ChatRTX bude schopen rozpoznat mluvené slovo. Možnosti využití AI na RTX PC rostou

Chat s RTX je přejmenován na ChatRTX. NA GTC bylo představeno jeho rozšíření o nové LMM modely, které budou k dispozici prostřednictvím aktualizace. ChatRTX bude schopen rozumět mluvenému slovu a odpovídat zpět textem prostřednictvím systému „Whisper“ pro automatické rozpoznávání řeči s využitím AI. Uživatelé budou dokonce moci požádat ChatRTX, aby našel fotografie v jejich soukromé knihovně prostřednictvím slov, termínů nebo frází v jejich dotazech – najít 20 let starou fotografii bude nyní hračka, aniž by se museli prohrabávat složkou za složkou. Bude přidána podpora dalších modelů LLM, včetně ChatGLM2 a Google’s Gemma od společnosti Google, což uživatelům poskytne větší flexibilitu.

Mezi další novinky z GTC patří integrace nových funkcí s podporou AI do populárních aplikací pro tvorbu obsahu nebo rozšíření integrace TensorRT-LLM v oblasti vývojářských frameworků, jako jsou Jan.ai, Langchain, LlamaI-index a Oobabooga.

Na PC s GPU NVIDIA RTX je nyní možné využívat inferenční mikroslužby NVIDIA NIM, které pomáhají vývojářům vytvářet další aplikace využívající AI. Jde o předpřipravené „kontejnery“ AI se standardními rozhraními API poskytující optimalizovaná řešení, které pomáhá zkrátit dobu implementace z týdnů na minuty. Lze je použít s více než dvěma desítkami populárních modelů od společností NVIDIA, Getty Images, Google, Meta, Microsoft, Shutterstock a dalších.

Detaily přináší aktuální „AI Decoded“ blog: https://blogs.nvidia.com/blog/ai-decoded-gtc-chatrtx-workbench-nim/

Doporučené odkazy:

Češi si oblíbili jarní eurovíkendy, při cestování jim pomáhají aplikace

Mezi horami v zimě a pláží v létě si Češi stále častěji dopřávají také jarní výlety po evropských metropolích. Díky aplikacím jako je Bolt mají i v zahraničí k dispozici služby, na které jsou zvyklí z domova.

Během jarních měsíců chlad a tma ustupují čím dál rychleji, zároveň ale nehrozí velká vedra ani nejsou letiště, restaurace či pláže tolik zaplněné lidmi jako uprostřed turistické sezóny. Prodloužené víkendy či několikadenní pobyty Češi v tomto období roku rádi tráví v evropských velkoměstech proslulých bohatou kulturou, zajímavou architekturou nebo třeba romantickou atmosférou.

Ostatně v zahraničí si čeští uživatelé aplikace Bolt jejím prostřednictvím nejčastěji objednávají odvoz v Rakousku, Francii, Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Stoupající oblibu jarních „eurovíkendů“ dokazuje také fakt, že využívání aplikace Bolt Čechy v cizině během druhého čtvrtletí roku 2023 meziročně stouplo o 30 procent. Za celý loňský rok se pak nárůst jízd absolvovaných českými uživateli aplikace Bolt v zahraničí zvýšil o 70 procent ve srovnání s rokem předcházejícím.

Výhody cestování po Evropě jsou přitom nasnadě, počínaje relativní geografickou blízkostí. V rámci Evropské unie ale navíc platí jednotná pravidla všeho možného, včetně podmínek využívání užitečných aplikací jako je Bolt. Nechat se odvézt autem objednaným přes Bolt či si prostřednictvím stejné aplikace několika kliknutími vypůjčit zelenou elektrokoloběžku nebo elektrokolo je možné ve všech významnějších městech Evropy včetně Berlína nebo například hlavních měst pobaltských zemí.

Pro odvoz z letiště ani pohyb po městě tak cestující nemusí složitě hledat místní taxík, ale otevře si důvěrně známou aplikaci. V ní ještě před potvrzením odvozu vidí, kolik jízda bude stát. Nemusí si tak zjišťovat v destinaci běžnou výši jízdného, respektive jej nikdo neošidí. Prostřednictvím aplikace Bolt lze navíc jízdu sdílet s blízkými doma tak, že v každém okamžiku někdo další ví, kudy se cestující pohybuje. Nehledě na to, že má uživatel aplikace Boltu vždy k dispozici také tlačítko SOS a zákaznický servis dostupný odkudkoliv.

„Často až v zahraničí, v neznámém prostředí, člověk docení praktičnost všemožných aplikací na vyhledávání či využívání jinak velmi běžných služeb. Doma víte, kam se jít najíst, nebo jak se dostat z bodu A do B. Konkrétně aplikace Bolt má navíc tu výhodu, že kombinuje různé dopravní prostředky, tedy kola či koloběžky na krátké a auta na střední vzdálenosti. Její využívání je snadné a pohodlné, a v neposlední řadě také finančně výhodné, a to jak v cizině, tak doma,“ shrnuje Soňa Stloukalová, Country Managerka platformy Bolt pro Českou republiku a Slovensko.

Kromě v dlouhé řady evropských metropolí si lze prostřednictvím aplikace Bolt objednat odvoz také v Praze, Brně i Ostravě, a také v Plzni, Olomouci, Liberci, Českých Budějovicích, Jablonci nad Nisou, Hradci Králové, Karlových Varech, Mladé Boleslavi, Pardubicích a na Kladně. Aplikace Bolt je dostupná na Google Play i App Store.

O Boltu

Bolt je evropskou superaplikací, jejíž misí je dělat dopravu po městě dostupnější, bezpečnou a udržitelnou. Platforma Bolt již slouží 150 milionům zákazníků ve 45 zemích a více než 400 městech napříč Evropou a Afrikou. Bolt usiluje o urychlení přechodu od vlastnění automobilů k sdílené mobilitě, a nabízí lepší alternativy včetně odvozu autem, sdílení automobilů a elektrických koloběžek, stejně jako doručování jídel a potravin.

Příchod Obecné umělé inteligence (AGI) v roce 2027. Jaký vliv to bude mít na ekonomiku a IT?

Příchod Obecné umělé inteligence (AGI) na úrovni člověka bude bezpochyby představovat zásadní zlom v dějinách lidstva a přinese dalekosáhlé změny v ekonomice a oblasti informačních technologií. AGI zcela přetvoří způsob, jakým pracujeme, komunikujeme a žijeme. Jaké to s sebou přinese potencionální změny?

