BPS Mobil je novým autorizovaným servisním partnerem Infinixu pro Českou a Slovenskou republiku

Společnost Infinix dnes představila nového servisního partnera pro český a slovenský trh. Stává se jím renomovaná firma BPS Mobil, která bude zajišťovat záruční i pozáruční servis pro smartphony značky Infinix zakoupené z oficiální distribuční sítě. Znamená to, že zákazníci Infinixu se mohou obrátit jak na prodejce, ale i přímo na BPS Mobil.

“Jsem rád, že se nám podařilo navázat spolupráci s BPS Mobil. Pro naše zákazníky to znamená, že se mohou přímo obrátit na špičkové odborníky, kteří na našem trhu působí přes dvacet let,” říká Lukáš Knotte, ředitel Infinixu pro Česko a Slovensko.

Zákazníci z České a Slovenské republiky, kteří vlastní smartphony značky Infinix zakoupené od některého z oficiálních partnerů, tak mohou po uplynutí záruční doby řešit opravy přímo s BPS Mobil. Platí to i pro situace, kdy se nešťastnou náhodou zařízení poškodí a reklamace se na takovou situaci nevztahuje.

“Máme velkou radost, že budeme servisovat inovativní značku Infinix. Tato nová spolupráce zapadá do naší vize byt špičkovým servisním pracovištěm zaměřeným nejen na mobilní telefony pro region CZ/SK. Zákazníci se mohou spolehnout na bezchybnou a flexibilní službu,” uvádí Pavel Pekař, jednatel společnosti.

Standardní záruka na produkty Infinix je 2 roky. V této době se spotřebitelé mohou obrátit jak na prodejce, tak i na servisní společnost. Po uplynutí zákonné záruky pak veškeré požadavky bude v Česku a na Slovensku řešit společnost BPS Mobi.

Společnost Infinix Mobility, založená v roce 2013, je rychle rostoucí technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává chytrá zařízení značky Infinix po celém světě. Jedná se o módní, efektivní a cenově dostupná inteligentní zařízení zaměřená na mládež, která poskytují uživatelům po celém světě přístup k nejnovějším technologiím ve své třídě. Více informací naleznete na: http://www.infinixmobility.com/cz

ROUVY přináší do španělské virtuální La Vuelty česká silniční kola Festka

ROUVY, aplikace pro indoor cyklistiku, která umožňuje fanouškům ochutnat skutečné trasy z celého světa, aniž by opustili pohodlí domova, oznamuje partnerství s výrobcem špičkových kol Festka. Od dnešního dne až do konce La Vuelty 17. září mohou jezdci naskočit na speciální edici superbiku Festka Spectre a využít ho k jízdě nejen na vybraných etapách závodu.

Festka je respektovaná česká značka, která propojuje svět umění, vizuálního i technického designu a výjimečného materiálového inženýrství. Kola Festka jsou známá právě svým inovativním přístupem. Kromě moderních materiálů a technologických postupů staví hlavně na kreativitě a boří zažité tradice spoluprací se zajímavými umělci. Kola z Vinohrad, na nichž jezdí úspěšní podnikatelé, politici i hollywoodské hvězdy jako třeba Orlando Bloom se umístily v žebříčku Technology Fast 50 stejně, jako samotné ROUVY. A právě díky nové spolupráci u významné příležitosti Grand Tour La Vuelta, resp. její virtuální části,  byl vytvořen speciální design modelu Festka Spectre.

Jízda na trenažéru ještě nikdy nebyla zábavnější. Rouvy svým vysoce oceňovaným progresivním přístupem a pozorností k detailům s jistou mírou nadsázky stírá hranice mezi jízdou venku a uvnitř a posouvá zážitek z domácího tréninku na zcela novou úroveň. Je skvělé, že si pocit z jízdy na výjimečném kole můžete vyzkoušet i ve virtuálním prostředí,” uvedl spoluzakladatel Festky Michael Moureček.

Uživatelům ROUVY přinášíme díky této spolupráci unikátní příležitost, jak si zpestřit svou jízdu a po dobu trvání La Vuelty si ve své virtuální garáži mohou vybrat svůj superbike zdarma. Kromě nových letošních tří úrovní u této Grand Tour, o kterých jsme informovali minulý týden, tak přinášíme jezdcům další nový zážitek a zábavu,” uvedl Petr Samek, generální ředitel ROUVY, které patří do portfolia skupiny Pale Fire Capital.

Po ukončení La Vuelty bude kolo nadále k dispozici, avšak ke koupi za virtuální měnu. Zařazení kola do platformy je první ze série společných aktivit mezi ROUVY a Festkou. Kolo bylo také použito v nejnovější televizní kampani ROUVY, kde se značka snaží rozšířit povědomí o své platformě, rozšířit uživatelskou základnu a přinést realitu outdoorového ježdění jezdcům přímo do pohodlí jejich domovů.

FESTKA nabízí model Spectre s unikátní grafikou vytvořenou pro spolupráci s ROUVY v rámci La Vuelty jako limitovanou edici. Podrobné info na festka.com.

Více podkladů, včetně fotografického materiálu zde. 

ROUVY

ROUVY je vnitřní cyklistická aplikace, která vám umožní jezdit po skutečných trasách po celém světě.

