Nové smartphony Infinix řady NOTE 12 znají české ceny

Výrobce chytrých zařízení Infinix dnes uvádí na český a slovenský trh nové, výkonné smartphony NOTE 12 PRO. Exkluzivní čtrnáctidenní prodej začíná ve čtvrtek 22. 9. ve 13:00 pouze na Alza.cz. Pro první zákazníky je také přichystaná zajímavá akce. Očekává se velký zájem, neboť NOTE 12 PRO nabízejí za skvělou cenu výkonné procesory Helio G99 a obrovské úložiště 8 + 256GB. Navíc jsou vybaveny trojitým 108 Mpx ultraostrým fotoaparátem.

Další smartphony od společnosti Infinix, rychle rostoucí technologické značky, která vyrábí chytrá zařízení prodávaná po celém světě – NOTE 12 PRO a NOTE 12 PRO 5G – jsou ode dneška k dostání v českých a slovenských obchodech. Nové modely jsou vybaveny velmi účinnými procesory, špičkovými fotoaparáty a 6,7palcovými True Color AMOLED displeji.

Model NOTE 12 PRO je vybaven úložištěm 8 + 256 GB, rozšiřitelným na 13 GB při integraci 8 + 5 GB ROM a RAM. Smartphone je vybaven výkonným procesorem Helio G99 6nm taktovaným na 2.2 GHz a velkokapacitní baterií 5000 mAh. Tloušťka smartphonu je pouhých 7.8 mm. I

Infinix navíc připravil pro zákazníky zaváděcí akci. Prvních 50 nakupujících dostane speciální cenu 6 199 Kč. Dále se bude Note12 PRO prodávat za 7 199 Kč.

Specifikace Note12 PRO:

  • Helio G99 6nm procesor
  • AMOLED 6,7“ FHD+ True Color displej
  • Trojitý zadní fotoaparát 108 Mpx F 1.75 se čtyřnásobným bleskem
  • Přední fotoaparát 16 Mpx
  • 8+256 GB RAM
  • Baterie 5000 mAh s technologií Power Marathon
  • USB-C s 33W rychlým nabíjením
  • Operační systém XOS 10.6 založený na Androidu 12
  • NFC
  • Konektor pro sluchátka

NOTE PRO 12 5G je k dispozici ve variantě s úložištěm 8 + 128 GB, také rozšiřitelným na 13 GB díky integraci 8 + 5 GB ROM a RAM. Plynulost připojení a skvělé připojení k internetu zajišťuje podpora sítě 5G. Tloušťka tohoto modelu je 7,9 mm. Cena modelu je 6 399 Kč.

Specifikace Note12 PRO 5G:

  • Procesor MediaTek Dimensity 810
  • AMOLED 6,7 palcový FHD+ displej se systémem True Color
  • Trojitý zadní fotoaparát 108 Mpx F 1.75 se čtyřnásobným bleskem
  • Přední fotoaparát 16 Mpx
  • 8+128 GB RAM
  • Baterie 5000 mAh s technologií Power Marathon
  • USB-C s 33W rychlým nabíjením
  • Operační systém XOS 10.6 založený na Androidu 12
  • Konektor pro sluchátka 

Vysoce kvalitní fotografie

NOTE 12 PRO i NOTE 12 PRO 5G jsou vybaveny trojitým objektivem 108 Mpx se světelností F 1.75 a čtyřnásobným bleskem, stejně jako mikrofotografickým objektivem se světelností F 2.4 a objektivem s F 2.4 pro hloubku ostrosti. Šestnáctimegapixelová selfie kamera  je umístěna na přední straně obou modelů. Profesionální režim nočního fotografování použitý na obou modelech umožňuje pořizovat jasné snímky i při slabém osvětlení.

Vysokokapacitní baterie a ultrarychlé nabíjení

Modely řady NOTE 12 mají 5000 mAh baterie s možností rychlého nabíjení 33W. Jejich technologie Power Marathon umožňuje až o 25 procent delší životnost baterie v nouzovém režimu, tj. další 2 hodiny připojení při 5% spotřebě energie baterie, čímž se zvyšuje uživatelský komfort a bezpečnost.

Nejmodernější technologie ve společnosti Inifnix

Infinix pokračuje ve vývoji špičkových technologií, včetně rychlého nabíjení, displejů s vysokým rozlišením a pokročilých kamer s podporou AI. Značka pracuje na technologii superrychlého nabíjení a ve druhé polovině roku plánuje představit 180W řešení Thunder Charge, které nabije baterii 4,500 mAh na 50 procent za pouhé čtyři minuty.

