Nejlepší český fotbalista se spojil se značkou, jež miluje fotbal: Ambasadorem mobilních telefonů vivo je nově Patrik Schick

Čerstvý vítěz ankety Fotbalista roku, Patrik Schick, spojil své jméno s předním světovým výrobcem mobilních telefonů vivo. Útočník elitního německého velkoklubu Bayer Leverkusen a člen českého národního týmu má se značkou vivo mnoho společného – mimořádnou kreativitu a inovativní přístup, poctivě odpracovanou cestu mezi špičku ve svém oboru i popularitu u veřejnosti přesahující hranice České republiky. Exkluzivní dlouhodobé partnerství, během něhož Schick jako ambasador pro český trh pomůže značce vivo oslovit zákazníky s aktivním životním stylem, tak bylo pro obě strany jednoznačnou volbou.

„Příležitost stát se ambasadorem značky vivo pro Českou republiku jsem uvítal i s ohledem na její dlouhodobou podporu mezinárodního fotbalu. Jedná se o úspěšnou světovou značku s velkým potenciálem, snahou neustále přicházet s inovacemi a prémiovými telefony. Takový přístup je mi sympatický. Ve fotbale také pořád usiluji o to, abych se dále zlepšoval. I proto mi naše vzájemné spojení dává velký smysl,“ vysvětluje Patrik Schick.

Exkluzivní partnerství mezi značkou vivo a Patrikem Schickem má formu dlouhodobé spolupráce, která bude probíhat napříč různými platformami od sociálních sítí a televize, přes OOH, print a BTL & POS materiály až po eventy značky.

„Vivo je značka, která se soustředí především na mladé lidi s aktivním životním stylem.
Patrik Schick dokáže právě tuto cílovou skupinu perfektně oslovit. Patrik je autentická, kreativní osobnost a skvělý fotbalista s globálním dosahem. Jeho nezapomenutelné góly a nasazení, přinášejí všem fanouškům fotbalu úžasné okamžiky. O to samé usilujeme i s našimi telefony a je součástí naší filozofie,“
říká Kelly Hao, senior viceprezidentka zastoupení společnosti vivo pro Německo, Českou republiku a Slovensko.

Fotbal je globálním fenoménem na všech úrovních a vivo miluje emoce s ním spojené. I proto bylo loni oficiálním partnerem fotbalového šampionátu EURO 2020, na němž se Patrik Schick stal s 5 góly nejlepším střelcem. Mezi oficiálními partnery navíc vivo nebude chybět ani na letošním MS ve fotbale v Kataru, či na EURO 2024.

Chytré televize od Tesly nyní za nižší cenu

Chytré televizory Tesla Smart UHD TV 43“ a Tesla Smart UHD TV 55 jsou od dnešního dne v prodeji za nižší cenu. Model s úhlopříčkou 43“ je v prodeji za 7 999 Kč, 55“ varianta je k dostání za 9 999 Kč.

Dvojice chytrých televizí Tesla Smart UHD TV 43“ a Tesla Smart UHD TV 55“ se liší délkou úhlopříčky svého LED panelu s Direct LED podsvícením.

Oba modely podporují technologie Dolby Digital, HDR10 nebo Bluetooth. Vedle připojení k domácí síti a internetu jsou televize Tesla, které na trhu zajišťuje společnost Witty, vybavené také nadstandardním počtem vstupních a výstupních konektorů pro propojení se systémy domácího kina, soundbary a s dalšími audiovizuálními zařízeními. Obě chytré televize jsou osazené DVB-T2 a DVB-S/S2 tunery pro příjem digitálního pozemního i satelitního vysílání a jejich audio dekodér podporuje všechny běžně používané formáty zvuku.

Nabídku chytrých funkcí podporuje operační systém Android TV ve verzi 9.0, který je doplněný o vlastní uživatelskou nadstavbu GAIA AI. V televizorech je předinstalovaná aplikace Smart Home, která komunikuje s aplikací Tesla Smart pro mobilní telefony s Androidem a pro iPhony. Součástí softwarové výbavy chytrých televizí Tesla je také aplikace IoT Service, se kterou lze spravovat automatizaci funkcí ostatních zařízení inteligentní domácnosti.

Chytré televizory Tesla od společnosti Witty jsou dostupné na novém e-shopu Tesla Smart a u vybraných prodejních partnerů. Tesla Smart UHD TV 43“ je nově v prodeji za 7 999 Kč, Tesla Smart UHD TV 55“ za 9 999 Kč.

