Americké legendy rozšiřují nabídku distribuce AQ, Hi-Fi reprosoustavy JBL a Revel vstupují na český trh

Společnost AQ oznámila rozšíření portfolia o reprosoustavy zahraničních značek JBL, Revel a GoldenEar. Rozšiřuje tak svou distribuci, které dosud dominovaly gramofony a reprosoustavy značky Pro-Ject. Nejlákavější novinkou pro fanoušky tradičního Hi-Fi budou třípásmové reprosoustavy JBL L100 CLASSIC 75th Special Edition s teakovým dýhováním a ikonickou pěnovou síťkou Quadrex familiárně zvanou čokoláda. Praktičtí zákazníci ocení dostupnost aktivních monitorů JBL 4305 s podporou přímého streamingu s podporou MQA, BT a technologií Apple AirPlay 2 i Google Chromecast. Milovníky filmové a seriálové tvorby pak nadchne nabídka reprosoustav z řady JBL STAGE, vhodných především jako základ solidního domácího kina. Oficiální distribuce Hi-Fi řad JBL tak významně posouvá dostupnost produktů legendární značky na českém trhu, který byl dosud odkázán na výrobky z oblasti spotřebního audia.

Reprosoustavy značky Revel pak potěší každého, kdo hledá elegantní design a precizní hudební výkony za dobrou cenu. Jejich schopnosti staví především na špičkovém know-how společnosti Harman a využití beryliových výškových reproduktorů, které jim propůjčují jedinečné rozlišení a čistotu reprodukce vysokých frekvencí.

Oficiální prezentace nových značek proběhne 7. 10. 2022 v rámci tradiční akce AQ Show 2022, která návštěvníkům umožní nejen poslech posledních novinek od JBL a Revel, ale také setkání se zástupci Harman Luxury Group. Samozřejmě nebude chybět kompletní portfolio ryze českých reprosoustav AQ včetně luxusních AQ Passion i úspěšné nové řady AQ Canto, ani možnost navštívit výrobu reprosoustav a vidět, jak se české reprosoustavy rodí. K účasti se mohou zájemci hlásit v události na FB stránkách společnosti AQ.

Dostupnost

Nové reprosoustavy JBL a Revel naleznou zájemci již nyní ve značkových prodejnách AQ audio studio, v elektronickém obchodě www.hifi-audio.cz a u vybraných partnerů.

Reprosoustavy GoldenEar budou dostupné v průběhu 4. čtvrtletí roku 2022.

Zákazníci se tak mohou těšit na široký výběr reprosoustav české i světové výroby, který jim umožní zvolit to nejlepší řešení pro jejich obývací pokoj, pracovnu či špičkové domácí kino.

O firmě AQ

Firma AQ s.r.o. působí na trhu s audiem od roku 1995, kdy se její zakladatelé rozhodli proměnit svou lásku ke kvalitnímu zvuku v podnikání. Hlavní činností společnosti je proto výroba vysoce kvalitních Hi-Fi reprosoustav, jejichž vývoj i výroba stále probíhá v mateřské továrně v obci Červenka.

Kromě výroby vlastních reprosoustav se společnost realizuje také v distribuční činnosti. V ní dominuje především příslušenství reprosoustav jako kabely, stojany, nebo držáky a také významné značky audiotechniky. První z nich byl dnes již celosvětově známý výrobce gramofonů Project, jehož gramofony se vyrábí rovněž v ČR. Mezi posledními přírůstky v distribuci pak nalezneme například značky JBL a Revel ze stáje Harman Luxury Group.

SledovaniTV přidává k vybraným kanálům audio popis

SledovaniTV přidává ke kanálům České televize, TV Barrandov a slovenské Jednotce a Dvojce audio popis. Funkci komentovaného popisu děje využívají zejména nevidomí uživatelé.

Uživatelé služby SledovaniTV, jednoho z největších IPTV poskytovatelů u nás, mohou na kanálech České televize, stanici TV Barrandov a slovenských stanicích RTVS Jednotka a Dvojka využívat od září letošního roku funkce Audio popis. Ta je určena zejména pro nevidomé, využívat ji mohou ale všichni uživatelé.

Audio popis je dostupný téměř na všech podporovaných zařízení v podobě zvukové stopy. Výjimkou je sou staré aplikace, aplikace pro iOS a Apple TV.  Jeho zapnutí je velmi jednoduché. Stačí kliknout na ikonku výběru zvukových stop a zvolit variantu QAD.

Tato zvuková stopa nabízí zhruba u poloviny pořadů komentář toho, co se děje v obrazu. Popisuje například změny scény, události děje, chování a mimiku postav. Jedná se o jednu z funkcí, které televize poskytuje zdravotně znevýhodněným osobám.

„Snažíme se přinášet všechny dostupné funkce, které našim zákazníkům usnadní sledování televizního obsahu. Mezi ně právě audio popis patří. Jsme rádi, že jej nyní můžeme uživatelům dopřát. V budoucnu plánujeme rozšířit funkci audio popisu i na další dostupné kanály,” říká Head of Marketing společnosti SledovaniTV Matěj Čičák.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 100 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů či přepínat mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV funguje také jako virtuální videorekordér, k dispozici je až 120hodinový prostor pro záznam televizního programu.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizích a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, Philips, Sharp, Thompson). Novinkou je aplikace pro Amazon Fire TV Stick, samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Zkrátka nepřijdou ani majitelé telefonů s operačním systémem Windows, či mobilů značky Huawei a Honor. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

Bitcoin za barák: Budoucnost v realitách je blockchain technologie

O pojmech jako kryptoměna, blockchain a NFT jste už pravděpodobně slyšeli. Dávno už to nejsou pouhá módní slova. Společnost Blockchain.com, která poskytuje finanční služby v oblasti kryptoměn, vyhodnotila, že každý den je provedeno více než 300 000 potvrzených transakcí s kryptoměnami. Tyto digitální měny založené na blockchainu ovlivňují všechna odvětví, včetně toho realitního. A nouze není ani o kreativní způsoby investování jako je například crowdfunding. Co má crowdfunding a NFT společného? Otevírají investorům nové světy, a to doslova.

