Šéf českého Vodafonu Petr Dvořák se přesune do Londýna. Převezme vedení téměř 50 partnerských trhů po celém světě

Generální ředitel českého Vodafonu Petr Dvořák změní v rámci Vodafone Group pozici. Od září 2023 se přesune do centrály v Londýně a stane se generálním ředitelem pro partnerské trhy. Než český Vodafone najde vhodnou nástupkyni nebo nástupce do role CEO, bude Petr Dvořák vykonávat obě funkce.

Divize partnerských trhů (Partner Markets) byla založena v roce 2002 a jejím úkolem je vytvářet strategické aliance v zemích, kde Vodafone nemá vlastní síť. Umožňuje tak zákazníkům místního operátora využívat služby Vodafonu a Vodafone tak rozšiřuje svůj dosah na trhy, kde nemá majetkový podíl. Díky tomuto partnerství získává lokální operátor globální znalosti a zkušenosti společnosti Vodafone a posouvá se v oblasti digitalizace nabídky produktů a služeb pro spotřebitele.

K dnešnímu dni mluvíme o 29 partnerech ve 46 zemích po celém světě. V Oceánii to je například Austrálie, Nový Zéland, Fidži, v Asii Japonsko, Singapur, Katar, v Jižní Americe Chile, Argentina, Peru, v severní Americe Kanada a USA a v Evropě třeba Finsko, Francie, Belgie, Švýcarsko nebo Island. Seznam všech partnerských trhů najdete zde.

Byla to dlouhá a úspěšná cesta, na které jsem se setkal s celou řadou výjimečných lidí, od kterých jsem se vždy něco naučil. Po všem, co jsme společně prožili a čeho jsme dosáhli, nebude loučení snadné. Nejvíc mi budou chybět právě ti skvělí lidé, kteří tvoří jedinečnou kulturu Vodafonu. Ale zatím jsem stále tady, takže nesmutním a těším se na nové výzvy a příležitosti, které přinese moje nová role CEO Partner Markets,“ říká Petr Dvořák.

V oblasti telekomunikací je už od roku 2001

Petr Dvořák je generálním ředitelem společnosti Vodafone Česká republika od února 2018. Předtím pět let působil na pozici viceprezidenta pro spotřebitelský segment. Jeho kariéra v oboru telekomunikací začala už v roce 2001, kdy nastoupil do společnosti T‑Mobile. Tam působil na různých manažerských pozicích více než deset let.

Pod jeho vedením upevnil Vodafone svoji pozici na trhu, spustila se pátá generace mobilních sítí (5G), proběhlo spojení Vodafonu s bývalou společností UPC a Vodafone se tak stal poskytovatelem konvergentních služeb. Uzavřelo se strategické partnerství s firmou T-Mobile o vybudování nových optických internetových přípojek, které zrychlí digitalizaci Česka.

Ocenění pro Vodafone

Vodafone v čele s Petrem Dvořákem pravidelně dosahoval skvělých výsledků v zaměstnaneckých průzkumech, získal řadu ocenění jako zaměstnavatel za firemní kulturu, za svoji otevřenost všem, za společenskou odpovědnost a udržitelnost i za úspěšný marketing. Petr Dvořák patří mezi nejinspirativnější a nejúspěšnější CEO v Česku. Magazín Forbes ho vybral do výběru TOP CEO 2021.

Než český Vodafone najde vhodnou nástupkyni nebo nástupce do role generálního ředitele, bude Petr Dvořák vykonávat obě funkce. 

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Nový monitor Philips Evnia 49M2C8900 přináší vizuální dokonalost díky QD OLED panelu a dalším funkcím

Váš nejúžasnější a nejluxusnější herní zážitek je tady. Evnia, herní značka společnosti Philips, rozšiřuje svou prémiovou řadu monitorů s označením 8000 o model Philips Evnia 49M2C8900. Philips Evnia 49M2C8900 je navržen pro hráče, kteří hledají nejmodernější a pohlcující produkt, se kterým mohou pracovat i hrát. Monitor přináší všestrannost s parametry, jako je velká SuperWide (48,9”) obrazovka s poměrem stran 32:9 nebo kompletní USB-C rozbočovač.

Společnost Evnia, která si klade za cíl uvádět herní monitory „pro všechny“, plně vybavila Philips Evnia 49M2C8900 specifikacemi, které jsou vhodné pro každý typ hraní; například QD OLED displejem pro dokonalý obraz, obnovovací frekvencí 240 Hz pro rychlé a čisté hraní, certifikací Vesa ClearMR 13000 pro zaručené hraní bez rozmazání, DTS Sound s výkonem 30 W pro výjimečný a pohlcující zvuk a exkluzivní funkcí Ambiglow, která umocňuje všestranný zážitek.

Předefinováno na pohlcující hraní

Jedním z klíčových prodejních benefitů Philips Evnia 49M2C8900 je pohlcující zážitek, který svým uživatelům poskytuje. Díky funkcím, jako je zakřivený rám monitoru 1800R, Ambiglow nebo DTS Sound, má Philips Evnia 49M2C8900 v úmyslu oslovit všechny smysly uživatele.

DTS Sound s výkonem 30 W je novou funkcí pro řadu Evnia 8000. Je navržen tak, aby přidal k pohlcujícímu zážitku Philips Evnia 49M2C8900 skvělý zvuk u jakékoliv hry, filmu nebo hudby.

Se všemi těmito hypnotickými funkcemi je při hraní možno vidět, že byl tento monitor navržen tak, aby pomohl herním nadšencům plně cítit a vlastnit svůj herní zážitek. 

Nejmodernější kvalita obrazu a hraní bez rozmazání

Kromě ponoření do hry je dalším klíčovým aspektem Philips Evnia 49M2C8900 jeho vizuální síla. Je navržen tak, aby uživatelům poskytoval luxusní zážitek ze sledování.

Díky funkcím, jako je QD OLED, rozlišení DQHD (5210 x 1440), skutečný 10bitový barevný gamut a špičkový jas 450 nitů, Philips Evnia 49M2C8900 vždy poskytne křišťálově čistý a prvotřídní obraz.

Nemluvě o tom, že vizuální síla Philips Evnia 49M2C8900 je certifikována. Kromě výše zmíněných funkcí, díky nimž obraz tohoto monitoru září, má také funkce, jako je certifikace DisplayHDR™ True Black 400 pro testovanou prémiovou vizuální kvalitu a certifikace Vesa ClearMR 13000 pro hodnocené a zaručené hraní bez rozmazání.

Všechny tyto funkce představují prémiový herní zážitek, který je vhodný pro každého; od profesionálních hráčů až po začátečníky, kteří si užívají vysoce kvalitní obraz. 

Oceněný a navržený pro každodenní použití

Philips Evnia 49M2C8900 je oceňována nejen díky zobrazovacím schopnostem, ale i díky svému modernímu designu. Proto získal ocenění reddot Winner 2023 a také iF Design Award 2023.

