Třikrát zlatá pro EUC v soutěži WebTop100 – aplikace mojeEUC projektem roku

Unikátní řešení distanční lékařské péče integrované do chytré mobilní aplikace zcela ovládlo kategorii Digitální transformace. Aplikace mojeEUC se také stala projektem roku. Mezi hodnocená kritéria patřila především inspirativnost daného řešení, efektivnost jeho zpracování i přínos pro obor zdravotnictví. Do třetice pořadatelé udělili první místo zdravotnické skupině EUC také v rámci kategorie SEO. Vítězstvím v soutěži WebTop100 upevňuje EUC svoji roli lídra v oblasti digitalizace a celkové modernizace zdravotnického systému v českém prostředí.

V úterý 15. listopadu proběhlo v Konferenčním centru City slavnostní vyhlášení 21. ročníku soutěže WebTop100. Ta oceňuje nejzajímavější digitální řešení v České a Slovenské republice. V kategorii Digitální transformace vybrala porota složená z odborníků v oblasti digitálního marketingu v konkurenci ostatních inovativních řešení vítěze – aplikaci mojeEUC. Kromě měřitelných výsledků, například nárůstu počtu uživatelů či transakcí, zohledňovali porotci také celkovou inspirativnost a přínos z hlediska zefektivňování digitálních procesů.

„Z vítězství máme samozřejmě velkou radost. Vnímáme ho jako ocenění naší dlouhodobé usilovné práce a důkaz, že digitalizaci zdravotnictví rozumíme. Naším cílem je zlepšit dostupnost lékařské péče, a hlavně zapojit pacienty do péče o své zdraví. Digitální prostředí nám přináší možnost aktivně s pacienty komunikovat, sdílet s nimi data, edukovat, připomínat jim užívání léků nebo preventivní vyšetření a tím budovat věrnost k hodnotám EUC. Aplikace mojeEUC je proto důležitou součástí našich dlouhodobých plánů. A vítězství v kategorii Digitální transformace potvrzuje, že jdeme správným směrem,“ říká Ing. Aziz Jahić, marketingový ředitel zdravotnické skupiny EUC. Že nešlo pouze o úspěchy v dílčích oborových kategoriích potvrzuje i rozhodnutí pořadatelů označit aplikaci ve speciální kategorii za Projekt roku. Zdravotnická skupina EUC získala ještě jedno první místo, a to v kategorii SEO. Ta hodnotila řešení z hlediska dohledatelnosti v přirozeném vyhledávání a zlepšování byznysových výsledků.

Aplikace mojeEUC je dostupná nejen klientům zdravotnické skupiny, ale i široké veřejnosti, a to od listopadu 2021. Aplikace sdružuje na jednom místě všechny vertikály ekosystému EUC, ať už to jsou lékaři, lékárny nebo laboratoře. Ve zkratce uživatelům usnadňuje objednání k lékaři, zakoupení léků, prohlížení zdravotní dokumentace, kontrolu výsledků laboratorních vyšetření nebo připomene preventivní prohlídku. Veškeré důležité termíny se ukládají do přehledného kalendáře. V plánu na příští rok je také zavedení léčebných plánů pro chronicky nemocné. Důležitou funkcionalitou aplikace je také služba Lékař online 24/7, která pacientům umožňuje se kdykoli a kdekoli na dálku spojit s praktickým lékařem. Aplikaci se daří neustále zlepšovat. Největší novinku představuje její celkový redesign, který komplexní systém výrazně uživatelsky zpřehlednil.

Skupina EUC je se svou klientskou platformou mojeEUC držitelem tří vítězných ocenění soutěže WebTop100 v kategorii Digitální transformace, SEO a Projekt roku.

Skupina EUC:

Zdravotnická skupina EUC tvoří největší síť ambulantních klinik v ČR. Je největším poskytovatelem ambulantní péče, prémiové péče, mamoscreeningu a lékařské péče pro zaměstnavatele. Od roku 2011 do roku 2021 investovala 1 129 mil. korun především do modernizace přístrojů, vzdělávání zaměstnanců a elektronizace systémů a služeb. Ve 25 zdravotnických zařízeních napříč ČR, 13 mamocentrech, 24 lékárnách a 11 laboratořích zaměstnává 2 300 zdravotníků, kteří provedou 3,3 mil. vyšetření ročně. Na podzim 2017 vydala jako první v sektoru zdravotnictví v ČR emisi dluhopisů, v celkovém objemu 1,4 miliardy korun. Více na www.euc.cz

Parimatch Tech spojil síly s Amazonem. Pořádají bezplatné školení pro specialisty v IT

Společnosti Parimatch Tech a Amazon Web Services, která v současné době vyvíjí jedno z největších cloudových řešení na trhu, zahajují spolupráci v rámci projektu ‚Solution Architect development‘ pro specialisty a jejich komunity. Ti mají možnost se přihlásit na třídenní bezplatný trénink, během kterého se naučí používat pokročilé vlastnosti a funkce systému AWS. Online školení začíná 12. prosince.

Společnosti nabídnou bezplatné školení platformy AWS určené pro pokročilé uživatele. Jeho moduly budou zaměřeny na řešení konkrétních úkolů tak, aby se účastníci seznámili s dostupnými službami AWS a jejich funkcemi. V rámci školení budou mít účastníci také možnost diskutovat s odborníky o problémech a jejich řešení.

Třídenní školení začne online 12. prosince.  Absolventi získají 50% slevu na certifikaci Amazon Web Services.

Školení bude předcházet přednáška Parimatch Tech Talk na téma „Každý selže: poučení z výpadků ve špičkových technologických společnostech.“ Přednášející budou analyzovat nejnáročnější případy dvou společností, díky nimž se poučili a získali náhled na vytvoření ideálních stabilních systémů. Online akce také umožní účastníkům vyměnit si názory na to, kdo nese odpovědnost a jaké jsou časté příčiny selhání.

