Vlogerská revoluce – Infinix představuje ZERO 30 5G se špičkovou přední kamerou

Vlog jako nikdy předtím: Infinix ZERO 30 5G nastavuje nové standardy s přední kamerou Ultra HD (4K / 60FPS) a mění trendy ve fotografování Vlogů

Společnost Infinix dnes uvádí na český a slovenský trh nový smarthone Infinix ZERO 30 5G. Jde o první smartphone ve své třídě, který je vybaven předním fotoaparátem s podporou videa Ultra HD (4K / 60FPS). Díky řadě jedinečných funkcí pro produkci videa umožňuje Infinix ZERO 30 5G mladým lidem po celém světě udělat krok dál od selfie a vstoupit do nové oblasti tvorby vysoce kvalitních vlogů.

Infinix ZERO 30 5G vznikl, aby mladým lidem umožnil vytvářet filmový videoobsah v Ultra HD. Skvělý přední 50MP fotoaparát podporuje nahrávání videa 4K (3840×2160) při úžasně plynulém 60FPS, což je funkce, která se obvykle nachází pouze u modelů s vyšší cenovkou. Nyní tak mohou po extrémní kvalitě sáhnout i ti, kteří mají omezený rozpočet. Přední kamera je doplněna jedinečnými filmovými režimy, které umožňují vytvářet autentičtější vlogy ve filmovém stylu. Mezi další špičkové funkce patří jedinečný krásně zakřivený 144Hz AMOLED displej, vysoce výkonný osmijádrový procesor a 21 GB rozšířené paměti.

4K 60 snímků za sekundu: Natáčejte jako profesionál

Infinix ZERO 30 5G vás posadí do režisérského křesla. Dvojitý blesk Micro-slit umožňuje filmovat za všech světelných podmínek. PDAF (Phase Detection AutoFocus) zajišťuje ostrý a vysoce kvalitní obsah pokaždé, ať už pořizujete selfie nebo nahráváte video. Infinix ZERO 30 5G se může pochlubit 108MP zadním fotoaparátem, který poskytuje úžasně ostré a ostré fotografie při slabém osvětlení díky snímači 1 / 1.67 „a objektivu, který zachycuje o 10% [1] více světla než je standardem. Kombinuje technologie OIS a EIS, aby zajistil stabilní snímání obrazu pro fotografování i video. Trojitý bezztrátový zoom umožňuje uživatelům vychutnat si neuvěřitelné detaily na dálku, zatímco objektiv o šířce 120° pomáhá uživatelům zachytit svět tak, jak ho vidí.

Design a displej: Zlato v ruce

Infinix ZERO 30 5G je stylový z každého úhlu. Úzký rámeček 2,8 mm obsahuje ohromující zakřivený displej, který je vybaven 60° zlatou křivkou, jež nabízí elegantní a uklidňující pocit v ruce. Již z továrny je displej chráněn před potenciálním poškozením sklem Corning® Gorilla® Glass. Infinix ZERO 30 5G, přichází do Česka a na Slovensko v barvách Golden Hour, Rome Green a Fantasy Purple.

Díky rychlé obnovovací frekvenci 144 Hz je obrazovka a navigace v operačním systému plynulá, zatímco přesné 10bitové barvy DCI-P3, vysoký kontrastní poměr a špičkový jas 950 nitů přinášejí dokonalý obraz. Infinix ZERO 30 5G je také vybaven zvukovým systémem se dvěma reproduktory s podporou DTS. Smartphone také disponuje režimem péče o zrak s certifikací TÜV Rheinland, který chrání oči uživatelů během doby strávené u obrazovky.

Další funkce

  • Infinix ZERO 30 5G obsahuje kapacitní baterii s dlouhou životností 5,000 XNUMX mAh. 68W Super Charging znamená, že bez ohledu na to, kolik času strávíte natáčením videa v rozlišení UHD, nabití z 1 % na 80 % proběhne za pouhých 30 minut[3].
  • Infinix ZERO 30 5G je vybaven XOS 13, přizpůsobenou verzí systému Android 13, která obsahuje řadu nejnovějších funkcí, včetně aktualizovaného hlasového asistenta Folax, který integruje ChatGPT. Požádejte Folax, aby vám pomohl s voláním, fotografováním, přehráváním hudby, nastavením budíků nebo dokonce plánováním cest. Uživatelé mohou také vytvářet své vlastní jedinečné tapety pomocí nejnovější aplikace AI Wallpaper Generator, zatímco Smart Search umožňuje uživatelům rychle najít požadovaný obrázek z mnoha obrázků, dokonce navrhuje podobné obrázky online. Funkce generátoru tapet AI a inteligentního vyhledávání budou k dispozici prostřednictvím nadcházejícího upgradu OTA
  • Infinix ZERO 30 5G nabízí rychlé odemykání otisků prstů, takže si uživatelé mohou užívat absolutní bezpečnost s důvěrou a pohodlím.
  • Infinix ZERO 30 5G je vybaven multifunkčním NFC, které umožňuje uživatelům žít bezhotovostní nákupy v obchodech, kavárnách a restauracích a kdekoli zrovna potřebujete.
  • Odolnost proti vodě a prachu IP53 chrání ZERO 30 5G ve vlhkém počasí, zatímco kapalinové chlazení vakuové komory zabraňuje nežádoucímu hromadění tepla během delšího nahrávání.

Infinix ZERO 30 5G: Ceny a dostupnost

Infinix ZERO 30 5G je od 8. 11. v předprodeji u vybraných partnerů. Všeobecný prodej začíná 20. 11., model bude k dispozici v barvách Golden Hour, Rome Green a Fantasy Purple.

