Značka Tork získala ocenění za Iniciativu roku v soutěži EOPA

Tento měsíc byli vyhlášeni vítězové soutěže European Office Product Awards (EOPA) 2023 a značka Tork společnosti Essity získala prestižní ocenění za Iniciativu roku a již druhý rok po sobě „vysoké hodnocení“ za svůj udržitelný přístup k životnímu cyklu.

Kancelářský sektor zaměstnává miliony lidí v celé Evropě a podoba kanceláří zásadně ovlivňuje úroveň hygieny, pohodlí a spokojenosti s prací zaměstnanců. Cílem EOPA je ocenit vynikající řešení ve všech oblastech kancelářských produktů.

Generální ředitel společnosti OPI Steve Hilleard, který je zároveň předsedou poroty EOPA, k letošnímu ročníku EOPA uvedl: „Nové a inovativní produkty, inspirativní kampaně a iniciativy a vynikající vedení, které byly na EOPA vyzdviženy, odrážejí skvělou budoucnost našeho odvětví. Ať už jde o reakci na rostoucí nároky na společné pracovní prostory nebo nutnost aplikovat principy udržitelnosti a diverzity. Porota EOPA byla ohromena vysokou úrovní nominovaných projektů.“

Značka Tork společnosti Essity získala ocenění „Iniciativa roku“ za uspořádání prestižní akce společně s Nadací OSN týkající se cílů udržitelného rozvoje OSN. Během dvoudenní akce se vedoucí představitelé průmyslu z celé Evropy dozvěděli více o cirkulárním hospodářství, legislativě ohledně podávání korporátních zpráv o udržitelnosti (CSRD) a způsobech, jak začlenit udržitelnost do obchodní strategie. Přístup k odborným řečníkům a praktickým workshopům byl pro všechny účastníky smysluplný a inspirativní.

Tork

Značka Tork nabízí produkty a služby profesionální hygieny zákazníkům po celém světě, od restaurací a zdravotnických zařízení po kanceláře, školy a průmysl. Mezi naše výrobky patří zásobníky, papírové ručníky, toaletní papír, mýdlo, ubrousky, papírové utěrky, ale také softwarová řešení pro úklid na základě analýzy a vyhodnocení dat. Tork se stal lídrem na trhu díky svým odborným znalostem v oblasti hygieny, funkčnímu designu a udržitelnosti. Podporuje zákazníky v tom, aby mysleli na budoucnost a byli za všech okolností schopní pokračovat v podnikání. Tork je globální značka společnosti Essity a je oddaným partnerem zákazníků ve více než 110 zemích. Čerstvé zprávy a inovace společnosti Tork najdete vždy na www.tork.cz.

Essity

Essity je globálním lídrem v oblasti hygieny a zdraví. Zaměřuje se na zlepšování každodenního života skrze své produkty a řešení. Essity obchoduje přibližně ve 150 zemích světa pod značkami globálních lídrů TENA a Tork, ale i dalšími silnými značkami jako jsou JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda a Zewa. Essity zaměstnává přibližně 48 tis. lidí. Čisté prodeje se v roce 2022 vyšplhaly na cca 15 miliard euro. Ústředí společnosti Essity se nachází ve švédském Stockholmu. Společnost je kotovaná na burze Nasdaq Stockholm. Essity překonává překážky k životní pohodě a přispívá k rozvoji zdravé a udržitelné společnosti. Další informace najdete na www.essity.com.

EOPA 2024 winners revealed | OPI – Office Products International

Do nabídky operátora O2, přistály rakety minulého roku, smartphony značky Infinix

Mobilní operátor O2 reaguje na raketový start výrobce smartphonů Infinix na českém trhu. Tato novinka se po pár měsících pevně usadila mezi špičku a po prvotních zkušenostech jej zákazníci poslali rovnou mezi TOP 5 v tuzemsku. Není se však čemu divit, smartphony Infinix nabízejí nejmodernější technologie, velkou výdrž baterie a také skvělý poměr cena/výkon. Prostě vše, co je pro uživatele důležité. Nově si můžete rovnou tři nadupané modely pořídit také v e-shopu O2.

“Velmi mě těší, že se nám postupně daří budovat značku Infinix v Česku i na Slovensku. Spolupráce s operátorem O2 je pro nás dalším milníkem a troufám si říct, že jsme si našli pevnou a udržitelnou pozici na špičce trhu mobilních zařízení,” říká Lukáš Knotte, ředitel společnosti Infinix pro Českou republiku.

“Neustále se snažíme vylepšovat a rozšiřovat nabídku mobilních zařízení pro naše zákazníky. Růst Infinixu jsme samozřejmě zaznamenali a když jsme viděli, že si dokáže nejen udržet, ale stále rozšiřovat svůj podíl na trhu, rozhodli jsme se některé modely vybrat i pro naše klienty,” uvedl David Vícha, Business Development Manager v O2.

Zákazníci O2 se mohou těšit na tři modely. Nejatraktivnějším kouskem je Infinix NOTE 30 5G. Může se pochlubit plynulým a citlivým displejem s obnovovací frekvencí 120 Hz a mimořádně jemným systémem trojitého fotoaparátu s objektivy s rozlišením až 108 Mpx. Telefon má také díky spolupráci s JBL dokonale vyladěný zvuk, takže sledování videí, nebo hraní her si uživatel vychutná za každých podmínek. Další vychytávka, technologie All-Round FastCharge zajišťuje rychlé 68W nabíjení klasickým kabelem a 15W bezdrátovou nabíječkou. Díky kapacitní 5000mAh baterii, tak lze telefon nabít na 80 % za pouhou půlhodinu. Takto dobře vybavený telefon je k dostání za5 999 Kč už teď i v e-shopu O2.

Další dva telefony upoutají nejen svou výbavou, ale také přívětivou cenou. Přesto ale zaujmou svojí výbavou. Posuďte sami: Infinix Hot 30 5G má 6,78″ IPS displej s 120Hz obnovovací frekvencí, 8jádrový procesor, 4GB RAM, 128GB vnitřní paměť rozšiřitelnou až na 1000GB pomocí Micro SD, 50Mpx hlavní fotoaparát, podporu 5G a baterii 6000mAh. To za 3 999 Kč určitě stojí za zvážení.

