Ecomail do svého nástroje nově implementoval ChatGPT. Ten vám vylepší texty newsletterů na jedno kliknutí

Přeformulování, zkrácení nebo prodloužení textu. Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého nástroje OpenAI. Díky tomu zjednoduší proces vytváření newsletterů a uvolní tak ruce marketérům i majitelům e-shopů.

Přímo v nástroji Ecomail vám po stisknutí jednoho tlačítka umělá inteligence vylepší texty e-mailů. K dispozici mají přitom uživatelé hned čtyři funkce: vylepšit, přeformulovat, zkrátit nebo prodloužit text.

Nová funkce ušetří našim klientům čas i peníze. Uživatel nyní může vlastní text z blogu nebo stránky zkopírovat do nástroje a AI mu text upraví do vhodné podoby, aby mohl newsletter rovnou odeslat. Díky tomu bude vytváření e-mailů mnohem jednodušší, navíc bez zbytečného překlikávání z jednoho nástroje do druhého,” popisuje výhody Jakub Stupka, COO marketingové platformy Ecomail.cz.

V zavádění prvků strojového učení vidí Ecomail obrovský potenciál. Uživatelé aplikace se brzy dočkají dalšího vylepšení, jako je přechod na ChatGPT 4. V budoucnu by navíc mohla AI vygenerovat jak celý text v šabloně jen na základě zadání klienta, tak třeba i fotky k newsletteru.

Chceme, aby AI našim klientům maximálně zjednodušila práci. Budoucností je například personalizace textu na základě předem vybraného tone of voice, které se budou aplikovat do každého nově vytvořeného e-mailu,” dodává Jakub Stupka.

Už teď se implementace AI osvědčila například oblíbenému grafickému nástroji Canva, která přišla s řadou vychytávek, jako je například možnost smazat nevyžádaný objekt z fotky nebo jej nahradit za jiný. Strojové učení v e-commerce ovšem není žádnou novinkou. Jeho uplatnění se již dlouhodobě používá například ke zlepšení obchodních procesů, v zákaznickém servisu nebo pro segmentaci a automatizaci.

Více informací naleznete na https://ecomail.cz/chatgpt/

Společnost Olife Energy vyrostla v roce 2022 čtyřnásobně.

Česká technologická společnost Olife Energy zabývající se vývojem a výrobou dobíjecích stanic pro elektromobily vyrostla v roce 2022 čtyřnásobně. Její obrat byl v tomto roce 50,8 milionů korun což je 4,3 násobek oproti roku 2021. Obchodně expandovala zejména do zemí východní Evropy. Zvítězila také v tendrech pro společnosti Letiště Praha, Coca-Cola HBC Česko nebo Pilsner Urquell.

V uplynulém roce společnost Olife Energy zvítězila například v tendru na dodávku AC dobíjecích stojanů pro společnost Letiště Praha, jejíž projekt zahrnuje dodávku a instalaci celkem 33 dobíjecích stanic včetně spolupráce na propojení s centrálním energetickým managementem společnosti. V první etapě do konce roku 2022 stihla Olife Energy nainstalovat zatím 10 dobíjecích stanic.

Největší zájem pak společnost Olife Energy zaznamenala, co se produktů týče, zejména o své wallboxy (AC dobíjecí stanice) a chytrou technologii řízení nabíjecího výkonu s názvem Smartmeter. Ten se zároveň stal jejím druhým nejprodávanějším produktem vůbec. Roční obrat společnosti Olife Energy v roce 2022 činí 50,8 milionů korun, což více než čtyřnásobně převyšuje obrat firmy v předchozím roce.

Předseda představenstva společnosti Olife Energy Miroslav Vejman k datům říká: “Celkový růst společnosti Olife Energy byl v roce 2022 podpořen mimo jiné i stále probíhajícím dotačním titulem Ministerstva životního prostředí s názvem Nová zelená úsporám. Ten umožnil dostupné pořízení nabíjecí stanice pro elektromobily mnoha zájemcům z řad koncových zákazníků.”

Olife Energy také pokračovala v budování infrastruktury zejména pro firemní elektro-flotily. Ke stávajícím zákazníkům jakými jsou  Plzeňský Prazdroj, Innogy, Moneta Money Bank nebo PRE se přidala také Coca – Cola. Pro společnost Coca-Cola HBC Česko vybudovala Olife Energy nabíjecí infrastrukturu pro elektromobily u centrály společnosti v pražských Kyjích. Konkrétně se jednalo o parkoviště dimenzované pro 20 firemních elektroaut.

Zahraničních zakázek si velice vážíme. Prokazuje se tím, že jsme zcela konkurenceschopní v rámci evropského trhu. Mezi jednu z našich významných spoluprací patří například firma Photomate, která se stará o distribuci našich produktů zejména ve východní Evropě, konkrétně v Polsku, Pobaltských státech, na Ukrajině, v Maďarsku, Slovensku a Rumunsku. Během roku 2023 pak Olife Energy plánuje expandovat také za hranice Evropy, například do Indie, Turecka a Spojených arabských emirátů. ” upřesňuje finanční ředitel OE Radek Sklenář.

Silný růst společnosti nadále pokračuje dle plánů na tento rok. V rámci zahraničních trhů v roce 2022 Olife Energy nejvíce působila ve východní Evropě, zejména v Polsku.

O společnosti Olife Energy:

Olife Energy je česká technologická firma zabývající se především vývojem dobíjecích stanic pro elektromobily. Jejím hlavním cílem je pomocí inovativních řešení přispívat k udržitelné budoucnosti osobní dopravy. Olife Energy také buduje síť nabíjecích stanic pro elektromobily. V provozu elektromobilů totiž společnost vidí šanci ke zlepšení ovzduší ve městech, snížení nákladů na výrobu, údržbu i provoz automobilů a zvýšení efektivity spotřeby elektrické energie. Olife Energy zajišťuje nabíjecí infrastrukturu pro podniky jako ČEPS, Moneta Money Bank, Řízení Letového provozu ČR, a další české early adopters elektromobility.

