Podzim je v Niceboy ve znamení chytré domácnosti a péče o tělo

Značka Niceboy rozšiřuje portfolio svých produktů pro domácnost o dva robotické vysavače – modely Charles i3 Plus a Charles i6 a jeden multifunkční vysavač tyčový – Hurricane H7. Současně přináší i produkty pro péči o tělo – sonický kartáček Sonic PRO UV a fén na vlasy AirSonic STAR.

Charles i3 Plus – Robotický vysavač s mopem

Robotický vysavač Charles i3 Plus, který je k dostání jak v bílé, tak černé variantě, nabízí kombinaci vysávání a mopování. Díky inteligentnímu gyroskopickému navigačnímu systému NaviGATE vysavač pokryje 100% vysávané plochy. Charles i3 Plus disponuje filtračním systémem MAX Clean s HEPA H13 filtrem, který zatočí s mikroskopickými částicemi prachu, alergenními roztoči i zvířecími alergeny. S duální nádobou o objemu 400 ml pro prachové nečistoty a 200 ml pro vodu, uklidí velké plochy bez jakékoliv asistence. Vysavač se vyhne i překážkám jako jsou kabely či nábytek. Na jedno nabití zvládne až 110 minut úklidu. S vícejazyčnou mobilní aplikací Niceboy ION (včetně češtiny a slovenštiny) snadno spustíte nebo naplánujete úklid s Charlesem i3 Plus kdykoliv a odkudkoliv.

Robotický vysavač Charles i3 Plus pořídíte za 3999 Kč.

Více informací o vysavači zde: www.niceboy.cz

Charles i6 – Vysává, vytře a zbaví vás zvířecích chlupů

Výkonný robotický vysavač Niceboy Charles i6 v černé nebo bílé barvě zvládá vysávat, vytírat a efektivně si poradí i se zvířecími chlupy. S výkonem 2500 Pa a nízkou hlučností 65 dB dokáže vysávat na jedno nabití až 120 minut. Obsahuje systém NaviGATE, který zajistí efektivní vysátí v co nejkratším čase a díky technologii Red SENSE se vyhýbá překážkám. Při vybití se sám vrátí do dobíjecí stanice, dobije se a pokračuje tam, kde s úklidem přestal.

Díky filtračnímu systému MAX Clean je robotický vysavač Charles I6 ideální pro domácnosti se zvířaty nebo alergiky. Integrovaný filtr HEPA H13 si poradí s mikroskopickými částicemi, včetně alergenů, prachů a bakterií. Vysavač obsahuje i speciální centrální kartáč Animal Brush, který vám pomůže s odstraněním zvířecích nečistot. Tomu je uzpůsobena i nádobka na prach, která má objem celých 650 ml. Nádobka na vodu má velikost 220 ml a technologie AquaDIRECT zajistí kontrolu nad vlhkostí mopu, takže podlahy budou vždy čisté, ale nikdy přemokřené.

Robotický vysavač Charles i6 pořídíte za 5999 Kč.

Více informací o vysavači zde: www.niceboy.cz

Hurricane H7 – Tyčový i ruční vysavač v jednom těle

Design 2v1 dělá z vysavače Hurricane H7 univerzální nástroj pro kompletní úklid domácnosti. Tyčový vysavač je určen pro čištění větších ploch, zatímco ruční vysavač s vyměnitelnými nástavci je ideální pro špatně dostupná místa včetně nábytku a interiéru auta.

Baterie poskytuje energii pro 40 minut vysávání a prachová nádoba o objemu 600 ml vystačí i pro úklid větších prostor. K pohodlnému používání pomůže motor se sníženou hlučností do 78 dB, led diody na hlavici a nízká hmotnost vysavače 2,2 kg pro tyčový vysavač (1,3 kg v módu ručního vysavače). Vysavač je možné použít na všechny typy podlah.

Díky inovativní technologii Cyclone PRO si vysavač udržuje konzistentní sací sílu bez ohledu na míru zaplnění prachové nádoby. Zároveň díky filtračnímu systému MAX Clean s HEPA filtrem nejvyšší třídy H13 odstraní Hurricane H7 i nejjemnější nečistoty a alergeny.

Nástavce:

  • Prodlužovací nástavec s kloubem
  • Štěrbinová hubice pro úzké mezery
  • Hlavice 2v1
  • Kartáč na podlahy/koberce
  • Flexibilní hubice pro obtížné oblasti
  • Hlavice na sedačky a textilie

Tyčový vysavač Hurricane H7 pořídíte za 3999 Kč.

Více informací o vysavači zde: www.niceboy.cz

Sonic PRO UV – Zdravý úsměv s inovativní sonickou technologií

Tento sonický kartáček v sobě skrývá 3 módy – citlivý režim pro ultrajemné čištění, standardní režim pro každodenní údržbu a bělící režim pro zářivější úsměv. I přes vysokou frekvenci vibrací 85 000 kmitů za minutu je výdrž kartáčku na jedno nabití až 55 dní. Snadné dobití zajistí magnetická dokovací stanice, která je součástí balení. Zároveň balení obsahuje i cestovní pouzdro s integrovanou UV-C sterilizační funkcí. Technologie ultrafialového záření UV-C hubí bakterie s účinností 99,9 %.

Již v základním balení je kartáček vybaven sadou tří náhradních hlavic ve třech různých tvrdostech – soft, medium a hard. Díky šetrné sonické technologii lze použít kartáček i na čištění rovnátek, můstků či korunek.

Sonický kartáček Sonic PRO UV pořídíte za 1499 Kč.

Více informací o kartáčku zde: www.niceboy.cz

AirSonic STAR – Šetrný styling s ionizační péčí

Fén Niceboy ION AirSonic STAR disponuje v balení dvěma nástavci, které umožňují dosáhnout různorodých účesů. Je možné si vybrat stylingový koncentrátor, který slouží pro vytvoření hladkých a elegantních účesů nebo objemový difuzér pro bohaté vlnité účesy. Důležitým prvkem fénu je ionizační funkce, která přispívá k ochraně vlasů, minimalizuje krepatění a usnadňuje úpravu vlasů. Kromě toho v sobě fén skrývá motor se sníženou hlučností o síle 2100 W se dvěma možnostmi proudění a teploty vzduchu. K finálnímu zafixování účesu slouží tlačítko chladného vzduchu. Jednoduchou manipulaci zajišťuje kabel o délce 1,7 metru.

Fén AirSonic STAR pořídíte za 799 Kč.

Více informací o fénu zde: www.niceboy.cz

O značce Niceboy

První produkty uvedla značka Niceboy na evropský trh v roce 2016. Od té doby se stala úspěšnou nejen u nás, ale i v řadě dalších zemí Evropy. Ve vybraných kategoriích zaujímá přední příčky v prodejích a je jedním z lídrů na trhu. Mezi produkty značky Niceboy patří akční kamery, autokamery, různé typy sluchátek, přenosné reproduktory, fitness náramky, chytré hodinky a další. Novinky, které Niceboy v posledních letech představil, jsou ucelená řada gamingového vybavení ORYX a řada chytrých výrobků do domácnosti ION.