Kromě technické kvality Philips Evnia 49M2C8900 jsou do arzenálu tohoto monitoru přidány další funkce pro každodenní použití, jako je integrovaný přepínač KVM MultiClient, držák VESA, kompaktní stojan Ergo Base a režim LowBlue. Philips Evnia 49M2C8900, prostřednictvím těchto každodenních funkcí, nově definuje to, co je dnes herní monitor. Předvádí všestrannost a je navržen tak, aby byl módním (a užitečným) monitorem pro domácí kancelář, stejně jako pro vysoce kvalitní hraní. 

Ceny a dostupnost pro Philips Evnia 49M2C8900

Celkově vzato je herní monitor Philips Evnia 49M2C8900 ideální volbou pro hráče a/nebo začínající fandy, kteří upřednostňují nedotčené snímky, prvotřídní technickou kvalitu a nejmodernější pohlcující zážitek.

Monitor Philips Evnia 49M2C8900 bude k dispozici ke koupi od poloviny září za doporučenou cenu 45 595 Kč (1899 Eur). 

O společnosti MMD

Společnost MMD-Monitors & Displays Holding BV (dále jen „MMD“), registrovaná v Nizozemí a sídlící v Amsterdamu, je 100% ve vlastnictví společnosti TPV Technology Limited („TPV“), která je předním světovým výrobcem LCD monitorů a televizí. MMD disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě. Kombinací silné značky Philips a výrobních možností společnosti TPV oslovuje MMD široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produktů. https://mmdmonitors.com/

Různé velikosti, stejně výjimečný zvuk

Bluetooth reproduktory z řady HYPE nabízejí nejen kvalitní zvuk, ale také odolnost vůči vodě a stylový design pro všechny milovníky hudby. To z nich dělá společníka pro každou příležitost, ať už se jedná o oslavu na pláži, piknik nebo relaxaci u bazénu.

Všechny modely z řady HYPE se pyšní stupněm krytí IPX7, což znamená, že jsou plně voděodolné a připraveny odolat náročným podmínkám venkovního i vodního prostředí. Kromě toho je kryt reproduktoru vyroben z prvotřídní prémiové tkaniny, což dodává reproduktorům elegantní vzhled a zajišťuje ochranu proti poškrábání.

Sencor HYPE reproduktory nejsou pouze voděodolné, ale také inteligentní. Díky funkci True Wireless Stereo (TWS) můžete zážitek ze zvuku ještě více prohloubit. Reproduktory se snadno propojí a rozdělí zvuk do dvou kanálů, což vytváří prostorový zvuk a přibližuje vás hudbě či filmovým efektům více než kdy dříve. Stavový indikátor vám pak poskytuje přehled o stavu baterie. Dále máte možnost vložit kabel AUX nebo paměťovou kartu, což vám umožní snadno sdílet svou hudbu s ostatními.

Modely řady HYPE:

SSS 6202 HYPE S za 799 Kč: Nejmenší z řady nabízí LED osvětlení reproduktoru s možností vypnutí, dva reproduktory a dva pasivní zářiče, které poskytují 360°prostorový zvuk. Reproduktor umožňuje přehrávání až 12 hodin non-stop zábavy.

SSS 6502 HYPE za 999 Kč: Střední velikost modelu nabízí také dva reproduktory a dva pasivní zářiče pro 360°prostorový zvuk. Tento model je ideální pro ty, kdo hledají vyvážený poměr velikosti a výkonu. Přehrávací doba dosahuje až 8 hodin.

SSS 6602 HYPE L za 1 490 Kč: Největší model v řadě nabízí tři reproduktory a dva pasivní zářiče, díky nimž si užijete nekompromisní 360°prostorový zvuk. Přehrávací doba je opět až 8 hodin, což zajišťuje dlouhotrvající hudební zážitek.

SSS 6603 HYPE L SE BLACK za 1 490: Patří mezi nové přírůstky do HYPE rodiny a od svého předchůdce je obohacen o LED osvětlení reproduktorů. 

O značce SENCOR:

Značka SENCOR se poprvé objevila v Japonsku ve vlně nově vznikajících značek, jako byly Sony, Aiwa, Sanyo, po oživení ekonomiky po válce v roce 1969. Od té doby ušla dlouhou cestu, na které rozšířila svůj sortiment a snaží se pokrývat veškeré portfolio domácích elektronických pomocníků. Dnes je SENCOR řízen z Evropy, výroba probíhá v Asii i Evropě, ale stále s Japonskou přesností, důsledností a perfekcionismem. Dnešní designéři jsou špičkovými odborníky, kteří přinášejí do našich domovů moderní výrobky, jež nejsou jen šedo-černo-bílé, ale nebojí se barev a modernímu designu. Značka SENCOR se drží pravidla: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc!

Společnost Epson na veletrhu Labelexpo 2023 představí řešení pro tisk štítků SurePress a ColorWorks

Na stánku bude mít premiéru tiskárna Epson SurePress L-4733AW spolu s tiskárnou ColorWorks CW-C4000 s cloudovou technologií Loftware, která umožňuje tisk barevných štítků podle potřeby, a robotem Epson, který předvede automatické označování. 

Společnost Epson představí na veletrhu Labelexpo v Bruselu ve dnech 11. až 14. září 2023 svou nedávno rozšířenou řadu tiskáren štítků SurePress. Je to poprvé, co se tiskárna L-4733AW — zásadní vylepšení řady SurePress 4000 — objeví na veletrhu v Evropě. Představí se spolu s tiskárnou SurePress L-6534VW, která je k dispozici v provedení CMYK a s bílým inkoustem a oranžovým inkoustem nebo in-line technologií digitálního laku.

Tiskárna SurePress L-4733AW pro tisk štítků v menším množství, která navazuje na úspěch svého špičkového předchůdce v oboru, nabízí kombinaci kvality, konzistence, opakovatelné přesnosti a vyšší rychlosti tisku. Používá nově vylepšenou sadu inkoustů Epson AQ4 — CMYK se zelenou, oranžovou a bílou barvou — a poskytuje širší barevný prostor a přesnou barevnou shodu na větší škále tiskových materiálů. Nabízí také zjednodušené, automatizované funkce údržby, které jsou navrženy tak, aby maximalizovaly dobu provozuschopnosti s minimálním zásahem obsluhy, což znamená rychlejší, efektivnější a spolehlivější pracovní postup a kratší dobu provozu.

Tiskárna SurePress L-6534VW bude představena také v kombinaci s kompaktním všestranným inline finišerem štítků GM DC330 Mini. Tiskárna SurePress L-6534VW je zkonstruována pro optimalizaci produktivity a poskytuje rychlost tisku až 50 metrů za minutu pro velkoobjemovou produkci. Možnost inline dokončování nabízí kompletní komplexní a vysoce kvalitní řešení, které u větších objemů výrazně zkracuje celkovou dobu výroby.

