Klarna vstupuje na český trh. Spotřebitele chce naučit efektivnějšímu zacházení s financemi, obchodníkům pomůže s růstem i expanzí

Klarna, přední světová společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky. Počínaje dneškem tak mohou čeští zákazníci u vybraných maloobchodních partnerů a prostřednictvím online aplikace Klarna využívat službu „Pay in 3“. Ta jim umožní efektivně a přehledně spravovat finance a nákupy a šetřit čas. Možnost flexibilních plateb společnosti Klarna již využívá více než 450 000 maloobchodních partnerů na celém světě. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka či český Footshop.

„Ačkoliv e-commerce v České republice roste ohromujícím tempem, nákupní proces je zde stále komplikovaný a plný nejistot. Čeští zákazníci si zboží objednané online chtějí před zaplacením prohlédnout a osahat, ale jejich možnosti jsou omezené na zastaralé platby na dobírku či na využívání drahých kreditních karet,” říká Sebastian Siemiatkowski, CEO a spoluzakladatel společnosti Klarna. „Díky bezúročné službě Pay in 3, kterou Klarna nabízí, nově českým zákazníkům poskytneme možnost jednoduché platby na jedno kliknutí, která jim umožní nakupovat flexibilněji a s větší jistotou. Kromě samotné platby umožňuje aplikace Klarna nakupujícím bezproblémově sledovat vlastní objednávky, postarat se o vrácení zboží a kontrolovat svůj rozpočet, čímž zefektivňuje celý nákupní proces.”

Díky službě Pay in 3 mohou zákazníci, kteří si při nákupu na e-shopech vybraných partnerských prodejců tuto službu zvolí, rozdělit svůj nákup do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. Zákazníci si tak mohou své náklady na nákup rovnoměrně rozložit a výrobek obdržet dříve, než zaplatí celkovou částku.

Podobně rozdělení platby u těchto partnerů funguje přímo skrz aplikaci Klarna. Ta má celosvětově již více než 23 milionů aktivních uživatelů měsíčně a nabízí širokou řadu funkcí, které zákazníkům usnadňují a zpříjemňují nákupní proces. Zákazníci s ní mohou sledovat veškeré platby, spravovat své objednávky a udržovat si přehled nad financemi. Aplikace jim přináší nabídky od oblíbených značek, uchovává věrnostní karty a zároveň umožňuje zodpovědnější nakupování díky zobrazení uhlíkové stopy, která za jejich nákupy stojí

Možnost rozložení platby na tři splátky pomůže také českým obchodníkům, kterým díky významnému usnadnění nákupního procesu a zlepšení zákaznické zkušenosti přinese nové zákazníky. Reprezentativní výzkum společnosti Klarna, jehož se účastnilo více než 1 000 českých spotřebitelů, ukázal že 70 % zákazníků vnímá možnost rozdělení online nákupů na bezúročné měsíční platby jakou užitečnou. Téměř polovina respondentů dále uvedla, že by nákup v obchodě, který tuto variantu nabízí, preferovala nad jiným. Je tedy patrné, že implementace nástroje Klarna má potenciál zvýšit konverzi i četnost nákupů. Kromě platebních služeb společnost Klarna svým maloobchodním partnerům nabízí také marketingové služby, díky nimž pomáhá partnerům oslovit a udržet si zákazníky.

„Nabídka flexibilních plateb, které zákazníkům umožňují rozložení nákladů na nákup i vyzkoušení zboží ještě před samotnou transakcí, je zejména pro prodejce módy, jako je Footshop, silnou konkurenční výhodou. Služby, jako je Pay in 3 společnosti Klarna, nám mohou pomoci uspokojit rychle se vyvíjející požadavky zákazníků. Díky výhodnému balíčku marketingových služeb a dosahu k více než 150 milionům zákazníků, který Klarna nabízí, je tak pro nás ideálním partnerem pro expanzi na evropských trzích,” komentuje Peter Hajduček, CEO Footshop.cz.

Tereza Obrtáč, ředitelka společnosti Klarna pro Českou republiku, dodává: „Díky naší rychle rostoucí síti partnerů se nám podařil úspěšný vstup na český trh. Věříme, že nadcházející vánoční sezona tento trend potvrdí. Naším cílem je pomoci českým obchodníkům přizpůsobit se novým spotřebitelským požadavkům a díky naší schopnosti oslovit nové zákazníky napříč celou Evropou se tak stát jejich hlavním motorem růstu.”

O společnosti Klarna

Společnost Klarna mění standardy v oblasti retailového bankovnictví již od roku 2005. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně Klarna vychází vstříc měnícím se zákaznickým požadavkům a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Zároveň také přispívá k lepší informovanosti a snazší správě výdajů. Inovativní technologii společnosti Klarna, která poskytuje bezproblémové nakupování v online i offline prostředí, již po celém světě integrovalo více než 460 000 globálních maloobchodních partnerů, včetně společností, jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Společnost Klarna v současnosti působí na 45 světových trzích a zaměstnává více než 5 000 pracovníků. Další informace naleznete na Klarna.com.

