Revolut zdvojnásobuje počet zaměstnanců ve Financial Crime v boji proti rostoucím podvodům v tomto odvětví

  • Společnost Revolut od roku 2021 zdvojnásobila počet svých zaměstnanců v oblasti Financial Crime (FinCrime). V současnosti se více než třetina zaměstnanců Revolutu věnuje boji proti podvodům a finanční kriminalitě.
  • Revolut od listopadu 2022 obdržel více než 77 000 žádostí o zaměstnání ve FinCrime.
  • Revolut za posledních 12 měsíců úspěšně zabránil v potenciálních podvodech (šlo o více než 200 milionů GBP), a to navzdory 100% meziročnímu nárůstu objemu maloobchodních transakcí.

Revolut je globální finanční superaplikace s více než 35 miliony zákazníků po celém světě, která od roku 2021 významně zdvojnásobila počet svých zaměstnanců v oblasti FinCrime. Revolut si uvědomuje zásadní roli lidské inteligence při odhalování a prevenci podvodů spolu se špičkovými technologiemi a umělou inteligencí, přičemž je odhodlán čelit rostoucí hrozbě finančních podvodů pomocí 360stupňové zpětné vazby.

Podle České bankovní asociace oběti online podvodů v loňském roce přišly o více než 2 miliardy Kč, přičemž průměrná hodnota na jedince činí 161 500 Kč. V reakci na tuto hrozbu Revolut investuje do nejlepších světových talentů, aby pomohl v boji proti podvodům. Údaje zveřejněné společností dnes odhalily, že více než třetina zaměstnanců Revolutu se nyní věnuje boji proti finanční kriminalitě, a to s více než 2 500 odborníky ve FinCrime napříč 6 zeměmi, kteří pokrývají klíčové funkce, jako je vývoj produktů, datová věda, zákaznická podpora, operace a boj proti praní špinavých peněz. Pokračující investice Revolutu do ochrany proti podvodům se ukazují jako úspěšné – Revolut dokonce za posledních 12 měsíců zabránil v potenciálních podvodech v hodnotě činící více než 200 milionů GBP.

V důsledku zvýšené sofistikovanosti technologií prevence podvodů používaných podniky, se podvodníci přesouvají od „krádeží” (fraud)“[1] k „podvodům (scams)“[2]. Údaje od britských finančních úřadů zaznamenaly 18% pokles neoprávněných podvodů v letech 2021–2022 ve srovnání s podvody APP (podvod s autorizovanými platbami push), které se zvýšily, představující 41 % všech ztrát z podvodů v roce 2022 ve Spojeném království. Navzdory tomuto průmyslovému nárůstu podvodů Revolut prokázal úspěch v udržení náskoku před zločinci – společnost dnes oznámila snížení APP Fraud na své platformě o 35% od června tohoto roku.

Aaron Elliot Gross, Revolut Head of Financial Crime and Fraud, řekl: „V Revolutu se zaměřujeme na datově řízený a holistický přístup k ochraně zákazníků, který spojuje špičkové technologie, excelentní odborníky na podvody a nové způsoby vzdělávání našich zákazníků o tom, jak se před nimi chránit. Stále častěji vidíme podvody páchané sofistikovanými, organizovanými a bezohlednými sítěmi zločinců, kteří se zaměřují na naše zákazníky především prostřednictvím platforem sociálních médií a využívají techniky sociálního inženýrství (jako jsou podvody zneužívající milostné city nebo investiční podvody), aby je přesvědčili k platbám. Abychom před podvodníky zůstali vždy o krok napřed, jsme odhodláni investovat do špičkových talentů v této oblasti, včetně expertů v boji proti finanční kriminalitě, talentovaných datových vědců a zaměstnanců, a poskytnout tak podporu zákazníkům, kteří se stanou oběťmi podvodu. Pokračujeme také v investicích do nejmodernějších technologií umělé inteligence, abychom detekovali neobvyklé platební aktivity, a chránili tak naše zákazníky.

Za poslední rok společnost Revolut zaznamenala zdvojnásobení počtu podvodů na čtyřech hlavních sociálních platformách, kde jsou v současnosti zahájeny až dvě třetiny všech pokusů o podvod na Revolutu.

Závazek společnosti Revolut se vztahuje i na její schopnost přilákat špičkové talenty v oblasti podvodů – již obdržela více než 77 000 žádostí o zaměstnání na různé pozice v týmu FinCrime. Společnost úspěšně přijala a dále zvyšovala kvalifikaci odborníků ve FinCrime z předních finančních institucí, jako jsou NatWest, TSB, Klarna, EY a MUFG. Odborníci společnosti Revolut přinášejí do týmu bohatou kvalifikaci, znalosti trhu a různorodé dovednosti.

O Revolutu

Budujeme první skutečně globální finanční superaplikaci na světě. V roce 2015 začala společnost Revolut ve Spojeném království nabízet převody a směny peněz. V současnosti využívá 35 milionů zákazníků po celém světě desítky inovativních produktů Revolutu k provádění více než 500 milionů transakcí měsíčně.

V rámci našich osobních a firemních účtů pomáháme zákazníkům zlepšit jejich finanční gramotnost, poskytujeme jim větší kontrolu a jednoduše spojujeme lidi po celém světě.

  1. Krádež/Podvod – definované jako jakýkoli incident neoprávněného podvodu (tj. hacknutí účtu nebo finanční krádež).
  2. Podvody/Podvedení – definované jako APP Fraud (podvody s autorizovanými platbami push).

Obchodníci se připravují na vánoční nakupování. Rekordní tržby ale neočekávají

Propad maloobchodních tržeb v České republice je znepokojujícím indikátorem současného ekonomického stavu. Jejich zvýšená míra poklesu v srpnu o 2,8 procenta oproti předchozím 2,1 procentům v červenci poukazuje na postupující obtíže, kterým čelí maloobchodní sektor. Letošní vánoční období pravděpodobně nepřinese rekordní tržby, tak jak jsme byli zvyklí. Očekává se tedy náročné období pro maloobchodníky, kteří budou muset být mimořádně kreativní a flexibilní, aby přežili tento konkurenční boj a oslovili vybíravého zákazníka.

Nárůst cen a zákaznické očekávání

Průměrná cena objednávky klesla pod 1 400 korun, což je důležitý faktor, kromě samotného poklesu obratu. Změna v nákupním chování Čechů je patrná – stále více lidí nakupuje online zboží z kategorií s nižší hodnotou, které si pravidelně pořizují. Z obavy před vysokými cenami odkládají své nákupy, aktivně hledají výhodné nabídky a i při nákupu levnějších produktů čekají na slevové akce:

Je cítit, že nás dohání krize. Loni měli lidé ještě úspory, letos už mnohým docházejí nebo došly. Kdo úspory má, šetří si je na horší časy. Proto očekáváme, že lidé budou nakupovat spíše rozumem a nezbytné věci si často odpustí,“ komentuje situaci Ondřej Tyleček, generální ředitel reklamní a kreativní agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz.

