Novinka Huawei FreeClips přináší vylepšený zvukový zážitek i potlačení okolního hluku

Huawei FreeClips jsou prvními otevřenými sluchátky společnosti Huawei. Jejich vývoj trval celé tři roky a byly během něho reflektovány všechny podněty uživatelů doposud uvedených otevřených sluchátek. Díky tomu se podařilo Huawei FreeClips pousnout na vyšší úroveň oproti konkurenčním sluchátkům a poskytnout jejich uživatelům pohodlí, skvělý design i vylepšený zvukový zážitek.

U otevřených sluchátek se dříve uživatelé setkávali s horší kvalitou zvuku. Důvodem byla především vzdálenost zvukového výstupu od zvukovodů, která nejenže snižuje čistotu zvuku, ale také zvyšuje propustnost zvuku.

Konstrukce C-bridge řeší tento problém tím, že vytváří optimální vzdálenost mezi fazolí Comfort Bean a akustickou kuličkou a je nakloněna pod úhlem 11,4°, aby dobře seděla podél zakřivení ucha. Díky materiálu můstku z paměťové slitiny a optimálnímu úhlu sklonu zajišťuje konstrukce C-Bridge, že akustická kulička dosedá nad zvukovodem uživatele.

Kulička se tak pohodlně přizpůsobí ušním boltcům uživatele a zároveň přiblíží zvukovou produkci ke zvukovodu, aniž by jej zcela blokovala, přičemž průměr kuličky zůstává na optimální velikosti 13,3 mm.

Kvalita zvuku Huawei FreeClip byla dále posílena dvěma funkcemi – vysoce citlivou jednotkou reproduktorů se dvěma magnety a systémem reverzních zvukových vln. Dvou magnetický měnič zvyšuje intenzitu magnetické indukce, čímž vytváří lepší čistotu zvuku a rezonanci, zatímco systém Reverse Sound Waves System snižuje únik zvuku a udržuje poslech více pohlcující a soukromý.

Pohodlí v novém pojetí: Odolnost vůči potu a vodě a další funkce

C-bridge design byl také vytvořen s funkcí dotykových gest, takže uživatelé mohou rychlými gesty ovládat přehrávání zvuku. A i přes lehké tělo se do celého zařízení vejde výkonná baterie, která spolu s nabíjecím pouzdrem vydrží až 36 hodin, přičemž každé sluchátko vydrží až 8 hodin nepřetržitého poslechu.

Přestože Huawei FreeClip využívá koncepci otevřených uší, disponuje trojnásobnou redukcí šumu, která zajistí, že hovory budou čisté i v hlučném prostředí. Společně s algoritmem DNN poháněným umělou inteligencí a také kanálem pro potlačení zvuku zabudovaným v akustické kouli dokáží Huawei FreeClip účinně minimalizovat okolní hluk a pomáhají omezit i hluk větru, takže uživatelé mohou telefonovat bez obav, že by jejich komunikaci ovlivňovaly rušivé vlivy.

Huawei FreeClip jsou také první otevřená sluchátka do uší na trhu, která nerozlišují mezi levým a pravým uchem a disponují technologií Smart Wear Detection, která automaticky rozpozná levé ucho od pravého a podle toho prohodí zvukové kanály.

Sportovci mají jistotu, že jejich sluchátka jsou podle normy IP54 odolná vůči prachu, potu a vodě. Díky tomu se mohou při tréninku volně potit a užívat si pohodlných, ale prodyšných sluchátek s otevřenými uchy.

Zažijte svobodu zvuku a stylu

Je nejvyšší čas, aby otevřená sluchátka do uší dostala facelift, proto Huawei u FreeClip zohlednil vznikající poptávku po módních technologiích. Kromě toho se také ukázalo, že sluchátka jsou víc než jen hezký doplněk – vykazují také promyšlený design a inovace. FreeClip jsou ideální pro uživatele, kteří hledají funkční a stylová sluchátka, se kterými se mohou kdekoliv pochlubit, ať už v posilovně, kanceláři nebo večer s přáteli.

Sluchátka Huawei FreeClips zakoupíte na oficiálním e-shopu Huawei a u maloobchodního prodejce Alza za cenu 4 999 Kč. Jako dárek k nim nyní až do 22. ledna obdržíte náramek Huawei Band 8. Více informací a nabídek najdete na oficiálních webových stránkách Huawei.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě

Na konci roku se prodal například osmibitový počítač Ondra či limitované hodinky PRIM s Aloisem Rašínem

Předvánoční aukce přinesly novým majitelům pestrou nadílku. Radost si udělali jak sběratelé investičních mincí, tak fanoušci auto-moto veteránů, nadšenci do kuriozit, ale i milovníci moderního umění. Například za 65 500 korun se prodal starý tisk z roku 1554, za 7 400 korun se prodal kultovní počítač Ondra a za 22 600 korun limitovaná série hodinek PRIM k výročí 100 let od atentátu na Aloise Rašína.

Hned o dvě ze tří prvních pozic žebříčku top prosincových aukcí se dělí položky z numismatiky. Limitované zlaté medaile známé pod názvem „1 koruna“ z roku 1957 bylo vyraženo pouze 33 kusů. Vzhledem k tomu, že se na trhu objevuje velice sporadicky, byla prodána za 210 tisíc korun. I stříbrná mince 10 Kč 1933 je považována za jednu z nejvzácnějších ČSR mincí. Aukce začínající na 1 Kč skončila na částce 167 tisíc korun. Mezi numismatiku se nakonec vklínila aukce motorky ČZ 250 z roku 1973, kterou si původní majitel dovezl ze státu New York v USA. Stroj vyrobený rovněž v limitovaném počtu asi 1 600 kusů byl určen k renovaci a prodal se za 181 000 Kč.

Stejně tak jako motocykl ČZ i vůz Praga Piccolo P202 byl určen pro renovaci. Řádově ho byly vyrobeny rovněž jen stovky kusů a to kolem roku 1933. Za stříbrný kávový servis barokních tvarů byl nový majitel ochotný dát 105 tisíc korun. Masivní servis vážil 4,5 kg a pocházel z let 1910 až 1930. Fakt, že nejenom staré malby mají svou hodnotu, ukázala aukce obrazu současného českého umělce tvořícího pod pseudonymem Pasta Oner. Aukce jeho akrylové malby se vyšplhala na částku 100 000 korun.