Studie: V Česku chybí data o digitálně vyloučených osobách a osobách ohrožených digitálním vyloučením

Pro úspěšnou digitalizaci chybí České republice některá zásadní data. Ukázala to sekundární analýza, kterou pro Nadaci OSF zpracoval analytický ústav STEM. Studie zkoumá dosud dostupné dokumenty týkající se digitální připravenosti veřejnosti a státu, speciální pozornost věnuje digitálně vyloučeným osobám a osobám ohroženým digitálním vyloučením, kde má Česká republika z pohledu dostupnosti jakýchkoliv dat největší mezery. Pro další modelování a širší využívání digitálních služeb státu je třeba zaměřit se na periodické mapování stavu digitálních kompetencí a překážek, které zabraňují jejich získávání u digitálně vyloučených osob. Výsledky studie představila Nadace OSF společně s výzkumným ústavem STEM 13. června v prostorách CZ.NIC Akademie.

Úroveň digitálních kompetencí v Česku pravidelně zjišťuje Český statistický úřad (ČSU) a dává k dispozici některá periodicky sbíraná data, která umožňují rámcové mezinárodní srovnání. Češi si v porovnání se zbytkem EU nevedou špatně, většina dosahuje základní úrovně digitálních dovedností, mezi které patří například hledání a třídění informací nebo bezpečné chování na internetu. V Česku ale chybí lidé s pokročilými schopnostmi a schází měření týkající se strategických kompetencí obyvatel –⁠ uvědomělé využívání příležitostí internetu s ohledem na osobní rozvoj a prospěch. Data, která v Česku k digitálním kompetencím zatím máme, navíc vycházejí ze sebehodnocení. Audit kompetencí české veřejnosti založený na testování neproběhl.

„Problém sebehodnocení je, že funguje především tam, kde mají lidé jasnou představu, co by mohli umět. Velká část digitálních kompetencí je ale takové povahy, že kdo je nemá, ten si ani neuvědomuje, že je nemá. Doporučujeme proto vytvoření dotazníku s testovými otázkami (rozlišení správných a špatných odpovědí) a realizaci auditu digitálních kompetencí české veřejnosti. Tento audit by poté mohl formovat zaměření vzdělávacích programů a materiálů,“ dodává k vlivu sebehodnocení Jaromír Mazák, spoluautor studie z výzkumného ústavu STEM.

Studie poukazuje také na fakt, že v Česku neexistují téměř žádná data zabývající se digitálně vyloučenými a digitálně ohroženými osobami. Existuje jediná studie, podle které je dnes v ČR asi 20 % osob digitálně vyloučených nebo digitálním vyloučením ohrožených. Jejich charakteristiky jsou do určité míry známé, patří mezi ně například vyšší věk, nižší vzdělání, nižší příjmy, menší osobní spokojenost nebo menší otevřenost světu a další. Nicméně poměrně málo toho víme o jejich zkušenostech a potřebách, o tom, jak tyto osoby oslovovat a jaké digitální nástroje jim nabízet, co pro ně představuje překážky, co by je motivovalo.

Digitální vyloučení (či ohrožení digitálním vyloučením) je další formou sociálního znevýhodnění. Máme málo dat k identifikaci skupin digitálně vyloučených (ohrožených digitálním vyloučením), zároveň neznáme potřeby znevýhodněných skupin. To jsou ale oblasti, kterým se při digitalizaci státu musíme věnovat, jinak hrozí, že rozdíly ve společnosti se budou dále prohlubovat. Proto je nutné si ujasnit, kdo je za sběr dat v oblasti digitální inkluze zodpovědný, jak digitální vyloučení definujeme a jaká data vlastně budeme sbírat. A musíme začít hned,“ doplňuje provozní ředitelka Nadace OSF, Barbora Hořavová.

Dle zadavatelů studie z Nadace OSF analýza jasně poukazuje na nutné změny, které je potřeba v oblasti digitální inkluze udělat. Jednou z nich je nezbytnost doplnit existující periodicky sbíraná data o data, která se zaměřují na strategické kompetence české populace a na specifikaci ohrožených skupin, a zmapovat vliv socioekonomické a životní situace jedince. Dále je nutné jasně definovat, který úřad nebo resort data sbírá a metodicky zaštiťuje a vytváří na základě jejich sběru relevantní politiky, vč. alokace financí. Současně je třeba zamyslet se nad rolí občanské společnosti a dalších aktérů (byznysu) v klíčových aspektech digitalizace – při designování vzdělávacích programů pro veřejnost na rozvoj digitálních kompetencí, při zajištění sociální a environmentální spravedlnosti (mj. formou vzdělávání odborné veřejnosti a státních úředníků), nebo popularizaci nástrojů a služeb nabízených veřejnou správou s cílem posílit vnímání přidané hodnoty nabízených řešení.

Odkaz na celou studii najdete zde. Hlavní zjištění pak najdete v této prezentaci. Studie vznikla za finanční podpory CZ.NIC.

Nadace OSF: Nadace OSF je českou nadací s třicetiletou historií. Jejím posláním je péče o demokracii v Česku: podporuje a vzdělává občanskou společnost a rozvíjí stát, kde mají všichni rovné šance a zapojují se do dění ve svém okolí. Nadace otevírá citlivá a opomíjená témata a společně s dárci hledá průkopníky, kteří je budou dál rozvíjet. Po dobu svého působení podpořila Nadace OSF více než 10 000 projektů českých neziskových organizací i jednotlivců částkou přes 2 miliardy Kč. Více najdete na www.osf.cz.

Digitalizaci a otevírání dat se věnuje od roku 2012. Je pořadatelkou veletrhu Open Data Expo a soutěže Společně otevíráme data pro nejlepší aplikace postavené na otevřených datech. V minulosti organizovala též hackathony v Praze a Brně. V současnosti rozjíždí projekt Digitálně a férově zabývající se digitální inkluzí. Více informací najdete na www.osf.cz.