Transformace ekonomiky

AGI zcela přetvoří způsob, jakým pracujeme, komunikujeme a žijeme. Z ekonomického hlediska AGI povede k bezprecedentnímu nárůstu produktivity a efektivity. Inteligentní stroje převezmou velkou část úkolů, což povede k výraznému zvýšení výkonu a snížení nákladů v mnoha odvětvích.

„Nicméně masivní automatizace také způsobí významné narušení pracovního trhu. Mnoho pracovních míst bude nahrazeno, což povede k vysoké nezaměstnanosti a prohlubování ekonomické nerovnosti. Je nezbytné hledat způsoby, jak spravedlivě distribuovat přínosy AGI a zajistit, aby z ní profitovala celá společnost,“ říká David Strejc jednatel společnosti Apertia Tech s.r.o. a architekt lowcode AutoERP, autoerp.cz

Vliv na obor informačních technologií

V oblasti IT bude mít AGI obrovský dopad. Inteligentní systémy budou autonomně vyvíjet a zdokonalovat software, optimalizovat infrastrukturu a řešit komplexní problémy s nebývalou rychlostí a přesností. Zažijeme explozivní rozvoj nových technologií a inovací.

AGI také zásadně změní způsob interakce s počítači. Namísto tradičních rozhraní budeme komunikovat přirozeným jazykem s inteligentními asistenty, kteří budou rozumět našim potřebám a dokážou předvídat naše požadavky. Hranice mezi člověkem a strojem se bude stále více stírat.

Dopady na role programátorů

S příchodem AGI se role programátorů výrazně promění. Velká část běžné programátorské práce bude automatizována. AGI systémy budou schopny samostatně vytvářet, upravovat a vylepšovat softwarové aplikace s minimálním zásahem člověka.

Podle Davida Strejce pouze ti nejlepší a nejkreativnější programátoři, kteří dokážou pracovat na velmi složitých a inovativních projektech, si udrží svou nezastupitelnou roli. Dále ještě doplňuje: „Většina ostatních se bude muset přeorientovat na nové role, jako jsou pozice analytiků a systémových architektů.“ Analytici budou hrát klíčovou roli v procesu vývoje softwaru, budou zodpovědní za sběr a analýzu dat, identifikaci problémů a navrhování řešení ve spolupráci s AGI.

Tento posun od tradičního programování k analýze a designu softwaru bude vyžadovat značné změny ve vzdělávání a přípravě IT profesionálů. Důraz se přesune na rozvoj měkkých dovedností, kritického myšlení a kreativity. Schopnost efektivně spolupracovat s AGI se stane klíčovou konkurenční výhodou na trhu práce.

Zodpovědný vývoj a regulace AGI

To však vyvolá také řadu etických a bezpečnostních otázek. Bude nutné zajistit, aby tyto systémy byly vyvíjeny a používány zodpovědně, s respektem k lidským právům a demokratickým hodnotám. Hrozba zneužití AGI pro sledování, manipulaci či kontrolu společnosti je reálná a bude vyžadovat robustní regulační rámce a mezinárodní spolupráci.

Přestože AGI převezme velkou část rutinní programátorské práce, lidská kreativita, úsudek a etické cítění zůstanou nepostradatelné. Bude na lidech, aby určovali směr vývoje softwaru, dohlíželi na jeho kvalitu a zajišťovali jeho společensky prospěšné využití. Role programátorů se změní, ale jejich význam rozhodně nezmizí.

Nová studie společnosti Motorola odhaluje rostoucí touhu zaměstnanců po pracovních smartphonech, lepší rovnováze mezi pracovním a soukromým životem a zvýšení produktivity

S novým hybridním pracovním prostředím se zaměstnanci při dokončení svojí práce často spoléhají na zařízení mimo počítače, které jim poskytla společnost, přičemž používání dodatečných technologií stírá hranice mezi pracovním a osobním životem. Studie, které si nechala vypracovat společnost Motorola ukazují, že tento problém by mohl být vyřešen zahrnutím vyhrazeného pracovního smartphonu k standardnímu firemnímu počítači.

Průzkumy provedené společností Motorola zjistily mezeru ve využívání vyhrazených pracovních smartphonů organizacemi na celém světě: ve dvou nedávných průzkumech nedostatek v používání vyhrazených pracovních smartphonů v organizacích po celém světě: “Globální studie bezpečnosti a produktivity zaměstnanců” a Globální studie o rozhodovaní v oblasti IT.”

„Globální studie bezpečnosti a produktivity zaměstnanců“ ukazuje, že pouze 26 % zaměstnanců používá vyhrazený pracovní smartphone od svého zaměstnavatele, což naznačuje, že drtivá většina zaměstnanců používá svůj osobní smartphone pro pracovní účely. To může představovat množství obav pro organizace i zaměstnance, včetně snížení produktivity, narušení bezpečnosti a obtíží při vytváření správné rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem.

Přestože je používání vyhrazených pracovních smartphonů omezené, o zájem zaměstnanců není nouze. Společnost Motorola zjistila, že většina (54 %) respondentů, kteří nepoužívají vyhrazený pracovní chytrý telefon, by se rozhodlo pro jeho používání, pokud by jim ho jejich organizace poskytla. Pokud jde o zaměstnance, kteří používají vyhrazený pracovní smartphone, jejich zkušenosti jsou často pozitivní, přičemž 85 % z nich souhlasí s tím, že při používání vyhrazeného pracovního smartphonu mají lepší pocit rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Výhody přesahují rámec rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem a zahrnují větší efektivitu při plnění úkolů (63 %) a efektivnější komunikaci s kolegy (57 %).

„Dnes zaměstnanci více než kdy jindy hledají způsoby, jak zlepšit své pracovní zkušenosti. Spoléhání se na osobní chytrý telefon na pracovišti může pro zaměstnance představovat výzvy, jako je brzdění produktivity, zvyšování bezpečnostních rizik a neurčité hranice mezi pracovním a osobním životem,“ řekl Sudhir Chadaga, vedoucí oddělení B2B ve společnosti Motorola. „Ačkoli vidíme rostoucí touhu zaměstnanců po telefonech poskytovaných na pracovišti, většina společností zatím nepodnikla žádné kroky k jejich poskytnutí, takže jednotlivci musí řešit pracovní úkoly a komunikaci pomocí svých osobních smartphonů.“

Z průzkumu také vyplývá, že vyhrazené pracovní smartphony nejsou přínosem pouze pro zaměstnance, ale že vedení si uvědomuje výhody poskytování vyhrazených pracovních smartphonů a rizika spojená s odmítnutím této nabídky. Studie společnosti Motorola „Globální studie o rozhodování v oblasti IT“ zjistila, že 100 % ředitelů IT a technických ředitelů ve velkých společnostech (CIO, CTO), které nabízejí svým zaměstnancům firemní chytré telefony, uvádí výhody plynoucí z toho. Na druhou stranu 61 % CIO a CTO se obává bezpečnostních rizik, která představují zaměstnanci používající osobní smartphony pro pracovní účely.