Česká cestovatelská platforma Smartguide získala stříbro na soutěži v Dubaji

Digitální průvodce Smartguide navázal na nedávné úspěchy v podobě dvou prvních míst na soutěžích turistických inovací ve Španělsku a Švýcarsku a zaznamenal další obrovský úspěch, tentokrát ve Spojených arabských emirátech. V době pandemie společnost vzrostla sedminásobně a svými ambicemi cílí na celosvětovou jedničku jako globální cestovatelská platforma.

Cestovní ruch je jednou z oblastí, které pandemie Covidu 19 zasáhla nejvíce. Mnoho firem z tohoto segmentu uplynulé dva roky přivedly do nemalých obtíží. Typickým příkladem jsou cestovní kanceláře. Před začátkem koronavirové pandemie jich v Česku působilo přes 850, koncem roku jich zůstalo na seznamu, který spravuje ministerstvo pro místní rozvoj, asi 610.

A právě o to cennější jsou výsledky, kterých digitální průvodce za několik posledních měsíců dosáhl. Aplikace Smartguide slouží cestovatelům a turistům ve zhruba 570 destinacích po celém světě, včetně těch nejoblíbenějších, jako osobní asistent na chytrých telefonech se širokou škálou průvodcovských služeb. Stále oblíbenější aplikace, která v ČR působí od roku 2018, nasbírala k dnešnímu dni přes 500 000 uživatelů a stává se stále oblíbenější i u starších ročníků, které do začátku pandemie nebyly zvyklé chytré telefony používat v tak hojné míře jako nyní.

Nejaktuálnější ocenění společnost Smartguide získala v květnu na Středním východě, a to konkrétně v Dubaji v soutěži Arabian Travel Market’s Draper-Aladdin Startup Competition 2022, kde v konkurenci několika stovek firem nejprve postoupila do užšího výběru 15 finalistů a následně obsadila celkové 2. místo. “Je to pro nás obrovský úspěch. Věříme, že budoucnost cestování nemusí znamenat nutnost instalovat si do mobilů lokální průvodcovskou aplikaci pro každé navštívené místo. Všude na světě najdete ubytování na booking.com nebo airbnb, taxi zavoláte přes Uber nebo Bolt, recenze na TripAdvisoru a Google a všude vás provede také jedna aplikace. SmartGuide” říká Jan Doležal, CEO Smartguide a pokračuje: ”Dovoluji si říct, že aktuálně SmartGuide má k tomu celosvětově nakročeno nejlépe”.

Slova lídra společnosti potvrzují i statistiky. Firma již v březnu letošního roku měla na kontě tolik turistů jako v hlavní letní sezóně roku 2021 a aktuálně láme rekordy. Nejvíce obsahu je v aplikaci využíváno v angličtině, nicméně nezahálejí ani čeští cestovatelé, kterých je v současnosti již 100 tisíc. Smartguide nedávno posílil spolupráci s oblíbenými destinacemi, ale i cestovními kancelářemi, mezi které patří například Sardine.cz a Chorvatsko.cz, aby nabídl více obsahu v češtině i mimo ČR.

Doručení všech objednávek zdarma s AlzaPlus+

Alza.cz přichází s unikátním členským programem AlzaPlus+. Za velmi výhodný roční nebo měsíční paušál, poskytuje zákazníkům doručení zdarma na téměř patnácti tisíc odběrních míst na objednávky již od jedné koruny. Vychází tak vstříc potřebám zákazníků, pro 80 % objednávek totiž volí osobní vyzvednutí.

Největší český e-shop Alza.cz spouští na svém webu nový program AlzaPlus+. Za 25 korun měsíčně při roční fakturaci získají jeho zákazníci možnost doručení všech svých objednávek zdarma do AlzaBoxů, na pobočky i AlzaPointy a do všech partnerských odběrných míst a boxů společností Zásilkovna, pobočky České pošty a Balíkovny či PPL Parcel shopů. To platí pro veškerý sortiment více než 800 tisíc druhů zboží, které Alza nabízí, včetně velkých domácích spotřebičů nebo partnerských produktů v rámci Alza Marketplace.

„AlzaPlus+ rozšiřuje naši nabídku o mimořádně atraktivní a unikátní službu. S její pomocí a díky jedinečné síti odběrných míst včetně oblíbených AlzaBoxů mohou zákazníci nakupovat klidně každý den a třeba jen za korunu, počet doručení po dobu trvání členství je totiž neomezený,“ říká Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

Členství je otevřené pro všechny zákazníky, fyzické osoby i ty nakupující na IČO, bez ohledu na předchozí nákupní historii. Aktivace je snadná a rychlá. Při nákupu zboží na webu stačí v košíku vybrat roční nebo měsíční předplatné. Další možností je zakoupit členství AlzaPlus+ podobně jako jakýkoliv jiný produkt v e-shopu nebo přímo na stránce představující celý program. Po úspěšné aktivaci již není zákazníkovi účtována žádná částka za doručení do výdejních míst.