Společnost HMD Global oznamuje dostupnost telefonu Nokia G60 5G na tuzemském trhu

Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes oznámila dostupnost modelu Nokia G60 5G na tuzemském trhu.  Nokia G60 5G je telefon střední třídy s výkonným procesorem Qualcomm Snapdragon 695 5G, novým 50MP fotoaparátem a ekologicky udržitelnou konstrukcí. Nové výrobní procesy, použité materiály, pravidelné a dlouholeté aktualizace nebo rozšířená záruka na tři roky tak jen potvrzují závazek HMD Global být ohleduplnou společností k životnímu prostředí.

Nokia G60 5G – ekologicky udržitelný model s vysokým výkonem za dostupnou cenu

Hlavní dominantou nové Nokie G60 5G je prostorný 6,58” FullHD+ displej s obnovovací frekvencí 120 Hz. Na zadní straně se nachází soustava fotoaparátů, přičemž hlavní snímač nabídne rozlišení 50 MP, podporu umělé inteligence a pokročilý noční režim druhé generace. Stejně jako v případě modelu Nokia X30 5G je i zde přítomná nová technologie Capture Fusion, která spojuje fotky z hlavního a ultra širokoúhlého fotoaparátu do jednoho snímku.

Nokia G60 5G nabídne rámeček z 60 % z recyklovaného plastu a unikátně zpracovaný zadní kryt, který je 100% z recyklovaného plastu. Do řady G pak přináší to nejlepší z řady X. Telefon pohání výkonný procesor Qualcomm Snapdragon 695 5G, který doprovází 6GB operační paměť. Novinka se tak nezalekne ani náročnějších mobilních her. Ochranu telefonu proti vodě a prachu zajišťuje certifikace IP52. O přísun energie na celé dva dny se stará vestavěná baterie o kapacitě 4 500 mAh.

Nokia G60 5G je navíc první telefon řady G, který dostane tři roky hlavních aktualizací, tři roky pravidelných bezpečnostních aktualizací a tři roky záruky. 

Cena a dostupnost

Nokia G60 5G je již v prodeji v černé barevné variantě ve verzi 6/128 GB za doporučenou cenu 8 499 Kč.

Ukrajinská IT firma Parimatch Tech otevírá v Praze výzkumné a vývojové centrum. Donutila ji k tomu invaze Ruska

Je to pět měsíců, co společnost Parimatch Tech otevřela v Praze své evropské centrum. Jde o mezinárodní produktovou společnost, která vyvíjí technologická a marketingová řešení pro online zábavní průmysl a vlastní značku Parimatch. Hlavním cílem v Praze je vytvořit výkonné výzkumné a vývojové centrum (R&D), které bude pracovat na rostoucím portfoliu B2B řešení společnosti. Nový tým se už nyní rozrostl o více než 30 členů a stále nabírá nové zaměstnance.

„Česká republika je jedním z významných evropských IT klastrů, má pověst bezpečné a komfortní země a nabízí vysoký potenciál pro rozvoj podnikání. Podle údajů Techloop zde v současné době pracuje v IT sektoru více než 316 000 lidí. V příštích dvou letech plánujeme rozšířit české R&D centrum na 200 vývojářů, proto v současné době aktivně najímáme vysoce kvalifikované odborníky z České republiky a do české pobočky také přemisťujeme zahraniční experty, ”říká Tatiana Davydova, Chief Talent Officer, Parimatch Tech.

Společnost Parimatch Tech otevřela evropské centrum v Praze 1. května. Toto rozhodnutí, učiněné uprostřed ruské agrese na Ukrajině, přispělo k celosvětové obchodní expanzi společnosti. Zároveň poskytlo zaměstnancům, kteří byli nuceni opustit zemi, stabilní a známé pracovní prostředí. Nyní v české pobočce trvale pracuje více než 30 lidí, třikrát více než v květnu. A protože zároveň funguje jako centrum pro všechny zaměstnance dočasně přemístěné do Evropy, může počet lidí v kanceláři v dosahovat až 50.

Talentová ředitelka společnosti Tatiana Davydova zdůrazňuje, že pražská kancelář umožní společnosti Parimatch Tech vytvořit a zorganizovat pohodlné pracovní podmínky pro týmy a stát se sjednocujícím centrem pro všechny zaměstnance v celé Evropě.

„Od samého počátku svého působení ve společnosti Parimatch Tech jsem byl velkým fanouškem živé, nebyrokratické a odborně zaměřené komunity, která se ve společnosti vytvořila. Jsem rád, že dnes máme příležitost přilákat do této komunity v pražské pobočce další silné odborníky a vytvořit mezinárodní výzkumné a vývojové centrum, které se stane zdrojem výkonných technologických řešení pro iGamingové společnosti z celého světa,“Artur Ashyrov, CTO at Parimatch Tech, https://parimatch.tech/.

Nábor mezi místními odborníky je v plném proudu

Parimatch Tech má v plánu se aktivně podílet na dění v českém IT. Jako sponzor a řečník se 24. září zúčastní veletrhu Jobspin Multilingual Job Fair Prague a 20. října bude společnost sponzorovat akci Tech Dating in Prague. Vlastní událost plánuje na 6. října, kdy pořádá ‚Tech Breakfast‘, kterou povede technický ředitel společnosti Parimatch Tech Artur Ashyrov. Na této akci se účastníci budou moci dozvědět více o společnosti Parimatch Tech, o hlavních oblastech, softwarech a řešeních používaných při práci, o výhodách práce ve společnosti a také o tom, jaké specialisty chce Parimatch Tech vidět ve svém týmu.