Smartphony značky Infinix jsou k dispozici u velkých prodejců:

Alza.cz: Note 12 PRO exkluzivně na Alza.cz od 22.9.2022 do 6.10.2022

Electroworld
Datart

Mobil Pohotovost
Smarty

CZC.cz

Mall.cz

O značce Infinix:

Infinix Mobility je rychle se rozvíjející technologický brand, který vznikl v roce 2013. Infinix navrhuje, vyrábí a prodává chytrá zařízení po celém světě. Cílí na dnešní mladé díky prvotřídním technologiím a vytváří výkonná, cenově dostupná a skvěle vybavená chytrá zařízení, která přinášejí nejmodernější technologie uživatelům na trzích po celém světě za lákavé ceny.

Chytrá města pomáhají zvládnout energetickou krizi. Česko je v jejich zavádění na chvostu Evropy

Česká republika výrazně zaostává za zbytkem Evropy v digitalizaci měst, předběhlo ji i Rumunsko. Právě to odhaluje studie Vodafonu, kterou zpracovala společnost Opinion Matters napříč deseti evropskými zeměmi.

Analýza Vodafonu s názvem Fit for the Future Cities porovnala úroveň zavádění konceptu Smart City v deseti zemích Evropy, včetně Německa, Itálie, Rumunska nebo Španělska. V kategorii, která hodnotí podíl těch nejlépe zavedených chytrých měst, se Česká republika řadí na úplný chvost v žebříčku sledovaných zemí s pouhými 5 %. Ve srovnání s ostatními zeměmi má také nejvyšší podíl těch, která jsou v zavádění inteligentních prvků na úplném začátku (45 %) a s desetiprocentním odstupem se umístila až za Rumunsko. Premiantem je pak Španělsko, které těží z technologicky vyspělých měst a nebrání se investicím do inovativních řešení.

Chytrá města pomohou zvládnout energetickou krizi

Evropská komise si stanovila ambiciózní cíl – do roku 2030 vytvořit 100 inteligentních měst s nulovými emisemi oxidu uhličitého. Zejména v současné situaci, kdy Evropa čelí energetické krizi, je urychlení digitalizace naprostou prioritou. Vzhledem k tomu, že tři čtvrtiny občanů EU žijí ve městech a na města připadá 78 % světové spotřeby energie, je třeba investovat do digitálních řešení schopných snížit celkovou spotřebu energie a snížit závislost na uhlíkových zdrojích.

Podle analýzy Fit for the Future Cities už zhruba 45 % měst ve sledovaných evropských zemích začalo zavádět různá digitální řešení, ale v dalším rozvoji měst budoucnosti stojí mnoho bariér. Potřebují jasnou strategii pro realizaci svých budoucích ambicí, stejně jako finanční investice.

Vodafone městům se zaváděním chytrých řešení dlouhodobě pomáhá a investuje i do budování nejmodernější digitální infrastruktury. V České republice se zapojil například do projektu 5G pro 5 měst, ale především už letos rozšířil pokrytí 5G sítí tak, že ji má na dosah více než 70 % české populace. Například město Karlovy Vary s pomocí Vodafonu zavedlo chytrý svoz odpadu, který je založen na unikátní síti NB-IoT. Do kontejnerů umístilo speciální senzory, které umožňují sledovat jejich zaplněnost. Město pak může data dlouhodobě sledovat a naplánovat nejvhodnější strategii svozu odpadu, která je efektivnější a úspornější z hlediska financí i uhlíkových emisí.

Se zaváděním dalších inovativních řešení není dobré otálet a Vodafone může podat pomocnou ruku i dalším samosprávám. Vinod Kumar, výkonný ředitel mezinárodní značky Vodafone Business, vysvětluje: „V souvislosti se současnou energetickou krizí a růstem životních nákladů nemůžeme čekat na ideální dobu nebo na dokonalé řešení. Čas je právě teď a Vodafone je připraven pomoci vládám a společnostem řešit tyto výzvy bezprostředně.“ 

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Uber opět sveze občany k volbám. Do volební místnosti se lidé v Praze, Brně i Ostravě svezou za polovinu

Společnost Uber i letos podpoří volební účast českých občanů. Pro nadcházející komunální a senátní volby si totiž připravila speciální slevu pro každého, kdo jejích služeb ve dnech 23. a 24. září využije. Voliči se tak mohou do volební místnosti i nazpět dostat o 50 % levněji, a to prostřednictvím promokódu VOLBY2022, který jednoduše zadají do aplikace Uber. Akce se vztahuje na jízdy do všech volebních místností v Praze, Brně a Ostravě.

Po čtyřech letech budou čeští občané znovu vybírat nové členy zastupitelstev obcí, měst i městských částí. O to, aby měli svou cestu do volební místnosti maximálně usnadněnou, se stejně jako při posledních volbách do Poslanecké sněmovny postará společnost Uber. Zákazníci tak budou mít příležitost svézt se za výhodnou cenu nejen do volební místnosti, ale také zpět domů.