Cena v ČR: 8 999 Kč

Cena v SR: 379 EUR

O společnosti INFINIX

Infinix Mobility je rychle se rozvíjející technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává rozšiřující se portfolio chytrých zařízení po celém světě pod značkou Infinix, která byla založena v roce 2013. Infinix, který se zaměřuje na dnešní mládež s první technologií ve své třídě, vytváří trendy, výkonné a dosažitelné ceny inteligentních zařízení, která přinášejí nejnovější technologie na trhu uživatelům po celém světě v době, kdy je potřebují za cenu, kterou chtějí.

Pro více informací navštivte: http://www.infinixmobility.com/

[1][2[3]Všechny údaje jsou teoretické hodnoty získané interními laboratořemi společnosti Infinix při testech prováděných za konkrétních podmínek. Skutečná data se mohou lišit v důsledku rozdílů v jednotlivých produktech, verzích softwaru, podmínkách použití a faktorech prostředí.

Vodafone ve vánoční kampani přináší slevy na chytrou elektroniku až 5000 korun a inspiruje lidi k nalezení skutečných přání 

Ve vánoční kampani Vodafone inspiruje lidi k zamyšlení nad tím, co je dělá skutečně šťastnými, i k tomu, aby svá přání sdíleli. Zároveň si připravil novinky a dárky, třeba výrazné slevy na chytrou elektroniku. V prodeji jsou i certifikované telefony iPhone z druhé ruky s dvouletou zárukou, které šetří peněženku i planetu. Neomezený tarif Super + se dá pořídit o více než 240 korun levněji a u předplacených karet jsou připraveny až 2 týdny neomezených dat zdarma. Zkrátka nepřijdou ani diváci Vodafone TV nebo studenti.

„On chtěl být muzikant, já chci být včelařka. Já chci mít psí wellness. Já chci porodit prezidentku, já pomáhat druhým…,“ zaznívá mimo jiné v jednom z vánočních spotů Vodafonu, kde už tradičně vystupuje herec Martin Hofmann.

„Při přípravě na Vánoce nám z rozhovorů se zákazníky zasvítilo jednoduché poselství: Žiji pro svou rodinu nebo okolí a ani nepřemýšlím o tom, co by mě udělalo šťastným. Proto chceme lidi inspirovat k tomu, aby si dovolili snít a dali o svých přáních vědět svým blízkým. S pomocí moderních technologií jejich přání pošleme tam, kde je největší šance, že se splní. Více informací o speciální misi se dozvíte začátkem prosince na webu vodafone.cz/vanoce,“ říká Barbora Kožíšková, ředitelka brandové komunikace Vodafonu.

Kdo si ale svým přáním není jistý nebo chce obdarovat někoho potřebného, může se podívat na Strom přání. Vodafone se spojil s Klubem svobodných matek a je tak možné udělat radost dětem osamělých maminek.

Vodafone rozdává tisícové slevy nejen na telefony

Samozřejmě i Vodafone si připravil řadu dárků a letos chce zákazníkům ukázat, jak širokou a různorodou nabídku elektroniky má. Ať už jde třeba o herní konzoli Sony PlayStation 5 nebo nový televizor, který potěší celou rodinu. Na tato zařízení i chytré telefony, tablety, notebooky nebo chytré hodinky je možnost využít slevu až 5000 korun ke každému telefonnímu číslu, dostupná je jak pro nové, tak pro stávající zákazníky.

Nově mohou i mladí a studenti do věku 26 let získat slevu na zařízení ve výši až 5000 korun k neomezeným tarifům #jetovtobě Super+ a Premium 5G. A to třeba na nový Samsung Galaxy Z Flip 256 GB nebo chytré hodinky.

Vodafone také dává druhý život telefonům iPhone. To znamená, že použitá certifikovaná zařízení vrací do oběhu s dvouletou zárukou a tím šetří planetu i peněženky zákazníků a zákaznic.

Konkrétně jde nyní o model iPhone 12 64GB za 13 601 Kč a nově pak od prosince o model iPhone 13 mini 128GB za 16 001 Kč. I tady ovšem platí možnost slevy ve výši až 5000 korun ve spojení s neomezeným tarifem.

Neomezená data ještě výhodněji a dárek u předplacených karet

Neomezený mobilní tarif Super+ lze nově získat za výhodnější cenu, a to napořád. Kdo si tarif koupí spolu s pevným internetem od Vodafonu, získá ho už dokonce o více než 240 korun levněji, jen za 755 korun měsíčně.

K předplaceným kartám jsou připraveny až dva týdny neomezených mobilních dat zdarma. Kdo má zájem, aktivujte si dárek sám na webu, kde se dozví i podrobnosti o čerpání dárku.

K televizoru Sony je tříměsíční televizní podívaná zdarma

S Vánocemi jsou spojeny pohádky a vůbec mnoho oblíbených filmů. Pro všechny zákazníky Vodafone TV je připravený ve Videotéce dárek v podobě exkluzivního obsahu z produkce HBO a HBO Max. Každý adventní víkend si tak mohou příjemně zkrátit čekání na Ježíška v sekci Vánoce na Max.

Zákazník, který nemá službu Vodafone TV a koupí si chytrý televizor Sony, získává službu na tři měsíce zdarma.

