“Aby nám lidi neutíkali.” Města a obce zlepšují komunikaci s občany, nejlépe si vede Jihomoravský kraj a Praha

Stěhování občanů do větších měst či satelitů nebo za prací, vysoké ceny za energie a náklady na bydlení nebo nová zastupitelstva a starostové. To vše jsou důvody, které tlačí obce a města k chytřejší a otevřenější komunikaci. Mít webovky a obecní facebookovou stránku už dávno nestačí. Aby obce a města dovedli zastavit nebo zpomalit odliv svých občanů, musí jít občanům naproti chytrými, moderními a efektivními komunikačními kanály a platformami. Zájem o ně dokládají nově zveřejněná data chytré komunikační sítě Munipolis (dříve Mobilní rozhlas) napříč celou zemí.

Momentálně Munipolis využívá téměř 42 % všech českých měst a obcí, což je meziroční růst o 12 procent. Informace do mobilních telefonů dostává více než 770 000 Čechů a Češek. Svou pověst nejchytřeji komunikujícího regionu opět potvrdila Praha, kde je do chytré sítě Munipolis, která propojuje samosprávy s občany, zapojena již nadpoloviční většina všech městských částí a má momentálně pokrytí 56 procent. Hlavní město tak patří v oblasti chytré komunikace mezi leadery. Druhou oblastí s největším pokrytím se stal Jihomoravský kraj s necelými 48 %. Na děleném třetím místě se s více než 44 procenty pokrytí umístil Moravskoslezský a Liberecký kraj.

“Chtěli jsme svoje občany rychlým a efektivním způsobem informovat o všem podstatném, co se v obci děje nebo bude dít a získávat od nich zpětnou vazbu. Munipolis je výborný nástroj i při krizové komunikaci a jeho největší přínos vidím právě v rychlém informování občanů. Jsou situace, kdy je právě rychlost a dostupnost informací nenahraditelná,” říká starostka Helena Kadlečíková z Moravan, obce nedaleko Brna, kam se čím dál častěji stěhují mladé rodiny s dětmi.

“Pokud je občan informovaný o tom, co se děje nebo co se chystá, má možnost zareagovat svojí zpětnou vazbou dřív, než na tom nemůže nic změnit. A to je z mého pohledu jako občana velice důležité. Časy, kdy si vedení obce kulo pikle za zavřenými dveřmi jsou už dávno pryč, to se už nenosí. Je pro mě důležité, aby se lidé měli možnost sami podílet na rozkvětu a dění v naší obci. Jako starostka jsem z vůle našich občanů pouze na čas pověřena vedením obce, ale ta obce není moje, je nás všech, a proto je právem i povinností občanů se podílet na tom, jak se nám tu žije. A to bez komunikace není možné,” dodává Kadlečíková.

Zastavit odliv, dokud je ještě čas

Chytrá komunikace si však postupně hledá cestu i do dalších krajů v Česku. Největší nárůst zapojených obcí a měst byl zaznamenán v Pardubickém kraji s bezmála 28procentním růstem a Jihočeském kraji, kde v meziročním srovnání přibyla více než pětina chytře komunikujících měst a obcí.

“Přes Munipolis posíláme každý den aktuality do aplikace, rozesíláme informační SMS o výpadcích elektřiny nebo jiná varování, využíváme také možnost e-mailových rozesílek, kdy každé pondělí posíláme souhrnné kulturní tipy. Máme také takzvaný chytrý zpravodaj a využíváme i službu na hlášení závad. V současné době ve spolupráci s Munipolis chystáme spuštění participativního rozpočtu, kdy budou moci obyvatelé města přes tuto komunikační síť navrhovat projekty do participativního rozpočtu a následně zde bude probíhat i hlasování o návrzích,” říká starosta Jindřichova Hradce Michal Kozár.

Oba nejrychleji rostoucí kraje však ve srovnání s dalšími kraji spíše dohání ostatní, protože spolu s Vysočinou a Plzeňským krajem patří v absolutních číslech k těm nejméně pokrytým. Rozdíl v penetraci chytré komunikace je mezi nejvíce a nejméně pokrytými kraji i více než 30 procent. Dobře komunikující oblasti se nadále zlepšují a nastavují tak pomyslnou laťku velmi vysoko.

“Podle posledních dat Českého statistického úřadu zaznamenal největší odliv obyvatel Karlovarský a Moravskoslezský kraj. Druhý jmenovaný má sice relativně silné pokrytí chytrou komunikací, přesto loni stagnoval a zaznamenal druhý nejmenší růst ze všech krajů. Pokud chtějí obce zabránit odlivu obyvatelstva do větších měst nebo jiných krajů, musí udělat maximum, aby se v nich obyvatelům dobře žilo. Pružná, otevřená a fungující komunikace mezi obcí a občany je základním kamenem pro řešení jakýchkoliv problémů a výzev,” je přesvědčen Ondřej Švrček, zakladatel chytré komunikační sítě Munipolis.

Nová krev na radnici

Dvanáctiprocentní nárůst zapojených měst a obcí po celém Česku může být podle Švrčka způsoben i obměnou celé řady starostů po loňských volbách do místních zastupitelstev, podobný trend totiž v Munipolis zaznamenali i po předposledních volbách. Myšlenku otevřeného úřadu, chytré a digitální radnice i větší participace obyvatel totiž do svých volebních programů zahrnula celá řada kandidátů . Z průzkumu AMKOS (Asociace moderně komunikujících samospráv) vyšlo najevo, že otevřená a chytrá komunikace radnice je jednou z nejvyšších priorit občanů. Další skokový nárůst očekává Švrček letos, protože v řadě samospráv je zlepšování komunikace na spadnutí, ale zatím ještě nedošlo k implementaci.

„Trend v používání chytrých komunikačních kanálů je zjevný a bude pokračovat. Čím dříve si to starostové a zastupitelé uvědomí, tím dříve budou lépe komunikovat a tím i lépe řešit problémy na úrovni samospráv. Z dlouhodobých šetření víme, že špatně komunikající obecní úřady a radnice způsobují na straně občanů velkou frustraci,” domnívá se Ondřej Švrček.

Zlínský kraj v čele moderní metody participace

Kromě distribuce důležitých informací či městského zpravodaje, získávání zpětné vazby nebo možnosti pořádání anket i nahlašování podnětů občanů, umožňuje chytrá komunikační síť Munipolis uspořádat i tzv. participativní rozpočty. Skrze ně se řada českých měst a obcí snaží do dění zapojit větší množství občanů.