Uvědomujeme si, že řada lidí své voličské právo mnohdy nevyužije čistě proto, že není v jejich silách dostat se do volební místnosti včas a skloubit volbu s ostatními denními povinnostmi. Právě proto chceme českým občanům logistiku spojenou s volbami maximálně zjednodušit a poskytnout jim možnost svézt se do cílového místa pohodlně, bezpečně a za výhodnou cenu. Věříme, že můžeme touto iniciativou napomoci k tomu, aby se na výběru budoucích zastupitelů podílel co nejvyšší počet obyvatel,“ popisuje speciální slevu na jízdné provozní manažer Uberu pro Českou republiku Štěpán Šindelář.

Maximální výše slevy je stanovena na 130 korun a pro její uplatnění stačí zadat do aplikace Uber promokód VOLBY2022. Jízdné bude automaticky poníženo o 50 % a cestující tak bude předem vědět, kolik ho bude cesta k volbám stát. Promokód lze využít celkem na dvě jízdy. Speciální kód bude aktivní již hodinu před otevřením volebních místností a využít jej budou moci zákazníci ještě hodinu po jejich uzavření.

Jak promokód využít:

  • Otevřete nabídku klepnutím na ikonku svého profilu v pravém horním rohu aplikace
  • Vyberte volbu Peněženka
  • V oddílu Promo akce vyberte volbu Přidat promo kód
  • Přidejte kód VOLBY2022 a sleva bude automaticky uplatněna na vaše následující jízdy

O společnosti Uber

Posláním Uberu je vytvářet příležitosti prostřednictvím pohybu. Začali jsme v roce 2010, a to řešením jednoduchého problému: jak se spolehlivě a bezpečně svézt jediným dotykem tlačítka? O více než 10 miliard jízd později vytváříme produkty, s nimiž se lidé dostanou vždy tam, kam chtějí. Uber je platforma, která mění způsob, jakým se lidé, jídlo i předměty pohybují městy, a otevírá tak pro svět nové možnosti. Více informací o společnosti naleznete na www.uber.com.

Logitech G CLOUD s podporou GeForce NOW

Logitech G CLOUD je nové zařízení pro streamování her založené na systému Android a vyvinuté ve spolupráci s Tencent Games. Disponuje sedmipalcovým dotykovým displejem s rozlišením 1080p při poměru stran 16:9. Nabízí také plně přizpůsobitelné ovládání a podporou GeForce NOW od prvního zapnutí. Jeho majitelé si tak mohou bez problémů zahrát některou z více než tisícovky podporovaných her téměř ihned po vybalení.

Portal s RTX i Plague Tail: Requiem v cloudu

Portal s RTX, vylepšení legendární logické hry s nejnovějšími technologiemi společnosti NVIDIA, nemůže chybět ani na GeForce NOW. Do knihovny služby se připojí v listopadu jako bezplatné DLC pro majitele původní hry.

A mezi podporované hry se během podzimu zařadí i A Plague Tale: Requiem, dlouho očekávané pokračování středověkého dobrodružství, nebo Warhammer 40,000: Darktide.

Tento týden vévodí novým jménům série Total War od Creative Assembly se třemi díly strategické ságy z univerza Warhammer. Celkem tento týden přibude do služby osm her:

Podpora 4K v poměru 16:10

Začíná také distribuce aktualizace aplikace GeForce NOW pro PC a Mac s optimalizovanou podporou streamování při 60 FPS ve 4K rozlišení s poměrem stran 16:10. Jde o ideální volbu pro členy využívající úroveň RTX 3080 na Macboocích.

Sirui rozšiřuje svou anamorfní řadu

Když společnost Sirui před téměř třemi lety představila svůj první anamorfní objektiv, dostalo se mu mnoha skvělých recenzí, ve kterých byl díky úžasné kvalitě optiky spolu s velmi konkurenceschopnou cenou popisován jako anamorfní objektiv pro každého.

Nyní společnost Sirui znovu pozvedla laťku o něco výš – uvedením svého nového adaptéru Sirui Anamorphic 1,25×, který nejenže přeměňuje všechny objektivy do anamorfního provedení, ale při použití se stávajícími anamorfními objektivy Sirui 1,6× přidává 2× faktor stlačení.

V souvislosti s představením adaptéru společnost Sirui také oznamuje, že rozšiřuje řadu Venus o dva další anamorfní objektivy – 1,6×, 35 mm a 100 mm T2,9. Tyto objektivy vytvářejí klasický anamorfní vzhled s modrými odlesky objektivu spolu s roztaženým oválným bokehem a jsou k dispozici s bajonety RF, L, E a Z.

Zkombinujete-li nový adaptér s objektivy Sirui Venus, získáte 2× faktor stlačení, který mnoho filmařů považuje za svatý grál anamorfních objektivů.

