V Las Vegas začíná partnerská konference HP Amplify. Hlavním tématem je budoucnost práce s umělou inteligencí

Hlavní body zprávy

  • Společnost HP hostí více než 1500 obchodních, aliančních a distribučních partnerů z 95 zemí.
  • Nejnovější inovace budou představeny na ploše necelých 3 km2
  • Uhlíkově neutrální akce poběží dva dny. Hlavní přednášky povedou generální ředitelé nejvýznamnějších partnerů Aliance

Společnost HP Inc. pořádá v Las Vegas každoroční partnerskou konferenci HP Amplify. Ve dnech 5. až 7. března 2024 se sejde více než 1 500 osobností z celého světa, aby diskutovali o budoucnosti. Letošní téma nese název Future Ready – United We Win a bude se zabývat konvergencí hybridních systémů a generativní umělé inteligence (AI). Také se bude hovořit o budoucnosti práce a příležitostech k dlouhodobému a udržitelnému růstu. V neposlední řadě HP představí nejnovější vylepšení programu Amplify channel a odhalí řadu nových produktů a řešení.

Na dvoudenní akci vystoupí prezident a výkonný ředitel HP Inc. Enrique Lores a hvězdná sestava generálních ředitelů prestižních firem z řad aliančních partnerů společnosti HP. Chybět nebude generální ředitel společností Google a Alphabet, Sundara Pichaie, předseda a generální ředitel společnosti Microsoft, Satyu Nadellu, Patrick Gelsinger z Intelu a řada dalších. Členové výkonného týmu HP se v průběhu akce rovněž podělí o aktuální novinky zaměřené na podporu růstu partnerů.

„Partneři hrají klíčovou roli při naplňování naší strategie Future Ready, proto chceme nadále přinášet do prodejního kanálu inovace a vylepšení partnerských programů,“ prohlásil Kobi Elbaz, HP SVP a generální ředitel pro globální prodejní kanály, inovace a provoz. „S našimi obchodními partnery nás pojí dlouhá historie spolupráce a důvěry. Tento týden představíme na konferenci HP Amplify práci, díky níž vnášíme na trh inovativní řešení pro naše partnery a zákazníky.“

Na konferenci se sejde více než 2 000 účastníků z 95 zemí s cílem seznámit se s nejnovějšími špičkovými produkty a řešeními společnosti HP. V rámci expozice o rozloze více než 2 700 m2 budou představená využívající umělou inteligenci a hybridní systémy.

Závazek k udržitelnosti

Partnerská konference HP Amplify je zcela uhlíkově neutrální akce, která je poháněna 100% obnovitelnou energií a koná se v prostorách, které jsou certifikovány jako LEED Gold. Při jídle se nebudou používat žádné jednorázové plasty a zbytky jídla budou věnovány místní potravinové bance. Společnost HP bude měřit ekologickou stopu akce a zakoupí kompenzace ke zmírnění emisí uhlíku.

O HP Amplify

Program HP Amplify byl představený v listopadu 2020, jde o první globální partnerský program optimalizovaný pro dynamický růst partnerů a poskytování konzistentních zkušeností a výsledků koncovým zákazníkům. Přináší zjednodušenou a přehlednou globální strukturu, která odměňuje partnery na základě tří pilířů: výkonnosti, spolupráce a schopností. Od spuštění programu HP Amplify jej společnost HP rozšířila o programy Amplify Data Insights, Amplify Retail, Amplify Online a Amplify Impact.

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

Resinová tiskárna DF2 od Raise3D nyní dostupná na Abc3D

Profesionální tiskárnu umožňující 3D tisk z polymerové pryskyřice bude možné vidět v produktivním provozu na březnových dnech otevřených dveří společnosti Elvira

Společnost Elvira, přední dodavatel 3D technologií a provozovatel portálu Abc3D, uvedla, že na sklonku loňského roku ohlášená 3D tiskárna DF2 od Raise3D je již nyní dostupná také českým a slovenským zákazníkům na portále Abc3D. Tiskárna je do konce března 2024 k dispozici za zaváděcí cenu v rámci předobjednávek, od dubna pak bude dostupná prostřednictvím standardních objednávek. DF2 bude navíc hlavním tématem Dnů otevřených dveří ve dnech 19. a 21. března 2024 pořádaných v showroomu společnosti Elvira.

DF2 od Raise3D byla globálně představena v listopadu 2023 jako řešení založené na technologii Digital Light Printing (DLP). Může se chlubit vysokou rychlostí a přesností tisku, maximální kvalitou povrchů a vysokou mírou spolehlivosti a bezpečnosti. Využívá rozmanitý výběr vysoce kvalitních pryskyřic.

„Již po prvních týdnech testování jsme byli z DF2 upřímně nadšeni, bez jakékoli nadsázky předčila veškerá naše očekávání,“ říká Jan Šmejcký, ředitel společnosti Elvira, distributora tiskáren Raise3D na českém a slovenském trhu. „DF2 převyšuje vše co dosud trh nabízí, a to jak v kvalitě tisku, tak zejména způsobem ovládání a automatizovaným příslušenstvím mycí stanice a UV. Řadu kroků a nastavení může uživatel nastavit přímo na tiskárně, aniž by se musel vracet k počítači. Ovládací displej, jehož velikost známe z infotainmentu u automobilů, umožňuje například provést změnu rozmístění nebo duplikaci tištěných modelů. To šetří čas, spoustu času.“

Raise3D DF2 je kompletní řešení resinového tisku technologie DLP. Celý řetěz kroků od volby materiálu, návrhu modelu, obsluhy apod. je optimalizován pro výrobu strojírenských prototypů a pomůcek, jako jsou přípravky a upínáky a pro malosériovou výrobu. K dispozici je škála výkonných strojírenských resinů (pryskyřic). Kanystry resinů jsou vybavené RFID čipem pro automatickou detekci typu resinu. To zajistí automatizaci pracovního postupu během celého procesu tisku, mytí a vytvrzování, zjednoduší se tak obsluha a eliminují její možné omyly.

„Ve druhé polovině března tradičně pořádáme naše Dny otevřených dveří a dospěli jsme k jednoznačnému závěru, že DF2 bude jejich ústředním motivem. Mimo DF2 budeme prezentovat za provozu všechny další aplikace 3D tisku, 3D skenu a tiskových materiálů se zaměřením na výkon, na rychlejší prototypování a výrobu finálních produktů s nižšími energetickými náklady,“ dodal Jan Šmejcký.

Více o Dnech otevřených dveřích naleznete na tomto odkazu.

Více o Raise3D DF2 na tomto odkazu.