Tato proměna dle partnera reklamní agentury Contexto Tomáše Vacka naznačuje posun k zodpovědnému a uvážlivějšímu přístupu k nakupování, kde lidé dbají na kvalitu a smysluplnost svých nákupních rozhodnutí: „Lidé jsou v nakupování daleko ostražitější a více vybírají. Také je vidět dle dat od Heureka Group, že lidé mění chování a více nakupují na e-shopech zboží denní spotřeby a snižuje se nákup velkých věcí.”

Kamenný Obchod vs. E-shop: boj o českého zákazníka

Klasické kamenné obchody s jejich osobním přístupem mají své místo a věrné zákazníky, ale na druhé straně e-shopy nabízejí pohodlí online nákupů a bezpečnost. Toto soupeření mezi fyzickými prostory a digitálními platformami je středem pozornosti, přičemž obě strany hledají cestu, jak uspět v proměnlivém světě obchodu.

Netvrdil bych, že na tom bude někdo lépe, tlak a obezřetnost spotřebitelů se bude odehrávat jak v e-commerce tak i klasickém retailu. Co bych očekával je to, že se ještě více budou rozevírat nůžky mezi osvědčenými velkými hráči, jako je Alza či Allegro, kteří mají důvěru spotřebitelů a zdroje jak na růst doplňkových služeb, tak i na práci s cenou a vytvoření tak velkého tlaku na menší hráče, které se dále budou snažit z trhu vytlačit a převzít jejich spotřebitele,“ říká Tomáš Vacek.

Očekávání spotřebitelů se mění, ekonomické podmínky jsou nejjistější než kdy dříve a digitální technologie zrychlují tempo proměn v obchodním prostředí.

„Hutní a stavební materiály zažívají pokles a lidé více přemýšlí nad investicemi do bydlení. I přes pokles trhu nečeká nás žádný propad tržeb, protože jsme na trhu relativně krátce a stále rosteme. Díky tomu, že jsme e-shop, máme výhodu. Online obchody stále prosperují, zatímco klasické kamenné obchody mohou mít větší potíže v důsledku současných změn v nákupních preferencích zákazníků,“ sdílí své zkušenosti Patrik Duda, CEO společnosti Atreon, která dodává hutní materiály nejen pro firmy, ale i pro kutily, www.atreon.cz.

Ekonomie Vánoc

Letošní vánoční období nebude zřejmě přinášet rekordní výnosy, jak jsme byli zvyklí v minulosti. Naopak, e-shopy budou čelit tvrdé konkurenci, kde každý zákazník a každá koruna budou mít zásadní význam:

V ČR je velká konkurence, v které uspět není vůbec jednoduché. Toto vede k trvale zvyšující se kvalitě a rozšiřování doprovodných služeb u řady e-shopů. To je samozřejmě dobrá zpráva pro zákazníky, nicméně zároveň to zvyšuje tlak na provozovatele a probojovat se tak mezi úspěšné a profitabilní e-shopy je čím dále těžší. V Q3 2023 klesl ve srovnání s rokem 2022 obrat v commerce o 11%. Dá se tedy očekávat, že letošní výnosy opravdu nebudou ty, kdy se budou lámat rekordy v tržbách. Naopak o každého zákazníka a jeho každou korunu se budou muset e-shopy poprat, “ potvrzuje Tomáš Vacek partner reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz.

Opačnou situaci popisuje Patrik Duda, zakladatel podniku Naughty Harbor, https://privat.naughtyharbor.cz: „Přestože mnozí očekávali propady tržeb, v našem případě je situace opačná. Navzdory tomu, že nabízíme poměrně nákladný produkt s průměrnou pořizovací cenou kolem 50 000 Kč, naše tržby meziročně vzrostly o 26%. Existuje obava, že nadcházející Vánoce budou patřit k těm nejchudším, ale naše statistiky naznačují opak. Zřejmě se jedná o povahu našich produktů, které mohou pomoci zlepšit náladu a pomoct v boji s depresemi. Lidé jsou ochotni investovat do výrobků, které jim mohou poskytnout emocionální podporu.“

Mnozí se ale nevzdají bohatých Vánoc, i kdyby měly být na dluh”, souhlasí Ondřej Tyleček. Přestože se svět kolem nás mění a ekonomické výzvy mohou způsobit určité obavy je pozoruhodné, že i když mnozí čelí finančním těžkostem, mnoho lidí se nevzdá myšlenky na bohaté Vánoce. Očekáváme, že toto přání po bohatých Vánocích vedle sebe přinese i nárůst odložených plateb, úvěrů a podobných finančních produktů.

EVOLVEO uvádí na trh odolný, plně vybavený tlačítkový telefon StrongPhone W4, vodotěsný a splňující normy IP68. Navíc má předinstalovanou hru Had

Novinkou v nabídce tlačítkových telefonů EVOLVEO je odolný telefon StrongPhone W4 s 2,8palcovým displejem. Telefonu nevadí voda, bláto, sníh, prach ani tvrdé zacházení

Odolný telefon StrongPhone W4 je plně vybavený tlačítkový telefon, který je určen do náročného prostředí. Odolné tělo s certifikací IP68, velký a skvěle čitelný 2,8palcový IPS LCD displej, funkce powerbanky, SOS tlačítko nebo velká 2 500 mAh dělají z tohoto telefonu univerzální řešení pro práci v dílně, na stavbě, v náročném terénu, ve velké zimě nebo naopak při vysokých teplotách a vlhkosti. Telefonu nevadí voda, bláto, sníh, prach ani tvrdé zacházení. StrongPhone W4 rozšiřuje nabídku tlačítkových telefonů značky EVOLVEO.

Skvěle čitelný 2,8palcový displej

Jednou z hlavních předností telefonu StrongPhone W4 je velký 2,8palcový displej s technologií IPS se zvýšenou odolností proti poškrábání a tlaku. Technologie IPS zajišťuje realistické podání barev, široké pozorovací úhly a nízkou spotřebu energie. Díky tomu bude používání telefonu snadné v jakýchkoliv podmínkách.