Adaptér je relativně malý – jeho délka je pouhých 46,5 mm a váha 650 g. Je vybaven 82mm zadním závitem a čtyřmi redukčními kroužky (67 mm, 72 mm, 77 mm a 92 mm). Redukční kroužek 92 mm se nabízí pro nasazení na většinu ostatních objektivů.

Použijete-li adaptér se sférickými objektivy, bude výsledkem charakteristický anamorfní vzhled jako u filmového širokoúhlého poměru stran a modré odlesky objektivu. Natáčení v poměru 16:9 povede k poměru stran 20:9, který umožňuje přehrávat videa na celé obrazovce chytrých telefonů.

Cena a dostupnost

Nový adaptér anamorfního objektivu bude dostupný na konci září 2022.

Objektivy Sirui Venus 1,6 T2,9 35 a 100 mm budou dostupné na konci září 2022.

FN Kód

Produkt

PN

MOC
CZK s DPH

EUR
CZK s DPH

121275 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 35mm T2.9 E-Mount VENUS E35         35 590            1 431
121276 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 35mm T2.9 RF-Mount VENUS R35         35 590            1 431
121277 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 35mm T2.9 L-Mount VENUS L35         35 590            1 431
121278 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 35mm T2.9 Z-Mount VENUS Z35         35 590            1 431
121279 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 100mm T2.9 E-Mount VENUS E100         35 590            1 431
121280 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 100mm T2.9 RF-Mount VENUS R100         35 590            1 431
121281 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 100mm T2.9 L-Mount VENUS L100         35 590            1 431
121282 Sirui Anamorphic Lens Venus 1.6x Full Frame 100mm T2.9 Z-Mount VENUS Z100         35 590            1 431
121283 Sirui Anamorphic Adapter 1.25x ADP125X         17 990               729

Hlavní vlastnosti anamorfního adaptéru

  • Maximální světelnost T2.9
  • Snadno nastavitelné zaostření (stačí pouze nastavit základní objektiv na nekonečno a upravit adaptér)
  • Ozubená kolečka pro boční ostření
  • Při použití s jinými 1,6× anamorfními objektivy poskytuje 2× faktor stlačení a ultra tenký bokeh
  • Dodává charakteristický anamorfní vzhled jako u filmového širokoúhlého poměru stran a modré odlesky objektivu

Meta spouští na Facebooku nový formát reklam pro služby na doručování jídla. V Česku je partnerem Dámejídlo.cz

Reklamy ve spolupráci, takzvané Collaborative ads, na online platformách Facebook a Instagram nově propojují obchody s potravinami a restaurace s donáškovými službami. Cílem reklamního formátu je bližší propojení prodejců s jejich stávajícími, ale i potenciálními zákazníky. V České republice je partnerem novinky Dámejidlo.cz

V posledních letech neustále roste obliba online nákupů potravin a objednávání jídla z restaurací. Spotřebitelé totiž stále více dávají při nákupu jídla přednost pohodlí. Až 57 % zákazníků preferuje nákup zboží přímo na webových stránkách a 22 % zákazníků nakupuje potraviny online. Velké množství restaurací a obchodů s potravinami se ale stále potýká s problémy v oblasti doručení svého zboží přímo zákazníkovi. Snahou společnosti Meta je proto pomoci těmto obchodům a restauracím navázat efektivní spolupráci s rozvážkovými službami.

Vůbec první povědomí o produktu vzniká ve většině případů na sociálních sítích. Proto reklamy ve spolupráci na Facebooku a Instagramu ještě více propojují prodejce a zákazníky. Zatímco prodejcům umožňuje oslovit mnohem větší počet nakupujících a zvýšit prodej, spotřebitel naopak získá možnost mnohem širší nabídky a možnosti výběru.

Reklama ve spolupráci navíc uživatelům zmíněných sociálních sítí nabídne pouze ty produkty, které jsou právě dostupné. Uživateli tedy nebude nabídnuto jídlo, které si nebude moci v daný moment objednat. U produktů pak bude uvedena vždy pouze reálná cena, respektive se nemůže stát, že by byl zákazník nepříjemně překvapen jinou konečnou cenou ve svém košíku.

V Česku je partnerem společnosti Meta služba Dámejídlo.cz. Ta je momentálně propojena s více než 6 000 restauracemi a obchody a rozváží ve 170 městech napříč Českou republikou. Ve špičce doručí více než 4 000 objednávek za hodinu.

Zde se dozvíte, jak další značky a prodejci používají na Facebooku Collaborative Ads k prodeji svých produktů.

Stylový foto mobil HONOR 70 získal uznávané ocenění expertů EISA jako NEJVÝHODNĚJŠÍ NÁKUP ve své kategorii

Další ocenění pro HONOR 70! Stylový foto mobil a poslední novinka HONOR 70 získal prestižní ocenění EISA (Expert Imaging and Sound Association), ve spotřebiteli ostře sledované kategorii „NEJVÝHODNĚJŠÍ NÁKUP 2022-2023“. Sdružení 60 nejrespektovanějších mezinárodních odborných časopisů uděluje ceny nejlepším produktům sezóny už 40 let. Porota ocenila nadstandardní fotografickou výbavu za velmi dostupnou cenu. HONOR 70 se tak po právu stal tím nejlepším nákupem této sezóny.