STEM: Analytický ústav STEM od roku 1990 sleduje a vyhodnocuje trendy, čísla a nálady, které utvářejí českou společnost. Věříme, že demokratický stát potřebuje pro svůj rozvoj kvalitní zpětnou vazbu od občanů, odborníků a médií. Naším cílem je, aby veřejná politika v Česku vycházela z dat, faktů a skutečných postojů české společnosti. Více informací najdete na www.stem.cz

Coding Bootcamp Praha nově nabízí možnost odkladu školného u programů Web Development a Data Science

Výše školného už není překážkou ke studiu IT oborů. Coding Bootcamp Praha, mnohonásobně oceňovaný bootcamp intenzivních kurzů programování, nově nabízí možnost odkladu školného u programů Web Development Bootcamp a Data Science Bootcamp. Studenti mají možnost odsunout platbu většiny školného až po absolvování bootcampu.

„Věříme, že finanční situace by neměla být překážkou při získávání nových dovedností. Proto jsme se rozhodli nabídnout našim studentům možnost odkladu školného, což umožňuje odsunout platbu většiny školného až na dobu po absolvování bootcampu. Věříme, že tato možnost pomůže začínajícím webařům a datařům dosáhnout svého cíle bez zbytečných obav, jestli na to mají,“ říká Jana Večerková, ředitelka Coding Bootcamp Praha.

Jak odklad školného funguje?

Odklad školného umožňuje studentům programů Coding Bootcamp a Data Science předem zaplatit jen nízkou částku, kterou si zajistí místo v konkrétním kurzu. Zbytek školného se rozdělí do několika měsíčních splátek, které student začne splácet až po ukončení kurzu. Pro program Web Development Bootcamp to znamená jednu splátku předem při přijetí do programu a následně 10 měsíčních splátek po jeho ukončení. V případě Data Science Bootcampu se jedná o jednu splátku předem a 4 měsíční splátky po ukončení programu.

Kdo všechno může odkladu školného využít?

Odklad školného je skvělou příležitostí pro všechny zájemce o kódování nebo datovou vědu, kteří nemají momentálně našetřeno na uhrazení celé částky školného předem. Tuto možnost mohou využít čeští zájemci o vzdělání nebo ti, kteří zde mají trvalý pobyt.

Jana Večerková dodává: „Chceme, aby naše kurzy byly finančně dostupné pro všechny zájemce o kariéru ve světě technologií. Odklad školného nám umožňuje snížit bariéry vstupu do našich kurzů a poskytnout šanci těm, kteří se chtějí vzdělávat a rozvíjet své dovednosti.“

Český bootcamp přináší řadu inovací

Coding Bootcamp Praha je jedním z dobrých příkladů toho, jak se na český trh vzdělání daří přinášet inspiraci ze světových univerzit. Mimo odložené školné, nabízí pražský coding bootcamp jedinečnou tzn. garanci zaměstnání. Pokud studenti úspěšně absolvují program a nesehnali by práci v oboru, je jim vráceno školné. Tato nabídka umožňuje studentům vydělat si na své školné a zároveň jim dává jistotu, že po absolvování programu budou mít jisté pracovní příležitosti. V dnešním rychle se měnícím světě je tato garance neocenitelná a ukazuje, že Coding Bootcamp Praha si opravdu váží svých studentů a jejich budoucnosti v oboru. Jako jediný evropský coding bootcamp byl oceněn prestižní americkou univerzitou MIT a Evropskou komisí pro vysokou úspěšnost absolventů a úspěšnost budoucího uplatnění.

Coding Bootcamp Praha byl prvním coding bootcampem na českém trhu a nadále je jediným českým poskytovatelem takto intenzivního programu. Funguje nepřetržitě od září 2016 a vzdělal více než 350 nových programátorů.

Služba Dell Lifecycle Hub je nyní k dispozici i v České republice

Společnost Dell Technologies nově nabízí externě spravovanou službu Dell Lifecycle Hub i v České republice. Služba zjednodušuje podnikové IT tím, že kompletně zajišťuje řízení životního cyklu koncových zařízení od různých výrobců. Společnost Dell v rámci této služby spravuje osobní počítače zákazníka od zprovoznění až po likvidaci na konci životnosti. Pracovníci IT se díky tomu mohou věnovat jiným důležitým úkolům.  

Řízení životního cyklu koncových uživatelských zařízení je stále složitější v souvislosti se zaváděním hybridních modelů práce, zejména ve větších podnicích s mnoha pobočkami a zaměstnanci pracujícími na dálku. Dell Lifecycle Hub spojuje řízení skladových zásob a správu inventáře s konfiguračními službami a odborným zprovozněním do jednoho komplexního řešení, které zajišťuje:

  • dodávání nakonfigurovaných počítačů a sad vybavení pro nově nastupující zaměstnance, což maximalizuje produktivitu od prvního dne;
  • správu vrácených zařízení při ukončení pracovního poměru a optimalizaci jejich využití;
  • výměnu celého zařízení v případě poruchy a rychlé obnovení produktivity uživatele;
  • řízení obnovy zařízení na konci nájmu nebo při úplném odepsání;
  • správné nakládání se zařízeními na konci životnosti.

„Podnikové IT se dnes musí vypořádat s vysokými nároky na uživatelskou přívětivost techniky a na maximalizaci využití zařízení a užitku z investic do počítačů. Prostřednictvím služby Dell Lifecycle Hub se společnost Dell Technologies stará o řízení životního cyklu výpočetních zařízení a snímá tuto zátěž ze zákazníků, kteří se díky tomu mohou věnovat svým strategickým prioritám,“ říká Dermot O’Connell, viceprezident společnosti Dell pro služby v regionu EMEA,

Služba Dell Lifecycle Hub je k dispozici okamžitě a je nabízena také distribučním partnerům k přeprodeji. Další informace najdete v blogu společnosti Dell věnovanému efektivnímu řízení podnikového počítačového ekosystému.