„AlzaPlus+ představuje ohromný skok v dostupnosti on-line nakupování. Služba je natolik levná, že si ji může pořídit úplně každý, a plně tak využívat širokou nabídku, výhodné ceny a rychlé doručení na malé i velké nákupy. Díky AlzaPlus+ tak zákazníci ušetří jak náklady za doručení, tak čas a náklady za cestu do obchodů. Pokud například zákazníkovi ráno dojde zubní pasta či potřebuje koupit dárek na poslední chvíli, může je cestou do práce objednat a večer na cestě domů rovnou vyzvednout. Vše bez zbytečného přemýšlení, zda se mu objednávka vyplatí. AlzaPlus+ tak představuje jedinečnou možnost ušetřit v rodinném rozpočtu v dnešní náročné době,“ dodává Bena. Jeho tvrzení o výhodném nacenění služby pro zákazníky potvrzují data z pilotního provozu programu, kdy 90 % z těch, kteří členství již zakoupili, zvolilo jeho roční variantu.

Celý koncept věrnostního programu AlzaPlus+ reflektuje nejen rostoucí oblibu doručení s osobním vyzvednutím objednávek mezi zákazníky e-shopu, ale i jeho snahu o zpřístupnění vysoké kvality služeb co nejvíce z jeho 5 milionů zákazníků.

Více informací o AlzaPlus+ na alza.cz/alzaplus

Monitory Philips posouvají herní nasazení na další úroveň uvedením dvou nových modelů Momentum

Prémiová herní řada Philips Momentum 5000 se rozšiřuje o dva nové monitory: Momentum 27M1F5500P s úhlopříčkou 27” (68,5 cm) a Momentum 27M1F5800 s úhlopříčkou 27” (68,5 cm).

Řada Momentum, navržená tak, aby dnešním hráčům nabídla vzrušující a pohlcující zážitek, který hledají, a zároveň skutečnou konkurenční výhodu oproti ostatním hráčům, je nabitá špičkovými funkcemi, které zaručeně ohromí. Aby nabídly úplnější zážitek a vyhovovaly potřebám všech hráčů, jsou tyto modely také skvělým nástrojem pro zvýšení produktivity uživatelů při dlouhých pracovních dnech.

Klíčové vlastnosti

  • 27“ Nano IPS panely s 1,07 miliardami barev
  • Delta E pod 2 pro barevný prostor sRGB
  • Podpora VESA DisplayHDR 600 a AMD FreeSync™ Premium Pro
  • Rozlišení UltraClear 4K UHD (3840 x 2160) při obnovovací frekvenci 144 Hz a připojení HDMI 2.1 pro model 27M1F5800
  • Rozlišení Crystalclear QHD (2560 x 1440) při obnovovací frekvenci 240 Hz pro model 27M1F5500P
  • MultiView pro současné duální připojení a zobrazení
  • Ergonomické funkce, jako je režim LowBlue, Flicker Free a SmartErgoBase

„Tyto dva nové herní monitory Philips z řady Momentum jsou nabité funkcemi speciálně navrženými tak, aby hráčům nabídly vše, co potřebují k tomu, aby i z těch nejdynamičtějších a vizuálně bohatých videoher na trhu vytěžili maximum. S modely 27M1F5500P a 27M1F5800 si hráči jistě užijí hraní s nejvyšší intenzitou, které je k dispozici díky řadě funkcí pro špičkový výkon. Nabízejí ohromující grafiku, plynulé a ultra rychlé hraní s nízkou latencí. Toto je hraní, jenž bylo zamýšleno si prožít,“ říká César Acosta, herní produktový manažer pro Evropu ve společnosti MMD Monitors & Displays.

Funkce vyšší úrovně pro ohromující hru

K odemknutí plného zážitkového potenciálu her nové generace potřebují seriózní hráči seriózní vybavení. Philips 27M1F5500P a 27M1F5800 mají vše. Technologie panelu IPS poskytuje ostrý obraz a plné barvy s extra širokými pozorovacími úhly, a to i v režimu otočení o 90°. Technologie Ultra Wide-Color nabízí široké barevné spektrum pro brilantnější obraz s barvami tak živými a realistickými, že doslova vyskočí z obrazovky. A exkluzivní funkce SmartContrast společnosti Philips analyzuje obsah v reálném čase a automaticky upravuje barvy a intenzitu podsvícení, čímž zvyšuje kontrast, aby si hráči mohli užít ten nejlepší možný vizuální zážitek.