Být boháčem není třeba

Díky crowdfundingu se mohou lidé zapojit do investičních příležitostí, které byly dříve přístupné pouze velmi bohatým jednotlivcům. V rámci realitního crowdfundingu obvykle skupina investorů spojí svůj kapitál k financování realitního projektu organizovaného online platformou. Například developer chce postavit nový bytový dům za 300 milionů, ale od banky si zajistí úvěr pouze ve výši 160 milionů. Na dokončení projektu mu tak chybí 140 milionů, které může získat od investorů přes crowdfundingové platformy. Následný výnos u nemovitostních crowdfundingových příležitostí se obvykle pohybuje mezi 6 až 12 procenty.

„Žijeme ve světě, kde nemusíte být milionáři, abyste mohli začít investovat do nemovitostí, a možnosti přesahují rámec hmotného majetku. Nové slibné alternativy – crowdfunding a NFT v oblasti nemovitostí – umožňují investovat a budovat bohatství více lidem po celém světě,“ říká Jan Večerka, zakladatel a CEO aplikace BrikkApp, brikkapp.cz.

Krypto a nemovitosti

Kryptoměny jako je Bitcoin a Ethereum jsou digitální peníze, které fungují v blockchainu. Blockchain je distribuovaná databáze, kterou lze připodobnit k účetní knize, a je sdílena mezi uzly počítačové sítě. Jako databáze uchovává blockchain informace v elektronické podobě v digitálním formátu, čímž udržuje bezpečný a decentralizovaný záznam transakcí. Spotřebitelé v posledních letech provádějí na bázi blockchainu každodenní transakce. A realitní průmysl si toho všímá a předbíhá tento nejnovější trend. Transakce probíhají jak v digitálním prostoru – metaversu, tak v reálném světě.

„Do budoucna vidím veliký potenciál v tokenizaci nemovitosti, která rozdělí nemovitost na více „tokenů“ v blockchainu, což umožní frakční nebo částečné vlastnictví aktiva. Tokenizace navíc umožní, aby se investování do nemovitostí stalo likvidnější, což znamená, že investoři mohou se svými podíly snadno, levněji a rychleji obchodovat. Toto dále rozšíří současné možnosti mikroinvestování do nemovitostí na bázi crowdfundingu,“ říká Jan Večerka, zakladatel a CEO aplikace BrikkApp, brikkapp.cz.

Budoucnost digitálního pozemku

Internet se posouvá do další fáze a přesouvá reálný svět do kyberprostoru, známého také jako metaverse. Metaverse je virtuální prostředí přístupné přes internet, které obsahuje a propojuje nejrůznější virtuální světy. Lidé v nich komunikují a interagují v podobě avatarů ve 3D vykreslených komunitách.

Prodej a vlastnictví pozemků se v metaversu zaznamenává prostřednictvím převodu nepeněžitých tokenů (NFT). Tyto tokeny se od ostatních kryptoměn liší svou podstatou. Tím, že je NFT nezastupitelné, každý reprezentuje unikátní objekt. Nejdražší lokality se nacházejí v blízkosti míst, kde se shromažďuje velké množství uživatelů – nedávno například někdo zaplatil 450 000 dolarů za to, aby se stal sousedem Snoop Dogga ve virtuálním světě zvaném Sandbox.

Závěr

Kryptoměny a blockchain dnes mění všechna odvětví od bankovnictví po zdravotnictví. Především se však ukazuje, že jedno z nejslibnějších využití blockchainu jsou nemovitosti. Ať už se jedná o byt k pronájmu, pozemek k prodeji, financování realitního projektu nebo vylepšení nemovitosti, blockchain dokáže optimalizovat všechny aspekty realitních transakcí.

NETGEAR přináší nová vylepšení cloudového nástroje Insight

Společnost NETGEAR, přední globální poskytovatel inovativních síťových produktů, uvádí nejnovější verzi služby NETGEAR Insight, výjimečného cloudového nástroje pro vzdálenou správu sítí. Verze 6.8 přináší několik nových prvků, které pomůžou IT profesionálům a poskytovatelům spravovaných služeb (MSP) spravovat sítě efektivně a s co nejnižšími náklady.

Společnost NETGEAR si uvědomuje, že je pro malé a střední podniky (SMB) obtížné udržet si přehled o potenciálních překážkách bezproblémového provozu důležité podnikové infrastruktury. Neustále proto aktualizuje a vylepšuje své produkty a služby, aby zajistila, že IT manažeři a MSP budou mít ty nejlepší nástroje své třídy, které potřebují k nasazení, zabezpečení a monitorování sítí.

Mezi novinky, které přináší NETGEAR Insight 6.8, patří režim energetické efektivity, možnost více sekundárních správců, Multi PSK a vertikální nabídka.