„S používáním osobních chytrých telefonů na pracovišti je spojeno mnoho rizik, z nichž nejvýznamnější jsou zvýšená zranitelnost vůči narušení dat a zvýšený potenciál rozptylování zaměstnanců,“ řekl Chadaga. „Integrace vyhrazených pracovních

chytrých telefonů umožňuje společnostem udržovat správná bezpečnostní opatření a zároveň podporovat produktivitu a lepší rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. S portfoliem Motorola for Business se snažíme našim zákazníkům nabízet komplexní řešení, která lze přizpůsobit jejich potřebám a velikosti podniku.“

Vzhledem ke klíčové roli, kterou technologie hrají v hybridním pracovním prostředí, má rozšíření zařízení poskytovaných společností kromě počítačů také na chytré telefony potenciál být přínosem pro zaměstnavatele i pro zaměstnance. Ze studie společnosti Motorola „Globální studie bezpečnosti a produktivity zaměstnanců“ a „Globální studie o rozhodování v oblasti IT“ vyplývá, že výhody používání vyhrazených pracovních smartphonů jsou významné a stále rostou – od lepší rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem až po vyšší bezpečnost a produktivitu.

Motorola for Business poskytuje organizacím nejnovější vylepšení v oblasti digitálních technologií, zabezpečení dat a správy mobilních zařízení pomocí mobilních smartphonů připravených pro podnikání z řad moto g, motorola edge a razr a také Lenovo ThinkPhone od společnosti Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte https://www.motorola.com/business/.

O průzkumu

Průzkum společnosti Motorola „Globální studie bezpečnosti a produktivity zaměstnanců“ se uskutečnil v období říjen-listopad 2023 mezi 4 000 zaměstnanci ve firmách všech velikostí (1-500+ zaměstnanců) po celém světě s cílem zjistit názory na vyhrazené pracovní smartphony a byl realizován společností Censuswide.

Právní prohlášení

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a řada značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků.

O společnostech Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost z žebříčku Fortune Global 500 s obratem 70 miliard dolarů, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím chytrých telefonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků, a společně tak vytváříme inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřinou společností ve stoprocentním vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za návrh a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte https://www.lenovo.com a přečtěte si o nejnovějších zprávách prostřednictvím našeho StoryHub a Motorola Global Blog.

Nehospodárné budovy v Česku podnikatelům zvyšují účty. Expertka z NRB radí, jak v nich uspořit za energie

V ČR je přibližně 50 % nehospodárných budov[1], které slouží mimo jiné i k podnikání. Jejich provozovatelé se tak často musí smířit s opakujícími se vysokými náklady na energie. Problémové jsou především starší budovy, které jsou ekonomicky nehospodárné a ekologicky nedostačující. Specialistka energetiky z Národní rozvojové banky radí podnikatelům, jak dosáhnout energetických úspor a jak zajistit financování svého projektu zvýhodněným úvěrem z programu Nové úspory energie s úrokovou sazbou 1,99 % p.a., doplněného dotační složkou. Mohou o něj žádat podnikatelé všech velikostí, ze všech částí České republiky, kromě Prahy, pro kterou existuje samostatný program.

„Požadovaných úspor mohou podnikatelé dosáhnout například pomocí správné izolace stěn, podlah, stropů nebo výměnou starých světel za úsporné LED žárovky. Pomoct mohou různá čidla, která automaticky mění teplotu v místnosti v závislosti na používání a nevytápí či nechladí ji zbytečně, pokud v ní nikdo není. Další možností je využití zbytkového tepla z výroby pro vytápění administrativních prostor nebo výměna starého stroje za nový. Důležité je myslet i na ohřev vody a správný výběr oken, dveří nebo instalaci fotovoltaiky, díky které mohou ušetřit desítky tisíc ročně,” radí Eva Baková, specialistka energetiky z Národní rozvojové banky.

Budovy jsou největším spotřebitelem energie v Evropské unii a v České republice je těch nehospodárných přibližně 50 %. Mezi nimi jsou i objekty, které slouží k podnikání. Zásadním problémem je podle Bakové to, že většina starších budov potřebuje více oprav najednou, aby svým provozovatelům šetřila energie, tedy je zapotřebí pro ně vytvořit efektivní energetický management budovy. V konečném důsledku se tak jedná o nákladné investice, které podnikatelé z důvodu nedostatku financí odkládají, nebo se rozhodnou do větších změn a oprav nepouštět.

Pomoct s investicí jim může program Nové úspory energie od Národní rozvojové banky. V rámci něj mohou podnikatelé požádat o zvýhodněný úvěr s pevným úrokem 1,99 % p.a. do výše až 90 % způsobilých výdajů na realizaci úsporných opatření. Doba splatnosti výhodného úvěru je 10 let, splátky je možné odložit až o 2 roky. „Do programu se mohou zapojit mimopražští podnikatelé a firmy všech velikostí, kteří podnikají například v zemědělství, maloobchodu, zpracovatelském průmyslu, cestovním ruchu nebo energetice. Pro podnikatele z Prahy nabízíme program ENERG,říká Baková.

Společně se zvýhodněným úvěrem může podnikatel získat podporu projektu v podobě vyčíslení výše úspory energie. Tato podpora v rámci programu ELENA je z 90 % hrazena z prostředků EIB. „Podnikatelé tak získají podporu 2v1. Dokážeme pomoci s přípravou a plány, které se týkají úspor energií, a poskytneme nízkoúročený úvěr. Navíc v aktuálním velmi obtížném období mohou podnikatelé ušetřené peníze za energie a za úroky využít na podporu jiných provozních výdajů, které neustále stoupají,” říká Baková. Pokud se projekt podaří řádně dokončit a dosáhne plánovaných úspor energie, může investor získat dotaci dosahující výše až 35 % ze všech způsobilých výdajů projektu. Dotace však nemůže být vyšší než výše vyčerpaného úvěru.

