Společnost vivo představuje novou generaci skládacích smartphonů, model X Fold+

Společnost vivo oficiálně představila nový produkt z řady skládacích smartphonů X Fold, model X Fold+. Tato novinka pro čínský trh navazuje na design svého předchůdce, pokračuje v používání leteckého hliníku, je vybavena platformou Qualcomm Snapdragon 8+, vlastním bezpečnostním čipem a také vylepšenou baterií a fotoaparátem. Kromě stávajících modrých a šedých barevných provedení přináší X Fold+ i orientální červenou barvu.

Vylepšený „smart“ a rychlejší nabíjení

V návaznosti na předchozí generaci přináší X Fold+ mobilní platformu Qualcomm Snapdragon 8+ v kombinaci s vlastním mobilním bezpečnostním čipem vivo. Čipová sada využívá 4nanometrový proces s vyšším výkonem a nižší spotřebou energie. Pokud jde o výdrž baterie, společnost vivo zvýšila kapacitu baterie modelu X Fold+ na 4730 mAh, aniž by se zvětšily rozměry a hmotnost zařízení, což podle laboratorních testů společnosti vivo zlepšuje celkovou výdrž baterie o více než 20 %.

Kromě větší baterie se nyní X Fold+ ve srovnání se svým předchůdcem také rychleji nabíjí. Má 80W kabelové a 50W bezdrátové nabíjení vivo FlashCharge, které je k vidění už u současné evropské vlajkové lodi vivo X80 Pro. Kabelové nabíjení umožňuje smartphone dobít z 1 na 70 % kapacity za pouhých 18 minut. Plné nabití trvá 35 minut. Bezdrátová technologie vivo FlashCharge umožňuje baterii dobít za téměř 53 minut.

Kromě toho je model X Fold+ standardně dodáván s exkluzivní nabíječkou se dvěma zásuvkami USB-C na bázi nitridu galia, která umožňuje nabíjení více zařízení.

120Hz obrazovka, uvnitř i zvenčí

X Fold+ vylepšuje zážitek ze skládací obrazovky tím, že oba jeho displeje – vnější i vnitřní, nyní podporují 120Hz obnovovací frekvenci. Vnitřní 8palcová obrazovka s rozlišením 2160 x 1916 tak umožňuje konzistentní vizuální zážitek při přepínání mezi vnitřní a vnější obrazovkou a také plynulejší odezvu obrazu při přecházení mezi obrazovkami aplikací.

Stojí za zmínku, že vivo X Fold+ je vybaven 3D ultrazvukovými čtečkami otisků prstů na vnitřní i vnější obrazovce, které zajišťují rychlejší odemykání, vyšší zabezpečení i lepší použitelnost bez ohledu na okolní podmínky. Velký vnitřní displej také nabízí vylepšené zobrazení na rozdělené obrazovce. To znamená, že uživatelé mohou otevřít dvě okna v popředí, doplnit čtyři aplikace ve stejné chvíli dvěma okny na rozdělené obrazovce a to vše až s dvanácti okny na pozadí. Na horní straně podporuje vivo X Fold+ takzvaný „Speaker mode“, kdy se na spodní části obrazovky mohou zobrazovat poznámky a na horní prezentace PowerPoint, takže uživatelé mohou bezdrátově zrcadlit obsah prezentace na větší obrazovce.

Fotoaparát vyvinutý společně se společností ZEISS

vivo X Fold+ přináší vylepšené snímače fotoaparátu, které jsou výsledkem partnerství vivo ZEISS Global Imaging. To zahrnuje optimalizaci stávající optiky, zejména pokud jde o vylepšenou velikost objektivu, vybaveného povrchovou úpravou ZEISS T. Vlivem toho se sníží odlesky a zlepší přechod viditelného světla, což vede k lepší kvalitě obrazu a přesnosti reprodukce barev. Optika nyní zahrnuje sestavu čtyř fotoaparátů s plnou ohniskovou vzdáleností a přidává periskopový objektiv s 5násobným optickým a 60násobným digitálním zoomem s optickou stabilizací obrazu. S X Fold+ mohou uživatelé díky jeho vlastnostem pořizovat selfie také pomocí hlavního fotoaparátu, který nabízí lepší rozlišení, větší světelnou citlivost a širší zorné pole.

Vyvážený design a nová orientální červená barva

Model X Fold+ navazuje na designové prvky svého předchůdce.

Kromě modrých a šedých barevných provedení přidává X Fold+ nyní i výrazný odstín červené. vivo během prezentace zdůraznilo, že toto zařízení uvádí na trh jako zařízení dostupné výhradně na čínském trhu. 

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život. V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Pořiďte si úsporné spotřebiče Samsung Bespoke a získejte zpět až 20 000 Kč

Chystáte se následující jaro předělávat byt nebo jste si koupili nový a chcete ho vybavit spotřebiči? S těmi inteligentními Samsung Bespoke můžete díky jejich energetické úspornosti ušetřit nejen při koupi, ale i následném provozu. Patří k nejúspornějším produktům ve své kategorii. Bonus lze získat na každý produkt zařazený do akce Bespoke Home, ale zájemce může obdržet i dodatečný bonus při koupi tří rozdílných spotřebičů. Celkově tak může dostat zpět až 20 000 Kč za jeden uskutečněný nákup. Stačí zaregistrovat se do 14 dnů od zaplacení na webových stránkách samsung.cz , nahrát kopii účtenky a fotografii výrobních štítků. V rámci akce lze nakoupit vybrané modely chladniček, praček, sušiček, trub a vysavačů. Akce platí od 26. září do 13. listopadu 2022 nebo do vyprodání zásob v případě nákupu na e-shopu samsung.cz a u vybraných prodejců. 