Režim energetické efektivity (k dispozici pro Insight Premium a Pro)

NETGEAR konstantně hledá způsoby, jak zlepšit efektivitu, a tak firmám pomoct s dlouhodobými úsporami. NETGEAR Insight 6.8 proto obsahuje režim energetické efektivity. Jedním kliknutím tato funkce inteligentně snižuje celkovou spotřebu energie všech přístupových bodů NETGEAR v daném místě. Úspora se přitom liší v závislosti na konkrétním použití, například ve školní síti může být úspora až 20 %. Tento režim se doporučuje pro všechny typy užití a je dostupný v Rozšířeném nastavení (Advanced settings).

Více sekundárních správců (k dispozici pro Insight Pro)

V rámci předplatného NETGEAR Insight Pro mohou nyní primární správci sítě udělit přístup dvěma sekundárním správcům a díky tomu zlepšit organizační kontinuitu a flexibilitu správy. Ačkoliv je primární správce jediným vlastníkem účtu Insight Pro, sekundární správci mohou získat široký přístup k účtu. Podle uvážení primárního správce mohou také mít přístup k funkcím souvisejícím s platbami, jako je přidělování nebo odebírání kreditů nebo nakupování a aktivace klíčů. Správci primárních i sekundárních účtů mohou také udělovat různé úrovně přístupu vybraným organizacím. Account manageři tak získají možnost získávat a přerozdělovat kredity.

Multi PSK (vícenásobný předsdílený klíč; k dispozici pro Insight Premium a Pro)

Nastavení několika předsdílených klíčů poskytuje správcům sítě lepší kontrolu přístupu k Wi-Fi a vyšší úroveň zabezpečení mezi skupinami uživatelů. S novou verzí NETGEAR Insight mohou mít uživatelé až 32 různých přístupových frází rozdělených mezi 8 možných SSID. Multi PSK je aktuálně podporováno protokoly WEP, WPA a WPA2. S tímto vylepšeným zabezpečením musí být každé heslo jedinečné ve všech nastaveních klíčů. Tato funkce je dostupná ve všech přístupových bodech s Wi-Fi 6 a Wi-Fi 6E v pásmech 2,4 GHz, 5 GHz a 6 GHz.

Vertikální nabídka (k dispozici pro Insight Premium a Pro)

Pro lepší použitelnost s širokou škálou velikostí monitorů NETGEAR vyvinul další možnost navigační nabídky dostupnou pro všechny předplatitele Insight. Nové vertikální rozvržení umožňuje personalizovanější zážitek a snadnější použití.

Již uplynulo šest let od doby, kdy NETGEAR poprvé spustil službu Insight na vybraných přístupových bodech. Služba funguje na bázi předplatného a zahrnuje měsíční nebo roční poplatek za každé spravované zařízení. Obsahuje verzi Insight Premium, jejíž cena začíná na 9.99 USD za rok, a variantu Insight Pro, která stojí od 22 USD za rok. Více informací a podrobnosti o jednotlivých variantách jsou k dispozici na webu www.netgear.com/business/services/insight/.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další

informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

© 2022 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Výhledové prohlášení:

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

Od asistenčních systémů k autonomním tramvajím. Škoda Group představuje vlastní antikolizní systém.

Budoucnost dopravy jsou vozidla pohybující se bez řidičů v krátkých intervalech za sebou. Taková vozidla ale musí obsahovat řadu komponentů, které zajistí bezpečnost cestujících i ostatních účastníků dopravního provozu. Významný krok ve vývoji autonomních vozidel jsou tzv. antikolizní systémy, které za pomoci řady prvků dokážou pozorovat okolí a identifikovat překážky. Škoda Group svůj nový systém představila v rámci veletrhu InnoTrans v Berlíně.

Už nyní je po antikolizních systémech ze strany dopravních podniků poptávka. Jejich zájem o vyšší bezpečnost cestujících je stále intenzivnější, k tomu navíc hledají způsoby, jak snížit škody, které na jejich vozidlech vznikají v depech a obratištích. Vývojové centrum Škoda Group se pustilo do vývoje vlastního antikolizního systému, díky kterému nabídne dopravním podnikům funkční řešení.

„Náš antikolizní systém má za sebou nejen první fázi vývoje, ale již absolvoval půl roku testování na tramvajích v Tampere, kde získáváme obrovsky cenná data přímo z provozu. Oproti konkurenčním produktům má náš produkt výhodu v tom, že celá trať ve městě je detailně zmapována a celý systém je tak mnohem efektivnější. Antikolizní systém navíc bude možné rozšiřovat o nové funkcionality pouze prostřednictvím aktualizace softwaru a nebude nutné měnit senzorické sady. To dopravním podnikům přinese značné finanční úspory,“ říká Michal Mrázek, Software Engineer autonomních technologií ve Škoda Group. 

Jak systéme funguje?

Nový antikolizní systém Škoda Group vytvoří před tramvají virtuální tunel, ve kterém detekuje všechny statické i dynamické překážky a v případě, že nějakou zachytí, upozorní řidiče a aktivuje záchrannou brzdu. Celé okolí pozoruje senzorická sada, ve které se nachází LiDAR, IMU jednotka a kamera. LiDAR je zodpovědný za 3D mapování okolí v dosahu 100–150 m, a to v horizontálním i vertikálním zorném poli. IMU jednotka dává do systému informace o naklonění vozidla a pomáhá tedy tomu, že výstup senzorů antikolizní systém je srovnaný dle profilu trati. Kamera poskytuje 2D snímky ve vysokém rozlišení, které zachytí více detailů.

Antikolizní systém je možné doplnit i o další funkce, a tím ho přizpůsobit na míru požadavkům jednotlivých zákazníků. Jednou z možností je například přizpůsobení signalizace pro řidiče tak, že její zvuk bude záviset na závažnosti hrozící kolize atp.