Program Nové úspory energie je financován z ESI fondů v rámci Operačního programu technologie a aplikace pro konkurenceschopnost 2021–2027 Ministerstva průmyslu a obchodu. Program je určený pro firmy, které uvažují o projektech vedoucích k úspoře energií. V rámci programu mohou požádat o zvýhodněný úvěr, který je dostupný pro podnikatele všech velikostí, z celé České republiky, kromě hlavního města Prahy.

Program ELENA (European Local Energy Assistance) je financován z programu HORIZONT 2020 spravovaného Evropskou investiční bankou. Nabízí poradenství při zpracování energeticky úsporného projektu a získání energetického posudku. Cílem programu je usnadnit realizaci energeticky úsporných opatření. Je zaměřen na renovace stávajících nemovitostí a cílené investice do stavebních a technologických opatření spojených s budovou. Program ELENA nabízí úhradu 90 % způsobilých výdajů na vybrané činnosti spojené s přípravou projektu. Je vhodný nejen pro podnikatele, ale i pro, města, kraje a další subjekty veřejné správy.

Národní rozvojová banka, a.s., působí na trhu od roku 1992, toho času jako Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s. Jejím cílem je přispět a podílet se na podpoře dlouhodobě udržitelného hospodářského a sociálního rozvoje prostřednictvím poskytování finančních produktů, zejména v oblasti malého a středního podnikání, rozvoje infrastruktury a dalších sektorech ekonomiky. Jejím jediným akcionářem je Česká republika zastoupená Ministerstvem průmyslu a obchodu, Ministerstvem financí a Ministerstvem pro místní rozvoj. S využitím prostředků státního rozpočtu, rozpočtů krajů a evropských fondů banka poskytuje podporu formou záruk a zvýhodněných úvěrů a doplňuje tak nabídku bankovních a investičních produktů na trhu. Dceřinými společnostmi NRB jsou Národní rozvojový fond, který se zaměřuje na rozvoj infrastruktury se zapojením soukromých zdrojů, a Národní rozvojová investiční, jež poskytuje podporu ve formě kapitálových finančních nástrojů soukromému i veřejnému sektoru.

  1. zdroj: Odbor energetické účinnosti a úspor Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky

Omezení volnočasových benefitů v praxi: Třetina firem podle průzkumu příspěvky snížila, většina si stěžuje na vyšší administrativní zátěž

Limit na zdanění volnočasových benefitů platný od začátku roku už stihli zaměstnavatelé promítnout do svých nabídek odměn pro zaměstnance. Podle březnových průzkumů společnosti Edenred v návaznosti na změny upravila výši ročního příspěvku pro své zaměstnance třetina firem. Nejčastěji plánují zaměstnanci, jimž se příspěvek od nového roku snížil, šetřit na zdraví, cestování a kultuře. Hned 64 % zaměstnavatelů v průzkumu uvedlo, že pro ně nová pravidla představují větší administrativní zátěž.

Od ledna platí nová legislativní pravidla pro volnočasové benefity. V rámci vládního konsolidačního balíčku byl stanovený roční limit ve výši poloviny průměrné měsíční mzdy, po jehož překročení se již těchto benefitů netýká osvobození od daní a od placení sociálního a zdravotního pojištění na straně zaměstnance. Pro letošní rok činí tato hranice 21 983 korun. Podle březnových průzkumů, které společnost Edenred provedla mezi držiteli svých benefitních karet[1] a mezi zástupci firem poskytujících svým zaměstnancům volnočasové benefity[2], zaměstnavatelé již nová pravidla promítli do svých nabídek zaměstnaneckých benefitů.

Hned 30 % zástupců firem uvedlo, že v souvislosti s novým limitem na daňové osvobození volnočasových benefitů upravili výši ročního příspěvku pro své zaměstnance. Téměř polovina těchto firem přikročila k výraznému omezení nabídky benefitů pro zaměstnance. Volnočasové benefity v hodnotě vyšší, než je limit zdanění, bude svým zaměstnancům v letošním roce poskytovat jen 5 % firem. „Výsledky průzkumu ukazují, že se firmy již stačily novým pravidlům přizpůsobit. Nové nastavení zaměstnavatele donutilo stanovit si v oblasti volnočasových benefitů jasné priority a detailně se zamyslet nad tím, které pro ně mají největší smysl zaměstnancům poskytovat, a bez kterých se budou muset obejít,“ vysvětluje HR ředitelka společnosti Edenred Gabriela Šimšová.

Co na to zaměstnanci?

Změny zaznamenali i ti, kterých se zásahy do složení benefitů nakonec dotknou – zaměstnanci. Hned pětina dotázaných v průzkumu uvedla, že v loňském roce od zaměstnavatele dostávala volnočasové benefity v hodnotě vyšší, než je aktuální limit zdanění 21 983 korun. Celé polovině z nich zaměstnavatel s příchodem nového roku příspěvek snížil, aby se pod limit vešel.

Ve kterých oblastech plánujete kvůli snížení ročního limitu čerpání benefitů omezit?

Hned třetina zaměstnanců, kterým zaměstnavatel od nového roku snížil hodnotu přispívaných volnočasových benefitů, v průzkumu uvedla, že se omezení výrazněji dotkne jejich rodinného rozpočtu. Nejčastěji plánují šetřit na nákupech v lékárnách a pořizování produktů v oblasti péče o zdraví, na cestování a na návštěvách kulturních akcí. Nejméně se naopak změny dotknou jejich investic do vzdělávání a péče o děti.

„Omezení něčeho tak důležitého, jako jsou zaměstnanecké benefity, může být z pohledu personalistiky a budování značky zaměstnavatele mimořádně ožehavé. Jakékoliv snížení odměn totiž zaměstnanci většinou nepřijímají s radostí. Zvlášť se pak takovýto krok dotkne těch, kteří s příspěvky dlouhodobě počítají a kterým tak najednou budou tyto prostředky v domácích rozpočtech chybět. S každou zásadnější změnou proto musí personalisté pečlivě pracovat a důkladně ji svým zaměstnancům vysvětlit,“ říká Gabriela Šimšová.

Změna zatěžuje i firemní administrativu

Méně prostředků na volnočasové aktivity však není jediným nepříjemným důsledkem nové zákonné úpravy. Nastavení limitu totiž přineslo také nutnost detailně sledovat a vykazovat částky, které firmy na volnočasové benefity vynakládají. Téměř dvě třetiny společností poskytujících volnočasové benefity uvedly, že pro ně bude nutnost dokládat vykázané částky představovat větší administrativní zátěž.