Online setkání Parimatch Tech Talk se uskuteční už 28. listopadu. Mezi přednášejícími budou:

  • Dimitris Papageorgiou, Senior Solutions Architect v Amazon Web Services (AWS). Dimitris je seniorní Solutions Architect, který se ve společnosti AWS zaměřuje na herní průmysl s reálnými penězi. Před nástupem do AWS stoupal po kariérním žebříčku softwarových inženýrů od juniorů až po vedoucí pozice.
  • Andrii Chygarkin, Chief Information Officer v Parimatch Tech. Andrii nastoupil do společnosti v roce 2016, aby od základu vybudoval systémy IT a informační bezpečnosti. Zvyšování bezpečnostních standardů ve společnosti a rozvoj dalších oblastí IT vedly k jeho povýšení na pozici ředitele informačních systémů. Tým se tak rozrostl z 1 člověka na více než 140 specialistů v 6 oblastech.

Parimatch Tech Talk se uskuteční online 28. listopadu v 18:30.

Registrace na setkání a školení je zdarma prostřednictvím tohoto odkazu:  https://forms.gle/ajXk632T3GZ3fvwa8

Amazon Web Services je nejrozsáhlejší a nejrozšířenější cloudová platforma na světě, která nabízí více než 200 plně vybavených služeb z datových center po celém světě. Miliony zákazníků – včetně nejrychleji rostoucích startupů, největších podniků a předních vládních agentur – využívají AWS ke snížení nákladů, větší agilitě a rychlejším inovacím.

Parimatch Tech je mezinárodní produktová společnost, která vyvíjí a poskytuje technická a marketingová řešení pro herní a zábavní průmysl a zároveň celosvětově propaguje značku Parimatch. Společnost sídlí na Kypru a působí celosvětově, má výzkumná a vývojová centra ve třech zemích, největší na Ukrajině. V květnu 2022 Parimatch Tech otevřel Tech Hub v Praze.

iSTYLE ve čtvrtek startuje Black Friday. MacBook Air M2 nabídne o 6 tisíc levněji, 16“ MacBook Pro dokonce o 10. Zlevněný je i iPhone 13 a další dva tisíce položek

iSTYLE, který se jako první v Česku pyšní titulem prémiového partnera Applu, oznámil svou akční nabídku v rámci Black Friday. Zákazníci mají unikátní šanci pořídit si MacBook Air s nejnovějším procesorem M2 za 30 990 korun (sleva až 6 000 korun), supervýkonný MacBook Pro 16“ M1 za 53 990 korun (sleva až 19 000 korun) nebo populární iPhone 13 za 20 490 Kč Kč.

Největším tahákem letošního Black Friday v iSTYLU jsou Macy. MacBook Air M2, který je pro svou rychlost, kompaktní rozměry i 18hodinovou výdrž mimořádně oblíben mezi studenty, je v rámci akční nabídky k dostání již za necelých 31 tisíc. Pro zájemce o tento počítač v konfiguraci s 256GB pamětí a 8GB RAM, se tak jedná o šanci, která se dlouho nemusí opakovat. V nabídce pak nechybí ani alternativa pro zákazníky s přísnějším rozpočtem – vůbec nejdostupnějším počítač s rychlým a úsporným čipem od Applu, MacBook Air M1, bude během Black Friday k dispozici již za 25 990 korun.

Náročnější uživatele, kteří touží po velkém displeji a ještě větším výkonu, potěší sleva na aktuální 16palcový model MacBook Pro s čipem M1 Pro, který je v rámci Black Friday k dostání za necelých 54 tisíc, což je o 19 000 korun méně, než za kolik jej prodává přímo Apple, a o 10 000 korun méně, než byla dosavadní akční nabídka iSTYLU.

Na své si pak přijdou i fanoušci iPhonů, Apple Watch nebo bezdrátových sluchátek AirPods. iPhone 13 s pamětí 128 GB je k dostání již od 20 490 korun, tedy ještě o tisíc korun levněji, než byla dosavadní akční cena iSTYLU. Zákazníky, kteří hledají co možná nejpříznivější variantu pro kapsu i peněženku, potěší oblíbený iPhone 12 mini s cenovkou 14 490 korun. Telefon, který se stále pyšní nejnovějším designem, a na trhu je unikátní svými kompaktními rozměry, se tak stává ještě dostupnějším.

Levněji letos zákazníci seženou i prémiová bezdrátová sluchátka AirPods Pro 1. generace, která iSTYLE zlevnil o 1 500 korun a k dostání jsou tak za 5 490 korun, což je cena, za niž jsou běžně dostupná základní AirPods bez přívlastku Pro. A právě tato sluchátka AirPods se ve své nejnovější 3. generaci v rámci Black Friday na iSTYLU poprvé dostávají pod hranici 5 tisíc korun – k dostání jsou za 4 990 korun.

Akční nabídka iSTYLE odstartuje již ve čtvrtek ráno a vztahuje se na více než 2 tisíce produktů. Na své si tak přijdou všichni zákazníci, ať už mají zájem o Mac, iPhone, iPad, Apple Watch, sluchátka AirPods nebo třeba vhodné příslušenství. iSTYLE tak slevami navazuje na poslední velkou cenovou akci, kterou mohli využít návštěvníci nově otevřené, unikátní prodejny v OC Chodov. Ta jako vůbec první v České republice nese titul Apple Premium Partner a svým konceptem se inspiruje nákupním zážitkem známým z ikonických prodejen Apple Store.

Více informací naleznete také na istyle.cz/blackfriday

iSTYLE: Nabídka Black Friday
Produkt Stávající cena Black Friday cena % Sleva Sleva celkem
Apple AirPods Pro with Magsafe Case 6,990 Kč 5,490 Kč 21.5% 1,500 Kč
MacBook Pro 16.2 Silver/M1 Pro/16C GPU/16GB/512G-CZK 63,990 Kč 53,990 Kč 15.6% 10,000 Kč
MacBook Pro 14.2 Silver/M1 Pro/10C CPU/16C GPU/16GB/1T-CZK 63,990 Kč 53,990 Kč 15.6% 10,000 Kč
MacBook Pro 16.2 Space Grey/M1 Pro/16C GPU/16GB/512G-CZK 63,990 Kč 53,990 Kč 15.6% 10,000 Kč
MacBook Air 13.6 Space Grey/M2/8C GPU/8GB/256GB-CZK 34,990 Kč 30,990 Kč 11.4% 4,000 Kč
MacBook Air 13.3 GLD/8C CPU/7C GPU/8GB/256GB-CZK 26,490 Kč 25,990 Kč 1.9% 500 Kč
MacBook Air 13.3 SPG/8C CPU/7C GPU/8GB/256GB-CZK 26,490 Kč 25,990 Kč 1.9% 500 Kč
MacBook Air 13.3 SLV/8C CPU/7C GPU/8GB/256GB-CZK 26,490 Kč 25,990 Kč 1.9% 500 Kč
iPhone 13 128GB Red, Midnight, Pink, Starlight, Blue, Green 21,990 Kč 20,490 Kč 6.8% 1,500 Kč
iPhone 13 256GB Red, Midnight, Pink, Starlight, Blue, Green 24,490 Kč 23,990 Kč 2.0% 500 Kč