Na veletrhu Labelexpo budou mít premiéru také nové tiskárny štítků ColorWorks společnosti Epson s podporou cloudu. Stalo se tak po oznámení partnerství mezi společnostmi Epson a Loftware, největším světovým poskytovatelem cloudového podnikového tisku štítků a správy výtvarných děl.

Tiskárny ColorWorks s podporou cloudu, které se připojují k podnikovým systémům na různých místech, uspokojují rostoucí poptávku po vysoce produktivních řešeních tisku barevných štítků v chemickém, farmaceutickém, elektronickém, automobilovém, leteckém a maloobchodním odvětví.

Společnost Epson rovněž představí inovativní aplikaci automatického tisku štítků pomocí dvou tiskáren ColorWorks, chytré kamery a robota Epson. Představuje aplikaci ve zdravotnictví, kde je vyžadován tisk štítků na zakázku pro různé velikosti obalů na léky. Automatizovaný proces eliminuje lidskou manipulaci, která je u některých léků nezbytná, a také případné lidské chyby při označování.

Mezi další zajímavosti na stánku patří ukázka nového prototypu tiskárny RFID společnosti Epson. Tiskárna jako první svého druhu vyrábí barevné štítky RFID podle potřeby, které mají oproti černobílým štítkům značné výhody, například snadné rozlišení produktů a možnost zřetelného zvýraznění informací.

Marc Tinkler, Head of Product Marketing, Commercial & Industrial, ve společnosti Epson Europe, uvedl: „Řada tiskáren štítků SurePress společnosti Epson je celosvětově známá svou kvalitou, spolehlivostí a všestranností. Jsme rádi, že se vracíme na veletrh Labelexpo a osobně můžeme předvést naši novou tiskárnu L-4733AW. Neustále vyvíjíme naše technologie a tato významná modernizace řady SurePress 4000 je důkazem našeho neochvějného závazku vůči vyvíjejícím se potřebám našich zákazníků.“

SurePress L-4733A/AW

Tiskárna SurePress L-4733A/AW je významným vylepšením řady 4000. Řada 4000 je všeobecně uznávaná pro vysokou úroveň kvality a spolehlivosti a je jedinečná tím, že používá inkoust na vodní bázi, který může tisknout jak na papír, tak na filmové materiály. U tiskárny SurePress L-4733A/AW byl vylepšen systém inkoustů AQ, který nabízí lepší smáčivost, což přináší několik výhod, například lepší kvalitu obrazu a stálost barev. To umožňuje zpracovatelům štítků a komerčním tiskárnám dosáhnout vyšší produktivity a spolehlivého výkonu na větší škále tiskových materiálů. Používá sadu inkoustů CMYKOG, která nabízí široký barevný prostor pro vynikající přesnost a sytost barev, a zařazení bílého a černého inkoustu pro nepotahované substráty rozšiřuje flexibilitu v oblasti tiskových materiálů. Nové funkce automatizované údržby dále snižují prostoje a zvyšují produktivitu a spolehlivost.

SurePress L-6534VW

Řada digitálních tiskáren štítků SurePress L-6534VW poskytuje rychlost tisku až 50 metrů za minutu pro velkoobjemovou produkci. Tyto vysoce všestranné tiskárny jsou navrženy s ohledem na přesnost, spolehlivost a stabilitu a poskytují konzistentní a opakovatelné výsledky. Inovativní tiskový stůl bubnu zajišťuje vysokou přesnost barev a umístění tiskových bodů ve všech režimech tisku a řada je vybavena systémem Epson LED UV pinning system, který kontroluje rozprostření inkoustu pro jemnější tonální gradaci, ostřejší obraz a živé barvy. Jeho výjimečná přesnost a konzistence barev přináší vyšší ziskový potenciál v širší škále aplikací. UV inkousty Epson tisknou na širokou škálu papírových a filmových materiálů, nabízejí nízké provozní náklady a vysokou produktivitu.

Rozhraní dotykového ovládacího panelu zjednodušuje obsluhu a patentovaná technologie kontroly trysek (NVT) společnosti Epson a automatická údržba hlavy snižují plýtvání a minimalizují ruční zásahy obsluhy.

Konfigurace

L-6534VW standardní konfigurace je CMYK plus bílá s vysokou krycí schopností a buď:

  • in-line digitální lak, který lze potisknout selektivně nebo celoplošně a získat tak lesklý nebo matný povrch.
  • oranžový inkoust pro rozšíření barevného prostoru.

Díky použití CMYK plus oranžového inkoustu a vysokokapacitního bílého inkoustu, který je standardní součástí, lze přesněji reprodukovat přímé barvy.

Cloudový tisk štítků Loftware a Epson

Partnerství společnosti Epson se společností Loftware přináší zákazníkům důležité výhody, protože jim umožňuje přesunout tisk štítků do cloudu.

Pomocí tiskáren Epson ColorWorks s podporou cloudu mohou firmy tisknout barevné štítky podle potřeby, efektivně a rychle, aniž by zmeškaly termíny výroby a expedice. Odpad se snižuje eliminací zbytků a nepoužitých zásob štítků při změně jejich formátu a zákazníci mohou používat zásoby levných standardních čistých štítků.

K výhodám patří:

Škálovatelnost

  • Snadné přidávání nebo odebírání tiskáren podle potřeby. Ideální pro firmy s proměnlivou potřebou tisku štítků nebo pro firmy, které se rozrůstají. Začněte s jednou lokální tiskárnou a rozrůstejte se globálně.

Přívětivé uživatelské rozhraní

  • Jednoduché nastavení, přizpůsobení a správa tiskových úloh.

Vzdálený přístup odkudkoli:

  • Díky připojení ke cloudu můžete k úlohám tisku štítků odkudkoli přistupovat a spravovat je. Vhodné pro firmy s více pobočkami nebo zaměstnanci, kteří pracují vzdáleně.

Snížení nákladů na zásoby štítků

  • Vylučuje vyřazování štítků v důsledku změn grafického řešení. Není třeba objednávat dalších 10 % předtištěných štítků.

Centralizovaná kontrola

  • Správa a sledování více tiskáren z jediného rozhraní zajišťuje konzistentní tisk štítků v celé organizaci. Odpadá nutnost samostatné instalace softwaru na každém zařízení.

Snížení režijních nákladů na IT

  • Nižší potřeba údržby a řešení problémů na místě. Nejvyšší úroveň zabezpečení:
  • Tiskněte přímo na lokálních zařízeních bez bezpečnostních rizik.

Přímý tisk z ERP/WMS:

  • Bezproblémová integrace s dalšími systémy, jako je správa zásob nebo platformy pro elektronické obchodování.

