Sdílené doručování je budoucností logistiky, podle startupu Bevy.city dokáže firmám ušetřit 25–30 % nákladů na dopravu

Podle analýzy logistické společnosti Bevy.city mohou firmy díky sdílenému doručování ušetřit čtvrtinu nákladů. Český logistický start-up se tak snaží upozornit na pozitivní dopady sdíleného doručování – vedle financí jde především o snížení počtu vozidel v centrech měst, nižší produkci oxidu uhličitého i celkové zvýšení kvality služeb.

Sdílená ekonomika je trendem současnosti a cestou, jak udržitelně fungovat v rámci moderní společnosti. V oblasti logistiky se sdílení vozidel přímo nabízí, přesto je však přístup trhu ke sdílenému doručování zatím spíše váhavý.

„V případě doručení následující den je již zcela běžné, že jedno vozidlo veze zakázky různých e-shopů a mnohdy i konkurenčních. Pokud se ale podíváme na doručení ten samý den, zejména pak v případě potravin, tak na trhu existuje jistá averze ke sdílené logistice, která je často způsobená více faktory – pocitem prémiovosti, nízkým konkurenčním prostředím a vysokými požadavky na kvalitu a zákaznický servis,“ říká Ladislav Janckulík, zakladatel logistického start-upu Bevy.city.

Právě i v případě doručování v rámci jednoho dne však dává sdílená logistika zásadní smysl. Každá další objednávka může významným způsobem zlevnit celou trasu. Podle analýzy Bevy.city klienti bez požadavku na exkluzivitu dosahují o 25-30 % nižších nákladů na doručení, které pak mohou investovat do vlastního rozvoje či nabídnout zákazníkům nižší cenu dopravy. Sdíleným doručováním navíc klesá riziko zpoždění, což výrazně zvyšuje kvalitu služby.

Neméně důležitým aspektem je i pozitivní ESG dopad. Snížením počtu vozidel v oběhu dochází i k poklesu provozu v centrech měst a s tím související produkce oxidu uhličitého. Nižší počet celkově najetých kilometrů se pak odrazí i v prodloužení životnosti automobilů.

Naším cílem je udělat ze sdíleného doručení v ten samý den standard, u kterého klienti nemusí mít obavu o ztrátu prémiového pocitu, nebo konkurenční výhody. Je to produkt, co od sebe klienty odlišuje, a dochvilný kurýr s úsměvem na rtech by měl být normou u všech,“ uzavírá Ladislav Janckulík. 

O společnosti Bevy.city

Bevy.city je unikátním českým start-upem v oblasti kurýrních služeb. Je jedinou doručovací společností na českém trhu, která využívá k dopravě zásilek pouze elektromobily. Specializuje se na B2B zákazníky, kterým flexibilně pomáhá navýšit kapacitu při doručovacích špičkách. Bevy.city funguje v současné době v Praze a okolí a mezi její zákazníky patří například Rohlík.cz, Zásilkovna, Liftago, Country Life, NutritionPro, Yes Krabičky nebo Sfood.

V klání AppParade změří síly nejlepší mobilní aplikace. Letos již dvanáctým rokem

Již dvanáctým rokem zabojují tvůrci inovativních mobilních aplikací o prvenství v soutěži AppParade, pořádané vývojářským studiem MeguMethod. Již 35. kolo se uskuteční 27. března tradičně v prostorách Holešovické tržnice, kde nejlepší mobilní aplikace vybere odborná porota. Vedle CEO MeguMethod Vratislava Zimy v ní zasedne například Oldřich Bajer, Dalibor Pulkert nebo Ondřej Krátký. Tvůrci mobilních aplikací se do soutěže, jejíž poslední kolo slavilo rekordní účast 27 projektů, mohou přihlašovat do 13. března.

„Mobilní aplikace zůstávají i v dnešní době velmi populární a řekl bych, že je všichni používáme na denní bázi. Proto jsem zvědavý na letošní tvůrce, jejich inovace a moderní řešení, která do aplikací promítli. Taky se těším, až si je budu moct všechny vyzkoušet,“ komentuje začátek soutěže Vratislav Zima, CEO vývojářského studia MeguMethod, které převzalo pořadatelské otěže AppParade v roce 2018.

Přihlášky do 35. kola soutěže startují

Přestože se soutěž AppParade koná dvanáctým rokem, letos v březnu se uskuteční již 35. kolo. Do něj se soutěžící mohou přihlašovat do 13. března. Naváže tak na poslední kolo uskutečněné v loňském roce, které přivítalo 27 přihlášených projektů, tedy rekordní počet. V letošním prvním kole soutěže, stejně jako v uplynulých, postoupí do finálového večera top 10 aplikací, výherce pak určí odborná porota. V té zasedne Vratislav Zima, CEO MeguMethod, Oldřich Bajer, spoluzakladatel Zoot.cz, Centrum.cz a bývalý CEO MallGroup, Dalibor Pulkert, spoluzakladatel Outboxers, nebo Ondřej Krátký, CEO Liftaga. Následně budou svou top aplikaci vybírat i diváci.

V posledním 34. kole soutěže si cenu za první místo odnesl projekt VOS.Health pomáhající s péčí o duševní zdraví. Na druhém místě se umístila aplikace pro vysokoškolské studenty Univerzita, bronz získala mobilní fantasy RPG hra Fireball. Mezi top 10 nejlepších aplikací se dále probojovaly Placehunter či Praha.online. Aplikace Readmio pak získala cenu poroty. Akci historicky podpořily například společnosti Samsung, Vodafone, BlackLex, Etnetera, Nokia a jiné. „Letošní první kolo AppParade je za dveřmi. Rád bych proto vyzval všechny tvůrce, aby se nebáli soutěže zúčastnit. Přihlášky mohou odesílat až do 13. března,“ dodává Zima.

Více o firmě

MeguMethod (dříve Synetech) je česká společnost vyvíjející mobilní i webové aplikace. V roce 2014 ji založili Vratislav Zima, Daniel Rutkovský a Miroslav Voda. Jako první vytvořili aplikaci Jukees, která propojovala hosty restaurací a barů s místním jukeboxem. Své místo na trhu si studio získalo zejména expertizou ve vývoji aplikací pro iOS a Android a zaměřením na komplexní projekty pro globální klienty. Všechny zkušenosti a přístup k projektům zakladatelé promítli v listopadu 2022 do rebrandingu na MeguMethod. Nový název se skládá z japonského megu, výrazu označujícího lásku nebo zalíbení, a anglického method. Studio má za sebou více než třicet vyvinutých aplikací s dopadem na miliony uživatelů na šedesáti světových trzích. Mezi klienty MeguMethod patří například Oriflame, ISIC, Jablotron, NN Pojišťovna nebo český cyklostartup Dudelo. Společnost se vedle soukromých zakázek zasazuje také o digitalizaci českého státu prostřednictvím Asociace softwarových agentur a rozvoj tuzemských talentů skrze vlastní soutěž AppParade, ve které oceňuje nejlepší aplikace.