O společnosti:

iSTYLE je největším partnerem společnosti Apple v CEE. První pobočka v Česku byla založena v roce 2006 a vůbec první obchod iSTYLE byl otevřen již v roce 1999. Nyní má společnost více než 100 obchodů, z nichž 54 se nachází EU a 16 na Blízkém východě. Sesterská společnost K-Tuin ve Španělsku disponuje sítí dalších 53 prodejen. Obrat iSTYLE (společně se španělským K-Tuin) překročí tento rok 1 mld. dolarů. iSTYLE Apple Premium Partner (APP) otevřel svou první prodejnou se statusem APP na pražském Chodově. Jedná se o první prodejnu svého druhu v regionu CEE a zároveň o první Flagship Store na světě. Obrat českého iSTYLE tento rok přesáhne 3,5 miliardy Kč. iSTYLE je součástí skupiny Midis.

VMware představuje řešení VMware Carbon Black XDR, které pomůže podnikům posílit zabezpečení cest laterálního pohybu

Společnost VMware, Inc. (NYSE: VMW) představila technologii VMware Carbon Black XDR, která rozšiřuje schopnosti VMware Carbon Black Enterprise EDR o síťovou viditelnost a detekci. Výrazně tak zlepšuje odhalování a prevenci hrozeb na koncových bodech a v sítích.

Toto nové řešení XDR výrazně posiluje laterální kontrolu tím, že využívá telemetrické funkce cloudové služby VMware Contexa, která shromažďuje informace o hrozbách týkajících se sítí, koncových bodů a uživatelských technologií VMware. Bezpečnostní týmy mohou využít řešení VMware Carbon Black XDR k rychlé identifikaci hrozeb v celém prostředí a k informovanějšímu rozhodování při uplatňování zásad prevence, takže se útočníci nemají kam ukrýt.

„S rostoucí složitostí multicloudových prostředí čelí bezpečnostní týmy stále důmyslnějším a rozsáhlejším útokům. Již se nemohou spoléhat na různorodé přístupy k zabezpečení, které zanechávají slepá místa,“ říká Tom Gillis, viceprezident a generální ředitel obchodní skupiny zaměřené na sítě a pokročilou bezpečnost společnosti VMware. „VMware Carbon Black XDR upevňujeme naše vedoucí postavení v oblasti zabezpečení cest laterálního pohybu tradičních i moderních aplikací tím, že zákazníkům umožňujeme kontrolovat každý koncový bod, paket a proces ve svých prostředích.“

Letos představená cloudová služba VMware Contexa denně zaznamenává a zpracovává více než 1,5 bilionu událostí na koncových bodech a více než 10 miliard síťových přenosů(1) spolu se strategickými údaji o hrozbách získávanými prostřednictvím technologických partnerství. Tento široký kontext je dále analyzován pomocí strojového učení a poznatků více než 500 výzkumníků z jednotky pro analýzu hrozeb společnosti VMware a partnerů pro řešení bezpečnostních incidentů.

Podle nedávné studie společnosti Forrester(2), 3 ze 4 podniků dosud nezavedly XDR, ale 27 % tak plánuje učinit v příštích 12 měsících. Studie tvrdí, že prvotní uživatelé XDR zaznamenali přínosy z automatizace, jednotné detekce a zvýšené návratnosti investic. Analytici proto věří, že tento typ řešení je do budoucna velmi perspektivní a trh XDR poroste. První uživatelé také zjistili, že XDR vhodně doplňuje další řešení v jejich souboru technologií, což umožňuje jejich pracovníkům soustředit pozornost na cílenější útoky.

VMware Carbon Black XDR je k dispozici v režimu předběžného uvolnění pro vybrané zákazníky. Zákazníci, kteří by se chtěli do programu předběžného přístupu přihlásit, mohou kontaktovat tým bezpečnostních specialistů nebo se zaregistrovat zde 

Služby VMware Cross-Cloud™ pomáhají zákazníkům orientovat se v multicloudovém světě

Na konferenci VMware Explore 2022 Europe představuje společnost VMware nové a vylepšené nabídky služeb VMware Cross-Cloud, které zákazníkům pomohou uspět v éře multicloudu díky svobodě, flexibilitě a bezpečnosti. VMware Cross-Cloud je portfolio cloudových služeb, které poskytují jednotný a zjednodušený způsob, jak vytvářet, provozovat, zpřístupňovat a lépe zabezpečovat jakékoli aplikace v libovolném cloudu z libovolného zařízení. Mezi pilíře služeb VMware Cross-Cloud patří 1) aplikační platforma, 2) cloudová správa, 3) cloudová a edge infrastruktura, 4) zabezpečení a síť, 5) pracovní prostředí Anywhere Workspace. Nejnovější zprávy a další informace o tom, jak společnost VMware poskytuje digitálním podnikům rychlejší a chytřejší cestu ke cloudu, naleznete v tiskových materiálech konference VMware Explore 2022 Europe. 

O konferenci VMware Explore

VMware Explore navazuje na tradici konferencí VMworld, které představovaly pomyslnou výkladní skříň společnosti VMware. VMware Explore má ambice stát se nejvýznamnější odbornou akcí zaměřenou na veškeré aspekty problematiky multicloudu. V letošním roce nabídne produktové a technické prezentace, rozsáhlý ekosystém 90 % nejvýznamnějších cloudových partnerů, prosperující tržiště nezávislých výrobců softwaru pro multicloud a několik společenských akcí. Další informace o konferenci VMware Explore naleznete na stránkách: www.vmware.com/explore.html.