Více než zmíněný stříbrný servis ovšem vážila kniha datovaná do roku 1554. Dílo s názvem Kosmografie česká od německého humanistického učence Sebastiana Münstera, vytisknuté Janem Kosořským z Kosoře, vážilo 5,8 kg a prodalo se za 65 500 Kč. Jaroslava Foglara netřeba představovat. Jedno z jeho známých děl pro mládež s názvem Přístav volá s obrázky O. Fuchse vytiskl a vydal v listopadu 1934 Melantrich v Praze. Tato kniha dochovaná ve vynikajícím stavu s originálním přebalem se po téměř 90 letech prodala za 29 200 Kč.

V prosinci probíhala také aukce limitovaných hodinek od české hodinářské značky PRIM. Edice 100 kusů hodinek vznikla k příležitosti 100. výročí od tragického úmrtí Aloise Rašína. „Náramkové hodinky mají individuálně stylizovaný číselník, který odkazuje na osobnost Aloise Rašína s připomínkou 100. výročí úmrtí v podobě letopočtů,“ uvedl Pavel Krejčíř expert na sběratelství a starožitnictví portálu Aukro k aukci vzácných hodinek s číslem 3/100. Hodinky, které se prodaly za 22 600 Kč, byly uloženy do luxusní černé etue a nechyběl ani certifikát garance původu a pamětní i záruční list.

Kuriozitou na závěr pak byl prosincový prodej československého osmibitového počítače Ondra SPO 186 vyvinutého v roce 1985 v Tesle Liberec pro použití ve školách a domácnostech. „Výrobu Ondry měl údajně po Tesle převzít jiný podnik, ale nikdy k tomu nedošlo, takže bylo vyrobeno jen několik tisíc kusů,“ dodal k aukci Pavel Krejčíř.

Tabulka: TOP 10 nejzajímavějších položek (prosinec 2023)

Položka Kategorie Cena (v Kč)
Zlatá 1 Koruna 1957 / 70g/ Sběratelství 210 050
ČZ 250 Enduro 988.1 USA 1973 Auto-moto 181 000
10 Kč 1933 Sběratelství 167 000
Stříbrný kávový servis baroko Starožitnosti a umění 105 000
Pasta Oner Starožitnosti a umění 100 000
PRAGA Piccolo P202 – k renovaci Auto-moto 81 000
Kozmograffia Cžeská 1554 Starožitnosti a umění 65 500
Přístav volá,Jaroslav Foglar,1.vydání, 1934 Knihy a časopisy 29 200
PRIM | Alois Rašín | 100 let od atentátu Šperky a hodinky 22 600
Starý počítač Ondra Počítače a hry 7 400

Zdroj: Aukro

Češi si dál podmaňují Asii. Platforma Meiro získává v pre-series A strategickou investici 3 miliony dolarů a chystá expanzi ve světě bez cookies

CDP (customer data platform) platforma Meiro po pěti letech organického růstu získává první investici. Využita bude pro rychlejší škálování byznysu, posílení týmu a další rozvoj. Strategické partnerství je pro společnost katalyzátorem urychlení expanze. Třemi miliony amerických dolarů v pre-series A firmu podpořil singapursko-americký fond Wavemaker a také skupina andělských investorů Angel Central se sídlem v Singapuru, kde je doma taktéž Meiro. Rozhodnutí přijmout externí kapitál vychází zejména ze situace na trhu, kdy se datové platformy stávají populárnější a cookies třetích stran jsou na odchodu (například ta, která se používají v prohlížečích společnosti Google). Díky tomu získává společnost silnější pozici na trhu a česká stopa v jihovýchodní Asii nabírá na rozměrech. Meiro je navíc i bez externích financí zdravým byznysem a generuje zisk, který dlouhodobě do růstu reinvestuje.

„Jsme nadšení, že po letech budování ziskové společnosti máme v regionu jihovýchodní Asie důvěru – nejen u našich klientů, kteří používáním naší platformy vidí reálný přínos, ale také u jednoho z nejrespektovanějších regionálních investičních fondů Wavemaker a skupiny Angel Central. Vždy jsme sice byli soběstační, nicméně tato investice nám pomůže rozvoj našich aktivit výrazně urychlit a posílit přítomnost na mezinárodním trhu, kde někteří z konkurentů v současnosti spíše oslabují a šetří,“ komentuje Jana Marlé-Žižková, CEO platformy Meiro. „Aktuálně je totiž mezi firmami cítit velká poptávka po nástrojích, které dokážou sbírat a vytěžit svá vlastní data, což je s přibývajícím tlakem na ochranu soukromí zákazníků stále složitější. S tím nám strategický kapitál pomůže. Důležitým kritériem při rozhodování pro nás byla hodnotová shoda s investorem, hluboké porozumění našemu B2B podnikovému softwaru a souhra obou týmů,“ dodává.

„Přesnost, škálovatelnost a rychlost Meira jsou pro firmy spravující rozsáhlé datové sady a vyžadující rychlé úpravy marketingových strategií zásadní. Jsme nadšení, že s nimi můžeme spolupracovat ve chvíli, kdy vstupují do nové kapitoly a rozšiřují se na další trhy v jihovýchodní Asii, Evropě a také na Blízkém východě. Kromě toho jsme ohromeni tím, jak se společnost dokázala bootstrappingem dostat k získání smluv s předními globálními podniky jako BCA, Chemist Warehouse, Société Générale, Dr Max Group a DER Touristik, a to navzdory silné konkurenci lépe financovaných soupeřů,“ uvádí Paul Santos, řídící partner ve společnosti Wavemaker Partners.

Investice podpoří zdravý růst

Meiro už od roku 2018 umožňuje firmám po celém světě dokonale pochopit zákaznické preference – snižuje tak množství špatně zacílených marketingových kampaní a maximalizuje jejich přínos pro firmu i zákazníka. Principem je kombinace zavedených technologií jako CRM (customer relationship management), tedy transakční data zákazníků, s daty o chování na webech, v aplikacích a dalších tzv. touchpointech. Díky tomu dokáže Meiro poskytnout celistvý obraz o zákazníkovi a vytvořit jeho digitální identitu. Zjednodušeně si tak lze představit, že platforma je chytrou kombinací CRM a Google analytics.

Aktuální investice poslouží jako palivo pro realizaci dlouhodobé strategie. Meiro ovšem nespoléhá pouze na objem financí, ale také na svůj osvědčený a zdravý byznys model a schopnost soběstačného růstu. V plánu je rozšířit tým ze současných 50 až na 70 členů. Zásadním cílem je také zdvojnásobit tržby, celková inovace platformy a podpora expanze na nový trh.