Tuto moderní metodu zapojování občanů už používá několik českých samospráv. Lídrem byl loni Zlínský kraj se čtyřmi participativními rozpočty. Konkrétně šlo o Zlín, Valašské Meziříčí, Vsetín a Slavičín. Se třemi uspořádanými “participáky” je dohání Jihomoravský, Pardubický a Moravskoslezský kraj.

“Největší přínos vidíme v cílení komunikace na občany dle témat. Nejdůležitější pro nás jsou rovněž podněty od občanů pro zlepšení města a také hlasování v projektu participativního rozpočtu,” říká tiskový mluvčí Zlína Tomáš Melzer.

Participativní rozpočet ve stručnosti znamená, že radnice vyčlení část rozpočtu o jehož samotném využití rozhodnou sami místní občané. Mohou navrhovat projekty, účastní se diskuzí nad projekty a jsou zapojeni do realizace. Radnice pak plní spíše funkci organizátora, asistují při navrhování projektů a fungují jako odborný konzultant.

„Žádná komunikační platforma nemůže fungovat bez nadšení a proaktivity na straně radnic. Pokud chybí entuziasmus, chuť a ochota posouvat obec dopředu, těžko se může cokoliv zlepšit. V tomto ohledu je potřeba pochválit řadu starostů a starostek, kteří jsou skuteční srdcaři a je vidět, že jejich touha měnit dané místo k lepšímu je podpořena konkrétními kroky a velkou proaktivitou,” domnívá se Martin Roučka, který v Munipolis působí jako specialista na obecní komunikaci.

Vývoj počtu obcí s chytrou komunikací po v jednotlivých krajích

  Obce s CHK
2022
Obce s CHK
2021
Obce s CHK
2020
Celkem obcí Z toho s CHK
2022
Praha 32 28 20 57 56,14 %
Jihomoravský 322 308 152 673 47,84 %
Moravskoslezský 133 126 92 299 44,48 %
Liberecký 95 89 47 215 44,18 %
Ústecký 149 137 88 354 42,09 %
Olomoucký 156 147 89 398 39,19 %
Karlovarský 51 45 34 132 38,63 %
Zlínský 110 98 54 305 36,06 %
Královéhradecký 149 134 69 448 33,25 %
Středočeský 347 321 167 1145 30,30 %
Pardubický 148 116 62 451 32,81 %
Plzeňský 120 108 60 501 23,95 %
Vysočina 168 149 73 704 23,86 %
Jihočeský 154 128 76 623 24,71 %
Celkem v ČR 2600 1934 1083 6305 41,23 %

O Munipolis

Munipolis je celosvětově fungující chytrá komunikační síť, která pomocí moderních nástrojů propojuje občany se všemi institucemi, které potřebují pro svůj život, práci nebo trávení volného času. Umožňuje, aby si každého registrovaného uživatele samy našly důležité informace od radnic, firem, spolků, vzdělávacích zařízení nebo komunit. Digitálně zpracovává důležitou zpětnou vazbu od občanů ve formě minireferend, anket, participativních akcí nebo hlášení podnětů.

Momentálně je do ní zaregistrováno 770 tisíc Čechů, což je o pětinu více než loni. Slouží pro 2 600 měst a obcí (o 36 % více než loni) a pro bezpečnou komunikaci se svými pracovníky ji začaly využívat desítky českých firem. V roce 2022 díky tomu dosáhla na obrat 45 milionů korun, tvořený především z licencí. Ročně se přes ni rozešle kolem 50 milionů zpráv. Munipolis je projektem Pale Fire Capital (80 %) a zakladatele Ondřeje Švrčka (16 %).

Nový SuperWide monitor Philips s USB-C dokovací stanicí a 5MP webovou kamerou s potlačením šumu

Monitor Philips 45B1U6900CH byl uveden na trh s cílem usnadnit pracovní postup a zefektivnit práci. Kombinuje dva stolní počítače v jednom.

Philips 45B1U6900CH je vybaven velkou obrazovkou s úhlopříčkou 44,5 palce (113 cm) s rozlišením 5120 x 1440 a několika dalšími funkcemi, které jsou navrženy tak, aby napomáhaly profesionálům při multitaskingu, jako jsou: 5MP webová kamera, USB-C dokovací stanice s RJ45 , SuperWide obrazovka s poměrem stran 32:9 a zakřivený displej s pozorovacími úhly 178/178 stupňů.

Zvýšení produktivity práce

Philips 45B1U6900CH se svou 44,5palcovou SuperWide obrazovkou s poměrem stran 32:9 hravě nahradí sestavu dvou monitorů a umožní tak profesionálům snadno otevřít více oken a mít extra širokou perspektivu při sledování video obsahu. VA displej monitoru se zakřivením 1500R navíc poskytuje široké pozorovací úhly 178/178 stupňů pro ostrý, vysoce kontrastní obraz a celkově více pohlcující zážitek.

„Jsme velmi rádi, že můžeme oznámit uvedení Philips 45B1U6900CH na trh,“ řekla Xeni Bariaktari, vedoucí globálního marketingu monitorů a IT příslušenství Philips. „Velikost obrazovky a poměr stran 32:9, spolu s dalšími funkcemi, jako je dokovací stanice a webová kamera s potlačením hluku, z tohoto monitoru dělá ideální volbu pro ty, kteří mají od svého monitoru opravdu vysoká očekávání.“

5MP webová kamera pro lepší zážitek z videokonferencí

Kromě velké obrazovky monitoru Philips 45B1U6900CH je dalším klíčovým přínosem pro optimální produktivitu vyskakovací 5MP webová kamera. Monitor je optimalizován pro lepší zážitek z videa a je vybaven mikrofonem s potlačením šumu a vestavěnou 5MP webovou kamerou pro vysoce kvalitní schůzky.

Kromě lepšího zážitku nabízí vyskakovací 5MP webová kamera také individuální produktivitu s Windows Hello™; pokročilé senzory pro rozpoznání obličeje během několika sekund přihlásí každého uživatele do všech jeho účtů Windows.