Baterie 2 500 mAh s funkcí powerbanky

Baterie o kapacitě 2 500 mAh zajistí provoz telefonu až na dva týdny a umí i něco navíc. Odolný telefon StrongPhone W4 je vybaven funkcí powerbanky, která umožní využít kapacitu baterie pro dobíjení dalších zařízení. Baterie je navíc uživatelsky vyměnitelná.

SOS volání a SMS nouzová zpráva

StrongPhone W4 je vybaven nouzovým SOS tlačítkem, které může v případě nebezpečí přivolat pomoc. Po stisknutí tlačítka telefon začne automaticky vytáčet předvolená čísla a odešle na ně nouzovou zprávu.

Multimediální výbava

Součástí výbavy odolného telefonu je 2Mpx fotoaparát, výkonná LED svítilna nebo vestavěné FM rádio s integrovanou anténou a automatickým laděním stanic. Z další výbavy lze využít například kalendář, budíky nebo kalkulačku.

Dostupnost a cena

Odolný tlačítkový telefon EVOLVEO StrongPhone W4 je dostupná ve dvou barevných variantách (černočervená a černozelená) prostřednictvím sítě internetových obchodů a vybraných prodejců již za 1 590 Kč včetně DPH.

Technická specifikace:

• Odolný mobilní telefon ideální pro cestovatele, dobrodruhy, sportovce a řemeslníky

• Vodotěsnost IP68

• Podpora dvou SIM karet (Dual SIM)

• Velikost Mini SIM

• Uživatelsky vyměnitelná Li-Ion baterie (součást balení)

• Kapacita baterie: 2500 mAh

• Baterie může sloužit zároveň jako powerbanka

• Kabelový adaptér k powerbance součástí dodávky (USB-C -> USB-A)

• Jednoduché ovládání a ergonomický design

• Pogumovaný odolný povrch

• Barevný 2,8″ displej se zvýšenou odolností proti poškrábání a tlaku

• Dobíjecí port USB-C (Type C) ve spodní části telefonu

• Dobíjecí kabel USB-C (Type C) -> USB-A součástí balení

• Dobíjecí adaptér USB-A součástí balení

• 2Mpx fotoaparát

• Kapacita pro uložení kontaktů: 200

• Kapacita pro SMS zprávy: 50

• Rychlá volba pro snadné vytáčení blízkých osob

• Počet předvoleb pro rychlou volbu: 8

• Barevně odlišené SOS tlačítko pro SOS volání a SMS v případě nouze

• Počet předvoleb SOS kontaktů: 5

• Nezávislé FM rádio funkční i pro vestavěný reproduktor

• Automatické ladění rádia

• Vyhrazená tlačítka pro svítilnu, hlasitost, funkci powerbanky a odemknutí telefonu

• Hlasitý výkonný reproduktor pro poslech FM rádia a vyzvánění

• Počet melodií pro vyzvánění: 5 + vlastní

• Výdrž v pohotovostním režimu až 25 dnů

• Nabíjení baterie: 3,5 hod.

• Rozlišení displeje 320 × 240 px

• Oddělená tlačítka klávesnice pro snadné ovládání

• Potvrzovací tlačítko

• Silná svítilna v horní části telefonu

• Pokrytí pásem GSM 850/900/1 800/1 900 MHz

• Podpora SMS zpráv

• Podpora SIM Toolkit

• Bluetooth verze 3.0

• Čtyři uživatelské profily

o Obecný

o Tichý

o Schůzka

o Venku

• Blacklist pro blokování vybraných kontaktů

• Vibrační vyzvánění

• Otvor na poutko

• Prohlížeč obrázků (jpg, gif)

• Video rekordér (avi)

• Video přehrávač (mp4, avi, 3gp)

• Hudební přehrávač (mp3, wav, amr)

• Digitální záznamník zvuku/diktafon (wav)

• Součástí balení jsou hands-free sluchátka

• Automatické nastavení přesného času

• Kalendář, budík, kalkulačka, poznámky

• Hry: snake

• Slot pro microSDHC kartu pro rozšíření paměti a možností

• 3,5mm vstup pro sluchátka v horní části telefonu

• Jazykové mutace manuálu: CZ, SK, EN, HU, SLO, RO, IT, PL, GR, BG, DE, HR, ES

• Jazykové mutace firmwaru: CZ, SK, EN, IT, HU, BG, HR, RO

• Délka nabíjecího kabelu: 100 cm

• Délka kabelového adaptéru k powerbance: 15 cm

• Rozměry telefonu (d × š × v): 144 × 65,4 × 18,3 mm

• Hmotnost vč. baterie: 170 g

Obsah balení:

• Mobilní telefon

• Vysokokapacitní baterie

• Návod k obsluze (CZ, SK, EN, HU, SLO, RO, IT, PL, GR, BG, DE, HR, ES)

• Nabíjecí adaptér + nabíjecí kabel

• Kabelový adaptér k powerbance

• Mini šroubovák k výměně baterie

• Hands-free sluchátka

• 2,8″ IPS displej

• IP68, SOS tlačítko

• powerbanka

• svítilna

• FM tuner

• Bluetooth

• Dual Sim

• microSDHC

• baterie 2 500 mAh

www:

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-strongphone-w4–vodotesny-odolny-dual-sim-telefon–cerno-cervena/

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-strongphone-w4–vodotesny-odolny-dual-sim-telefon–cerno-zelena/

Facebook: https://www.facebook.com/EvolveoCZ/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEono-1cGHesLH4-fz6Lw4w

Instagram: https://www.instagram.com/evolveo_cz/

EVOLVEO je značka elektroniky, která vznikla v roce 2005 a specializuje se na oblasti digitálního domova, osobní elektroniky a herních produktů. Značka je zaměřena na muže, kteří se zajímají o spotřební elektroniku nebo informační technologie, požadují trendové produkty a hledají ekonomicky výhodnější řešení vzhledem k nabídce velkých nadnárodních značek. Rozvoj, distribuci a servis EVOLVEO zajištuje mezinárodní tým ve více než deseti zemích.  EVOLVEO podléhá řízení jakosti dle normy ISO 9001.

DOOGEE uvádí obrněný telefon V31 GT s termokamerou

Portfolio odolných telefonů DOOGEE se rozrůstá o nový vlajkový model V31 GT, který se pyšní nejvyšším stupněm odolnosti proti vodě a prachu, masivní kapacitou baterie a také integrovanou termokamerou, která jej odlišuje od drtivé většiny běžné i odolné konkurence.