Na jaké domácí spotřebiče se vztahuje bonus?

Výhodněji nakoupíte chladničky Bespoke, které si můžete přizpůsobit a nakombinovat, aby vyhovovaly vašemu životnímu stylu. Vytvoříte tak elegantní a jedinečný kuchyňský prostor s unikátním designem. Díky technologii SpaceMax uskladníte do chladničky ještě víc jídla při zachování standardní hloubky 60 cm. Řešení Twin Cooling Plus optimalizuje teplotu a vlhkost v chladničce i mrazničce pomocí nezávislých výparníků a ventilátorů. Ty uchovávají potraviny v ideálních podmínkách a udržují jejich přirozenou chuť tím, že zabraňují míchání různých pachů. Navíc s chladničkami Bespoke v energetické třídě A ušetříte ročně až 57 % nákladů za elektrickou energii oproti základním chladničkám třídy E.

V nabídce jsou i pračky a sušičky Bespoke, jejichž design osvěží domácnost. Pračky Bespoke efektivněji vyperou špinavé prádlo i díky obrovské kapacitě 11 kg při zachování standardní 60cm hloubky, a navíc zajistí dokonale čisté a hebké oblečení za zlomek času. Funkce Quick Drive zvládne vyprat obvyklou dávku prádla během pouhých 39 minut a funkce AI EcoBubble přemění prací prášek na bubliny, které rychleji pronikají do látky a zajišťují až o 24 % účinnější likvidaci všech nečistot i při nízké teplotě. Pračky a sušičky Bespoke patří k nejúspornějším na trhu. Při kombinaci používání pračky a sušičky Bespoke, tedy při praní a následném sušení, ušetříte až 64 % nákladů na energie.

Do speciální akce patří i tyčový vysavač Bespoke Jet Pet či robotický Jet Bot AI+. Vysavač Bespoke Jet s All-in-One Clean Station sám hygienicky vyprázdní vysýpací stanici, díky technologii Air Pulse a filtraci s účinností 99,999 %. Zároveň se sám automaticky nabije. Jeho lehká konstrukce a působivě silný motor vám umožní každodenní úklid bez námahy. V akci lze tentokrát získat i vestavné a kompaktní trouby Bespoke s kapacitou 76 litrů a funkcí Dual Cook Steam. Patří do energetické třídy A+, takže opět šetří náklady za elektrickou energii. Zároveň můžete využít režimu Eco convection, která šetří náklady tím, že spotřebuje míň energie, a navíc poskytuje komfort v podobě přizpůsobitelného prostoru celé trouby. Rovnoměrné pečení zajistí pára Air Sous Vide. Troubu můžete navíc ovládat a kontrolovat na dálku prostřednictvím aplikace SmartThings.

Jak na bonus?

Bonus na jednotlivé produkty je od 1 000 do 5 000 Kč. Pokud si tedy zakoupíte pračku Bespoke s bonusem 5 000 Kč, chladničku Bespoke se stejným bonusem 5 000 Kč a tyčový vysavač Bespoke Jet Pet s bonusem 5 000 Kč, obdrží další Bespoke bonus navíc za koupi tří produktů ve výši nejnižšího bonusu, což je v tomto případě 5 000 Kč, a celkově tak za nákup ušetříte 20 000 Kč.

Při kombinaci pračka s bonusem 3 000 Kč, chladnička s bonusem 5 000 Kč a trouba s bonusem 1 000 Kč, obdržíte další bonus ve výši nejnižšího bonusu 1 000 Kč a celkově ušetříte 10 000 Kč. Všechny tři produkty však musí být na jedné účtence.

Registraci produktů zakoupených v termínu konání akce (26. 9.-13. 11. 2022) je nutné provést do 14 dnů od jejich koupě. Poslední termín registrace je 27. 11. 2022. Cashback platí i na samostatné vybrané produkty, v tomto případě však extra „Bespoke bonus“ není možné využít. Akci může jedna osoba využít pouze na 3 modely. Přehled spotřebičů, na které se vztahuje aktuální speciální nabídka Samsung a další informace o akci Bespoke Home najdete na stránkách www.samsung.com/cz/akce/ce/cashback.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými převratnými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení, digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Samsung je podle žebříčku Interbrands z roku 2021 pátou nejhodnotnější značkou světa s hodnotou 74,6 miliardy dolarů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.com.

PPDS uvádí na trh nový displej řady Philips S-Line

Philips Professional Display Solutions (PPDS) rozšiřuje svou nabídku o nový displej Philips 37BDL3050S patřící do produktové řady S-Line.

Nový displej rozšiřuje možnosti signage řešení. Díky svému jedinečnému designu s poměrem stran 32:9 a rozlišení 1920×540 dokáže nový digitální displej zobrazit více informací na menším prostoru. Navíc nabízí vysoký jas a bohatou konektivitu, takže najde uplatnění například v obchodních centrech, kamenných prodejnách a regálech, ale i prodejních stáncích. Displej je navržen pro nepřetržitý provoz, má zabudovaný integrovaný přehrávač médií  a možnost přehrávat z USB.

Displej lze ovládat přes internetové připojení. Je totiž vybaven systémem Android, který je optimalizován pro nativní aplikace pro Android a je možné webové aplikace instalovat také přímo na displej. Nový Android 8 zajišťuje, že software zůstane vždy bezpečný a déle v souladu s nejnovějšími specifikacemi.

CMND & Control

Síť displejů lze provozovat přes místní připojení (LAN). CMND & Control vám umožňuje ovládat vstupy a sledovat stav displejů, ať už máte na starosti jednu obrazovku nebo třeba 100.