Call of Duty: Modern Warfare III nabídne díky NVIDIA DLSS 3 až téměř dvojnásobek FPS. Technologie míří i do DLC pro Remnant II

10. listopadu se rozšíří seznam nejpopulárnějších titulů s podporou NVIDIA DLSS 3 o Call of Duty: Modern Warfare III. Ve 4K při maximálním nastavení dokáže znásobit snímkovou frekvenci až 1,8násobně. Hra nabízí také NVIDIA Reflex pro snížení latence, který najdeme i v dalších moderních kompetitivních titulech jako Counter Strike 2 nebo Overwatch 2.

V uplynulých měsících jsme tuto technologii mohli využít např. v Alan Wake 2, Cyberpunk 2077: a Diablo IV. Do seznamu také přibývá nové DLC pro Remnant II s názvem The Awakened King. Pomocí DLSS 3 majitelé GPU GeForce RTX řady 40 dosáhnout v průměru 3,5násobného navýšení snímků za sekundu. Majitelé GeForce RTX 4070 a rychlejších mohou si hru užijí při maximálním nastavení v rozlišení 4K při více než 60 FPS.

NVIDIA DLSS 2 nabídne Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name. Technologie byla podporována i v předchozích dílech série a poslední článek trilogie vychází zítra, 8. listopadu. Ve očekávaném titulu studia Ryu Ga Gotoku navýší DLSS 2 snímkovou frekvenci v průměru 2,2násobně při rozlišení 4K a maximálním nastavení všech parametrů.

Kreativní potenciál GeForce RTX 4090

In the NVIDIA Studio tento týden představuje projekt The Given Fish od Stevena Tunga. Ten využívá stolní PC MSI MEG Trident X2 osazené nejvýkonnější GeForce GPU současnosti: GeForce RTX 4090. Práci na konceptech zahájil Tung v aplikaci Adobe Photoshop, kde měl přístup k více než 30 funkcím akcelerovaným pomocí GPU. Základní modely vznikaly pomocí ZBrush a posléze je vybavil texturami v Adobe 3D Substance Painter. Sestavení fánální scény a její rendering zase probíhal v populárním nástroji Blender. GPU z rodiny RTX ve zmíněných 3D aplikacích lze využívat např. k akceleraci výpočtů osvětlení a generování přesnějších náhledů ve viewportu při zachování plynulosti práce.

„Vyšší rychlost a výkon navíc urychlují různé procesy, například aktualizaci textur materiálů v aplikaci Adobe Substance 3D Painter nebo rendering v Blenderu,“ říká Tung. „Potřebné specifikace a požadavky jsou tak v souladu a umožňují maximální kreativitu bez omezení.“

Doporučené odkazy:

Nejnovější článek o hrách DLSS na GeForce.com: https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/dlss-like-a-dragon-gaiden-remnant-2-awakened-king
Call of Duty: Modern Warfare III článek na GeForce.com: https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/call-of-duty-modern-warfare-iii-dlss-3-reflex/
(video) Call of Duty: Modern Warfare III DLSS 3 video: https://www.youtube.com/watch?v=HOvid5iEQzs

Evoluce logistiky: Od hedvábné stezky až po umělou inteligenci a roboty

Logistika prošla v průběhu staletí pozoruhodným vývojem. To, co začalo jako základní postupy přepravy a skladování, se proměnilo ve vysoce komplexní, technologicky založený obor, který hraje zásadní roli v dnešní globální ekonomice. V tomto článku se podíváme na evoluci logistiky v průběhu let i na současné trendy a budoucnost využití automatizace a umělé inteligence.

Počátky logistiky

Kořeny logistiky a přepravy sahají až do starověkých civilizací. Féničané, Egypťané a Řekové byli jedni z prvních, kdo vytvořili námořní obchodní cesty, které usnadnily výměnu zboží, jako je koření, drahé kovy a textil. Tito první mořeplavci vytvořili základní principy námořní dopravy, včetně navigačních technik a manipulace s nákladem. V této době vznikly také první obchodní cesty, které spojovaly Evropu a Asii. Jedna z nejznámějších obchodních cest, Hedvábná stezka, která vznikla před více než dvěma tisíci lety, byla komplexní sítí obchodních cest spojujících Východ a Západ a ukázala rané principy logistiky. Karavany a tažná zvířata převážela cenný náklad, zatímco zastávky a hostince poskytovaly cestujícím odpočinek a ochranu.

Průmyslová revoluce

Klíčovým obdobím, pro vznik moderní logistiky, jak ji známe dnes, byla průmyslová revoluce. Nástup parní dopravy a rozvoj továren vedly k masové výrobě a potřebě efektivních distribučních sítí. Hlavním druhem dopravy se stala železnice, která umožnila přepravu zboží na velké vzdálenosti. Například po dokončení železničního spojení mezi východním a západním pobřežím v USA, se doba doručení zásilky zkrátila z několika měsíců na „pouhých“ 7 dní. V tomto období také v Americe vzniká první soukromá kurýrní služba, která se od pošty lišila zejména rychlostí a garancí doručení do určitého data a času.

20. století

Veliký boom přišel začátkem 20. století, kdy do logistiky přichází první automobily. Ty nahradili původní koňské povozy a zefektivnili tak lokální doručování, které bylo schopno rozvést zásilky i do míst, kam železnice nemohli. Používali se také poštovní automaty, které umožňovali lidem odesílat zásilky 24 hodin denně. A v některých městech, jako je Paříž nebo New York, byly dokonce vybudovány systémy pneumatických pošt, které využívaly tlakové trubky ke zrychlení přenosu. Po druhé světové válce, se díky velkému rozvoji letectva stává letecká přeprava běžným chlebem pro tehdejší rozvážkové služby. Ta již umožnovala přepravit poměrně veliké množství zásilek na dlouhou vzdálenost. V roce 1956 vyvinul americký řidič kamionu Malcolm McLean první kovové přepravní kontejnery, které zcela změnily dopravní průmysl a jsou dodnes základním kamenem moderní logistiky. Šedesátá léta přinesla rozšíření kamionové dopravy a integraci počítačové technologie společnosti IBM, která nahradila ruční zapisování dat na papír a vytvořila první náhled toho, jak bude vypadat budoucnost logistických systémů. „Nástup počítačů a rozvoj systémů zpracování dat byl naprosto zásadním posunem v tehdejším vnímání logistiky. Počítačové systémy vyvinuté v 60. a 70. letech společností IBM poskytly nástroje pro řízení zásob, optimalizaci tras, sledování zásilek a usnadnily koordinaci logistických operací. Vývoj geografických informačních systémů a specializovaných softwarů pomohl optimalizovat přepravní trasy a zvýšit efektivitu dodávek.“ říká Martin Marek, provozní ředitel technologicko-logistické společnosti DODO. V roce 1975 vytvořila dnes již neexistující společnost Logisticon první počítačový systém řízení skladu (WMS). Tento WMS poprvé použila maloobchodní společnost J.C. Penney, čímž fakticky zahájila moderní éru řízení skladů. Prostřednictvím WMS mohli logističtí manažeři sledovat objednávky, monitorovat zásoby a dohlížet na distribuci. To je opět věc, kterou dnes považujeme za samozřejmost, ale ve své době představovala obrovský pokrok. Kromě toho přinesla sedmdesátá léta také vynález čárového kódu, které výrazně usnadnily identifikaci balíků.