O společnosti Elvira

Elvira je od roku 1991 dodavatelem kancelářské techniky a služeb na českém a slovenském trhu. V současné době se prostřednictvím svého portálu Abc3D věnuje zejména dodávkám a servisu 3D technologií včetně stolních, profi a produkčních 3D tiskáren, 3D skenerů, softwaru, materiálu a dalších pomůcek. Je poskytovatelem technologií vedoucích 3D výrobců včetně 3D Systems, Raise3D, BCN3D a Omni3D. K zákazníkům společnosti patří zejména průmyslové výrobní společnosti z odvětví automotive, strojírenství, robotiky a letectví, dále pak organizace ve školství a zdravotnictví. Společnost Elvira si zakládá na komplexním a individuálním přístupu k zákazníkům a umožňuje využít všech prezentovaných 3D technologií ve formě služby na míru.

Více na www.abc3d.cz

O společnosti Raise3D

Raise3D je jeden z největších světových výrobců 3D tiskáren FFF/FDM technologie a navrhuje a vyrábí vysoce výkonné 3D tiskárny a řešení aditivní výroby pro malé a střední podniky a malé a střední podniky. S pobočkami v Kalifornii, Texasu, Rotterdamu a Šanghaji je Raise3D certifikovanou společností ISO9001:2015 a ISO14001, která má pozici lídra ve vývoji kompletních řešení využívajících technologii aditivní výroby FFF pro polymery, kompozitní a kovové materiály.

Společnost Raise3D má centrálu ve Spojených státech a další zastoupení v Evropě a Asii. Její produkty využívají nejrůznější průmyslové obory jako je letectví, strojírenství, lékařství, vojenství a v neposlední řadě také školství. Jako přední výrobce průmyslových 3D tiskáren se Raise3D věnuje oblasti flexibilní výroby, která zákazníkům pomáhá zlepšit si svou konkurenční výhodu využitím všech předností aditivní výroby.

Více na www.raise3d.com.

Společnost Epson se připojuje k Hodině Země 2024 na podporu celosvětové ekologické akce

Stává se prvním mezinárodním firemním partnerem Hodiny Země

Společnost Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson“) byla dnes potvrzena jako vůbec první mezinárodní firemní partner Hodiny Země. Hodina Země, známá svým momentem „zhasnutých světel“, je celosvětové environmentální hnutí, jehož cílem je zvýšit povědomí o úbytku přírody a klimatické krizi. Společnost Epson se stala mezinárodním firemním partnerem akce Hodiny Země 2024, která se letos uskuteční 23. března ve 20:30 místního času po celém světě a která chce inspirovat miliony lidí, aby se připojili k tomuto hnutí a podnikli kroky k úspoře energie pro dobro planety.

Hodina Země byla zahájena WWF (World Wide Fund for Nature) v roce 2007 jako událost, která má ukázat naši kolektivní podporu planetě prostřednictvím symbolické akce, kdy lidé po celém světě na konci března každý rok na hodinu zhasnou světla. Od té doby se rozrostla a stala se největším světovým ekologickým hnutím, které inspiruje lidi ve více než 190 zemích a teritoriích, aby podnikli kroky pro náš společný domov. V roce 2023 zaznamenala Hodina Země více než 410 000 hodin ve své „Hodinové bance“, což je online počítadlo pozitivních opatření pro planetu.

Prostřednictvím akce Hodina Země 2024 vyzývají Epson a Hodina Země všechny lidi, aby podnikli jednoduché kroky k úspoře energie a zaznamenali je do hodinové banky, která je snadno dostupná na webových stránkách společnosti Epson i Hodiny Země. Společnost Epson aktivuje svou globální síť prodejních společností, aby pomohla zvýšit povědomí o jednoduchých opatřeních na úsporu energie, které jsou k dispozici ve více než 26 jazycích v příslušných zemích a regionech. V den Hodiny Země, která připadá na 23. března, je společnost Epson klíčovým partnerem Hodin Země v Singapuru (nákupní centrum Wisma Atria) a v Japonsku (LalaPort Toyosu v Tokiu).

Společnost Epson se ve svém programu Environmentální vize 2050 zavázala k uhlíkové negativitě a eliminaci využívání neobnovitelných podzemních zdrojů. Za tímto účelem podniká řadu iniciativ, včetně přechodu na 100% obnovitelnou elektřinu ve všech provozovnách po celém světě[1] na konci roku 2023. Společnost Epson se také zaměřuje na vytváření produktů a služeb, které spotřebovávají méně elektrické energie a snižují zátěž životního prostředí.

Marcel Divín, Branch Office Manager pro společnost Epson Europe CZ&SK, říká: „Společnost Epson je hrdá, že se stala prvním mezinárodním firemním partnerem Hodiny Země. Od svého založení jsme se pevně zavázali ke koexistenci s komunitou a k neustálým aktivitám zaměřeným na ochranu přírodního prostředí. Vedle toho, že naplňujeme toto poslání jako firma, rovněž věříme, že je důležitá účast všech. I malé akce mohou znamenat velký rozdíl, pokud se jich zúčastní dostatečný počet lidí. Doufáme, že prostřednictvím tohoto partnerství rozšíříme porozumění a empatii k ekologickým aktivitám a poskytneme příležitost co největšímu počtu lidí jednat.“

„Naše partnerství se společností Epson je v rámci letošní Hodiny Země příkladem společného přístupu,“ říká Yves Calmette, ředitel pro značku a síťovou komunikaci organizace Earth Hour International. „Společně můžeme uvolnit sílu kolektivní akce – ale potřebujeme zapojení všech, aby se z toho stala dosud největší hodina pro Zemi. Chceme, aby Hodina Země byla okamžikem oslav našeho jediného společného domova – naší planety. Hodina Země není jen o uznání problému, ale také o oslavě řešení. Je to náš maják naděje, abychom mohli vybudovat jasnější a udržitelnější budoucnost pro všechny,“ dodává Calmette.

Epson a Hodina Země vyzývají všechny obyvatele planety, aby každodenními jednoduchými kroky šetřili energii. 23. března ve 20:30 se připojte k nám a věnujte hodinu Zemi šetřením energie. Zmáčknout vypínač zvládne každý!

Podrobnosti naleznete zde:

Hodina Země: https://www.earthhour.org/epson

O Hodině Země

Hodina Země je vlajkovou lodí světového ochranářského hnutí WWF. Hodina Země vznikla v roce 2007 v Sydney a od té doby se rozrostla do největšího světového environmentálního hnutí, které inspiruje jednotlivce, komunity, podniky a organizace ve více než 190 zemích a oblastech k reálným ekologickým opatřením. Historicky se Hodina Země zaměřovala na klimatickou krizi, ale v poslední době se Hodina Země snaží dostat do popředí také naléhavý problém úbytku přírody. Cílem je vytvořit nezastavitelné hnutí pro přírodu, jako tomu bylo v době, kdy se svět spojil, aby se vypořádal s klimatickými změnami. Hnutí si uvědomuje roli jednotlivců při vytváření řešení nejnaléhavějších environmentálních problémů planety a k potřebné změně využívá kolektivní síly milionů příznivců. Navštivte www.earthhour.org a zjistěte více o akcích Hodiny Země po celém světě. Pojďme společně vytvořit největší hodinu pro Zemi.