Společnost Lenovo se zavazuje k nulovým emisím do roku 2050 s potvrzením od iniciativy Science Based Targets

Společnost Lenovo oznámila svůj cíl dosáhnout do roku 2050 nulových emisí skleníkových plynů (GHG), který potvrdila a schválila iniciativa Science Based Targets (SBTi). Ta je výsledkem partnerství mezi iniciativou Global Compact pod záštitou OSN, neziskovou organizací CDP a nevládní organizací World Wide Fund for Nature. Díky tomuto potvrzení se společnost Lenovo stala jednou z pouhých 139 firem na světě s cílem nulových emisí ověřenými SBTi.

Díky spolupráci s iniciativou SBTi a sladěním s jejich standardem Net-Zero (první standard tohoto druhu na světě) zaujala společnost Lenovo vědecký, spolupracující a odpovědný přístup ke snižování emisí.

„Jakožto globální technologický lídr usiluje Lenovo už více než deset let o dosažení uhlíkové neutrality,“ řekl předseda představenstva společnosti Lenovo Yang Yuanqing. „Věříme, že spolupráce a zodpovědnost jsou dva zásadní prvky potřebné pro společný úspěch v boji proti klimatickým změnám. Nadále se věnujeme sledování klimatu, standardizaci našich měření a usilujeme o průběžné ověřování našich cílů a pokroku.“

Sladění cílů s SBTi pomáhá firmám nést odpovědnost za snižování emisí. Bez tohoto kroku je obtížné ověřit či zjistit, kdy je dosaženo uhlíkové neutrality a to z následujících důvodů:

  • Standardizace: SBTi je prvním subjektem, který standardizuje, co znamenají nulové emise v souvislosti s úsilím omezit globální oteplování na 1,5 stupně Celsia.
  • Přizpůsobení: Standard SBTi je dynamický a reaguje na kolektivní úsilí firem a měnící se teplotu planety.
  • Odpovědnost: I když se může zdát, že rok 2050 je daleko, mnoho lídrů, kteří se dnes zavázali k ambiciózním cílům, nemusí zvládnout jejich splnění za 27 let. Přizpůsobení cílů ke zpomalení klimatické změny ve spolupráci s externím subjektem podporuje odpovědnost a kontinuitu.

„Vědecké poznatky o klimatu nám jasně říkají, že pokud máme dosáhnout celosvětové uhlíkové neutrality a zabránit nejničivějším dopadům změny klimatu, potřebujeme rychle a výrazně snížit emise,“ prohlásil Luiz Amaral, generální ředitel iniciativy Science Based Targets. „Cíle společnosti Lenovo v oblasti uhlíkové neutrality odpovídají naléhavosti klimatické krize a dávají jasný příklad, který musí jejich vrstevníci následovat.“

Dlouhodobé cíle společnosti Lenovo do roku 2050 se shodují s krátkodobými cíli snížení emisí do roku 2030 schválenými iniciativou SBTi. Všechny tyto cíle jsou uvedeny níže:

Celkový cíl nulových emisí

Společnost Lenovo se zavazuje dosáhnout nulových emisí skleníkových plynů v celém hodnotovém řetězci do fiskálního roku 2049/2050.

Krátkodobé cíle

Společnost Lenovo se zavazuje snížit absolutní podíl přímých emisí skleníkových plynů (scope 1) a nepřímých emisí z energie (scope 2) o 50 % do fiskálního roku 2029/30 s počátkem od fiskálního roku 2018/19. Společnost Lenovo se též zavazuje snížit další nepřímé emise GHG (scope 3) z používání prodaných zařízení v průměru o 25 % u srovnatelných zařízení ve stejném časovém rámci. Společnost Lenovo se zavazuje snížit emise skleníkových plynů z kategorie scope 3 z nakoupeného zboží a služeb o 66,5 % na milion USD hrubého zisku za stejné časové období. Společnost Lenovo se dále zavazuje ve stejném časovém rámci snížit emise skleníkových plynů typu scope 3 z přepravy a distribuce o 25 % na tunokilometr přepravovaných produktů.

Dlouhodobé cíle

Společnost Lenovo se zavazuje snížit absolutní množství emisí typu scope 1, 2 a 3 o 90 % do fiskálního roku 2049/50 s počátkem od fiskálního roku 2018/19.

Poté, co v roce 2020 obdržela schválení pro krátkodobé cíle snížení emisí do roku 2030 a pomohla otestovat standard Net-Zero se společnost Lenovo stala prvním osvojitelem vědecky podloženého přístupu ke snižování emisí.

„Úspěch při dosažení nulových emisí závisí na transparentním, vědecky podloženém a kolaborativním rámci, který pomůže firmám a organizacím být dlouhodobě zodpovědnými. SBTi vytvořila tento rámec a umožní tak společnostem urychlit snižování emisí,“ uvedla Carolina Milanesi, zakladatelka poradenské společnosti The Heart of Tech zaměřené na ESG.

Mezi hlavní strategie snižování emisí společnosti Lenovo patří snižování vlivu jejích zařízení na životní prostředí, využívání inovací pro zvýšení udržitelnosti výroby a snižování emisí napříč všemi operacemi a hodnotovým řetězcem. Tato strategie byla popsána v sérii videí s názvem Journey to Net-Zero, která ukazují, jak odborníci společnosti Lenovo mění firemní procesy tak, aby splnili cíle pro uhlíkovou neutralitu.

Společnost Lenovo také provádí vlastní měření emisí a přispívá tím k širšímu souboru společných dat pro pochopení a omezení klimatických změn v souladu s cílem Pařížské dohody omezit oteplování na maximálně 1,5 stupně Celsia nad předindustriální úroveň. Více než 4000 firem po celém světě se zapojilo do procesu sladění svých cílů v oblasti snižování emisí s vědecky podloženou metodologií a validačními procesy SBTi.