Škoda Group plánuje antikolizní systém uvést na trh v roce 2023. Tím ale jeho příběh nekončí. V současné době Škodovka s dalšími společnostmi v rámci skupiny PPF na vývoji první autonomní tramvaje, jejíž zkušební provoz by měl započít v horizontu několika let na uzavřeném okruhu v Plzni. Vývoj antikolizního systému tak bude pokračovat dál směrem k realizaci tramvaje budoucnosti.

Škoda Group

Mezi výrobky Škoda Group patří především nízkopodlažní tramvaje, elektrické lokomotivy, příměstské vlakové jednotky, soupravy metra, elektrobusy a trolejbusy, ale i řídicí a pohonné systémy pro dopravní systémy. Škoda Group má v České republice několik výrobních areálů a jeden také ve Finsku. Obchodní jednotky má pak skupina také v Německu, Maďarsku a dalších zemích. Ve svých společnostech zaměstnává přes šest a půl tisíc lidí. Jen díky vysokým investicím do výzkumu a vývoje může Škoda Group přicházet pravidelně na trh s novými a moderními produkty, které si úspěšně nacházejí své místo na zahraničních trzích. Do výzkumu a vývoje investovala v roce 2021 celkem 2,08 miliardy Kč.

Skupina PPF

Skupina PPF podniká v 25 zemích. Investuje do řady odvětví, od finančních služeb přes telekomunikace, média, biotechnologie, nemovitosti až po strojírenství. PPF působí v Evropě, Asii a Severní Americe. Skupina vlastní aktiva ve výši 40,3 miliardy eur a zaměstnává celosvětově 80 000 lidí (k 30. 6. 2021).

Společnost HMD Global oznamuje dostupnost tlačítkových telefonů Nokia 8210 4G a Nokia 2660 Flip

Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes oznámila dostupnost svých dvou tlačítkových telefonů – Nokia 2660 Flip a Nokia 8210 4G. Ty jsou skvělou alternativou pro uživatele, kteří si chtějí alespoň na chvíli odpočinout od moderních technologií nebo jen ocení sekundární telefon se skvělou výdrží a odolností. HMD Global, lídr na trhu v této kategorii, tak upevňuje svou pozici a nadále ctí odkaz původních telefonů Nokia.

Nokia 8210 4G: stylová legenda je zpět

Nový přírůstek do oblíbené řady tlačítkových telefonů „Nokia Originals“, který oslavuje ikonický model Nokia 8210 – to je nová Nokia 8210 4G. Nokia 8210 4G zaujme zejména nezapomenutelným designem, charakteristickou odolností, podporou 4G, funkcí VoLTE, velkým 2,8″ displejem a intuitivním uživatelským rozhraním. Samozřejmostí je opět vynikající výdrž baterie.

Nokia 2660 Flip: dostupné a odolné véčko

Véčkové provedení novinky Nokia 2660 Flip zaručuje komfortní vyřizování hovorů za každé situace. Tomu napomáhá i ergonomické umístění sluchátka a mikrofonu vyplývající z atraktivní konstrukce zařízení. Telefon vyniká také velkým displejem, kompatibilitou s naslouchátky, královskou výdrží na jedno nabití a velkými tlačítky, která si oblíbí zejména starší lidé. Nokia 2660 Flip nabídne také vyhrazené nouzové tlačítko, které umožňuje rychlý kontakt s nejbližšími. V případě, že dojde k neočekávané události, lze kontaktovat až pět kontaktů. 

Ceny a dostupnost

Obě novinky jsou již v prodeji za doporučenou cenu 1 999 Kč/79 EUR. Nokia 8210 4G je dostupná v modré variantě, Nokia 2660 Flip pak v decentní černé.

O HMD Global

HMD Global Oy se sídlem v Espoo ve Finsku je novým domovem telefonů a tabletů Nokia. HMD vytváří a distribuuje celou řadu chytrých i obyčejných telefonů zaměřených na široké spektrum zákazníků v mnoha cenových hladinách. HMD je díky svému závazku pro rozvoj inovací exkluzivním licenčním partnerem značky Nokia v oblasti mobilních telefonů a tabletů. Nokia je registrovanou ochrannou známkou společnosti Nokia Corporation. Více informací naleznete na www.hmdglobal.com. Nokia je registrovanou značkou společnosti Nokia Corporation. Android, Google a další značky jsou registrovanou značkou společnosti Google Inc. Qualcomm a Snapdragon jsou ochrannými známkami Qualcomm Incorporated registrovanými ve Spojených státecha dalších zemích. Qualcomm Snapdragon je produktem Qualcomm Technologies, Inc.

V telefonech moto e22 a moto e22i se neuvěřitelný stereo zvuk snoubí s úžasným displejem

Novinky společnosti Motorola, moto e22 a moto e22i, jsou zde, aby potěšily vaše smysly. Spotřebitelé mohou poprvé v rodině moto e očekávat stereo reproduktory s podporou Dolby Atmos®. Tyto chytré telefony mají kromě toho také plynulé zobrazování na displeji s obnovovací frekvencí 90 Hz, stylový design a pozoruhodný systém fotoaparátů, který zaručeně vylepší vaši zábavu.

Vydejte se s moto e22 do divadla díky stereo reproduktorům a vícerozměrnému zvukovému zážitku, za kterým stojí Dolby Atmos®. Stereo reproduktory poskytují lepší basy, čistější vokály, a ještě větší čistotu zvuku při vyšší hlasitosti. Díky podpoře Dolby Atmos® podávají nová zařízení veškerou vaši oblíbenou zábavu věrně a s bohatými detaily prostřednictvím reproduktorů chytrého telefonu nebo sluchátek připojených pomocí kabelu či Bluetooth.