O společnosti Epson

Společnost Epson je globální technologický lídr, jehož filozofie efektivních, kompaktních a precizních inovací obohacuje životy a pomáhá vytvářet lepší svět. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblastech domácího, firemního, komerčního a průmyslového tisku, výroby, projekce a zároveň životního stylu. Cílem společnosti Epson je do roku 2050 dosáhnout uhlíkové neutrality a eliminovat používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy.

Globální korporace Epson Group vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku dosahuje ročních prodejů v hodnotě přes 1 bilion JPY.

Konec levného tepla od sousedů. Od ledna platí nové podmínky rozúčtování, do faktur se promítne příští rok

Česko prožívá další teplou zimu, přesto si některé domácnosti za vytápění připlatí. Do hry totiž od 1. ledna 2024 vstoupila nová pravidla pro rozúčtování nákladů v bytových domech. Nejhůř by na tom měly být domácnosti, které drží hlavice radiátorů na nejnižším stupni a spoléhají na teplo od sousedů. Ani přetápění podle odborníků k finančním úsporám nepovede, základem je topit přiměřeně. Změny se lidem na fakturách za vytápění a teplou vodu poprvé projeví až příští rok. Legislativní úprava vychází ze studie, kterou pro ministerstvo pro místní rozvoj zpracovalo České vysoké učení technické.

Snížení rozdílů na vytápění v bytových domech a spravedlivější rozúčtování za energie. To jsou hlavní cíle nových legislativních změn, které s platností od 1. ledna 2024 připravilo české ministerstvo pro místní rozvoj. Základní složka by se nově měla pohybovat ve výši 40, 50 nebo 60 procent s tím, že ji dodavatel služeb, tedy správce objektu, družstvo či společenství, může o deset procentních bodů navýšit či snížit. Výše uvedené změny budou platit pro zúčtovací období, které započne od 1. ledna 2024. Ve většině případů tak bude zpracováváno v roce 2025.

Do hry od nového roku vstoupila nová pravidla pro rozúčtování nákladů na vytápění, které zavádí novela vyhlášky 269/2015 Sb. Legislativní úprava vychází ze studie, kterou pro ministerstvo pro místní rozvoj zpravovalo České vysoké učení technické (ČVUT). „Novela zavádí dvě podstatnější parametrické změny. První z nich je posun tzv. dolního limitu z 80 na 70 procent. To povede ke snížení plateb za vytápění u bytů, které teplem šetří a tedy k větší motivaci uživatelů bytů vytápět byty hospodárně. Druhou změnou je stanovení poměru základní a spotřební složky na základě průkazu energetické náročnosti budovy. Úspornější budovy tedy budou mít základní složku vyšší než běžné stavby, protože v nich dochází k větším tepelným prostupům mezi jednotlivými byty,“ vysvětluje Josef Haumer, vedoucí oddělení služeb bytového fondu společnosti Enbra.

Poctiví ušetří, náklady stoupnou u přetopených bytů

Obecně vzato by měla nová vyhláška zajistit spravedlivější rozúčtování tepla a u odborníků se setkává s pochopením. Vědci z ČVUT podle Haumera vzali do úvahy jak různorodou hospodárnost budov, která se dům od domu mění, tak požadavek na férovější rozpočítání energií mezi jednotlivé bytové jednotky. „Tato úprava respektuje vztah tepelných toků mezi byty u budov s různou kvalitou pláště budovy. Obě legislativní změny vychází z objektivní studie a lze je tedy hodnotit kladně,“ uzavírá Haumer. V praxi to znamená, že meziročně nižší účet za energie najdou příští jaro ve schránce ti, kteří v zimě topili přiměřeně. Naopak ten, kdo radiátory po celou dobu topné sezóny prakticky nevypíná, může příští rok zaplatit až dvojnásobek.

Novinka se týká také samotných měřidel spotřeby energií. U těch systémů, které už vlastníci nemovitostí stihli nainstalovat a zároveň umožňují měsíční informování, vzniká tato povinnost od 1. ledna 2024. Pro ostatní je klíčovým okamžikem začátek kalendářního roku 2027, kdy se bude povinnost poskytování měsíčních informací o spotřebě týkat většiny bytových objektů v České republice. „Povinnost poskytovat měsíční informace spotřebitelům vzniká na základě implementace evropské směrnice EED do české legislativy, a nelze se jí tedy vyhnout. Rok 2024, 2025 a 2026 je přechodným obdobím, které dává možnost, aby se jak uživatelé bytů, tak i společnosti, které službu poskytují, mohli připravit,“

Technicky vzato se podle Haumera jedná o poměrně náročný technologický krok, který bude vyžadovat vysoké finanční i technologické nároky. „Povinnost se týká asi pěti miliónů měřidel tepla, bytových vodoměrů a indikátorů na radiátorech. Náklady, které jsou s touto změnou spojeny, se týkají zejména nutnosti vybavit zařízení nějakým typem komunikačního rozhraní, obvykle pomocí radiového přenosu, popisuje Haumer s tím, že navíc je potřeba zajistit těmto pěti miliónům měřidel příslušnou konektivitu.

Blíží se povinnost měsíčního informování o spotřebě

V souvislosti s tím lze předpokládat výrazné rozšíření zařízení s komunikací přes Internet věcí (IoT). V domácnostech by se tak podle odborníků mělo stát do konce současného desetiletí. Těžit z toho můžou kromě běžných uživatelů i tuzemské úřady, IoT vodoměry jim například umožní efektivněji bojovat se suchem. Technologie najde využití i u domácích podniků, kterým toto řešení může pomoci plnit environmentální cíle. „Pro běžného člověka i managment českých firem to bude znamenat možnost sledovat spotřebu prakticky v reálném čase. Ve finále tak může na základě dostupných informací své spotřebitelské chování upravit,“ vysvětluje Haumer.

Zájem majitelů a správců objektů o podobná řešení se pode expertů postupně zvyšuje. Ve většině objektů je nyní prováděn odečet tzv. pochůzkovým způsobem, tedy fyzicky přímo na místě. Jakmile stávajícím měřidlům a indikátorům skončí jejich technická nebo morální životnost, budou nahrazeny novými technologiemi, které již požadavky legislativy bez problémů naplní. „Češi jsou v tomto ohledu poměrně svědomití. Máme zprávy o tom, že majitelé objektů se na tuto změnu již nyní velmi intenzívně informují a připravují,“ říká Haumer.