Pokud by se zákazník rozhodl pro třetí kousek z dílny Infinixu, HOT 40i, získá spolehlivý smartphone za pouhých 2 799 Kč. HOT 40i se pyšní 6,56″ HD+ displejem s jasem 480 nitů a 90Hz obnovovací frekvencí, která zajistí plynulý obraz. Díky 5000mAh baterii s 18W rychlým nabíjením také všem zákazníkům zaručí dlouhou výdrž. Infinix nenechá v tomto cenovém segmentu na holičkách ani ty, kdo jsou zvyklí na bezkontaktní platby. Modul NFC umožňuje bezkontaktní platby a boční čtečka otisků zase zvyšuje bezpečnost.

Výše zmíněné modely značky Infinix je možné si už teď pořídit v e-shopu O2 nebo ve vybraných prodejnách.

Společnost Infinix Mobility, založená v roce 2013, je rychle rostoucí technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává chytrá zařízení značky Infinix po celém světě. Jedná se o módní, efektivní a cenově dostupná inteligentní zařízení zaměřená na mládež, která poskytují uživatelům po celém světě přístup k nejnovějším technologiím ve své třídě. Více informací naleznete na: http://www.infinixmobility.com/cz

Fenomén stavebnice Merkur se představil na sociálních sítích v novém kabátě

Kořeny legendární české stavebnice sahají do roku 1920, kdy Jaroslav Vancl založil v Polici nad Metují firmu Inventor, po níž nesla název i stavebnice. Zpočátku se jednotlivé plechové dílky spojovaly pomocí háčků, což u dětí nevzbudilo velký zájem, a tak je o pět let později nahradily šroubky a matičky společně s novým názvem stavebnice – Merkur. Brzy na to si Vancl nechal stavebnici patentovat po celé Evropě, a dokonce i v USA, což jí pomohlo se světově zviditelnit. V 90. letech se osud stavebnice ocitl na pokraji likvidace, před kterou ji bez zaváhání zachránil podnikatel Jaromír Kříž s vizí rozšířit sortiment i do dalších odvětví.

Česká stavebnice s více jak 100 letou tradicí se nedávno vrátila na sociální sítě v novém kabátě, kde komunikuje objevy a novinky ze světa Merkur Toys. V článku vám představíme, jak se značce povedlo znovu oslovit historicky navázanou komunitu obohacenou o nové publikum.

Komunikace se spřízněnci a oslovení nového publika

Profily značky Merkur Toys byly dlouhou dobu na bodě mrazu. Po převzetí komunikační strategie na sociálních sítích musela Magdaléna Šašková, manažerka sociálních sítí reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz, v první fázi důkladně vyhodnotit celkovou situaci a sestavit komplexní plán, jak znovu navázat na komunikaci s dlouholetou komunitou spřízněnců stavebnice a zároveň oslovit nové publikum různých věkových kategorií, které jsou a budou pro značku důležité.

V minulosti měl fenomén stavebnic vybudovanou silnou základnu fanoušků zejména na Facebooku. Ovšem při podrobné analýze postavení značky na sociálních sítích se ukázalo, že přístupy k historicky existujícím profilům již nebyly k dispozici a bylo nutné jednat rychle a strategicky, aby se komunikační propast i nadále neprohlubovala. Ve spolupráci s pracovníky z Merkuru stanovil tým odborníků strategii a hlavní komunikační cíle, které se začaly hned po založení nových profilů na sociálních sítích plnit, což přineslo velký úspěch i při spuštění reklamních kampaní.

Konkurenti těžké váhy

Na rozdíl od 20. let minulého století, kdy stavebnice představovala pro společnost něco nevídaného a jedinečného, musela v nynější době řešit i otázku konkurence. „V posledních 20-30 letech se na trhu objevila spousta různých konkurenčních stavebnic, kdy některé z nich jsou silně podpořeny reklamou. A to je samozřejmě věc, proti které jdeme se stavebnicí, kterou dnešní mladá generace již nezná a není pro ni tedy atraktivní,“ uvádí Magdaléna Šašková, manažerka sociálních sítí reklamní agentury Contexto. Ovšem obavy jim brzy po novém začátku pomohli zahnat noví fanoušci a sledující na veřejných profilech. Úspěch se ukrýval v závazku a aktivnímu zapojení uživatelů, kteří dotvářejí svět Merkur Toys. Lidé sdílí své výtvory, čímž se navzájem inspirují. Magdaléna Šašková prozradila, že se jim za poměrně krátkou dobu vytvořila kolem značky Merkur Toys velmi pěkná komunita, která se průběžně rozrůstá.

Nahlédněte do světa Merkur Toys z jiné perspektivy

Velkou výzvou pro celý tým byla tvorba komunikační strategie na sociálních sítích s ohledem na jednotlivé cílové skupiny. Facebook patří přednostně fanouškům, kteří si Merkur pamatují z jejich raných let a je pro ně stále srdcovou záležitostí. Instagram na druhou stranu nabízí prostor pro šíření inspirace. Třetím komunikačním kanálem je Tik Tok, kde prostřednictvím krátkých interaktivních videí mohu diváci nahlédnout do světa Merkur Toys z jiné perspektivy.

„V rámci obsahu pracujeme s mnoha tématy, jako jsou novinky, úspěchy, zajímavé akce, tipy a doporučení, ale kromě toho se snažíme Merkur představit v novém světle. Ač jde o ikonickou stavebnici, není to už pouze o utahování šroubků. Merkur jde s dobou, a tak v nabídce najdete stavebnice, které jsou doplněné o prvky elektroniky, robotiky a mechatroniky,“ dodává Magdaléna Šašková.

Merkur a virtuální realita

Jednou z dalších novinek ve světě stavebnice Merkur je možnost vytvořit si vlastního avatara a projít si nejoblíbenější stavebnice Merkur v prostředí Metaverse, anebo si navrhnout a postavit stavebnici v prostředí virtuální reality. Každopádně to není zdaleka všechno, co si Merkur pro své fanoušky připravil, takže pokud se chcete ponořit do světa nekonečných zážitků a inspirace, sledujte sociální sítě, kde všechny tyto novinky a zajímavosti průběžně Merkur sdílí.

Takovou velikonoční nadílku nechcete. Kyberzločinci se znovu v SMS vydávají za doručovací firmy, prochází jim falešná platba

ČSOB nově varuje před další, velikonoční vlnou kybernetických podvodů. Kyberútočníci se vydávají za známé doručovací společnosti a rozesílají falešné SMS zprávy. Útočníci vybízejí ke zdánlivě neškodnému zpřesnění údajů adresáta, ve skutečnosti však dokážou využít údaje z platební karty a provést falešnou, nechtěnou platbu.