Další informace o veletrhu Labelexpo 2023 najdete na stránkách: https://www.labelexpo-europe.com/

O společnosti Epson

Společnost Epson je globální technologický lídr, jehož filozofie efektivních, kompaktních a precizních inovací obohacuje životy a pomáhá vytvářet lepší svět. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblastech domácího, firemního, komerčního a průmyslového tisku, výroby, projekce a zároveň životního stylu. Cílem společnosti Epson je do roku 2050 dosáhnout uhlíkové neutrality a eliminovat používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy.

Globální korporace Epson Group vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku dosahuje ročních prodejů v hodnotě přes 1 bilion JPY.

global.epson.com

Shopsys dále rostl i přes pokles e-commerce, loni utržil 103 milionu

Společnost Shopsys, leader pro tvorbu e-shopů pro největší hráče na českém trhu, utržila 103 milionů, čímž zaznamenala meziroční růst v podobě 7 % a potvrdila tím svůj nepřetržitý růst, který trvá již šest let po sobě. Za tímto výsledkem stojí kombinace stabilního portfolia stávajících klientů společně se spuštěním 3 velkých projektů a investováním do moderních technologií.

Česká e-shopová scéna se pomalu vrací k přirozenému růstu. Očekávaná obnova k rozvoji české e-commerce se ve druhém čtvrtletí letošního roku sice ještě plnohodnotně neprojevila, nicméně několik kvartálů trvající pokles se již začíná obracet.

Podle zjištění nákupního rádce, portálu Heureka.cz, se obrat české e-commerce ve druhém čtvrtletí roku 2023 zastavil na mínus 8 procentech oproti předchozímu roku. V porovnání s předchozím kvartálem se však jedná o zlepšení. Pro doplnění dle společnosti Heureka Group zaznamenala v Q1 česká e-commerce meziroční pokles o 13 %. “Nehledě na to, jestli aktuálně trh s e-commerce stoupá či klesá, udržuje si naše společnost přibližně dvacetiprocentní náskok nad tempem růstu trhu po dobu již šesti let,” uvádí Matěj Kapošváry, CEO společnosti Shopsys a dodává: „Za těmito výsledky stojí nejen stabilní portfolio našich stálých klientů, ale i nové projekty, které jsme letos spustili“ doplňuje Kapošváry.

Tržby společnosti Shopsys vzrostly meziročně z 98,5 na 103 milionů a výsledný zisk, vyjádřený ukazatelem EBIT (před daněmi a odpisy), dosáhl hodnoty 5,2 milionů. Pro porovnání, zatímco česká e-commerce za posledních pět let rostla o 46 % ze 135 na 197 miliard, tak tržby společnosti Shopsys překonaly dvojnásobný růst, a to konkrétně o 129 % ze 45 na 103 milionů korun.

Společnost v rámci fiskálního roku 2023 spustila hned 3 nové projekty – omnichannel řešení pro Tescomu, jeden velkoobchodní e-shop a také e-shop výrobce prodávající zboží do více než 200 zemí světa. “Všechny tyto projekty jsou navíc nově postavené na javascriptové technologii React. Přechod na tuto moderní technologii, jež používají i velké světové značky jako např. Facebook, Netflix nebo Instagram, výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost uživatelů a otevírá možnosti v rozvoji nových prodejních kanálů, čímž našim klientům přináší novou konkurenční výhodu,” popisuje inovace v Shopsysu jeho projektový ředitel Václav Macíček.

Mimo jiné se společnosti Shopsys také podařilo navázat novou spolupráci s největším českým prodejcem podlahových krytin, společností BRENO. “Tato společnost plánuje kompletní digitální transformaci jejich prodejů. Kromě nového B2C a B2B řešení budeme v rámci omnichannel prodeje řešit i digitalizaci nákupního zážitku na prodejnách,” přibližuje velké ambice tohoto reailového lídra Kapošváry.

Shopsys momentálně navíc soustředí značnou část svých kapacit na rozšíření svých služeb napříč trhem. “Pracujeme na tom, aby naše služby byly dostupnější i pro středně velké e-shopy. Chceme zužitkovat naše zkušenosti a know-how, jež máme s velkými e-shopy, abychom jim pomohli dosáhnout úspěchu” uzavírá Kapošváry.

Společnost Shopsys pomáhá předním B2B i B2C hráčům digitalizovat jejich prodeje a uspět v omnichannel světě. Pro své zákazníky je spolehlivým full-service e-commerce partnerem s nejlepšími technologiemi a mnohaletým know-how. Mezi největší klienty, o které se stará přes 70 IT odborníků, patří Tescoma, SCONTO Nábytek, Mountfield, Bushman, Démos, B2B Partner, Office Depot nebo Agátin svět.

Pražské kanceláře brzy budou nedostatkové zboží, cenu jejich vybavení žene nahoru ESG a moderní standardy

Vysoká poptávka a nedostatek nových projektů způsobily pokles neobsazenosti pražských kanceláří, která aktuálně činí 7,26 %. Objem nové výstavby a rekonstrukcí představoval na konci 2. čtvrtletí 2023 přibližně 143 600 metrů čtverečních a celková velikost trhu činila 3,85 milionů metrů čtverečních. Referenční ceny nájmů se oproti předchozímu čtvrtletí nijak nezměnily, v souvislosti s ESG a moderními standardy však roste cena vybavení kanceláří. Přesáhnout může jednoduše i 1000 euro za metr čtvereční. Vyplývá to z průzkumu společnosti Colliers, předního poskytovatele diverzifikovaných profesionálních služeb v oblasti komerčních nemovitostí a správy investic.

Velikost kancelářského trhu v Praze činila na konci 2. čtvrtletí přibližně 3,85 milionu m2, ve výstavbě bylo dalších 143 600 m2, z nichž 47 % bude dodáno v rámci 7 projektů ještě v letošním roce. Pořadí při rozdělení do tradičních deseti dílčích trhů se přitom nijak nezměnilo. Největším dílčím trhem zůstává Praha 4, následovaná Prahou 5 a Prahou 8. Na opačné straně žebříčku máme Prahu 10, Prahu 2 a Prahu 3, které tvoří nejmenší část moderního kancelářského portfolia. Již plných dvanáct měsíců ovšem nebyla v Praze zahájena žádná stavba nového kancelářského objektu. To nevyhnutelně povede k výraznému nedostatku nových ploch v průběhu roku 2025.

Neobsazenost klesá

Oproti tomu se ale změnila neobsazenost a tato změna nebyla pouze kosmetická. Ve srovnání s 1. čtvrtletím 2023 se ve 2. čtvrtletí snížila o dalších 30 bazických bodů na současných 7,26 %. Pokles byl zaznamenán již popáté v řadě a celkově se neobsazenost trhu snížila o 103 bazických bodů oproti poslednímu maximu v 1. čtvrtletí 2022. V absolutních číslech představuje neobsazenost 279 600 m2 kanceláří, které jsou nájemcům okamžitě k dispozici. Nejžádanější dílčí trh je stále Praha 8 s mírou neobsazenosti pod 4 % a s pouhými 24 400 m2 okamžitě dostupných prostor rozptýlených po celém Karlíně.