„HONOR 70 zacílil přesně na potřeby spotřebitelů, zároveň za velmi dostupnou cenu, to se v kategorii mobilních telefonů příliš často nestává. Je tak opravdu nejvýhodnějším nákupem této sezóny. Mobilní telefon s Androidem s velmi silnou foto výbavou včetně ultra širokoúhlého snímání, spolu s hloubkovým senzorem, nabízí nejlepší fotografickou kvalitu ve své kategorii. Toto se značce HONOR opravdu povedlo,“ zdůvodnila odborná porota své rozhodnutí.

Dva hlavní fotoaparáty i unikátní funkce natáčení videí

HONOR 70 se pyšní opravdu silnou foto výbavou. Oproti jiným mobilním telefonům disponuje hned dvěma hlavními fotoaparáty. 54MPx kameru doplňuje ještě 50MPx ultra širokúhlý a makro fotoaparát zároveň, do které se pomocí zapojení umělé inteligence umí velmi rychle přepnout.

Už předchozí generace disponovala unikátními vychytávkami pro natáčení videí jako je např. tzv. duální natáčení, tedy na jeden záběr natáčíte více videí, např. na selfie a zadní kameru naráz. HONOR 70 navíc umí tzv. Sólové vystřižení, kdy natáčíte skupinku lidí i jednotlivce zároveň naráz jedním kliknutím.

„Tento smartphone běžící na operačním systému Android s trojitým fotoaparátem, který podporuje širokoúhlé a ultraširokoúhlé snímání, spolu s hloubkovým senzorem, nabízí nejlepší fotografickou kvalitu ve své třídě. Nechybí dokonale vyvážený 6,67″ (169mm) 120Hz OLED displej, nejnovější čip 6nm procesor Qualcomm Snapdragon 778G Plus 5G a 66W rychlonabíjení. Cenová relace předčí hardwarové provedení, které se může pochlubit moderním tenkým povrchem s jemnými křivkami. Toto se značce HONOR opravdu povedlo,“ uvádí asociace EISA.

O asociaci expertů EISA

EISA (Expert Imaging and Sound Association) je sdružení aktuálně 61 nejrespektovanějších mezinárodních odborných časopisů CE. Tato periodika a webové stránky přinášejí pravidelné a nezávislé technické recenze nových produktů a pokrývají celou oblast spotřební elektroniky. Členské časopisy nyní zasahují mimo Evropu do více než 30 zemí, včetně USA, Kanady, Austrálie, Japonska, Hongkongu a Indie, a přispívají svými zkušenostmi do jedné nebo více ze šesti expertních skupin EISA: Fotografie, Mobilní zařízení, Hi-Fi, Domácí divadelní zvuk, Displej a video domácího kina a Elektronika do auta. Ocenění EISA každoročně oceňují nové produkty, které kombinují nejpokročilejší technologii a žádoucí funkce s nejlepším výkonem ve své třídě.

Kompletní zprávu o ocenění najdete na oficiálním webu EISA:

https://eisa.eu/awards/honor-70/

Více informací o foto mobilu HONOR 70 včetně oficiálních českých prodejců najdete webu HONOR:

https://www.hihonor.com/cz/phones/honor-70/

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Zákazníci SAZKAmobilu mohou využívat 5G síť

SAZKAmobil je první virtuální operátor, který umožňuje svým zákazníkům využít možnosti sítě 5G. Novinka platí automaticky pro všechny zákazníky předplacených karet i paušálních tarifů bez příplatku a dalších omezení.  

Hlavní výhodou 5G sítě je nesporně superrychlý internet s rychlou odezvou. K využití této služby zákazníkům stačí pouze vlastnit zařízení, které 5G podporuje a mít aktivní jakýkoliv datový balíček, nebo tarif. „Ceny našich datových balíčků se nemění a všechny automaticky umožňují využít 5G.“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu a dodává: „Rychlost 5G sítě navíc nijak neomezujeme a její parametry tak vždy závisí jen na aktuálním vytížení sítě v daném místě.“

Předplacená karta, která se vás odmění

Rychlost internetu v 5G síti mají možnost si vyzkoušet noví zákazníci předplacených karet zdarma. Až do konce září totiž SAZKAmobil rozdává 2 GB dat jako odměnu za aktivaci nové předplacené SIM karty. Novou SIM kartu lze pořídit s doručením zdarma na www.sazkamobil.cz nebo na terminálech Sazky.