„Oblíbenost našeho produktu a stabilní výsledky firmy hovoří jasně – jsme zdravý a validovaný byznys připravený na růst. S přijetím této konkrétní investice máme nyní k dispozici dostatek prostředků, které efektivně využijeme k dalšímu posílení obchodního modelu a nových úspěchů. Momentálně pracujeme na rozšiřování nabídky komunikačních kanálů, po integraci e-mailu přidáme také verzi pro WhatsApp a zároveň implementujeme generativní AI přímo do produktu. Navíc chceme na trh brzy uvést zcela nový produkt. Mimo to se intenzivně chystáme na dobytí Blízkého východu, kde vidíme obrovský potenciál. Již na konci loňského roku jsme zde uzavřeli první partnerství s klienty,“ říká Pavel Bulowski, CPO a spoluzakladatel Meira.

Rozhodnutí a načasování investice je důsledkem řady faktorů. Meiro sleduje vývoj na trhu s CDP a vnímá, že dozrává. Zároveň zaznamenává posun v oblasti využívání dat. V blízké budoucnosti tak dle zakladatelů společnosti bude důležitější soustředit se na jednotlivce nikoli jako na další e-mail v seznamu, ale jako na zákazníka s konkrétními potřebami a návyky, který ví, co hledá.

Více o Meiro

Datová platforma Meiro umožňuje firmám po celém světě dokonale pochopit zákaznické preference – snižuje tak množství špatně zacílených marketingových kampaní a maximalizuje jejich přínos pro firmu i zákazníka. Funguje na principu CDP (customer data platform), který rozvíjí principy CRM (customer relationship management) do daleko efektivnější formy – umí využít data bez ohledu na jejich zdroj. Pracuje totiž mimo jiné i s behaviorálními signály nebo offline daty. Meiro vystupuje za hranice pasivního nástroje – zvládá jak příjem dat, jejich čištění, správu i personalizovaný marketing, který prokazatelně zvyšuje ROI (návratnost investic). Firmu v roce 2018 založili Pavel Bulowski, Jana Marle-Žižková a Vojtěch Kurka, kteří již předtím spolupracovali jako datoví konzultanti pro firmy v jihovýchodní Asii. Meiro sídlí v Singapuru, ale kanceláře má i v Praze a brzy otevře jednu také v Dubaji. Blízký východ je po Asii a střední Evropě totiž další region, do kterého zamíří. Mezi klienty platformy patří mimo jiné Home Credit, síť lékáren Dr. Max, mediální dům CNC nebo Komerční banka.

Hokej z nemožného úhlu. Podívejte se na experiment s kamerou Axis, kterou zamrazili do ledu na hřišti

Led, oheň a vibrace jsou jen některé příklady náročných podmínek, kterým musí kamerové systémy odolávat. Společnost Axis Communications, lídr v oblasti síťového videa, v novém experimentu předvedla, jak její kamera dokáže zvládnout téměř cokoli – třeba i když je zamrzlá uvnitř ledu na hokejovém hřišti. Díky tomu zachytila dosud nevídaný úhel záběru.

Cílem experimentu společnosti Axis bylo dokázat, že kamery zvládnou drsné podmínky i technologicky náročné situace, zároveň chtěl výrobce prozkoumat omezení své vlastní technologie. Jedna z kamer se tak ocitla na tom nejneočekávanějším místě – uvnitř ledu na hokejovém stadionu.

Poslední chybějící úhel záběru

„Hokejový zápas pokrývají kamery ze všech úhlů – kromě jednoho. Tento experiment vznikl proto, že jsme chtěli rozšířit obecnou představu o tom, co naše kamery a systémy dokážou. Jde nám o posouvání našich hranic a děláme to inovativním způsobem,“ vysvětluje Carl-Axel Alm, koncepční inženýr společnosti Axis Communications.

Kamera AXIS F2135-RE umístěná v ledu v experimentu Axisu zajistila dosud nevídaný záběr na hokej. „Jde nám o posouvání našich limitů a děláme to inovativním způsobem,“ říká koncepční inženýr společnosti Carl-Axel Alm.

Experiment provedli inženýři společnosti Axis ve spolupráci s filmovým týmem a hokejisty. Výsledkem jsou záběry, které posouvají hranice tradiční technologie bezpečnostních kamer. Diskrétní modulární kamera, kterou obvykle vídáme v bankomatech, na palubách vozidel a v dalších malých prostorech, kam se dobře vejde díky svým miniaturním rozměrům, byla nyní zamrzlá uvnitř ledu a nabídla zcela nový úhel pohledu na dění odehrávající se na ledě.

Senzor AXIS F2135-RE s rybím okem zamrzlý v ledu

Neobvyklý záběr na hokej zajistila modulární sestava složená ze snímače AXIS F2135-RE s objektivem typu rybí oko, který byl zmražený v ledu spolu s kabelem, a vzdálené hlavní jednotky AXIS F9114, která snímač napájela a zpracovávala z něho přicházející videosignál.

Odolnost zařízení je v oblasti videodohledu klíčová, a proto je řada dohledových kamer, systémů kontroly přístupu, interkomů a audiosystémů společnosti Axis navržená tak, aby odolala široké škále extrémních podmínek. Kamery použité v experimentu nabízejí rozlišení až Full HD/1080p při 60 snímcích za sekundu a výjimečné široký záběr 185°. V kombinaci s dobrým výkonem při slabém osvětlení zachycují kamery akci barevně i při teplotách až mínus 40° C.

Carl-Axel Alm pokračuje: „Jsme hrdí na to, že jsme v tomto experimentu mohli ukázat všestrannost našeho produktu, stejně jako odolnost a kvalitu obrazu. Experiment také připravuje půdu pro potenciální budoucí vývoj a testy kamer v jiných náročných prostředích. Existují nekonečné možnosti, a my se těšíme, že je prozkoumáme.“

Celý experiment, včetně výsledných záběrů a videa z příprav, najdete webové stránce společnosti Axis.

O společnosti Axis Communications

Společnost Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí síťových řešení, která otevírají přístup k lepšímu zabezpečení a k novým způsobům podnikání. Axis jako lídr v oblasti síťového videa nabízí produkty a služby pro videodohled a analýzu videa, řízení přístupu a audiosystémy. Společnost Axis má přes 3 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování klientských řešení spolupracuje s globální sítí partnerů. Společnost Axis byla založena v roce 1984 a sídlí ve švédském Lundu. Více informací o společnosti Axis najdete na naší webové stránce www.axis.com.

Špičkový miniaturní mikrofon pro tvůrce obsahu

Společnost Hollyland se rychle proslavila svými bezdrátovými interkomy a mikrofonními systémy pro profesionální filmaře a tvůrce obsahu. Dnes vydává nový aktualizovaný model Hollyland Lark M2, cenově dostupný mikrofon pro všechny tvůrce obsahu. Váží pouhých 9 g, což z něj dělá nejlehčí miniaturní mikrofon na trhu a je vhodný pro každého, kdo chce lepší zvuk při vlogování, natáčení reelsů nebo tvorbě firemních videí.

