Chytré funkce v módním provedení. Od nových HUAWEI Watch GT 3 Pro oči neodtrhnete

Když si vybíráme chytré hodinky, jsou pro nás v zásadě důležité stejné faktory – spolehlivost monitorování našeho zdraví, snadný přehled upozornění či dlouhá výdrž baterie. Co když ale všechny technologické vychytávky navíc ukryjete do zařízení, které je zároveň luxusním módním doplňkem a osobitě podtrhne váš styl? Přesně s tím přišly nové HUAWEI Watch GT 3 Pro a je opravdu na co dívat.

Když funkčnost potká styl

Z hlediska estetiky přináší nové chytré hodinky HUAWEI Watch GT 3 Pro uživatelům mnohem více módních, rafinovaných možností. Je tomu tak díky vylepšenému vzhledu rozhraní, špičkovým materiálům, přehlednému displeji a rozmanitým variantám ciferníků, spolu s kterými si může uživatel ty své přizpůsobit přesně tak, aby vystihovaly jeho osobitý styl.

Vůbec poprvé v historii série chytrých hodinek HUAWEI GT přichází nová verze rovnou ve dvou designových provedeních. Jedna vsází na minimalismus a vyniknutí materiálů, druhá zase na přenesení technologií do světa módy. Obě varianty, ať už titanová či keramická edice, přináší stejně plnohodnotný zážitek z chytrých funkcí, po stránce vzhledu ale každá přináší něco svého, a právě tím mají nové HUAWEI Watch GT 3 Pro potenciál oslovit uživatele s nejrůznějším vkusem.

Užívejte si luxus prémiových materiálů

Kvalita použitých materiálů je znát na první pohled. U modelu z titanové edice je pouzdro z pevného, ale lehkého titanu vyrobeno tak, aby odolalo všem vnějším vlivům. Do parády si hodinky vzali také mistři řemeslníci, proto se mohou pyšnit krásným broušením a leskem.

Hodinky HUAWEI Watch GT 3 Pro titanová edice nabízí 46 mm displej, samozřejmě s HD rozlišením. Displej chrání safírové sklo, materiál tvrdý jako diamant, a na zadní straně keramika, jakožto materiál, který je velice příjemný na nošení, a navíc umožňuje hodinkám měřit teplotu pokožky s vysokou přesností.

Keramická varianta HUAWEI Watch GT 3 Pro v sobě dokonale spojuje klasické prvky východního a západního umění a vytváří tak neobyčejný vizuální dojem. Hlavní inspirací pro ně bylo světově známé Botticeliho dílo Zrození Venuše, proto samotné hodinky působí velice uměleckým dojmem. Ušlechtilost keramiky spolu s třpytivými zlatými a stříbrnými kovovými ornamenty dávají hodinkám opravdový šmrnc.

Můžete se tak spolehnout, že budou HUAWEI Watch GT 3 Pro nejen dobře sloužit, ale ještě vypadat jako nádherný šperk. Stejně jako u titanové verze disponují hodinky displejem v HD rozlišení, který ovšem přichází v menším provedení, a to s průměrem 43 mm.

Drobné vychytávky mohou dělat velký dojem

Novým prvkem, které posouvá design i praktičnost na další úroveň, je také 3D otáčivá korunka hodinek. Kliknutím a otáčením korunky můžete přibližovat a oddalovat ikony, procházet různá rozhraní či upravovat nastavení, jako třeba hlasitost. Aby byla práce s hodinkami co možná nejjednodušší, mají v sobě zabudovaný systém pro odezvu v podobě vibrací, takže vždy máte přesný přehled, jak hodinky reagují na vaše akce.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro v titanové edici nabízí různé možnosti řemínků pro různé situace, sportem počínaje a pracovními a volnočasovými aktivitami konče. Sportovní fluoroelastomerový řemínek je bytelný, vodotěsný a odolný vůči potu. Pro formální příležitosti se hodí zase kožený řemínek vyrobený z vysoce kvalitní evropské telecí kůže či titanový pásek, který vám dodá pocit elegance.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro v keramické edici se dodávají s keramickým řemínkem, který působí moderně, ale zároveň decentně. Alternativou je ovšem také bílý kožený pásek, který je velmi pohodlný na nošení a zároveň stále zapadá do uměleckého pojetí keramické varianty.

Pořiďte si své HUAWEI Watch GT 3 Pro, navíc se zajímavým dárkem

HUAWEI Watch GT 3 Pro 46 mm jsou v prodeji za cenu od 9490 Kč a až do 19.6. je získáte společně s dárkem v podobě hodinek Watch GT 2 o velikosti 46 mm.

