Nový HUAWEI MateBook D 16 láká na vysoký výkon a velký displej

Společnost HUAWEI uvedla na český trh nový přírůstek do své rodiny laptopů ze série MateBook, a to model D 16. Ten uživatele láká na svůj vysoký výkon, který zvládne i ty nejnáročnější úlohy, 16palcový displej s poměrem stran 16:10, či atraktivní design a plnohodnotnou numerickou klávesnici. V rámci předprodeje ho seženete na oficiálním e-shopu Huawei za zvýhodněnou cenu.  

FullView displej: více prostoru na prohlížení

HUAWEI reaguje na rostoucí trend práce z domova a mimo kancelář, proto byl MateBook D 16 navržen tak, aby sloužil jako hlavní zařízení pro práci. Laptop se tak může pochlubit 16palcovým FullView displejem s rozlišením 1920 x 1200 pixelů a poměrem stran 16:10. Uživatele rozhodně potěší také svými tenkými rámečky, díky kterým tvoří poměr displeje vůči tělu  až 90 %. To zaručuje maximální komfort jak při práci, tak při sledování filmů. MateBook D16 disponuje také technologií Eye Comfort s certifikací TÜV Rheinland, která zaručuje nejen redukci modrého světla, ale zároveň uživateli přináší reálnější barvy, nezpůsobuje žlutý nádech a sledování obsahu na displeji tak zůstává příjemné i po delší době. Zároveň se umí přizpůsobit světelným podmínkám, aby se zabránilo namáhání očí.

Výkonný procesor i pro ty nejnáročnější úlohy

Srdcem nového MateBook D 16 je 12. generace výkonného procesoru Intel Core i5-12450H, díky kterému se nemusíte při práci omezovat a můžete mít zapnutých několik náročných aplikací najednou. Zcela nová hybridní architektura a 14 výkonných jader (6 výkonných a 8 efektivních) zvládne i ty nejnáročnější úlohy. Práce s laptopem je tak efektivní a bezproblémová. Střih videa, zpracování několika webových stránek, tabulek a prezentací tak nikdy nebylo jednodušší.

Lehká kovová konstrukce, numerická klávesnice či nová metalická anténa

Nový Huawei MateBook D 16 se může pochlubit prémiově působící kovovou konstrukcí z hliníkové slitiny, která je jak stvořená pro přenášení mezi prací a domovem. MateBook D 16 totiž váží pouhých 1,7 kg a je tak lehčí než většina 16palcových notebooků. Díky tomu ho nebude problém nosit klidně celý den v batohu, kde ponechá místo i na další potřebné věci. Jeho tloušťka je totiž pouze 18,4 mm. Hlavní dominantou celého atraktivní designu je zcela zaručeně numerická klávesnice. Jde tak o první notebook HUAWEI, který disponuje fyzickou numerickou klávesnicí, což uživatelům umožńuje praktické a rychlé zadávání čísel. Kromě číselné klávesnice má MateBook D 16 ještě jednu novinku, kterou je vůbec první metalická anténa HUAWEI. Ta zlepšuje účinnost konverze signálu až o 56 %, díky čemuž zlepšuje stabilitu a rychlost sítě za podmínek slabého signálu. Videokonference, hraní her i další pracovní úkony tak můžete absolvovat bez zpoždění a záseků odkudkoliv.

Mimo to se můžete těšit na kvalitnější přenos videohovorů zásluhou 1080p kamery s širokým zorným polem a mikrofonu s aktivním potlačením okolního šumu. K tomu HUAWEI implementoval také algoritmy umělé inteligence, například dynamické virtuální pozadí či funkce FollowCam a Eye Contact, které posunou kvalitu přenosu vašich online meetingů na vyšší úroveň.

V předprodeji zakoupíte nový MateBook D 16 již teď na oficiálním e-shopu HUAWEI.

Aktuální informace ze světa HUAWEI Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O HUAWEI Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti HUAWEI jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. HUAWEI CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti HUAWEI a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti HUAWEI je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

FlixBus za 5 let v Česku a na Slovensku přepravil 5 milionů cestujících

FlixBus, největší evropský autobusový dopravce, oslavuje páté výročí od  spuštění prvních vnitrostátních spojů v Česku. První autobusy se do českých měst rozjely dne 17.  srpna 2017. Od té doby FlixBus v České republice přepravil více než 5 milionů cestujících a  etabloval se v jednoho z nejvýznamnějších poskytovatelů dálkové přepravy.

FlixBus od roku 2013 mění způsob, jakým miliony lidí cestují po Evropě. Je totiž kombinací  technologického startupu na internetové platformě a klasického dopravce. Umožňuje  jednoduchou rezervaci, nabízí komfort a bezpečné cestování za dostupné ceny. První autobusy  zeleného dopravce dorazily do Prahy už roku 2014, jen rok poté, co v Mnichově FlixBus vznikl.  Oblíbenost Prahy jako destinace s sebou velmi brzy přinesla i myšlenku podnikání v domácí  dopravě v Česku.

Od samého počátku firmu FlixBus vede Pavel Prouza, který připomíná náročné první dny: „Rozjezd  vnitrostátních linek byl první dny i týdny vyčerpávající, byli jsme pod drobnohledem médií i  konkurence, ale bleskově jsme zvládli vychytat mouchy spojené s tak komplexním projektem. Jsem  rád, že se teď mohu ohlédnout a konstatovat, že se českému FlixBusu podařilo vyrůst a dospět.“  Pražský přestupní uzel na Florenci je jedním z nejdůležitějších bodů na mapě FlixBusu ve střední Evropě. Za jeden týden v létě odjede z Florence více než 1400 zelených autobusů.

Z nuly na stošest (destinací)

První spoje FlixBusu propojily od 17. srpna 17 českých měst. Cestování FlixBusem přineslo  českým cestujícím několik novinek, na které si brzy zvykli. Šlo především o dynamickou cenotvorbu, známou tou dobou výhradně z nákupu letenek. Tato forma prodeje zvýhodňuje časné  kupující. Ceny v několika startovních kategoriích jsou vždy velmi výhodné. Na palubě autobusů si  cestující mohou užít ničím nerušenou cestu na příjemných sedadlech s velkým prostorem pro  nohy, samozřejmým standardem je kvalitní wifi připojení zdarma i toaleta. Absolutní novinkou  byla možnost sledovat svoji cestu online díky GPS sdílení polohy a možnost kompenzace CO2  emisí.