Bude pro vás nové nastavení volnočasových benefitů a nutnost dokládat vykázané částky představovat větší administrativní zátěž?

„Personalistům přibyly nové povinnosti, kterým se nyní musí nad rámec své dosavadní pracovní náplně věnovat. Dá se očekávat, že vnímaná vyšší administrativní zátěž se bude během roku postupně snižovat spolu s tím, jak si budou personalisté na nové nastavení zvykat,“ upozorňuje Gabriela Šimšová.

O společnosti Edenred CZ

Edenred ČR pečuje o 700 000 každodenních uživatelů z řad zaměstnanců, kterým poskytuje služby v síti 57 000 partnerských provozoven. V oblasti digitalizace patří k lídrům na českém trhu. Stravenky a volnočasové benefity jsou k dispozici na jedné platební kartě Edenred Card. Karta umožňuje platbu mobilními aplikacemi Apple Pay a Google Pay. Čerpání benefitů je možné online díky platformě Edenred Benefity Café. O tom, jak benefity implementovat k co největší spokojenosti zaměstnanců, radí Edenred firmám na nově spuštěném Edenred Wellbeing Blogu.

Edenred je přední digitální platforma pro služby a platby – a také každodenní společník pracujících, spojující přes 60 milionů uživatelů a více než 2 miliony partnerských provozoven ve 45 zemích prostřednictvím téměř 1 milionu firemních klientů.

Edenred nabízí specifická platební řešení pro konkrétní použití zaměřená na stravování (stravenky), motivaci (dárkové karty, platformy pro zapojení zaměstnanců), mobilitu (čerpací stanice včetně nabíjení elektromobilů, údržba, mýtné či parkovné) a firemní platby (virtuální karty).

V souladu s posláním skupiny vyjádřeným sloganem „Enrich connections. For good“ umožňují tato řešení zlepšovat pohodu a kupní sílu uživatelů. Posilují i atraktivitu a efektivitu společností, oživují trh práce a místní ekonomiku. Rovněž podporují přístup ke zdravějším potravinám, produktům šetrnějším k životnímu prostředí a ekologičtější dopravě.

12 000 zaměstnanců společnosti Edenred usiluje o to, aby se svět práce stal propojeným ekosystémem, který se každým dnem stává bezpečnějším, efektivnějším a zodpovědnějším.

V roce 2023 skupina díky svým globálním technologickým aktivům spravovala obchodní objem v hodnotě téměř 41 miliard EUR, zejména prostřednictvím mobilních aplikací, online platforem a karet.

Edenred je zapsán na burze cenných papírů Euronext v Paříži a je součástí indexů CAC 40, CAC 40 ESG, CAC Large 60, Euronext 100, Euronext Tech Leaders, FTSE4Good a MSCI Europe.

Značky a loga uvedená a použitá v této tiskové zprávě jsou ochrannými známkami registrovanými společností EDENRED S.E., jejími dceřinými společnostmi nebo třetími stranami. Bez písemného souhlasu jejich vlastníka je nelze použít ke komerčním účelům.

  1. . Průzkumu se celkem zúčastnilo 3962 respondentů z řad držitelů benefitních karet společnosti Edenred. Sběr dat u obou průzkumů probíhal od 23. února do 8. března 2024.
  2. Průzkumu se celkem zúčastnilo 267 respondentů z řad zástupců firem nabízejících svým zaměstnancům volnočasové benefity.

HONOR oznámil uvedení nových modelů PORSCHE DESIGN

HONOR Magic6 RSR a HONOR Magic6 Ultimate na čínský trh

Druhý společně vyvinutý luxusní smartphone zaujme jedinečným designem inspirovaným automobilovým průmyslem, prémiovými materiály i vynikajícím uživatelským zážitkem.

Globální technologická značka HONOR oznámila uvedení PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR na trh. Jedná se již o druhý model smartphonu, který byl vyvinutý ve spolupráci s Porsche Design. V Číně spolu s tímto vlajkovým zařízením představila i HONOR Magic6 Ultimate a HONOR MagicBook Pro 16 a také očekávanou herní spolupráci s Black Myth: Wukong.

Premiéra modelu PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR: dokonalost Porsche se snoubí s inovacemi chytrých telefonů

Po uvedení prvního společně vyvinutého skládacího smartphonu PORSCHE DESIGN HONOR Magic V2 RSR představily společnosti HONOR a Porsche Design svůj nejnovější společný model PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR. Tato mezioborová spolupráce, která se zrodila ze společné snahy o inovace, spojuje výjimečný výkon s nadčasovým luxusním designem a nabízí speciální edici chytrého telefonu splňující potřeby moderních uživatelů, kteří oceňují vynikající výkon, dynamické fotografie a funkční špičkový design.

Značka HONOR je hrdá na to, že může představit PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR, technologickou ikonu poháněnou esencí DNA značky Porsche a vytvořenou tak, aby překonala status quo,“ řekl George Zhao, generální ředitel společnosti HONOR Device Co., Ltd. „Naše nejnovější chytré zařízení vychází z naší společné snahy s Porsche Design o dokonalost a z partnerství postaveného na snaze poskytovat pokročilé technologie, které jsou orientované na člověka a jejichž design má nadčasovou estetiku.

Ikonické odstíny Porsche a šestihranný konstrukční design

PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR vzdává hold vozům Porsche, které jsou obdivovány již několik dekád, a svými konstrukčními prvky připomíná dokonalý design značky Porsche. Díky modulu fotoaparátu, který chytře a elegantně objímá ikonická šestiúhelníková struktura značky Porsche, smartphone vystihuje přesnost a vysoce výkonné vlastnosti sportovních vozů. Okamžitě rozpoznatelný šestiúhelníkový designový prvek výrazně odlišuje toto zařízení od masy dalších. Je vyrobený z titanu, materiálu používaného i v motorsportu, kde je ideální pro výrobu obzvlášť namáhaných dílů, které přesto musí zůstat lehké. Model PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR se vyznačuje také čistou symetrickou linií vystouplé hrany, která přispívá k dynamickému vzhledu, zlepšuje držení v ruce a zároveň podtrhuje funkční přístup k designu, tak typický pro Porsche Design.

Model PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR je k dispozici v šedém odstínu Agate Grey, který nese mimo jiné ikonický sportovní vůz 911, ale i v exkluzivně laděné barvě Frozen Berry, což je reflexní, odvážný růžový odstín původně určený pro modely Porsche, jako je Taycan, první plně elektrický sportovní vůz Porsche.