Díky kombinaci sportu a technologie je ROUVY platformou číslo 1 pro realistický a pohlcující zážitek z videa s více než 1300 trasami po celém světě, ze kterých si můžete vybrat. Umožňuje cyklistům trénovat, bavit se a poznávat svět z pohodlí jejich domova. ROUVY nabízí širokou škálu skutečných tras, terénů a sklonů natočených na vysoce kvalitní video. Existují výzvy, speciální akce, skupinové jízdy, přizpůsobené avatary a tréninkové plány, které vyhovují všem úrovním a udržují jezdce motivované k tomu, aby se zlepšovali. Se zaměřením na realismus je ROUVY partnerem cyklistických organizací jako La Vuelta, PTO, Challenge Family a Strava.

Rouvy.com

Festka

Společnost Festka sídlí v Praze, kde od roku 2010 vyrábí špičková karbonová kola na zakázku. Mezi své klienty počítá mnoho zajímavých lidí – od hollywoodských celebrit po lidi z velkého byznysu, ale i ty, kteří cyklistiku objevili až v pozdějším věku jako svou oblíbenou formu pohybu a chtějí (a mohou si dovolit) jezdit na výjimečném kole. Festka je známá svou spoluprací se špičkovými institucemi, jako je Evropská kosmická agentura (ESA) nebo České vysoké učení technické. Firmu založil bývalý profesionální cyklista Michael Moureček a jeho přítel, podnikatel Ondřej Novotný. Vizuální identitu Festky má od počátku na starosti Tomáš Hnida. Až 90 % produkce firmy jde na export, přičemž 80 % vývozu směřuje mimo EU – zejména do Asie (Čína, Thajsko, Jižní Korea, Malajsie, Filipíny) a USA.

www.festka.com

https://www.facebook.com/festka

https://www.instagram.com/festka/

Chytré videotelefony EVOLVEO DoorPhone AP1 a AP2 s aplikací Smart Life pro kompletní systém kontroly bezpečného přístupu

EVOLVEO rozšiřuje svoji nabídku produktů pro chytrou domácnost a přináší na trh videotelefon EVOLVEO DoorPhone AP1. Jedná se o moderní videotelefon s aplikací Smart Life (Tuya) pro vzdálenou správu, obrazovkou s Wifi ve velikosti 7 palců ve Full HD a s dvojicí relátek pro ovládání otevírání vstupní branky a vjezdové brány. Díky jednoduchému zapojení pomocí pouze dvou vodičů, zvládne jeho instalaci doopravdy každý. Navíc je jednotka s obrazovkou vybavena vnitřní 32GB pamětí pro záznam událostí před kamerou. Vnější jednotka vyniká vysokou odolností.

V nabídce je i verze AP2, která má v dodávaném setu dvě obrazovky a vnější panel je vybaven čtečkou RFID čipů pro bezklíčový přístup. Čipy (6 ks) jsou součástí dodávky.

Jednoduché ovládání

Venkovní panel odolný proti povětrnostním vlivům je vybaven tlačítkem a kamerou, pomocí kterého mohou hosté a návštěvy komunikovat. Když host stiskne tlačítko volání na venkovní stanici, monitor zazvoní, zároveň se na obrazovce zobrazí obraz návštěvníka. Tato účelná funkce zajistí kompletní systém kontroly bezpečného přístupu.

Kvalitní odolné provedení

Dveřní, venkovní jednotka s tlačítkem a kamerou je vyrobená z odolné hliníkové slitiny. Při správné montáži za použití přibaleného těsnění, dosahuje zařízení krytí IP65 před povětrnostními vlivy. Kamera je vybavená nočním neviditelným přísvitem.

Pouze dva dráty stačí

Instalace nebyla nikdy snazší, pro propojení dveřní jednotky a monitoru stačí pouze dva vodiče. Video telefon, tak lze zapojit i na místo původního zvonku na dvoulinkový kabel. Navíc u vodičů není potřeba hlídat polaritu zapojení, stačí použít připravené pákové svorky a vše rychle zapojit. Napájecí adaptér se zapojuje na straně monitoru. Jak dveřní jednotka, tak i monitor jsou uzpůsobené pro montáž na běžnou instalační krabičku KU68.

Balení obsahuje vše, co je potřeba k jednoduché instalaci: vnitřní monitor, venkovní jednotku s kamerou, sadu šroubů a hmoždinek, svorky na kabely s páčkou.

Dostupnost a cena

Chytrý video telefon EVOLVEO DoorPhone AP1 je dostupný prostřednictvím sítě internetových obchodů a vybraných prodejců již za 4 590 Kč včetně DPH.

Chytrý video telefon EVOLVEO DoorPhone AP2 je dostupný prostřednictvím sítě internetových obchodů a vybraných prodejců již za 7 290 Kč včetně DPH.

Hlavní funkce vstupního panelu:

Kamera: CMOS 1/3 snímačem, 1,22mm

Rozlišení obrazu: 1080P

Mikrofon: Ano – obousměrná hlasová komunikace

Volitelné melodie vyzvánění: ano 6 melodií

Připojení k internetu: WiFi 2,4Ghz monitor

Barva monitoru: bílá

Velikost monitor: 7″

Barva dveřního panelu: hliník

Funkce interkomu: ano (komunikace mezi monitory)

Vzdálená správa: ano Smart Life (Tuya platforma)

Nepolární, dvouvodičový systém pro zjednodušenou instalaci

Model se 1 tlačítkem

Vybaven svorkami pro přidání tlačítka pro otevření branky

Noční IR přísvit – noční černobílé foto

Povrchová montáž s těsněním

Odolnost vůči povětrnostním vlivům – krytí IP65

Velký podsvícený jmenný štítek

2× 5A relé pro otevírání brány a branky

Napájení monitoru: 18V DC

Délka kabelu adaptéru: 120 cm

Menu v jazycích: CZ, SK, EN,HU a RO

Rozměry monitoru: 130 × 200 × 40, V׊×H(mm)