Integrovaný přehrávač médií

Díky možnosti přehrávání obsahu z USB nabízí displej celou řadu možností prezentace. Displej se probudí dle potřeby z pohotovostního režimu, aby přehrál požadovaný obsah, a po dokončení přehrávání se vrátí do pohotovostního režimu.

Technické parametry a vlastnosti:

  • Velikost úhlopříčky    37”
  • Typ                                Roztažený digital signage display
  • Rozlišení panelu             1920×540
  • Jas                                 700 cd/m2
  • Doba odezvy                           8 ms
  • Vstupy/výstupy               HDMI, USB, VGA, audio 3,5 mm, externí ovládání IR, RJ45, RS232C, Mico SD
  • Integrovaný Android       ANO
  • Certifikace Crestron APK  ANO

Více informací o tomto modelu: https://www.ppds.com/display-solutions/digital-signage-2/s-line/37bdl3050s-00

Více informací o profesionálních displejích Philips najdete zde: https://www.philips.cz/p-m-pr/professional-displays

nebo zde: https://www.ppds.com/

Informace o systému ArtemisOne najdete zde: https://artemisone.eu/ 

O společnosti MMD

Společnost MMD-Monitors & Displays Holding BV (dále jen „MMD“), registrovaná v Nizozemí a sídlící v Amstrodamu, je 100% ve vlastnictví společnosti TPV Technology Limited („TPV“), která je předním světovým výrobcem LCD monitorů a televizí. MMD disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě. Kombinací silné značky Philips a výrobních možností společnosti TPV oslovuje MMD široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produktů.

Mladší generace je náročná: jak jejich zvyky formují novou koncepci byznysu

I když mladší generace – ti, kteři se narodili po roce 1995, – teprve začíná dobývat svět, sociologové a futurologové se již snaží porozumět proměnám jejich hodnotových orientací. Marketingová ředitelka Canyon Accessories Elena Tokar hovoří o rozdílu mezi potřebami spotřebitelů mladší generace a o tom, jak na ně efektivně reagovat.

Existuje známá generační teorie, kterou na počátku 90. let zformulovali Neil Howe a William Strauss. Poskytuje přehled o tom, jak historické události a změny, ke kterým došlo ve společnosti, ovlivnily formování určitých generací. Teorie se stala snahou pochopit, co lidi pohání, jaké jsou jejich základní hodnoty, co ovlivnilo vytváření jejich názorů, jaký soubor přesvědčení, postojů, chování spojuje představitele jedné generace.

Nyní jsou nejhorlivějšími stoupenci teorie generací – marketologové a specialisté pracující s komunikací. Tým Canyon, značky elektronického příslušenství a chytrých gadgetů, se dívá na generace přes spotřebitelské preference, které nastavují nové modely chování. Uvědomění si toho je důležité pro formování produktu, komunikace, která bude pro spotřebitele relevantní – tedy v souladu s jeho očekáváními a hodnotami.

Další pohled

Není to tak dávno, co se značky zaměřovaly na to, aby spotřebitelé chtěli být někým. Dnes jsou značky zaměřené na mladší generaci soustředeny na to, aby zdůrazňovaly jejich osobitost a inspirovaly. Mladší generace si vybírá nikoli statusové symboly, ale především funkční produkty v souladu s nejnovějšími technologickými trendy a dbá i na hlubší význam – hodnoty, které značka sdílí s ostatními prostřednictvím svých produktů.

Důležité je také zaměření značek na unikátnost mladší generace, protože jsou nejrozmanitější jak z hlediska světonázoru a aspirací, tak i z hlediska rasy a sexuální orientace. Pokud se značky dokáží připojit k této rozmanité komunitě, bude pro ně mnohem snazší budovat dlouhodobé vztahy s mladými spotřebiteli.

Canyon motivuje zástupce mladé generace, aby byli sami sebou, bez ohledu na tvar těla, barvu pleti nebo pohlaví, aby měnili tento svět k lepšímu – jejich kreativita, jejich historie, jejich eko-odpovědnost, tolerance, lidskost, touha pomáhat a sdílet, jejich rozumná spotřeba je velmi cenným příspěvkem do tohoto světa.

Spořivost

Zástupci mladší generace jsou pragmatičtější k financím a zodpovědnější za svou budoucnost – je pro ně důležité mít život pod kontrolou. Buď nakupují zboží za nízkou cenou, nebo čekají na slevy. Mladí lidé jsou ochotni připlatit za produkt pouze tehdy, pokud jim značka poskytne více záruk kvality, bude uznávat hodnoty, které sdílí mladší generace.

Na tomto aspektu Canyon pracuje ve všech směrech: vyrábíme nejen cenově dostupné elektronické příslušenství, ale zabýváme se také otázkami hodnot. Dodržováním harmonizovaných ekologických norem EU a poskytováním produktů v ekoobalech vyrobených z recyklovatelných materiálů. povzbuzujeme mladé lidi, aby vedli odpovědný životní styl, trávili svůj čas a energii na pomoc Zemi, lidem a živým bytostem kolem nás.

Demonstrace hodnoty produktu

Pro značky je důležité, aby vytvářely obsah, který demonstruje, že pomáhají mladší generaci dosahovat jejich cílů. Například portfolio produktů Canyon zahrnuje chytré hodinky. Vysvětlujeme, proč může být tento produkt nezbytným nástrojem pro cvičení, poskytnutím faktů o tom, proč právě chůze, počítání kalorií a kardio – tři ukazatele, které chytré hodinky mohou sledovat – jsou důležité pro zdraví.

Když představitelé mladší generace prozkoumají naši značku, může pro ně být naše sdělení informativní a užitečné. Pokud se zajímají o zdravější životní styl, pak si budou jistí, že Canyon je důvěryhodná značka, která může pomoci jim naplnit jejich potřeby.