Ohromující vizuální prvky však nejsou jediným klíčem ke skutečně pohlcující hře. Dnešní vysokorychlostní hry vyžadují technologii, která dokáže držet krok. Monitory Philips 27M1F5500P a 27M1F5800, vybavené rychlou obnovovací frekvencí 144 Hz nebo 240 Hz, dobou odezvy 1 ms a AMD FreeSync™ Premium, jsou navrženy tak, aby poskytovaly mimořádně plynulé hraní bez trhání a zadrhávání, a s nízkou latencí. Oba monitory také obsahují několik funkcí navržených speciálně pro potřeby hráčů, jako je tlačítko na přepínání nabídky EasySelect pro rychlé a snadné úpravy nastavení monitoru na obrazovce, MultiView pro současné duální připojení a zobrazení, a vestavěné přední stereo reproduktory pro bohatý zvuk a ještě více pohlcující hraní.

A protože vášniví hráči nutně tráví před monitorem několik hodin, jsou modely Philips 27M1F5500P a 27M1F5800 oba vybaveny účinnými funkcemi zvyšujícími pohodlí, včetně režimu LowBlue Mode a technologie Flicker-Free, které chrání oči diváků před škodlivými účinky modrého světla. Technologie SmartErgoBase zase umožňuje ergonomické nastavení pro maximální pohodlí.

Cena a dostupnost

Philips 27M1F5500P a Philips 27M1F5800 budou dostupné od června za doporučenou koncovou cenu 18 739 Kč a 19 959 Kč (769 Eur a 819 Eur)

Více informací o Philips 27M1F5500P a Philips 27M1F5800:
https://www.philips.cz/c-p/27M1F5500P_01/gaming-monitor-herni-monitor-s-rozlisenim-quad-hd/overview

https://www.philips.cz/c-p/27M1F5800_00/gaming-monitor-herni-monitor-4k-uhd/overview

Češi našli novou alternativu jak v dnešní době ušetřit peníze a zároveň dát věcem druhou šanci

Nová nákupní platforma Unboxino, která nabízí zboží minimálně s 50% slevou z běžné ceny má úspěšně za sebou dva měsíce od spuštění. Jen za první měsíc proběhlo 120 transakcí za 96.000 Kč. V 98% případech se jednalo o koupi jednoho SMARTboxu. Ukázalo se tedy, že lidé  mají velký zájem o věci, které z důvodu obrovského tempa výroby nebyly využity pro svůj účel a chtějí mu dát druhou šanci. Unboxino totiž spolupracuje s velkými e-shopy a prodejci. Od nich odebírá zboží, které bylo například rozbaleno a vráceno, nemá tedy originální obal nebo je z loňské kolekce. A byť je zcela nové, tak se stahuje z prodeje, i když je perfektní a nepoužité.

Nakupující se seznamovali s neobvyklým způsobem nakupování

Celý první měsíc probíhal v pilotním režimu, testovali se webové stránky, jeho funkce, výkonnost. „Web jsme ladili, aby byl pro návštěvníky co nejvíce srozumitelný. Tomu odpovídala i výše mediální investice a logicky i objem tržeb. Za 1. měsíc byla výše mediální investice pouze v řádu vyšších desítek tisíc korun a můžeme říct, že okamžitý výkon webu byl takový, že byl schopen mediální investici vykrýt a to na 100%. Což považujeme pro start za velký úspěch,“ uvádí Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.

Zájem zákazníků předčil očekávání

V tuto chvíli jsou doladěné nedostatky webových stránek a začíná se zvyšovat také konverzní poměr webu, který se v uplynulých dnech v porovnání se startem zdvojnásobil. To znamená, že projekt při dlouhodobém běhu a při plánovaném objemu bude profitabilní. „Na základě toho budeme v současné chvíli postupně přidávat vyšší mediální investice a to tak, že v příštích měsících máme v plánu podporu zvedat na hladinu vyšších set tisíc měsíčně a očekáváme, že nám s ruku v ruce s touto investicí poroste také objem prodejů,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.