Montáž monitoru: pomocí držáku s roztečí na elektroinstalační krabičku KU68

Rozměry dveřní jednotky: 100 × 138 × 40 V× Š× H(mm)

Montáž panelu: pomocí držáku se 4 šrouby roztečí 45 × 100mm

Balení obsahuje:

1× 7″ monitor (AP1)

2× monitor (pouze u AP2)

6× RFID čipy (pouze u AP2)

1× vstupní panel, dveřní jednotka

1× napájecí zdroj

1× sada šroubů a hmoždinek

1× sada kabelů pro připojení jednotek

1× Uživatelský manuál

www:

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-doorphone-ap1-smart-videotelefon/

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-doorphone-ap2-smart-videotelefon-pro-dva-byty/

Facebook: https://www.facebook.com/EvolveoCZ/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEono-1cGHesLH4-fz6Lw4w

Instagram: https://www.instagram.com/evolveo_cz/

EVOLVEO je značka elektroniky, která vznikla v roce 2005 a specializuje se na oblasti digitálního domova, osobní elektroniky a herních produktů. Značka je zaměřena na muže, kteří se zajímají o spotřební elektroniku nebo informační technologie, požadují trendové produkty a hledají ekonomicky výhodnější řešení vzhledem k nabídce velkých nadnárodních značek. Rozvoj, distribuci a servis EVOLVEO zajištuje mezinárodní tým ve více než deseti zemích. EVOLVEO podléhá řízení jakosti dle normy ISO 9001.

Headphones Day 2023: jedinečná příležitost slyšet sluchátka Sennheiser HE-1 za více než 1 600 000 Kč

Společnosti Panter a Audigo.cz, kteří jsou lídry českého sluchátkového trhu, dnes informovaly o blížící se akci pro všechny milovníky kvalitního poslechu jménem Headphones day 2023. Návštěvníci se mohou těšit na nezapomenutelný zážitek, který osloví i ty nejnáročnější audiofily. V rámci akce, která se bude konat na adrese Bohuslava Martinů 7, Praha 4, v pátek 15. září a sobotu 16. září 2023, budou totiž k dispozici i nejlepší sluchátka na světě jménem Sennheiser HE-1 v hodnotě přesahující 1 600 000 Kč.

Pro dlouhodobě velký zájem o možnost slyšet tento skvost a možnost v klidu si vyzkoušet veškeré vzorky, které budou k dispozici, se organizátoři akce rozhodli omezit vstup na 200 návštěvníků. Již nyní se tak zájemci mohou registrovat k účasti v následujících termínech:

  • 10:00 – 13:00, 15. září 2023
  • 15:00 – 18:00, 15. září 2023
  • 9:00 – 12:00, 16. září 2023
  • 14:00 – 17:00, 16. září 2023

Registrační formulář je k dispozici na tomto odkazu.

Sennheiser HE 1: Nejlepší sluchátka na světě

Elegantní blok kararského mramoru ukrývá nekompromisní sluchátkový systém jménem Sennheiser HE 1. Souhra elektrostatických sluchátek s platinovými membránami a jedinečného zesilovače kombinujícího tranzistorové a elektronkové zesílení se pyšní extrémním frekvenčním rozsahem 8 Hz – 100 kHz a nejnižším zkreslením, které bylo kdy u audio systému naměřeno. Jeho reprodukční schopnosti sahají daleko za hranice lidského sluchu, kterému dopřejí i ty nejjemnější detaily, bezkonkurenční separaci nástrojů a dokonalou interpretaci prostoru.

Pro co nejvyšší kvalitu signálu z digitálních zdrojů je součástí systému i vestavěný D/A převodník s osmi ESS SABRE ES9018 čipy, umožňující perfektní reprodukci Hi-Res nahrávek až do extrémní vzorkovací frekvence 384 kHz. Samozřejmostí je kompletní nabídka digitálních i analogových vstupů a výstup pro připojení sluchátek druhého posluchače.

Třešničkou na dortu je motorizovaný systém přípravy systému, vyplňující čas potřebný ke správnému zahřátí elektronek. Ty se po jeho spuštění postupně vysunou ze svého uložení, stejně tak jako ovládací prvky, usazené v mramorovém těle. Jako poslední se otevře schránka sluchátek, která dává jasně najevo, že čas dokonalého poslechu právě nastal.

Zástup špičkových vyzyvatelů i luxusní reprosoustavy Neumann

Kromě nedostižných Sennheiser HE-1 se návštěvníci akce budou moci seznámit s celým portfoliem společnosti včetně legendárních sluchátek HD 820 a HD 800s. K poslechu budou hrát i reprosoustavy od renomované značky Neumann, které nabídnou nekompromisní zvukový zážitek hodný hudebních studií, který ti nejnáročnější posluchači ocení i v obývacím pokoji.

Na Headphones Day 2023 samozřejmě nebude chybět ani bohatá nabídka sluchátek od dalších výrobců, jako jsou ZMF Caldera, HifiMan Ananda Nano, Moondrop Kato & Venus a HiBy R6 Pro II. Návštěvníci budou moci porovnávat různé modely a vyhlédnout si ten, který bude nejvíce lahodit jejich sluchu, anebo se blížit nedostižnému etalonu Sennheiser HE-1.