O společnosti VMware

VMware je přední poskytovatel multicloudových služeb pro veškeré aplikace, který podnikům usnadňuje zavádět digitální inovace při zachování kontroly nad IT. Software společnosti VMware slouží jako důvěryhodný základ pro urychlení inovací a poskytuje podnikům flexibilitu a možnosti volby, které potřebují k dalšímu rozvoji. Společnost VMware sídlí v Palo Alto v Kalifornii a jejím dlouhodobým cílem je budovat lepší budoucnost na základě své Agendy 2030. Další informace naleznete na stránkách www.vmware.com/company.

1 – Interní analýza společnosti VMware, květen 2022

2 – Výzkum realizovaný v červenci 2022 společností Forrester Consulting na objednávku společnosti VMware

VMware, Explore, Carbon Black a Contexa jsou ochranné známky společnosti VMware, Inc. nebo jejích dceřiných společností v USA a dalších zemích. Tento text může obsahovat odkazy na internetové stránky vlastněné nebo provozované jinými osobami než společností VMware a společnost VMware nenese za obsah takových stránek žádnou odpovědnost.

Black Friday v podání Bose: limitovaná edice sluchátek QuietComfort 45, soundbary a Bluetooth reproduktory

Legendární americký výrobce audiotechniky Bose spustil akci Friday pro české zákazníky. V časově omezené akci jsou sluchátka, soundbary i Bluetooth reproduktory.

Limitovaná edice sluchátek Bose QuietComfort 45 Eclipse Gray – 6 490 Kč

Nejvýraznější nabídkou v rámci Black Friday od Bose je novinka, která je na našem trhu jen v počtu 100 kusů – limitovaná edice sluchátek Bose QuietComfort 45 v matně šedé barvě Eclipse Grey s výrazným zlatým logem Bose. Jedná se o stávající model sluchátek v ikonickém designu s typickým zvukem Bose, vynikajícím dynamickým systémem aktivního potlačení ruchů (ANC) a výdrží až 24 hodin.

Bose Smart Soundbar 700 – 13 990 Kč

Jeden z nejlepších televizních reproduktorů od Bose (na trh přišel za koncovou cenu skoro 25 000 Kč) s mimořádně působivým prostorovým zvukem a automatickou kalibrací zvuku pro nejčastější poslechové místo, která zajišťuje přesné nastavení prostorového efektu s ohledem na konkrétní dispozice místnosti.  Dále lze v případě potřeby doplnit o subwoofer či bezdrátové zadní reproduktory a je možné ho snadno kombinovat s dalšími reproduktory Bose řady Home Speaker k vytvoření komplexního bezdrátového rozvodu hudby v celém domě.

Bose Smart Soundbar 500 – 9 990 Kč

Na tomto soundbaru demonstruje Bose svou schopnost vytvořit špičkový a hutný zvuk z reproduktoru s velmi kompaktními rozměry. Díky patentovaným technologiím je elegantní Smart Soundbar 500 extrémně tenký, jeho výška je pouhých 5 cm. WiFi rozhraní a chytré funkce umožňují s využitím aplikace Bose Music přehrávat hudbu ze Spotify a dalších služeb či propojit reproduktor s dalšími audio produkty a vytvořit komplexní bezdrátový systém ozvučení celé domácnosti.

Nepřehlédnutelný Bose SoundLink Color II Yellow – 2 490 Kč

Jediný stereo bezdrátový reproduktor Bose z rodiny SoundLink k bazénu i do hor. V rámci Black Friday je k dispozici v nepřehlédnutelné žluté edici. Nabízí vynikající kvalitu zvuku a díky své konstrukci a pogumovanému povrchu odolá vodě i méně šetrnému zacházení. O reprodukci se starají dva vestavěné pasivní měniče, které rozezní prostor hutným hudebním podkresem. S rozměry 13,3 x 12,7 cm x 5,7 cm a hmotností těsně nad půl kilogramu dokáže vykouzlit zvuk, který překvapí posluchače jak působivým přednesem, tak i vysokou hlasitostí.

Bose SoundLink Micro v několika barvách (kromě černé) – 2 190 Kč

Doslova kapesní přenosný Bluetooth reproduktor SoundLink Micro od Bose. Nevadí mu prach, písek, extrémní teploty, nárazy,  dokonce ani úplné ponoření do vody. S rezervami splňuje specifikaci odolnosti IPX7. S rozměry asi 9,8 x 9,8 x 3,5 cm se sice vejde se do dlaně, ale vytváří hudební kulisu, kterou by uživatelé čekali od několikanásobně větších přístrojů. Jaho konstrukce ho předurčuje pro outdoorové využití na horách, cyklovýletech, u vody i na cestách za dobrodružstvím. Pomocí jednoduchého, ale geniálně navrženého pružného poutka na jeho zadní straně ho lze snadno uchtit na pásek, batoh, nebo dokonce řídítka kola.

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean.

VMware pomáhá platformním týmům chytře využívat cloud díky novým možnostem modernizace cloud-native aplikací a cloudové správy

Zavedení multicloudové strategie je zásadním předpokladem úspěchu moderních podniků. Podporuje růst a inovace tím, že zvyšuje flexibilitu a současně řeší zásadní požadavky na zabezpečení a soulad s předpisy. Souběžně s tím roste potřeba konzistentně poskytovat, provozovat a řídit rostoucí množství aplikací ve veřejných a privátních cloudech nebo edge prostředích, aby bylo možné zvládat exponenciálně stoupající složitost. Společnost VMware (NYSE: VMW) na konferenci VMware Explore 2022 Europe oznámila vylepšení svého portfolia cloud-native aplikací VMware Tanzu® a platformy pro cloudovou správu VMware Aria. Cílem je nabídnout chytrý přístup k využití cloudu při vývoji, poskytování a správě cloud-native aplikací, který bude podporovat zákazníky na každém kroku – u všech implementací Kubernetes a všech typů cloudu.