Zákaznická zkušenost

Rychlé reakce na požadavky zákazníků jsou důležitým aspektem sociální strategie každé značky. Představitelé mladší generace očekávají od značek vynikající služby. Značky potřebují spravovat zákaznická data na základě všech možných aspektů interakce. Za tímto účelem je třeba si vytvořit obraz zákazníka a to na základě jeho kontaktů se společností přes veškere kanály. Mladí lidé zpravidla preferují kontaktování technické podpory prostřednictvím chatu nebo sociálních sítí.

S cílem poskytnout pozitivní zákaznickou zkušenost změnila společnost Canyon své cíle v oblasti služeb: v současné době se realizuje strategie záruky výměny v co nejkratším termínu a real-time uživatelská podpora přes různé kanály. Služba technické podpory řeší i ty nejneobvyklejší problémy, což vám umožňuje maximálně minimalizovat čekací dobu na řešení problémů v procesu používání produktů a překonat úroveň servisních služeb dokonce i A-značek.

Závěr

Globální trendy tlačí společnosti k použití nových technologií, přístupů a strategií. To vše probíhá naprosto bleskově, je proto velmi důležité držet krok, aby se neopakoval osud těch, kteří se nemohli změnit a trh opustili. Mezi výzvy, které společnosti podstupují, patří mimo jiné riziko, že značka nesplní očekávání publika, ale naštěstí známe odpovědi na všechny otázky – stačí se jen blíž podívat na zkušenosti ostatních zemí a značek a správně je přizpůsobit aktuálnímu dění.

Neškodit nestačí. Canon vyzývá firmy k dodržování Cílů udržitelného rozvoje

V neděli 25. září uplynulo sedm let od chvíle, kdy Valné shromáždění OSN přijalo 17 Cílů udržitelného rozvoje. Ty mají poskytnout zemím návod, jak řešit nejdůležitější úkoly současného světa od boje proti chudobě po ochranu životního prostředí. Aby však byly snahy o lepší budoucnost naší planety co nejefektivnější, musí se do nich kromě zemí a politiků zapojit i velké společnosti. „Pouhé ‚neškodit‘ už dnes nestačí,“ upozorňuje Jaap van ’t Ooster, generální ředitel společnosti Canon 4CE.

Cíle udržitelného rozvoje představují ambiciózní závazek členských států OSN snížit chudobu, zajistit přístup ke vzdělání, potravinám a čisté vodě, přijmout opatření pro rovnost příležitostí, mír a stabilitu ve světě. Jde také o závazek chránit životní prostředí, zmírnit změnu klimatu a zajistit přístup k udržitelným zdrojům energie.

„Jako zástupci globálně působící společnosti jsme si dobře vědomi své odpovědnosti. Při plánování vývoje nových technologií musíme postupovat opatrně, abychom svým jednáním nepoškodili životní prostředí ani místní komunity,“ říká Jaap van ’t Ooster, generální ředitel společnosti Canon 4CE, a dodává: „Pouhé ‚neškodit‘ však už dnes nestačí. Je potřeba pravidelně podnikat akce na podporu nejdůležitějších cílů.“

Ekologie na prvním místě

Společnost Canon se angažuje zejména v šesti ze 17 cílů. Jsou to dobré zdraví a kvalita života, rovnost žen a mužů, hospodářský růst a důstojná práce, inovace – průmysl – infrastruktura, odpovědná spotřeba a výroba a opatření v oblasti klimatu.

Dále se společnost věnuje oblastem vzdělávání, přístupu k čisté energii a řešení nerovností.

Není náhodou, že několik z uvedených cílů souvisí s ekologií. „Ta je dnes naprostým základem, pokud chceme zabránit klimatické katastrofě a zastavit degradaci cenných přírodních oblastí,“ zdůrazňuje Jaap van ’t Ooster. Vyjmenoval některé z nejvýznamnějších ekologických aktivit společnosti:

  • špičkový design výrobků, který účinně snižuje ekologickou stopu společnosti Canon na makroúrovni. Dnešní zařízení jsou menší a spotřebovávají méně energie, zatímco jejich výrobní výkon je stále lepší a lepší;
  • dlouhodobé strategie snižování emisí CO2. Dle závazků společnosti Canon mají do roku 2030 emise spojené s výrobou každého produktu klesnout o 50 % ve srovnání s úrovní z roku 2008. Do roku 2050 se má společnost stát zcela emisně neutrální;
  • zavádění uzavřeného hospodářského cyklu, který zahrnuje omezení jednorázových obalů a obnovu stávajících strojů a součástí;
  • používání lepších surovin v procesu výroby papíru, aby se účinně bojovalo proti odlesňování.

Mezi lety 2008 a 2020 dosáhla úspora energie díky zavedení nových technologií společnosti Canon 55,218 GWh. Použití nových obalů tonerových kazet snížilo velikost balíků až o 30 %. V důsledku toho klesly emise CO2 vznikající při jejich přepravě o 20 %. Aby byl cíl snížit emise do roku 2030 splněn, měly by emise každoročně klesat o 3 %, ve skutečnosti však klesají v průměru o 4,3 %. 

Myslet globálně i lokálně

Úspěšné plnění cílů udržitelného rozvoje by nebylo možné bez aktivit na místní úrovni. „Místní iniciativy probíhají po celém světě. Například v rámci programu Canon Miraisha umožňujeme mladým z pěti zemí subsaharské Afriky účastnit se workshopů, které rozvíjejí jejich dovednosti a kreativitu a pomáhají jim uplatnit se na trhu práce,“ říká van ’t Ooster.