Kromě vlastní práce na snižování emisí byla společnost Lenovo zařazena do žebříčku 25 nejlepších globálních dodavatelských řetězců společnosti Gartner, mezi nejobdivovanější světové firmy v žebříčku společnosti Fortune a nezisková organizace CDP ji také označila za lídra v oblasti klimatických změn a ochrany vody. Přečtete si více o snaze společnosti Lenovo vytvořit chytřejší a udržitelnější budoucnost pro všechny ve zprávě společnosti na téma ESG za fiskální rok 2021/22.

Pro více informací navštivte Lenovo StoryHub.

O společnosti Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická společnost s obratem 70 miliard USD, která se nachází na 171. místě v žebříčku Fortune Global 500, zaměstnává 75 000 lidí po celém světě a každý den poskytuje služby milionům zákazníků na 180 trzích. Společnost Lenovo, která se zaměřuje na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologie pro všechny, navázala na svůj úspěch největší světové počítačové společnosti další expanzí do klíčových oblastí růstu včetně serverů, úložišť, mobilních zařízení, řešení a služeb. Tato transformace spolu s inovacemi Lenovo, které mění svět, vytváří inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro každého a kdekoli. Pokud chcete vědět více, navštivte stránky https://www.lenovo.com a přečtěte si nejnovější zprávy prostřednictvím StoryHub.

Epson se otevřeně hlásí k významným udržitelným výhodám inkoustového tisku s technologií Heat-Free, globálně upouští od laserových tiskáren a představuje nové produkty rozšiřující řadu inkoustových firemních tiskáren

Společnost Epson potvrdila svůj závazek přejít na inkoustový kancelářský tisk a oznámila, že do roku 2026 přestane celosvětově prodávat a distribuovat laserové tiskárny. Společnost své rozhodnutí vysvětluje větším potenciálem inkoustového tisku k dosažení významného pokroku v oblasti udržitelnosti. To je způsobeno odlišným fungováním obou technologií – laserová technologie potřebuje teplo k zapečení toneru na papír, zatímco inkoustová technologie je studená a vyžaduje méně energie.

Tato zpráva se objevuje rok poté, co společnost Epson ohlásila investici ve výši 100 miliard jenů do udržitelných inovací, a souvisí s uvedením nové řady firemních inkoustových tiskáren na trh.

Marcel Divín, Branch Office Manager společnosti Epson Europe CZ&SK, k tomu dodává: „Rozhodnutí opustit trh s laserovými tiskárnami bylo nevyhnutelné. Naše společnost se zavázala k udržitelným inovacím a postupům, ale laserové tiskárny do tohoto rámce nezapadají. Jejich spotřeba energie je vyšší než u firemních inkoustových tiskáren a mají více spotřebních dílů. Naše tisková divize se bude namísto toho stoprocentně věnovat piezoelektrickému inkoustovému tisku s technologií Heat-Free a využívat naši vlastní technologii k poskytování účinných a udržitelných tiskových řešení pro naše partnery a koncové uživatele.”

Trh s firemními inkoustovými tiskárnami by měl podle předpovědí růst na úkor laserových tiskáren Z dat IDC vyplývá, že trh s firemními inkoustovými tiskárnami v západní Evropě vzroste o +5,1 % ročně, s čímž kontrastuje meziroční pokles poptávky po laserovém tisku o 0,4 %[1], přičemž růst poptávky po firemních inkoustových tiskárnách vykazuje podobné trendy v regionech CEE a MEA.

Výzkum IDC také ukazuje, že 88 % osob s rozhodovací pravomocí v oblasti hardwaru nyní považuje spotřebu energie a odpad (87 %) za „extrémně“ nebo „velice” důležité faktory při výběru nových tiskáren.[2]

Nová řada Epson Enterprise

Nová řada tiskáren WorkForce Enterprise AM, která využívá piezoelektrickou technologii Heat-Free společnosti Epson s liniovou hlavou, doplňuje nabídku společnosti Epson v oblasti firemního tisku. Nová řada umožňuje rychlost tisku 40–60 stran za minutu, je určena pro střední segment trhu a doplňuje řadu firemních inkoustových tiskáren Epson.

Kompaktní rozměry a lehká konstrukce umožňují omezit zdroje používané při výrobě a přepravě. Zásobníky inkoustu s vysokou výtěžností snižují spotřebu, náklady na přepravu a skladování materiálu a řízení spotřebního materiálu po skončení jejich používání, a navíc se tím omezují odstávky kvůli rutinní údržbě.

Marcel Divín dále uvádí: „Tyto produkty doplňují naši firemní nabídku inkoustových tiskáren od malých pracovních skupin až po vysokorychlostní zařízení pro oddělení, což znamená, že bez ohledu na účel tisku pro vás máme vhodný produkt. Každý produkt, který nabízíme v rámci naší řady firemních inkoustových tiskáren, přináší společnostem technologii, která jim pomůže splnit jejich cíle v oblasti udržitelnosti. Pro naše partnery a zákazníky nadšeně a hrdě vyrábíme udržitelné technologie, které opravdu přispívají ke snížení spotřeby energie a emisí CO. Každý podnik, který se přeorientuje na inkoustovou technologii, přispívá k udržitelnější společnosti.”

Další informace o nové řadě

  • Nejkompaktnější půdorys ve třídě a mnohem nižší hmotnost
  • Podávání papíru ve tvaru C snižuje pravděpodobnost uvíznutí papíru a zvyšuje spolehlivost
  • 10,1palcový panel rozhraní – chytřejší, intuitivnější a s ekologickým nastavením tisku
  • Snadné a jednoduché použití díky automatické detekci velikosti papíru a tichým zásobníkům papíru
  • Snadné vkládání, kompaktní vysokokapacitní zásobníky inkoustu
  • Vysoká kapacita manipulace s papírem – až 5150 listů
  • Omezení prostojů – vytvořeno pro snadný interní přístup a rychlá a účinná rutinní údržba
  • Možnost snímání rychlostí 60 stran za minutu / 120 obrázků za minutu a volitelná integrovaná funkce OCR
  • Vnitřní finišer – kompaktní zařízení šetřící místo pro kompilaci a sešívání dokumentů.
  • Dostupné také s volitelnou děrovačkou
  • Připojitelný vnější finišer na brožury – pro sešívání, děrování, tisk obálek, sedlové sešívání a středové a trojité skládání

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

global.epson.com

Společnost Epson představila novou řadu firemních tiskáren s rychlostí 40–60 stran za minutu. Otevřeně se hlásí k udržitelným výhodám technologie Heat-Free v inkoustových tiskárnách a celosvětově upouští od prodeje laserových tiskáren

Společnost Epson znovu potvrzuje své rozhodnutí využívat inkoustovou technologii tisku a uvádí na trh novou řadu produktů WorkForce Enterprise AM s rychlostí tisku 40–60 stran za minutu. Tato řada vychází z technologie inkoustových tiskáren Heat-Free a zaplňuje mezeru v nabídce firemních produktů formátu A3. Zároveň společnost Epson oznámila konec prodeje laserových tiskáren kvůli omezené schopnosti této technologie přispět k udržitelnému rozvoji.