„Je to další velmi známá finta, ale v posledních dnech se její využívání významně zintenzivnilo. Podstatou je, že člověku dorazí SMS, která se tváří, jako by byla odeslána od některé z velkých přepravních společností. Vybízí adresáta ´pouze´ k upřesnění adresy, aby mohl být doručen zdánlivě objednaný balíček. Vše skrze internetový odkaz. Ten ale ve skutečnosti vede na velmi dobrou napodobeninu platební brány, kde adresát vyplní v dobré víře údaje ze své platební karty,“ popisuje hlavní principy tohoto tzv. smishingového podvodu Petr Vosála, manažer bezpečnosti digitálních kanálů skupiny ČSOB. „Vzápětí mu přijde ověřovací SMS nebo jiný způsob potvrzení údajů, například přes Smart klíč. Tento ověřovací prvek se ale neváže k potvrzení změny adresy pro doručovatele, ale k potvrzení nechtěné, neplánované platby. Snadno se tak může stát, že člověk se celým procesem prokliká, aniž by odhalil to, že se mu za chvíli odečte platba z jeho vlastního účtu,“ doplňuje Vosála.

Podvodné SMS zprávy jsou letitým trikem kyberpodvodníků. Aktuálně se vydávají za doručovací společnosti, ale často třeba i za finanční úřad, Českou správu sociálního zabezpečení nebo další, podobné instituce. „První, na co je potřeba myslet, je zda opravdu nějaký balíček očekáváte. Pokud ne, tak takovou zprávu rovnou smažte. Všímejte si, z jakého čísla vám zpráva přišla. Často je to zahraniční nebo neznámé číslo. Stejně tak texty ve zprávě mnohdy obsahují chyby a krkolomnou češtinu a odkazy umístěné v SMS zprávách jsou svým tvarem na hony vzdálené od těch reálných. Zejména pokud se jedná o zkráceniny typu bit.ly, shorturl a další, je něco špatně. Žádné seriózní instituce je totiž pro komunikaci nepoužívají. V každém případě je potřeba zachovat chladnou hlavu a jednat v klidu, s rozmyslem,“ dodává Petr Vosála.

Takto může vypadat falešná SMS zpráva

Odborník dále radí sledovat upozornění z internetových prohlížečů či antivirových programů, které mohou na vstup na nebezpečný web také upozornit. Počty kyberútoků meziročně neklesají, ale právě naopak. Podle statistik České bankovní asociace jich bylo vloni 69 685, což je trojnásobek oproti roku předtím. ČSOB a Policie ČR proto už tradičně připravují preventivní kampaň s názvem Volač a Klikač, aby zvýšili povědomí o této problematice, varovali před kyberpodvodníky a ukázali, na co si dát pozor. Zavázali se takto v oblasti kyberbezpečnosti proškolit jeden milion lidí. Formou partnerství se ČSOB přidala i k aktivitě ČBA pod názvem nePINdej!, která formou sofistikovaného testu odkrývá nejčastější triky podvodníků.

Vše o kybernetických podvodnících, které v ČSOB nazýváme Volači a Klikači, si můžete připomenout ZDE. Další návody a rady pak najdete v článku Jak používat bezpečně elektronické bankovnictví, případně Jak předejít ohrožení mobilních zařízení. V případě pochybností je také možné zavolat na Linku hlášení internetových podvodů na čísle 499 900 010.

Skupina ČSOB

Náš přístup – Jdeme vám naproti

Věříme, že vycházet si vstříc opravdu stojí za to. Vždy jsme rádi, když se nám i drobným gestem podaří překvapit nejen naše klienty, ale i naše kolegyně a kolegy a širokou veřejnost.

Snažíme se dávat klientům volnost třeba při cestě k nám do banky – neomezujeme je jen

na digitální řešení nebo jen na osobní návštěvu pobočky. Mohou si vybrat, protože jdeme naproti jak technologickým inovacím, tak zlepšení klientského zážitku.

Věříme, že i drobnosti a „samozřejmosti” mohou zásadně zpříjemnit den každého z nás.

A samozřejmostí je pro nás závazek spoluvytvářet lepší budoucnost s ohledem na životní prostředí kolem nás. Usilujeme o zodpovědný přístup ve všech činnostech našeho podnikání a snažíme se jít naproti s tím nejlepším řešením vždy ve správný čas.

Skoro třetina Čechů vyměnila televizor během posledních dvou let, zákazníky láká nejvíc aktuální poměr cena/výkon

Televizor je součástí většiny českých domácností. Nástup modernějších technologií a cenová dostupnost přístrojů s většími úhlopříčkami vedly k tomu, že téměř třetina uživatelů pořídila nový televizor v posledních dvou letech. Jen méně než 8 % rodin televizor dnes doma nemá a pro sledování audiovizuálního obsahu jim stačí telefony, počítače nebo notebooky. To vše a mnohem více o tom, proč měníme a jak se zbavujeme starých televizí, vyplynulo z průzkumu, který realizovalo CZC, dvojka na českém trhu s elektronikou, mezi 1 100 svými zákazníky.

Jak vyplynulo z průzkumu, polovina českých domácností používá doma více než jeden televizor. Skoro 60 % z nás obměňuje televizor po více než 7 letech, 22 procentům Čechů slouží jeden přístroj dokonce déle než 10 let. V posledních zhruba dvou letech však vyměnilo televizor 31 % domácností.

Výsledky našeho průzkumu odpovídají tomu, že v posledních přibližně třech letech byl český trh s televizory silný. Vedlo k tomu hned několik faktorů. V první řadě reagovalo mnoho lidí na výrazné snížení cen televizorů s většími úhlopříčkami a také na velmi atraktivní akční nabídky. Cenová přístupnost vedla současně k tomu, že nákupem nového přístroje vyřešili Češi dosud často hojně používanou nekomfortní kombinaci staršího televizoru a externího DVB-T2 boxu. K vlně nákupů přispěl i posun v technologiích. Velmi žádané se staly modely s obrazovkou QLED, které nabízejí drtivé většině zákazníků aktuálně nejlepší poměr cena/výkon a z pohledu ceny a vlastností se stává atraktivní volbou,“ konstatuje Vladimír Vyhnal, produktový manažer kategorie televizorů ve společnosti CZC. „Očekávám, že letošní rok bude zajímavých akčních nabídek přibývat ještě více a zájem zákazníků bude růst. Stále je tady skoro třetina lidí, kteří využívají doma dva televizory a nejnovější pořizovali před více než 5 lety.