Vychutnávejte si větší zobrazovací plochu a víc čistoty díky 6,5palcovému displeji HD+ a obnovovací frekvenci 90 Hz. Při zapnutém automatickém režimu se obnovovací frekvence obrazovky upraví z 90 Hz na 60 Hz1, aby poskytla nejlepší zážitek ze sledování a současně optimalizovala výdrž akumulátoru. Kromě toho se můžete těšit také na nádherně zpracovaný, vodoodpudivý3 design z prvotřídních materiálů a možnost výběru ze dvou skvělých barev: Astro Black nebo Crystal Blue2.

Své nejlepší záběry můžete pořídit také pomocí 16MPx fotoaparátu s umělou inteligencí, který je vybaven přesným snímačem hloubky a předním fotoaparátem na fotografie selfie připravené přímo pro vložení na sociální sítě. Se svou fotografickou zručností můžete dokonce experimentovat prostřednictvím funkce Dual Capture, která vám umožní pořizovat fotografie nebo videa pomocí předního a zadního fotoaparátu současně.

Do chytrého telefonu se dostanete okamžitým odemknutím pomocí čtečky otisků prstů na boční straně zařízení nebo pohledem do předního fotoaparátu. Funkce Power Touch vám umožní bezproblémovou navigaci v zařízení dvojitým poklepáním na čtečku otisků prstů. Tím se dostanete ke zkratkám aplikací včetně přímé cesty domů v Mapách Google, skenování čárových kódů atd.

To vše si vychutnávejte v operačním systému AndroidTM 12. Společnost Motorola tak pokračuje ve svém zaměření na čistý OS Android. Nové funkce ochrany osobních údajů včetně větší transparentnosti v souvislosti s používáním údajů aplikací vám umožní ovládat a vytvářet bezpečnější a plynulejší prostředí.

U nového chytrého telefonu moto e22i očekávejte vysoce kvalitní, podmanivý zvuk, který se šíří z obou reproduktorů v souladu s děním na obrazovce. Vícerozměrný zvukový prostor vytvářený technologií Dolby Atmos® odhaluje bohatější detaily, větší hloubku a čistotu vaší oblíbené zábavy. Díky tomu vás vtáhne do centra zážitku.

Tento mimořádně široký 6,5palcový displej s rozlišením HD+ nabízí rychlé zobrazování s obnovovací frekvencí 90 Hz1 a poskytuje ostřejší fotografie a text. Jeho tenký, elegantní a vodoodpudivý3 design si můžete zakoupit v barvě Graphite Gray nebo Winter White2.

Hlavní fotoaparát s rozlišením 16 MPx se může pochlubit ohromujícími výsledky a využívá softwarové funkce, například Time Lapse s novým způsobem zachycování obsahu. Fotografie vypadají profesionálně díky snímači hloubky. S předním fotoaparátem pořídíte své dokonalé selfie, a to především v případech, kdy použijete režim Face Beauty, který přirozeně vyhlazuje pleť a skvrny na fotografiích.

Můžete se rozloučit s hesly a přivítat okamžitý přístup díky čtečce otisků prstů na boční stěně zařízení, která okamžitě odemkne chytrý telefon jediným dotekem. Anebo můžete aktivovat funkci Power Touch dvojitým ťuknutím na čtečku otisků prstů, čímž získáte zkratku ke zkratkám, které vám umožní přístup k funkcím, jakými jsou přímá trasa domů v Mapách Google, skenování čárových kódů atd.

Získejte vše, co moto e22i nabízí, se systémem AndroidTM 12 (edice Go), který vám poskytne rychlejší, inteligentnější a soukromější zážitek z Androidu. Od otvírání aplikací v průběhu několika sekund s plynulejšími animacemi až po nulové čekání na prázdné obrazovce – tento operační systém má závazek šetřit místo a paměť. 

Dostupnost

Chytrý telefon moto e22 bude v České republice dostupný ve verzi 3 GB/32 GB Astro Black za cenu 3490 Kč od konce září.

Prohlášení o odmítnutí odpovědnosti

Některé funkce, funkce a specifikace produktů mohou záviset na síti a mohou podléhat dodatečným smluvním podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez upozornění. MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Vyrobeno v licenci od Dolby Laboratories. Dolby, Dolby Atmos a symbol dvojitého D jsou registrované ochranné známky společnosti Dolby Laboratories Licensing Corporation. Google a Android jsou ochranné známky společnosti Google, LLC. Bluetooth je ochranná známka společnosti Bluetooth SIG, Inc. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem jejich příslušných vlastníků. ©2022 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

  • 1 Automatický režim má minimální obnovovací frekvenci zařízení 60 Hz a maximální obnovovací frekvenci 90 Hz; skutečná obnovovací frekvence může být nižší a bude se lišit v závislosti na omezeních a požadavcích aplikace/obsahu, nastavení režimu zařízení a dalších faktorech.
  • 2 Na jednotlivých trzích se může lišit. Dostupnost si ověřte u svého operátora nebo prodejce.
  • 3 Vodoodpudivá konstrukce vytváří bariéru, která chrání zařízení, je-li vystaveno mírnému působení vody, například při náhodném polití, postříkání nebo slabém dešti. Zařízení není určeno k ponoření do vody a neodolá působení vody proudící pod tlakem, ani jiných kapalin. Vodoodpudivost se může časem zhoršit. Chytrý telefon není vodotěsný. 