Digitální éra a nástup e-commerce

Digitální éra posunula logistiku na novou úroveň. Nástup počítačů a internetu umožnil lepší komunikaci, tracking v reálném čase a efektivnější správu dat. „Obrovský boom internetu a jeho vlivu na e-commerce způsobil zásadní změny v logistice. Vznikly společnosti jako Amazon a Alibaba, které změnily očekávání spotřebitelů ohledně dodávek a vyvolaly poptávku po rychlejších, přesnějších a nákladově efektivnějších logistických řešeních. Vzrostl počet malých zásilek a objevily se nové způsoby doručování, jako je doručení do druhého nebo stejného dne. Systémy sledování a monitorování v reálném čase umožnily logistickým společnostem efektivněji řídit své zásoby a nástroje pro analýzu Velkých dat pomohly optimalizovat operace dodavatelského řetězce a snížit náklady. Mnoho podniků začalo své logistické operace zadávat externím poskytovatelům logistických služeb (3PL). To umožnilo společnostem soustředit se na své hlavní kompetence a zároveň se spolehnout na odborníky na logistiku, kteří zajišťují efektivní řízení dodavatelského řetězce,“ vysvětluje Marek. Velké společnosti, jako Amazon také začaly zakládat první tzv. fulfillment centra. Tyto obrovské, vysoce automatizované sklady umožnily efektivnější zpracování objednávek a zkrátily dobu mezi zadáním objednávky a obdržením zásilky. Pokročilé technologie, jako dopravníkové systémy, automatizované skladovací a vyhledávací systémy (AS/RS) a optimalizované řízení zásob, sehrály významnou roli při zvyšování rychlosti a přesnosti logistiky v oblasti e-commerce.

Last mile delivery a nové technologie

Po roce 2010 se do popředí zájmu dostala logistika poslední míle, tedy poslední úsek cesty z distribučního centra k zákazníkovi. Společnosti hledaly inovativní řešení, jak zefektivnit a zlevnit doručování a zároveň dodat zboží v co nejkratším čase. Nástup technologických platforem pro objednání a rozvoz jídla, jako DoorDash nebo Uber Eats přivedl do hry pracovníky tzv. sdílené ekonomiky, kteří nabídli rychlé a flexibilní možnosti doručení. To ovlivnilo i e-shopy, jejichž zákazníci začali vyžadovat doručení ve stejný, nebo následující den. „Moderní logistické společnosti využívají v současné době pokročilé technologie a sběr dat v reálném čase, díky kterým dokáží optimalizovat čas doručení, dopravu, spotřebu paliva nebo využití kurýrů. Tím firmám výrazně usnadňují doručení zboží a snižují negativní dopad na městské prostředí. Dokáže-li logistická firma správně naplánovat trasu, maximálně vytížit vozidlo, které po ní jede, a díky kvalitní komunikaci se zákazníkem všechny zásilky předat dle plánu a bez zdržení, lze dělat logistiku udržitelně,“ doplňuje Marek.

Budoucnost je v umělé inteligenci

Zásadní roli pro budoucnost logistiky budou hrát technologické inovace v oblasti automatizace, umělé inteligence a analýzy dat. Hlavními cíli implementace umělé inteligence je zvyšovat efektivitu a snižovat náklady za dopravu, a to s ohledem na životní prostředí a komplikovanou dopravní situaci ve městě. Česká společnost DODO, která je jedním z pionýrů moderních technologií v logistice, vyvinula pro tyto účely vlastní platformu umělé inteligence, která analyzuje obrovské množství dat, na základě, kterých optimalizuje veškeré procesy a maximalizuje kapacitu vozového parku. Nedávno také spustila do pilotního provozu novou technologii, která dokáže s pomocí AI (artificial intelligence) předpovědět díky nasbíraným datům objednávky zákazníků i jejich přibližnou cílovou destinaci na dva týdny dopředu s přesností na konkrétní hodiny. Mezi jejich nejnovější technologické inovace patří dynamické nacenění doručení, díky kterému lze poptávku optimálně rozkládat do celého dne a mírnit tak provoz během největších dopravních špiček. Stále více logistických společností využívá také roboty a drony. Roboti se používají k automatizaci úkolů, jako je vyskladňování, balení a expedice ve skladech, zatímco zavádění dronů může ovlivnit budoucnost doručování zásilek zákazníkům, nebo přepravu zboží mezi sklady a distribučními centry.

Dle Colliers došlo v prvních třech čtvrtletích roku 2023 v zemích střední a východní Evropy k meziročnímu poklesu objemu investiční aktivity do komerčních nemovitostí o asi 59 %

V roce 2023 byl v regionu CEE-6 zatím nejaktivnější domácí kapitál s 56% podílem na celkových objemech transakcí.

Investiční aktivita ve střední a východní Evropě (CEE) za 1. až 3. čtvrtletí 2023 dosáhla 3,2 miliardy eur, což představuje více než desetileté minimum (meziroční pokles o 59 %). Rozdíl v cenách mezi očekáváním kupujících a prodávajících v sektoru komerčních nemovitostí zůstává významnou překážkou pro návrat objemů na pětiletou a desetiletou průměrnou úroveň kolem 10–11 miliard eur. Základní ukazatele nemovitostního trhu ve střední a východní Evropě však zůstávají poměrně silné. Míra neobsazenosti komerčních nemovitostí se snižuje a v některých sektorech byla zaznamenána i dobrá úroveň růstu nájemného. Takové jsou závěry společnosti Colliers v její nejnovější studii Q3 2023 CEE Investment Scene (Investiční scéna v regionu CEE ve 3. čtvrtletí r. 2023).

„V zemích CEE-6 se ve 3. kvartálu zatím podařilo zvýšit ukazatele ekonomického sentimentu ve srovnání s 2. čtvrtletím letošního roku – s výjimkou Rumunska a Maďarska, které zaznamenaly zanedbatelný pokles,“ uvádí Silviu Pop, ředitel výzkumu pro střední a východní Evropu a Rumunsko ve společnosti Colliers, „Vnější situace však zůstává poměrně nepříznivá. I bez ohledu na ne zrovna ideální stav globální ekonomiky jsou zprávy z evropského sousedství znepokojivé, neboť index PMI Markit v eurozóně dosáhl v říjnu 2023 svého tříletého minima. To je významná, a přitom velmi negativní zpráva, protože eurozóna je hlavním cílem exportu pro vyrobené zboží a služby z regionu CEE-6.“

V regionu střední a východní Evropy nicméně působí také faktor, který tyto negativní vlivy zmírňuje. Týká se všech šesti zemí, i když v různé míře. Jedná se o značný příliv kapitálu, ať už veřejného nebo soukromého. Region v současné době zažívá fázi reorganizace v souvislosti s geopolitickými změnami a finanční prostředky EU do těchto zemí proudí v historicky významné míře, posuzujeme-li to v poměru k jejich HDP,“ pokračuje Silviu Pop.