Mezi nejčastější důvody k pořízení posledního televizoru (respondenti jich mohli označit více současně) patří z 38 % touha po lepším obrazu, zvuku či jiné lepší technologii. To potvrzuje, že lidé, kteří používají starší obrazovou technologii LCD, chtějí obraz s výraznějším podáním černé barvy, vyšším kontrastem a dalšími vlastnostmi zlepšujícími sledování sportovních přenosů či rychlých akčních scén. 36 % oslovených chtělo domů větší obraz a 22 % pořizovalo poslední televizi kvůli přechodu na nový formát digitálního vysílání. Pro úplnost uveďme, že vysílání ve formě DVB-T2 bylo v ČR spuštěno v březnu 2017 a od září 2020 lze přijímat digitální televizní vysílání už jen v tomto formátu. Pro 8 % ze všech účastníků průzkumu byla impulsem ke koupi konkrétní akční nabídka prodejce.

Polovina vysloužilých televizorů „žije“ dál, jen změní místo

24 % Čechů pořizuje nový televizor proto, že se jejich stávající rozbil. Starý model nicméně likviduje celých 37 % oslovených a dalších 9 procentům respondentů leží doma původní přístroj nevyužitý. „Výzkum nám ukázal, že je stále na místě osvěta v oblasti ekologické likvidace televizorů. Skoro čtvrtina z těch, kteří posílají starou televizi do křemíkového nebe, totiž nezajišťuje její ekologickou likvidaci. K tomu bezpochyby přispívá i fakt, že většinu elektroniky můžou lidé vhodit do kontejneru na elektroodpad, ale televize se tam nevejde,“ doplňuje Vladimír Vyhnal.

6 % uživatelů svůj vysloužilý televizor prodává, 27 % ho přesouvá do jiné místnosti nebo na chatu a 21 % ho daruje rodičům nebo někomu jinému. Více než polovina televizí slouží tedy dál a na nových místech nahrazují ještě starší přístroje, které jsou určeny už téměř výhradně k likvidaci.

O CZC:

CZC je populární internetový obchod zaměřený především na počítače a elektroniku a v tomto segmentu je dvojkou na trhu. V sortimentu má přes 67 000 druhů produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality. Díky vlastním skladům a pobočkám po celé České republice dodává zboží ve stejný či následující den od objednání. Mezi zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce. CZC je součástí Allegro Group, mezinárodní internetové společnosti, která vlastní značky MALL, CZC a WE|DO a provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek. Začátkem roku 2024 se CZC sloučilo s Internet Mall a.s., AMG Media a.s. a WE|DO CZ s.r.o. do jedné právní entity s názvem Allegro Retail a.s.

Změny ve VMware otevírají diskuse v českých firmách: Proxmox jako výkonná a bezplatná alternativa

S nedávným převzetím VMware společností Broadcom a následným přechodem z modelu trvalých licencí na předplatné čelí mnoho českých firem nejistotě ohledně budoucích IT nákladů. Tyto změny, spolu s alarmujícím zvýšením licenčních poplatků VMware – v některých případech až dvanáctinásobným – vyvolávají vážné otázky o budoucnosti IT infrastruktury a hledání cenově dostupnějších a flexibilnějších řešení. V tomto kontextu se jako vhodná alternativa nabízí open-source platforma Proxmox, která představuje flexibilní a cenově přístupnou cestu pro virtualizaci a kontejnerizaci.

Proxmox se vyznačuje výkonným řešením pro správu virtualizovaných serverů a kontejnerů, které poskytuje uživatelům nejen úplnou svobodu od licenčních poplatků, ale také rozšířené možnosti pro zajištění bezpečné a efektivní IT infrastruktury.

„Vzhledem k nedávným změnám v licenční politice VMware, které mohou v extrémních případech vést až k dvanáctinásobnému navýšení poplatků za jejich služby, není překvapením, že technologičtí manažeři v českých společnostech hledají alternativy. V současné situaci, kdy nespokojenost a nejistota vyvolaná akvizicí společnosti Broadcom dosahují vrcholu, se přechod na alternativy jako Proxmox jeví jako klíčový krok k zachování kontroly nad IT výdaji,” říká Damir Špoljarič, CEO vshosting.

Přechod na Proxmox může českým firmám přinést řadu klíčových výhod:

  • Nulové licenční poplatky: Jako open-source řešení Proxmox nevyžaduje licenční poplatky, což firmám umožňuje dosáhnout výrazných úspor.
  • Výkonnost a škálovatelnost: Proxmox zajišťuje spolehlivé řešení i pro náročné pracovní zatížení s podporou pro clustery a live migraci.
  • Zabezpečení: Integrované bezpečnostní funkce včetně firewallu, šifrování a autentizace uživatelů chrání citlivá data a infrastrukturu.

Uživatelská přívětivost: Intuitivní webové rozhraní Proxmoxu usnadňuje správu a dohled nad virtuálními prostředími a přispívá k dlouhodobé úspoře provozních nákladů.

Spolupráce se zkušeným technologickým partnerem, jako je vshosting, přináší do procesu přechodu na Proxmox rozsáhlé zkušenosti a odborné znalosti, které jsou nezbytné pro efektivní a hladkou realizaci. Vshosting se zaměřuje na hloubkovou analýzu IT prostředí svých klientů, na základě které vypracovává strategické plány přizpůsobené specifickým potřebám a cílům každého podnikání. Tyto plány jsou zaměřeny na optimalizaci infrastruktury a zahrnují vývoj migračních strategií a metodik. Cílem je zajistit, aby migrace proběhla hladce, s minimálním přerušením běžných operací.

Vshosting také poskytuje podrobné poradenství a asistenci v průběhu celého migračního procesu. Díky dlouholetým zkušenostem s implementacemi Proxmoxu v různých klientských instalacích a jeho dlouhodobému využívání v interních systémech, vshosting nabízí ověřená řešení, která zvyšují spolehlivost a efektivitu IT systémů.