Ve střední a východní Evropě se místní pobočky společnosti Canon zapojily třeba do sportovního programu s názvem „Go Canon! Go!“, aby pomohly získat peníze na podporu Společnosti pro péči o nevidomé v polském městě Laski. V České republice Canon díky technologii pro tisk personalizovaných tapet UVgel zkrášlil tři mateřské školy a již několikátým rokem pokračuje v dobročinném projektu Kopírka hledá kancelář. Jeho smyslem je věnovat použité, ale stále spolehlivé a výkonné kancelářské přístroje neziskovkám, letos zejména těm, které pomáhají zvládnout uprchlickou situaci související s válkou na Ukrajině. A také, což je neméně důležité, naplňovat cíle cirkulární ekonomiky.

Nelze nezmínit ani program Canon EMEA Young People, který je realizován přímo ve spolupráci s OSN. Jeho cílem je inspirovat, vzdělávat a posilovat mladé lidi z celého světa; doposud bylo osloveno více než 5 500 účastníků ve 27 zemích. V rámci interně nastavených cílů diverzity je ale stejně důležité pečovat i o lidi v předdůchodovém věku. „Na nich stojí celý náš firemní servis, což u technologické firmy, jako je Canon, není zanedbatelná divize. Ti lidé mají obrovské zkušenosti,“ zdůrazňuje ambasadorka diverzity ve společnosti Canon CZ Jitka Štědroňová. 

Společná činnost přináší výsledky

Za zmínku stojí, že společnost Canon se do podobných aktivit zapojila již před vyhlášením Cílů udržitelného rozvoje OSN. „Od samého počátku byly hodnoty společnosti spojeny se starou japonskou filozofií Kyosei, což znamená žít a pracovat pro společné dobro. Jsme pevně přesvědčeni, že komerční organizace může a měla by mít ideály, které vedle dosahování zisku sleduje,“ tvrdí Jaap van ’t Ooster.

Z tohoto důvodu chce Canon přesvědčit ostatní technologické společnosti, aby se aktivně podílely na Cílech udržitelného rozvoje. „V konečném důsledku může mít skutečně blahodárný účinek pouze společná akce. Týká se to i nás všech – spotřebitelů. Právě naše rozhodnutí mají skutečný dopad na rozhodnutí velkých společností,“ zdůrazňuje generální ředitel Canon 4CE.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

HONOR hledá testery pro čerstvou novinku, luxusní foto mobil s prémiovou výbavou, HONOR 70 (5G)!

Máte rádi technologické novinky a rádi zkoušíte všechny vychytávky? Značka HONOR právě hledá testery pro horkou novinku, luxusní foto mobil s prémiovou výbavou, HONOR 70 (5G), který na nedávném veletrhu IFA v Berlíně získal celkem 21 ocenění. Každý z testerů získá navíc dárek. Všichni testeři jsou také automaticky zařazeni do slosování o právě testovanou novinku, HONOR 70. Registrace běží už jen do středy 5. října 2022!

HONOR hledá testery novinek na trhu

Baví vás nové technologické novinky, nenecháte si žádnou ujít, a rádi testujete nové vychytávky? HONOR právě hledá testery pro horkou novinku, luxusní designový foto mobil s prémiovou výbavou, HONOR 70. Buďte mezi prvními, kdo si vše vyzkouší na vlastní kůži.

Odměny za testování novinek zaručeny

Ze všech přihlášek HONOR vybere 2 testery. Každý z nich pak získá také malý dárek. Navíc jsou testeři automaticky zařazeni do soutěžního slosování o právě testovanou novinku, mobilní telefon HONOR 70.

Otestujte mezi prvními designový luxusní foto mobil s prémiovou výbavou HONOR 70!

HONOR 70 se pyšní opravdu silnou foto výbavou. Oproti jiným mobilním telefonům disponuje hned dvěma hlavními fotoaparáty. 54MPx kameru doplňuje ještě 50MPx ultra širokúhlý a makro fotoaparát zároveň, do které se pomocí zapojení umělé inteligence umí velmi rychle přepnout.

Už předchozí generace disponovala unikátními vychytávkami pro natáčení videí jako je např. tzv. duální natáčení, tedy na jeden záběr natáčíte více videí, např. na selfie a zadní kameru naráz. HONOR 70 navíc umí tzv. Sólové vystřižení, kdy natáčíte skupinku lidí i jednotlivce zároveň naráz jedním kliknutím.

Buďte mezi prvními, kdo mají možnost otestovat všechny vychytávky stylového foto mobilu HONOR 70. Přihlášky k testování a více informací najdete na:

https://www.hihonor.com/cz/club/topicdetail/topicid-3490033445601281/

Další informace naleznete na oficiálních webových stránkách HONOR: www.hihonor.cz.

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Bose QuietComfort II: Sluchátka s kalibrací zvuku pro anatomii každého ucha a nejlepším ANC na světě

Nová sluchátka Bose QuietComfort Earbuds II překvapují v mnoha ohledech. Oproti předchozí generaci je každý „špunt“ asi o třetinu menší a váží méně než 7 gramů. Kromě toho zajišťují díky novému algoritmu pro rozpoznávání zachycených zvuků lepší srozumitelnost hlasu při handsfree hovorech v hlasitém prostředí. Na jedno nabití hrají až 6 hodin a baterie vestavěná v pouzdře připojitelném přes USB-C umožňuje jejich další trojnásobné dobití. Jsou kompatibilní se zařízeními Apple i Android, využívají rozhraní Bluetooth® 5.3 a splňují specifikaci IPX4, takže odolají dešti i potu. I uchycení do uší pro pohodlný celodenní poslech zaznamenalo zásadní změnu – skládá se totiž ze dvou samostatných silikonových částí. První je sada koncovek do uší Fit Kit a druhou je pásek Stability Band, pomocí kterého se sluchátka pevně a přitom komfortně „zašroubují“ do ušního boltce. Balení obsahuje tři velikosti obou částí a v případě potřeby bude možné samostatně dokoupit sadu dalších extra malých a extra velkých koncovek. Největším benefitem nových Bose QuietComfort Earbuds je ale kalibrace a optimalizace zvuku pro individuální anatomii každého ucha a s ní související exkluzivní vlastnosti.