V současné době je v Česku možné cestovat FlixBusem až do 106 destinací. Značka v České  republice aktuálně provozuje největší komerční síť autobusových spojení. Na přímém spojení  jezdí autobusy českých dopravních partnerů také do 110 zahraničních destinací. V rámci celé sítě

FlixBus spojuje i tak vzdálená místa jako jsou Tallinn, Lyon, Pisa, Bukurešť či Bělehrad. S jedním  přestupem se cestující dostanou až do Madridu, Manchesteru nebo Istanbulu. Za pět let své  existence uvedl český FlixBus do provozu 43 linek po Evropě i v Česku.

První léta ve znamení expanze a překonání celosvětové pandemie

Od svého vstupu na trh se FlixBus netajil touhou vytvořit velmi kvalitní síť meziměstských spojení.  Navázáním spolupráce s novými partnery se podařilo brzy stabilizovat rozsáhlou nabídku. FlixBus se v Česku opírá o spolupráci s domácími dopravními partnery. Jejich autobusy za dobu pěti let  provozu ujely 37,5 milionu kilometrů a přepravily přes 5 milionů cestujících. Podnikání Flixu je  postavené právě na spolupráci s místními malými a středními dopravci. FlixBus se stará o  marketing a prodej jízdenek, dopravci zajišťují dopravní prostředek a řidiče. Česká pobočka  spolupracuje s těmito dopravci z Česka, Slovenska a Maďarska: Umbrella Mobility, Daftour,  Blaguss, Blue Bus, Umbrella Services, GumDrop, Turancar, H+S Bussi, Alva Tour, Tourbus,  Infinitours, Five Stars a HCC. Za dobu své existence partnerské autobusy FlixBus CZ s.r.o. ujely  neuvěřitelných 37 586 647 kilometrů a přepravily 5 009 990 cestujících.

Jízdenky na FlixBus mohou cestující od počátku provozu pořídit celou řadou způsobů: v  mobilní aplikaci či na webovém prohlížeči www.flixbus.cz, v jedné z kamenných prodejen  FlixBusu (v Praze na Ústředním autobusovém nádraží na Florenci a v Brně na stanici před hotelem  Grand), v jedné z více než 550 cestovních agentur, či přímo u řidiče, kde je možné platit hotovostí  i platební kartou. Jen pracovníci českých prodejen Flixu obsloužili za 5 let existence přes 650  tisíc zákazníků. Agentury zprostředkovaly cestu dalším 770 tisícům cestujících.

Už 5 let přináší FlixBus zákazníkům možnost jednoduchého, pohodlného a velmi dostupného  cestování. Z toho více než dva roky byly ve znamení omezení kvůli pandemii Covid-19. Pavel  Prouza dává důraz na letošní velký návrat k cestování: „Covidové roky naplno prokázaly sílu našeho  obchodního modelu, kdy jsme byli schopni extrémně rychle reagovat na pokles poptávky. Navzájem  jsme se podrželi s našimi dopravci a letos naplno sklízíme plody návratu cestujících.“

Nejdelší místně provozovanou trasou je pro FlixBus CZ s.r.o. linka Praha – Lyon se vzdáleností  1173 km, nejkratší linka pak vede z Prahy Zličína do zastávky Plzeň CAN, dlouhá je 80 km.  Nejdelší možná cesta FlixBusem z Prahy vede do Lisabonu, s jediným přestupem díky ní lze  překonat 3147 km. Tuto dalekou cestu jen v letošním roce absolvovalo 16 cestujících. Cena za  tuto dalekou cestu začíná na 84 €. Průměrná cena jízdenky v roce 2022 je 13,26 €.

FlixBus do budoucnosti chystá celou řadu novinek. Mezi ty nejzásadnější patří změna pohonného  systému autobusů. Flix si vzal za zásadní závazek svoji kompletní dekarbonizaci. Již několik let  se pracuje na vývoji dálkového autobusu s pohonem na vodíkové baterie.

O společnosti Flix 

Flix je mladá společnost působící v oblasti dálkové dopravy, která skrze své značky FlixBus a FlixTrain nabízí pohodlný  a ekologický způsob přepravy za dostupné ceny. Díky unikátnímu obchodnímu modelu a inovativním technologiím se  ze startupu rychle stala silná společnost s největší evropskou sítí dálkových meziměstských autobusů a v roce 2018  také prvními dálkovými vlakovými spoji. Od roku 2013 přepravila FlixMobility stamiliony lidí a dala vznik tisícům nových  pracovních míst v oblasti dopravy. V roce 2018 spustila společnost FlixMobility první dálkové spoje také v USA, , ve  stejném roce spustila pilotní projekt plně elektrických dálkových autobusů a v roce 2021 uvedla na trh první dálkové  autobusy na bioplyn v EU.

Z center v Evropě i USA se tým Flix stará o technologický rozvoj, plánování sítě, zákaznický servis, management kvality,  marketing a prodej a v neposlední řadě také o rozvoj nových obchodních příležitostí. O každodenní provoz flotily  autobusů FlixBus se starají důvěryhodní regionální partneři, povětšinou rodinné firmy, které na trhu úspěšně působí po  desetiletí. FlixTrain je provozován ve spolupráci se soukromými vlakovými přepravci. Díky tomuto partnerství jde tak  inovace, podnikatelský duch a silná mezinárodní značka ruku v ruce se zkušenostmi a kvalitou tradičního odvětví  dopravy. S Flixem cestujte chytře. www.flixbus.cz/spolecnost

Playtronica: dokáže rozeznít zeleninu, člověka i hamburger

Už jste někdy hráli na kedlubnu, růži, rajče nebo třeba rozezněli dotekem člověka? Myslíte si, že to nejde? Opak je pravdou! Kreativní technologické studio Playtronica našlo způsob, jak vytvořit hudbu prakticky čímkoliv. Tuto unikátní technologickou novinku, která nese stejnojmenný název jako studio, jako první v České republice využil Přemek Forejt ve svém novém hudebním počinu s názvem „Mc’n’Roll“.  Doteky rozehrál například hovězí maso a jedinečné beaty zakomponoval do celkové kompozice nového songu.

Co je vlastně playtronica? Jedním slovem „budoucnost“. Stačí jednoduchý lidský dotek, vodivé materiály, chytré textilie a voila, běžné předměty se mění ve zvuky. Kreativní technologické studio Playtronica našlo způsob, jak dělat hudbu s citrony, mrkví, kousky dřeva, zkrátka prakticky se vším.  Jejich elektronická zařízení přeměňují dotek na midi noty a z čehokoliv dělají midi ovladač, kterým je možno proměnit lidské tělo v „klávesnici“. Díky tomu pak můžete pouhým dotekem vlastní ruky rozeznít většinu předmětů okolo vás.