Ledničky jsou na trhu 100 let. Češi je často nemění, dokonce 60 % lidí má přístroj starší 5 let

První model chladicích skříní v kuchyni přišel na trh před 100 lety, u nás se však rozšířil až o 50 let později. Dnes lednička nechybí prakticky v žádné domácnosti, někdy však jde o přístroje, které by se spíše hodily do muzea. Více než polovina Čechů má totiž doma ledničky starší pěti let a v některých domácnostech tyto spotřebiče slouží nepřetržitě i desítky let. Lidé je neobměňují, protože náklady na pořízení nového přístroje bývají vysoké. Přitom držet si doma staré modely ledniček se jim nemusí vyplatit, mají totiž vysokou spotřebu a mohou obsahovat nebezpečné freony.

Historie prvních chladicích přístrojů sahá až do 19. století. Šlo o těžká a hlučná zařízení, která se pro použití v domácnosti příliš nehodila. První model ledničky, který mohl stát samostatně v kuchyni a neměl robustní motor ve sklepě, uvedla na trh americká společnost Frigidaire v roce 1923. „První předchůdce dnešních ledniček se před sto lety stal v USA velkým hitem. Nicméně u nás se masivní prodej těchto spotřebičů rozšířil až v sedmdesátých letech minulého století,“ uvádí Petr Kubernát ze společnosti REMA Systém, která zajišťuje efektivní recyklaci vysloužilých elektrozařízení.

V současnosti nechybí lednička téměř v žádné české domácnosti, problémem je však stáří spotřebiče. „Češi nákup nové ledničky vnímají jako velkou investici, a proto s výměnou váhají. V českých domácnostech tak nacházíme i historické kousky starší třiceti let,“ doplňuje Kubernát. Skoro 60 % Čechů používá v domácnosti kombinované ledničky, které si pořídili před více než pěti lety. V případě samostatných ledniček a mrazáků je číslo ještě vyšší. Vyplývá to z šetření Energo Českého statistického úřadu z roku 2021.

Nebezpečné freony zdraví přímo neohrožují

U zastaralých typů ledniček a mrazáků pořízených před několika desetiletími se v chladicích jednotkách používaly freony. Při poškození či poruše elektrospotřebiče tyto agresivní plyny unikají do ovzduší. „Freony narušují nejen ozónovou vrstvu, která Zemi jako štít chrání před ultrafialovým zářením, ale projeví se i na klimatických změnách, které představují globální hrozbu pro celé lidstvo,“ upozorňuje Petr Kubernát. „Bezmála 400 gramů freonů, které staré ledničky obsahují, má na naši ozónovou vrstvu obdobný účinek jako emise 4,3 tuny oxidu uhličitého. Pro lepší představu dodejme, že freon z jedné staré lednice může poškodit ovzduší stejně, jako kdybychom s autem, které má benzínový motor a spotřebu sedm litrů na sto kilometrů, ujeli vzdálenost 27 tisíc kilometrů,“ doplňuje.

Lidé, kteří vlastní staré lednice, se však otravy nebo přímého ohrožení zdraví bát nemusejí. „V případě bezporuchového chodu spotřebičů nehrozí zdraví obyvatel žádné nebezpečí. Pokud u zastaralých spotřebičů dojde k poruše chladicího systému, kdy netěsností pozvolna uniká chladicí náplň, osobám v jejich blízkosti otrava nehrozí, neboť se jedná o velmi nepatrný obsah plynu ve vzduchu, který se mísí s kyslíkem, a jeho účinky tak nejsou natolik škodlivé našemu zdraví,“ vysvětluje Jiří Stanislav Kalivoda, soudní znalec v oboru elektronika a elektrotechnika.

Nové spotřebiče jsou šetrnější k přírodě i peněžence

Freony se od roku 1996 při výrobě lednic jako chladiva již nevyužívají. „Nově chladiva obsahují menší procento škodlivin, která při zachování veškerých technologií při jejich likvidaci životní prostředí tolik neznečisťují,“ upozorňuje Kalivoda. Firmy naopak vyvíjejí technologie, které jsou šetrné k přírodě a komfortnější pro spotřebitele. I to je důvod, proč by lidé měli u spotřebičů starších deseti let zvážit, zda není nutná celková obměna. Novější elektronika dokáže lidem ušetřit spotřebu elektrické energie a díky tomu i několik tisíc korun ročně. „Jak u ledniček, tak i u šuplíkových mrazniček se v posledních letech čím dál více uplatňuje takzvaná beznámrazová technologie NO FROST. Spotřebič tak není nutno manuálně odmrazovat, a kromě toho dochází i ke snižování spotřeby elektrické energie a k prodloužení trvanlivosti uložených potravin,“ doplňuje Roman Matulík, Category Manager značky ETA.

Recyklace elektra zajistí materiál pro další zařízení

Při obměně starých spotřebičů za nové ale řada lidí neví, kam vysloužilé elektro patří, a nechávají si ho i nadále doma. Případně je kvůli nadměrné velikosti sami nezvládnou odvézt na sběrný dvůr. Takové chování je však rizikové, protože vysloužilé elektrospotřebiče musejí být správně likvidovány, aby nedocházelo právě k úniku škodlivin a znečišťování životního prostředí. Správnou recyklací z nich lze navíc získat velké množství cenných druhotných surovin. Při recyklaci se zařízení postupně rozebere, odstraní se z něj všechny nebezpečné látky a pak se roztřídí materiály jako kov, plasty a nekovové materiály. Ty jsou následně využity pro výrobu nových produktů. „Z běžně velké lednice můžeme díky recyklaci dále využít přes 35 kilogramů železa, téměř 15 kilogramů plastů, necelých 5 kilogramů kovů jako například hliník a měď, ale také třeba sklo nebo izolaci,“ přibližuje Petr Kubernát ze společnosti REMA Systém. „Lidé mají z výměny ledničky obavy i kvůli její velké hmotnosti, náročného odvozu se však rozhodně bát nemusejí. Díky službě Buď líný umožňujeme lidem se pohodlně zbavit vysloužilých elektrospotřebičů nad 10 kilogramů. Bezplatně jim totiž z domu odvezeme staré lednice či jiné elektro a postaráme se o vše potřebné,“ uzavírá Kubernát.