Kevin Turpin, regionální ředitel kapitálových trhů pro střední a východní Evropu ve společnosti Colliers, k tomu dodává: „Ceny stavebních prací v regionu CEE zůstávají zvýšené a nedostatek pozemků v nejvyhledávanějších lokalitách žene ceny nahoru, což ztěžuje realizaci výstavby vzhledem k očekávaným příliš malým výnosům. Projevuje se rovněž tlak na růst nákladů na pracovní sílu. To vše může způsobit vyšší prodejní ceny i zvýšit ceny nájemného nebo vést ke snížení počtu připravovaných projektů, což by v konečném důsledku mohlo znamenat i nedostatečnou nabídku na některých trzích a v některých odvětvích.“

Nejlukrativnější výnosy ve 3. čtvrtletí 2023

Celkové náklady na financování se v současné době pohybují kolem 5,75 %, což je dáno výrazně vyššími úrokovými sazbami a úrokovými swapy. V porovnání s ostatními trhy v západní Evropě byla ve střední a východní Evropě v posledních 12 měsících zaznamenána menší cenová korekce, což by mohlo vést k pomalejšímu oživení transakční aktivity v průběhu roku 2024.

Finanční toky ve střední a východní Evropě podle odvětví

Objemy investic do kancelářských prostor se snížily, a to jak globálně, tak i speciálně ve střední a východní Evropě. V průběhu 1. až 3. čtvrtletí 2023 představovaly kancelářské prostory v regionu CEE pouze 29,9 % objemů transakcí s komerčními nemovitostmi. Na první místo se znovu dostal sektor I&L (průmysl a logistika) s podílem 31,4 %, následovaný maloobchodem s 30,6 %.

Finanční toky ve střední a východní Evropě podle původu kupujícího

V roce 2023 byl zatím nejaktivnější domácí kapitál zemí CEE-6 s působivým 56% podílem na celkových objemech transakcí v regionu. Nejvyšší podíl na objemech si zajistil český kapitál s 33 %, přičemž 10 % připadá na pouhé 2 transakce v sektoru maloobchodu. Ostatní kapitál z regionu CEE odpovídal za dalších 23 %, následoval kapitál z dalších evropských zemí (22 %), z USA (7 %), východní Asie (7 %) a Blízkého východu (5 %).

Výhled pro nadcházející měsíce

Mnoho potenciálních prodejců, pokud jsou toho tedy schopni, přehodnocuje své strategie a obchodní plány s cílem „přežít do roku 2025“. Právě takový výrok bylo možné často zaslechnout na výstavě na Expo Real v Mnichově. Může to znamenat využití času ke stabilizaci příjmů/pronájmu, provozní efektivity a modernizaci souladu s požadavky ESG. Někteří majitelé však nemusejí mít možnost nebo zdroje pro takovou strategii a mohou se snažit otestovat apetit trhu u omezených skupin investorů v „mimotržních“ transakcích. Ve skutečnosti se tak již s různým úspěchem děje. Na druhou stranu mnoho kupujících jednoduše čeká na příležitosti z nucených nebo problémových prodejů například v důsledku klesajícího ocenění, zvýšených úrokových sazeb a refinancování dluhů. Zatím se však žádné významné známky skutečné tísně, která by nutila k takovým prodejům, neobjevily,“ komentuje Kevin Turpin.

ESG se stává normou

Budovy splňující požadavky ESG se pomalu stávají na trhu normou, což odráží širší závazky ve vztahu k udržitelnosti jak ze strany developerů, tak i vlastníků, investorů, věřitelů a nájemců. Vzhledem k současnému tržnímu prostředí může načasování z hlediska souvisejících nákladů znamenat další důsledky pro tvorbu cen, protože tyto náklady dosud často nebyly zohledněny. Na odvětví nemovitostí a jejich financování však působí, pokud jde o jejich soulad s evropskými předpisy ESG, stále větší tlak.

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední diverzifikovaná společnost poskytující profesionální služby a správu investic. Naše společnost působí v 67 zemích a 15 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 27 let přináší naše zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši téměř 20 %. S ročními příjmy ve výši 3,0 miliardy dolarů (3,3 miliardy včetně přidružených společností) a více než 40 miliardami dolarů spravovaných aktiv společnost Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch našich klientů, našich investorů a našich lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, Twitter @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

Revolut zdvojnásobuje počet zaměstnanců ve Financial Crime v boji proti rostoucím podvodům v tomto odvětví

  • Společnost Revolut od roku 2021 zdvojnásobila počet svých zaměstnanců v oblasti Financial Crime (FinCrime). V současnosti se více než třetina zaměstnanců Revolutu věnuje boji proti podvodům a finanční kriminalitě.
  • Revolut od listopadu 2022 obdržel více než 77 000 žádostí o zaměstnání ve FinCrime.
  • Revolut za posledních 12 měsíců úspěšně zabránil v potenciálních podvodech (šlo o více než 200 milionů GBP), a to navzdory 100% meziročnímu nárůstu objemu maloobchodních transakcí.

Revolut je globální finanční superaplikace s více než 35 miliony zákazníků po celém světě, která od roku 2021 významně zdvojnásobila počet svých zaměstnanců v oblasti FinCrime. Revolut si uvědomuje zásadní roli lidské inteligence při odhalování a prevenci podvodů spolu se špičkovými technologiemi a umělou inteligencí, přičemž je odhodlán čelit rostoucí hrozbě finančních podvodů pomocí 360stupňové zpětné vazby.

Podle České bankovní asociace oběti online podvodů v loňském roce přišly o více než 2 miliardy Kč, přičemž průměrná hodnota na jedince činí 161 500 Kč. V reakci na tuto hrozbu Revolut investuje do nejlepších světových talentů, aby pomohl v boji proti podvodům. Údaje zveřejněné společností dnes odhalily, že více než třetina zaměstnanců Revolutu se nyní věnuje boji proti finanční kriminalitě, a to s více než 2 500 odborníky ve FinCrime napříč 6 zeměmi, kteří pokrývají klíčové funkce, jako je vývoj produktů, datová věda, zákaznická podpora, operace a boj proti praní špinavých peněz. Pokračující investice Revolutu do ochrany proti podvodům se ukazují jako úspěšné – Revolut dokonce za posledních 12 měsíců zabránil v potenciálních podvodech v hodnotě činící více než 200 milionů GBP.