O PARIMATCH TECH

Sídlo společnosti se nachází v Limassolu na Kypru. Před válkou na Ukrajině se největší výzkumné a vývojové centrum společnosti Parimatch Tech nacházelo v Kyjevě, ale po ostřelování hlavního města bylo přetransformováno do několika coworkingů na západní Ukrajině. Na Ukrajině jsou také dvě coworkingové kanceláře – v Kyjevě a ve Lvově.

Společnost Parimatch Tech patří k mezinárodně uznávaným lídrům v oboru. Jen v roce 2022 se společnost dostala do užšího výběru 4 prestižních oborových ocenění:

  • SBC Awards (kategorie ‚Platforma roku‘ a ‚Lídr roku‘ (Kateřina Biloruská, spolumajitelka společnosti Parimatch Tech, členka dozorčí rady));
  • EGR Operator Awards (kategorie ‚In-house produkt‘);
  • Woman in Tech Excellence Awards (kategorie ‚Role Model of the Year‘ (Katerina Biloruska));
  • Global Regulatory Awards (kategorie ‚Chief Compliance Officer roku‘ (Yurii Shevchuk, Parimatch Tech Head of Compliance & Regulations)).

Více na: https://parimatch.tech/ a https://parimatch.tech/vacancies/

Hello Bulls! Společnost Motorola představila oficiální partnerství s basketbalovým týmem Chicago Bulls

Společnost Motorola s nadšením oznamuje nový přírůstek do svého portfolia sportovních partnerství v Severní Americe, a to přímo v jejím rodném městě: Chicago Bulls! Společnosti Motorola a Lenovo dnes oznámily víceleté partnerství s basketbalovým týmem Chicago Bulls, které přinese ikonické „netopýří“ logo společnosti Motorola na levé rameno všech edicí dresů Bulls počínaje sezonou 2022-2023.

Nové týmové dresy budou mít premiéru v prvním přípravném zápase Bulls proti týmu New Orleans Pelicans, který se uskuteční v úterý 4. října ve sportovní aréně United Center. Motorola bude rovněž prezentujícím partnerem týmových dresů City Edition a prvního domácího zápasu Bulls v dresech z edice City Edition v pátek 18. listopadu proti Orlandu Magic 

„Zasmečovaná“ dohoda

Společnost Motorola je nejen vůbec prvním oficiálním partnerem týmu Bulls se sídlem v Chicagu, ale také jeho oficiálním globálním partnerem a oficiálním partnerem pro chytré telefony. To znamená, že pořizování a zveřejňování obsahu na sociální sítě týmu bude po celou sezonu probíhat exkluzivně se zařízeními společnosti Motorola.

Cílem dohody je upevnit spojení značek Motorola a Lenovo s fanoušky Bulls a NBA na celém světě. Motorola v rámci partnerství získá hlavní prezentaci značky ve sportovní aréně United Center a ve vysíláních Bulls v průběhu hracích dní. Logo značky Motorola s motivem netopýřích křídel se bude viditelně zobrazovat na palubovce prostřednictvím funkcí a záznamů výsledků ve hře, na platformách sociálních médií Bulls prostřednictvím značkového digitálního obsahu, na oficiálních webových stránkách týmu a při komunikaci s fanoušky. 

Poselství od vedení společnosti Motorola

„Chicago je město, které jsme dlouhé roky nazývali domovem, a basketbalový tým Bulls byl organizací, kterou jsme po celé toto období respektovali a fandili jí,“ řekl Rudi Kalil, prezident společnosti Motorola pro Severní Ameriku. „Společnost Motorola sdílí s basketbalovým týmem Bulls nejen obrovskou hrdost na rodné město, ale také vášeň pro spojování lidí prostřednictvím jedinečných spotřebitelských zážitků. Jsme nadšeni, že můžeme obě naše značky spojit a naši společnost a všestranné produktové portfolio naplnit ještě větším množstvím pulzující energie města i fanoušků týmu Chicago Bulls a NBA na celém světě.“

„Bulls a společnost Motorola mají silné vazby k našemu společnému rodnému městu Chicago, které sehrálo důležitou úlohu při budování základů našeho vztahu,“ řekl prezident Bulls, Michael Reinsdorf. „Vzájemně jsme spolupracovali již před několika lety a je vzrušující vidět, že jsme učinili tento významný krok k novému, rozšířenému partnerství, které bude mít lokální, národní i globální dosah.“

Sledujte další dění

Díky tomu, že je společnost Motorola oficiálním partnerem týmu v oblasti chytrých telefonů, budou účty Bulls na sociálních sítích po celou sezonu pořizovat a zveřejňovat obsah výhradně ze zařízení Motorola. Nezapomeňte sledovat dění na sociálních sítích Facebook, Twitter, InstagramTikTok nebo prostřednictvím hashtagu #hellobulls.

Prohlášení o odmítnutí odpovědnosti

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Referenční číslo PANTONE a design čipu PANTONE jsou používány se souhlasem společnosti Pantone LLC na základě licence. © Pantone LLC, 2022. Všechna práva vyhrazena. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem jejich příslušných vlastníků. ©2022 Motorola Mobility LLC.