„Určitá dodatečná neobsazenost, podle naších odhadů 1,5 % až 2,0 %, se skrývá na trhu podnájmů. Příležitostně registrujeme, že na tomto trhu přibývají nové jednotky, nicméně jen některé z nich jsou vhodné pro podnájem,“ vysvětluje Josef Stanko, senior analytik společnosti Colliers.

Poptávka stále vysoká

Hrubá realizovaná poptávka ve 2. čtvrtletí 2023 byla nejvyšší za dané čtvrtletí za posledních pět let, což jen podtrhuje pokračující vysokou aktivitu na leasingovém trhu. S hrubým zobchodovaným objemem 148 800 m2 téměř překonala objem ze 4. čtvrtletí 2022, který byl nejvyšší od roku 2018. Podíl čisté realizované poptávky činí 45 %, a to včetně předpronájmů.

Co se týče největších transakcí v uplynulém čtvrtletí, v čele tabulky stojí několik výjimečných renegociací, z nichž zdaleka největší byly transakce společností DHL Information Services a Microsoft. Z deseti největších transakcí bylo šest renegociací. DHL renegociovala smlouvu o velikosti 18 000 m2 v areálu The Park v Praze 4. Microsoft renegocioval smlouvu v objektu Brumlovka Delta v Praze 4 a v současné době zabírá přibližně 16 100 m2. Největším novým pronájmem byl pronájem farmaceutické společnosti Sandoz ze skupiny Novartis, která si pronajala 5 700 m2 v budově Enterprise v Praze 4 a bude sídlit hned vedle pražské centrály Novartisu.

Ceny top nájmů nerostou, náklady na vybavení tlačí nahoru ESG a moderní standardy

Hlavní referenční ceny nájemného v centru Prahy, ve vnitřním městě a ve vnějším městě zůstaly na stejné úrovni jako v minulém čtvrtletí, zbytek trhu pomalu mírně roste. Nájemné obecně nebylo v uplynulém období tolik závislé na inflaci a více reagovalo na situaci na trhu.

Špičkové prostory v centru hlavního města bylo možné pronajmout přibližně za 27,00 eur za metr čtvereční měsíčně. Prostory ve vnitřním městě, které tvoří prstenec kolem centra, jsou k dispozici za nájemné přibližně do 18,25 EUR a prostory ve vnějším městě do 16,00 EUR. Všechny uvedené výše nájemného se vztahují na dobře situované kancelářské prostory třídy A o velikosti vyšších stovek metrů a nelze je aplikovat na malé nebo specifické jednotky, tam může být cena významně vyšší. Vnitřní a vnější město se nevyhnutelně dostanou pod tlak, pokud se v těchto lokalitách v dohledné době rozběhnou ohlášené projekty, které budou nevyhnutelně cenou nájemného výše.

„Když mluvíme o cenové dostupnosti kanceláří, musíme se zmínit také o jejich vybavení. Zrychlený vývoj pracovního prostředí zvýšil poptávku po různých moderních materiálech a pokročilém AV vybavení a díky ESG také po revizi provozních postupů firem. To vše dohromady může přinést rozpočet na fit-out nové kanceláře až přes 1 000 eur na metr čtvereční,“ vysvětluje Josef Stanko. Mnozí nájemci si však již dnes uvědomují, že atraktivita a funkčnost kanceláří je důležitým nástrojem v boji proti nízké angažovanosti zaměstnanců a neváhají tyto náklady investovat. Každý další kousek přidaného komfortu se počítá.

Problematická výstavba v Praze může ohrozit některé investiční příležitosti v ČR

Problematická výstavba v Praze není nepříjemná jen pro místní nájemce, představovat může i ztrátu některých investičních příležitostí, nejčastěji ve prospěch Polska nebo například Slovenska. Současné obtíže spočívají pravděpodobně hlavně v drahých finančních nákladech, které znemožňují realizaci projektů. Celý trh je však stále pod tlakem nepředvídatelných, byrokratických a zdlouhavých povolovacích procesů a nechuti veřejnosti k nové výstavbě, populisticky podněcované některými komunálními politiky. Tento nepříjemný a nereprezentativní stav českého stavebního prostředí je na cestě ke zlepšení, ale reálně to bude trvat ještě roky. „Na druhou stranu díky tomuto stavu zůstane trh předvídatelný a stabilní s důrazem na renegociace, omezeným počtem možností pro stěhující se nájemníky a příležitostmi pro případné rekonstrukce stárnoucí zástavby, neboť řada budov na trhu je již ve třetí dekádě svého provozu,“ říká na závěr Josef Stanko a dodává: „Optimistické je, že se developeři připravují k realizaci mnoha zajímavých projektů v různých lokalitách a jsme si jisti, že se tyto projekty stanou realitou v nadcházejících 5 až 7 letech. Zkušení a angažovaní místní developeři jsou na dobré cestě, a i díky některým místním autoritám se začínají některé pražské brownfieldy po letech stagnace zlepšovat, a to i bez nového územního plánu.“ 

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední diverzifikovaná společnost poskytující profesionální služby a správu investic. Naše společnost působí v 62 zemích a 17 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 27 let přináší naše zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,1 miliardy dolarů a více než 50 miliardami dolarů spravovaných aktiv společnost Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch našich klientů, našich investorů a našich lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, Twitter @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

Třetina Čechů nakoupí zboží, které viděli na sociálních sítích, vedení drží Facebook

Platební a nákupní služba Klarna publikovala velký přehled nákupního chování spotřebitelů napříč světovými zeměmi. V rámci svého průzkumu Shopping Pulse Klarna ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nepa zpovídala více než 19 tisíc zákazníků v 18 zemích včetně České republiky, přičemž z každé z nich byl osloven vzorek minimálně 1 000 nakupujících. Z průzkumu, který se dotazoval na nákupní zvyklosti a preference respondentů během druhého čtvrtletí letošního roku, vyplynulo, že téměř třetina Čechů (28 %) nakupuje výrobky, které viděli na sociálních sítích, přičemž 40 % z nich uskuteční nákup přímo z platformy. Nejoblíbenější sociální sítí pro nakupování je v Česku Facebook.

Podle Průzkumu Klarna’s Shopping Pulse nakupuje více než čtvrtina oslovených Čechů (27 %) alespoň jednou týdně online, a to většinou na počítači (59 %). Na druhém místě jsou mobilní telefony se 35 %. Tím se lišíme od celkového průměru, ze kterého vyplývá, že mobilní telefony letos poprvé předstihly ostatní zařízení a se 47 % jsou nejpreferovanějším způsobem online nakupování. Jako největší výhody online nákupů čeští zákazníci uvádějí jednodušší možnost porovnání cen (87 %), úsporu času (87 %), větší výběr produktů (83 %) a nižší ceny (81 %).