Vnímejte realitu jinak

Zakladatel Sasha Pase popsal playtronicu jako budoucnost technologie a rozšíření lidských možností vnímání. Lidé se tak setkávají s něčím novým a fascinujícím, co na první pohled nedokážou vysvětlit. Prostřednictvím tohoto zařízení je člověk schopen rozehrát zvuk prakticky čehokoliv – od jídla přes rostliny až po každodenní předměty a lidská těla. Představte si, jaké to je dotýkat se těla, které vydává zvuky. Pohlazení na krku se změní ve vysokou melodii, hraní si navzájem s prsty se promění v něco zábavnějšího a rytmičtějšího. Playtronica je postavená na snaze inspirovat lidi neotřelou technologií, která jim přinese neobvyklé smyslové zážitky a zároveň jim pomůže odstoupit od běžného vnímání okolního světa založeném pouze na zraku.

Mc’n’Roll v podání Přemka Forejta

Tuto novou a zatím moc neprozkoumanou technologii se pro svůj nový hudební počin rozhodl vyzkoušet zpěvák a hvězdný kuchař Přemek Forejt. Poprvé v České republice je tak k vidění toto unikátní spojení doteku, předmětu a zvuku. V jeho novém hudebním klipu s názvem „Mc‘n‘Roll“, který pro něj napsal hudebník Jiří Burian, budete svědky toho, jak pod jeho rukama vznikají tóny například z masa, pečiva nebo čerstvé zeleniny. Forejt se dlouhodobě zajímá o kvalitu potravin a poslední dobou se zaměřuje právě na jídlo v McDonald’s. Navštívil podnik, kde se z brambor stávají ikonické hranolky nebo firmu která zpracovává maso do tolik oblíbených burgerů. Také proto si pro svůj nový hudební počin vybral právě suroviny z McDonald‘s. Fanoušci jídla zpod zlatých oblouků se tak poprvé v historii dozví, jak zní jejich milovaný Big Mac coby hudební dílo. „Z McDonald’s za mnou přišli s tím, jestli bych nechtěl zkusit zahrát song na jejich suroviny. Prý jsou tak dobré, že se na ně dá i hrát. No a ono to doopravdy jde. Je to neskutečné, bizardní, neokoukané. Hudba a jídlo jsou moje dvě velké vášně a v životě by mě nenapadlo, že je můžu takhle propojit. Vyměnit kytaru za hamburger? To je prostě pecka. Prvně to šlo mimo moje chápání, pak mě to začalo strašně bavit. Doufám, že klip bude lidi bavit stejně jako mě, když jsme jej tvořili,“ říká Přemek Forejt.

McDonald’s není v používání moderních a neotřelých technologií nováčkem. Například loňský rok přišla společnost s inovativním způsobem propojení online a „offline“ světů pomocí dražby NFT Maestropiece od umělce, grafika a satirika TMBK. McDonald’s se touto spoluprací jasně zapsal do povědomí všech, kteří se o moderní a inovativní technologie zajímají, nejen kvůli celkové vybrané částce 281 400 korun, ale také proto, že byla vůbec první takového ražení.

Začíná Startupová Liga mistrů. Startupy mají šanci probojovat se až do Silicon Valley

V Praze se 11. října 2022 už pošesté uskuteční velkolepé evropské finále celosvětové startupové soutěže – nově pod hlavičkou Disraptors Summitu (dřívější Startup World Cup & Summit). Princip soutěže zůstává podobný jako v minulých ročnících: kontinentálnímu finále bude předcházet regionální kolo pro startupy z regionu V4. České startupy se do něj můžou hlásit právě teď na webu disraptors.com. Registrace je bezplatná a uzavře se půlnocí 25. září 2022.

Nejúspěšnější startup tradičně dostane od organizátorů soutěže nabídku investice ve výši
500 000 dolarů. Současně získá vstupenku do světového finále v Silicon Valley, kde může zazářit před světovými investory. Potud se akce neliší. Výraznější novinkou je to, že titul evropského šampiona bude ještě prestižnější než dřív.

Nejlepší z nejlepších

Zatímco v předchozích ročnících vedla cesta do celoevropského finále výhradně přes regionální kola soutěže Startup World Cup, letošní ročník nabízí mnohem rozmanitější možnosti. Před porotu Disraptors Summitu totiž postoupí také vítězové řady přidružených startupových soutěží, jako např. italského We Make Future, polského Wolves Summitu, mezinárodní Vestbee Challenge nebo českých soutěží Ynovate Challenge, Technology Fast 50 a dalších.

„Chceme v rámci startupových soutěží postavit evropskou Ligu mistrů a přitáhnout do Česka skutečnou elitu mladých startupů,“ vysvětluje spoluzakladatel Disraptors Summitu Václav Pavlečka. „Zatímco loni jsme ještě pod starou značkou SWCSummit hostili finalisty z šesti zemí Evropy, letos díky širšímu pojetí zasáhneme podstatně víc zajímavých projektů. Přijímáme totiž vítěze a finalisty dalších devíti startupových soutěží. Věřím, že publikum i investoři se mají na co těšit!“

Většina přidružených soutěží už své vítěze zná. Startupům, které by chtěly zasáhnout do letošní soutěže, tak zbývá jediná možnost: přihlásit se do oblastního kola Visegrádské čtyřky prostřednictvím formuláře na webu disraptors.com/summit.

Ze stovek přihlášených projektů vyberou analytici desítku nejlepších, které se představí před porotou. Soutěž V4 se uskuteční v pondělí 10. října. Do úterního finále z ní postoupí dva projekty. „Vybereme jednoho vítěze a jednu divokou kartu,“ upřesňuje Pavlečka.

Loni vyhráli Češi!

V uplynulých ročnících se na nejvyšších příčkách opakovaně umisťovaly české a slovenské projekty. Loni dokonce celou soutěž ovládl tuzemský projekt Tatum, jehož průlomová platforma významně zjednodušuje vytváření blockchainových aplikací.

