Vánoce s nejlepšími Sony produkty

V průběhu roku 2022 představila společnost Sony řadu produktů, které se dokonale hodí jako vánoční dárky, od televizorů přes fotoaparáty a sluchátka až po chytré telefony – na své si přijde opravdu každý!

Prvotřídní sluchátka s funkcí potlačení okolního hluku

Nalaďte se na hudbu nebo film a zároveň se odstřihněte od všech nežádoucích okolních ruchů díky dárku v podobě špičkových sluchátek WH-1000XM5 s funkcí odstranění okolního hluku. Tato sluchátka jsou nejnovějším modelem oceňované řady sluchátek 1000X od společnosti Sony s novým designem a 30hodinovou výdrží baterie. K dispozici jsou v černé a stříbrné barvě. 

Stylová bezdrátová sluchátka na cesty

Malá, lehká a výkonná bezdrátová sluchátka Linkbuds S jsou ideální pro ty, kteří jsou neustále v pohybu. Tato inovativní sluchátka lze pohodlně nosit po celý den a díky jejich špičkovým funkcím pro bezdrátové volání a poslech hudby jsou opravdu skvělým dárkem pro každého. K dispozici jsou v barvě bílé, černé, krémové a nově také „Earth blue“. 

Reproduktor na pořádnou párty

Tento fascinující reproduktor XG300  je skvělou volbou pro milovníky večírků, kteří se řídí heslem „Live Life Loud“. Má výkonný zvuk, lákavé světlené efekty a šikovnou výsuvnou rukojeť, díky které si užijete poslech hudby i na cestách. K dostání je v černé a světle šedé barvě. 

Soundbar pro zážitek z filmu

Darujte k letošním Vánocům úžasný zvuk pro dokonalý zážitek z domácího kina se zbrusu novým soundbarem. Model HT-A3000 nadchne každého, kdo miluje jednoduchý design spolu s bohatým prostorovým zvukem. Tento model je ideální pro sledování oblíbených filmů a televizních seriálů. V nabídce je v černé barvě. 

Prémiový smartphone pro prémiový obsah

Pro ty, kteří touží po výkonném telefonu, je tu prémiový smartphone Xperia 1 IV 5G, který představuje špičkové nástroj pro tvorbu kreativního obsahu. Díky prvnímu objektivu s opravdovým optickým zoomem na světě, funkci Real-time Eye Autofocus (automatické ostření na oči) a možnosti snímání ve 4K rychlostí 120 snímků za sekundu nepropásnete žádný kouzelný okamžik rodinného Štědrého dne. V nabídce ve fialové, bílé a černé barvě. 

Smartphone pro milovníky módy

Pro ty, kteří chtějí stylový, působivý a kompaktní telefon, doporučujeme smartphone Xperia 10 IV 5G. Díky baterii s velkou kapacitou, jedinečnému fotoaparátu, displeji a zvukovým možnostem je tento model vánočním dárkem se vším všudy. K dispozici je v mátové, levandulové, bílé a černé barvě. 

Radost pro každého hráče

Ať už bude nový prémiový headset INOZONE H7 dárkem pro zkušeného hráče nebo nováčka, nabídne nejnovější technologie společnosti Sony, díky nimž budou jakýkoliv hráči maximálně spokojeni. Dlouhá výdrž baterie a kvalitní mikrofon s raménkem, tvarovaný tak, abyste si jej mohli přiblížit k ústům, vám zajistí, že vás bude vždy dobře slyšet.

Model INZONE H7 je také vybaven funkcí 360 Spatial Sound for Gaming a naší osvědčenou hardwarovou technologií, díky níž můžete zjistit, kde a jak daleko se nacházejí vaši protivníci. Uslyšíte je dříve, než vás oni dokáží spatřit – ani hráči, kteří se skrývají ve stínu nebo za zdmi a překážkami, nemohou zůstat dlouho skryti. Dostupné v bílé barvě. 

Pastva pro oči každého hráče

Herní monitor INZONE M9, který je tím nejlepším dárkem pro hráče, nabízí rozlišení 4K a vysoký kontrast. Díky tomu jsou obrysy ostřejší, takže uvidíte své soupeře rychleji než konkurence.  A díky elegantnímu designu Sony stylově zapadne do každé herní sestavy – proto si hráči stylový monitor naprosto zamilují. K dispozici v bílé barvě. 

Fotoaparát, který udělá radost všem vlogerům

Máte na svém vánočním seznamu také začínajícího tvůrce obsahu? Dopřejte mu nejlepší fotoaparát pro pořizování dokonalých záběrů nebo dlouhých videí, ZV-E10: s přesným automatickým ostřením, výměnnými objektivy a možností gripu pro ještě lepší zážitek z fotografování a natáčení vlogů. V prodeji v černé barvě. 

Televizní trhák

Televizor BRAVIA A95K je výjimečný dárek, který udělá tu největší radost. Nabízí špičkovou kvalitu obrazu pro úžasný zážitek ze sledování nejlepších (nejen) vánočních filmů. Náš revoluční kognitivní procesor XR™, jimiž jsou televizory Sony BRAVIA XR™ vybaveny, reprodukuje obsah tak, jak ho člověk přirozeně vidí a slyší, a poskytuje tak neuvěřitelně realistický zážitek. Rozumí tomu, jak lidské oko zaostřuje, a na základě křížové analýzy obrazu poskytuje skutečnou hloubku, mimořádný kontrast a nádherně živé barvy.

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

V krizi je marketing důležitější než kdy jindy: aneb nebojte se sdílet podnikatelské riziko

Relativně nedávno jsem byl hostem jednoho z tzv. externích boardů, kde se scházejí ředitelé firem, a bohužel se všichni shodli, že reklamní agentury jsou jen žrout na peníze. S tímto názorem se setkávám poměrně často i u jiných příležitostí. Je to opravdu tak špatné a blíží se konec reklamních agentur? Kde se skrývá jádro pudla? Jak již tak bývá, tak důvodů je samozřejmě řada. Tím hlavním však je dle mých zkušeností rozdílné očekávání a naplnění slova marketing.

Kde vzniká nesoulad?