HUAWEI Watch GT 3 Pro 43 mm můžete pořídit za cenu od 10990 Kč společně s dárkem v podobě bezdrátových sluchátek HUAWEI FreeBuds Lipstick až do 19. 6.

Všechny verze hodinek je možné získat na e-shopu Huawei.

HONOR hledá testery pro pro čerstvou novinku v Česku, stylový mobil s velkou výdrží baterie, HONOR X7!

Máte rádi značku HONOR a těšíte se na každou novinku? Technologická značka právě hledá testery pro další čerstvou novinku, stylový mobilní telefon s velkou výdrží baterie, HONOR X7. Každý z testerů navíc získá jako dárek stylový cyklistický batoh HONOR. Všichni testeři jsou také automaticky zařazeni do slosování o právě testovanou novinku, mobilní telefon HONOR X7! Registrace běží už jen do neděle 5. června 2022!

HONOR hledá testery novinek na trhu

Patříte mezi fanoušky značky HONOR a těšíte se na další novinky? Sledujete rychlý technologický vývoj, který značka za posledních pár let dosáhla? Baví vás technologické vychytávky a chcete mít horké novinky na trhu mezi prvními? HONOR hledá testery pro čerstvou novinku, stylový mobil s velkou výdrží baterie, HONOR X7!

Odměny za testování novinek zaručeny

Ze všech přihlášek HONOR vybere 4 testery. Každý z nich pak získá také stylový cyklistický batoh HONOR. Navíc jsou všichni testeři automaticky zařazeni do soutěžního slosování o právě testovanou novinku, mobilní telefon HONOR X7.

Otestujte mezi prvními stylový mobilní telefon HONOR X7!

HONOR X7 je nádherný, designový telefon s velkokapacitní baterií, na 1 nabití vydrží až 20 hodin přehrávání online videí nebo 49 hodin volání. Nechybí samozřejmě rychlonabíjení.  A navíc má nízkou hladinu modrého světla a disponuje technologií pro ochranu očí.

Buďte mezi prvními, kdo mají možnost otestovat horkou novinku, stylový HONOR X7. Přihlášky k testování a vice informací na: https://www.hihonor.com/cz/club/topicdetail/topicid-67854/

Více informací najdete na oficiálním webu HONOR: www.hihonor.cz

České e-shopy mobilizují a cílí na udržení růstu i klientů

Česká e-commerce zažívá novou situaci. Poprvé v historii není na vzestupu a vzhledem k předchozímu meziročnímu růstu o 14 % vnímají české e-shopy pokles nebo v lepším případě stagnaci o to citlivěji. Množí se případy, kdy jsou e-shopy nuceny dokonce propouštět zaměstnance. Při snižování stavů ale musí být opatrní, paradoxně jsou to právě zaměstnanci, kdo pro svou kvalitu dokážou elektronické obchody v krizi podržet či dokonce zachránit.

Doslova žně zažívala česká e-commerce v období pandemie. Spotřebitelé často neměli jinou možnost než nakupovat prostřednictvím e-shopů, které tak získaly mnoho nových zákazníků. Akvizice nových klientů však nepřinesla vždy pouze pozitivní dopady. Mnoho elektronických obchodů nebylo na takový příliv zákazníků a růst svých společností připraveno a bylo nuceno fungovat na hranici svých sil. „Relativně rychlý růst v tomto období mohl být i na úkor kvality služeb, které byly e-shopy schopny poskytovat. Provozovatelé e-shopů se těšili ze zvýšených prodejů a věnovali méně pozornosti plánování a zajištění udržitelného růstu do budoucna.“ říká Matěj Kapošváry, CEO společnosti Shopsys.

Zisky a expanze e-shopů vystřídala červená čísla i propouštění

Středoevropský trh e-commerce si aktuálně prochází bolestivým vystřízlivěním, čeští provozovatele elektronických obchodů musí čelit slabším výkonům než očekávali a potýkají se s nižšími zisky. Zaměření na další růst začíná vytlačovat prioritní snaha o to, aby si e-shopy dokázaly udržet nejen své místo na trhu, ale především své zákazníky. „Stále platí, že retence stávajících klientů je levnější než akvizice těch nových“ uvádí Kapošváry a dodává: „Mnoho provozovatelů e-shopů je v mínusu také kvůli špatnému plánování. V době pandemie tyto firmy zaznamenávaly enormní meziroční růsty a s vědomím, že to takto půjde dál, zapomněly na zadní vrátka“. Právě tyto společnosti se potýkají s problémy, které v některých případech mohou končit i propouštěním. E-shopy ale zároveň čeká zásadní výzva pro budoucnost, kterou je nutnost udržet si kvalitní a klíčové zaměstnance, kterých je aktuálně značný nedostatek.