„Samotná účast v soutěži pro nás rozhodně byla velmi cennou zkušeností a vítězství nám otevřelo mnohé dveře. Navázali jsme důležité kontakty a dozvěděla se o nás spousta lidí. I to nepochybně přispělo k tomu, že máme od té doby šestkrát víc zákazníků,“ hodnotí s odstupem ředitel projektu Jiří Kobelka a dodává:

„Český trh má k ideálním podmínkám pro zakládání a rozvoj startupů hodně daleko. Proto jsem nesmírně rád, že akce jako Disraptors Summit pomáhají zdejší prostředí kultivovat a skutečně efektivně startupům pomáhají.“

Registrace do hodiny

Registrace do regionálního kola V4 je bezplatná a vyplnění dotazníku zabere v průměru 30-60 minut. „Do přihlašovacího formuláře startupisté vyplňují informace o svém produktu, týmu, nastavení business modelu, fázi, ve které se projekt nachází, získaných investicích, konkurentech a trhu, na kterém se pohybují. Vedle toho je třeba do přihlášky nahrát také svůj pitch deck. To vše potřebujeme k tomu, abychom dokázali ohodnotit potenciál projektu,“  přibližuje Petra Cihlářová, která se pravidelně ujímá role člena poroty.

Vzhledem k mezinárodnímu prostředí se vše od přihlášení až po prezentaci před porotou odehrává v angličtině. Rozhodně se vyplatí žádný z kroků nepodcenit a soustředit se na každý detail. V uplynulých ročnících totiž poslalo přihlášku do V4 soutěže kolem pěti set projektů, ovšem před porotu se vždy dostane jen hrstka nejlepších.

I účast posouvá vpřed

Disraptors Summit zdaleka není jen o soutěži. Zásadní přidanou hodnotou celé akce je navazování kontaktů. Do Prahy se totiž z celé Evropy i zámoří každoročně sjíždějí investoři, mentoři i zástupci korporací, ke kterým by se jednotlivé startupy za běžných okolností dostávaly jen velmi složitě. Tady je mají možnost nejen potkat napřímo, ale můžou si s nimi domluvit individuální sezení nebo se účastnit jejich workshopů či panelových diskusí.

Koncentrovanou inspiraci pak přináší také série vystoupení významných řečníků, mezi kterými v minulých ročnících figurovaly takové osobnosti jako Steve Wozniak, sestra Elona Muska Tosca Musk, Esther Wojcicki, Kyle Corbitt a řada dalších.

Podrobnosti o letošním obsazení i jednotlivých částech programu postupně přibývají na webu, kde se zároveň už nyní dají pořídit i vstupenky za výhodnou startovací cenu. Ta letos začíná na 60 eurech.

Více o Disraptors:

Vše je víceméně v této zprávě. Disraptors navazuje na Startup World Cup & Summit (SWCSummit), jednou z nejvýznamnějších startupových akcí v Evropě, která se v uplynulých letech každoročně konala v Praze. Spojuje summit, kde se potkávají startupy, investoři a zástupci korporací z celé Evropy, a celoevropskou startupovou soutěž, odkud vítěz postupuje do celosvětového finále Startup World Cupu v Silicon Valley. Na předhchozích ročnících vystoupily takové osobnosti jako Steve Wozniak, spoluzakladatel Applu a legenda počítačového inženýrství, Esther Wojcicki, novinářka a inovátorka ve vzdělávání, Kyle Corbitt z Y Combinatoru, Tosca Musk, CEO streamovací služby Passionflix a sestra Elona Muska, Tom Cwik z NASA, Martin Tolar vyvíjející lék na Alzheimerovu chorobu, Marvin Liao z inkubátoru 500 Startups, Vince Steckler, CEO českého AVASTu, Dave Evans ze Stanfordu a mnoho dalších. Za akcí organizačně stojí společnost Up In The Air. Více informací naleznete na www.disraptors.com.

Uber slaví přelomové vítězství, stal se oficiálním partnerem varšavského letiště Frédérica Chopina

Uber, nejznámější aplikace propojující cestující s řidiči taxi, spojila síly s největším polským letištěm – Letištěm Frédérica Chopina. Pasažéři si tak nově mohou objednat jízdu přímo z příletové haly varšavského letiště. Proto, aby byla taková objednávka pro uživatele co nejpohodlnější, vytvořil Uber speciální produkt dostupný přímo v aplikaci. Pro společnost představuje partnerství s varšavským letištěm výrazný milník a posílení postavení v rámci celé střední a východní Evropy. 

Proto, aby bylo možné sjednotit požadavky letiště s očekáváním samotných pasažérů, představil Uber speciální produkt, který je v aplikaci dostupný každému, kdo na Letiště Frédérica Chopina přicestuje. Pasažéři si tak mohou ihned po výstupu z letadla objednat jízdu nadstandardním vozem, který je vyzvedne přímo ve spodní části letiště, tedy v místě příletů. Z důvodu maximálního zkrácení čekací doby a zajištění optimální dostupnosti vozů využívá Uber při plánování kapacit tzv. prediktivní algoritmy. Tyto algoritmy jsou základem chytré technologie, která umožňuje přizpůsobit množství dostupných vozů tak, aby odpovídalo předpokládané poptávce právě přistávajících pasažérů.

„Služby společnosti Uber jsou dostupné na více než 250 letištích po celém světě, těší nás tedy, že budou mít toto moderní technologické řešení k dispozici i pasažéři Letiště Frédérica Chopina. Intuitivní doprava z letiště je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících celkovou spokojenost cestujících. Z našich průzkumů* navíc vyplývá, že jízdu prostřednictvím služby Uber v Polsku preferují lidé třikrát častěji než skrze jakoukoliv jinou aplikaci tohoto druhu,“ dodává Marcin Moczyróg, regionální ředitel společnosti Uber pro střední a východní Evropu.

Vzor pro další města v regionu

Polsko přitom není zdaleka jedinou zemí střední Evropy, ve které se drží v oblíbenosti cestujících na prvním místě. Podle průzkumu Letiště Václava Havla je totiž první volbou také pro české uživatele, u kterých dosahuje dlouhodobě stabilního vysokého hodnocení. Důvody jsou přitom podobné jako v sousedním Polsku – předem daná cena, rychlé objednání, ale i vysoká kvalita samotných řidičů.

Oficiální partnerství s Letištěm Frédérica Chopina je pro nás v rámci celé střední a východní Evropy důležitým milníkem. Velmi si ceníme důvěry varšavského letiště, jehož zástupci si dobře uvědomují, jak důležitá je kvalita přepravy z letiště pro celkovou reputaci daného letiště, ale v konečném důsledku také daného města a celé země. Věříme, že další letiště v regionu budou následovat, protože Uber dlouhodobě ukazuje, že je pro cestující z celého světa tou ideální volbou,“ komentuje partnerství také Štěpán Šindelář, provozní manažer Uberu pro Českou republiku.