Využití inovací napříč odvětvími pro pokročilou HDR fotografii

Ve snaze o technologický pokrok zaměřený na člověka si PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR bere příklad z automobilového průmyslu a poskytuje uživatelům vysoce pokročilé HDR senzory, které dokáží přesněji zaostřit a rozpoznat rychle se pohybující objekty na velkou vzdálenost. Představuje také upravený snímač Super Dynamic HONOR Falcon Camera H9800, který je speciálně navržen tak, aby zvládl pořídit kvalitní snímky vysoce kontrastních scenérií, a je inspirovaný technologií HDR, která stojí za úspěchem pokročilých asistenčních systémů řidiče (ADAS). Díky pozoruhodné schopnosti snímání dosahuje snímač H9800 dynamického rozsahu až 15EV, což je šestkrát více než u předchozí generace. To umožňuje uživatelům pořizovat vysoce přesná a mimořádně ostrá videa, fotografie a náhledy i v náročných světelných podmínkách se značným kontrastem.

PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR kromě toho obsahuje také špičkový systém automatického ostření LiDAR Matrix, který přináší revoluci v rychlosti fotografování chytrým telefonem. Tento systém se může pochlubit prvním obrazovým snímačem v oboru s 1200 body LiDAR Matrix a výpočty sledování AF 60FPS, což výrazně zvyšuje přesnost a rychlost zaostřování a umožňuje uživatelům pořizovat úžasné akční snímky s efektem pozastaveného pohybu.

Viditelnost a odolnost displeje proti poškrábání

PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR pro zvýšení uživatelského komfortu dále využívá inovace napříč odvětvími a zrychluje pokrok díky špičkovému krytu HONOR Anti-scratch NanoCrystal Shield na přední straně pro bezkonkurenční odolnost. Tento štít navržený z nitridu křemíku, materiálu běžně užívaného v leteckém a automobilovém průmyslu pro motory, ložiska a lopatky turbín, poskytuje výjimečnou tvrdost a bezkonkurenční odolnost proti poškrábání, čímž zajišťuje vynikající ochranu zařízení během dlouhodobého používání. Model PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR je navíc na zadní straně vybavený ochranným štítem HONOR NanoCrystal Shield, který až desetkrát zvyšuje schopnost tlumení nárazů, aby odolal náhodným pádům a zajistil maximální odolnost.

PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR řeší požadavky řidičů na viditelnost v různých světelných a okolních podmínkách a představuje první dvouvrstvý tandemový displej OLED v oboru. Ve srovnání s běžným panelem OLED přináší prodlouženou životnost obrazovky až o 600 % a minimalizuje degradaci jasu displeje na méně než 1 %[1] i po třech letech používání. Kromě toho poskytuje jasnější obraz a lepší energetickou účinnost. PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR se také může pochlubit špičkovým HDR jasem 5000 nitů, který zaručuje vynikající viditelnost i za jasných slunečných dnů.

Bezkonkurenční výkon a revoluční inovace baterie

PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR je vybaven špičkovým procesorem Snapdragon 8 Gen 3, který poskytuje výjimečnou úroveň výkonu a schopnosti umělé inteligence s pozoruhodnou plynulostí a stabilitou. Společnost HONOR si je vědoma rostoucího významu výdrže baterie pro uživatele, kteří se svými chytrými telefony tráví delší dobu, a proto do chytrých telefonů zavádí nové inovace baterie z oblasti elektromobilů. Baterie HONOR s kapacitou 5600 mAh[2], která je vybavena robustní křemíkovo-uhlíkovou baterií druhé generace a čipem HONOR E1 se zvýšeným výkonem, vykazuje bezkonkurenční odolnost a spolehlivý výkon i při nízkých teplotách. PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR s nejnovějším systémem HONOR MagicOS 8.0 přináší vylepšení různých funkcí, jako je Magic Portal, který uživatelům poskytuje revoluční interakci, a MagicRing, poskytující bezproblémové propojení mezi zařízeními. PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR se nejen etabluje jako průkopnické zařízení v oboru, ale slouží také jako katalyzátor mezioborové spolupráce a neomezených možností.

Představujeme HONOR Magic6 Ultimate, mistrovské dílo vynikajícího řemeslného zpracování

Společnost HONOR na akci také poprvé představila pečlivě zpracovaný model HONOR Magic6 Ultimate. Tento smartphone je inspirovaný designem intarzie v interiérech luxusních automobilů a vyznačuje se úpravou zadního krytu z více materiálů, včetně kompozitního vláknitého materiálu, jenž vyzařuje moderní estetiku a má štíhlou a rafinovanou linii, která plynule prochází celým zařízením. Tento design skvěle demonstruje snahu společnosti HONOR o dokonalost v každém detailu, díky čemuž je zařízení HONOR Magic6 Ultimate mistrovským dílem vynikajícího řemeslného zpracování se špičkovým výkonem a schopnostmi.

HONOR Magic6 Ultimate je poháněn procesorem Snapdragon 8 Gen 3 a díky výkonným jádrům poskytuje výjimečný výkon a možnosti umělé inteligence přímo v zařízení. Předvádí průkopnické pokroky v oblasti snímání HDR a automatického ostření, které uživatelům umožňují pořizovat úžasné fotografie i za náročných podmínek, jako je objekt v pohybu nebo slabé osvětlení. Kromě toho je HONOR Magic6 Ultimate vybaven ochranným štítem HONOR Anti-scratch NanoCrystal Shield, který zajišťuje odolnost proti každodennímu opotřebení. Díky inteligentním funkcím, jako je MagicRing, nabízí HONOR Magic6 Ultimate svým uživatelům pohled do budoucnosti a přináší bezproblémovou konektivitu, která mění způsob interakce mezi zařízeními.

HONOR MagicBook Pro 16, revoluční notebook s umělou inteligencí

Během slavnostního akce společnost HONOR představila také HONOR MagicBook Pro 16, notebook s umělou inteligencí, který redefinuje tradiční notebooky. Tento notebook díky podpoře systému MagicOS 8.0 umožňuje v rámci ekosystému bezproblémovou spolupráci a propojení. Pochlubit se může grafickým procesorem NVIDIA GeForce RTX 4060 Laptop, který poskytuje bezkonkurenční výkon a skvělé možnosti multitaskingu a zároveň vytváří ohromující vizuální efekty. Navíc je poháněn vysoce výkonným procesorem Intel® Core™ Ultra 7 155H, který poskytuje robustní a výjimečný výpočetní výkon.