Další funkce monitoru Philips 45B1U6900CH

Další důležitou funkcí, kterou je třeba zmínit, pro zlepšení vašeho pracovního prostoru, je USB-C dokovací stanice s RJ45. S tímto dokovacím systémem se mohou profesionálové připojit k síti pomocí RJ45, napájet připojené zařízení, zažít video s vysokým rozlišením a připojit externí zařízení pro vysokorychlostní přenos dat.

Kromě USB-C dokovací stanice má Philips 45B1U6900CH také mnoho dalších funkcí, které mohou profesionálům pomoci dokončit jejich každodenní úkoly. Mezi ně patří mimo jiné: certifikace VESA Display HDR 400, vysoce kvalitní barvy na obrazovce, háček na sluchátka pro snadné uložení a integrovaný KVM přepínač pro ovládání dvou počítačů připojených ke stejnému monitoru. Nemluvě o tom, že certifikace TUV Rheinland Eyesafe RPF 50 monitoru zajišťuje ochranu před únavou očí způsobenou modrým světlem díky filtru modrého světla na displeji.

Dostupnost Philips 45B1U6900CH

Pro profesionály, kteří chtějí zvýšit produktivitu pracovních postupů je monitor Philips 45B1U6900CH ideální volbou.

Monitor je možné zakoupit již dnes za doporučenou cenu 27 846 Kč (1189 Eur).

O společnosti MMD

Společnost MMD-Monitors & Displays Holding BV (dále jen „MMD“), registrovaná v Nizozemí a sídlící v Amsterdamu, je 100% ve vlastnictví společnosti TPV Technology Limited („TPV“), která je předním světovým výrobcem LCD monitorů a televizí. MMD disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě. Kombinací silné značky Philips a výrobních možností společnosti TPV oslovuje MMD široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produktů. https://mmdmonitors.com/

Práce s autismem. SAP ve svých pražských kancelářích otevírá unikátní multisenzorickou místnost

Společnost SAP, jeden z největších IT zaměstnavatelů v Česku, dnes otevřela ve svých pražských kancelářích multisenzorickou relaxační místnost. Cílem nově vybaveného prostoru je vytvořit příjemné prostředí pro autistické zaměstnance a podpořit neurodiverzitu ve společnosti. Nově otevřená místnost je součástí iniciativy Autism at Work, kterou společnost SAP založila před deseti lety. Celosvětově SAP zaměstnává přes 200 zaměstnanců na autistickém spektru, z toho v Česku jde o více než desítku.

„V posledních letech se vnímání autismu mění k lepšímu a firmy si začínají uvědomovat potenciál a přínosy neurodiverzity v týmech. Během přijímacího pohovoru v SAP hodnotíme kandidáty na základě jejich dovedností, vzdělání a zkušeností bez ohledu na to, zda se nachází na autistickém spektru. Když jsme před lety iniciativu Autism at Work zakládali, byli jsme jedním z průkopníků, a moc mě těší, že dnes už hovoříme o řadě podobných iniciativ v Česku,“ říká Iveta Chválová, generální ředitelka SAP Services.

Multisenzorickou místnost společnost SAP vybavila sedacím vakem, pohovkou a kobercem s různými texturami, reproduktory a zvukovým systémem s relaxační hudbou, senzorickou lampou a pomůckami, jako jsou antistresové míčky. Celý prostor zvukově odstínila závěsem. Zaměstnanci tak mají na výběr z mnoha variant, a pokud se rozhodnou žádnou z nich nevyužít, načerpají nové síly úplně v tichosti.

„Podle našich informací by se mělo jednat o jedno z prvních využití multisenzorické relaxační místnosti ve firmách v České republice. Pro společnost SAP je to také globální premiéra a jsem moc ráda, že jsme mohli novou místnost otevřít právě v Praze. Věřím, že i nadále se nám podaří přicházet s novými koncepty, aby se všichni kolegové cítili v práci dobře a mohli plně využít svůj potenciál,“ říká Lenka Tejmlová, která v SAP vede český tým Autism at Work.

Celosvětově zaměstnává SAP více než 200 autistických zaměstnanců v 15 různých zemích. Více než desítka v České republice pracuje v softwarové firmě v odděleních vývoje softwaru, lidských zdrojů nebo financí.

O společnosti SAP

Strategií společnosti SAP je pomoci každé firmě fungovat jako inteligentní podnik. Jako lídr na trhu podnikového aplikačního softwaru pomáhá SAP firmám všech velikostí a ve všech odvětvích fungovat co nejlépe: Zákazníci společnosti SAP vytvářejí 87 % celkového světového obchodu. Technologie strojového učení, internetu věcí (IoT) a pokročilé analytiky v SAP pomáhají proměnit podnikání zákazníků v inteligentní podniky. SAP pomáhá lidem a organizacím získat přehled o podnikání a podporuje spolupráci, která jim pomáhá udržet si náskok před konkurencí. SAP zjednodušuje podnikové technologie, aby mohli klienti využívat software SAP tak, jak chtějí. Komplexní sada aplikací a služeb SAP umožňuje zákazníkům z 25 odvětví po celém světě fungovat ziskově, neustále se přizpůsobovat a měnit věci k lepšímu. Díky globální síti zákazníků, partnerů, zaměstnanců a lídrů pomáhá SAP světu lépe fungovat a zlepšovat životy lidí. Další informace naleznete na www.sap.com.

Tento dokument obsahuje výhledová prohlášení, což jsou předpovědi, projekce nebo jiná prohlášení o budoucích událostech. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních, prognózách a předpokladech, které podléhají rizikům a nejistotám, jež mohou způsobit, že se skutečné výsledky a výstupy budou podstatně lišit.  Další informace týkající se těchto rizik a nejistot lze nalézt v našich dokumentech předložených americké Komisi pro cenné papíry (SEC), mimo jiné v části Rizikové faktory ve výroční zprávě společnosti SAP na formuláři 20-F za rok 2020.© 2022 SAP SE. Všechna práva vyhrazena.

Společnost SAP a další produkty a služby SAP zde uvedené, jakož i jejich příslušná loga jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti SAP SE v Německu a dalších zemích. Další informace o ochranných známkách a upozornění naleznete na https://www.sap.com/copyright.