Tento rok byl pro Uber v oblasti navazování partnerství s letišti mimořádně úspěšný. K oficiální spolupráci s londýnským Heathrow, stockholmským letištěm Arlanda a letištěm Schiphol v Amsterdamu se totiž přidala i letiště v Madridu, Barceloně a Malaze. Varšava tak společnosti otevřela cestu také k příležitostem ve střední a východní Evropě.

Bezpečnost jako priorita

Veškeré jízdy budou zajišťovat licencovaní taxi partneři, kteří musí pro přijetí na platformu Uber splňovat řadu požadavků. Pasažérům navíc Uber nabízí množství nástrojů k zajištění maximální bezpečnosti a transparentnosti:

  1. Kontrola jízdy: cestující má již před příjezdem vozu k dispozici veškeré potřebné informace jako je jméno a fotografie řidiče, model auta i číslo licence, každá jízda je navíc monitorovaná pomocí GPS.
  2. Sdílení průběhu jízdy s důvěryhodnými kontakty: nástroje služby Uber umožňují uživatelům sdílet průběh celé své cesty až s pěti dalšími lidmi ze seznamu tzv. důvěryhodných kontaktů. Díky tomu mají jejich nejbližší vždy přehled o tom, v jakém voze a kde se cestující zrovna nachází.
  3. Bezpečnostní centrum: během každé jízdy mají cestující nepřetržitý přístup ke všem nástrojům bezpečnostního centra. Pomocí nouzového tlačítka mohou uživatelé sdílet svou jízdu, projít si bezpečnostní postupy a pokud to situace žádá, snadno zkontaktovat tísňovou linku.

O společnosti Uber

Posláním Uberu je vytvářet příležitosti prostřednictvím pohybu. Začali jsme v roce 2010, a to řešením jednoduchého problému: jak se spolehlivě a bezpečně svézt jediným dotykem tlačítka? O více než 10 miliard jízd později vytváříme produkty, s nimiž se lidé dostanou vždy tam, kam chtějí. Uber je platforma, která mění způsob, jakým se lidé, jídlo i předměty pohybují městy, a otevírá tak pro svět nové možnosti. Více informací o společnosti naleznete na www.uber.com.

HONOR hledá nové umělecké talenty z celého světa a rozdává peněžité odměny v celkové výši až 116 000 EUR!

Globální umělecká soutěž HONOR Talents Awards 2022 odstartovala a otevírá přihlášky pro zájemce i z České republiky! Soutěžit s kreativními návrhy a vlastními designy můžete v řadě kategorií kreativních návrhů pro mobilní telefony, chytré hodinky, zapojení virtuální reality a dalších. Nebo jen pošlete svůj kreativní koncept. Hrajte se o peněžité odměny v celkové výši až 116 000 EUR. Ale pozor, přihlášky se uzavírají 7. října 2022.

„Úžasná příležitost pro začínající nadějné umělce po celém světě. Mezinárodní umělecká soutěž HONOR Talents je skvělá šance pro propojení umělecký talentů a technologií,“ uvedl George Zhao, CEO HONOR Device Co, Ltd. „Od uživatelského zážitku z produktu až po průmyslový design, nové nápady mladých talentů nám dávají nový vzhled na potřeby zákazníků po celém světě.“

Za dva úspěšné ročníky od roku 2020 se přihlásilo už přes 6 000 nadějných umělců z více než 40 zemí v různých kategoriích. Výherci loňského ročníku byli součástí významných uměleckých výstav.

Oficiální porota z profesionálů z oboru

HONOR posunul hranice pro mezinárodní umělecké soutěže a pozval světově uznávané umělce a experty v oboru, aby převzali roli poroty pro letošní ročník HONOR Talents Awards 2022.

V porotě tak najdete profesora Cao Xue, hlavního designéra maskota zimních olympijských her v Pekingu, Bing Dwena; profesora Ma Junchenga z Ústřední akademie výtvarných umění v Číně, který je zároveň děkanem školy městského designu; umělce a průkopníka v oblasti rozšířené reality Yunuen Esparza; Cedrica Kiefer, spoluzakladatele a kreativního vedoucího slavného digitálního uměleckého studia Onformative; mezinárodně uznávaného umělce profesora Xiao Hui Wanga nebo profesora Yuan Youmin z Čínské akademie umění, který navrhl logo summitu G20 v Chang-čou.

Nové kategorie s atraktivními peněžitými odměnami v celkové výši až 116 000 EUR

HONOR Talents Awards 2022 se otevírá celkem se šesti hlavními kategoriemi a dvěma podkategoriemi přes návrhy na tapety telefonů, tapety skládacích telefonů, hodinek nebo designu bez omezení. Nově se můžete také přihlásit s projektem se zapojením virtuální reality.

Ve hře je celkem 77 peněžitých odměn a možnost uvedení vizuálu přímo na produktech HONOR.  Hlavní vítěz soutěže si odnese výhru v přepočtu 11 000 EUR.

Více info o soutěži najdete a soutěžní přihlášky posílejte rovnou prostřednictvím oficiální webu HONOR:

https://www.hihonor.com/honor-talents/cz/

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Ženy se stávají hnací silou, která mění tvář investování do nemovitostí. Crowdfunding nepochybně umožní více ženám využívat svůj podíl na lukrativních trzích po celém světě

Ženy investující do nemovitostí čelí mnoha výzvám. Prvním problémem je, že v tomto odvětví není dostatek žen, což vede k nedostatku ženských vzorů. Další, druhou výzvou je, že ženy jsou často odrazovány od investování do nemovitostí, protože si myslí, že to není nic pro ně a měly by se zaměřit na jiná odvětví. A konečně třetí výzvou je, že ženy nevědí, jak investovat nebo do čeho investovat, což vede k tomu, že dělají chyby a přicházejí o peníze.

Naštěstí lídři v oboru, jako jsou Barbara Corcoran, Lubna Olayan a Debra Cafaro, poskytují tolik potřebnou inspiraci pro ostatní ženy v oboru a zasévají semínka pro další generace. Tajemství úspěchu na realitním trhu nezávisí na vašem pohlaví, ale na tom, zda znáte a dokážete využít ve svůj prospěch své silné stránky. Vzhledem k tomu, že investuje více žen než kdykoli předtím, je nyní čas zamyslet se nad osvědčenými postupy pro ženy, jak posílit jejich pozici v realitním průmyslu.