Poprvé v České republice nové modely společnost Epson představila 24. ledna v pražském hotelu Mama Shelter na tiskové konferenci určené vybraným novinářům a partnerům. Zástupci společnosti Epson prezentovali zásadní vlastnosti tiskáren, a především předvedli tato zařízení během praktické ukázky.

Marcel Divín, Branch Office Manager společnosti Epson Europe CZ&SK, se navíc věnoval udržitelným a ekonomickým aspektům tiskáren, jako jsou nízké celkové náklady na vlastnictví či snížení nákladů na tisk. Díky těmto vlastnostem jsou zařízení schopna ušetřit firmám na provozu až stovky tisíc ročně.

„Nová řada WorkForce Enterprise AM doplňuje naši nabídku firemních inkoustových tiskáren od malých pracovních skupin až po vysokorychlostní zařízení pro oddělení. To znamená, že bez ohledu na účel tisku pro vás máme vhodný produkt. Díky kompletní podpoře v oblasti MPS řízené tiskové služby, pracovních workflow a řešení vzdáleného servisu umožňují tyto produkty vytvořit spolehlivý a udržitelný systém tisku s nízkými nároky na údržbu a vysokou kvalitou,“ uvedl k nové řadě Marcel Divín. „Jsem rád, že jsme mohli jedinečné vlastnosti našich tiskáren představit naživo, rozhodně stojí za pozornost každé firmy.“

Nové produkty představují technologii statické liniové hlavy pro střední segment trhu. Obchodním partnerům společnosti Epson usnadní proces prodeje a zajistí, aby koncoví uživatelé měli ty nejlepší produkty, které potřebují a které zároveň plně respektují atributy udržitelnosti.

Inkoustová technologie může oproti laserové snížit spotřebu energie. Kompaktní rozměry a lehká konstrukce dále umožňují omezit potřebu zdrojů použitých při výrobě a přepravě. Díky kompaktním rozměrům lze zařízení bez problému umístit do kanceláře a šetřit místo. Zásobníky inkoustu s vysokou výtěžností snižují spotřebu, náklady na přepravu, skladování materiálu a potřebu řízení skladu spotřebních materiálů po skončení jejich používání.

Tyto produkty jsou významným krokem vpřed ve strategii společnosti Epson v oblasti tisku a podporují její závazek k udržitelnosti. Uvedení na trh je v souladu s rozhodnutím společnosti plně přejít na inkoustový tisk a do roku 2026 přestat celosvětově prodávat laserové tiskárny.

Tento záměr byl učiněn rok poté, co společnost Epson ohlásila investici ve výši 100 miliard jenů do udržitelných inovací, a vyplývá z omezené schopnosti laserové technologie významněji přispět k lepší udržitelnosti kvůli potřebě tepla při tiskovém procesu a s tím spojené zvýšené spotřebě energie.

V porovnání s laserovými tiskárnami je po dobu životnosti inkoustové tiskárny potřeba vyměnit méně spotřebních součástí, což výrazně omezuje potřebu servisu a údržby inkoustových tiskáren Epson a s tím související odstávky tiskáren. Současně zvyšují produktivitu a spokojenost koncových uživatelů.

Další informace o nové řadě

  • Nejkompaktnější půdorys ve třídě a mnohem nižší hmotnost
  • Podávání papíru ve tvaru C snižuje pravděpodobnost uvíznutí papíru a zvyšuje spolehlivost
  • 10,1palcový panel rozhraní – chytřejší a intuitivnější s ekologickým nastavením tisku
  • Snadné a jednoduché použití díky automatické detekci velikosti papíru a tichým zásobníkům papíru
  • Snadné vkládání, kompaktní vysokokapacitní zásobníky inkoustu
  • Vysoká kapacita manipulace s papírem – až 5150 listů
  • Omezení prostojů – vytvořeno pro snadný přístup a rychlou a účinnou údržbu
  • Možnost snímání rychlostí 60 stran za minutu / 120 obrázků za minutu a volitelná integrovaná funkce OCR
  • Vnitřní finišer – kompaktní zařízení šetřící místo na kompletování a sešívání dokumentů.
  • Dostupné také s volitelnou děrovačkou
  • Připojitelný vnější finišer na brožury – pro sešívání, děrování, tisk obálek, sedlové sešívání a středové a trojité skládání

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

global.epson.com

Stovky přednášek pro více jak 12 tisíc studentů: T-Mobile se stal partnerem projektu Technologická gramotnost

Kyberbezpečnost, elektromobilita, emise skleníkových plynů nebo třeba umělá inteligence Projekt Technologická gramotnost, jehož partnerem se nově stala společnost T-Mobile, přibližuje studentům středních škol moderní technologie a snaží se zvýšit zájem o technologické obory. V letošním roce se iniciativa se svými přednáškami rozšíří i na základní školy a plánuje oslovit více než 12 000 dětí po školách v celé ČR.

Projekt Technologická gramotnost si klade si za cíl motivovat studenty k zájmu o moderní technologie, jejichž význam i v běžném životě neustále roste. Reaguje tak mimo jiné na snížení počtu studentů technických oborů, kterých podle ČSÚ během posledních deseti let ubylo o 37 %. Na potřebu vzdělávání v oblasti technologií se významně zaměřuje i T-Mobile, který se od letošního roku stal partnerem projektu.

„Naše vzdělávací aktivity se dlouhodobě soustředí mimo jiné na rozvoj digitálních dovedností u žáků základních škol a jsme proto rádi, že můžeme podpořit projekt, jakým je Technologická gramotnost. Věřím, že společně můžeme děti nadchnout pro technologické obory, které pro ně budou v budoucnu klíčové,“ dodává Martin Orgoník, ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti T-Mobile.