Specializovaná podpora a služby nabízené vshostingem jsou klíčové pro úspěšnou transformaci IT infrastruktury, minimalizaci rizik a maximalizaci efektivity a bezpečnosti. Výsledkem je modernější, flexibilnější a ekonomicky výhodnější IT infrastruktura pro podniky, která jim umožňuje lépe reagovat na měnící se tržní podmínky a technologické požadavky. Rozhodnutí pro Proxmox, podpořené dlouholetými zkušenostmi a odborností vshostingu, tak otevírá dveře k efektivnější a bezpečnější budoucnosti v oblasti IT.

Společnost vshosting je největším poskytovatelem prémiového hostingu v České republice. Vznikla v roce 2006 a k dnešnímu dni pečuje o více než 8000 serverů českých i zahraničních internetových projektů. Mezi internetové servery, kterým zajišťuje vshosting provoz, patří například internetové obchody GymBeam, Košík.cz, Notino, Pilulka a stovky dalších, ale i technologické společnosti jako Shoptet nebo Shopsys. Firma vshosting hostuje více než 60 % českého a slovenského e-commerce trhu a disponuje vlastním datacentrem. Více informací najdete zde.

Stvořen pro každý okamžik: vivo oznamuje příchod V40 SE na český trh

Nejnovější zástupce řady V společnosti vivo klade maximální důraz na precizní zpracování a výkon vlajkové lodě v oblastech, které uživatelé oceňují nejvíce

Nové vivo V40 SE bylo od základu vytvořeno tak, aby bylo jeho každodenní používání radostí. Každý detail je precizně zpracován v zájmu maximálního pohodlí uživatele. Nový smartphone z řady V opět nenechává žádný prostor pro kompromisy v sektoru střední třídy tím, že v těle cenově dostupného smartphonu přináší styl, funkce a výkon na úrovni, kterou uživatelé očekávají spíše od vlajkové lodi. V40 přichází s unikátním krytem z veganské kůže Eco Fiber Leather, která navíc přináší patentovaný povrch odolný vůči skvrnám. Je k dispozici v stylové fialové nebo elegantní černé variantě. Chlubí se imerzivním 120 Hz Ultra Vision AMOLED displejem, stereo reproduktory a širokoúhlým fotoaparátem pro kvalitní skupinové fotografie.

Vždy stylový a uživatelsky přívětivý

Řada smartphonů vivo V si získala srdce fanoušků po celém světě tím, že přináší jedinečné funkce a inovace, které zlepšují uživatelský zážitek při zachování dostupné ceny. Nový V40 SE s trendy zářivým designem, který byl vytvořený pro každou vaši chvíli, v této filozofii pokračuje inovativním fialovým krytem z veganské kůže Eco Fiber, ultra tenkým designem a kovovým rámem s vysokým leskem. Jako první ve své kategorii používá materiál Eco Fiber Leather, který je velmi příjemný na dotek, a díky patentované povrchové úpravě odolnosti proti skvrnám je smartphone v bezpečí i před rozlitou kávou a červeným vínem. Odolnost proti poškrábání zajišťuje, že nehty, klíče nebo jiné ostré předměty, se kterými smartphone přijde v každodenním životě do kontaktu, nezanechají žádné stopy. Kromě škrábanců nechybí ani odolnost vůči korozi, v běžném životě užitečná například kvůli zpoceným dlaním. Módní design modelu V40 SE, který je k dispozici také v elegantní černé Crystal Black (kompozitní plast), umožňuje uživatelům vyjádřit svůj styl jedinečným způsobem.

User-friendly a výkonný k tomu

Ať už sledujete filmy, hrajete hry nebo kontrolujete sociální sítě, na 120Hz Ultra Vision AMOLED displej V40 SE je radost pohledět. Pohlcující zážitek ze zářivého a detailního displeje je podpořen dvojící stereo reproduktorů, která ještě násobí podání zábavy.

Responzivní displej s vysokou obnovovací frekvencí doplňuje hladký a bezproblémový zážitek ze softwaru a hardwaru vivo. Vedle nadstavby vivo Funtouch OS 14, která otevírá výkon Androidu 14 uživatelům, je V40 SE poháněn čipsetem Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2, s pokročilou 4nm architekturou a nízkou spotřebou energie. Pro pohodlnou práci je k dispozici operační paměť s kapacitou 8 GB s funkcí Extended RAM přinášející rozšíření až 8 GB operační paměti pro plynulý multitasking.

V40 SE drží krok s životem uživatelů díky 5000mAh baterii s dlouhou výdrží a technologii rychlého nabíjení FlashCharge, která umožňuje rychlé dobíjení výkonem 44 W. Mezitím 24dimenzní bezpečnostní ochrana vivo poskytuje ochranu nabíjení přes noc pro větší klid. V40 SE také garantuje čtyřletou výdrž baterie s hodnotou 80 % původní kapacity po 4 letech používání.

Perfektní fotografie pro každého

Model V40 SE je ztělesněním filozofie společnosti vivo, pro kterou je fotoaparát na prvním místě a uživatelům umožňuje zaznamenávat každý důležitý moment jejich životů. Součástí nového modelu je 16MP přední fotoaparát pro brilantní selfies a kvalitní videohovory, na zadní straně se pak nachází trojitý systém fotoaparátu pro široké možnosti kreativity. Tvoří ho mimo jiné 50MP hlavní fotoaparát a nově i 8MP ultraširokoúhlý fotoaparát, který usnadňuje zaznamenávání skupinových fotografií.

Ať už uživatelé zachycují vzpomínky nebo vlogují , V40 SE přináší vzrušující výběr stylů portrétů, stylů vodoznaků, efektů bokeh, video režimů včetně Dual View video a intuitivních nástrojů pro úpravy. To znamená, že pro uživatele nebylo nikdy jednodušší popustit uzdu vlastní fantazii a kreativitě.

Novinka V40 SE, navržená pro posouvání hranic své kategorie, se začne v Česku prodávat s verzemi Purple Leather (fialová) a Crystal Black (černá) už 8. dubna.