Největší zájem je o spotřebiče do domácnosti

Celkově se dá říct, že velký zájem je o elektroniku, věci pro domácnost. Konkrétně si zákazníci nejvíce objednávali kulmy na vlasy, projektory a spotřebiče do domácnosti. „Vidíme zatím že v nákupech je srovnatelné zastoupení muži vs. ženy. Na začátku bylo vidět, že lidé hodně zkoušejí a kupovali nejčastěji 1 kg SMARTboxy, ale nyní se trend již změnil a rozjíždějí se nám také 2 kg a 3 kg SMARTboxy, kde je nákup ještě zajímavější,“ doplňuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.  

Uživatelé vnímají službu často jako kinder vajíčko pro dospělé

V častých reakcích zákazníků na sociálních sítí se objevují slova: hra, překvapení. Ale také dárek, který si přejete, tušíte co to bude, ale do poslední chvíle jste v očekávání. Unboxino je u nás zatím neobvyklý způsob nákupu, kde si kupujete SMARTbox, a ne přímo určitý produkt od určité značky. Funguje na principu, jako když jste byli malé dítě a psali jste seznam Ježíškovi, co byste chtěli dostat pod stromeček. Stačí si zvolit velikost SMARTboxu (1, 2, 3, 5 nebo 10 kg) a předvybrat druhy zboží, které potřebujete, nebo vám prostě jen udělají radost. Z vašeho předvýběru jsou pak vybrány dle aktuální nabídky produkty a sestaven SMARTbox přímo na míru. „Box, který obdržíte, tak bude vždy obsahovat pouze druhy zboží, které jste si přáli. Nikdy však úplně přesně nebudete dopředu vědět, které v boxu budou. Pokaždé tak bude rozbalování takové malé překvapení, které si jistě užijete,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.

Příklady recenzí nakupujících:

„Dnes mi přišel balík za 790,- a byl v něm projektor, elektrický kartáček, strojek na vlasy a kulma na vlasy. Když jsem koukala, kolik stojí normálně, tak v průměru okolo 3000,-.“  Karolína H. 

„Jsem fakt překvapen! Cena boxu maloobchodně by byla cca 4.500 kč. Za 749 kč přišlo 5 věcí … jen ochutnávka malý projektor (MC ~ 1.500 kč) Android Tv (MC ~ 1.000 Kč ) … Unboxino CZ vážně jste mi udělali radost, tak jak uvádíte na webu. Děkuji! A doporučuji všude a všem.“ David M.  

Stejné podmínky záruky jako u nového zboží

Zákazník má možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy (tedy vrátit SMARTbox). Jinak je záruka na zboží 12 měsíců. Pokud se v této lhůtě přístroj porouchá, tak ho pošle zpět a následně dostane jiný. „Samozřejmě negarantujeme, že od stejného výrobce, ale prostě vyměníme vrtačku za vrtačku nebo vaflovač za vaflovač,“ přibližuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací. Více informací naleznete na https://unboxino.cz/.

Nová aplikace Meteocentra: Přesné předpovědi díky využití AI

Aplikace od českých vývojářů ve spojení s meteorology z Meteocentra nabízí nejaktuálnější dostupnou předpověď pro danou oblast po hodinách i minutách. Předpovědi jsou založeny na zcela unikátním přístupu. Na základě umělé inteligence se kombinuje několik meteorologických modelů společně s dalšími metodami pro docílení co nejpřesnější předpovědi počasí. Spojením těchto postupů může aplikace dosahovat té nejvyšší možné úspěšnosti i pro náročné uživatele. Uživatelům je nyní aplikace dostupná v zařízeních pro Android.

„V aplikaci kromě aktuálního přehledu počasí najdete předpověď pro každou hodinu na celý týden. Nechybí ani srážkový radar, výstrahy a upozornění na nejbližší déšť,“ doplňuje Bohuslav Zeman, projektový manažer z Meteocentra, https://www.meteocentrum.cz/.

U jiných aplikací předpověď obvykle vychází z jednoho meteorologického modelu, to s sebou bohužel nese jisté limity, které mohou způsobit nepřesné koncové predikce. Aplikace, která vznikla ve spolupráci s Meteocentrem v daný čas vhodně kombinuje více metod a modelů. Díky tomuto novému přístupu mohou poté meteorologové pro danou oblast a čas dosáhnout nejpřesnější možné předpovědi.

Přehledný design s vysokou přesností

Aplikace je dostupná na Google Play pro všechna zařízení podporující Android. Celkový design je velmi intuitivní a přehledný, díky tomu nabízí uživatelům snadný přístup k nejaktuálnějším předpovědím pro jakoukoli jimi zvolenou lokalitu. Data společně s předpověďmi jsou aktualizována v reálném čase na základě nejnovějšího vývoje počasí a pro obydlené oblasti s dostupným měřením probíhá aktualizace většinou každých 10 minut. Za první měsíce, po které je aplikace dostupná, již získala nespočet spokojených uživatelů, a to nejen u nás ale i ve světě.