Rostoucí vliv sociálních sítí

Více než polovina příslušníků generace Z (53 %) a téměř jedna třetina mileniálů (32 %) si v posledním měsíci koupila zboží poté, co ho viděli na sociálních sítích. Pro generaci Z (62 %) a pro mileniály (64 %) jsou největší inspirací při nakupování samotné značky a generace X nejvíce reaguje na zprávy od prodejců (65 %). Stále větší vliv na mladé mají influenceři, kteří k nákupu inspirovali 39 % zákazníků generace Z a 30 % mileniálů. Nejoblíbenější sociální sítí Čechů pro nákupy je Facebook (64 %), následován Instagramem a YouTubem (oba 32 %), přičemž Facebook preferují čeští mileniálové (68 %), příslušníci generace X (75 %) a Baby Boomers (73 %). Generace Z nakupuje nejvíce na Instagramu (59 %), Facebooku (37 %) a čím dál raději také na Tik Toku (35 %).

Udržitelnost

Význam ekologicky udržitelného chování značek a prodejců je považován za důležitý napříč generacemi. U mileniálů je však vyšší zastoupení, pokud jde o vše od zohlednění dopadu způsobu doručení na životní prostředí při online nákupu až po vyhledávání značek, které jsou ve větší míře etické a udržitelné. Nejdůležitějším aspektem udržitelnosti pro české spotřebitele (40 %) je, zda daná firma nabízí možnost opravy v záruční lhůtě. 36 % zákazníků zajímá, jestli značka používá při výrobě recyklované nebo udržitelné materiály a 28 % Čechů označilo za nejdůležitější aspekt program zpětného odkoupení.

Více platebních možností a rozložení platby

Dalším důležitým faktorem při nákupu online, je pro zákazníky větší výběr platebních možností než v kamenné prodejně. Téměř tři čtvrtiny respondentů to uvedlo jako jeden z hlavních benefitů v porovnání s kamennými obchody. Stále oblíbenější jsou tzv. odložené platby (BNPL), které umožňují zboží ihned koupit, ale zaplatit později, případně platbu rozložit na vícekrát.  Průzkum ukázal, že zákazníci ve všech zúčastněných zemích, kromě USA, by tuto metodu preferovali před nákupem prostřednictvím kreditní karty. V Česká republice by tuto možnost využilo 40 % oslovených, oproti 19 % těch, kteří by si vybrali platbu kreditkou. Jako hlavní výhodu (60 %) BNPL uvádějí čeští zákazníci možnost zaplatit plnou cenu za objednané zboží až po doručení a rozhodnutí, zda si je ponechají. Pro 38 % respondentů je důležité, že nebudou mít aktuální nedostatek peněz v případě, kdy by s objednávkou nebylo něco v pořádku.

Velký nárůst popularity zažívá, podle Klarny možnost okamžitého nákupu oblíbených produktů s rozložením do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. To ocení s blížícím se začátkem školního roku například rodiče budoucích prvňáčků, jejichž výbava může letos přesáhnout až pět tisíc korun, což pro řadu rodin může znamenat citelný zásah do měsíčního rozpočtu. Podle loňského průzkumu společnosti Sodexo celkem 26 % rodičů uvádí, že jim nebudou stačit peníze na veškeré výdaje spojené se školou a mnoho domácností musí omezit některé kroužky, nakoupit levnější vybavení, využít bazary, nebo pomoc rodiny. Dalších 36 % respondentů uvedlo, že rodinný rozpočet tyto výdaje výrazně pocítí.

Klarna aktuálně komunikuje možnost řešení podobných situací ve své právě probíhající back to school kampani, v rámci které mohou zákazníci rozložit náklady na nezbytné nákupy školních potřeb a podzimního oblečení do tří měsíců a mohou tak svým dětem pořídit kvalitnější výrobky, které déle vydrží, bez kompromisu ohledně pořizovací ceny. Kampaň probíhá od 14. srpna do 4. září ve spolupráci s klíčovými obchodními partnery v regionu střední a východní Evropy (CEE).

Další zajímavá čísla z oblasti nákupních a platebních preferencí se dozvíte v reportu, který je k dispozici zde. Více informací o společnosti Klarna pak naleznete na jejím webu.

Metodika:

Poznatky pochází ze spotřebitelského průzkumu Klarny realizovaného ve spolupráci se společností Nepa v 18 zemích. Výzkum probíhá čtvrtletně a v každé zemi se ho vždy účastní minimálně 1 000 respondentů. Během 2. čtvrtletí 2023 (duben-červen) se ho zúčastnilo celkem 19 293 spotřebitelů. Velikost vzorku je reprezentativní pro jednotlivé země, zahrnující jak uživatele Klarny, tak i ty, kteří Klarnu nepoužívají, vybrané výzkumnou agenturou Nepa.

O společnosti Klarna:

Klarna si od roku 2005 klade za cíl akcelerovat obchodování, jehož středobodem jsou potřeby spotřebitelů. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně přináší společnost Klarna férová, udržitelná a umělou inteligencí poháněná platební a nákupní řešení, která přinášejí revoluci ve způsobu, jakým lidé nakupují a platí online, a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Inovativní technologie a marketingová řešení společnosti Klarna využívá více než 500 000 globálních maloobchodních partnerů včetně společností jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Další informace naleznete na https://klarna.com/

Huawei Watch Ultimate získaly prestižní ocenění EISA za prémiové hodinky roku 2023/2024

Prémiové chytré hodinky Huawei Watch Ultimate byly představeny na jaře letošního roku a velmi rychle si získaly oblibu díky jejich nejnovějším inovacím a funkcím. Hodinky vynikají stylovým designem, prémiovým pouzdrem ze zirkonové slitiny a funkcemi, jako je potápění až do hloubky 100 metrů nebo nový režim Expedice. Díky tomu jsou hodinky opěvovány v mnoha recenzích napříč různými lifestylovými a technologickými médii. Uznání se jim dostalo i od respektované Asociace EISA (Expert Imaging and Sound Association), která hodinky ocenila cenou Premium Smartwatch pro rok 2023/24.  

Stylové a funkční

Ať už se chystáte vyrazit na víkendovou túru do skal, nebo premiéru na červeném koberci, hodinky Watch Ultimate budou ideálním parťákem. Nejenže zaujmou svými technologickými vlastnostmi, ale zároveň jsou i skvělým designovým doplňkem ke každé příležitosti. Hodinky jsou k dostání ve dvou barevných provedeních: modrá Voyage Blue a černá Expedition Black. Zasazeny jsou do kovového pouzdra ze zirkonové slitiny, která svou tvrdostí a odolností vůči vodě a opotřebení překonává titan a nerezovou ocel. Asociace EISA také vyzdvihla safírové sklo na ciferníku hodinek a keramický rámeček kolem elegantního tenkého 1,5palcového AMOLED displeje. Ten dodává chytrým hodinkám elegantní vzhled připomínající tradiční luxusní hodinky.