Pomoct překlenout náročnější období české e-commerce se chystá ShopCamp

Aktuálně by e-shopy měly věnovat pozornost tomu, jak za současné krize přežít a poučit se do příštích let. Doslova, jak se oklepat a znova postavit na nohy, a jak lépe plánovat. Příležitost, jak se novému standardu postavit a bojovat s poklesem budou mít na e-commerce konferenci ShopCamp, na které vystoupí např. Marek Liška z Reflex Capital, který má mnohaleté zkušenosti s řízením lidských zdrojů, Jan Kvasnička specializující se na UX a zástupci e-shopů, mezi které se řadí Ovečkárna.cz, nebo například Adam Pýcha zastupující Knihy Dobrovský. Devátý ročník konference ShopCamp se uskuteční 8. září 2022 v Praze a sestávat se bude z 12 přednášek. Pro účast na akci se stačí zájemcům z řad účastníků registrovat na stránkách konference, přičemž vstup zdarma mají e-shopeři, tedy majitelé či zaměstnanci e-shopů. Registrace se spouští 7. června 2022.

ASUS oznámil na akci EMEA Commercial Business Summit svou strategii pro firemní segment

Společnost ASUS představila na konferenci ASUS Commercial Business Summit v tureckém Istanbulu své obchodní plány a cíle v regionu EMEA pro firemní segment. Pro ASUS šlo o první mezinárodní partnerskou akci svého druhu.

Firemní trh je důležitou součástí počítačového průmyslu na celém světě. Ročně se na něm prodá v průměru 200 milionů kusů počítačů. Společnost ASUS zahajuje novou kapitolu své více než třicetileté historie a chce se stát významným hráčem, který dokáže nabídnout nejlepší produkty a řešení ve své třídě pro firemní segment. Po dvou letech příprav na vybraných trzích je divize ASUS Business připravena dodávat kompletní řadu produktů, které budou letos uvedeny na trh ve více než 40 zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Madeleine Hungová, generální ředitelka divize ASUS West EMEA, na akci prezentovala novou strategii firmy. „Dosáhli jsme celosvětových úspěchů na trhu PC pro koncové zákazníky a nyní se snažíme expandovat a dosáhnout stejných úspěchů i v oblasti PC pro firmy,“ řekla Hungová. „Proto představujeme ASUS Business, naše komplexní řešení pro různé sektory trhu, které se skládá z široké řady produktů, intuitivního softwaru pro zefektivnění provozu podniku a kompletní podpory.“

Benjamin Yeh, generální ředitel divize ASUS East EMEA, k tomu dodává: “ ASUS Business se zavazuje dodávat spolehlivá zařízení a služby, a současně vytvářet pozitivní a smysluplné změny v oblasti životního prostředí. Nabízíme celou řadu flexibilních řešení, která reflektují potřeby zákazníků a dalece přesahují rámec hardwaru.“

Během ASUS Commercial Business Summitu měli účastníci možnost si produkty vyzkoušet v celkem osmi interaktivních zónách, které demonstrovaly ekosystém v praxi. Scénáře simulovaly práci na dálku kombinovanou s prací v kanceláři, řešení pro pohostinství, vzdělávání, maloobchodní prodejny, inženýrskou kancelář, PC laboratoř a další.

Know-how v oblasti designu výrobků

Cesta společnosti ASUS za úspěchem vždy začíná u produktů. Po dosažení celosvětového úspěchu v oblasti PC pro koncové zákazníky se firma nyní zaměřuje na rozšíření svého podnikání na trh B2B.

ASUS zohledňuje klíčové hodnoty, na kterých podnikatelům a majitelům firem záleží, a vytváří tak portfolio produktů, které jsou spolehlivé, vysoce profesionální a efektivní, jako je například řada firemních notebooků ExpertBook. Design notebooků ExpertBook čerpá inspiraci z geometrických tvarů, jasného členění a kontrastů světel a stínů, které využívají architektonické stavby po celém světě.