Nový mikrofon je k dispozici ve čtyřech různých sadách, a to pro Android, Apple Lightning s certifikací MFi, fotoaparáty a Combo kit. Všechny sady obsahují dva vysílače a jeden přijímač s výjimkou sady Combo, která se dodává s přijímači pro Lightning, USB-C a fotoaparát (3,5 mm). Vysílač, který je stejně velký jako tlačítko, lze nosit třemi způsoby: magnetickým připevněním, připnutím na oblečení a novým náhrdelníkem, který je ideální například pro ty, kteří nahrávají tréninková videa.

Nový model M2 se vyznačuje čistým zvukem a je vybaven špičkovými mikrofonními komponenty a pokročilými zvukovými algoritmy, které hladce pracují a poskytují přirozený, vysoce věrný 48kHz/24bitový zvuk s minimálními ztrátami.

S poměrem signálu k šumu 70 dB zajišťuje Lark M2 vynikající zvuk s minimálním šumem na pozadí. Intuitivní rozhraní umožňuje snadno nastavit úroveň potlačení šumu podle konkrétních potřeb nahrávání a zvládne hladinu akustického tlaku až 115 dB, takže je ideální volbou pro nahrávání v prostředí s vysokými zvuky. Další chytrou funkcí je, že můžete telefon dálkově ovládat a spustit nebo zastavit nahrávání videa dvojím stisknutím tlačítka pro potlačení šumu.

Mikrofon má dosah až 300 metrů v případě přímé viditelnosti a 60 metrů v ostatních případech bez přímé viditelnosti (40 m u verze s kamerou). Mikrofony se dodávají v praktickém ochranném pouzdře, které slouží také jako nabíjecí stanice. Mikrofony mají provozní dobu přibližně 10 hodin (mobilní verze) a pouzdro má kapacitu pro dvojnásobné nabití obou vysílačů.

Cena a dostupnost

Nové bezdrátové mikrofony jsou skladem k okamžité expedici.

Doporučená prodejní cena je:

126985  Hollyland Lark M2 Combo – 4.990,- Kč / 198 €

126986  Hollyland Lark M2 USB-C – 3.790,- Kč / 150 €

126987 Hollyland Lark M2 Lightning – 4.090,- Kč / 163 €

126988  Hollyland Lark M2 Camera – 4.390,- Kč / 174 €

Motorola for Business představuje nové funkce MotoTalk s AI pro zvýšení produktivity maloobchodních týmů

  • ‘AI Image Recognition‘ umožňuje maloobchodníkům a obchodníkům identifikovat a kvantifikovat zboží v regálech pomocí umělé inteligence.
  • ‘AI Route Planning‘ doplňuje řazení zásob řízené AI a soulad merchandisingu s optimalizací trasy z hlediska času, spotřeby i paliva.

Společnost Motorola na veletrhu CES 2024 představuje nové funkce umělé inteligence pro softwarovou platformu MotoTalk, která se zaměřuje na zvýšení produktivity podniků a výkonnosti týmů. Pomocí technologie AI mohou nyní týmy v terénu využívat rozpoznávání obrazu a plánování trasy pro optimalizaci svých každodenních činností. Nové funkce MotoTalk, které jsou součástí portfolia Motorola for Business, umožňují vytvořit ještě robustnější ekosystém podnikové produktivity a poskytují funkce pro zvýšení efektivity práce.

Pomocí funkce ‘Image Recognition‘ mohou týmy v terénu identifikovat a spočítat množství jakéhokoliv produktu v regálech, rozpoznat i shromáždit informace o jejich cenách nebo získat přístup ke zprávám o sdílení v každém obchodě, čímž se zabezpečí soulad se zbožím a zlepší správa prodeje na různých místech prodeje. Díky této funkci mohou uživatelé okamžitě přistupovat k automaticky generovaným metrikám místo čekání na údaje z manuálního průzkumu od zaměstnanců v místě prodeje¹, což zvyšuje produktivitu promotérů a zaměstnanců na prodejních místech a v maloobchodě.

Využitím umělé inteligence funkce ‘Route Planning‘ strategicky optimalizuje komerční trasy, maximalizuje efektivitu z hlediska vzdálenosti, času a prodejních příležitostí. Tato funkce umožňuje generovat itineráře pro různé týmy v terénu za zlomek času, který zabere manuální plánování. Nástroj také sumarizuje návštěvy zaměstnanců a výkony v obchodech, čímž šetří uživatelům MotoTalk pracovní zatížení.

Moto Talk zvyšuje výkonnost podniku

Díky MotoTalk budou mít firmy k dispozici jednu konzoli na správu všech zařízení, plánů a komunikace svých týmů, včetně bohatých funkcí pro zasílání zpráv, jako je PTT (push-to-talk). MotoTalk odstraňuje komunikační bariéry a umožňuje zaměstnancům spojit se, spolupracovat a vykonávat spolehlivou a rychlou výměnu zpráv. Moto Talk navíc nabízí komplexní podpůrné služby, aby se zabezpečilo, že zákazníci platformy Motorola for Business se mohou soustředit na to, na čem jim nejvíce záleží, tedy na jejich podnikání. A nakonec, MotoTalk poskytuje komplexní zabezpečenou komunikaci, která zajišťuje, že obchodní komunikace je chráněna a udržována v soukromí.

Služba MotoTalk je multiplatformová, kompatibilní se systémy Android, iOS a Windows. Řešení vytvořené společností Motorola nabízí i další funkce, jako je například správa týmu, elektronické časové výkazy, sledování v reálném čase a správa úloh. Nabízená řešení jsou přizpůsobitelná pro jakýkoli segment nebo velikost společnosti a mohou být vhodná pro nejrůznější provozy.

Od generativních tapet s umělou inteligencí, které vdechnou obrazovce zařízení život, přes pokročilé funkce umělé inteligence pro ochranu soukromí, jako je rozmazání citlivých informací, až po kouzelný dotek, který promění pomačkané účtenky v neporušené dokumenty, je jasné, že pohodlí je v popředí inovací

Na výstavě Lenovo Tech World ’23 společnost Motorola posunula úsilí v oblasti AI na další úroveň a představila několik vzrušujících konceptů AI. Tyto nové funkce spolu s řešením Moto Talk AI byly představeny na veletrhu CES 2024 a demonstrují, jak je Motorola nastavená na předefinovaní každodenních zkušeností spotřebitelů. Od generativních tapet AI, které vdechnou život obrazovce zařízení, po pokročilé funkce ochrany osobních údajů AI, jako je rozmazání citlivých informací, až po magický dotek, který promění pomačkané účtenky na neporušené dokumenty, je jasné, že pohodlí je v popředí inovací. Navíc, se schopností bez námahy shrnout poznámky, e-maily a hovory, Motorola pokračuje v pokroku ve svém poslaní poskytovat inovativní řešení na cesty, která zvyšují mobilitu, skladnost a celkovou jednoduchost pro spotřebitele.