O společnosti ENBRA

Firma ENBRA byla založena roku 1991 a od svých počátků až do dnešní doby se profiluje jako klíčový hráč v oblasti technického zařízení budov. Obchodní a zakázkové aktivity společnosti zahrnují mimo jiné také oblast měření spotřeby vody a tepla, indikace dodaného tepla v bytech, rozúčtování nákladů na vytápění, dodávky bojlerů, kotlů, tepelných čerpadel, energetické audity budov a mnoho dalšího. Společnost ENBRA provozuje rovněž nejrozsáhlejší síť špičkově vybavených autorizovaných metrologických středisek v ČR a SR.

Startuje nový ročník soutěže ve sběru vysloužilého elektra Ekoedu, pro školy je letos připraveno více kategorií

Školy zapojené do projektu Zelená škola se mohou od března utkat v udržitelné soutěži ve sběru vysloužilých elektrozařízení Ekoedu. Společnost REMA Systém v novém ročníku soutěže rozšířila počet kategorií a poskytla školám více času pro sběr starého elektra, a to až do října. Vítězové získají tablety od partnera soutěže společnosti Vodafone Czech Republic.

V pátek 1. března 2024 startuje již sedmý ročník soutěže Ekoedu, kterou školáci dříve znali pod názvem EkoEDA. Soutěž zaměřenou na sběr vysloužilých elektrozařízení, baterií a akumulátorů pořádá společnost REMA Systém ve spolupráci se společností REMA Battery. Soutěž je určena školám zapojeným do projektu Zelená škola a její hlavní myšlenkou je vést děti a mládež k zodpovědnému nakládání se starým elektrem. „Soutěžit se letos bude nově ve třech kategoriích: mateřské plus základní školy, střední plus vysoké školy a speciální školy. Pro maximální férovost je kategorie mateřské a základní školy ještě navíc rozdělena na dvě podkategorie, a to na školy do 100 žáků a školy nad 100 žáků. Ve všech podkategoriích a kategoriích budou vyhlášena tři vítězná místa,“ uvádí Lýdia Stanková, manažerka marketingových projektů společnosti REMA Systém. Společnost zajišťuje sběr odpadních elektrozařízení po celé České republice.

Na vítězné školy čekají atraktivní výhry v podobě tabletů od partnera soutěže společnosti Vodafone Czech Republic, a. s. Soutěž bude probíhat až do 1. října 2024 a školy se do ní mohou zapojit i v jejím průběhu. Kompletní pravidla soutěže jsou k dispozici na webu www.rema.cloud v sekci Zelená škola.

Loni školy vysbíraly přes 32 tun odpadního elektra

V minulém ročníku soutěže odevzdali žáci a zaměstnanci zapojených škol 32 060 kilogramů vysloužilých elektrozařízení, baterií a akumulátorů. V kategorii mateřských škol si pomyslné zlato odnesli žáci Mateřské školy Dušníky, kde se vysbíralo v průměru 656 kilogramů odpadních elektrozařízení na žáka. „Rodiče našich žáků jsou skvělí. Když je požádáme o sběr vysloužilých elektrospotřebičů, hned se do něj rádi zapojí. Dětem se snažíme téma významu sběru starého elektra vysvětlit, pro ty mladší tříleté je to těžké téma, ale ty šestileté to už chápou,“ uvedla k soutěži Vladimíra Hejdová, ředitelka Mateřské školy Dušníky, právě tato škola se na čelních příčkách soutěže umístila již několikrát. V kategorii základních, středních a speciálních škol vybojovala první příčku Základní škola a Mateřská škola Skorošice, jejíž žáci odevzdali ke sběru průměrně 230 kilogramů.

Zelená škola vzdělává hravou formou

Projekt Zelená škola aktuálně sdružuje už více než 560 subjektů, kterým společnost REMA Systém umožňuje zapojit se zcela bezplatně. Školy mohou pro své žáky využívat i certifikovaný vzdělávací program Odpad není k zahození, který kombinuje zábavné pracovní listy a online interaktivní hry. Děti se tak hravou formu učí o problematice recyklace elektroodpadů. Učitelé mohou díky kvalitní metodice program snadno aplikovat do výuky.

O společnosti REMA Systém

Hlavními aktivitami společnosti REMA Systém jsou služby zabezpečující zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrických a elektronických zařízení. Jde například o pračky, lednice, televizory, počítače, tiskárny, mobilní telefony a další přístroje. Ve spolupráci se společností REMA Battery navíc umožňuje i zpětný odběr odpadních baterií a akumulátorů.

Svým klientům REMA nabízí odborné a komplexní řešení na cestě ke splnění legislativních povinností, běžným spotřebitelům pomoc a jednoduché vyřešení starostí s nepotřebnými či vysloužilými elektrospotřebiči. V oblasti ochrany životního prostředí REMA působí od roku 2005, od kdy provozuje systém pro zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrozařízení.

Podrobné informace najdete na adrese www.rema.cloud, informace k projektu Chytrá recyklace naleznete na www.chytrarecyklace.cz.

Mio uvádí prémiovou zrcátkovou autokameru MiVue R850T s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou

Mio, přední světový dodavatel bezpečnostních kamer do vozů a cyklonavigací, uvedl svou první zrcátkovou autokameru v prémiové verzi, tedy s vysokým rozlišením a příp. 60fps v FHD, se senzory STARVIS od Sony, WiFi-5 a řadou nejmodernějších funkcí vytvořených pro řidiče. Autokamera je v provedení „E-Mirror“ a zobrazuje tak situaci před či za vozem přes celý 11.88″ IPS displej, který je antireflexní i při vysokém světle. Záznam doplňuje zadní autokamera, a to i při ochraně vozu po zaparkování.

Nahrávání v rozlišení 2.5K 1440P rychlostí 30 fps

Kamera do auta pořizující záznam v rozlišení 2.5K 1440 pixelů zachytí veškeré detaily vaší cesty. Je vybavena širokoúhlým objektivem, takže si můžete být jisti, že žádná část vaší cesty nezůstane nezachycena.

Krása a snadnost

Bezproblémový design, díky kterému nejenže elegantní a stylová 11,88″ kamera MiVue™ R850T E-mirror  vypadá dokonale integrovaná do vašeho vozu s kabelem 3 v 1, ale také poskytuje maximální viditelnost pro bezpečnost jízdy, i když je vaše zadní sedadlo plně obsazeno.

Díky technologii HDR vyvinuté profesionální technologií ladění obrazu společnosti Mio je navržen tak, aby eliminovala odlesky a odrazy při silném světle pomocí režimu zrcadlení a automatického jasu.