HONOR MagicBook Pro 16 nabízí skutečně pohlcující zvukový zážitek. Je vybaven šesti reproduktory, včetně čtyř wooferů a dvou výškových reproduktorů, a je tak prvním notebookem na světě s operačním systémem Windows, který má prostorový zvuk. Optimalizace prostorového zvuku, který podtrhuje herní schopnosti tohoto notebooku, byla ověřena hrou Black Myth: Wukong – akční RPG s kořeny v čínské mytologii, která vyjde 20. srpna 2024. Díky technologii prostorového zvuku HONOR MagicBook Pro 16 dokonale doplňuje zvukové efekty této hry a přináší realistický a pohlcující herní zážitek. Uživatelé se mohou plně ponořit do různých herních prostředí, včetně džungle, údolí, temných jeskyní a pouští.

Barva[3], cena a dostupnost

PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR je v Číně k dostání od 18. března za cenu 9 999 Čínských jüanů. Od 2. čtvrtletí 2024 bude k dispozici i na trzích mimo Čínu.

HONOR Magic6 Ultimate je k dispozici ve fialové a černé barvě. V Číně je k zakoupení od 18. března za 6 999 Čínských jüanů.

HONOR MagicBook Pro 16 je nyní v Číně k dispozici v bílé a černé barvě za cenu od 6 199 Čínských jüanů. Od 2. čtvrtletí 2024 bude k dispozici také celosvětově.

Pro více informací navštivte e-shop HONOR na www.hihonor.com nebo e-shop Porsche Design na www.porsche-design.com/.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

  1. Data z laboratoří HONOR.
  2. Data z laboratoří HONOR.
  3. Dostupnost barev se může regionálně lišit.

Správné zastínění je důležité pro naše pohodlí doma a energetické úspory

Mezinárodní den stínicí techniky oslavuje inovace ve světě bydlení a zdůrazňuje význam správného zastínění pro pohodlí obyvatel, estetiku domovů i pracovních prostorů a zejména energetické a finanční úspory

Dne 21. března celý svět slaví Mezinárodní den stínicí techniky. Připomíná, jak důležitou roli hrají exteriérové i interiérové rolety, žaluzie, plissé a další stínicí prvky v každodenním životě a bytovém designu. Tento den je věnován především inovacím v oblasti stínicí techniky. Zdůrazňuje význam správného zastínění pro pohodlí obyvatel, estetiku domovů i pracovních prostorů a zejména energetické a finanční úspory.

Mezinárodní den stínicí techniky je skvělou příležitostí, jak nejen oslavit pokrok v této oblasti bydlení, ale také upozornit na důležitost správného stínění z hlediska energetických a ekonomických úspor. „V současnosti jednoznačně dominuje exteriérová stínicí technika, to znamená venkovní žaluzie, screenové a venkovní rolety. Jedná se o nejefektivnější systémy stínění zejména z pohledu světelného komfortu a tepelné bilance budov, což je do budoucna klíčové. Co se týče interiérového stínění, převládá zde důraz na designové ladění stínicích prvků, a to jak žaluzií, rolet a plissé, tak i japonských stěn s koncepcí celého interiéru,“ uvádí Erich Stavař, spoluzakladatel opavské společnosti ISOTRA, která se již více než 30 let zabývá stínicí technikou.

Stínicí technika pomůže snížit výdaje za energie

Stínicí technika se stává čím dál důležitějším prvkem při ochraně budov před přehříváním v letních měsících i únikem tepla během zimy. Pokud je montáž správná, pomůže stínění snížit spotřebu energií budov až o 60 % do roku 2050 (dle studie společnosti Guidehouse).[1]

„Abyste dosáhli maximálních tepelných zisků z oken a ušetřili co nejvíce energie na vytápění, musíte stínicí prvky správně nastavit. V zimě nechávejte žaluzie přes den vytažené v horní poloze, aby topný systém podpořilo působení slunečního svitu. Při soumraku je spusťte, ať omezíte nežádoucí únik tepla skrze okna. Pokud je žaluzie v noci stažená, ušetříme v místnost teplotu až 1,5 stupně, než kdybychom žaluzie neměli,“ doporučuje Jan Žižlavský, odborník na stínění ze společnosti ISOTRA.

Studie Guidehouse analyzovala dva scénáře: první beze změn a druhý s preferovaným scénářem, kde by všechny budovy vyžadující klimatizaci byly vybaveny automatizovanou stínicí technikou. V takovém případě by bylo možné do roku 2050 ušetřit emise až 100 Mt a náklady 14,6 miliard EUR ročně na investicích a spotřebě energie na chlazení prostor. Stínicí technika navíc zvyšuje pohodlí, produktivitu a zdraví obyvatel budov.

Nepropásněte šanci ušetřit: Využijte dotace na venkovní stínicí techniku

Program Ministerstva životního prostředí Nová zelená úsporám zaměřený na úspory energií v rodinných a bytových domech si klade za cíl dosáhnout úspory energie v konečné spotřebě. Jednou z možností programu je získání dotace na venkovní stínicí techniku. Díky tomu lze získat zpět finance až do výše 50 % doložených výdajů. U rodinného domu nabízí stát příspěvek 1000 Kč/m2 stíněné plochy v případě stínicí techniky s manuálním ovládáním (mechanické i motorické) a 1500 Kč/m2 v případě stínicí techniky s inteligentním automatickým ovládáním. U bytového domu činí příspěvek 1500 Kč/m2 stíněné plochy jak na manuální, tak i inteligentní ovládání. Zažádat o dotaci můžete až do 30. června 2025. Více informací a podmínky programu naleznete na www.novazelenausporam.cz, kde je možné rovněž podat elektronicky žádost o dotaci.

Více informací o produktech naleznete na www.isotra.cz .

  1. https://www.spst-stineni.cz/images/odborne_clanky/EPBD_Review_Paper_ES_SO_CZ.pdf

Shopsys kupuje společnost Convertim. Bude nabízet dokončení objednávky na jedno kliknutí

Společnost Shopsys, česko-slovenská jednička pro tvorbu e-shopů na míru, akvíruje další společnost – tentokrát Convertim. Přesná kupní cena zveřejněna nebyla, jedná se však o jednotky milionů. Tímto nákupem plánuje posílit vlastní Shopsys Platform integrací tzv. one-click checkoutu od Convertimu. Ten zjednodušuje zákazníkům dokončení nákupu a zvyšuje e-shopům konverzní poměr i průměrnou hodnotu objednávky. Po krátké době se tak pro Společnost Shopsys jedná v pořadí již druhou akvizici, kdy v říjnu loňského roku koupila agenturu Sounds Good zaměřující se na tvorbu online obchodů na globální platformě Shopify.