Přednášky pro studenty i širokou veřejnost

Iniciativa technologická gramotnost se zrodila v roce 2021 na půdě Fakulty elektrotechnické pražské ČVUT, jejíž studenti jsou zároveň lektory projektu, a za rok svého fungování už zvládla navštívit 192 středních škol po celé ČR. Bezplatné lekce se zaměřují na novinky z oblastí elektromobility, umělé inteligence, kyberbezpečnosti, 5G a internetu věcí (IoT). Navazující program pak nabízí i speciální vzdělávací portál, kde se studenti mohou blíže dozvědět o dobývání vesmíru, kryptoměnách, blockchainu, 3D tisku, inteligentních budovách, robotice a dronech, logistice a vývoji hardwaru a softwaru.

„Technologie se velmi dynamicky vyvíjejí, proto je pro firmy jako T-Mobile zájem mladé generace klíčový. Dlouhodobě spolupracujeme s řadou vysokých škol a projekty podobného rázu jsou nám tak logicky velmi blízké. Vnímáme naši roli jako pomoc při vytváření prostředí, které bude pro studenty dostatečně podnětné, například ve formě stáží. Jde o to, aby vzdělání v oboru technologií nevnímali jako příliš složité, a aby si také dokázali představit široké spektrum zajímavých oblastí, které pokrývá. Věřím, že je umíme nadchnout, řada z nich má o technické pozice u nás zájem i po ukončení studia,“ uvádí Vladan Pekovič, ředitel technologií a IT společností T-Mobile a Slovak Telekom.

V uplynulém roce proběhly také přednášky na konferencích, výstavách a studentských akcích i BVV strojírenském veletrhu, který nabídl možnost oslovit celým konceptem Technologické gramotnosti širokou veřejnost.

„Ačkoliv jsou přednášky koncipované primárně pro středoškolské studenty, měli jsme možnost si v praxi ověřit, že jsou uchopitelné i pro širokou veřejnost. Samozřejmostí je také to, že náplň lekcí aktualizujeme podle novinek ze světa technologií. Zpětná vazba účastníků nám dokládá, že naše práce má smysl – 12 % studentů potvrdilo, že jim naše přednáška změnila pohled na moderní technologie, doplňuje Tadeáš Salaba z Technologické gramotnosti.

Letos by lektoři se svými přednáškami měli obsáhnout 125 středních a 100 základních škol a zacílit tak na více než 12 000 studentů. Školy si bezplatnou přednášku mohou objednat na webu https://www.technologicka-gramotnost.cz/.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,4 milionům zákazníků a svou sítí páté generace pokrývá už 46 % obyvatel ČR. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Aby hry nebyly moc lehké ani těžké. Smartlook pomáhá vývojářům ladit tituly, které hrají desítky milionů lidí

Díky možnosti vizuálních záznamů využívají Smartlook k analýze chování hráčů úspěšná česká i zahraniční studia. Mezi nimi jsou Vertigo Games nebo například Madfinger Games, které nástroj použily při vývoji svého úspěšného titulu Shadowgun Legends s 28 miliony stažení. Pro vývoj mobilních her potřebují herní studia způsoby, jak efektivně optimalizovat obtížnost, odstraňovat chyby a zdokonalovat způsoby monetizace. Místo složitého dedukování chyb z kódu vidí vývojáři díky analytice Smartlooku kroky hráče okamžitě a mohou tak urychlit vývoj hry. Nespornou výhodou je potom také to, že na výkon zařízení či hry nemá nasazení analytického nástroje žádný vliv.

„Asi každý hráč si někdy položil otázku, jak studia řeší nastavování herní obtížnosti. Řešení pro analytiku mobilních her vychází principiálně z našeho standardního nástroje, ale je uzpůsobeno potřebám herních vývojářů. Díky němu jsou schopni na záznamu vidět, co hráč dělal, kam klikal a kam se dostal předtím, než hru opustil. A tak mohou jasně určit, jaký parametr hry je potřeba upravit. Využívají ho ale také ke zdokonalování vizuálu a způsobů monetizace, nebo zkrátka k napravování technických chyb,“ vysvětluje Ondřej Machek, CTO Smartlooku.

Vývojář přitom nemusí sledovat záznamy hraní v celé délce. Smartlook mu dokáže automaticky ukázat moment, kdy hráč opustil hru nebo kdy si zakoupil určitou položku. Stejně jako u standardní analýzy může vývojář vytvořit „funnel“, tedy soubor úkonů, které chce, aby hráč v ideální situaci vykonal. Nástroj mu pak ukáže, při kterém konkrétním kroku hráč odpadl. Podobně Smartlook dovoluje vývojáři filtrovat záznamy různých hráčů podle toho, ve které z těchto částí odpadli, nebo na základě dalších parametrů.

„V analytice není zásadní jen způsob, jakým člověk hru hraje. Velký důraz vývojáři kladou i na vizuální stránku. Určit to, kam umístit konkrétní tlačítko nebo prvek uživatelského rozhraní (HUD), může být složitější, než se zdá. Díky záznamům ale vývojář jasně vidí, s čím má hráč problém nebo proč nekliká na určité tlačítko,“ uvádí Machek.

Aby odstraňování chyb nebylo utrpení

Mezi klienty Smartlooku z řad herních studií patří například Madfinger Games, které Smartlook použily i pro vývoj své úspěšné hry Shadowgun Legends. Ta má na Google Play a Apple store dohromady přes 28 milionů stáhnutí. Smartlook vývojářům studia pomohl s identifikací hned několika problémů. Pomáhá ale i testerům, kteří nemusí složitě popisovat chybu, ale místo toho vývojáře odkážou na konkrétní časový úsek. Chyby mohou být technického rázu, nebo se může jednat například o neočekávané chování hráčů.

„Potýkali jsme se se situací, kdy si hráči po dokončení levelu z nějakého důvodu nevyzvedávali odměnu. Protože jsme neměli možnost zjistit, proč tomu tak je, rozhodli jsme se pro Smartlook. Nyní můžeme na záznamech přesně vidět, co se stalo, a nastavovat konkrétní eventy, díky kterým máme přehled o hráčových krocích. Velkou výhodou je pro nás i nenáročnost analytiky na výkon, protože ne všichni hráči mají ty nejnovější modely telefonů,“ říká Miroslav Ondruš, CTO Madfinger Games.

Vývojáři si navíc mohou kvalitu uchovávaných záznamů nastavit, a to včetně rozlišení a FPS. Samotné SDK (software development kit) spuštěné na mobilní hře navíc neshromažďuje žádné potenciálně citlivé údaje a hráči, potažmo uživatelé, zůstávají zcela anonymní. Zato vyžaduje nezbytně nutná oprávnění v mobilu, která jsou ale spíše formalitou. Nástroj sbírá jen data o jednotlivých interakcích. Ta jsou zcela anonymizována a konkrétního uživatele tak Smartlook ani vývojář hry nemůže identifikovat.