„Víme, že žádné dvě cesty modernizace aplikací nejsou stejné a podniky potřebují svobodu při výběru správného cloudu, softwarových komponent a služeb pro konkrétní aplikace podle jejich specifických potřeb. Ale jak podniky rozšiřují své systémy do dalších cloudů, aby využily výhod jejich jedinečných služeb, stává se závažným problémem nedostatek kvalifikovaných vývojářů, znalostí Kubernetes, zabezpečení, compliance a složitost celkového řízení provozu v různých cloudech,“ říká Ajay Patel, viceprezident a generální ředitel divize moderních aplikací a správy společnosti VMware. „Platformní týmy potřebují řešení, která umožní vývojářům postupovat rychle v rámci bezpečného procesu ve standardně nastavených mantinelech a zkrátí celý vývojový cyklus, rozšíří možnosti samoobsluhy a zároveň sjednotí přehled a správu, aby bylo možné využít výhod multicloudu. Dnešní vylepšení souborů nástrojů VMware Tanzu, VMware Image Builder™ a VMware Aria představují nejnovější milník v úsilí společnosti VMware podporovat transformaci u svých zákazníků pomocí inteligentních, holistických řešení, která poskytují větší flexibilitu, konzistentnost a možnost volby.

Stavební bloky aplikací pro vývojáře pomáhají zajistit soulad s požadavky na bezpečnost a compliance

Open source je jádrem podnikových inovací. Rychle získává na oblibě po potřeby vývoje, ale v produkčním nasazení jeho zavádění zpomalilo kvůli obavám o bezpečnost a řízení životního cyklu, jak popisuje výzkumná studie společnosti VMware State of Secure Supply Chain Survey 2022.(1) Aby bylo možné reagovat na rostoucí potřeby týkající se správy obsahu, který vstupuje do výrobního řetězce podnikového softwaru, společnost VMware oznamuje spuštění beta verze služby VMware Image Builder založené na jádru Bitnami, která umožňuje automatizovat balíčkování, ověřování a distribucí artefaktů z katalogu VMware Application Catalog™. VMware Image Builder je řešení SaaS dostupné primárně prostřednictvím rozhraní API, které umožňuje automatizovat vytváření bezpečných, důvěryhodných a průběžně udržovaných softwarových artefaktů v souladu s podnikovými standardy a pravidly, které lze publikovat programátorům jako stavební bloky k vývoji softwaru. VMware Image Builder umožňuje balit artefakty do různých formátů (kontejnery, Helm, Carvel, OVA), spouštět řadu ověřovacích testů včetně kontroly shody, funkčních testů, testů výkonu a skenování zranitelnosti v různých distribucích Kubernetes a VMware vSphere® na všech hlavních cloudových platformách.

VMware Tanzu® for Kubernetes Operations umožňuje využití jakékoli distribuce Kubernetes v libovolném cloudu

Studie společnosti VMware State of Kubernetes  (2) zjistila, že více než 40 % respondentů využívá hybridní cloudové modely a 52 % volí vícero poskytovatelů veřejného cloudu. To ukazuje, s jakým cloudovým chaosem se dnes řada podniků snaží pracovat. Soubor nástrojů VMware Tanzu for Kubernetes Operations pomáhá poskytovat správné prostředí Kubernetes kdekoli a zároveň standardizovat a zjednodušovat správu a zabezpečení těchto aplikací a prostředí.

Společnost VMware na konferenci VMware Explore Europe oznámila aktualizace klíčových komponent Tanzu for Kubernetes Operations – včetně VMware Tanzu® Kubernetes Grid ™, VMware Tanzu® Mission Control ™ a VMware Tanzu® Service Mesh ™ Advanced edition. Cílem aktualizací je optimalizace provozu všech odnoží Kubernetes v jakémkoli cloudu nebo edge prostředí a v důsledku urychlení vývojových cyklů aplikačních prostředí, na kterých závisí podnikání zákazníků. Nová vylepšení VMware Tanzu optimalizují Kubernetes pro edge prostředí, poskytují konzistentní správu Kubernetes v lokálním prostředí izolovaném od vnějšího světa a umožňují provoz Kubernetes v širším okruhu veřejných cloudů.

Společnost VMware oznámila Tanzu Kubernetes Grid 2.1, který kromě stávající podpory pro AWS, Azure a vSphere zavádí podporu pro Oracle Cloud Infrastructure, což zákazníkům poskytuje ještě větší flexibilitu a konzistentnost při rozvoji multicloudových prostředí. Další novou iniciativou společnosti VMware je návrh a nabídka samostatně spravované, privátní implementace VMware Tanzu MissionControl, která zákazníkům poskytuje automatizovanou, pravidly řízenou správu a podporu zabezpečení při škálování klastrů Kubernetes. Zákazníci, kteří jsou omezeni na lokální a zcela izolovaná prostředí, tím získají plnou kontrolu nad všemi svými klastry a konektivitou síťové infrastruktury. Vedle těchto aktualizací bude Tanzu Service Mesh Advanced obsahovat další funkce, které operátorům umožní automaticky zjišťovat klastry Kubernetes, umožní začlenění a bezpečné připojení těchto klastrů a využití nové podpory GitOps k dalšímu sjednocení provozu s klastry Kubernetes.

VMware zdokonaluje správu multicloudu pomocí řešení VMware Aria Hub™ a VMware Aria Graph™

Zatímco IT týmy urychlují vývoj aplikací a využívají multicloudové prostředí, platformní týmy musí stále více spoléhat na údaje o nákladech, výkonu, zabezpečení a konfiguraci – mnohdy rozptýlená v různých nástrojích – aby plně porozuměly charakteristikám aplikace, kterou budují. Nová vylepšení portfolia VMware Tanzu doplňují nové a rozšířené schopnosti nástrojů VMware Aria pro cloud-native aplikace a správu multicloudu.

Nástroj VMware Aria Graph, představený na konferenci VMware Explore US v San Franciscu, je technologie pro ukládání dat založená na grafech, která poskytuje mapu aplikací a cloudů téměř v reálném čase, včetně souhrnných informací pro správu ze stávajících řešení VMware Aria i z řešení jiných výrobců. VMware Aria Graph je k dispozici jako součást centra VMware Aria Hub – nové platformy, která poskytuje centralizované přehledy a ovládací prvky pro správu celého multicloudového prostředí. Portfolio VMware Aria, včetně VMware Aria Hub a VMware Aria Graph, společně umožňuje správu veřejných a hybridních cloudů zohledňující aplikace a pomáhá zákazníkům řešit problémy v oblasti disciplíny, nástrojů a týmů.