Více informací o Headphones Day 2023 naleznou zájemci na stránkách události a sociálních sítích Sennheiser a Audigo.

Informace o akci:

Kdy: pátek 15. září 2023 a sobota 16. září 2023

Kde: Panter spol. s.r.o., Bohuslava Martinů 7, Praha 4

Otevírací doba: pátek: 10:00 – 18:00, sobota: 9:00 – 17:00

Registrační formulář: https://www.inviton.cz/e-14770/audigo-panter-uvadeji-headphones-day-2023-praha

O společnosti Audigo.cz:

Audigo.cz je online prodejce audio technologie a sluchátek s více než desetiletou historií. Jejich vášeň pro výjimečný zvuk a profesionální poradenství je mezi jejich zákazníky dlouhodobě známým vyznamenáním.

O společnosti Panter spol. s.r.o.

Společnost Panter s.r.o. je rodinná firma, která importuje a výhradně zastupuje zvukovou techniku Sennheiser a Neumann již od roku 1992. V průběhu let převzala zastoupení mnoha dalších významných značek v tomto oboru. Bohaté zkušenosti s audiovizuální technikou společnost využívá i při návrzích zvukových instalací AV systémů a zajišťuje také vlastní servis dovážených produktů.

Nástroj Dell NativeEdge zjednoduší implementaci a správu edge prostředí

Platforma Dell NativeEdge, která zákazníkům zjednodušuje nasazování, správu a zabezpečení periferní infrastruktury a aplikací, je celosvětově dostupná. Společnost Dell Technologies také rozšiřuje svůj ekosystém partnerů a zákazníků z řad výrobců OEM s cílem pomáhat podnikům využívat Dell NativeEdge ke zjednodušení orchestrace a rozšiřování jejich periferních prostředí.

„Dell NativeEdge staví na našich zkušenostech s budováním řešení, která zjednodušují procesy a podporují rozhodování v reálném čase na periferii sítě,“ říká Gil Shneorson, viceprezident pro edge řešení společnosti Dell Technologies. „Naši partneři jsou nedílnou součástí úspěchu zákazníků a společně můžeme z edge prostředí udělat strategický nástroj pro podniky všech odvětví tím, že zjednodušíme nasazování a správu infrastruktury a aplikací.“

Nedávná analýza implementací platformy Dell NativeEdge a standardních edge řešení ukázala, že platforma může zjednodušit a urychlit zavádění prostředků v edge a nabídnout až 22krát rychlejší řízení životního cyklu díky automatizaci rutinních a opakujících se úkolů, jako je například zavádění zařízení ve velkém rozsahu nebo správa aplikací. S pomocí Dell NativeEdge lze například dobu rozsáhlé edge implementace, kde by nastavení a zprovoznění obvykle trvalo 100 hodin, zkrátit na méně než 5 hodin.

Dell NativeEdge jako příležitost pro partnery

Edge technologie nacházejí stále širší využití v různých odvětvích. Komunita partnerů společnosti Dell hraje důležitou roli při podpoře zákazníků na této cestě. Řešení Dell NativeEdge dává všem typům partnerů do rukou nový provozní nástroj, který pomáhá omezit složitost prostředí edge.

V rámci programu Dell Edge Partner Certification Program pracují nezávislí dodavatelé softwaru a další partneři přímo s inženýry společnosti Dell ve specializovaném laboratorním prostředí, kde testují a optimalizují svůj software, než jej zpřístupní zákazníkům v katalogu aplikací Dell NativeEdge. Zákazníkům z řad výrobců OEM a systémovým integrátorům poskytuje Dell NativeEdge příležitost standardizovat způsob navrhování a nasazování edge řešení v unikátních prostředích svých zákazníků.

„Stále více podniků přesouvá workloady a aplikace na periferii. V důsledku toho dochází k nárůstu složitosti a rozsahu edge prostředí,“ říká Eric Kaplan, technologický ředitel společnosti AHEAD. „Platforma Dell NativeEdge zjednodušuje edge implementace a pomáhá našim klientům bezpečně spravovat a škálovat distribuovaná prostředí.“

Partneři již spolupracují se společností Dell na zařazení svého softwaru do katalogu aplikací Dell NativeEdge:

  • Společnost Atos bude nabízet své řešení Business Outcomes-as-a-service (BOaaS), které vyvinula ve spolupráci se společností Dell. BOaaS využívá modely Atos AI a ML integrované s platformou Dell Streaming Data Platform a servery Dell PowerEdge. Zákazníkům v odvětvích, jako je maloobchod, průmyslová výroba nebo zábavní parky, pomáhá spravovat a monitorovat edge implementace, které umožňují interakci v reálném čase.
  • Společnost Bosch Global Software Technologies bude nabízet DeviceBridge, řešení pro Průmysl 4.0, které řeší problematiku sběru a správu dat ze strojních zařízení a procesů ve výrobních halách. Společnost Bosch bude nabízet také AIShield, bezpečnostní řešení, které chrání prostředky umělé inteligence a strojového učení před útoky a krádežemi duševního vlastnictví.
  • Společnost Eaton bude poskytovat software ze své sady Brightlayer Data Centers pro inteligentní správu napájení. Software chrání zařízení před haváriemi a neočekávanými událostmi, které mohou vést k selhání a výpadkům systémů, a pomocí algoritmů a automatizace založené na pravidlech odhaluje a eliminuje problémy s napájením dříve, než nastanou.