Důvěra je nejdůležitější

Ženy si obvykle méně věří ve svých znalostech a dovednostech v oblasti investování. Často se lze setkat i s názory, že tato oblast patří převážně mužům. Ženy se tedy mají tendenci stranit, a proto mít v důsledku menší znalosti nebo být méně kvalifikované. Problém je v tom, že informací je všude plno (možná až příliš mnoho), ale ženy mohou ustrnout, když je čas jednat. Pochybují o sobě a ptají se, jaké kroky podniknout dál.  Může být děsivé vydat se na tuto cestu sama bez jistoty, že se rozhodují správně.

„Zaměřte svou pozornost na daný problém a proveďte průzkum. Zeptejte se sami sebe: Jaký typ investora jsem? Bude vaše strategie všechno nebo nic? Pokud teprve začínáte, může být nejlepší začít v menším měřítku. Při začátcích je důležité se spíše seznámit s procesy než očekávat, že budete hned vydělávat velké peníze. Uživatel BrikkAppu například může přes aplikaci do nemovitosti přímo investovat, a to již od 500 Kč. Jde tedy o částky, které by váš rozpočet, v nejhorším případě, neměly nijak zásadně ohrozit a tím tedy odpadá i počáteční strach s investováním začít,“ radí Večerková z investiční platformy BrikkApp, https://www.brikkapp.com/.

Nejprve se musíte naučit, jak investování funguje a jaký vliv mají poplatky a směna měn na vaši ziskovost. Když porovnáte různé investiční scénáře, můžete si možnosti rozdělit do kategorií podle rizika a potenciálního výnosu. Například crowdfunding představuje mnohem méně rizikovou investiční možnost a umožňuje investorům začít s malým rozpočtem. Tento typ investice může být lepší volbou pro začátečníky právě kvůli možným mikroinvesticím, které jsou zajištěné nemovitostmi, pro je riziko, že přijdete o všechny peníze podstatně nižší.

Vzdělávání zabere nějaký čas, je to však naprostý základ

Ženy mají obvykle problém najít si čas na učení se o investování. Proto pro ženy, které se chtějí seznámit s investováním do nemovitostí, ale nemají čas nebo chuť vlastnit fyzické nemovitosti, jsou oblíbenou možností nemovitostní investiční fondy – neboli REIT. Jedná se o společnosti, které vlastní nemovitosti generující příjmy (např. nákupní centra, hotely, kanceláře atd.) a nabízejí pravidelné výplaty dividend.

Důležité je ovšem zmínit, že ačkoliv neustálé vzdělávání zabere nějaký čas, je to naprostý základ pro každého investora. Lidé často přichází o své úspory především z nevědomosti, unáhleného jednání nebo na základě nerelevantních informací. Nikdy není pozdě začít se v tomto odvětví vzdělávat, ale rozhodně není dobré něco uspěchat a bez dostatečných znalostí začít investovat nebo své peníze svěřit lidem, kteří se tváří jako odborníci v daném oboru.

Najděte si své vzory nebo mentory

Muži dlouhou dobu těžili z téměř exkluzivního přístupu do světa nemovitostí a investování. Ženy mezitím postrádaly vzory a možná ani nepovažovaly investování za pro ně vhodnou možnost. Přesto jsou diskuse a komunita zásadní pro učení se a objevování informací o investování na realitním trhu. Pokud jsou ženy z těchto sítí vynechány, zaostávají v možnostech, které se jim nabízejí. Vytvářením kontaktů z řad dalších investorek ať už se jedná o osobní ranní networking u kávy, propojení prostřednictvím sociálních médií nebo vyhledávání online skupin, se ženy mohou sjednotit ve vzájemné podpoře jako mentorky a vrstevnice.

„Úspěch v realitním průmyslu vychází z předávání zkušeností, samostudia a zprostředkovávání potřebných zdrojů. Ať už je investování vaší prací na plný úvazek, nebo koníčkem na částečný úvazek, ženy v realitách mohou široce posílit svou přítomnost v oboru tím, že se spojí a budou sdílet zdroje a znalosti,“ říká Večerková z realitní investiční platformy BrikkApp.

Trh s nemovitostmi se již stává přístupnějším ženám. Pro představu, svobodné ženy v současnosti tvoří již poměrně velký segment kupujících bydlení. Není pochyb o tom, že nepoměr v počtu investujících mužů a žen stále existuje. Ovšem důvody, které bránily účasti žen na investicích mizí a rozdíly mezi pohlavími se zmenšují díky aktivismu 21. století a technologickému rozvoji. Díky tomu, že se rozdíly ve mzdách stále zmenšují a že se zvyšuje povědomí o potřebě žen investovat do budoucnosti, věříme, že poptávka po nemovitostech bude jen pokračovat. Zejména crowdfunding nepochybně umožní více ženám využívat svůj podíl na lukrativních trzích po celém světě.

Firmy propadly kouzlu svítidel na míru z 3D tiskáren, největší zájem je u řetězců

Od roku 2019 Signify (Euronext: LIGHT), světový lídr v oblasti osvětlení, vyrábí osvětlení v průmyslovém měřítku i za pomoci 3D tisku. Důvodem je především velká variabilita a možnost vytvoření svítidel přímo dle požadavků firem. Osvětlení z 3D tiskáren tak představuje pružnější, rychlejší a ekologičtější způsob výroby. Atraktivní design a samotný tisk svítidla je totiž rychlý, bez velkých investic a dlouhé doby vývoje.

„Toto odvětví bude dále růst – předpokládáme, že se v příštích pět letech zdvojnásobí až ztrojnásobí. V této technologii je obrovský potenciál, firmy si rychle zvykají na možnost mít design na zakázku přesně podle svých potřeb. Ostatně i my máme v naší pražské kanceláři několik svítidel vytištěných na 3D tiskárně,“ říká Jakub Wittlich ze společnost Signify v České republice. „3D tisk je blíže zákazníkovi. Ten může své návrhy přivést k životu během dní, nikoli měsíců, a s menší spotřebou energie i jednodušší logistikou,“ dodává.

Signify je prvním výrobcem svítidel, který je začal vyrábět i pomocí 3D tisku v průmyslovém měřítku, posílil tím svou pozici lídra v osvětlení a udržitelných inovacích. Výroba samotného svítidla 3D tiskem zabere od 45 minut do čtyř hodin, záleží na jeho rozměrech. I když je osvětlení z 3D tiskáren vyráběné na míru, nemusí se na něj čekat dlouho. Výrobní závody Signify pro 3D tisk jsou umístěny v rámci EU v Belgii a Maďarsku, dále pak v USA, Indii a Indonésii. Jejich rozmístění po celém světě tak usnadňuje distribuci svítidel v rámci regionů nejen z pohledu času – dodání se pohybuje v rozmezí dvou až tří týdnů – ale i z pohledu ekologie, protože hotové výrobky nemusí cestovat přes půl planety. Ostatně i takto vyrobená stínidla odráží tento pružný a udržitelný způsob výroby – používají se vyřazené rybářské sítě anebo 100% recyklovatelný polykarbonát, který navíc umožňuje na konci své životnosti výrobek recyklovat a podpořit tak cirkulární ekonomiku.