Potápějte se až do hloubky 100 m

Huawei Watch Ultimate zvládnou potápění do hloubky až 100 metrů a jsou tak opravdovou raritou na trhu chytrých hodinek. Z toho důvodu Asociace EISA zdůrazňuje, že jde o chytré hodinky pro uživatele, kteří milují dobrodružství. Schopnost potápět se do hloubky až 100 metrů není ale pouze o voděodolnosti. Důležitou roli hraje také potápěčský počítač, který uživatelům poskytuje vodítko a technické nástroje potřebné pod vodou. Uživatelé si mohou vybrat hned z několika režimů od freedivingu po profesionální potápění.

Hodinky jsou skvělým společníkem i na pevnině. Zbrusu nový režim Expedice je vybaven přesnou dvoufrekvenční GNSS navigací s pěti satelitními systémy a výkonnými funkcemi pro outdoorové sporty. Watch Ultimate jsou proto při navigaci v nezmapovaných teritoriích nepostradatelným nástrojem všech dobrodruhů. Po aktivaci režimu Expedice zobrazují hodinky údaje jako čas, kapacitu baterie, datum, čas průzkumu, tepovou frekvenci, vzdálenost do cíle či již zdolanou vzdálenost. Výborným pomocníkem jsou také informace o venkovním prostředí, jako je nadmořská výška, tlak vzduchu, východ a západ slunce, údaje o fázích měsíce a přílivu či varování před nepříznivým počasím. To uživatelům pomáhá vyhnout se nebezpečí, jako je například blížící se bouřka.

Výdrž na dva týdny používání a rychlé nabíjení

Smart hodinky Watch Ultimate sklidily na udílení cen EISA úspěch i za svou působivou výdrž baterie, která je až dva týdny. To se rozhodně hodí při cestování a prozkoumávání krajin mimo civilizaci. Když už přijde čas na nabíjení, za pouhých 10 minut hodinky nabijete na 25 % kapacity a za hodinu na maximum. S Watch Ultimate se tak můžete bez obav věnovat zábavě, práci, cvičení či objevování nových míst.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Zamilujte si ho na první dotek a pociťte rozdíl s novým motorola moto g14

Společnost Motorola představuje nejnovějšího člena rodiny moto g, který do ní přináší zážitek z příjemné a stylové veganské kůže. Nový moto g14 je cenově výhodný chytrý telefon s množstvím prémiových funkcí, které vynikají mezi ostatními chytrými telefony střední úrovně na trhu.

Nový moto g14 umožňuje uživatelům sledovat oblíbený obsah s dokonalou čistotou obrazu na displeji Full HD+ a zároveň si užívat pohlcujícího zvuku ze stereo reproduktorů s Dolby Atmos® a prostorovým zvukem Spatial Sound by Moto. Uživatelé také mohou pořizovat úžasné záběry s pokročilým systémem fotoaparátů s 50Mpx1 snímačem s citelným rozdílem již na dotek díky povrchové úpravě z veganské kůže ve dvou úžasných barvách i na tomto zařízení střední třídy.

Fantastický displej s pohlcujícím zvukovým zážitkem

S moto g14 zažijí uživatelé rozlišení Full HD+ ostré jako žiletka, které jim dopřeje čistotu obrazu, jakou standardní obrazovky HD+ nedokážou poskytnout. Kromě toho, 6,5palcový displej poskytuje poměr stran 20:9, takže mohou méně scrollovat a více vidět. Díky designu Hole-in-Display (HiD) a menším rámečkům máte s moto g14 více prostoru pro práci a zábavu.

Vylepšené basy a vokály ve stereo reproduktorech poskytují zvuk bez rušení jakéhokoli šumu a vtáhnou vás do vícerozměrného zvukového zážitku Dolby Atmos®. S prostorovým zvukem Spatial Sound by Moto uživatelé přímo ucítí, jak se zvuk pohybuje všude kolem nich. Ať už zvolí reproduktor nebo sluchátka, pokaždé dostanou působivou kvalitu zvuku.

Pokročilý systém fotoaparátů a nádherně zpracovaný design

Nový moto g14 přichází s 50Mpx1 snímačem, který umožňuje detailní fotografie i při slabém osvětlení. Hlavní systém fotoaparátu je vybaven technologií pro 4násobně vyšší citlivost při slabém osvětlení, což vede k ostřejšímu a živějšímu obrazu. Motorola moto g14 rovněž disponuje vyhrazeným fotoaparátem Macro Vision, který přibližuje uživatele k objektu snímání tak, že uvidí i detaily, které standardní snímač nezachytí. Přední 8Mpx fotoaparát navíc nabízí selfie připravené k okamžitému sdílení na sociálních sítích díky režimu Face Beauty, který automaticky vylepší každou selfie.

Nové zařízení motorola je stylové bez závratné ceny. Vyrobeno je z vysoce kvalitních materiálů a speciální edice přináší dokonce veganskou kůži s prémiovým vzhledem a pocitem z povrchu, který je jemný na dotek a odolný vůči otiskům prstů. Tato verze je dostupná v odstínech Pale Lilac a Butter Cream2. Kromě nich jsou na výběr také dva standardní odstíny: Steel Gray a Sky Blue. Design moto g14 je vodoodpudivý3, takže chytrý telefon zůstává chráněn před politím či postříkáním vodou.

Vysoký výkon poháněný vynikající baterií

Motorola moto g14 je vybaven výkonným osmijádrovým procesorem zajišťujícím potřebný výkon při všem od pohlcujících videorozhovorů až po pokročilé možnosti fotografování s pomocí umělé inteligence. Díky 4 GB RAM zařízení okamžitě reaguje na každý dotek, klepnutí či potáhnutí prstem. Nový moto g14 je vybaven vestavěným úložištěm s kapacitou až 128 GB4 i UFS2.2 úložištěm s vysokou rychlostí čtení a zapisování dat, takže instalace a otevírání aplikací trvá mnohem kratší dobu. 5

Smartphone je vybaven 5000 mAh baterií, takže se nemusíte obávat o napájení. Své playlisty můžete poslouchat déle, s přáteli se můžete bavit přes videohovory celé hodiny nebo najednou zhlédnout celý seriál.6 Pokud by to nestačilo, moto g14 je také kompatibilní s 15W TurboPower™ nabíjením, abyste nepromeškali hodiny zábavy při používání dokonalého displeje a působivých audio funkcí. 7

Dostupnost

Nový moto g14 bude v prodeji za cenu 3 999 Kč od druhé poloviny srpna.