Pro velký zájem také Vodafone prodlužuje akční nabídku, kdy si zákazníci mohou pořídit pevné internetové připojení jen za 299 korun měsíčně. Akce se týká i prémiové gigabitové rychlosti. Více na www.vodafone.cz/vanoce.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

vivo představuje časový plán uvedení systému Funtouch OS 14 na trh

Nový operační systém založený na Androidu 14 se zvláštním důrazem na plynulý výkon přináší výrazně rozšířený uživatelský zážitek pro každou potřebu a příležitost.

V rámci svého dlouhodobého závazku poskytovat nejlepší možný uživatelský zážitek bude společnost vivo od poloviny listopadu 2023 přinášet systém Android 14 do nových i stávajících zařízení vivo s uvedením systému Funtouch OS 14. Nový operační systém společnosti, který se vyznačuje vylepšenou správou paměti, možnostmi multitaskingu, střihu videa, personalizace, větším soukromím a zabezpečením, přináší vylepšený uživatelský zážitek, navíc plynulejší než kdy dříve.

Vyladěné uživatelské prostředí a vylepšené funkce multitaskingu

Operační systém Funtouch OS 14 zajišťuje plynulejší uživatelský zážitek novou technologií Smooth Envision – vylepšenou funkcí úspory paměti RAM, která přidává až 600 MB dostupného prostoru v operační paměti zařízením s konfigurací 8 GB a více. Vylepšená funkce malých oken navíc umožňuje uživatelům udržovat na pozadí až 12 aktivních malých oken, což přináší pohodlný a flexibilní multitasking.

Personalizované prostředí a nové pokročilé nástroje pro úpravu videa

Díky ještě větší míře možností personalizace, jako je přizpůsobení hodin a písma, si uživatelé mohou operační systém přizpůsobit svým potřebám. Navíc je nyní ještě snazší vytvářet jedinečný obsah díky rozšířeným možnostem editace videa přímo v systému. Součástí je třeba export videa v původní kvalitě, přizpůsobitelné nastavení kvality videa1 a 25 dalších filtrů pro snadnou editaci.

Ochrana soukromí a zabezpečení uživatelů

Systém Funtouch OS 14 přináší díky balíku funkcí pro ochranu soukromí a zabezpečení uživatelům větší klid. Nová funkce Smart Mirroring umožňuje uživatelům bezproblémově sdílet obrazovku bez obav, že se objeví oznamovací lišta a omylem odhalí jakékoli osobní údaje. Uživatelé mohou také dále zabezpečit své skryté fotografie pomocí dalšího kroku ověření heslem.

Časová osa uvedení systému Funtouch OS 14

Funtouch OS 14 bude jako aktualizace firmwaru k dispozici od poloviny letošního listopadu. Zpočátku bude systém uveden na trh v modelu X90 Pro a postupně se dostane k dalším evropským uživatelům.

Plánovaný harmonogram zavádění systému vivo Funtouch OS 14 je v současnosti2:

X Series

  • Х90 Pro – Během listopadu 2023
  • Х80 Pro – Během prosince 2023
  • X80 Lite – Během února 2024
  • Х60 Pro – Během května 2024

V Series

  • V29 – Během ledna 2024
  • V29 Lite – Během února 2024
  • V23 – Během dubna 2024

Y Series 

  • Y55 – Během května 2024
  • Y35 – Během června 2024
  • Y36 – Během června 2024
  • Y22s – Během července 2024

1 Dostupná nastavení rozlišení se mohou lišit v závislosti na modelu smartphonu.

2 Společnost vivo bude aktualizaci firmwaru uvolňovat postupně pro různé modely svých řad, aby zajistila co nejlepší stabilitu a optimální uživatelský zážitek. Upozorňujeme, že harmonogram se nevztahuje na zařízení zakoupená u třetích stran, protože jejich harmonogram podléhá konečnému schválení a certifikaci ze strany příslušného poskytovatele.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.

V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Motorola slaví 10. výročí rodiny moto g s 200 miliony prodaných kusů

Společnost Motorola oslavuje pozoruhodný milník 10-leté cesty v segmentu smartphonů střední třídy s řadou moto g, ve kterém se po celém světě prodalo více než 200 milionů zařízení moto g.

Motorola změnila toto odvětví s prvním modelem moto g, čímž uvedla do života základní hodnoty značky, kterými jsou posílení postavení uživatele a technologická integrace, a to důsledným přinášením prémiových zážitků a inovace pro různé spotřebitelské segmenty.

Za posledních 10 let řada moto g podpořila nejvěrnější publikum společnosti Motorola díky přístupu zaměřenému na spotřebitele, který značku představil milionům nových zákazníků, kteří vidí, že jejichž potřeby a očekávání tato modelová řada splňuje.

moto g, první generace předefinovala odvětví smartphonů

Když Motorola uvedla na trh první generaci modelu moto g, uživatelé měli do té doby pouze dvě možnosti: spokojit se s nedostatečně výkonným mobilním zařízením nebo starším prémiovým smartphonem se zastaralými parametry. První model moto g vytvořila společnost Motorola s cílem zpřístupnit prémiové technologie všem a přinesla čtyřjádrový procesor 1 GB paměti RAM a zábavný design s vyměnitelnými kryty. Obsahoval také oblíbená gesta moto, která byla do té doby dostupná pouze v prémiových zařízeních Motorola.

moto g se s uvedením 4. generace stává rodinou

Představení modelu moto g4 bylo pro řadu moto g významným milníkem. Průzkum společnosti Motorola, který se v té době uskutečnil, poukázal na to, že spotřebitelé budou upřednostňovat určité funkce podle ceny zařízení z různých kategorií. Průzkum také zkoumal, jak celosvětově rostla poptávka spotřebitelů po nejnovějších mobilních technologiích. Rodina moto g se rozšířila, aby tuto potřebu uspokojila, a přinesla výkonná zařízení ve větším rozsahu cenových kategorií. Spotřebitelé měli navíc kromě toho k dispozici možnosti aplikace Moto Maker, kde si mohli vybrat barvu zadní strany, barvu akcentu a barvu přední strany, stejně jako možnost zvolit si gravírování a přizpůsobit si softwarové přivítání při uvedení telefonu na trh. Tyto funkce umožnily spotřebitelům ještě více přizpůsobit své zařízení zvolenému stylu.