Díky elegantnímu a tenkému rámečku obrazovky má ve srovnání s jinými 9,66″ obrazovkami větší viditelnou plochu. Konstrukce kabelu 3 v 1 integruje kabely GPS, napájení a zadní kamery, což umožňuje lepší zapojení a skrytá kabeláž nabízí přehlednější výhled.

Inteligentní parkovací režim

Když je motor vypnutý, MiVue™ R850T se přepne do inteligentního parkovacího režimu. Pokud senzory detekují náraz a/nebo pohyby v blízkosti přední části vozidla, automaticky se aktivuje nahrávání. To pomáhá shromažďovat důkazy, i když nejste ve vozidle (vyžaduje trvalé napájení kamery, např. díky Mio SmartBox III).

Hlasové ovládání kamery (v angličtině)

Pomocí vybraných hlasových příkazů můžete ovládat kameru, jako například vypnutí/zapnutí displeje, vyvolání nouzového nahrávaní, změnu pohledu přední/zadní kamery.

Upozornění na radary a úseková měření

MiVue R850T WiFi 2.5K zobrazuje vzdálenost a čas (vteřiny) k rychlostní kameře (radary), upozorňuje na kamery hlídající přejezd na červenou (křižovatky, semafory). Novinkou je i moderní funkce upozorňování před úsekovým měřením, na jeho začátku, v jeho průběhu a při jeho skončení. Poskytuje tak informace o aktuální a průměrné rychlosti vozu a rychlostním omezení v úseku, a navíc čas a metráž zbývající do konce úseku. Řidič tak může upravit rychlost daleko dříve, než na jeho konci a přispět tak k plynulosti dopravy.

Díky upozornění v dostatečné vzdálenosti a v závislosti na rychlosti vozu bude řidič navíc vždy vědět, jak rychle může jet, jde o patentovanou funkci Smart Alert – čím rychleji řidič jede, tím dříve ho kamera upozorní.

Bezplatné aktualizace databází radarů po celou dobu životnosti zařízení.

Ocenění iF Design Award 2023 – design uživatelského rozhraní (UI)

Inovativní bloková architektura uživatelského rozhraní je navržena tak, aby odpovídala způsobu myšlení uživatelů a odrážela jejich interakci.

HDR s 2.5K 1440P (Vysoký dynamický rozsah)

Díky této technologii kamera zachytí více snímků v rychlém sledu pomocí různých hodnot expozice, poté zkombinuje několik snímků a vytvoří jeden optimální snímek. Zvládá pracovat se širokou škálu světelných podmínek ve scéně tak, aby bylo dosaženo nejlepšího možného zobrazení objektů v jasných i tmavých oblastech záznamu.

Křišťálově čisté video i při vysokých rychlostech s 60 snímky za vteřinu ve Full HD

Ve srovnání s 30 snímky/s umožňuje tato dvojitá hustota dat mimořádně detailní a plynulý obraz i při vysoké rychlosti jízdy.

Mio Night Vision technologie

Špičková technologie Mio Night Vision zajištuje díky objektivu s vysokou světelností a sestavě skleněných čoček dosažení plynulých a jasných záznamů, a to i za zhoršených světelných podmínek.

Superkapacitor

Díky vestavěnému superkondenzátoru je MiVue™ 955W mnohem odolnější vůči změnám teploty, což poskytuje vyšší úroveň spolehlivosti a ochrany.

Integrovaná WIFI a aktualizace přes telefon

Zálohování a přenos videa je možný i do chytrého telefonu, a to díky aktualizované aplikaci MiVue PRO přímo od výrobce. Ta slouží také pro aktualizace autokamery, zejména radarů a případně nového firmwaru autokamery (technologie WIFI OTA).

GPS polohování a automatická kalibrace času/polohy

Díky integrovanému GPS modulu zaznamenává MiVue 803 WiFi rychlost jízdy, přesnou polohu a čas (razítko ve videu lze případně vypnout). Zajišťuje i automatickou kalibraci času a polohy, a to i po delší době mimo provoz. K dispozici je rovněž sesterský model s názvem MiVue 802 WiFi 2.5K, který GPS modul nemá.

Integrovaný G-senzor uloží potřebné záznamy

V případě nehody nebo náhlé změny směru jízdy citlivě zaznamená integrovaný G senzor pohyby vozidla a zajistí, že nahraná data nebude možné přepsat.

Mio MiVue Manager

PC software pro přehrávání a analýzu videa, informací z G-Senzoru (rychlost, směr a intenzita nárazu), sdílení na sociálních sítích, zaznamenání jízdní trasy na Google Maps.

WEB

https://www.mio.com/cs_cz/products/dash-cameras/car-cameras/mivue-r850t

Cena

Mio MiVue R850T WiFi 2.5K je aktuálně k dostání v českých a slovenských eshopech už od 8500 Kč vč. DPH / 340 EUR.

Technické specifikace:

  • 2.5K 1440P HDR přední a 1080P HDR zadní kamera
  • 60 snímků za vteřinu při Full HD rozlišení
  • Zadní kamera T60 je součástí balení
  • Vysoce kvalitní snímač STARVIS™ CMOS od Sony s kvalitou blížící se nočnímu vidění
  • Inteligentní parkovací režim s detekcí pohybu
  • Elegantní design s 11,88″ dotykovým displejem IPS s ochranou proti odleskům
  • Objektiv F1.8 poskytuje jasnější a čistší video i za zhoršených světelných podmínek
  • Hlasové příkazy hands-free pro bezpečné ovládání kamery (pouze v angličtině)
  • Vysoký jas a pronikavé zrcátko s optimalizací expozice HDR
  • Integrovaná vysokorychlostní Wi-Fi 5 přenos pořízených nahrávek do mobilního telefonu a jejich sdílení
  • Night Vision technologie
  • Externí GPS modul – automaticky zaznamenává informace o jízdě (rychlost, směr, nadmořskou výšku a zeměpisné souřadnice)
  • Široký úhel záběru přední a zadní kamery zachytí každý detail kritických okamžiků
  • Superkapacitor s extrémní odolností
  • Mobilní aplikace MiVue Pro
  • 3 osý G- senzor pro automatickou detekci a analýzu nehody
  • Upozornění na rychlostní radary a úseková měření, s bezplatnou a pravidelnou aktualizací databáze
  • Automatické nahrávání
  • Mio MiVue™ Manager – PC software pro přehrávání a analýzu videa a informací z G-Senzoru (rychlost, směr a intenzita nárazu), sdílení na sociálních sítích
  • Podpora paměťových karet MicroSD (U3, V30) až do kapacity 256 GB
  • Česká a slovenská lokalizace
  • Balení: MiVue R850T, Mio MiVue T60 zadní kamera, nabíječka do auta, externí anténa GPS, kabel 3 v 1, 3M nalepovací držák , sada držáků gumiček, statická nálepka na sklo, 8metrový kabel k zadní kameře

Více informací naleznete prosím na www.MIO.com/CZ/ a také na těchto kontaktech:

O společnosti Mio

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově prodává ve více než 60 zemích.