Více o Smartlooku

Smartlook kouzlí s analytikou dat. Jde o software, který propojuje nahrávací systém a analytické nástroje a díky němuž mohou firmy sledovat, k jakým interakcím ze strany návštěvníků dochází. Kombinace živých nahrávek a pokročilých analytických funkcí umožňuje zhlédnout nejdůležitější momenty cesty uživatele přímo očima zákazníka. Neunikne vůbec nic – každé kliknutí a pohnutí myší je detailně zachyceno. Už žádné „proč nedokončil nákup“ nebo „proč nechápe, že na tohle místo klikat nemá“, už žádné hádání, ale hmatatelné odpovědi. Smartlook jsou Brňáci, ale kanceláře mají také v Praze. Podívat se na weby a mobilní aplikace očima uživatelů umožňují dnes už více než šedesáti tisícům klientů, mezi něž patří třeba Volvo, Miele, Vogue nebo taky čeští Rohlík a Alza.

TCL na veletrhu CES 2023 – nová řada telefonů TCL 40, produkty NXTPAPER a brýle pro rozšířenou i virtuální realitu

Společnost TCL, která je průkopníkem v oblasti obrazových technologií, představila na veletrhu CES 2023 řadu novinek. Ty zahrnují řadu smartphonů TCL řady 40, dvě nová zařízení využívající technologii NXTPAPER a novou generaci chytrých brýlí TCL RayNeo X2, TCL NXTWEAR S a TCL NXTWEAR V.

Telefony TCL 40 a true wireless sluchátka MOVEAUDIO Air

TCL uvedla novou řadu telefonů TCL 40, která zahrnuje modely TCL 40 R 5G, TCL 40 SE a TCL 408. Všechny modely jsou vybaveny vylepšenou obrazovou technologií NXTVISION, baterií s dlouhou výdrží a 50Mpx fotoaparátem s umělou inteligencí. Společnost TCL zpřístupňuje technologie a nabízí funkce prémiové kvality za dostupné ceny.

Telefon TCL 40 R 5G obsahuje 7nm výkonný procesor s podporou 5G sítí. Tento model demonstruje závazek společnosti TCL poskytovat 5G masám, aby si více lidí mohlo využívat toto bleskové mobilní připojení.

Telefon TCL 40 SE nabízí dva stereo reproduktory a 6,75palcový displej s obnovovací frekvencí 90 Hz, který poskytuje mimořádně plynulý obraz.

S fotoaparátem modelu TCL 408 pořídíte stylové fotky s nádhernými detaily. Jeho hyperfotoaparát 2 v 1 kombinuje 50Mpx hlavní fotoaparát a vylepšený makroobjektiv a pořizuje snímky ve vysokém rozlišení. TCL 408 je také vybaven dvěma stereo reproduktory.

Na veletrhu CES byla představena také sluchátka TCL MOVEAUDIO Air, která nabízejí vedle čistého zvuku a lehkého provedení i výdrž baterie až devět hodin při přehrávání hudby.

Dvě nová zařízení s displejem NXTPAPER

TCL rozšiřuje svou inovativní technologii displejů NXTPAPER do tabletu TCL NXTPAPER 12 Pro a vůbec prvního odnímatelného notebooku TCL typu 2 v 1 s označením TCL BOOK X12 Go.

Obě zařízení jsou vybavena 12,2palcovým displejem NXTPAPER, který se podobá papíru a má rozlišení 2K. Tento displej snížuje emise škodlivého modrého světla až o 61 %[1] více než běžné obrazovky. Hardware a software pro ochranu zraku je vrstvený tak, aby pomáhal snižovat únavu očí a zachovával původní barvy bez jejich žloutnutí.

Většina tabletů, které nabízejí ochranu očí, dělá kompromisy v oblasti jasu obrazovky, ale displeje NXTPAPER poskytují jak špičkovou ochranu zraku, tak vysoce kvalitní obraz. Obrazovky mají stejný jas jako běžné tablety – o 100 % vyšší než předchozí verze NXTPAPER – což znamená, že obrazovka zůstává ostrá a jasná a současně nenamáhá oči.

Díky hmotnosti jen 600 gramů a tenkému profilu se tablet TCL NXTPAPER 12 Pro snadno přenáší a příjemně se drží při sledování filmů v letadle nebo ve vlaku. Neznatelné rámečky, Poměr stran 3:2 poskytuje o 18,5 % více obsahu než běžná obrazovka s poměrem stran 16:9. Ve spojení s perem TCL E-Pen, které je součástí balení a podporuje 8192 úrovní přítlaku, si můžete zapisovat poznámky, načrtnout plánek nebo odškrtnout seznam úkolů stejně lehce jako na obyčejném papíru. Ať už tedy hrajete hru, sledujete video nebo začtete do elektronické knihy, TCL NXTPAPER 12 Pro nabízí za všech okolností výborný obraz.

Výkonná baterie v tabletu s kapacitou 8000 mAh dokáže reverzně nabíjet i další zařízení, jako jsou telefony nebo sluchátka.

Také TCL BOOK X12 Go je vybaven 12,2palcovým 2K displejem s inovovanou technologií NXTPAPER, která eliminuje modré světlo, má poměr stran 3:2 a lehkou snadno přenosnou konstrukci.

Tento model je zároveň prvním zařízením TCL s odnímatelnou obrazovkou. Konstrukce typu 2 v 1 se dokonale hodí k flexibilnímu životnímu stylu. Odnímatelná klávesnice umožňuje psaní jako na klasickém notebooku. Klávesnici lze ale odepnout a používat štíhlý TCL BOOK X12 Go jako tablet. A díky funkcím spolupráce na více obrazovkách můžete sdílet soubory a zrcadlit zařízení, abyste mohli upravovat projekty přesahující jednu obrazovku.

TCL BOOK X12 Go nabízí neomezené možnosti kreativity a produktivity, aby uživatelé nemuseli dělat žádné kompromisy. Na zařízení je proto předinstalovaný systém Windows 11 Home, a pohání ho výkonný osmijádrový processor Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2. Baterie zvládne na jedno nabití pracovat až 14 hodin, což usnadňuje celodenní používání.

Chytré nositelné brýle – další krok k budoucím zážitkům s displejem

Společnost TCL uvede letos na trh brýle pro rozšířenou realitu s názvem TCL RayNeo X2.

