společnost T-Mobile se rozhodla skrze unikátní projekt propojit svět sportu a umění pomocí nejmodernějších technologií přenosu dat. Během nedělního závodu Jizerské 50 vzniklo vizuální dílo ve formě animace, která v reálném čase reflektovala dění na trati. Poprvé v České republice tak bylo možné sledovat a zachytit sportovní závod touto netradiční formou.

Představte si, že závodíte v běhu na lyžích v Jizerských horách, mírně fouká vítr a vás čeká první stoupák. Ve stejnou chvíli se na digitální instalaci v Praze objeví tisíce barevných částic rozpohybovaných nejrůznějšími typy dat – od počasí po množství běžců. To vše je zasazeno do miniatury reliéfu Jizerských hor. Vznikne tak naprosto unikátní umělecko-technologické dílo, které pohánějí anonymizovaná data sbíraná přímo v Bedřichově a přenášená 5G sítí
T-Mobile do Prahy.

„Právě anonymizovaná data o pohybu letošních více než 4 000 závodníků sehrála ve finální podobě uměleckého díla velmi důležitou roli a určila jeho podobu a dynamiku. Každý závodník měl čip, který kontroloval, kdy projede checkpointem. Čím více běžkařů například v danou chvíli projelo checkpointem, tím více se daný abstraktně ztvárněný checkpoint v animaci začal rozpadat na jednotlivé částečky,“ vysvětluje Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace společnosti T-Mobile Česká republika.

Pro vznik díla bylo celkově nutné zkompletovat několik datových vstupů. Jednalo se o zmíněná real-time anonymizovaná data o pohybu běžkařů sesbíraná z online časomíry Jizerské 50. Dále real-time data z hydrometeorologického ústavu, jako například směr větru, teplota nebo svit. V neposlední řadě se jednalo o data topografická a geografická. Základem animace je totiž mapa trati, která je zasazena do miniatury reliéfu Jizerských hor, dokonce v poměru 1:1. Animaci pak spoluvytvářely i předem naprogramované assety a data z loňského ročníku závodu Jizerská 50, která sloužila jako simulace při vyvíjení celkového mechanismu. Vše se pak přes 5G síť T-Mobile posílalo k další modelaci umělou inteligencí a bylo komponováno do výsledného díla.

Hlavním záměrem operátora bylo reálně demonstrovat využití moderních technologií, které otevírají nové možnosti do dalších oblastí. V tomto případě například ukazuje na možné spojení fyzického offline světa pohybu, online světa dat a světa umění, což může oslovit širší populaci.

„V dnešním digitálním světě s široce dostupnými technologiemi vidíme spoustu příležitostí k propojování zdánlivě nespojitelného. Virtuální spojení sportu a umění skrze náš projekt může nadchnout nejen sportovce, ale i milovníky designu, umělé inteligence nebo technologického pokroku. Dílo může různé komunity oslovit i propojit a každý se může výsledkem na chvíli nechat ‚unést‘,“ dodává Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace společnosti T-Mobile Česká republika.

Projekt pro T-Mobile kreativně, strategicky i organizačně zpracoval tým Ticino, tvořený odborníky z reklamní sítě WPP, o produkci uměleckého díla se postarala produkční agentura Nice!, o zvuk pak oceňované brazilské studio Hefty. Komunikačním partnerem celého projektu je agentura Raul, organizátor Jizerské 50. Celý přípravný proces kampaně trval zhruba 3 měsíce a hlavním cílem bylo inspirovat, propojovat a ukázat, co dnešní technologie umožňují i v rovině umění.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,4 milionům zákazníků a svou sítí páté generace pokrývá už 46 % obyvatel ČR. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Den svatého Valentýna se společností Motorola a Pantone

Ať už jde o Valentýn anebo jen milý dáreček, společnost Motorola přináší potěšení. Před Valentýnem se můžete obdarovat novým, stylovým a elegantním smartphonem motorola edge 30 fusion Viva Magenta a odvážným smartphonem motorola edge 30 neo Very Peri. Každý má rád dárečky a je těžké nezamilovat se do těchto krásných zařízení v barvách roku Pantone (2022/2023).

Prohlédněte si níže uvedené tipy od společnosti Motorola na dokonalé překvapení pro někoho výjimečného na letošního Valentýna.

motorola edge 30 fusion Viva Magenta

Z nového partnerství společností Motorola a Pantone se zrodil model edge 30 fusion Viva Magenta v Pantone barvě roku 2023. Design tohoto nádherného smartphonu má základ v červené barvě doplněné chladným modrým podtónem. Nabízí všechny působivé funkce klasického modelu motorola edge 30 fusion, jako je mobilní platforma Snapdragon® 888+ 5G a pokročilý systém fotoaparátů se snímačem s rozlišením 50 Mpx a optickou stabilizací. Zároveň jde o debut smartphonu od společnosti Motorola v módní barvě vyhlášené společností Pantone pro rok 2023. Toto zařízení má jedno z nejtenčích provedení na trhu se zaobleným displejem. Zadní strana je vyrobená z veganské kůže a jeho elegantní a dámský design z něj dělá dokonalý doplněk na letošní Valentýn.

motorola edge 30 neo Very Peri

Motorola edge 30 neo v barvě Very Peri je dalším stylovým přírůstkem do rodiny smartphonů motorola edge 30. Tento model nabízí všem milovníkům motorola jedinečnou a sofistikovanou možnost zazářit s Pantone barvou roku 2022. Tato stylová vychytávka je promyšleně vytvořena, aby působila velkolepě a zároveň bezchybně fungovala. Je těžké nepodlehnout této atraktivní barvě zkrášlující smartphone se 6,28-palcovým pOLED FHD+ displejem, bezdrátovým nabíjením a supertenkými kompaktními rozměry.

Exit mobile version