Mio Technology je leaderem na trhu autokamer a GPS navigací v regionu střední a východní Evropy. Vyvíjí produkty na základě každodenních potřeb svých klientů. Jde o bezpečnostní kamery do aut, motokamery, navigace do aut a cyklonavigace a další produkty. Více na www.mio.com/CZ .

Dotace Oprav dům po babičce se stává dostupnější. Wienerberger investorům k získání dotace pomůže

V rámci dotačního programu Oprav dům po babičce nově Státní fond životního prostředí nabízí investorům, kteří nemají dostatečně naspořeno na komplexní renovaci bydlení, možnost zvýhodněného úvěru. Plní tak slib, který dal již před startem programu, a pomáhá nastartovat zatím nenaplněný potenciál. Wienerberger se i nadále snaží pomoci investorům k maximálnímu využití dotace, nyní i za pomoci zvýhodněného financování. V rámci unikátní služby nabízí odhad výše podpory, doporučení projektanta a energetického specialisty a výhodné podmínky na pořádný stavební materiál.

„Zpřístupnění výhodných úvěrů je v rámci tohoto dotačního programu určitě krok správným směrem. Poměrně přísné a složité podmínky pro získání nepřesvědčily, ba naopak odradily zájemce k podání žádostí. Naše společnost se i nadále snaží investory k rekonstrukcím motivovat, protože jednou z nejstabilnějších investic je právě stavba či rekonstrukce nemovitosti. Pokud tak investor zdědí dům po prarodičích, určitě se nevyplatí ho prodávat, i když vyžaduje rozsáhlou opravu,” říká Petr Magda, komerční ředitel a jednatel společnosti Wienerberger.

Podle něj se v dlouhodobém měřítku nejvíce vyplatí stavět domy v nízkoenergetickém a pasivním standardu a zároveň opravit již existující budovy tak, aby odpovídaly současným požadavkům. „Starší domy mívají totiž často vysoké provozní náklady, které je činí pro dědice nebo potenciální kupce neatraktivními, či dokonce nevhodnými k dlouhodobému využívání. Rekonstrukce proto dokáže velmi citelně ovlivnit jak komfort bydlení, tak budoucí hodnotu nemovitosti. Pokud majitel domu investuje do zvýšení energetické efektivity budov, tak v budoucnu spotřebuje jen minimum energií, což mu umožní snížit životní náklady a využít finance jinak,“ vysvětluje Petr Magda.

Za necelých šest měsíců si o dotaci v programu požádalo pouhých 1232 lidí včetně projektů již realizovaných, jejichž počet nelze přesně určit. S výhodnými úvěry dostupnými od března by počet žadatelů v letošním roce mohl stoupnout. Původní očekávaný enormní zájem o přerozdělení 40 miliard se v souvislosti s nastavenými podmínkami nekonal. Do roku 2030 se počítá se 40 000 zájemci o podporu z programu.

„Motivaci a silnějšímu zájmu pro investory rekonstruovat staré domy do úspornějšího standardu však stále silně brání podmínka, že o pomoc mohou žádat pouze lidé, kteří nevlastní žádnou další nemovitost. V kombinaci s nutností komplexní rekonstrukce, která prakticky znemožňuje její obývání, je využití jinak atraktivní dotace Oprav dům po babičce téměř nemožné,“ doplňuje Petr Magda.

Společnost Wienerberger, největší tuzemský dodavatel pálených cihel a střešních tašek, motivuje Čechy k rekonstrukci starších nemovitostí pomocí svých služeb souvisejících s vyřízením dotace Oprav dům po babičce. Investoři mohou využít kalkulačku dotačního potenciálu investora, která jednoduše umožní zjistit predikci maximální možné výše dotace při zadání základních parametrů stavby.

Žadatelům Wienerberger také poskytuje poradenství ohledně získávání dotací z programu, ale i kalkulace spotřeby materiálu na cihelný systém Porotherm, řešení střešního pláště včetně střešních oken Tondach a doporučení partnerských dodavatelů, například kvalitních oken a dveří od značky Vekra, technologického řešení domu Vaillant nebo řešení pro hospodaření s dešťovou vodou Pipelife. Soukromníkům také pomůže najít projektanta, který vypracuje dokumentaci ve spolupráci s energetickým specialistou pro zajištění průkazu. Odborníci z Wienerbergeru dokážou rovněž doporučit spolehlivou stavební firmu, nebo dokonce pomoci se samotnou žádostí o dotaci.

Společnost Wienerberger s. r. o., je největším výrobcem pálených cihel a střešních tašek v České republice. Její portfolio na trhu v ČR nyní zahrnuje zdicí systém Porotherm, pálenou střešní krytinu a doplňky střech Tondach, obkladové a lícové cihly Terca, keramickou dlažbu Penter a betonové produkty Semmelrock. Wienerberger s. r. o., je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger Group, který představuje největšího světového výrobce cihel a současně lídra v produkci pálených střešních krytin v Evropě. Více informací na www.wienerberger.cz.

Z loajálních zaměstnanců kyberzločinci: Jak kyberzločinci hledají na darknetu insidery

Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies varuje, že v temných zákoutích internetu se neobchoduje jen s hackerskými nástroji a hrozbami nebo zbraněmi, drogami, ukradenými osobními informacemi nebo s přihlašovacími údaji, ale své služby zde také nabízí různí insideři a hackerské skupiny hledají spolupracovníky, kteří by jim pomohli zaútočit zevnitř organizací.

Darknet je pro kyberzločince atraktivní kvůli své téměř dokonalé anonymitě, což z něj činí ideální prostor pro hledání spolupracovníků a nabízení ilegálních pracovních příležitostí. Mnoho nabídek je cíleno na insidery, tedy osoby se znalostmi a přístupem k citlivým systémům, kteří mohou kyberzločincům pomoci proniknout do chráněných sítí. I když by se mohlo zdát, že s rozvojem pokročilých kybernetických nástrojů bude obchod s insidery klesat, v posledních dvou letech naopak vidíme v této oblast výrazný nárůst.