Zaměstnanecké opční programy v Česku nefungují. Dvě třetiny společností nabízejí „virtuální“ alternativu, ukazuje průzkum Mavericks

V zahraničí představují zaměstnanecké opční programy (tzv. ESOP) jeden z nejefektivnějších způsobů, kterým nalákat nové zaměstnance. Umožňují totiž zaměstnancům získat po určitém čase podíl ve společnosti, a přímo se tak podílet na jejich úspěších a růstu hodnoty. V Česku je však tento nástroj kvůli nevýhodnému režimu zdanění téměř nevyužitelný. Proto více než dvě třetiny společností, které nějakou formu zaměstnaneckých podílů nabízejí, využívají takzvané virtuální podíly. Data o využívání ESOPů v Česku přinesla advokátní kancelář Mavericks v rámci své příručky shrnující motivační programy v České republice. Na průzkumu se podílel také portál StartupJobs a organizace Czech Founders.

„ESOP umožňuje zejména mladým společnostem přilákat talentované zaměstnance tím, že jim nabídnou majetkový podíl. V Česku však pro takový nástroj nejsou vhodné daňové podmínky – zaměstnanec totiž musí z podílu odvádět daně dříve, než z něj uvidí jedinou korunu. Celkem jeho podíl může podléhat až dvojnásobnému zdanění a odvodům na zdravotním a sociálním pojištění. O problému se začalo hovořit na institucionální úrovni už v roce 2021 a dosud se nic nezměnilo. Česku a jeho podnikatelům tak podle našeho názoru může ujet vlak oproti západní Evropě,“ shrnuje stav ESOPů u nás Tomáš Ditrych, vedoucí partner advokátní kanceláře Mavericks.

ESOP (Employee Stock Options Plan) dává zaměstnancům společnosti možnost po uplynutí určité doby získat majetkový podíl, skrze který se podílí na finančních výsledcích společnosti a jejím případném prodeji. Za současných daňových pravidel se však z pohledu zaměstnanců jedná spíše o danajský dar. Podíl totiž zaměstnanci musejí zdanit hned při jeho nabytí, ačkoli z něj v daném okamžiku neplyne žádný peněžitý příjem a jeho budoucí hodnota je nejistá. To je problém zejména u dynamicky se rozvíjejících technologických společností, které si takový daňový náklad v naprosté většině případů nemohou dovolit, a uchylují se proto k alternativním (fantomovým či virtuálním) motivačním schématům.

„ESOPy rozhodně mají obrovský potenciál být jedním ze stěžejních katalyzátorů celé české ekonomiky. Snadno uchopitelný a realizovatelný ESOPový systém umožní firmám přilákat ty nejlepší talenty, kterým dá prostřednictvím opcí do ruky možnost podílet se na úspěchu celé společnosti. Schopní lidé se tak mohou dostat k penězům a později zakládat své vlastní společnosti. Z dlouhodobého hlediska se tak v ESOPech ukrývá hmatatelná šance posunout českou ekonomiku vpřed,“ vysvětluje Filip Mikschik, CEO a zakladatel StartupJobs.

Místo reálných podílů se nabízí „virtuální“

Mavericks ve spolupráci se StartupJobs a CzechFounders realizovali průzkum mezi technologickými společnostmi a startupy, kterak se s problémem ESOPů v Česku vypořádávají. Tři čtvrtiny respondentů nějakou formu ESOPu nabízejí, ale pouze necelá třetina jde cestou klasického, vysoce daněného ESOPu. Zbytek společností nabízí tzv. virtuální podíly. Společnosti se dobrovolně zavazují, že zaměstnancům v programu při sjednané události (např. prodeji společnosti) vyplatí finanční částku odpovídající hodnotě reálného podílu. 31 % společností tuto možnost nabízí už během prvního roku zaměstnání. Průzkum mezi startupy je součástí nové příručky Mavericks, která podnikatelům radí s nastavením ESOP programů a nástrahami českého právního řádu. Příručka současně obsahuje návrh legislativní změny, díky níž by se české právní prostředí stalo pro společnosti využívající ESOPy mnohem zajímavějším a konkurenceschopnějším.

„Virtuální podíly pro společnosti i zaměstnance dávají v českém prostředí velký smysl. Zaměstnanec sice nemá skutečný podíl a nepodílí se na zisku, ale z hlediska daní nemusí nic platit až do chvíle, kdy se ‚jeho‘ virtuální podíl prodá. Nicméně to stále není optimální cesta. Tou by byl klasický model ESOPu, který dovolí zaměstnancům držet reálný podíl ve společnosti, pro kterou pracují, za rozumných daňových podmínek. Tedy aby zaměstnanec daně platil tehdy, kdy z podílu skutečně má nějaký příjem, typicky tedy při prodeji takového podílu zaměstnancem třetí osobě,“ vysvětluje Ditrych.

Na úrovni Evropské unie v březnu 2021 Evropská komise vydala iniciativu nazvanou EU Startup Nations Standard, jejímž cílem je vytvořit právní rámec, který by šel vstříc realitě a potřebám dnešních startupů. K iniciativě přistoupila i Česká republika, zatím se však čeká na reálné dopady iniciativy. Inspiraci pro novou právní úpravu nabízí i zahraniční státy, a to například Lotyšsko a Estonsko, kde je úprava značně pokročilá. Samotná kancelář Mavericks přišla již předloni s vlastním návrhem změny zákona o daních z příjmů. V poslední době po úpravě ESOPů v daňovém systému volá také nová iniciativa #ESOPasap, za kterou stojí nebo ji jinak podporují subjekty jako Miton či konkrétní podnikatelé jako Tomáš Čupr. 