Vrcholem tohoto designového konceptu je vlajkový produkt ExpertBook B9 – nejlehčí 14palcový firemní notebook na světě. Váží pouhých 880 gramů a je 15 mm tenký. Tento notebook je jedním z prvních opravdových mistrovských děl řady ASUS Business, které reprezentují dokonalou kombinaci technologií a maximální mobility. Ve světových médiích se notebook dočkal mimořádně pozitivních ohlasů a získal také mnoho ocenění. 

Propojení obchodních cílů s kampaní ASUS Expert

Vedle strategie vývoje produktů a služeb se ASUS Business snaží propojit marketingové a prodejní aktivity a zaměřit se na budování značky, získání autority ve firemním segmentu, zapojení partnerů a oslovování potenciálních zákazníků. Kampaň ASUS Expert začne během tohoto roku a poskytne ASUS partnerům užitečný nástroj, který jim pomůže nastartovat prodeje na SMB trhu.

Na udržitelnosti záleží

Společnost ASUS provádí strategii udržitelnosti již od začátku nového tisíciletí. V roce 2009 představila první uhlíkově neutrální notebook na světě. V roce 2016 získala centrála společnosti ASUS jako první na světě certifikaci Zero Waste to Landfill. V roce 2019 získala firma jako první na světě certifikát ISO 20400 pro udržitelné zadávání zakázek. V roce 2021 zahájil ASUS éru digitální transformace s cílem optimalizovat procesy řízení a rozhodování a s jasným cílem, že do roku 2025 dosáhnou všechny klíčové produkty úrovně energetické účinnosti, která bude o 30 % vyšší než standard Energy Star. V oblasti klimatu si společnost ASUS stanovila za cíl využívat do roku 2035 v globálních provozních centrech 100% obnovitelné energie.

Nejlepší telefony vivo nově odemknete s 3D ultrazvukovým snímačem otisků prstů

vivo se do svých produktů vždy snaží začlenit technologie a inovace, které reagují na potřeby lidí. Snímačem 3D Ultrasonic Large Fingerprint, který k rozpoznání a zabezpečení uživatelů využívá ultrazvukové vlny namísto světla, jsou nyní vybaveny nejnovější vlajkové smartphony vivo. Uživatel odemkne telefon za pouhých 0,2 sekundy.

Sensor založený na ultrazvukové technologii

3D ultrazvukový snímač otisků prstů využívá ultrazvukové vlny ke snímání pórů prstu uživatele a vytváří tak velmi přesný 3D obraz. Ultratenký snímač o tloušťce pouhých 0,2 mm umožňuje použití mnoha různých konstrukčních řešení, jako jsou celoskleněné displeje od okraje k okraji nebo flexibilní displeje OLED. Díky tomu, že je čtečka umístěna pod displejem, nijak nenarušuje celistvý vzhled telefonu.

Největší plocha pro čtení otisků prstů

Snímač otisků prstů s plochou 20×30 mm2 je tím největším, kterým smartphony v dnešní době disponují. Čtecí plocha je 11,1krát větší než u tradičních optických snímačů otisků prstů v displeji. Velká čtecí plocha dokáže téměř okamžitě shromáždit potřebné množství biometrických informací pro odemknutí otiskem, což znamená, že uživatelé nastaví odemknutí otiskem prstu pouhým jedním stisknutím displeje. Díky velké čtecí ploše dokáže sensor snímat i dva otisky prstů najednou, což zvyšuje bezpečnost smartphonu. Uživatelé si tak mohou nastavit „dvou-prstové“ ověřování pro bezpečný přístup k vybraným aplikacím, jako jsou mobilní bankovnictví, sociální média nebo prohlížeč fotografií.

Smartphony se staly nedílnou součástí našeho každodenního života, spoléháme na ně téměř ve všem – od komunikace, přes nakupování a finanční služby, až po ukládání vzpomínek. Proto jsou témata rychlého přístupu a zabezpečení dat nesmírně důležitá. Díky modernímu a elegantnímu řešení umožňují spotřebitelům některé z našich nejnovějších produktů, počínaje řadou iQOO a X Note, rychlý přístup k aplikacím a bezpečné odemykání. Těšíme se na využítí této nové technologie u našich nadcházejících produktů vivo,” říká Gabriela Roušarová, marketingová manažerka společnosti vivo.

0,2 sekundy

Ultrazvukový snímač zajišťuje neuvěřitelně rychlý proces odemknutí otiskem prstu. Tradiční optické snímání otisků prstů obvykle vyžaduje přibližně 15 až 20 klepnutí. V případě ultrazvukového sensoru se po nastavení dosáhne nejrychlejšího odemknutí v mobilním průmyslu – pouhých 0,2 sekundy. 