Společnost vivo dále u příležitosti evropského fotbalového šampionátu UEFA EURO 2024™ spouští soutěž vivo PASS o 10 zájezdů na zápas Česka s Portugalskem s dopravou a ubytováním. Soutěž poběží od 19. dubna do 24. května u vybraných lokálních obchodních partnerů společnosti vivo. Soutěžící se můžou do slosování zapojit koupí telefonu vivo V40 SE a následnou registrací. Během konání soutěže se každý týden budou losovat dva výherci, přičemž každý z nich vyhraje zájezd pro dvě osoby. Celkem je tedy v osudí 10 vivo Passů a do Německa se na nejlepší evropský fotbal vydá 20 šťastlivců.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.
V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

OPPO uvádí na český trh smartphone Reno11 F 5G s bezrámečkovým displejem a trojitým fotoaparátem

OPPO, přední světová značka chytrých zařízení, oznamuje příchod nového smartphonu OPPO Reno11 F 5G na český trh. Reno11 F 5G s živým, poutavým stylem, 64Mpx Ultra-Clear trojitým fotoaparátem a 120Hz bezrámečkovým AMOLED displejem představuje skvělou kombinaci svěžího vzhledu a nových zážitků.

Novinka od OPPO kombinuje unikátní Magnetic Particle Design s bezrámečkovým AMOLED displejem a 64megapixelovým Ultra-Clear trojitým fotoaparátem. K dispozici bude ve dvou barevných variantách Palm Green a Ocean Blue od dubna 2024.

Fotografie a videa plná detailů

Díky 64Mpx Ultra-Clear trojitému fotoaparátu a záznamu v rozlišení 4K je Reno11 F 5G ideální na pořizování snímků i tvorbu kvalitních videí. Hlavní fotoaparát s vysokým rozlišením 64 Mpx pořizuje fotografie bohaté na detaily.

Inteligentní noční režim, vyvinutý společností OPPO, a všestranný 25mm širokoúhlý objektiv z něj dělají univerzální fotoaparát, který můžete použít za jakéhokoli světla. Ultraširokoúhlý 8Mpx fotoaparát pokrývá 112° zorného pole, a je tak vhodný i na snímání rozhlehlé krajiny.

Díky technologii OPPO Portrait Expert Engine posouvá fotoaparát smartphonu Reno11F 5G pořizování portrétů nad rámec hardwaru. Tento proces kombinuje pokročilé rozpoznávání obličeje a detekci objektů s ochranou tónů pleti a funkcemi na vylepšení obrazu, čímž vytváří dokonalou rovnováhu mezi jasem a jemným zaostřením.

Pořizuje také videozáznamy v rozlišení 4K s technologií Ultra-Clear Video. Z hlavního fotoaparátu i 32Mpx selfie kamery tak můžete nahrávat, vlogovat a publikovat bez ztráty kvality. Stylový modul Sunshine Ring navíc odráží světlo a kromě toho, že skvěle vypadá, je i odolný proti stříkající vodě podle normy IP65, takže vydrží i pořádný liják, aniž by se orosil.

Kvalita, která vydrží

Telefon Reno11 F 5G je připraven na dlouholeté používání. Jeho kvalita byla testována tak, aby zvládl neuvěřitelných 100 000 stisknutí tlačítka ovládání hlasitosti, 200 000 stisknutí zapínacího tlačítka a 20 000 cyklů připojení a odpojení USB-C kabelu. Nový OPPO smartphone vydrží opravdu na dlouhé roky.

ColorOS 14 pro usnadnění práce i zábavy

Reno11 F 5G s ColorOS 14 je mnohem víc než jen designovým kusem elektroniky. Spojuje v sobě styl, bezpečnost, produktivitu, spolehlivost i dlouhou životnost.

V pozadí se o rychlý a plynulý výkon systému ColorOS 14 stará nová generace efektivního výpočetního systému Trinity Engine. Pomocí funkce ROM Vitalisation3 lze ušetřit až 23 GB místa z celkové kapacity 256GB varianty Reno11 F 5G nebo 11 GB z verze smartphonu s úložištěm o kapacitě 128 GB komprimací nepoužívaných dat a odstraněním duplicitních souborů1.

File Dock pomůže snadno ukládat obrázky, text nebo soubory, které pak lze jednoduchým přetažením používat v různých aplikacích. Další funkce Smart Touch snadno zachycuje obrázky i text, a dokonce rozpoznává text ve snímcích obrazovky. A nakonec funkce Smart Image Matting snadno a rychle vyřízne z fotografie až šest objektů, to pak uloží do aplikace File Dock. Díky tomu lze vytvořit nálepku nebo jej přímo sdílet s jinou aplikací.

Pokročilá konektivita a konec obav o výdrž baterie

Nový smartphone je poháněn čipovou sadou MediaTek Dimensity 7050 s 6nm výrobním procesem, která umožňuje spolehlivý multitasking, hraní her i náročné úlohy, jako je snímání videa v rozlišení 4K.

Až 8 GB RAM a dalších 8 GB dostupných díky funkci RAM Expansion znamená, že Reno11 F 5G může pracovat s více aplikacemi a hrami bez ukončování aplikací na pozadí. A 128GB nebo 256GB úložiště a možnost rozšíření úložné kapacity až o 2 TB pomocí microSD karty umožní vychutnat si nadupanou knihovnu offline filmů a her.

Stabilní signál, ať už při prohlížení webu, hovorech nebo psaní zpráv, zajišťuje technologie LinkBoost, kterou pro optimalizaci sítě vyvinula společnost OPPO, a která dosahuje až o 100 % vyššího přenosu signálu a o 58,5 % silnějšího příjmu než konkurenční zařízení1. LinkBoost kombinuje výběr sítě s pomocí umělé inteligence a 360stupňovou prostorovou konstrukcí antény pro co nejstabilnější signál s minimálními výpadky.

S velkou baterií s kapacitou 5 000 mAh vydrží Reno11 F 5G na cestách celý den a pokročilá technologie zaručí působivou výdrž i po čtyřech letech každodenního používání. Se 67W bleskovým nabíjením SUPERVOOCTM2 se Reno11 F 5G nabije na 30 % za pouhých 10 minut a na 100 % jen za 48 minut1.

Magnetic Particle Design a bezrámečkový displej

Magnetic Particle Design a pohlcující obrazovka smartphonu Reno11 F 5G poskytují zážitek v každém okamžiku. Tenký a lehký telefon s tloušťkou pouhých 7,54 mm a velmi nízkou hmotností 177 g neunaví ruce ani při dlouhém psaní zpráv, hraní her nebo sledování videí. A k tomu dobře padne do každé kapsy.

Bezrámečkový 120Hz AMOLED displej telefonu Reno11 F 5G s úhlopříčkou 6,7palce zajistí živé zobrazení. Velmi tenký, 1,47mm rámeček vytváří dojem, že celá přední strana telefonu je pokryta displejem. S 93,4% poměrem plochy displeje k tělu smartphonu zajišťuje prvotřídní, pohlcující zobrazení.