Pracovní nabídky na darknetu

„Kyberzločinci často využívají specializovaná fóra a tržiště na darknetu ke zveřejňování pracovních nabídek. Ty mohou zaujmout technicky zdatné uživatele, kteří jsou zklamáni tradičním pracovním trhem nebo jsou ochotni překročit hranice zákona za finanční odměnu. Nabídky mohou být různorodé, od hackingu a krádeže dat až po nasazení malwaru a ransomwarové kampaně. Hackerské skupiny očekávají, že insideři poskytnou přístup k cílovým systémům, pomohou při překonávání bezpečnostních opatření a poskytnou užitečné informace pro úspěšný útok. Nebo se dokonce pokusí o fyzickou sabotáž,“ říká Daniel Šafář, Area Manager CEE regionu z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Hledání insiderů

Insideři jsou pro kyberzločince cenní, protože mají přístup k důležitým informacím a mohou zevnitř oslabit bezpečnostní opatření. Kyberzločinci nabízí za spolupráci poměrně vysoké finanční odměny a mohou dokonce poskytnout speciální výcvik, aby maximalizovali plánované škody. Příkladem jsou „kurzy“, pomocí kterých se tito insideři zlepšují v dovednostech, jako je třeba schopnost nepozorovaně instalovat malware nebo jinak sabotovat bezpečnostní systémy zaměstnavatelů. Podobných inzerátů jsou na darknetu desítky, často se jedná o nabídky z Ruska nebo Společenství nezávislých států (SNS).

Najmutí insidera je nákladné a nebezpečné, proto se kyberzločinci v těchto případech zaměřují na lukrativní obory a velké společnosti. Oblíbeným terčem je například finanční, telekomunikační nebo technologický sektor.

Ale na darknetu nehledají kyberzločinci jen spolupracovníky, ale insideři zde také proaktivně nabízí své služby. Například zaměstnanec významného ruského mobilního operátora nabízí výměnu SIM karet a další nelegální služby. Podobných nabídek je mnoho i co se týče amerických telekomunikačních operátorů.

Oblíbené jsou také nabídky insiderských služeb z finančního sektoru a kryptoměn.

Hrozbě insiderů čelí tradičně i technologický sektor.

Ale riziko se nevyhýbá žádnému odvětví, což ukazuje i inzerát týkající se obchodu s botami a módou.

V Rusku a východní Evropě existují organizace zabývající se kybernetickou kriminalitou, které monitorují sítě insiderů v různých organizacích. Některé z nich ale zároveň nabízí vlastní insidery, kteří poskytují nelegální nebo přinejmenším pochybné služby v jiných zemích. Jedním z takových je hacker s přezdívkou Videntis.

Videntis má katalog s více než 11 stránkami, kde jsou nabízené služby spojené s insidery. Některé služby jsou velmi běžné, jako jsou vyhledání mobilního čísla za 2500 rublů do 48 hodin, výpis všech hovorů a SMS do 72 hodin za 25 000 rublů nebo přesměrování všech hovorů z určitého čísla za 19 000 rublů. Další služby se týkají ruských bank, jako například Ozon. Za 8000 rublů je možné do 72 hodin zjistit tajné slovo nebo za 9000 rublů získat výpis z libovolného účtu. Za 900 dolarů slibuje hacker využít své kontakty pro zablokování WhatsAppu libovolného uživatele, zablokování SIM karty u libovolného operátora nebo za 850 dolarů do 7-30 dnů zablokování nějakého osobního účtu na Instagramu nebo TikToku. Některé služby jsou univerzálnější, jako například potvrzení o očkování do zahraničí nebo vytvoření zdravotních dokladů pro cestování.

Oboustranně výhodný obchod

Pro insidery je spolupráce s kyberzločinci vysoce riziková, mohou čelit trestnímu stíhání a ztrátě profesní reputace, čemuž odpovídají nabízené nebo požadované odměny. I když pro někoho může být tou hlavní motivací třeba pomsta.

Odměna může být v podobě přímé platby nebo třeba podílu na zisku z ukradených dat. V některých případech mohou být odměny podmíněny úspěchem útoku nebo množstvím získaných dat.

„Hackerská skupina LAPSUS$ například hledala insidera uvnitř telco společností a nabízela odměnu a nízké riziko pro insidera i hackery. Jiná skupina zase nabízí 2000-5000 dolarů zaměstnancům, kteří mají přístup k řidičům u různých prodejních společností. Ale výjimkou nejsou ani vyšší částky, například až 100 000 dolarů insiderovi v technologických společnostech. Dopad útoků, do kterých jsou zapojeni zaměstnanci, může být likvidační,“ dodává Daniel Šafář. Ponemon Institute ve svém průzkumu „Cost of Insider Threats Global Report“ uvádí, že v roce 2022 se průměrné náklady na incident spojený s aktivitou insidera vyšplhaly až na 15,38 milionů dolarů.

Insideři mohou být zaměstnanci, dodavatelé nebo se může jednat o zaměstnance partnerských společností. Navíc se mohou různit i jejich motivy, od finančního zisku přes pomstu až třeba po politické či ideologické důvody.

Spolupráce mezi kyberzločinci a insidery na darknetu představuje vážnou hrozbu pro bezpečnost dat a infrastrukturu společností. Tento fenomén vyžaduje zvýšenou pozornost a proaktivní přístup k zabezpečení, včetně školení zaměstnanců, implementace odpovídajících bezpečnostních politik, detekce podezřelého chování, monitoringu celého prostředí a pravidelných kontrol. Je důležité pochopit, že v boji s kybernetickou kriminalitou je klíčová prevence a každá organizace by měla být velmi pozorná, co se týče vnitřních hrozeb.

 

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Facebook: https://www.facebook.com/CheckPointCzech

X: https://twitter.com/CheckPointCzech

LinkedIn: https://cz.linkedin.com/showcase/checkpointczech

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Blog: https://research.checkpoint.com/

X: https://twitter.com/_cpresearch_

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:
X: http://www.twitter.com/checkpointsw
Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware
Blog: http://blog.checkpoint.com
YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/check-point-software-technologies

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT.

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

XPG na své první české akci představilo revoluční PC komponenty: Skok do budoucnosti hraní a technologií

Herní značka XPG s potěšením oznamuje, že v rámci významného kroku směrem k inovacím a dokonalému designu, uspořádala v České republice první B2B akci. Toto průkopnické setkání bylo věnováno představení nejnovějších pokroků XPG v oblasti počítačových skříní a napájecích zdrojů, a představuje tak klíčový moment v expanzi značky v českém technologickém prostředí.

Na pozadí živé české technologické scény představilo XPG řadu 11 špičkových skříní, včetně očekávaných modelů INVADER X, BATTLECRUISER II, CRUISER, STARKER AIR (v černé a růžové barvě), DEFENDER PRO, VALOR AIR, VALOR MESH, VALOR STORM, LANDER 500 a LANDER 501. Doplnila je řada napájecích zdrojů XPG, konkrétně FUSION, CORE REACTOR II, CORE REACTOR II VE, KYBER a PYLON, které dokazují, že značka dbá na efektivitu a spolehlivost napájení.