Společnosti Lenovo a Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická firma s obratem 70 miliard USD, která figuruje v žebříčku Fortune Global 500 a slouží zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřuje se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjet technologie měnící svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím zařízení a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Koncern Lenovo Group Holdings převzal společnost Motorola Mobility LLC v roce 2014. Motorola Mobility je stoprocentní dceřinou společností koncernu Lenovo a je zodpovědná za vývoj a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značek Moto a Motorola. Více informací naleznete na https://www.lenovo.com nebo si přečtěte aktuální zprávy na portálech StoryHub a Motorola Global Blog.

Acer zahajuje turnaj v eSportech EMEA Predator League 2022 pro fanoušky Rocket League

Společnost Acer dnes zahájila turnaj EMEA Predator League 2022, čímž posunula své odhodlání k masovému eSportu na další úroveň: nová hra, více zemí, větší prize pool. Od září do listopadu se mohou týmy z regionu EMEA bez ohledu na úroveň svých dovedností utkat v oblíbené arkádové hře ve stylu fotbalově-automobilového chaosu „Rocket League“ v oblíbeném režimu 3 na 3.

Kromě akční zábavy v oblasti elektronických sportů a fantastických cen nabídne ročník 2022 také exkluzivní propagační akce od 15 lokálních maloobchodních partnerů, rozdávání dárků na sociálních sítích, losování o ceny a mnoho dalšího.

„Jsme velmi rádi, že můžeme po úvodní sezóně v roce 2020 oznámit druhou sezónu EMEA Predator League,“ řekl Hajo Blingen, viceprezident pro marketing společnosti Acer pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „Je důležité být s naším prvotřídním herním portfoliem stále na očích. EMEA Predator League 2022 jde ruku v ruce s naším závazkem zpřístupnit kompetitivní eSport všem, kteří mají oblibu v Rocket League. Zároveň se fanoušci mohou těšit na speciální nabídky a propagační akce od našich zapojených maloobchodních partnerů.“

Evropa: Benelux (Belgie, Nizozemsko, Lucembursko), DACH (Německo, Rakousko, Švýcarsko), Francie, Itálie, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, severské země (Dánsko, Finsko, Norsko, Švédsko), Španělsko, Česká republika, Turecko, Maďarsko, Spojené království (UK).

Blízký východ: Egypt, Bahrajn, Irák, Jordánsko, Katar, Kuvajt, Libanon, Omán, Spojené arabské emiráty (SAE).

Afrika: Jižní Afrika

Zápasy na virtuálním hřišti se hrají 3 proti 3. Minimálně dva ze tří hráčů musí mít bydliště v zemi, ve které se turnaje účastní.

V první fázi se týmy utkají v národních kvalifikacích. V každé zemi se konají dvě kvalifikační kola. Dva nejlepší týmy z každého kola se kvalifikují do národního finále. Vítěz finále se zúčastní mezinárodního EMEA finále, kde se utká s mistry ostatních zemí. Národní finále v České republice a na Slovensku bude vysíláno živě na platformě Twitch.

Registrace do Predator League začíná 26. září a potrvá do 21. října 2022. Všechna další data, informace, stream a podrobnosti najdete na www.predatorleague.gg. PŘIDEJTE SE, HRAJTE A VYHRAJTE!

O společnosti Acer

Společnost Acer, která byla založena v roce 1976, patří mezi přední světové společnosti v oblasti informačních a komunikačních technologií a působí ve více než 160 zemích. Společnost Acer se vyvíjí spolu s průmyslem a měnícím se životním stylem a zaměřuje se na vytvoření světa, ve kterém se hardware, software a služby vzájemně propojí, vytvoří ekosystémy a otevřou nové možnosti jak pro spotřebitele, tak pro podniky. 7 500 zaměstnanců společnosti Acer se věnuje výzkumu, návrhu, marketingu, prodeji a podpoře produktů a řešení, která překonávají bariéry mezi lidmi a technologií.

vivo partnerem MISS CZECH REPUBLIC pro rok 2023

Přední světový výrobce mobilních telefonů vivo spojil své jméno s prestižní soutěží krásy MISS CZECH REPUBLIC. Partnerství bylo oznámeno na oficiálním představení nového produktu značky, smartphonu vivo X80 Lite v pražském Aureole. Model si zahrál hlavní roli při módní přehlídce finalistek soutěže, která byla součástí večerního programu.

„Vivo se soustředí na podporu aktivního životního stylu. V uzavřeném partnerství se protíná krása a inteligence dívek s elegancí designu našich smartphonů. Dívky budou telefony využívat po celou dobu soutěže ať už v rámci sdílení zážitků na cestě za vysněným titulem nebo různých eliminačních výzev,“ říká Kelly Hao, senior viceprezidentka zastoupení společnosti vivo Česká republika, Slovensko a Německo.

Partnerství mezi značkou vivo a MISS CZECH REPUBLIC má formu spolupráce, která bude probíhat napříč různými platformami od sociálních sítí (IG, Facebook, Youtube), PR, lifestylové kanály komunikace, ale i eventy značky vivo a MISS CZECH REPUBLIC. Prvním krokem je vizibilita v rámci série castingu po celé republice, která vyvrcholí na finále MISS CZECH REPUBLIC na jaře 2023.