Globální ekosystém společnosti Dell pro edge technologie se rozrůstá i o další firmy, které pracují s platformou Dell NativeEdge, včetně Infront Systems, Involta, Telit Cinterion, World Wide Technology a dalších. Vedle uvedení platformy Dell NativeEdge společnost Dell pokračuje v rozšiřování svého portfolia edge nástrojů, které pomáhají zákazníkům optimalizovat umístění workloadů a dat, a v reakci na vývoj podnikového IT plánuje poskytovat další edge řešení formou služby.

„Shromažďování, analýza a rychlé získávání poznatků v periferních prostředích nabývá na důležitosti v mnoha průmyslových odvětvích v souvislosti s konkurenčním bojem a uplatňováním nových schopností, jako je generativní AI,“ říká Scott Sinclair, ředitel výzkumu ve společnosti Enterprise Strategy Group. „Softwarové platformy, jako je Dell NativeEdge, mohou zjednodušit orchestraci a správu aplikací a pro společnost Dell bude zásadní, aby i nadále rozvíjela svůj partnerský ekosystém, který bude podporovat různorodá řešení pro zjednodušení a zabezpečení edge prostředí zákazníků.“

Rodiče se připravují na začátek školního roku. Za elektroniku pro své děti utrácí tisíce

S blížícím se začátkem školního roku rostou prodeje elektroniky. Stejně jako každý rok se vysoké popularitě ve druhé polovině prázdnin těší mobilní telefony, podle dat maloobchodního prodejce DATART jejich prodeje ve srovnání s červencem vzrostly o 9 %. Nárůst zaznamenaly také prodeje notebooků, které oproti předchozímu měsíci stouply o 10 %.

Stejně jako každý rok se i letos nese druhá polovina srpna ve jménu příprav na rychle se blížící nový školní rok. V oblasti elektroniky v tomto období tradičně rostou prodeje mobilních telefonů, tabletů či notebooků a jinak tomu nebylo ani v letošním roce. Podle dat maloobchodního prodejce DATART v srpnu oproti červenci vzrostly prodeje v těchto kategoriích výrobků zhruba o 10 %. Zejména mobilní telefony jsou dnes již standardní výbavou nastupujících školáků.

„Rodiče dětem v tomto období zpravidla pořizují spíše základní modely a první telefony se tak většinou cenově pohybují mezi 4 a 7 tisíci korun. Část rodičů se snaží regulovat čas, který děti stráví s elektronikou, a mobilní telefon jim proto pořídí až v pozdějším věku. To je například tehdy, kdy začnou děti chodit do školy a na kroužky bez doprovodu,“ vysvětluje David Dolanský, vedoucí obchodu IT DATART.

Mobilní telefon v rukou malých školáků však v některých případech nahrazují chytré hodinky, u kterých díky pevnému umístění na zápěstí hrozí nižší riziko ztráty.  V případě, že disponují 5G/LTE modulem, dokáží chytré hodinky mobilní telefon ve většině aspektů zcela nahradit a zajistit, že bude školák vždy na příjmu. „Zájem o chytré hodinky je stále vysoký. Vnímáme ale určité ochlazení ekonomiky a chytré hodinky se částečně stávají zbytným zboží. Tento trend pozorujeme od začátku roku. Trh celkově klesá asi o 10 %, nám se ale daří držet růst a zvyšovat tak tržní podíl,“ komentuje Roman Šubrt, vedoucí produktového marketingu DATART.

Zápisky v elektronické podobě

Do školních lavic se v září kromě žáků základních škol vrátí i středoškoláci a o měsíc později usednou do přednáškových sálů také vysokoškoláci. Ti stojí za zvýšeným zájmem v kategorii notebooků, kde využívají cenově zvýhodněných nabídek pro studenty. Ačkoliv nabídka základních notebooků vhodných do školy začíná už na ceně okolo 10 tisíc korun, studenti středních a vysokých škol podle Davida Dolanského často volí výkonnější notebooky, v mnoha případech herní, které se pohybují v cenách od 20 tisíc korun.

„S blížícím se začátkem školního roku se poptávka v této kategorii každým týdnem zvyšuje. Zatím jsou prodeje srovnatelné se stejným obdobím loňského roku. Velkou obměnu notebooků jsme u studentů registrovali v covidovém období a vzhledem k tomu, že běžná životnost se v této kategorii pohybuje mezi třemi a čtyřmi roky, očekáváme větší obměnu v příštím roce,“ odhaduje David Dolanský.

DATART je jedním z největších elektro prodejců v České republice a na Slovensku. Je součástí skupiny HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Datart má 115 prodejen na českém a 21 prodejen na slovenském trhu, více než tisíc elektrospecialistů, síť DATART dopravců. Je držitelem ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii elektro a titulu Nejdůvěryhodnější značka obchodníků 2020, 2021 a 2022.

Analýza: DDoS útoky na české firmy o prázdninách poklesly, roste ale jejich kvalita

Počet i intenzita DDoS útoků na české firmy v červenci výrazně poklesly na tradiční prázdninovou úroveň. Hlavním zdrojem útoků byla již druhý měsíc po sobě Evropa, která tak vystřídala dlouhodobě první Asii. Co se týče zemí, nejvíce útoků mířilo poprvé od března z Ruska, nejintenzivnější byly útoky z České republiky. Velkou hrozbou je přitom rostoucí kvalita a intenzita jednotlivých útoků. Vyplývá to z pravidelné měsíční analýzy statistik provozu služeb FlowGuard české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost a síťovou infrastrukturu.