E-maily otevírají roboti. Marketérům vytváří dojem, že je zpráva přečtená

Při vyhodnocování výkonnosti emailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti, kteří na pozadí schránek pracují tak, že to uživatel schránky nepozná, způsobí, že e-mail vypadá pro marketingového analytika jako otevřený. Zkreslené metriky, které slouží k vyhodnocení úspěšnosti kampaní, mohou přitom mít až 80 % míru nepřesností. 

Otevření a kliknutí, nebo přesněji řečeno míra otevření a míra kliknutí, jsou již dlouho nejdůležitějšími ukazateli pro e-mailové marketéry. Jediné číslo vypovídá o tom, jak dobře si kampaň vedla, a jak hodnotit zapojení. Bez ohledu na to, jak jsou nepřesné, existuje mnoho případů využití údajů o interakcích. Marketingoví odborníci podle nich cílí na příjemce, automatizují kampaně nebo čistí databáze.

Zlom přišel s ochranou od Applu

V posledních několika letech byli marketéři svědky toho, jak tyto klíčové ukazatele výkonnosti rostou. Dokud nepřišel zlom. Společnost Apple oznámila ochranu soukromí pošty Apple MPP (Mail Privacy Protection). V praxi šlo o to, že míra otevření prudce vzrostla. Pro marketéry jasný signál, že už nemohou datům věřit. V některých případech to mohlo znamenat až 80% míru otevření kampaní, které nebylo způsobené rukou příjemců zpráv.

Problém začal podle Libora Nádvorníka, business development manažera společnosti Mailkit, dávno před Apple MPP. „Dlouhou dobu bylo sledování otevíracích hodnot považováno za maximálně přesné. Věděli jsme o nepřesnostech způsobených tím, že se například sledované obrázky nenačítaly. E-mailoví klienti je blokovali z bezpečnostních důvodů. V oboru panoval všeobecný konsenzus, že ačkoli jsou údaje nepřesné, představují skutečné interakce, a proto jim lze věřit,“ říká Nádvorník.

Vysoká rychlost kliknutí odhalila strojové interakce

Na rozdíl od otevření emailů byla kliknutí považována za velmi přesná. Kliknutí nebylo možné snadno zachytit e-mailovými klienty a poskytovalo spolehlivé údaje. „Postupem času jsme začali pozorovat stále více otevřených e-mailů a kliknutých odkazů se vzorci, které neseděly. K otevření a kliknutí docházelo extrémně vysokou rychlostí, kdy se zprávy otevíraly ihned po doručení a na více odkazů z jednoho mailu se klikalo během jediné sekundy. Jednalo se jednoznačně o nelidské interakce,“ vysvětluje Nádvorník a dodává, že brzy analyzovali, že roboti, kteří otevírali emaily ho přišli chránit před spamem, phishingem nebo malwarem.

Otevřením zpráv a sledováním odkazů uvnitř, dokázali poskytovatelé schránek rychleji a lépe než dříve identifikovat phishingové útoky nebo spamové kampaně a ochránit tak jednotlivé příjemce. Otázkou zůstalo, jak nechat roboty dělat svoji práci, a přitom zachovat přednost analytik. S tímto úkolem se potýkali všichni v oboru.

Detekce robotů zachová přesnost analytik

Probíhaly týdny testování strojového učení, které bylo náročné na zdroje, a navíc se nedalo provádět v reálném čase. Bylo nutné přijít s metodou, která by se spoléhala na více datových bodů o zdroji každé interakce. „Soubory dat umožnily využít informace k identifikaci nelidských interakcí v reálném čase a označit je jako takové. Nelidské interakce už neovlivňují analytiku, cílení ani automatizaci. Nepovažují se za otevření nebo kliknutí, ale za bot-opens a bot-clicks,“ objasňuje Nádvorník.

Zásadní okamžik nastal právě se spuštěním MPP společnosti Apple v roce 2021, protože bylo silně medializováno. „Pro nás to nebyl žádný problém. Šlo o dalšího robota, který dělá svou práci. Týden jsme sledovali chování, než jsme povolili detekční vzory, které začaly označovat otevření Apple MPP jako nelidská. Tuto techniku jsme implementovali do vlastního systému rozesílky už před 5 lety,“ uzavírá Nádvorník.

Omnivery, což je česká platforma pro rozesílání zpráv pomocí API a SMTP, má tuto techniku od uvedení na trh před 2 lety. Není 100% přesná, ale má velmi nízkou míru falešně pozitivních výsledků. Každý měsíc navíc prochází revizí podkladových datových sad, aby měli uživatelé jistotu v co nejpřesnější informace. Spolehlivost dat umožňuje odstranit neangažované příjemce ze seznamů a zacílit marketingovou automatizaci na ty angažované.

Sazka posiluje podporu komunit a sportu, přicházejí Seberová z Avastu a Reisner z AC Sparta Praha

Společnost Sazka dále rozvíjí své aktivity v oblasti udržitelnosti, společenské odpovědnosti a sponzoringu a posiluje svůj tým. Jako specialistka CSR a udržitelnosti nastupuje Radka Seberová (29), která dříve působila ve společnosti Avast. Novým senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner (28), bývalý brand manager AC Sparta Praha.

„Oba příchody souvisejí s ambicí Sazky rozšiřovat podporu komunit zejména v oblasti sportu, ale také s plánem být jasným leaderem v oblasti odpovědného hraní. Připravujeme řadu nových projektů. Vstupujeme také do oblasti nefinančního reportingu ESG,” říká ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti Petr Jonák. 

Na pozici specialistky CSR a udržitelnosti přichází do Sazky Radka Seberová, která poslední čtyři roky strávila ve společnosti Avast. V týmu Diversity & Inclusion se zaměřovala na spolupráci s neziskovými organizacemi, tvorbu mezinárodních awareness kampaní a podporu komunity zaměstnaneckých skupin. Předtím působila v oddělení marketingu, kde měla na starosti mezinárodní eventy a sponzorství. Během studií spoluzaložila neziskovou organizaci Minervo, která skrze workshopy pro širokou veřejnost podporovala vzdělávání sociálně znevýhodněných mladistvých.

Ve své nové roli chce Radka dále prohlubovat propojení CSR aktivit Sazky s jádrem samotného podnikání společnosti a zaměřit se na téma zodpovědného hraní a souvisejících aktivit. Druhým velkým pilířem bude CSR v oblasti sportu, který Sazka tradičně podporuje. Radka bude rovněž koordinovat oblast nefinančního reportingu ESG. „Po roce a půl stráveném ve světě diverzity a inkluze se těším na širší záběr, kdy se budu moci vedle společenské odpovědnosti věnovat i nefinančnímu reportingu,“ dodává Radka Seberová.