Na konferenci VMware Explore Europe společnost VMware oznámila také dostupnost nové bezplatné nabídky VMware Aria Hub založené na VMware Aria Graph. Tato nová bezplatná nabídka umožní zákazníkům inventarizovat, mapovat, filtrovat a vyhledávat prostředky ve dvou svých účtech v nativních veřejných cloudech Amazon Web Services nebo Microsoft Azure. Nabídka typu „freemium“, tedy s bezplatnými základními funkcemi, umožní uživatelům porozumět vztahům jejich prostředků k jiným zdrojům, zásadám a dalším klíčovým komponentám cloudových prostředí. Mezi další bezplatné funkce bude patřit zobrazení údajů o porušení bezpečnostních standardů CIS, které dodává nástroj VMware Aria Automation™ for Secure Clouds, a také výpočet nákladů na cloudové prostředky z katalogových cen, které poskytne nástroj VMware Aria Cost™ využívající CloudHealth®. Na základní bezplatné úrovni budou zákazníci moci ručně uspořádávat své podnikové aplikace a lépe porozumět jejich závislostem a vztahům. Dostupnost této nabídky se základními funkcemi zdarma se očekává ve 4. čtvrtletí fiskálního roku 2023 společnosti VMware. VMware také oznamuje dostupnost beta verze služby VMware Aria Migration™. Ta byla již dříve na konferenci VMware Explore v San Franciscu představena ve fázi technologického preview.  jedná se o novou komplexní službu, která může využít VMware Aria Hub a VMware Aria Graph k urychlení a zjednodušení přechodu na multicloud pomocí automatizace vyhodnocení, plánování a realizace. 

Služby VMware Cross-Cloud™ pomáhají zákazníkům orientovat se v multicloudovém světě

Na konferenci VMware Explore 2022 Europe představuje společnost VMware nové a vylepšené nabídky služeb VMware Cross-Cloud, které zákazníkům pomohou uspět v éře multicloudu díky svobodě, flexibilitě a bezpečnosti. VMware Cross-Cloud je portfolio cloudových služeb, které poskytují jednotný a zjednodušený způsob, jak vytvářet, provozovat, zpřístupňovat a lépe zabezpečovat jakékoli aplikace v libovolném cloudu z libovolného zařízení. Mezi pilíře služeb VMware Cross-Cloud patří 1) aplikační platforma, 2) cloudová správa, 3) cloudová a edge infrastruktura, 4) zabezpečení a síť, 5) pracovní prostředí Anywhere Workspace. Nejnovější zprávy a další informace o tom, jak společnost VMware poskytuje digitálním podnikům rychlejší a chytřejší cestu ke cloudu, naleznete v tiskových materiálech konference VMware Explore 2022 Europe. 

O konferenci VMware Explore

VMware Explore navazuje na tradici konferencí VMworld, které představovaly pomyslnou výkladní skříň společnosti VMware. VMware Explore má ambice stát se nejvýznamnější odbornou akcí zaměřenou na veškeré aspekty problematiky multicloudu. V letošním roce nabídne produktové a technické prezentace, rozsáhlý ekosystém 90 % nejvýznamnějších cloudových partnerů, prosperující tržiště nezávislých výrobců softwaru pro multicloud a několik společenských akcí. Další informace o konferenci VMware Explore naleznete na stránkách: www.vmware.com/explore.html.

O společnosti VMware

VMware je přední poskytovatel multicloudových služeb pro veškeré aplikace, který podnikům usnadňuje zavádět digitální inovace při zachování kontroly nad IT. Software společnosti VMware slouží jako důvěryhodný základ pro urychlení inovací a poskytuje podnikům flexibilitu a možnosti volby, které potřebují k dalšímu rozvoji. Společnost VMware sídlí v Palo Alto v Kalifornii a jejím dlouhodobým cílem je budovat lepší budoucnost na základě své Agendy 2030. Další informace naleznete na stránkách www.vmware.com/company.

1-VMware The State of the Software Supply Chain: Open Source Edition 2022, říjen 2022

2- VMWare State of Kubernetes Report 2022, duben 2022

VMware, VMware Explore a Tanzu jsou ochranné známky společnosti VMware, Inc. nebo jejích dceřiných společností v USA a dalších zemích. VMware nezaručuje, že služby oznámené ve fázi preview nebo privátní beta verze budou skutečně později k dispozici. Informace uvedené v této tiskové zprávě jsou pouze orientační a nelze je začlenit do právně závazné smlouvy. Tento text může obsahovat odkazy na internetové stránky vlastněné nebo provozované jinými osobami než společností VMware a společnost VMware nenese za obsah takových stránek žádnou odpovědnost.

realme se vymyká tržnímu trendu a pokračuje v růstu v Evropě

realme, nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů v Evropě, odhaluje své výsledky za třetí čtvrtletí podle zprávy společností Canalys a Counterpoint Research. realme potvrdilo svou sílu s 85% meziročním růstem – nejvyšším procentem registrovaného ročního růstu dodávek mezi všemi Top značkami uvedenými na Counterpoint v rámci evropských trhů během 3. čtvrtletí 2022.

Zpráva společnosti Canalys o globálních dodávkách chytrých telefonů za 3. čtvrtletí roku 2022 navíc uvádí, že se realme umístilo v Top 3 značkách ve střední a východní Evropě (13 %; +131 % meziročně), navíc se vyšvihlo na místo v Top 4 značkách v celé Evropě. Podle nejnovějších údajů společnosti Canalys zaznamenala společnost realme pozitivní výsledky také na jednotlivých trzích, když se v Polsku a Řecku umístila mezi Top 5 značkami chytrých telefonů v rámci sell in.

Společnost realme se snaží navázat na svůj nedávný růst, když v srpnu oznámila produktovou strategii „Simply Better“, která určuje globální produktový přístup, jež se zaměří na segment střední třídy a poskytne zákazníkům nejnovější technologie v dostupných zařízeních. To spolu se závazkem zvýšit meziročně o 58%  investice do výzkumu a vývoje posílí plány společnosti na další období, tedy na 4. čtvrtletí a rok 2023.

O společnosti realme

Společnost realme je globální rozvíjející se spotřebitelská technologická společnost, která mění trh s chytrými telefony a AIoT tím, že zpřístupňuje špičkové technologie. Mladým spotřebitelům poskytuje řadu chytrých telefonů a lifestylových technologických zařízení s prémiovými specifikacemi, kvalitou a trendy designem za dostupné ceny.