Je třeba si uvědomit, že reklamní agentura, jak již z názvu vyplývá, je někdo, kdo se zabývá reklamou a jejím vytvořením. A například specialista na soc. sítě se zabývá jen sociálními sítěmi. Když se to takto napíše, tak to samozřejmě zní logicky, jenže v praxi toto často vzbuzuje jiná očekávání. Proč? Protože tvorba reklamy i správa soc. sítí jsou dnes často na straně zadavatele, míněno ředitele či majitele firmy, který není svým původem z oboru marketingu, ale častěji spíše z oblasti obchodu či financí, brány prostě jako marketing. A tady vzniká problém. Samozřejmě, že tvorba reklamy i správa soc. sítí patří do množiny marketingových aktivit, jenže to jsou jen malé podmnožiny této komplexní oblasti. Což reálně znamená, že ten, kdo umí perfektně dělat soc. sítě, často zdaleka není komplexním marketérem, který umí přemýšlet a tvořit strategie v návaznosti na cenotvorbu, místo prodeje či produkt samotný. A to již vůbec nehovořím o zkušenostech a přesahu v přemýšlení do oblastí obchodu, financí či logistiky.

Království železnic: zvýšení návštěvnosti a tržeb

Přístup v tomto rozsahu jsme uplatnili například u společnosti Království železnic. Na začátku bylo zadání na úrovni chceme více lidí v expozici! I když jsme s předchozí agenturou investovali do komunikace, tak to významný přínos nemělo. Naši strategii jsme postavili na dvou pilířích: 1) Rozšíření cílové skupiny a za 2) zvýšení tržby na zákazníka. A jak jsme to naplnili? Rozšíření cílové skupiny proběhlo pomocí změny produktového a následně komunikačního konceptu a pomocí rozšíření záběru atrakcí. Neboli místo úzce zaměřené výstavy modelové železnice jsme koncept změnili na Království neomezené rodinné zábavy. Do ceny vstupného jsme dali a i vykomunikovali další atrakce jako RC modely, autodráhy, virtuální realitu (tyto byly již součástí, jen ne dostatečně komunikované). Díky tomu jsme rozšířili cílovou skupinu, což má pozitivní dopad do růstu návštěvnosti a zároveň jsme mohli upravit cenu směrem nahoru, aniž by zákazníci protestovali.

Nárůst tržeb díky merchandisingu a bistra

Zároveň jsem po dohodě s majitele doplnili provoz o prodejnu merchandisingu a bistro, čímž jsme opět zvedli tržbu na zákazníka a zároveň vylepšili služby. Pomocí kontinuální komunikace na širší cílovou skupinu se nám tak daří zvedat počet návštěvníků a zároveň díky výše uvedenému jsme i výrazně zvedli tržbu na zákazníka, tzn. celkově se nám daří tržby růst „S firmou Contexto jsme dali dohromady spolupráci, která byla postavena nejenom na základě marketingu, ale i na základě vazby na produkt, cenotvorby a business plánu. Můžu říct, že i přes vlnu inflace jsme aktuálně nad plánem. To znamená, spolupráci hodnotíme velmi kladně,“ říká Matěj Horn, majitel Království železnic v Praze a ve Vídni. 

Reklama a marketing není totéž

Jenže potřebu takto zkušeného partnera si zadavatel často neuvědomuje a reklamu a marketing považuje za synonymum a objedná si reklamní agenturu na to, aby mu poradila komplexně s byznysem a nastavila marketing. A to i přes to, že jak již z názvu vyplývá, reklamní agentura umí dělat reklamu, ale ne marketing, protože reklama neznamená marketing v celé komplexitě.

Postoj reklamních agentur

Máme tu však druhý problém a ten je na straně agentur. Ty si často, i když tu zkušenost reálně nemají, myslí, že zvládnou komplexní marketingové poradenství, vždyť přece: „Když rozumím reklamě (umím stavět weby apod.), tak vím o marketingu vše.“ Jenže pak přijdou za klientem s klasickým přístupem reklamní agentury, zeptají se na „budget“, který „je na utracení“, a navrhnou, jak to co nejlépe udělat neboli „utratit budget“ bez dalšího kontextu – např. přivést lidi na stránky klienta – a dál se již o nic nezajímají a při vyhodnocení říkají: „To jsme vám slíbili, to byl náš úkol, my vše splnili a zbytek je váš interní problém, milý kliente.“ Jenže klient čekal komplexní řešení. Z lidí přivedených na web nemá nic, „budget“ utracený a do EBITDA jen mínusovou položku. A výsledný závěr: agentury jsou žrout na peníze. Tedy špatné jméno pro celý trh.

Kvalita reklamní agentury je rozhodující

Samozřejmě, že je zde i řada dalších důvodů této situace, a to primárně na úrovni základní kvality jednotlivých reklamních agentur, odbornosti jednotlivých členů týmu atd. Konečně reklamních agentur jsou dnes na trhu tisíce a logicky ne všechny mohou být kvalitní. To je však stejné jako i v jiných oblastech. Je třeba si vybírat dodavatele kvalitní, s dobrou referencí a být si vědom, že většinou mě nekvalitní dodavatel na způsobených ztrátách stojí více, než jsem ušetřil na ceně za jeho služby. A u služeb, které mají primárně podpořit růst mého byznysu, toto platí dvojnásob.

Jak z této situace ven, jak napravit tuto špatnou reputaci?

Začněme doporučením pro klienty. Moje koučka a kamarádka Janka Chudlíková mě vždy učila: „Mých 50, tvých 50.“ Neboli vždy, v každé situaci začni od sebe a uvědom si, co jsi mohl udělat jinak. Proto jako první věc doporučuji klientům si nejprve co nejpřesněji ujasnit, jakého partnera potřebuji. Komplexního poradce pro marketing, nebo jen „výrobce reklamy“. A podle toho musím vybírat. A je jasné, že když chci komplexní službu, tak mi ji asi nedodá 25 let starý super master na soc. síti, i když na ty je perfektní. Na celek však prostě nemá zkušenost a „odžito“. 