Je pozoruhodné, že moto g4 také stanovil nový standard v rámci rodiny, protože jako první zařízení moto g obsahuje snímač otisků prstů a systém fotoaparátu PDAF s laserovým automatickým ostřením, který byl jinak dostupný pouze zákazníkům značky Motorola v prémiových zařízeních.

moto g oslavuje svojí 10. generaci s moto g100

Moto g100 znamenala desátou generaci slavné rodiny moto g. Bylo to první zařízení střední třídy v rámci rodiny moto g, které přineslo mobilní platformu Snapdragon 8, uvolnilo sílu připojení 5G a mohlo se pochlubit kolosální baterií. Přístroj také představil špičkovou platformu Ready For, která nově definovala zážitek ze smartphonu tím, že přenesla to, co telefon umí, na externí displej bez dalšího příslušenství.

Rodina moto g září barvou roku Pantone s moto g84 5G

Nejnovější zařízení moto g84 5G bylo prvním modelem moto g s barvou roku 2023 Viva Magenta podle Pantone a ultraprémiovou veganskou imitací kůže. Systém fotoaparátu se prezentuje technologiemi OIS a UltraPixel, které poskytují dokonale čisté a živé snímky za jakéhokoli světla. Moto g84 5G je dále doplněn 6,5palcovým ultraširokým pOLED displejem s nekonečným kontrastem, který nezávisle osvětluje každý pixel, čímž vytváří sytější černou a živější barvy, a umocňuje tak celkový zážitek ze zábavy. Moto g84 5G je také vybaven vestavěnými funkcemi umělé inteligence v mnoha oblastech, jako je fotoaparát, baterie, displej a výkon zařízení, které jsou přizpůsobeny pro zlepšení uživatelského zážitku.

Budoucnost moto g rodiny

Dnes se Motorola s potěšením dělí o to, jak tato desetiletá cesta nově definovala samotný koncept chytrých telefonů střední třídy, a značka předpovídá, že mobilní zařízení budou pro spotřebitele i nadále stále důležitější jako osobní výpočetní platformy a objekty sebevyjádření. Společnost Motorola slibuje, že bude i nadále neúnavně vytvářet nejpokročilejší, nejkonkurenceschopnější a nejžádanější produkty a zážitky pro spotřebitele moto g.

Právní prohlášení

Některé vlastnosti, funkce a specifikace produktu mohou být závislé na síti a podléhat dalším podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez předchozího upozornění. MOTOROLA a stylizované logo M jsou registrované ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2024 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

O společnosti Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost z žebříčku Fortune Global 500 s obratem 70 miliard dolarů, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím chytrých telefonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků, a společně tak vytváříme inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za design a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte https://www.lenovo.com a prečítěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

Bez licence už to nepůjde – lhůta pro získání crowdfundingové licence ČNB právě vypršela

S 10. listopadem 2023 vypršela lhůta pro získání licence pro crowdfundingové, tedy skupinové investování. Původně byla lhůta stanovená pro rok 2022. Napříč celou EU nyní vstupují v platnost nová pravidla. Všechny crowdfundingové platformy k danému datu musely nově platným podmínkám přizpůsobit své fungování a projít náročným řízením lokálního regulátora. O udělování licence se v Česku postarala Česká národní banka. Jako první ji získala platforma Investown, skrze kterou lidé proinvestovali přes 2 miliardy korun. Doposud v tuzemsku fungovala řada podobných platforem, jejichž prostřednictvím mohli lidé investovat například do nemovitostí nebo startupů.

„Všem, kteří licenci obdrží či obdrželi, umožňuje provozovat byznys po celé EU a naopak evropským investorům přístup k našim projektům. Nejen pro nás tak jde o příslib do budoucna. Vidíme totiž, že o investování prostřednictvím crowdfundingových platforem je obrovský zájem. Jen přes nás lidé historicky proinvestovali více než dvě miliardy korun a číslo stále roste. Měsíčně je to v celém Česku odhadem 750 milionů. Zároveň je i pro tuzemský trh velmi důležité, aby co nejvíce místních hráčů licenci získalo a náš trh neobsadila konkurence ze zahraničí. Doposud ovšem z veřejných informací víme pouze o jednotkách schválených licencí. Upřímně ale doufám, že se objeví ještě nějaké další, a pomohou tak posílit kredibilitu celého odvětví,“ komentuje Alan Pock, CEO a zakladatel platformy Investown.

Zásadním cílem pro vznik regulace crowdfundingového investování bylo posílit ochranu investora. Největší důraz je kladen na míru informovanosti investora. Současně bude pro ověření důvěryhodnosti platformy potřeba uvádět míru selhání financovaných projektů. Na dodržování podmínek a celé odvětví crowdfundingového investování potom bude dohlížet ČNB. Nová regulace se však nevztahuje na dárcovské či odměnové crowdfundingy typu Donio či Hit Hit. Dosud ale není jisté, co bude s těmi, kteří licenci nezískají.