O Mavericks

Advokátní kancelář Mavericks je specialistou na digitální ekonomiku, IT, technologie, startupy, venture kapitálové a private equity transakce. Za svou historii pomohli v Mavericks stovkám klientů s e-commerce, nastavením IT smluv, ochranou duševního vlastnictví a vyjednáváním při vstupu investora. Kancelář si zakládá na špičkovém týmu právníků, kteří se kromě titulů z českých vysokých škol pyšní diplomy z prestižních amerických univerzit včetně Harvardu a NYU. Tomáš Ditrych, který Mavericks před několika lety založil, získal unikátní specializaci na startupy a venture kapitálové transakce přímo v San Francisku, kde v minulosti působil. Tomuto oboru se nyní naplno věnuje v ČR nejen při vyjednávání desítek transakcí ročně, ale také v rámci výuky vlastního předmětu na pražské Právnické fakultě UK. Advokáti z Mavericks za pomoci nejmodernějších technologií poskytují právní služby se specializací na průmysl 4.0. Od roku 2020 Mavericks každoročně vydávají VC Deals Report s daty o venture kapitálových investicích do startupů v Česku. Jejich nejnovějším vzdělávacím projektem je bezplatná série webinářů Startup Legal Clinic.

Síť prodejen MFP papírnictví nově využívá pokladní a POS řešení od společnosti NG Retail

Společnost NG Retail, vývojář a dodavatel specializovaného softwaru pro maloobchod, která je součástí české investiční skupiny DT-holding a.s. podnikatele Daniela Tomeše, úspěšně dokončila implementaci pokladního systému a zajištění jednotného POS řešení pro svého nového zákazníka MFP paper s.r.o., provozujícího síť prodejen MFP papírnictví. S novým pokladním řešením POS NG, se značně zlepšila obsluha zákazníků na maloobchodních prodejnách a řešení umožňuje také další rozvoj a expanzi do budoucna.

​„V dalších krocích bude následovat integrace i dalších modulů. Cílem je celkově propojit pokladní systém s e-shopem, věrnostním programem, a především s CRS a ERP systémy. Dosažení omnichannel přístupu je cílem zkvalitnění služeb zákazníkům​,“ říká Peter Semančík, obchodní ředitel NG Retail. 

Co je POS NG?

Moderní pokladní systém určený pro maloobchodní sítě v odvětvích prodeje elektra, módy, sportu, tabáku či fast-foodu a řady dalších odvětví. Řešení POS NG je postaveno na pilířích jednoduchého a intuitivního ovládání, pokročilých „Anti-Fraud“ systémových funkcích, dokonalého přehledu, statistikách a v neposlední řade na nízkých nárocích na hardware. Díky tomu může řešení POS NG běžet i na stávajících zařízeních, a tím šetřit investiční náklady. Pokladní systémy POS NG využívají například prodejci Pompo, Electro World, UGO, Erotic City, Traficon, NAY, A3 Sport, Sportisimo, TESCOMA, Student Agency, Super zoo, PLANEO Elektro a další.

POS NG – NG Retail

Shrnutí informací a výhod řešení POS NG: bit.ly/POS_NG_letak

NG Retail s.r.o. je mladá a dynamická společnost navazující na již 30letou tradici dodávek specializovaných SW řešení pro maloobchod – retail. Díky týmu zkušených seniorních konzultantů má ambici přinášet stávajícím i budoucím klientům řešení, které je ušito na míru jejich byznysu, vnáší do něj přehled, pomáhá ho akcelerovat a dále rozvíjet tak, aby bylo připraveno na změny, které přináší moderní retail. Nejnovějším produktem společnosti je pokladní řešení POS NG, které patří mezi nejmodernější na trhu a zvládne obsloužit jak non-foodový segment (móda, hračky, sport, tabák), tak i prodej v oblasti fast foodu. Společnost je součástí české investiční skupiny DT‑holding a.s., která od roku 2020 sdružuje úspěšné a perspektivní společnosti.

www.ngretail.cz 

O společnosti DT-holding a.s.:

Investuje do úspěšných a perspektivních společností v mnoha oborech podnikání. Ve svém portfoliu má společnosti realizující stavební a výrobní projekty, firmy poskytující investiční a realitní služby, vývojáře a dodavatele specializovaného softwaru pro obchod a v neposlední řadě celorepublikový maloobchodní řetězec. Jako poslední rozšířila portfolio společnost, zabývající se zájmovými a vzdělávacími kroužky a také základní umělecká škola. DT-holding představuje uskupení úspěšných firem, které podnikají v několika různých oblastech obchodu i služeb a jejich činnosti se vzájemně doplňují. Více informací najdete na www.dt-holding.cz

Představení společností:

TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., přední česká síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb provozovaná na základě franšízingu. Historie značky TRAFICON sahá do roku 1996, kdy její zakladatel a současný majitel Daniel Tomeš začal provozovat první trafiku v Liberci. Postupem času si uvědomil, že budoucnost obchodu v tomto oboru je ve vybudování rozsáhlé sítě moderních prodejen umístěných na klíčových místech po celé ČR. A tak počet trafik rychle rostl. Nyní jich je více než 166 s tržbami převyšujícími 2 mld. Kč a další prodejny přibývají.

www.traficon.cz

Skupina H&Q, nábytek na míru pro obchod a služby

V rámci skupiny H&Q poskytuje zakázkovou výrobu nábytku, která spojuje kvalitní českou truhlářskou práci se znalostí specifických potřeb obchodu, retailového řetězce nebo firmy. Umí zajistit i kompletní přestavby a vybavení komerčních nebo kancelářských interiérů na klíč.

www.hq-design.cz

Skupina E&Q

E&Q je investiční a poradenská skupina založená v roce 2017, která je součástí české investiční společnosti DT-holding a.s. podnikatele Daniela Tomeše. Zaměřuje se na investice do nemovitostí a jejich správu ve všech hlavních segmentech trhu (residenční, komerční i industriální). Svým klientům neposkytuje pouze realitní poradenství a služby, ale komplexní poradenství v oblastech investičního zhodnocování finančních prostředků prostřednictvím nemovitostních projektů, budování konzervativního portfolia s pasivním příjmem do rodinného nadačního fondu a jeho správy, a správy a prodeje nemovitostí. Skupina zajišťuje také správu veškerých nájemních vztahů ve skupině DT-holding a budování jejího dlouhodobého realitního portfolia.