Společnost DOOGEE představuje odolný telefon DOOGEE V31 GT, novou vlajkovou, respektive bitevní loď ve svém portfoliu. Tato pancéřovaná novinka, kterou ocení zejména outdooroví nadšenci nebo pracovníci v náročných podmínkách, nabízí nejvyšší stupně odolnosti proti vodě, prachu a nárazům nebo pěticifernou kapacitu baterie s možností dobíjení dalších zařízení, ale jejím hlavním trumfem je integrovaná termokamera.

Infračervená kamera do práce i do lesa

Pokud se DOOGEE V31 GT něčím odlišuje od běžných telefonů i od drtivé většiny „rugged“ konkurence, je to právě vestavěná termokamera, která uživateli umožňuje vidět své okolí v infračerveném spektru. Tato funkce přináší obrovskou škálu využití od ryze praktických, jako je například kontrola funkčnosti tepelné izolace nebo hlídání provozní teploty strojů, až po volnočasové – možnost vidět ve tmě jistě ocení nejeden táborník, myslivec nebo fanoušek airsoftu. Kamera funguje prostřednictvím nativní aplikace v telefonu, ovládá se stejně jako běžný fotoaparát a lze přes ni pořizovat snímky i videa.

Ni vítr, ni déšť… ni wapka

DOOGEE V31 GT nabízí špičkovou odolnost a nezklame své uživatele ani v těch nejnáročnějších podmínkách. Zařízení splňuje úroveň krytí IP68, jež značí naprostou odolnost vůči prachu a ponoření do vody až do hloubky 3 metrů, a nadto také IP69K, která garantuje odolnost vůči vysokotlakým proudům horké vody. Pokud vám tato úroveň krytí nepřijde povědomá, není divu – standardně se totiž používá pro těžkou kolovou techniku vyžadující agresivní mytí, například míchačky betonu nebo důlní vozidla!

Bytelný kryt telefonu splňuje certifikaci MIL-STD-810H, jež zaručuje odolnost proti pádu na všechny strany, rohy a hrany, a baterie nabízí kapacitu 10 800 mAh, díky níž telefon vydrží i několik dní v terénu bez možností dobití a v případě potřeby může posloužit i jako powerbanka pro dobíjení dalších zařízení. Je-li pak k dispozici zásuvka, DOOGEE V31 GT podporuje 66W nabíjení, aby se i jeho obří baterie dala „natankovat“ bez delšího zdržení.

Výkon pod kapotou

DOOGEE V31 GT disponuje velkým IPS displejem s 6,58” úhlopříčkou a rozlišením FHD+, pod kterým se skrývá výkonný osmijádrový 6nm procesor MediaTek Dimensity 1080 podporovaný 12GB operační pamětí s možností rozšíření o dalších 8 GB a 256GB úložištěm, rovněž s možností rozšíření až o 2 TB. Zadní straně telefonu dominuje sestava čoček, která kromě zmíněné termokamery zahrnuje fotoaparát SONY IMX766 s trojicí snímačů (50Mpx, 24Mpx a 8Mpx) a funkcí nočního režimu, a fotografickou výbavu doplňuje přední 32Mpx kamera pro videohovory a autoportréty.

Přestože je DOOGEE V31 GT odolným zařízením vhodným do větrem ošlehaných exteriérů, svým uživatelům nabídne pohodlí, na které jsou zvyklí z běžných zařízení – je vybaven dvojicí stereofonních reproduktorů a čtečkou otisků prstů, lze jej odemykat obličejem a ovládat pomocí gest, podporuje NFC a disponuje vlastním tlačítkem, jehož konkrétní funkci si může uživatel nastavit. Samozřejmostí je pak podpora 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2 a standardních satelitních navigačních služeb.

Technické parametry DOOGEE V31 GT

  • Rozměry a hmotnost: 178,5 x 83,1 x 17,9 mm; 390 g
  • Stupeň krytí: IP68 | IP69K | MIL-STD-810G
  • Operační systém: Android 13
  • Displej: 6,58“ IPS, 1080 x 2408 px
  • Procesor: osmijádrový MediaTek Dimensity 1080 + GPU Arm Mali-G68 MC4
  • RAM: 12 GB + možnost rozšíření až o 8 GB
  • Úložiště: 256 GB + možnost rozšíření až o 2TB microSD kartu
  • Fotoaparát: zadní: 50Mpx SONY IMX766 + 24Mpx Night Vision + 16Mpx Fusion Camera; přední: 32Mpx SONY IMX616; termokamera: Tiny1-C
  • Konektivita: 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2, NFC, USB-C 2.0, OTG
  • Baterie: Li-Po 10800 mAh
  • Navigace: GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
  • Další výbava: čtečka otisků prstů, akcelerometr, magnetický kompas, gyroskop, svítilna, senzor přiblížení

Dostupnost a cena

DOOGEE V31 GT je na českém a slovenském trhu již dostupný ve stříbrném provedení za doporučenou maloobchodní cenu 14 990,- Kč.

O DOOGEE

DOOGEE je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost DOOGEE se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Představujeme aplikaci Moto Unplugged, která je navržena tak, aby uživatelům pomáhala zůstat v přítomnosti a zároveň být ve spojení.

Společnost Motorola tento měsíc představuje Moto Unplugged, nový inovativní software, který pomáhá spotřebitelům dosáhnout lepší rovnováhy s technikou a okolním světem tím, že v případě potřeby odstraní z telefonu rušivé vlivy.

Díky chytrým telefonům jsou lidé neustále ve spojení se vším důležitým, ale někdy se potřebují odpojit a odstranit rozptýlení. V posledních letech zaznamenala společnost Motorola nárůst zejména mladších spotřebitelů, kteří se chtějí odpojit a zlepšit tak vztah se svými telefony, aby byli více v přítomnosti.

V reakci na to Motorola představuje nový software Moto Unplugged, který má spotřebitelům pomoci odpočinout si od rozptylování telefonem. Moto Unplugged umožňuje lidem udělat krok zpět a sladit své mobilní zážitky s jejich myšlením tím, že si mohou vybrat, kdy a jak se chtějí odpojit.

Moto Unplugged nabízí možnost vstupu do speciálního režimu, který umožňuje každému uživateli přizpůsobit si dobu přestávky svých individuálním potřebám. Uživatel si může vybrat povolené aplikace a oznámení nebo dokonce vyžadovat heslo pro ukončení relace. Jakmile je uživatel připraven se odpojit, může si vybrat časový rámec a zahájit digitální přestávku.

Aby se uživatelé během pracovní doby nerozptylovali, bude jim Moto Unplugged umožňovat přístup pouze k e-mailům nebo Microsoft Teams, aniž by museli během nastaveného časového rámce vidět jinou aplikaci. Navíc ti uživatelé, kteří se chtějí odpojit na osobní volno, mohou omezit, které aplikace sociálních médií a zpráv jsou přístupné a které jsou dočasně zablokované, aby si mohli užít přestávku na jak dlouho chtějí.