Více o společnosti Investown

Český Investown je crowdfundingová investiční společnost, která umožňuje investovat do nemovitostních úvěrů – snadno, rychle, online, bez jakýchkoli poplatků a naprosto každému. Ať už jde o běžné lidi, nebo firmy. Investory spojuje s developery, kteří hledají financování pro své projekty. Platforma vznikla s cílem nabídnout bezpečnou a snadnou cestu pro zhodnocení úspor a současně jako způsob, jak oživit trh s nemovitostmi. Registrace probíhá online a po vkladu minimální částky se již dál klient o nic nestará, zhodnocení mu pravidelně a automaticky chodí do peněženky. Investown v roce 2019 založil Alan Pock, samotná platforma byla spuštěna roku 2021. Za své krátké působení na trhu se firmě podařilo dosáhnout počtu 80 tisíc registrovaných uživatelů a měsíčně vyplácet zisky dosahující 13 milionů korun.

NETGEAR Meural Opus podporuje sběratele a tvůrce digitálního umění

Společnost NETGEAR uvedla na trh dynamický displej Meural Opus, který pomáhá oživit digitální umělecká díla a zpřístupňuje tak digitální umění širšímu publiku. Milovníci NFT a techniky mají k dispozici nástroj, na kterém – díky patentované technologii TrueArt – vypadají fotografie a digitální umělecká díla stejně působivě jako na tradičním plátně.

Díky nové platformě Meural Opus se mohou sběratelé NFT bezpečně připojit ke svým peněženkám s kryptoměnami, ověřit pravost svých digitálních uměleckých děl a zobrazit je na úžasném 27″ displeji. Audio připojení prostřednictvím technologie bluetooth umožňuje doplnit umělecká díla autentickým zvukem.

Uvedení Meural Opus na trh je nejnovějším vstupem společnosti NETGEAR do světa NFT, který následuje po integraci s kryptopeněženkami Coinbase a MetaMask a partnerství se společností Async Art, jež do knihovny Meural přidává dynamické programovatelné NFT. V loňském roce se NETGEAR také připojil k SuperRare DAO, aby pomohl vyvinout licenční a licenční model pro zobrazování NFT na digitálních displejích.

Dostupnost

Meural Opus je k dostání za 799,99 USD na NETGEAR.com/Opus.

Na domácím trhu jsou aktuálně dostupné digitální rámečky řady NETGEAR MEURAL CANVAS GEN3.

Obrázek ke stažení najdete na tomto odkazu, foto credit: Business Wire.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) je průkopníkem pokročilých síťových technologií pro domácnosti, firmy a poskytovatele služeb po celém světě s cílem je zjednodušit a zlepšit život lidí. Umožňuje lidem spolupracovat a připojit se ke světu informací a zábavy. Nabízí inovativní a pokročilá propojená řešení: mobilní a cloudové služby pro lepší ovládání a zabezpečení, inteligentní síťové produkty, video přes Ethernet pro Pro AV aplikace, snadno použitelná wi-fi řešení a výkonné herní routery pro vylepšení hraní online her. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a její pobočky jsou rozmístěny po celém světě.

Informace v češtině jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz.

Sledujte české aktivity společnosti NETGEAR také na sociálních sítích facebook a LinkedIn.

Nový monitor Philips 49B2U5900CH s podsvícením Busylight a webovou kamerou s funkcí Windows Hello™ otevírá nové možnosti spolupráce na pracovišti

Společnost MMD doplňuje do své B2B řady 5000 nový monitor Philips 49B2U5900CH, který je vybaven SuperWide displejem s poměrem stran 32:9 (úhlopříčka 48,8 palce), který je jedním z klíčových aspektů tohoto monitoru, a přináší nové funkce, jako je Busylight nebo výklopný háček na sluchátka, které dosud nebyly u monitorů Philips k vidění.

Všechny tyto nové funkce spolu s dokovací stanicí USB-C s RJ45 a certifikací TUV Rheinland Eyesafe činí z monitoru Philips 49B2U5900CH ideální zařízení pro kancelářské profesionály, kteří chtějí zvýšit produktivitu na pracovišti, ale i pro ty, kteří pracují z domova a vyžadují vysoce kolaborativní produkt, který jim usnadní pracovní den.

Stvořen pro spolupráci díky funkci Windows Hello™ a Busylight

Monitor Philips 49B2U5900CH je navržen tak, aby vytvářel dynamičtější pracovní prostředí. Pro profesionály pracující v kancelářském prostředí je nová funkce Busylight umístěna na horní straně webkamery monitoru a může se synchronizovat s režimy Microsoft Teams, takže kolegové vědí, zda ostatní mají hovor, nebo ne.

Kromě funkce Busylight je další funkcí pro spolupráci u modelu 49B2U5900CH 5MP webová kamera s funkcí Microsoft Hello™. Nejenže si uživatelé mohou vychutnat dokonalou kvalitu obrazu při hovorech, ale mohou se také automaticky přihlásit ke všem svým účtům Microsoft prostřednictvím rozpoznání obličeje s funkcí Microsoft Hello™; tím se z modelu Philips 49B2U5900CH stává ideální společník do kanceláře.