Nastavení KPI a odměňování

Když už vím, koho chci, jakého partnera, tak dle toho mu musím nastavit KPI a také odměňování. Chci komplexní řešení, OK, vyberu dle toho partnera a ideálně mu nastavím i část odměny v návaznosti na participaci na byznysu a obchodních výsledcích. Konečně i to odliší, zda ten partner tu zkušenost má, či nemá. Pokud ne, tak na tento způsob odměny nikdy nepřistoupí. Chci „pouze“ kvalitního producenta reklamy? OK, ale pak mu dávám skutečně zadání ala počet kvalitních lidí na stránkách a dle toho KPI. Zároveň vím, že zbytek odpovědnosti je jen na mně, a musím si s tím umět poradit interně. A když již vím, koho opravdu potřebuji, tak z těch relevantních vybírám opravdu pečlivě. Jak jsem uvedl, nekvalitní partner bude stát daleko více na penězích, které nesmyslně utratí, i na ušlém zisku než to, co ušetříte na ceně jeho služeb. A naopak zkušený a kvalitní partner mi pomocí správně realizovaného řešení pomůže mnoho peněz vydělat. Příkladem může být společnost Esence, která nás před pár lety požádala o rebranding, tedy kompletní změnu definice značky, navazující corporate identity a komunikační koncept. I díky této změně se podařilo ve společnosti nastartovat růst a díky další komunikaci, která dále rozvíjí definovaný positioning a komunikační koncept se daří značce výrazně růst. „Před čtyřmi roky jsme společně připravili rebranding a od té doby Esennce zněkolikanásobila svůj obrat. Ve spolupráci samozřejmě kontinuálně pokračujeme a mohu ji jen doporučit,“ říká Marek Mohyla, majitel agentury Esennce.cz.

Doporučení pro agentury

Opět začněte u sebe. Je dobré si uvědomit, na co mám, a na co ne. Neřiďte se nikdy příslovím „nikdo vám neumí dát, co já vám umím slíbit“. Je to extrémně krátkozraké a práce v oblasti reklamy a marketingu je o dlouhodobých obchodních vztazích postavených na obchodních výsledcích, a ne o jednorázovém obchodu. Na to již konečně i řada agentur doplatila. Komunikujte vždy dopředu jasně a srozumitelně, za co berete zodpovědnost, a za co už ne, prostě „kde je už klientovo“. Ideálně se vám tak dostane podobné zpětné vazby, jakou nám například dává náš klient společnosti Autobond Group. „Contexto po roce spolupráce již patří „do rodiny“, stali se nedílnou součástí našeho marketingového týmu. Na čísla jsem já pes a Contexto nám je zajišťuje,“ říká Milan Štědra, výkonný ředitel společnosti Autobond Group.

Konec nekvalitních agentur

Nemyslím si tedy, že se blíží konec reklamních a marketingových agentur. Ty kvalitní budou jistě potřeba i nadále, protože i klienti budou čím dále tím víc potřebovat pomáhat s byznysem. Nicméně i současná geopolitická a ekonomická situace jistě přispěje k tomu, že se blíží konec těch špatných. A to je jenom dobře pro všechny.

V krizi je marketing důležitější než kdy jindy

Vývoj současné situace se již dnes promítá do rozhodování firem. Tedy, zda společnosti investují peníze do marketingu a v jakém rozsahu. Zdražování energií a vysoká inflace jistě vedou mnoho společností k úsporám. Současná doba tak trochu připomíná finanční krizi z roku 2008. Na straně jedné firmy začínají snižovat náklady i obezřetně omezovat investice a marketing, což je samozřejmě jedno z prvních, nad čímž se ve firmách minimálně přemýšlí. Na druhou stranu, každá základní učebnice krizového řízení říká: Nejdříve proškrtejte náklady a následně nastartujte byznys. A marketing je jedním z nástrojů, kterými se startuje byznys. Otázkou je, zda agentury budou schopné přesvědčit potenciální klienty, že investice do reklamy a marketingu jsou tím správným nástrojem, do kterého investovat. O to důležitější bude u agentur i důvěra ve své schopnosti a ochota se podílet na obchodním riziku klienta a vázat minimálně část své odměny na konečný obchodní výsledek. My to tak v Contexto Consulting děláme a významnou část z naší odměny vážeme na splnění obchodních cílů a daří se nám to, jak konečně potvrzuje i Matěj Horn, majitel Království železnic v Praze a ve Vídni: „Contexto je první agentura, která mi zajistila obchodní výsledek, který slíbila,“. Když se daří klientovi, daří se totiž i nám. A naopak. To je fér, ne?

Jak jsme efektivně pomohli dalším firmám si můžete přečíst na webových stránkách: www.contexto.cz/jsmevtomsvami.

Autorský článek zpracoval Tomáš Vacek, partner ve společnosti Contexto Consulting,

Učitelé se při své práci obracejí na vlastní technologie

Nový průzkum společnosti Epson ukázal, že přes devět z deseti (90 %) pracovníků ve školství říká, že je zásadní, aby učitelé měli přístup k tiskárně. Většina (70 %) učitelů používá tiskárny v učebnách, ale mnoho z nich je nuceno používat své vlastní tiskárny. Většina ale také uvedla, (80 %) že pro své pracovní potřeby používají svou domácí tiskárnu.

Tento průzkum mezi 3460 lidmi pracujícími ve vzdělávacím sektoru v Evropě, Blízkém východu a Africe ukazuje, že se zvyšuje tlak na poskytování lepších technologií ve školách. Většina výsledků v tiskové zprávě jsou za Českou republiku.

Více jak tři čtvrtiny respondentů (80 %) uvedly, že studenti dnes očekávají vyšší úroveň používání technologií než dříve, a většina (75 %) hledá lepší způsoby spolupráce a zapojení studentů.

Se zlepšováním řešení se nicméně pojí náklady a někteří pracovníci v tomto sektoru (16 %) uvedli, že získání financí na potřebné technologie je klíčovou výzvou, a téměř dvě třetiny (60 %) uvedly, že nedostatek financí omezuje schopnost zvyšovat zapojení studentů a efektivitu učení.

Z těch, kteří mají možnost investovat, 60 % uvedlo, že učitelé nejsou dostatečně školeni ohledně toho, jak poskytnuté technologie účinně využívat, a téměř polovina (47 %) se obává, že se před nákupem nedostatečně uvažuje o tom, jak daná technologie zlepší učení/školení, což může vést ke špatným rozhodnutím ohledně investic.

Vzhledem k tomu, že respondenti říkají, že více než dvě pětiny (43 %) průměrného školního dne jsou stráveny používáním digitálních technologií, je znepokojující, že zde existují takové problémy.

Vzdělávací sektor musí vyhodnotit, jak nejlépe podporovat studenty a učitele v éře hybridního a digitálního učení.