Uživatelé mohou najít rovnováhu mezi tím, že jsou více přítomni, bez toho, aby se úplně odpojili s Moto Unplugged, což jim pomůže relaxovat a mít pod kontrolou konzumaci digitálního obsahu. To znamená více kvalitního času s přáteli a rodinou, více času na soustředění se na práci, která je právě důležitá, a více rovnováhy v každodenním životě uživatelů.

Aplikace Moto Unplugged je již k dispozici na telefonu motorola razr 40 ultra. V budoucnu se dostane i na další zařízení.

Právní prohlášení

Některé vlastnosti, funkce a specifikace produktu mohou být závislé na síti a podléhat dalším podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez předchozího upozornění. MOTOROLA a stylizované logo M jsou registrované ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2024 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

O společnosti Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost z žebříčku Fortune Global 500 s obratem 70 miliard dolarů, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím chytrých telefonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků, a společně tak vytváříme inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za design a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte https://www.lenovo.com a prečítěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

Air Bank představuje unikátní způsob investování, akcie amerických firem nabídne jednoduše v mobilu na pár kliknutí

Už na přelomu roku budou mít klienti Air Bank možnost investovat do akcií předních amerických firem pohodlně přímo v mobilní aplikaci My Air. S inovativní investiční službou kompletně v českém jazyce budou klienti Air Bank schopni provádět investice do akcií na pár kliknutí.

Stále více lidí hledá příležitosti, jak pohodlně investovat přímo z mobilního telefonu a mít své finance pod kontrolou kdykoliv a kdekoliv. Investování do akcií zní jako složitý proces, ale ve skutečnosti může být velmi jednoduché. Novou investiční službu lze založit během pár minut bez složitých formulářů přímo v aplikaci My Air. V nabídce najdou klienti Air Bank akcie 200 světoznámých amerických firem obchodovaných na trzích NYSE a Nasdaq.

„U našich klientů vidíme rostoucí poptávku po investičních možnostech, a proto přinášíme novou službu, která zjednodušuje svět investování do akcií. Vývoj investice uvidí klienti přehledně v aplikaci My Air společně s dalšími bankovními službami. Snažíme se udělat investování do akcií dostupné, a proto jsme celý proces maximálně zjednodušili. Služba bude přístupná široké veřejnosti a klienti budou moci snadno spravovat své portfolio. Minimální výše investice je nastavená na 1 000 korun a investoři mohou nakupovat i frakce akcií,“ říká Petr Žabža, vedoucí oddělení Investice Air Bank.

Poplatky činí 0,2 % z uskutečněné transakce (min. 2 USD / 5 EUR) a patří tak mezi nejnižší na trhu. Vedení investičního účtu je zcela zdarma a služba je kompletně v češtině.

O společnosti Air Bank a.s.

Air Bank, člen skupiny PPF, je moderní a inovativní česká banka s přehledným online bankovnictvím a vlastní pobočkovou sítí. Klientům poskytuje jednoduchá a srozumitelná řešení pro všechno, co se v životě točí kolem peněz. Ceník banky bez absurdních poplatků, hvězdiček nebo malého písma se vejde na jedinou stranu A4. Air Bank také provozuje online P2P platformu pro půjčování a investování Zonky. Vizí Air Bank je být bankou, kterou mohou mít lidé rádi. Mezi její hodnoty proto patří jednoduchost, odvaha, pravdivost a přátelství.

Více informací najdete na webu www.airbank.cz.

Srozumitelnost filmových dialogů zlepšuje umělá inteligence: Bose Smart Ultra Soundbar s Dolby Atmos nyní na našem trhu

Na náš trh se dostává nejnovější a zároveň nejvyšší model soundbaru americké značky Bose, která proslula mimo jiné svým uměním vytvořit z malých reproduktorů velký a působivý zvuk. Kromě velmi působivé reprodukce a vysokého výkonu při poslechu filmového zvuku i hudby zaujme tento soundbar například plnohodnotným zvukem Dolby Atmos včetně efektů přicházejících k uším posluchačů díky odrazům od stropu shora, snadnou automatickou kalibrací zvuku individuálně pro každou místnost a také využitím prvků umělé inteligence, které rozpoznají ve filmovém zvuku často špatně srozumitelné dialogy a jejich zvuk zdůrazní.

Nejoblíbenějším zařízením pro působivou domácí reprodukci filmového zvuku jsou dnes soundbary. Televizory totiž velmi často neposkytují kvůli svému tenkému profilu prostor pro instalaci skutečně kvalitního zvukového systému, který by posluchače náležitě vtáhl do děje. Kvalitní soundbary umožňují díky vyspělým technologiím a speciálním směrovým reproduktorům využít odrazy zvukových vln od stěn k vytvoření prostorového zvuku a nahradit dříve využívané systémy domácího kina. Nejvyspělejší soundbary umožňují však i připojení bezdrátového subwooferu či zadních efektových reproduktorů a vytvořit plnohodnotný prostorový poslech.

Nejnovější soundbar Bose Smart Ultra Soundbar, který se zařazuje mezi nejvyšší řadu produktů Bose nově označovanou přídomkem „Ultra“, nabízí vše výše popsané a k tomu mnohem víc. Jeho základem je špičkový zvukový systém Dolby Atmos 5.1.2 vyžívající 7 reproduktorů a vestavěný subwoofer. První „5“ označuje pětici reproduktorů, které zajišťují tradiční prostorový zvuk a plní funkci středového, dvou předních a dvou zadních efektových kanálů (posledně jmenované jsou vestavěny do boků přístroje a využívají speciální tlakové a úzce směrové měniče). Jednička uprostřed značí subwoofer vestavěný do těla soundbaru a poslední „dvojka“ představuje dva reproduktory namířené z těla soundbaru ke stropu. Díky tomuto uspořádání, preciznímu provedení, použitým reproduktorům a špičkové kalibraci zvuku jednotlivých kanálů podle konkrétní místnosti dosahuje Bose Smart Ultra Soundbar špičkových výsledků při reprodukci hudby i filmového zvuku všech formátů – od stereo reprodukce, přes tradiční prostorový zvuk 5.1 až po Dolby Atmos se všemi jeho možnostmi. Připojení k televizoru zajišťuje vestavěné rozhraní HDMI eARC nebo optika.