Více prostoru na obrazovce pro vyšší produktivitu

Monitor Philips 49B2U5900CH je díky několika funkcím ideální pro ještě vyšší výkon na pracovišti; jednou z nich je velká obrazovka SuperWide s poměrem stran 32:9. Velká 48,8palcová obrazovka s rozlišením 5120 × 1440 bodů je navržena tak, aby nahradila pracovní sestavu s více monitory, což odpovídá dvěma monitorům Quad HD 16:9 umístěnými vedle sebe. Kromě toho má monitor Philips 49B2U5900CH pozorovací úhly 178 × 178 stupňů a kontrastní poměr 3000:1, což v konečném důsledku pomáhá uživatelům vidět zcela jasně a z jakéhokoli úhlu. Díky všem těmto vlastnostem tedy mohou profesionálové pracovat v jednom plynulém pohybu s jedinou obrazovkou, která je stvořena pro dokončení několika pracovních postupů současně a z jakéhokoli úhlu.

Nejlepší možnosti připojení a všestrannost

Kromě toho, že se monitor Philips 49B2U5900CH dokáže přizpůsobit stále se měnícímu pracovišti, je vybaven funkcemi, které z něj dělají základ pro jakýkoli typ práce. Nejnovější možností připojení je funkce Smart KVM. Tradičně se integrovaný přepínač KVM používá k přepínání mezi zdroji kliknutím na tlačítko na rámečku monitoru. Díky funkci Smart KVM však uživatelům stačí třikrát stisknout tlačítko „ctrl“ na klávesnici, aby mohli přepínat mezi více počítači.

K funkcím připojení monitoru Philips 49B2U5900CH se přidává dokovací stanice USB-C s konektorem RJ45; jde o dokonalou funkci pro usnadnění pracovních postupů. Všestranné připojení USB-C umožňuje dodávat až 100 W energie a také vysokorychlostní přenos dat do a ze zařízení. Nemluvě o tom, že dokovací stanice Philips 49B2U5900CH s USB-C je vybavena také připojením RJ45, které může dosáhnout přenosové rychlosti až 1G.

Další funkce pro Philips 49B2U5900CH

Připojení a spolupráce nejsou jedinými výhodami modelu Philips 49B2U5900CH. Kromě arzenálu funkcí zaměřených na pracovní prostředí tento monitor zaručuje vysoce kvalitní obraz pro všechny profese díky certifikaci DisplayHDR™ 400, technologii SmartImage a barevnému gamutu 1,07 miliardy barev. Kromě toho je monitor Philips 49B2U5900CH vybaven novým háčkem na sluchátka, který lze stáhnout z boku monitoru, výškově nastavitelným stojanem (HAS) a držákem VESA, který umožňuje pohodlné a komfortní sledování.

V neposlední řadě má monitor Philips 49B2U5900CH certifikaci TUV Rheinland Eyesafe, která pomáhá ulehčit dlouhé hodiny strávené před obrazovkou. Tato certifikace navíc zaručuje, že monitor Philips 49B2U5900CH byl vyroben tak, aby chránil před nepříznivými zdravotními účinky dlouhodobého vystavení modrému světlu.

Dostupnost monitoru Philips 49B2U5900CH

Monitor Philips 49B2U5900CH bude dostupný od poloviny listopadu za doporučenou cenu 29 519 Kč Kč (1199 Eur).

O společnosti MMD

Společnost MMD-Monitors & Displays Holding BV (dále jen „MMD“), registrovaná v Nizozemí a sídlící v Amsterdamu, je 100% ve vlastnictví společnosti TPV Technology Limited („TPV“), která je předním světovým výrobcem LCD monitorů a televizí. MMD disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě. Kombinací silné značky Philips a výrobních možností společnosti TPV oslovuje MMD široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produktů. https://mmdmonitors.com/

T-Mobile ve třetím čtvrtletí: více zákazníků, větší pokrytí 5G, vyšší spotřeba dat

I ve třetím čtvrtletí roku 2023 se operátor soustředil na vysokou kvalitu svých služeb a ujistil svých téměř 6,5 milionů zákazníků, že je pro ně stabilním a spolehlivým partnerem. Q3 přineslo řadu naplněných výzev souvisejících s rostoucími požadavky na dostupnost konektivity – stále stoupající trend vysoce rostoucí spotřeby dat (meziročně 42,6 %), nárůst diváků MAGENTA TV (13 %), nárůst pokrytí 5G (ke konci Q3 65,5 %) a s tím související investice do budování optické a mobilní infrastruktury. Ty za letošní rok zatím dosáhly přes 2,253 miliardy (za Q3 přes půl miliardy). EBITDA tažena makroekonomickým prostředím meziročně poklesla v souladu s očekáváním o 8,7 %.

Velice mě těší, že se nám daří nám udržet nastavený trend růstu zákaznické báze i dostát tlaku uživatelů na dostupnost a kvalitu poskytovaných služeb i konektivity. Spokojenost zákazníků se naštěstí odráží na jejich hodnocení, pro nás je hnacím motorem i závazkem. S tím pochopitelně souvisí i masivní investice do výstavby sítě. Ty sice v tomto čtvrtletí přesáhly půl miliardy korun, nicméně rezervy tu jsou – bohužel jsme naráželi na úskalí související se stavební legislativou,“ uvedl Jose Perdomo Lorenzo, generální ředitel společnosti T-Mobile Czech Republic.