V důsledku zvýšené sofistikovanosti technologií prevence podvodů používaných podniky, se podvodníci přesouvají od „krádeží” (fraud)“[1] k „podvodům (scams)“[2]. Údaje od britských finančních úřadů zaznamenaly 18% pokles neoprávněných podvodů v letech 2021–2022 ve srovnání s podvody APP (podvod s autorizovanými platbami push), které se zvýšily, představující 41 % všech ztrát z podvodů v roce 2022 ve Spojeném království. Navzdory tomuto průmyslovému nárůstu podvodů Revolut prokázal úspěch v udržení náskoku před zločinci – společnost dnes oznámila snížení APP Fraud na své platformě o 35% od června tohoto roku.

Aaron Elliot Gross, Revolut Head of Financial Crime and Fraud, řekl: „V Revolutu se zaměřujeme na datově řízený a holistický přístup k ochraně zákazníků, který spojuje špičkové technologie, excelentní odborníky na podvody a nové způsoby vzdělávání našich zákazníků o tom, jak se před nimi chránit. Stále častěji vidíme podvody páchané sofistikovanými, organizovanými a bezohlednými sítěmi zločinců, kteří se zaměřují na naše zákazníky především prostřednictvím platforem sociálních médií a využívají techniky sociálního inženýrství (jako jsou podvody zneužívající milostné city nebo investiční podvody), aby je přesvědčili k platbám. Abychom před podvodníky zůstali vždy o krok napřed, jsme odhodláni investovat do špičkových talentů v této oblasti, včetně expertů v boji proti finanční kriminalitě, talentovaných datových vědců a zaměstnanců, a poskytnout tak podporu zákazníkům, kteří se stanou oběťmi podvodu. Pokračujeme také v investicích do nejmodernějších technologií umělé inteligence, abychom detekovali neobvyklé platební aktivity, a chránili tak naše zákazníky.

Za poslední rok společnost Revolut zaznamenala zdvojnásobení počtu podvodů na čtyřech hlavních sociálních platformách, kde jsou v současnosti zahájeny až dvě třetiny všech pokusů o podvod na Revolutu.

Závazek společnosti Revolut se vztahuje i na její schopnost přilákat špičkové talenty v oblasti podvodů – již obdržela více než 77 000 žádostí o zaměstnání na různé pozice v týmu FinCrime. Společnost úspěšně přijala a dále zvyšovala kvalifikaci odborníků ve FinCrime z předních finančních institucí, jako jsou NatWest, TSB, Klarna, EY a MUFG. Odborníci společnosti Revolut přinášejí do týmu bohatou kvalifikaci, znalosti trhu a různorodé dovednosti.

O Revolutu

Budujeme první skutečně globální finanční superaplikaci na světě. V roce 2015 začala společnost Revolut ve Spojeném království nabízet převody a směny peněz. V současnosti využívá 35 milionů zákazníků po celém světě desítky inovativních produktů Revolutu k provádění více než 500 milionů transakcí měsíčně.

V rámci našich osobních a firemních účtů pomáháme zákazníkům zlepšit jejich finanční gramotnost, poskytujeme jim větší kontrolu a jednoduše spojujeme lidi po celém světě.

  1. Krádež/Podvod – definované jako jakýkoli incident neoprávněného podvodu (tj. hacknutí účtu nebo finanční krádež).
  2. Podvody/Podvedení – definované jako APP Fraud (podvody s autorizovanými platbami push).

Obchodníci se připravují na vánoční nakupování. Rekordní tržby ale neočekávají

Propad maloobchodních tržeb v České republice je znepokojujícím indikátorem současného ekonomického stavu. Jejich zvýšená míra poklesu v srpnu o 2,8 procenta oproti předchozím 2,1 procentům v červenci poukazuje na postupující obtíže, kterým čelí maloobchodní sektor. Letošní vánoční období pravděpodobně nepřinese rekordní tržby, tak jak jsme byli zvyklí. Očekává se tedy náročné období pro maloobchodníky, kteří budou muset být mimořádně kreativní a flexibilní, aby přežili tento konkurenční boj a oslovili vybíravého zákazníka.

Nárůst cen a zákaznické očekávání

Průměrná cena objednávky klesla pod 1 400 korun, což je důležitý faktor, kromě samotného poklesu obratu. Změna v nákupním chování Čechů je patrná – stále více lidí nakupuje online zboží z kategorií s nižší hodnotou, které si pravidelně pořizují. Z obavy před vysokými cenami odkládají své nákupy, aktivně hledají výhodné nabídky a i při nákupu levnějších produktů čekají na slevové akce:

Je cítit, že nás dohání krize. Loni měli lidé ještě úspory, letos už mnohým docházejí nebo došly. Kdo úspory má, šetří si je na horší časy. Proto očekáváme, že lidé budou nakupovat spíše rozumem a nezbytné věci si často odpustí,“ komentuje situaci Ondřej Tyleček, generální ředitel reklamní a kreativní agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz.

Tato proměna dle partnera reklamní agentury Contexto Tomáše Vacka naznačuje posun k zodpovědnému a uvážlivějšímu přístupu k nakupování, kde lidé dbají na kvalitu a smysluplnost svých nákupních rozhodnutí: „Lidé jsou v nakupování daleko ostražitější a více vybírají. Také je vidět dle dat od Heureka Group, že lidé mění chování a více nakupují na e-shopech zboží denní spotřeby a snižuje se nákup velkých věcí.”

Kamenný Obchod vs. E-shop: boj o českého zákazníka

Klasické kamenné obchody s jejich osobním přístupem mají své místo a věrné zákazníky, ale na druhé straně e-shopy nabízejí pohodlí online nákupů a bezpečnost. Toto soupeření mezi fyzickými prostory a digitálními platformami je středem pozornosti, přičemž obě strany hledají cestu, jak uspět v proměnlivém světě obchodu.

Netvrdil bych, že na tom bude někdo lépe, tlak a obezřetnost spotřebitelů se bude odehrávat jak v e-commerce tak i klasickém retailu. Co bych očekával je to, že se ještě více budou rozevírat nůžky mezi osvědčenými velkými hráči, jako je Alza či Allegro, kteří mají důvěru spotřebitelů a zdroje jak na růst doplňkových služeb, tak i na práci s cenou a vytvoření tak velkého tlaku na menší hráče, které se dále budou snažit z trhu vytlačit a převzít jejich spotřebitele,“ říká Tomáš Vacek.

Očekávání spotřebitelů se mění, ekonomické podmínky jsou nejjistější než kdy dříve a digitální technologie zrychlují tempo proměn v obchodním prostředí.

„Hutní a stavební materiály zažívají pokles a lidé více přemýšlí nad investicemi do bydlení. I přes pokles trhu nečeká nás žádný propad tržeb, protože jsme na trhu relativně krátce a stále rosteme. Díky tomu, že jsme e-shop, máme výhodu. Online obchody stále prosperují, zatímco klasické kamenné obchody mohou mít větší potíže v důsledku současných změn v nákupních preferencích zákazníků,“ sdílí své zkušenosti Patrik Duda, CEO společnosti Atreon, která dodává hutní materiály nejen pro firmy, ale i pro kutily, www.atreon.cz.