Typickým zákazníkem jsou maloobchodní, restaurační nebo hotelové řetězce a sítě čerpacích stanic, které díky požadavkům na celkový design svých prostor vyžadují specifické produkty vyráběné na míru, které přinášejí požadované výsledky, ať už světelné nebo odrazové. Díky rozmístění kapacit pro 3D tisk svítidel po celém světě jim Signify může dodávat stejný výrobek ve všech zemích. V současné době 3D svítidla od Signify využívají například řetězec Marks & Spencer nebo letiště v Kodani. 

O společnosti Signify

Signify (Euronext: LIGHT) je celosvětově vedoucí firmou v oblasti světelných produktů jak pro profesionály, tak pro koncové zákazníky a osvětlení v rámci internetu věcí (IoT). Produkty značky Philips a systém propojeného osvětlení a datových služeb Interact vytvářejí obchodní hodnotu a pomáhají k přeměně života v domácnostech, budovách i na veřejných prostranstvích. Firma, která v roce 2021 dosáhla tržeb ve výši 6,9 miliard EUR a zaměstnává přibližně 37.000 zaměstnanců ve více než 70 zemích světa, se snaží odhalit mimořádný potenciál světla, který dokáže změnit svět. V roce 2020 společnost Signify dosáhla uhlíkové neutrality, od svého vstupu na burzu je již čtyři roky po sobě v indexu Dow Jones Sustainability a byla oceněna jako Industry Leader v roce 2017, 2018 a 2019. Novinky týkající se společnosti Signify najdete v Newsroomu, na Twitteru, LinkedInu a na Instagramu. Informace pro investory jsou na webové stránce Investor Relations

Identity Management usnadňuje nástup do pracovního poměru, přístupy do firemních systémů a zvyšuje bezpečnost

Identity Management (IdM) je centralizovaná správa digitální identity v IT systémech. Umožňuje správným osobám přístup ke správným zdrojům, ve správný čas, ze správných důvodů a s plnou evidencí. IT systémy jsou typicky heterogenní on-premise nebo v cloudu.

Správa identity je typicky prováděna zásahem administrátora v IdM nebo automatizovanými procesy IdM,“ říká Lukáš Cirkva, CEO společnosti BCV Solutions.

Identita vs. Identity Manager

Hned na začátku je vhodné vysvětlit pojmy „identita“ a „identity manager“. Pod pojem digitální identita se v IT sektoru využívá jakékoliv elektronická reprezentace osoby, ale i jiného elektronického zařízení (například účet, fotografie, token nebo certifikát).

Identity Manager je software, nástroj, který zajišťuje identity management. Jedná se o procesní nástroj, který má komunikační rozhraní do mnoha spravovaných systémů. Identity Manager integruje spravované systémy.

V rámci Identity Manageru fungují synchronizační nástroje, díky kterým je umožněn přenos dat. Dále pak je součástí reportovací funkce, auditní funkce a součástí je i uživatelské rozhraní, díky kterému je umožněna delegace odpovědnosti za konkrétní úkoly na konkrétní uživatele.

Kdy vám IdM může ulehčit práci?

Zajímá vás, které konkrétní problémy IdM pomáhá řešit? Pojďme se na ně společně podívat.

Automatizace rutinních procesů – díky IdM se mohou automatizovat rutinní procesy při jednotlivém řízení identit, což ulevuje administrátorům od rutinních procesů. Například vyřizování nástupu do pracovního poměru je mnohdy výrazně usnadněno.

Delegace oprávnění – nadřízení žádají a schvalují přístupy do CRM. Není třeba čekat na schválení administrátorů. „Nadřízení mají přehled o konkrétních přístupech svých podřízených. Mají možnost jednotlivé přístupy do systémů měnit dle potřeby bez zásahu IT.  Mohou i resetovat hesla v případech, kdy je zaměstnanci třeba zapomenou,“ říká Lukáš Cirkva z BCV Solutions.

Bezpečnost – díky IdM předejdete nepřehlednosti v případě neaktivních účtů – kupříkladu bývalých zaměstnanců. Již se nestane, že pracovník po ukončení smlouvy má stále přístupy do systému a může si odnést data.

Evidence – IdM eviduje konkrétní operace nad účty, eviduje jejich práva. Získáte rychle podklady pro audity IT.

Identity management a správa účtů

V rámci Identity Managementu je možné spravovat různé typy účtů. Pro každou skupinu účtů lze nastavit různé procesy – je možné nastavit konkrétní práva i povinnosti. Do základní skupiny účtů patří následující:

Technické, popřípadě servisní účty – to jsou účty administrátorské anebo účty aplikací.

Zaměstnanecké účty – obvykle identita vzniká začátkem smluvního úvazku, který je načten do IdM z personalistiky.

Účty pro externisty – externisty mohou být dodavatelé, studenti

Kompaktní a výkonné: nové plně odolné notebooky WEROCK pro náročné operace v terénu

Společnost WEROCK oznamuje uvedení dvou odolných notebooků. Tyto  výkonné a inovativní notebooky byly navrženy pro profesionální průmyslové použití se složitými úlohami  na nejrůznějších místech, kde je vyžadován vysoký výkon a obzvláště vysoká spolehlivost. Jsou  vybaveny procesory Intel® Core™ 11. generace (až i7) a až 32 GB paměti RAM, podporují nový standard  Wi-Fi 6 WLAN a úspěšně prošly nejnáročnějšími testy.

Nové notebooky Rockbook X540 a X550 G2 splňují požadavky profesionálů v terénních službách v  mnoha odvětvích. To proto, že modely Rockbook X540 a X550 G2 jsou právě pro takové situace  navrženy: jsou vybaveny řadou pokročilých komunikačních funkcí – včetně možností pro LTE a 5G  (očekává se v zimě 2022). Lze je používat se všemi hlavními navigačními systémy GPS, mají Wi-Fi 6,  Bluetooth 5.2 a také řadu rozhraní, například tři porty USB 3, HDMI a sériový port.