SAZKA a.s. je největší a nejstarší loterní společnost v České republice. Drží cca 95 % podílu na trhu českého loterního světa. Nejznámější hrou je Sportka, populární hra s historií delší 65 let. Společnost je od roku 2014 provozovatelem loterie Eurojackpot, jedné z největších evropských her. Součástí zábavní rodiny jsou i stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Své produkty poskytuje Sazka na online herním portálu www.sazka.cz a prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než 7 200 prodejními místy po celé České republice. Na terminálech Sazky lze vyřídit i řadu běžných transakcí od platby složenek, přes dobití kreditu, po vyzvednutí balíku. Mezi neloterní služby patří i provozování největšího českého mobilního virtuálního operátora SAZKAmobil. Sazka je lídrem v oblasti zodpovědného hraní. Kromě mezinárodních auditovaných certifikací European Lotteries a World Lottery Association rozvíjí vlastní projekt Hraj s rozumem. SAZKA a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 11 zemích na 4 kontinentech. Současně SAZKA a.s. patří do mezinárodního loterního holdingu Allwyn, který drží podíly rovněž v řecké loterii OPAP, italském Lottoitalia, kyperském Stoiximan a rakouských Casinos Austria a Austrian Lotteries. Více na www.sazka.cz a www.allwynentertainment.com.

Buď šik a blýskni se s X80 Lite 5G 256 GB

Společnost vivo představuje přírůstek do své řady X – nový model X80 Lite 5G, který uživatelům umožňuje vyjádřit svou kreativitu prostřednictvím pokročilých fotografických funkcí a elegantním designem. Nový smartphone je vybaven chytrým systémem fotoaparátu s opticky stabilizovaným hlavním fotoaparátem s rozlišením 64 megapixelů a předním fotoaparátem s automatickým ostřením a rozlišením 50 megapixelů v kombinaci
s vysoce výkonným a energeticky úsporným hardwarem a jedinečným tělem měnícím barvu.

Model vivo X80 Lite 5G navazuje na tradici řady X: chytrá zobrazovací technologie, umožňující zábavu a zachycení nezapomenutelných okamžiků. Díky technologii optické stabilizace obrazu (OIS) minimalizuje 64Mpx fotoaparát rozmazané snímky a podporuje delší expoziční časy, což zajišťuje jasnější a čistší snímky a videa i za zhoršených světelných podmínek. Zadní kamerový systém je rovněž vybaven 8Mpx fotoaparátem s ultraširoko-úhlou kamerou, která spotřebitelům umožňuje snadno pořizovat vysoce kvalitní, superširokoúhlé fotky. Dále je tu 2Mpx makro fotoaparát pro snímání zblízka.

Design a povrchová úprava měnící barvu

Společnost vivo navrhla model X80 Lite 5G tak, aby v uživatelích vzbudil smysl pro kreativitu a zábavu, a to díky charakteristické zadní straně měnící barvu. Ve verzi Sunrise Gold, která je vybavena sklem Fluorite AG Glass, vyvinutým společností vivo, smartphone dynamicky mění odstín zadního krytu ve slunečním svitu nebo pod ultrafialovým osvětlením ze zlatého na červenooranžový. Alternativně si můžete vzhled smartphonu vychutnat v diskrétně elegantní verzi Diamond Black. Ať už se uživatelé rozhodnou vyjádřit svůj styl jakkoli, tenké tělo s tloušťkou 7,79 mm a hmotností 177 g v sobě spojuje poutavou estetiku s elegantním designem.

Čistá selfie s funkcí automatického ostření a špičkovými algoritmy umělé inteligence

X80 Lite 5G pomáhá uživatelům pořizovat selfie fotky a videa s detaily a čistotou. 50Mpx přední fotoaparát nabízí funkce automatického ostření a ostření na oči, které usnadňují pořizování jasných snímků a videí v kteroukoli denní i noční dobu. Přední fotoaparát je navíc vybaven algoritmem umělé inteligence, který optimalizuje ostrost obrazu. Za zmínku stojí, že jak přední, tak i zadní fotoaparát umožňuje nahrávání 4K videa pro ultra vysoké rozlišení.

Natáčení videa na cestách. Snadné a zábavné natáčení videa ve velkém stylu

S X80 Lite 5G je natáčení skvělých videí jednoduché. Hybridní stabilizace obrazu kombinuje optickou
a elektronickou, aby bylo natáčení videa jasnější a stabilnější. Přední fotoaparát má navíc režim videa Natural Portrait, který vylepšuje celkovou texturu a čistotu pokožky.  Model přichází s novou funkcí Vlog Movie, která vylepšuje zážitek z natáčení pomocí video šablon a výukových programů, které uživatele provedou, jak natáčet v různých scénách, jako je noc, panorama města apod. Nabízí také vylepšený Multi-Style Portrait na předním fotoaparátu. Portrait umožňuje uživatelům prozkoumat svou kreativitu pomocí efektu Motion Blur, což je nový styl, který inovativně odděluje lidi od pozadí pro lepší zážitek z vytváření portrétů.