Petr Svoboda, zakladatel společnosti Shopsys, přenechal před pěti lety aktivní řízení firmy novému managementu a vedle své strategické role založil před více než dvěma lety nový start-up Convertim. “Prvotní myšlenka byla zásadně zjednodušit i zrychlit dokončení objednávky a zvýšit tak e-shopům tržby. Vytvořili jsme tzv. one-click checkout, ve kterém identifikujeme zákazníky napříč e-shopy a pouhým zadáním e-mailu jsme schopni zákazníkům předvyplnit veškeré údaje nutné k dokončení objednávky jen jedním kliknutím. Momentálně jsme schopni takto identifikovat zhruba 25 % zákazníků, z nichž následnou konverzi (tedy poměr dokončených nákupů) provede 95–98 % oproti e-shopům, u kterých se bez identifikace a automatického vyplnění pohybují konverze v rozmezí 60–80 %,” říká Petr Svoboda, zakladatel Convertim.

Convertim je využíván primárně středními a velkými e-shopy jakými jsou např. Růžový Slon, Agátin Svět, Botlles & Stories, SpinKind nebo Emos, u kterých výsledky získané A/B testováním potvrzují nárůst průměrných tržeb v rozmezí 7 až 16 %. “Ve výsledcích A/B testu na přelomu roku jsme zaznamenali zvýšení tržeb téměř o 8 %. Convertim nám zajišťuje vysoce konverzní pokladnu a my tak máme čas měnit pohled Čechů na sex,” potvrzuje Adam Durčák, CEO e-shopu Růžový Slon.

Ostravská společnost Shopsys investovala do vývoje vlastního řešení Shopsys Platform od roku 2016 vyšší desítky milionů korun. Mezi e-shopy využívající tuto platformu patří například Tescoma, Sconto Nábytek, Mountfield, Démos, B2B Partner a další. Nákupem Convertimu plánuje Shopsys integrovat one-click checkout do základu své platformy. “Jelikož jsme s Petrem v úzkém kontaktu, tak výsledky jeho startupu samozřejmě sledujeme od samého začátku. Convertim navíc dlouhodobě využívají někteří naši klienti, takže máme i vlastní zkušenost s tím, co jim tento produkt přináší. Integrací do základu naší platformy poskytneme našim klientům nákupní košík maximalizující konverze, ” říká Matěj Kapošváry, CEO agentury Shopsys.

Vzhledem k rostoucímu zájmu společné cílové skupiny, tedy velkých e-shopů, směrem k one-click checkoutu i společným synergiím mezi Shopsysem a Convertimem, nám dává tato akvizice obchodně velký smysl,” doplňuje Svoboda důvody prodeje.

Podle Kapošváryho akvizice Convertimu neznamená, že produkt bude nyní dostupný pouze pro online obchodníky fungující na Shopsys Platform. “Zjednodušený objednávkový proces usnadňuje nakupování koncovým zákazníkům a budeme ho aktivně nabízet i e-shopům mimo naši platformu. Jeho výhody jsme si mimochodem potvrdili i při realizaci projektu Velký test logistiky, ve kterém jsme na konci loňského roku zkoumali mimo jiné nákupní košíky u více než 200 online obchodníků a e-shopy využívající Convertim byly vyhodnoceny mezi nejúspěšnějšími”.

Společnost Shopsys pomáhá předním B2B i B2C hráčům digitalizovat jejich prodeje a uspět v omnichannel světě. Pro své zákazníky je spolehlivým full-service e-commerce partnerem s nejlepšími technologiemi a mnohaletým know-how. Mezi největší klienty, o které se stará přes 70 IT odborníků, patří Tescoma, Okay.cz, SCONTO, Mountfield, Mana, Bushman, Démos, B2B Partner, Office Depot nebo Agátin svět.

Nadílka přichází i na Velikonoce. Huawei svým uživatelům rozdává zajímavé dárky

Velikonoce jsou svátkem plným barev, veselí a také čokoládové nadílky od velikonočních zajíčků. Kdo ale říká, že by měla být nadílka pouze čokoládová? Dospělé i mladistvé jistě potěší nová elektronika. Společnost Huawei si připravila ku příležitosti Velikonoc speciální soutěž na platformách AppGallery a Huawei Mobile Cloud. Od nynějška až do 10. dubna mají uživatelé Huawei a operačního systému Android šanci vyhrát zajímavé ceny sbíráním bodů v AppGallery prostřednictvím stahování aplikací a her.

Velikonoce jsou svátky jara a zvyků. Děti se těší hlavně na čokoládovou nadílku a barvení vajíček, obdarovat se ale mohou i dospělí, aby je tzv. nepokakal beránek. Proto si Huawei pro své uživatele připravil velkou velikonoční soutěž plnou zajímavých cen. Ve hře jsou například sluchátka z řady Huawei FreeBuds, hodinky Watch Fit nebo dokonce smartphone z řady Huawei P.

Stahujte a vyměňujte body za hodnotné dárky v AppGallery

Velkolepou oslavu Velikonoc si připravila AppGallery, oficiální platforma pro stahování aplikací od Huawei a také 3. největší obchod s aplikacemi. Od teď až do 10. dubna 2024 mohou uživatelé Huawei a Android při stahování aplikací a her sbírat body, tzv. Bunny Points, které následně vymění za hodnotné dárky. Uživatelé se mohou připravit na nadílku jako 6měsíční předplatné Tinder Plus, sluchátka Huawei Watch Buds nebo notebook Huawei Matebook D16 i7. Dále mohou také získat až 30 EUR v Huawei Points, kupóny na AppGallery, sluchátka z řady Huawei FreeBuds, hodinky z řady Watch Fit nebo dokonce smartphone řady Huawei P. Ceny budou rozdělovány na základě principu „kdo dřív přijde, ten dřív mele”, takže na nic nečekejte a běžte soutěžit.

Velikonoční překvapení s Huawei Mobile Cloud pro každého

Vedle velikonoční soutěže v rámci AppGallery spouští Huawei Mobile Cloud svou vlastní velikonoční nabídku. Ta odměňuje nové placené uživatele zajímavými cenami a slevami. Aktivní uživatelé Huawei Cloud, kteří se doposud nepřihlásili k placeným službám, si mohou užít losování o atraktivní výhry a úžasné balíčky ročního předplatného až s 30% slevou.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Exit mobile version