Společnosti Lenovo a Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická firma s obratem 70 miliard USD, která figuruje v žebříčku Fortune Global 500 a slouží zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřuje se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjet technologie měnící svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím zařízení a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Koncern Lenovo Group Holdings převzal společnost Motorola Mobility LLC v roce 2014. Motorola Mobility je stoprocentní dceřinou společností koncernu Lenovo a je zodpovědná za vývoj a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značek Moto a Motorola. Více informací naleznete na https://www.lenovo.com nebo si přečtěte aktuální zprávy na portálech StoryHub a Motorola Global Blog.

Profi fotky jako ze zrcadlovky! Proč si pořídit mobil s kvalitním světelným senzorem?

Proč se při výběru nového mobilního telefonu vyplatí vybrat ten, který má ve výbavě světelný senzor? Nejen že vám může pomoct díky snímaní okolního osvětlení s nastavením jasu displeje, a tak ušetřit hodně ze spotřeby baterie, ale nejnovější modely mobilních telefonů už umí využít světelný senzor i pro vysoké vylepšení kvality fotek. Novinka na trhu, foto mobil HONOR 70, má aktuálně ve výbavě vůbec jako první špičkový světelný snímač SONY IMX800, díky kterému se můžete při focení mobilem dostat fotky kvality zrcadlovek. Co všechno umí?

Snímač jako ze zrcadlovky

Čím větší plocha senzoru, tím víc světla snímáte, a tím kvalitnější fotky můžete pořídit. HONOR 70 je vůbec prvním mobilním telefonem vybaveným v tuto chvíli nejlepším světelným senzorem SONY IMX800 (1/1,49“). Tento snímač je nadstandardně velký i pro kategorii vlajkových lodí, natož střední třídy.

Díky rozlišení hlavního fotoaparátu 54 Mpx a podpoře sloučení pixelů 4:1 za ekvivalentu 2,0 μm dokáže snímač pojmout opravdu hodně světla. Právě menší světelný senzor je důvodem, proč z řady mobilních telefonů jednoduše neodstanete fotky valné kvality.

Čím větší je pixel, tím víc světla dokáže získat, a tím hodnotnější jsou i získané informace pro další zpracování obrazu. Snímky z fotoaparátu HONOR 70 mají perfektně vykreslené detaily i při slabším osvětlení třeba jen 1 lux.

Jen pro srovnání, iPhone 13 využívá 1/1,88“ obrazový snímač s rozlišením 12 Mpx a velikostí pixelů 1,7 μm. Plocha obrazového snímače SONY IMX800 u HONOR 70 je tak o 55 % větší.

HONOR 70 nechybí ani kvalitní širokoúhlý fotoaparát s rozlišením 50 MPx a 122° úhlem záběru. Ten jde také o pokročilý makro fotoaparát s vysokou světelností F/2,2, který hravě zvládá automatické ostření už ze vzdálenosti 2,5 cm. Focení na makro nebylo nikdy jednodušší. Perfektní pro nádherné snímky třeba z přírody nebo produktové focení.

Světelný senzor najde perfektní využití také pro portrétní snímky, při kterých je důležitá hloubka ostrosti a třeba i využití tzv. bokeh efektu s rozmazaným pozadím.

Focení do formátu RAW a vylepšená softwarová podpora pro top kvalitu fotek

Pro tu nejvyšší kvalitu fotek vám každý fotograf poradí fotit nejlépe do čistého formátu RAW. Pokročilý algoritmus HONOR RAW foto mobilu HONOR 70 pracuje s přímo se základními daty každé fotky. Navíc za podpory umělé inteligence se takto každá fotka jednoduše zpracuje do nejvyšší kvality HDR, s vylepšením světla a stínu.

Algoritmus HONOR RAW dodává prémiovou kvalitu až v 6 fotografických scenériích jako je noční krajina, noční portrét, portrét v protisvětle, krajina v protisvětle, super makro nebo HD selfie.

V porovnání s klasickým formátem založeným na YUV (jpg data), zaručí takové řešení prémiovou kvalitu, redukuje počet opakovaného kódování a dekódování a zvyšuje efektivitu snímání. I při noční scenérii při míře osvětlení tak nízké jako je 1 lux, dokáže HONOR 70 vyprodukovat vysoce kvalitní snímek.

Celý proces zpracování RAW dat na HONOR 70 je založený na novém duálním modulu algoritmů. První HDRP algoritmus díky rychlému zpracování obrazových dat slučuje RAW data snímku z mnoha obrázků pro zvýšení dynamiky a vylepšení kontrastu. Druhý HDRP algoritmus pak posiluje perfektní vylepšení kontrastu pro výstup v kvalitě YUV (jpg data) pro výsledek s vylepšeným dynamickým rozlišením, kontrastem a ostrostí. Těšit se tak můžete na o poznání vylepšenou kvalitu fotek v porovnání s předchozí generací HONOR 50.

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

České dezinformační weby loni publikovaly téměř 200 tisíc článků. V jejich rozpoznávání si ale Češi nevěří

V průběhu loňského roku zveřejnily české dezinformační weby 197 177 článků. Jedná se tak o 6% nárůst oproti roku 2020. Současně u nás, ve srovnání se situací před šesti lety, klesl o 16 % počet lidí, kteří si myslí, že jsou schopni dezinformace od ostatních zpráv rozlišit. Nutně to ale neznamená, že se jedná o pokles mediální gramotnosti. Češi naopak přistupují k médiím kritičtěji. Vyplývá to z analýzy datové žurnalistiky Česko v datech.