Společnost realme, kterou v roce 2018 založil Sky Li a která se řídí svým duchem „Dare to Leap“, se za pouhé tři roky stala jedním z pěti největších hráčů na poli chytrých telefonů na 30 trzích po celém světě a realme vstoupila na 61 trhů po celém světě, včetně Číny a jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Středního východu, Latinské Ameriky a Afriky, a má celosvětovou uživatelskou základnu více než 140 milionů uživatelů.

Další informace naleznete na adrese www.realme.com.

Produkty WiZ podporují standard pro chytrou domácnost Matter

Společnost Signify, světový lídr v oblasti osvětlení, zahájila certifikaci všech svých produktů WiZ včetně světel a chytrých zásuvek pro standard Matter. WiZ se tak řadí mezi první značky internetu věcí (IoT), které budou podporovat tento jednotný komunikační systém pro chytrou domácnost. Matter představuje další významný krok v naplňování mise platformy WiZ, jejímž cílem je zpřístupnit chytré osvětlení všem uživatelům a zvýšit jeho význam v každodenním životě. 

Matter: Standard, který sjednocuje připojená zařízení napříč odvětvími

Organizace Connectivity Standards Alliance (CSA), která vytvořila standard Matter, sdružuje výrobce produktů pro chytrou domácnost jako např. Apple, Google, Amazon. Tento projekt vznikl s cílem vytvořit prostředek pro zlepšení interoperability chytrých zařízení mezi značkami a platformami. Velký důraz byl kladen i na zvýšení soukromí, bezpečnosti a jednoduchosti pro uživatele. Společnost Signify se na zapojení do systému Matter velmi aktivně podílí a certifikaci kompletního portfolia WiZ plánuje dokončit do konce roku 2022. Od druhé poloviny roku 2023 budou mít všechny nové produkty WiZ na obalu logo Matter, aby je uživatelé snadno rozpoznali. Po dokončení certifikace obdrží všechny produkty vyrobené od poloviny roku 2021 aktualizaci firmwaru OTA (Over-The-Air), aby se staly součástí tohoto ekosystému. To se týká i dříve zakoupených a již nainstalovaných produktů.

Uživatelé zařízení WiZ budou moci i nadále využívat nejlepší osvětlení ve své třídě a pokročilé funkce, jako jsou dynamické světelné režimy, přizpůsobitelné světelné scény a dvouzónové ovládání světla pomocí aplikace WiZ. S logem Matter však navíc získají kompatibilitu s ostatními produkty komunikujícími s tímto standardem bez ohledu na značku. Jejich chytrá domácnost tak bude ještě chytřejší.

„Těší nás, že můžeme oznámit, že naše produkty budou tak brzy splňovat dlouho očekávaný komunikační standard Matter, který sjednocuje různé prvky internetu věcí napříč odvětvími a posunuje chytré domácnosti na další úroveň. Spotřebitelům umožní bezproblémové propojení všech jejich chytrých zařízení od různých výrobců. Přijetím technologie Matter do našeho kompletního produktového portfolia WiZ poskytneme našim zákazníkům větší flexibilitu, co nejintuitivnější uživatelské prostředí a bezpečné připojení,“ říká Maikel Klomp, Business Leader WiZ Connected. 

O WiZ Connected

WiZ Connected je poskytovatel softwarového řešení pro internet věcí, který vyvíjí snadno použitelné inteligentní osvětlení s připojením přes Wi-Fi. Značka WiZ, kterou vlastní Signify, světový lídr v oblasti osvětlení, obsluhuje spotřebitelské i profesionální trhy ve více než 70 zemích. Více informací o WiZ Connected a o tom, jak její inovativní řešení propojeného osvětlení usnadňují každodenní život, najdete na adrese https://wizconnected.com.

O společnosti Signify

Společnost Signify (Euronext: LIGHT) je světovým leaderem v oboru osvětlovací techniky pro profesionální zákazníky i koncové spotřebitele, včetně osvětlení v rámci internetu věcí (IoT). Produkty značky Philips
a systém propojeného osvětlení a datových služeb Interact vytvářejí přidanou hodnotu a pomáhají ke zlepšování života v domácnostech, kancelářích, průmyslových objektech i na veřejných prostranstvích. Společnost Signify, která v roce 2020 dosáhla tržeb ve výši 6,5 miliard EUR a zaměstnává přibližně 39 000 zaměstnanců ve více než 70 zemích světa, má za cíl rozvíjet mimořádný potenciál světla, který dokáže rozjasňovat životy lidí a zlepšovat svět. Signify klade mimořádný důraz na udržitelnost a již v roce 2020 dosáhla uhlíkové neutrality. Od vstupu na burzu je společnost již čtyři roky po sobě v indexu Dow Jones Sustainability a byla oceněna jako Industry Leader v letech 2017, 2018 a 2019. Novinky týkající se společnosti Signify najdete v Newsroomu, na Twitteru, LinkedInu a na Instagramu. Informace pro investory jsou na webové stránce Investor Relations.

Signify odemyká mimořádný potenciál světla pro jasnější životy a lepší svět.

Platební preference Čechů se vyvíjí. 73 % si spíše zvolí e-shop, který umožní platbu až po převzetí

Společnost Klarna, která na český trh vstoupila letos v září, publikovala velký přehled nákupního chování evropských a amerických spotřebitelů. V rámci svého průzkumu Shopping Pulse Klarna zpovídala více než 15 tisíc zákazníků napříč 14 zeměmi, přičemž do průzkumu byla zahrnuta i více než tisícovka českých nakupujících. Z průzkumu, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během třetího čtvrtletí letošního roku, mimo jiné vyplynulo, že ochota nakupovat online meziročně znatelně vzrostla ve všech sledovaných zemích. Češi jsou mezi pěticí zemí, které mají k online nakupování vůbec nejblíže – 31 % českých zákazníků by chtělo většinu svých nákupů činit online. Průzkum také ukázal, že 78 % Čechů po e-shopech vyžaduje inovace, které by se dle názoru respondentů měly zaměřit na bezproblémovou platbu, a to jak online, tak i v kamenných obchodech. 