Na základní úrovni by měl poskytovat snadný a oficiální přístup k nástrojům, jako jsou tiskárny, zejména s ohledem na to, že 42 % respondentů v následujících 12 měsících očekává zvýšení objemu tisku.

Marcel Divín, Branch Office Manager ve společnosti Epson CZ&SK, tato zjištění okomentoval následovně: „Zdá se, že učitelům chybí základní potřebné technologie, jako jsou tiskárny v učebnách. Ačkoli používání jejich vlastních technologií k zajištění učebních materiálů představuje záplatu, je nespravedlivé od nich očekávat, že ponesou související náklady, a vede to k otázkám ohledně rovnosti vzdělávání, jelikož mnoho studentů bude mít učitele, kteří nemohou nebo nechtějí tento postup podporovat.

To je velkým problémem a výrobci technologií, jako jsme my, musí dělat vše, co je v jejich silách, aby vyřešili potíže, kterým tento sektor čelí. Energeticky účinná, nákladově efektivní a snadno použitelná řešení jsou k dispozici jak v rámci klasických produktů, jako jsou tiskárny, tak u novějších digitálních technologií pro spolupráci, jako jsou projektory. Vyřešení tohoto problému je zásadní pro to, aby studenti a učitelé mohli maximalizovat výhody, které jim technologie může nabídnout, a zlepšit způsob, jakým se studenti učí.“

Veškerá zjištění tohoto výzkumu jsou k dispozici ke stažení ve zprávě IT periferní zařízení již nejsou periferní:

https://neon.epson-europe.com/files/assets/source/a/h/v/r/a15102-research-lores-cs-cz-vertical_research_report.pdf

Další zjištění:

Mnoho respondentů má za to, že technologie se mění, aby se přizpůsobily novým způsobům učení, včetně většího spoléhání na projektory (75 %), zvýšeného využívání digitalizace a digitálních nástrojů (75 %) a zaměření na rychlou digitální transformaci (35 %).

45 % říká, že s přechodem na hybridní učení se používání digitálních technologií dramaticky zvýší.

60 % říká, že faktorem pro úspěšný provoz hybridního výukového prostředí jsou žáci s přístupem ke správným technologiím.

Ale téměř dvě třetiny (60 %) říkají, že nedostatek financí omezuje schopnost zvyšovat zapojení studentů a efektivitu učení.

Ačkoli jsou finance k dispozici, více jak polovina (60 %) neví o grantech nebo možnostech financování na podporu digitalizace a vzdělávání, nebo jich nevyužilo.

65 % varuje, že nedostatečné technologické vybavení může bránit integraci třídy a vedení lekcí. 

O výzkumu

Tento výzkum byl zadán společností Epson a proveden online společností Coleman Parkes mezi 5650 osobami s rozhodovací pravomocí, uživateli a influencery v oblasti IT a technologických periferních zařízení mezi dubnem a červnem 2022. Většina výsledků v tiskové zprávě jsou za Českou republiku. Byl zaměřen na vzdělávací, zdravotnický a veřejný sektor.

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

global.epson.com

EVOLVEO Alarmex Pro je chytrý bezdrátový alarm s podporou až 200 senzorů

Bezdrátové WiFi/GSM zabezpečovací zařízení EVOLVEO Alarmex Pro je novinkou v nabídce produktů EVOLVEO Smart pro chytrou domácnost. EVOLVEO Alarmex Pro představuje novou generaci alarmů, je to plně rozšiřitelný systém s českou jazykovou podporou, mobilní aplikací pro Android a iOS a který podporuje až 200 senzorů.

EVOLVEO Alarmex Pro využívá 4,3″ barevný, dotykový displej IPS s interaktivním rozhraním UI a širokým pozorovací úhlem. Důležité příkazy menu na displeji jsou podporovány hlasovým výstupem, což znamená, že systém k uživateli „mluví“. Alarm umožnuje vzdálenou správu pomocí chytrého telefonu přes aplikaci a odesílá SMS zprávy až na pět telefonních čísel. Alarm podporuje až 200 různých senzorů s dosahem do 100 metrů. Funkční a rychlý hardware zařízení je zajištěn vestavěným, vysoce výkonným procesorem s jádrem dosahujícím frekvence až 600 MHz. EVOLVEO Alarmex Pro má atraktivní a funkční design ovládacího panelu s tloušťkou pouhých 12 mm. Navíc alarm podporuje služby asistentů Amazon Alexa a Asistent Google a spolupráce s dalšími chytrými zařízeními v rámci platformy Tuya Smart (Smart Life).

EVOLVEO Alarmex Pro zabezpečí spolehlivě dům, byt, chatu nebo kancelářské prostory. Součástí sady zabezpečovacího zařízení je ovládací panel, dva kusy dálkového ovládání, jeden dveřní/okenní senzor, jeden detektor pohybu a mini siréna. Alarmex Pro podporuje všechny detektory a periferie i od jiných výrobců na standardní frekvenci 433 MHz nebo Wi-Fi smart detektory na technologii Tuya Smart.

Nabídka EVOLVEO přináší ucelenou řadu příslušenství, které lze k alarmu připojit a vytvořit kompletní systém ovládání domu, bytu nebo kancelářských prostor. K alarmu je možné připojit např. detektory kouře, detektory pohybu, plynové detektory, čidlo na vodu, kamerové systémy, video zvonky nebo jiná další chytrá zařízení. Ve výsledku uživatel získá komplexní systém chytré domácnosti. Díky aplikaci Smart Life je možné pomocí scén propojit Alarmex Pro s dalšími produkty EVOLVEO, jako je robotický vysavač, chytrá zásuvka nebo topná hlavice na radiátor.

Dostupnost a cena

Sada zabezpečovacího systému EVOLVEO Alarmex Pro je součástí řady EVOLVEO Smart, která zahrnuje produkty pro chytrou domácnost. EVOLVEO Alarmex Pro je dostupný prostřednictvím sítě internetových obchodů a vybraných prodejců již za 4 990 Kč včetně DPH.