Individuální kalibrace zvuku pro každé ucho a test správné koncovky do uší

Ve sluchátkách QuietComfort Earbuds II představuje Bose poprvé průkopnickou technologii kalibrace zvuku CustomTune, která přizpůsobí zvuk i ANC uchu konkrétního uživatele. Proces kalibrace se aktivuje vždy při nasazení. Pomocí speciálního tónu a mikrofonu umístěného na vnitřní straně si sluchátka automaticky změří akustické vlastnosti zvukovodu a naměřené hodnoty jsou použity k úpravě reprodukce. Princip je podobný, jako při kalibraci zvuku pro danou poslechovou místnost a celý proces trvá méně než půl vteřiny. S využitím aplikace Bose Music lze navíc spustit test, který zkontroluje optimální utěsnění v uších a správnost volby velikosti použitých koncovek FitBit Pokud špunty netěsní správně, vyzve aplikace uživatele k výměně, a to pro každé ucho zvlášť. Výsledný zvuk je díky tomu přesně takový, jaký má být: živý, vyrovnaný, čistý a velmi působivý.

Nejlepší ANC na světě

Technologie CustomTune s mikrofony uvnitř sluchátek je využita nejen při přehrávání hudby, ale také pro výrazně efektivnější aktivní potlačení nežádoucích ruchů z okolí (ANC). Díky těmto mikrofonům totiž sluchátka „slyší“ zvuky, které se reálně dostávají k ušním bubínkům uživatele, například hlasy spolupracovníků nebo křičící děti v autobuse, a elektronika se na ně může zaměřit při procesu potlačení. S pomocí CustomTune je tak možné neustále přizpůsobovat vlastnosti ANC měnícím se podmínkám a dosáhnout nejlepší úrovně potlačení ruchů.

Každý špunt sluchátek QC Earbuds II využívá celkem čtyři mikrofony – jeden je umístěn uvnitř a tři další snímají nežádoucí ruchy okolí z vnější strany. Všechna naměřená data zpracovává během zlomku milisekundy výkonný elektronický čip využívající exkluzivní algoritmus, který vytváří výsledný signál.

Od doby, kdy jsme na trh přinesli aktivní potlačení hluku, se snažíme stále hledat a posouvat další hranice v oblasti konstrukce, technologie i designu. Sluchátka QuietComfort Earbuds II jsou v tomto ohledu dalším velkým pokrokem,“ konstatuje Raza Haider, produktový ředitel společnosti Bose. „V Bose věříme v moc hudby a QC Earbuds II vás obrazně řečeno přenesou na koncert a vyvolají ve vás silné emoce, které hudba přináší. Pro každého posluchače se umí individuálně naladit a přinášejí zvuk, který vás pohltí.

Inteligentní režim Aware pro komunikaci s okolím bez sundání sluchátek

Inteligentní systém CustomTune zlepšuje také vlastnosti režimu Aware, který umožňuje uživateli v případě potřeby vnímat zvuky okolí, například při rozhovoru s kolegou, komunikaci s prodavačem v obchodě nebo třeba při čekání na hlášení v letištní hale. V Aware módu propouští sluchátka naopak díky mikrofonům vestavěným na vnější straně k uším přirozený zvuk zvenčí s tím, že inteligentní řízení ActiveSense reaguje i v tuto chvíli při nenadálém zvýšení hluku optimálním dočasným potlačením a udržuje neustále pohodový poslech. Režim Aware se aktivuje delším podržením prstu na sluchátku s tím, že v aplikaci může uživatel určit, zda chce pro spuštění využívat levé či pravé sluchátko.

Všechny běžné funkce, jako přehrávání a pozastavení obsahu, ovládání hlasitosti, přeskakování skladeb a přijímání či ukončování hovorů, lze ovládat pomocí intuitivních dotykových gest na levém i pravém sluchátku. Další funkce, jako například ekvalizér, nastavení režimů ANC dle potřeb uživatele, nebo dokonce interakci s dalšími audio zařízeními Bose, nabízí aplikace Bose Music.

Bose QuietComfort Earbuds II v barvě Triple Black budou na našem trhu k dostání už na přelomu září a října za doporučenou koncovou cenu 7 690 Kč. V listopadu přijde na trh také barevné provedení Soapstone.

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean.

S novým školním rokem vyhlašuje ROG kampaň #DayOnewithROG

Herní rodina Republic of Gamers (ROG) s hrdostí oznamuje novou promoakci zaměřenou na návrat do školních lavic. Zákazníci, kteří si zakoupí ROG notebook s označením 2022, mohou v pětadvaceti zapojených zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky zdarma získat speciální školní promo příslušenství. Vítězové soutěží na sociálních sítích pak navíc získají digitální herní dárky nebo špičkový herní notebook ASUS TUF Dash F15.

Kompletní seznam zemí zapojených do kampaně #DayOnewithROG a další podrobnosti i ní naleznete na oficiálních webových stránkách zde: https://www.dayonerog.com/.

Buďte připraveni na studijní povinnosti

Počítače ve třídách a přednáškových sálech se stále častěji stávají nezbytností, a proto musejí rodiče a studenti před začátkem školního roku nakupovat nové notebooky. V ROG jsme proto vymysleli propagační akci #DayOnewithROG, která je v souladu s letošní sezónou nákupů před návratem do školy a pomáhá zákazníkům s výběrem správného notebooku, který jim umožní okamžitý start už od prvního školního dne.