Ekonomie Vánoc

Letošní vánoční období nebude zřejmě přinášet rekordní výnosy, jak jsme byli zvyklí v minulosti. Naopak, e-shopy budou čelit tvrdé konkurenci, kde každý zákazník a každá koruna budou mít zásadní význam:

V ČR je velká konkurence, v které uspět není vůbec jednoduché. Toto vede k trvale zvyšující se kvalitě a rozšiřování doprovodných služeb u řady e-shopů. To je samozřejmě dobrá zpráva pro zákazníky, nicméně zároveň to zvyšuje tlak na provozovatele a probojovat se tak mezi úspěšné a profitabilní e-shopy je čím dále těžší. V Q3 2023 klesl ve srovnání s rokem 2022 obrat v commerce o 11%. Dá se tedy očekávat, že letošní výnosy opravdu nebudou ty, kdy se budou lámat rekordy v tržbách. Naopak o každého zákazníka a jeho každou korunu se budou muset e-shopy poprat, “ potvrzuje Tomáš Vacek partner reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz.

Opačnou situaci popisuje Patrik Duda, zakladatel podniku Naughty Harbor, https://privat.naughtyharbor.cz: „Přestože mnozí očekávali propady tržeb, v našem případě je situace opačná. Navzdory tomu, že nabízíme poměrně nákladný produkt s průměrnou pořizovací cenou kolem 50 000 Kč, naše tržby meziročně vzrostly o 26%. Existuje obava, že nadcházející Vánoce budou patřit k těm nejchudším, ale naše statistiky naznačují opak. Zřejmě se jedná o povahu našich produktů, které mohou pomoci zlepšit náladu a pomoct v boji s depresemi. Lidé jsou ochotni investovat do výrobků, které jim mohou poskytnout emocionální podporu.“

Mnozí se ale nevzdají bohatých Vánoc, i kdyby měly být na dluh”, souhlasí Ondřej Tyleček. Přestože se svět kolem nás mění a ekonomické výzvy mohou způsobit určité obavy je pozoruhodné, že i když mnozí čelí finančním těžkostem, mnoho lidí se nevzdá myšlenky na bohaté Vánoce. Očekáváme, že toto přání po bohatých Vánocích vedle sebe přinese i nárůst odložených plateb, úvěrů a podobných finančních produktů.

EVOLVEO uvádí na trh odolný, plně vybavený tlačítkový telefon StrongPhone W4, vodotěsný a splňující normy IP68. Navíc má předinstalovanou hru Had

Novinkou v nabídce tlačítkových telefonů EVOLVEO je odolný telefon StrongPhone W4 s 2,8palcovým displejem. Telefonu nevadí voda, bláto, sníh, prach ani tvrdé zacházení

Odolný telefon StrongPhone W4 je plně vybavený tlačítkový telefon, který je určen do náročného prostředí. Odolné tělo s certifikací IP68, velký a skvěle čitelný 2,8palcový IPS LCD displej, funkce powerbanky, SOS tlačítko nebo velká 2 500 mAh dělají z tohoto telefonu univerzální řešení pro práci v dílně, na stavbě, v náročném terénu, ve velké zimě nebo naopak při vysokých teplotách a vlhkosti. Telefonu nevadí voda, bláto, sníh, prach ani tvrdé zacházení. StrongPhone W4 rozšiřuje nabídku tlačítkových telefonů značky EVOLVEO.

Skvěle čitelný 2,8palcový displej

Jednou z hlavních předností telefonu StrongPhone W4 je velký 2,8palcový displej s technologií IPS se zvýšenou odolností proti poškrábání a tlaku. Technologie IPS zajišťuje realistické podání barev, široké pozorovací úhly a nízkou spotřebu energie. Díky tomu bude používání telefonu snadné v jakýchkoliv podmínkách.

Baterie 2 500 mAh s funkcí powerbanky

Baterie o kapacitě 2 500 mAh zajistí provoz telefonu až na dva týdny a umí i něco navíc. Odolný telefon StrongPhone W4 je vybaven funkcí powerbanky, která umožní využít kapacitu baterie pro dobíjení dalších zařízení. Baterie je navíc uživatelsky vyměnitelná.

SOS volání a SMS nouzová zpráva

StrongPhone W4 je vybaven nouzovým SOS tlačítkem, které může v případě nebezpečí přivolat pomoc. Po stisknutí tlačítka telefon začne automaticky vytáčet předvolená čísla a odešle na ně nouzovou zprávu.

Multimediální výbava

Součástí výbavy odolného telefonu je 2Mpx fotoaparát, výkonná LED svítilna nebo vestavěné FM rádio s integrovanou anténou a automatickým laděním stanic. Z další výbavy lze využít například kalendář, budíky nebo kalkulačku.

Dostupnost a cena

Odolný tlačítkový telefon EVOLVEO StrongPhone W4 je dostupná ve dvou barevných variantách (černočervená a černozelená) prostřednictvím sítě internetových obchodů a vybraných prodejců již za 1 590 Kč včetně DPH.

Technická specifikace:

• Odolný mobilní telefon ideální pro cestovatele, dobrodruhy, sportovce a řemeslníky

• Vodotěsnost IP68

• Podpora dvou SIM karet (Dual SIM)

• Velikost Mini SIM

• Uživatelsky vyměnitelná Li-Ion baterie (součást balení)

• Kapacita baterie: 2500 mAh

• Baterie může sloužit zároveň jako powerbanka

• Kabelový adaptér k powerbance součástí dodávky (USB-C -> USB-A)

• Jednoduché ovládání a ergonomický design

• Pogumovaný odolný povrch

• Barevný 2,8″ displej se zvýšenou odolností proti poškrábání a tlaku

• Dobíjecí port USB-C (Type C) ve spodní části telefonu

• Dobíjecí kabel USB-C (Type C) -> USB-A součástí balení

• Dobíjecí adaptér USB-A součástí balení

• 2Mpx fotoaparát

• Kapacita pro uložení kontaktů: 200

• Kapacita pro SMS zprávy: 50

• Rychlá volba pro snadné vytáčení blízkých osob

• Počet předvoleb pro rychlou volbu: 8

• Barevně odlišené SOS tlačítko pro SOS volání a SMS v případě nouze

• Počet předvoleb SOS kontaktů: 5

• Nezávislé FM rádio funkční i pro vestavěný reproduktor

• Automatické ladění rádia

• Vyhrazená tlačítka pro svítilnu, hlasitost, funkci powerbanky a odemknutí telefonu

• Hlasitý výkonný reproduktor pro poslech FM rádia a vyzvánění

• Počet melodií pro vyzvánění: 5 + vlastní

• Výdrž v pohotovostním režimu až 25 dnů

• Nabíjení baterie: 3,5 hod.