Hlavní funkce

Vestavěný vysoce výkonný procesor s jádrem, hlavní frekvence až 600 MHz, silný výkon, rychlý a plynulý provoz

4,3″ barevný displej IPS, široký pozorovací úhel obrazovky

Pohodlné ovládání díky kapacitní, dotykové obrazovce

Nové interaktivní rozhraní UI

Vestavěná Wi-Fi 2.4Ghz, podpora notifikací aplikace, GSM pro telefonní/SMS oznámení

Podpora až 200 rádiových detektorů, dálkových ovladačů a zvonků

Automatická synchronizace data a času

Zpoždění poplachu, zpoždění aktivace

Funkce zvonku

SOS nouzové volání

Historie událostí (150 záznamů o poplachu, 50 záznamů o zastřežení a odstřežení)

Nastavení až pěti telefonních čísel pro SMS a volání

Upozornění na výpadek napájení, vybitou baterii, při demontáži centrální jednotky

Funkce gongu při otevření dveří/oken

Upozornění alarmu pomocí notifikace aplikace

Podpora drátové/bezdrátové sirény

Funkce zadávání skrytého hesla

Vzdálené ovládání pomocí aplikace

Podpora více jazyků

Podporována online OTA aktualizace

LED notifikační dioda

Bezpečnostní panel

Napájení: 5 V, 1 A, micro USB

Wi-Fi: IEEE802.11b/g/n; Frekvenční pásmo 2.4 G

Vestavěná lithiová baterie: 3,7V 500mAh

Pracovní teplota: -10 ℃ ~ +50℃

Spotřeba při aktivaci: <3 W

Relativní vlhkost: <95 % (bez kondenzace)

Bezdrátové připojení: 433 MHz, dosah až 100 m (bez překážek)

Rozměry panelu: 120 × 98 × 12 mm

Slot na SIM kartu

EVOLVEO je značka elektroniky, která vznikla v roce 2005 a specializuje se na oblasti digitálního domova, osobní elektroniky a herních produktů. Značka je zaměřena na muže, kteří se zajímají o spotřební elektroniku nebo informační technologie, požadují trendové produkty a hledají ekonomicky výhodnější řešení vzhledem k nabídce velkých nadnárodních značek. Rozvoj, distribuci a servis EVOLVEO zajištuje mezinárodní tým ve více než deseti zemích.
EVOLVEO podléhá řízení jakosti dl

Česká část DNAnexus opět posiluje. Karlínské pobočce pomůže i Zai Chang z americké centrály

Pražská pobočka společnosti DNAnexus, která vědcům, farmaceutickým a diagnostickým firmám poskytuje cloudovou platformu pro snadné sdílení a analýzu velkých objemů biomedicínských dat, posiluje o tři nové tváře. Tým se rozšiřuje o Miroslava Kociána (40), absolventa VUT, bývalého CTO Webnode, a Petra Huláka (37), který doposud působil v globálním managementu zákaznické podpory Y Soft. Jak Kocián, tak Hulák přicházejí do DNAnexus po patnácti letech působení v těchto společnostech. Zatímco Kocián pomůže vývoji produktů DNAnexus jako UI manažer, Hulák bude rozvíjet oddělení celosvětové zákaznické podpory. Právě česká pobočka je klíčovou částí DNAnexus z hlediska produktového vývoje a expanze na evropský trh. K pražskému týmu se připojuje také Zai Chang, engineering director, který doposud působil v americké centrále.

„Patnáct let v jedné firmě znamená načerpání mnoha zkušeností, ale také zamrznutí v komfortní zóně, ve které si těžko ověříte, jak obstojíte v jiném týmu. Proto jsem se rozhodl z této zóny vystoupit a zjistit, kam se mohu profesně dále posunout,“ komentuje důvod svého přestupu do DNAnexus Petr Hulák.

Pražská pobočka DNAnexus je pro původem americkou společnost klíčovou součástí. Tvoří ji 60členný tým propojující bioinformatiky a programátory, kteří do značné míry stojí za vývojem produktů firmy. Ty v současné době pomáhají drtivé většině předních farmaceutických a diagnostických firem po celém světě sdílet a analyzovat biomedicínská data. Na cloudové platformy DNAnexus však spoléhají i některé vládní programy, například precisionFDA, UK Biobank či nově britský program Our Future Health, který má za cíl shromáždit vzorky DNA pěti milionů Britů a pomoci v rozvoji nových metod prevence, diagnostiky a léčby řady závažných onemocnění. Globální význam pražské pobočky potvrzuje i nedávný přechod engineering directora Zai Changa, který českému týmu přináší zkušenosti z americké centrály.

„Má kariéra vedla mnoha odvětvími softwarového vývoje, od 3D ray tracingu přes vývoj aplikací pro iOS či Android až po strojové učení. Jsem nadšený, že se mohu připojit k pražskému týmu DNAnexus a nadále pomáhat v rozvoji precizní medicíny, která v budoucnu značně ovlivní veřejné zdravotnictví,“ říká Chang.

Patnáctileté zkušenosti

Petr Hulák i Miroslav Kocián přicházejí do DNAnexus po patnácti letech strávených v klíčových technologických rolích. Petr Hulák se za posledních patnáct let vypracoval z pozice operátora zákaznické podpory na pozici seniorního technického konzultanta a následně manažera v týmu globální zákaznické podpory české společnosti Y Soft. Miroslav Kocián stejně dlouhou kariéru budoval ve Webnode, rovněž české společnosti, kde posledních pět let zastával funkci CTO.

„Důvodem pro přechod do DNAnexus pro mě byl především celospolečenský přesah firmy. Řada IT specialistů pracuje na vývoji technologie, která je pro účely společnosti prospěšná, hlubší smysl však nedává. Brzy mi došlo, že produkty DNAnexus mají bez nadsázky skutečný potenciál pomáhat lidem a měnit svět k lepšímu,“ říká Miroslav Kocián, který v DNAnexus působí jako UI manažer.

Nebát se biologie

Kocián a Hulák shodně podotýkají, že přestup do biotechnologicky zaměřené společnosti pro ně znamenal vstup do zcela neznámých vod. DNAnexus na spojení vědeckého a technologického sektoru proto reaguje podporou firemní kultury.

„Když jsem poprvé prošel dveřmi kanceláře DNAnexus, mé znalosti biologie odpovídaly přibližně středoškolské úrovni. A i když je moje úroveň znalostí stále velmi nízko, překvapilo mě, jak skvěle funguje sdílení informací ve firmě. Každá nová biomedicínská přednáška, pořádaná mými kolegy, mě posouvá zase dál. Tohoto přístupu si velice cením,“ dodává Kocián. 