„Přestože letní období je stejně jako každý rok klidnější, vidíme dva zřetelné trendy, které mají na kybernetickou bezpečnost českých firem velký vliv. Kromě již déle trvajícího nárůstu intenzity jednotlivých útoků se v poslední době stále častěji objevují i sofistikované útoky, které nejsou založeny na síle, ale využívají známé slabiny síťových zařízení. Jedinou prevencí před takovým útokem je dodržování upgradů všech zařízení v síti. Zajímavostí červencových statistik je skutečnost, že nejintenzivnější útoky směřovaly z Česka, které se na prvních příčkách obvykle neobjevuje,“ říká Michal Štusák, expert na kybernetickou bezpečnost a spolumajitel společnosti ComSource.

V posledním měsíci výrazně poklesl počet míst a zařízení, ze kterých útoky probíhají – počet zdrojových IP adres podílejících se na útocích se dostal na úroveň z listopadu loňského roku. Zároveň ale již několik měsíců v řadě roste intenzita jednotlivých útoků. Ty v některých případech dosahují intenzity i přes 100 Gbps, tedy i tisíckrát více, než je kapacita běžného firemního připojení. I několikaminutový útok na servery tak zajistí nedostupnost služeb či internetových stránek.

Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti ComSource překročil v červenci počet zemí, ze kterých na firmy a instituce v České republice útoky mířily, hodnotu 180. Nejvíce útoků bylo z Evropy, žebříčku intenzity útoků kralovala rovněž Evropa. Z pohledu zemí bylo nejvíce útoků z Ruska, které této statistice dominovalo naposledy v březnu. Nejintenzivnější útoky pak směřovaly z České republiky. Celkový objem odfiltrovaného škodlivého provozu oproti předchozímu měsíci poklesl.

O FlowGuard

Detekční zařízení FlowGuard vzniklo v laboratořích společnosti ComSource. Funguje na principu rozpoznání potenciální hrozby již v toku dat mířících na síť a jeho vyčištění od nežádoucího provozu. Organizacím pomáhá detekovat všechny druhy DDoS útoků. Blokuje data z podezřelých zdrojů, a přitom nezasahuje do běžného provozu jejich sítě. Díky strojovému učení FlowGuard neustále zvyšuje svou efektivitu a naddimenzovaná kapacita čistícího centra zaručuje spolehlivost v každé situaci.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Písku a v Bratislavě.

Ocelové profily JÄKL z Karviné již 3,5krát obkroužily zeměkouli

Tradiční český výrobce ArcelorMittal Tubular Products Karviná slaví letos 105. výročí od založení společnosti. Ocelové profily JÄKL se v karvinském závodu začaly produkovat v roce 1931. Víte, kolik se tohoto stěžejního produktu“ vyrobilo za posledních 10 let?

„Naše profily JÄKL mají svoji kvalitu a je o ně stále zájem na náročném a vysoce konkurenčním evropském trhu, i když situace v hutním a ocelářském průmyslu není v současné době jednoduchá. Naopak díky investičním a inovačním projektům chceme ve střednědobém horizontu produkci těchto profilů postupně navýšit o desítky procent,“ uvádí René Fabik, generální ředitel společnosti ArcelorMittal Tubular Products Karviná.

  1. Za posledních 10 let se v Karviné vyrobilo 62 712 497 kusů tenkostěnných uzavřených profilů pod značkou JÄKL. Celkový objem pak dosáhl na hodnotu 382 143 tun.
  2. Pokud všechny tyto vyrobené jäkly v letech 2013 až 2022 položíme na zemský rovník, tak Zemi obkroužíme víc než 3,5krát. Jejich celková délka činila 145 451 kilometrů.
  3. Díky prvotřídní kvalitě zahrnující přesné rozměry a dlouhodobou stabilitu jsou ocelové profily JÄKL dodávány do široké škály odvětví včetně stavebnictví, strojírenství a zemědělství. Profily jsou také například součástí nemocničního nábytku nebo dveřních systémů.
  4. 4. Tradiční profily z Karviné se jen v Evropě vyvážejí do 15 zemí. Mezi nejvýznamnější trhy patří Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Německo.
  5. Od roku 2013 do roku 2022 putovalo 57 % produkce ocelových profilů na tuzemský trh. V roce 2023 zatím připadá na český trh 38 % vyrobených jäklů.
  6. Mezinárodní ochranná známka produktové značky JÄKL platí mimo členské země Evropské unie také v Norsku, ve Švýcarsku, v Turecku nebo Severní Makedonii.
  7. Výroba profilů v Karviné se spustila v roce 1931. Jednalo se o patent zámečnického mistra Kozicze z Vídně, který pomáhal karvinským hutníkům zdokonalovat výrobu. Ochranná značka JÄKL pak byla zaregistrována u mezinárodního orgánu v Ženevě.
  8. Vznik samotného výrobního závodu ArcelorMittal Tubular Products Karviná se datuje do roku 1918, kdy v areálu dnešní společnosti vyrostly první objekty na výrobu vagónů.
  9. 9. Používání názvu Jäkl je však ještě o něco starší a je spojené se jménem rýmařovského kováře Jäkla, od něhož byl v roce 1910 zakoupen patent na výrobu kombinovaných náprav a podkov.
  10. Karvinský závod je dnes schopný nabídnout svým zákazníkům také profily vyrobené z oceli značky XCarb s nezávislým certifikátem DNV GL. Ve vývoji má nový typ otevřeného profilu a rovněž testuje výrobu profilů z jiných jakostí.