V Česku v současnosti působí 46 aktivních prokremelsky orientovaných dezinformačních webů. Jejich počet se sice meziročně snížil o téměř 12 %, jsou ale stále aktivnější. Vloni publikovaly o 6 % více článků než v roce 2020, vyplývá to z výroční zprávy Bezpečnostního centra Evropské hodnoty. Dezinformační weby jsou podle stejného zdroje zároveň čím dál sofistikovanější. Zejména v posledním roce se mimo jiné zaměřily také na to, aby jejich design a obsah vypadaly profesionálně a imitovaly seriózní média. Pětice těchto webů například využívá v názvu číslovku 24, čímž se snaží podobat zpravodajskému webu ČT 24. Kupříkladu dezinformační web CZ24 News dosáhl vloni průměrné měsíční návštěvnosti pět miliónů.

[Infografika 1 – Dezinformace v EU a ČR]

Dezinformace dokáže rozeznat čím dál méně Čechů

„Zatímco v roce 2018 bylo 67 % obyvatel Česka přesvědčeno, že dokáží v mediálním prostoru dezinformace rozeznat, letos tento podíl klesl na 56 %. V porovnání s ostatními evropskými státy se s 4. nejnižší hodnotou řadíme téměř na konec žebříčku,“ vysvětluje Milan Mařík, analytik projektu Česko v datech. Zatímco tedy stoupá počet dezinformačních článků, čím dál méně lidí je přesvědčeno o tom, že dokáže tento obsah odlišit od ostatních zpráv.

Takový pokles nicméně nemusí poukazovat na to, že by se v tuzemsku zhoršila mediální gramotnost. Spíše dochází k vyrovnání představ Čechů se skutečným stavem. Například Index mediální gramotnosti, který vydává Institut otevřené společnosti, vyšel pro Česko na 53 ze 100 bodů, což odpovídá 19. pozici ze 35 sledovaných zemí Evropy. Pro srovnání Slovensko získalo 45 bodů (22. pozice), a to i přesto, že jsou Slováci o svých dovednostech ve správném identifikování dezinformací přesvědčenější – myslí si to 70 % z nich. Index mediální gramotnosti nicméně nevychází z mediální gramotnosti jako takové, ale z jejích předpokladů, a to zejména ze svobody tisku, vzdělání a schopností studentů ve čtení.

[Infografika 2 – Mediální gramotnost v Evropě]

V Česku nicméně mediální výchova ve větším rozsahu chybí. „Učitelé si v ní často nevěří a věnují se jí tak v minimální míře. Situaci zhoršuje i nedostatek podkladů a metodik. Proto jsme se rozhodli ve spolupráci s T-Mobilem založit projekt Klíče k médiím, ve kterém vytváříme krátká edukativní videa doplněná o metodické listy pro pedagogy,“ vysvětluje Vladimír Piskáček, novinář a autor projektu Klíče k médiím.

Na většině českých škol se mediální výchova neučí jako specifický předmět, ale promítá se do osnov ostatních předmětů. „Mediální výchova je nadstavbou digitální a informační gramotnosti. Je důležité naučit žáky, jak funguje společnost a média, jak správně pracovat s informacemi nebo jak je vyhodnocovat,” říká mluvčí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy Aneta Lednová. „Prvky mediální gramotnosti by se měly průřezově objevovat téměř ve všech předmětech. Předpokládáme, že se téma objeví i v aktuálně zpracovávaném Dlouhodobém záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky na období 2023–2027,” doplňuje.

Mediální gramotnost Čechů se zlepšuje

Jak ukazují data, v poslední době se mediální gramotnost v Česku mírně zlepšila. Pokles počtu Čechů, kteří si myslí, že dokážou rozeznat dezinformace, je v současnosti spíše pozitivním trendem. Situace poukazuje na to, že Češi začínají k médiím přistupovat kritičtěji. „Využívání technologií musí jít ruku v ruce s posilováním digitální a mediální gramotnosti. Ačkoliv v letošní studii společností STEM/MARK registrovali autoři nárůst mediální gramotnosti obyvatel oproti letům předchozím, celkové průměrné skóre při analýze mediálních sdělení dosáhlo jen 52,5 bodů. Existuje tedy ještě velký prostor pro zlepšení, i proto jsme se rozhodli podpořit projekt Klíče k médiím,” říká Martin Orgoník, ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti z T-Mobile Czech Republic.

Nejvíce informací čerpají Češi z televizních obrazovek, současně jim ale nevěří

Jako primární zdroj informací označila televizi polovina Čechů, vyplývá to z dat letošního Eurobarometru. Z online zpravodajství získává přehled o dění 15 % Čechů. Pouze 5 % uvedlo, že zprávy nesleduje vůbec. Podstatná část populace ale k televiznímu zpravodajství nemá důvěru. Podle průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění letos televizi nedůvěřovalo 56 % Čechů. Z již zmíněného Eurobarometru dále vyplývá, že Češi nedůvěřují zejména soukromým televizním stanicím. Ty společně se soukromými rádii označilo za věrohodný zdroj jen 15 % Čechů, zatímco u veřejnoprávních televizních a radiových stanic to byla polovina české populace.

Důvěra Čechů v média dlouhodobě klesá, mladí věří spíše sociálním sítím

Ačkoli Češi tvrdí, že převážně důvěřují veřejnoprávním médiím, do sledovanosti televize se to výrazně nepromítá. Například podle údajů Asociace televizních organizací v poslední době mezi nejsledovanější zpravodajskou relaci patří Televizní noviny na Nově.