TCL RayNeo X2 využívá revoluční technologii binokulárního plnobarevného displeje Micro-LED s optickým vlnovodem. Může sloužit jako inteligentní navigace, automatický překladač, fotoaparát, kamera nebo přehrávač hudby, přičemž vypadá jako běžné brýle. Díky významným vylepšením displeje v podobě vysokého kontrastního poměru až 100 000:1 a jasu až 1 000 nitů je ideální pro použití v interiérech i venku.

TCL RayNeo X2 fungují na platformě Qualcomm Snapdragon XR2 a jsou vybaveny funkcemi simultánní lokalizace a mapování (SLAM) a rozpoznávání gest. Toto zařízení je snem všech cestovatelů. Jeho výkonná technologie mapování zobrazuje blízké památky. Integrovaný pokročilý systém překladů s pomocí umělé inteligence zcela odbourává jazykové bariéry. TCL RayNeo X2 dokáže překládat konverzaci a zobrazovat titulky z několika různých jazyků v reálném čase. Na brýlích se zobrazují i příchozí hovory a upozornění na zprávy. TCL RayNeo X2 vám poslouží jako každodenní inteligentní asistent v práci i v životě.

Integrovaná hands-free kamera umožňuje uživatelům vytvářet fotografie, videa a časosběrné snímky z osobitého pohledu první osoby. Chytré funkce, jako je stabilizace obrazu, minimalizují otřesy při pohybu. Automatický noční režim umožňuje natáčet i ve tmě a pomáhá pořídit pokaždé kvalitní snímky.

Na veletrhu CES byly uvedeny i brýle TCL NXTWEAR S s nositelným displejem. Jsou vybaveny obrazovkou s vysokým rozlišením, která evokuje sledování 130palcového obrazu na vzdálenost čtyř metrů. Využívají k tomu dva Micro OLED displeje nové generace s rozlišením 1080p a jedinečným režimem akustického potlačení faze. Díky tomu nabízejí audiovizuální zážitek jako v kině kdekoli a kdykoli.

TCL ukázala také svůj koncept brýlí pro virtuální realitu NXTWEAR V. Lehké a pohodlné zařízení s hmotností pouhých 236 g dává uživatelům zapomenout, v jaké realitě se nacházejí, protože si mohou vychutnat realistické barevné podání a interakce. Displej, vyvinutý společností TCL CSOT, vytváří realistické barevné podání díky optickému VR modulu, který poskytuje zorné pole 108 stupňů a hustotu pixelů 1512ppi, což zlepšuje kvalitu obrazu a minimalizuje pocit závrati. Bez ohledu na to, zda je použijí k objevování metaverza, hraní pohlcujících her nebo učení se novým dovednostem, TCL NXTWEAR V uživatele zaujmou světem, který budou chtít prozkoumávat celé hodiny. 

Dostupnost a ceny

  • Telefon TCL 40 R 5G: od 219 €, v Evropě v prodeji ve vybraných zemích
  • Telefon TCL 40 SE: od 169 €, v Evropě se začne prodávat v 1. čtvrtletí 2023
  • Telefon TCL 408: od 139 €, uvedení na trh v Evropě se očekává v 1. čtvrtletí 2023
  • TWS sluchátka TCL MOVEAUDIO Air: v prodeji za 39,99 €
  • Tablet TCL NXTPAPER 12 Pro: v prodeji za 499 USD. Verze 5G bude k dispozici později v tomto roce za 549 USD.
  • Notebook TCL BOOK X12 Go se začne prodávat později v tomto roce.
  • Brýle TCL RayNeo X2 budou k dispozici pro vývojářskou komunitu ve vybraných regionech do konce 1. čtvrtletí 2023 a později dojde k uvedení na trh.
  • Brýle TCL NXTWEAR S se v Evropě začnou prodávat v 1. čtvrtletí 2023 s doporučenou cenou 499 €.

Ceny se mohou v různých zemích lišit.

Společnost TCL propojuje své produkty do vlastního ekosystému prostřednictvím aplikace TCL LINK, která umožňuje vzájemnou komunikaci smartphonů, sluchátek, tabletů, notebooků a chytrých nositelných zařízení TCL, což uživatelům dává možnost využívat a spravovat více zařízení kdekoli na světě.

Další informace o produktech TCL představených na veletrhu CES 2023 najdete na adrese: http://www.tcl.com/global/en.html, kde se také můžete podívat na záznam tiskové conference TCL z CES 2023. 

O společnosti TCL Electronics

TCL Electronics (1070.HK) je jednou z nejrychleji rostoucích společností v oblasti spotřební elektroniky a jedním z předních světových výrobců televizorů a mobilních zařízení (TCL Communication je dceřinou společností TCL Electronics). Již téměř 40 let provozuje TCL vlastní výrobní a výzkumná centra po celém světě a své výrobky prodává ve více než 160 zemích Severní a Jižní Ameriky, Evropy, Blízkého východu, Afriky a Asie a Tichomoří.

Společnost TCL se specializuje na výzkum, vývoj a výrobu spotřební elektroniky od televizorů, mobilních telefonů, audio zařízení až po produkty pro chytrou domácnost v rámci své strategie „AI x IoT“. Další informace o mobilních zařízeních TCL naleznete na adrese: https://www.tcl.com/cz/cs/mobile-devices-list.html

TCL je registrovaná ochranná známka společnosti TCL Corporation. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. Alcatel je ochranná známka společnosti Nokia používaná na základě licence společnosti TCL Communication.

Snapdragon je ochranná známka nebo registrovaná ochranná známka společnosti Qualcomm Incorporated. Snapdragon je produkt společnosti Qualcomm Technologies, Inc. a/nebo jejích dceřiných společností.

Loni český trh poprvé ovládly Li-Pol baterie, poptávka po Li-Ion článcích po desítkách let klesla

Češi začali ve větší míře pořizovat kvalitnější lithium-polymerové (Li-Pol) baterie, změna nastala po desetiletích. Podíl prodaných Li-Pol akumulátorů loni tvořil 59 % z celkové poptávky. Zájem rostl na úkor tradičních lithium-iontových (Li-Ion) článků. Vyplývá to z prodejních statistik internetového obchodu BatteryShop.cz za loňský rok. E-shop v roce 2022 zaznamenal výrazné meziroční zvýšení zájmu o baterie do notebooků i záložních zdrojů. Nově svou nabídku rozšiřuje na hlavní evropská marketplaces.