Více o DNAnexus

Cestou ke zkvalitnění lidského zdraví je přístup k vysoce komplexním biomedicínským datům a využívání moderních technologií, které vědcům umožňují data analyzovat a dále zpracovávat. DNAnexus poskytuje cloudovou platformu umožňující diagnostickým společnostem, farmaceutickým firmám či vládním programům bezpečný přístup k rozsáhlým biomedicínským datům. Svým uživatelům pomáhá urychlovat základní a klinický výzkum vedoucí například k rychlejšímu vývoji nových léčiv či genetické diagnostice. Umožňuje tak data produkovaná moderní vědou efektivněji využívat. Další informace o společnosti DNAnexus naleznete na adrese www.dnanexus.com.

Ness Czech u telekomunikačního operátora O2 úspěšně upgradoval řešení pro správu a účtování služeb

Řešení pro správu a účtování služeb poskytovaných až pro 10 milionů zákazníků telekomunikačního operátora v České republice a na Slovensku nasadil ve společnosti O2 ČR významný český systémový integrátor Ness Czech, člen globální skupiny Ness Digital Engineering.

Řešení se u předplacených SIM karet O2 v České republice a na Slovensku stará o správu účtování všech typů komunikačních služeb zahrnující volání, SMS/MMS, data, prémiové služby a balíčky, podle příslušného ceníku. Správu, konfiguraci a účtování těchto služeb přitom zajišťuje i pro virtuální operátory využívající síť O2. U všech zákazníků O2, včetně postpaidových, se systém stará o správu limitů výdajů za prémiové služby (např. koupě SMS jízdenek, platba parkovného či hlasování v soutěžích).

Systém autorizuje každý požadavek na službu, ať už jde o spojení hovoru, odeslání SMS či MMS zprávy anebo datový přenos, a cenu za tuto službu odečítá zákazníkovi z jeho kreditu. To vše probíhá v reálném čase a v případě výjimečné nedostupnosti lze službu odečíst i zpětně offline. Široce konfigurovatelný systém neslouží jen pro účtování a řízení hovorů, ale umožnuje také kombinovat jednotlivé služby do balíčků, průběžně vyhodnocovat stav zákazníků, jejich kreditu a služeb a zasílat jim notifikace v průběhu hovoru i na pozadí.

Jedná se o úspěšně dodaný projekt implementace nové verze systému, který denně zpracuje přes 7 milionů transakcí a pro telekomunikačního operátora jde o kritický systém, bez něhož by zákazníkům nemohl řádně poskytovat a účtovat služby,“ uvádí Martin Silvička, generální ředitel společnosti Ness Czech.

Výměna systému, který v reálném čase podporuje interaktivní služby, v plném provozu není nikdy jednoduchá. Společně se nám podařilo úspěšně připravit, otestovat a nasadit novou verzi systému pro účtování předplacených telekomunikačních služeb, realizace navíc proběhla ve velmi ambiciózním časovém plánu,“ říká Jakub Votava, ředitel pro síťovou architekturu a rozvoj společnosti O2 Czech Republic.

S ohledem na svoji důležitost je řešení redundantní ve dvou geografických lokalitách.

V rámci projektu došlo nejenom ke stěhování do nového datového centra, ale také k přesunu řešení na novou hardwarovou platformu, která bude spolehlivější, výkonnější a O2 ji bude moct provozovat s nižšími provozními náklady. Zároveň došlo ke zjednodušení architektury řešení. Systém, který je v provozu od roku 2015, je postaven na technologiích Oracle, zejména na Oracle Communications NCC (Network Charging and Control).

O společnostech Ness Czech a Ness Digital Engineering

Ness Czech, přední český systémový integrátor a součást mezinárodní skupiny Ness Digital Engineering, patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Od roku 1993 se profiluje jako průkopník v zavádění nových technologií a softwarových produktů. Mezi nejvýznamnější zákazníky patří například O2 Czech Republic, Komerční Banka a ČÚZK. Ness Digital Engineering je globální poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií.

Analýza DDoS útoků na české firmy za říjen: útočníci objevují nové cesty

DDoS útokům se české firmy nevyhnuly ani v říjnu – oproti září se dokonce navýšila jejich intenzita. Útočníci napadající servery provozující služby či internetové stránky přitom stále více hledají úplně nové cesty svých DDoS útoků. V posledních měsících tak začali využívat méně obvyklé internetové protokoly, které nejsou tak dobře zabezpečené. Nově pak začíná růst podíl útoků pocházejících z datových center, odkud útočníci přímo zahlcují chod aplikací a webových služeb firmy. Vyplývá to z pravidelné měsíční analýzy statistik provozu služeb FlowGuard české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost a síťovou infrastrukturu.

„Kybernetičtí útočníci hledají stále nové cesty a je jedno, zda za nimi stojí skutečná válka nebo nekalý konkurenční boj. Novinkou posledního měsíce je začínající růst podílu útoků přímo na aplikační vrstvě. Kromě běžných útoků z kompromitovaných počítačů a zařízení jsme zaznamenali i útoky pocházející z datových center. To útočníkům umožňuje efektivně zvýšit intenzitu útoků a servery provozující služby jednodušeji zahltit. V kombinaci s trendem poslední doby – zranitelností méně obvyklých internetových protokolů – to ukazuje na nutnost zabezpečení nových míst v rámci firemní IT infrastruktury,“ říká Jaroslav Cihelka, expert na kybernetickou bezpečnost a spolumajitel společnosti ComSource.

Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti ComSource v říjnu překročil počet zemí, ze kterých na firmy a instituce v České republice útoky mířily, hodnotu 200. Nejvíce útoků bylo z Evropy, která si po měsíci prohodila prvenství s Asii. Evropa v říjnu kralovala i žebříčku intenzity útoků. Z pohledu zemí bylo nejvíce útoků z Ruska, nejintenzivnější útoky pak směřovaly z Velké Británie. Celkový objem odfiltrovaného škodlivého provozu se v říjnu v porovnání s předchozím měsícem zvýšil. V rekordním březnu byl ale objem zablokovaných škodlivých dat, která nebyla vůbec doručena do sítě uživatelů, mnohonásobně vyšší.