Brilantní AMOLED obrazovka smartphonu Reno11 F 5G s 10bitovou barevnou hloubkou poskytuje více než 1 miliardu barev, aby docílil přirozeně vypadajících přechodů. Obraz září špičkovým jasem až 1 100 nitů. Vysoká, 120Hz obnovovací frekvence zajišťuje plynulé procházení příspěvků na sociálních sítích a díky 2 160Hz PWM stmívání pod 90 nitů je také šetrnější k očím.

S režimem Ultra Volume, který zesiluje reproduktor až o 300 %, je možné kdykoliv přehlušit rušivé hluky z okolí, či si vychutnávat oblíbenou hudbu včetně tichých skladeb.

V modré a zelené barvě

Reno11 F 5G v barvě Ocean Blue přináší vyvinutý Magnetic Particle Design se třpytivými vlnkami a leskem připomínajícím sklo. V barvě Palm Green vrství Reno11 F 5G smaragdové a tmavě zelené tóny s jemnými odlesky. Barva je vyrobena exkluzivním procesem OPPO Glow, při kterém jsou na mikroskopické úrovni vyleptány drobné třpytivé krystalky, tvořící povrchovou úpravu, která se leskne a přitom působí jemně a hladce.

Cena a dostupnost

Nový smartphone OPPO Reno11 F 5G bude od 8. dubna 2024 dostupný na českém trhu ve variantě s 8GB operační pamětí a 256GB úložištěm v barvách Ocean Blue a Palm Green. U nás je k dostání za doporučenou cenu 9 590 Kč u prodejních partnerů ALZA, CZC, Mall, Alegro, Smarty, TSBohemia, Hura Mobil a dalších maloobchodních prodejců.

Společnost OPPO podpoří prodej nového smartphonu OPPO Reno11 F 5G programem bezplatné ochrany baterie na 4 roky. Zákazníci během této doby mohou obdržet jedu bezplatnou výměnu baterie, v případě, že kapacita telefonu při běžném používání klesne. Program bezplatné ochrany baterie se vztahuje pouze na smartphony zakoupené u autorizovaných partnerů OPPO. Další podmínky bezplatné výměny baterie během 4 let jsou k dispozici na oppo.com.

Technické specifikace

OPPO Reno11 F 5G
Barvy Ocean Blue, Palm Green
Procesor a paměť MediaTek Dimensity 7050

RAM: 8 GB

ROM: 128/256 GB

Operační systém Android 14 + ColorOS 14
Displej AMOLED, 6,7“, 1 080 × 2 412 bodů, 120 Hz, 10bitová barevná hloubka (1 miliarda barev), 100% pokrytí DCI-P3, maximální jas 1 100 nitů, HDR10+
Přední fotoaparát 32 Mpx, f/2.4
Zadní fotoaparát 64 Mpx, f/1.7

8 Mpx, f/2.2, ultraširokoúhlý (112 °)

2 Mpx makro

Mobilní sítě 5G, dualSIM, LinkBoost
Rozměry 74,73 × 161,63 × 7,54 mm
Hmotnost 177 g
Baterie 5 000 mAh, 67W SUPERVOOC dobíjení
Konektivita Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, USB-C
Odolnost IP65
Další výbava GPS, NFC, senzor otisků prstů v displeji, Ultra Volume Mode, microSD
Cena 9 590 Kč, v prodeji od 8. dubna 2024
  1. Údaje pocházejí z laboratoře společnosti OPPO.
  2. Maximální výstupní výkon 67 W při vstupu 200–240 V. Maximální výstupní výkon 55 W při vstupu 100–130 V.
  3. Funkce ROM Vitalisation bude k dispozici prostřednictvím aktualizace později po zahájení prodeje. Ověřte dostupnost v konkrétním zařízení.
  4. Veškeré funkce, vlastnosti, specifikace a další informace o produktu uvedené v tomto dokumentu, mimo jiné včetně výhod, designu, cen, komponent, výkonu, dostupnosti a možností produktu, se mohou bez předchozího upozornění změnit. Další informace naleznete na oficiálních webových stránkách společnosti OPPO: https://www.oppo.com.

O ZNAČCE OPPO

OPPO je přední světová značka na poli chytrých telefonů a zařízení. Svůj první mobilní telefon společnost uvedla na trh již v roce 2008 a od samého začátku se snaží do technologií vkládat své srdce i duši. Zároveň neúnavně usiluje o dokonalou harmonii designu a inovací. Dnes OPPO nabízí širokou škálu chytrých zařízení v čele se sériemi smartphonů s označeními Find a Reno. Mimo ta poskytuje OPPO svým uživatelům vlastní softwarovou nadstavbu uživatelského prostředí ColorOS. OPPO působí ve více než 40 zemích světa. Po celém světě má také 6 vlastních výzkumných ústavů a 5 center výzkumu a vývoje. V Londýně sídlí OPPO International Design Center. Po celém světě má OPPO více než 40 000 zaměstnanců.

T-Mobile představuje nové datové balíčky pro cestování mimo EU. Japonsko, Srí Lanka, USA, Vietnam, Thajsko, Gruzie nebo Turecko a mnoho dalších – 1 GB za 199 Kč 

T-Mobile přináší všem svým koncovým i firemním zákazníkům dostupnější roaming. Nové a levnější balíčky pro cestující mimo EU reagují na jejich aktuální preference a uživatelé je velice jednoduše nastaví třeba v aplikaci Můj T-Mobile, ti firemní pak například prostřednictvím portálu Moje firma. Pohodlnější roaming za výhodnější ceny umožnilo i nastavení nových podmínek s lokálními partnery. Tři 1GB roamingové balíčky pro datové zóny A, B, C platí vždy 7 dní. Nabídka pokryje 121 států mimo EU definovaných v platném Ceníku služeb. Připraveny jsou rovněž tři balíčky s 2 GB na 30 dní startující na 379 Kč.

Balíčky byly sestaveny na základě interních dat a reflektují aktuální preference zákazníků stran cílových destinací. Čím dál více roste obliba exotických států a také těch dříve neobjevených pro turismus. Stejně tak i zemí, kde zákazníci obchodují.Cestující mimo EU tak mohou flexibilněji a bez obav užívat datových balíčků, do nichž jsou rozděleny země podle oblíbenosti a nákladů lokálních partnerů.