E&Q: Overview | LinkedIn

Skupina KROUŽKY

Společnost je jedním z největších organizátorů zájmových a vzdělávacích kroužků a volnočasových aktivit pro děti přímo v základních a mateřských školách po celé ČR a organizuje také víkendové a týdenní tábory ve vlastním areálu na horách. Skupina KROUŽKY zastřešuje také Základní uměleckou školu a Středisko volného času pod názvem Flow a rekreační středisko Kroužky nad Moníncem.

www.krouzky.cz

Roste počet kyberpodvodů zaměřených na dovolenkáře, varují experti

Blíží se období prázdnin a dovolených a zatímco se chystáte na relax a zábavu, kyberzločinci připravují nové kampaně a kybernetické hrozby zaměřené právě na dovolenkáře. Výzkumný tým kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies upozorňuje, že v květnu bylo vytvořeno 29 880 nových domén souvisejících s prázdninami nebo dovolenými. To představuje nárůst o 23 % oproti stejnému období loňského roku, kdy bylo v souvislosti s touto problematikou zaregistrováno 24 367 nových domén. Alarmující ovšem je, že každá 83. stránka byla nebezpečná nebo podezřelá.

Pozor, kdo schvaluje vaši dovolenou

Check Point zaznamenal řadu phishingových kampaní. Hackeři rozesílají například podvodné e-maily „(název vytipované společnosti) Žádost – o – dovolené – schválení – oznámení“ a na první pohled zpráva vypadá jako od ředitele lidských zdrojů dané společnosti.

„E-mail je falešným oznámením personálního ředitele o dovolených na rok 2023. Zpráva obsahuje informace o dovolených, víkendech, uzavření kanceláří během státních svátků a ukončených pracovních poměrech. Pro vstup do tohoto seznamu musí oběť kliknout na škodlivý odkaz: mail\.matchs\.best, který napodobuje legitimní přihlašovací stránku společnosti Microsoft s cílem ukrást přihlašovací údaje,“ říká Miloslav Lujka, Country Manager Czech Republic, Slovakia & Hungary z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Jak funguje phishing

„Základem phishingového útoku je zpráva zaslaná e-mailem, v SMS, prostřednictvím sociálních sítí nebo jiným elektronickým kanálem.

Phisher může využít veřejné zdroje, jako jsou sociální sítě, ke shromáždění základních osobních a pracovních informací vytipované oběti. Například se jedná o jméno, pracovní pozici, e-mailovou adresu a také zájmy a aktivity. Informace je pak možné použít k vytvoření věrohodně vypadající falešné zprávy.

Obvykle se e-maily tváří jako zprávy od známého kontaktu nebo organizace a obsahují škodlivé přílohy nebo odkazy na nebezpečné webové stránky. Útočníci často vytvářejí falešné webové stránky, které napodobují důvěryhodné subjekty, jako jsou banky nebo univerzity. Prostřednictvím těchto webových stránek se útočníci snaží získat soukromé informace, jako jsou uživatelská jména a hesla nebo platební údaje.

Některé phishingové e-maily lze snadno rozpoznat díky špatnému obsahu. Kyberzločinci jsou ovšem stále rafinovanější a používají profesionální marketingové techniky k testování a zlepšování účinnosti svých e-mailů. Navíc AI technologie umožňují hackerům a kyberzločincům vytvářet dokonalé kódy a e-maily v lokálních jazycích, které mohou oklamat i toho nejpodezřívavějšího uživatele,“ vysvětluje Miloslav Lujka.

Odškodnění, které škodí

Dalším příkladem dovolenkových podvodů jsou e-maily napodobující letecké společnosti, například TAP Air Portugal. E-mail odeslaný z adresy no-reply@flytap\.com láká předmětem „Odškodnění za zpoždění letu 139 EUR“.

Hackeři zkouší přímět oběť ke kliknutí na škodlivý reklamační odkaz, aby bylo možné získat odškodnění za zpoždění letu. E-mail obsahuje škodlivou stránku: green\.poc\.mk, která napodobuje skutečné stránky společnosti a jejím cílem jsou krádeže přihlašovacích údajů.

Tipy, jak se chránit před kyberzločinci při vybírání dovolené i během ní:

  1. Opatrně s veřejnými Wi-Fi sítěmi.  Bezplatná Wi-Fi je sice lákadlem, ale zároveň může být vážnou bezpečnostní hrozbou. Často se setkáváme s hackery, kteří na letištích nebo v kavárnách čekají, až se někdo přihlásí k veřejné Wi-Fi síti. Pokud je to možné, zcela se vyhněte nezabezpečeným Wi-Fi sítím. A pokud je přeci jen musíte používat, nepřipojujte se alespoň k osobním účtům nebo citlivým údajům.
  2. Pozor na zvědavce. Když vedle vás sedí někdo v letadle nebo za vámi čeká ve frontě, může se vám dívat přes rameno, když zadáváte platební údaje nebo když se přihlašujete na sociální sítě. Měli byste proto skrýt své informace před zvědavýma očima. K tomu může pomoci například ochrana displeje před šmírováním.
  3. Dvakrát si zkontrolujte, na jakých stránkách rezervujete svou cestu. Ke kyberútoku může dojít už před začátkem cesty, proto je velmi důležité si prověřit webové stránky, které navštěvujete. Podvodníci rádi napodobují populární stránky a nabízí luxusní dovolené a zájezdy s výraznými slevami. Pokud nabídka vypadá až příliš dobře, pak v tom pravděpodobně bude nějaký háček.
  4. Překlepy a gramatické chyby mohou být varovným znamením. Dávejte si pozor na jakékoli pravopisné nebo gramatické chyby a také na autoritativní tón zpráv, který vás tlačí do rychlých rozhodnutí. Jsou to signály, že něco nemusí být úplně v pořádku. Kyberzločinci totiž spoléhají, že pod tlakem lidé nevěnují čas detailům. Vždy zprávy pečlivě prověřte, zejména pokud se vás snaží přimět k obnovení přihlašovacích údajů.
  5. Nikdy nesdílejte své přihlašovací údaje. Většina lidí používá stejná uživatelská jména a hesla k různým účtům. Proto jsou tak častým cílem phishingových podvodů. Phishingové e-maily a zprávy napodobují známé značky a vydávají se za specialisty zákaznické podpory nebo dokonce za vašeho zaměstnavatele. Nikdy nesdělujte své přihlašovací údaje prostřednictvím e-mailu nebo textových zpráv. Vždy navštivte danou službu napřímo.
  6. Vypněte automatické Wi-Fi/Bluetooth připojení. Ve výchozím nastavení vašeho chytrého telefonu může být automatické připojení k dostupné Wi-Fi síti nebo Bluetooth zařízení, čehož mohou zkoušet hackeři zneužít a získat přístup k vašemu zařízení. Ujistěte se proto, že je tato funkce vypnutá.
  7. Používejte vícefaktorové ověřování. Na dovolené se může stát, že budete potřebovat přístup k důležitým službám s důvěrnými nebo finanční informacemi. Abyste byli v bezpečí, používejte vícefaktorové ověřování, které zajistí, že nikdo jiný nebude mít k těmto službám přístup. Pokud by se někdo přeci jen zkoušel k vašim účtům přihlásit, budete okamžitě upozorněni.
  8. Stáhněte si nejnovější bezpečnostní záplaty. Než se vydáte na cestu, ujistěte se, že všechna vaše zařízení byla aktualizována a mají nejnovější bezpečnostní aktualizace. Jedině tak výrazně zvýšíte svoji ochranu před nejnovějšími známými hrozbami.
  9. Vzdělávejte se. Je dobré se před cestou podívat, jaké nejnovějších triky kyberzločinci používají, abyste se jich mohli vyvarovat. A nezapomínejte, že ne všechny podvody jsou spojené jen s e-mailovým phishingem a že můžete přijít o cenná data a peníze i jinou formou. Útočníci vás mohou požádat například o přihlašovací údaje během telefonního hovoru nebo prostřednictvím SMS.
  10. Opatrně s bankomaty. Snažte se nevybírat peníze z bankomatů, protože hackeři, zejména v turistických oblastech, zkouší do bankomatů instalovat zařízení pro krádeže údajů o platebních kartách. Pokud nutně potřebujete vybrat peníze, najděte si oficiální bankomat, ideálně v monitorované vstupní hale nějaké důvěryhodné banky.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Počet kyberútoků vzrostl v ČR meziročně o 27 %

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, upozorňuje, že v prvním čtvrtletí roku 2023 vzrostl celosvětově ve srovnání se stejným obdobím roku 2022 průměrný týdenní počet kyberútoků o 7 %, přičemž každá organizace čelila v průměru 1 248 útokům týdně.

„V České republice byl meziroční nárůst dokonce o 27 %, takže jedna společnost v Česku čelila v průměru 1723 útokům týdně. Znovu se tak ukazuje, že riziko útoku je u nás podstatně vyšší než v okolních zemích. Například v Německu byl týdenní průměr útoků na jednu společnost v prvním čtvrtletí ‚jen‘ 894, v Polsku 1129, ve Švýcarsku 914, v Itálii 1256 a třeba ve Francii 677,“ říká Peter Kovalčík, regionální ředitel, Security Engineer Eastern Europe z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Celkově nejvíce zasaženým sektorem je vzdělávání a výzkum s průměrem 2 507 útoků týdně na jednu organizaci, což je meziroční nárůst 15 %. Vládní a vojenský sektor byl druhým nejčastěji napadaným sektorem s průměrem 1 725 útoků týdně na jednu společnost (meziroční nárůst o 3 %) a na třetím místě je zdravotnictví s průměrem 1 684 útoků týdně, což je výrazný meziroční nárůst o 22 %. Nejvyšší nárůst útoků o 49 % zaznamenaly maloobchodní a velkoobchodní společnosti.

Nejvíce útoků míří na společnosti v Africe a nejvyšší nárůst útoků hlásí společnosti v regionu APAC.

Region Průměrný týdenní počet útoků na jednu organizaci Meziroční změna
Afrika 1983 -2 %
APAC 1835 16 %
Latinská Amerika 1585 -2 %
Evropa 1025 6 %
Severní Amerika 950 9 %

Ransomwarovému útoku čelí týdně každá 31. organizace

Během prvního čtvrtletí roku 2023 čelila týdně každá 31. organizace nějakému ransomwarovému útoku. Jedná se sice o meziroční nárůst jen o 1 %, ale roste sofistikovanost těchto útoků a také tlak na zaplacení výkupného, vidíme totiž nejrůznější techniky, jak oběť co nejvíce paralyzovat.

Nejčastějším cílem ransomwarových útoků byl vládní a vojenský sektor, kde je týdně napadena v průměru každá 20. společnost. Jedná se o mírný pokles o 2 % oproti předchozímu roku. Druhým nejvíce zasaženým sektorem jsou finance a bankovnictví, kde se s ransomwarovým útokem setkala týdně v průměru každá 25. organizace. To je alarmující nárůst o 32 % ve srovnání s předchozím rokem. Ve zdravotnictví je týdně vystavena útokům ransomwaru každá 27. společnost.

„Organizace, bez ohledu na velikost a odvětví, proto musí používat preventivní bezpečnostní technologie, které zastaví hrozby, ještě něž mohou způsobit nějaké škody. Detekce a blokování hrozeb nestačí, útokům je potřeba předcházet. Důležité je také neodkládat aktualizace a vždy instalovat nejnovější záplaty a opravy zranitelných míst. A nedílnou složkou ochrany je vzdělávání, kdy by každý uživatel měl mít základní povědomí o bezpečnosti, že nemá klikat na podezřelé odkazy a soubory, že nemá sdělovat osobní a citlivé informace, nestahovat software z neověřených zdrojů nebo nepřipojovat neznámé USB k počítači,“ dodává Peter Kovalčík.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Exit mobile version