Rychlý přístup k oblíbeným aplikacím

Jednou z dalších působivých inovací systému je možnost získat přístup k oblíbeným aplikacím uživatele jediným přiloženým prstu na snímač. Velká plocha umožňuje uživatelům dostat se k vybraným aplikacím rychleji. Přiložením prstu na určitou oblast snímače se během okamžiku odemkne a zpřístupní konkrétní aplikace. 

Nové možnosti zabezpečení telefonu

Ultrazvukový snímač společnosti vivo splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy. Falešné fotografie a otisky prstů nekompromisně odmítá. Kromě toho nabízí vysoce výkonnou ochranu, a to i v extrémních podmínkách jako je sucho nebo mokro. Ve srovnání s tradičními řešeními je rychlejší při práci s mokrými prsty.

Roland-Garros a OPPO hrdě oznamují prodloužení partnerství na další turnaje

Francouzská tenisová federace (FFT) a přední světová technologická společnost OPPO, která je partnerem Roland-Garros od roku 2019, oznamují prodloužení partnerské spolupráce na další dva ročníky turnaje (2022 a 2023).

Inovace a technologie jsou to, co spojuje pařížská utkání o grandslamový pohár se společností OPPO. Společně sdílejí stejné hodnoty a snaží se neustále inovovat a nabízet ty nejlepší zážitky. Společnost OPPO nedávno představila své nové heslo „Inspirace před námi“, které potvrzuje tuto ambici a je spojené s novým mottem turnaje Roland-Garros „ Move the lines, with style“, volně přeloženo „Po tenisovém kurtu se hýbejte ve stylu“.

Společnost OPPO v rámci letošního turnaje představí digitální výstavu fotografií pořízených výhradně nejnovějším vlajkovým smartphonem OPPO Find X5 Pro, který se díky vlastnímu obrazovému procesoru (NPU-Neural Processing Unit) MariSilicon X vyjímá dechberoucím videem a fotografiemi.

Snímky z telefonu budou vystavené během turnaje Roland-Garros tak, aby je měli možnost vidět diváci, kteří se dostaví na stadion tenisového turnaje.

Jako každý rok, tak i letos společnost OPPO odhalí „snímek dne“, video s nejlepším záběrem nebo shrnutím každého dne, které bude zveřejněné na digitálních televizorech a bannerech v tenisové aréně turnaje.

Díky preciznímu zpracování fotografií s podporou umělé inteligence a MariSilicon X je každý snímek pořízený v režimu 4K Ultra Night Video stejně čistý jako statická fotografie. Pokročilý systém snímání smartphonu OPPO Find X5 Pro umožňuje zachytit strhující záběry z Roland-Garros v celé jeho kráse s vynikající reprodukcí barev, která přináší skutečnou živost odehrávající se na antukovém kurtu. První pětiosý systém optické stabilizace obrazu svého druhu přináší zásadní změnu ve stabilitě, díky kterému je možné pořídit lepší záběry a stabilnější videa než kdykoli předtím.

realme představilo limitovanou edici GT NEO 3 inspirovanou dalším populárním japonským anime

realme dnes v Číně představilo další chytrý telefon inspirovaný populárním anime. Pro spolupráci na limitovanou edici modelu realme GT NEO si nejrychleji rostoucí značka smartphonů tentokrát zvolila seriál Naruto. Cena modelu na čínském trhu začíná na 395 eurech. realme navazuje na úspěšný projekt z loňska, kdy model realme GT NEO 2 propojila s anime DragonBall Z.

Anime je označení pro animovanou tvorbu pocházející z Japonska, kde je také nejrozšířenější, a vyznačuje se charakteristickým stylem kresby postav a pozadí. Naruto vypráví příběh chlapce, který navštěvuje akademii pro nindža bojovníky. Naruto je energický, zbrklý a cílevědomý, jeho snem je stát se nejvyšším a nejmocnějším nindžou ve vesnici.

Design realme GT NEO 3 je inspirovaný oblečením Naruta. Návrháři pracovali s prvky oranžové barvy, matné černé a kovové šedé. Na zádech telefonu najdete mikro 3D vzory, které vytvářejí pouhým okem rozpoznatelné 3D vizuální efekty. Ty připomínají charakteristickou Narutovu čelenku, ale i loga realme a seriálu Naruto. V matně černé části telefonu realme ukázalo svůj vytříbený smysl pro detail, když vytvořilo pomocí komlepxní a vysoce přesné technologie lesklé pruhy vytvářející vzorek inspirovaný Narutovým rodovým znakem.