Lepší nabídka platebních metod povzbuzuje k nákupu

Jedním z velkých témat, které u českých zákazníků ovlivňuje nákupní zážitek a ochotu nakupovat online, je platba za zboží. Jak ukazují například data portálu Česká e-commerce, v České republice je dlouhodobě velmi oblíbená platba na dobírku, což ukazuje, jak moc Češi nechtějí platit předem za zboží, které jim ještě nedorazilo.

Celých 73 % zákazníků spíše nakoupí v takovém obchodě, který umožňuje platbu po převzetí. Stále otevřenější jsou proto čeští spotřebitelé tzv. odloženým platbám (BNPL), které umožňují zboží ihned koupit, ale zaplatit později, případně i na vícekrát. Lidé jsou dvakrát ochotnější využívat služby BNPL než kreditní karty a 77 % respondentů považuje možnost rozdělit nákup do více plateb bez úroků a poplatků za užitečné.

Tomu, že by obchodníci měli více investovat do pohodlných platebních metod, věří 63 % dotázaných. 46 % respondentů si navíc myslí, že by majitelé e-shopů měli více dbát na personalizovaná doporučení produktů. Touha po moderních platebních metodách a personalizaci tak u zákazníků výrazně převyšuje touhu po investicích do rozšířené a virtuální reality (26 % dotázaných) či třeba do technologií rozpoznávání hlasu a tváře při kontaktu s prodejcem (11 %).

„Z průzkumu jednoznačně vyplývá, že lidé nechtějí za zboží platit dříve, než jej dostanou, a že by uvítali příjemnější metody placení, než jsou u českých e-shopů běžně v nabídce. Je zřejmé, že právě nedostatečná nabídka vhodných platebních možností, které by reflektovaly potřeby českých zákazníků, je pro e-shopy často brzdou růstu. Obchodníci by tento aspekt nákupu neměli opomíjet, jinak zbytečně přijdou o obrovské množství zákazníků, kteří si jejich zboží na e-shopu prohlédnou, ale k nákupu se zkrátka neodhodlají,“ popisuje Tereza Obrtáč, Country Managerka společnosti Klarna pro Českou republiku.

Lepší zákaznická zkušenost přesvědčí i zastánce kamenných obchodů

Ačkoli je česká e-commerce i v globálním měřítku velmi vyspělá, pro internetové obchodníky skýtá stále mnoho prostoru k růstu. E-shopy si totiž mohou „sáhnout“ i na velké množství zákazníků tradičních kamenných obchodů, kteří jsou vůči online nakupování zatím rezervovaní. Nejčastějšími důvody, které české zákazníky od nákupu na internetu odrazují, jsou obavy, že daný produkt nebude vyhovovat jejich potřebám (65 %), více než polovina zákazníků se také bojí, že by proces vrácení zboží byl příliš složitý (54 %), a podobná nadpoloviční většina (53 %) zákazníků nedůvěřuje tomu, že bude obdržený produkt odpovídat popisu na e-shopu.

„Dobrou zprávou pro majitele e-shopů v Česku je, že 61 % zákazníků si chodí pro nákupní inspiraci na internet. Je tedy zřejmé, že zaujmout zákazníky české e-shopy umí. Často by tedy stačilo zákazníkům nabídnout o něco lepší zákaznickou zkušenost v souladu s jejich potřebami a přetavit tak jejich cestu za inspirací ve skutečný online nákup,“ uzavírá Tereza Obrtáč.

Z průzkumu Shopping Pulse společnosti Klarna vyplývá, že drtivá většina českých zákazníků očekává další inovace v oblasti maloobchodu a myslí si, že by se obchodníci měli snažit dále zvyšovat úroveň jejich nákupního zážitku. Rostoucí trend digitalizace retailu je ostatně jednoznačný a jsou kategorie, ve kterých již dnes Češi online nákup jasně preferují – ať už se jedná o elektroniku, zboží z kategorie zábavy, erotické pomůcky nebo potřeby pro sport a volný čas.

Další zajímavá čísla z oblasti nákupních a platebních preferencí naleznete v kompletním reportu Klarna’s Shopping Pulse: Czech Republic.

O společnosti Klarna

Společnost Klarna mění standardy v oblasti retailového bankovnictví již od roku 2005. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně Klarna vychází vstříc měnícím se zákaznickým požadavkům a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Zároveň také přispívá k lepší informovanosti a snazší správě výdajů. Inovativní technologii společnosti Klarna, která poskytuje bezproblémové nakupování v online i offline prostředí, již po celém světě integrovalo více než 460 000 globálních maloobchodních partnerů, včetně společností, jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Společnost Klarna v současnosti působí na 45 světových trzích a zaměstnává více než 5 000 pracovníků. Další informace naleznete na Klarna.com.

Rozlučte se o Vánocích s inkoustovými kazetami

Stále ještě váháte, čím letos o Vánocích obdarovat své blízké? Co takhle levný, kvalitní, a navíc ekologický tisk? Inkoustová tiskárna Epson EcoTank se stane užitečným pomocníkem v domácnosti, kterého ocení celá rodina. Užijte si mimořádně nízké náklady s modelem L3256 v elegantní bílé či L3250 ve stylové černé barvě a zapomeňte na předražené inkoustové kazety. Tiskárna Epson EcoTank přináší neuvěřitelně nízké náklady na stránku díky systému velkých inkoustových nádržek, které lze plnit z cenově dostupných lahviček. Zásoba inkoustu dodaná přímo v balení vám vydrží až na tři roky, aniž by bylo nutné jej doplňovat. Nechybí také možnost připojení prostřednictvím Wi-Fi a Wi-Fi Direct, díky kterému můžete odesílat tiskové dokumenty s pomocí aplikace Epson Smart Panel. 

O společnosti Epson

Společnost Epson, globální technologický lídr, se zaměřuje na to, aby byla pro společnost nepostradatelná – spojuje lidi, věci a informace pomocí nebývale efektivních, kompaktních a precizních technologií. Společnost se soustředí na to, aby přinášela inovace a překonala očekávání zákazníků v oblasti inkoustového tisku, vizuální komunikace, nositelné elektroniky a robotiky. Epson je hrdý na to, že pomáhá spoluvytvářet udržitelnou společnost, stejně jako na své dlouhodobé snahy o naplnění Cílů udržitelného rozvoje OSN. Globální korporace Epson Group vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku dosahuje ročních prodejů v hodnotě přesahující 1 miliardu JPY. global.epson.com

Exit mobile version