Přečtěte si více o novinkách a produktech AI od společnosti Lenovo na CES, včetně nových zařízení ThinkPad, ThinkBook, ThinkCentre, Yoga a herních zařízení, na StoryHub.

Právní prohlášení:

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a řada značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. ThinkShield je ochranná známka společnosti Lenovo. Android je ochranná známka společnosti Google, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2023 Motorola Mobility LLC.

Nejrozsáhlejší studie na světě odhalila, co dýcháme doma i v práci.

Projekt společnosti Dyson Global Air Quality Connected Data je nejrozsáhlejší studií svého druhu. Zkoumal údaje o kvalitě vzduchu v interiéru z více než 2,5 milionu připojených čističek vzduchu Dyson.

  • Dvě třetiny zemí zaznamenaly v roce 2022 vyšší průměrné roční hodnoty PM2,5 ve vnitřních prostorách ve srovnání s venkovními.
  • Průměrná měsíční úroveň PM2,5 ve vnitřních prostorách ve všech zemích překračovala dlouhodobé doporučené hodnoty WHO pro expozici nejméně 6 měsíců v roce. V České republice dosáhla průměrná hodnota PM2,5 v interiéru 13,11 μg/m³.
  • Zima byla nejznečištěnějším obdobím ve většině zeměpisných oblastí. V České republice byl měsícem s nejznečištěnějším ovzduším v interiéru březen.
  • V průměrném 24hodinovém období připadala doba největšího znečištění (PM2,5) na dobu mezi 18. hodinou a půlnocí, což se shoduje s dobou, kdy jsou lidé obvykle ve svých domovech, a jsou tedy vystaveni těmto vyšším úrovním znečišťujících látek. V ČR dosahuje znečištění vrcholu mezi 21. a 22. hodinou.
  • Pouze 8 % majitelů čističek Dyson na celém světě používá své přístroje v automatickém režimu, aby co nejlépe reagovali na problémy s kvalitou ovzduší.

Společnost Dyson představuje výsledky projektu Global Connected Air Quality Data, který je nejrozsáhlejší studií kvality vzduchu v interiérech na světě. Projekt zkoumá informace o kvalitě vzduchu v interiéru. Data byla shromážděna díky více než 2,5 milionům čističek Dyson používaných v letech 2022 až 2023. Díky studii bylo možné zjistit kvalitu vzduchu v reálných domácnostech po celém světě.

Ačkoli údaje vycházejí pouze z domácností s čističkami Dyson a jako takové nejsou reprezentativní na celostátní úrovni, objem dat dosahuje desítek miliard datových bodů a vykresluje obraz kvality ovzduší v interiérech ve městech i zemích po celém světě v měřítku, kterého dosud nebylo možné dosáhnout.

Výzkum se zaměřuje na těkavé organické látky a „neviditelné“ částice

Z velkého množství dat se tento projekt zaměřuje na dva typy znečišťujících látek – PM2,5 a těkavé organické látky (VOC). PM2,5 se týká částic o průměru 2,5 mikrometru. Pro představu: typický lidský vlas má průměr přibližně 70 mikrometrů. Tyto částice jsou pouhým okem neviditelné, lze je ale vdechovat a jsou předmětem stále intenzivnějšího vědeckého a zdravotního výzkumu. Mezi zdroje těchto drobných nečistot patří spalování, ať už při hoření dřeva, během vaření či vytápění plynem, ale také může jít o pyly, zvířecí srst a prach.

Těkavé organické látky jsou plynné znečišťující látky včetně benzenu a formaldehydu. Mohou se uvolňovat při činnostech, jako je úklid nebo vaření, a také z různých produktů, například deodorantů a tělových sprejů, svíček, nábytku a jiného vybavení domácnosti.

„Naše propojená data o kvalitě vzduchu umožňují nahlédnout do skutečného problému znečištění vnitřního ovzduší v domácnostech po celém světě. Díky tomu chápeme problémy, kterým čističky Dyson čelí v reálném prostředí. Nabýváme tím znalosti, jež nám umožňují konstruovat stále lepší přístroje, jež tyto problémy řeší. Získané údaje však nejsou jen nástrojem pro inženýry. Na individuální bázi jsou tato data zpětně sdílena díky aplikaci MyDyson v reálném čase a prostřednictvím měsíčních zpráv. Pomohou majitelům přístrojů lépe porozumět kvalitě vzduchu, který dýchají,“ uvádí Matt Jennings, technický ředitel pro péči o životní prostředí společnosti Dyson.

„Všichni si myslíme, že znečištění ovzduší je problémem venkovního prostředí nebo dopravy. Výzkum kvality ovzduší v interiérech se rozvíjí, ale zatím není dostatečný. Zjištění společnosti Dyson nám poskytují cenný pohled na skutečnou úroveň znečištění v domácnostech po celém světě a pomáhají nám pochopit denní, měsíční a sezónní vzorce kvality vzduchu. Údaje studie jsou neuvěřitelně silným vzdělávacím nástrojem s neomezeným dopadem. Pochopit, jak funguje znečištění kolem nás, je prvním krokem k tomu, abychom ho dokázali snížit,“ říká profesor Hugh Montgomery, vedoucí katedry intenzivní medicíny na University College London a předseda vědeckého poradního sboru společnosti Dyson.

V zimním období jsou zaznamenány nejvyšší hodnoty znečištění.

Při analýze hodnot částic PM2,5 se ukazuje, že znečištění vnitřního ovzduší je ve většině zemí vyšší než znečištění venkovního vzduchu.

V průběhu roku přitom pobýváme až 90 % času uvnitř budov, ať už doma, v práci nebo během volnočasových aktivit. V zimě jsme ve svých domovech více než kdy jindy a údaje z čističek Dyson ukázaly, že se jedná o celosvětově nejznečištěnější období. V chladnějším počasí své domovy více utěsňujeme, necháváme zavřená okna, topíme spalováním, například plynovým topením, krbovými kamny nebo zapalujeme svíčky. Ne ve všech zemích však byly jednotlivé měsíce v zimě nejvíce znečištěné.