„Lidé často deklarují, že nevěří bulváru nebo komerčním televizím, ale nakonec po nich stejně sáhnou, protože neodolají zábavě a šokujícím titulkům,” říká Nikola Hořejš, který se věnuje výzkumu dezinformací a médií v sociologickém ústavu STEM. „Důvěra vzniká různě. Největší roli hraje naše fandící mentalita – věříme tomu médiu, které zastává nám blízké názory. U lidí okolo 25 let zase vidíme, že když se začnou zajímat o politiku a veřejné dění, řídí se nejvíce podle sociálních médií a influencerů,” dodává Hořejš.

Pokles důvěry české populace se netýká jen televize, ale médií obecně. Podle dlouhodobého průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění klesá již od přelomu tisíciletí. Nejméně lidé důvěřují tisku. Zatímco v roce 2002 mu důvěřovalo 56 % Čechů, letos to byla jen třetina obyvatel ČR. K největšímu poklesu u všech sledovaných médií došlo v roce 2015, kdy mediálním prostorem silně rezonovala uprchlická krize.

[Infografika 3 – Důvěra v média v ČR]

Jak po létě zvládnout návrat k běžným povinnostem? Vybavte se na to technologiemi díky slevám od HUAWEI

Děti už jsou zpátky ve školních lavicích a i my se po období dovolených vracíme do kanceláří. Není divu, že po prosluněných letních dnech pro nás bývá návrat do běžného režimu náročný. Zkuste si letos dodat trochu té studijní a pracovní motivace správnou výbavou! Až do 25. září získáte notebooky, smartphony, tablety, chytré hodinky i audio příslušenství od HUAWEI se slevou v rámci akce „Zpátky do školy. 

Vytvořte si vlastní inteligentní kancelář

Ať už pro vás podzim znamená návrat do kanceláře nebo plné nasazení na home-office, v obou případech stojí za to mít po ruce spolehlivá zařízení. Jak ale nastavit produktivitu na maximální výkon? Usnadněte si práci pomocí chytrého propojení zařízení se službou Super Device (Zařízení+) od HUAWEI.

V praxi to znamená, že po spárování kompatibilních zařízení HUAWEI, od smartphonu přes notebook až po bezdrátová sluchátka, máte okamžitý přístup k veškerému obsahu a jeho snadnému ovládání. Vytváříte grafiku pomocí tabletu? Promítněte si své náčrtky na monitoru. Pracujete na mobilu s několika aplikacemi? Pohybujte se v rozhraní mobilních aplikací přímo na notebooku. Chcete se připojit k online schůzce se sluchátky? Stačí přetáhnout ikonku a máte spárováno.

Základem jsou chytrá zařízení

Užijte si výhod Super Device (Zařízení+) spolu s chytrými produkty HUAWEI na maximum. Práce vám půjde dobře od ruky například s MateBookem D 15, který kromě solidního výkonu nabízí i krásnou podívanou na FullView displeji. To vše navíc v lehkém kovovém těle, které si s sebou vezmete kamkoli. Zvládejte multitasking levou zadní díky některému z široké nabídky smarphonů. Ať už zvolíte stylové kousky se špičkovými fotoaparáty P50 Pro nebo P50 Pocket, nebo spíše preferujete produktovou řadu nova s modely jako nova 9 nebo nova 9 SE, všechny tyto modely můžete aktuálně získat za akční ceny v rámci limitované nabídky “Zpátky do školy”, která platí až do neděle 25.9.2022.

Vyhraďte si čas na zábavu i relax

Pokud chceme být úspěšní v práci, nesmíme zapomenout ani na odpočinek a zábavu. Právě při pracovním zápřahu však myšlenky na pravidelné sportování a zdraví častokrát opomíjíme. Na to, abyste už nikdy nezapomněli, že je čas se proběhnout nebo alespoň protáhnout po dlouhém sezení u počítače, spolehlivě dohlédnou chytré hodinky. Ař už zvolíte Huawei Watch GT3  nebo Huawei Watch Fit 2, díky těmto pomocníkům dokážete sledovat svůj zdravotní stav, stejně jako sportovní pokroky. Svůj výkon tak můžete neustále posouvat na lepší úroveň.

Pustíte si rádi k běhu nebo procházce oblíbené hity nebo zajímavý podcast? Nasaďte bezdrátová sluchátka a zaposlouchejte se do čehokoli, co vám dělá radost. Okolní rozruch, jako je hlasitá ulice nebo plné fitcentrum, však mohou zážitek z poslechu nepříjemně ovlivnit. Naštěstí existuje jednoduché řešení, stačí se vybavit sluchátky s aktivním potlačením okolního hluku. Vedle nešlápnete třeba s novými FreeBuds Pro 2 nebo FreeBuds 4. Všechny zmíněné modely můžete taktéž ulovit za zvýhodněnou cenu v rámci slevové akce „Zpátky do školy“.

Zakončit celý den pohodou u oblíbeného seriálu, hraním her nebo čtením elektronických knih, to už je jako třešnička na dortu. Vezměte si s sebou zábavu do křesla nebo rovnou do postele díky jednomu z oblíbených tabletů z řady MatePad. Oči neodtrhnete od MatePad 11 , který se pyšní čistým FullView obrazem a TÜV Rheinland certifikací za potlačování modrého světla, což z něj dělá skvělého společníka právě na dlouhé podzimní večery.

Všechny výše zmíněné produkty a mnohem více dalších limitovaných nabídek „Zpátky do školy“ naleznete do 25. září přímo na oficiálním e-shopu HUAWEI.

Exit mobile version