Pozornost věnovaná inovacím: Revoluce na českém trhu

Na akci byly blíže představeny tři výjimečné produkty, které byly vybrány pro svůj potenciál nově definovat herní a technologický zážitek v České republice:

Skříň INVADER X Mid-Tower: Invader X je majákem inovace, který v sobě spojuje estetický vzhled a funkční dokonalost. Jeho pokročilý systém chlazení, přizpůsobitelné RGB osvětlení a prostorný interiér pro špičkové komponenty z něj činí špičkovou volbu pro hráče i profesionály. Další informace naleznete na stránce skříně INVADER X Mid-Tower.

Skříň BATTLECRUISER II Super Mid-Tower: Tento pevný case je navrženo pro ultimátní herní sestavy a získal ocenění Taiwan’s Excellent 2024. Jeho „Exoskeleton“ design kombinuje futuristický styl s optimalizovanou funkčností, zajišťuje stabilitu, odolnost, efektivní proudění vzduchu a vysokou úroveň estetické hodnoty. Objevte více informací o jeho schopnostech zde.

Napájecí zdroj CORE REACTOR II: CORE REACTOR II je špičkový napájecí zdroj navržený pro formát ATX 3.0 s modulární kabeláží a certifikací 80 PLUS GOLD. Těmto napájecím zdrojům se daří ve vysoce výkonných scénářích, jako jsou servery nebo sestavy pracovních stanic, kde je potřeba hodně energie. Více informací o vlastnostech zdroje CORE REACTOR II naleznete zde.

Počátek nové éry

Tato akce je nejen prvním vstupem XPG na český trh prostřednictvím osobní prezentace, ale také odráží odhodlání značky dodávat špičková herní a technologická řešení po celém světě. Účastníci se na vlastní kůži přesvědčili o inovacích a řemeslném zpracování, které definují produkty XPG.

Tým XPG k akci uvádí: „Nepředstavujeme pouze produkty, ale zahajujeme novou éru hraní a technologií v České republice. Každý produkt byl pečlivě navržen s ohledem na uživatele a my se těšíme, až budeme moci předvést, jak naše inovace mohou změnit herní zážitek.“

O značce XPG – XTREME PERFORMANCE GEAR

Značka XPG (XTREME PERFORMANCE GEAR) byla vytvořena společností ADATA za účelem poskytování vysoce výkonných produktů hráčům, profesionálům v oblasti Esports a technologickým nadšencům. Odhodlali jsme se k vývoji produktů, které poskytují extrémní výkon, a proto úzce spolupracujeme s komunitou hráčů, abychom získali přehled o skutečných potřebách uživatelů. Poskytujeme celou řadu produktů od sestav, komponent, periferií až po různá zařízení, a vytváříme je s ohledem na nejvyšší standardy stability, spolehlivosti a výkonu. Vyvíjíme také produkty se skvělým designem, které nám vynesly několik prestižních mezinárodních ocenění, jako jsou iF Design a Good Design. Kromě produktů hrajeme aktivní roli při sponzorování a podpoře Esports akcí a týmů po celém světě, abychom realizovali extrémní herní zážitky na nejvyšších úrovních.

Sennheiser MOMENTUM True Wireless 4 ohromí zvukem i technologiemi pro budoucnost

Oceňovaný zvuk sluchátek Sennheiser, ANC i bohatá výbava zahrnující bezdrátové nabíjení a úpravu zvuku podle toho, kde se posluchač nachází. Novinka potěší i kodeky, díky kterým je připravena na budoucnost.

Společnost Sennheiser oznámila zahájení prodeje svých nejnovějších plně bezdrátových sluchátek – Sennheiser MOMENTUM True Wireless 4. Nová generace oceňovaných sluchátek přináší řadu inovací, které posouvají kvalitu poslechu na novou úroveň. Nadchnou však i mnoha technologickými vylepšeními, které zvyšují komfort i uživatelskou zkušenost.

Posluchači se mohou těšit na 7,5h výdrž na jedno nabití, která se s nabíjecím pouzdrem vyšplhá až na 30 h. Nechybí ani bezdrátové nabíjení. Díky měničům TrueResponse a technologii Bluetooth Lossless jsou Momentum True Wireless 4 schopná reprodukovat zvuk s nebývalou čistotou a detailností. Podpora 24bitového zvuku a nejmodernějších kodeků, včetně LC3 a aptX™ Adaptive, zaručuje, že posluchači neunikne žádný detail hudby či filmu. Tato kombinace přináší mimořádný poslechový zážitek, který uspokojí i ta nejnáročnější očekávání.

Celkem tucet vylepšení oproti předchozímu modelu se odráží v každé oblasti, kterou je u sluchátek možné hodnotit. Posun nastal ve zvukové kvalitě, nízké latenci i komfortu. Sennheiser Momentum True Wireless 4 ocení nejen milovníci hudby, ale také filmoví fanoušci a hráči videoher.

Inovace pro budoucnost poslechu

Sluchátka Momentum True Wireless 4 jsou vybavena nejnovější verzí Bluetooth 5.4 a technologiemi Qualcomm® S5 Sound Gen 2 a Snapdragon Sound. Díky tomu mohou nabídnout ještě lepší zvukovou kvalitu a nové možnosti připojení zahrnující LE Audio a AURACAST. Problémem tak není sdílení zvuku mezi více sluchátky a do budoucna ani integrace s IoT zařízeními, jako jsou chytré zvonky, nebo chůvičky. To vše zvyšuje jejich flexibilitu a usnadní využití sluchátek v různých životních situacích.

Přizpůsobení poslechu prostředí

Sennheiser nabízí také funkci automatického přepínání nastavení sluchátek podle aktuální polohy. Momentum True Wireless 4 automaticky upravují ekvalizér, aktivní potlačení hluku (ANC) a režim transparentního poslechu tak, aby vše odpovídalo potřebám posluchače doma, v práci anebo v rušném MHD.

Elegantní design a komfort

Nová sluchátka zaujmou nejen svým výkonem, ale i vzhledem a komfortem používání. Výměnné ploutvičky dodají jistotu, že sluchátka nevypadnou z uší a sada ušních nástavců perfektní utěsnění bez pocitu nadměrného tlaku. Vnější skořepina přitom okouzlí metalickým povrchem, který technologií nabitá sluchátka mění v elegantní šperk.

Cena a dostupnost

Nová sluchátka Sennheiser MOMENTUM True Wireless 4 jsou již dostupná v elektronickém obchodě Pantershop a u vybraných partnerů za cenu 7 490 Kč

O společnosti Panter spol. s.r.o.

Společnost Panter s.r.o. je rodinná firma, která importuje a výhradně zastupuje zvukovou techniku Sennheiser a Neumann již od roku 1992. V průběhu let převzala zastoupení mnoha dalších významných značek v tomto oboru. Bohaté zkušenosti s audiovizuální technikou společnost využívá i při návrzích zvukových instalací AV systémů a zajišťuje také vlastní servis dovážených produktů.

Exit mobile version