Pozoruhodná je i animace nabíjení. Při použití 150W nabíječky Ultra Dart se na displeji objeví přizpůsobené uživatelské rozhraní s Narutou používajícím „Rasengan“ a pět základních živlů. Tematický je také obal, špendlík, kryt na telefon, HD tapety a také powerbanka realme 3 Pro s kapacitou 10 000 mAh podporující rychlé nabíjení o výkonu 33W.

Po technické stránce má telefon stejná specifika jako běžná varianta realme GT NEO 3. Model je vybavený nabíjením UltraDart 150W, díky kterému je schopný se nabít z 0 % na 50 % za 5 minut. Díky mobilní platformě Dimensity 8100 dokáže realme GT NEO 3 Naruto Edition dosáhnout při hraní her vyšší efektivity procesoru a impozantní a stabilní rychlosti až 90 snímků za sekundu.

realme GT NEO 3 se brzy objeví také na evropských trzích, zůstaňte naladěni!

Dají se u nás vydělávat peníze aktivitou na TikToku? Podle odborníků: „Ano i ne“

Možnost podpořit tvůrce u přímých přenosů na TikToku je dostupná také pro české uživatele aplikace. Podmínkou je, aby byli starší 18 let a mohou pak prostřednictvím takzvaného “pink gift coinu” podpořit svého oblíbeného tvůrce během livestreamu. Potom již záleží jen na šikovnosti samotného tvůrce, jak dokáže své fanoušky zaujmout a přesvědčit, aby jeho tvorbu podpořili. Více prozradila Petra Mlynárová, Social Media Manager z EFFE Prague.

Jiná věc je podle odborníků na sociální sítě z reklamní agentury dívat se na možnost darování z pohledu značky. Prvořadým úkolem komerční značky působící na TikToku by nemělo být vydělávat prostřednictvím aplikace. Pro značky je TikTok kanál, přes který mohou neformálním, zajímavým a přívětivým způsobem komunikovat s mladou cílovou skupinou. „Mělo by to být spíše místo pro budování brandu, ne pro přijímání příspěvků na podnikání. Příležitost však vidím ve využití gift coinu k charitativním účelům. Tuto možnost by určitě měly zvážit neziskové a příspěvkové organizace,“ říká Petra Mlynárová, Social Media Manager z EFFE Prague.

Na kvalitě záleží i u živých streamů

I když se na první pohled může zdát, že na TikToku najdete nekvalitní ba dokonce nepěkná videa, na zpracování a přípravě livestreamu podle odborníků určitě záleží. Livestream, jehož prostřednictvím chcete získat od sledovatelů dary by určitě neměl být nudný a nepřipravený. Stejně jako při každém představení, také u livestreamu na TikToku záleží v první řadě na kreativitě a kvalitní přípravě. „Odfláknuté, amatérské a špatně připravené vysílání bez myšlenky, má násobně menší šanci na úspěch v podobě příspěvků. Vždyť, kdo by chtěl podporovat něco, co se mu vlastně nelíbí,“ míní Mlynárová, z EFFE Prague.

TikTok sleduje trendy

Málokterá sociální síť je více postavená na aktuálních trendech než TikTok. Proto je právě zde velmi důležitá příprava. Vysledovat aktuální trendy a přinést uživatelům zážitek, který je podle jejich chuti a dostatečně je zaujme.

Výdělky na TikToku versus spolupráce s firmami a značkami

Otázka zní, jestli je možné v současnosti vydělat na sociální síti TikTok více peněz, než například za spolupráci s firmami a značkami? Co si o tom myslí odborníci? „Osobně si myslím, že ne. Většina influencerů používá k prezentaci více platforem a při spolupráci mají ve zvyku je kombinovat, aby dosáhli pro značku co největšího efektu. Za to si nechávají také přiměřeně zaplatit. Česká republika ještě nemá tolik uživatelů TikToku, aby výdělky z livestream darů převýšily objem financí, které infuenceři vydělají díky placené spolupráci s komerčními značkami,“ uvádí Petra Mlynárová, Social Media Manager z EFFE Prague.

Jak toho mohou využít firmy či podnikatelé? Kreativitě se meze nekladou a firmy a podnikatelé samozřejmě mohou vyzkoušet i tento způsob odměňování. Je zapotřebí si však dobře rozmyslet, zda je tato forma komunikace vhodná pro danou značku, jestli má značka vůbec cílovou skupinu na TikToku a zda jí dokáže předat informace takovým způsobem, jak je pro uživatele této aplikace přirozené. Hlavním krédem TikToku totiž je: Don’t make ads. Make TikToks.