• Rozlišení displeje 320 × 240 px

• Oddělená tlačítka klávesnice pro snadné ovládání

• Potvrzovací tlačítko

• Silná svítilna v horní části telefonu

• Pokrytí pásem GSM 850/900/1 800/1 900 MHz

• Podpora SMS zpráv

• Podpora SIM Toolkit

• Bluetooth verze 3.0

• Čtyři uživatelské profily

o Obecný

o Tichý

o Schůzka

o Venku

• Blacklist pro blokování vybraných kontaktů

• Vibrační vyzvánění

• Otvor na poutko

• Prohlížeč obrázků (jpg, gif)

• Video rekordér (avi)

• Video přehrávač (mp4, avi, 3gp)

• Hudební přehrávač (mp3, wav, amr)

• Digitální záznamník zvuku/diktafon (wav)

• Součástí balení jsou hands-free sluchátka

• Automatické nastavení přesného času

• Kalendář, budík, kalkulačka, poznámky

• Hry: snake

• Slot pro microSDHC kartu pro rozšíření paměti a možností

• 3,5mm vstup pro sluchátka v horní části telefonu

• Jazykové mutace manuálu: CZ, SK, EN, HU, SLO, RO, IT, PL, GR, BG, DE, HR, ES

• Jazykové mutace firmwaru: CZ, SK, EN, IT, HU, BG, HR, RO

• Délka nabíjecího kabelu: 100 cm

• Délka kabelového adaptéru k powerbance: 15 cm

• Rozměry telefonu (d × š × v): 144 × 65,4 × 18,3 mm

• Hmotnost vč. baterie: 170 g

Obsah balení:

• Mobilní telefon

• Vysokokapacitní baterie

• Návod k obsluze (CZ, SK, EN, HU, SLO, RO, IT, PL, GR, BG, DE, HR, ES)

• Nabíjecí adaptér + nabíjecí kabel

• Kabelový adaptér k powerbance

• Mini šroubovák k výměně baterie

• Hands-free sluchátka

• 2,8″ IPS displej

• IP68, SOS tlačítko

• powerbanka

• svítilna

• FM tuner

• Bluetooth

• Dual Sim

• microSDHC

• baterie 2 500 mAh

www:

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-strongphone-w4–vodotesny-odolny-dual-sim-telefon–cerno-cervena/

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-strongphone-w4–vodotesny-odolny-dual-sim-telefon–cerno-zelena/

Facebook: https://www.facebook.com/EvolveoCZ/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEono-1cGHesLH4-fz6Lw4w

Instagram: https://www.instagram.com/evolveo_cz/

EVOLVEO je značka elektroniky, která vznikla v roce 2005 a specializuje se na oblasti digitálního domova, osobní elektroniky a herních produktů. Značka je zaměřena na muže, kteří se zajímají o spotřební elektroniku nebo informační technologie, požadují trendové produkty a hledají ekonomicky výhodnější řešení vzhledem k nabídce velkých nadnárodních značek. Rozvoj, distribuci a servis EVOLVEO zajištuje mezinárodní tým ve více než deseti zemích.  EVOLVEO podléhá řízení jakosti dle normy ISO 9001.

DOOGEE uvádí obrněný telefon V31 GT s termokamerou

Portfolio odolných telefonů DOOGEE se rozrůstá o nový vlajkový model V31 GT, který se pyšní nejvyšším stupněm odolnosti proti vodě a prachu, masivní kapacitou baterie a také integrovanou termokamerou, která jej odlišuje od drtivé většiny běžné i odolné konkurence.

Společnost DOOGEE představuje odolný telefon DOOGEE V31 GT, novou vlajkovou, respektive bitevní loď ve svém portfoliu. Tato pancéřovaná novinka, kterou ocení zejména outdooroví nadšenci nebo pracovníci v náročných podmínkách, nabízí nejvyšší stupně odolnosti proti vodě, prachu a nárazům nebo pěticifernou kapacitu baterie s možností dobíjení dalších zařízení, ale jejím hlavním trumfem je integrovaná termokamera.

Infračervená kamera do práce i do lesa

Pokud se DOOGEE V31 GT něčím odlišuje od běžných telefonů i od drtivé většiny „rugged“ konkurence, je to právě vestavěná termokamera, která uživateli umožňuje vidět své okolí v infračerveném spektru. Tato funkce přináší obrovskou škálu využití od ryze praktických, jako je například kontrola funkčnosti tepelné izolace nebo hlídání provozní teploty strojů, až po volnočasové – možnost vidět ve tmě jistě ocení nejeden táborník, myslivec nebo fanoušek airsoftu. Kamera funguje prostřednictvím nativní aplikace v telefonu, ovládá se stejně jako běžný fotoaparát a lze přes ni pořizovat snímky i videa.

Ni vítr, ni déšť… ni wapka

DOOGEE V31 GT nabízí špičkovou odolnost a nezklame své uživatele ani v těch nejnáročnějších podmínkách. Zařízení splňuje úroveň krytí IP68, jež značí naprostou odolnost vůči prachu a ponoření do vody až do hloubky 3 metrů, a nadto také IP69K, která garantuje odolnost vůči vysokotlakým proudům horké vody. Pokud vám tato úroveň krytí nepřijde povědomá, není divu – standardně se totiž používá pro těžkou kolovou techniku vyžadující agresivní mytí, například míchačky betonu nebo důlní vozidla!

Bytelný kryt telefonu splňuje certifikaci MIL-STD-810H, jež zaručuje odolnost proti pádu na všechny strany, rohy a hrany, a baterie nabízí kapacitu 10 800 mAh, díky níž telefon vydrží i několik dní v terénu bez možností dobití a v případě potřeby může posloužit i jako powerbanka pro dobíjení dalších zařízení. Je-li pak k dispozici zásuvka, DOOGEE V31 GT podporuje 66W nabíjení, aby se i jeho obří baterie dala „natankovat“ bez delšího zdržení.

Výkon pod kapotou

DOOGEE V31 GT disponuje velkým IPS displejem s 6,58” úhlopříčkou a rozlišením FHD+, pod kterým se skrývá výkonný osmijádrový 6nm procesor MediaTek Dimensity 1080 podporovaný 12GB operační pamětí s možností rozšíření o dalších 8 GB a 256GB úložištěm, rovněž s možností rozšíření až o 2 TB. Zadní straně telefonu dominuje sestava čoček, která kromě zmíněné termokamery zahrnuje fotoaparát SONY IMX766 s trojicí snímačů (50Mpx, 24Mpx a 8Mpx) a funkcí nočního režimu, a fotografickou výbavu doplňuje přední 32Mpx kamera pro videohovory a autoportréty.

Přestože je DOOGEE V31 GT odolným zařízením vhodným do větrem ošlehaných exteriérů, svým uživatelům nabídne pohodlí, na které jsou zvyklí z běžných zařízení – je vybaven dvojicí stereofonních reproduktorů a čtečkou otisků prstů, lze jej odemykat obličejem a ovládat pomocí gest, podporuje NFC a disponuje vlastním tlačítkem, jehož konkrétní funkci si může uživatel nastavit. Samozřejmostí je pak podpora 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2 a standardních satelitních navigačních služeb.