Pro Českou republiku je měsícem s nejznečištěnějším ovzduším v interiéru březen, kdy 639 připojených čističek zaznamenalo průměrnou hodnotu znečištění částicemi PM2,5 19,64 μg/m³, nejčistší vzduch je naopak v červenci, kdy byla průměrná hodnota u 772 čističek 7,6 μg/m³.

Roční průměry ve vnitřních prostorách překračují doporučenou hodnotu WHO

Při globálním pohledu na údaje z připojených čističek Dyson v průběhu roku 2022 se při sestavování žebříčku zemí podle průměrné úrovně PM2,5 objevily překvapivé výsledky. Zatímco Indie a Čína obsadily první dvě místa, pravděpodobně díky vztahu mezi kvalitou vnitřního a venkovního ovzduší, Rumunsko je na 6. místě, Itálie na 8. místě, Polsko na 9. místě a Rakousko na 10. místě. Spojené království (22. místo) předstihlo Spojené státy (26. místo), Kanadu (27. místo) a Austrálii (28. místo), ale Německo a Francie se umístily výše, na 20., resp. 22. místě.

Roční průměry PM2,5 ve vnitřních prostorách ve všech sledovaných zemích překročily roční doporučenou hodnotu WHO pro PM2,5 (5 µg/m3) – v Indii dokonce 11krát, v Číně 6krát, v Turecku a SAE 4krát a v Jižní Koreji, Rumunsku, Mexiku, Hongkongu SAR a Itálii 3krát. Evropskou zemí s nejvyšší hodnotou PM2,5 je Turecko, za ním následuje v Evropě Rumunsko (6. místo), Itálie (9. místo) a Španělsko (14. místo).

V Evropě má nejvyšší hodnotu VOC Rakousko

Na rozdíl od PM2,5 jsou to evropské země, kde byly podle čističek Dyson zaznamenány nejvyšší roční hodnoty VOC. Na prvním místě žebříčku je Rakousko, následované Rumunskem, Německem, Švýcarskem, Polskem a Tureckem. Itálie se objevuje na 8. místě a Irsko na 10. místě. Mnoho zemí, které se umístily na vysokých příčkách v případě průměrných ročních hodnot PM2,5, se neobjevilo na vysokých příčkách v případě těkavých organických látek. Jsou to například Thajsko, Spojené arabské emiráty, Malajsie a Jižní Korea, které se nenacházejí ani v první polovině zemí podle ročních emisí VOC. Ve skutečnosti se výše umístily USA, Francie, Španělsko a Dánsko.

Podobně i evropská města zaznamenala ve srovnání s ostatními regiony vysokou úroveň VOC v interiérech. Nejlépe hodnoceným městem je Mnichov, následovaný Pekingem, Kolínem nad Rýnem, Berlínem a Vídní. Pouze Peking je v první pětici měst, pokud jde o roční úroveň PM2,5 i VOC, zatímco Dillí, Istanbul, Šanghaj a Mexico City se nacházejí v první desítce měst, pokud jde o průměrnou úroveň obou typů znečišťujících látek.

Znečištění ve večerních hodinách je vyšší než v kteroukoli jinou denní dobu

Ve 30 z 37 zkoumaných zemí byly hladiny PM2,5 ve vnitřních prostorách nejvyšší ve večerních a nočních hodinách, což se shoduje s dobou, kterou většina lidí tráví čas doma, místo aby byli v práci, ve škole nebo jinde. Pro výzkum kvality ovzduší je klíčovým faktorem koncentrace znečištění v průběhu času. Nárazové znečištění ovzduší (velmi vysoká úroveň po krátkou dobu) nemusí být nutně horší než dlouhodobá expozice „špatné“ nebo dokonce „solidní“ kvalitě ovzduší. Údaje z čističek Dyson proto naznačují, že toto delší, více znečištěné období, může být příčinou zvýšené expozice částicím PM2,5 v domácnostech. Celosvětově byly ve většině zeměpisných oblastí nejvyšší hodnoty mezi 18. hodinou a půlnocí, nevyjímaje Českou republiku, kde křivka znečištění dosahuje vrcholu mezi 21. a 22. hodinou.

Avšak například v jihovýchodní Asii (Thajsko, Filipíny, Indie) bylo největší znečištění naměřeno mezi 7. hodinou ranní a polednem. Dalšími dvěma výjimkami jsou Jižní Korea a Mexiko, kde byly nejvyšší úrovně znečištění zaznamenány mezi půlnocí a 7. hodinou ranní, resp. 9. a 15. hodinou odpolední.

Během typického 24hodinového období byla v několika zeměpisných oblastech více než 50 % dne překročena doporučená denní expozice pro PM2,5 Světové zdravotnické organizace (15 µg/m3). Mezi tyto země patří Čína, Indie, Jižní Korea, Mexiko, Spojené arabské emiráty a Turecko. Domácnosti v Šanghaji, Pekingu, Šen-čenu, Dillí, Bombaji, Vídni, Mexico City, Dubaji a Istanbulu také v průběhu roku 2022 strávily více než 50 % typického 24hodinového období nad doporučenými hodnotami WHO. Berlín, Řím, Milán, Madrid a celostátní průměr v Polsku a Rumunsku strávily část typického dne nad rámec směrnic WHO pro denní expozici PM2,5.

Nízké využívání automatického režimu na celém světě

Celosvětově pouze 8 % čističek Dyson jsou po více než tři čtvrtiny času zapnuty v automatickém režimu, kdy přístroj neustále monitoruje kvalitu ovzduší a automaticky reaguje na měnící se úroveň znečištění. To naznačuje, že přístroje Dyson v domácnostech po celém světě nejsou využívány k automatickému řízení událostí spojených se znečištěním vzduchu v interiéru. V podílu čističek v automatickém režimu vedou Spojené státy (14 %), kde je na prvním místě Chicago, následované New Yorkem, Torontem a Los Angeles.

O projektu

Projekt Dyson Global Connected Air Quality Data analyzuje více než půl bilionu datových bodů, aby vytvořil obraz kvality vzduchu v reálných domácnostech po celém světě, porozuměl chování uživatelů a porovnal kvalitu vzduchu v interiéru a exteriéru. Celková velikost globálního vzorku je 3 441 953. V České republice přesáhl počet připojených čističek užívaných pro kalkulaci 3100 kusů. Zkoumaná kvalita vnitřního ovzduší však vychází z umístění čističek Dyson v domácnostech. Údaje o kvalitě vzduchu v interiéru jsou získávány z čističek Dyson Purifiers, které jsou připojeny k aplikaci MyDyson a jsou pouze v monitorovacím režimu – to znamená, že aktivně nečistí prostor. To sice snižuje velikost vzorku pro výpočet, ale datoví specialisté si mohou být jisti, že jde o přesné zobrazení kvality vzduchu ve skutečných domácnostech bez vlivu aktivního čištění vzduchu čističkami.