„Organizace Miss Czech Republic je moderní organizace, která využívá všechny dostupné novodobé technologie, proto spolupráce s vivo Czech je přirozené propojení. Jejich moderní technologie dělají svět lepším a krásnějším, stejně jako Miss Czech Republic,“ říká Taťána Makarenko, zakladatelka a ředitelka soutěže krásy MISS CZECH REPUBLIC.

Model vivo X80 Lite se pyšní zadním skleněným panelem, který reaguje na UV záření a zobrazuje pod různými úhly různé barvy od zlaté po červenooranžovou. Díky této vlastnosti bude vždy originálním módním doplňkem.

Uživatelé se mohou těšit na elegantní tenké tělo, které nabídne schopnosti profesionálního fotografa. Hlavní zbraní na lovu za perfektním záběrem je zadní 64Mpx fotoaparát s optickou stabilizací obrazu.

Milovníky selfie snímků nadchne přední 50Mpx fotoaparát s automatickým ostřením a speciálním
AI algoritmem pro ostré fotografie. V kombinaci s režimem Noční portrét pak budete mít jistotu, že selfie fotky a videa budou vždy dokonalé bez ohledu na denní či noční dobu.

Příjemným bonusem pro věčně zaneprázdněné uživatele je rychlé nabíjení 44W FlashCharge, díky kterému nabijete telefon z téměř vybitého stavu na 61 procent jeho baterie za půl hodiny.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život. V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

O MISS CZECH REPUBLIC

Soutěž krásy MISS CZECH REPUBLIC byla založena se záměrem uspořádat v České republice soutěž krásy pro dívky ve věku od 17 do 25 let. Soutěž je unikátní tím, že je otevřena i pro dívky jiných občanství, než ČR, podmínkou je však již udělený trvalý pobyt na území České republiky v době přihlášení do soutěže. Vítězka jezdí reprezentovat na soutěž Miss World. V roce 2020 se řadí pod MISS CZECH REPUBLIC také licence Miss Charm na kterou jezdí reprezentovat vybraná dívka naší organizací, která se zúčastnila naší soutěže v předešlých letech. Od roku 2019 vlastníme 4 z 5 Grand Slamových soutěží světa. Kvalita soutěže je tak oceněna držením licencí pro tak velký počet kvalitních, Grand Slamových soutěží a naše organizace je na to patřičně hrdá. Více informací o soutěži naleznete na https://www.missczechrep.cz/

Společnost vivo představuje novou generaci skládacích smartphonů, model X Fold+

Společnost vivo oficiálně představila nový produkt z řady skládacích smartphonů X Fold, model X Fold+. Tato novinka pro čínský trh navazuje na design svého předchůdce, pokračuje v používání leteckého hliníku, je vybavena platformou Qualcomm Snapdragon 8+, vlastním bezpečnostním čipem a také vylepšenou baterií a fotoaparátem. Kromě stávajících modrých a šedých barevných provedení přináší X Fold+ i orientální červenou barvu.

Vylepšený „smart“ a rychlejší nabíjení

V návaznosti na předchozí generaci přináší X Fold+ mobilní platformu Qualcomm Snapdragon 8+ v kombinaci s vlastním mobilním bezpečnostním čipem vivo. Čipová sada využívá 4nanometrový proces s vyšším výkonem a nižší spotřebou energie. Pokud jde o výdrž baterie, společnost vivo zvýšila kapacitu baterie modelu X Fold+ na 4730 mAh, aniž by se zvětšily rozměry a hmotnost zařízení, což podle laboratorních testů společnosti vivo zlepšuje celkovou výdrž baterie o více než 20 %.

Kromě větší baterie se nyní X Fold+ ve srovnání se svým předchůdcem také rychleji nabíjí. Má 80W kabelové a 50W bezdrátové nabíjení vivo FlashCharge, které je k vidění už u současné evropské vlajkové lodi vivo X80 Pro. Kabelové nabíjení umožňuje smartphone dobít z 1 na 70 % kapacity za pouhých 18 minut. Plné nabití trvá 35 minut. Bezdrátová technologie vivo FlashCharge umožňuje baterii dobít za téměř 53 minut.

Kromě toho je model X Fold+ standardně dodáván s exkluzivní nabíječkou se dvěma zásuvkami USB-C na bázi nitridu galia, která umožňuje nabíjení více zařízení.

120Hz obrazovka, uvnitř i zvenčí

X Fold+ vylepšuje zážitek ze skládací obrazovky tím, že oba jeho displeje – vnější i vnitřní, nyní podporují 120Hz obnovovací frekvenci. Vnitřní 8palcová obrazovka s rozlišením 2160 x 1916 tak umožňuje konzistentní vizuální zážitek při přepínání mezi vnitřní a vnější obrazovkou a také plynulejší odezvu obrazu při přecházení mezi obrazovkami aplikací.

Stojí za zmínku, že vivo X Fold+ je vybaven 3D ultrazvukovými čtečkami otisků prstů na vnitřní i vnější obrazovce, které zajišťují rychlejší odemykání, vyšší zabezpečení i lepší použitelnost bez ohledu na okolní podmínky. Velký vnitřní displej také nabízí vylepšené zobrazení na rozdělené obrazovce. To znamená, že uživatelé mohou otevřít dvě okna v popředí, doplnit čtyři aplikace ve stejné chvíli dvěma okny na rozdělené obrazovce a to vše až s dvanácti okny na pozadí. Na horní straně podporuje vivo X Fold+ takzvaný „Speaker mode“, kdy se na spodní části obrazovky mohou zobrazovat poznámky a na horní prezentace PowerPoint, takže uživatelé mohou bezdrátově zrcadlit obsah prezentace na větší obrazovce.