Divizi vedenou Petrem Jonákem v Sazce doplní Rudolf Reisner, který se v prostředí marketingu pohybuje více než 7 let. Naposledy působil ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha, kde měl na starosti práci s klubovou vizuální identitou, koordinaci kampaní a spolupracoval také s oddělením CSR a péče o sponzory. Jako projektový manažer se podílel na komunikaci rebrandingu ACS, za nějž v roce 2021 získal klub stříbrnou cenu Effie a 1. místo ve Zlatém středníku.

V Sazce chce stavět především na silné tradici společnosti na poli sportovního sponzoringu a zároveň brand modernizovat a profilovat Sazku jako zábavní, inovativní a odpovědnou společnost.

„Po letech strávených v prostředí agentury i sportovního klubu je pro mě komerční brand velkou výzvou, na kterou se těším. Líbí se mi kultura Sazky a vnímám s velkým respektem sílu značky, která zanechala významný otisk nejen ve světě sportovního sponzoringu,“ dodává Reisner.

Sazka se chce v rámci svých ESG a sponzoringových aktivit zaměřit na vyhledávání mladých sportovních talentů a podporu sportu v lokálních komunitách a v regionech, přičemž nadále bude hrát stěžejní roli především cyklistika, se kterou je společnost spjatá. Veškeré sponzoringové aktivity by současně měly mít přesah do CSR – ať už formou plnění snů potřebným nebo zapojením zaměstnanců v rámci firemního dobrovolnictví. 

O společnosti Sazka:

SAZKA a.s. je největší a nejstarší loterní společnost v České republice, která skrze neustálé inovace a odpovědným způsobem poskytuje zákazníkům nejširší portfolio her a každodenní zábavy. Nejznámější hrou je Sportka, populární hra s historií delší 65 let. Společnost je od roku 2014 provozovatelem loterie Eurojackpot, jedné z největších evropských her. Součástí zábavní rodiny jsou i stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Své produkty poskytuje Sazka na online herním portálu www.sazka.cz a prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než 7 800 prodejními místy po celé České republice. Na terminálech Sazky lze vyřídit i řadu běžných transakcí od platby složenek přes dobití kreditu až po vyzvednutí balíku. Mezi neloterní služby patří i provozování největšího českého mobilního virtuálního operátora SAZKAmobil.

Sazka je lídrem v oblasti zodpovědného hraní. Vedle mezinárodních auditovaných certifikací European Lotteries a World Lottery Association rozvíjí vlastní projekt Hraj s rozumem a preventivní programy ve spolupráci s neziskovými organizacemi.

Mateřskou společností Sazky je skupina Allwyn, která provozuje loterie také v Rakousku, Řecku, na Kypru a v Itálii a od roku 2024 se stane také provozovatelem britské Národní loterie. Na konci loňského roku se domluvila také na převzetí firmy Camelot LS Group, která provozuje loterii v americkém státě Illinois. SAZKA a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 33 zemích. Více na www.sazka.cz a www.allwynentertainment.com.

HONOR 70 Lite, cenově dostupný smartphone s plnou podporou 5G, vysokou kapacitou baterie a velkým úložištěm, je ode dneška v Česku

Nedávno představená novinka na evropském trhu, praktický mobilní telefon s kvalitním 5G čipem Snapdragon, HONOR 70 Lite je ode dneška v prodeji v České republice. Nechybí velká kapacita baterie 5000mAh[1] pro celodenní výdrž. S foto výbavou, která je nadstandardní pro tuto cenovou kategorii, jde o mobil, který bourá nastavené benchmark pro cenově dostupné telefony. Právě teď koupíte u českých prodejců jen za 5 990 Kč. 

Stylový design a displej pro pohlcující zážitek

HONOR 70 Lite má ploché hrany a zároveň zaoblené rohy, tak aby se pohodlně držel v dlani. Pomocí čtečky otisků prstů umístěné na straně jej odemknete bezpečně a rychle.

Dojmy ze sledování videí a fotek i dalšího obsahu umocňuje 6,5palcový displej HONOR FullView[2]. Ten zároveň chrání oči před škodlivým vlivem modrého světla, což potvrzuje i certifikace od organizace TÜV Rheinland[3]. Plynulý vizuální zážitek zajišťuje obnovovací frekvence obrazovky až 90 Hz[4], se kterou HONOR 70 Lite převyšuje mnoho ostatních smartphonů ze stejné cenové kategorie.

Pokročilá foto a video výbava

Špičku ve své třídě představuje HONOR 70 Lite i co se týče fotoaparátu. Kromě přední kamery s rozlišením 8 MPx má i systém tří zadních fotoaparátů: Hlavní kamera přináší rozlišení 50 MPx[5], makro kamera 2 MPx a senzor pro snímání hloubky 2 MPx. Pořídit si selfie a další fotky plné živých detailů, třeba i v nočních podmínkách, je proto s tímto chytrým telefonem hračka. Navíc můžete být kreativní i při tvorbě videí, a to díky funkci Dual-View Video Recording, která umí nahrávat videa z přední i zadní kamery zároveň.

Skvělý výkon díky čipsetu Qualcomm Snapdragon

Bezproblémovou komunikaci a produktivitu zajišťuje čipset Qualcomm Snapdragon 480 Plus 5G a vylepšené funkce konektivity. Hladký provoz smartphonu pak obstarává funkce HONOR RAM Turbo, která v modelu s 4 GB RAM[6] dokáže převést 3 GB úložiště na RAM. Díky této funkci mohou mít uživatelé jistotu, že se procesy na pozadí při přepínání mezi aplikacemi neukončují, takže aplikace nenabíhají od nuly a spouštějí se rychleji.

Celodenní výdrž baterie

HONOR 70 Lite vydrží v provozu po celý den díky ultra velké baterii s kapacitou 5 000 mAh[7]. Na jedno nabití zvládne až 19 hodin přehrávání online videa, 26 hodin streamování hudby, 14 hodin hraní her nebo 52 hodin telefonátů[8], takže uživatelé mohou být stále online a dobře se bavit. Funkce rychlonabíjení s nabíjecím adaptérem 22,5W HONOR SuperCharge[9] a technologií pro optimalizaci baterie navíc zaručuje, že bude HONOR 70 Lite během chvilky opět připravený k akci.