ROG spolupracuje se 24 influencery z ROG týmu, kteří šíří toto poselství. Stejně jako studenti s různým studijním zaměřením představuje ROG Team různorodou komunitu lidí z různých profesních oborů, které spojuje láska ke hrám.

„Nejnovější technologie přinesly obrovský průlom v počítačovém průmyslu – zejména pak v segmentu herních notebooků. V posledních několika letech jsme toho ostatně byli očitými svědky,“ říká Jeff Lo, generální ředitel pro spotřebitelské počítače/herní segment ASUS pro východní Evropu, Blízký východ a Afriku. „Když vidím, jak stále víc a víc lidí používá tyto úžasné tenké a výkonné laptopy ve svém každodenním životě, přináší to obrovskou spoustu vzrušení a dobrých pocitů, které stály za zahájením akce #DayOnewithROG pro studenty v celém regionu!“

Vyberte si z devíti ROG notebooků s procesory Intel

Co se týká výběru počítače, každý student vyžaduje něco jiného, má jiné preference. Někteří potřebují výpočetní výkon pro tvorbu obsahu a kurzy STEM, jiní doufají, že budou hrát bez zpoždění – buď ve volném čase, nebo jako členové univerzitního e-sportového týmu. Pro studenty, kteří hledají průvodce při nákupu, vyvinula společnost ROG algoritmus, který jim na základě jejich potřeb doporučí jeden z našich prvotřídních notebooků. Uživatelé si mohou v nástroji vybrat až tři funkce, jako jsou například celodenní výdrž, tvorba obsahu nebo lehká konstrukce, a získat doporučení herního notebooku s označením 2022, doplněné o videa, specifikace a odkaz na nákup.

Nabídka spolehlivých ROG notebooků je ideální pro studenty, kteří potřebují novou výbavu do školy. Do akce je zařazeno devět herních notebooků ASUS s procesory Intel: ROG Strix SCAR 15, ROG Strix SCAR 17, ROG Strix SCAR 17 SE, ROG Zephyrus M16, ROG Flow Z13, ASUS TUF Dash F15 a ASUS TUF Gaming F15/F17.

Získejte ROG batoh a mnoho dalších odměn

Při nákupu u zúčastněných prodejců obdrží zákazníci, kteří zadají propagační kód z webové stránky #DayOnewithROG, také batoh ROG. Nabídka přitom platí až do vyčerpání zásob.

Studenti se mohou do soutěže #DayOnewithROG zapojit také sdílením komentáře na lokálních ROG účtech sociálních sítí, a to označením tří přátel v komentářích a použitím hashtagu #DayOneWithROG. Výherci získají digitální herní dárky (ty se mohou v jednotlivých zemích lišit) nebo špičkový herní notebook ASUS TUF Dash F15. Uživatelé se mohou přihlásit do 30. září 2022, vítězové pro každou zemi budou vyhlášeni začátkem října na lokálních ROG účtech sociálních sítí.

Veškeré informace o promo kampani #DayOnewithROG naleznete na oficiálních webových stránkách zde: https://www.dayonerog.com/.

3 tipy na nabíjení mobilů v autě: Pozor na kolony nebo rychlost bezdrátových nabíječek

Sledování aktuálního silničního provozu, cestování podle navigace nebo poslouchání oblíbených podcastů během jízdy v autě umožní mobilní telefon či tablet. Nabíjení přístrojů v autě je tak pro každého nutností, ale má svá pravidla. Přinášíme vám tři tipy pro efektivní a bezpečné napájení mobilních telefonů i jiných přístrojů přímo za jízdy v autě.

Tip 1: Nabíjení z USB portu je bezpečné, když motor běží

Základní způsob nabíjení v autě představují vestavěné USB porty, do kterých lze zapojit nabíječku k chytrému zařízení. „Nevýhodou je, že proud z těchto portů bývá omezený a nabíjení zpomaluje. Proto je lepší telefon či tablet při nabíjení vypnout, aby se rychlost nabíjení zvýšila. Vypnutí sníží spotřebu energie mobilního telefonu na nulu,“ vysvětluje Radim Tlapák, ředitel předního internetového obchodu BatteryShop.cz, který nabízí širokou škálu baterií pro notebooky, fotoaparáty, videokamery, mobily a další zařízení.

Při nabíjení v autě je potřeba dávat si pozor na vybíjení autobaterie. Nabíječka by měla být zapojená pouze tak dlouho, dokud je chytré zařízení napájeno. Pokud je nabíječka připojená i nadále, může v případě vypnutého motoru auta vyčerpat energii z autobaterie a způsobit komplikace při startování.

Tip 2: Zapalovač na cigarety může nabít telefon za jízdy, ale ne v koloně

Pokud automobil nemá k dispozici vestavěný USB port pro nabíjení, je další možností zakoupení externí nabíječky s adaptérem. Ten lze zapojit do zapalovače cigaret. Zapalovač je konstruován tak, aby poskytoval dostatečné výstupní napětí, které může dosahovat rychlosti přenosu proudu běžných USB portů v autě. „Je však nutné si zkontrolovat, že příslušná nabíječka zapojená do zapalovače disponuje proudem minimálně dva ampéry,“ doplňuje Radim Tlapák.

Před zapojením konce adaptéru do zapalovače cigaret se je potřeba ujistit, že je zapalovač na dotek chladný, a průběžně kontrolovat, jestli nedochází k přehřívání. Pokud je smartphone zapojený do zapalovače cigaret v autě, které zrovna stojí v koloně s vypnutým motorem, je nutné zařízení odpojit. Stejně jako při nabíjení z USB portu totiž již po pár desítkách minut hrozí, že bude autobaterie vybitá a nebude možné auto znovu nastartovat. „Pokud v autě pravidelně cestuje více pasažérů nebo používáte kromě mobilu i tablet či externí navigaci, vyplatí se pořídit adaptér pro možnost zapojení více kabelů současně. Potom je možné dobíjet dvě a více zařízení najednou,“ popisuje Radim Tlapák z BatteryShop.cz, který ve svém sortimentu nabízí i autonabíječky.