Zvládne i náročné uživatele

V Meteocentru si uvědomují potřebu komplexnosti a vysokých nároků dnešních uživatelů a tomu přizpůsobili i vývoj dalších možností využití aplikace kromě samotné předpovědi. Uživatel tak může včas dostávat upozornění na blížící se déšť díky předpovědi vývoje srážek na nejbližší hodinu. Aplikaci lze využít i v zahraničí při plánování aktivit na vaší dovolené, kdy pomocí lokálních radarových snímků a dat poskytne nejpřesnější možnou předpověď.

„Můžeme nabídnout i plánovač venkovních aktivit, který pomocí přehledných indexů doporučí ideální povětrnostní podmínky pro běhání, kolo, táborák  a další aktivity. Uživatelé určitě také ocení možnost přehledných widgetů s nastavitelnou velikostí, které si mohou snadno umístit na plochu svého telefonu,“ říká Zeman z Meteocentra.

Aplikace Počasí a radar Meteocentrum” je zdarma dostupná ke stažení na https://play.google.com/store/apps/details?id=com.meteosource.weather.forecast.local.radar&hl=cs.

Přivítejte moto e32: s úžasným displejem a elegantním designem

Motorola s potěšením představuje nové zařízení moto e32, které v sobě spojuje elegantní design, úžasný 6,5palcový HD+ displej s obnovovací frekvencí 90 Hz, systém tří fotoaparátů poháněný umělou inteligencí pro profesionální záběry a 5 000mAh baterii s dlouhou výdrží.

Nový moto e32 je navržen ve stylu funkční elegance, která dokonale pasuje do dlaně. Tenký, elegantní a vodoodpudivý design1 s efektivním vizuálním vzorem navíc poskytuje ochranu před politím a umožňuje přijímat hovory v dešti. Nový moto e32 je dostupný ve dvou barevných odstínech; perleťově modrá a břidlicově šedá 2.

O ještě pohlcující zážitek se stará ultra širokoúhlý 6,5palcový HD+ displej s rychlou obnovovací frekvencí 90 Hz. Je navržen tak, aby využil maximální prostor od okraje po okraj.

Systém tří kamer v moto e32 inspiruje k nespoutané kreativitě. Jeho 16MPx snímač s rychlým zaostřováním přináší ostré, ohromující záběry i při slabším světle.

Speciální kamera Macro Vision vám přiblíží detaily, které byste standardním objektivem nezachytili. Systém tří fotoaparátů s umělou inteligencí doplňuje snímač hloubky, který spolu s hlavní kamerou slouží k automatickému rozmazávání pozadí pro dosažení profesionální kvality záběrů.

Nový moto e32 je poháněn osmijádrovým procesorem a disponuje uMCP pamětí. Díky této kombinaci dosahuje vyššího výkonu a poskytuje plynulejší zážitek od pohlcujících videohovorů až po pokročilé možnosti využití umělé inteligence při fotografování. Navíc s boční čtečkou otisků prstů a odemykáním prostřednictvím rozpoznávání tváře se uživatelé rychleji dostanou ke všemu, na čem jim záleží.

Pro působivý výkon je moto e32 vybaven masivní 5000mAh baterií, která jej udrží v provozu déle. Navíc ovládání zařízení prostřednictvím gest usnadňuje každodenní interakci s ním. Seknutím dvakrát směrem dolů se zapne baterka a snímek obrazovky pořídíte pouhým dotykem. S My UX můžete využívat všechny oblíbené funkce o poznání přirozeněji.

dostupnost a cena

Motorola moto e32 přichází do České republiky s počáteční doporučenou cenou 3 599 Kč. Produktové fotografie si můžete stáhnout zde.

Společnost Sony slaví 5 vítězství v soutěži TIPA 2022 včetně titulů „nejlepší expertní fullframový fotoaparát“ pro Sony Alpha 7 IV a pro Xperii PRO – I „nejlepší profesionální fotografický smartphone“

Společnost Sony s hrdostí oznamuje, že vysoce renomovaná asociace Technical Image Press Association (TIPA) opět ocenila výkon a inovace společnosti Sony celkem pěti cenami TIPA. Společnost Sony získala ocenění v oblasti digitálního zpracování obrazu i mobilních zařízení, včetně titulů pro „nejlepší expertní fullframový fotoaparát s plnoformátovým snímačem“ za fotoaparát Alpha 7 IV a „nejlepší profesionální fotografický smartphone“ za model Xperia PRO – I.