Fotoaparát vyvinutý společně se společností ZEISS

vivo X Fold+ přináší vylepšené snímače fotoaparátu, které jsou výsledkem partnerství vivo ZEISS Global Imaging. To zahrnuje optimalizaci stávající optiky, zejména pokud jde o vylepšenou velikost objektivu, vybaveného povrchovou úpravou ZEISS T. Vlivem toho se sníží odlesky a zlepší přechod viditelného světla, což vede k lepší kvalitě obrazu a přesnosti reprodukce barev. Optika nyní zahrnuje sestavu čtyř fotoaparátů s plnou ohniskovou vzdáleností a přidává periskopový objektiv s 5násobným optickým a 60násobným digitálním zoomem s optickou stabilizací obrazu. S X Fold+ mohou uživatelé díky jeho vlastnostem pořizovat selfie také pomocí hlavního fotoaparátu, který nabízí lepší rozlišení, větší světelnou citlivost a širší zorné pole.

Vyvážený design a nová orientální červená barva

Model X Fold+ navazuje na designové prvky svého předchůdce.

Kromě modrých a šedých barevných provedení přidává X Fold+ nyní i výrazný odstín červené. vivo během prezentace zdůraznilo, že toto zařízení uvádí na trh jako zařízení dostupné výhradně na čínském trhu. 

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život. V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Pořiďte si úsporné spotřebiče Samsung Bespoke a získejte zpět až 20 000 Kč

Chystáte se následující jaro předělávat byt nebo jste si koupili nový a chcete ho vybavit spotřebiči? S těmi inteligentními Samsung Bespoke můžete díky jejich energetické úspornosti ušetřit nejen při koupi, ale i následném provozu. Patří k nejúspornějším produktům ve své kategorii. Bonus lze získat na každý produkt zařazený do akce Bespoke Home, ale zájemce může obdržet i dodatečný bonus při koupi tří rozdílných spotřebičů. Celkově tak může dostat zpět až 20 000 Kč za jeden uskutečněný nákup. Stačí zaregistrovat se do 14 dnů od zaplacení na webových stránkách samsung.cz , nahrát kopii účtenky a fotografii výrobních štítků. V rámci akce lze nakoupit vybrané modely chladniček, praček, sušiček, trub a vysavačů. Akce platí od 26. září do 13. listopadu 2022 nebo do vyprodání zásob v případě nákupu na e-shopu samsung.cz a u vybraných prodejců. 

Na jaké domácí spotřebiče se vztahuje bonus?

Výhodněji nakoupíte chladničky Bespoke, které si můžete přizpůsobit a nakombinovat, aby vyhovovaly vašemu životnímu stylu. Vytvoříte tak elegantní a jedinečný kuchyňský prostor s unikátním designem. Díky technologii SpaceMax uskladníte do chladničky ještě víc jídla při zachování standardní hloubky 60 cm. Řešení Twin Cooling Plus optimalizuje teplotu a vlhkost v chladničce i mrazničce pomocí nezávislých výparníků a ventilátorů. Ty uchovávají potraviny v ideálních podmínkách a udržují jejich přirozenou chuť tím, že zabraňují míchání různých pachů. Navíc s chladničkami Bespoke v energetické třídě A ušetříte ročně až 57 % nákladů za elektrickou energii oproti základním chladničkám třídy E.

V nabídce jsou i pračky a sušičky Bespoke, jejichž design osvěží domácnost. Pračky Bespoke efektivněji vyperou špinavé prádlo i díky obrovské kapacitě 11 kg při zachování standardní 60cm hloubky, a navíc zajistí dokonale čisté a hebké oblečení za zlomek času. Funkce Quick Drive zvládne vyprat obvyklou dávku prádla během pouhých 39 minut a funkce AI EcoBubble přemění prací prášek na bubliny, které rychleji pronikají do látky a zajišťují až o 24 % účinnější likvidaci všech nečistot i při nízké teplotě. Pračky a sušičky Bespoke patří k nejúspornějším na trhu. Při kombinaci používání pračky a sušičky Bespoke, tedy při praní a následném sušení, ušetříte až 64 % nákladů na energie.

Do speciální akce patří i tyčový vysavač Bespoke Jet Pet či robotický Jet Bot AI+. Vysavač Bespoke Jet s All-in-One Clean Station sám hygienicky vyprázdní vysýpací stanici, díky technologii Air Pulse a filtraci s účinností 99,999 %. Zároveň se sám automaticky nabije. Jeho lehká konstrukce a působivě silný motor vám umožní každodenní úklid bez námahy. V akci lze tentokrát získat i vestavné a kompaktní trouby Bespoke s kapacitou 76 litrů a funkcí Dual Cook Steam. Patří do energetické třídy A+, takže opět šetří náklady za elektrickou energii. Zároveň můžete využít režimu Eco convection, která šetří náklady tím, že spotřebuje míň energie, a navíc poskytuje komfort v podobě přizpůsobitelného prostoru celé trouby. Rovnoměrné pečení zajistí pára Air Sous Vide. Troubu můžete navíc ovládat a kontrolovat na dálku prostřednictvím aplikace SmartThings.