Tip 3: Počítejte s nižší rychlostí bezdrátového nabíjení

Alternativou je také bezdrátové nabíjení, ke kterému není potřeba pořizovat kabel. Novější modely aut mají ve středové konzole nebo pod loketní opěrkou zabudované přihrádky, kam lze chytré zařízení umístit k napájení, případně je možné bezdrátovou nabíječku zakoupit. Bezdrátové nabíjení poskytuje uživateli pohodlí a je snadné – stačí chytré zařízení přiložit na podložku či vložit do nabíjecí přihrádky a ono se automaticky začne nabíjet.

Externí bezdrátová nabíječka se pak zapojuje většinou znovu do USB portu či pomocí adaptéru do zapalovače. Pokud využíváte mobilní telefon při cestě autem jako navigaci a nemáte možnost snadného propojení mobilu s palubním monitorem, volte bezdrátové nabíječky, které je možné umístit do vrchní části palubní desky, například na lamely od ventilace. Díky tomu bude možné sledovat navigaci a zároveň přístroj napájet. „Je třeba počítat s tím, že rychlost bezdrátového nabíjení v autě není stejná jako nabíjení kabelem z klasické zásuvky. Výkon se totiž běžně pohybuje kolem deseti wattů. Spotřeba energie na navigaci bude pravděpodobně vyšší než samotné nabíjení, proto na něj myslete včas, aby vás prázdná baterie nepřekvapila,“ uzavírá Tlapák.

O e-shopu BatteryShop.cz

Společnost BatteryShop.cz má v obchodování na internetu dlouhodobé zkušenosti, věnuje se mu od roku 1998. Specializuje se výhradně na prodej baterií. Všichni pracovníci mají s produkty z oboru počítačové elektroniky bohaté zkušenosti. Obchodními partnery jsou společnosti z Asie a USA. Všechny prodávané baterie splňují přísné evropské normy a mají všechny certifikáty potřebné pro prodej v zemích Evropské unie. Vysokou kvalitu služeb internetového obchodu potvrzuje 100% hodnocení zákazníků na portálu Heureka.cz.

Internetový obchod BatteryShop.cz provozuje společnost NTB CZ, která je zároveň vlastníkem a výhradním prodejcem baterií značky T6 Power.

Epson představuje dvě nové sublimační tiskárny SureColor pro potisk textilu

Společnost Epson posílila svou vedoucí pozici na trhu sublimačních tiskáren uvedením dvou nových 44palcových sublimačních produktů. Čtyřbarevný model SureColor SC-F6400 a šestibarevný model SureColor SC-F6400H jsou navrženy pro tisk nízkého a středního objemu a jsou ideální pro aplikace, jako je textilní produkce, personalizace produktů a vysoce kvalitní reprodukce fotografií. Tiskárny nabízejí řadu významných vylepšení včetně vyšší produktivity a sníženého množství odpadu.

Obě tiskárny jsou založené na revoluční technologii Micro TFP PrecisionCore společnosti Epson, která je navržena pro poskytování výjimečné obrazové kvality, a nabízejí odlišné výhody v závislosti na potřebách uživatele. Model SC-F6400 ve srovnání se svým předchůdcem SC-F6300 zvyšuje produktivitu o 20 %. Model SC-F6400H poskytuje rozšířený barevný prostor použitím CMYK inkoustů a volbou buď fluorescenční růžové a fluorescenční žluté, světle azurové a světle purpurové nebo oranžové a fialové. To znamená, že SC-F6400H jako první šestibarevná 44palcová sublimační tiskárna společnosti Epson zpřístupňuje rozšířenou řadu potenciálních aplikací pro textilní i pevné substráty. Toto vylepšení bude zajímat především uživatele zabývající se produkcí módních výrobků, sportovního i domácího oblečení, měkkého značení a propagačních výrobků.

Tiskárny SC-F6400 a SC-F6400H nabízejí uživatelům několik dalších výhod včetně nových inkoustových balení s větší kapacitou, která obsahují o 45 %* více inkoustu (1,6 l), čímž se snižuje frekvence výměny a množství odpadu. Inkoustová balení stačí pouze protřepat a vložit, už žádné nalévání a míchání způsobující nepořádek. Tiskárny také používají novou 4,3palcovou dotykovou obrazovku, která je o 30 % větší než u předchozího modelu. Zjednodušené postupy údržby minimalizují prostoje, s tiskárnami je dodáván software, který firmám pomůže pracovat ještě efektivněji a lépe analyzovat náklady a ziskovost. Oba produkty nabízejí uživatelům kompletní řešení včetně hardwaru, softwaru, tiskové hlavy, inkoustu, sublimačních papírů a záruky. SC-F6400H navíc zahrnuje navíjecí jednotku.

„Společnost Epson si svým vysokým tržním podílem vybudovala reputaci firmy, která podporuje podniky pomocí skutečně komplexních tiskových řešení nabízejících nejvyšší úrovně kvality, flexibility a cenové efektivity,“ řekl Slávek Gross, Commercial & Industrial Printing Manager ze společnosti Epson Europe CZ&SK. ”Tyto nové tiskárny jsou dokonalými příklady našeho závazku naslouchat potřebám trhu a poskytovat aktuálně relevantní a efektivní řešení.“

*Ve srovnání s modelem SureColor SC-F6300.

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

global.epson.com

Exit mobile version