Společnost Huawei v Praze představila inovativní řešení pro soukromé 5G sítě

Vysokorychlostní sítě 5G a jejich průmyslové využití budou hrát klíčovou roli v digitalizaci českého průmyslu. Jak konkrétně by mohla vypadat aplikace soukromých sítí v českých podnicích, předvedla tento týden v Praze společnost Huawei. Interaktivní kamion 5G MPN Truck nabídl návštěvníkům pohled na řadu aplikačních scénářů a obchodních případů pro využití technologií 5G v různých vertikálních odvětvích a společnost tímto v České republice zároveň oficiálně spustila „Demonstrační platformu pro 5GtoB a Průmysl 4.0“. Platforma bude otevřena vybraným zákazníkům z řad operátorů, aby jim umožnila komunikovat a sdílet s jejich partnery a klienty informace o novinkách a inovacích v oblasti Průmyslu 4.0.

Platforma využívá 3D technologii k vytváření skutečných obchodních situací, které jsou demonstrovány prostřednictvím reálných případů. Zákazníkům tak předvede nejrůznější případové studie nasazení soukromých 5G sítí ve skutečném provozu a ilustruje přidanou hodnotu těchto řešení, již mohou aplikace a aplikační scénáře technologie 5G vytvářet v rámci průmyslového odvětví. Česká republika je první mimoasijskou zemí, kde se Huawei rozhodla platformu zpřístupnit. Společnost hodlá do budoucna postupně přidávat nové aplikační scénáře a obchodní případy vhodné pro další konkrétní regiony a otevřít tak platformu operátorům a partnerům v ostatních zemích.

„Průmysl je pro Českou republiku stěžejním odvětvím a proto nás velmi těší, že to jsou právě čeští operátoři, kteří mohou jako první v Evropě využít platformu k objevování nových řešení pro využití 5G sítí ve spojitosti se svými klienty,“ uvádí James Tang, ředitel české pobočky Huawei. „Digitalizace nejen českého průmyslu, ale celé české ekonomiky je klíčovým předpokladem pro úspěšný rozvoj České republiky. Jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme nabídnout široké portfolio aplikačních scénářů pro 5GtoB, které mohou pomoci s modernizací místního průmyslu a implementací Průmyslu 4.0.“

Společnost Huawei ke konci roku 2021 podpořila již tisíce projektů soukromých sítí 5GtoB po celém světě a podepsala více než 3 000 komerčních smluv. Odvětví, v rámci nichž společnost spolupracuje s průmyslovými partnery na zavádění soukromých sítí 5G, pokrývají například zpracovatelský, těžební či ropný průmysl, ale týkají se také správy přístavů, energetických sítí, či dopravy. Vysokorychlostní sítě 5G v kombinaci s umělou inteligencí a dalšími inovativními digitálními technologiemi pomáhají řadě průmyslových odvětví dosáhnout digitální modernizace a přiblížit se nástupu tzv. Průmyslu 4.0.

Jak sluchátka s aktivním potlačením okolního hluku zlepšují cestování letadlem

Nastává čas dovolených a cestování. Nejrychlejším dopravním prostředkem, kterým se dostanete do vaší oblíbené destinace, je letadlo. S létáním je ale spojena řada nepříjemných a obtěžujících faktorů a pro mnoho lidí také stres. Jak mohou pomoci sluchátka s technologií potlačení okolních ruchů?

Už od roku 1963 nabízely letecké společnosti cestujícím na palubách audio nahrávky s využitím speciálních náhlavních souprav, které vypadaly jako stetoskopy. Koncem 70. let začali přepravci instalovat sluchátka elektronická. Amar Bose, profesor na Massachusetts Institute of Technology, si v roce 1978 na palubě letu z Curychu do Bostonu uvědomil vliv hluku, který znepříjemňuje cestování letadlem. Když si tehdy Dr. Bose nasadil sluchátka, byl nadšený a zároveň zklamaný. Elektronická sluchátka poskytovala vynikající zvuk, ale hlučná kabina letadla zážitek rušila.

Amara Bose napadla tehdy geniální myšlenka – s pomocí základní fyziky vymyslel náhlavní soupravu s mikrofonem snímajícím vnější ruchy a také elektroniku, která dokázala tyto zvuky eliminovat. Tak se zrodila první sluchátka s technologií, kterou dnes známe pod označením ANC (Active Noise Cancelling). Sluchátka s potlačením okolních ruchů se postupem času stala nesmírně populárními a dnes je jich na trhu nepřeberné množství mnoha značek. Neumí sice eliminovat kopání dítěte sedícího za vámi ani zápach rybího burrita, ale dokonale řeší čtyři problémy letecké dopravy.