Přestože jsou Li-Pol baterie na trhu již od roku 1996, jejich prodej dlouho zůstával minimální. Nejzásadnějším rozdílem mezi lithium-polymerovými a lithium-iontovými bateriemi je forma elektrolytu. Zatímco Li-Ion baterie používá tekutý elektrolyt, u Li-Pol baterie je elektrolyt pevný či gelový a má vyšší hustotu uchované energie. Díky tomu jsou Li-Pol akumulátory lehčí, kompaktnější a mají širší využití, zároveň jsou ale nákladnější. Proto se v minulosti používaly v prémiových přístrojích.

„Ještě před třemi lety tvořil podíl prodeje Li-Pol baterií pouze 15 procent. Trh dlouhé období ovládaly Li-Ion články, které zase vytlačily niklové akumulátory. Zájem o Ni-MH baterie pak v loňském roce skoro vymizel,“ popisuje změnu poptávky českých zákazníků Radim Tlapák, ředitel internetového obchodu BatteryShop.cz, který je předním prodejcem baterií do mobilních přístrojů na českém trhu. „Za nárůstem poptávky po Li-Pol bateriích stojí větší zájem Čechů o prémiové mobilní telefony a notebooky, zejména značky Apple,“ doplnil Tlapák.

Internetový obchod BatteryShop.cz v roce 2022 zaznamenal meziroční nárůst prodeje v několika segmentech. Nejvíce poptávka narostla v případě baterií do čteček čárových kódů (79 %), notebooků (59 %) a záložních zdrojů (22 %). Právě akumulátory značky T6 Power do záložních zdrojů představovaly v loňském roce nejprodávanější produkty e-shopu. Zájem byl rovněž o baterie do notebooků značky Dell Inspiron a HP.

„V roce 2022 jsme museli reagovat na problémy v dodavatelském řetězci, protože lhůty pro přepravu se prodloužily asi na dvojnásobek. Proto jsme reagovali zvýšením dodávek, abychom pokryli rostoucí poptávku. A to se nám podařilo,“ upozorňuje na nedostatky v logistice Radim Tlapák.

BatteryShop.cz aktuálně rozšířil prodejní kanály a své produkty značky T6 Power nabízí například prostřednictvím Amazonu, Kauflandu, ale i na předních e-shopech, jako je Alza.cz, Mall.cz a Allegro. „Novinkou pro letošní rok je výrazné posílení naší nabídky na marketplaces v rámci celé Evropy. Navíc plánujeme naši nabídku i dále rozšiřovat, a to o baterie pro fotovoltaiku a elektrokola,“ uzavírá Radim Tlapák s výhledem do roku 2023. 

O e-shopu BatteryShop.cz

Společnost BatteryShop.cz má v obchodování na internetu dlouhodobé zkušenosti, věnujeme se mu od roku 1998. Specializuje se výhradně na prodej baterií. Všichni pracovníci mají s produkty z oboru počítačové elektroniky bohaté zkušenosti. Obchodními partnery jsou společnosti z Asie a USA. Všechny prodávané baterie splňují přísné evropské normy a mají všechny certifikáty potřebné pro prodej v zemích Evropské unie. Vysokou kvalitu služeb internetového obchodu potvrzuje 100% hodnocení zákazníků na portálu Heureka.cz.

Internetový obchod BatteryShop.cz provozuje společnost NTB CZ, která je zároveň vlastníkem a výhradním prodejcem baterií značky T6 power.

Vyšlo nové rozšíření karetní hry Pokémon Trading Card Game: Crown Zenith s jedinečnými ilustracemi a sadou Galarian Galler

Společnost Pokémon Company International vydala nejnovější rozšíření oblíbené karetní hry Pokémon Trading Card Game (TCG), Crown Zenith, které je ode dneška dostupná u prodejců po celém světě. Rozšíření Crown Zenith nabízí celou řadu nových grafických stylů a jedinečných ilustrací se zaměřením na karty s alternativní grafikou. Mezi ně patří i vůbec první Pokémon VSTAR ve speciálním grafickém pojetí.

Kromě toho Crown Zenith nabízí i sadu Galarian Gallery se 70 kartami Pokémon, Pokémon V, Pokémon VMAX, Pokémon VSTAR a Supporter. Tyto karty jsou opatřeny speciálními ilustracemi, které upozorňují na jedinečné vlastnosti každé ze znázorněných postav. Součástí sady Galarian Gallery jsou také Mewtwo VSTAR, Darkrai VSTAR a Hisuian Zoroark VSTAR.

Díky novým propojeným ilustracím budou mít trenéři možnost sbírat a propojit devět různých karet z Galarian Gallery, které společně vytvoří větší obraz.

Aktuálně jsou dostupné tyto produkty Crown Zenith:

Crown Zenith Elite Trainer Box: součástí je 10 boosterových balíčků Crown Zenith , jedna speciální grafická karta Lucario VSTAR a různé herní doplňky

Crown Zenith Collection — Regieleki V nebo Regidrago V: součástí jsou 4 boosterové balíčky Crown Zenith , jedna promo karta, velká karta Regieleki V nebo Regidrago V a jedna další promo karta

Trenéři se kromě toho mohou v budoucnosti těšit na představení těchto produktů:

Crown Zenith Mini Tins: součástí jsou 2 boosterové balíčky Crown Zenith, jedna speciální grafická karta a jedna plachta na samolepky

Crown Zenith Special Collection — Pikachu VMAX: součástí je 5 boosterových balíčků Crown Zenith , jedna rytá promo karta, jedna velká promo karta Pikaču VMAX a jedna fóliová promo karta Pikaču V

Crown Zenith Tins: součástí je 5 boosterových balíčků Crown Zenith a jedna full-artová promo karta Galarian Articuno, Galarian Zapdos nebo Galarian Moltres

Crown Zenith Pin Collection—Rillaboom, Cinderace nebo Inteleon: součástí jsou 3 boosterové balíčky Crown Zenith; jedna promo karta Rillaboom, Cinderace nebo Inteleon; jeden tematický ozdobný špendlík

Crown Zenith Premium Playmat Collection — Morpeko V-UNION: součástí je 5 boosterových balíčků Crown Zenith , 4 ryté karty Morpeko V-UNION, jedna karta Professor Burnet, jedna herní podložka a jedna velká karta

Crown Zenith Premium Figure Collection — Shiny Zacian nebo Shiny Zamazenta: součástí je 11 boosterových balíčků Crown Zenith ; jedna rytá promo karta Shiny Zacian V nebo Shiny Zamazenta V; jedna tematická postava Shiny a ozdobný špendlík Shiny; a jedna sada ochranných obalů

Další informace o hře Pokémon TCG najdete na adrese Pokemon.com/TCG.

Exit mobile version