O společnostech Lenovo a Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost s příjmy 70 miliard USD, která patří do žebříčku Fortune Global 500 a poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřiná společnost v plném vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za navrhování a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte stránku https://www.lenovo.com a přečtěte si o nejnovějších zprávách na našem  StoryHub a Motorola Global Blog.

Prohlášení o odmítnutí právní odpovědnosti

Některé funkce, funkce a specifikace produktů mohou záviset na síti a mohou podléhat dodatečným smluvním podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez upozornění. MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Dolby, Dolby Atmos a symbol dvojitého D jsou registrované ochranné známky společnosti Dolby Laboratories Licensing Corporation. Vyrobeno v licenci od Dolby Laboratories. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem jejich příslušných vlastníků. ©2023 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

  1. 50Mpx snímač kombinuje 4 pixely do jednoho pro efektivní rozlišení 12,5Mpx fotografie.
  2. Možnosti paměti/úložiště/barev se liší v závislosti na trhu. Dostupnost si ověřte u svého operátora nebo prodejce.
  3. Vodoodpudivý design vytváří bariéru, která pomáhá chránit chytrý telefon před mírným vystavením vodě, jako je náhodné rozlití, postříkání nebo slabý déšť. Není určeno k ponoření do vody nebo vystavení tlaku vody nebo jiným kapalinám; časem se účinnost může zmenšovat. Není vodotěsný.
  4. Dostupné uživatelské úložiště je menší v důsledku mnoha faktorů, včetně operačního systému, softwaru a funkcí využívajících část této kapacity; Může se změnit s aktualizacemi softwaru.
  5. Na základě srovnání mezi úložištěm UFS2.2 a úložištěm eMMC5.1.
  6. Baterie musí být podstatně vybitá; Rychlost nabíjení se v průběhu nabíjení zpomaluje. Všechna tvrzení o výdrži baterie jsou přibližná a vycházejí z mediánu testovaného uživatelem v profilu smíšeného používání (který zahrnuje čas používání i pohotovostní režim) v optimálních síťových podmínkách. Skutečný výkon baterie se bude lišit a bude záviset na mnoha faktorech včetně síly signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty, stavu baterie a způsobech používání.
  7. Maximálně 15W nabíjení; Nabíjení TurboPower™ je možné pouze s nabíječkou Motorola TurboPower™; Nabíječka Motorola TurboPower™ 20 (součástí balení v LATAM a Indii) nezvyšuje maximální nabíjecí výkon.

Back to school u HTC znamená levnější VR headsety, smartphony i příslušenství

HTC přichází s Back to School akcí, která napříč Evropou zpřístupní virtuální realitu, smartphony i VR příslušenství každému zájemci. V období od 21. srpna do 10. září lze totiž využít nezanedbatelné slevy na širokou škálu produktů, včetně zařízení HTC VIVE Pro 2 a VIVE XR Elite. Majitelé SteamVR kompatibilních headsetů libovolného výrobce pak nadchne možnost ušetřit při nákupu příslušenství VIVE Tracker 3.0 umožňujících sledování celého těla a slevy se nevyhnuly ani chytrým telefonům HTC Desire 22 pro a poslední novince HTC U23 pro.

Akce bude dostupná na stránkách www.vive.com, www.htc.com a u vybraných lokálních partnerů.

VIVE XR Elite: Výjimečné spojení smíšené a virtuální reality

V rámci akce lze poprvé využít slevy na výkonný a univerzální headset VIVE XR Elite a ušetřit 100 €. Extrémně malý a lehký headset spojuje schopnosti smíšené reality (MR) a virtuální reality (VR) do jediného zařízení, které je ideální pro hraní her, cvičení, produktivitu i profesionální nasazení. Těšit se lze na výkonný interní hardware umožňující běh méně náročných aplikací přímo v headsetu i streaming obsahu z mobilního telefonu a také propojení s PC pro VR zážitky ve vysoké kvalitě. Uživatelům je přitom k dispozici jak kabelové USB-C připojení, tak bezdrátová varianta připojení prostřednictvím Wi-Fi 5, Wi-Fi 6, nebo Wi-Fi 6E. VIVE XR Elite je vybaven plnobarevnou RGB kamerou pro precizní propojení virtuálních objektů s realitou, rozlišením 4K a modulárním designem, který umožňuje snadnou transformaci do podoby lehoučkých brýlí. Díky různým způsobům ovládání, které zahrnují nejen pohybové ovladače, ale také sledování pohybu rukou je skvělou variantou pro hry, relaxaci i pracovní využití.

VIVE Pro 2: Precizní a pohlcující VR zážitky

Pro ty, kdo upřednostňují precizní a extrémně pohlcující VR zážitky s využitím výkonného PC, výrobce přichystal slevu na VIVE Pro 2 Full Kit ve výši 300 €! V rámci sady získají zákazníci vše, co je pro skvělé VR třeba – headset, ovladače i základnové stanice. O něco menší sleva pak čeká na ty, kteří by rádi vylepšili svou VR sestavu samostatným headsetem VIVE Pro 2 s 5K rozlišením, 120Hz obnovovací frekvencí a 120° zorným polem. Čeká na ně totiž 200€ zvýhodnění. Snadno tak posunou svá dosavadní VR dobrodružství na novou úroveň bez ohledu na to, zda upgradují z headsetu HTC VIVE, VIVE Pro, nebo třeba Valve Index.

VIVE Tracker 3.0: Propojení reálného světa s virtuální realitou

V rámci akce lze také získat s 20€ slevou i VIVE Tracker 3.0. Ten umožňuje přesný přenos pohybu objektů z reálného světa do virtuální reality. Skvěle se tak hodí pro takzvaný Full-body tracking (sledování pohybu celého těla) ve virtuálních světech jako je VR Chat, nebo pro sportovní hry jako je Final Soccer, Virtual sports. V profesionální sféře pak poslouží skvěle například pro studium ergonomie pracovníků ve výrobě.

Chytré telefony HTC: Výkon a eleganci za výhodné ceny

Nabídka zahrnuje také chytré telefony. Nejnovější model, HTC U23 pro, lze zakoupit ve sněhově bílé barvě se slevou 50 €. Výkonný 5G smartphone vyšší střední třídy nabízí skvělou hlavní kameru, praktický širokoúhlý snímač i velký OLED displej s vysokou obnovovací frekvencí a mnoho dalších funkcí.

HTC Desire 22 pro: Skvělý telefon za atraktivní cenu

Pro zájemce o dostupnější smartphone výrobce připravil poslední lákavou nabídku. V rámci akce si zájemci mohou užít slevu 100 € na model HTC Desire 22 pro, který je dostupný pouze na htc.com.

O HTC VIVE

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality vyvinutý ve spolupráci firem HTC a Valve, který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně, ať už se jedná o náročné hráče či profesionály.

Exit mobile version