Jak na bonus?

Bonus na jednotlivé produkty je od 1 000 do 5 000 Kč. Pokud si tedy zakoupíte pračku Bespoke s bonusem 5 000 Kč, chladničku Bespoke se stejným bonusem 5 000 Kč a tyčový vysavač Bespoke Jet Pet s bonusem 5 000 Kč, obdrží další Bespoke bonus navíc za koupi tří produktů ve výši nejnižšího bonusu, což je v tomto případě 5 000 Kč, a celkově tak za nákup ušetříte 20 000 Kč.

Při kombinaci pračka s bonusem 3 000 Kč, chladnička s bonusem 5 000 Kč a trouba s bonusem 1 000 Kč, obdržíte další bonus ve výši nejnižšího bonusu 1 000 Kč a celkově ušetříte 10 000 Kč. Všechny tři produkty však musí být na jedné účtence.

Registraci produktů zakoupených v termínu konání akce (26. 9.-13. 11. 2022) je nutné provést do 14 dnů od jejich koupě. Poslední termín registrace je 27. 11. 2022. Cashback platí i na samostatné vybrané produkty, v tomto případě však extra „Bespoke bonus“ není možné využít. Akci může jedna osoba využít pouze na 3 modely. Přehled spotřebičů, na které se vztahuje aktuální speciální nabídka Samsung a další informace o akci Bespoke Home najdete na stránkách www.samsung.com/cz/akce/ce/cashback.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými převratnými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení, digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Samsung je podle žebříčku Interbrands z roku 2021 pátou nejhodnotnější značkou světa s hodnotou 74,6 miliardy dolarů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.com.

PPDS uvádí na trh nový displej řady Philips S-Line

Philips Professional Display Solutions (PPDS) rozšiřuje svou nabídku o nový displej Philips 37BDL3050S patřící do produktové řady S-Line.

Nový displej rozšiřuje možnosti signage řešení. Díky svému jedinečnému designu s poměrem stran 32:9 a rozlišení 1920×540 dokáže nový digitální displej zobrazit více informací na menším prostoru. Navíc nabízí vysoký jas a bohatou konektivitu, takže najde uplatnění například v obchodních centrech, kamenných prodejnách a regálech, ale i prodejních stáncích. Displej je navržen pro nepřetržitý provoz, má zabudovaný integrovaný přehrávač médií  a možnost přehrávat z USB.

Displej lze ovládat přes internetové připojení. Je totiž vybaven systémem Android, který je optimalizován pro nativní aplikace pro Android a je možné webové aplikace instalovat také přímo na displej. Nový Android 8 zajišťuje, že software zůstane vždy bezpečný a déle v souladu s nejnovějšími specifikacemi.

CMND & Control

Síť displejů lze provozovat přes místní připojení (LAN). CMND & Control vám umožňuje ovládat vstupy a sledovat stav displejů, ať už máte na starosti jednu obrazovku nebo třeba 100.

Integrovaný přehrávač médií

Díky možnosti přehrávání obsahu z USB nabízí displej celou řadu možností prezentace. Displej se probudí dle potřeby z pohotovostního režimu, aby přehrál požadovaný obsah, a po dokončení přehrávání se vrátí do pohotovostního režimu.

Technické parametry a vlastnosti:

  • Velikost úhlopříčky    37”
  • Typ                                Roztažený digital signage display
  • Rozlišení panelu             1920×540
  • Jas                                 700 cd/m2
  • Doba odezvy                           8 ms
  • Vstupy/výstupy               HDMI, USB, VGA, audio 3,5 mm, externí ovládání IR, RJ45, RS232C, Mico SD
  • Integrovaný Android       ANO
  • Certifikace Crestron APK  ANO

Více informací o tomto modelu: https://www.ppds.com/display-solutions/digital-signage-2/s-line/37bdl3050s-00

Více informací o profesionálních displejích Philips najdete zde: https://www.philips.cz/p-m-pr/professional-displays

nebo zde: https://www.ppds.com/

Informace o systému ArtemisOne najdete zde: https://artemisone.eu/ 

O společnosti MMD

Společnost MMD-Monitors & Displays Holding BV (dále jen „MMD“), registrovaná v Nizozemí a sídlící v Amstrodamu, je 100% ve vlastnictví společnosti TPV Technology Limited („TPV“), která je předním světovým výrobcem LCD monitorů a televizí. MMD disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě. Kombinací silné značky Philips a výrobních možností společnosti TPV oslovuje MMD široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produktů.

Mladší generace je náročná: jak jejich zvyky formují novou koncepci byznysu

I když mladší generace – ti, kteři se narodili po roce 1995, – teprve začíná dobývat svět, sociologové a futurologové se již snaží porozumět proměnám jejich hodnotových orientací. Marketingová ředitelka Canyon Accessories Elena Tokar hovoří o rozdílu mezi potřebami spotřebitelů mladší generace a o tom, jak na ně efektivně reagovat.