„Preference našich B2C i B2B zákazníků, kteří cestují mimo EU, se od covidu výrazně změnily. Proto jsme se rozhodli roamingové služby zjednodušit a upravit tak, abychom jim co nejvíce vyšli vstříc. Podle interní analytiky touto novou nabídkou pokrýváme 98 % jejich potřeb. Díky jednání s partnery, rozšíření počtu balíčků a přerozdělení zemí, jsme se dostali i na výrazně nižší ceny, které jsme propsali do naší nabídky,“ řekl Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.

DATOVÁ ZÓNA CENA V KČ ZA BALÍČEK S 1 GB ZEMĚ
 

 

A

 

 

199

Albánie, Arménie, Austrálie, Bangladéš, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Gruzie, Guam, Irák, Izrael, Japonsko, Jordánsko, Kanada, Kosovo, Kuvajt, Moldavsko, Mongolsko, Nikaragua, Nový Zéland, Palestina, Severní Makedonie, Srbsko, Srí Lanka, Švýcarsko, Thajsko, Turecko, Ukrajina, USA, Vietnam, Severní Kypr (Turecko)
 

 

 

B

 

 

 

259

Afganistán, Alžírsko, Antigua a Barbuda, Argentina, Ázerbájdžán, Bahrajn, Barbados, Benin, Bermudy, Bolívie, Brazílie, Brunej, Čína, Dominikánská republika, Egypt, Ekvádor, El Salvador, Faerské ostrovy, Filipíny, Gabon, Gambie, Ghana, Grónsko, Guatemala, Guinea, Guyana, Honduras, Hong Kong, Chile, Indie, Indonésie, Irán, Jamajka, Jersey (a Guernsey), Jihoafrická republika, Jižní Korea, Kambodža, Kamerun, Katar, Kajmanské ostrovy, Kazachstán, Keňa, Kolumbie, Kostarika, Kyrgyzstán, Libérie, Libye, Macao, Madagaskar, Malajsie, Mali, Maroko, Mauricius, Mexiko, Nigérie, Pákistán, Panama, Papua Nová Guinea, Paraguay, Peru, Rusko, Rwanda, Saudská Arábie, Senegal, Seychely, Sierra Leone, Singapur, Súdán, Taiwan, Trinidad a Tobago, Tunisko, Uganda, Uruguay, Uzbekistán, Vanuatu
 

 

C

 

 

699

Anguilla, Bahamy, Belize, Bělorusko, Curacao, Francouzská Polynésie, Grenada, Kapverdy, Monako, Montserrat, Omán, Spojené Arabské Emiráty, Svatá Lucie, Svatý Kryštof a Nevis, Svatý Vincenc a Grenadiny, Tanzanie, Turks a Caicos

Ceny jsou uvedeny vč. DPH

Pokud se zákazník na cestu připravuje dopředu, vše najde přehledně, intuitivně a velmi jednoduše např. v aplikaci Můj T-Mobile, stačí do vyhledávacího pole zadat destinaci a vybrat si preferovaný objem dat.  I pro ty, kteří své datové potřeby nestihnou vyřešit před odjezdem, má operátor řešení. Po příjezdu do dané země obdrží každý zákazník uvítací SMS s informacemi o cenách a odkazem na uvítací stránku na webu, která je zdarma, a kde se zobrazí relevantní nabídka datových roamingových balíčků.

Vše je opravdu snadné a naprosto transparentní – uživatel předem zná cenu i parametry, včetně objemu dat, nikde není potřeba nic hledat. Po vyčerpání datového objemu se rovněž není třeba ničeho obávat, data se pozastaví. Pro další čerpání je nutné balíček aktivovat znovu, prodloužení není automatické, operátor své zákazníky chrání a nehrozí nechtěné přečerpání dat. Bez nákupu se nic neúčtuje. Balíčky fungují jako doplňková služba k běžnému tarifu od T-Mobile na standardní T-Mobile SIM (včetně předplacené SIM), není tak nutné kupovat si v zahraničí další eSIM nebo klasickou SIM kartu od lokálních poskytovatelů.

Cenu vybrané destinace lze ověřit i zde: https://www.t-mobile.cz/roaming.

Nový benchmark testuje výkon hardwaru pro generativní AI. Podpora NVIDIA TensorRT se rozšiřuje

Tento týden se nejnovější blog ze seriálu „AI Decoded“ věnuje novým novinkám souvisejícím s SDK NVIDIA TensorRT. Pro snazší orientaci v textu následuje krátký přehled důležitých pojmů:

  • NVIDIA TensorRT je sada nástrojů pro vývoj softwaru (SDK), která umožňuje využít plné využití potenciálu generativní AI na více než 100 milionech PC s GPU NVIDIA RTX a operačním systémem Windows.
  • Tensor jádra jsou specializované akcelerátory pro AI, kterými exkluzivně disponují GPU NVIDIA RTX.
  • NVIDIA TensorRT-LLM je open-source knihovna umožňující LLM rychleji a efektivněji porozumět požadavkům a reagovat na ně. Je na ni postaven např. ChatRTX a kdokoliv může experimentovat s modely optimalizovanými pro TensorRT-LLM nabízených na stránce NVIDIA AI Foundation Models.

Akceleraci pomocí TensorRT lze nyní otestovat v novém benchmarku Procyon AI Image Generation od společnosti UL Solutions. Dokáže měřit reálný výkon hardwaru pro generování obrazu pomocí AI. Interní testování společnosti NVIDIA prokázalo při použití GeForce RTX 4080 SUPER 50% zrychlení ve srovnání s nejrychlejší implementací bez technologie TensorRT.

NVIDIA TensorRT akceleruje některé z nejpopulárnějších generativních AI modeů, jako Stable Diffusion nebo SDX. Např. Stable Video Diffusion pro převod obrazu na video od Stability AI tak dosáhne 40% zrychlení. Stable Diffusion WebUI od Automatic 1111 navíc díky TensorRT rozšíření přináší až dvojnásobek výkonu, čímž se výrazně zefektivní práce s tímto nástrojem. S nejnovější aktualizací tohoto rozšíření přichází i podpora pro ControlNets, sadu modelů umělé inteligence, které pomáhají uživatelům získat větší kontrolu nad výstupem z difúzního modelu. S TensorRT jsou ControlNets rychlejší o 40 %.

Doporučené odkazy:

Exit mobile version