Základem špičkového prostorového zvuku je přesná kalibrace podle místnosti

Jak je možné vytvořit z jedné zvukové lišty (soundbaru) působivý prostorový dojem se zvuky přicházejícími k uším posluchače zezadu či shora? Bose Smart Ultra Soundbar k tomu využívá dvou věcí. Jednak to jsou již zmíněné speciální reproduktory namířené do stran a ke stropu, které vysílají zvukové vlny pod vysokým tlakem a počítají s odrazy zvuku od stěn místnosti. Druhým klíčovým prvkem je přesná kalibrace. Každá místnost je specifická a na správné podání má vliv její tvar, odrazivost stěn a také konkrétní umístění soundbaru. Pomocí mikrofonu dodaného v balení a umístěného na hlavním poslechovém místě změří Kalibrace ADAPTiQ akustické vlastnosti dané místnosti a upraví načasování zvuku každého reproduktoru tak, aby se k uším dostal po všech odrazech ze správného úhlu a vtom pravém načasování vzhledem k filmové scéně.

Umělá inteligence rozpozná mluvené slovo a zdůrazní ho

Slovní spojení „umělá inteligence“ nebo zkráceně AI slýcháme v poslední době ze všech stran. U nového soundbaru Bose našla AI velmi praktické uplatnění, které ocení všichni filmoví diváci. Častým problémem při poslechu filmového zvuku bývá srozumitelnost dialogů. Umělá inteligence dokáže pomocí navazující technologie AI Dialogue rozpoznat ve zvuku klíčové mluvené slovo a při reprodukci ho lépe zdůraznit. Díky tomu neunikne divákům už ani slovo.

Po poslech hudby: chytré streamování a propojení s domácím audiosystémem

Nevyužít tak kvalitní soundbar pro poslech hudby by se byl hřích. Proto je Bose Smart Ultra Soundbar plně kompatibilní s Apple AirPlay 2, Spotify Connect a Chromecastem a samozřejmě také bezdrátovým standardem Bluetooth. Díky možnosti přímého připojení soundbaru k internetu pomocí Wi-Fi nebo pevného kabelu mohou uživatelé bezdrátově streamovat libovolnou hudbu a snadno propojit přístroj s dalšími kompatibilními audio zařízeními, jako například aktuálně prodávané chytré reproduktory a sluchátka Bose nebo také mnoho dalších produktů jiných značek. Soundbar tak může přehrávat hudbu z internetu přímo a sám, například s využitím oblíbené služby Spotify bez nutnosti udržovat telefon v dosahu Bluetooth. Chytrý telefon s aplikací slouží v tomto případě jen jako dálkový ovladač, kterým uživatelé ovládají výběr hudby a nastavení reprodukce v jednotlivých zónách (při propojení s dalšími zařízeními). Tak lze například pustit stejnou hudbu v celém domě a řídit hlasitost v jednotlivých místnostech.

Další možnosti otevírá propojení s aplikací Bose Music. S její pomocí lze snadno nastavovat všechny parametry, spouštět kalibraci soundbaru nebo ho s využitím funkce Bose SimpleSync spárovat s bezdrátovými sluchátky Bose. Toto spojení je zajímavé hned ze dvou pohledů. Jednak je po spárování možné využít pro reprodukci současně soundbar i sluchátka. Pokud tedy sleduje film divák se zhoršeným sluchem, může si vzít sluchátka a ostatní poslouchají zvuk pomocí soundbaru s rozumně nastavenou hlasitostí. Také je třeba vzít v úvahu, že ne každý televizor s rozhraním Bluetooth umožňuje poslech pomocí bezdrátových sluchátek, některé využívají Bluetooth jen pro příjem signálu.

Možnost rozšíření o subwoofer a zadní reproduktory

Ti, kteří chtějí si chtějí ještě víc, než nabízí samotný soundbar, ho mohou dále rozšířit o jeden z bezdrátových subwooferů Bose Bass Module 700 či Bose Bass Module 500, nebo také o zadní efektové reproduktory Bose Surround Speakers nebo Bose Surround Speakers 700, které nabídnou ještě lepší podání prostoru.

Bose Smart Ultra Soundbar je na našem trhu dostupný v černém a bílém provedení za doporučenou koncovou cenu 24 990 Kč.

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean, Energy Sistem a další. Česká pobočka BaSys CS rozvíjí v poslední době významně také distribuční divizi domácích prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

Představujeme U27G3X/BK a U32G3X/BK: nejnovější 4K monitory od AGON by AOC pro každodenní hraní

GON by AOC – jedna z předních světových značek herních monitorů[1] a IT příslušenství – s potěšením představuje hned dva inovativní monitory jako stvořené pro každodenní hraní. Modely AOC GAMING U27G3X/BK a U32G3X/BK poskytují hráčům veškerý komfort a technologie, aby si mohli vychutnat vysoce kvalitní obraz a všestranný výkon pro jakékoli herní dobrodružství.

Obě novinky jsou vybaveny IPS panelem s rozlišením UHD (3840 × 2160), který dosahuje působivé ostrosti a čistoty obrazu. Díky novým technologiím GPU s umělou inteligencí jsou schopny dosahovat snadněji, než kdykoli předtím, vysokých snímkových frekvencí v rozlišení 4K. Modely 4K U27G3X/BK a U32G3X/BK přicházejí na trh pro všechny, kteří hledají mimořádnou ostrost spojenou s vysokou obnovovací frekvencí.

Model U27G3X/BK s úhlopříčkou 27″ (68,6 cm) se vyznačuje vyšší obnovovací frekvencí 160 Hz, zatímco model U32G3X/BK s úhlopříčkou 31,5″ (80 cm) umocňuje herní zážitek větším displejem při zachování obnovovací frekvence 144 Hz. Díky rychlé době odezvy až 1 ms GtG jsou oba monitory vynikající volbou pro kompetitivní hraní. Oba modely jsou vybaveny dvěma rozhraními HDMI 2.1 a dvěma rozhraními DisplayPort a nabízejí tak velmi univerzální připojení nejnovější generace grafických procesorů nebo konzolí. Pro zaručení pohodlného a příjemného hraní jsou oba modely vybaveny ergonomickými stojany umožňujícími nastavení výšky, náklonu, natočení a otočení.


Značka AGON by AOC představuje dva monitory s rozlišením UHD, které jsou ideální pro každodenní herní dobrodružství a vyšší produktivitu při každodenních úkolech.

