Nový rok u T-Mobile: Výhodné Xiaomi a T Phone už za 1 Kč

Lednová nabídka T-Mobile přinese oblíbenou značku Xiaomi s hned několika zvýhodněnými modely. Zákazníci se mohou těšit také na superrychlý 5G telefon T Phone a pokračovat bude i tarifní dotace na Apple produkty.

Značka Xiaomi nabídne oblíbené Redmi 10C s tarifní a extra dotací už za 1 Kč. Na náročnější zákazníky čeká Redmi Note 11 Pro 5G, který bude dostupný s tarifem Neomezeně 4XL s výhodou již za 2 999 Kč při nákupu v e-shopu nebo aplikaci. Designový model Xiaomi Redmi 12T s výkonným fotoaparátem pak bude možné zakoupit za 8 499 Kč s tarifem Neomezeně 5XL s výhodou.

Zákazníci, kteří hledají rychlý a výkonný 5G telefon za dostupnou cenu, si mohou v lednu pořídit zvýhodněné modely T Phone, který bude při nákupu v aplikace nebo na e-shopu dostupný již za 1 Kč, model T Phone Pro pak za 499 Kč s tarifní a extra dotací.

Až do vyprodání zásob lze k hlasovým tarifům zakoupit s tarifní dotací místo telefonu například televizor Philips nebo notebook Acer. I v lednu pak pokračuje tarifní zvýhodnění na celé Apple portfolio, kdy mohou zákazníci uplatnit tarifní dotaci až do výše 5 000 Kč na modely iPhone nebo Apple Watch.

Sluchátka jako prostředek k dodržení novoročních předsevzetí

Dát si předsevzetí je velmi snadné. Vzdát se ho během prvních dnů je však ještě jednodušší. Pokud jste skutečně rozhodnuti začít cvičit a proměnit své cíle ve skutečnost, pomůže správná motivace. Sestavte si vlastní energický soundtrack už na cestu do posilovny a nasaďte si sluchátka už doma, když se snažíte vyburcovat. Zde jsou tři způsoby, jak vám mohou sluchátka pomoci ve vašem odhodlání i výdrži.

Překonejte rozptylující vlivy

Prvním krokem, který vám pomůže překonat sama sebe v zaběhlých návycích, je vyjít z domu. První závan vzduchu vás nakopne a potvrdí vám správnost vašeho rozhodnutí. Pokud budete mít navíc na uších sluchátka s kvalitním aktivním potlačením okolních ruchů, přestanete vnímat troubení klaksonů či křik lidí kolem a ponoříte se do světa své pevné vůle.  Například nová generace Bose QuietComfort Earbuds II s dosud nejlepším potlačením okolí a možností nastavení úrovně odrušení vám pomohou eliminovat všechny rušivé vlivy, zaměřit se na cíl a vytvořit si tu správnou cvičební bublinu už během cesty do fitka. Vaši motivaci a odhodlání vytrvat posílí jak kvalitní a působivý zvuk, tak i správný playlist.

Získejte při cvičení větší výdrž

Také během samotného cvičení nebo běhu vám dodá doslova větší sílu a výdrž vhodně zvolený seznam skladeb. Hudba vás dostane do toho správného rozpoložení a pomůže, byste to nevzdali při prvním zadýchání, dodá vašemu tréninku správný šmrnc a dokonce odstraní bariéry během výkonu. Psycholog Mihaly Csikszentmihalyi, bývalý předseda katedry psychologie na University of Chicago mluví o „stavu plynutí“, ve kterém jsou lidé tak zapojeni do činnosti, že v tu chvíli na ničem jiném nezáleží“. Do popsaného stavu plynutí vás může začít přivádět hudba už ve chvíli, kdy spustíte přehrávání. Spusťte zvolený playlist, nastavte si správnou hlasitost a pusťte se do toho. Zapomeňte na neustálé pohrávání si s ovládacími prvky a výběr dalších písní během cvičení, nenechte si takovými maličkostmi přerušit váš tok a přerušit cestu k cíli.

Nezapomeňte na meditaci

Významnou úlohu v našem životě a na cestě za dosažením vytyčených cílů má rozjímání a zklidnění mysli. Pomáhá ke snížení úzkosti a stresu, zlepšuje krevní tlak, spánek a přispívá k tomu, abychom získali nadhled i určitý odstup od sebe sama a svých starostí. Najít si však během každodenního shonu čas a mentální prostor k meditaci není vždy snadné. Účinný způsob, jak dosáhnout meditačního stavu, představují různé techniky hlubokého dýchání. Dalším významným pomocníkem je opět intenzivní prožitek z hudby, v tomto případě meditační. I zde mohou být tím správným prostředkem k potlačení vnějších rušivých vlivů a soustředění se na svůj dech a tep sluchátka s výkonným ANC, jako jsou Bose QuietComfort Earbuds II nebo QuietComfort 45.