Podíl žen v IT sektoru roste. Aktuálně tvoří 26.7 % celkové počtu IT specialistů

Vstup do světa informačních technologií se stává stále významnějším a také nepostradatelným prvkem moderní společnosti. Přestože je oblast IT dlouhodobě spojována s mužskou převahou, trend se postupně mění. Ženy na celém světě získávají klíčovou roli v tomto dynamickém odvětví, přinášející nejen technologické inovace, ale také nové perspektivy a kreativitu do tvorby budoucnosti digitálního světa. Ale přestože se začíná prolamovat tradiční genderové rozdělení pracovních rolí, účast žen v této oblasti zůstává stále ještě relativně nízká.Pravdou však je, že právě diverzita je něco, co může v oboru jako je IT jedině prospět.

„Myslím, že u žen pořád panuje dojem, že IT je doménou mužů a nebo ještě lépe řečeno “není doménou žen”, a proto je často ani nenapadne, že by se do IT hrnuly. Začíná se to ale měnit a stále více žen nachází v IT velmi zajímavé uplatnění. Všeobecně se v této oblasti hodnotí výsledky a méně osobní vztahy a schopnost hrát „korporátní hry”. Tudíž ženy, které jsou orientovány na IT, obor je baví a chtějí se v něm dále zlepšovat si tuto kariéru nemohou vynachválit,“ říká Jana Večerková, zakladatelka a ředitelka intenzivních kurzů programování Coding Bootcamp Praha, www.codingbootcamp.cz.

Proč je tak málo žen v IT?

Práce v IT je bezesporu jedna z nejlépe placených pozic, a i přesto je v tomto oboru méně než jedna třetina žen. V roce 2023 bylo zaznamenáno jen 26,7% žen v IT a více než 50% z nich nahlašuje diskriminaci, sexuální obtěžování a nerovnost vůči jejich pohlaví. I přes to, že se platový rozdíl od šedesátých let zlepšil, stále není spravedlivý. Z celosvětového měřítka dostanou každý rok ženy zaplaceno o 20% méně než muži. I poměrně mladý obor IT má své nerovnosti. Zde je platový rozdíl 16%. Je důležité, aby se ženám v mužsky dominantních oborech dal prostor a možnost se dostat na vysoké pozice. Strach z mateřství odláká mnoho firem, což je pochopitelné, ale v dnešní době velká část matek pracuje. Je proto potřeba dát ženám možnost pro větší flexibilitu a práci z domova. Ačkoliv je to pro muže nepochopitelné, ženy toho dokážou hodně, a dokonce i najednou.

Potenciál nad pohotovostí: Spravedlivý výběr zaměstnanců

Vzhledem k tomu, že technologický průmysl roste obrovským tempem, je někdy při náboru zaměstnanců opomíjena rozmanitost. Některé společnosti místo toho, aby shromáždily kvalitní různorodou skupinu kandidátů, spěchají přijmout prvního kandidáta, kterého najdou, aby zaplnili svou naléhavou potřebu. Místo toho by technologické společnosti měly přijímat zaměstnance na základě jejich potenciálu a kvalit. Zde se často zmiňuje rozdíl mezi mužem a ženou jakožto průměrným kandidátem z hlediska sebeprezentace svého potenciálu. Typicky muži, pokud nějakou dovednost nemají, se nebojí říct, že se jí rychle naučí. Ženy, na straně druhé, v podobné situaci spíše začnou mít pocit, že se tím pádem na danou pozici nehodí.

Genderové rozdíly

Ve srovnání s muži jsou považovány za mnohem pečlivější, což v IT, jehož základy pramení v matematice, může být velkým benefitem. Například ženy programátorky, analytičky a testerky jsou vnímány jako preciznější a spolehlivější, na druhou stranu jim prý chybí kreativita a mají slabší představivost při řešení nových a nových úkolů. „Jako v každém oboru je samozřejmě možné se setkat s různými typy lidí, žen i mužů, z nichž někteří budou nového člena týmu podporovat a někteří se budou cítit ohroženi. Nicméně všeobecně se v této oblasti hodnotí výsledky a méně osobní vztahy a schopnost hrát takzvané korporátní hry. Tudíž ženy, které jsou orientovány na IT, obor je baví a chtějí se v něm dále zlepšovat, si tuto kariéru nemohou vynachválit,“ dodává Jana Večerková z Coding Bootcamp Praha, www.codingbootcamp.cz. Možná, že jsou někdy při obchodních vyjednáváních méně tvrdé než kolegové, ale na druhou stranu umějí lépe pracovat s kompromisy, nalézat řešení vhodná pro všechny zúčastněné strany, udržovat dobré vztahy a zvládat multitasking.

Pokud máte pracovní cíle, jděte si pro ně

Ať už jste jako žena přemýšlela o tomto oboru nebo ne, je zřejmé, že vám nic nebrání začít se učit. IT je pro každého, kdo má rád svou kreativní stránku, chce se naučit něco nového a pracovat víc podle svých potřeb. Je ale potřeba změnit sexistický přístup a v dnešní době rozdělovat práce na ženské a mužské. Ano, ženy umí řídit, rozumí počítačům, operují a jsou profesorky. Ano, i muži pracují jako zdravotní “bratr” nebo jsou doma s dětmi, zatímco partner/ka živí rodinu. Problém, na který by se měla společnost zaměřit není, jestli je nějaké povolání pro specifické pohlaví, ale jestli se jim platí stejně.

Stavebnictví očekává rok pozvolného růstu. Zásadní rozhýbání trhu přijde na začátku 2025

Rok 2024 bude pro stavební trh rokem očekávání a pozvolného růstu. Podle generálního ředitele společnosti Wienerberger Kamila Jeřábka je výhled do tohoto roku pozitivnější než ten předchozí. Zásadním milníkem bude vývoj výše úrokových sazeb, který ovlivní příliv nových investorů a také zájem o stavbu rodinných domů. Podstatné bude prolomení 5% hranice, která by měla přijít v polovině roku. Společnost také počítá s obnovením výroby ve svých závodech během února a března.

K rozhýbání trhu je třeba zvýšit dostupnost financování vlastního bydlení. Zásadním milníkem pro rok 2024 tak bude jednoznačně vývoj výše úrokových sazeb. Průměrná úroková sazba u komerčních hypoték se dnes pohybuje nad pěti procenty. Prolomení této hranice, která by měla být pro obnovení stavebního trhu klíčová, vyhlížíme v polovině roku. Obecně budou ale sazby pod 4 % na konci roku úspěchem,” říká Kamil Jeřábek, generální ředitel a jednatel společnosti Wienerberger.