NEJLEPŠÍ EXPERTNÍ FULLFRAMOVÝ FOTOAPARÁT: Alpha 7 IV

Podle názoru redaktorů časopisu TIPA si fotografové, kteří chtějí dále růst a rozšiřovat své tvůrčí možnosti při práci s fotografiemi i videem, najdou u modelu A7 IV spoustu věcí, které se jim budou líbit. Fullframový snímač Exmor R s rozlišením 33 Mpx a zadním osvětlením nabízí snímky s nízkou hladinou šumu a živými barvami. Výkon při slabém osvětlení navíc vylepšuje nativní citlivost ISO až 51 200. Tento fotoaparát navíc nabízí také pozoruhodný dynamický rozsah o 15 krocích při nastavení nejnižší citlivosti ISO. Procesor BIONZ XR je rychlý a zvládne 10 snímků za sekundu při pořízení až 800 po sobě jdoucích snímků ve formátu RAW + JPEG. Stejně působivé je i video, které umožňuje až hodinový nepřetržitý záznam v rozlišení 4K 60p. Přináší také flexibilitu při úpravách díky možnosti záznamu v 10bitovém formátu 4:2:2. Četné možnosti připojení zahrnují vestavěný port HDMI, vylepšené připojení k chytrému telefonu prostřednictvím aplikace Imaging Edge přes Wi-Fi a Bluetooth a řadu možností živého vysílání.

NEJLEPŠÍ FOTOAPARÁT PRO VLOGOVÁNÍ ZV-E10:

Fotoaparát Sony E10 je ideální pro influencery a všechny, kteří hledají dokonalé řešení pro tvorbu blogů nebo živé online prezentace. Splňuje všechny požadavky členů asociace TIPA na design, funkce a režimy snímání a je ideálním pomocníkem, pokud tvoříte sami. Díky vlastnostem, jako je variabilní výklopný 3palcový dotykový LCD displej, směrový mikrofon se 3 vložkami a speciální ochranou proti větru pro ostrý a čistý záznam zvuku, a režimům snímání, jako je rozostření pozadí, představuje model E-10 velmi praktickou a atraktivní volbu. Rozsah citlivostí ISO 100-3200 umožňuje práci v širokém spektru světelných podmínek, zatímco četné konektory, včetně digitálního zvukového rozhraní, eliminují změť kabelů a potřebu externího napájení při práci s kompatibilními mikrofony, které se připevňují na patici. Živé streamování z fotoaparátu do mobilního zařízení usnadňuje možnost připojení přes USB. Kompatibilita bajonetu E-mount s více než 60 různými objektivy činí z modelu ZV-E10 velmi univerzální fotoaparát připravený vyprávět jakýkoli příběh. 

Nejlepší standardní fullframový objektiv se zoomem: – FE 24 – 70 mm F2,8 GM II

Tento objektiv byl podle poroty TIPA komplexně navržen tak, aby odpovídal měnícím se potřebám dnešních tvůrců fotografií, videí a hybridního obsahu. Druhá generace tohoto objektivu přichází šest let po představení původního objektivu G Master 24-70 mm se zoomem. Je menší a lehčí, nabízí díky čtyřem lineárním motorům XD od společnosti Sony dvakrát vyšší rychlost sledování AF. Navíc dostal zcela novou optickou konstrukci, která zahrnuje tři asférické členy, z nichž dva jsou unikátní XA (extrémní asférické) členy pro vysoké rozlišení, dva členy s mimořádně nízkým rozptylem a dva členy Super ED a povrchovou úpravu Nano AR Coating II. Vylepšení se také dočkaly vlastnosti důležité pro nahrávání videí – patří mezi ně extrémně plynulé a tiché automatické zaostřování, redukce breathingu a přeostřování při zoomování a lineární odezva MF, která umožňuje lépe ovládat manuální zaostřování, a podpora funkce kompenzace breathingu u kompatibilních fotoaparátů řady Alpha. Mezi další novinky patří inovovaná sluneční clona pro práci s měnitelnými filtry, 11lamelová clona a zvýšená odolnost proti prachu a vlhkosti.

