U Předplacené karty 30 navýší Vodafone v rámci denního benefitu objem dat z 300 na 900 MB. Mění se i parametry některých Balíčků ke kartě, například mezi zákazníky oblíbená kombinace neomezeného volání v síti a mobilních dat nově s 1,5 GB vyjde na 139 korun měsíčně.

Během listopadu se zákazníci, kteří využívají předplacené karty Vodafonu, mohou těšit na několik změn. Ta největší se týká Předplacené karty 30, která funguje na jednoduchém principu: minuta volání, SMS zpráva i 10 MB dat stojí vždy 3 koruny. Tyto ceny ovšem platí pouze do chvíle, než zákazník utratí 30 korun za den. Pak získá až do půlnoci neomezené volání a SMS do všech sítí. Dosud také do půlnoci dostává 300 MB dat zdarma, nově ale půjde o celých 900 MB.

Další novinka se týká dosavadního balíčku Komplet (neomezené volání v síti Vodafonu + 1,2 GB dat), který nově nabídne 1,5 GB dat za cenu pouze 139 korun měsíčně. Také balíček s neomezenými SMS v síti Vodafonu + 1,2 GB dat nově přinese 1,5 GB dat, zde za upravenou cenu 119 korun. Poslední úprava se týká ceny samostatného Volání v síti neomezeně, které nově vyjde na 119 korun měsíčně.

„Naším cílem je nabízet především kombinované balíčky, které obsahují hlasové služby i mobilní data. Vycházíme zákazníkům vstříc, poptávka po datech dlouhodobě roste, a proto jsme se rozhodli nyní opět navýšit jejich objem. Touto úpravou se naše nabídka znovu dostává mezi nejlepší na trhu,“ říká k novinkám Simona Lišková, ředitelka marketingu Vodafonu.

V praxi budou změny od 24. listopadu, zákazníky o nich Vodafone začíná informovat už nyní také pomocí SMS zpráv.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Napsat komentář