Vychytávky na míru a chytrá personalizace uživatelského prostředí

Se smartphonem HONOR 70 Lite je vám k dispozici vnitřní úložiště s pamětí 128 GB[10]. To pro lepší představu znamená, že si do chytrého telefonu uložíte více než 28 000 obrázků, 11 000 písniček nebo 450 HD videí.[11] Paměť se navíc může s použitím microSD karty zvětšit až do velikosti 1 TB[12].

HONOR 70 Lite s operačním systémem Magic UI 6.1 založeném na Androidu 12 nabízí celou řadu chytrých funkcí, jako je HONOR Share pro rychlý bezdrátový přenos souborů mezi zařízeními pro zvýšení vaší produktivity.

Cena a dostupnost

Stylový telefon HONOR 70 Lite můžete mít ve dvou elegantních barvách[13]: Ocean Blue a Midnight Black. Od 3. dubna2023 bude HONOR 70 Lite k dispozici u vybraných prodejců jen za 5 990 Kč.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 13 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

YouTube: https://bit.ly/honor-cz-sk-youtube

TikTok: https://www.tiktok.com/@honor_czsk

  • [1] Typická hodnota. Započtená hodnota nevyměnitelné baterie je 4 900 mAh.
  • [2] Protože má displej zaoblené rohy, měří se diagonálně jako standardní obdélník, který má úhlopříčku 6,7 palce (skutečná plocha je o něco málo menší).​ Termínem HONOR FullView Display obecně označujeme zařízení HONOR s úzkými rámečky a vysokým poměrem velikosti displeje vůči tělu.
  • [3] Obrazovka prošla certifikací TÜV Rheinland pro nízkou hladinu modrého světla. Tento výrobek neslouží ke zdravotnickým účelům a nemá žádné léčebné funkce.
  • [4] Obnovovací frekvence obrazovky se může v různých aplikacích lišit.
  • [5] Hlavní zadní fotoaparát má rozlišení 50 MP. Skutečné rozlišení se může lišit v závislosti na zvoleném fotografickém režimu.
  • [6] Dostupnost funkce RAM Turbo se může v jednotlivých zemích lišit.
  • [7] Typická hodnota. Jmenovitá kapacita nevyměnitelné baterie je 4 900 mAh.
  • [8] Data z laboratoří HONOR. Konkrétní časy se mohou mírně lišit v závislosti na aktivitách uživatele a konkrétních scénářích.
  • [9] Podporuje nabíjení přes kabel o maximálně 22,5 W při použití nabíječky a kabelu 22,5 W HONOR. Skutečná rychlost nabíjení se může lišit v závislosti na okolních podmínkách a dalších faktorech. Dostupnost jednotlivých variant nabíječek se může v jednotlivých regionech a na různých trzích lišit.
  • [10] Dostupné interní úložiště může být menší, protože část zabírá software. Skutečná velikost paměti se může měnit v závislosti na aktualizacích aplikací, aktivitě uživatele a dalších souvisejících faktorech.
  • [11] Data z laboratoří HONOR. Výpočet vychází z předpokladu, že velikost písničky je 10 MB, obrázku 4 MB a videa 250 MB. Skutečné velikosti souborů se mohou lišit.
  • [12] Dostupnost variant velikosti úložiště se může v jednotlivých regionech lišit.
  • [13] Dostupnost barevných variant se může v jednotlivých regionech a na různých trzích lišit.

Z Dáme jídlo se stává foodora. Značka se se přebarví na růžovo, zákazníky čekají novinky

Největší česká doručovací platforma Dáme jídlo po 11 letech svého fungování mění jméno. Nově ponese název foodora a přidá se tak k 7 evropským zemím, ve kterých bude značka pod stejným názvem doručovat jídlo a nákupy. Platforma zákazníkům slibuje kvalitnější služby, speciální slevové akce, širší rozvozové zóny, ale i nové funkcionality jako je například předplatné.

Nejprve změnu značky zaznamenají majitelé chytrých telefonů. Prvním z nich se aplikace přebarví spolu s aktualizací v polovině dubna. Pro první uživatele operačních systémů iOS bude aktualizace přístupná od 11. dubna, pro uživatele androidu pak o pár dní později, 17. dubna. Zbytek Česka se pak do růžové přebarví oficiálně až na začátku května.

„Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii, lidé tu značku znají a mají ji rádi. Čeká nás však období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději,“ říká Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo (nově foodora). „Se změnou značky zákazníkům nabídneme i řadu dalších výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO, nebo o super slevové akce typu 1+1 jídlo zdarma,“ dodává Kolesa.

Spolu s novým názvem přinese foodora i několik zajímavých funkcí. Vedle rozšíření rozvozových zón ve všech větších městech slibuje i zlepšení zákaznické zkušenosti a širší nabídku restaurací a obchodů. Úplnou novinkou je systém předplatného foodora PRO, který přinese exkluzivní výhody pro ty nejvěrnější zákazníky. Jednat se bude například o bezplatné doručení ze všech restaurací, obchodů a foodora MARKET, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky nebo speciální slevové akce.

Foodora je už dobře známá v Dánsku, Finsku, Norsku a také ve Švédsku. Od května se mezi ně nově připojí také Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Rakousko. Mateřská společnost Delivery Hero SE si od změny značky slibuje jednotnou uživatelskou zkušenost napříč celou Evropou.

O společnosti Dáme jídlo (nově foodora)

Dáme jídlo (foodora) je největší česká platforma, která partnerům z řad restaurací a obchodů přivádí zákazníky a pomáhá jim se správným komerčním nastavením a efektivností rozvozu. Společnost spolupracuje s téměř 7 000 partnery ve 170 obcích po celé České republice a svou pestrou nabídkou tak pokrývá přes 60 % tuzemské populace. Během denní špičky doručí více než 10 000 jídel a dalších položek za hodinu a toto číslo stále roste. Dáme jídlo (foodora) je součástí Delivery Hero SE, celosvětově největšího hráče na trhu food delivery a quick commerce, který je součástí evropského akciového indexu mDAX. Zjistěte více o firmě a o sektoru q-commerce na: https://press.damejidlo.cz/

Huawei v roce 2022: Stabilní provoz, investice do inovací a pokračující rozvoj

Společnost Huawei zveřejnila svou výroční zprávu za rok 2022. Technologický gigant v průběhu dvanácti měsíců vykazoval stabilní provoz, jeho tržby dosáhly 642,3 miliardy čínských jüanů a čistý zisk 35,6 miliardy čínských jüanů. Huawei nadále posiluje své investice do výzkumu a vývoje, přičemž v loňském roce do tohoto sektoru firma investovala 161,5 miliardy čínských jüanů. Tato částka představuje 25,1 % ročních tržeb společnosti a celkové výdaje na výzkum a vývoj za posledních 10 let již přesáhly 977,3 miliardy čínských jüanů.