Společnost Ataccama oznamuje významný růst a inovace, novým CEO se stává Mike McKee

Společnost Ataccama, přední poskytovatel platformy pro jednotnou správu dat, dnes oznámila, že jmenovala nového generálního ředitele. Mike McKee k 1. říjnu 2023 oficiálně nahradí Michala Klause, který od založení společnosti v roce 2008 řídil rozvoj společnosti Ataccama ve špičkovou firmu v oblasti správy dat a lídra trhu na poli generativní AI v data managementu. Navzdory ekonomické recesi společnost zachovává svůj plán růstu z roku 2021, který počítá se zdvojnásobením tržeb během dvou let.

„Vzestup umělé inteligence se propisuje do všech technologických odvětví, a také správy dat, se kterými tak firmy mohou pracovat snáze a efektivněji. Kvalitní data jsou zároveň nezbytná pro správné fungování AI modelů. Podle nás je to však pouze malá část skutečného potenciálu generativní AI. V příštích  letech se hodláme zaměřit na převratné produktové inovace, využít současné dynamiky společnosti i trhu a urychlit trajektorii úspěchu platformy Ataccama ONE,“ vysvětluje Mike McKee, nastupující CEO česko-kanadské společnosti Ataccama.

McKee je zkušený manažer s bohatou historií úspěchů v rychle rostoucích technologických  organizacích jako PTC, Rapid7, ObserveIT, Proofpoint nebo Dotmatics. Během svého působení ve vedení společností Dotmatics a ObserveIT, kterou v prosinci 2019 koupila za 5 miliard korun (cca 200 milionů EUR) společnost Proofpoint, pomohl McKee zvýšit spokojenost zákazníků, přinést technologické inovace, budovat silné go-to-market organizace a přinášet hodnoty pro všechny zúčastněné strany.

Cesta vysokého růstu

Cílem McKeeho je pokračovat v úspěšném růstu společnosti. Vloni si totiž stanovila cíl dosáhnout do konce roku 2024 statusu jednorožce, tedy firmy s valuací minimálně jedné miliardy dolarů. Její přesná valuace v současné době není známa, podle odhadů se však pohybuje na úrovni vyšších stovek milionů dolarů. Úspěchy česko-kanadská společnost zaznamenává i v růstu opakovaných ročních příjmů (ARR), které z téměř 90 % tvoří její veškeré zisky. Zatímco v roce 2021 dosáhla Ataccama ARR přes 850 milionů korun (35 milionů EUR), v roce 2022 to již bylo o přibližně 70 % více. A i letošní fiskální rok očekává 50-60% růst.

„Od naší loňské investice do společnosti jsme zaznamenali, že poptávka po platformě stále roste neuvěřitelným tempem. Jménem představenstva bych rád poblahopřál Michalu Klausovi k úspěchům, kterých dosáhl za 15 let svého vedení. Těšíme se na jeho další přínos při přechodu do role strategického poradce představenstva společnosti Ataccama, kde bude pomáhat řídit úspěch produktů a zákazníků,“ řekl Dewey Awad, partner společnosti Bain Capital Tech Opportunities. Ta v březnu 2022 vstoupila do česko-kanadské společnosti s investicí 3,6 miliardy korun (150 milionů kanadských dolarů) za minoritní podíl. „Jsem také nadšený, že mohu přivítat Mikea McKeeho na místě generálního ředitele. Je to transformační lídr s velkými zkušenostmi a úspěšnými výsledky, který povede Ataccamu i nadále v cestě vysokého růstu. Ve svých předchozích funkcích dokázal neuvěřitelné věci a my se těšíme na to, co přijde nyní,“ dodává.

Inovace podnikových dat díky AI

McKee přichází do společnosti Ataccama v době, která je pro firmy klíčová, protože se stále snaží pochopit, jak nejlépe využít umělou inteligenci pro správu dat a využít stále se rozšiřující datové prostředí. Potřeba firem, a zejména datových týmů, rychle inovovat a zároveň automaticky udržovat bezpečnost, kvalitu a správu svých dat, nebyla nikdy silnější. Podle loňských dat Ataccamy totiž 8 z 10 firem řeší problémy s daty. „Při mém due diligence se ukázalo, že existuje trvalá a obrovská potřeba konsolidovat a bezpečně zpřístupnit všechna data, která má organizace k dispozici, a využít generativní AI k rychlejšímu a lepšímu rozhodování. Je mi ctí převzít tuto novou roli a vést společnost s tak silným spojením produktů a trhu,“ uzavřel McKee.

Jeho jmenování následuje po řadě dalších zajímavých oznámení společnosti, která odrážejí její vysokou růstovou trajektorii, rostoucí podíl na trhu a závazek vyvíjet inovativní produkty. Patří mezi ně akvizice slovenské platformy Tellstory pro inteligentní vizualizaci dat v roce 2021 (nyní jako Data Stories), investice 3,6 miliardy korun od společnosti Bain Capital Tech Opportunities, nábor více než  200 zaměstnanců a překonání mety 500 zaměstnanců v roce 2022 i řada nových posil do vedoucích pozic firmy v letošním roce.