Jsou vybaveny nejnovějším systémem Windows 11 Pro a procesory Intel® Core™ řady UP3 11.  generace (i5 a i7) spolu s integrovanou grafikou Intel® Iris® Xe a až 32 GB paměti DDR4. Výsledkem je  vynikající výkon pro širokou škálu datově a/nebo graficky náročných scénářů použití a zároveň úsporná  spotřeba energie. Obě zařízení mají vynikající možnosti rozšíření: Hlavní paměť NVMe je k dispozici v  různých konfiguracích až do 1 TB, slot pro pevný disk umožňuje rozšíření o dalších 5 TB úložné kapacity  a flexibilní přenos dat je možný prostřednictvím slotu pro karty SDXC.

Jasné (700 nitů) 14 nebo 15,6palcové displeje Full-HD zajišťují perfektní čitelnost displeje v noci i za  jasného slunečního světla. Modely jsou volitelně k dispozici také s dotykovým displejem ovládaným v  rukavicích. Modely Rockbook X540 a Rockbook X550 G2 nabízejí také nejnovější funkce fyzického  zabezpečení a ochrany dat. Diskrétní modul TPM 2.0, volitelné pevné disky se samočinným šifrováním a  integrovaná technologie Device Protection Technology s funkcí Boot Guard pomáhají chránit systém.  Snímač otisků prstů, který je již součástí standardního rozsahu dodávky, podporuje bezpečné  přihlašování prostřednictvím funkce Windows Hello, zatímco integrovaný slot pro zámek Kensington  chrání pracovní stanici před krádeží.

Tyto plně odolné notebooky jsou na svou třídu lehké a kompaktní, váží jen 2,85, resp. 3,3 kg. Díky  integrovaným držadlům pro přenášení jsou zařízení velmi pohodlná i při přepravě. Pro dlouhé pracovní  dny jsou notebooky Rockbook X540 a X550 G2 vybaveny dvěma bateriemi: baterií s kapacitou 46,6 Wh  vyměnitelnou za provozu a další pevnou baterií s kapacitou 14,8 Wh. Během výměny baterie zůstává  zařízení plně funkční. Díky kompaktním rozměrům a dvěma bateriím vyměnitelným za provozu jsou oba  modely ideální pro dlouhodobé použití v terénu.

Modely Rockbook X540 a X550 G2 jsou odolné pro všechny náročné podmínky provozu v terénu: mají  krytí IP65, jsou odolné proti prachu a vodě, splňují vojenské normy (MIL-STD-810G) pro teplotu, vlhkost a  vibrace, jsou testovány na pády ze 122 cm z 26 stran. Jsou vhodné i pro použití v extrémních teplotách  od -20 °C do +60 °C. To zaručuje nejvyšší úroveň výkonu a spolehlivosti.

Funkce zařízení Rockbook X540 a X550 G2

  • Robustní notebook pro profesionální použití
  • Výkonné procesory Intel® Core™ i5/i7 11. generace.
  • Displej Full HD čitelný na slunci a volitelný kapacitní dotykový displej
  • Vylepšené podnikové bezpečnostní funkce s čipem TPM 2.0, zámkem Kensington, vyměnitelnou pamětí a snímačem otisků prstů
  • Až 32 GB DDR4 RAM a 1 TB GB M.2 SSD úložiště
  • Rozšiřující slot pro druhý pevný disk s kapacitou až 5 TB nebo rozšíření na základě projektu • Včetně systému Windows 11 Pro
  • Četné porty včetně gigabitového Ethernetu a RS232
  • Odolnost proti nárazům, vibracím a pádům podle MIL-STD-810G
  • Ideální do náročných podmínek, protože je vodotěsný a prachotěsný podle normy IP65. • Odolává pádům z výšky více než 1,2 m
  • Baterie vyměnitelná za provozu pro nepřetržitý provoz
  • Vestavěný senzor uBlox GPS/GNSS
  • Volitelné připojení 4G LTE
  • Dvoupásmová síť WLAN 2×2 MU-MIMO 802.11ax (certifikovaná Wi-Fi 6)
  • Rozšířený teplotní rozsah od -20° C do +60° C
  • Emise CO2 z výroby a logistiky plně kompenzovány

TISKOVÁ ZPRÁVA

ředitel společnosti WEROCK. „Uvedením plně odolných mobilních notebooků Rockbook X540 a  Rockbook X550 G2 na trh rozšiřuje společnost WEROCK svůj segment odolných mobilních počítačů o  nejnovější kompletní balíček s velkým výkonem a vynikající spolehlivostí,“ pokračuje Nicoleit.

Ochrana klimatu, snižování emisí CO2 a udržitelná orientace dodavatelského řetězce nabývají na  významu i v odvětví IT. Výroba počítačů s neutrálním klimatickým dopadem sice není možná, výrobce  však slibuje klimatickou neutralitu svých výrobků. Součásti a dodavatelé jsou pravidelně kontrolováni z  hlediska slučitelnosti s klimatickými cíli společnosti. Kromě toho jsou pravidelně zveřejňovány zprávy o  pokroku a neúspěších. Nevyhnutelné emise z výroby a logistiky notebooků jsou kompenzovány  prostřednictvím projektů Gold Standard.

Modely Rockbook X540 a Rockbook X550 G2 budou k dispozici od září 2022 a lze je zakoupit  prostřednictvím přímého prodeje nebo obchodních partnerů. Další informace jsou k dispozici na adrese  https://www.werocktools.com/rugged-notebooks/. Za účelem rozšíření prodejní sítě mohou zájemci z řad  systémových domů kontaktovat společnost WEROCK za účelem registrace partnera. Společnost  WEROCK nabízí svým partnerům exkluzivní prémiový servis zahrnující celou škálu služeb a konkurenční  podmínky.

O společnosti WEROCK Technologies GmbH

WEROCK Technologies je jedinečná mladá společnost, která pomáhá organizacím digitalizovat jejich  pracovní procesy v náročných podmínkách. Společnost WEROCK byla založena v roce 2020, sídlí v  německém Pforzheimu a nabízí tři produktové řady: Notebooky Rockbook, tablety Rocktab a také řada  Scoria, která se skládá z mobilních zařízení pro sběr dat. Všechny výrobky jsou speciálně vyvinuty pro  drsné použití a testovány nezávislými zkušebnami podle průmyslových a vojenských norem. Společnost  podniká na základě základních principů, jejichž cílem je vytvářet hodnoty a aktivně se podílet na ochraně  klimatu. Společnost WEROCK nabízí vysoce kvalitní výrobky a služby pod heslem „We empower  heroes“.

Exit mobile version