NEJLEPŠÍ TELEOBJEKTIV SE ZOOMEM PRO PLNOFORMÁTOVÉ FOTOAPARÁTY: FE 70 – 200mm F2.8 GM OSS II

Ohnisková vzdálenost 70-200 je pravděpodobně nejoblíbenějším rozsahem teleobjektivů se zoomem, který je považován za nezbytnou výbavu pro amatéry i profesionály. Porota soutěže TIPA se shodla na tom, že Sony 70-200 mm posouvá laťku této klasické ohniskové vzdálenosti nahoru díky zcela novému systému automatického zaostřování se čtyřnásobnou rychlostí a téměř o 30 % nižší hmotností oproti předchozím modelům. Navíc přináší vylepšení, která výrazně omezují vliv efektu „dýchání“ (breathingu) zaostření a přeostřování, což je pro kvalitní tvorbu videa zásadní. Vylepšená optika včetně unikátního asférického prvku XA (extreme aspherical) od společnosti Sony nabízí ostrost po celé ploše záběru, a to i při širokém otevření závěrky. Nově navržená clona s 11 lamelami pomáhá vytvářet měkký a efektní bokeh. Podpůrný systém automatického zaostřování je vybaven 4 lineárními motory XD pro lepší sledování zaostření, sériové snímání rychlostí 30 snímků za sekundu a téměř bezhlučné automatické zaostřování. Vestavěná stabilizace obrazu nabízející více režimů Optical SteadyShot zajišťuje stabilitu i při nastavení nejdelší ohniskové vzdálenosti.

NEJLEPŠÍ PROFESIONÁLNÍ SMARTPHONE PRO FOCENÍ: Xperia PRO – I

Xperia PRO-I přináší špičkovou zobrazovací technologii do pokročilého chytrého telefonu Sony. Vedle četných možností připojení a pozoruhodného interního úložiště s kapacitou 512 GB zaujal členy poroty TIPA jako první smartphone na světě se snímačem typu 1.0 s fázovou detekcí AF a možností nahrávání videa v rozlišení 4k při 120 snímcích za sekundu, navíc s funkcí Eye AF a sledováním objektů pro použití v režimech fotografie i videa. PRO-I se může pochlubit třemi objektivy hlavního fotoaparátu z dílny Zeiss s povrchovou úpravou T* pro pořizování 12Mpx snímků s ohniskovou vzdáleností 24, 50 a 16 mm a 8Mpx předním objektivem. Excelentní 6,5“ OLED displej s rozlišením 3840×1644 pixelů, chráněný sklem Gorilla Glass Victus, lze použít také jako živý monitor pro snímání videa. Xperia PRO-I je také vybavena procesorem BIONZ X, který přináší vylepšenou redukci šumu.

Nový model série GT NEO 3 od realme zrychlí evropský trh s chytrými telefony, dorazí 8. června!

Realme, nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů v Evropě, potvrdila, že rychlou vlajkovou řady GT NEO 3 uvede 8. června na evropský trh. Model, jehož vývoj trval čtyři roky, přichází s technologií nabíjení Ultra Charging o výkonu 150 W, která z realme GT NEO 3 dělá smartphone s nejrychlejším nabíjením na světě.  Z nuly na poloviční kapacitu baterie ho lze dobít za 5 minut. Vedle toho se realme GT NEO 3 také pyšní vyšší mírou konverze nabití baterie, účinností nabíjení a nižšími ztrátami, zejména při nabíjení ze zdroje.

realme GT NEO 3 je také vybaven prvním procesorem MediaTek Dimensity 8100 v Evropě s technologií HyperEngine 5.0, která poskytuje vynikající výkon hlavního procesoru a her spolu s možností úspory energie. Vzhledem k technologiím, které model GT NEO 3 využívá, lze říci, že tento chytrý telefon změní pravidla hry na trhu a bude inspirovat a podněcovat touhu po nových technologických objevech mezi milovníky technologií.

Spolu s realme GT NEO 3 byla představena ještě jedna rychlá vlajková loď ve stejném segmentu. realme GT NEO 3T přichází s technologií SuperDart Charge s 80 W, procesorem Snapdragon 870 a designem závodní legendy. V duchu filozofie „výkon jde ruku v ruce se stylem“, kterou společnost realme razí od svého vzniku, se firma rozhodlo vytvořit limitovanou edici ve spolupráci se společností Dragon Ball Z. realme GT NEO 3T tak dostojí svému mottu: „legendy nikdy neumírají“.

S červnovým příchodem novinek od realme se trh se smartphony dostává do varu. Poté, co společnost realme představila své motto „NEO Speed Awaken“, zaměří se i další produkty společnosti realme na „probouzení rychlosti“ a přinesou nejmodernější technologie s pozoruhodnými prvky, které budou vyhovovat různým stylům každého uživatele.

Zůstaňte naladěni!

Exit mobile version