O FlowGuard

Detekční zařízení FlowGuard vzniklo v laboratořích společnosti ComSource. Funguje na principu rozpoznání potenciální hrozby již v toku dat mířících na síť a jeho vyčištění od nežádoucího provozu. Organizacím pomáhá detekovat všechny druhy DDoS útoků. Blokuje data z podezřelých zdrojů, a přitom nezasahuje do běžného provozu jejich sítě. Díky strojovému učení FlowGuard neustále zvyšuje svou efektivitu a naddimenzovaná kapacita čistícího centra zaručuje spolehlivost v každé situaci.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Písku a v Bratislavě.

S Black Friday slevami od EVE se do chytré domácnosti pustí každý

Společnost EVE Systems, leader na poli stylové chytré domácnosti pro systém Apple HomeKit dnes odhalil své Black Friday nabídky. Letos nadchnou nejen fanoušky chytré domácnosti, ale také ty, kteří hledají originální vánoční dárek za skvělou cenu. V nabídce nechybí designové mobilní svítidlo EVE Flare, jehož cena klesla v rámci akce z 2 890 Kč na pouhých 1 445 Kč, chytré zásuvky EVE Energy při jejichž nákupu za 899 Kč zákazníci ušetří téměř 300 Kč, ani maličká meteostanice EVE Weather za pouhých 1 899 Kč. S budováním chytré domácnosti, šetřením energií a rozvojem pohodlí tak může v průběhu Vánoc začít skutečně každý.

Veškeré nabídky naleznou zákazníci na www.istyle.cz, www.alza.cz a u vybraných partnerů.

Darujte světlo EVE Flare

Unikátním zařízením je mobilní chytré svítidlo EVE Flare, které se dobíjí na praktické základně, kde může sloužit jako elegantní náladové osvětlení zářící všemi barvami duhy. O její změnu přitom stačí požádat chytrou asistentku Apple Siri, nebo ji jednoduše přepnout přímo v aplikaci EVE či Apple Home. Díky integrovanému akumulátoru a originální konstrukci lze EVE Flare snadno vzít i ven na lampionový průvod, nebo si s ním vyzdobit zahradu. To vše v rámci Black Friday za pouhých 1 445 Kč. Jednoduše skvělý dárek, který překvapí a bude obdarovaného těšit i v létě při grilování.

Spotřeba pod kontrolou s EVE Energy

S EVE Energy je krocení spotřeby zábavnou hrou. Chytré zásuvky společnosti EVE totiž spotřebu neustále monitorují a zapisují do přehledného časového grafu. Nechybí ani možnost nastavit v aplikaci skutečnou cenu za kWh a sledovat finanční náklady na provoz jednotlivých přístrojů. Při kontinuálním používání tak lze snadno rozeznat, zda je skutečně největším konzumentem elektřiny lednice, nebo televizor zapnutý po celý den jako kulisa. Rozhodnutí, kde a jak dosáhnout úspor je pak výrazně snazší a díky Black Friday i levnější. V rámci letošních slev získají fanoušci chytrou prodlužovačku EVE Energy Strip za 2 399 Kč místo 2 890 Kč a samostatnou zásuvku EVE Energy dokonce za pouhých 899 Kč.

Stylové a zdravé osvětlení s EVE Light Strip

Moderní osvětlení, které díky integraci technologie Apple Adaptive Lighting navíc pozitivně působí na spánkový režim celé rodiny, představuje EVE Light Strip jehož Black Friday cena se zastavila na 1 799 Kč. Využití nalezne nejen v knihovnách nebo jako podsvícení televizoru, ale také jako osvětlení kuchyňské linky. Při výkonu 1800 lumen snadno zastane i roli hlavního svítidla, které nabídne ty nejmodernější funkce. Díky nalepovací konstrukci je instalace dílem okamžiku. Jediným omezením je fantazie uživatele. Vysoce svítivý 2m pás přitom není problém zkrátit na ideální rozměr, nebo jej s pomocí příslušenství prodloužit až na 10 m. Skvěle se tak hodí i pro nepřímé osvětlení v podhledu.

O společnosti Eve Systems

Eve Systems je německou společností založenou v roce 1999, která se zaměřuje na vývoj a výrobu zařízení chytré domácnosti. V jejich portfoliu se nachází chytré osvětlení, zásuvky, čidla, termostatické hlavice i bezpečnostní kamery. S jejich pomocí posouvají řešení běžných domácích otázek na novou úroveň, která zajišťuje pohodlí, bezpečnost i úspory energií. Výrobce své produkty vyvíjí s využitím vlastních kapacit pro bezpečný ekosystém produktů značky Apple. Činí tak i proto, že jednou ze základních hodnot společnosti je důraz na bezpečí a soukromí uživatelů. Vedení společnosti totiž trvá na tom, že co se stane doma musí doma i zůstat.

Konec jedné chiméry: Black Friday po česku odpočítává poslední měsíce

Až zásah Evropské unie dokázal ukončit léta trvající blamáž, kterou na české zákazníky každoročně připravovaly mnohé e-shopy. Nerealistické slevy ve výši 80 %, vypočítané z cen, za které obchod konkrétní zboží nikdy nenabízel. A zákazníci, kteří se na slevy nechali zlákat, aby pak porovnáním (často až po nákupu) zjistili hořkou realitu. Proč se z původního Black Friday, které mělo podpořit mimosezónní nákupy, stala vyčpělá akce? A můžeme se definitivně rozloučit s vysokými slevami?

Prazvláštní praktiky při výpočtu slev, či spíše určování původních cen produktů, procházely na českém trhu poměrně dlouho. Dalo by se říct, že je až s podivem, co zákazníci vydrželi a za jakých podmínek byli ochotni nakupovat. Během pandemie a období střídavých lockdownů se ovšem Češi naučili nakupovat online ve velkém, a spolu s tím také porovnávat ceny. A Black Friday s doporučenými cenami zboží nasazenými do oblak se brzy stalo pro mnohé nakupující spíše signálem „pozor, tady bude něco špatně“. O to víc, když se z výhodného dne či týdne stal rovnou měsíc plný nadpolovičních slev.