Operátor pokračuje v trendu přesouvat své nabídky do on-line prostředí a řadu z nich opět nasměroval do své mobilní aplikace Můj T-Mobile. Ta v létě oslavila 5 let, aktuálně ji využívá 1,7 milionů zákazníků. Naleznou v ní nejen přehled o nastavení služeb a útratě, ale také zábavní obsah včetně her, soutěží a multimédií. Právě k zábavnímu obsahu pak T-Mobile CZ v září, jako první země skupiny Deutsche Telekom spustil nový mezinárodní zákaznický program plný inspirativních zážitků – Magenta Moments. Ten přinesl řadu atraktivních nabídek nejen od operátora, ale i od partnerů, jako např. výhodné letenky, lístky do kina, slevu na palivo, občerstvení, ale i soutěže, akce a další zážitky. Dalším krokem bude spuštění služby plné zážitků v dalších zemích Deutsche Telekom, kde si je Češi rovněž budou moci užít. Aplikace Můj T-Mobile je určena koncovým i firemním zákazníkům.

Co se týká novinek, ve třetím kvartále jich operátor představil hned několik. V srpnu představil T tablet optimalizovaný pro využití 5G sítí. V souvislosti s doručováním zásilek se pak T-Mobile v rámci své ESG strategie a podpory cirkularity spojil se studentským start-upem ReKrabice a všechny zásilky z e-shopu a z aplikace doručuje nyní ve znovupoužitelných a 100% recyklovatelných krabicích. Navíc všechny zásilky pro koncové zákazníky a zásobování prodejen či techniků v Praze rozváží od srpna elektro dodávkami.

Operátor v rámci svých ESG aktivit nezapomíná ani na téma zdraví, osvěty a pomoci. Pro své zaměstnance připravil další část programu Zdravé Téčko – akci Den zdraví, kde mohli využít řadu vyšetření a přednášek na téma prevence. Pro zákazníky pak v rámci pokračující spolupráce s neziskovou organizací In IUSTITIA, kde se společně zaměřují na boj proti nenávistnému obsahu na internetu a pomoc lidem vystaveným předsudečnému násilí, připravil v Magenta Experience Centru veřejnou diskusi na tato témata.

Operátor také pružně reaguje na aktuální události – letos např. na množící se útoky v kyberprostoru. V rámci ochrany svých firemních i koncových zákazníků spustil jako první v ČR zdarma bezpečnostní opatření před rostoucím podvodným voláním (tzv. spoofing).

Pokračuje i spolupráce s vysokými školami – T-Mobile v červenci uzavřel memorandum o dlouhodobé spolupráci s Univerzitou obrany v Brně. V rámci partnerství dodá mobilní operátor své řešení 5G kampusové sítě, díky které bude moci univerzita využít přístup k nejmodernějším a nejrychlejším 5G technologiím. Univerzita obrany se tak stala šestou českou univerzitou, která výhody privátní 5G (Stand Alone) sítě bude využívat. Cílem projektu je ověřit přínos 5G technologie pro aplikace bezpilotních létajících a bezosádkových pozemních systémů a využít ji k testování mohou i složky Armády České republiky.

Meziroční souhrn za Q3/2023:

  • Celkový počet zákazníků meziročně mírně stoupl opět o 1,4 %, na 6,497 milionu
  • Počet uživatelů předplacených karet klesl o 3,5 % na 1,877 milionu
  • Počet diváků MAGENTA TV vzrostl o 13 % na 261 000
  • Spotřeba dat v mobilní síti stoupla meziročně o 42,6 %
  • Meziroční růst tržeb stoupl o 5,8 % na 23,4 miliard korun
  • EBITDA (AL) pokles o 8,7 % na 8,4 miliardy korun

Více informací o společnosti na www.t-mobile.cz.

Ani dvojnásobný růst není pro Omio dost. Šlape do trajektů a pro další expanzi rozšířilo vedení

Cestovní platforma Omio loni vyrostla téměř dvojnásobně a letos zažívá další silnou sezonu. Proto Omio představilo novou prezidentku pro B2C segment, Veronicu Diquattro. Na starosti má řízení růstu obratu a vztahy s dopravci. Omio dnes uživatelům na jednom místě nabízí autobusové, vlakové a letecké spoje více než 1 000 dopravců ve 37 zemích světa. Nyní mohou cestující skrz Omio hledat a kupovat vlakové jízdenky i ve Finsku, kde Omio integrovalo největšího státního železničního dopravce VR. V posledních letech se platforma zaměřuje také na trajekty ve Středozemním moři, kolem Velké Británie a nyní dělá velké pokroky rovněž ve Skandinávii. V pozemní dopravě Omio rozšiřuje svůj záběr i ve střední a východní Evropě. Jedním z velkých faktorů růstu platformy jsou také B2B prodeje jízdenek, u kterých Omio očekává, že za tento rok dosáhnou meziročně až dvojnásobku.

„V posledním roce jsme udělali velké pokroky ve svých B2B aktivitách. Jednou z nich je také partnerství s Uberem, kterého se z velké části podařilo dosáhnout zásluhou naší rychle rostoucí pražské kanceláře. Celkově nám příjmy z B2B v porovnání se stavem před pandemií vyrostly až 40krát. Omio ale stále zůstává především platformou pro cestující, kteří u nás chtějí jednoduše nakupovat jízdenky a letenky. A takových cestujících je stále více. Proto jsme se rozhodli pro náš B2C segment vyčlenit nového lídra, který bude mít na starosti další rozšiřování naší nabídky pro cestovatele,“ komentuje příchod nové posily Tomáš Vocetka, Chief Technology Officer, který řídí vývojářské týmy v Praze a Berlíně.