Více o společnosti Ataccama

Ataccama je česko-kanadská softwarová společnost, která vyvíjí světově úspěšnou platformu Ataccama ONE pro pokročilou správu a řízení podnikových dat. Toto řešení se umístilo v elitním žebříčku Gartner Magic Quadrant jako lídr v oblasti data quality solutions. Obsahuje veškeré nástroje pro automatizované řízení kvality dat, jejich katalogizování, propojování, integrování a následný reporting, to vše založené na celé řadě nejmodernějších technologií včetně umělé inteligence. Demokratizace přístupu k datům, zejména těm velkým, otevírá firmám od střední až po enterprise úroveň jednoduchou cestu k vytvoření Data Quality Fabric, tedy centrálního místa pro efektivní práci s daty s přidanou hodnotou v podobě řízení kvality dat. Ataccama má pobočky v 10 zemích světa, přičemž české vývojové centrum je největší, hlavní centrála je v kanadském Torontu. Mezi její klienty patří například T-Mobile, Avast, Raiffeisenbank a Heineken. V červnu 2022 získala Ataccama v investičním kole series-A od globálního fondu Bain Capital Tech Opportunities přibližně 3,6 miliardy korun (150 milionů dolarů) za minoritní podíl. Finance využije k dosažení globální expanze, rozvoji datové platformy a také náboru české a slovenské vývojářské špičky.

NETGEAR představil bleskurychlý firemní router PR60X

Společnost NETGEAR uvedla na trh router NETGEAR 10G/Multi-Gigabit Dual WAN Pro Router (PR60X) s výkonem až 18 Gb/s1 obousměrné propustnosti WAN-LAN. Zařízení, které nejlépe využijí malé a střední firmy, které potřebují vysokorychlostní přenos dat, je nejnovějším přírůstkem platformy pro komplexní síťová řešení Insight.

Hlavními přednostmi routeru PR60X jsou výkon, zabezpečení a snadné používání. Díky konstrukci s duálním přepínáním WAN při selhání dokáže zajistit nepřetržité připojení k internetu pro kritické aplikace a služby. Vestavěný firewall blokuje neoprávněný přístup do firemní sítě a monitoruje komunikaci mezi sítí a vnějším světem.

Router PR60X má elegantní rackový design s porty v zadní části pro jednoduchou a čistou integraci mezi již existující zařízení datových sítí. Obsahuje také uši pro reverzní montáž do racku pro porty směřující dopředu. Díky svým technickým možnostem a odborné podpoře společnosti NETGEAR představuje spolehlivé a cenově dostupné, cloudově spravované 10G směrovací řešení.

Další technické specifikace (PR60X):

  • Špičková propustnost WAN-LAN – Obousměrná propustnost WAN-LAN až 18 Gb/s, kterou zajišťuje čtyřjádrový procesor ARM A73 s frekvencí 2,2 GHz a specializovaný hardwarový síťový engine.
  • Vysoce výkonný hardware – 1×2,5G WAN a 1x10G konfigurovatelné porty WAN/LAN plus 3×2,5G LAN a 1x10G SFP+ LAN porty.
  • Primární a sekundární připojení k internetu – Dva porty WAN pro převzetí služeb při selhání, které pojmou dvě připojení k internetu pro zachování spolehlivého spojení. První připojení funguje jako primární a druhé jako záložní.
  • 8 VLAN pro segmentaci sítě – Pro bezpečnější a efektivnější využití síťových zdrojů je možné rozdělit síť až do 8 segmentů (VLAN).
  • 8 serverů DHCP pro lepší zabezpečení a správu – Více serverů DHCP umožňuje více sítí nezávislých na vrstvě 3 pro vyšší úroveň zabezpečení a správu uvnitř sítě, pro každou síť VLAN jeden.
  • IPSec VPN – Poskytuje až 30 tunelů VPN pro podniky, které umožňují připojení vzdálených pracovníků, poboček a partnerů k hlavní podnikové síti.
  • Vzdálená správa a podpora Insight 7.0

Nejnovější edice cloudové platformy NETGEAR Insight 7.0 pokrývá celou síť včetně routeru PR60X a umožňuje vzdálenou konfiguraci a správu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu z libovolného místa.

NETGEAR Insight je komplexní nástroj pro vzdálenou správu sítí, od přístupových bodů po přepínače, směrovače a další. Jeho prostřednictvím je možné vzdáleně sledovat stav spravovaných sítí a řešit problémy v reálném čase.

Dostupnost

Přepínač NETGEAR PR60X bude možné v Evropě zakoupit od 1. září 2023 za cenu 899 EUR.

NETGEAR na PR60X poskytuje tříletou záruku a 90denní bezplatnou telefonickou a chatovou podporu.

Plné znění tiskové zprávy: NETGEAR Enhances Its Total Networking Solution for Small Business With PR60X Pro Router Managed by Insight 7.0.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) je průkopníkem pokročilých síťových technologií pro domácnosti, firmy a poskytovatele služeb po celém světě s cílem je zjednodušit a zlepšit život lidí. Umožňuje lidem spolupracovat a připojit se ke světu informací a zábavy. Nabízí inovativní a pokročilá propojená řešení: mobilní a cloudové služby pro lepší ovládání a zabezpečení, inteligentní síťové produkty, video přes Ethernet pro Pro AV aplikace, snadno použitelná wi-fi řešení a výkonné herní routery pro vylepšení hraní online her. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a její pobočky jsou rozmístěny po celém světě.

Informace v češtině jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz.

Sledujte české aktivity společnosti NETGEAR také na sociálních sítích facebook a LinkedIn.

© 2023 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Výhledové prohlášení:

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

Exit mobile version