„V roce 2022 si náročné vnější prostředí a netržní faktory i nadále vybíraly daň na provozu společnosti Huawei,“ prohlásil předseda představenstva Huawei Eric Sü na výroční tiskové konferenci. „Uprostřed této bouře jsme trvale postupovali dopředu a dělali jsme vše, co bylo v našich silách, abychom zachovali kontinuitu podnikání a sloužili našim zákazníkům. Vynaložili jsme také velké úsilí ke zvýšení našich zisků – generovali jsme stálý tok příjmů pro udržení našeho přežití a položení základů pro budoucí rozvoj.“

Své ohlédnutí za uplynulým rokem sdílela také finanční ředitelka Huawei Sabrina Meng, podle níž byly i navzdory značnému vnějšímu tlaku celkové obchodní výsledky společnosti za uplynulý rok v souladu s interní prognózou. „Na konci roku 2022 činil poměr našich závazků 58,9 % a čistý hotovostní zůstatek 176,3 miliardy čínských jüanů. Kromě toho náš celkový zůstatek aktiv dosáhl jednoho bilionu jüanů a skládal se z velké části z oběžných aktiv, jako jsou hotovost, krátkodobé investice a provozní aktiva.“  Meng také vyzdvihla stabilně rostoucí výdaje společnosti do oblasti výzkumu a vývoje. „Naše finanční pozice zůstává pevná, se silnou odolností a flexibilitou. V roce 2022 činily naše celkové výdaje na výzkum a vývoj 161,5 miliardy čínských jüanů, což představuje 25,1 % našich celkových příjmů – to patří mezi nejvyšší sumy v historii Huawei. I v dobách, kdy jsme pod tlakem, jdeme sebevědomě dál.“

V roce 2022 činily tržby společnosti Huawei ze sektorů řešení a služeb (Carrier Networks) pro operátory 284 miliard čínských jüanů, pro firmy (Enterprise) 133,2 miliardy a pro spotřebitele (Consumer) celkem 284 miliard jüanů. Firma také v uplynulém roce pokračovala ve zlepšování produktových řad, jako HarmonyOS, Kunpeng, Ascend a portfolio cloudových služeb se zaměřením na kvalitnější podporu pro vývojáře a své partnery. Huawei je silným zastáncem propojeného růstu s partnery v rámci technologického ekosystému a věří, že otevřenost a spolupráce vedou ke společnému úspěchu. Firma v současné době spolupracuje s více než devíti miliony vývojářů a více než 40 000 partnery na podpoře ekosystémových inovací a vytváření větší hodnoty pro své zákazníky.

Huawei prostřednictvím svých zástupců nastínila také svůj pohled do budoucna. „Rok 2023 bude zásadní pro udržitelné přežití a rozvoj Huawei,“ poznamenal Sü. Ačkoliv budeme čelit značnému tlaku, máme vše, co je potřeba, abychom toto období překonali – máme příležitosti k růstu, odolné obchodní portfolio, jedinečnou konkurenční výhodu, trvalou důvěru našich zákazníků a partnerů i odvahu masivně investovat do výzkumu a vývoje. Jsme si jisti, že dokážeme překonat jakoukoli výzvu, která nám přijde do cesty, a položíme pevný základ pro udržitelné přežití a rozvoj.“

Všechny finanční výkazy ve výroční zprávě za rok 2022 byly nezávisle auditovány auditorskou společností KPMG. Kompletní výroční zprávu za rok 2022 najdete zde. 

O společnosti Huawei

Huawei je vedoucím globálním výrobcem infrastruktury informačních a komunikačních technologií a chytrých zařízení. Nabízíme integrovaná řešení ve čtyřech klíčových oblastech, kterými jsou telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby. Naším závazkem je každému jednotlivci, domácnosti a organizaci přinášet digitální řešení pro plně propojený, inteligentní svět.

Ucelená nabídka produktů, řešení a služeb Huawei je současně konkurenceschopná a bezpečná. Pro naše zákazníky vytváříme trvalé hodnoty prostřednictvím otevřené spolupráce s partnery v rámci ekosystému. Pomáháme lidem k jejich růstu, pracujeme na větším komfortu občanů v domácnostech a inspirujeme organizace všech druhů a velikostí k inovativnějším přístupům.

V Huawei se inovace zaměřují na potřeby zákazníků. Silně investujeme do základního výzkumu, přičemž se soustředíme na technologicky přelomová řešení, která posouvají svět kupředu. Máme více než 194 tisíc zaměstnanců a působíme ve více než 170 zemích a regionech. Společnost Huawei byla založena v roce 1987 a funguje jako soukromá společnost plně vlastněná svými zaměstnanci.

Pro více informací prosím navštivte naše webové stránky www.huawei.com nebo nás sledujte na:

Velikonoce u T-Mobile: T Phone od 1 Kč a soutěž v aplikaci Můj T-Mobile

T-Mobile si v dubnu pro své zákazníky připravil speciální velikonoční nadílku. Supervýkonný a cenově dostupný 5G telefon T Phone si budou moci pořídit už od 1 Kč a čeká na ně také soutěž o T Phone zdarma, která bude probíhat přímo v aplikaci Můj T-Mobile.

V dubnu si mohou zákazníci na prodejnách pořídit T Phone za speciální cenu 199 Kč s tarifem Neomezeně XL s výhodou. Ještě výhodnější cena čeká při nákupu přes web či aplikaci, kdy T Phone zakoupí již za 1 Kč. Náročnější zákazníci mohou sáhnout pro modelu T Phone Pro, dostupném od 999 Kč s tarifem Neomezeně 3XL s výhodou.