Zákazníci už dnes zkrátka moc dobře ví, že magická procenta dolů u ceny nejsou všechno. Chtějí ušetřit doopravdy – o to víc v současné situaci, kdy řada z nich hlídá každý výdaj. Zároveň se nebojí dát formou recenzí a zpětné vazby na sítích dát vědět, že kouzlení s cenami u nich neprojde. A na požadavky zákazníků zareagovala i EU, která svou směrnicí o ochraně spotřebitele jasně nastavila pravidla, jež by měla přimět e-shopy uvádět slevu z nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Pro obchodníky to znamená jediné – pokud si chtějí udržet loajalitu a spokojenost nakupujících, musí být jednak maximálně transparentní a jednak se nebát zakousnout do svých marží.

Ano, někdy to je bolestivá cesta. I nám v CZC pár let trvalo, než jsme se obecnou praxi nastavování slev rozhodli změnit. Už od loňského roku ale u každého produktu zveřejňujeme graf vývoje cen a zároveň každou slevu počítáme z nejnižší ceny za posledních 30 dní. V metodice jsme dokonce ještě přísnější než Hlídač shopů, který byl v tomto směru průkopníkem a se kterým spolupracujeme už od roku 2019. Spolu s Alza.cz jsme se stali průkopníky férového přístupu k nastavování slev, ke kterému se postupně se přidávají i další e-shopy. Snažíme se o maximální transparentnost cen a v praxi již nyní provozujeme model, na který budou muset od příštího roku přejít všichni prodejci. A zpětná vazba nás utvrzuje v tom, že jsme se vydali správnou cestou. Zákazníci totiž v rámci Black Friday mnohem víc ocení skutečnou slevu 20 % než vybájených 80 %, a dávají to najevo jak počtem objednávek, tak ohlasy v recenzích.

Jak bude „očištěné“ Black Friday v praxi fungovat, můžeme jen odhadovat. My jsme na nová pravidla připraveni a jsme rádi, že řada dalších e-shopů stejně jako my obdobné kroky zavedla a zákazníci tak mohou nakupovat transparentně. Na druhou stranu je jasné, že ze strany mnoha obchodníků přijde snaha o „alternativní“ výklad směrnice a její obcházení. Je škoda, že někteří obchodníci stále nepochopili význam prozákaznického přístupu a toho, že férově nastavené slevy se jim mnohonásobně vrátí.

Špičkové VR HTC VIVE je během Black Friday levnější než kdy dřív

Společnost HTC VIVE dnes odhalila Black Friday slevy pro letošní rok, které obsáhnou prakticky celé portfolio headsetů. Fanoušci virtuální reality navíc ke všem headsetům z řady VIVE Pro získají zdarma i 12měsíční předplatné do služby VIVEPORT Infinity. Ihned se tak budou moci ponořit do nepřeberného množství virtuálních zážitků, aplikací i her. Ty největší nadšence, kteří se rozhodnou využívat virtuální reality i na cestách, pak nadchne bonus ve formě VR ovladače a předplatného pro službu VIVEPORT Vista, který výrobce přibalil k lehoučkým VR brýlím HTC VIVE Flow.

Zvýhodněné headsety budou dostupné na stránkách www.vive.com a u vybraných partnerů až do 4. prosince 2022.

Výhodný vstup do světa špičkového VR s HTC VIVE Pro

Největší slevy 5 000 Kč se dočkala VR sestava s headsetem HTC VIVE Pro, kterou lze v rámci Black Friday získat za 21 499 Kč. Headset díky propracované ergonomii a bohaté rozšiřitelnosti nastavil již při svém představení standard špičkového VR.  S rozlišením 2880 x 1600 pixelů, obnovovací frekvencí 90 Hz a 110° zorným polem uživatelům nabídne skvělý vizuální zážitek a skutečně špičkový systém sledování pohybu pomocí základnových stanic Steam VR 2.0. Bohatá nabídka příslušenství a možnost sestavu postupně vylepšovat jej navíc činí skvělým základem plnohodnotného VR systému.

HTC VIVE Pro 2: Skutečný high-end na poli VR

Skvělou příležitost pro zkušené VR průkopníky představují slevy na headset HTC VIVE Pro 2, který se pyšní úžasným 5K rozlišením, 120° zorným polem a 120Hz obnovovací frekvencí. Aktuální hvězdu portfolia výrobce v rámci Black Friday akce nabízí za 34 990 Kč a v případě samostatného headsetu dokonce pouhých 18 625 Kč. I majitelé starších headsetů standartu Steam VR jako je HTC VIVE nebo Valve Index tak mají možnost rychle a snadno posunout svou VR hru na novou úroveň.

HTC VIVE Pro Eye pro metaverza i pokročilé VR aplikace

Skutečným překvapením letošní Black Friday nabídky od HTC VIVE je HTC VIVE Pro Eye za 29 899 Kč, který si zamilují všichni objevitelé společenských VR zážitků a metaverza. Díky integrované technologie sledování pohybu očí umožňuje přenést do virtuální reality mrkání i další nuance nonverbální komunikace a emoce. Tomu nahrává i kompatibilita s průkopnickým HTC VIVE Facial Trackerem, který zajistí sledování spodní poloviny tváře.

Soukromé kino, cloud-gaming i meditace

Poslední novinkou tchajwanského výrobce jsou lehoučké 180g VR brýle HTC VIVE Flow, které ukázaly směr ke skutečně mobilnímu VR. Ačkoli nedisponují pohybovými ovladači, jejich inside-out sledování pohybu je bezchybné a obraz až nečekaně věrný. Díky spojení s mobilním telefonem přitom nabídnou soukromé kino, ve kterém si lze pustit jakýkoli film či seriál na obrovském plátně, ať už se uživatel nachází doma, na koleji, nebo v letadle. Aktuální rozmach cloudového hraní navíc umožní i proměnu virtuálního kina v mobilní herní zařízení, které na cestách poskytne komfort domácích herních konzolí. Nechybí samozřejmě ani nativní VR obsah, který bude díky předplatnému VIVEPORT Vista zahrnutému ve výhodné Black Friday ceně 11 690 Kč ihned k dispozici. Zákazníky tak po vybalení čeká okamžité objevování virtuálních světů, návštěvy vzdálených galerií i odpočinek ve fantazijních meditačních zážitcích. 

O systému virtuální reality HTC Vive™

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality vyvinutý ve spolupráci firem HTC a Valve, který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně, ať už se jedná o náročné hráče či profesionály.

Více informací na www.htcvive.com.

Další informace naleznete na adrese www.divrlabs.com.

Exit mobile version