U27G3X/BK: Vynikající výkon pro každodenní hraní her

Díky rozlišení UHD (3840 × 2160) nabízí monitor U27G3X/BK výjimečný zážitek z obrazu HDR10 s certifikací VESA DisplayHDR 400. Jeho IPS panel zajišťuje přesné a živé barvy pro práci i zábavu, zatímco velmi vysoká hustota pixelů 163 ppi se stará o působivou čistotu a ostrost. Díky rychlé obnovovací frekvenci 160 Hz zaručuje plynulou a citlivou odezvu obrazovky, takže je ideální pro širokou škálu her.

Mimořádně rychlá doba odezvy až 1 ms GtG s využitím funkcí pixel overdrive nebo Motion Blur Reduction (MBR) zaručuje u U27G3X/BK ostrý obraz bez rozmazání. Kompatibilita s Nvidia G-SYNC a podpora Adaptive-Sync se pak starají o to, aby žádná hra nebyla rušena trhavými pohyby. Pozoruhodné 96% pokrytí barev DCI-P3 CIE 1976 poskytuje živý a realistický obraz, který se dokonale hodí pro pohlcující svět her i tvorbu obsahu. Monitor U27G3X/BK je plně kompatibilní s konzolemi nové generace a podporuje rozlišení 4K UHD při 120 Hz, což z něj činí univerzální volbu. Nízké vstupní zpoždění, integrovaná funkce AOC G-Menu, FlickerFree, režim Low Blue Mode a Shadow Control dále zvyšují uživatelský zážitek. Uvedení monitoru U27G3X/BK na trh je plánováno od poloviny listopadu.

U32G3X/BK: Velké vizuální dobrodružství

Monitor U32G3X/BK díky rozsáhlé 31,5″ obrazovce a rozlišení UHD posouvá hraní na ještě vyšší úroveň. Díky obnovovací frekvenci 144 Hz a vysoké hustotě pixelů 140 ppi poskytuje tento IPS panel ostrý a citlivý obraz pro nejrůznější aplikace. Podobně jako jeho 27″ sourozenec nabízí tento monitor 95% pokrytí barevného gamutu DCI-P3 podle standardů CIE1976 a zajišťuje bohaté a přesné barvy díky podpoře rozsáhlé palety 1,07 miliardy barev s 10bitovou barevnou hloubkou.

Díky rychlé době odezvy až 1 ms GtG při použití režimů pixel overdrive je monitor U32G3X/BK navržen pro plynulý a citlivý herní výkon. Jeho kompatibilita s NVIDIA G-SYNC a podpora Adaptive-Sync zajišťují plynulý zážitek bez trhání. Monitor U32G3X/BK je plně kompatibilní s konzolemi nové generace a podporuje rozlišení 4K UHD při 120 Hz, což z něj činí univerzální volbu pro mnoho různých činností. Nízké vstupní zpoždění, integrovaná funkce AOC G-Menu, FlickerFree, režim Low Blue a Shadow Control zajišťují pohodlný a pohlcující zážitek. Očekává se, že monitor U32G3X/BK bude v obchodech dostupný od poloviny prosince.

Cena a dostupnost

Modely U27G3X/BK a U32G3X/BK mají díky svým působivým specifikacím nově definovat herní zážitek v rozlišení 4K. U27G3X/BK bude k dispozici od poloviny listopadu 2023 za doporučenou maloobchodní cenu 14 272 Kč (579 €).

Varianta s větší obrazovkou, U32G3X/BK, by měla být v obchodech dostupná od poloviny prosince za doporučenou maloobchodní cenu 18 463 Kč (749 €), takže se hráči mají na co těšit už o vánočních svátcích.

O společnosti AOC

Společnost AOC, která byla založena v roce 1967, je přední světovou značkou v oblasti monitorů a IT příslušenství a dceřinou společností TPV Technology Limited, největšího výrobce LCD na světě. Komplexní portfolio AOC nabízí perfektní monitor pro každou potřebu, ať už pracovní nebo osobní. Monitory AOC nabízejí vynikající zážitek ze sledování zabalený do vynikajících designů.

Sub-značka AOC, AGON by AOC, nabízí jedno z nejsilnějších portfolií vysoce výkonných herních monitorů na světě a kompletní ekosystém herního příslušenství seskupeného do tří kategorií: AOC GAMING pro běžné hráče, AGON pro soutěžní hráče a AGON PRO určenou pro nadšence do esportů a profesionální esportovce. Od roku 2020 je AGON by AOC jednou z předních značek v oboru herních monitorů a nejlepší volbou hráčů z celého světa.

Další informace najdete na oficiálních stránkách AGON by AOC nebo sledujte AGON by AOC na Facebooku, Twitteru nebo Instagramu.

  1. IDC Quarterly Gaming Tracker – Gaming Monitor 2023 Q1

Z jeviště i na obrazovky. Český Dramox nabídl za tři roky představení ze 180 divadel online. Teď je přináší do kin i k mobilním operátorům

Zpřístupnit na své platformě přes 400 představení ze 180 divadel, kterým poslali přes 25 milionů korun, a uzavřít spolupráci takřka se stovkou kin – takových výsledků dosáhl český Dramox po třech letech fungování. Diváci si díky němu přehrají divadelní představení přímo ve webové nebo mobilní aplikaci, nově si na ně ale mohou zajít i do kin. Dramox tak dělá kulturu přístupnější a dostává lásku k divadlu mezi více lidí. Díky digitalizaci představení navíc pomáhá i samotným divadlům a umělcům – představení totiž mohou diváci zhlédnout ještě dlouho po derniéře. Za vývojem platformy stojí české vývojářské studio ELEVUP, díky kterému Dramox ušetřil 40 % nákladů.

„Dramox nabízí divákům kvalitně strávený čas s tím nejlepším, co můžete na divadelních prknech najít. I skvělé představení vydrží na jevištích pár sezón, chtěli jsme proto nabídnout způsob, jak si umělecká díla užít i po derniéře, a to i z pohodlí domova nebo třeba na cestách. Žene nás kupředu pomoc divadlům i propojování umělců a fanoušků jejich skvělé tvorby,“ vysvětluje vznik platformy její CEO Martin Zavadil.

Za tři roky působení dokázal Dramox zpřístupnit obsah 180 českých divadel, který si diváci mohou přehrát prostřednictvím mobilní aplikace i webové stránky Dramox.cz. Nově se navíc divadelní představení dostávají také na filmová plátna, v současné době spolupracuje Dramox s necelou stovkou českých kin. Jedním z prvních představení, které budou mít příležitost diváci v kině zhlédnout, je komedie Koule o koulařce Heleně Fibingerové. Dramox si od spolupráce s kiny slibuje nabídnutí obsahu co nejširšímu publiku, což promítá i do svých dalších aktivit.