Od 3. do 16. 4. bude probíhat velikonoční soutěž Vajíčka na útěku, do které se je možné zapojit po celou dobu akce. V aplikaci Můj T-Mobile budou zákazníci hledat pět ukrytých vajíček a v každém z nich čeká možnost vyhrát T Phone. Dvě z vajíček obsahují minihry, kde telefon vyhrají tři hráči s nejlepším skóre. Jedno z vajíček povede také na sociální síť Facebook, kde zákazníci budou soutěžit pomocí komentářů. Kdo najde všech pět vajíček v aplikaci, může soutěžit o speciální balíček obsahující T Phone Pro, neomezený mobilní tarif na rok zdarma a předplacenou T-Mobile TV GO na rok zdarma. Do velikonoční hry se tentokrát mohou zapojit i návštěvníci webových stránek t-mobile.cz a prodejen T-Mobilu, kde budou ukryta bonusová soutěžní vajíčka. Hra je určena jak pro koncové, tak firemní zákazníky.

Standardní tarifní dotace se v dubnu budou vztahovat na celé portfolio Xiaomi a také na všechny modely Apple iPhone a Apple Watch. Až do konce druhého čtvrtletí je pak prodloužena HW nabídka televizorů a notebooků, které si mohou zákazníci zvolit k hlasovému tarifu místo telefonu.

Hovor, který změnil svět: Společnost Motorola oslavuje 50. výročí prvního komerčního hovoru mobilním telefonem

Průkopnický duch společnosti Motorola se ukázal být rozhodující součástí pokroku mobilního průmyslu až do dnešní doby. Díky mnoha světovým prvenstvím, od prvního komerčně dostupného chytrého telefonu s možností podpory 5G až po první véčkový chytrý telefon, má bohaté dědictví v přepisování způsobu, jakým lidé přistupují k inovacím a jak je vnímají. Jeden z nejvýraznějších momentů v historii mobilních technologií však nastal přesně před 50 lety, 3. dubna 1973, kdy Martin Cooper, bývalý viceprezident a ředitel výzkumu a vývoje společnosti Motorola, použil telefon Motorola DynaTAC 8000X k uskutečnění prvního komerčního mobilního hovoru na světě ze Šesté Avenue v New Yorku. Pro společnost to znamenalo klíčový moment, protože uživatelé již nemuseli sedět u pevné linky nebo čekat u telefonu, aby nezmeškali hovor. Znamenalo to, že mohli komunikovat s kýmkoli, kdykoli a odkudkoli.

,,Když jsem 3. dubna 1973 uskutečnil první veřejný mobilní hovor, věděl jsem, že je to jen začátek, že Motorola a průmysl mobilních telefonů začínají revoluci v osobní komunikaci,“ řekl Martin Cooper. ,,Od té doby se objevilo velké množství zásadních inovací, z nichž mnohé vytvořila společnost Motorola. Prvních padesát let bylo jen rozcvičkou. Čeká nás ještě mnoho vzrušujících pokroků, které změní lidstvo”.

 

O 50 let později může společnost Motorola s hrdostí říci, že zůstala v popředí řady jiných technologií, patentů a inovací, které definují průmysl, a které formovaly svět, jak jej známe. Značka urazila dlouhou cestu od uvedení zařízení DynaTAC 8000X, které měřilo více než stopu a vážilo téměř 2 libry. Rychlý posun vpřed do začátku 21. století a společnost Motorola představila původní model RAZR V3, který přišel na trh v době, kdy se design mobilních telefonů stal předvídatelným. RAZR V3, oblíbený díky svému jedinečnému véčkovému designu a tenkému vzhledu, je dodnes celosvětově ikonickým technologickým zařízením.

Nedávno, 3. dubna 2019, moto z3 zkombinoval s 5G moto modTM a stal se prvním komerčně dostupným chytrým telefonem na světě s připojením k 5G. Od té doby je společnost Motorola odhodlána zpřístupňovat technologii 5G a přináší bleskové rychlosti 5G do střední třídy prostřednictvím rodiny zařízení moto g.

Společnost Motorola také sehrála klíčovou roli při posouvání hranic alternativních tvarových faktorů. V roce 2019 značka uvedla na trh první véčkový chytrý telefon na světě – motorola razr – který spotřebitelům přinesl přenosnost bez obětování funkcí displeje chytrého telefonu plné velikosti. Společnost Motorola také představila inovace, jako je nositelné 5G zařízení, které nově definuje úlohu smartphonu tím, že uživatelům umožňuje zobrazovat obsah na obrazovkách, které vás pohltí více… A nově představila koncept rolovatelného smartphonu.

Na oslavu 50. výročí si společnost Motorola připravila ilustraci 50 svých dosud nejikoničtějších zařízení, se kterou jí pomohl argentinský ilustrátor Costhanzo,

,,Jelikož jsem ve společnosti Motorola už více než 20 let, měl jsem příležitost být svědkem mnoha z těchto ikonických inovací.”, řekl Sergio Buniac, prezident společnosti Motorola. ,,Inovace máme v DNA. Nesčetněkrát jsme způsobili revoluci v tomto odvětví a toužíme i nadále hrát tuto klíčovou roli při formování budoucnosti tohoto odvětví.”

Ústředním prvkem inovací společnosti Motorola je laboratoř Motorola 312 Labs. Motorola 312 Labs, představená v roce 2021, je autorizovaná inovační skupina v rámci produktové organizace společnosti Motorola, kterou tvoří globální odborníci na výzkum, design a inženýrství, zaměření na vývoj prvních produktů svého druhu. Motorola 312 Labs je důležitou součástí inovační cesty značky, která pokračuje v posouvání hranic toho, jak mobilní zážitek působí, vypadá a funguje. 

O společnosti Lenovo & Motorola

Společnost Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická společnost s obratem 70 miliard USD, umístěná v žebříčku Fortune Global 500, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměření na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny, vyvíjíme technologie, které mění svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější a důvěryhodnější a udržitelná digitální společnost pro každého a kdekoli. Společnost Motorola Mobility LLC byla získána společností Lenovo Group Holdings v roce 2014. Motorola Mobility je 100% dceřiná společnost společnosti Lenovo a je zodpovědná za návrh a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li zjistit více, navštivte https://www.lenovo.com a přečtěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

Exit mobile version