Existuje známá generační teorie, kterou na počátku 90. let zformulovali Neil Howe a William Strauss. Poskytuje přehled o tom, jak historické události a změny, ke kterým došlo ve společnosti, ovlivnily formování určitých generací. Teorie se stala snahou pochopit, co lidi pohání, jaké jsou jejich základní hodnoty, co ovlivnilo vytváření jejich názorů, jaký soubor přesvědčení, postojů, chování spojuje představitele jedné generace.

Nyní jsou nejhorlivějšími stoupenci teorie generací – marketologové a specialisté pracující s komunikací. Tým Canyon, značky elektronického příslušenství a chytrých gadgetů, se dívá na generace přes spotřebitelské preference, které nastavují nové modely chování. Uvědomění si toho je důležité pro formování produktu, komunikace, která bude pro spotřebitele relevantní – tedy v souladu s jeho očekáváními a hodnotami.

Další pohled

Není to tak dávno, co se značky zaměřovaly na to, aby spotřebitelé chtěli být někým. Dnes jsou značky zaměřené na mladší generaci soustředeny na to, aby zdůrazňovaly jejich osobitost a inspirovaly. Mladší generace si vybírá nikoli statusové symboly, ale především funkční produkty v souladu s nejnovějšími technologickými trendy a dbá i na hlubší význam – hodnoty, které značka sdílí s ostatními prostřednictvím svých produktů.

Důležité je také zaměření značek na unikátnost mladší generace, protože jsou nejrozmanitější jak z hlediska světonázoru a aspirací, tak i z hlediska rasy a sexuální orientace. Pokud se značky dokáží připojit k této rozmanité komunitě, bude pro ně mnohem snazší budovat dlouhodobé vztahy s mladými spotřebiteli.

Canyon motivuje zástupce mladé generace, aby byli sami sebou, bez ohledu na tvar těla, barvu pleti nebo pohlaví, aby měnili tento svět k lepšímu – jejich kreativita, jejich historie, jejich eko-odpovědnost, tolerance, lidskost, touha pomáhat a sdílet, jejich rozumná spotřeba je velmi cenným příspěvkem do tohoto světa.

Spořivost

Zástupci mladší generace jsou pragmatičtější k financím a zodpovědnější za svou budoucnost – je pro ně důležité mít život pod kontrolou. Buď nakupují zboží za nízkou cenou, nebo čekají na slevy. Mladí lidé jsou ochotni připlatit za produkt pouze tehdy, pokud jim značka poskytne více záruk kvality, bude uznávat hodnoty, které sdílí mladší generace.

Na tomto aspektu Canyon pracuje ve všech směrech: vyrábíme nejen cenově dostupné elektronické příslušenství, ale zabýváme se také otázkami hodnot. Dodržováním harmonizovaných ekologických norem EU a poskytováním produktů v ekoobalech vyrobených z recyklovatelných materiálů. povzbuzujeme mladé lidi, aby vedli odpovědný životní styl, trávili svůj čas a energii na pomoc Zemi, lidem a živým bytostem kolem nás.

Demonstrace hodnoty produktu

Pro značky je důležité, aby vytvářely obsah, který demonstruje, že pomáhají mladší generaci dosahovat jejich cílů. Například portfolio produktů Canyon zahrnuje chytré hodinky. Vysvětlujeme, proč může být tento produkt nezbytným nástrojem pro cvičení, poskytnutím faktů o tom, proč právě chůze, počítání kalorií a kardio – tři ukazatele, které chytré hodinky mohou sledovat – jsou důležité pro zdraví.

Když představitelé mladší generace prozkoumají naši značku, může pro ně být naše sdělení informativní a užitečné. Pokud se zajímají o zdravější životní styl, pak si budou jistí, že Canyon je důvěryhodná značka, která může pomoci jim naplnit jejich potřeby.

Zákaznická zkušenost

Rychlé reakce na požadavky zákazníků jsou důležitým aspektem sociální strategie každé značky. Představitelé mladší generace očekávají od značek vynikající služby. Značky potřebují spravovat zákaznická data na základě všech možných aspektů interakce. Za tímto účelem je třeba si vytvořit obraz zákazníka a to na základě jeho kontaktů se společností přes veškere kanály. Mladí lidé zpravidla preferují kontaktování technické podpory prostřednictvím chatu nebo sociálních sítí.

S cílem poskytnout pozitivní zákaznickou zkušenost změnila společnost Canyon své cíle v oblasti služeb: v současné době se realizuje strategie záruky výměny v co nejkratším termínu a real-time uživatelská podpora přes různé kanály. Služba technické podpory řeší i ty nejneobvyklejší problémy, což vám umožňuje maximálně minimalizovat čekací dobu na řešení problémů v procesu používání produktů a překonat úroveň servisních služeb dokonce i A-značek.

Závěr

Globální trendy tlačí společnosti k použití nových technologií, přístupů a strategií. To vše probíhá naprosto bleskově, je proto velmi důležité držet krok, aby se neopakoval osud těch, kteří se nemohli změnit a trh opustili. Mezi výzvy, které společnosti podstupují, patří mimo jiné riziko, že značka nesplní očekávání publika, ale naštěstí známe odpovědi na všechny otázky – stačí se jen blíž podívat na zkušenosti ostatních zemí a značek a správně je přizpůsobit aktuálnímu dění.

Exit mobile version