Tip – Bose QuietComfort Earbuds II – Sluchátka s nejlepším aktivním potlačením okolí (7 690 Kč)

Nová generace výjimečných sluchátek legendární řady Bose QuietComfort. Sluchátka si vždy při nasazení změří vlastnosti anatomie konkrétního ucha a přizpůsobí jim reprodukci. Kromě toho jsou oceňována pro nejlepší potlačení okolních ruchů vůbec a vynikají jedinečnou kvalitou zvuku i handsfree hovorů v rušném prostředí. Oproti předchozí generaci je každý „špunt“ asi o třetinu menší a váží méně než 7 gramů. Na jedno nabití hrají až 6 hodin a baterie vestavěná v pouzdře připojitelném přes USB-C umožňuje jejich další trojnásobné dobití. Velmi pevné, a přitom pohodlné uchycení v uších zajišťuje systém dvou samostatných silikonových částí – koncovek do uší a pásku, pomocí kterého se sluchátka „zašroubují“ do ušního boltce. S využitím aplikace Bose Music lze otestovat optimální utěsnění v uších a správný výběr koncovek, což přispívá k lepšímu zvuku i ANC.

Personalizace, automatizace a změny na trhu práce. To jsou trendy roku 2023 pro obchodníky a prodejce

Rok 2023 bude reflektovat změny ve finanční světové stabilitě dalším postupným zklidněním obchodního trhu, inflace však ještě více tlačí na trh práce a marketingové strategie firem, které se musí přizpůsobovat vývoji situace. „Správné využití nástrojů automatizace a celková digitalizace jsou stále stěžejními pomocníky pro obchodníky, prodejce i vývojáře. V roce 2023 však více než kdy dříve bude potřeba zpomalit a mít dostatečný nadhled, a to jak při interakci se zákazníky, tak z hlediska pracovního trhu,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive. 

Zvýšení produktivity v prodeji

Vzhledem ke globálnímu zpomalení růstu a opatrnému finančnímu našlapování se nejvíce pozornosti zaměří na zvýšení produktivity v rámci prodeje. Řešení spočívá v osvojení správných nástrojů pro automatizaci některých činností v a optimalizaci prodejních procesů v rámci týmů. Se zpomalením růstu bude třeba přezkoumat stávající prodejní proces, neboť pro expanzi a dosažení obchodních cílů bude efektivní využití možností CRM nástrojů ještě důležitější než doposud. 

Personalizace a důraz na potřeby klienta

Každý zákazník je unikátní, stejně tak jeho potřeby. Cílem prodejního týmu by tedy mělo být vytvoření prodejních strategií, které budou reflektovat jak jednotlivé prodejní cíle společnosti, tak potřeby a problémy klientů, potažmo cílových skupin. Obchodníci tak budou připraveni čelit většině situací, které vzniknou.   

Automatizace jako pomocník

Velkou roli v zefektivňování procesů stále hraje a bude hrát automatizace. „Nástroje, které pomáhají propojovat data a prezentovat je prodejním týmům v reálném čase, vedou k rychlejšímu získávání zákazníků a zvyšování produktivity. Především ale půjde o podpůrné prostředky pro obchodníky, kteří stále hrají prim. Díky automatizaci budou moci týmy věnovat mnohem více času a prostoru zákazníkům a jejich potřebám,“ dodává Jakub Kadlubiec, director of engineering společnosti Pipedrive. 

Symbióza prodeje a marketingu

Cíle prodeje a marketingu ve firmě by měly být zcela sladěny, a to jak v oblasti zákaznické zkušenosti, tak v oblasti byznysu. „Obchodní oddělení a oddělení marketingu by měla spolupracovat na vytváření společných celoročních strategií, plánů a metrik pro dosažení růstu a zvýšení příjmů. Pokud se bude trh v prvním pololetí příštího roku nadále ochlazovat, bude velmi důležitý poměr nákladů a příjmů, na který by se měl zaměřovat jeden homogenní tým. Obchodní i marketingové týmy by proto měly mít integrované nástroje v rámci jedné CRM platformy, aby mohly aktuální data a synergické efekty využívat naplno,“ vysvětluje Veronika Danielová.

Prodejní pitche musí ukázat hodnotu

Jak se způsob komunikace mezi prodejcem a zákazníkem začíná rozšiřovat o nové kanály, musí se firmy soustředit především na přidanou hodnotu svého produktu a jeho propagaci správným směrem. Se zákazníkem se komunikuje tak, jak je mu to pohodlné, ať už skrze video, sociální sítě, telefon, či zprávy, a cílí se na přínosy, které produkt pro zákazníka má. Při zpomalení růstu v roce 2023 půjde ještě více o zacílení na kvalitu a smysl produktu.

„Společnosti šetří. Připravují se na pomalý rok 2023 a s tím se pojí také změny na trhu práce. Ve srovnání s předchozími lety se o jednu pozici bude ucházet mnohem více kandidátů, a pracovní trh se tedy stává ještě více konkurenčním prostředím. Pro řadu firem je to příležitost – zejména pokud mají silnou firemní kulturu a kvalitní produkt, čímž mohou snáze přilákat kvalitní kandidáty,“ uzavírá Jakub Kadlubiec.

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Exit mobile version