Problém 1: Hluk kabiny

Amara Bose obtěžoval při poslechu hudby během letu všudypřítomný hluk kabiny letadla. Kombinace zvuku motorů, poryvů větru a hučení klimatizace vytváří neustálý bílý šum, který ruší vnímání hudby či filmů. To je důvod, proč jsou dnes sluchátka s aktivním potlačením okolních ruchů v letadlech tak rozšířená, jako notebooky nebo šálky na kávu. Bezdrátová sluchátka, která Amar Bose světu představil, byla průkopníkem technologie ANC. Aktuálně dostupná sluchátka, jako Bose Noise Cancelling Headphones 700 nebo Bose QuietComfort 45 jsou i dnes známá nejen svou schopností potlačit výrazně hluk kabiny, ale také vynikající reprodukcí zvuku při všech úrovních hlasitosti. Díky dodávanému kabelu je lze navíc zapojit do zábavního systému letadla. Stejně efektivně umí odrušit hluk kabiny i malá ANC sluchátka do uší, jako například Bose QuietComfort Earbuds. Jejich šestihodinová výdrž na baterie zajišťuje klidné cestování i během dlouhých letů a rychlé 15minutové nabití jim dodá energii na další dvě hodiny. Zde je však třeba připomenout, že zábavní systémy letadel nepodporují technologii Bluetooth® a malá sluchátka nelze propojit se zdrojem zvuku kabelem. Proto je třeba si před odletem stáhnout obsah, který chcete sledovat, přímo do svého zařízení.

Problém 2: Hlasití cestující

Cestovní agentura Agoda se nedávno zeptala více než 10 000 cestovatelů po celém světě, co považují za nejhorší zlozvyky během cestování. Nejvíc tazatelů má problém s hlukem spolucestujících. Nikdy nevíte, vedle koho budete sedět, a proto si nezapomeňte přibalit sluchátka s aktivním potlačením okolních ruchů. Když si je nasadíte na uši, vaši sousedé jasně pochopí, že si nechcete během cesty povídat. A pokud se rozhodnou bavit se mezi sebou, nebudou vás rušit. Jediné, co uslyšíte, je hudba, film nebo podcast.

Problém 3: Stres z létání

Máte strach z létání? Nejste sami. Podle Anxiety and Depression Association of America se 20 procent obyvatel USA tak moc bojí létání, že se vyhýbá dovoleným nebo dokonce zaměstnání, které vyžaduje cestování. Pokud máte fobii z létání, zvažte použití sluchátek s potlačením hluku. Umožní vám vytvořit si osobní tichý prostor, který vám pomůže stres lépe zvládnout. Podle článku na portálu TheHealthy.com může mít hudba vliv na zpomalení tepové frekvence, rychlosti dýchání a snížení úrovně emočního stresu. Ve studii z roku 2017 zjistili britští neurovědci, že konkrétní skladba může snížit úzkost dokonce až o 65 %. Vyzkoušejte například seznam konkrétních 10 nahrávek, které pomáhají výrazným způsobem odbourat stres – pro streamovací službu Spotify ho sestavila Melanie Curtin.

Problém 4: Potíže s relaxací

Během letu jste neustále obklopeni lidmi. Slyšíte důležitá oznámení v kabině, zvuky šustících pytlíků, upozornění na nezapnuté bezpečnostní pásy či vozíku s nápojovým servisem. Před vámi někdo neustále vstává, aby lovil náhodné předměty v přihrádce nad sebou. Můžete se zachumlat do deky a zkusit usnout. Pokud si však chcete během letu vytvořit osobní zónu klidu, nic nefunguje tak dobře, jako sluchátka s ANC.  Nasaďte si je a vyberte si pohodový seznam skladeb ze zábavního systému letadla nebo z vlastní hudební knihovny.

Kromě toho všeho je důležité pohodlí, a to jak při nalezení správné polohy při sezení, tak i při poslechu hudby. Konkrétně zmíněná sluchátka Bose jsou oceňována právě pro jejich optimální přítlak na uši a pohodlné provedení zpříjemňující mnohahodinový poslech.

Ať už si chcete během cestování zdřímnout, sledovat film nebo jen odpočívat ve své vlastní zóně klidu, sluchátka s aktivním potlačením hluku vám výrazně pomohou.

Exit mobile version