Veronica Diquattro do Omio přináší zkušenosti s obchodní strategií a řízením financí z mezinárodních technologických společností. Zastávala pozice CRO pro Evropu a následně CEO pro globální trhy ve sportovní streamovací službě DAZN. Zkušenosti získala také na seniorních manažerských pozicích ve Spotify a Googlu. V roce 2019 se umístila v italském žebříčku padesáti nejvlivnějších žen v technologiích a inovacích. Diquattro je aktivní i v dalších projektech, například v investorské komunitě Angels4Women.

„Připojila jsem se k Omio kvůli obrovskému potenciálu pro další růst a šanci vyřešit další naléhavou potřebu běžného člověka. Jsem nadšená cestovatelka, která žila i batůžkovala v zahraničí, až příliš dobře tedy znám problém, který Omio řeší. To mě motivuje přinést do cestovního odvětví skutečnou změnu a nabídnout uživatelům řešení, které jim na cestách opravdu pomůže,“ komentuje svůj příchod do Omio nová prezidentka pro B2C Diquattro.

Kolem světa s jednou aplikací

Vize Omio spojit celý svět a jeho dopravce do jedné aplikace byla od počátku ambiciózní. Zatímco letecká doprava má centralizované systémy s daty o všech letech, pozemní doprava je pravým opakem. Omio proto musí vyjednávat smlouvy s dopravci a získávat od nich informace individuálně. Navzdory tomu za deset let své existence zvládlo vyjednat smlouvy s více než tisícem dopravců a partnerů, přičemž další stovky má rozjednané.

„Integrace dopravních spojů na jednu platformu je už tak náročná po technické stránce. Někteří dopravci používají etablované systémy, někteří ty nejnovější. Díky našemu talentovanému týmu jsou už pro nás takové nástrahy hračkou. Skutečnou překážkou je dojednávání smluv, které se může protáhnout i na několik let,“ odhaluje pozadí byznysu Vocetka. To však Omio neodrazuje od další expanze. „Chceme cestovatelům nabízet skutečně multimodální službu, takže další metou se pro nás staly trajekty, které přinášejí mnoho specifik, jako je například přeprava vozů. Online objednávání trajektových spojů navíc často zaostává za standardem ostatních dopravních módů,“ vysvětluje Vocetka.

Na Omio je dnes přes 100 trajektových dopravců, zejména kolem Itálie, Španělska, Velké Británie a Skandinávie, kde se nacházejí některé z nejrušnějších trajektových cest na světě. Například na trajektech mezi Helsinkami a Tallinnem se ročně sveze přes 8 milionů lidí. Za poslední tři roky Omio integrovalo většinu velkých dopravců jako Finn Lines, Viking Lines, Eckero Lines, Tallink Silja, Fjord Line nebo TT Line.

Více o společnosti Omio

Omio je vyhledávací, srovnávací a bookingová platforma založená v roce 2013, která lidem pomáhá najít ta nejlepší dopravní spojení v Evropě a Severní Americe, ať už cestují vlakem, autobusem, letadlem, nebo trajektem. Cílem je umožnit lidem cestovat pohodlněji bez složitého vyřizování vícero jízdenek či letenek od různých společností. Díky spolupráci s více než tisícovkou dopravců nabízí až 10 milionů různých tras ve 37 zemích světa, kde si lidé skrz Omio zakoupili již přes 40 milionů jízdenek a letenek. Společnost má více než 360 pracovníků a kromě berlínského sídla má kanceláře v Londýně a v Praze. Právě v české metropoli sídlí významná část jejího vývojářského týmu pod vedením CTO firmy Tomáše Vocetky.

Starší tiskové zprávy

Black Friday: Obrněné slevy od DOOGEE

Společnost DOOGEE zavádí speciální slevy k Black Friday na vybrané tablety a odolné telefony. U vyšších modelů se blíží ke dvěma tisícům korun.

Společnost DOOGEE zavádí ku příležitosti Black Friday speciální slevy na vybraná zařízení za svého portfolia. Akce, která potrvá do 3. 12. 2023, se týká šesti modelů odolných telefonů a čtyř tabletů, jež budou během tohoto období dostupné za velmi atraktivní koncové ceny.

Už u základního modelu obrněného telefonu DOOGEE S51 se doporučená maloobchodní cena snížila o šest set korun na 3 090 Kč a v případě DOOGEE V30 5G, nejvyššího modelu telefonu v rámci této akce, zákazníci díky Black Friday ušetří sedmnáct set korun a zaplatí pouze 8 790 Kč.

Zajímavé slevy najdou uživatelé také v nabídce tabletů, kde základní model DOOGEE U10 zlevnil o tři sta korun na částku 2 290 Kč, zatímco nejvyšší model DOOGEE T20 je během trvání akce dostupný za 4 690 Kč, o sedm set korun výhodněji oproti své běžné ceně.

Kompletní přehled snížených doporučených cen zařízení DOOGEE v rámci Black Friday:

Odolné telefony

  • DOOGEE S51 – 3 090 Kč
  • DOOGEE S61 – 3 590 Kč
  • DOOGEE S100 – 7 590 Kč
  • DOOGEE S100 Pro – 8 690 Kč
  • DOOGEE S110 – 8 190 Kč
  • DOOGEE V30 5G – 8 790 Kč

Tablety

  • DOOGEE T10 – 3 890 Kč
  • DOOGEE T20 – 4 690 Kč
  • DOOGEE T20s – 4 090 Kč
  • DOOGEE U10 – 2 290 Kč

O DOOGEE

DOOGEE je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost DOOGEE se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Exit mobile version