„Rozjíždíme také spolupráce s dalšími firmami či třeba mobilními operátory, kteří by tak mohli divadelní představení dostat rovněž do svých platforem a mobilních aplikací. Mimo to se věnujeme neziskovým projektům zaměřeným na žáky ve školách či pacienty v nemocnicích a pomáháme divadlům i na válkou zasažené Ukrajině,“ dodává Zavadil.

S interním vývojem bychom Dramox asi nespustili

Dramox vznikl uprostřed covidové pandemie v roce 2020, která tuzemská divadla uzavřela. Nynější CEO firmy Martin Zavadil se tehdy společně se zakladatelem Livesportu Martinem Hájkem rozhodli pomoci kulturnímu odvětví a pustili se do kompletního vytvoření VOD (video-on-demand) platformy. S tímto nelehkým úkolem se obrátili na české vývojářské studio ELEVUP, které nový portál zvládlo od základu postavit a rozjet za pouhých pět měsíců.

Studio ELEVUP se postaralo o kompletní přepis backendu, frontendu a následné migrace dat do nové verze platformy. Sázka na zkušeného externího dodavatele ušetřila týmu Dramox více než 40 % nákladů, které by jinak muselo investovat navíc, pokud by se rozhodl pro vlastní vývoj. „Interní IT je důvod, proč umře velká část projektů. Díky ELEVUPu jsme Dramox spustili za pět měsíců. Bez něj bychom jen půl roku hledali lidi a vytvářeli interní tým a další měsíce teprve strávili realizací nového webu. A kdo ví, jestli bychom jej nakonec vůbec spustili,“ vzpomíná Martin Zavadil.

Právě snaha o interní vývoj, najímání náhodných kontraktorů z trhu či tendence tříštit vývoj mezi více dodavatelů jsou častým důvodem, proč se zadavatelským firmám vývoj protáhne a prodraží. „Firmy v dnešní době spotřebovávají obrovské náklady na provoz interních IT kapacit, které často nedodávají kvalitní výsledek za rozumnou dobu. V ELEVUPu jsme naopak tým skvěle sladěných, ryze seniorních vývojářů s byznysovým smýšlením, kteří rozumějí potřebám zákazníků a neztrácejí čas zbytečnostmi. Dokážou tak produkt dodat kvalitně ve velmi rychlém čase, čímž klientovi šetříme náklady,“ uzavírá Daniel Jay Lett, CEO ELEVUPu.

Legenda: modrá – reálné náklady na vývoj firmou ELEVUP, červená – průměrné náklady na vývoj pomocí interního týmu

O studiu ELEVUP

Vývojářské studio ELEVUP působí na českém trhu od roku 2018. Její zakladatelé Daniel Jay Lett a Vojtěch Kounovský si dali za cíl nastavit vysokou laťku českému IT a ukázat, že vývoj softwaru jde dělat kvalitně a rychle zároveň bez zbytečností kolem. Toho dosahují díky skvěle sladěnému týmu široce zaměřených expertních vývojářů a upřednostněním dosahování výsledků před udržováním moderní firemní kultury. ELEVUP staví na otevřené komunikaci a neuznává vendor locking, tedy vytváření závislosti klienta na dodavateli služeb. Z dílny ELEVUPu pocházejí aplikace pro firmy Mountfield, Dramox, Kinobox, Škoda Auto, JETSURF, provozovatele Lítačky – Operátora ICT, Rohlik.cz či AC Sparta Praha.

Vánoční kampaň T-Mobile ukazuje sílu mezilidského spojení

T-Mobile uvádí svou vánoční kampaň pod heslem „To opravdu důležité nás spojuje nejvíc“. Stejně jako v předchozích letech se jedná o mezinárodní kampaň společnosti Deutsche Telekom představenou v deseti evropských zemích operátora. K vidění bude od 6. listopadu do 31. prosince v televizním vysílání a na sociálních sítích. Natáčení spotu probíhalo v České republice.

Kampaň vytvořená agenturou Saatchi & Saatchi podporuje větší mezilidskou blízkost odlehčeným a hravým způsobem. Spot je hudebně doprovázen moderním zpracováním klasické vánoční koledy Ach, jedličko (v originále Oh Tanennbaum). Upravený text písně odráží emocionální rozpoložení hlavní postavy – mladého muže, který je zasypán zvídavými otázkami příbuzných, dokud ho nezachrání jeho babička a zeptá se na tu jedinou otázku, na které skutečně záleží.

„V podobné situaci byl asi každý z nás. Vánoční svátky trávíme s rodinou, ale společné chvíle nemusejí vždy probíhat podle našich představ. Na sebe i na své blízké často klademe vysoké nároky a zvídavými otázkami je můžeme dostat do nepříjemné situace a pokazit sváteční náladu. Proto jsme se v kampani To opravdu důležité nás spojuje nejvícrozhodli ukázat, jakou sílu může mít zdánlivě banální otázka Jsi šťastný?. Propojování lidí je podstatou našeho businessu, ale skutečné mezilidské vztahy jsou to, na čem nejvíce záleží,“ dodává Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.

Jedná se také o první mezinárodní kampaň pod novým claimem společnosti Deutsche Telekom „Connecting your world“. Každé ze tří slov má v claimu své místo a každé vyjadřuje pozitivní emoci. Spojení znamená interakci mezi lidmi, stejně jako technologickou kategorii, u níž záleží na kvalitě a spolehlivosti. Vaše je všechno, co k vám náleží a co vytváří váš svět plný možností. A čím je svět pro Deutsche Telekom? Příležitostí stát se globálním lídrem v oblasti telekomunikačních služeb. That’s why we are connecting your world.

Souhrnné informace o kampani:

Název kampaně: To opravdu důležité nás spojuje nejvíc

Začátek a konec kampaně: 6. listopadu až 31. prosince

Nasazení: Kampaň je vytvořená pro všechny evropské země Deutsche Telekom, a kromě České republiky bude uvedena i v Černé Hoře, Chorvatsku, Maďarsku, Německu, Polsku, Rakousku, Rumunsku, Severní Makedonii a Slovensku.

Formáty: TV spot v délce 40 vteřin doplněný 15vteřinovými taktickými spoty + sociální sítě

TV spot: https://www.youtube.com/watch?v=XEvtM13Sxwk

Kreativní agentura: MUW Saatchi & Saatchi Bratislava / kreativní Team Ticino WPP a Proboston Creative pro uvedení v České republice

Produkce: Armada Films

Režie: Adam Hashemi

Hudba: Viktor Hazard

Český text písně: Tomáš Belko

Fotografie: Alžběta Jungrová

Mediální agentura: EssenceMediacom Praha

Exit mobile version