Technické parametry DOOGEE V31 GT

  • Rozměry a hmotnost: 178,5 x 83,1 x 17,9 mm; 390 g
  • Stupeň krytí: IP68 | IP69K | MIL-STD-810G
  • Operační systém: Android 13
  • Displej: 6,58“ IPS, 1080 x 2408 px
  • Procesor: osmijádrový MediaTek Dimensity 1080 + GPU Arm Mali-G68 MC4
  • RAM: 12 GB + možnost rozšíření až o 8 GB
  • Úložiště: 256 GB + možnost rozšíření až o 2TB microSD kartu
  • Fotoaparát: zadní: 50Mpx SONY IMX766 + 24Mpx Night Vision + 16Mpx Fusion Camera; přední: 32Mpx SONY IMX616; termokamera: Tiny1-C
  • Konektivita: 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2, NFC, USB-C 2.0, OTG
  • Baterie: Li-Po 10800 mAh
  • Navigace: GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
  • Další výbava: čtečka otisků prstů, akcelerometr, magnetický kompas, gyroskop, svítilna, senzor přiblížení

Dostupnost a cena

DOOGEE V31 GT je na českém a slovenském trhu již dostupný ve stříbrném provedení za doporučenou maloobchodní cenu 14 990,- Kč.

O DOOGEE

DOOGEE je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost DOOGEE se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Představujeme aplikaci Moto Unplugged, která je navržena tak, aby uživatelům pomáhala zůstat v přítomnosti a zároveň být ve spojení.

Společnost Motorola tento měsíc představuje Moto Unplugged, nový inovativní software, který pomáhá spotřebitelům dosáhnout lepší rovnováhy s technikou a okolním světem tím, že v případě potřeby odstraní z telefonu rušivé vlivy.

Díky chytrým telefonům jsou lidé neustále ve spojení se vším důležitým, ale někdy se potřebují odpojit a odstranit rozptýlení. V posledních letech zaznamenala společnost Motorola nárůst zejména mladších spotřebitelů, kteří se chtějí odpojit a zlepšit tak vztah se svými telefony, aby byli více v přítomnosti.

V reakci na to Motorola představuje nový software Moto Unplugged, který má spotřebitelům pomoci odpočinout si od rozptylování telefonem. Moto Unplugged umožňuje lidem udělat krok zpět a sladit své mobilní zážitky s jejich myšlením tím, že si mohou vybrat, kdy a jak se chtějí odpojit.

Moto Unplugged nabízí možnost vstupu do speciálního režimu, který umožňuje každému uživateli přizpůsobit si dobu přestávky svých individuálním potřebám. Uživatel si může vybrat povolené aplikace a oznámení nebo dokonce vyžadovat heslo pro ukončení relace. Jakmile je uživatel připraven se odpojit, může si vybrat časový rámec a zahájit digitální přestávku.

Aby se uživatelé během pracovní doby nerozptylovali, bude jim Moto Unplugged umožňovat přístup pouze k e-mailům nebo Microsoft Teams, aniž by museli během nastaveného časového rámce vidět jinou aplikaci. Navíc ti uživatelé, kteří se chtějí odpojit na osobní volno, mohou omezit, které aplikace sociálních médií a zpráv jsou přístupné a které jsou dočasně zablokované, aby si mohli užít přestávku na jak dlouho chtějí.

Uživatelé mohou najít rovnováhu mezi tím, že jsou více přítomni, bez toho, aby se úplně odpojili s Moto Unplugged, což jim pomůže relaxovat a mít pod kontrolou konzumaci digitálního obsahu. To znamená více kvalitního času s přáteli a rodinou, více času na soustředění se na práci, která je právě důležitá, a více rovnováhy v každodenním životě uživatelů.

Aplikace Moto Unplugged je již k dispozici na telefonu motorola razr 40 ultra. V budoucnu se dostane i na další zařízení.

Právní prohlášení

Některé vlastnosti, funkce a specifikace produktu mohou být závislé na síti a podléhat dalším podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez předchozího upozornění. MOTOROLA a stylizované logo M jsou registrované ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2024 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

O společnosti Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost z žebříčku Fortune Global 500 s obratem 70 miliard dolarů, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím chytrých telefonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků, a společně tak vytváříme inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za design a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte https://www.lenovo.com a prečítěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

Air Bank představuje unikátní způsob investování, akcie amerických firem nabídne jednoduše v mobilu na pár kliknutí

Už na přelomu roku budou mít klienti Air Bank možnost investovat do akcií předních amerických firem pohodlně přímo v mobilní aplikaci My Air. S inovativní investiční službou kompletně v českém jazyce budou klienti Air Bank schopni provádět investice do akcií na pár kliknutí.

Stále více lidí hledá příležitosti, jak pohodlně investovat přímo z mobilního telefonu a mít své finance pod kontrolou kdykoliv a kdekoliv. Investování do akcií zní jako složitý proces, ale ve skutečnosti může být velmi jednoduché. Novou investiční službu lze založit během pár minut bez složitých formulářů přímo v aplikaci My Air. V nabídce najdou klienti Air Bank akcie 200 světoznámých amerických firem obchodovaných na trzích NYSE a Nasdaq.

„U našich klientů vidíme rostoucí poptávku po investičních možnostech, a proto přinášíme novou službu, která zjednodušuje svět investování do akcií. Vývoj investice uvidí klienti přehledně v aplikaci My Air společně s dalšími bankovními službami. Snažíme se udělat investování do akcií dostupné, a proto jsme celý proces maximálně zjednodušili. Služba bude přístupná široké veřejnosti a klienti budou moci snadno spravovat své portfolio. Minimální výše investice je nastavená na 1 000 korun a investoři mohou nakupovat i frakce akcií,“ říká Petr Žabža, vedoucí oddělení Investice Air Bank.

Poplatky činí 0,2 % z uskutečněné transakce (min. 2 USD / 5 EUR) a patří tak mezi nejnižší na trhu. Vedení investičního účtu je zcela zdarma a služba je kompletně v češtině.

O společnosti Air Bank a.s.

Air Bank, člen skupiny PPF, je moderní a inovativní česká banka s přehledným online bankovnictvím a vlastní pobočkovou sítí. Klientům poskytuje jednoduchá a srozumitelná řešení pro všechno, co se v životě točí kolem peněz. Ceník banky bez absurdních poplatků, hvězdiček nebo malého písma se vejde na jedinou stranu A4. Air Bank také provozuje online P2P platformu pro půjčování a investování Zonky. Vizí Air Bank je být bankou, kterou mohou mít lidé rádi. Mezi její hodnoty proto patří jednoduchost, odvaha, pravdivost a přátelství.

Více informací najdete na webu www.airbank.cz.

Exit mobile version