Úsporný a vysoce výkonný čipset

Nový vivo X80 Lite 5G je vybaven procesorem MediaTek Dimensity 900, který poskytuje vysokou energetickou účinnost a plynulý výkon. Samozřejmostí je 8GB RAM+8GB softwarově podporovaná rozšířená RAM umožňující uživatelům hrát pohlcující hry a snadný multitasking napříč různými aplikacemi. S 256GB úložištěm je zde dostatek místa pro instalaci oblíbených aplikací, uchování cenných vzpomínek a zábavu. To vše na 6,44″ FHD+AMOLED displeji. Součástí balení je rychlá 44W FlashCharge nabíječka, která dobije 4500mAh baterii z 1 % na 61 % za pouhých 30 minut.

Zahájení prodeje

Model X80 Lite 5G si mohou zákazníci pořídit do 2. října v časově omezené slevě za 9 999 Kč. K nákupu kupující obdrží fotbalový míč vivo jako dárek. Proč míč? Vivo je totiž hrdým partnerem mistrovsví světa, které proběhne letos v listopadu v Kataru. Po zvýhodněné akci bude model k dispozici za standardní cenu 10 999 Kč. Více informací naleznete na www.vivo.com/cz  nebo na IG vivo_czech.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život. V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Mallpay se změní na Skip Pay. Jako první v konceptu „chytrého placení“ vyřešil nákupy od platby po vratky a reklamace. Novinkou je platba na třetiny

Fintech Mallpay, jedna z nejoblíbenějších služeb poskytujících v Česku odložené platby, se mění na Skip Pay. Nový název je posledním krokem transformace, která s sebou mimo jiné přináší výrazné rozšíření služeb. Nově bude Skip Pay rozvíjet koncept takzvaného chytrého nakupování, které umožní pohodlně a bezpečně vyřešit v jedné službě nákup od platby až po případnou reklamaci nebo vratku. Skip Pay zároveň vstupuje na trh s novým produktem Skip Třetina, který by měl obchodníkům pomoci zvládnout vánoční sezonu. K definitivní změně názvu i služeb dojde 7. října 2022.

„Aby vaše platby skákaly, jak pískáte“. Nový název služby odkazuje na jednoduchost, s jakou chce Skip Pay transformovat nejen samotný okamžik platby, ale i další navazující kroky. A to až do momentu, kdy je zákazník s nákupem zcela spokojen. Díky Skipu tedy odpadne nejen nutnost opisovat při placení údaje z karty, ale také složité vracení zboží, jeho reklamace nebo uplatnění prodloužené tříleté záruky či ročního pojištění, které budou mít majitelé Skip karet zdarma. Vše nyní půjde vyřídit jednoduše na několik kliknutí přímo v aplikaci.

„Chytré placení je nový koncept, ze kterého chceme v e-commerce udělat nový standard. Na celý proces nakupování on-line jsme se podívali celistvě a pochopitelně očima zákazníka. A dokázali ošetřit všechna slabá místa spojená nejen s placením, ale s celým nákupem,“ uvádí Richard Kotrlík, CEO Skip Pay. „Zodpovědnost e-shopu za nákup totiž nekončí momentem, kdy zákazník zboží zaplatí – jde mnohem dál. A my jsme momentálně jediní, kdo ji dokáže plně převzít na sebe. Výhodně pro e-shop a maximálně pohodlně pro zákazníka.“

Nákup na Třetinu potěší obchodníky

Novinkou se stane také nový produkt nazvaný Skip Třetina. Ten umožní zaplatit ve vybraných e-shopech zboží ve třech po sobě jdoucích splátkách bez jakéhokoli navýšení. Pro své e-shopy ho jako první nabídnou platformy Shoptet, Retailys nebo eBrána. V pilotním provozu ho nabídnou například slevový cestovní portál Travelking nebo e-shopy MůjKoberec a Benlemi. Pro celý trh bude Skip Třetina otevřena na konci října.

Služba chce bodovat především jednoduchostí a pracovat s přesahy do běžného kamenného retailu. Noví zákazníci ji budou moci snadno využít i přímo na prodejnách, kde jim se zřízením mohou pomoci proškolení obchodníci. Identifikace zájemce proběhne digitálně přes BankID, k dokončení nákupu bude stačit uložit platební kartu, ze které se jednotlivé splátky automaticky uhradí v konkrétní den v měsíci.