Graf ukazuje měsíční vývoj komerční úrokové sazby nových hypoték (ČBA) a 2T repo sazby (ČNB) za období leden 2020 – prosinec 2024. V období od ledna 2024 se jedná o predikci možného vývoje úrokových sazeb na trhu a počtu nových hypoték na výstavbu. Graf také zobrazuje vývoj počtu nových hypoték na výstavbu za období leden 2020 – listopad 2023.

Společnost již nyní z trhu vnímá první pozitivní zprávy, které vychází z mírného růstu nabíraných hypotečních úvěrů a zastavení propadu na stavebním trhu. Prvním signálem o budoucí vyšší dostupnosti hypotečních úvěrů bylo prosincové snížení úrokové sazby ČNB o čtvrt procentního bodu.

„Další snižování, věřím, bude následovat. Predikce poukazují na pozvolný pokles sazeb v průběhu celého roku. Data a průzkumy ukazují, že touha po bydlení nezmizela a soukromí investoři se rozhodli vyčkat na lepší podmínky financování. To dokazují i počty kalkulací značky Porotherm a Tondach, které během roku pozitivně rostly,” říká Kamil Jeřábek.

V souvislosti s tím Wienerberger očekává první oživení stavebního trhu, pozvolný příliv nových investorů a růst zájmu o stavbu rodinných domů. Podle predikcí si během letošního roku investoři naberou 10 až 12 tisíc nových hypotečních úvěrů na výstavbu.

„Na zásadní rozhýbání výstavby si však musíme počkat do začátku roku 2025. Hranice hypotečních úrokových sazeb by se mohla pohybovat pod 3,5 %. Poté bychom se vrátili k průměrnému objemu hypoték na výstavbu z let 2011–2020, kdy jich bylo běžně sjednáno 1 500 měsíčně, ročně se náběr pohyboval v průměru okolo 18 tisíc,“ uzavírá situaci Kamil Jeřábek.

Graf názorně ukazuje vývoj počtu nově nabíraných hypoték na výstavbu v souvislosti s vývojem úrokových sazeb – období 01/2011 – 11/23.

Vývoj podle dat Wienerbergeru:
2011 – 2022: Ø 18 000 tisíc nových hypoték na výstavbu/rok

2023: ~ 7 tisíc hypoték na výstavbu/rok
2024 predikce: 10 – 12 tisíc nových hypoték na výstavbu/rok

Společnost také počítá s opětovným spuštěním výroby po zimní odstávce ve všech svých závodech postupně od poloviny února do konce března.

Společnost Wienerberger s. r. o., je největším výrobcem pálených cihel a střešních tašek v České republice. Její portfolio na trhu v ČR nyní zahrnuje zdicí systém Porotherm, pálenou střešní krytinu a doplňky střech Tondach, obkladové a lícové cihly Terca, keramickou dlažbu Penter a betonové produkty Semmelrock. Wienerberger s. r. o., je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger Group, který představuje největšího světového výrobce cihel a současně lídra v produkci pálených střešních krytin v Evropě. Více informací na www.wienerberger.cz.

Fotbalová hvězda Alvaro Morata a značka HONOR společně testují odolnost smartphonu HONOR Magic6 Lite

Prémiová technologická značka HONOR se spojila s fotbalovou hvězdou Alvarem Moratou a společně předvádí bezkonkurenční odolnost a pokrokové vlastnosti chytrého telefonu HONOR Magic6 Lite. Kampaň s názvem “#KickitLikeHONOR with #HONORMagic6Lite” využívá fotbalových schopností Alvara Moraty a jejím cílem je pořádně prověřit tento špičkový chytrý telefon.

Alvaro Morata: Zkouška nerozbitnosti

Fotbalista známý svými skvělými výkony na hřišti do této výzvy vkládá svou sílu, přesnost i hbitost. Morata podrobuje HONOR Magic6 Lite různým zkouškám inspirovaným fotbalem, aby telefon dostal šanci ukázat svou mimořádnou odolnost a špičkový výkon. Svět vrcholového sportu a špičkových technologií se tak přirozeně propojuje.

Zkoušet odolnost displeje smartphonu HONOR Magic6 Lite byl skvělý zážitek. A nejen kvůli síle kopnutí, ale i symbolicky – je možné ustát silný tlak a vyjít z něj bez jediného šrámu. HONOR Magic6 Lite je opravdu perfektní, stejně jako gól v klíčovém zápase,“ řekl fotbalový útočník Alvaro Morata.

Zábava poháněná umělou inteligencí na sociálních sítích

Zábavou na hřišti to ale nekončí. Fanoušci se mohou kampaní pobavit i na sociálních sítích Instagram a TikTok. Pomocí speciálně navržených AI filtrů se mohou zapojit do kampaně interaktivně a inovativně. Zábavu si užijí s jedinečnými filtry, inspirovanými výzvami Alvara Moraty, a zároveň dostanou šanci se virtuálně zapojit do kampaně a ukázat svou lásku k fotbalu a technologiím.

HONOR Magic6 Lite: špičkový a odolný

HONOR Magic6 Lite vyniká těmito vlastnostmi:

Nepřekonatelná odolnost: Zařízení slibuje výjimečnou odolnost, a to díky displeji odolnému vůči pádu HONOR Ultra-Bounce.

Silná výdrž baterie: HONOR Magic6 Lite je vybavený baterií o kapacitě 5300 mAh, která smartphone udrží v chodu až dva dny, a tak vás telefon zvládne doprovázet i při aktivním životním stylu.

Robustní AMOLED displej: 6,78palcový bezokrajový displej s rozlišením 1,5K přináší ohromující vizuální zážitek.

Špičková kvalita fotoaparátu: Systém tří fotoaparátů, včetně 108Mpx hlavní kamery, zachytí každý okamžik s křišťálově čistou přesností.

Elegantní a udržitelný design: HONOR Magic6 Lite je částečně vyrobený z veganské kůže a kombinuje luxus s ohledem na ekologii.

Qualcomm® Snapdragon® 6 Gen 1: Tato výkonná platforma zajišťuje bezproblémový výkon a je ideální pro rychlé životní okamžiky.

Buďte při tom

Sledujte výzvu #KickitLikeHonor a zažijte jedinečné spojení elitního fotbalu a odolné technologie. Do kampaně se můžete zapojit jednoduše na profilu HONOR na sociálních sítích.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

Exit mobile version