„Spojili jsme maximální jednoduchost pro všechny zákazníky – i ty, kteří zatím náš Skip Pay nevyužívají – a přívětivost vůči obchodníkům. Skip Třetina chce být tím nejvýhodnějším win-win modelem pro letošní vánoční sezonu,“ potvrzuje Richard Kotrlík s tím, že i u Třetiny bude Skip Pay bedlivě hlídat, komu ji umožní využít. „Skip Třetina má přinést jednoduché a chytré, ale také zodpovědné nakupování. Tomu je samozřejmě podřízen i náš skóring, který ji nabídne jen zákazníkům, pro které je využití takové služby bezpečné a kterým by v budoucnu neměl způsobit problémy. Na obchodnících pak bude, jaké zboží s ní dovolí nakupovat.“

Skip Pay bude partnerem pro e-shopy, pomůže jim s největšími problémy

Starosti chce Skip Pay přeskakovat i v případě e-shopů. Pro ně se chce stát zásadní oporou v době, kdy se e-commerce transformuje nejen v Česku, ale i ve světě. Bodovat chce oproti globální konkurenci úpravou platebních řešení částečně na míru pro největší hráče. Obchodníkům zároveň zajistí maximálně kvalitní zákaznický zážitek v jedné z nejkritičtějších částí zákaznické cesty[1]. Díky tomu e-shopům přinese nejen dobré hodnocení, ale také vyšší konverzi a loajalitu. V průměru zákazník s odloženkou platí o zhruba třetinu vyšší částku než je průměr na e-shopu. Což potěší e-shopy všech velikostí.

„Našli jsme lék na pokles e-commerce. A nyní i jméno, které bude mezinárodně srozumitelné a přesně vyjadřuje, kvůli čemu tu jsme,“ zmiňuje Richard Kotrlík. „Nejen v Česku je platba nadále jedním z důvodů, proč zákazník nakonec nedokončí svůj nákup. Skip Pay dokáže vyřešit nejen tuto výzvu, ale v rámci konceptu ‚chytrého placení‘ dát e-shopům tak silný mix pohodlných nástrojů od platby po vratku zboží, že nákup u nich budou zákazníci vždy hodnotit skvěle.“

Delší rozložení splátek i vyšší limity

Představením Skip Třetiny a možností řešit platby, vratky, reklamace, záruku i pojištění na pár kliknutí samozřejmě Skip Pay nekončí. Jeho mise stát se přirozenou součástí každého českého e-shopu s sebou přináší i celou řadu dalších novinek. A některé z nich by měly nastavit zcela nové standardy placení.

„Novinky budeme přinášet jak pro naše zákazníky, kteří se Skip Pay platí, tak pro e-shopy. Pro klienty s ‚ověřeným účtem‘ plánujeme například zásadním způsobem zvýšit čerpání limitu, a to až do výše 100 tisíc korun. A chystáme také možnost rozložení splátek nákupů na výrazně delší dobu,“ přibližuje nové možnosti Skip Pay Richard Kotrlík. „E-shopům nabídneme možnost nabízet odklad platby pomocí platebního tlačítka až na 30 dnů.“

Hlavně zodpovědně

Odložené platby by v letošní sezoně mohlo využít rekordní množství Čechů. Jen pro srovnání – Skip Pay již v současnosti více než dvojnásobně překonal loňská čísla a letos tak očekává platby v hodnotě 1 miliardy. A přestože jeho obliba roste, nezvyšuje se jeho rizikovost – míra nesplacených odložených plateb se snížila na úroveň pod jedním procentem. Upozornění na platbu v prodlení tak putuje pouze malému zlomku uživatelů, jejichž podstatný díl navíc tvoří ti, kteří se službu pokusili obelstít.

„Uvědomujeme si svoji roli. Moc dobře chápeme, že naše platby musí být férové a transparentní a podle toho se chováme. Počínaje skóringem, který v současnosti preventivně neumožní využít naše služby zhruba třetině zájemců, po celý proces péče o zákazníka, který je postaven na vzájemné důvěře a otevřenosti,“ zmiňuje Richard Kotrlík. „A dokud se s námi klient dokáže i po překročení lhůty splatnosti otevřeně bavit, vždy se budeme snažit najít pro něj řešení na míru.“

O Skip Pay

Skip Pay (dříve MallPay s.r.o.) je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s). Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením.

S chytrou Skip platební kartou, kterou využívá už takřka 15 000 Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 50 tisíc korun a s každým nákupem bezplatně získat tříletou záruku a roční pojištění na veškeré kupované zboží. Z limitu je možné také platit platby libovolným třetím stranám nebo si nastavit trvalý příkaz.

Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 10 000 českých e-shopech nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Košík.cz, LeoExpress.cz, Querko, Patro.cz, Tescoma, Gant, Hudy, Husky nebo Trenýrkárna.

[1] Platbu podle průzkumu „České e-shopy před zimní sezonou 2022“ označilo 40,43 % e-shopů za jedno ze 3 nejslabších míst při nákupu. 38,63 % pak zmiňuje, že u volby platebních metod ztrácí nejvíce potenciálních zákazníků.

Exit mobile version